In de ochtend is alles altijd duurder, ik zou vanavond of morgenavond nog eens kijken tijdens lightning rounds, maar of hij weer naar 220 gaat betwijfel ikWii4all schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 10:06:
Die kounde was gister nog 220k inmiddels gestegen naar 330k zal hij nog gaan droppen of blijft hij stijgen?
@crazyfool kijk ook naar de special cards van Barella en Vidal op het middenveld. Eventueel Kessie.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Je kan de Heroes SBC proberen, maar het is wel een coin sink als je er een slechte uit haalt.CrazyFool schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 10:05:
Ik ben even wat input van jullie nodig, ik heb op dit moment 600.000 op de bank staan. En speel op dit moment div 3, maar ik kan met mijn huidige team niet meer meekomen met de rest qua teams. Ik ben dan ook voornemens om het hele roer om te gooien.
[Afbeelding]
Alison en Robertson zijn untradable... Ik kan nu een paar dingen doen, ik heb best wat fodder. Dus ik zou de FUT Heroes SBC kunnen doen, of de Varane SBC. Als ik de Varane sbc doe heb ik wel een mooie basis voor mijn verdediging. Maar misschien nog 50.000 coins om te besteden om een nieuw team op te bouwen... Want mijn huidige team moet ik dan ook in de SBC duwen..
Of ik kan gaan voor het volgende team: https://www.futbin.com/22/squad/5269071 deze kan ik volledig bekostigen met het huidige aantal coins wat ik heb. Ik vraag mij alleen af of ik er dan op vooruit ga..
* CrazyFool is lost, please help me out!
Mocht je een Pele, Di Natale of Ginola krijgen kan je daar een team omheen bouwen, de rest zijn minder bruikbaar.
Ik zou Varane nu nog even overslaan, je kunt dat beter investeren om je hele team te upgraden in plaats van één positie.
Bastoni en Locatelli lijken mij te traag, daar zou ik niet mee spelen.
Met de uiterst originele PSG achterhoede zou je ook er al op vooruitgaan.
M@cer schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 10:23:
@crazyfool kijk ook naar de special cards van Barella en Vidal op het middenveld. Eventueel Kessie.
Uiteraard kan ik investeren in PSG achterhoede,... maar daar wil ik gewoon ver weg van blijven. Ik wil ook lol hebben in het spelen. Niet volledig meegaan in de meta...dutchgio schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 10:32:
[...]
Je kan de Heroes SBC proberen, maar het is wel een coin sink als je er een slechte uit haalt.
Mocht je een Pele, Di Natale of Ginola krijgen kan je daar een team omheen bouwen, de rest zijn minder bruikbaar.
Ik zou Varane nu nog even overslaan, je kunt dat beter investeren om je hele team te upgraden in plaats van één positie.
Bastoni en Locatelli lijken mij te traag, daar zou ik niet mee spelen.
Met de uiterst originele PSG achterhoede zou je ook er al op vooruitgaan.
Ik heb er nu dit van gemaakt: https://www.futbin.com/22/squad/5269071
/f/image/YxJE92KpMsi7Q4KLGScU99e8.png?f=fotoalbum_large)
Dit kan ik bekostigen, door alle spelers die ik op dit moment in mijn huidige team heb te verkopen. Als ik dit team zou doen, zou ik dan een beetje kunnen meekomen met de huidige curve?
Even de keeper nog daargelaten. Die patricio heb ik toevallig untradable in mijn huidige club.
Ja dat ziet er een stuk beter uit, daar moet je wel mee moeten komen.CrazyFool schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 10:50:
[...]
[...]
Uiteraard kan ik investeren in PSG achterhoede,... maar daar wil ik gewoon ver weg van blijven. Ik wil ook lol hebben in het spelen. Niet volledig meegaan in de meta...
Ik heb er nu dit van gemaakt: https://www.futbin.com/22/squad/5269071
[Afbeelding]
Dit kan ik bekostigen, door alle spelers die ik op dit moment in mijn huidige team heb te verkopen. Als ik dit team zou doen, zou ik dan een beetje kunnen meekomen met de huidige curve?
Even de keeper nog daargelaten. Die patricio heb ik toevallig untradable in mijn huidige club.
Je zou nog voor een Dybala in plaats van Milito kunnen gaan en er een betere keeper neerzetten.
Ik speelde tot afgelopen week ook nog met een zo goed als Serie A team in div 2.. Alleen wel met Donnarumma en Kimpembe achterin.. Nu met Lewa TOTY komt er een beetje Bundesliga in, maar mijn hoofdmoot blijft nog steeds serie A.
Of Milito een goed keuze is weet ik niet, kom je nooit tegen.. Dat zegt meestal al genoeg.. De Barella IF kaart is wel erg sterk.. Di Natale is gewoon nog steeds een hele fijne kaart en gaat er ook niet uit.. Verder snel doorsparen voor Cordoba achterin..
Je kan 4-1-2-1-2 spelen met Kessie als CDM, Vidal als controlerende CM en Milito/Barella als B2B.. Dan Insigne op Cam en Verde en Di Natale in de spits..
Of Milito een goed keuze is weet ik niet, kom je nooit tegen.. Dat zegt meestal al genoeg.. De Barella IF kaart is wel erg sterk.. Di Natale is gewoon nog steeds een hele fijne kaart en gaat er ook niet uit.. Verder snel doorsparen voor Cordoba achterin..
Je kan 4-1-2-1-2 spelen met Kessie als CDM, Vidal als controlerende CM en Milito/Barella als B2B.. Dan Insigne op Cam en Verde en Di Natale in de spits..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Maat, alsof ik naar de game-engine van Football Manager kijk. What in the FIFA 05 is this?Gurbuh schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 21:07:
Gewoon UFL spelen later dit jaar
nieuws: Strikerz onthult eerste gameplay free-to-play FIFA-concurrent UFL
De oogst van 30-35 opgespaarde toppakjes + recyclen:
1 TOTY: Ruben Dias
7 HM: 2x Rudiger, 3x Mendy, Walker, Jonathan David.
Qua verdedigers zit ik voorlopig wel goed
1 TOTY: Ruben Dias
7 HM: 2x Rudiger, 3x Mendy, Walker, Jonathan David.
Qua verdedigers zit ik voorlopig wel goed
Hmm. Ik heb nog 10 icon swaps tokens.
