Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12:15
Ga komend seizoen is iets ander proberen kwa opstelling.

3-5-2. In theorie omvat hij alles.. zeer benieuwd, was hier ook niet iemand die dat speelde?

Deze mannen mogen dat gaan proberen met alleen donnarumma op 8
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TgeiXOxipacUhhrtbQJoSOuJGpE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/phu4YRuP0epWUVQiZUQNRDlq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:50
Klopt het dat je nu totaal 5 van die future star tokens op dit moment kan hebben? Heb het gevoel dat ik er 1 heb gemist namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Augy schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 23:53:

3-5-2. In theorie omvat hij alles.. zeer benieuwd, was hier ook niet iemand die dat speelde?

[Afbeelding]
Die voorste 2 passen eigenlijk niet meer in de opstelling qua kleur he :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:18

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag nog wat Rivals gespeeld. Inmiddels 1 blokje voor divisie 8 gekomen. Verder ook nog wat SBC gedaan via de laptop.

Verder was het de verdeling dat ik de hele avond zou gaan grinden voor de eervolle vermelding mijlpaal van Shaw. Hier ben ik met mijn gouden teampje toch snel mee gestopt. Heb 3 pogingen gewaagd in die gamemode. Maar met alleen gouden spelers kom je er niet. Je wordt compleet van de mat geveegd door de teams met complete totys.

Heb nu wel nog 40 dagen om Sarr (CV) binnen te halen. Dat moet wel te doen zijn naar mijn idee.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:32
Oxigeon schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 00:48:
Vandaag nog wat Rivals gespeeld. Inmiddels 1 blokje voor divisie 8 gekomen. Verder ook nog wat SBC gedaan via de laptop.

Verder was het de verdeling dat ik de hele avond zou gaan grinden voor de eervolle vermelding mijlpaal van Shaw. Hier ben ik met mijn gouden teampje toch snel mee gestopt. Heb 3 pogingen gewaagd in die gamemode. Maar met alleen gouden spelers kom je er niet. Je wordt compleet van de mat geveegd door de teams met complete totys.

Heb nu wel nog 40 dagen om Sarr (CV) binnen te halen. Dat moet wel te doen zijn naar mijn idee.
Dan zou ik me zeker even focussen op Sarr. Is een prima centrale verdediger. Voor Shaw zou je als alternatief misschien Tierney winter wildcard kunnen kopen. Die gebruik ik nog steeds, terwijl ik wel Shaw heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
theman36 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 00:35:
Klopt het dat je nu totaal 5 van die future star tokens op dit moment kan hebben? Heb het gevoel dat ik er 1 heb gemist namelijk...
De 5e zit nu in een doelstelling waarbij je 10 squadbatlle/rivals potjes moet spelen. Dus 5 klopt volgens mij, tenzij ik er ook 1 gemist heb. Ze zitten soms lekker verstopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
theman36 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 00:36:
[...]

Die voorste 2 passen eigenlijk niet meer in de opstelling qua kleur he :P
Dat klopt, work in progress 🤣 ben geen Chelsea fan maar wat boys in blue lijken me een goede om te packen morgen 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 06:41:
[...]

De 5e zit nu in een doelstelling waarbij je 10 squadbatlle/rivals potjes moet spelen. Dus 5 klopt volgens mij, tenzij ik er ook 1 gemist heb. Ze zitten soms lekker verstopt...
Klopt! 5e in doelstellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Augy schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 07:28:
[...]

Klopt! 5e in doelstellingen
Schrok even dat ik 75 potjes moest doen zoals op Futbin staat.
https://www.futbin.com/22/player/22889/eoin-toal

Ben nu sinds gisteravond al m'n hoge spelers aan het verkopen daar die op ongekende prijzen zitten. Lewandowski kon je gisteravond kwijt voor 88K terwijl z'n IF nu 92K is. Simpele upgrade voor iemand die net gestart is.

