Stadia, hetzelfde.. Het lijkt erop alsof ze de transitie naar het nieuwe seizoen in fases doen.Er!k schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:28:
Hmm, op de Xbox kan ik de tab 'Seizoensvoortgang' niet openen... Communicatieprobleem. Rest doet het wel. Resetten van de Xbox heeft niet geholpen. Iemand hetzelfde issue?
@dutchgio Het is meer dat Nelson net een paar wedstrijden heeft gespeeld voor Feyenoord en dan getorpedeerd wordt tot lvl 30 speler.. Had dan Sinisterra gedaan bijvoorbeeld, maar verder is het geen klagen, ik snap alleen soms de logica. Wel makkelijker te linken omdat hij Engels is, vooruit.
En iedereen gefeliciteerd met de rewards! Nu zijn alle goede rewards al weg! Thx EA voor het niet kunnen claimen van m'n rewards
En iedereen gefeliciteerd met de rewards! Nu zijn alle goede rewards al weg! Thx EA voor het niet kunnen claimen van m'n rewards
Nelson wordt basisspeler in mijn eredivisie team
Ach, je kan een leuk Eredivisie-team maken en de spelers zijn in ieder geval redelijk origineel. Voor de Portugese/ Liga Portugal spelers is er via de milestones ook wat leuks samen te stellen.dutchgio schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:17:
[...]
Sowieso zijn die kaarten behoorlijk achterhaald.
Naast dat ze in vorige jaren nog spelers uit de grote competities deden lopen ze qua stats nu al flink achter, laat staan wanneer je ze vrij speelt.
Hopelijk krijgt de Eredivisie er nog een paar leuke spelers bij via de CL/EL/Conference League-deelnamen, zodat het qua power weer een beetje mee kan komen.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Timber/Gravenberch zullen wel een Future Stars krijgen lijkt me.
Gravenberch sowieso (volgens de leaks)dutchgio schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:50:
Timber/Gravenberch zullen wel een Future Stars krijgen lijkt me.
Wat een packluk dit jaar, nu weer een tradeable lewandoswki toty uit een zeldzaam goud pakket 😅
Jazeker! Ik speel zo, al een paar maanden eigenlijk.Augy schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 23:53:
Ga komend seizoen is iets ander proberen kwa opstelling.
3-5-2. In theorie omvat hij alles.. zeer benieuwd, was hier ook niet iemand die dat speelde?
Deze mannen mogen dat gaan proberen met alleen donnarumma op 8
[Afbeelding]
Zolang je je custom tactics niet compleet overhoopt gooit, is het een zeer fijne opstelling als je niet de pure meta wil spelen en toch lol wil hebben. Je creërt over het algemeen heel veel mogelijkheden door de goede veldbezetting (in een aanval heb je gauw 5 tot 6 man rondom en in de zestien, afhankelijk van je instructies), maar daar tegenover staat dat je over het algemeen ook vrij veel ruimte moet weggeven. Snelle behendige verdedigers zijn daarom een must (bij mij heb ik 89 cancelo achterin, naast TOTY Ruben Dias en Cozza SBC-card).
Zoiets 🤣 Cancelo en hakimi LM/ RMTimk10 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:25:
[...]
Jazeker! Ik speel zo, al een paar maanden eigenlijk.
Zolang je je custom tactics niet compleet overhoopt gooit, is het een zeer fijne opstelling als je niet de pure meta wil spelen en toch lol wil hebben. Je creërt over het algemeen heel veel mogelijkheden door de goede veldbezetting (in een aanval heb je gauw 5 tot 6 man rondom en in de zestien, afhankelijk van je instructies), maar daar tegenover staat dat je over het algemeen ook vrij veel ruimte moet weggeven. Snelle behendige verdedigers zijn daarom een must (bij mij heb ik 89 cancelo achterin, naast TOTY Ruben Dias en Cozza SBC-card).
:strip_exif()/f/image/gBgEDAb0pEVOZHIr53NKA2VJ.jpg?f=fotoalbum_large)
zo vervelend...open ik mn eerst pack....9 dubbele untradable....85 rated...83 rated echt net te hoog vind ik om zo maar te discarden....dan maar weer op vanavond wachten op een leuke sbc.
Burp
Ben ook wel aardig klaar met die duplicates elke keer. Ik heb ook bijna al m'n quick sell recovery opties gebruikt, net tijdens de 84+ player pick bewust niet gekozen voor een duplicate HM David (87 rated) en ipv voor Jordi Alba gegaan die 86 rated is, zodat ik de rest van de packs kon openen. 3x raden wie uit m'n volgende pack komt gelopen...Jordi Alba uiteraard!Wii4all schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 12:07:
zo vervelend...open ik mn eerst pack....9 dubbele untradable....85 rated...83 rated echt net te hoog vind ik om zo maar te discarden....dan maar weer op vanavond wachten op een leuke sbc.

