Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12:09
Capsaicin schreef op zondag 26 september 2021 @ 01:03:
Meer mensen die soms last hebben van frame drops? Bij complexe botsingen (met 3 spelers) krijg ik dit wel eens. Ik speel op de Playstation Slim.
Yes! Volledig random, zelfs tijdens SB!

Na het packen van Bruno m'n squad maar weer eens omgegooid :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LAwkOCiogfCVSgT-DvfyMiQefWI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S7vBfagNg1iKGs5ZGG8bG9w9.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame naar 4-3-1-2:
https://www.futbin.com/22/squad/403110

Hier hoop ik tog wel weer een tijdje mee vooruit te kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 01:02
Na 4 uurtjes traden & sbc’s zit ik op 500k, eens kijken of we daar morgen wat moois van kunnen bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:51
wErudite schreef op zondag 26 september 2021 @ 03:46:
Na 4 uurtjes traden & sbc’s zit ik op 500k, eens kijken of we daar morgen wat moois van kunnen bouwen :)
Respect hoor. Ik begrijp er geen bal van hoe sommigen dit kunnen. Als ik spelers koop, waarvan ik denk dat ze wat op kunnen leveren, al is het maar weinig, zijn ze een dag later meestal gehalveerd in prijs. Ik zal wel nooit een goede trader worden vrees ik. Ik ben voor mijn gevoel juist een meester in het maken van de verkeerde keuzes.

[ Voor 7% gewijzigd door Moody2204 op 26-09-2021 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
Meer mensen last van dat de fake shot niet goed werkt? Speel op Ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:49
Blijkbaar eindigt Squad Battles om 10 uur vandaag (over 7 minuten dus).

Tot zover poging om Elite 1 te halen op de zondag 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15:53
Augy schreef op zondag 26 september 2021 @ 01:36:
[...]

Yes! Volledig random, zelfs tijdens SB!

Na het packen van Bruno m'n squad maar weer eens omgegooid :)
[Afbeelding]

Ingame naar 4-3-1-2:
https://www.futbin.com/22/squad/403110

Hier hoop ik tog wel weer een tijdje mee vooruit te kunnen :)
lekker team hoor
Hoe kom je er zo snel aan ?

[ Voor 7% gewijzigd door Markvd1984 op 26-09-2021 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
wErudite schreef op zondag 26 september 2021 @ 03:46:
Heb je tips hoe je dit zo snel doet en advies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Markvd1984 schreef op zondag 26 september 2021 @ 11:00:
[...]

Heb je tips hoe je dit zo snel doet en advies ?
Ik moet wel zeggen dat ik dit al 4 FIFA's doe in principe, dus dan weet je de 'gaatjes' wel te vinden. Ik trade met chemistry styles & sbc solutions (I know, beetje smerig) en daar maak ik winst op. Er zijn een heleboel Youtube videos over te vinden, alleen omdat iedereen die dan kijkt werkt 't natuurlijk amper, behalve als je iedereen voor bent met bijv. 3 nieuwe spelers :9

Komt erop neer dat je de markt een beetje moet kennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Moody2204 schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:22:
[...]

Respect hoor. Ik begrijp er geen bal van hoe sommigen dit kunnen. Als ik spelers koop, waarvan ik denk dat ze wat op kunnen leveren, al is het maar weinig, zijn ze een dag later meestal gehalveerd in prijs. Ik zal wel nooit een goede trader worden vrees ik. Ik ben voor mijn gevoel juist een meester in het maken van de verkeerde keuzes.
Geloof me, ik maak ook genoeg fouten |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
Squad Battles rewards zijn binnen en ook maar ff Hybrid Nations gedaan. Op dit moment heb ik nu dit team, allemaal gepacked:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yFeQslAg7qmFD42vXX7-gea8Zgg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JjdDfj19pLQw0DD0BnRXhZt5.png?f=fotoalbum_large

Had Ousmane Dembele en Sissoko gepacked, die waren respectievelijk 55 en 7K waard. Meteen maar in de verkoop gegooid, want ze zijn wel erg overgewaardeerd voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
chengbondkwok schreef op zondag 26 september 2021 @ 12:42:
Squad Battles rewards zijn binnen en ook maar ff Hybrid Nations gedaan. Op dit moment heb ik nu dit team, allemaal gepacked:
[Afbeelding]

Had Ousmane Dembele en Sissoko gepacked, die waren respectievelijk 55 en 7K waard. Meteen maar in de verkoop gegooid, want ze zijn wel erg overgewaardeerd voor mijn gevoel.
Over 24 uur 10k minder waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
wErudite schreef op zondag 26 september 2021 @ 12:49:
[...]