Edit: toch al wel weer een beetje balen dat die hele Future Stars promo, de leukste in mijn ogen, geheel op straat ligt. Iedere speler al geleakt als je FIFA U Team moet geloven;
https://fifauteam.com/fifa-22-future-stars/

Dit zijn wel parels zeg, helaas niet betaalbaar voor mij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zwuJqAwxdLN4YEy_voLw0_oYom8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/a8YHBWNuKVSQv68yTyYTNHiN.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d43CFxnIGSa6eV11o4hT_WLwiUk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/H8dtuCPFu8by3ssxOluLthOM.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door Markuss op 02-02-2022 07:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 11:20
theman36 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 00:35:
Hier is een overzicht
https://fifaforums.easpor...s-token-tracker-thread/p1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:26
Markuss schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 07:46:
[...]

Ben nu sinds gisteravond al m'n hoge spelers aan het verkopen daar die op ongekende prijzen zitten. Lewandowski kon je gisteravond kwijt voor 88K terwijl z'n IF nu 92K is. Simpele upgrade voor iemand die net gestart is.

Edit: toch al wel weer een beetje balen dat die hele Future Stars promo, de leukste in mijn ogen, geheel op straat ligt. Iedere speler al geleakt als je FIFA U Team moet geloven;
https://fifauteam.com/fifa-22-future-stars/

Dit zijn wel parels zeg, helaas niet betaalbaar voor mij:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Future stars is altijd wel een leuke promo doordat het om veelbelovende spelers gaat en er waarschijnlijk ook weer objectives komen waarbij je een speler kunt upgraden.
Dat zouden ze veel meer moeten doen in FUT.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ic8tf3E6seVuUzZhxqPcBj5mxJ4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UjA3HMe6wgqX0KpapsgRVE4z.png?f=fotoalbum_large

Hier op de valreep (met m'n 38 jaar ;)) voor het eerst naar de Elite divisie! Gisteren ook met deze formatie exact zo gespeeld en dat ging meer dan prima. Henry en Lautaro voor de get in behinds, Politano wat meer op het middenveld meehelpen. Ik zat alleen nog met de CAM positie in m'n maag. Kaka maar eens geprobeerd en die heeft me positief verbaasd!

@_Uploader_ ; Ik was gisteren avond begonnen met Ederson.. Na 2 potjes snel verkocht, want dat was niets bijzonders voor mij, zeker niet voor de 37k. Simpele ballen doorlaten, je kent het wel. Areola terug, maar dat is op dit moment voor 2k toch wel een cheat. Maakt wel wat simpele foutjes, maar maakt reddingen dat ik denk.. hoe dan.. Potje daarna had ik lvl 27 PL pack en daar kwam Mendy HM uit rollen. Die is voor mij een beetje de WW Maignan of zelfs nog beter.. zeer tevreden over.. Maar goed.. disclaimer.. keepers zijn voor iedereen anders :9

Nu nog kijken of ik wat budget heb voor de SBC. Never change a winning team, maar ik vind het een té leuke SBC. Nice EA d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Gisteren het team nog wat aangepast. Mid Eto'o en CR7 eruit. IF Neymar, Gabriel Jesus en Messi er terug in. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/reVUP_O9EMtHGTIbrwq4_dllkLQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZYbPBeDA0kAzk4IQnj4mcdL0.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Volgens mij kunnen we hier een bijna 40ers toernooi opzetten 😉 41 hier en ook al een tijdje elite divisie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:41
Die sbc met de sbc player pick verdient echt een compliment.

Betaalbaar en over het algemeen leuke kaarten er tussen. Dit soort SBC’s mogen ze vaker doen.

Overigens was Koulibaly mijn beste keuze. Ga hem misschien even uit proberen, maar ben wel al heel tevreden over Vidic prime icon :)

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
WasBak schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:37:
Volgens mij kunnen we hier een bijna 40ers toernooi opzetten 😉 41 hier en ook al een tijdje elite divisie.
Ben ook 38 :*) dus count me in haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
43 hier ;)

blijft gewoon wel leuk om te doen, vorig jaar vond ik het minder en ben ik snel afgehaakt nu blijf ik toch doorgaan. Gelukkig zijn de kids weer wat normaler naar school zodat er savonds wat tijd overblijft zeg maar..

