Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:23
Ozz schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:09:
Op Twitter beginnen ze met leaken van het nieuwe team. Komen een paar hele goede CB's bij met hoge pace. Tijd om SIF Marquinhos en Theo Hernandez te lozen. Die zijn na morgen niet zo relevant meer met al die nieuwe kaarten gok ik.
In ieder geval blij dat ik Tierney aan kan houden voor m'n Prem-team :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:18
Met al dat geweld qua kaartjes en mijn vreselijk slechte packluck (gouden Mbappé even niet meegerekend) er toch weer voor zorgen dat mijn team weer achter gaat lopen. Lekker dan in de Elite divisie…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:15
Moody2204 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:23:
Met al dat geweld qua kaartjes en mijn vreselijk slechte packluck (gouden Mbappé even niet meegerekend) er toch weer voor zorgen dat mijn team weer achter gaat lopen. Lekker dan in de Elite divisie…
Ik snap dat het moeilijk is om een andere mindset te hebben als je slechte packluck hebt en vooral als je achterblijft met je teams tegenover andere spelers. Ik ga niet zeggen dat ik een slechte team heb ondanks mijn slechte packluck, maar het werkt aan de andere kant wel ietsje demotiverend om FUT verder te gaan spelen.

Echter zou ik er niet van uitgaan dat je telkens volledig ingemaakt wordt in de Elite divisie ondanks dat je team niet meeloopt met de rest. Zo verloor ik bijvoorbeeld tegen een volledige gouden team en dan besef je dat je uiteindelijk gewoon respect moet hebben voor diegene en accepteren dat hij gewoon beter speelt.

Zie het zo; er is altijd iemand die het slechter heeft. Ondanks dat ik deze mindset probeer te behouden, komt er altijd weer één of ander screenshot in onze groepsapp tevoorschijn met een zieke speler die gepackt is. Dan is de mindset er weer van af hahaha. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Augy schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:01:
[...]

Ik heb ook besloten hem te laten lopen zojuist, een Mio aan fodder is altijd jammer in deze fase. Geld op en nu onderstaand team:
[Afbeelding]

Ingame 4-1-2-1-2, moet ik tot voorlopig mee vooruit kunnen. Nav requirements varane vanavond een Def beslissing. Fodder heb ik aardig wat
Holy shit. Hoop niet dat te veel mensen zo'n 4.5m pull krijgen, dan kan ik er net zo goed mee kappen.

Maar mooi team :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozz
  • Laatst online: 16-09 11:20

Ozz

Lashrom schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:44:
[...]

Ik snap dat het moeilijk is om een andere mindset te hebben als je slechte packluck hebt en vooral als je achterblijft met je teams tegenover andere spelers. Ik ga niet zeggen dat ik een slechte team heb ondanks mijn slechte packluck, maar het werkt aan de andere kant wel ietsje demotiverend om FUT verder te gaan spelen.

Echter zou ik er niet van uitgaan dat je telkens volledig ingemaakt wordt in de Elite divisie ondanks dat je team niet meeloopt met de rest. Zo verloor ik bijvoorbeeld tegen een volledige gouden team en dan besef je dat je uiteindelijk gewoon respect moet hebben voor diegene en accepteren dat hij gewoon beter speelt.

Zie het zo; er is altijd iemand die het slechter heeft. Ondanks dat ik deze mindset probeer te behouden, komt er altijd weer één of ander screenshot in onze groepsapp tevoorschijn met een zieke speler die gepackt is. Dan is de mindset er weer van af hahaha. 8)7
Dat laatste is wel echt een dreun iedere keer. Helemaal als je zo goed je best doet met de upgrade packs en alleen maar bagger packed. Terwijl iemand voor de gein 1x zo'n pack doet meteen raak heeft (tenzij ze het faken natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ozz schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:50:
[...]

Dat laatste is wel echt een dreun iedere keer. Helemaal als je zo goed je best doet met de upgrade packs en alleen maar bagger packed. Terwijl iemand voor de gein 1x zo'n pack doet meteen raak heeft (tenzij ze het faken natuurlijk).
Mijn zoon speelt lang niet zoveel Fifa als ik: packt vandaag Hakimi TOTY...

Ach, ik heb het nu moeilijk in Elite, maar al met al doe ik het niet slecht met mijn 800k teampje tegen al die multimiljoenen teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Moody2204 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:09:
[...]

Mijn zoon speelt lang niet zoveel Fifa als ik: packt vandaag Hakimi TOTY...

Ach, ik heb het nu moeilijk in Elite, maar al met al doe ik het niet slecht met mijn 800k teampje tegen al die multimiljoenen teams.
Je moet Elite Division ook niet groter maken dan het is. Je komt gewoon tegen gelijkwaardige tegenstanders met ongeveer dezelfde skillpoints. Daar kan je gewoon prima van winnen. De druk in Elite ligt ook lager omdat je niet kan degraderen of chekpoints moet pakken.

