Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Lastige keuze. Met Blanc heb je betere links, maar zijn snelheid kan een probleem worden. Heb zelf Rijkaard mid achterin staan met ongeveer dezelfde snelheid. Steekballen verdedigen wordt moeilijker de laatste tijd...

Met Puskas heb je weer meer flexibiliteit qua positie/chemistry (je kunt hem als ST/CF/CAM/CM/CDM in je team zetten)

Als je verder naar de prijs van de tradeble versies kijkt zie je dat Puskas een heel stuk duurder is.

Al met al zou ik zelf dus voor Puskas gaan.

Er komt wss ook een Varane SBC uit die heel dikke stats zou hebben. Je kunt daar dan je fodder in dumpen.

[ Voor 10% gewijzigd door Robbio85 op 25-01-2022 13:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Wii4all schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:14:
ik kon ze op beide posities wel gebruiken...ben nu een beetje coins aan het opsparen om dalijk wat gerichte aankopen te doen...dan heb ik nog een CDM/CM nodig een aanvaller en een CB....

Zit er zo tegen aan te hikken dat ik niet fatsoenlijk packs kan openen omdat ik continue tegen dubbele untradeables aanloop...

nu is het 1 pack openen...6 dubbele...die stop ik dan in de meest geschikte sbc....en dan weer opnieuw zeg maar....
ik had gekozen voor blanc. Dit omdat ik aanvallers echt zelf wil kiezen. Het liefst verdedigers ook natuurlijk maar eerst de aanval, daarna pas de verdediging. Zodra mijn team in balans is, ga ik toch vaak kijken welke aanvallende positie ik kan verbeteren en dus zou ik zelf vrij snel ergeren dat ik een Puskas in mijn team heb.
Voordat ik verdedigende posities echt zwaar ga upgraden met dure spelers zijn we wel weer 2 maand verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-09 17:13
Wii4all schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:14:
ik kon ze op beide posities wel gebruiken...ben nu een beetje coins aan het opsparen om dalijk wat gerichte aankopen te doen...dan heb ik nog een CDM/CM nodig een aanvaller en een CB....

Zit er zo tegen aan te hikken dat ik niet fatsoenlijk packs kan openen omdat ik continue tegen dubbele untradeables aanloop...

nu is het 1 pack openen...6 dubbele...die stop ik dan in de meest geschikte sbc....en dan weer opnieuw zeg maar....
Persoonlijk zou ik denk ik voor Blanc gaan. Puskas heeft ook 3* weakfoot, iets wat ik in de spitspositie verschrikkelijk vind. Wat is jouw team dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
theman36 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:23:
[...]

Persoonlijk zou ik denk ik voor Blanc gaan. Puskas heeft ook 3* weakfoot, iets wat ik in de spitspositie verschrikkelijk vind. Wat is jouw team dan?
Deze maar dan met Oranje Claus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iTgiZjEjrx7t_P9TtzdaqgiAYTE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eB8DGzrpCv75Qu22Lookltrl.jpg?f=user_large

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb 2 weken geleden Puskas prime gekocht als vervanger van Benzema. Puskas ligt mij heel goed doordat hij snel kapt en giftig uithaalt. Ik kan het nu even niet checken, maar ik denk dat hij 1.5 - 2 goalcontributies per wedstrijd heeft. In rivals heb ik nu iets van 1950 punten in de elite-divisie, met Benzema was dit rond de 1850.

Puskas heeft 3 star week foot, maar zijn schoten zijn zo goed dat hij toch zelden mist, zelfs met een engine-chem. Ook zijn stocky body type merk je niet door zijn korte lengte en geweldige dribbelstats (met engine).

Blanc lijkt me ook een goede speler, maar ik heb er geen ervaring mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-09 13:01
theman36 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:08:
[...]

Hangt er vanaf welke posities jij ingevuld hebt en met welke spelers. Als jij al hoge untreadables hebt staan op die positie is de keuze snel gemaakt lijkt mij? En als jij bijvoorbeeld Mbappe voorin hebt lopen en Kimpembe achterin lijkt het mij ook wel een duidelijke keuze?
Jammer genoeg speelt Kimpembe beter dan een icon :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:30
Gewoon voor Puskas gaan, er zijn betere verdedigers dan Blanc en mocht je die echt willen dan is daar makkelijker aan te komen dan een miljoen kostende Puskas.