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:18
Zijn er überhaupt wel jonkies in dit topic? 44 hier..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• theman36
Mocht je dat in reallife willen organiseren, dan zou ik even rekening houden met de beschikbare ruimte. Verwacht dat het merendeel van jullie met de rollator of scootmobiel komt aanzetten :P :P (hier 27 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Tot hoelang blijven de TOTY spelers in pakketten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
M@cer schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 11:07:
Ik ben met 51 niet eens de oudste volgens mij. Wel leuk om te lezen hoe volwassen mensen zich nog bezig houden met/druk maken om een spelletje als FIFA _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markuss schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 07:46:
[...]

Voor die token maar 10 potjes toch?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Valandil
Moody2204 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 11:48:
[...]

Ik ben met 51 niet eens de oudste volgens mij. Wel leuk om te lezen hoe volwassen mensen zich nog bezig houden met/druk maken om een spelletje als FIFA _/-\o_
Jammer alleen dat de partners thuis ons dan weer zien als kleine kinderen die aan het gamen zijn :+

wijze woorden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rhain
Valandil schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 11:55:
[...]

Jammer alleen dat de partners thuis ons dan weer zien als kleine kinderen die aan het gamen zijn :+
Aaaaah precies dat he.. en dan ga ik maar niet in op details :F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09:55
22 :9 :9 :9

*Duikt weer snel in z'n hok*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Augy schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 23:53:

[Afbeelding]
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar dit ziet er wel interessant uit: https://www.reddit.com/r/...rom_elite_div_player_you/

In theorie is 352 een heerlijke tactiek, omdat je tijdens het aanvallen zoveel opties hebt. Maar in de praktijk rammelt de defensie vaak (vooral na balverlies) en voegen de buitenspelers nauwelijks wat toe in aanvallende zin. Ik ben benieuwd of deze 352 werkt, zal hem binnenkort proberen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
op papier 35 maar in mijn gedrag ben ik nog wel een jonkie hoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
saert schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 11:22:
Tot hoelang blijven de TOTY spelers in pakketten?
4 februari als ik het goed heb, dus dit is de laatste week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Capsaicin schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:00:
[...]
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar dit ziet er wel interessant uit: https://www.reddit.com/r/...rom_elite_div_player_you/

In theorie is 352 een heerlijke tactiek, omdat je tijdens het aanvallen zoveel opties hebt. Maar in de praktijk rammelt de defensie vaak (vooral na balverlies) en voegen de buitenspelers nauwelijks wat toe in aanvallende zin. Ik ben benieuwd of deze 352 werkt, zal hem binnenkort proberen.
Ik heb er ook weleens mee geëxperimenteerd. Je moet aan de zijkanten wel echt spelers met een goeie stamina hebben. Cancelo was altijd heel goed bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
Speel momenteel met onderstaand team, ben erg tevreden over de Franse (onbekendere) spelers.
Zit momenteel ook in Elite divisie met Division Rivals.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kyBOq7aJeftE_YlyCm6wD2B03T4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/feMo6DjaE50M51TpQTfVckqB.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
McWolf82 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:42:
Speel momenteel met onderstaand team, ben erg tevreden over de Franse (onbekendere) spelers.
Zit momenteel ook in Elite divisie met Division Rivals.

[Afbeelding]
Franse spelers met special cards zijn er in overvloed met Fifa! ;)

Wel leuk altijd om een aantal niet de meest voor de hand liggende spelers in teams te zien. Hoewel... Kanté. Die lijkt me beestachtig goed wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 02-02-2022 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Sinds ik een nieuwe achterhoede heb (Varane FB / Ruben toty / Mendy HM) gaat het echt lekker.
Krijg echt veel minder doelpunten tegen. Inmiddels in divisie 2 aangekomen.

ps: Ook ik val, sinds een paar maanden, in de 40+ categorie

psn: Arco1981

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McWolf82
Moody2204 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:45:
[...]

Franse spelers met special cards zijn er in overvloed met Fifa! ;)

Wel leuk altijd om een aantal niet de meest voor de hand liggende spelers in teams te zien. Hoewel... Kanté. Die lijkt me beestachtig goed wel.
ja, vind ik zelf ook, grote namen is leuk, maar die zie ik teveel en deze spelers presteren net zo goed en wellicht zelfs nog beter als je kijkt naar de stats dan de meeste Icons.