Zojuist mijn pakjes ook geopend.
Beste wat ik erin had zitten was (CAM) Bernardo Silva. Had op die positie eerst Havertz staan. Kleine upgrade in mijn team dus. Kaartje kost ongeveer 18k dus ben enigsinds wel tevreden.
Denk dat ik vanaf vandaag maar Squad Battles moet gaan spelen zodat ik daar zondag wat pakketjes mee kan scoren...
Is het trouwens nog steeds zo dat je makkelijk 10 loyalty haalt door een match in te gaan en 10 minuten spelen en dan quiten? Dan kan ik namelijk nog 2 SBC voltooien voor 2 packs a 50k
Beste wat ik erin had zitten was (CAM) Bernardo Silva. Had op die positie eerst Havertz staan. Kleine upgrade in mijn team dus. Kaartje kost ongeveer 18k dus ben enigsinds wel tevreden.
Denk dat ik vanaf vandaag maar Squad Battles moet gaan spelen zodat ik daar zondag wat pakketjes mee kan scoren...
Is het trouwens nog steeds zo dat je makkelijk 10 loyalty haalt door een match in te gaan en 10 minuten spelen en dan quiten? Dan kan ik namelijk nog 2 SBC voltooien voor 2 packs a 50k
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Tweede untradeable Neymar dit jaar
Kom op EA
ja dat kan nog steeds, 30 sec ingame spelen is ook voldoendeOxigeon schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 13:09:
Zojuist mijn pakjes ook geopend.
Net geprobeerd nog steeds hetzelfde.Er!k schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:28:
Hmm, op de Xbox kan ik de tab 'Seizoensvoortgang' niet openen... Communicatieprobleem. Rest doet het wel. Resetten van de Xbox heeft niet geholpen. Iemand hetzelfde issue?
Ik ben jaloers, afgelopen weekend nog 440K voor afgetikt.
offtopic:
GurBuh! Dat is een bekende naam vanuit het FOK! FUT forum vroeger
op twitter hebben ze het over een bug wordt verholpen. Is dus bekend, hopelijk fixen ze het voor vrijdag 19:00 ivm TOTY in packs. ( er vanuit gaan dat die tot 19:00 morgen nog in packs zitten dit weet ik niet zeker )
WeFUT maestroimeR schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 13:34:
[...]
Ik ben jaloers, afgelopen weekend nog 440K voor afgetikt.
offtopic:
Packs openen op Companion App kan ook, toch? Of heb je op console grotere pack luck?LukeSpangas schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:25:
Leuk idd weer die Companion App.
Er wachten Division Rivals rewards op je.
Er wachten Fut Champs rewards op je.
(Nog nooit Weekend League gespeeld)
Straks de console maar ff aanslingeren, herstellende van Corona, dus vast wel 5 minuten tijd....
Haha ja, zoiets.Augy schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:57:
[...]
Zoiets 🤣 Cancelo en hakimi LM/ RM
[Afbeelding]
Ik had altijd 2 brekers ervoor ook, maar alleen Kanté is ook voldoende. Mijn andere CVM (Savanier) is wat meer naar voor geschoven. De kunst is dus wel om dan handmatig te verdedigen, anders word je overlopen in deze tactiek. In de praktijk betekent dat dat ik bijvoorbeeld mijn LCV en RCV vaak handmatig richting back-posites trek om de vleugelspelers op te vangen die met een steekbal diep gestoken zijn. Als je dit niet doet, rennen ze gewoon om je CV's heen, makkelijke cut-back en tegengoal.
Aanvallend zijn je LM en RM echt sleutelstukken. Omdat vrijwel iedereen heel smal speelt (40 width of nog minder) met 4 man achterop, kan je, met wat slim positiespel heel vaak een van je LM of RM compleet vrij zetten. Dit omdat je met 5 man voorop speelt tijdens je aanval, tegenover 4 verdedigers. Althans, mijn CAM staat vrij diep, dus ik heb die situatie vaak. Snel passing & positiespel en je vleugelspeler komt vanzelf een keer vrij.
Sommige spelers komen ook zo vaak voor in de packs.. Volgens mij heb ik Lukaku 88 nu al 10 keer voorbij zien komen.. Ook Rafinha en Gossens zijn usual suspects in bijna elke pakketje..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Nog steeds dankbaar voor je donatie in de beginfase
[ Voor 4% gewijzigd door imeR op 03-02-2022 14:09 ]
Niet zeuren, ik zou al blij zijn met een halve Neymar. Bij wijze van spreken dan.
Geen pack-luck is frustrerend, maar dit denk ik nog meer, want je kunt er dan geen ene kont mee. Met de beperkte pack-luck had ik Salah NIF (beiden untradable) dubbel. En bij m'n icon player pick kwam baby Socrates hoewel ik mid Socrates al had. Ik denk dat ik liever niks pack dan dit soort frustrerende dubbele, want dan ben je blij gemaakt met een dooie mus.Moody2204 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:10:
[...]
