In al die jaren dat ik FUT heb gespeeld, is 4-4-2 voor mij de beste opstelling mits je de juiste tactieken hebt. Heel soms als mijn tegenstander 4-2-2-2 of 4-2-3-1 speelt, moet ik wel van opstelling in-game wisselen naar een defensieve opstelling. Sinds Fifa 21 is het mij opgemerkt dat het echt cruciaal is om in-game van opstelling te gaan wisselen, of je nou voor of achter staat._Uploader_ schreef op maandag 27 september 2021 @ 18:23:
Toch gezwicht eerder en met veel handelen en packluck (Van Dijk in een gouden upgrade gekregen) een goed team weten samen te stellen.
Het enige probleem is dat ik het niet aan de praat krijg. Ik heb 4231 en 4212 geprobeerd, maar zonder succes en verlies 80% van de potten. Is 442 wat en welke tactiek zou het beste zijn?
https://www.futbin.com/22/squad/431341
Ik hoor graag met welk team, opstelling en tactieken jullie spelen!
Met fifa21 speelde ik voornamelijk 41212 in div 4/5, maar dezelfde tactiek werkt voor geen pepernoot en verlies ook tegen veel zwakkere teams. Welke 442 tactiek gebruik jij en wanneer switch je naar een andere opstelling?Lashrom schreef op maandag 27 september 2021 @ 19:22:
[...]
In al die jaren dat ik FUT heb gespeeld, is 4-4-2 voor mij de beste opstelling mits je de juiste tactieken hebt. Heel soms als mijn tegenstander 4-2-2-2 of 4-2-3-1 speelt, moet ik wel van opstelling in-game wisselen naar een defensieve opstelling. Sinds Fifa 21 is het mij opgemerkt dat het echt cruciaal is om in-game van opstelling te gaan wisselen, of je nou voor of achter staat.
Zou het niveau in Rivals ook niet hoger zijn aangezien iedereen nu begint...
Ik geef m'n vertrouwde 4-3-1-2 iig even de tijd. Gevoelsmatig sta ik te hoog in de verdediging omdat ik er vaak uitgecounterd word. Even finetunen nog dus en dat ondervind je door te spelen
Ik geef m'n vertrouwde 4-3-1-2 iig even de tijd. Gevoelsmatig sta ik te hoog in de verdediging omdat ik er vaak uitgecounterd word. Even finetunen nog dus en dat ondervind je door te spelen
[ Voor 35% gewijzigd door Augy op 27-09-2021 19:45 ]
Zo weer cancelo uit een draft pakket helemaal mooi
36k er bij weer
Lukaku is dominant aanwezig, maar mist bij mij verdomt veel kansen. Foden en Grealish zijn wel fijne spelers. Zeker bij Grealish blijft de bal aan zijn voet plakken.038Zwolle schreef op maandag 27 september 2021 @ 17:24:
Lukken! Wat een speler zeg. Nog nooit eerder kon ik met grote logge spelers maar in deze fifa lijken ze echt sterk. Ik speelde eerst met auba en werner maar lukaku is 10x beter.
Tot nu toe bevalt deze fifa mij aardig goed. Skillmoves zijn niet heel erg sterk lijkt het en alles is wat 'trager'. Ik probeer nu vooral wat aan te klooien met het dribbelen en gebruik van de 'explosieve sprint' (leuke toevoeging)
Vooralsnog deze opstelling aan het proberen 4222.
Als Lukaku zijn OTW komt hoop/verwacht ik een prijsstijging en verkoop ik hem waarschijnlijk. Tot die tijd mag hij blijven staan
Fred is je standaard starterteam speler net als Ake en Allan. Wil eigenlijk Camavinga erin, maar krijg hem vooralsnog niet in het team.
Hopelijk blijft de gameplay een beetje zo, maar dat zal over een paar weken wel weer een agile, lean, 5* skillmove meta spel worden.
Wat ik jammer zou vinden , dan kom je alleen maar dezelfde teams tegen.
:strip_exif()/f/image/e8gcXGaFEcyIRLcCAH1ZmkKt.jpg?f=fotoalbum_large)
wijze woorden
Daar heb je wel gelijk in en in het weekend ben ik ook zeer goede spelers tegengekomen. Ik had verwacht dat mijn vier potjes vanmiddag anders zouden zijn omdat fifa nu voor iedereen beschikbaar is, maar dat was zeker niet zo. Misschien ben ik te voorbarig en moet ik het gewoon een kans geven en niet afwijken van mijn speelstijl en formatie.Augy schreef op maandag 27 september 2021 @ 19:44:
Zou het niveau in Rivals ook niet hoger zijn aangezien iedereen nu begint...
Ik moet sws enorm wennen aan de gameplay, de snelheid ervan en het afmaken. Daar heb k wel langer als 10 uurtjes voor nodig haha_Uploader_ schreef op maandag 27 september 2021 @ 19:48:
[...]