Kanté is inderdaad heel erg goed, die zat in een 81+ x11 Mildfielders pack, ben ik erg blij mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

McWolf82 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:48:
[...]

ja, vind ik zelf ook, grote namen is leuk, maar die zie ik teveel en deze spelers presteren net zo goed en wellicht zelfs nog beter als je kijkt naar de stats dan de meeste Icons.

Kanté is inderdaad heel erg goed, die zat in een 81+ x11 Mildfielders pack, ben ik erg blij mee
Je speelt met Mbappe, Hernandez, Nkunku, Kounde, Kante en Tchoumeni. Dat is niet echt heel onbekend en off meta toch? 😅

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09:55
Wist niet dat een team uit 4 man bestond :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

wErudite schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 13:09:
Wist niet dat een team uit 4 man bestond :9
Het maakt mij niet uit hoor! Erg lekker team!

Ik heb gouden Mbappe nog steeds op mijn lijst als eens van mijn angst gegeners… samen met Di Natale..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:21
Voor het eerst dit jaar op de valreep elite gehaald *O*

Ben benieuwd of er morgen nog wat leuks in de packs zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ik word zoek gespeeld in rivals en stuur tegenstanders berichtjes om mij te verontschuldigen dat ik niet quit. Moet nog 6 potjes rivals voor de 90.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:20

Ozz

fifanoob schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 13:22:
ik word zoek gespeeld in rivals en stuur tegenstanders berichtjes om mij te verontschuldigen dat ik niet quit. Moet nog 6 potjes rivals voor de 90.
Elastiekje om je controller en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ozz schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 13:34:
[...]

Precies dat wegleggen en filmpje kijken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
[...]

Dat is/was ook mijn ervaring. Vandaar Cancelo en hakimi op de flanken. Die zijn van beide markten enorm goed thuis. Als het met deze flanken niet werkt dan werkt het nooit 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
[...]

Hopelijk gaan EA spelers zoals jullie nog eens aanpakken. Mega irritant!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
[...]

ja dat doe ik dus ook vind het alleen lullig voor mijn tegenstanders.

Ik gebruik er btw een aansteker voor. controller op zijn kop pookje omhoog en rusten op de aansteker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 13:36:
[...]

Dat is/was ook mijn ervaring. Vandaar Cancelo en hakimi op de flanken. Die zijn van beide markten enorm goed thuis. Als het met deze flanken niet werkt dan werkt het nooit 🤣
Gister aardig wat assist gegeven met TOTY Cancelo, als die gaat rennen is hij niet meer te stoppen >:)

Vanavond nog ff snel 1 win proberen te halen en 5 potten spelen , dan heb ik de 50 games tenminste nog gehaald :)

[ Voor 12% gewijzigd door Traeces op 02-02-2022 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Karpertjuh schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 13:42:
[...]

Niet zo piepen joh, gratis win. En als je het niks vind leave je toch gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
fifanoob schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 13:43:
[...]

ja dat doe ik dus ook vind het alleen lullig voor mijn tegenstanders.

Ik gebruik er btw een aansteker voor. controller op zijn kop pookje omhoog en rusten op de aansteker :+
Ik een houten onderzetter 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
Ozz schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 13:48:
[...]

Niet zo piepen joh, gratis win. En als je het niks vind leave je toch gewoon.
een gratis win zonder lol en die ook nog eens 2x zo lang duurt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Karpertjuh schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 13:58:
[...]

Ligt toch echt aan ea die bepaalt dat je wedstrijden moet uitspelen voor objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Laatst online: 15:48
rikislief schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:54:
[Afbeelding]

Mijn zoon speelt nu met dit team. Hij twijfelt als verbetering van ongeveer 170k tussen riquelme 91 en van persie 89 (als cam). Zijn er volgens jullie betere manieren om zijn team te versterken?
Heeft echt niemand een tip voor mijn zoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom5
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-10-2023
rikislief schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 14:28:
[...]