Ik kan of een std / mid icon pack doen en een 81+ x 25.
Of ik doe een mid icon pack.
Wat zouden jullie doen?
Ik kan of een std / mid icon pack doen en een 81+ x 25.
Of ik doe een mid icon pack.
Wat zouden jullie doen?
Hier komt nog weinig bruikbaars uit de 10-tallen recycle pakketten. Ik heb wel met pijn in het hart mijn serie A driehoek en Ginola verkocht en daardoor Messi toty kunnen halen. Ben nog bezig met de Varane sbc, moet nog voor +/- 200k aan waarde. Door alle gespaarde packs nauwelijks spelers voor hoeven kopen tot nu toe. Ik wacht wel even met completen op de seizoenspacks van Rivals.
Het staat nu zo:
Het staat nu zo:
:strip_exif()/f/image/toMa3CrBfrFXhdEzjvPGjWVB.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik had 136 packs opgespaard.
TOTY Lewandowski (untradable)
Mendy HM
en behoudens wat hoge fodder als Neuer, Kane en Oblak weinig bijzonders.
Alle fodder maar in de Icon Pick gestopt.

Had toen net Rooney mid van de swaps gekocht, maar ach
Nu nog even kijken naar een nieuw teampje.
TOTY Lewandowski (untradable)
Mendy HM
en behoudens wat hoge fodder als Neuer, Kane en Oblak weinig bijzonders.
Alle fodder maar in de Icon Pick gestopt.

Had toen net Rooney mid van de swaps gekocht, maar ach
Nu nog even kijken naar een nieuw teampje.
Jou wil ik niet tegenkomen in de WL haha wat een bazenelftalNachtapotheker schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 13:01:
Hier komt nog weinig bruikbaars uit de 10-tallen recycle pakketten. Ik heb wel met pijn in het hart mijn serie A driehoek en Ginola verkocht en daardoor Messi toty kunnen halen. Ben nog bezig met de Varane sbc, moet nog voor +/- 200k aan waarde. Door alle gespaarde packs nauwelijks spelers voor hoeven kopen tot nu toe. Ik wacht wel even met completen op de seizoenspacks van Rivals.
Het staat nu zo:
[Afbeelding]
Het scheelt dat ik niet heel goed benMarkmaas schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 15:02:
[...]
Jou wil ik niet tegenkomen in de WL haha wat een bazenelftal
Stuur ze ff de groetenMarkvd1984 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:20:
Wat een irritant volk vanavond in de wl
Vanaf min 40 terug spelen naar de keeper en hoog houden uiteraard een Duitse vlag
Blijf me er over verbazen wat ze er nu leuk aan vinden
Wed gaat er echt niet sneller van stoppen 😅
Wat verwachten jullie dat de prijzen komende tijd gaan doen? Wil nog toty Ruben dias kopen maar natuurlijk niet teveel voor betalen
psn: Arco1981
Denk tot woensdag / donderdag blijft hij dalen. Dan stijgt hij waarschijnlijk omdat ze uit packs gaan. Maar de traders hier kunnen daar beter antwoord op geven.Karpertjuh schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 16:53:
Wat verwachten jullie dat de prijzen komende tijd gaan doen? Wil nog toty Ruben dias kopen maar natuurlijk niet teveel voor betalen
Heb mijn fb Varane eindelijk binnen, was echt lang bezig om alles te openen.playr2014 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:45:
[Afbeelding]
Vanavond eindelijk mijn 150 packs openen, ben van plan mijn fodders in een fb Varane sbc te stoppen. Hebben mensen nog goede ervaringen met Varane?
Leukste pulls:
Tradable
Toty Jorginho
Hm Chiesa
Hero Keane
Untradeble
Hm David 2x
Hm Bonucci
Hm Mendy
Varane zou ik kunnen doen, maar met 870k en weinig fodder (helaas geen toty of hm gepakt), lijkt mij een tradable Ruben Dias een verstandigere optie. Ik wil dan Cozza vervangen in onderstaand team, of zie jullie andere plekken die een upgrade kunnen gebruiken in mijn 41212 opstelling?
https://www.futbin.com/22/squad/5078485
https://www.futbin.com/22/squad/5078485
@Karpertjuh @Traeces normaal gesproken bereiken promo kaarten hun laagste prijs op zondag avond / maandag. Daarna stijgt het meestal iets en dan dipt het nog een keer op donderdag ochtend (rewards). EA kan uiteraard nog extra lightning rounds doen of sbc content waardoor het toch weer anders is, maar in de regel loopt het zo
Net het duo toty marquinhos en flashback varane tegen. Wat een hel. Je wint daar geen 1 duel van.
Gelukkig kon ik die gasten steeds uit centrum trekken waardoor er gaten vielen en makkelijk kon scoren
Gelukkig kon ik die gasten steeds uit centrum trekken waardoor er gaten vielen en makkelijk kon scoren
Hier het team weer omgegooid. Mid eto'o gekocht en Dest gecomplete. Team staat nu zo:
:strip_exif()/f/image/Ajf8uhNkeV8NI0GmyulPHP4E.jpg?f=fotoalbum_large)
Ingame:
:strip_exif()/f/image/QGsvpM1d3GbaPMNfIQoD6zIr.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit:
En toen packte ik TOTY Marquinhos
:strip_exif()/f/image/Ajf8uhNkeV8NI0GmyulPHP4E.jpg?f=fotoalbum_large)
Ingame:
:strip_exif()/f/image/QGsvpM1d3GbaPMNfIQoD6zIr.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit:
En toen packte ik TOTY Marquinhos
:strip_exif()/f/image/JeTEdVPeI9CyCOn1orBvErok.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Partypooper op 30-01-2022 00:09 ]
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Nou, ik ga dus absoluut niks meer zeggen over packluck. Gisteren toty Marquinhos gepackt. Vanochtend mijn squad battle rewards geopend. Nu kwam toty cancelo eruit gelopen.