Niet zeuren, ik zou al blij zijn met een halve Neymar. Bij wijze van spreken dan.
Meer mensen die seizoensvoortgang niet kunnen openen (Xbox series x) Krijg een communicatieprobleem zodra ik dat doe. Kan zo de season objectives niet claimen.
Zelfde probleem hier. Ook Xbox. EAhelp on Twitter heeft gezegd dat ze er vanaf weten.... geduld dus maar weer.pacod schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:41:
Meer mensen die seizoensvoortgang niet kunnen openen (Xbox series x) Krijg een communicatieprobleem zodra ik dat doe. Kan zo de season objectives niet claimen.
In de iPhoner en webapp had ik ook issues, toen op ps5 geprobeerd en daar kreeg ik netjes de rewards.pacod schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:41:
Uiteindelijk een 87 en 86 gold eruit gehaald

Mag ik even ondankbaar zijn?
Niet? Dan doe ik het toch...
Wat is Donnarumma TOTY enorm ruk! Zeker met een slechtere verbinding. Drie debiele afstandsschoten die er lomp inploffen omdat 'ie eronderdoor duikt, de bal in eigen doel boksen bij een corner en over de bal heen springen bij een supersimpel schot. Heeft me drie potten gekost.
Ik hoop bijna weer op een cheeky Keylor Navas om 'm te vervangen.
Zo, dat lucht op
Wat is Donnarumma TOTY enorm ruk! Zeker met een slechtere verbinding. Drie debiele afstandsschoten die er lomp inploffen omdat 'ie eronderdoor duikt, de bal in eigen doel boksen bij een corner en over de bal heen springen bij een supersimpel schot. Heeft me drie potten gekost.
Ik hoop bijna weer op een cheeky Keylor Navas om 'm te vervangen.

Zo, dat lucht op

Ik zit er nog over na te denken om mijn untradeable versie in 1 van de laatste segmenten voor Varane te gooien. Heb hiervoor lange tijd Cech gehad en die beviel me toch wel beter.allstarted1 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:58:
Mag ik even ondankbaar zijn?Niet? Dan doe ik het toch...
Ik hoop bijna weer op een cheeky Keylor Navas om 'm te vervangen.![]()
Zo, dat lucht op
Haha, duur segment dan welpacod schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:02:
[...]
Ik zit er nog over na te denken om mijn untradeable versie in 1 van de laatste segmenten voor Varane te gooien. Heb hiervoor lange tijd Cech gehad en die beviel me toch wel beter.
Welke chem gebruik je?fifanoob schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:04:
toty donna is bij mij werelds.
[ Voor 15% gewijzigd door allstarted1 op 03-02-2022 15:05 ]
Bij miu keept of echt werelds of hij heeft hele rare blunders. Ook lijkt ie in sommige potjes net 1 stap te ver voor zn goal te staan waardoor soms geplaatste schoten er super lomp en zachtjes gewoon in gaan.fifanoob schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:04:
toty donna is bij mij werelds.
Speel je op stadia enkel tegen andere stadia spelers? Of zit dat bij pc ingedeeld ofzo?forzav schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:35:
[...]
Stadia, hetzelfde.. Het lijkt erop alsof ze de transitie naar het nieuwe seizoen in fases doen.
zulke goals vallen praktisch bij elke keeper. Sommige goals vallen nou eenmaal.PaulPaulPaul83 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:10:
[...]
Bij miu keept of echt werelds of hij heeft hele rare blunders. Ook lijkt ie in sommige potjes net 1 stap te ver voor zn goal te staan waardoor soms geplaatste schoten er super lomp en zachtjes gewoon in gaan.
Keepers zijn inconsistent, daar moet je niet teveel in investeren en kun je niets aan doen.
Zet er een hoge rated keeper neer die met de verdediging linkt en laat het verder gaan.
Zet er een hoge rated keeper neer die met de verdediging linkt en laat het verder gaan.
Volgens mij is alleen de transfermarkt gedeeld, wedstrijden dus alleen stadiaPaulPaulPaul83 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:11:
[...]
Speel je op stadia enkel tegen andere stadia spelers? Of zit dat bij pc ingedeeld ofzo?
Probeerde het op de companion app. Maar daar geen rewards. Zojuist de PS4 aangezet maar daar eveneens geen rewards. Wacht nog op m'n 3 Rivals wedstrijden win beloning en m'n 50 gespeelde rivals wedstrijden einde seizoen rewards.... Vaag verhaal...naNs schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:06:
[...]
Packs openen op Companion App kan ook, toch? Of heb je op console grotere pack luck?
Bij mij ook geweldig, zelfs op 8 chem. Gebruik glove
Kante en KBD bij mij..Timk10 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:06:
[...]