Ik heb zeker wel tips voor je zoon, maar wil je zoon graag een zo goed mogelijk team of wil hij spelen met spelers die hij gaaf/interessant vindt?

Ik vermoed een beetje dat laatste als ik zo zijn team/suggestie zie. Dus dan zijn alle meta-tips misschien niet heel gewenst. Van de suggesties die je net doet, zou ik dan altijd van Persie kiezen. Riquelme is echt veel te traag om ook maar een beetje bruikbaar te zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

[...]

Leuk team, maar met Riquelme ga je niet ver komen. Was destijds een van m'n favoriete spelers. Helaas zijn dat soort spelers niet relevant in FIFA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
[...]

Is dit z'n startopstelling of z'n ingame? Wat voor spelers gebruikt hij graag. Wat is er verhandelbaar en wat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Kun je bij "year in review" in Milestones ook SBC spelers krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
homernt schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:37:
Deze kun je allemaal krijgen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E_vcR3Epe2tmnylZxg_8AUeH_dk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yexG8E7mzjvJUjurIreKjM6N.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

homernt schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:37:
Denk dat je in Milestones alleen de spelers kunt krijgen die in packs zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Eigenlijk alleen Cr7, Salah, Vinicius en Coutinho interessant dus bij die sbc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

theman36 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 16:44:
[...]

Eigenlijk alleen Cr7, Salah, Vinicius en Coutinho interessant dus bij die sbc...
Voor mij als beginnende speler net een compleet team van 50k... Zijn vrijwel alle spelers goed.

Maar ik heb geen 100k om neer te leggen om die sbc te clearen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Oxigeon schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 16:49:
[...]

Voor mij als beginnende speler net een compleet team van 50k... Zijn vrijwel alle spelers goed.

Maar ik heb geen 100k om neer te leggen om die sbc te clearen vandaag.
Wat is ook alweer jouw team? Kan de post niet zo snel meer terug vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SoEnergic
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 29-08 16:58
Year in review pack gedaan, ondanks dat ik al ben gestopt met deze fifa. Dacht als er wat leuks uitkomt kan ik het nog een kans geven, is opzich wel een leuke speler maar is het rond deze tijd van het jaar nog goed genoeg als je verder op baby icon rivaldo niks meer hebt. :) zie zoveel goede teams voorbij komen dat ik niet weet of het nog speelbaar is met een goedkoop team :p Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZYmAUdnl92UVhIqspt-GdSpEGnY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zmzcpSo54id2ElCiFdOBJNRy.png?f=fotoalbum_large
Dit heb ik nog aan untradeble in de club + 30.000 op de bank
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JZEzGyf5x3c-fCBK91XhhzcOO5o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VM9dL7SBLjuLxorqmKzyglAQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Karpertjuh schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 13:42:
[...]

Hoezo, je krijgt immers een gratis win. Prima toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

PaulPaulPaul83 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 17:36:
[...]

Hoezo, je krijgt immers een gratis win. Prima toch!
Sommige mensen spelen ook nog voor de lol.. En 15 minuten wachten op een potje zonder iets te doen omvat weinig lol.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
hmr schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 18:06:
[...]

Sommige mensen spelen ook nog voor de lol.. En 15 minuten wachten op een potje zonder iets te doen omvat weinig lol.
vind ik ook, maar als je nog een potje of 10 moet voor bepaalde rewards dan doe ik het soms ook wel.
al die 10 potjes uitspelen is dan ook geen fun meer, 3-0 achter na de 1e helft is voor mij dan controller op de kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

cubert20 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 18:25:
[...]

vind ik ook, maar als je nog een potje of 10 moet voor bepaalde rewards dan doe ik het soms ook wel.
al die 10 potjes uitspelen is dan ook geen fun meer, 3-0 achter na de 1e helft is voor mij dan controller op de kop.
Ik snap beide kanten hoor... Heb ook geen oplossing ;P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Nou je kan je club weer makkelijk in de uitverkoop zetten, een golden rare linksback van Brugge: 8,5K, Bruno Peres in Turkije: 7,5K etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Markuss schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 19:38:
Nou je kan je club weer makkelijk in de uitverkoop zetten, een golden rare linksback van Brugge: 8,5K, Bruno Peres in Turkije: 7,5K etc.
Even wachten op de Rivals en Season rewards van morgen met het doen van die SBC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
[...]

je kan de controller gewoon op de pookjes leggen op tafel. Dan loopt de speler met een ballroll steeds een kant op automatisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nou, een normaal potje Rivals is onmogelijk. Het is alleen maar FC Elastiekje. 8)7

Ik vond gelukkig in mijn la ook nog een elastiekje.

