Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:11
Traeces schreef op woensdag 29 september 2021 @ 08:45:
[...]

Precies de reden waarom ik me coins momenteel investeer, zou eventueel een KDB / Bruno kunnen kopen nu. Maar de rest van de kaarten zijn nog veel te duur.

Dus hoop dat mijn investeringen 2 tot 3x zo duur worden :) Dan heb ik gelijk minimaal een half miljoen te pakken :9
Ik heb m'n hele ploeg gekocht toen ze op hun laagst stonden (Bruno 140k, de jong 90k, kounde 20k, neuer 35k)

Aangezien de rest van de spelers toch ook stijgen zie ik er totaal geen nu in m'n team te verkopen haha

Heb wat Kroos opgehaald voor 10k en nog een paar 84/85 voor nagenoeg niks.. als die gaan stijgen met een sbc heb ik llorente 😀

Overigens denk ik ook dat de chemstyls zoals Hunter, shadow en Hawk weer flink stijgen vrijdag, net als positie wijzigingen aangezien iedereen met z'n teams bezig gaat

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 29-09-2021 09:22 ]

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:46
biertje79 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 08:31:
[...]

Maar worden niet alle spelers duurder dan? Zodat je eigenlijk niets opschiet met de hogere verkoopwaarde, omdat wat je terug moet kopen ook duurder word.
Ik denk dat het vooral de 'meta' spelers zullen zijn: Bruno Fernandes, Frenkie, Rashford, Mbappe. Van de goedkopere spelers is er al veel aanbod en dat zal alleen maar meer worden: bv De Vrij, Martial, Richarlison. Pas als er SBCs komen waarvoor specifieke kaarten of hogere rating nodig is, zullen alle 83+ weer gaan stijgen.

Verwacht ik he, achteraf weet je het pas zeker... kan best dat er zoveel extra vraag naar de goedkopere starterspelers komt (10k en lager) dat die een paar dagen lekker stijgen voordat ze weer instorten.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-06 22:49
Wow! ik doe de Hybrid Nations SBC: Around the world.. met de Rare player pack als beloning.. pack ik gewoon Ronaldo!! Wat zouden jullie doen? vasthouden tot volgende week en dán verkopen? Of is dit het moment Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3EzS0qHRKkw-kRsiRv6Sqza6ZmA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6QGZDdyvSOAlF6t6xXOTCTp0.jpg?f=fotoalbum_large

Dit deed Ronaldo vorig jaar met FUT 21.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XJ4FENO0zAVovzieNxzBRD_b0G0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3qmumwupeAib5J25N2pAhFFq.jpg?f=fotoalbum_large

Release was als volgt:
1 oktober : early access trials
6 oktober: ultimate edition launch
9 oktober: world wide launch

Je ziet dat hij tijdens de early access steeg van 1.5 mio naar 1.8 mio, maar vanaf de release is ie alleen maar gezakt.. je hebt natuurlijk nooit garantie, maar lijkt er op dat dergelijke dure spelers net voor de release verkopen, het beste is

[ Voor 55% gewijzigd door SuperCrisz op 29-09-2021 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
Moody2204 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:08:
Hier misschien ook een niet al te origineel team. Daarentegen ben ik nog nooit met zo'n sterk team begonnen. Bij elkaar gespaard met de 4600 Fifa punten, de advanced sbc's, en wat handelen.

[Afbeelding]
Leuk team

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16:43
Cristiano Ronaldo R9 noemen... :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:18
SuperCrisz schreef op woensdag 29 september 2021 @ 11:10:
Wow! ik doe de Hybrid Nations SBC: Around the world.. met de Rare player pack als beloning.. pack ik gewoon Ronaldo!! Wat zouden jullie doen? vasthouden tot volgende week en dán verkopen? Of is dit het moment [Afbeelding]

[Afbeelding]

Release was als volgt:

Je ziet dat hij tijdens de early access steeg van 1.5 mio naar 1.8 mio, maar vanaf de release is ie alleen maar gezakt.. je hebt natuurlijk nooit garantie, maar lijkt er op dat dergelijke dure spelers net voor de release verkopen, het beste is
Zou even kijken wat zijn prijs een week later doet, als de eerste weekend league begint.

En het is de vraag of je het helemaal kan vergelijken, nu alle ultimate pre-orders 4600 coins krijgen in plaats van elke week een pakket en Ronaldo bij United zit in plaats van Juve...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 20:28
Ik zou met hem gaan spelen😂.

Wanneer denken jullie dat de eerste prijzen weer gaan dalen? Paar weken na release?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20:31
SuperCrisz schreef op woensdag 29 september 2021 @ 11:10:
Wow! ik doe de Hybrid Nations SBC: Around the world.. met de Rare player pack als beloning.. pack ik gewoon R9!!! Wat zouden jullie doen? vasthouden tot volgende week en dán verkopen? Of is dit het moment [Afbeelding]

[Afbeelding]

Release was als volgt:

Je ziet dat R9 tijdens de early access steeg van 1.5 mio naar 1.8 mio, maar vanaf de release is ie alleen maar gezakt.. je hebt natuurlijk nooit garantie, maar lijkt er op dat dergelijke dure spelers net voor de release verkopen, het beste is
Damn lucky you :)

Ik had een icon gepackt uit die sbc was het Shearer een van de slechtse maja toch lekker als je er een packt.
Tip voor diegene die tijd over hebben ik heb flink wat SB wedstrijden gespeeld op beginner zo kun je flink wat doelstellingen behalen en pakketen krijgen
2 100k pakketten voor 500 goals en assists als je squad van 85 of hoger hebt en een 50k pakket voor 100 geplaatste schoten kun je best makkelijk halen.