Haha ja, zoiets.
Ik had altijd 2 brekers ervoor ook, maar alleen Kanté is ook voldoende. Mijn andere CVM (Savanier) is wat meer naar voor geschoven. De kunst is dus wel om dan handmatig te verdedigen, anders word je overlopen in deze tactiek. In de praktijk betekent dat dat ik bijvoorbeeld mijn LCV en RCV vaak handmatig richting back-posites trek om de vleugelspelers op te vangen die met een steekbal diep gestoken zijn. Als je dit niet doet, rennen ze gewoon om je CV's heen, makkelijke cut-back en tegengoal.
Aanvallend zijn je LM en RM echt sleutelstukken. Omdat vrijwel iedereen heel smal speelt (40 width of nog minder) met 4 man achterop, kan je, met wat slim positiespel heel vaak een van je LM of RM compleet vrij zetten. Dit omdat je met 5 man voorop speelt tijdens je aanval, tegenover 4 verdedigers. Althans, mijn CAM staat vrij diep, dus ik heb die situatie vaak. Snel passing & positiespel en je vleugelspeler komt vanzelf een keer vrij.
M'n buitenste CV staan op overlap. Dat werkt echt goed icm hug the sidelines. CDM op free roam
Que? Een 91 rated is praktisch een gratis 87-squad bij een repeatable icon sbc man. Heerlijk man. Give me all the high rated duplicates!Rhain schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:16:
[...]
Geen pack-luck is frustrerend, maar dit denk ik nog meer, want je kunt er dan geen ene kont mee. Met de beperkte pack-luck had ik Salah NIF (beiden untradable) dubbel. En bij m'n icon player pick kwam baby Socrates hoewel ik mid Socrates al had. Ik denk dat ik liever niks pack dan dit soort frustrerende dubbele, want dan ben je blij gemaakt met een dooie mus.
Klopt, maar dan moet er op dat moment wel een fatsoenlijke SBC zijn waar je hem in gooit. Ik spreek over begin december. En vervolgens zat hij in de weg en kon ik geen nieuwe packs openen.. of wat zie ik hier over het hoofd?Timk10 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:02:
[...]
Que? Een 91 rated is praktisch een gratis 87-squad bij een repeatable icon sbc man. Heerlijk man. Give me all the high rated duplicates!
En uiteraard, hoge dubbele fodder gooi ik in een mogelijke SBC.
[ Voor 7% gewijzigd door Rhain op 03-02-2022 16:05 ]
Discarden, packs openen en terughalen kan dan toch?
En anders de packs opsparen voor een andere promo.
En anders de packs opsparen voor een andere promo.
Nouja ik weet niet hoe fanatiek je sbc's doet natuurlijk, maar ik zit zelf echt nooit in de situatie dat ik geen énkele sbc heb om high rated fodder in te knallen.Rhain schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:04:
[...]
Klopt, maar dan moet er op dat moment wel een fatsoenlijke SBC zijn waar je hem in gooit. Ik spreek over begin december. En vervolgens zat hij in de weg en kon ik geen nieuwe packs openen.. of wat zie ik hier over het hoofd?
En uiteraard, hoge dubbele fodder gooi ik in een mogelijke SBC.
De rewards voor de rivals matches (lees de mijlpaal van 20 matches had ik ook geen melding van (ps5). Deze stond gewoon in de winkel voor me klaar.LukeSpangas schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:45:
[...]
Probeerde het op de companion app. Maar daar geen rewards. Zojuist de PS4 aangezet maar daar eveneens geen rewards. Wacht nog op m'n 3 Rivals wedstrijden win beloning en m'n 50 gespeelde rivals wedstrijden einde seizoen rewards.... Vaag verhaal...
De beloningen van mijn rang in rivals kreeg ik wel een melding van
PaOxigeon schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:21:
[...]
De rewards voor de rivals matches (lees de mijlpaal van 20 matches had ik ook geen melding van (ps5). Deze stond gewoon in de winkel voor me klaar.
De beloningen van mijn rang in rivals kreeg ik wel een melding van
Inmiddels kunnen claimen, maar geen hier noemenswaardige rewards.
Eerste untradable jumbo rare begon lekker met Kounde en Donnarumma, daarna werd het snel minder. Kounde gaat nog wel een kans krijgen, Donna gaat de eerste de beste sbc in
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Toty donna in een sbc? Lolpeeweeherman schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 17:19:
Eerste untradable jumbo rare begon lekker met Kounde en Donnarumma, daarna werd het snel minder. Kounde gaat nog wel een kans krijgen, Donna gaat de eerste de beste sbc in
Tuurlijk is ook zo. Ging mij er meer om dat de een 2x Neymar krijgt daar waar de ander blij zou zijn als hij die überhaupt ooit packt. Was dan beter geweest als 2 mensen 1x Neymar zouden krijgen ipv 1 die 'm 2x krijgt waar je ook niet zoveel aan hebt.Rhain schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:16:
[...]
