Soort van Champions League & Europa League concept? Weet niet precies hoe ze dat zouden moeten realiseren maar ik vind wel dat elke speler WL moet kunnen spelen, inderdaad.Markvd1984 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:41:
[...]
Weekend leugea is juist waarom veel mensen FIFA spelen
Het is dan jammer dat het alleen voor de betere spelers is weggelegd ipv de normale spelers die minder goed zijn
Ze hadden beter het kunnen verdelen div 10 tot 5 en 5 tot hoger en dan betere rewards voor de hogere klasses
Maargoed dat is mijn mening als goud 2 speler in FIFA 21
Ik moet nog kijken hoe de playoffs gaan
verre van, ik dacht te menen dat zelfs maar 4,5% van de playerbase zich überhaupt kwalificeert voor de weekend league.Markvd1984 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:41:
[...]
Weekend leugea is juist waarom veel mensen FIFA spelen
Daarbovenop ook nog een keer dat maar een klein deel van de fifa spelers ultimate team speelt.
[ Voor 13% gewijzigd door xavento op 06-10-2021 09:50 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Ja daar ben ik ook bang voor, maar dat wil nog niet zeggen dat EA dat goed gedaan heeft...wErudite schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:18:
[...]
Klinkt heel lullig maar ik denk dat je WL dan maar beter kan laten als je niet door die playoffs heen komt. Volgensmij ligt het niveau een stuk hoger nu... Ik ben een elite 3 speler maar verwacht dit weekend ook wel moeite te hebben. Hopelijk 44 puntjes.
Ik vind het echt een flater.
Met alle respect, maar FUT Champions is toch geïntroduceerd als een competitieve gamemode en niet voor een gamemode waar iedereen zomaar even aan mee moet kunnen doen? Het is de gamemode waar de beste van de beste spelers in zouden moeten zitten. Voor mij gaat FIFA hiermee nu weer terug naar de goede oude tijd van FIFA 17 waar je je door middel van een kwalificatietoernooi (4 wedstrijden op rij winnen) moet plaatsen voor de Weekend League. Dat zou plaatsing lastig is voor mindere spelers begrijp ik, maar juist dit moet deze spelers stimuleren om beter te worden in de game waardoor het algehele niveau omhoog gaat. Daarnaast moeten we niet vergeten dat de playoffs al het eerste deel van FUT Champions is. Dus je krijgt al rewards, enkel alleen niet de goede rewards die normaal alleen zouden zijn voor gold 1 of elite 3 spelers.
Je lijkt even te vergeten dat de 'gap' dan steeds groter wordt doordat alle spelers gewoon rewards mislopen en het verschil alleen maar groter wordt.
Ik vind dit maar een kut systeem. Ben een g2/g1 speler elk jaar en vind de WL juist het leukste. Nu moet ik nog maar zie of ik me kwalificeer blijkbaar. En dan mag je weer 1500 punten bij elkaar spelen. Wat een ruksysteem.
Ach, misschien maar minder tijd besteden aan fifa dan. Ook goed voor de mens.
Ik vind dit maar een kut systeem. Ben een g2/g1 speler elk jaar en vind de WL juist het leukste. Nu moet ik nog maar zie of ik me kwalificeer blijkbaar. En dan mag je weer 1500 punten bij elkaar spelen. Wat een ruksysteem.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Klopt inderdaad wat je zegt.hmr schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:15:
Je lijkt even te vergeten dat de 'gap' dan steeds groter wordt doordat alle spelers gewoon rewards mislopen en het verschil alleen maar groter wordt.
Uiteindelijk schiet EA zichzelf in de voet.
Door de 'gap' haken casual gamers straks af en wordt FIFA alleen voor goede gamers nog interessant.
Maargoed, besloten deze editie het minder serieus aan te pakken. Gewoon casual.
Inmiddels vrij snel al in divisie 7 aangekomen.
Moet zeggen dat deze fifa me beter bevalt; minder tricks, meer voetbal.
Keepers zijn wel bizar goed en scoren is behoorlijk lastig, zelfs 1 op 1.
Daarentegen wel een stuk realistischere uitslagen van 2-0, 2-1 etc.
Vooralsnog zooitje high-rated spelers ingeslagen. Mijn team doe ik vooralsnog niet veel aan en staat redelijk goed.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=dsyqC5cjnX2gZ:FFA22PS5
Die Sterling is wel een aanrader. Zo rap en bewegelijk.
Dybala bevalt ook erg goed. Vooral zijn positionering is erg fijn ingame.
Altijd aanspeelbaar en heerlijk finesse shots in de benen.
Barella heb ik voor de chemistry. Opzich prima speler, geen hoogvlieger. (tips zijn welkom)
Deze editie wil ik wat beter worden in timed-shooting. Iets wat ik voorgaande edities altijd uit had staan.
wijze woorden
Ik vind het lastig hoe ik deze FIFA moet spelen, gisteren weer terug gezet in divisie 3. Speel echt niet best, veel kansen worden tegen gehouden. Met een 1 mil team moet ik veel meer kunnen, maybe maar omgooien.
Ben heel benieuwd naar de WL van dit weekend.
Ben heel benieuwd naar de WL van dit weekend.
Je krijgt meteen een tijdelijke IP-ban van futbin als je z'n plugin gebruikt. Ik heb hem eenmalig gebruikt om mijn club te scannen voor hoge waardes, en kwartier later had ik een temp ban van futbin.DeBers schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:09:
Ik ben op zoek naar een goeie plugin voor de webapp in chrome. Fut enhancer lijkt niet meer geupdate te worden.
Ik zou met name graag futbin prijzen willen zien en de ok knop bij BIN willen vermijden. Weet iemand een goeie app hiervoor?
Ik heb vorige jaar het hele jaar die FutEnhancer gebruikt, alleen soms een tempban gehad als ie echt lang open stond. Op zich logisch want dan spam je zoveel requests naar Futbin..joostmakaay schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:29:
[...]
Je krijgt meteen een tijdelijke IP-ban van futbin als je z'n plugin gebruikt. Ik heb hem eenmalig gebruikt om mijn club te scannen voor hoge waardes, en kwartier later had ik een temp ban van futbin.
Als je g2/g1 haalt zou je gemakkelijk de finals moeten kunnen halen. Ik zit zelf ook op dat niveau en heb in de kwalificatie 6-0 gehaald en de resterende 3 potjes gratis aan mensen weggegeven. De mensen die de finals doorgaans niet zullen halen zijn mensen van zilver 1 en lager. Het enige dat ze niet zullen krijgen zijn de player picks want de packs die ze vorig jaar kregen die krijgen ze nu aan de hand van de play offs. Ik snap serieus het probleem niet.hmr schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:15:
Overigens is division rivals ook meer casual friendly gemaakt met het nieuwe format.