Over 24 uur 10k minder waard :P
Ja daarom :) Voorlopig beetje SB grinden en de coins op zak houden. Zeker met de spelers die uit de packs zijn komen rollen, is dat meer dan prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St4rscream
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-07-2023
Zijn de odds van de packs eigenlijk gekoppeld aan het aantal FUT spelers of packs die worden geopend? Oftewel is het verstandiger om nu of volgende week packs te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op zondag 26 september 2021 @ 10:54:
[...]
lekker team hoor
Hoe kom je er zo snel aan ?
Pogba, dembele, Sancho en wat ander 10k prut gepackt. (20,- fifapoints bij het begin gekocht)

Verder veel klein grut los uit de club verkocht. In mijn optiek zijn nu de spelers relatief goedkoop en schieten ze vrijdag omhoog als het spel officieel uitkomt.

Tevens coins gemaakt door wedstrijden spelen (coinsbonus verdiend in 21)

Ow en niet te vergeten, de SBC's doen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 26-09-2021 13:41 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Moj8KnrCpsGuS2WYOUhUld1jq38=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xN48yfyCXIxXTeMU2qhOpxl6.jpg?f=fotoalbum_large
1e goede speler gepackt , had net een Spaans team gemaakt 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-05 20:21
Ik wil met lewandowski gaan spelen early game. Maar wat is juiste moment om te kopen? Na early acces aankomende dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13:37
Mooi verhaal weer had nog minimaal 3 uur game time over. Ineens een slot op fifa 22 met kan de content niet laden.

Daarbij telt hij nu ook ineens af naar 1 oktober ipv van vannacht…… terwijl ik de ultimate editie heb.

Weet niet wat er nu weer niet klopt pffff.

Edit : nu ineens weer een 7 uur timer.

[ Voor 15% gewijzigd door Traeces op 26-09-2021 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:20
Traeces schreef op zondag 26 september 2021 @ 16:27:
Mooi verhaal weer had nog minimaal 3 uur game time over. Ineens een slot op fifa 22 met kan de content niet laden.

Daarbij telt hij nu ook ineens af naar 1 oktober ipv van vannacht…… terwijl ik de ultimate editie heb.

Weet niet wat er nu weer niet klopt pffff.

Edit : nu ineens weer een 7 uur timer.
Hier hetzelfde, EA Play glitch ?

edit: meerdere threads hierover op reddit, EA heeft heeft weer eens goed gedaan _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 26-09-2021 17:02 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Zucht, betaal je voor EA Play, geven ze je niet eens de 10 uur inderdaad... Ellende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:46
Bij mij was het juist andersom. Aan het einde van 10 uur kreeg ik de melding nog 10 uur... Miischien omdat ik de Xbox Series X|S versie heb met dual entitlement?

Nog twee vragen:
1. Coop heb ik nog nooit gedaan met FUT; speel je dan met een tweede controller of speel je random met iemand via internet?

2. Ik heb de Ultimate editie; wanneer is deze te spelen? Direct vannacht of ook pas morgenavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
wErudite schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:06:
Zucht, betaal je voor EA Play, geven ze je niet eens de 10 uur inderdaad... Ellende
idd, had tot nu toe een uurtje gespeeld en iets langer op de webapp.
De intentie was om vanavond er een paar uurtjes in te stoppen :(

Het zure is dat ik zojuist een nieuw team in de webapp had gekocht ...

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 26-09-2021 17:12 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Bossie schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:12:
[...]

idd, had tot nu toe een uurtje gespeeld en iets langer op de webapp.
De intentie was om vanavond er een paar uurtjes in te stoppen :(

Het zure is dat ik zojuist een nieuw team in de webapp had gekocht ...
Ik wacht nog even tot morgen met het kopen van een team, denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
wErudite schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:22:
[...]

Ik wacht nog even tot morgen met het kopen van een team, denk ik!
Uhm zo denk ik ook geen idee wat verstandig is nu om te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
llovesoccerx7 schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:27:
[...]

Uhm zo denk ik ook geen idee wat verstandig is nu om te kopen
Tja, de intentie was om er vanavond mee te gaan spelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Bossie schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:29:
[...]

Tja, de intentie was om er vanavond mee te gaan spelen :o
Dat snap ik dat is ook klote..
Ik bedoel ook meer van met de markt gaan spelers nog stijgen of dalen wanneer is het verstandig om te kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
llovesoccerx7 schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:56:
[...]

Ik bedoel ook meer van met de markt gaan spelers nog stijgen of dalen wanneer is het verstandig om te kopen
Lastig, ik denk dat dure spelers op dit moment redelijk goedkoop zijn aangezien er vrijwel geen coins beschikbaar.