Geen pack-luck is frustrerend, maar dit denk ik nog meer, want je kunt er dan geen ene kont mee. Met de beperkte pack-luck had ik Salah NIF (beiden untradable) dubbel. En bij m'n icon player pick kwam baby Socrates hoewel ik mid Socrates al had. Ik denk dat ik liever niks pack dan dit soort frustrerende dubbele, want dan ben je blij gemaakt met een dooie mus.
Wat moet je er anders mee als ie untradeable is?
Gebruiken? Of heb je m duplicate?wErudite schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 18:12:
[...]
Wat moet je er anders mee als ie untradeable is?
Klopt, EA loopt weer te slapen.
Onzin dat die mode een expiry heeft ook, nergens voor nodig.
Onzin dat die mode een expiry heeft ook, nergens voor nodig.
Dan challenge ik je bij deze.. ik pack nu een untradable 88 Suarez.. Waar stop je die dan in? Varane heb ik bij lange na niet genoeg fodder voor + coins.Timk10 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:15:
[...]
Nouja ik weet niet hoe fanatiek je sbc's doet natuurlijk, maar ik zit zelf echt nooit in de situatie dat ik geen énkele sbc heb om high rated fodder in te knallen.
edit: Nvm, beetje flauwe challenge natuurlijk. Prop hem wel ergens in.
[ Voor 7% gewijzigd door Rhain op 03-02-2022 20:23 ]
Eredivisie gast? 86 rated met 82 squad, fodder voor laterRhain schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:12:
[...]
Dan challenge ik je bij deze.. ik pack nu een untradable 88 Suarez.. Waar stop je die dan in? Varane heb ik bij lange na niet genoeg fodder voor + coins.
Nou.. zo zie je maar! Dank je wel! Zo ver had ik nog niet gekeken.Augy schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:17:
[...]
Eredivisie gast? 86 rated met 82 squad, fodder voor later
Zijn startopstelling is ook zijn ingame, hij houdt van snelle spelers, en speelt zonder rechterknuppeltje. Ik zeg ook dat het beter is om aan zijn skills te werken dan aan zijn team, maar hey hij is twaalf dus eigenwijs...Augy schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:07:
[...]
Is dit z'n startopstelling of z'n ingame? Wat voor spelers gebruikt hij graag. Wat is er verhandelbaar en wat niet?
Van dit team zijn tradeable:
- neuer
- tierney
- de bruyne
- rice
- pogba
- dembele
- laborde.
Mensen die eens mee kunnen denken? Ik heb deze spelers https://www.futbin.com//22/squad/5530229 en zo speel ik ook in game. Startopstelling wordt waarschijnlijk een 433 variant voor de chem. Ik zoek nog een cb, rb, cm en cam. Voor de cb twijfel ik tussen rudiger toty, van dijk HL of Blanc 91. Iemand ervaringen met 1 van die 3 of een idee waarom welke speler juist wel of niet? Voor de rb wordt het denk ik cancel HL? Kan niet echt een andere optie vinden rond die prijs. Tevens suggesties voor een cm die naast Vieira komt te staan en de box to box speler moet worden en een cam? Eventueel kan die cam in game ook op de plek van Messi komen in game natuurlijk. Dan wordt Messi cam. Budget voor deze 4 spelers is 1.3miljoen.
Zitten de toty spelers gewoon tot morgen 19:00 in de packs?
Na het zien van deze post me ook eens begeven in deze 84+ SBC. Ook ik trek Mendy uit die 3. Mooie aanvulling in mijn PM team en tevens mijn eerste andere kleur kaart dan blauwEr!k schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 22:39:
Dit seizoen niet zoveel pack luck gehad... Toch deze week Chiesa (verhandelbaar) en net uit de 84+ pick Mendy
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ben wel heel tevreden over mij team nu. Heb helaas geen toty kunnen packen, +/- 300 pakketjes geopend...
Maar het staat als een huis!
https://www.ea.com/fifa/u...Id=ekHxpgfgnZM5m:FFA22PS5
Speel 4231
Icardi
Best, Kane, Martinez
Matthäus, Vidal
Spinazzola, Chiellini, Kjaer, James
Kjaer komt ik echt nooit tegen in andere teams maar hij is echt heel erg goed, zit er constant bovenop en is voor mij toch wel de beste CV die ik heb gebruikt! Beter dan Skriniar SS.
Maar het staat als een huis!
https://www.ea.com/fifa/u...Id=ekHxpgfgnZM5m:FFA22PS5
Speel 4231
Icardi
Best, Kane, Martinez
Matthäus, Vidal
Spinazzola, Chiellini, Kjaer, James
Kjaer komt ik echt nooit tegen in andere teams maar hij is echt heel erg goed, zit er constant bovenop en is voor mij toch wel de beste CV die ik heb gebruikt! Beter dan Skriniar SS.