Daar heb je wel gelijk in en in het weekend ben ik ook zeer goede spelers tegengekomen. Ik had verwacht dat mijn vier potjes vanmiddag anders zouden zijn omdat fifa nu voor iedereen beschikbaar is, maar dat was zeker niet zo. Misschien ben ik te voorbarig en moet ik het gewoon een kans geven en niet afwijken van mijn speelstijl en formatie.
Vrijdag kan iedereen pas spelen, nu kunnen alleen de ultimate edition preorders dat nog._Uploader_ schreef op maandag 27 september 2021 @ 19:48:
[...]
Daar heb je wel gelijk in en in het weekend ben ik ook zeer goede spelers tegengekomen. Ik had verwacht dat mijn vier potjes vanmiddag anders zouden zijn omdat fifa nu voor iedereen beschikbaar is, maar dat was zeker niet zo. Misschien ben ik te voorbarig en moet ik het gewoon een kans geven en niet afwijken van mijn speelstijl en formatie.
Het zal nog wel even duren voordat iedereen in zijn divisie zit, en dus blijven de niveauverschillen groot.
Zucht de Duitsers zijn er weer 😅
Leipzig logo , herhaling kijken, dansjes,achterin rondspelen
Fake shot tot je aanvalt ,berichten sturen met lol
Kunnen ze hun niet uitsluiten van es 😅😂😀
Nou het voelt veel trager aan en scoren in de 16 is minder gemakkelijk doordat de keepers nu ook meedoenAugy schreef op maandag 27 september 2021 @ 20:00:
[...]
Ik moet sws enorm wennen aan de gameplay, de snelheid ervan en het afmaken. Daar heb k wel langer als 10 uurtjes voor nodig haha
Maar dat let niet dat ik wel benieuwd ben wat voor jullie werkt en of je een andere opstelling en tactiek gebruikt dan 21.
Oh ja dat is ook zo. Ik freubel nog wat met mijn 41212 en zal mijn verdedigende lijn eerst wat achteruit zetten van 8 naar 4 om de counters eruit te halen.dutchgio schreef op maandag 27 september 2021 @ 20:06:
[...]
Vrijdag kan iedereen pas spelen, nu kunnen alleen de ultimate edition preorders dat nog.
Het zal nog wel even duren voordat iedereen in zijn divisie zit, en dus blijven de niveauverschillen groot.
Niet druk om maken. En gewoon ff keer je privacy settings aanpassen zodat je die berichtjes niet meer krijgt. Doe ik al jaren zo, lekker rustig.Markvd1984 schreef op maandag 27 september 2021 @ 20:06:
Zucht de Duitsers zijn er weer 😅
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ik moet alleen die coop game wins nog doen voor mijn early challenges. Is er iemand die zin heeft om dat met mij te doen op Xbox?
Hoe werkt het uberhaubt?
Moet je samen winnen tegen de ai?
Hoe werkt het uberhaubt?
Moet je samen winnen tegen de ai?
Rivals gaat tot nu toe wel lekker 3 potten gespeeld 2 gewonnen 1 gelijk. Gelijk spel was tegen Mbappe, Haaland en Son voorin. Niet te houden die mbappe als hij los is.
442 werkt gewoon goed tot nu toe
Edit :
Ondertussen 3 gewonnen
Edit :
Ondertussen 3 gewonnen
[ Voor 8% gewijzigd door Traeces op 27-09-2021 21:12 ]
Speciale 442 tactiek?Traeces schreef op maandag 27 september 2021 @ 21:06:
Rivals gaat tot nu toe wel lekker 3 potten gespeeld 2 gewonnen 1 gelijk. Gelijk spel was tegen Mbappe, Haaland en Son voorin. Niet te houden die mbappe als hij los is.
Edit :
Ondertussen 3 gewonnen
Kan je dat camavinga gedeelte iets toelichten? Ik vind zijn stats niet echt denderend. Enm zijn prijskaartje suggereert ook niet echt dat hij een Sissoko is,.hmr schreef op maandag 27 september 2021 @ 21:37:
[Afbeelding]
Dit is mijn team nu! Camavinga is wel echt OP..
Nee gewoon zoal ik vorig jaar veel speelde. 5
Diepte , 5 breed. Backs op stayback, cdms stay back en cover midden. Lm / rm gewoon standaard. Spitsen 1 get in behind en lukaku als aanspeel punt.
Zo he he, eindelijk ff een klappertje gemaakt uit de advanced sbc's, namelijk Goretzka.
Wat denken jullie, vasthouden tot 1 oktober?
@Augy zag je uitnodiging, maar zit dus ff die sbc's te doen. We spelen nog wel een x tegen elkaar.
@Augy zag je uitnodiging, maar zit dus ff die sbc's te doen. We spelen nog wel een x tegen elkaar.
9 potjes rivals gespeeld alle 9 gewonnen. Dikke prima. Deze fifa bevalt mij wel 
Btw als je in rivals wint en je zet een reeks neer, dan word je daarvoor beloond. Krijg je verdubbeling.