Met release en OTW zullen er ontzettend veel packs geopend worden, vanaf OTW zullen de prijzen waarschijnlijk rustig gaan stijgen.

edit

PSA: How to play remainder of Early Access on Playstation
PROBLEM
Go to Settings - Users and Accounts - Payment and Subscriptions - Subscriptions - EA Play. Then hit Extend (by doing this, you essentially pay for one more month of EA Play, so if your subscription was due to end in, say, 20 days, it will now end in 1month 20 days).

You can now enjoy the remainder of your early access!

bron: https://www.reddit.com/r/...inder_of_early_access_on/
zojuist getest, het werkt :)

[ Voor 34% gewijzigd door Bossie op 26-09-2021 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-06 19:36
Zo, lekker zitten handelen de laatste twee avonden en m'n La Liga-team staat er al lekker bij :) Op de bank zitten Carrasco en Mendy nog (allebei tradeable gepackt). Laat Mendy nog even lekker zitten en hoop dat 'ie nog gaat stijgen rond release. Dan gaat 'ie de verkoop in en haal ik Frenkie ervoor terug als vervanger voor Canales. Carrasco moet ik nog proberen, maar had vorig jaar weinig goede ervaringen met hem.

Heb nu 75k staan en denk dat ik in ieder geval alvast Correa haal als sub/vervanger voor Joao Felix. Ben over die laatste erg tevreden tot nu toe. Lekker wendbaar en een mooi duo met Griezmann die erg lekker speelt. Ook Gomez (packed) is een beest! Schiet ze van alle hoeken erin :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_dRm2ESvoA-5UWJQQp7Y9_RE9Uc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/InT27eU53MnapyAngnTqVics.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
allstarted1 schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:38:
Zo, lekker zitten handelen de laatste twee avonden en m'n La Liga-team staat er al lekker bij :) Op de bank zitten Carrasco en Mendy nog (allebei tradeable gepackt). Laat Mendy nog even lekker zitten en hoop dat 'ie nog gaat stijgen rond release. Dan gaat 'ie de verkoop in en haal ik Frenkie ervoor terug als vervanger voor Canales. Carrasco moet ik nog proberen, maar had vorig jaar weinig goede ervaringen met hem.

Heb nu 75k staan en denk dat ik in ieder geval alvast Correa haal als sub/vervanger voor Joao Felix. Ben over die laatste erg tevreden tot nu toe. Lekker wendbaar en een mooi duo met Griezmann die erg lekker speelt. Ook Gomez (packed) is een beest! Schiet ze van alle hoeken erin :)

[Afbeelding]
Ik ben toevallig ook deze richting opgegaan :)
https://www.futbin.com/22/squad/451291

Ik zou hiermee 4231, 4222 en eventueel 41212 kunnen spelen, de grind voor Llorentes, Valverde, De Jong etc kan beginnen. Tevens kan je met een extra franse speler ook Yedder linken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Kan iemand mij helpen
Een vriend van mij probeert EA play te halen voor ,99 cent
Alleen hij krijgt de optie Ideal niet
Als hij 5 euro aan de portemonnee toegevoegd heeft kan die hem als nog niet kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op zondag 26 september 2021 @ 20:21:
Kan iemand mij helpen
Een vriend van mij probeert EA play te halen voor ,99 cent
Alleen hij krijgt de optie Ideal niet
Als hij 5 euro aan de portemonnee toegevoegd heeft kan die hem als nog niet kopen
PayPal, werkt altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op zondag 26 september 2021 @ 19:38:

[Afbeelding]
De jong is echt een baas, regeert over het middenveld.. ik heb correa in de spits, wat een heerlijk spelertje!

Griezman VS gomez op cam is de twijfel hier nog een btje.. maar ben tot op heden tevreden met griez

Rivals is weer dolle pret zeg.. lekker pauzeren de heel tijd, vreselijk haha overigens vind ik de Loan haaland echt een pain in the ass overal voorin 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op zondag 26 september 2021 @ 18:06:
[...]

Lastig, ik denk dat dure spelers op dit moment redelijk goedkoop zijn aangezien er vrijwel geen coins beschikbaar.

Met release en OTW zullen er ontzettend veel packs geopend worden, vanaf OTW zullen de prijzen waarschijnlijk rustig gaan stijgen.

edit

PSA: How to play remainder of Early Access on Playstation
PROBLEM
Go to Settings - Users and Accounts - Payment and Subscriptions - Subscriptions - EA Play. Then hit Extend (by doing this, you essentially pay for one more month of EA Play, so if your subscription was due to end in, say, 20 days, it will now end in 1month 20 days).