• wErudite
llovesoccerx7 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:24:
Ik zou met hem gaan spelen😂.

Wanneer denken jullie dat de eerste prijzen weer gaan dalen? Paar weken na release?
Ja, wanneer er special cards komen voor populaire posities

• wErudite
Markmaas schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:30:
[...]

2 100k pakketten voor 500 goals en assists als je squad van 85 of hoger hebt en een 50k pakket voor 100 geplaatste schoten kun je best makkelijk halen.
Als ik die tijd toch eens had, potverdikkie |:(

• dutchgio
wErudite schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:32:
[...]

Als ik die tijd toch eens had, potverdikkie |:(
Squad battles op beginner, dan kun je best veel scoren per potje. :)
Ik heb alleen nog geen 85 rated team. :+

• wErudite
dutchgio schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:35:
[...]

Kost het je nog steeds een aantal uur, toch?

• wErudite
Hebben jullie trouwens een goede loyalty glitch voor die First XI sbc?

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:08
wErudite schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:41:
Hebben jullie trouwens een goede loyalty glitch voor die First XI sbc?
Squad battle tegen totw week team.
Aftrap en dan rage-quit

Dat 10 x doen en alle spelers hebben loyalty

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperCrisz
Valandil schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:47:
[...]

Squad battle tegen totw week team.
Aftrap en dan rage-quit

Dat 10 x doen en alle spelers hebben loyalty
Met deze squad heb je 1x speler nodig met loyalty. Als je toevallig een in je non-tradeable hebt staan, dan kan je hem zo afmaken
https://www.futbin.com//22/squad/100001787/sbc

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:21
Ik weet niet wat het is maar het lukt maar niet om af te ronden. Keeper van de tegenstander is constant motm en pakt 8 a 9 schoten per wedstrijd. Ook kan ik niet na een voorzet ineens afronden, mijn spelers nemen altijd de bal eerst aan. De tegenstander schiet ze onberispelijk tegendraads binnen waar ze bij mij naast gaan of als een vangbal worden gered.

• Markmaas
dutchgio schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:35:
[...]

Heb je al alle sbc gedaan met de competities en landen? Daar krijg je vaak goede packs uit.
En sommige hoge rated spelers zijn niet heel duur bijv ter stegen 90 casimiro 89 en benzema 89 denk dat ik voor hun 3 samen 50k betaald heb

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 20:28
Hoe dribbelen jullie en de first touch? Want sommigen tegenstanders zijn zo snel en aparte bewegingen met dribbelen?

• wErudite
SuperCrisz schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:49:
[...]

Met deze squad heb je 1x speler nodig met loyalty. Als je toevallig een in je non-tradeable hebt staan, dan kan je hem zo afmaken
https://www.futbin.com//22/squad/100001787/sbc
31k, waarschijnlijk nog hoger... Dan leave ik liever met n goedkoop team

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:42
Normaal heb ik nooit packluck, maar vandaag was het prima :) uit de hybrid leagues kwamen Varane en Gomez lopen, maar even ingepast. Team is nu wel behoorlijk af, nu sparen voor CR7.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vaHVN4heM_yTmLFamp24anvthUk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1XlUtgFsnJG7qgn8UZVp7MYb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
wErudite schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:15:
[...]

31k, waarschijnlijk nog hoger... Dan leave ik liever met n goedkoop team
Grapje, had 7 spelers al. SBC voltooid!

edit: Milinkovic-Savic als beste, pffff. |:(

[ Voor 9% gewijzigd door wErudite op 29-09-2021 14:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperCrisz
wErudite schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:58:
[...]

Grapje, had 7 spelers al. SBC voltooid!

edit: Milinkovic-Savic als beste, pffff. |:(
Kijk! Fijn dat je er toch wat aan hebt :)

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:10
Wat doen jullie met de 4.600 FIFA punten? Opmaken aan pakketjes? FUT draft? Nog wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 29-05 19:00
Er!k schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:21:
Wat doen jullie met de 4.600 FIFA punten? Opmaken aan pakketjes? FUT draft? Nog wachten?
Heb ze direct uitgegeven, kreeg 2 packs achter mekaar Hakimi, dus niks te klagen. Maar wachten is misschien wel slimmer.

• wErudite
Twijfel behoorlijk wat ik met m'n 280k moet doen. Denk maar volle bak pompen in 83's en 84's want een team heb ik toch al...