Krijg je Ronaldo op 10 en kan Puskas op 10 er in voor Alessandrini.

[ Voor 18% gewijzigd door dutchgio op 25-01-2022 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
playr2014 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:30:
[...]

Jammer genoeg speelt Kimpembe beter dan een icon :p
Ik ben helemaal klaar met die Kimpembe, ja hij steekt zijn poot wel handig uit af en toe maar zijn positionering is echt belabberd slecht. Ik speel dan elite divisie en dan wil dat gewoon echt niet met hem tegen die god squads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Laatst online: 16-09 11:20

Ozz

theman36 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:33:
[...]

Ik ben helemaal klaar met die Kimpembe, ja hij steekt zijn poot wel handig uit af en toe maar zijn positionering is echt belabberd slecht. Ik speel dan elite divisie en dan wil dat gewoon echt niet tegen die god squads.
Kimpembe begint nu wel achter te raken op de curve, geldt eigenlijk ook voor regular Marquinhos.

Heb al m'n fodder opgespaard voor FB Varane. Die moet deze week een keer komen. Als die rond de 1M moet kosten haal ik de trekker over. Die kun je dan heel het jaar gebruiken.

Als ik er dan een TOTY Marquinhos naast pack ben ik een heel gelukkig man. :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theman36
Ozz schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:36:
[...]

Kimpembe begint nu wel achter te raken op de curve, geldt eigenlijk ook voor regular Marquinhos.

Heb al m'n fodder opgespaard voor FB Varane. Die moet deze week een keer komen. Als die rond de 1M moet kosten haal ik de trekker over. Die kun je dan heel het jaar gebruiken.

Als ik er dan een TOTY Marquinhos naast pack ben ik een heel gelukkig man. :9~
Ja precies, dat is ook mijn gedachte. Hoop dat de prijs enigzins mee zal vallen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theman36
Wii4all schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:26:
[...]

Deze maar dan met Oranje Claus

[Afbeelding]
Edit: als je trouwens kanté met ronaldo omwisselt als startpositie heb je ronaldo en alessandrini (of hoe je die vent spelt :P) ook op 10 chem staan.
dutchgio schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:32:
Gewoon voor Puskas gaan, er zijn betere verdedigers dan Blanc en mocht je die echt willen dan is daar makkelijker aan te komen dan een miljoen kostende Puskas.
Puskas kan wel een miljoen kosten maar als jij Blanc neemt en je hebt de club vol met troep om de Varane sbc straks te doen dan heb je een duo achterin staan voor de rest van het seizoen. Voor de spitspositie zijn er naar mijn mening wel veel alternatieven en met het geld wat je bespaart voor je verdediging kan je in de spitspositie stoppen. Over het algemeen speel je meer met je spitsen dan met je verdediging en die spits kan je dan zelf kiezen

[ Voor 6% gewijzigd door theman36 op 25-01-2022 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 13:19
SuperCrisz schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:48:
Kan iemand me vertellen hoe je de TOTW predictions in je voordeel kan gebruiken bij het traden/investeren? Ik kan daar geen uitleg over vinden
Door de NIF in te kopen. en wachten totdat ze out of packs zijn. sommige hebben dan een return van soms het dubbele van wat ze daar voor waard waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:25
Het is handiger om donderdag juist een hoop IF's in te kopen.. Er zijn er dan een hoop dit vrij laag weggaan en veel SBC's hebben een IF nodig tegenwoordig...

Vorige week 15 keer Botman ingekocht voor 11.000 en afgelopen week ze allemaal verkocht voor 17.750 door een SBC waar IF's vor nodig waren..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 13:19
M@cer schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:32:
Het is handiger om donderdag juist een hoop IF's in te kopen.. Er zijn er dan een hoop dit vrij laag weggaan en veel SBC's hebben een IF nodig tegenwoordig...

Vorige week 15 keer Botman ingekocht voor 11.000 en afgelopen week ze allemaal verkocht voor 17.750 door een SBC waar IF's vor nodig waren..
Doe dit altijd zaterdag nacht/ zondag ochtend, bizar veel totw packs worden dan geopend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:09
xavento schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:29:
[Afbeelding]

Afgelopen week Cruyff, nu deze beest. Wat een luck :D
Heerlijke pull, heb er zelf al een stuk of 30 gedaan maar helaas. Club helemaal leeg gehaald. Wel high fodders die ik in kan zetten voor de Varane sbc.