[ Voor 24% gewijzigd door Moody2204 op 02-02-2022 20:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
Karpertjuh schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 13:58:
[...]

ga je aan de water kant zitten met je ps5 , kun je wellicht nog een karpertjuh strikken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

theman36 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 16:50:
[...]

Wat is ook alweer jouw team? Kan de post niet zo snel meer terug vinden
Op het moment speel ik met het volgende team

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BsdPDFoE7LN5f33gxXOqdO_wjvI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gh6MJe1JokCJ9fCAbctDk7QV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blij dat ik die win snel binnen had en de 5 wedstrijden. Wat een schijt volk online vanavond :')

Daarbij speelde het zo mega traag , Neymar werd bijgehouden door Sule met draaien en snelheid. Moest toen wel even lachen :+

Morgen wel paar leuke pakjes met rewards , benieuwd of er nog wat uit komt :)

En hoop dat EA eens niet meer leen spelers toelaat in Rivals en WL. Kom niks anders tegen dan leen Maldini of Totys

[ Voor 16% gewijzigd door Traeces op 02-02-2022 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Waar moet je loan kaarten dan gebruiken, in friendlies waar ze geen contracten kosten?
Vaak is er daar ook een limiet op max 1 leenspeler.

Eigenlijk is het daarmee eerlijker, aangezien iedereen die leen kaarten heeft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 21:38:
Waar moet je loan kaarten dan gebruiken, in friendlies waar ze geen contracten kosten?
Vaak is er daar ook een limiet op max 1 leenspeler.

Eigenlijk is het daarmee eerlijker, aangezien iedereen die leen kaarten heeft. :+
Het is heel eerlijk als je een team tegen krijgt met loan toty mbappe, Messi etc als je die eigenlijk helemaal niet kan betalen………

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
McWolf82 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 12:39:
[...]

4 februari als ik het goed heb, dus dit is de laatste week.
Weet je dit zeker? Aangezien er vanaf morgen 09.00 een nieuw seizoen is namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McWolf82
saert schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:08:
[...]

Weet je dit zeker? Aangezien er vanaf morgen 09.00 een nieuw seizoen is namelijk.
Ja, is zeker, Future Stars promo start ook vrijdag, dus TOTY gaat weg en Future Stars begint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Morgen is het seizoen klaar. Maar WL begint niet morgen. Is het dan slim om je 1250 rivals punten nu om te zetten in een token? Die punten ben je anders toch ook kwijt? Ben je het token dan ook kwijt bij een nieuw seizoen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 05-09 14:53
Goretzka HM uit de.84+ pp, niet verkeerd na een week met bijna alleen maar rare golds :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Joosie200 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:41:
Morgen is het seizoen klaar. Maar WL begint niet morgen. Is het dan slim om je 1250 rivals punten nu om te zetten in een token? Die punten ben je anders toch ook kwijt? Ben je het token dan ook kwijt bij een nieuw seizoen?
Je kunt je beter voor het einde van dit seizoen nog plaatsen voor WL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
[...]

Ik heb het een paar potjes geprobeerd, weliswaar in SB maar wel op wereldklasse/legendarisch.

Ik vind het zeer interessant ivm wat ongebruikelijke keuzes als free roam en conservatieve onderschepping op bepaalde posities en moet zeggen dat t goed bevalt. Je leunt vooral op de AI van de spelers wat in mijn geval goed uitpakt, tevens (geen idee waarom) duiken m'n spelers als een soort hyena's op de bal om te veroveren, ongekend. Team is continu is beweging en er zijn altijd afspeel mogelijkheden, vooral lange ballen naar de andere kant van het veld openen het spel regelmatig helemaal (hug the sidelines aan). Tot op heden zijn hakimi en Cancelo altijd op tijd terug om te verdedigen en leek het niet enorm kwetsbaar voor een counter.