Ik speel ook zonder trucs, en op 70 diepte en in Elite divisie..rikislief schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:49:
[...]
Zijn startopstelling is ook zijn ingame, hij houdt van snelle spelers, en speelt zonder rechterknuppeltje. Ik zeg ook dat het beter is om aan zijn skills te werken dan aan zijn team, maar hey hij is twaalf dus eigenwijs...
Van dit team zijn tradeable:
- neuer
- tierney
- de bruyne
- rice
- pogba
- dembele
- laborde.
De zogenaamde meta, is echt overrated. Je moet een stijl vinden die bij je past en die je leuk vindt.
Edit:
En maar 2 spelers staan op stay back (CV's) en verdedig volledig handmatig, nooit met kruisje of tweede speler (R1)
[ Voor 9% gewijzigd door Wulfric92 op 04-02-2022 00:24 ]
Ik was net op de app aan het kijken of deseizoenrewards weer te benaderen waren en pack ik daar ook zomaar Lewandowski uit een jumbo pack op mijn RTG. Gisteren al de blauwe Benzema…
Moet hierdoor wel wat verbouwen aan mijn team om hem te kunnen linken. Alleen de coins ontbreken nog
Het zal wel zoiets gaan worden.
Moet hierdoor wel wat verbouwen aan mijn team om hem te kunnen linken. Alleen de coins ontbreken nog
Het zal wel zoiets gaan worden.
:strip_exif()/f/image/diWvgQYdTFkgfGAgpZRcuWKL.jpg?f=fotoalbum_large)
Wát een geluk zeg, daaruit Lewandowski packen. Het is jullie overigens gegund hoor 
Heb nu na bijna 4 weken onderstaande team staan, maar heb nu vooral in de laatste week wel wat muntjes erbij kunnen handelen. Dus verbeteringen staan op het programma maar wacht even Future Stars af, hoop als Dortmund fan nog op een Moukoko naast Bellingham.
Het zou even balen zijn als Zakaria straks een update krijgt bij Juventus, maar tegen die tijd heeft een andere speler hem wel ingehaald (Emre Can zal vast nog wel een special card krijgen).
Edit: op back komt natuurlijk Frimpong straks, die Future Star met 88 kaart.
Heb nu na bijna 4 weken onderstaande team staan, maar heb nu vooral in de laatste week wel wat muntjes erbij kunnen handelen. Dus verbeteringen staan op het programma maar wacht even Future Stars af, hoop als Dortmund fan nog op een Moukoko naast Bellingham.
Het zou even balen zijn als Zakaria straks een update krijgt bij Juventus, maar tegen die tijd heeft een andere speler hem wel ingehaald (Emre Can zal vast nog wel een special card krijgen).
Edit: op back komt natuurlijk Frimpong straks, die Future Star met 88 kaart.
/f/image/6BsGXBVCi7fBmFsgfbns948s.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Markuss op 04-02-2022 07:43 ]
Zo zou ik het doen:theman36 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 21:45:
Mensen die eens mee kunnen denken? Ik heb deze spelers https://www.futbin.com//22/squad/5530229 en zo speel ik ook in game. Startopstelling wordt waarschijnlijk een 433 variant voor de chem. Ik zoek nog een cb, rb, cm en cam. Voor de cb twijfel ik tussen rudiger toty, van dijk HL of Blanc 91. Iemand ervaringen met 1 van die 3 of een idee waarom welke speler juist wel of niet? Voor de rb wordt het denk ik cancel HL? Kan niet echt een andere optie vinden rond die prijs. Tevens suggesties voor een cm die naast Vieira komt te staan en de box to box speler moet worden en een cam? Eventueel kan die cam in game ook op de plek van Messi komen in game natuurlijk. Dan wordt Messi cam. Budget voor deze 4 spelers is 1.3miljoen.
https://www.futbin.com/22/squad/5540648
Dit overschrijdt je budget een beetje, maar Paquea is een sbc. Je zou ook kunnen wachten tot zondagmiddag/avond, dan zakken de prijzen wat.
En over Rudiger: check zijn kracht, agressie, lengte, snelheid en dribbelstats en je weet genoeg. Met Varane heb je een droomkoppel tot aan TOTS en misschien verder.
Van dijk valt idd af, zal Rudiger zoveel beter zijn dan Blanc? Ik moet zeggen dat ik die prijs van Blanc best wel aan de lage kant vind. Waardoor zal dit komen? Wat betreft Paqueta, ziet er idd niet gek uit als box to box speler. Snel even die sbc doenCapsaicin schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 07:55:
[...]
Zo zou ik het doen:
https://www.futbin.com/22/squad/5540648
Dit overschrijdt je budget een beetje, maar Paquea is een sbc. Je zou ook kunnen wachten tot zondagmiddag/avond, dan zakken de prijzen wat.