Schrok eerst wel even toen ik een blauw bord zag, Portugese vlag, had ook zomaar CR7 kunnen zijn. Maar Cancelo ben ik ook zeker erg blij mee!
Schrok eerst wel even toen ik een blauw bord zag, Portugese vlag, had ook zomaar CR7 kunnen zijn. Maar Cancelo ben ik ook zeker erg blij mee!
Nevermind
[ Voor 92% gewijzigd door Moody2204 op 30-01-2022 10:26 ]
Vind de droprate van Totys wel echt te hoog dit jaar, vroeger was een toty nog echt heel speciaal. Ben nu al verschillende tegen gekomen in de wl en ook totaal niet de minste.
Moet zeggen toty Donna is ook echt een fijne keeper. Die man heeft een reflex niet normaal en hij pakt alles in de lucht omdat hij lang is
Moet zeggen toty Donna is ook echt een fijne keeper. Die man heeft een reflex niet normaal en hij pakt alles in de lucht omdat hij lang is
Zo even kijken hoeveel coins ik nog over houd. Ik heb nu de 90 rated variant van hem die is ook al echt goed voor me. Ben benieuwd hoe zijn toty is.Traeces schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:37:
Vind de droprate van Titus wel echt te hoog dit jaar, vroeger was een toty nog echt heel speciaal. Ben nu al verschillende tegen gekomen in de wl en ook totaal niet de minste.
Vind ze reflex vooral echt bizar , zat gister al te schelden dat ik dom verdedigde dus dacht dat het een doelpunt was. Ineens met 1 handje tik en bal doel uitPartypooper schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:39:
[...]
Zo even kijken hoeveel coins ik nog over houd. Ik heb nu de 90 rated variant van hem die is ook al echt goed voor me. Ben benieuwd hoe zijn toty is.
ik vind hem ook erg goed, snap zijn drop in prijs ook niet. Ik heb hem 2x gepackt, tradeable en untradeable. De ene voor 500k verkocht, is nu nog eens 250k meer waard. Terwijl ik hem bij far de beste keeper vindt. Mendy van chelsea op plek 2.Traeces schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:41:
[...]
Vind ze reflex vooral echt bizar , zat gister al te schelden dat ik dom verdedigde dus dacht dat het een doelpunt was. Ineens met 1 handje tik en bal doel uit
Welke chemstyle? Ik heb hem op globe ipv basic. Lijkt tog beter te bootsen kwa statsfifanoob schreef op zondag 30 januari 2022 @ 10:43:
[...]
ik vind hem ook erg goed, snap zijn drop in prijs ook niet. Ik heb hem 2x gepackt, tradeable en untradeable. De ene voor 500k verkocht, is nu nog eens 250k meer waard. Terwijl ik hem bij far de beste keeper vindt. Mendy van chelsea op plek 2.
ja ik heb ook handschoen.Augy schreef op zondag 30 januari 2022 @ 11:02:
[...]
Welke chemstyle? Ik heb hem op globe ipv basic. Lijkt tog beter te bootsen kwa stats
Ook maar een glove op hem gegooid, ziet er indd beter uit 
Nog 25 friendlys winnen hebben we een extra ultimate pakket
Nog 25 friendlys winnen hebben we een extra ultimate pakket
Eindelijk is divisie 1 bereikt, voor wat het waard is met dit systeem 😬 Heb wel verschrikkelijk veel moeite na de patch met afronden wanneer ik in de 16 ben.
Same here!! Gisteravond nauwelijks kunnen scoren gek genoeg, dagen ervoor vlogen ze er daarintegen volle bak in.. zelfde patch, andere dag, andere tijd.. zegt allemaal niksDani05 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:59:
Eindelijk is divisie 1 bereikt, voor wat het waard is met dit systeem 😬 Heb wel verschrikkelijk veel moeite na de patch met afronden wanneer ik in de 16 ben.
Had gister weer bijna m'n badass defens verkocht om te investeren in de aanval. Gelukkig realiseerde ik me op tijd dat t twee dagen eerder meer als prima was 🤣 #waanvandedag
Edit: corona helpt niet kwa focus, 2 potjes full focus en de rek is er wel uit
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 30-01-2022 13:16 ]
Vraagje aan jullie als forum-users;
Hoe hebben jullie je custom tactics bepaald en wat zijn je customs?
Ben je zelf gaan lopen sleutelen tot je vond wat je prettig vond? Heb je vrienden gevraagd? Heb je een Youtube-filmpje opgeknald en dat gewoon overgenomen?
Reden van vraag; ik heb het gevoel dat er maar 2 of 3 verschillende speelstijlen zijn. Daarvan tref ik dan vaak mensen waar ik duidelijk aan zie dat hij een bepaalde manier van spelen probéért, maar er totaal niet mee overweg lijkt te kunnen. Terwijl er zó verschrikkelijk veel mogelijkheden zijn. Formaties, om maar wat te noemen. Een Youtuber roept 'DIT IS META' en iedereen speelt die formatie, ongeacht of het werkt voor henzelf of niet. Fascinerend verschijnsel.
Ben je zelf gaan lopen sleutelen tot je vond wat je prettig vond? Heb je vrienden gevraagd? Heb je een Youtube-filmpje opgeknald en dat gewoon overgenomen?
