Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
En ik maar denken dat ik met mijn 30 jaar al één van de oudgedienden in FUT zou zijn haha. :D

Wat een teams overigens hierboven zeg. We zitten pas in januari. Benieuwd hoe EA deze powercurve wil aanhouden, want dan zitten we in maart met 95-rated squads haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Timk10 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:09:
En ik maar denken dat ik met mijn 30 jaar al één van de oudgedienden in FUT zou zijn haha. :D

Wat een teams overigens hierboven zeg. We zitten pas in januari. Benieuwd hoe EA deze powercurve wil aanhouden, want dan zitten we in maart met 95-rated squads haha
Same here, 36 }:|

Maar als ik dit topic doorlees valt dat nog mee :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:47
Timk10 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:09:

Haha ja, dan draaien ze meteen TOTS de nek om :+

Hier ook een oudgediende btw, 37 jaren jong :P

[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 31-01-2022 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:55
Iemand ervaringen met Dudek op goal? Eigenlijk wil ik Donnarumma TOTY hebben, maar ik heb Shaw nog niet gedaan en wil Varane op 10 chem hebben als het een beetje kan.

https://www.futbin.com/22/squad/5078485

40 jaar hiero, maar nog niet de oudste zoals ik gisteren las :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:48
Augy schreef op maandag 31 januari 2022 @ 00:07:
In de toty sbc zit weer een token trouwns. NR 3 al
Heb ze alle 3. Al was die uit die TOTY 6 sbc wel een vervelende sbc. Heeft me nog best wat coins gekost helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:32
Oxigeon schreef op maandag 31 januari 2022 @ 12:47:
Sjeezus. Heb me net Sterling aangeschaft voor de LM positie. Had ik misschien beter deze optie kunnen pakken.

Buiten dat ik die nog lang niet kan betalen
Zal nog wel even duren voor hij een upgrade krijgt, voorlopig blijft het dan ook nog een Porto kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Moody2204 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:43:
[...]

Heb ze alle 3. Al was die uit die TOTY 6 sbc wel een vervelende sbc. Heeft me nog best wat coins gekost helaas.
Die SBC was even puzzelen, maar heb hem uiteindelijk met die zwarte Libertadores kaarten gedaan. Moest er eentje kopen voor 550 coins.

Die kaarten komen niet te voorschijn als je op gold filtert, best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
_Uploader_ schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:32:
Iemand ervaringen met Dudek op goal? Eigenlijk wil ik Donnarumma TOTY hebben, maar ik heb Shaw nog niet gedaan en wil Varane op 10 chem hebben als het een beetje kan.

https://www.futbin.com/22/squad/5078485

40 jaar hiero, maar nog niet de oudste zoals ik gisteren las :-)
Veel investeren in een keeper is sowieso nutteloos, het ligt meer aan de (slechte) gameplay of een keeper wel/niet goed is dan aan de stats van een keeper zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Robbio85 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:50:
[...]

Die SBC was even puzzelen, maar heb hem uiteindelijk met die zwarte Libertadores kaarten gedaan. Moest er eentje kopen voor 550 coins.

Die kaarten komen niet te voorschijn als je op gold filtert, best irritant.
Ik pak er meestal 1 van futbin, maar die zilveren kaartjes nekken je dan eigenlijk. Uit mijn club lukte waarschijnlijk niet. Van die Libertadores kaartjes had ik er ook niet genoeg gehad denk ik. Al is dat wel een goeie tip voor de mensen die 'ḿ nog moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
dutchgio schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:51:
[...]

Veel investeren in een keeper is sowieso nutteloos, het ligt meer aan de (slechte) gameplay of een keeper wel/niet goed is dan aan de stats van een keeper zelf.
Ik speelde gisteren met mijn zoon co-op. Hij heeft gouden Areola met een schild op doel staan: die zag ik de meest bizarre reddingen maken, niet normaal! Hidden gem denk ik ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Zo hidden is die niet, Areola kom je heel veel tegen hoor. :)
Net als Maignan. De Butland/Pope van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
dutchgio schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:55:
Zo hidden is die niet, Areola kom je heel veel tegen hoor. :)
Net als Maignan. De Butland/Pope van dit jaar.
Ik gebruikte Maignan WW ook en dat is een goede keeper, maar ik heb ook wel keepers gehad die weinig moeite doen om een bal tegen te houden, vandaar de vraag of Dudek een optie is.
Hmm, misschien probeer ik Ederson eens, die beviel mij vorig jaar ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Nadat ik Ruben Dias packte moest Maignan WW ook naar de bank. Ik heb nu ook Areola op het doel gezet. Pakt bizarre ballen, maar krijg ook altijd wel 1 doelpunt per wedstrijd tegen dat ik denk.. die had je best mogen tegen houden, met name ballen door het midden :Z.
Zit nu ook aan Ederson of Dudek te denken, maar zal tegen gaan vallen voor het geld denk ik..