Ook niks uit de Twitch Prime pakket gekregen. Pack luck blijft ronduit slecht helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Uit mijn twitch pack TAA en Hakimi als hoogste picks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:18
ik had maar twee picks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik had ook 2 picks.
plus 20 potjes salah leen
en niet veel soeps verder.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Joosie200 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:26:
Uit mijn twitch pack TAA en Hakimi als hoogste picks.
Voor 82+ is dat nog best aardig volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ja 2 picks.
1e pick TAA
2e pick Hakimi.

Naar de rest van de opties qua picks niet gekeken want 82/83 opties. Meteen mijn tradeable Hakimi gelist. Kan ik een IF kopen om toch nog de hero sbc te doen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:42
Jaaaa daar hebben we er eentje! Nog een van m'n favorieten ook, joaooooo Cancelo!

Nu hopen dat varane een btje rap komt!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EOdPqOd2qsbF9oSB4RLORLwgNBc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uc8lZiPWceBxfYSzi73HBxOW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Augy schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 19:16:
Jaaaa daar hebben we er eentje! Nog een van m'n favorieten ook, joaooooo Cancelo!

Nu hopen dat varane een btje rap komt![Afbeelding]
Same uit een premier premium upgrade pack net:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qIPygMR8WCsisASTaD5Z4SZpCkk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QxfeSj6R2Tq2Ob4MAcXaj65V.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
De pack luck hier is ongelofelijk. Tot nu toe al meer dan 40 premium upgrade's geopend. Geen reet haha ... Van PL niet en van Ligue 1 niet. Club is helemaal leeg nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Lashrom schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 19:37:
De pack luck hier is ongelofelijk. Tot nu toe al meer dan 40 premium upgrade's geopend. Geen reet haha ... Van PL niet en van Ligue 1 niet. Club is helemaal leeg nu.
Uit de andere komt niks en bam Cancelo.

Nu nog Kante toty, kom op EA ik had hem ook in januari 2020. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Lashrom schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 19:37:
Op reddit komen meerdere plaatjes voorbij van 2 TOTY's uit de 3x85+ defenders pack, hoogste wat ik krijg is Szchyezny ofzoiets. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:10
Poeh... Elite divisie is nog wel zweten hier. Paar x gelijk gespeeld maar nog niks gewonnen na een potje of 10. Wat mij opvalt: ik speel niet eens slecht, maar ieder foutje, hoe klein ook, wordt direct afgestraft. Ik probeer er maar van te leren.

Overigens doet mijn keeper wel gekke dingen ineens. Wat is volgens de meningen hier nu eigenlijk de beste PL keeper? Heb nu Mendy signature signings.

Edit: op futbin lees ik bij alle PL keepers die ik bekeken heb, dat ze veel minder goed zijn sinds de patch...

[ Voor 12% gewijzigd door Moody2204 op 25-01-2022 20:17 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• fifanoob
Uit de eerste ligue1 prem upgrade sbc.

Ik heb zijn golden al dus past perfect in mijn team.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/prqnC4gqhng0hZjyHJd69GgooWs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EKPXsJ4kYWKfvNBKOHaORtUp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarti66
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:25
Ik kom net te kort voor de icon sbc te doen en omdat mijn packluck daaruit dit jaar toch wel bizar is(eusebio, Ronaldinho, Yashin, Kaka en del Piero uit 5) was ik aan het kijken of ik de selectiebasis/nutteloze OTWs erin ging gooien.

Is dit slim of gaan die later nog voor specifieke sbc's nodig zijn? Als je kijkt naar vorig jaar bijvoorbeeld. Speel dit jaar weer voor het eerst sinds jaren dus niet echt een idee van wat er aan gaat komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Ik heb die mid prime sbc gedaan. Prime Baresi.

Gegokt en verloren. Helaas!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik kan het nergens online vinden, maar weet iemand hier hoe de Cannonball celebration moet?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:27
saert schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 21:48:
Ik kan het nergens online vinden, maar weet iemand hier hoe de Cannonball celebration moet?
L1+R1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R81WFUsc4BSAn6-bJRJnrpiqqCQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7jN8SY2phsRR6dkOKOFXk4wy.jpg?f=fotoalbum_large

En terug met de voeten op de grond. Ik wist het wel dat die hero sbc mij niks geen Ginola, Pele, Di Natale of Cordoba als optie zou geven. Wel een Rodri uit de tradeable pack die je kreeg voor het completen. Maakt dan in elk geval het moeten kopen van een IF goed.