[ Voor 4% gewijzigd door destroye op 06-10-2021 10:40 ]
Klopt, vorig jaar had ik er ook veel minder last van. Echter lijkt het erop dat ze dit jaar bij veel minder requests de toegang al blokkeren.Gurbuh schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:35:
[...]
Ik heb vorige jaar het hele jaar die FutEnhancer gebruikt, alleen soms een tempban gehad als ie echt lang open stond. Op zich logisch want dan spam je zoveel requests naar Futbin..
We gaan het zien... tot wanneer heb ik de tijd om die achterlijke 1500 punten te halen'?destroye schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:37:
[...]
Als je g2/g1 haalt zou je gemakkelijk de finals moeten kunnen halen. Ik zit zelf ook op dat niveau en heb in de kwalificatie 6-0 gehaald en de resterende 3 potjes gratis aan mensen weggegeven. De mensen die de finals doorgaans niet zullen halen zijn mensen van zilver 1 en lager. Het enige dat ze niet zullen krijgen zijn de player picks want de packs die ze vorig jaar kregen die krijgen ze nu aan de hand van de play offs. Ik snap serieus het probleem niet.
Overigens is division rivals ook meer casual friendly gemaakt met het nieuwe format.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit is mijn team nu. Met de kwalificatie 1 gewonnen, 1 verloren. Kijken of het lukt. Vanavond weer verder.
Dybala is echt een heerlijke speler in deze fase van het spel. Ook de flanken met Chiesa en Insigne doen het prima. Ingame wissel ik Dybala uiteraard om met Kessie. Tot nu toe bevalt deze Fifa gameplay me ook uitstekend. Suggesties voor upgrades overigens altijd welkom ;-)
Dybala is echt een heerlijke speler in deze fase van het spel. Ook de flanken met Chiesa en Insigne doen het prima. Ingame wissel ik Dybala uiteraard om met Kessie. Tot nu toe bevalt deze Fifa gameplay me ook uitstekend. Suggesties voor upgrades overigens altijd welkom ;-)
:strip_exif()/f/image/ukJlqkQAQEtlADzAQcB5I6zM.jpg?f=fotoalbum_large)
Tot wanneer je ze hebt. Die punten zijn overigens niet anders dan voorgaande jaren (2000 punten). Nadat je de punten hebt gehaald kan je deel 1 van FUT Champions (play-offs) doen en als je een kwalificatietoken haalt kan je deze inleveren zolang de finals (deel 2 van FUT Champions) actief zijn.hmr schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:47:
[...]
We gaan het zien... tot wanneer heb ik de tijd om die achterlijke 1500 punten te halen'?
Dus kan vrijdag en zaterdag ook nog. Moet ze maar even bij elkaar spelen.destroye schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:50:
[...]
Tot wanneer je ze hebt. Die punten zijn overigens niet anders dan voorgaande jaren (2000 punten). Nadat je de punten hebt gehaald kan je deel 1 van FUT Champions (play-offs) doen en als je een kwalificatietoken haalt kan je deze inleveren zolang de finals (deel 2 van FUT Champions) actief zijn.
Die 2000 punten gingen vorige versie wel wat sneller dan dit.. maar goed we gaan het zien. Misschien spreek ik voor mijn beurt. Ik ben enorm benieuwd.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Vind t even snel gaan, eerlijk gezegd. Had ze in div 3 na 3/4 potjes (uiteraard al wat bij elkaar gesprokkeld door de divisies daaronder).
Als je eenmaal wat hoger zit vast wel. Zit nu in div 5. Maar heb veel friendly gespeeld voor Cammavinga.wErudite schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:56:
Vind t even snel gaan, eerlijk gezegd. Had ze in div 3 na 3/4 potjes (uiteraard al wat bij elkaar gesprokkeld door de divisies daaronder).
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
deels eens, maar die lui die wl spelen, spelen weer geen squad battles en missen daar de rewards van. Heft elkaar wel weer op.hmr schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:15:
Maar jij kwalificeert je wel, we moeten ook niet vergeten dat dit de eerste ronde is voor wl. Elk jaar is de eerste ronde het moeilijkst. Ook ivm pay2win systeem.
ps had je nog uitnodiging gestuurd op de ps5 maar je had het niet door denk
Had wel door, maar was net het laatste zweet potje waarin ik een voorzet met L1 spelers aan het geven was. Daarna mijn nest in. Snel ff potje doen, al heb jij vast weer een ziek team!fifanoob schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:17:
[...]
deels eens, maar die lui die wl spelen, spelen weer geen squad battles en missen daar de rewards van. Heft elkaar wel weer op.
Maar jij kwalificeert je wel, we moeten ook niet vergeten dat dit de eerste ronde is voor wl. Elk jaar is de eerste ronde het moeilijkst. Ook ivm pay2win systeem.
ps had je nog uitnodiging gestuurd op de ps5 maar je had het niet door denk
Is die discord er nog? Stuur ff linkje!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Mooi team.Moody2204 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:50:
Dit is mijn team nu. Met de kwalificatie 1 gewonnen, 1 verloren. Kijken of het lukt. Vanavond weer verder.
[Afbeelding]
Ik heb nu het volgende team:
:strip_exif()/f/image/0HY86y2upMs8j71b8XcE1J5P.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vind 4-4-2 alleen nog niet zo chill in deze Fifa vergeleken met Fifa 21. Ik speel met mijn First Owned PL team 4-2-3-1 met Baggio in de spits en Fernandes erachter.
Ik overweeg Fernandes te verkopen en Barella te kopen om Milinkovic-Savic te vervangen in de bovenstaande line-up, maar ik weet niet of hij net zo goed is als CAM. Misschien inderdaad Dybala doen en dan Barella voor Caputo en terug naar 4-2-3-1. Jij hebt beide spelers (Dybala en Barella), wat raad je aan? Fernandes scoort voor mij zeer veel vanaf de 10.
Baggio als linker spits, Milinko als rechter spits en dan Caputo als rechter CM geeft iedereen full chem.DennisCle schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:32:
[...]
Mooi team.
[Afbeelding]
Ik vind 4-4-2 alleen nog niet zo chill in deze Fifa vergeleken met Fifa 21. Ik speel met mijn First Owned PL team 4-2-3-1 met Baggio in de spits en Fernandes erachter.
Ik overweeg Fernandes te verkopen en Barella te kopen om Milinkovic-Savic te vervangen in de bovenstaande line-up, maar ik weet niet of hij net zo goed is als CAM. Misschien inderdaad Dybala doen en dan Barella voor Caputo en terug naar 4-2-3-1. Jij hebt beide spelers (Dybala en Barella), wat raad je aan? Fernandes scoort voor mij zeer veel vanaf de 10.
[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 06-10-2021 11:36 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Vandaag laatste potjes gespeeld van de play offs. Opzich weinig problemen met de delay of dat soorten dingen. Aparte domme goals 2/3 maar dat hoort er eenmaal bij😅. Vorig jaar voornamelijk G3 dus hopelijk dit jaar improvements naar G2/1. En uit rewards IF Navas gepackt toch nog iets van waarde.