Grootste fout in FIFA is de tegenstander overschatten. Je zit zelf niet voor niks in Elite, ga uit van je eigen kracht ook al speel je niet met een multimiljoenen team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ozz schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:17:
[...]

Je moet Elite Division ook niet groter maken dan het is. Je komt gewoon tegen gelijkwaardige tegenstanders met ongeveer dezelfde skillpoints. Daar kan je gewoon prima van winnen. De druk in Elite ligt ook lager omdat je niet kan degraderen of chekpoints moet pakken.

Grootste fout in FIFA is de tegenstander overschatten. Je zit zelf niet voor niks in Elite, ga uit van je eigen kracht ook al speel je niet met een multimiljoenen team.
Tot nu toe verlies ik of speel ik gelijk op ongelukkige manieren. Ik ben 1x volledig weggespeeld, maar voor de rest is het wel aardig gelijkwaardig inderdaad. Het valt mij op dat eigenlijk iedere wedstrijd, of in ieder geval veel wedstrijden pas in het laatste kwartier beslist worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 16:02
Ozz schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 23:29:
[...]

Elite is voor mij makkelijker omdat je niet de mensen tegen komt die perse willen promoveren of een treetje willen klimmen. Er wordt ook sneller geleaved bij 2-0 of zelfs 1-0.
1 x gelijk
1 x verloren
2 x gewonnen

Speelt wel leuker vooralsnog.
Meer voetbal, minder 5* acrobaten show

wijze woorden

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:07
De prijzen van de TOTY’s zakten inmiddels zo erg dat er toch nog wat upgrades mogelijk waren. Ben benieuwd hoe het speelt morgen in de WL oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0X7Du9ASAd67HtoTEazglRLWjEQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0p5G7Bexr7UCQsX5kHBIparu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nachtapotheker schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:53:
De prijzen van de TOTY’s zakten inmiddels zo erg dat er toch nog wat upgrades mogelijk waren. Ben benieuwd hoe het speelt morgen in de WL oOo

[Afbeelding]
Wat een team, daar kan ik enkel van dromen helaas. Ben wel benieuwd hoe Dudek bevalt? Heb nu Mendy SS maar die haalt wat rare fratsen uit de laatste tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Moody2204 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:57:
[...]

Wat een team, daar kan ik enkel van dromen helaas. Ben wel benieuwd hoe Dudek bevalt? Heb nu Mendy SS maar die haalt wat rare fratsen uit de laatste tijd.
Ik heb die Dudek getrokken uit de eerste Hero SBC in oktober ofzo en dat bevalt mij wel prima. Uiteraard zijn er ook periodes dat alles erin gaat, maar over het algemeen is het een degelijke keeper.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 05-09 14:53
Hier de lijst met de honorable mentiones e.d.
https://t.co/RMLcdzF8FL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
N.a.v. Ruben Dias dus op zoek naar een PL keeper.. Dus Dudek is een aanrader?! Ik speelde gisteren tegen iemand met Areola.. Die gast had gewoon echt alles, de meest bizarre ballen! Soort Pope van FUT21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
6 van de 15 weer uit de PL. Begint een beetje eentonig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Capsaicin schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 17:51:
[...]
6 van de 15 weer uit de PL. Begint een beetje eentonig te worden.
Kan mij wel vinden hierin, jij niet dan? Ja tuurlijk veel van de PL maar dat is ook de grootste competitie ter wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
fifanoob schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 18:01:
[...]

Kan mij wel vinden hierin, jij niet dan? Ja tuurlijk veel van de PL maar dat is ook de grootste competitie ter wereld.
Dat is zeker waar, en ik snap ook wel dat er in TOTY zoveel PL-ers en L1-ers zitten, maar promo's als unhonourable mentions en future stars gaan niet over de aller- allerbeste spelers en lenen zich prima voor diversificatie en wat tegenwicht. Gemiste kans vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Eindelijk te bizar voor woorden dat ik vanmiddag mid van de sar heb gekocht voor 315k... Vorig jaar was die rond deze tijd een stuk duurder volgens mij.

Speel overigens op Xbox. Prijzen liggen daar lager dan op PlayStation, wat ik trouwens ook best vreemd vind, gezien jullie market veel meer aanbod heeft dan op Xbox. Maar goed, zal vast een reden hebben.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 18:38:
Eindelijk te bizar voor woorden dat ik vanmiddag mid van de sar heb gekocht voor 315k... Vorig jaar was die rond deze tijd een stuk duurder volgens mij.

Speel overigens op Xbox. Prijzen liggen daar lager dan op PlayStation, wat ik trouwens ook best vreemd vind, gezien jullie market veel meer aanbod heeft dan op Xbox. Maar goed, zal vast een reden hebben.
Mid Van der Sar is na de patch echt geweldig. Ga je geen spijt van hebben !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Mijn Rivals rewards zijn weer spec-ta-cu-lair hoor!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BYjC3h3n8CogvrplJZoRC1lCnDs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s9IHU9nGgHHkqiVjz0E3v9O3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xphp4Qag9SF_hP35rOmJoDQ-A5Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8s2lsstnbdEIsQ7OOMlolnZV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 18:57:
[...]