[ Voor 15% gewijzigd door Rhain op 31-01-2022 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:33
Valandil schreef op maandag 31 januari 2022 @ 11:47:
[...]

Het grootste manko van Icardi.
Zet hem op stay forward en get in behind.

Prima kaart verder, maar wellicht beetje je speelstijl aanpassen aan je spits.
Ik heb hem inderdaad niet op stay forward. Vanavond eens uit gaan proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 20:44
joenes30 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 19:57:
[...]

Geweldig dit!
Ik dacht dat ik een gestoorde gek was van bijna 43 die nog online FIFA speelt haha
💪 #bijna48 💪 Div4...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Rhain schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:04:
Nadat ik Ruben Dias packte moest Maignan WW ook naar de bank. Ik heb nu ook Areola op het doel gezet. Pakt bizarre ballen, maar krijg ook altijd wel 1 doelpunt per wedstrijd tegen dat ik denk.. die had je best mogen tegen houden, met name ballen door het midden :Z.
Zit nu ook aan Ederson of Dudek te denken, maar zal tegen gaan vallen voor het geld denk ik..
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, ik ben benieuwd bij welke keeper je uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Heb sinds gisteren Paquetta naar LB verhuist (ingame) en TOTY Cancelo op rcm (ingame) in een 4-1-2-1-2(2).

Mocht iemand met dit idee in zijn hoofd zitten, tot zover werkt het voor mij dikke prima. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Den3004
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20:23
buurman3 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:34:
[...]

💪 #bijna48 💪 Div4...
Ik word deze week 55 8) , en nog steeds zo fanatiek bezig met Fifa als toen ik jonger was. Kan me ook nog steeds ontzettend opwinden en druk maken tijdens het gamen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 19:21
Vanmorgen mijn derde TOTY untradeable gepacked.. Na Lewandowski en Donnarumma, was het nu Cancelo..

In mijn team niet echt plek voor, dus met pijn in mijn hart toch maar afscheid genomen van mijn Serie A spelers en onderstaand team gemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PsQrQbIMZT07axPXk8TYBh-eJ4I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mARJq8U6uawOVnAKgsfgp8d5.jpg?f=fotoalbum_large

Werner en Hakimi moeten nog vervangen worden door een wat betere versie..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:27
Partypooper schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:16:
Heb sinds gisteren Paquetta naar LB verhuist (ingame) en TOTY Cancelo op rcm (ingame) in een 4-1-2-1-2(2).

Mocht iemand met dit idee in zijn hoofd zitten, tot zover werkt het voor mij dikke prima. :)
Toevallig ook zo gedaan, alleen nog niet gespeeld maar gaat dus prima? Welke chem gebruik jij op Cancelo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
colorsone schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:59:
[...]

Toevallig ook zo gedaan, alleen nog niet gespeeld maar gaat dus prima? Welke chem gebruik jij op Cancelo?
Heb er een anchor op zitten. :)

Maar werkt dikke prima tot zover. Dus ben benieuwd hoe het voor jou gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
Partypooper schreef op maandag 31 januari 2022 @ 16:01:
[...]

Heb er een anchor op zitten. :)

Maar werkt dikke prima tot zover. Dus ben benieuwd hoe het voor jou gaat.
Ik ook haha, zit je ook in de elite divisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:40

Sevyx

Facta non verba!

32 hier, grappig om al die leeftijden te zien. Met name dat er veel oud gediende hier rond zweven.

Mocht iemand willen COOP doen, stuur maar een PM. Wel elite div. :)

Psn - Sevyxs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Partypooper schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:16:

Zonet het laatste team gedaan van Paqueta en ik zal het advies enigzins overnemen. Wordt wel een verhuizing van spelers, maar het idee is om Cancelo (moest toch een nieuwe lb hebben omdat tradable Spina niet meer te linken viel) als linkerspits te zetten en Marquinhos op cdm. Donnarumma 90 gehaald en nu zijn de coins dan ook wel op :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Kan iemand mij uitleggen hoe je de juiste keuze kan maken qua teamgeest voor een speler? Ik snap dat je daarmee bepaalde stats een boost kan geven maar worden die punten dan van andere stats afgehaald of krijg je er echt extra punten bij?
Heb toty De Bruyne maar is het verstandig om daar nog een teamgeest op te plakken?