Ik zit niet meer op die discord van toen. Wel op een andere discord, van de e-sporter van groningen. Maar die is niet zo actief, meer om groningen etc. en klein beetje over fut ;phmr schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:29:
[...]
Had wel door, maar was net het laatste zweet potje waarin ik een voorzet met L1 spelers aan het geven was. Daarna mijn nest in. Snel ff potje doen, al heb jij vast weer een ziek team!
Is die discord er nog? Stuur ff linkje!
Maar als je wil kan ik je invite sturen, kan je mij daar een x dm-en voor een potje
Volgens mij is dat niet zo handig. Ik vermoed namelijk dat de WL doorgaat met de punten die je nu al hebt gehaald.destroye schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:37:
[...]
Ik heb in de kwalificatie 6-0 gehaald en de resterende 3 potjes gratis aan mensen weggegeven.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Hoe speel je in-game? Ik vond Reguilon zelf niet echt super, Telles doet het voor mij echt een stukje beter op die positie.wErudite schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:37:
Dit de mijne. Rashford dramatisch op de flank; veelste statisch. Maar even nadenken hoe ik iets anders ga bouwen.
[Afbeelding]
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ik heb Telles ook weer maar vindt hem net te traag. Sloom in draaien etc…Partypooper schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:52:
[...]
Hoe speel je in-game? Ik vond Reguilon zelf niet echt super, Telles doet het voor mij echt een stukje beter op die positie.
Geen idee wat een goede back is in de PL. Robertson?
Theo Hernandez voor Spinazola?Moody2204 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:50:
[Afbeelding]
Ja ik heb uiteindelijk een 'Gold' speler had ik genoeg teamgeest.
Het lukte niet met 10 friendlies met de speler spelen. Dus echt een gepackte speler werkte wel.
Ieder zijn persoonlijke smaak toch.llovesoccerx7 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:53:
[...]
Ik heb Telles ook weer maar vindt hem net te traag. Sloom in draaien etc…
Geen idee wat een goede back is in de PL. Robertson?
Ik heb Mendy, Theo, Telles en Reguilon geprobeerd. Voor mij doen Theo en Telles het het beste.
nah, je staat weer op 0 punten, kan je ook ingame zienpeeweeherman schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:45:
[...]
Volgens mij is dat niet zo handig. Ik vermoed namelijk dat de WL doorgaat met de punten die je nu al hebt gehaald.
Ik speelde altijd met Telles maar nu gewisseld naar Shaw ivm chem. Op Stay back is hij verdedigend de beste van de 3. Aan de andere kant heb ik Cancelo die meegaat naar vorenPartypooper schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:55:
[...]
Ieder zijn persoonlijke smaak toch.Robertson heb ik niet geprobeerd, dus durf niet te zeggen of die echt beter is.
Ik heb Mendy, Theo, Telles en Reguilon geprobeerd. Voor mij doen Theo en Telles het het beste.
Nee de punten resetten wel degelijk. Door dan spelers de overige potjes te gunnen maak ik het andere spelers makkelijker en komen er hierdoor wellicht meer spelers in de WL waardoor dit de WL ook makkelijker maakt voor mezelfpeeweeherman schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:45:
[...]
Volgens mij is dat niet zo handig. Ik vermoed namelijk dat de WL doorgaat met de punten die je nu al hebt gehaald.
De rank 2 rewards vind ik daarnaast ook beter dan die van rank 1 waardoor ik al helemaal niet de motivatie heb om hiervoor nog twee extra potjes te winnen
[ Voor 14% gewijzigd door destroye op 06-10-2021 12:16 ]
4231Partypooper schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:52:
[...]
Hoe speel je in-game? Ik vond Reguilon zelf niet echt super, Telles doet het voor mij echt een stukje beter op die positie.
Rashford en Dembele flank, Ben Yedder op 10 en Son in de spits (die laatste twee zijn echt bizar goed).
Heb ik ook gedaan, overige potjes gewoon weggegeven.destroye schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:06:
[...]
Nee de punten resetten wel degelijk. Door dan spelers de overige potjes te gunnen maak ik het andere spelers makkelijker en komen er hierdoor wellicht meer spelers in de WL waardoor dit de WL ook makkelijker maakt voor mezelf
Al komt deze FIFA community soms m'n strot uit
De tweakers com?wErudite schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:12:
[...]
Heb ik ook gedaan, overige potjes gewoon weggegeven.
Al komt deze FIFA community soms m'n strot uit
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Vorig jaar heb ik veel WL gespeeld mede door het hele COVID gebeuren. Dit jaar heb ik daar weinig zin aan en zie ook niet echt een reden waarom dan de play offs zou gaan spelen. Rivals is echter wel behoorlijk dood, na je 7 wins vind ik het eigenlijk wel prima. Speel dagelijks een potje of 3/4 en schakel de PS5 weer uit. Ben benieuwd hoelang ik FUT nog leuk ga vinden dit seizoen 😅
Wellicht hebben we een soort van 'conference league' nodig voor de wat meer casual speler. Die je kan spelen als je niet geplaatst bent voor de WL of de playoffs niet kan halen
Wellicht hebben we een soort van 'conference league' nodig voor de wat meer casual speler. Die je kan spelen als je niet geplaatst bent voor de WL of de playoffs niet kan halen
[ Voor 18% gewijzigd door 038Zwolle op 06-10-2021 12:58 ]
Tot nu toe erg veel aan traden geweest en pas net over de 1000 kwalificatie punten. Maar wat een wisselende verhalen lees je toch, de 1 gaat het super makkelijk af in de play offs, de andere vliegt er keihard uit. Lijkt niks tussenin te zitten. Iemand een (duidelijk ) overzicht ergens weten te vinden waar alle rewards van zowel rivals als WL in staan? Zie door de bomen het bos niet meer.
Dit zou echt een top idee zijn. Als je bij de playoffs bijvoorbeeld maar 2/3 wedstrijden wint ipv 5 dat je je dan plaatst voor het 2e niveau. Mindere rewards maar wel hetzelfde gevoel als WL.038Zwolle schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:47:
Dybala vind ik als cam echt geweldig. Barella speelt bij mij meer als een box to box speler. Is gewoon een nuttige middenvelder.DennisCle schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:32:
[...]
Mooi team.
[Afbeelding]
Haha nee, de gehele FIFA community. Die Engelse mannetjes enzo
Ik had het even snel gemaakt op Futbin, maar in game staat het wel goed.hmr schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 11:34:
[...]
Baggio als linker spits, Milinko als rechter spits en dan Caputo als rechter CM geeft iedereen full chem.
Thanks. Barella niet heel bijzonder? Zijn stats zien er vrij insane uit.Moody2204 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:03:
[...]
Dybala vind ik als cam echt geweldig. Barella speelt bij mij meer als een box to box speler. Is gewoon een nuttige middenvelder.