• darkonsjon123
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-05-2023
Denken jullie dat 83 Ligue 1 spelers gaan stijgen als vrijdag mbappe POTM er aan komt? Ze zij nu nog relatief goedkoop. Icardi en Volland zijn 1200 coins? Ik heb 195k op de bank staan dus misschien voor 40k deze spelers inslaan

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-06 14:26
darkonsjon123 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:54:
Denken jullie dat 83 Ligue 1 spelers gaan stijgen als vrijdag mbappe POTM er aan komt? Ze zij nu nog relatief goedkoop. Icardi en Volland zijn 1200 coins? Ik heb 195k op de bank staan dus misschien voor 40k deze spelers inslaan
Ik verwacht dit echt totaal niet. Voor mijn gevoel zit niemand nu te wachten op een 92 Mbappe POTM, aangezien het spel pas 1 week uit is voor early access en nog niet eens officieel uit is. Mbappe POTM gaat minimaal 1.5 miljoen kosten. Dit zou betekenen, aangezien nog bijna niemand de totale fodder heeft om hem te kunnen doen, minimaal 1 miljoen (wat ook bijna niemand heeft) zou moeten inleveren voor een UNTRADABLE Mbappe die waarschijnlijk maar 2-3 maanden echt een van de beste kaarten in de game zal zijn. Hierdoor denk ik dat de POTM Mbappe SBC er niet voor zal worden dat 83 kaarten duurder zullen worden. Op lange termijn verwacht ik dit overigens wel

• dutchgio
Er komt ook nog een POTM SBC van Haaland en Antonio, en wellicht meer OTW SBC's.
Prijzen zullen dus wel iets gaan stijgen lijkt mij.

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-06 14:26
dutchgio schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:08:
Er komt ook nog een POTM SBC van Haaland en Antonio, en wellicht meer OTW SBC's.
Prijzen zullen dus wel iets gaan stijgen lijkt mij.
Eens, maar we moeten niet vergeten dat deze naar alle waarschijnlijkheid vrijdag komen en dat er juist vrijdag heel veel packs worden geopend omdat fifa dan pas officieel uitkomt. Daarnaast is er die dag ook nog een OTW promo die begint

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:41
Zucht 30 dagen geschorst net nu FIFA uit is
Nu maar even bellen naar support of er iets te regelen valt

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-06 23:07
Markvd1984 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:10:
Zucht 30 dagen geschorst net nu FIFA uit is
Nu maar even bellen naar support of er iets te regelen valt
geschorst door ea of door psn?

• Markmaas
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y2byonv17pXr63oCtKtjeX4BZGE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mHPXm8fNvTmN9ggrCDMjxboo.jpg?f=fotoalbum_large

Dit team nu na paar dagen, ga nu sparen voor Ferland Mendy ipv Acuna en Llorente ipv Casimiro
Zijn er meer mensen met la liga teams met evt tips? Ook als er iemand zin heeft in coöp hoor ik het graag(ps4/ps5)😊

• Markvd1984
fifanoob schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:12:
[...]

geschorst door ea of door psn?
PSN ,lompe is ik reageerde op een irritante Duitser
Die mij een bericht stuurde 22-3 schoten in mijn voordeel ,verloor met 2-1
Niet zo slim maargoed ,hij begon te Schelden ik reageerde en hij melde het blijkbaar

• Markmaas
Markvd1984 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:18:
[...]

Niet zo slim maargoed ,hij begon te Schelden ik reageerde en hij melde het blijkbaar
Zeer frustrerend inderdaad |:( heb ook hetzelfde keer gehad en ik hield me nog redelijk in maja hoeft maar 1 woord in te zitten wat al twijfel is en je hebt een ban aan je broek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:18:
[...]

* knip * op de man Dat wordt afzien ;w

[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 30-09-2021 11:24 ]

• fifanoob
Markmaas schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:20:
[...]

Zeer frustrerend inderdaad |:( heb ook hetzelfde keer gehad en ik hield me nog redelijk in maja hoeft maar 1 woord in te zitten wat al twijfel is en je hebt een ban aan je broek.
nah je krijgt altijd wel eerst waarschuwing. Daarna heb je nog verschillende bans in niveau's dit is niet de eerste van mark en dat wordt bijgehouden door psn.

• Markmaas
fifanoob schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:21:
[...]

nah je krijgt altijd wel eerst waarschuwing. Daarna heb je nog verschillende bans in niveau's dit is niet de eerste van mark en dat wordt bijgehouden door psn.
Klopt heb je gelijk in maar soms krijg je voor het minste al een waarschuwing of ban.
Het beste is maar ergens anders op af reageren ;)

• Markvd1984
fifanoob schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:21:
[...]

Klopt 1x ging ok uit de plaat 7 dagen
Maar heb bij deze echt geen waarschuwing gehad
Heb me idd daadwerkelijk uit de tent laten lokken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-06 15:58
Dat was @fifanoob

• fifanoob
Markvd1984 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:34:
[...]