Mid Van der Sar is na de patch echt geweldig. Ga je geen spijt van hebben !
Ja, dat is die zeker. Net even een potje Rivals gedaan. Erg goede keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Varane zit op dik 1M coins. In de komende dagen komt mid Maldini nog als SBC. Denk dat die elkaar nauwelijks ontlopen in prijs. Het is nu goed bedenken welke beter en leuker is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:23
Nachtapotheker schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:53:

[Afbeelding]
Allemachtig, wat een team! :D Denk dat het dit weekend in WL blauw ziet. Ik sla dus als vanouds lekker over en ga nog even aan m'n team verder bouwen.

Poeh, dertig dagen om Varane te craften. Dat moet op zich wel te doen zijn, gok ik zo. _/-\o_

En pfff....die honourable mentions...weinig fantasievol. Niets of niemand uit de Eredivisie, terwijl Antony een goed seizoen draait, Haller gedeeld (even exacte stat niet top of mind) topscorer in de CL is. Benzema, Bruno Fernandes, Haaland en Rüdiger lijken er duidelijk in te zitten om packs te verkopen omdat ze goede SBC's/andere promo's hebben gehad. En ja, het zijn goede spelers, laat dat voorop staan, maar ook in andere competities zal vast een en ander gebeuren.

[ Voor 24% gewijzigd door allstarted1 op 27-01-2022 20:29 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:04
Partypooper schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:05:
[...]

Ja, dat is die zeker. Net even een potje Rivals gedaan. Erg goede keeper.
Welke chemstyle?

Tog varane gedaan 😇

Nu is de vraag: welke (icon of prem) spits van max 1mio raden jullie aan naast CR07? Liefst een lekkere dribbelaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Na de prijs van Varane te hebben gezien sla ik die maar over. 1 mil voor een verdediger ga ik niet aan beginnen...

Dus toen maar de mid/prime SBC gedaan. Na mid Cantona, mid Matthäus en mid Bergkamp, dacht ik dat mijn geluk met icon sbc's wel is over kon zijn...

kwam er Prime George Best uit! 😂

Had al wel zijn mid, maar z'n prime is wel echt een stukje beter :)

Team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=g6UDxZAwnZGp4:FFA22PS5

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Kon de verleiding van 5 icon swaps inwisselen voor de 25x 83+ pack niet weerstaan. Gelukkig geen spijt van: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sv5Y07RVqBe0SkFps77DjDhVfVI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/shP2VbjKTVBF4M9W0Lb6vJ04.jpg?f=fotoalbum_large

Inmiddels is het aardige origami-fut aan het worden om een werkende 3-5-2 op chem te kunnen neerzetten haha. Dus tegenwoordig beginnen we zo, en gaat ingame Hakimi naar RM, Ziyech naast Ronaldo, Bruno Fernandsjjjj naar CAM en Bernardo Silva naar LM, terwijl Cancelo naast Dias en Cozza achterin plaatsneemt. Benieuwd hoe dat in de WL gaat straks!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2EewrYI0DuIHHTJajYOmRefrZJc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4ccIwuiyZqOeLoGZ9GCzvMAv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:30:
[...]

Welke chemstyle?

Tog varane gedaan 😇

Nu is de vraag: welke (icon of prem) spits van max 1mio raden jullie aan naast CR07? Liefst een lekkere dribbelaar
Glove. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

De aanhouder wint, met de laatste spelers in m'n club nog een Premium Premier League upgrade gedaan. Komt er opeens een Ruben Dias uit lopen. _/-\o_

Heb ondertussen ook Varane bijna af, moet alleen nog een 86 rated squad inleveren. De rest van de squads gedaan met spelers in m'n club die ik nooit meer gebruik (Politano, Messias, Trippier etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Wtf is er met die packweight. Ik had flink wat pakketten opgespaard. Maar heb al twee toty spelers. En heb de helft nog niet geopend. Ik heb al messi en joao cancelo. Loopt straks iedereen in de wl met toty spelers rond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Augy schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:30:
[...]

Welke chemstyle?

Tog varane gedaan 😇

Kan je alleen aanraden met wie ik zelf heb gespeeld:

Premier League: Gabriel Jesus - Fire
Icon: Butragueno (Mid), Cantona (Mid).