Reden van vraag; ik heb het gevoel dat er maar 2 of 3 verschillende speelstijlen zijn. Daarvan tref ik dan vaak mensen waar ik duidelijk aan zie dat hij een bepaalde manier van spelen probéért, maar er totaal niet mee overweg lijkt te kunnen. Terwijl er zó verschrikkelijk veel mogelijkheden zijn. Formaties, om maar wat te noemen. Een Youtuber roept 'DIT IS META' en iedereen speelt die formatie, ongeacht of het werkt voor henzelf of niet. Fascinerend verschijnsel.
custom made maar ik probeer de 433 filosofie van Cruyff te hanteren die riep ook altijd dat dat META was want optimale veldbezettingTimk10 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 13:59:
Vraagje aan jullie als forum-users;
Waar ik overigens 100% achter sta.
En wat houdt dat volgens jou in? (da's geen kritische vraag maar gewoon interesse)fifanoob schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:06:
[...]
custom made maar ik probeer de 433 filosofie van Cruyff te hanteren die riep ook altijd dat dat META was want optimale veldbezetting![]()
Waar ik overigens 100% achter sta.
Allang goed om te horen dat je dus geen rechtstreekse kopie van een of andere youtube-popiejopie hebt overgenomen
433 met punt naar voren. bij balverlies geknepen staan, bij balbezit breder staan.Timk10 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:07:
[...]
En wat houdt dat volgens jou in? (da's geen kritische vraag maar gewoon interesse)
Allang goed om te horen dat je dus geen rechtstreekse kopie van een of andere youtube-popiejopie hebt overgenomen
Diepte op 70. cm breedte 40.
aanvallend breedte 65
1 cm op stay back dat is mijn sloper en opbouwer guardiola.
Voor de rest alles redelijk op balance. Ik doe niet zoveel bijzonder maar meer beetje de logische dingen althans wat in mijn ogen logisch is dan.
Voor de rest ben ik iemand die graag hoog druk zet en zoveel mogelijk aanvallen wil opzetten.
[ Voor 6% gewijzigd door fifanoob op 30-01-2022 14:14 ]
Duidelijk!fifanoob schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:13:
[...]
433 met punt naar voren. bij balverlies geknepen staan, bij balbezit breder staan.
Diepte op 70. cm breedte 40.
aanvallend breedte 65
1 cm op stay back dat is mijn sloper en opbouwer guardiola.
Voor de rest alles redelijk op balance. Ik doe niet zoveel bijzonder maar meer beetje de logische dingen althans wat in mijn ogen logisch is dan.
Voor de rest ben ik iemand die graag hoog druk zet en zoveel mogelijk aanvallen wil opzetten.
Maken je aanvallers daardoor wel de runs die je graag wil zien? Ik zit daar namelijk heel erg mee te kloten. Ik was fan van 'get in behind' in het begin van de gamecycle, maar ik heb het idee dat nu, met spelers die dus hele hoge positioning e.d. hebben, dat die 'get in behind' ze alleen maar tegenwerkt. Maar op balanced doen ze soms de raarste shit; aanzetten voor een run into space en dan zodra ik de pass daar wil geven, stoppen met de run, bijvoorbeeld.
Mwa ik vind wel mee vallen, ik bepaal zelf wel doormiddel van 1-2tjes dat ze die runs maken. En ik pas mij dan vaak aan de situatie aan. Ik merk gewoon dat als je bv altijd op get in behind instelt de tegenstanders op den duur wel door hebben want je gaat redelijk vaak voor een dezelfde soort manier van aanval. Ik varieer best veel en pas mij best makkelijk aan, aan de situatie. Ook omdat op den duur je situaties wel herkent. Ik weet altijd blindelings mijn spelers te vinden dit omdat dat gewoon stabiel is. Maar goed, ik wil echt niet zeggen dat dit werkt in de game. Tot nu toe kom ik aardig mee in de wl en speel ik in de elite divisie met op dit moment 1960 puntenTimk10 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:18:
[...]
Duidelijk!![]()
Maken je aanvallers daardoor wel de runs die je graag wil zien? Ik zit daar namelijk heel erg mee te kloten. Ik was fan van 'get in behind' in het begin van de gamecycle, maar ik heb het idee dat nu, met spelers die dus hele hoge positioning e.d. hebben, dat die 'get in behind' ze alleen maar tegenwerkt. Maar op balanced doen ze soms de raarste shit; aanzetten voor een run into space en dan zodra ik de pass daar wil geven, stoppen met de run, bijvoorbeeld.
Het werkt voor mij redelijk maar bovenal heb ik zo plezier in de game. Ik wil niet een manier spelen die iemand anders leuk/goed vindt, nee ik wil mijn eigen manier spelen hoe ik het leuk vindt. Vorig jaar en jaar daarvoor lukte het niet met 433. Dit jaar is het wel te doen, maar ik weet ook dat het niet de meest makkelijkste opstelling is.
4231 opstelling is het meest aan te raden als je voor de prestaties gaat etc. Maar ik vind het een laffe opstelling met 2 verdedigende middenvelders waarvan je al weet dat die nooit gaan uitstappen.
Zonder haat naar iedereen die hier die opstelling gebruikt. Ieder zo zijn ding en heus niet iedereen zal zo spelen maar dat is meer mijn (voor)oordeel daar over ;p
Ja grotendeels met je eens hoor, ik probeer ook vast te blijven houden aan wat ik leuk vind, ondanks dat het misschien niet de meta is. Ik speel gewoon eigenlijk nooit meer tegen iemand die wat anders doet dan 4-2-2-2 of 4-2-3-1. Ik denk oprecht dat als ik alle 20 WL-potten zou spelen, er 18 tot 19 met één van deze twee formaties aantreedt. Zonde man. Er is zoveel leuks mogelijk. Ik heb ook wel eens 3-4-3 of 5-2-1-2 geprobeerd. Gewoon for the hell of it.fifanoob schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:26:
[...]