Ja, Son is heel erg OP voor mij. Zijn timed finesse is zo godly.wErudite schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:08:
[...]
4231
Rashford en Dembele flank, Ben Yedder op 10 en Son in de spits (die laatste twee zijn echt bizar goed).
Ik twijfel om Yedder weer terug te doen, die was voor mij ook erg goed.
Dembele vind ik tbh echt tegen vallen dit jaar. Kan der gek genoeg niet zoveel mee. Sancho doet dat voor mij (persoonlijk) beter. Rashford heb ik dit jaar nog niet geprobeerd.
4231 vind ik tot zover ook nog de fijnste formatie.
Puur naar stats kijkend zou ik eerder voor Vidal of Milinkovic gaan. Apart dat Vidal maar 81 is, zijn IGS is hoger dan de andere Serie A NIFs.DennisCle schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:33:
[...]
Thanks. Barella niet heel bijzonder? Zijn stats zien er vrij insane uit.
Timed finesse kan ik dus echt nog niet... Moet ik echt op gaan oefenen. Dembele vind ik ook niet heel best, na 30 min al moe.Partypooper schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:37:
[...]
Ja, Son is heel erg OP voor mij. Zijn timed finesse is zo godly.
Ik twijfel om Yedder weer terug te doen, die was voor mij ook erg goed.
Dembele vind ik tbh echt tegen vallen dit jaar. Kan der gek genoeg niet zoveel mee. Sancho doet dat voor mij (persoonlijk) beter. Rashford heb ik dit jaar nog niet geprobeerd.
4231 vind ik tot zover ook nog de fijnste formatie.Hoe speel jij je middenveld? Eentje balanced en de andere stay back?
Eentje balanced en stay back, inderdaad.
Dembele in de spits echt op. Met dribbelen loop je in een drukke zestien jezelf zo vrij en dan finesse op goal. Heerlijk.wErudite schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:52:
[...]
Timed finesse kan ik dus echt nog niet... Moet ik echt op gaan oefenen. Dembele vind ik ook niet heel best, na 30 min al moe.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zojuist mijn halve team gedowngrade om CR7 te kunnen halen
Ik denk dat die alleen maar duurder gaat worden, komende tijd langzaam de rest weer gaan upgraden.

Ik denk dat die alleen maar duurder gaat worden, komende tijd langzaam de rest weer gaan upgraden.
Ik ben het ook nog aan het oefenen hoorwErudite schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:52:
[...]
Timed finesse kan ik dus echt nog niet... Moet ik echt op gaan oefenen. Dembele vind ik ook niet heel best, na 30 min al moe.
Gisteren in een potje rivals. Korte corner, speel de bal naar Son die buiten de 16 staat te wachten. Timed finesse in de kruising. Gevolg: ragequit tegenstander.
Heb trouwens toch Yedder teruggekocht. Vond Lukaku toch wat minder dan verwacht. Staat nu zo:
:strip_exif()/f/image/qCZGKwmnn5A5IMYZeYPqkXNF.jpg?f=fotoalbum_large)
klopt het dat je nu niet tegen totw kan spelen?triple20 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:40:
[...]
Even 10 keer tegen totw spelen dan hebben ze loyality. Spel beginnen aftrappen en wedstrijd beeindigen. 5 minuutjes ben je klaar
Wist niet eens dat er een extra bonus aan vast zat 🤣 net even snel twee potjes gewonnen om op 7 te komen038Zwolle schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:47:
na je 7 wins vind ik het eigenlijk wel prima.
Ik ook nog.. finesse binnen de 16 is iig helemaal niks meer, vind ik wel jammerwErudite schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:52:
[...]
Timed finesse kan ik dus echt nog niet... Moet ik echt op gaan oefenen.
Afronden blijft sws lastig. Net eentje die enorm goed was met z'n keeper.. (en de OP skills) 87 minuten strijden met 2-1 voor, 88 3-1, 90 4-1. Opeens lag het open en was z'n keeper weg
Misbruik de low-driven.Augy schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:29:
[...]
Ik ook nog.. finesse binnen de 16 is iig helemaal niks meer, vind ik wel jammer
Afronden blijft sws lastig. Net eentje die enorm goed was met z'n keeper.. (en de OP skills) 87 minuten strijden met 2-1 voor, 88 3-1, 90 4-1. Opeens lag het open en was z'n keeper weg
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Op deze manier gaat het toch erg lang duren om de WL kwalificatie te halen?
Iedergeval niet voor komende vrijdag....
Heb nu hooguit 400 punten van de 1500
Of spelen jullie allemaal no life?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Speel 3/4 potjes per avond en had 't afgelopen week al. Hoe hogere divisie, hoe sneller. Ik ging van 700 naar 1500 in echt 1 of 2 avonden volgensmij.Mars18 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:34:
Op deze manier gaat het toch erg lang duren om de WL kwalificatie te halen?
Zojuist Pogba gepackt met Neuer uit de Jumbo Gouden Spelers pakket. Wel untradeable though, maar eindelijk spelers die ik goed kan gebruiken. Van Ligue 1 team gewisseld naar EPL team. In game wisselen naar 41212 narrow of 4231. Het speelt wel wat sneller, alleen hoop ik nog Kante te kunnen halen om het middenveld te versterken.
Nu al paar dagen Rivals gespeeld en ik blijf maar bij divisie 3. Ik heb nog steeds erg last van delay ook al heb ik 10 ms. Het speelt zo echt niet lekker en de spelers zijn hierdoor moeilijk te besturen. In FIFA 21 had ik in de ochtend of in de nacht geen last van. Maar bij deze FIFA speelt het de hele dag gewoon niet lekker. Dit gaat mij wel het gevoel geven om eerder te gaan stoppen.
Nu al paar dagen Rivals gespeeld en ik blijf maar bij divisie 3. Ik heb nog steeds erg last van delay ook al heb ik 10 ms. Het speelt zo echt niet lekker en de spelers zijn hierdoor moeilijk te besturen. In FIFA 21 had ik in de ochtend of in de nacht geen last van. Maar bij deze FIFA speelt het de hele dag gewoon niet lekker. Dit gaat mij wel het gevoel geven om eerder te gaan stoppen.
:strip_exif()/f/image/x4PSuMxKkzVGd2F5hLDFEe3P.jpg?f=fotoalbum_large)
Even een stomme beginners vraag; ik krijg regelmatig te zien 'conceptselecties kunnen geen wedstrijden spelen. Welke speler/spelers zou ik dan moeten wisselen om wel te kunnen spelen. Ik zie ook niet wat ik zou moeten doen, ik kom zo niet verder. Bedankt alvast!