Alledrie heerlijke dribbelaars en afmakers. Cantona voelt wel eenbeetje clunky aan, maar kan geweldig dribbelen met Engine chem. Ook 5 star skills. Met Butra en Gabriel is het een kwestie van L3 analog steeds heen en weer bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
DeBers schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:06:
Wtf is er met die packweight. Ik had flink wat pakketten opgespaard. Maar heb al twee toty spelers. En heb de helft nog niet geopend. Ik heb al messi en joao cancelo. Loopt straks iedereen in de wl met toty spelers rond?
Nee hoor. Ik niet. Mijn packluck blijft steken op gouden Mbappé al maanden geleden. Daarvoor was het niks en daarna nog veel minder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/exIFRUi-QDWW1Jj6xNlgIe74nbc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dF653QmkpNyI076GUGY67erY.jpg?f=fotoalbum_large

Ginola verkocht om varane te doen en toen hield ik nog wat over en heb ik de hero sbc gedaan. Wat een geluk 😎

Dit is mn team nu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xMXyr5z30KsTAbYINyWMvhh1QdQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZzwVav1r3hG4qQCbVh8gZBdw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lashrom
HEE EHH! Eindelijk EA. Na zoveel Ligue 1 sbc upgrade ... waren nog mijn laatste kaarten ook nog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BWILQkuhWGFwSUWBMYkIUiMrSfE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YA6Qv8vKgeLtZ4kTl8MwfyLE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Lashrom schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 01:30:
HEE EHH! Eindelijk EA. Na zoveel Ligue 1 sbc upgrade ... waren nog mijn laatste kaarten ook nog.

[Afbeelding]
Baas!

Wil hem ook zo graag. Geen spelers meer in de club om nog SBC's te doen. Denk dat ik hem maar ga kopen als die rond de 700/650K komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
De packweight voor wat wat betreft TOTY en de duur dat ze in de packs zitten is wel gigantisch dit jaar.
Het is natuurlijk leuk voor de spelers dat ze zo toegankelijk zijn (ik gok dat we ze volgende WL in elk team gaan zien), maar deze actie helpt wel de markt compleet naar de knoppen. Ze zullen bij volgende promo’s echt bizarre kaarten moeten uitbrengen om dit te benaderen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Lashrom schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:57:
[...]

Kan je alleen aanraden met wie ik zelf heb gespeeld:

Premier League: Gabriel Jesus - Fire
Icon: Butragueno (Mid), Cantona (Mid).

Alledrie heerlijke dribbelaars en afmakers. Cantona voelt wel eenbeetje clunky aan, maar kan geweldig dribbelen met Engine chem. Ook 5 star skills. Met Butra en Gabriel is het een kwestie van L3 analog steeds heen en weer bewegen.
Ben voor Jesus gegaan, alleen voor de ice versie (betere shooting, 4* WF en pace kan je compenseren met Hunter) is er een reden waarom ik nou echt voor die fire versie zou moeten gaan?

Lahm op Rb geprobeerd, vond ik wat te klein en niet aggressief genoeg, nu zambrotta maar weinig verschil met clauss HL

Wat ik overigens altijd ruk vind is dat het seizoen net een week te lang duurt, geen doel meer 🤣 terwijl ik bij lange na niet alle doelstellingen heb gedaan en toch afgelopen week lvl 30 al heb bereikt

[ Voor 19% gewijzigd door Augy op 28-01-2022 08:09 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:25
Ik had nog 35 pack openstaan en daar kwamen zowaar de volgende 2 uit vannacht

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oFHTkPtPqR8crjfY_PGVpp2E6Og=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YTEGHI4lHWJZz9jkf6FWvzGA.jpg?f=fotoalbum_large

Maar die vallen bijna in het niet met wat mijn zoon uit een Ligue 1 premium upgrade haalt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/huYZL5oZu4fJVkBWbgRm71JHvJw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dE2am0pxWZGbHFwCHUoDBa74.jpg?f=user_large

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 13:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7LZO3LpDt-Nqz4YyCy20FY7I0hk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8sjJABB97Fuu2MuapmpPs6yQ.png?f=fotoalbum_large

Zo mijn team is ook bijna klaar, heb nog 550k over voor een wide cam ter vervanging voor Aouar wat wss gewoon neymar gaat worden.
Gebruik hakimi als me box-to-box :D

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ook met eerste TOTY ooit gepakt :D TOTY Donnarumma uit een premium L1 upgrade pack.

Je hoopt toch even op Mbappe als je de TOTY flaires zie maar vind dit ook prima :P van der Sar mag naar de bank toe :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 17:34

hmr

Geen toty’s voor mij tot nú toe… wel Varane gedaan :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
hmr schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:43:
Geen toty’s voor mij tot nú toe… wel Varane gedaan :)
Ik heb gewtijfeld over Varane maar 43 balance ben ik bang dat je wel gaat merken en sbc kost toch wel wat (afhankelijk van je club inhoud maar ok)
Ik heb Figo sbc gedaan mooie upgrade van gold Salah dus ga straks kijken in de WL of hij me naar wat wins gaat leiden

Dit is me team nu:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/itFiegfspaRFxR5JBt_X0yDn1Vw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x6GVRz5ImLIj6LXMUEQOiy90.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Augy schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 07:10:
[...]

Ben voor Jesus gegaan, alleen voor de ice versie (betere shooting, 4* WF en pace kan je compenseren met Hunter) is er een reden waarom ik nou echt voor die fire versie zou moeten gaan?