Mwa ik vind wel mee vallen, ik bepaal zelf wel doormiddel van 1-2tjes dat ze die runs maken. En ik pas mij dan vaak aan de situatie aan. Ik merk gewoon dat als je bv altijd op get in behind instelt de tegenstanders op den duur wel door hebben want je gaat redelijk vaak voor een dezelfde soort manier van aanval. Ik varieer best veel en pas mij best makkelijk aan, aan de situatie. Ook omdat op den duur je situaties wel herkent. Ik weet altijd blindelings mijn spelers te vinden dit omdat dat gewoon stabiel is. Maar goed, ik wil echt niet zeggen dat dit werkt in de game. Tot nu toe kom ik aardig mee in de wl en speel ik in de elite divisie met op dit moment 1960 punten
Het werkt voor mij redelijk maar bovenal heb ik zo plezier in de game. Ik wil niet een manier spelen die iemand anders leuk/goed vindt, nee ik wil mijn eigen manier spelen hoe ik het leuk vindt. Vorig jaar en jaar daarvoor lukte het niet met 433. Dit jaar is het wel te doen, maar ik weet ook dat het niet de meest makkelijkste opstelling is.
4231 opstelling is het meest aan te raden als je voor de prestaties gaat etc. Maar ik vind het een laffe opstelling met 2 verdedigende middenvelders waarvan je al weet dat die nooit gaan uitstappen.
Zonder haat naar iedereen die hier die opstelling gebruikt. Ieder zo zijn ding en heus niet iedereen zal zo spelen maar dat is meer mijn (voor)oordeel daar over ;p
Ik zie net dat je 5000 fut experience kunt krijgen door Volta Arcade te spelen. Iemand enig idee hoeveel potjes?
Het is naar mijn mening ook veel experimenteren. Ik speelde al heel lang 4-2-3-1. Maar merkte dat mijn spits te veel geïsoleerd stond en dus veel ballen kwijt raakte. Toen kreeg ik van @Capsaicin de tip om 4-1-2-1-2 eens te proberen. Vervolgens deze hier een daar iets aangepast naar mijn eigen voorkeuren, et voila: Elite divisie daarmee gehaald, met een 800k teampje...Timk10 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:35:
[...]
Ja grotendeels met je eens hoor, ik probeer ook vast te blijven houden aan wat ik leuk vind, ondanks dat het misschien niet de meta is. Ik speel gewoon eigenlijk nooit meer tegen iemand die wat anders doet dan 4-2-2-2 of 4-2-3-1. Ik denk oprecht dat als ik alle 20 WL-potten zou spelen, er 18 tot 19 met één van deze twee formaties aantreedt. Zonde man. Er is zoveel leuks mogelijk. Ik heb ook wel eens 3-4-3 of 5-2-1-2 geprobeerd. Gewoon for the hell of it.
Ik ga dus nooit meer door tot 9-0 in de wl. Krijg nu ene na het andere monster team met hele goede spelers. Word nu nog zweten om normaal 50 punten te halen
Over packluck gesproken (en dan hou ik erover op): mijn zoon packt (na Hakimi TOTY) zojuist zijn 2e TOTY: Cancelo! Verhandelbaar uit zijn WL rewards.
Ik denk dat packluck ip gebonden is en hij al jouw packluck steeltMoody2204 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 15:17:
Over packluck gesproken (en dan hou ik erover op): mijn zoon packt (na Hakimi TOTY) zojuist zijn 2e TOTY: Cancelo! Verhandelbaar uit zijn WL rewards.
Ik heb me er bij neergelegd en gun het hem uiteraard van harte.fifanoob schreef op zondag 30 januari 2022 @ 15:18:
[...]
Ik denk dat packluck ip gebonden is en hij al jouw packluck steelt
Vandaag via marktplaats ook een exemplaar op de kop kunnen tikken voor 25 euro. Hoe kan ik het beste starten met FUT. De pakketjes open trekken die je op het begin krijgt en vanuit daar een team maken? Of gewoon eerst een gouden team (willekeurige spelers) in elkaar zetten en vanuit daar verder werken.
Ben er wel achter dat ik als country het beste Engeland ofO kan pakken en dan ook voor een engels team kan gaan
Ben er wel achter dat ik als country het beste Engeland ofO kan pakken en dan ook voor een engels team kan gaan
[ Voor 15% gewijzigd door Oxigeon op 30-01-2022 15:54 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Haha dat had mijn zoon dus ook bij het Portugese vlaggetje...Traeces schreef op zondag 30 januari 2022 @ 15:46:
[Afbeelding]
Toch makkelijk 50 punten gehaald. Kreeg ff een hartkramp toen ik toty zeg en Portugees , maar zeer blij mee
Niet verkeerd hoor!
Mijn zoon had uit de icon sbc ook nog Cafu. Ook niet slecht.
Vanmorgen kon ik mij niet meer inhouden om een toty te kopen. Omdat ik de laatste tijd wat Ligue 1 SBC's gedaan had zat ik daar na te kijken maar als je coins uitgeven wil je dat in de aanval doen. Maar Messi en MBappe zijn te duur dus kom je automatische bij Lewandowski uit. Dus mijn team ziet er nu zo uit:
:strip_exif()/f/image/KDBZsSduOc4a6cqQEfG9uuMD.jpg?f=fotoalbum_large)
Had zijn headliner al dus mooie upgrade , komt alleen op 7 chem uit op rb maar daar merk je geen hol van bij zo’n kaart.Moody2204 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 15:48:
[...]
Haha dat had mijn zoon dus ook bij het Portugese vlaggetje...
Niet verkeerd hoor!
Mijn zoon had uit de icon sbc ook nog Cafu. Ook niet slecht.
Mooie 200k winst dus ook nog eens.
@Nachtapotheker worden na het weekend de andere specialcards ook weer duurder ? Want dan hou ik headliner cancelo ff vast tot na het weekend
[ Voor 14% gewijzigd door Traeces op 30-01-2022 15:58 ]
Ik word echt pissig op EA als ik de packluck hier zie... inmiddels op in totaal 400+ premium upgrades en ongeveer net zoveel normale upgrades. Nog altijd enkel Donnarumma TOTY. Geen fatsoenlijke walkouts, geen Nominees en dus geen andere. Uit de WL rewards was Griezmann de hoogste op rank 4 (61 punten). Het is ronduit belachelijk te noemen...