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Karpertjuh schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:40:
Kan iemand mij uitleggen hoe je de juiste keuze kan maken qua teamgeest voor een speler? Ik snap dat je daarmee bepaalde stats een boost kan geven maar worden die punten dan van andere stats afgehaald of krijg je er echt extra punten bij?
Heb toty De Bruyne maar is het verstandig om daar nog een teamgeest op te plakken?
Je kan beter even KDB op Futbin opzoeken en wat spelen met de chemistry items. Je krijgt dan een goed beeld welke stats er geboost worden per item.

https://www.futbin.com/22/player/22634/Kevin%20De%20Bruyne

Zo kun je ook zien welk boost populair is, zo wordt hunter in 47 procent toegepast op deze kaart.

[ Voor 12% gewijzigd door _Uploader_ op 31-01-2022 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx

Sevyx

Facta non verba!

En aangezien we steeds maar naar de Pace meta aan schuiven zijn is Hunter een must. Overigens is de game play zelf slower geworden naar de patch. :D

Psn - Sevyxs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Thx. Wat duidelijker nu. Je moet dus altijd een teamgeest erop gooien omdat het altijd extra punten zijn en dus niet punten die anders worden verdeeld.

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:48
Sevyx schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:08:
En aangezien we steeds maar naar de Pace meta aan schuiven zijn is Hunter een must. Overigens is de game play zelf slower geworden naar de patch. :D
Ik heb een middenveld met KdB SS & Bruno TOTGS. Allebei lage pace, ligt dus maar net aan de positie.

CV en voorhoede is idd pace pace pace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Sevyx schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:08:
Dat gevoel heb ik ook wel wat, ligt me een stuk btr na het wennen aan de patch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
colorsone schreef op maandag 31 januari 2022 @ 16:06:
[...]

Ik ook haha, zit je ook in de elite divisie?
Nee helaas nog niet. :) Div 3 momenteel, bijna in 2. Maar fiets er behoorlijk simpel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx

Sevyx

Facta non verba!

Augy schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:18:
[...]

Ik heb een middenveld met KdB SS & Bruno TOTGS. Allebei lage pace, ligt dus maar net aan de positie.

CV en voorhoede is idd pace pace pace
Ja speel op middenveld met Xavi die is super wendbaar, maar niet snel. Overigens is de rest wel vrij Pace-achtig. Zie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ap07f3KBrfEHz86GaKIBKtbZICk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/y96M2o3mRDPUvgZpS7DDTXg6.png?f=fotoalbum_large

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
_Uploader_ schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:08:
[...]

Zonet het laatste team gedaan van Paqueta en ik zal het advies enigzins overnemen. Wordt wel een verhuizing van spelers, maar het idee is om Cancelo (moest toch een nieuwe lb hebben omdat tradable Spina niet meer te linken viel) als linkerspits te zetten en Marquinhos op cdm. Donnarumma 90 gehaald en nu zijn de coins dan ook wel op :) .
Klinkt leuk! Ben benieuwd of het voor je gaat werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Wat is dat toch met spelers in rivals die helemaal niks doen? Enkel balrol of compleet afk. Ga dan lekker weg..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• colorsone
Partypooper schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:26:
[...]

Nee helaas nog niet. :) Div 3 momenteel, bijna in 2. Maar fiets er behoorlijk simpel doorheen.
Snel naar Elite divisie dan, donderdag rewards!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• colorsone
saert schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:39:
Wat is dat toch met spelers in rivals die helemaal niks doen? Enkel balrol of compleet afk. Ga dan lekker weg..
Milestone halen voor donderdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
colorsone schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:40:
[...]

Milestone halen voor donderdag
Niet aan gedacht, maar dat zal het zijn. Behoorlijk irritant als je zelf wat potjes wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
saert schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:42:
[...]

Niet aan gedacht, maar dat zal het zijn. Behoorlijk irritant als je zelf wat potjes wilt spelen.
Ik moet er zelf ook nog 14 maar die dan golden goals ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPadre
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 23-02-2022
Raar probleem sinds dit weekend. Als ik met de Xbox S fifa 22 op tv speel geen probleem met de controller. Wil ik dan via remote play spelen dan kan ik alles doen geen probleem tot dat ik een match wil starten in Rivals.
Dan krijg ik tenue selectie, Ping maar werkt er geen enkele knop meer? Iemand raad?
Google niet echt geen problemen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Aaaaarghhh wat zijn die TOTY sbc's waar die fs tokens in zitten toch irritant. Zelfs bronzen kaartjes kosten al 10k. Mijn club is zo leeg dat ik ze niet uit mijn club kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 22:36
M@cer schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:39:
Vanmorgen mijn derde TOTY untradeable gepacked.. Na Lewandowski en Donnarumma, was het nu Cancelo..