Btw als je in rivals wint en je zet een reeks neer, dan word je daarvoor beloond. Krijg je verdubbeling.
Was een foutje! Zat met iemand anders Coop te spelen. Nog eentje winnen in de doelstellingen met 26 minuten op de klok 🙈Moody2204 schreef op maandag 27 september 2021 @ 22:23:
Zo he he, eindelijk ff een klappertje gemaakt uit de advanced sbc's, namelijk Goretzka.
Iemand leuke upgrade?wErudite schreef op maandag 27 september 2021 @ 20:28:
250k om dit te upgraden..
Ben Yedder op 10 is trouwens niet normaal, wat een speler
[Afbeelding]
Iemand een goede how to op Youtube? Normaal Divisie 1/2 in 20/21. Ik kom nu niet eens door divisie 9 heen. Teammate contain hebben ze compleet verkracht helaas.
PSN: Kidjuh
Iemand idee hoe je verdedigend kopt ?
Ik krijg er elke wed 1 tegen (net 3 uit een corner)
Als de corner genomen word staat de tegenstander helemaal vrij en mijn spelers zijn niet eens in de buurt of springen überhaupt
Ik kop met x of vierkantje heb inhouden geprobeerd
Maar ik blijf 1 op de 2 corners krijg ik een tegengoal
Ik krijg er elke wed 1 tegen (net 3 uit een corner)
Als de corner genomen word staat de tegenstander helemaal vrij en mijn spelers zijn niet eens in de buurt of springen überhaupt
Ik kop met x of vierkantje heb inhouden geprobeerd
Maar ik blijf 1 op de 2 corners krijg ik een tegengoal
Uit de 4600 points alleen Di Maria, Alexander-Arnold en Wan-Bissaka gehaald en een discard IF. Daarnaast een waardeloze TOTW uit de pack. Prima om te bewaren voor een SBC.
Wel weer even gehandeld en De Jong gehaald voor Canales. Muntjes zijn nu wel zo goed als op, maar met Mendy en De Jong heb ik een prima appeltje voor de dorst.
Komen er nu overigens nog OTW-kaarten bij vrijdag? Denk niet dat EA de Messi's en Ronaldo's uit zal gaan delen....? Ben bang dat het anders een Konate-simulator wordt, haha.
Wel weer even gehandeld en De Jong gehaald voor Canales. Muntjes zijn nu wel zo goed als op, maar met Mendy en De Jong heb ik een prima appeltje voor de dorst.
Komen er nu overigens nog OTW-kaarten bij vrijdag? Denk niet dat EA de Messi's en Ronaldo's uit zal gaan delen....? Ben bang dat het anders een Konate-simulator wordt, haha.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
En het druk zetten
Als ik afttap heb vliegt de tegenstander opeens met 5 of 6 opeens op mijn spelers af met ze allen
Hoe doe je dat?
Als ik afttap heb vliegt de tegenstander opeens met 5 of 6 opeens op mijn spelers af met ze allen
Hoe doe je dat?
Er komen zelfs twee OTW teams, Ronaldo en Messi worden opgesplitst om de kans te verkleinen...allstarted1 schreef op maandag 27 september 2021 @ 23:41:
Uit de 4600 points alleen Di Maria, Alexander-Arnold en Wan-Bissaka gehaald en een discard IF. Daarnaast een waardeloze TOTW uit de pack. Prima om te bewaren voor een SBC.
Wel weer even gehandeld en De Jong gehaald voor Canales. Muntjes zijn nu wel zo goed als op, maar met Mendy en De Jong heb ik een prima appeltje voor de dorst.![]()
En veel kleine transfers die dus ook een kaart krijgen.
Verwacht dat dus niet teveel van...
Beetje packluck vandaag: Sterling en Dybala
Sterling past mooi in het team en Dybala hou ik nog even vast in de hoop dat de prijzen straks wat stijgen.
OTW verwacht ik niks van qua luck.
Sterling past mooi in het team en Dybala hou ik nog even vast in de hoop dat de prijzen straks wat stijgen.
OTW verwacht ik niks van qua luck.
wijze woorden
PS: Alvast sorry voor de lange post._Uploader_ schreef op maandag 27 september 2021 @ 19:41:
[...]
Met fifa21 speelde ik voornamelijk 41212 in div 4/5, maar dezelfde tactiek werkt voor geen pepernoot en verlies ook tegen veel zwakkere teams. Welke 442 tactiek gebruik jij en wanneer switch je naar een andere opstelling?
Ik heb 7 wedstrijden gespeeld en één verloren met de onderstaande tactiek. Het is nog best een gebalanceerde tactiek met niet al te veel poes pas.
- De snelste spits achter linies kruipen en de ander ongewijzigd.
- Buitenspelers allebei achter linies kruipen en naar zestien bij voorzet.