Ach frustratie, geluk.. we hebben het allemaal.gezien 
Nu op naar een van de leukste promos: Futures Stars met de tokens weer
Ik ga daar wel vanuit ja, naar mate weekend het weekend dichterbij komt. Dit weekend was er geen speelronde, dan zakken ze doorgaans. Dus vasthouden is denk ik een goed ideeTraeces schreef op zondag 30 januari 2022 @ 15:53:
[...]
Had zijn headliner al dus mooie upgrade , komt alleen op 7 chem uit op rb maar daar merk je geen hol van bij zo’n kaart.
Mooie 200k winst dus ook nog eens.
@Nachtapotheker worden na het weekend de andere specialcards ook weer duurder ? Want dan hou ik headliner cancelo ff vast tot na het weekend
City heeft geen winstreak meer, dus ik denk dat hij voorlopig niet veel lager zal gaan. (Tenzij hij zwaar geblesseerd raakt ofzo)
Ja, eens. Met die future stars zien we weer eens wat andere spelers dan het bekende riedeltje. Bovendien zitten er vaak echt heel, leuke spelers bij!Augy schreef op zondag 30 januari 2022 @ 18:24:
Ach frustratie, geluk.. we hebben het allemaal.gezien
Wanneer beginnen ze ?Moody2204 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 18:34:
[...]
Ja, eens. Met die future stars zien we weer eens wat andere spelers dan het bekende riedeltje. Bovendien zitten er vaak echt heel, leuke spelers bij!
De Future Star swaps zijn er iniedergeval al! Zojuist om 19:00 uur uitgebracht.
https://www.ea.com/games/...id=72883&ts=1643566164057
https://www.ea.com/games/...id=72883&ts=1643566164057
[ Voor 55% gewijzigd door wErudite op 30-01-2022 19:12 ]
Eerste token is verstopt bij de Maldini loan SBC.
Iemand?Er!k schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:53:
Ik zie net dat je 5000 fut experience kunt krijgen door Volta Arcade te spelen. Iemand enig idee hoeveel potjes?
Zat al een tijdje met aardig wat fodder, maar niet genoeg voor een sbc van >1M
Heb gisteravond de potm Sterling maar gedaan en die heeft me zojuist persoonlijk richting Elite gestuwd.
Geen idee of ik daar blij mee moet zijn, maar wel mooi dat ik dat nog mee mag maken in mijn 50ste levensjaar en na 12 jaar FUT
Heb gisteravond de potm Sterling maar gedaan en die heeft me zojuist persoonlijk richting Elite gestuwd.
Geen idee of ik daar blij mee moet zijn, maar wel mooi dat ik dat nog mee mag maken in mijn 50ste levensjaar en na 12 jaar FUT
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Geweldig dit!peeweeherman schreef op zondag 30 januari 2022 @ 19:52:
Zat al een tijdje met aardig wat fodder, maar niet genoeg voor een sbc van >1M
Ik dacht dat ik een gestoorde gek was van bijna 43 die nog online FIFA speelt haha
Vaker verbaast over de gemiddeld leeftijd van ons internet hooligans hier op Tweakers.. ik ben met 39 nog relatief jong 🤣joenes30 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 19:57:
[...]
Geweldig dit!
Ik dacht dat ik een gestoorde gek was van bijna 43 die nog online FIFA speelt haha
Vraagje: heb nu voor de eerste keer de kwalificatie gehaald voor WL.
Kan ik die volgend seizoen nog inzetten? Komende weekend ben k namelijk een weekendje weg
*Edit: fijne vent die Google 😇
Kan ik die volgend seizoen nog inzetten? Komende weekend ben k namelijk een weekendje weg
*Edit: fijne vent die Google 😇
:strip_exif()/f/image/DrOyCrrpHcKvSc7xwMoHlj6Q.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 73% gewijzigd door Augy op 30-01-2022 21:51 ]
Wat is dit toch een ongelooflijk kut spel. Ik pack twee TOTY. Maa ipv dat het helpt zorgt hett ervoor dat iedereen op schaatsen staat. Verdedigers tikken de bal alleen maar naar tegenstanders of lopen gewoon compleet de bal voorbij.
Mijn teamwaarde is verdubbelt. Maar ik heb de laagste rank ooit gehaald in Wl.
Ik ga maar eens een weekend mett mijn zilveren team spelen.
Mijn teamwaarde is verdubbelt. Maar ik heb de laagste rank ooit gehaald in Wl.
Ik ga maar eens een weekend mett mijn zilveren team spelen.
Sodeknetter, netjes hoor! Speel je nog steeds die 4-1-2-1-2 die je mij ooit had aanbevolen?Capsaicin schreef op zondag 30 januari 2022 @ 23:15:
[Afbeelding]17 wins uit 20 wedstrijden, een persoonlijk record.
Jammer van dat ene puntje voor een rangetje hoger. Dat herkennen er hier meer denk ik.
Maar respect voor je 17 wins.
[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 30-01-2022 23:19 ]
Ik sta dus niet alleen hahaAugy schreef op zondag 30 januari 2022 @ 19:58:
[...]
Vaker verbaast over de gemiddeld leeftijd van ons internet hooligans hier op Tweakers.. ik ben met 39 nog relatief jong 🤣
Maakte me al zorgen.
idem. Dit “oudje” speelt inmiddels wel elite 😬joenes30 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 23:27:
[...]
Ik sta dus niet alleen haha
Maakte me al zorgen.
wijze woorden
DankjewelMoody2204 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 23:18:
[...]
Sodeknetter, netjes hoor! Speel je nog steeds die 4-1-2-1-2 die je mij ooit had aanbevolen?
Jammer van dat ene puntje voor een rangetje hoger. Dat herkennen er hier meer denk ik.![]()
Maar respect voor je 17 wins.