In mijn team niet echt plek voor, dus met pijn in mijn hart toch maar afscheid genomen van mijn Serie A spelers en onderstaand team gemaakt.

[Afbeelding]

Mn mond valt hiervan open. Je derde?! Ik zit na 100en packs nog altijd op 1tje. Verder 83+ x 25 kreeg ik Sancho als hoogste, en uit de mid icon pack Riquelme. Weet niet zo goed wat EA tegen mij heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
fifanoob schreef op maandag 31 januari 2022 @ 08:44:
[...]

op welke console speel je? De oude gen of nieuwe gen?

Zonder te bagatelliseren maar de ps4 versie is bv makkelijker dan de ps5 versie.
PS4. Ik wist niet dat het niveau op de PS5 hoger is maar ik kan me wel voorstellen dat vooral rijken en fanatieke gamers nu een ps5 hebben, en deze mensen gemiddeld genomen ook een dikker team zullen hebben en meer tijd in de game steken dan de gemiddelde PS4-er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Solotov schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:39:
[...]

Mn mond valt hiervan open. Je derde?! Ik zit na 100en packs nog altijd op 1tje. Verder 83+ x 25 kreeg ik Sancho als hoogste, en uit de mid icon pack Riquelme. Weet niet zo goed wat EA tegen mij heeft..
Sorry, ik heb iets van 100 packs geopend denk ik, waaronder een hoop een keer midden in de nacht om 2 uur. Of het er mee te maken had weet ik niet, maar toen kreeg ik er 2.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
M@cer schreef op maandag 31 januari 2022 @ 22:45:
[...]

Sorry, ik heb iets van 100 packs geopend denk ik, waaronder een hoop een keer midden in de nacht om 2 uur. Of het er mee te maken had weet ik niet, maar toen kreeg ik er 2.
Om precies te zijn (ja ik heb geturfd, autistisch etc blabla) 456 premium ligue 1 en premium PL packs en 427 gewone ligue1 en pl packs. Verder nog tientallen ultimate packs, rare players packs en jumbo rare player packs. 1 TOTY en dat was Donna. Verder niks. Base/mid pick was mid Rooney de beste (oke kan veel slechter) mid/prime pack was Raul en mid pack nu was Riquelme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

M@cer schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:39:

[Afbeelding]

Sjeezus wat een team. Koop jij gewoon pakjes van 7.5k of koop/verdien jij andere pakjes.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Moody2204 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:27:
Aaaaarghhh wat zijn die TOTY sbc's waar die fs tokens in zitten toch irritant. Zelfs bronzen kaartjes kosten al 10k. Mijn club is zo leeg dat ik ze niet uit mijn club kan halen.
Gewoon even wachten tot de sbc bijna verloopt, dan alles wat je nodig hebt weer goedkoop ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M@cer
Oxigeon schreef op maandag 31 januari 2022 @ 23:39:
[...]

Sjeezus wat een team. Koop jij gewoon pakjes van 7.5k of koop/verdien jij andere pakjes.
Ik koop nooit packs, niet met coins en zeker nooit met echt geld. Puur het opsparen van packs uit beloningen en SBC’s. Verder veel handelen in common gold spelers en geen onzinnige gok SBC’s doen.

[ Voor 10% gewijzigd door M@cer op 01-02-2022 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Zit toch in een spagaat momenteel; door TOTY toch wel een paar packs opgespaard (niet enorm veel hoor). Daardoor wat hoge duplicates die ik niet allemaal kan discarden want dan kan ik ze niet meer terughalen, omdat ik er al wat gediscard hebt.

Als er dan ook nog eens, voor mij, beroerde SBC's tegenover staan met Kjaer en Giroud dan zit je even 'vast' in de game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Markuss schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 07:48:
Zit toch in een spagaat momenteel; door TOTY toch wel een paar packs opgespaard (niet enorm veel hoor). Daardoor wat hoge duplicates die ik niet allemaal kan discarden want dan kan ik ze niet meer terughalen, omdat ik er al wat gediscard hebt.

Als er dan ook nog eens, voor mij, beroerde SBC's tegenover staan met Kjaer en Giroud dan zit je even 'vast' in de game ;)
Vidic sbc ?
Kaka sbc ?