[ Voor 10% gewijzigd door Joosie200 op 25-01-2022 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik zie iedereen een '3 x defender 85+' SBC uitpakken, echter kan ik die nergens vinden op de Webapp.

Moet ik mij morgen bij Pearl melden of hebben ze hem offline gehaald? Zie iedereen opeens TOTY's packen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Markuss schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 23:05:
Ik zie iedereen een '3 x defender 85+' SBC uitpakken, echter kan ik die nergens vinden op de Webapp.

Moet ik mij morgen bij Pearl melden of hebben ze hem offline gehaald? Zie iedereen opeens TOTY's packen..
Die waren vorige week te craften. Genoeg die zulke sbc's opzij hebben gezet. Een attacker 3x, midfield x3 en defender x3. Koste je wel telkens 95 chem waar ik qua fodder + geld niet aan te pas kwam.

Nevermind dat waren de toty challenges.

https://www.futbin.com/squad-building-challenges/EXPIRED/391
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/EXPIRED/392
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/EXPIRED/393

[ Voor 18% gewijzigd door Joosie200 op 25-01-2022 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:32
PaulPaulPaul83 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 21:32:
Ik heb die mid prime sbc gedaan. Prime Baresi.

Gegokt en verloren. Helaas!!!!
Ik heb wel weer een Argentijn gekregen, vorige keer base Maradonna, nu mid Crespo... nu ben ik echt wel genezen van de icon sbc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:32
Joosie200 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 22:55:
[Afbeelding]

En terug met de voeten op de grond. Ik wist het wel dat die hero sbc mij niks geen Ginola, Pele, Di Natale of Cordoba als optie zou geven. Wel een Rodri uit de tradeable pack die je kreeg voor het completen. Maakt dan in elk geval het moeten kopen van een IF goed.
Volgens mij mag jij vandaag niet meer klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Zit niet mee met de packluck.

Heb denk ik 50x de Ligue 1 en Premier League upgrades gedaan. Drie keer Sergio Ramos en een keer Veratti uit gehaald. Voor de rest is het gewoon steeds dezelfde spelers uit packs halen, weer recyclen enz. enz.

De Hero playerpick SBC ook gedaan, daar kwam Kohler uit lopen en zojuist de mid of prime icon pack gedaan en daar kreeg ik Nesta uit.

Zit nu met 87 Suker, 86 Hierro, 87 Makelele en 90 Nesta. Hoop dat ik die icon SBC's in de toekomst links kan laten liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
Ozz schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 01:14:
Zit niet mee met de packluck.

Heb denk ik 50x de Ligue 1 en Premier League upgrades gedaan. Drie keer Sergio Ramos en een keer Veratti uit gehaald. Voor de rest is het gewoon steeds dezelfde spelers uit packs halen, weer recyclen enz. enz.

De Hero playerpick SBC ook gedaan, daar kwam Kohler uit lopen en zojuist de mid of prime icon pack gedaan en daar kreeg ik Nesta uit.

Zit nu met 87 Suker, 86 Hierro, 87 Makelele en 90 Nesta. Hoop dat ik die icon SBC's in de toekomst links kan laten liggen.
Leef met je mee gap, ondertussen rond de 40 Premium league sbc's gedaan. Helemaal niks. Uit icon sbc's de volgende spelers uitgehaald: Casillas 87, Vieiri 88, Veron 88 en Raul 86. Een vriend van me heeft vandaag de mid or prime gedaan en kreeg daar prime Maradona uit. Daarvoor mid Cruijff, mid Eto'o, base Sol Campbel, base Desailly.

Ik moet denk ik een nieuwe account maken ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ik kon het toch niet laten om de player pick te doen, ondanks m'n slechte packluck.