En over Rudiger: check zijn kracht, agressie, lengte, snelheid en dribbelstats en je weet genoeg. Met Varane heb je een droomkoppel tot aan TOTS en misschien verder.
Team 1: Bellingham, Vlahovic, Smith-Rowe, Cunha, Botman, Tchouameni, Trincao, Porro, Ndicka, Konate,theman36 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 11:15:
Edit: is er al een leak voor wat betreft de future stars?
Ramos, Damsgaard, Gakpo en Joao Pedro
Team 2: Wirtz, Pedri, Gravenberch, Lacroix, Daka, Caqueret, Raspadori, Nunes, Miranda, Kabore, Salisu en
Ibanez
[ Voor 6% gewijzigd door Er!k op 04-02-2022 11:45 ]
Ik kom steeds vaker tegenover teams te spelen met weer 5 verdedigers. Nu was dit vorig jaar behoorlijk meta, maar hoe staan jullie hier dit jaar tegenover? Is het na een nieuwe patch beter geworden?
Top thanks, had het idd net gevonden. Nog geen specificaties wat betret stats aanwezig of wel?Er!k schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 11:45:
[...]
Team 1: Bellingham, Vlahovic, Smith-Rowe, Cunha, Botman, Tchouameni, Trincao, Porro, Ndicka, Konate,
Ramos, Damsgaard, Gakpo en Joao Pedro
Team 2: Wirtz, Pedri, Gravenberch, Lacroix, Daka, Caqueret, Raspadori, Nunes, Miranda, Kabore, Salisu en
Ibanez
Dit zijn de specs van team 1theman36 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 11:49:
[...]
Top thanks, had het idd net gevonden. Nog geen specificaties wat betret stats aanwezig of wel?
https://www.fifaultimatet...e-stars-team-1-announced/
Burp
Ja die van vorig jaar.Wii4all schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:00:
[...]
Dit zijn de specs van team 1
https://www.fifaultimatet...e-stars-team-1-announced/
Wat is je insteek? Wil je spelen wat volgens bepaalde personen het beste is? Of zoek je zelf een goede opstelling?saert schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 11:48:
Ik kom steeds vaker tegenover teams te spelen met weer 5 verdedigers. Nu was dit vorig jaar behoorlijk meta, maar hoe staan jullie hier dit jaar tegenover? Is het na een nieuwe patch beter geworden?
Als je huidige opstelling goed is zie ik niet in dat je wilt veranderen.
Persoonlijk heb ik er zelf een hekel aan als iedereen zijn of haar opstelling overneemt van iemand omdat die zeggen dat dit het beste werkt.. Het is een game, speel gewoon hoe je zelf het leukst vindt?
Niet hatelijk naar jou bedoeld hoor.
Hoop dat die Konate beetje betaalbaar word, mooi vervanger voor Kimpembe.Wii4all schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:28:
[...]
zo ik zoek even wat op hehe excuus...
ik had ook ergens een foto gezien..moment...
[Afbeelding]
Konate staat bij mij op de nominatie om Van Dijk te vervangen.Traeces schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:49:
[...]
Hoop dat die Konate beetje betaalbaar word, mooi vervanger voor Kimpembe.
Als je genoeg tokens haalt dan krijg je een future stars pick, ik weet niet of dat betekent dat je er gewoon eentje mag uitkiezen.
Burp
Dat zag ik ook, maar EA kennende zal er wel een restrictie op zitten of die 25e token zal onmogelijk te halen zijn ofzoWii4all schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 13:07:
Als je genoeg tokens haalt dan krijg je een future stars pick, ik weet niet of dat betekent dat je er gewoon eentje mag uitkiezen.
EA kennende in een betaald pakket voor coins of FIFA puntenRhain schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 13:19:
[...]
Dat zag ik ook, maar EA kennende zal er wel een restrictie op zitten of die 25e token zal onmogelijk te halen zijn ofzo
Laat ik me gelijk verontschuldigen voor een evt. domme vraag, want ik ben sinds afgelopen week in het bezit van Fifa 22 op de PS5 en vermaak me tot op heden uitstekend met fut. Ik ben ook al druk bezig met het verzamelen van Future stars tokens (heb er inmiddels 6). Wat ik echter niet helemaal begrijp is hoe deze promo werkt. Want je kunt ook sparen voor "Future Stars Jeremie Frimpong (86 ALG)" of "Future Stars Connor Gallagher (89 ALG)". Hoezo staan deze spelers dan niet in dit overzicht haha?Wii4all schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:28:
[...]
zo ik zoek even wat op hehe excuus...
ik had ook ergens een foto gezien..moment...
[Afbeelding]
Die release komt vanavond. Als het goed is kun je dan bij de sbc's vinden hoeveel tokens je voor welke speler of pakket kunt inwisselen.henkjan101 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 13:45:
[...]