Klopt 1x ging ok uit de plaat 7 dagen
Maar heb bij deze echt geen waarschuwing gehad
Heb me idd daadwerkelijk uit de tent laten lokken
Die 7 dagen waren nog niet duidelijk genoeg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20:27
* knip * op de man

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 30-09-2021 11:21 ]

• Markvd1984
* knip * op de man

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 30-09-2021 11:21 ]

• SuperCrisz
Wat me opviel vorig jaar dat al mijn rare spelers zo bizar snel weer naar beneden gingen qua waarde. Neem nu een Virgil van dijk. Die was in het begin een paar ton, en op gegeven moment nog geen 50k. Komt dat door die TOTW spelers die uitkomen?

Zo ja, waar moet je op letten? Of er TOTW spelers uitkomen op dezelfde positie + league, of alleen als dezelfde speler als TOTW beschikbaaar komt? Of gaat het om andere zaken?

Iemand hier wat tips voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12-06 21:21
Met de start van FIFA 22 meld ik me ook weer terug op het forum! Zin in een nieuw seizoen FIFA met hopelijk zo min mogelijk kapotte controllers ;)

Ik start meteen met een vraagje: Mijn oog is (enkele dagen na de eerdere toegang) gevallen op de Ultimate Edition. Ik wilde deze wegens het prijsverschil eerst niet kopen, echter zag ik niet dat er ook 40 euro aan FIFA punten bij zitten. Daarom overweeg ik iets voor de officiële release de Ultimate Edition aan te schaffen via de PS Store.

Hier staat echter dat het nog steeds een pre-order betreft. Ik neem toch aan dat als je hem nu koopt, je direct kan starten met downloaden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
SH-FR schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:51:
Met de start van FIFA 22 meld ik me ook weer terug op het forum! Zin in een nieuw seizoen FIFA met hopelijk zo min mogelijk kapotte controllers ;)

Ik start meteen met een vraagje: Mijn oog is (enkele dagen na de eerdere toegang) gevallen op de Ultimate Edition. Ik wilde deze wegens het prijsverschil eerst niet kopen, echter zag ik niet dat er ook 40 euro aan FIFA punten bij zitten. Daarom overweeg ik iets voor de officiële release de Ultimate Edition aan te schaffen via de PS Store.

Hier staat echter dat het nog steeds een pre-order betreft. Ik neem toch aan dat als je hem nu koopt, je direct kan starten met downloaden?
Je kan gewoon spelen indd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:02
TOTW 2
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n17YRN9Q6vH-I2qyT9rS23KHRs0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XgRqDCnxTPVdl5onYcKW5HSY.png?f=fotoalbum_large

En een tip voor diegene die en speler wil snipen. Zelf net via de android app Cuadrado gesniped.
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:10
Heb sinds afgelopen maandag vakantie dus heb de nodige potjes erop zitten. Door een goede start en wat traden een erg leuk team op touw kunnen zetten.

Sinds jaren vind ik het gewoon leuk om online te spelen. Ik hoop echt van harte dat de gameplay zo blijft.

Speel nu met dit team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D4ECbcmN3x62D_IJJ8HEWHOn3bg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZdS7iN4o4HrPKzQrP9OiK3Jl.jpg?f=fotoalbum_large

In-game speel ik 4-4-2 en staan Neymar en Yedder in de spits en Wijnaldum en De Jong op het middenveld.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Markmaas
Partypooper schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:03:
Heb sinds afgelopen maandag vakantie dus heb de nodige potjes erop zitten. Door een goede start en wat traden een erg leuk team op touw kunnen zetten.

Sinds jaren vind ik het gewoon leuk om online te spelen. Ik hoop echt van harte dat de gameplay zo blijft.

Speel nu met dit team:

[Afbeelding]

In-game speel ik 4-4-2 en staan Neymar en Yedder in de spits en Wijnaldum en De Jong op het middenveld.
Damn wat een elftal je hebt flink je best gedaan

Ik zit nu in divisie 8 maar laatste potten gaan echt ruk
Passen is drama en creëer amper kansen terwijl ik geen slechte selectie heb ik snap er niks van
Tegenstanders zetten continue druk en lijken wel met 20 man op het veld te staan naja blijven oefenen dab maar he ;)

• Partypooper
Markmaas schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:28:
[...]

Damn wat een elftal je hebt flink je best gedaan

Ik zit nu in divisie 8 maar laatste potten gaan echt ruk
Passen is drama en creëer amper kansen terwijl ik geen slechte selectie heb ik snap er niks van
Tegenstanders zetten continue druk en lijken wel met 20 man op het veld te staan naja blijven oefenen dab maar he ;)
Heb gewoon erg veel geluk gehad dat ik Neymar packte meteen aan het begin van deze FIFA. :)

Dat druk zetten van de tegenstander komt me bekend voor. Maar probeer rustig te blijven. Je kan je er namelijk best snel onderuit voetballen door simpel en snel te passen. Om dan vervolgens een harde pass naar het middenveld te geven. Dan krijg je een stuk meer ruimte om zelf een goede aanval op te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:49
Partypooper schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:03:

Speel nu met dit team:

[Afbeelding]

Het spel is nog geen eens echt uit en jij hebt een team van 1.4M (los van Neymar). Had je je vakantiegeld bewaart ofzo?