Cancelo als winger, niet normaal. Finesse, voorzetten, afmaken, hij kan het allemaal

[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 02-02-2022 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mienster
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-03 12:58
Joosie200 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:41:
De punten ben je morgen kwijt.
Kwalificatie token kun je wel gebruiken komend weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mienster schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:19:
[...]

De punten ben je morgen kwijt.
Kwalificatie token kun je wel gebruiken komend weekend.
Met een lag meter die uitslaat naar 1 miljoen ms bij kwalificatie terwijl ik rivals potjes speel op 12 tot 16 ms is qualify onbegonnen werk. Ik heb twee potten opgestart maar het hapert zo enorm dat een normaal potje niet te spelen is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uJGfOyaqd7iG4wo--qt_2pmajYI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0HRRjYTn81mXk74599QGfIbG.jpg?f=fotoalbum_large

Maargoed na 30 potten Rivals van divisie 7 naar 4 . Laborde HL is 3x niks, hero Morientes bevalt me wel. Kimpembe is een cheat voor een 83 gouden kaart. Cancelo toty is een manusje van alles. Gebruik hem nu als opkomende back.

[ Voor 22% gewijzigd door Joosie200 op 02-02-2022 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Joosie200 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:47:
[...]

Met een lag meter die uitslaat naar 1 miljoen ms bij kwalificatie terwijl ik rivals potjes speel op 12 tot 16 ms is qualify onbegonnen werk. Ik heb twee potten opgestart maar het hapert zo enorm dat een normaal potje niet te spelen is.

[Afbeelding]

Maargoed na 30 potten Rivals van divisie 7 naar 4 . Laborde HL is 3x niks, hero Morientes bevalt me wel. Kimpembe is een cheat voor een 83 gouden kaart. Cancelo toty is een manusje van alles. Gebruik hem nu als opkomende back.
Ik dacht nog dat het aan mijn verbinding lag. Maar nee dus.

Ben zelf vandaag nog net voor de deadline divisie 8 ingestroomd en heb de mijlpaal van 20 matches net gehaald toen ik vandaag stopte. Aangezien morgen het seizoen afgelopen is kan ik die ook nog mooi meepakken. Hopelijk morgen een beetje packluck zodat ik wat mooie spelers kan strikken morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Heb uit vele upgrade packs Ligue 1 Donnarumma TOTY, Neymar en een gouden Mbappe 😢 weten te scoren.

Mijn eerste team waar ik echte munten aan heb besteed, met een brede bank;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z_rnNxhY4u0khfOKlbL1tqK6VQ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HOCFHY7TDjOb2wxAPKs7x5Av.jpg?f=fotoalbum_large

En mijn het eerst team uit mijn RTG account:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M9-x_C546mh2oZ9oq9EJY_wxLJY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nX6DfEoJ1BoZvqTVdE452TKX.jpg?f=fotoalbum_large

Met beide teams 2e divisie gehaald…maar dat is voorlopig wel mijn plafond schat ik zo in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Seizoen rewards zijn weer eens niet te claimen via app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rhain schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:13:
Krijg alleen een melding FUT Champions rewards en dat is het :+ EA heeft weer eens gefaald _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nope. Net via de console gedaan. En het lijkt alsof ik door kan met mijn qualify potjes. Sterker nog de teller staat weer op 0 gespeelde potten en nog 10 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ik heb ze anders net gekregen op de console?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
Fifa being fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Help.... wat is het verstandigst om te kiezen als nieuwe speler. Van de ene kant de coins die je krijgt voor spelers die in een pakje zitten. Of een onderhandelbaar groter pakketje. Ik hoor het graag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UCKpDXb9A0jBhfb3g8W_aThLimk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1j5VXdD1UcLCweVO25MjszBh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Oxigeon schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:45:
Help.... wat is het verstandigst om te kiezen als nieuwe speler. Van de ene kant de coins die je krijgt voor spelers die in een pakje zitten. Of een onderhandelbaar groter pakketje. Ik hoor het graag.