- De defensieve middenvelder op Achterblijven tijdens aanval en Dekking midden. De aanvallende Naar zestien bij voorzet en dekking midden.
- Vleugelverdedigers allebei op Achterblijven tijdens aanval en Overlappen.
- Keeper op gebalanceerd en tijdens corner of 1 op 1 handmatig besturen om zijn doel uit te komen.
• Met deze tactiek heb ik liever dat de tegenstander de buitenspelers opzoekt en niet de lange bal door het midden kan geven. Je ziet dat je vleugelverdedigers meer de neiging heeft om naar binnen te verdedigen, maar dit is minder gevaarlijk dan de brede ruimte tussen de vier verdedigers.
• Als ik met twee doelpunten voor sta, doe ik voorzichtiger met aanvallen en verander ik naar de 4231 opstelling met belangrijk dat de twee defensieve middenvelders achter blijven en midden dekken en de buitenste Cams terugkomen bij verdedigen. Bij deze Fifa is het nu moeilijker om een doelpunt te scoren, dus als je al twee hebt gescoord kan je liever verdedigen en balbezit houden. Ook omdat tegenstanders nu makkelijker de bal kan onderscheppen door hun benen uit te steken tijdens een korte of lange pass. En de laatste wat je wilt is een goede counter met een lange bal (door het midden).
:strip_exif()/f/image/YEDfRj8Pe5gRkl6XSotSSyS1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fTEOmzy15GjYywlNeZ5hppPq.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 15% gewijzigd door Lashrom op 28-09-2021 00:13 ]
1 oktober lees ik overal.TweakOverflow schreef op maandag 27 september 2021 @ 00:58:
[...]
Herstarten heeft bij mij ervoor gezorgd dat ik het heb
Gratis loan icon van Pele, Cruyf of Puskas als je je inschrijft voor de nieuwsbrief: https://www.ea.com/nl-nl/games/fifa/fifa-22/newsletter
In friendly games kun je leenspelers oneindig vaak gebruiken, zo lang de leenspeler ten minste 1 wedstrijd te goed heeft. (Dit is niet bij iedereen bekend, gisteren verspeelde mijn tegenstander zijn laatste potje met Pele tegen mij in Rivals. Erg zonde. Ik wist ook gelijk bij het laadscherm: dit is een noob waar ik makkelijk van moeten winnen.)
In friendly games kun je leenspelers oneindig vaak gebruiken, zo lang de leenspeler ten minste 1 wedstrijd te goed heeft. (Dit is niet bij iedereen bekend, gisteren verspeelde mijn tegenstander zijn laatste potje met Pele tegen mij in Rivals. Erg zonde. Ik wist ook gelijk bij het laadscherm: dit is een noob waar ik makkelijk van moeten winnen.)
Wanneer ontvang je deze speler?Capsaicin schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 07:44:
Gratis loan icon van Pele, Cruyf of Puskas als je je inschrijft voor de nieuwsbrief: https://www.ea.com/nl-nl/games/fifa/fifa-22/newsletter
Direct
Ik krijg hem niet via de app. Klopt het dat je eerst moet inloggen op de playstation?Traeces schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 07:55:
[...]
Directoverigens als Nederlander voor Cruijff gekozen
Pele is waarschijnlijk de betere kaart (stats, Brazilie), maar hier ook voor Cruijff gekozen.
Ja die werkt niet. Check op youtube maar even Italian Stalion.Kidjuh schreef op maandag 27 september 2021 @ 23:18:
Iemand een goede how to op Youtube? Normaal Divisie 1/2 in 20/21. Ik kom nu niet eens door divisie 9 heen. Teammate contain hebben ze compleet verkracht helaas.
Hij doet het niet goed. Maar dat zal wel snel gepatched worden.
Ik zou voor nu gewoon even niet gebruiken en gewoon veel jockeyen.
De game is net uit.. Heb geduld en ga gewoon oefenen?Kidjuh schreef op maandag 27 september 2021 @ 23:18:
Games worden zo hard verneukt omdat iedereen elkaar maar na gaat doen aan de hand van youtube filmpjes. Daarmee leer je de game ook niet, je leert een bepaald truukje uit te voeren. Maar zo werkt voetbal niet.
Tactisch inzicht, weten waar de ruimtes liggen etc.
Een tip vanuit mij. 433 opstelling en met je rechtsback crossballen geven naar je linksback/linksvoor.
Daardoor krijg je grotere ruimtes en dus een makkelijker speelveld.
Vind die instelling altijd zo makkelijk he. Het lukt mij niet iemand een linkje zodat het mij wel lukt??

Ik krijg vaak kopgoals tegen, maar zodra ik het zelf probeer vliegen ze alle kanten op
(behalve bij corners....die krijg ik er wel regelmatig in) Ik weet dat het iets met richten is......en timen... Maar iemand de gouden tip?