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:21
Grappig speel net tegen 2 personen die volgens mij nog FIFA 21 speelde… skills skills met oneindig balbezit. Eerste potje 4-0 en 2e potje 2-0 gewonnen met een rq 😬 en de 7e divisie gehaald

[ Voor 6% gewijzigd door pacod op 29-09-2021 20:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
bvbal79 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:52:
[...]

Het spel is nog geen eens echt uit en jij hebt een team van 1.4M (los van Neymar). Had je je vakantiegeld bewaart ofzo?
Ik heb er een keertje 36 euro tegenaan gegooid. Daarnaast de hybrid league en nations sbc gedaan waar ik leuke pulls uit haalde. En verder nog wat spelers verkocht, thats it. Daarnaast heb ik sinds afgelopen maandag vakantie dus heb al behoorlijk wat tijd eraan gespendeerd. :P

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Mensen die hier spelen met Rashford? Speel momenteel met Mane op de vleugels. Maar twijfel hem te verkopen, Rashford te halen en om met het restant m'n team te versterken.

• Capsaicin
  • Niet online
saert schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:20:
Mensen die hier spelen met Rashford? Speel momenteel met Mane op de vleugels. Maar twijfel hem te verkopen, Rashford te halen en om met het restant m'n team te versterken.
Een paar keer tegen Rashford mogen spelen, hij is net zo irritant als in 21. :+

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-06 22:37
saert schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:20:
Heb het juist andersom gedaan, vond rashford minder fijn dan in 21 en ook maar 3* WF. Mane voelt stuk beter!

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-06 13:43
Ik heb er zelf de coins niet voor , maar van mane / rashford en son heb ik duidelijk het meeste problemen met Son.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:05
Ik heb de startpost nog eens bekeken, maar ik snap nog steeds het beloningssysteem van Rivals niet.

Ik heb nu 8 potjes gespeeld en 7 gewonnen. Zit nu in div. 8 dus. Dus ik zie nu staan dat ik heb voldaan aan de vereisten voor de wekelijkse beloning (7/7). Maar wat krijg je dan en wanneer? En krijg je ook nog iets voor die tussenstappen? Ik vind het nog erg onduidelijk.

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:53
Moody2204 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:58:
Ik heb de startpost nog eens bekeken, maar ik snap nog steeds het beloningssysteem van Rivals niet.

Ik heb nu 8 potjes gespeeld en 7 gewonnen. Zit nu in div. 8 dus. Dus ik zie nu staan dat ik heb voldaan aan de vereisten voor de wekelijkse beloning (7/7). Maar wat krijg je dan en wanneer? En krijg je ook nog iets voor die tussenstappen? Ik vind het nog erg onduidelijk.
Je hebt volgens mij 1500 champs punten nodig om voor de Play Offs in te schrijven van Fut Champs. De divisies omhoog gaan is alleen voor extra prijzen. Net als Rivals rewards wat je iedere donderdag kreeg bij de vorige Fifa. Als je hebt ingeschreven bij de Play Offs, moet je 5 van de 9 wedstrijden winnen om in te schrijven voor de echte Fut Champs. Hier heb je dan 20 wedstrijden om te spelen. Hoe meer wedstrijden je wint des te beter je rewards.

Correct me if I'm wrong.

• Moody2204
Lashrom schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:05:
[...]

Je hebt volgens mij 1500 champs punten nodig om voor de Play Offs in te schrijven van Fut Champs. De divisies omhoog gaan is alleen voor extra prijzen. Net als Rivals rewards wat je iedere donderdag kreeg bij de vorige Fifa. Als je hebt ingeschreven bij de Play Offs, moet je 5 van de 9 wedstrijden winnen om in te schrijven voor de echte Fut Champs. Hier heb je dan 20 wedstrijden om te spelen. Hoe meer wedstrijden je wint des te beter je rewards.

Correct me if I'm wrong.
Ik heb nu na 8 potjes nog maar 211 punten van de 1500. Dan duurt het toch een eeuwigheid voor je een keer aan dat aantal punten zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Moody2204 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:21:
[...]

Ik heb nu na 8 potjes nog maar 211 punten van de 1500. Dan duurt het toch een eeuwigheid voor je een keer aan dat aantal punten zit?
In div 3 krijg je 175 punten per win ofzo haha

Komt door je divisie

• wErudite
Teampie geupgrade! Nog 150k over. Ondertussen 18 potjes op rij gewonnen dus zit rond div 4

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-oQBuNgl-5nlQ0cB3b7JKr-GfTQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3JTsyYS0ctRieiP10EyJpVgL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:53
Moody2204 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:21:
[...]

Zoals @wErudite hiervoor al had aangegeven, des te hoger je komt in Division Rivals des te meer punten per wedstrijd je kan krijgen. Het is even doorbijten, maar na divisie 7 krijg je al betere punten is mij opgevallen.