Conceptselecties ontstaat automatisch als je niet meer de eigenaar bent van een speler die je in je team geselecteerd hebt. Of je hebt de speler gebruikt voor een SBC of verkocht. De speler die je niet meer hebt zie je dan een ander kleur hebben. Je moet de speler dan handmatig uit de selectie verwijderen. Dan wordt je team automatisch weer bruikbaar.Denn90 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:09:
Even een stomme beginners vraag; ik krijg regelmatig te zien 'conceptselecties kunnen geen wedstrijden spelen. Welke speler/spelers zou ik dan moeten wisselen om wel te kunnen spelen. Ik zie ook niet wat ik zou moeten doen, ik kom zo niet verder. Bedankt alvast!
Inmiddels zie ik hier heel veel 4atb selecties voorbij komen.
Zelf speel ik nu ook 4-2-3-1, maar sinds jaar en dag is 3-5-2 een van mijn favoriete opstellingen.
Zijn er hier mensen die 3atb spelen en hoe bevalt het?
Zelf speel ik nu ook 4-2-3-1, maar sinds jaar en dag is 3-5-2 een van mijn favoriete opstellingen.
Zijn er hier mensen die 3atb spelen en hoe bevalt het?
Barella wordt door sommigen gezien als de nieuwe Renato Sanches. Dus met nuttig bedoel ik heel nuttig!DennisCle schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:33:
[...]
Ik had het even snel gemaakt op Futbin, maar in game staat het wel goed.
[...]
Thanks. Barella niet heel bijzonder? Zijn stats zien er vrij insane uit.
Thanks! Ik heb het idee dat bijna geen enkele speler van mij zelf is, kan maar een paar spelers aanbieden op de transfermarkt. Dan ben ik toch eigenlijk bijna zelfs verplicht om er geld in te steken wil ik een beetje een leuk team krijgen.. waar kan ik mijn totale club waarde zien? Ik wil weten als ik alles weg doe hoeveel coins ik dan zou hebben. Nog iets anders een Foden bijvoorbeeld zit in mijn club, maar kan ik helemaal niets mee, was volgens mij leenspeler. Hoe krijg ik hem uit mijn club? Hij blijft daar staan met een contract icoon.Lashrom schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:20:
[...]
Conceptselecties ontstaat automatisch als je niet meer de eigenaar bent van een speler die je in je team geselecteerd hebt. Of je hebt de speler gebruikt voor een SBC of verkocht. De speler die je niet meer hebt zie je dan een ander kleur hebben. Je moet de speler dan handmatig uit de selectie verwijderen. Dan wordt je team automatisch weer bruikbaar.
[ Voor 10% gewijzigd door Denn90 op 06-10-2021 15:42 ]
Hier ben ik het mee eens. Bedoel het is competitieve gamemode dus ja daar horen deze play offs ook bij.destroye schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:01:
Met alle respect, maar FUT Champions is toch geïntroduceerd als een competitieve gamemode en niet voor een gamemode waar iedereen zomaar even aan mee moet kunnen doen? Het is de gamemode waar de beste van de beste spelers in zouden moeten zitten. Voor mij gaat FIFA hiermee nu weer terug naar de goede oude tijd van FIFA 17 waar je je door middel van een kwalificatietoernooi (4 wedstrijden op rij winnen) moet plaatsen voor de Weekend League. Dat zou plaatsing lastig is voor mindere spelers begrijp ik, maar juist dit moet deze spelers stimuleren om beter te worden in de game waardoor het algehele niveau omhoog gaat. Daarnaast moeten we niet vergeten dat de playoffs al het eerste deel van FUT Champions is. Dus je krijgt al rewards, enkel alleen niet de goede rewards die normaal alleen zouden zijn voor gold 1 of elite 3 spelers.
Geplaatst voor de FUT Champions Finales.
Beetje gemengde gevoelens aan de Play-offs overgehouden. Won de eerste drie potten heel makkelijk. Daarna eentje heel stom weg gegeven. Ik stond 3-2 voor in de 120e minuut. Ik merkte dat het spel me tegen zat en kreeg in de allerlaatste seconde nog een goal tegen uit een onmogelijke hoek. Na penalty's verloren. Daarna twee keer keihard afgemaakt door iemand die simpelweg beter was.
Met nog 3 games te gaan had ik 2 wins nodig. Gelukkig in de eerste 2 potten de wins gepakt. In dat laatste potje had ik genoeg aan 1 punt dus kon die rustig uitspelen met een loss.
Merk dat ik het erg moeilijk heb tegen mensen die met alle spelers op randje 16 gaan wachten tot ik balverlies heb. 9 van de 10 spelers legt de controller volgens mij dan ook neer omdat AI prima verdedigd.
Beetje gemengde gevoelens aan de Play-offs overgehouden. Won de eerste drie potten heel makkelijk. Daarna eentje heel stom weg gegeven. Ik stond 3-2 voor in de 120e minuut. Ik merkte dat het spel me tegen zat en kreeg in de allerlaatste seconde nog een goal tegen uit een onmogelijke hoek. Na penalty's verloren. Daarna twee keer keihard afgemaakt door iemand die simpelweg beter was.
Met nog 3 games te gaan had ik 2 wins nodig. Gelukkig in de eerste 2 potten de wins gepakt. In dat laatste potje had ik genoeg aan 1 punt dus kon die rustig uitspelen met een loss.
Merk dat ik het erg moeilijk heb tegen mensen die met alle spelers op randje 16 gaan wachten tot ik balverlies heb. 9 van de 10 spelers legt de controller volgens mij dan ook neer omdat AI prima verdedigd.
Maar het een sluit het ander niet uit. Maak dan ook content voor mensen die geen zin/tijd hebben in het weekend of niet goed genoeg zijn . Creëer dan ook extra content voor deze spelers (?) Als je geen playoffs speelt of wl is het een beetje matig allemaal.llovesoccerx7 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:45:
[...]
Hier ben ik het mee eens. Bedoel het is competitieve gamemode dus ja daar horen deze play offs ook bij.
Haha oké, dat klinkt al een stuk beter. Hij stijgt als een gek in prijs momenteel en Fernandes daalt vrij snel. Had ik helaas niet op gerekend dus kan nu niet meteen hem én Dybala halen.Moody2204 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:26:
[...]
Barella wordt door sommigen gezien als de nieuwe Renato Sanches. Dus met nuttig bedoel ik heel nuttig!![]()
Ga vanavond met hem proberen de kwalificatie te halen.
Denn90 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:40:
[...]
Thanks! Ik heb het idee dat bijna geen enkele speler van mij zelf is, kan maar een paar spelers aanbieden op de transfermarkt. Dan ben ik toch eigenlijk bijna zelfs verplicht om er geld in te steken wil ik een beetje een leuk team krijgen.. waar kan ik mijn totale club waarde zien? Ik wil weten als ik alles weg doe hoeveel coins ik dan zou hebben. Nog iets anders een Foden bijvoorbeeld zit in mijn club, maar kan ik helemaal niets mee, was volgens mij leenspeler. Hoe krijg ik hem uit mijn club? Hij blijft daar staan met een contract icoon.