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Capsaicin schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:59:
[...]
PS4. Ik wist niet dat het niveau op de PS5 hoger is maar ik kan me wel voorstellen dat vooral rijken en fanatieke gamers nu een ps5 hebben, en deze mensen gemiddeld genomen ook een dikker team zullen hebben en meer tijd in de game steken dan de gemiddelde PS4-er.
het is meer dat alle toernooien op de ps5 gespeeld worden. Dus alle pro's spelen sowieso ps5.
Dat is het vooral. Geen idee hoe groot het verschil is overigens hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
M@cer schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 07:13:
[...]
en geen onzinnige gok SBC’s doen.
Volgens mij is dat de melkkoe van EA. Als je kijkt naar de markt zie je dat prijzen pas echt omhoog gaan bij zo'n random icon SBC, ipv bij de Varane SBC. Terwijl het mi toch veel slimmer is om zo'n Varane of bijvoorbeeld Paqueta te doen. Kost meer maar je weet 100% zeker wie je krijgt, ipv 5% kans op iets bruikbaars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren dag 2 gehad in FUT. Nog een aantal matches gespeeld. Speelde 442 maar gisteren eens een potje gespeeld met de volgende selectie en opstelling. Maakte meteen meer goals. Maar zal ook deels aan de tegenstander hebben gelegen. Moet misschien maar eens een cvm en cam halen zodat ik een beetje kan switchen tussen verschillende opstellingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mc83-tSK4MA7gVoCB55ljwj7nU4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nn9vLHgIAyUtGe5yKUpOwhpr.jpg?f=fotoalbum_large

Calvert Lewin- Werner
Oxlade chamberlade
Rashford-tielemans-pepe
Telles-gomez-rudiger-fredericks
Pope

Heb verder nog een Juan Mata op de bank zitten als cam

Indien er nog op en aanmerkingen zijn hoor ik dat graag. Met futbin gisteren geen sbc meer gedaan ivm geldgebrek. Moet toch eens kijken wat nog een flink pakje oplevert en die dan maar gaan doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 01-02-2022 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Oxigeon schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:42:
Gisteren dag 2 gehad in FUT. Nog een aantal matches gespeeld. Speelde 442 maar gisteren eens een potje gespeeld met de volgende selectie en opstelling. Maakte meteen meer goals. Maar zal ook deels aan de tegenstander hebben gelegen. Moet misschien maar eens een cvm en cam halen zodat ik een beetje kan switchen tussen verschillende opstellingen.

[Afbeelding]

Indien er nog op en aanmerkingen zijn hoor ik dat graag. Met futbin gisteren geen sbc meer gedaan ivm geldgebrek. Moet toch eens kijken wat nog een flink pakje oplevert en die dan maar gaan doen.
Grappig, vorige FIFA begon ik ook in deze periode met FUT met een vergelijkbaar team. Tips:
  • Stel custom tactics in bij squad management. Je kunt dan verschillende opstellingen en tactieken maken die je kunt activeren tijdens de wedstrijd. Ik begon zelf destijds met een Guardiola achtige 433 en werd helemaal zoek gespeeld. 4222 bleek een stuk stabieler, werkt deze FIFA ook goed voor mij.
  • Volgende week begint de Future stars promo. Daar heb je objective kaarten die je gratis krijgt dmv het voltooien van objectives (net zoals nu trouwens, je kunt 2 87 kaarten krijgen bij Objectives -> Milestones). Deze kunnen vaak bruikbaar zijn voor je teams of anders om in SBC's te gooien.
Volgens mij was dit vorig jaar mijn eerste non-gold card. Heb ik lang plezier van gehad :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nyiOIn_vQlsVtH-rx61nEAMTEDQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zqQq1lCaP42JIUSmJwVothut.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Robbio85 op 01-02-2022 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Wanneer je ze nog niet gedaan heb, doe de Marquee Marchups, dat is een goede value for money..

En vervolgens rustig speler voor speler upgraden.. De goede normale gouden kaarten zijn eigenlijk maar heel weinig waard, dus het gaat vrij snel..

Misschien is het mogelijk voor je op Shaw proberen te halen voor LB met objectives.. Sarr eventueel ook.

[ Voor 18% gewijzigd door M@cer op 01-02-2022 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Oxigeon schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:42:

[Afbeelding]

Calvert Lewin- Werner
Oxlade chamberlade
Rashford-tielemans-pepe
Telles-gomez-rudiger-fredericks
Pope

Heb verder nog een Juan Mata op de bank zitten als cam

je kan nog kijken bij doelstelling en dan mijlpalen. Daar heb je ook objectives waar je spelers voor terug krijgt. In jouw geval kunnen sommige spelers nog wel een toevoeging voor je team zijn. En anders kan je ze gebruiken om in een sbc te stoppen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Moody2204 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:27:
Ik verkoop daarom altijd alleen maar mijn dubbele spelers, al de recente uitdaging sbcs etc maak ik zonder spelers te kopen. Probeer bij sbcs ook eerst alle meuk te lozen dwz geen speler waarvoor er competitie sbcs voor zijn

Ik heb 1 zilveren team aangehouden als first owner divisie ENG2, dat gebruik ik voor die icon swap doelstellingen en die zilveren zaken waarvoor je soms een mega pakket krijgt.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Allen bedankt voor de input. Ik haal hier dus uit op dat ik nog wat doelstellingen/mijlpalen moet gaan halen waar ik spelers uit krijg. En dan voornamelijk premier league.