433(4), druk na fout tegenstander, 50, 60, gebalanceerd, direct passen, 50, 4, 1, 1. Keeper komt uit bij voorzetten, backs blijven achter maar overlappen, 1 rcm blijft achter, 1 lcm alles standaard, cam naar de 16 bij voorzet, spits achter linies, rva naar binnen snijden, lva naar binnen snijden en achter linies.
442, gebalanceerd, 55, 70, gebalanceerd, direct passen, 55, 5, 2, 2. Keeper komt uit bij voorzetten, backs blijven achter maar overlappen, rm en lm komen terug bij verdedigen, beide cm's blijven achter en dekken midden, beide spitsen komen terug tijdens verdedigen en gaan diep.
Als ik merk dat mijn tegenstander erg verdedigend speelt en ik er niet doorheen kom laat ik mijn backs opkomen.
Zoals gezegt 39, vandaag divisie 1 binnen geknald, half onderweg naar elite (2wins nodig nog)
En dus voor t eerst die kwali gespeeld.. vond het niveau niet schokkend terwijl t bekend staat als een sweatfest. 6 wins uit 7 wedstrijden. Is dat een zondag ding?
En dus voor t eerst die kwali gespeeld.. vond het niveau niet schokkend terwijl t bekend staat als een sweatfest. 6 wins uit 7 wedstrijden. Is dat een zondag ding?
Thx for sharing. Altijd leuk om te zien hoe anderen spelen. Hier bevalt 4-1-2-1-2 nog steeds prima. Ik zoek alleen nog een goeie alles of niets aanvallende taktiek om te proberen een achterstand weg te werken. Die heb ik wel, maar deze is iets te enthousiast. Omdat mijn achterstand meestal juist groter wordtCapsaicin schreef op zondag 30 januari 2022 @ 23:37:
[...]
DankjewelIk gebruik nu 2 andere tactieken:
433(4), druk na fout tegenstander, 50, 60, gebalanceerd, direct passen, 50, 4, 1, 1. Keeper komt uit bij voorzetten, backs blijven achter maar overlappen, 1 rcm blijft achter, 1 lcm alles standaard, cam naar de 16 bij voorzet, spits achter linies, rva naar binnen snijden, lva naar binnen snijden en achter linies.
442, gebalanseerd, 55, 70, gebalanceerd, direct passen, 55, 5, 2, 2. Keeper komt uit bij voorzetten, backs blijven achter maar overlappen, rm en lm komen terug bij verdedigen, beide cm's blijven achter en dekken midden, beide spitsen komen terug tijdens verdedigen en gaan diep.
Als ik merk dat mijn tegenstander erg verdedigend speelt en ik er niet doorheen kom laat ik mijn backs opkomen.

Maar daar ga ik nog weleens op puzzelen. Komt wel goed.
Voor het leeftijddraadje: 51 jaar hier, en ook Elite divisie wat ik op deze leeftijd altijd als een utopie beschouwde. Volgens mijn vrouw een volwassen kind...
Zondag is volgens mij wel een goede dag voor de kwalificatie inderdaad. Hier ook vrij eenvoudig vandaag gehaald. En uit de rewards nog een leuke Insigne honourable mentions voor 54k verkocht. Dus al met al een mooie afsluiter vandaag.Augy schreef op zondag 30 januari 2022 @ 23:43:
Zoals gezegt 39, vandaag divisie 1 binnen geknald, half onderweg naar elite (2wins nodig nog)
[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 30-01-2022 23:49 ]
In de toty sbc zit weer een token trouwns. NR 3 al
Gisteren begonnen met FUT. Inmiddels bijgaand team staan na een potje of 5 spelen. Ben maar meteen Met rivals begonnen zodat ik woensdag de reward kan pakken.
Heb inmiddels een paar sbc gedaan maar werkelijk niets erin.eerste wat ik moet upgraden is toch wel de RB en LM.
Was aan het kijken voor Sterling en als RB Semedo. Maar als beginnende speler zijn mijn centjes nu op. Nog even sparen dus
Heb inmiddels een paar sbc gedaan maar werkelijk niets erin.eerste wat ik moet upgraden is toch wel de RB en LM.
Was aan het kijken voor Sterling en als RB Semedo. Maar als beginnende speler zijn mijn centjes nu op. Nog even sparen dus
:strip_exif()/f/image/3Vg9T5pgVOKZ0D1SmB3sjJV7.jpg?f=fotoalbum_large)
Zeldzame (zilveren) spelers zijn nu echt veel waard, zou ze op de TL dumpen.
Heb net m'n Duitse zilveren team (gekocht voor +/- 14K) verkocht voor 50K, daarnaast al mijn andere zilveren en bronzen zeldzame erop gegooid en ze gaan als zoete broodjes.
Heb net m'n Duitse zilveren team (gekocht voor +/- 14K) verkocht voor 50K, daarnaast al mijn andere zilveren en bronzen zeldzame erop gegooid en ze gaan als zoete broodjes.
Ondertussen de 3 meest dure squads + de 85 voor Varane ingeleverd
De eerste 86 moet ik alleen even Lloris kopen en bij de andere 86 Kane en Neuer. De rest zal geen probleem zijn zodra ik de rewards binnen heb
Momenteel geen coins meer, heb nog een tradeable headliner cancelo dus die levert minimaal 200k op. Verwacht dan wel de sbc af te kunnen maken. Zeker aangezien ik de TOTW niet hoef te kopen.
Momenteel geen coins meer, heb nog een tradeable headliner cancelo dus die levert minimaal 200k op. Verwacht dan wel de sbc af te kunnen maken. Zeker aangezien ik de TOTW niet hoef te kopen.
op welke console speel je? De oude gen of nieuwe gen?Capsaicin schreef op zondag 30 januari 2022 @ 23:15:
[Afbeelding]17 wins uit 20 wedstrijden, een persoonlijk record.