/f/image/SsAobXlngS9Q57pEofUNpNsI.png?f=fotoalbum_large)
Die met het blauwe rondje (in dit geval Cruyff) zijn leenspelers. Zodra daar 0 staat kun je er inderdaad niks mee mee en die kun je op zich best quicksellen (snel verkopen in NL denk ik) maar je krijgt er niks voor.
Die grijze kaart (Barella van Inter) is een concept speler. die heb je niet in bezit maar is een soort placeholder. Hier mag je alleen nooit mee spelen.
Voor de rest heb je nog het verschil tussen een verhandelbare en een onverhandelbare speler. Als je een kaart hebt die geen leenspeler of concept is en je kunt hem niet op de markt zetten dan is het een onverhandelbare.
Je kunt op zich best wat coins verdienen, makkelijk, door met een selectie van wat plebs op laag niveau squad battles te spelen tot je wat bij elkaar hebt. Zien hoeveel je krijgt als je alles verkoopt kan niet in FUT.
Als je in ieder geval Dybala kunt halen zou ik die zeker doen. Die speelt voor mij echt heerlijk.DennisCle schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:22:
[...]
Haha oké, dat klinkt al een stuk beter. Hij stijgt als een gek in prijs momenteel en Fernandes daalt vrij snel. Had ik helaas niet op gerekend dus kan nu niet meteen hem én Dybala halen.
Ga vanavond met hem proberen de kwalificatie te halen.
met Barella had ik geluk. Die heb ik gekocht toen de marktprijzen nog een stuk lager waren. Ik zou nu zo'n 25 k winst op hem kunnen maken. Maar ik hou 'm er nog even bij.
Talisca gelijk zoals verwacht een IF. sbc tog maar even meegepakt.
Kaart was vorig jaar echt geweldig
Kaart was vorig jaar echt geweldig
[ Voor 23% gewijzigd door Augy op 06-10-2021 19:33 ]
Dank je wel voor je heldere uitleg!Gurbuh schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:42:
[...]
[Afbeelding]
Die met het blauwe rondje (in dit geval Cruyff) zijn leenspelers. Zodra daar 0 staat kun je er inderdaad niks mee mee en die kun je op zich best quicksellen (snel verkopen in NL denk ik) maar je krijgt er niks voor.
Die grijze kaart (Barella van Inter) is een concept speler. die heb je niet in bezit maar is een soort placeholder. Hier mag je alleen nooit mee spelen.
Voor de rest heb je nog het verschil tussen een verhandelbare en een onverhandelbare speler. Als je een kaart hebt die geen leenspeler of concept is en je kunt hem niet op de markt zetten dan is het een onverhandelbare.
Je kunt op zich best wat coins verdienen, makkelijk, door met een selectie van wat plebs op laag niveau squad battles te spelen tot je wat bij elkaar hebt. Zien hoeveel je krijgt als je alles verkoopt kan niet in FUT.
Ik snap nog steeds niks van dat Champions Play Offs menu. Ik heb nu 2x gewonnen, maar ik zie dat nergens terug. Oftewel dan moet een vergeetachtig iemand als ik dus zelf gaan onthouden hoeveel overwinningen ik heb gehaald?
Had er eentje tot aan een paar uur geleden he, hahahmr schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:03:
Geen Salah in totw… wtf?!
Je ziet je punten toch gewoon? 1 win is 4 punten.Moody2204 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:00:
Ik snap nog steeds niks van dat Champions Play Offs menu. Ik heb nu 2x gewonnen, maar ik zie dat nergens terug. Oftewel dan moet een vergeetachtig iemand als ik dus zelf gaan onthouden hoeveel overwinningen ik heb gehaald?
Ik heb per ongeluk fifa 21 punten gekocht, kan ik dit nog op de een of andere manier overzetten naar 22? Ik had het gekocht in de psn store, zat even niet op te letten.
Ok 2 player otw hakimi… Eindelijk een goede pull
Ik zie punten tot mijn volgende rang. Maar ik zou verwachten dat als je dan 9 play off wedstrijden moet spelen en er daar 5 van moet winnen dat je dat dan ergens ziet.wErudite schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:06:
[...]
Je ziet je punten toch gewoon? 1 win is 4 punten.
Aan die punten zie ik toch verder niks?
Dat van die 9 wedstrijden en 5 overwinningen is in het spel in de helpmenu's ook nergens te lezen.
[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 06-10-2021 20:26 ]
Hebben er meer mensen problemen op de PS5 dat je elke keer online er uit wordt geknald?
Zowel in het menu als in online modes.
M’n broer heeft er ook last van, en een maar van ons weee niet? 🧐
Zowel in het menu als in online modes.
M’n broer heeft er ook last van, en een maar van ons weee niet? 🧐
Je moet 24 punten halen, een overwinning is 4 punten, verlies is 1 punt (mits je niet quit).Moody2204 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:19:
[...]
Ik zie punten tot mijn volgende rang. Maar ik zou verwachten dat als je dan 9 play off wedstrijden moet spelen en er daar 5 van moet winnen dat je dat dan ergens ziet.
Aan die punten zie ik toch verder niks?
Dat van die 9 wedstrijden en 5 overwinningen is in het spel in de helpmenu's ook nergens te lezen.
Je moet dus minimaal 5 overwinningen en 4 verliezen halen, 6 overwinningen is ook 24 punten.
Hoeveel punten je nu hebt en hoeveel wedstrijden je nog hebt staat duidelijk aangegeven.
Hoeveel je tot je volgende rang moet boeit minder, kijk gewoon hoeveel punten je nog moet halen om 24 te halen en kijk hoeveel wedstrijden je hebt.
Misschien dom van mij hoor, maar ik kan dat van die 24 punten ook nergens terugvinden. Als ik dat niet hier gevraagd/gelezen had, had ik dit niet eens geweten!peeweeherman schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:53:
[...]
Je moet 24 punten halen, een overwinning is 4 punten, verlies is 1 punt (mits je niet quit).
Je moet dus minimaal 5 overwinningen en 4 verliezen halen, 6 overwinningen is ook 24 punten.
Hoeveel punten je nu hebt en hoeveel wedstrijden je nog hebt staat duidelijk aangegeven.
Hoeveel je tot je volgende rang moet boeit minder, kijk gewoon hoeveel punten je nog moet halen om 24 te halen en kijk hoeveel wedstrijden je hebt.
Staat er, 24 punten = champions finale als rewardMoody2204 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:57:
[...]
Misschien dom van mij hoor, maar ik kan dat van die 24 punten ook nergens terugvinden. Als ik dat niet hier gevraagd/gelezen had, had ik dit niet eens geweten!
Edit; bij die rewards van die rank in de playoffs sectie
[ Voor 8% gewijzigd door wErudite op 06-10-2021 21:42 ]
Euh..... hier bedoel je?wErudite schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 21:42:
[...]