Lahm op Rb geprobeerd, vond ik wat te klein en niet aggressief genoeg, nu zambrotta maar weinig verschil met clauss HL

Wat ik overigens altijd ruk vind is dat het seizoen net een week te lang duurt, geen doel meer 🤣 terwijl ik bij lange na niet alle doelstellingen heb gedaan en toch afgelopen week lvl 30 al heb bereikt
Denk dat je met Ice variant ook niet slecht kan gaan, maar de enige reden is de snelheid en de 5* skills. De 3* WF ga je ook niet merken. De fire is toch net wat sneller en voelt soepeler aan. Lekker Hawk erop gooien om zijn afstandsschoten en nog eenbeetje kracht op te krikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Wie zijn in jullie optiek de beste CDM's als top 5 non icon?

Ik zit enorm te puzzelen met mijn opstelling door het packen van twee TOTY spelers uit twee leagues. Ik heb verratti, paqueta, sow, auoar etc. Maar van die hele lijst vind ik alleen verratti echt een balafpakker en onderschepper.
Wat is jullie top5 CDM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:07
DeBers schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 10:16:

Ik zit enorm te puzzelen met mijn opstelling door het packen van twee TOTY spelers uit twee leagues. Ik heb verratti, paqueta, sow, auoar etc. Maar van die hele lijst vind ik alleen verratti echt een balafpakker en onderschepper.
Wat is jullie top5 CDM?
Ik heb Verratti en Sow ook gebruikt en Sow is voor mij de betere CDM dan Verratti, Kante, Zakaria en Fofana POTM. Naast Sow gebruik ik HL Barella en valverde Ice op het middenveld als cm's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob

Wat is jullie top5 CDM?
guardiola. Is een soort kante maar met betere passing. In de tegenstander zijn 16 heb je alleen niks aan hem.

oh zie nu pas non-icon. sorry 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door fifanoob op 28-01-2022 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil

Wat is jullie top5 CDM?
Non-icon... hmmm
Ik denk op basis van ervaring (of in mijn team of tegen moeten spelen)
  • Acuna HeadLiner (speel ik mee)
  • Thomas Delaney OTW (enige tijd gebruikt, verrassend goed)
  • Fofana Headliner (no brainer)
  • Guendouzi WW
  • Kante
Ligt ook wel aan je voorkeur. Voor een stayback CDM geef ik de voorkeur aan een speler met een beetje lengte zodat hij een goed bereik heeft qua interceptie, maar lever je vaak iets in op agility/wendbaarheid.
Uit de Icon pick kreeg ik Vieira base icon en staat nu als CDM.
In een 41212 spelen Acuna en Paqueta CM

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 13:50
fifanoob schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 10:25:
[...]

guardiola. Is een soort kante maar met betere passing. In de tegenstander zijn 16 heb je alleen niks aan hem.

iedereen vindt die man slecht, behalve jij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Beavbusi schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 10:47:
[...]

iedereen vindt die man slecht, behalve jij :p
omdat hij geen meta is. Maar hij speelt echt beter dan kante hoor. Die kleine wordt altijd om ver gelopen.
Op futbin zijn ook veel mensen positief over die kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Kessie en Vidal doen het ook steeds goed in mijn halve Serie A team..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
EA is een beetje op deze tour:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yv95SEplE28z5jQs6k_oTCvaME4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tOjxndX6SAzsE6b4IBA2gBDt.jpg?f=user_large

Gefeliciteerd allemaal. Mooie pulls d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-09 17:13
Joosie200 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 10:57:

[Afbeelding]

Nou dan hebben ze mij in dit geval over geslagen |:( enorm veel packs geopend, hoogste 86 Vardy....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
theman36 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:04:
[...]

Nou dan hebben ze mij in dit geval over geslagen |:( enorm veel packs geopend, hoogste 86 Vardy....
Ik heb mijn bewaarde 85x10, 85+, 81-87, 83x3 allemaal geopend en kreeg daar ook niks uit. Ik deed uiteindelijk 3 premier league premium upgrade's en toen kwam Cancelo er uit op de avond dat verdedigers net in packs zaten.

In fut 20 kreeg ik toty Kante tradeable uit SB rewards. Het is volslagen random maar het feit dat ik uit geen enkele rewards tot nu toe (sbc packs tel ik niet als reward) van SB/rivals iets van waarde pack doet weinig goeds voor de lol om te blijven spelen. Waarom moeite doen als de output toch crap is.

Zit nu dus al vier weken lang sbc's te craften vanaf de app omdat ik weet dat ik uit SB/rival potjes niks interessants haal. Die ene toty kwam uit de upgrade sbc's. Is ook meer de moeite waard als ik zie wat anderen hier packen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:07
theman36 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:04:
[...]

Hier ook, veel packs geopend maar geen enkele TOTY gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil

[Afbeelding]

Geen TOTY gezien... |:(

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Orkun Kökcü uitgeroepen tot Eredivisie Speler van de Maand
SBC vanavond 18:00

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204

[Afbeelding]

En ik dan? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Laten we samen bij de Canadese ambassade EA-vlaggen verbranden

Toty or riot

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Na al die toty berichten ben ik ook maar weer wat premium upgrades sbc's gaan doen en bij de 3e kwam TOTY De Bruyne er uit lopen :-)

edit: Neymar jr ook gepacked :P

[ Voor 12% gewijzigd door Karpertjuh op 28-01-2022 12:25 ]

psn: Arco1981

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Afgelopen twee dagen ruim 80 Live Friendlies gegrind. Voor de 100K en 125K pack. Was weer waardeloos en de grind niet waard. Begin van het seizoen ook gedaan met de 500 goals en assists. Rewards waren toen ook niks aan.