You can now enjoy the remainder of your early access!

bron: https://www.reddit.com/r/...inder_of_early_access_on/
zojuist getest, het werkt :)
Bijzonder.. ik heb nergens last van gehad. Zojuist nog dezelfde speeltijd als waarmee ik gisteren ben geëindigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-06 16:57
Is het volledige spel trouwens vanaf 0:00 te spelen of later morgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
pacod schreef op zondag 26 september 2021 @ 21:13:
Is het volledige spel trouwens vanaf 0:00 te spelen of later morgen?
Vanaf 0.00.
-------

Ik ben de top 5 leagues aan het afgaan voor potentiele handelsdoelwitten, en het valt me op hoe beperkt de Ligue 1 is, als je de absolute top (voor velen onbetaalbaar) niet meetelt. De Serie A en de Bundesliga bieden veel meer waar (de PL en La Liga wss ook, maar zover was ik nog niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:39
PL ook sowieso, bij LaLiga heb je ook niet veel opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
llovesoccerx7 schreef op zondag 26 september 2021 @ 17:56:
[...]

Morgen krijgen de ultimate preorders 4600 EA coins, er zullen dan veel packs gekocht worden.

Lage rating kaarten zullen wel flink dalen.

Hogere ratings, bruikbare kaarten etc. Zullen langzaam gaan stijgen doordat iedereen die wil hebben.

En met een POTM SBC van Haaland en Mbappe in aantocht zullen fodder kaarten tegen die tijd ook flink duurder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-06 17:16
Kom ik net een team tegen met mijn startersteampje in div 9:

Ederson
Walker - van Dijk - Varane - Mandy
Kante - Bruno Fernandez
MBappe - CR7 - Neymar

Serieus… het spel is net uit.

Maargoed, wel inmiddels 65k coins.
Geen idee wat ik wil, heb nu een premier league team, maar dat komt omdat dat de meeste spelers zijn die ik heb.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 26 september 2021 @ 21:48:
PL ook sowieso, bij LaLiga heb je ook niet veel opties.
Ik vind persoonlijk La Liga reuze meevallen, maar ik denk dat Italie de beste bang for buck biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nou, Fifa Ultimate Edition gepre-orderd, en net even gekeken. Maar geen 4600 Fifa-punten, geen pakketjes, he-le-maal niks! Bedankt EA, voor niks! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Moody2204 schreef op maandag 27 september 2021 @ 00:26:
Nou, Fifa Ultimate Edition gepre-orderd, en net even gekeken. Maar geen 4600 Fifa-punten, geen pakketjes, he-le-maal niks! Bedankt EA, voor niks! :(
Geduld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op maandag 27 september 2021 @ 00:26:
Ik heb ze wel gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16:37
Wanneer krijg je de OTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Die heb ik idd ook nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-06 15:26

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Herstarten heeft bij mij ervoor gezorgd dat ik het heb ;)

Weddings are basically funerals with cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik hoop dat je gelijk hebt. Eerst maar ff een tukkie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 17:33
OTW krijg je vrijdag 0as als de actie begint.
Net mijn punten er door heengeknald. Handanovic als hoogste kaart en stones 4x (!) In mijn packs gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Opzich niet verkeerd hakimi gepackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Uit de landen SBc kreeg sancho en joe Gomez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Laatst online: 25-05 13:35
Ik vind hem eerlijk gezegd echt waardeloos tot nu toe. Wat hebben ze in godsnaam met teammate contain gedaan? Kunnen ze beter helemaal eruit halen. Ook leuk die "real touch". Ik kan beter €85,- in een flipperkast gooien en daar 3 uur naar kijken.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Excuses voor mijn gemopper, ik heb inmiddels netjes de 4600 fifapunten gekregen. Zo eerst werken, vanmiddag eindelijk lekker spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Moody2204 schreef op maandag 27 september 2021 @ 06:45:
Excuses voor mijn gemopper, ik heb inmiddels netjes de 4600 fifapunten gekregen. Zo eerst werken, vanmiddag eindelijk lekker spelen!
Via de Companion app? Of eerst inloggen via de PS4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 27 september 2021 @ 06:45:
🤣In verhouding tot sommige spelers mopper je bijna nooit, fijn dat je ze hebt ontvangen!

Werk ze en speel ze! Ik wacht helaas nog tot vrijdag met nog 2 uur tegoed op de trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madforce0543
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 03-03 14:35
Ik ben echt zo benieuwd hoe deze Fifa is op de PS5, vanmiddag eens even aan de tand voelen.

Wat doen degenen hier met de Ultimate Edition trouwens, meteen die 4600 punten uitgeven, of wachten op promo packs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
  • Laatst online: 12-03 15:36
Madforce0543 schreef op maandag 27 september 2021 @ 08:11:
Ik ben echt zo benieuwd hoe deze Fifa is op de PS5, vanmiddag eens even aan de tand voelen.