Staat er, 24 punten = champions finale als reward
Edit; bij die rewards van die rank in de playoffs sectie
:strip_exif()/f/image/DnUG7w82ORKjrYWrksglzVOT.jpg?f=fotoalbum_large)
Je kan nu makkelijk contact opnemen met EA. Ze hebben een chat support en kunnen je direct helpen. Je mag volgens mij maar een keer je punten transferen van FIFA 21 naar 22. Als je voor het eerst FIFA 22 speelt, geeft het jou een keuze om de punten vanuit 21 te transferren. Als je dit al hebt gedaan, dan kunnen ze niks meer voor je doen behalve dat je een nieuwe club aanmaakt. Dan is het wel mogelijk om de punten over te hevelen.Denn90 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:08:
Ik heb per ongeluk fifa 21 punten gekocht, kan ik dit nog op de een of andere manier overzetten naar 22? Ik had het gekocht in de psn store, zat even niet op te letten.
Koop volgende keer coins direct vanuit de game en niet op PS Store. Dan maak je niet meer dezelfde fout.
ja, er staat toch letterlijk "14/24 punten tot Rang II en Finals-kwalificatie"

Edit: perongeluk gequote. Mag verwijderd worden @moderator.Lashrom schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 21:54:
[...]
Je kan nu makkelijk contact opnemen met EA. Ze hebben een chat support en kunnen je direct helpen. Je mag volgens mij maar een keer je punten transferen van FIFA 21 naar 22. Als je voor het eerst FIFA 22 speelt, geeft het jou een keuze om de punten vanuit 21 te transferren. Als je dit al hebt gedaan, dan kunnen ze niks meer voor je doen behalve dat je een nieuwe club aanmaakt. Dan is het wel mogelijk om de punten over te hevelen. Maar dan ben je wel al je spelers en verbruiksitems kwijt.
Koop volgende keer coins direct vanuit de game en niet op PS Store. Dan maak je niet meer dezelfde fout.
[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 06-10-2021 22:03 ]
Ja oké. Maar ik blijf vinden dat het erg verstopt zit. Het zou toch een kleine moeite geweest zijn als dat wat duidelijker al in het begin had gestaan en niet in de laatste plaats: als het bij de menuhulp had gestaan. Maar goed, het is me nu wel duidelijk.peeweeherman schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:00:
[...]
ja, er staat toch letterlijk "14/24 punten tot Rang II en Finals-kwalificatie"
👍🏻 Ik zie op het plaatje niet hoeveel wedstrijden je over hebt, of zijn ze op?Moody2204 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:15:
[...]
Ja oké. Maar ik blijf vinden dat het erg verstopt zit. Het zou toch een kleine moeite geweest zijn als dat wat duidelijker al in het begin had gestaan en niet in de laatste plaats: als het bij de menuhulp had gestaan. Maar goed, het is me nu wel duidelijk.
Ik heb wel zin in de finals, rivals gaat best redelijk. Ik hoop dat ik Rank 3 haal, mooie rewards, genoeg punten voor nieuwe poging en 8 uit 20 zou toch moeten lukken!
Ik kwam 1 overwinning te kort uiteindelijk. Grotendeels eigen schuld. 2x verloren op penalty's terwijl ik die 2 wedstrijden veel en veel sterker was. Maar had weer ff moeite met scoren. Dat lukt de ene wedstrijd beter dan de andere. Zit nog een beetje teveel in de Fifa 21 modus, dat helpt niet echt.peeweeherman schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:25:
[...]
👍🏻 Ik zie op het plaatje niet hoeveel wedstrijden je over hebt, of zijn ze op?
Ik heb wel zin in de finals, rivals gaat best redelijk. Ik hoop dat ik Rank 3 haal, mooie rewards, genoeg punten voor nieuwe poging en 8 uit 20 zou toch moeten lukken!
Ik twijfel mensen ik volg PSG niet zo. Is er een kans dat Hakimi een IF krijgt? Of met de 5 games op een rij winnen? Anders verkoop ik hem nu
Die 5 winnen ze wel en een if krijgt je vast maar als je hem niet gebruikt lekker verkopen. Top spelers zijn nu relatief goedkoopllovesoccerx7 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 22:57:
Ik twijfel mensen ik volg PSG niet zo. Is er een kans dat Hakimi een IF krijgt? Of met de 5 games op een rij winnen? Anders verkoop ik hem nu
Is er weer een YouTuber actief die mensen overtuigd om tijd te rekken en 8 man achterin te houden ?
Echt niet normaal vanavond, allemaal tru hards die spelen om niet te verliezen niet normaal
Echt niet normaal vanavond, allemaal tru hards die spelen om niet te verliezen niet normaal
Klote zeker maar goed dat doen ze ook in het echt natuurlijkMarkvd1984 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 23:29:
Is er weer een YouTuber actief die mensen overtuigd om tijd te rekken en 8 man achterin te houden ?

Ook een van de redenen waarom Play Offs echt eruit moet. In de avond ermee begonnen. De eerste wedstrijd ging lekker, mooi gewonnen. De tweede wedstrijd stond ik met 3-0 voor, werd ik op de 70ste minuut uit de wedstrijd gegooid met de melding dat ik de wedstrijd heb beeindigd. Maar 1 punt van de 4 gekregen natuurlijk. Eindstand haal ik 21/24 punten ... Voor jan doedel al die andere wedstrijden gespeeld en gezweet. Allemaal door de kut servers van EA die niet eens normaal alles in stand kan houden.
Geloof me, er zullen veel afkappen. Tegen december aan zullen er zeker ongeveer de helft minder gaan spelen. Sorry, maar ik vind het echt een domme constructie voor FUT Champs ...
En nu lekker weer 1500 punten sparen in divisie 3 *zucht*.
Geloof me, er zullen veel afkappen. Tegen december aan zullen er zeker ongeveer de helft minder gaan spelen. Sorry, maar ik vind het echt een domme constructie voor FUT Champs ...
[ Voor 10% gewijzigd door Lashrom op 07-10-2021 01:45 ]
Pfff, ik zit in divisie 7 en kon rustig de 5 wins halen voor de Weekend League kwalificatie.Lashrom schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 01:29:
Ook een van de redenen waarom Play Offs echt eruit moet. In de avond ermee begonnen. De eerste wedstrijd ging lekker, mooi gewonnen. De tweede wedstrijd stond ik met 3-0 voor, werd ik op de 70ste minuut uit de wedstrijd gegooid met de melding dat ik de wedstrijd heb beeindigd. Maar 1 punt van de 4 gekregen natuurlijk. Eindstand haal ik 21/24 punten ... Voor jan doedel al die andere wedstrijden gespeeld en gezweet. Allemaal door de kut servers van EA die niet eens normaal alles in stand kan houden.
Zie hier steeds geklaag over de WL kwalificatie.
Dit is gewoon de meest uitdagende / competitieve game modus waar de beste spelers van fifa tegen elkaar spelen.