Ik heb 1 icon op dit moment in m'n club.. MID Socrates..
Wie komt er als eerste speler uit lopen.. Jawel.. BABY Socrates.. |:(

Speler nr2 was MID Essien, precies de slechtste (al kon ik geen prime pakken natuurlijk)
en
Speler nr3 was MID Henry.. Met een waarde van 600k en precies de positie die vacant was geworden toch niet helemaal een slecht gevoel er aan over gehouden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
saert schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 21:48:
die zou je volgens mij apart moeten instellen. Dat je die dan standaard onder je X knop heb zitten bv. Net zoals je de wedstrijd shirts kan instellen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ik merk wel dat je vorige week net voor de eerste TOTY kaarten uitkwamen dat je bizar hoge kaarten packte ook nog tijdens dat de eerste packs uit waren, en dat is nu een beetje over...iedereen opent nu natuurlijk massaal packs. Vorige week haalde ik de ene 87/88 rated soms een 90 rated uit de packs...en nu blijft het bij mij schommelen...vaak icardi... maar niks meer boven bijv de 85 rated.

Ik heb trouwens gister voor puskas gekozen, bedankt voor de feedback.
Het was heel verleidelijk om voor blanc te gaan, maar uiteindelijk niet gedaan.
Toch vanwege de waarde in coins, hoe stom misschien ook.
Maar ik zal eerder bij de 400k komen om blanc los een keer te kopen dan dat ik bij de miljoen coins kom.

Puskas alleen in SB geprobeerd, maar schieten in de 16 kan hij wel zeg de tandjes wat een schot, knetterhard ook.

Ik heb nu 1,1 miljoen op de bank en daar ga ik straks gericht mee versterken of de varane sbc misschien doen. Ik heb nog wat fodder over.

[ Voor 42% gewijzigd door Wii4all op 26-01-2022 10:27 ]

Burp

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• fifanoob
Hm volgens mij is ea mij aan het gunnen.

Uit mijn wl kwali rewards pack ik weer Donna, alleen nu wel tradeable :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-28x13Oq36-B3UbkNjdpZlPaIZ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xviHRl6ygQRIxLWc1aOOp9Dz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Lekker hoor, al die TOTY's hier. Geniet ervan!

Had zelf gehoopt op een stiekeme Cancelo, maar dat is er (nog) niet van gekomen. Wát een card is dat zeg. Letterlijk op elke positie op het veld te gebruiken met de juiste chem styles. Maar vooral de PERFECTE rechtermiddenvelder in mijn 3-5-2. Letterlijk perfect. Hopen dat m'n elite-rival rewards een wondertje geven.

Over elite gesproken; dit seizoen toch weer in elite beland (vorig seizoen op rank 1 div 1 blijven hangen) en ik moet eerlijk zeggen, it's all on R9 Ronaldo. Veruit de beste card waar ik ooit (buiten draft) mee gespeeld heb. Alle hoeken en standen in het kruisinkje.
Waar ik in seizoen 1 in elite belandde en eindigde met een skill rating van zo'n 1750, zit ik nu op 1860 skill rating.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Afgelopen zondag opende ik een 81+ x11 pack met daarin TOTY Kanté, mijn team bestaat voornamelijk uit Franse spelers, dus die kan ik wel heel goed gebruiken.

Kanté is ook bizar goed, snel, sterk, passen, dribbelen, echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Timk10 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:37:
Had zelf gehoopt op een stiekeme Cancelo, maar dat is er (nog) niet van gekomen. Wát een card is dat zeg. Letterlijk op elke positie op het veld te gebruiken met de juiste chem styles. Maar vooral de PERFECTE rechtermiddenvelder in mijn 3-5-2. Letterlijk perfect.
Welke chem style zou je hem geven? Las op futbin al iets van knal er een finisher/hawk op en hij past nog als aanvaller in je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Joosie200 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:52:
[...]

Welke chem style zou je hem geven? Las op futbin al iets van knal er een finisher/hawk op en hij past nog als aanvaller in je team.
Afhankelijk van hoe je hem wil gebruiken, als pure rechtsback is een Guardian aan te raden, als opkomende back een artist of backbone, als RM/LM kan je hem een hawk, hunter of maestro geven. Je kan echt alle kanten op met die card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:33
McWolf82 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 12:49:
Afgelopen zondag opende ik een 81+ x11 pack met daarin TOTY Kanté, mijn team bestaat voornamelijk uit Franse spelers, dus die kan ik wel heel goed gebruiken.