Wat doen degenen hier met de Ultimate Edition trouwens, meteen die 4600 punten uitgeven, of wachten op promo packs?
Ik vind hem heerlijk spelen op de ps5, en merk wel dat het heel anders is dan deeltje 21.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio

Wachten tot een promo, de packs van nu met 3 zeldzame items zijn het niet echt waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:25
Game voelt toch veel beter aan dan Fifa 21, maar natuurlijk gaan ze de klagers weer hun willetje geven. Binnen hier en maand is het weer pace hoer spel.

Is 1 van de betere gameplays van Fifa die ik al gespeeld heb, hopelijk houden ze het ook zo.
Speel hem trouwens op Xbox Series S, zou blijkbaar toch heel anders zijn op de oude gen dan tov next gen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
saert schreef op maandag 27 september 2021 @ 07:03:
[...]

Via de Companion app? Of eerst inloggen via de PS4?
Via de Playstation. Maar gisteren om 0:00 uur had ik in eerste instantie niet de Fifa punten. Maar vanmorgen gelukkig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16:13
Goedemorgen ik heb fifa 22 ultimate edition ge pre orderd maar ik kan de download nergens vinden ??
Hoe download je de game nu?

Ik heb hem op de ps4 besteld maar heb ook de ps5 kan ik hem ook vanuit de 5 downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Markmaas schreef op maandag 27 september 2021 @ 08:45:
Goedemorgen ik heb fifa 22 ultimate edition ge pre orderd maar ik kan de download nergens vinden ??
Hoe download je de game nu?

Ik heb hem op de ps4 besteld maar heb ook de ps5 kan ik hem ook vanuit de 5 downloaden?
Via de Playstation Store in je menu even zoeken op Fifa22. Daar kan je de game vervolgens downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16:13
saert schreef op maandag 27 september 2021 @ 08:47:
[...]

Via de Playstation Store in je menu even zoeken op Fifa22. Daar kan je de game vervolgens downloaden.
Thnx hij was al gedownload dacht dat het nog de proef versie was 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroendedoem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-12-2024
Op dit moment twee start elftallen staan een franse en een engelse competitie, ik weet nog niet welke ik verder wil uitbouwen.
Met name Kane valt op dit moment erg tegen, met 1 goal uit 4 wedstrijden. Als iemand nog tips heeft voor een goede en beetje betaalbare spits met een beetje pace hoor ik het graag.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iioj25CFs32qedPonMwh9of54nA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7OpItNlfbO3fgYTT5FxpSaiE.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ir5dS3t2FlmJ8WSfh3eMWT6aUwU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G5BC8gwHmjKOM8iJ2hsmgliw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Mijn 4600 punten zijn nog niet zichtbaar op de companion app, maar vanochtend wel mijn team gebouwd. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nn-a-T65xhcUVRx4OjbVtPj8C8c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FbHFi6eg1cMtMMI2YwOiEVWw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Joe Gomez en Sancho verkocht voor 78k samen
Onderstaande team nu gemaakt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_jrsz3afyGXyJMizCeZfTN9TV34=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8TIfgvqKYHYCkeF4KBlOm14Z.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online

Online draft. Dit dwingt je om steeds te experimenteren met nieuwe tactieken en spelers, zodat je het spel beter leert kennen. De beloning is wel wisselvallig, maar dan nog sowieso beter dan een standaard premium goud pakje uit de winkel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Een manier om het gespam met l1 + dubbel driehoekje tegen te gaan: https://www.reddit.com/r/...hrough_ball_spam_step_up/

In de web app is 'step up' nog niet te vinden maar op de console wel. Ik had het op mijn backs gezet en dat ging best goed. Ik wist niet dat cv's deze optie ook hebben gekregen.

[ Voor 4% gewijzigd door Capsaicin op 27-09-2021 09:46 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Ik heb echt een crazy goede start gehad. Had de Ultimate Edition gekocht. Ben vanochtend mijn packs gaan openen. Open eenpack, komt Neymar eruit gelopen! :D Paar pakjes later, kwam Son uit lopen!

Son verkocht en uiteindelijk dit team er neer gezet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xgkpe0XAbJuNVqApvHI9l_-3eOg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aywhIHJp8ggUqUeGOiFeyP2t.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Partypooper schreef op maandag 27 september 2021 @ 10:11:
Ik heb echt een crazy goede start gehad. Had de Ultimate Edition gekocht. Ben vanochtend mijn packs gaan openen. Open eenpack, komt Neymar eruit gelopen! :D Paar pakjes later, kwam Son uit lopen!

Son verkocht en uiteindelijk dit team er neer gezet:

[Afbeelding]
Hahaha wat een geluk, heerlijk. Leuk team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
De 4600 punten opgemaakt, alleen muller als walkout. Die is ook maar 7.5K waard dus hou die wel vast.