Zelfde probleem had ik ook al met 21 trouwens
[ Voor 9% gewijzigd door pacod op 28-09-2021 09:47 ]
Corners scoor ik echt onwijs vaak, speler op randje 5 meter en dan met de 'cursor' de bal indraaien vanaf de 16, Militao heeft 5 goals in 8 wedstrijden ofzo
Ik ben wel geïnteresseerd. Stuur een PM.Er!k schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:19:
Is er iemand die COOP wil spelen op de Xbox?
ik gebruik l1+r1 en dan koppen, dan kopt ie de ballen wat meer naar de grond toe.pacod schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:46:
Ik krijg vaak kopgoals tegen, maar zodra ik het zelf probeer vliegen ze alle kanten op(behalve bij corners....die krijg ik er wel regelmatig in) Ik weet dat het iets met richten is......en timen... Maar iemand de gouden tip?
Ik probeer vaak te koppen met rb+lb (l1+r1) en niet te ver in de hoek te mikken maar vrij subtiel vlak naast het midden (heb het gevoel dat ik vaak veel te ver in de hoek kop namelijk.pacod schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:46:
Ik krijg vaak kopgoals tegen, maar zodra ik het zelf probeer vliegen ze alle kanten op(behalve bij corners....die krijg ik er wel regelmatig in) Ik weet dat het iets met richten is......en timen... Maar iemand de gouden tip?
Iemand die de coop objective wil doen op PS4? Naam = Bonvi058
Zit er nou een grote bug in de webapp?
Ben al een paar keer mijn hele opstelling kwijt.
Lijkt me niet dat zoiets bewust gereset is.
Ik heb de opstelling ook al is geshared.
Start ik hem net een keer op spelers weg....
Ben al een paar keer mijn hele opstelling kwijt.
Lijkt me niet dat zoiets bewust gereset is.
Ik heb de opstelling ook al is geshared.
Start ik hem net een keer op spelers weg....
Burp
Dit heb ik dus ookpacod schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:46:
Ze springen bij mij niet en staan überhaupt niet in de buurt
Super, dank je wel! Dit zal ik eens proberen. Mijn 4231 werkt nu veel beter dan mijn 41212 na wat aanpassingen, ik zal beide opstellingen minimaal 10 potjes testen welke voor mij het beste is!
Hmm kreeg hem vanochtend toen ik inlogte op de app. Maar voor me fifa punten moest ik ook inloggen op de ps.saert schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 08:50:
[...]
Ik krijg hem niet via de app. Klopt het dat je eerst moet inloggen op de playstation?
Ziet er nice uit, beetje hetzelfde als ik heb. Hoe speel jij in-game qua formatie en welke spelers op welke positie?wErudite schreef op maandag 27 september 2021 @ 20:28:
250k om dit te upgraden..
Ben Yedder op 10 is trouwens niet normaal, wat een speler
[Afbeelding]
Ben alweer bang voor alle huilstruiken die gaan roepen dat de game niet is zoals ze willen (lees; alleen maar diep rennen met Adama, Insigne of Antonio) en ze dus weer vanalles gaan patchen zodat het wederom een grote ren-je-rot-show is.
Tot nu toe leent deze fifa zich perfect voor verschillende speelstijlen, variatie in spelers die je gebruikt (niet alleen maar kijken of ie 90+ pace heeft, jongens) en het voelt veel meer als voetbal ipv één of andere flipperkast-arcade game.
Ik speel bijvoorbeeld met Berghuis op RF. Heerlijke speler om te gebruiken. Slechts 80 pace, maar totaal geen issue, omdat je godzijdank deze fifa ook zonder pace meta kan zijn. Voorlopig..
Tot nu toe leent deze fifa zich perfect voor verschillende speelstijlen, variatie in spelers die je gebruikt (niet alleen maar kijken of ie 90+ pace heeft, jongens) en het voelt veel meer als voetbal ipv één of andere flipperkast-arcade game.
Ik speel bijvoorbeeld met Berghuis op RF. Heerlijke speler om te gebruiken. Slechts 80 pace, maar totaal geen issue, omdat je godzijdank deze fifa ook zonder pace meta kan zijn. Voorlopig..
Niks op toe te voegen, vind het momenteel ook heerlijk spelenTimk10 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:40:
Ben alweer bang voor alle huilstruiken die gaan roepen dat de game niet is zoals ze willen (lees; alleen maar diep rennen met Adama, Insigne of Antonio) en ze dus weer vanalles gaan patchen zodat het wederom een grote ren-je-rot-show is.
Niet 100x een skillmove achter elkaar spammen want dan knalt gewoon die bal van de speler zijn voet.
Niet de onmogelijk pass combinaties die je soms kon maken wat IRL nooit gebeurd. Het is allemaal gewoon veel realistischer.