Wat betreft future tokens heb ik er al 1 binnen. Moet even kijken dat ik er nog wat binnenhaal. Verder even checken. Heb al redelijk wat kaartjes maar vind het lastig om hier sbc mee te doen. Je moet zo op een of andere manier toch weten te combineren haha..

Nu start woensdag of donderdag een nieuw sezoen. Moet ik zorgen dat ik bepaalde dingen voor die tijd gedaan heb? Wat houd dit exact in? Alleen dat er een nieuwe xp bar gaat lopen? Of zijn hier straks ook de nieuwe spelers bij de juiste club gedaan na de transfer Window

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Oxigeon schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 11:07:
Allen bedankt voor de input. Ik haal hier dus uit op dat ik nog wat doelstellingen/mijlpalen moet gaan halen waar ik spelers uit krijg. En dan voornamelijk premier league.

Wat betreft future tokens heb ik er al 1 binnen. Moet even kijken dat ik er nog wat binnenhaal. Verder even checken. Heb al redelijk wat kaartjes maar vind het lastig om hier sbc mee te doen. Je moet zo op een of andere manier toch weten te combineren haha..

Nu start woensdag of donderdag een nieuw sezoen. Moet ik zorgen dat ik bepaalde dingen voor die tijd gedaan heb? Wat houd dit exact in? Alleen dat er een nieuwe xp bar gaat lopen? Of zijn hier straks ook de nieuwe spelers bij de juiste club gedaan na de transfer Window
Door te spelen krijg je rewards, kunnen ook pakketjes zijn het seizoen loopt donderdag af.

Wat je ook kan doen is de basis SBC's proberen te maken dan krijg je wat spelers in je club. Als het meezit kan je die in je team gebruiken en zoniet dan kan je ze in andere sbcs gebruiken.
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/3

De goedkoopste oplossingen kan je hier vinden ook voor andere sbcs
https://www.futbin.com/squad-building-challenges

Hier staat bij voor welke sbc je welke reward krijgt
https://www.futbin.com/stc/challenges

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Oxigeon schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 11:07:
Let bij de doelstellingen op hoe lang ze beschikbaar zijn. Veel doelstellingen lopen einde seizoen af. Zonde om die deels te doen, dan krijg je de rewards niet.

[ Voor 44% gewijzigd door Robbio85 op 01-02-2022 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Ik word trouwens moedeloos van die premium upgrade en 81+ SBCs. Heb nu alle 82 gold rares en lager erin gegooid (dat waren er extreem veel). Iedere keer krijg ik weer duplicate 83 of lager eruit. Geen enkele walkout.

Heb een shitload aan packs (83x25, 85x3, ultimate, etc.) geopend. Helemaal niks op een tradeable Insigne HM na, die kwam nota bene uit een of andere electrum pack. Als ik volgende FIFA ga doen sla ik TOTY wss over, bewaar mijn packs wel voor een promo waar je meer dan 0.1% kans hebt om een special te packen.

[ Voor 42% gewijzigd door Robbio85 op 01-02-2022 12:59 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 00:20
Solotov schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:39:
[...]

8)7

Zeuren dat je maar "een" TOTY hebt gepacked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
joostmakaay schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:58:
[...]

8)7

Ik was echt al heel blij met eentje 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
joostmakaay schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:58:
[...]

8)7

Ohja mag natuurlijk niet klagen. Iedereen hier post dat ie er meerdere heeft uit een paar pakketten en t feit dat ik niks heb uit 450 premium pakketten mag niet benoemd worden. Overigens kun je daar voor t gemak nog zeker 50x een 100k/125k pakketten aan toevoegen, een 83+x25 en alle TOTY flash sbc's. Als je niks doet kan je niks packen, dan moet je idd niet zo zeuren. Maar als je alles doet en niks krijgt en constant ziet dat anderen vanalles packen is dat moeilijk te verkroppen. Maar vooral zo reageren, en dan straks tijdens een andere promo zelf gaan lopen klagen dat je niks krijgt uit 10 pakketten oid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• joostmakaay
Solotov schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 14:35:
[...]