Ik neem EA het nog steeds kwalijk dat ondanks je 100 Mbps snelheid hebt, op 14 ms speelt dat je dan alsnog delay kan hebben als je laat in de middag of in de avond speelt. En het is nog niet eens officieel uit. Maar wanneer je profclubs speelt met 22 spelers, speelt het super lekker. Terwijl je met meer spelers in een match zit? Ik snap het niet en zal het denk ik nooit begrijpen. Ligt het aan de servers? Zo ja, dan krikken ze de aantal servers toch gewoon op? Zoveel winst met die packs en ieder jaar hetzelfde verhaal met de delay.

• Capsaicin
  • Niet online
Ik zit in divisie 5 en heb de 1500 punten binnen. Ik heb 2 play-offs gedaan, 1 verloren en 1 gewonnen. De Fut Champions Finals zijn pas over 8 dagen. Het is slimmer om nu nog ff te wachten met de resterende 7 play-offs, omdat het niveau nu behoorlijk pittig is.

In mijn team was de zwakste schakel de rechtsachter. Ik was aan het sparen voot Cuadrado (25k), pack ik opeens Hakimi. Hij is wat lastig te linken, maar zelfs met 5 chem (alleen rode links) is hij super.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Thx voor de aanvullingen heren. Hier overigens ook inderdaad regelmatig op 14 ms en dan toch nog haperingen.

Verder bevalt de gameplay me tot dusver prima. Als ik zelfs al kopballen begin te verzilveren...

• wErudite
Ik zat zo eens te kijken… Maar je moet in de Weekend League dus 8 van de 20 winnen voor een 100k pack + TOTW pack.

Lijkt me haast dat ‘t kwalificeren dan lastiger is dan WL zelf

Edit; En als je geen WL speelt zijn de rewards wel heel erg matig, ben benieuwd.

[ Voor 18% gewijzigd door wErudite op 29-09-2021 23:41 ]

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-06 13:43
wErudite schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:39:
Ik zat zo eens te kijken… Maar je moet in de Weekend League dus 8 van de 20 winnen voor een 100k pack + TOTW pack.

Edit; En als je geen WL speelt zijn de rewards wel heel erg matig, ben benieuwd.
8 van de 20 wordt nog behoorlijk pittig . Zeker in het begin zal het niveau door de playoffs enorm hoog zijn.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 21:02
Weet iemand of het dit jaar mogelijk is om mijn Xbox op Australië te zetten zodat ik iets eerder kan spelen?

• Moody2204
wErudite schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:39:

Ja, dat vrees ik dus ook. En over het algemeen was het niveau van de WL sowieso al hoger.
In Fifa 21 koos ik er nog weleens bewust voor om de WL over te slaan.
We gaan het zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Vooral door die plaatsingswedstrijden waarbij je 5 winst uit 9 wedstrijden moet halen zal veel casual spelers doen afhaken, die komen daar al niet doorheen.
En als dat niet lukt ben je de WL punten ook meteen kwijt en moet je dus helemaal overnieuw beginnen.
Het wordt een elite feestje op deze manier, dan zal de WL helemaal 'sweaty' worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
dutchgio schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:36:
Vooral door die plaatsingswedstrijden waarbij je 5 winst uit 9 wedstrijden moet halen zal veel casual spelers doen afhaken, die komen daar al niet doorheen.
En als dat niet lukt ben je de WL punten ook meteen kwijt en moet je dus helemaal overnieuw beginnen.
Het wordt een elite feestje op deze manier, dan zal de WL helemaal 'sweaty' worden.
Ik ben denk ik een Goud 3 speler....beter zal het niet worden :) Maar als het zo'n elite feestje wordt dan haak ik al af zeg maar

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:08
dutchgio schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:36:
Dit dus…
Ik ben een casual gamer.
Fifa21 in divisie 4 en 3
WL G3 en twee keer G2

Voor mij gaat plaatsingwedstrijden al een uitdaging worden. Zit nu al vast in div9. 20 gespeeld een 9 gewonnen 🧐

Wel leuk om verschillende teams te zien en dat spelers die ook in realiteit goed zijn , nu ook bruikbaar zijn. Dat zal al snel anders worden denk ik helaas…

wijze woorden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Traeces
Landen hybride gedaan ruim 130k winst er uit :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:35
Lashrom schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:31:
[...]

Zoals @wErudite hiervoor al had aangegeven, des te hoger je komt in Division Rivals des te meer punten per wedstrijd je kan krijgen. Het is even doorbijten, maar na divisie 7 krijg je al betere punten is mij opgevallen.

Ik neem EA het nog steeds kwalijk dat ondanks je 100 Mbps snelheid hebt, op 14 ms speelt dat je dan alsnog delay kan hebben als je laat in de middag of in de avond speelt. En het is nog niet eens officieel uit. Maar wanneer je profclubs speelt met 22 spelers, speelt het super lekker. Terwijl je met meer spelers in een match zit? Ik snap het niet en zal het denk ik nooit begrijpen. Ligt het aan de servers? Zo ja, dan krikken ze de aantal servers toch gewoon op? Zoveel winst met die packs en ieder jaar hetzelfde verhaal met de delay.
Ik weet niet hoe waar dit is, maar ik heb eens ergens gelezen dat men de delay voor beide partijen ongeveer gelijk wil houden. Je kunt heel moeilijk iemand met een slechte verbinding minder delay geven, dus wat doe je dan...? Yes, je voegt een extra delay in voor diegenen van ons met wél een goede verbinding.