Gebruik nu ook ineens Lukaku omdat hij nu wel normaal gebruikt kan worden in zijn sterkte. In spelen, bal vasthouden en me andere spits gaat diep of mijn andere spelers kunnen aansluiten. Ook konate en kova zijn van die spelers die ik normaal nooit zou gebruiken en nu heel fijn spelen. In duels is Konate echt een monster
Ben alleen bang dat het weer kapot gepatched gaat worden.

Ik speel ook La Liga, maar start met 4222/4231 omdat er juist veel leuke centrale aanvallens ivm wingers (gomez, Felix, Griezmann, Benz).darkonsjon123 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:08:
[Afbeelding]
Dit is mijn team tot nu toe
Gisteren KDB gepackt uit mijn 4600 fifa points en nog wat 83 en 85 spelers dus best wel te vrede mee
Ik zie wel dat alles weer aan het stijgen is dus ik hou mijn 200k nog even lekker op de bank
Door de vele franse spelers kun je Yedder er ook tussen zetten
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die lob-pass mogen ze wel patchen hoor wat mij betret..Timk10 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:40:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
4231jasperz89 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:40:
[...]
Ziet er nice uit, beetje hetzelfde als ik heb. Hoe speel jij in-game qua formatie en welke spelers op welke positie?
Martial en Dembele flanken, Son spits en daarachter Ben Yedder op 10. Heb nu nog wel 270k voor upgrades, denk dat ik Mendy en Pogba haal.
Ik hoop alleen niet dat ze de 'green timed' shot gaan patchen. Het is een leuke skill om te leren en werkt - althans bij mij- alleen als de speler ook echt vrij staat en de tijd heeft om te schieten. Een fijn wapen om te hebben tegen mensen die dropback spelen. Ik vind het ook leuk dat meerdere tactieken werken. Lukaku is een heerlijke speler, voorzetten werken en je kan ook tiki taka spelen.
Inmiddels in div 6 in rivals. Het verschil in tegenstanders is bizar. De ene keer tik je ze weg met 5-0 en het volgende potje word ik weggetikt. Ik begon deze editie met 442 maar speel Inmiddels met 4312 (bij een gelijkwaardige tegenstander of minder)of 4231 (tegen betere tegenstanders)
Inmiddels in div 6 in rivals. Het verschil in tegenstanders is bizar. De ene keer tik je ze weg met 5-0 en het volgende potje word ik weggetikt. Ik begon deze editie met 442 maar speel Inmiddels met 4312 (bij een gelijkwaardige tegenstander of minder)of 4231 (tegen betere tegenstanders)
[ Voor 10% gewijzigd door 038Zwolle op 28-09-2021 13:44 ]
Ik vind het ook geweldig leuk om wat meer verschillende teams te zien.
Wel heb ik veel glitchgoals mee en tegen, maar ach.
Keepers mogen wel 'n klein stukkie minder, thats all
Wel heb ik veel glitchgoals mee en tegen, maar ach.
Keepers mogen wel 'n klein stukkie minder, thats all
Heb erg veel moeite met de huidige gameplay, maar vind het wel tof spelen! Ben vooral druk met goed positioneren en lopen van de verdedigers. Komt vanzelf hopelijk😁
Welke statistiek komt bij een speler het dicht tot handelingssnelheid? Denk dat dat best key is op het moment.
En heb nog even jullie mening nodig, packte vorige week roberto baggio, is langzaam gestegen. Zouden jullie hem nu verkopen of nog even wachten?
Welke statistiek komt bij een speler het dicht tot handelingssnelheid? Denk dat dat best key is op het moment.
En heb nog even jullie mening nodig, packte vorige week roberto baggio, is langzaam gestegen. Zouden jullie hem nu verkopen of nog even wachten?
Meer mensen die niet in FUT kunnen komen?
Edit: Nvm, ik kom er weer in. Kan alleen de transfermarkt niet benaderen in de Companian App, maar daarover heb ik een mailtje naar EA gestuurd
Edit: Nvm, ik kom er weer in. Kan alleen de transfermarkt niet benaderen in de Companian App, maar daarover heb ik een mailtje naar EA gestuurd
[ Voor 64% gewijzigd door Steven030 op 28-09-2021 15:54 ]
Heb me ook aangemeld, maar ik krijg niets.. niet via de app en niet via de PS... Iemand nog een idee waar het aan kan liggen?Traeces schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:26:
[...]
Hmm kreeg hem vanochtend toen ik inlogte op de app. Maar voor me fifa punten moest ik ook inloggen op de ps.
Uhm team gekocht voor early acces kan al flinke winst maken. Zullen deze spelers blijven stijgen na full release?
Jallovesoccerx7 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:59:
Uhm team gekocht voor early acces kan al flinke winst maken. Zullen deze spelers blijven stijgen na full release?
Paar dingen die na een paar uur opvallen
Btw de reviews over FIFA zijn echt slecht (ik vind ook dat er toch wel dingen slecht zijn)
Goed
Keepers zijn beter
Minder lag
Pace tilt iets minder zwaar
Scoren minder makkelijk
Trucs iets minder (gelukkig)
Negatief
Pasen echt drama (net weer 57% dat aankomt)
Koppen slaat nergens op
Backs weten niet wat verdedigen is
Je kunt weer doelpunten voorspelen als je cpu iets doet wat jij niet deed.