Kanté is ook bizar goed, snel, sterk, passen, dribbelen, echt geweldig.
90+ kaart op alle posities ;)

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
Net tegen een ploeg met Pelé, Garrincha, nog wat Icons en alle TOTY verdedigers. Slecht spelen maar uiteraard wel winnen met zo een P2P ploeg - ik stop met fifa, geen plezier meer er in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
forzaracing schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 17:35:
Net tegen een ploeg met Pelé, Garrincha, nog wat Icons en alle TOTY verdedigers. Slecht spelen maar uiteraard wel winnen met zo een P2P ploeg - ik stop met fifa, geen plezier meer er in
Jeetje.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Lekker man het zit mee vandaag pick van het seizoen voor mij op zeker Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5JgoHqu_90o1fDVm7EBLtU8YKX0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yBGNpgYPd37hkf4ydXoFc10G.jpg?f=fotoalbum_large

Untradeable uit zo'n 11 verdedigers upgrade pack. Vond 83 rating plus 2 x team of the week wel veel maar het bleek het achteraf dubbel en dwars waard

[ Voor 14% gewijzigd door Wii4all op 26-01-2022 20:03 ]

Burp

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:57
Hoppa, ook hier mijn eerste TOTY uit de 81+ getrokken! Lijkt erop dat EA me naar de Ligue 1 wil dirigeren! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9SfPi7sKXzIxSROqeHQc4BnQSCk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vguM3gO3Oeq231UIKpoACdjs.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Laatst online: 18-09 17:21
Is Paqueta (88) een upgrade voor Aouar (87) als b2b cm naast Guendouzi ? Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
Ook weer helemaal niks uit de sbc's getrokken vandaag. Al vanaf dag 1 van TOTY heb ik alle sbc's gedaan inclusief tientallen premium league sbc's. Dan maar een mid of prime icon sbc gedaan op verzoek van mijn vrienden ondanks dat ik wou sparen voor de Varane SBC morgen. Dan is het em toch net weer niet met die Rivaldo. Heb echt geen geluk met die icon sbc's en heb besloten om ze ook niet meer te doen.

Tot nu toe: Casillas 87, Vieiri 88, Veron 88, Raul 86 en nu Rivaldo 92.

EA waar blijft mijn pack luck?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sDqsoHoswek8f5D9LwLmOlnJ2Lk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mWi2GD5DkKaePqqSsIH5XLpM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Laatst online: 15-07-2024
forzaracing schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 17:35:
Dat is natuurlijk heel oneerlijk van die tegenstander. Of je daarbij wint of verliest ligt aan minimaal 75% aan de kwaliteiten van deze tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijf het echt geweldig vinden hoe tegenstander hun keeper maar domweg blijven bewegen.

Echt ineens ver verplaatsten naar de verre hoek. Na 1x heb ik dat wel gezien en scoor ik het volgende schot in de korte hoek, daarna gewoon nog 2x doen hoe hard Leers ben je 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Traeces op 26-01-2022 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Traeces schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 21:54:
Blijf het echt geweldig vinden hoe tegenstander hun keeper maar domweg blijven bewegen.

Echt ineens ver verplaatsten naar de verre hoek. Na 1x heb ik dat wel gezien en scoor ik het volgende schot in de korte hoek, daarna gewoon nog 2x doen hoe hard Leers ben je 8)7
9 van de 10 tegenstanders kunnen daar niet op anticiperen. Die schieten standaard in de verre hoek. Pak echt veel 1 op 1 situaties zo. En als ze erin gaan is het dikke pech, had ik beter m'n best maar moeten doen met verdedigers en middenvelders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 21:54:

Hahaha ja deze herken ik idd.. korte hoek en hangen 🤣

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Augy
Wie vraagt word overgeslagen 😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ozz schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 22:06:
[...]

9 van de 10 tegenstanders kunnen daar niet op anticiperen. Die schieten standaard in de verre hoek. Pak echt veel 1 op 1 situaties zo. En als ze erin gaan is het dikke pech, had ik beter m'n best maar moeten doen met verdedigers en middenvelders.
Tuurlijk doe het ook wel eens. Maar had net 2 spelers achter elkaar , die doen het. Ik scoor in de korte hoek en dan nog 2x doen. Nou dan is het iets met een ezel stoot zich niet 2x aan de zelfde steen.

Maar ff snel die 7 wins binnen geharkt, voor Rivals dus vind weer best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 22:12:
[...]