Ohja mag natuurlijk niet klagen. Iedereen hier post dat ie er meerdere heeft uit een paar pakketten en t feit dat ik niks heb uit 450 premium pakketten mag niet benoemd worden. Overigens kun je daar voor t gemak nog zeker 50x een 100k/125k pakketten aan toevoegen, een 83+x25 en alle TOTY flash sbc's. Als je niks doet kan je niks packen, dan moet je idd niet zo zeuren. Maar als je alles doet en niks krijgt en constant ziet dat anderen vanalles packen is dat moeilijk te verkroppen. Maar vooral zo reageren, en dan straks tijdens een andere promo zelf gaan lopen klagen dat je niks krijgt uit 10 pakketten oid.
Poeh wat heb jij een lange tenen zeg.

Het beste wat ik deze gehele editie van FIFA heb gepacked is een untradable Van Dijk, en dat was drie weken geleden dus ook amper iets waard. Maar hier ga ik niet over lopen zeuren, aangezien dat gewoon is hoe het principe van packs openen werkt in dit spel. Stel je voor dat iedereen meerdere TOTYs had gekregen, was het spel dan leuker geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
joostmakaay schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 14:52:
[...]

Poeh wat heb jij een lange tenen zeg.

Het beste wat ik deze gehele editie van FIFA heb gepacked is een untradable Van Dijk, en dat was drie weken geleden dus ook amper iets waard. Maar hier ga ik niet over lopen zeuren, aangezien dat gewoon is hoe het principe van packs openen werkt in dit spel. Stel je voor dat iedereen meerdere TOTYs had gekregen, was het spel dan leuker geweest?
Ik stop deze discussie want het hele punt gaat langs je heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:56
Solotov schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 16:41:
[...]

Ik stop deze discussie want het hele punt gaat langs je heen.
Zijn hele punt is dat niemand iets opschiet met je frustratie. Sommige kiezen ervoor dat te accepteren.

Daarnaast heb je zelf 0,00 invloed op de uitkomsten van je geopende pakketjes, dus met de frustratie erover heb je maar één persoon, en dat ben jezelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Mwoah ben zelf niet zo'n Icon-speler. Speel liever met spelers die andere spelers minder gebruiken, daardoor kom ik soms ook net ff tekort in Divisie 1 of 2.

Vind persoonlijk die standaard teams niet zo tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
1 uit 3 sbc's voor 31 december voor een 85 squad is een leuke gok. Van CR7 tot Aouar tot Fofana tot iets als Baduh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:38
Wel hele leuke sbc trouwens
Ik kreeg mahrez fb morata fb en Piqué die grijze kaart

Laatste maar gekozen mahrez heb ik al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ZWWq6xov05hXRe10GcggRBueuA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/smy04EL3j7tQJ5KsR4JpJZdh.png?f=user_large

Wat zou jullie keuze zijn? Passen geen van de drie echt in m'n team, dus neig zelf naar Bernardo Silva als sub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
joostmakaay schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 19:27:
[Afbeelding]

Wat zou jullie keuze zijn? Passen geen van de drie echt in m'n team, dus neig zelf naar Bernardo Silva als sub.
Bernardo silva zou ik ook wel willen met evt upgrades als city goed doet in cl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

TOTGS Capoue, Europa league Politano of RB Parejo

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

joostmakaay schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 19:27:
[Afbeelding]

Silva

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Was niet echt nodig he ;-)

[ Voor 94% gewijzigd door BM op 02-02-2022 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Een voordeel: mijn ingeslagen 86/87 fodder van tijdens de icon SBC verkopen nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:53
Markmaas schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 19:28:
[...]

Bernardo silva zou ik ook wel willen met evt upgrades als city goed doet in cl
Silva krijgt geen upgrades meer omdat dit een Road to the Knockout kaart is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:53
Moeilijke keuze dit..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zjl3loVrpYw4QGaCpoFaWGI9Rcg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gUF5hGRp0UACkILz6Txl35Ri.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 12:49
Heb ook year in review sbc gedaan, Ww Coutinho gekozen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2E1XdA31jRXt9eKPlKS6-FiPMRM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qprF3X6KN2cqDL0wpXhVACC8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Wie te kiezen? Leuke sbc trouwens.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FIUifL5GwHq5OlsHd6zbtvCcYMI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qFTRM8nCLOK78VFrKdmQjKr5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Alle drie wel bruikbaar :)

Ik had uiteindelijk POTM Alexander Arnold. Leuke sbc, Kudos voor EA.

Token zit bij jaaroverzicht doelstellingen (in totaal 100 sb in 27 dagen voor 3 kaarten, RB, WW, SS)

[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 01-02-2022 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 19:49:
[...]

Alle drie wel bruikbaar :)

Ik had uiteindelijk POTM Alexander Arnold. Leuke sbc, Kudos voor EA
Ja, ik mag niet klagen. Maakt de keuze wel lastiger. Piqué past het minst in mijn team. Dus die valt voor mij af. Denk dat ik voor Aouar ga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Moody2204 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 19:51:
[...]