Spelers zakken teveel in
Spitsen lopen slecht diep
Benieuwd hoe reviews worden na de patches
Je leest toch dat veel mensen FIFA 22 geprobeerd hebben en het echt drama vinden
Btw de reviews over FIFA zijn echt slecht (ik vind ook dat er toch wel dingen slecht zijn)
Goed
Keepers zijn beter
Minder lag
Scoren minder makkelijk
Negatief
Koppen slaat nergens op
Spelers zakken teveel in
Je leest toch dat veel mensen FIFA 22 geprobeerd hebben en het echt drama vinden
Ben vooral benieuwd naar de reviews na de bekende "eerste patch" icm serverload als de game voor iedereen te spelen is.Markvd1984 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:03:
Paar dingen die na een paar uur opvallen
Goed
Keepers zijn beter
Minder lag
Scoren minder makkelijk
Negatief
Koppen slaat nergens op
Spelers zakken teveel in
Squad Battles is idd same shit, different version en toch speel ik het regelmatig

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Passen wat drama is vind ik terecht, spelers waarmee de meeste nu spelen hebben gewoon niet de beste passing stats, dan horen ze ook geen idioot goede ballen te kunnen geven.Markvd1984 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:03:
Koppen slaat nergens op
Spelers zakken teveel in
Verdedigen met je backs moet je zelf doen vind ik
Spitsen diep laten lopen kan je zelf doen, volgensmij is ‘t zelfs de bedoeling dat je dat aanstuurt!
Ja haha klopt op beideBossie schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:56:
[...]
Ben vooral benieuwd naar de reviews na de bekende "eerste patch" icm serverload als de game voor iedereen te spelen is.
Squad Battles is idd same shit, different version en toch speel ik het regelmatig
Je leest wel veel mensen die naar PES gaan
Schijnt free te play te zijn
Benieuwd wanneer de 1e patch komt
Eens met Pasen alleen de simpelste gaan vaak fout dat vind ik wel byzonderwErudite schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:59:
[...]
Passen wat drama is vind ik terecht, spelers waarmee de meeste nu spelen hebben gewoon niet de beste passing stats, dan horen ze ook geen idioot goede ballen te kunnen geven.
Verdedigen met je backs moet je zelf doen vind ik
Spitsen diep laten lopen kan je zelf doen, volgensmij is ‘t zelfs de bedoeling dat je dat aanstuurt!
Backs ook eens , alleen ze lopen vaak overal en nergens en dat kan ik niet sturen bij een diepte bal
Spitsen klopt met L1 alleen ze staan vaak veel te verdedigend
Verder afwachten na vrijdag als iedereen het gaat spelen en de 1e patch komt
Passen slecht? L1 driehoekje (2x) en r1 vierkant komen precies op het stropdasje van 40m afstand. R1 X komt strak ik de voet. Je hebt veel meer variatie dan voorheen , maar ik heb het idee dat passen juist veel sterker is dan voorheen.
Wat is die L1 driehoekje (2x) precies? Soort gelobte steekpass in plaats van 'verre' steekpass?
PSN: Kidjuh
Yep, wel heel overpowered. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ‘m wel gebruik maar probeer ‘t zo min mogelijk te doen, want ik heb Son in de spits lopen en jaKidjuh schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:10:
Wat is die L1 driehoekje (2x) precies? Soort gelobte steekpass in plaats van 'verre' steekpass?
Variaties eens hoor dat zeker038Zwolle schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:09:
Passen slecht? L1 driehoekje (2x) en r1 vierkant komen precies op het stropdasje van 40m afstand. R1 X komt strak ik de voet. Je hebt veel meer variatie dan voorheen , maar ik heb het idee dat passen juist veel sterker is dan voorheen.
Bedoel simpele pass over de grond is echt drama
Te kort ,te zacht ,te lang
YouTube: THE 5 PASSING TRICKS YOU NEED TO KNOW - FIFA 22 PASSING TUTORIALKidjuh schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:10:
Iemand Coop PS5/PS4? Stuur me een PM.
Welke tactiek ofzo is het
Dat als ik aftrap ik opeens 5 a 6 man op mij afkomt stormen
Kan nauwelijks een bal aannemen uit mijn aftrap of ben hem al weer kwijt
Dat als ik aftrap ik opeens 5 a 6 man op mij afkomt stormen
Kan nauwelijks een bal aannemen uit mijn aftrap of ben hem al weer kwijt
Perfect filmpje inderdaad. Beter dan boras kan ik het niet uitleggen😅
Kounde gepackt net 31k😱. Zal die dalen na release vrijdag?
Iemand die coop wil doen op de xbox? Mijn naam is HetIsDeBers.