Volgens mij is de packweight op dat soort packs gewoon bizar slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 22:36
Karpertjuh schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:07:
Na al die toty berichten ben ik ook maar weer wat premium upgrades sbc's gaan doen en bij de 3e kwam TOTY De Bruyne er uit lopen :-)

Het verschil is wel mega. Ben 100+ premium ligue 1 packs verder en 50+ premium PL packs, plus nog 100+ gewone league packs, en heb enkel Donnarumma toty. Verder 1x Di Maria, en voor de rest geen walkouts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022

[Afbeelding]

Haha, daar lijkt het wel op ja, al heb ik ook streamers en andere mensen gehoord die al 100+ packs hebben geopend en nog geen enkele TOTY hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
De post die je wist dat ie ging komen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10

[Afbeelding]

Heb inderdaad het gevoel dat de drop weight veel hoger is dan andere jaren. Ik heb niet eens veel packs geopend en er toch een gepackt. Al was dat wel een pack met hoge kans (83+ x25), maar toch.

Benieuwd hoe deze WL gaat, iedereen met z'n verse TOTY's aan de aftrap.

Misschien dat ik Hakimi nog even oppik om mijn red Hakimi te vervangen. Maar 730K! Had echt op zeker 1.2M gerekend. Misschien als ie uit packs gaat, dat ie ook weer boven de miljoen komt. Maar voor 730K is het echt een koopje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Timk10 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 13:46:
[...]

Heb inderdaad het gevoel dat de drop weight veel hoger is dan andere jaren. Ik heb niet eens veel packs geopend en er toch een gepackt. Al was dat wel een pack met hoge kans (83+ x25), maar toch.

Benieuwd hoe deze WL gaat, iedereen met z'n verse TOTY's aan de aftrap.

Misschien dat ik Hakimi nog even oppik om mijn red Hakimi te vervangen. Maar 730K! Had echt op zeker 1.2M gerekend. Misschien als ie uit packs gaat, dat ie ook weer boven de miljoen komt. Maar voor 730K is het echt een koopje.
Met de nieuwe spelers die vanavond in packs komen verwacht ik dat zo'n Hakimi wel voor 600K op te pikken is.

Vergeet btw ook niet je 90 Rivals potten te grinden. Volgende week donderdag loopt het seizoen af, dan kun je die packs nog openen met TOTY in packs.

Als je in Elite eindigt gaat het om 3 100K en 2 50K packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CUg41K1ysgze4o8jD1NNCZ3b5OY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j0EvXLT6d3N3iwLMHPAWpXTB.jpg?f=fotoalbum_large

Na de pulls van toty De Bruyne en Neymar wil ik een nieuw team gaan vormen. Heb nog zo’n 2 miljoen op de bank. Alle suggesties zijn welkom :-)

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Gurbuh schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 13:18:
[...]

Tja, niet heel gek hè?
Maar ben niet de enige zag ik wel die ook nog geen ene klote heeft gepackt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Karpertjuh schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:07:
[Afbeelding]

Na de pulls van toty De Bruyne en Neymar wil ik een nieuw team gaan vormen. Heb nog zo’n 2 miljoen op de bank. Alle suggesties zijn welkom :-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EPf51KTXbh_8o4YphRjC_RSJJ1A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IvH85fKltumVnrCTlwdPIRHP.png?f=fotoalbum_large

1.7M coins nodig om de rest op te vullen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JmRg8yQe1KpgfjtgF-hPipYOjSk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/r4bBV8BrFBqRIPs32jKpEz3e.png?f=fotoalbum_large

Heb het zelf nu zo staan. TOTY Hakimi en Joao Cancelo worden toegevoegd zodra ze iets goedkoper worden. Dan wil ik er nog een leuke keeper bij. Denk Edwin van der Sar of SS Mendy.

[ Voor 22% gewijzigd door Ozz op 28-01-2022 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Ozz schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:36:
[...]

[Afbeelding]

Heb het zelf nu zo staan. TOTY Hakimi en Joao Cancelo worden toegevoegd zodra ze iets goedkoper worden. Dan wil ik er nog een leuke keeper bij. Denk Edwin van der Sar of SS Mendy.
Speel je ook zo in game en met welke tactics en spelersinstructies?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

theman36 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:43:
[...]

Speel je ook zo in game en met welke tactics en spelersinstructies?
Ik speel 4-2-2-2 met Martial en Mbappe in de spits. Neymar LCAM en Messi RCAM. Fofana en Guendouzi als controleurs.