Zonder te bagatelliseren maar de ps4 versie is bv makkelijker dan de ps5 versie.
Mijn TOTY is dit jaar echt geslaagd. Meer dan 600 pakketen opsparen heeft dit jaar echt geloond. Ik heb nu nog ongeveer 180 premium upgrade packs van de Premier League in de hoop nog een van de middenvelders te kunnen packen. Door mijn packluck (baby Zidane en mid Mattheus) heb ik mijn tradable Ruud Gullit mid kunnen verkopen en heb ik nu ook nog eens 6 miljoen coins om dit team verder te versterken.
Moet ik ook nog bijzeggen dat ik aan dubbele TOTY nog Dias, Cancelo (tradable) en Donnarumma (1x tradable) heb gehad
Moet ik ook nog bijzeggen dat ik aan dubbele TOTY nog Dias, Cancelo (tradable) en Donnarumma (1x tradable) heb gehad
/f/image/5B0Ol0LsaCcT6ng7ttSQIGU9.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door destroye op 31-01-2022 09:29 ]
Ik zou als eerste je verdediging versterken. Hier kun je in januari niet mee voor de dag komendestroye schreef op maandag 31 januari 2022 @ 09:10:
Mijn TOTY is dit jaar echt geslaagd. Meer dan 600 pakketen opsparen heeft dit jaar echt geloond. Ik heb nu nog ongeveer 180 premium upgrade packs van de Premier League in de hoop nog een van de middenvelders te kunnen packen. Door mijn packluck (baby Zidane en mid Mattheus) heb ik mijn tradable Ruud Gullit mid kunnen verkopen en heb ik nu ook nog eens 6 miljoen coins om dit team verder te versterken.[Afbeelding]

Respect voor je discipline met de packs!
Pfff, niet veel pakketjes bewaard voor de TOTY, dus geen verrassing dat er geen enkele blauwe kaart in mijn team zit. Wel heeel veel door de Ligue 1 en Premier League upgrades heen getrokken, maar op een 88 Sterling na geen enkele kaart dit de moeite waard is (en dat is dat alleen nog maar fodder).
Ik speel nu zoals hieronder, op zich niet een slecht team maar elke keer als ik tegen een team moet dat vol zit met icons, TOTYs of andere 1M+ spelers, dan zakt de moed toch wel in de schoenen.
/f/image/CcKe1XnEnrngyrJCfUWi4zSM.png?f=fotoalbum_large)
Iemand nog tips wat de volgende plek is om mijn team te upgraden? Zelf zit ik er toch aan te denken om Icardi te vervangen - hij is me iets te passief met zijn M/M workrates en ik heb een hoop kansen nodig om te scoren - maar dat heb ik nu eigenlijk wel met iedereen...
Ik speel nu zoals hieronder, op zich niet een slecht team maar elke keer als ik tegen een team moet dat vol zit met icons, TOTYs of andere 1M+ spelers, dan zakt de moed toch wel in de schoenen.
/f/image/CcKe1XnEnrngyrJCfUWi4zSM.png?f=fotoalbum_large)
Iemand nog tips wat de volgende plek is om mijn team te upgraden? Zelf zit ik er toch aan te denken om Icardi te vervangen - hij is me iets te passief met zijn M/M workrates en ik heb een hoop kansen nodig om te scoren - maar dat heb ik nu eigenlijk wel met iedereen...
:strip_exif()/f/image/OGbSdkmjNoyKAisFQQ5philW.jpg?f=fotoalbum_large)
Behoorlijk wat pack luck gehad de afgelopen dagen, marquinhos en kante untradable, alles verkocht en hakimi /messi teruggekocht, dat zijn nu de enige 2 tradable spelers nog
Hakimi staat CM in een 41212
[ Voor 21% gewijzigd door xavento op 31-01-2022 09:57 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Icardi laat zich soms wel dieper inzakken, heb je hem wel op 'stay forward' 'en get in behind' staan? Je zou David HM kunnen proberen, hij heeft H/H met een 5* WF.heron schreef op maandag 31 januari 2022 @ 09:50:
Het grootste manko van Icardi.heron schreef op maandag 31 januari 2022 @ 09:50:
Pfff, niet veel pakketjes bewaard voor de TOTY, dus geen verrassing dat er geen enkele blauwe kaart in mijn team zit. Wel heeel veel door de Ligue 1 en Premier League upgrades heen getrokken, maar op een 88 Sterling na geen enkele kaart dit de moeite waard is (en dat is dat alleen nog maar fodder).
[Afbeelding]
Zet hem op stay forward en get in behind.
Prima kaart verder, maar wellicht beetje je speelstijl aanpassen aan je spits.
wijze woorden
Las net dat Zakaria van Gladbach naar Juve gaat. Als Juve een win streak haalt of Zakaria een IF krijgt dan wordt zijn objective headliners kaart aangepast naar Juve. Bij geen win streak/IF dan blijft hij een Gladbach speler.
Voor mensen met een Serie A team best interessant als CDM/CM.
Voor Diaz hetzelfde toch gaat naar LiverpoolRobbio85 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 11:47:
Las net dat Zakaria van Gladbach naar Juve gaat. Als Juve een win streak haalt of Zakaria een IF krijgt dan wordt zijn objective headliners kaart aangepast naar Juve. Bij geen win streak/IF dan blijft hij een Gladbach speler.
Die kaart is dan wel interessant
Idd. Goedkoop alternatief voor Jota NumbersUp (heb die al untradeable).Markvd1984 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 12:32:
[...]
Voor Diaz hetzelfde toch gaat naar Liverpool
Die kaart is dan wel interessant
Sjeezus. Heb me net Sterling aangeschaft voor de LM positie. Had ik misschien beter deze optie kunnen pakken.
Buiten dat ik die nog lang niet kan betalen
Buiten dat ik die nog lang niet kan betalen
[ Voor 18% gewijzigd door Oxigeon op 31-01-2022 12:49 ]