Dit hoort niet makkelijk te zijn en is gewoon pittig. Als je die kwalificatie niet haalt heb je er ook gewoon niks te zoeken. Of probeer gewoon zelf beter te worden om het wel te kunnen halen……
Dit is gewoon de meest uitdagende / competitieve game modus waar de beste spelers van fifa tegen elkaar spelen.
Dit hoort niet makkelijk te zijn en is gewoon pittig. Als je die kwalificatie niet haalt heb je er ook gewoon niks te zoeken. Of probeer gewoon zelf beter te worden om het wel te kunnen halen……
De WL-kwalificatie is aardig te doen vind ik, gisteren zelf de kwalificatie gespeeld en 6 wedstrijden gewonnen, waar ik de andere 3 ook zomaar had kunnen winnen. Een vriend van mij die won er 5 van de 6.
Voor mij is deze opbouw een beetje dubbel, enerzijds vind ik het erg leuk om die extra spanning te voelen bij het kwalificeren, daarnaast wordt de WL extra competitief. Anderzijds kan ik me ook voorstellen dat Z1 spelers of lager er minder blij mee zijn. Zij zouden (naar mijn mening) gewoon de WL moeten kunnen spelen, zodat iedereen zijn team goed kan opbouwen.
Dit vergroot de ‘ongelijkheid’ min of meer nog verder. Het is natuurlijk logisch dat hogere plaatsen betere pakketten verdienen, om de strijd fanatieker te maken. Echter vind ik dit wel een beetje zijn doel voorbij schieten. Tuurlijk krijg je alsnog pakketten wanneer je je niet plaatst via de play-offs, maar het verschil wordt zo wel groter, en of dat iets goeds is? Ik weet het niet..
De gameplay echter vind ik dit jaar geweldig, niet doelloos pacen met je vlotte spelers, gewoon heerlijk combineren, passen en zo af en toe een trucje eruit gooien. Heel mooi, geniet er echt van!
Voor mij is deze opbouw een beetje dubbel, enerzijds vind ik het erg leuk om die extra spanning te voelen bij het kwalificeren, daarnaast wordt de WL extra competitief. Anderzijds kan ik me ook voorstellen dat Z1 spelers of lager er minder blij mee zijn. Zij zouden (naar mijn mening) gewoon de WL moeten kunnen spelen, zodat iedereen zijn team goed kan opbouwen.
Dit vergroot de ‘ongelijkheid’ min of meer nog verder. Het is natuurlijk logisch dat hogere plaatsen betere pakketten verdienen, om de strijd fanatieker te maken. Echter vind ik dit wel een beetje zijn doel voorbij schieten. Tuurlijk krijg je alsnog pakketten wanneer je je niet plaatst via de play-offs, maar het verschil wordt zo wel groter, en of dat iets goeds is? Ik weet het niet..
De gameplay echter vind ik dit jaar geweldig, niet doelloos pacen met je vlotte spelers, gewoon heerlijk combineren, passen en zo af en toe een trucje eruit gooien. Heel mooi, geniet er echt van!
Ze hadden er bij EA beter aan gedaan als er een alternatief was geweest voor als je je niet kwalificeert. Zoiets als wanneer je de Champions League niet haalt, dan kun je altijd nog Europa League spelen, of zelfs Conference League.
Als je het nu niet haalt mag je lekker blijven spartelen in de lagere divisies.
Zelf verwacht ik het wel te halen, ondanks dat ik het gisteren mis liep. Ik had gewoon 2 wedstrijden moeten winnen die ik verloor op penalty's. Dat is wel zuur, en dat vind ik dan wel weer een groot nadeel: dan moet je eerst weer die 1500 punten bij elkaar spelen.
Als je het nu niet haalt mag je lekker blijven spartelen in de lagere divisies.
Zelf verwacht ik het wel te halen, ondanks dat ik het gisteren mis liep. Ik had gewoon 2 wedstrijden moeten winnen die ik verloor op penalty's. Dat is wel zuur, en dat vind ik dan wel weer een groot nadeel: dan moet je eerst weer die 1500 punten bij elkaar spelen.
Heb je dan al kwalificatie? Ik dacht dat je eerst 1.500 punten ofzo bijeens moest sprokkelen?Harry Nak schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 06:48:
[...]
Pfff, ik zit in divisie 7 en kon rustig de 5 wins halen voor de Weekend League kwalificatie.

sorry hoor. Maar ik vind het echt gezeur van de mensen die zich niet plaatsen voor de WL.
We zijn pas bij de 1e WL ronde en nu al geklaag dat mensen het niet eerlijk vinden.
WL is al 10 wedstrijden minder geworden, dus zijn deze kwalificatie rondes toegevoegd.
Nee ik haal ook nooit een goede rang, dus zoveel betere packs ga ik ook niet krijgen. Ga ik nu ook zeuren dat ik niet de top200 rewards misloop? Is dat oneerlijk?
In het echt krijgen de clubs die CL spelen ook betere rewards dan mensen die UEFA cup spelen. Tjah, lullig maar zo werkt het eenmaal. Als je je niet plaatst voor de WL heb je in dat weekend tijd om bv squad battles te spelen en daar de rewards voor te krijgen. Zie dat maar als een lagere CL.
Verder de mensen die dikke rewards krijgen in de WL, dat zijn spelers waar je toch nooit tegen speelt als je je niet plaatst voor de WL dus merk je ook niks dat zij betere rewards krijgen want je komt ze toch niet tegen.
Overal in het leven werkt het zo. Iemand die beter in zijn werk is, of er meer voor geleerd heeft krijgt ook vaak een hoger salaris. Is dat eerlijk? Geen idee, maar zo werkt het leven nou eenmaal.
We zijn pas bij de 1e WL ronde en nu al geklaag dat mensen het niet eerlijk vinden.
WL is al 10 wedstrijden minder geworden, dus zijn deze kwalificatie rondes toegevoegd.
Nee ik haal ook nooit een goede rang, dus zoveel betere packs ga ik ook niet krijgen. Ga ik nu ook zeuren dat ik niet de top200 rewards misloop? Is dat oneerlijk?
In het echt krijgen de clubs die CL spelen ook betere rewards dan mensen die UEFA cup spelen. Tjah, lullig maar zo werkt het eenmaal. Als je je niet plaatst voor de WL heb je in dat weekend tijd om bv squad battles te spelen en daar de rewards voor te krijgen. Zie dat maar als een lagere CL.
Verder de mensen die dikke rewards krijgen in de WL, dat zijn spelers waar je toch nooit tegen speelt als je je niet plaatst voor de WL dus merk je ook niks dat zij betere rewards krijgen want je komt ze toch niet tegen.
Overal in het leven werkt het zo. Iemand die beter in zijn werk is, of er meer voor geleerd heeft krijgt ook vaak een hoger salaris. Is dat eerlijk? Geen idee, maar zo werkt het leven nou eenmaal.