Neymar en Messi
Voorin blijven, naar flank

Martial en Mbappe
In centrum blijven, Achter linies kruipen, voorin blijven

Guendouzi en Fofana
Achterin blijven tijdens aanval, dekking midden

Theo Hernande en Claus
Achterin blijven tijdens aanval.

Zodra ik nieuwe backs heb krijgen die wel instructie om mee te doen met aanvallen en dan overlappen. Dan kan de middenvelder met beste verdediging ook tussen de verdedigers vallen om het in de aanval een soort 3-1-4-2 te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19-09 15:37
Solotov schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:33:
[...]

Het verschil is wel mega. Ben 100+ premium ligue 1 packs verder en 50+ premium PL packs, plus nog 100+ gewone league packs, en heb enkel Donnarumma toty. Verder 1x Di Maria, en voor de rest geen walkouts..
Nondeknijter, hoeveel tijd ben je daar wel niet aan kwijt geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Prins32 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:05:
[...]

Nondeknijter, hoeveel tijd ben je daar wel niet aan kwijt geweest?
Via de webapp kan je die upgrade pack-sbc echt in een paar seconden doen in principe, dus als je niet heel picky bent met de cards die je erin gooit, kan je dit vrij snel fixen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Timk10 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:35:
[...]

Via de webapp kan je die upgrade pack-sbc echt in een paar seconden doen in principe, dus als je niet heel picky bent met de cards die je erin gooit, kan je dit vrij snel fixen
volland op elke positie moet kunnen ;)

ik had hem vandaag weer hoor...

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• playr2014
  • Laatst online: 19-09 13:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OyAXJogaWpYdoVJ6RYoEtkUE-xA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0rx6676yfqQSir4EnXQSpD71.jpg?f=fotoalbum_large

Vanavond eindelijk mijn 150 packs openen, ben van plan mijn fodders in een fb Varane sbc te stoppen. Hebben mensen nog goede ervaringen met Varane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 20:42
playr2014 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:45:
[Afbeelding]

Vanavond eindelijk mijn 150 packs openen, ben van plan mijn fodders in een fb Varane sbc te stoppen. Hebben mensen nog goede ervaringen met Varane?
Heb de sbc gedaan, nog niet mee gespeeld of reviews gekeken. Maar als die opeens tegen valt weet ik het ook niet meer 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
fifanoob schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 10:25:
[...]

hmm thanks! Ik ga guardiola eens proberen. Ik zei non icon meer omdat mijn budget gelimiteerd is.
Maar ik zie dat die tegenwoordig ook helemaal niks meer kosten :p

Ik denk dat ik voor deze Weekend league even hier voor ga: https://www.futbin.com//22/squad/5298422
Dus toch nog maar even verratti in een 41212. Messi als cam. Mbappe en Neymar ervoor.

En 4231 kan dan ook nog.

[ Voor 19% gewijzigd door DeBers op 28-01-2022 18:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 22:22
Kokcu binnen! Makkelijke SBC met alleen fodder :) Toch weer een 86 rated CM erbij voor mijn eredivisie team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Karpertjuh schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:07:

Hier ik weet niet hoeveel x die sbc's gedaan en ik zweer het je: volgens mij geen enkel kaartje gepackt dat hoger was dan een 83 rating... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Moooooi! Lautaro honorable mention SBC! Meer dan verdiend, heel het jaar al een baasje bij Inter! Icardi gaat naar de bank denk ik, ongeacht Lautaro z'n stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Godver. Ik heb gisteren 75 packs geopend. :p ik had geen idee dat deze kaarten er aan zaten te komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Gurbuh schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 13:18:
[...]

De zoveelste Premium Premier League upgrade:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2iu87OPlNtuKITG1sC766KoYnpA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uLWrKFEVZq0A6h6H9BAnNEKg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:21:
[...]

De zoveelste Premium Premier League upgrade:

[Afbeelding]
De zoveelste post over packluck …….

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:55:
[...]

De zoveelste post over packluck …….
Ik zie veel meer posts over TOTY spelers. Even wat tegengas geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Al eerder iets over gelezen. Ziet er op het eerste oog best leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Kounde ziet er wel aardig uitAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IofkcTm8HkEDpdvfCnmR29MO-_Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rF7Xd7YoFjYlu5uNzb3hsIDd.jpg?f=fotoalbum_large

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:29
Wat een irritant volk vanavond in de wl
Vanaf min 40 terug spelen naar de keeper en hoog houden uiteraard een Duitse vlag
Blijf me er over verbazen wat ze er nu leuk aan vinden
Wed gaat er echt niet sneller van stoppen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Net voor kwali wedstrijd div 1 gestrand.. moet zeggen dat m'n verdediging echt niet normaal goed is 🤣🤣
https://www.futbin.com/22/squad/5310181

Nu door voor een sterkere aanval.