Klinkt super dom. Maar degene die dat schreef schijnt jaren ervaring te hebben met netwerk code etc. Mjah, het blijft het internet.

• Partypooper
Traeces schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:18:
Landen hybride gedaan ruim 130k winst er uit :)
Ja die sbc is echt top! Haalde ik ook dikke winst uit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PS360-gamer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
Ondertussen onderstaand team weten te bouwen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_tlRIIxoDZo76mnSNMtct24k_U0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Xn8fPihs4F9x2Fb85lBci9hO.png?f=fotoalbum_large

Moet zeggen deze fifa bevalt tot nu toe prima. Bijna in divisie 6 aangekomen met maar 1 verliespartij in 20 gespeelde wedstrijden.

Hoe bevalt Frenkie de Jong bij jullie, dat zou de volgende upgrade moeten zijn i.p.v. verrati.
Hazard is naar mijn idee de zwakste schakel, er zijn alleen jammer genoeg zo weinig alternatieven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
PS360-gamer schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:33:

[Afbeelding]

Moet zeggen deze fifa bevalt tot nu toe prima. Bijna in divisie 6 aangekomen met maar 1 verliespartij in 20 gespeelde wedstrijden.

Hoe bevalt Frenkie de Jong bij jullie, dat zou de volgende upgrade moeten zijn i.p.v. verrati.
Hazard is naar mijn idee de zwakste schakel, er zijn alleen jammer genoeg zo weinig alternatieven.
Dik team. Frenkie is resistent voor pressing omdat hij zo snel kan wegdraaien. Zijn passing is goed en hij staat vaak op de juiste plaats als je presst na balverlies. Maar EA heeft dit jaar zijn work rates verandert. Hij is van hoog verdedigen en gemiddeld aanvallen naar hoog aanvallen en gemiddeld verdedigen gegaan. Je zou Modric met Frenkie kunnen vervangen en Verrati met Valverde, Delaney of Merino.

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:35
Ben ik de enige die heel hoopvol de webapp opende om 9 uur, met de verwachting DR rewards te zien? :+

• Augy
Gurbuh schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:49:
Ben ik de enige die heel hoopvol de webapp opende om 9 uur, met de verwachting DR rewards te zien? :+
Nee 🤣komen om 10 uur haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Partypooper schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:29:
[...]

Ja die sbc is echt top! Haalde ik ook dikke winst uit. :)
Ja zeker , redelijk goedkoop gedaan en toch mooi coman, Renate Sánchez etc en nog een paar 5k + spelers er uit :)
Eeuh nee hier nog 1 :P

• Capsaicin
  • Niet online
https://www.reddit.com/r/...s_from_companion_app_and/

Misschien lukt het op de console wel.

• SuperCrisz
Ik pack deze net uit een SBC, ik dacht.. niet zo veel bijzonders. Een CB van 82 van Real.. maar die wordt verkocht voor 42k. die Kan iemand mij uitleggen waarom deze speler zo duur is?
https://www.futbin.com/22/player/359/eder-gabriel-militao

• fifanoob
Gurbuh schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:27:
[...]

Ik weet niet hoe waar dit is, maar ik heb eens ergens gelezen dat men de delay voor beide partijen ongeveer gelijk wil houden. Je kunt heel moeilijk iemand met een slechte verbinding minder delay geven, dus wat doe je dan...? Yes, je voegt een extra delay in voor diegenen van ons met wél een goede verbinding.

Klinkt super dom. Maar degene die dat schreef schijnt jaren ervaring te hebben met netwerk code etc. Mjah, het blijft het internet.
dit klopt ook. Die techniek wordt in meerdere games toegepast. Helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:55
SuperCrisz schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:03:
Ik pack deze net uit een SBC, ik dacht.. niet zo veel bijzonders. Een CB van 82 van Real.. maar die wordt verkocht voor 42k. die Kan iemand mij uitleggen waarom deze speler zo duur is?
https://www.futbin.com/22/player/359/eder-gabriel-militao
Pace en goede League en Nation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper

[Afbeelding]

Frenkie bevalt mij uitstekend. Samen met Wijnaldum speelt die cm/cdm. Heb er weinig over te klagen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob

[Afbeelding]

Hier speel ik ook met frenkie, zijn dribbel is zo relaxt. Je kan gewoon heel simpel met hem draaien en tegenstanders zo op verkeerde been zetten zonder skillmoves.

Ik speel ook met Hazard maar ben ook niet zo tevreden over hem. Garrasco van Atletico kan nog een optie zijn?

• Traeces
Pack nu ook kounde en vini ? Denk dat die morgen flink veel gepackt gaan worden , maar er ook meer vraag naar komt ? Wat zouden jullie doen verkopen nu of niet ?

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:35
fifanoob schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:16:
[...]