Ga denk ook wat High rated kaarten inkopen aangezien die echt mega goedkoop zijn momenteel. Zodra er sbcs uitkomen gaan die zeker enorm in prijs stijgen. Haaland en Mbappe komen er aan dus die gaan gegarandeerd nodig zijn.

Zie overigens al een lichte stijging bij hoge rated kaarten, lukaku is meer dan 10k gestegen in nog geen 24 uur :) Robertson van 20k naar 26 :) dus gaat de goede kant op.

[ Voor 21% gewijzigd door Traeces op 27-09-2021 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-06 17:16
die 4600 points zijn een grap.
hoogste spelers waren Parejo en Trippier

Voor de rest voornamelijk gewone goud.... zucht.

Wel Lukaku uit een sbc gekregen, maar verder is het erg bedroevend

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:43
Beste speler die ik tot nu toe heb gepacked inclusief de 4600 coins is Foden, 14k waard. Net als Fifa 21 begint mijn geluk wel weer erg slecht. Ik heb het gevoel dat ik gewoon een nieuwe account moet gaan maken. Mijn vrienden krijgen jaar in jaar uit altijd de gekste spelers, en het zijn altijd dezelfde.

Toch nog Renato kunnen snipen en Wijnaldum erbij gehaald. Nu nog Ben Ketser erbij dan sta ik voorlopig wel goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-76yrzooOVTkSUfdwOaJt13h9pY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TtieBBbdHEOO78ZDfmQGuaEy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Lashrom op 27-09-2021 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-06 16:57
Prijzen van hogere rated spelers zijn inmiddels weer aan het stijgen! Ik heb op Xbox een Goretzka gekocht voor 170k en die zit alweer tegen de 200k aan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-06 20:02
Zie dat je tegenwoordig ook preview pakketjes hebt op de web app. Dat zijn ook de spelers die je krijgt?

Rudiger is geen vetpot maar dan heb je iig het pakje er weer uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O_OTZu0wVVcmCn2NbcuxzwBkIfc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1CDNSM63l9ml4RJXQx8CAdiL.jpg?f=fotoalbum_large

En sinds wanneer zijn de fitness kaartjes verdwenen? Dat was altijd zo'n geklooi. Ook blessures komen niet meer voor lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Laatst online: 02-05-2023
Beltoni schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:20:
Zie dat je tegenwoordig ook preview pakketjes hebt op de web app. Dat zijn ook de spelers die je krijgt?

[Afbeelding]

En sinds wanneer zijn de fitness kaartjes verdwenen? Dat was altijd zo'n geklooi. Ook blessures komen niet meer voor lijkt het.
Blessures komen nog wel voor maar zelden, Mij Griezmann was gisteren nog geblesseerd. Fitness zit er al sinds fifa 21 niet meer in. de preview packs kon je in fifa 21 ook al op de webapp openen als ik het goed heb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:25
Beltoni schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:20:

[Afbeelding]

Preview pack is, je doet hem open en kijk je wat je krijgt. Dan kan je beslissen dat je hem koopt voor 150 punten of voor 7500 gold. Nu weet ik niet dat je 1 koopt, erna weer een preview pack kan open doen. Bij mij loopt er een timer nu omdat ik geen 150 punten wil geven aan wat erin zit. En blessures komen nog voor. Fitness kaarten zijn normaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-06 20:02
Duidelijk. Thanks! Fifa al aantal jaar niet aangeraakt maar wel tof om weer met die 10 uurtjes te klooien. Zonder al te veel werk een grappig teampje verzameld. Begint het toch weer een beetje te kriebelen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aT9Bc-O3a9Ada-2Nv9krjDV8xYQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n2i78JyFLbnowuWgpo2aF8Hh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06 12:13
Ik ga vooral drafts doen met de punten denk ik. Misschien een paar punten bewaren voor promo, maar denk dat je veel meer haalt uit Drafts dan gewone gouden packs.

Vanochtend overigens uit de Marquee Matchups Bruno Fernandes gepackt. 125k op dit moment, maar ik hou hem sowieso tot volgende week.

Ben van plan om nog niet echt geld uit te geven, dus heb een paar spelers onder de 2k gekocht (Partey, Saul, Reece James) en Gabriel Jesus voor 6k in de spits. Rest van het geld bewaar ik een tijdje. Nu 50k coins en een prima starter team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Zo 120k geïnvesteerd in spelers. Ben benieuwd of het wat oplevert :) weet iemand wanneer de POTM uitkomen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 04-06 10:39
KBE91 schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:30:
[...]