Weer in Rivals meerdere keren na 25 min en 0-0 Quiten, onbegrijpelijk. Schiet dan in eigen goal. Heb ik er nog wat aan haha

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 28-01-2022 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:10:
Net voor kwali wedstrijd div 1 gestrand.. moet zeggen dat m'n verdediging echt niet normaal goed is 🤣🤣

Weer in Rivals meerdere keren na 25 min en 0-0 Quiten, onbegrijpelijk. Schiet dan in eigen goal. Heb ik er nog wat aan haha
Ik had vandeweek een potje: vanaf de aftrap schiet hij er 2 in eigen doel. Daarna ging hij normaal spelen en weet tot 2-2 te komen. Op dat moment quit hij.

Ik kan daar geen enkele logica bij bedenken. Ik had het met een berichtje willen vragen, maar dat had hij helaas uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Nog nooit zo'n makkelijke WL gehad. Heb de eerste 6 potten weg gegeven. Daarna met 2 vingers in de neus 11 wins gepakt. Was nog geen 2 uur bezig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Ozz schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:28:
Nog nooit zo'n makkelijke WL gehad. Heb de eerste 6 potten weg gegeven. Daarna met 2 vingers in de neus 11 wins gepakt. Was nog geen 2 uur bezig. :D
Hoezo zou je de eerste 6 weggeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Augy schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 23:10:
https://www.futbin.com/22/squad/5310181

Als je de beste achterhoede in het spel hebt is dat ook niet zo heel gek. ;)

Kan me wel voorstellen dat dat frustrerend is om tegen te spelen, als er geen doorkomen aan is kun je het beter laten gaan en opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

theman36 schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:34:
[...]

Hoezo zou je de eerste 6 weggeven?
ELO van -6 waardoor je alleen maar tegen mensen komt die net zo slecht gaan. Daardoor heb ik de eerste 5 wins gehaald met allemaal ragequits in een kwartier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Alhoewel ik niet meer speel met Zidane (te lomp) en ik hoge fodder nodig heb, kreeg ik het niet over mijn hart om hem in een sbc te dumpen. Dat doe je gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Heeft iemand Martinez al? Heb nu icardi op 8 chem. Maar twijfel erover om de Martinez SBC te voltooien.

Icardi is verschrikkelijk goed in afmaken. Maar z'n m/m workrates werken aardig tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Capsaicin schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 01:10:
Alhoewel ik niet meer speel met Zidane (te lomp) en ik hoge fodder nodig heb, kreeg ik het niet over mijn hart om hem in een sbc te dumpen. Dat doe je gewoon niet.
Ik heb hetzelfde met Cantona haha, hij is heel erg goed maar op een gegeven moment ben je erop uitgekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
dutchgio schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:44:
[...]

Als je de beste achterhoede in het spel hebt is dat ook niet zo heel gek. ;)

Kan me wel voorstellen dat dat frustrerend is om tegen te spelen, als er geen doorkomen aan is kun je het beter laten gaan en opnieuw proberen.
Gun me dan iig de win 😋

Keane uit de hero sbc, kost niks maar die gozer speelde zo fijn een maandje terug. die mag benrahma even vervangen, kijken of die nog mee kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Wulfric92 schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 02:10:
Heeft iemand Martinez al? Heb nu icardi op 8 chem. Maar twijfel erover om de Martinez SBC te voltooien.

Icardi is verschrikkelijk goed in afmaken. Maar z'n m/m workrates werken aardig tegen.
Hij gaat er aan komen, dit weekend alleen weinig tijd om hem te testen. Heb zelf Icardi ook, twijfel nog of hij vervangen gaat worden, of dat ze naast elkaar gaan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
Capsaicin schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 01:10:
Maar dat is toch ook helemaal niet nodig als een speler als Kane met 90 maar 55.000 coins kost? Hoge spelers zijn zo goedkoop dat je dat soort spelers makkelijk in je club kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:59
Ik ben even wat input van jullie nodig, ik heb op dit moment 600.000 op de bank staan. En speel op dit moment div 3, maar ik kan met mijn huidige team niet meer meekomen met de rest qua teams. Ik ben dan ook voornemens om het hele roer om te gooien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gIVm2vDXoI5z3qSgs_WmiJKCWdw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PsnBy136pRLcAAmCRDpAXZiv.png?f=fotoalbum_large

Alison en Robertson zijn untradable... Ik kan nu een paar dingen doen, ik heb best wat fodder. Dus ik zou de FUT Heroes SBC kunnen doen, of de Varane SBC. Als ik de Varane sbc doe heb ik wel een mooie basis voor mijn verdediging. Maar misschien nog 50.000 coins om te besteden om een nieuw team op te bouwen... Want mijn huidige team moet ik dan ook in de SBC duwen..

Of ik kan gaan voor het volgende team: https://www.futbin.com/22/squad/5269071 deze kan ik volledig bekostigen met het huidige aantal coins wat ik heb. Ik vraag mij alleen af of ik er dan op vooruit ga..

* CrazyFool is lost, please help me out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Die kounde was gister nog 220k inmiddels gestegen naar 330k zal hij nog gaan droppen of blijft hij stijgen?

Burp

Pagina: 1 ... 79 ... 128 Laatste