Haha. Relaas over altijd hetzelfde team. En dan beginnen met BPL.ZodiacBomber schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:29:
De leukste tijd van Fifa is elk jaar weer de eerste week. iedereen moet nog een team opbouwen en er zijn nog niet zoveel goeie spelers in omloop. Ook is nog niet duidelijk welke spelers overpowered zijn. over drie weken sta je bijna elke pot weer tegen een variatie van hetzelfde team te spelen.
Nu is het nog even genieten. Ik heb zelf een redelijk basisteam kunnen opbouwen. Met dit team kan ik de komende tijd nog wat leuke upgrades bij elkaar sparen en m'n team verbeteren.
[Afbeelding]
Als het goed is stijgen ze juist. Veel meer spelers komen erbijj en ze willen hem allemaal hebbenllovesoccerx7 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:20:
miss heel eventjes maar daarna verwacht ik een stijging. Vergelijk hem maar eens met Gomez van Liverpool van vorig jaar. was ook een 83 rated kaartje.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:20:
De meeste mensen kunnen de dure spelers nog niet kopen en dan kom je bij dit soort spelers uit. Ik kijk er niet raar vanop als hij na t weekend op 50k zit.
Echter is dit mijn gevoel en geef ik daar geen garantie bij ;p
Heb hem zelf overigens ook in bezit, hij speelt chil
[ Voor 10% gewijzigd door fifanoob op 28-09-2021 21:42 ]
Mijn team is ook al 100k meer waard. Bijv de jong 30k en Bruno 40k meerDeBers schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:09:
[...]
Als het goed is stijgen ze juist. Veel meer spelers komen erbijj en ze willen hem allemaal hebben
Klopt heb ik ook! Ik denk dat ik na release nog even wachten dat nog iets stijgt. En dan hele team wegdoen tot alles beetje daalt.Augy schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:24:
[...]
Mijn team is ook al 100k meer waard. Bijv de jong 30k en Bruno 40k meer
hakimi ook al een tijdje. Is gewoon niet te vinden op de markt, denk dat men wat op price range update.
Ik heb hem ook gepackt wachten tot price range updatefifanoob schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 23:56:
[...]
hakimi ook al een tijdje. Is gewoon niet te vinden op de markt, denk dat men wat op price range update.
Eigelijk is het wel bizar hoe onvriendelijk dit spel is voor beginners/casuals etc. Iedereen heeft al monster teams en overal in geïnvesteerd. Terwijl zij vrijdag pas beginnen op 0 en overal de jackpot voor moeten betalen
Net pogba gepackt. Bewaren of verkopen? Wat verwachten jullie?
Salah of Kante.colorsone schreef op woensdag 29 september 2021 @ 01:43:
Iemand nog tips voor de volgende upgrade?
[Afbeelding]
Sparen voor Varane?colorsone schreef op woensdag 29 september 2021 @ 01:43:
Iemand nog tips voor de volgende upgrade?
[Afbeelding]
Wachten totdat iedereen die de standaard editie gekregen heeft, genoeg coins in de markt kunnen brengen om deze high rated spelers te willen. Misschien dit weekend, anders begin volgende week.PaulPaulPaul83 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 00:31:
Net pogba gepackt. Bewaren of verkopen? Wat verwachten jullie?
Maar worden niet alle spelers duurder dan? Zodat je eigenlijk niets opschiet met de hogere verkoopwaarde, omdat wat je terug moet kopen ook duurder word.heron schreef op woensdag 29 september 2021 @ 07:53:
[...]
Wachten totdat iedereen die de standaard editie gekregen heeft, genoeg coins in de markt kunnen brengen om deze high rated spelers te willen. Misschien dit weekend, anders begin volgende week.
Ligt er een btje aan wie je wil terugkopen. Maar in de basis heb je gelijk.biertje79 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 08:31:
[...]
Maar worden niet alle spelers duurder dan? Zodat je eigenlijk niets opschiet met de hogere verkoopwaarde, omdat wat je terug moet kopen ook duurder word.
Ik hou m'n team ook. Ga alleen nog voor llorente als die straks nog te betalen is haha
Zouden POTM ook gelijk vrijdag uitkomen?
[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 29-09-2021 08:36 ]
Je heb hebt pmRosmalen1982 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:16:
Iemand Coop PS5/PS4? Stuur me een PM.
Precies de reden waarom ik me coins momenteel investeer, zou eventueel een KDB / Bruno kunnen kopen nu. Maar de rest van de kaarten zijn nog veel te duur.Augy schreef op woensdag 29 september 2021 @ 08:35:
[...]
Ligt er een btje aan wie je wil terugkopen. Maar in de basis heb je gelijk.
Ik hou m'n team ook. Ga alleen nog voor llorente als die straks nog te betalen is haha
Zouden POTM ook gelijk vrijdag uitkomen?
Dus hoop dat mijn investeringen 2 tot 3x zo duur worden