Preview pack is, je doet hem open en kijk je wat je krijgt. Dan kan je beslissen dat je hem koopt voor 150 punten of voor 7500 gold. Nu weet ik niet dat je 1 koopt, erna weer een preview pack kan open doen. Bij mij loopt er een timer nu omdat ik geen 150 punten wil geven aan wat erin zit. En blessures komen nog voor. Fitness kaarten zijn normaal weg.
Ja als je hem dan besluit te kopen met fifa punten of met coins dan kan je daarna het weer opnieuw doen.
Zodra je zegt nee ik wil hem niet kopen dan blijft hij 24uur staan en kan je daarna weer kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:06
Pfff, die 4600 punten hebben niets opgeleverd. Geen enkele walkouts, één IF die voor discard weg gaat. Gelukkig had ik de Ultimate edition vooral gekocht om zowel op de oude Xbox als de nieuwe Series X te spelen afhankelijk van welke TV door vrouw of kinderen gebruikt wordt...

Zoals elk jaar met Serie A begonnen. Investeringen van gisteren zijn al een paar procenten gedaald, dus dat had ik ook beter niet kunnen doen. Dan maar oefenen met Rivals en wat vaker Youtube filmpjes van traders kijken in de hoop dat ik dat ga snappen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gReCeSJJlz00qS-7Qvkla9tWBvE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qELzn5TdwHiyb9dA8E2XR1PJ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 0% gewijzigd door heron op 27-09-2021 14:56 . Reden: emoticon ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
heron schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:56:
Pfff, die 4600 punten hebben niets opgeleverd. Geen enkele walkouts, één IF die voor discard weg gaat. Gelukkig had ik de Ultimate edition vooral gekocht om zowel op de oude Xbox als de nieuwe Series X te spelen afhankelijk van welke TV door vrouw of kinderen gebruikt wordt...

Zoals elk jaar met Serie A begonnen. Investeringen van gisteren zijn al een paar procenten gedaald, dus dat had ik ook beter niet kunnen doen. Dan maar oefenen met Rivals en wat vaker Youtube filmpjes van traders kijken in de hoop dat ik dat ga snappen :)

[Afbeelding]
Als het high rated zijn wacht met ze verkopen tot er duurdere sbc's uitkomen zoals POTM Mbappe / POTM Haaland. Dan gaan zeker de prijzen weer omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Heeft er al iemand zijn of haar otw speler al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Kanters85 schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:24:
Heeft er al iemand zijn of haar otw speler al ontvangen?
Die krijg je op 1 oktober pas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Traeces schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:04:
[...]

Als het high rated zijn wacht met ze verkopen tot er duurdere sbc's uitkomen zoals POTM Mbappe / POTM Haaland. Dan gaan zeker de prijzen weer omhoog :)
Alle niet-meta spelers staan inderdaad erg laag. Gewoon wat 84-86 rated inslaan en dan maar hopen dat dit snel meer waard wordt... is dan wel lange termijn handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
heron schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:30:
[...]

Alle niet-meta spelers staan inderdaad erg laag. Gewoon wat 84-86 rated inslaan en dan maar hopen dat dit snel meer waard wordt... is dan wel lange termijn handel.
Heb allemaal 86+ ingeslagen welke goedkoop zijn nu, op langere termijn worden die zeker duurder. Kan me elftal toch amper upgraden. De eerste upgrades zullen KDB, Bruno, Salah etc pas zijn en daar heb ik momenteel toch geen munten voor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Zojuist gepromoveerd naar divisie 8. Verdedigen gaat best aardig bij mij maar aanvallen is van het niveau fc knudde.

[ Voor 6% gewijzigd door Capsaicin op 27-09-2021 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Capsaicin schreef op maandag 27 september 2021 @ 16:19:
Zojuist gepromoveerd naar divisie 8. Verdedigen gaat best aardig bij mij maar aanvallen is van het niveau fc knudde.
Je kan toch niet degraderen uit een divisie dit jaar? Zoals de vorige Fifa wel het geval was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Laatst online: 02-05-2023
saert schreef op maandag 27 september 2021 @ 16:24:
[...]

Je kan toch niet degraderen uit een divisie dit jaar? Zoals de vorige Fifa wel het geval was?
Nee dat niet. Maar volgens mij wordt iedereen terug gezet naar DIV 10 als het seizoen voorbij is maar ik weet dit niet zeker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Varane ook binnen nu. :)

Nog nooit zo'n goede start gehad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RdHdMrDmhPbwAZA2TBUn6W0dq6I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i7v9L6g6MRtc0iwwXNn5PQvc.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 17:33
Lukaku! Wat een speler zeg. Nog nooit eerder kon ik met grote logge spelers maar in deze fifa lijken ze echt sterk. Ik speelde eerst met auba en werner maar lukaku is 10x beter.