Tuurlijk doe het ook wel eens. Maar had net 2 spelers achter elkaar , die doen het. Ik scoor in de korte hoek en dan nog 2x doen. Nou dan is het iets met een ezel stoot zich niet 2x aan de zelfde steen.

Maar ff snel die 7 wins binnen geharkt, voor Rivals dus vind weer best.
herkenbaar hoor, ik doe het vaak ook expres, beetje schuin de 16 in lopen richting verre hoek en dan gewoon heel simpel korte hoek, doei :9

overigens heb ik het idee dat low driven shots weer sterk zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 26-01-2022 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:21
fifanoob schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 22:16:
[...]

herkenbaar hoor, ik doe het vaak ook expres, beetje schuin de 16 in lopen richting verre hoek en dan gewoon heel simpel korte hoek, doei :9

overigens heb ik het idee dat low driven shots weer sterk zijn.
Dat idee had ik ook al idd, vooral als de keeper uitkomt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:33
lwd-kevin schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 20:21:
Is Paqueta (88) een upgrade voor Aouar (87) als b2b cm naast Guendouzi ? Wat zijn jullie ervaringen?
Lastig keus.
Ik heb ze beide, maar vind ze beide verschillend.
Paqueta is zeer robuust en verdedigend sterk. Goede passing en 5* skills.
Dat laatste gebruik ik niet vaak als CM, maar zijn bewegingen zijn wel lekker vloeiend.

Aouar is aanvallend weer sterker, maar laat verdedigend gaten vallen.
Dit komt door het verschil in workrates.

Zoek je echt een stofzuiger b2b die het hele veld bestrijkt: Paqueta
Zoek je een CM die rond de 16 gevaarlijk is: Aouar

Zojuist mijn hele club leeg getrokken en met wat packluck Prime Kaka _/-\o_ SBC kunnen voltooien.
Nu 3k muntjes nog over en bijna geen spelers meer :P

Tevens in Elite terecht gekomen. Moet daar de eerste wedstrijd nog in spelen, maar eerlijk gezegd niet zo blij mee. Ik zie mezelf toch echt meer als casual gamer.

[ Voor 18% gewijzigd door Valandil op 26-01-2022 23:13 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Valandil schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 23:10:
[...]

Lastig keus.
Ik heb ze beide, maar vind ze beide verschillend.
Paqueta is zeer robuust en verdedigend sterk. Goede passing en 5* skills.
Dat laatste gebruik ik niet vaak als CM, maar zijn bewegingen zijn wel lekker vloeiend.

Aouar is aanvallend weer sterker, maar laat verdedigend gaten vallen.
Dit komt door het verschil in workrates.

Zoek je echt een stofzuiger b2b die het hele veld bestrijkt: Paqueta
Zoek je een CM die rond de 16 gevaarlijk is: Aouar

Zojuist mijn hele club leeg getrokken en met wat packluck Prime Kaka _/-\o_ SBC kunnen voltooien.
Nu 3k muntjes nog over en bijna geen spelers meer :P

Tevens in Elite terecht gekomen. Moet daar de eerste wedstrijd nog in spelen, maar eerlijk gezegd niet zo blij mee. Ik zie mezelf toch echt meer als casual gamer.
Elite is voor mij makkelijker omdat je niet de mensen tegen komt die perse willen promoveren of een treetje willen klimmen. Er wordt ook sneller geleaved bij 2-0 of zelfs 1-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 18-09 07:14
Ozz schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 23:29:
[...]

Elite is voor mij makkelijker omdat je niet de mensen tegen komt die perse willen promoveren of een treetje willen klimmen. Er wordt ook sneller geleaved bij 2-0 of zelfs 1-0.
Ik ben heel benieuwd of ik ooit een keer in Elite terecht kan komen. Zit nu halverwege divisie 2 en het valt mij nog reuze mee. Ik win echt niet alles meer, maar ik ben maar in weinig potjes echt kansloos. Hoop eigenlijk komende week in Div 1 te eindigen en dan zien of ik volgend seizoen dan uiteindelijk in Elite terecht kan komen.

Als iemand mij vorig jaar gezegd dat ik in Div 2 zou spelen had ik diegene trouwens keihard uitgelachen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Mr.Myst schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:17:
[...]