Ja, ik mag niet klagen. Maakt de keuze wel lastiger. Piqué past het minst in mijn team. Dus die valt voor mij af. Denk dat ik voor Aouar ga.
Goede keuze.

Hier was het makkelijk, kon kiezen uit Brouwers, Kostic en Zaha :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Wel te hopen dat ik wat fodder krijgt donderdag, m'n hoogste gold in de club is 82 op dit moment 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Nachtapotheker schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 19:53:
[...]

Goede keuze.

Hier was het makkelijk, kon kiezen uit Brouwers, Kostic en Zaha :)
Zaha gebruik ik hier nog steeds. Fijn kaartje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Augy schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 19:54:
Wel te hopen dat ik wat fodder krijgt donderdag, m'n hoogste gold in de club is 82 op dit moment 🤣
Haha idd same here, alles is weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier idem dito ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier ook Zaha gekozen. Andere waren chong en Mertens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Dat moet toch lukken met alle rewards!
Ben wel benieuwd of bijv. Goretzka nog wat daalt.

[ Voor 9% gewijzigd door peeweeherman op 01-02-2022 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Leuke sbc tevreden met Salah😁Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YPfki7UPBYqNSY6WPdI7jBjQpq8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rA4Ej6u7XlzanRwTsWB1Q0HF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:30
Hier Haller, Günter en Dante. Wel typerend voor m'n packluck de laatste weken. Want die is echt om te janken. Volgende keer beter :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Laatst online: 16-09 11:20

Ozz

Fekir, Politano en Galeno

Fekir heb ik al, Politano heb ik paar dagen geleden ingeleverd voor de Varane SBC. Heb Politano maar weer genomen. Mooie fodder met z'n 87 rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HYmDqXpyEUKbJXk0ynztvggOrO8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HbEgKvGj3keQ3kDZYMGyGzQb.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn zoon speelt nu met dit team. Hij twijfelt als verbetering van ongeveer 170k tussen riquelme 91 en van persie 89 (als cam). Zijn er volgens jullie betere manieren om zijn team te versterken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Hier was het Martins, Vazquez of Kostic, ook niet al te best.

Wel een leuke SBC die ze wel vaker mogen doen, dan heb je nog de kans om gemiste sbc spelers alsnog te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
dutchgio schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:54:
Hier was het Martins, Vazquez of Kostic, ook niet al te best.

Wel een leuke SBC die ze wel vaker mogen doen, dan heb je nog de kans om gemiste sbc spelers alsnog te krijgen.
Precies ja.

Ik had wel mazzel, want ik had Aouar niet gedaan (waar ik een beetje spijt van had) en die heb ik nu inderdaad alsnog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Ik heb echt al mn waardeloze spelers in (premium) upgrade sbc gegooid van ligue 1 en Premier League.

Wtf😎😎 en ook neymar nog !

[ Voor 87% gewijzigd door PaulPaulPaul83 op 01-02-2022 21:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
PaulPaulPaul83 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:19:
Ik heb echt al mn waardeloze spelers in (premium) upgrade sbc gegooid van ligue 1 en Premier League.

Wtf😎😎 en ook neymar nog !
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ib9R46euk0aJ_HGulqNMUJzZbhs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MQ8FHG4Ts6uz2m5vpV5qX3nt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9rD14K1uWeQLJklofSWUTdeL-OQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b1o7HqPdhXMzuqa04fmWjf8k.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c1l3jzlFlgpcoOAmCMsHT8ClUdw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nx4Ja6ljgEZvwx8RrxzldM4B.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vNgKe9cv56cY0DkD03kTzgnPiR4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TztgezrRHEjMpW9ewDBeCiIB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dutchgio
Maar packluck is verder niet account gebonden hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00
Ik sla even lekker over :P Heb behoorlijk wat SBC's gedaan behalve Fekir en m'n Ligue 1-middenveld is overvol, haha.

Spaar ondertussen wel verder voor 2x 87 rated teams zodat ik Varane kan afronden. Al m'n te lage fodder voor die SBC's verkocht. Hopelijk crasht de boel als donderdag de Season- en Rivals-rewards komen. :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond toch nog ff gaan zitten om elite te halen.

Had maar 32 Rivals potten pas gespeeld dit seizoen. Morgen nog ff snel 1 pot winnen en paar wedstrijden spelen om die 50 wedstrijden bonus te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Keuze tussen dante haller en Boateng
Haller had ik al

Ronaldo had zo mooi kunnen zijn

Maar goed blijft een gok misschien dat ik m'n kounde nu verpats

Burp

Pagina: 1 ... 81 ... 128 Laatste