Tot nu toe bevalt deze fifa mij aardig goed. Skillmoves zijn niet heel erg sterk lijkt het en alles is wat 'trager'. Ik probeer nu vooral wat aan te klooien met het dribbelen en gebruik van de 'explosieve sprint' (leuke toevoeging)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 29-05 19:00
Capsaicin schreef op maandag 27 september 2021 @ 16:19:
Dit herken ik, vooral het afmaken dan. Is toch even wennen.
Gisteren mijn eerste potje(s) gespeeld, waarvan ik bij de eerste een expected goals van 8+ had en slechts 1 keer scoorde, aantal keer ook aanvallers die langs de bal liepen bij een 100% kans.

Tips om een bal fatsoenlijk tussen de palen te schieten zijn dus welkom ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
038Zwolle schreef op maandag 27 september 2021 @ 17:24:
Lukken! Wat een speler zeg. Nog nooit eerder kon ik met grote logge spelers maar in deze fifa lijken ze echt sterk. Ik speelde eerst met auba en werner maar lukaku is 10x beter.

Tot nu toe bevalt deze fifa mij aardig goed. Skillmoves zijn niet heel erg sterk lijkt het en alles is wat 'trager'. Ik probeer nu vooral wat aan te klooien met het dribbelen en gebruik van de 'explosieve sprint' (leuke toevoeging)
Ben het helemaal met je eens kon nooit iets met zo’n tank als lukaku. Maar hij is deze fifa echt goed en heb hem nu zelf ook.

Zijn schot is echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Hmmm ik pack nu Pogba en Davies met die 4600 punten… houden of verkopen? :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Laatst online: 16:37
hmr schreef op maandag 27 september 2021 @ 17:37:
Hmmm ik pack nu Pogba en Davies met die 4600 punten… houden of verkopen? :)
Verkopen en de spelers die je wil halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:01
Toch gezwicht eerder en met veel handelen en packluck (Van Dijk in een gouden upgrade gekregen) een goed team weten samen te stellen.
Het enige probleem is dat ik het niet aan de praat krijg. Ik heb 4231 en 4212 geprobeerd, maar zonder succes en verlies 80% van de potten. Is 442 wat en welke tactiek zou het beste zijn?

https://www.futbin.com/22/squad/431341

Ik hoor graag met welk team, opstelling en tactieken jullie spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Zijn er ook opties om FIFA nu al te spelen, of gaat dat alleen als je €100 aftikt ? Ik speel geen FUT dus voor mij is dat niet de moeite waard. Mijn trail van 10 uur zit er ook op, maar het smaakt naar meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 29-05 19:00
GluonC schreef op maandag 27 september 2021 @ 18:34:
Zijn er ook opties om FIFA nu al te spelen, of gaat dat alleen als je €100 aftikt ? Ik speel geen FUT dus voor mij is dat niet de moeite waard. Mijn trail van 10 uur zit er ook op, maar het smaakt naar meer :)
Next gen console kan 2x 10 uur spelen, weet niet of je die hebt. Verder krijg je natuurlijk wel 10% korting met EA Play dus hoef je geen 100 piek af te rekenen maar iets minder ;)

wel beetje off topic, past beter in een algemeen fifa topic

[ Voor 7% gewijzigd door tommerd_ op 27-09-2021 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
tommerd_ schreef op maandag 27 september 2021 @ 18:38:
[...]

Next gen console kan 2x 10 uur spelen, weet niet of je die hebt. Verder krijg je natuurlijk wel 10% korting met EA Play dus hoef je geen 100 piek af te rekenen maar iets minder ;)
Ik heb een Xbox Series S, bedankt voor de tip 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Wanneer je 4-2-3-1 speelt of 4-3-1-2 wat voor soort speler hebben jullie dan op tien staan? Blijf het altijd moeilijk kiezen vinden, of een spits daar neerzetten of een ‘type’ bruno fernandes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Dani05 schreef op maandag 27 september 2021 @ 18:56:
Wanneer je 4-2-3-1 speelt of 4-3-1-2 wat voor soort speler hebben jullie dan op tien staan? Blijf het altijd moeilijk kiezen vinden, of een spits daar neerzetten of een ‘type’ bruno fernandes.
Ik ben ook wat in twijfel, heb Bruno nu als box2box maar valt na 2 potjes nog niet echt op alleen is hij gevoelsmatig te goed voor cdm. Heb griezman nu op cam staan

De jong daarintegen is echt overal als B2B, bizarre kaart

Allan als cdm is het ook nog niet maar heb niets beters voor handen

[ Voor 16% gewijzigd door Augy op 27-09-2021 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Hier mijn team helaas heb ik veel moeite met afmaken deze fifa voor de rest wel weer leuk spel 😊😊Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AnbVwy2m9C4dmR785nhiNQb2hn0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/i5T4WNoMpjjsssKfTM8oa97S.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 4 ... 128 Laatste