Hier speel ik ook met frenkie, zijn dribbel is zo relaxt. Je kan gewoon heel simpel met hem draaien en tegenstanders zo op verkeerde been zetten zonder skillmoves.

Ik speel ook met Hazard maar ben ook niet zo tevreden over hem. Garrasco van Atletico kan nog een optie zijn?
Als je la liga speelt kun je beter in 4222/4231 starten wegens het gebrek aan wingers, ik heb Gomez en Griezman op de zijkanten. Tenzij je bijvoorbeeld Dembele al hebt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Traeces
fifanoob schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:16:
[...]

Normale vini vind ik ook heel fijn aanvoelen en heel sterk aan de bal.

• darkonsjon123
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-05-2023
Bossie schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:19:
[...]

Als je la liga speelt kun je beter in 4222/4231 starten wegens het gebrek aan wingers, ik heb Gomez en Griezman op de zijkanten. Tenzij je bijvoorbeeld Dembele al hebt.
Ik vind zelf Carrasco en Hazard echt heerlijk spelen. Heb Hazard op 7 chem rechts gezet. Hij is dodelijk met R1 schoten buiten de 16. Vind Dembele te duur voor de stats die hij heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:17:
Pack nu ook kounde en vini ? Denk dat die morgen flink veel gepackt gaan worden , maar er ook meer vraag naar komt ? Wat zouden jullie doen verkopen nu of niet ?
vini verkopen, kounde nog even houden. Denk dat die heel geliefd gaat worden omdat men in begin niet zoveel coins hebben voor de echte goede cv's. Maar dat kan ook met Vini zo zijn. Lastig ;p

• tommerd_
Heel even een vraag voor de mensen die zijn overgestapt van platform, na jaren gespeeld te hebben op de xbox one een PS5 op de kop kunnen tikken en nu dus weer het eerste jaar fifa op playstation.

Mijn EA account staat gekoppeld aan beiden (kan ze ook beiden niet loskoppelen) maar als ik nu via de web app inlog dan komt die dus op mijn xbox account terecht (welke ik dus niet meer gebruik) en krijg een foutmelding bij het switchen van accounts en wordt dan uitgelogd. Iemand ervaring mee/advies?

• pacod
tommerd_ schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:28:
Heel even een vraag voor de mensen die zijn overgestapt van platform, na jaren gespeeld te hebben op de xbox one een PS5 op de kop kunnen tikken en nu dus weer het eerste jaar fifa op playstation.

Mijn EA account staat gekoppeld aan beiden (kan ze ook beiden niet loskoppelen) maar als ik nu via de web app inlog dan komt die dus op mijn xbox account terecht (welke ik dus niet meer gebruik) en krijg een foutmelding bij het switchen van accounts en wordt dan uitgelogd. Iemand ervaring mee/advies?
Volgens mij kan je dit beheren in je origin account of mijn EA account, je zou hier je xbox account moeten kunnen loskoppelen of een ander account toevoegen.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:35
fifanoob schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:24:
[...]

vini verkopen, kounde nog even houden. Denk dat die heel geliefd gaat worden omdat men in begin niet zoveel coins hebben voor de echte goede cv's. Maar dat kan ook met Vini zo zijn. Lastig ;p
Idd is low-rated maar schaars ivm IF eerste week, ik zou hem nu verkopen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• tommerd_
pacod schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:32:
[...]

Volgens mij kan je dit beheren in je origin account of mijn EA account, je zou hier je xbox account moeten kunnen loskoppelen of een ander account toevoegen.
Klopt, alleen omdat mijn xbox wordt gezien als 'actieve' account kan ik die niet loskoppelen, terwijl ik mijn PS account als actieve account wil

• pacod
tommerd_ schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:38:
[...]

Klopt, alleen omdat mijn xbox wordt gezien als 'actieve' account kan ik die niet loskoppelen, terwijl ik mijn PS account als actieve account wil
Dan zit er niets anders op dan een belletje met EA denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
pacod schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:54:
[...]

Dan zit er niets anders op dan een belletje met EA denk ik
Wilde net een update geven, is een bekend probleem zeggen ze. Dus zal moeten afwachten

Kleine tip trouwens, als je je locatie op US zet heb je optie tot een livechat ;)

• Traeces
Ga iedereen de tip geven , doe die landen / competitie sbcs heb er echt heel veel coins uit gehaald.

Net zelf 2 walkouts in 1 pack + een IF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Moody2204 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:26:
[...]

Ja, dat vrees ik dus ook. En over het algemeen was het niveau van de WL sowieso al hoger.
In Fifa 21 koos ik er nog weleens bewust voor om de WL over te slaan.
We gaan het zien...
Ik ben een elite 3 speler.. Ben benieuwd hoeveel moeite ik ermee ga hebben.

Ben nog ongeslagen in Rivals en zit op dit moment in divisie 4, de uitdaging zal nu wel een beetje komen denk ik.

• Augy
Zijn er meer mensen die Rivals award in de app niet ontvangen? Of krijg je niks als je drie wedstrijden hebt gespeeld richting div. 9?
Pagina: 1 ... 6 ... 128 Laatste