[Afbeelding]
Optie 2 is zo'n beetje de consensus.

Meeste coins + in elk geval nog een pack.

Je kunt voor optie 1 kiezen in de hoop iets leuks uit een verhandelbaar pack te halen. Maar die kans is klein en met de huidige staat van de transfermarkt: het meeste komt niet boven de zogenoemde discard / nu verkopen waarde uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Oxigeon schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:45:

[Afbeelding]
Als ik voor m'n beurt mag spreken.. Je moet even kijken naar het verschil aan coins tussen optie 1 en 2.. Volgens mij is dat op jouw niveau (niet hatelijk bedoeld) nihil en zou ik voor verhandelbaar pakketjes kiezen en zoveel mogelijk daarvan verkopen. Op hoger niveau is het verschil bijvoorbeeld 20k coins, dat ga je er dan met verhandelbare kaartjes zomaar niet uit halen en kies ik persoonlijk altijd voor de coins / optie 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik kreeg bij het claimen van de Rivals rewards gelijk de milestones in m'n winkel..

Veel high rated fodder, helaas alles goud.. had tog stiekem gehoopt op iets blauws

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00
Prima ochtendje!

Alaba HM uit de packs, genoeg fodder om de laatste twee teams voor Varane te doen met ongeveer 100K bijbetalen en als laatste toch maar de Year in Review-SBC gedaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XTuaTer3mTuIzJeywiBAgcb7kbw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z46x2VWmipeTXpf1dnwENGzl.jpg?f=fotoalbum_large

En dan ook Daramy als Level 15 speler! Ik zeg mooi! :+

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik kwam Varane veelvuldig tegen gisteren maar ook Salah. Varane is een auto block functie op het veld en Salah net speedy Gonzalez.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 09:55:
Ik kreeg bij het claimen van de Rivals rewards gelijk de milestones in m'n winkel..

Veel high rated fodder, helaas alles goud.. had tog stiekem gehoopt op iets blauws
Hier 4x 24 spelers pakketje uit Rivals rewards met daarin respectievelijk:

- Gouden Navas, 88 rated
- Gouden Verratti 87
- Gouden Busquets 86
- Gouden Ederson 89

Ook geen blauw dus, maar ik mag toch niet klagen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
allstarted1 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:01:
En dan ook Daramy als Level 15 speler! Ik zeg mooi! :+
En Nelson als lvl30 speler.. die snap ik dan ook niet helemaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Bij mij allemaal weer p0ep. Mostovoi en Coman was het hoogste..

Twijfel om Paqueta nog te doen...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Rhain schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 10:11:
[...]

En Nelson als lvl30 speler.. die snap ik dan ook niet helemaal :?
Sowieso zijn die kaarten behoorlijk achterhaald.
Naast dat ze in vorige jaren nog spelers uit de grote competities deden lopen ze qua stats nu al flink achter, laat staan wanneer je ze vrij speelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Ik klaag vandaag even niet over de rewards.
1 TOTY en 2 TOTY honourable mentions

Nu twijfel ik om Vidic uit de basis te halen voor Kounde. Vidic is echt een beest achterin. keuzes keuzes keuzes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bFvUk1UDFXJE37mWRbtg5OQhjtA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pZTAZM4BznpWQQnwuht6Q1aC.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9v-1yx-acwYQy9CYN9BxbyfC1RE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kRTASBJ1NbZafRIFLsnyGpWz.png?f=user_large

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Leuk idd weer die Companion App.

Er wachten Division Rivals rewards op je.

Er wachten Fut Champs rewards op je.

(Nog nooit Weekend League gespeeld ;) )

Straks de console maar ff aanslingeren, herstellende van Corona, dus vast wel 5 minuten tijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 20:18
Hmm, op de Xbox kan ik de tab 'Seizoensvoortgang' niet openen... Communicatieprobleem. Rest doet het wel. Resetten van de Xbox heeft niet geholpen. Iemand hetzelfde issue?
Pagina: 1 ... 82 ... 128 Laatste