Laat ik me gelijk verontschuldigen voor een evt. domme vraag, want ik ben sinds afgelopen week in het bezit van Fifa 22 op de PS5 en vermaak me tot op heden uitstekend met fut. Ik ben ook al druk bezig met het verzamelen van Future stars tokens (heb er inmiddels 6). Wat ik echter niet helemaal begrijp is hoe deze promo werkt. Want je kunt ook sparen voor "Future Stars Jeremie Frimpong (86 ALG)" of "Future Stars Connor Gallagher (89 ALG)". Hoezo staan deze spelers dan niet in dit overzicht haha?
EA heeft de SBC's waar je de tokens in kan leveren nog niet toegevoegd, maar dat zou dit moeten worden:henkjan101 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 13:45:
[...]
Laat ik me gelijk verontschuldigen voor een evt. domme vraag, want ik ben sinds afgelopen week in het bezit van Fifa 22 op de PS5 en vermaak me tot op heden uitstekend met fut. Ik ben ook al druk bezig met het verzamelen van Future stars tokens (heb er inmiddels 6). Wat ik echter niet helemaal begrijp is hoe deze promo werkt. Want je kunt ook sparen voor "Future Stars Jeremie Frimpong (86 ALG)" of "Future Stars Connor Gallagher (89 ALG)". Hoezo staan deze spelers dan niet in dit overzicht haha?
Meer mensen die op dit moment niet in Ultimate team kunnen komen? Ik krijg telkens een foutmelding.
Yup ikkuh!!!
Kom niet in de Companion App.
Je bent niet de enige....
Kom niet in de Companion App.
Je bent niet de enige....
Idem hierMoody2204 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:30:
Meer mensen die op dit moment niet in Ultimate team kunnen komen? Ik krijg telkens een foutmelding.
Dat wordt denk de 85+ x10 voor mij. iig 10 cards van 85 er bijdutchgio schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:10:
[...]
EA heeft de SBC's waar je de tokens in kan leveren nog niet toegevoegd, maar dat zou dit moeten worden:
[Afbeelding]
servers zijn ook ruk, iedereen wil voor 19:00 de wl gespeeld hebben om zo nog rewards tijdens toty te kunnen openen.
het zal toch niet zo zijn dat je voor 25 tokens een willekeurige speler gaat krijgen, maar dat je hem zelf kan uitkiezen neem ik aan.
Burp
Zijn trouwens die WL Kwali punten blijven staan ? Anders moet ik weer rivals spelen voor kwali punten -_- ?
Overigens ga ik niet veel moeite doen voor deze tokens, ga voor de 85+ x 10 en dan vind ik het best. Me club is ook leger dan leeg na de Varane SBC en al die Premium SBC's. Dus kan ook amper sbc's maken.
En had nog de SBC van Orkun gedaan voor me nl / eredivisie team
Overigens ga ik niet veel moeite doen voor deze tokens, ga voor de 85+ x 10 en dan vind ik het best. Me club is ook leger dan leeg na de Varane SBC en al die Premium SBC's. Dus kan ook amper sbc's maken.
[ Voor 10% gewijzigd door Traeces op 04-02-2022 14:48 ]
EA kennende is het gewoon een 1 uit 3 keuze player pick.Wii4all schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 13:07:
Hear hear....Varane heeft een goed gat geslagen in m'n club. En alles wat ik uit packs heb gehaald kwam niet hoger dan 84 de afgelopen dagen. Nu nog maar zo'n 210K over. Ben er nog even over na aan het denken om Insigne HM te halen voor Gosens RB en dan is het weer verder sparen voor coins en qua fodder.Traeces schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 14:45:
Zijn trouwens die WL Kwali punten blijven staan ? Anders moet ik weer rivals spelen voor kwali punten -_- ?
EA is weer lekker bezig, laatste uurtjes van TOTY, leuk nog even een paar upgrade sbc's doen, servers down
Beloofd niet veel goeds voor de nieuwe promo straksNachtapotheker schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 15:33:
EA is weer lekker bezig, laatste uurtjes van TOTY, leuk nog even een paar upgrade sbc's doen, servers down

Trouwens bij de Milestone objectives staat een goeie. Bij 10 potjes SB (Professional of beter) / Rivals een FS token, bij 25 een gratis RB pick pack, bij 50 een SS, 75 een WW. Maar dat wordt lastig als je niet in FUT komt vanwege een of andere server error
[ Voor 4% gewijzigd door Robbio85 op 04-02-2022 18:13 ]
Het is alleen een pack helaas en geen pickRobbio85 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:26:
Trouwens bij de Milestone objectives staat een goeie. Bij 10 potjes SB (Professional of beter) / Rivals een FS token, bij 25 een gratis RB pick, bij 50 een SS pick, 75 een WW pick. Maar dat wordt lastig als je niet in FUT komt vanwege een of andere server error