Ik ben heel benieuwd of ik ooit een keer in Elite terecht kan komen. Zit nu halverwege divisie 2 en het valt mij nog reuze mee. Ik win echt niet alles meer, maar ik ben maar in weinig potjes echt kansloos. Hoop eigenlijk komende week in Div 1 te eindigen en dan zien of ik volgend seizoen dan uiteindelijk in Elite terecht kan komen.

Als iemand mij vorig jaar gezegd dat ik in Div 2 zou spelen had ik diegene trouwens keihard uitgelachen. :')
omdat je vorig jaar kon degraderen in rivals is het ook helemaal niet te vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
fifanoob schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:19:
[...]

omdat je vorig jaar kon degraderen in rivals is het ook helemaal niet te vergelijken?
Eens, maar ik denk ook dat ik vorig jaar niet meer dan 10 potjes in rivals heb gedaan. Vond het helemaal niks.
Laatste keer dat ik echt rivals heb gespeeld, was in Fifa 19 voor Icon Swaps. Daar gruwelde ik zo van dat ik daarna eigenlijk alleen maar Squad Battles heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Mr.Myst schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:22:
[...]

Eens, maar ik denk ook dat ik vorig jaar niet meer dan 10 potjes in rivals heb gedaan. Vond het helemaal niks.
Laatste keer dat ik echt rivals heb gespeeld, was in Fifa 19 voor Icon Swaps. Daar gruwelde ik zo van dat ik daarna eigenlijk alleen maar Squad Battles heb gedaan.
ik zou dat juist met squad battles hebben. Dat vind ik wel zo saaaaaai en de cpu speelt zooo sloom maar smaken verschillen ;p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Myst
fifanoob schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:24:
[...]

ik zou dat juist met squad battles hebben. Dat vind ik wel zo saaaaaai en de cpu speelt zooo sloom maar smaken verschillen ;p
Klopt, daar kwam ik dit jaar ook achter :')
Heeft even geduurd, ik speel al Fifa sinds Fifa '98 RTWC, maar goed...

Squad Battles speel ik nu eigenlijk alleen nog maar coöp, en dan is het gewoon grappig.
Moet eigenlijk een keer Rivals in coöp gaan proberen, kijken of dat leuk is om te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
Mr.Myst schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:17:
[...]

Probeer maar eens div 2 aan het begin van het seizoen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Beavbusi schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:03:
[...]

Probeer maar eens div 2 aan het begin van het seizoen;)
Ik denk dat ik volgende week geen tijd heb... :P :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Ik kan vanavond ook eindelijk beginnen. Bijna 600 opgespaarde packs waarvan 300 normale packs (waarde van iedere pack minimaal 25k), en 300 upgrade packs (150 premium PL en 150 premium Ligue 1). Daarnaast al Dias gepackt uit een 81+ defender pack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Vanavond Varane voltooien en een nieuwe spits en keeper. Dan kan ik er wel weer even tegenaan :) iemand een goede icon keeper? In de prem zit ie niet echt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/StLeULQiRRqOTC0L59x0yARNbxo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/arW60eihL8tNWX2p1aYMgrOM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 27-01-2022 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
Augy schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:57:
Vanavond Varane voltooien en een nieuwe spits en keeper. Dan kan ik er wel weer even tegenaan :) iemand een goede icon keeper? In de prem zit ie niet echt
[Afbeelding]
Hoe kom je aan al die toty spelers
FC creditcard 😋 of..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:02:
[...]

Hoe kom je aan al die toty spelers
FC creditcard 😋 of..
Haha ik zeg niet dat ik nooit geld heb gestort.

Maar packte toevallig een speler van 4,5 Mio gisteren. Nu nog 2mio over voor de overige versterkingen (keeper, varane sbc, spits)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Die varane sbc moet ik ook doen, ik kan me voorstellen dat qua teams die je moet inleveren het meer dan kane zal worden, maar hoeveel.... 1 extra 88 of 87 rated team misschien?
Kan me niet voorstellen dat ze ineens +/- 6 teams gaan vragen om in te leveren..

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Bij de meeste flashback kaarten was de prijs best wel goed volgens mij (Benzema, Icardi), maar het zal wel weer typisch EA zijn als ze de SBC waar iedereen op zit te wachten weer belachelijk duur maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Augy schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:11:
[...]

Haha ik zeg niet dat ik nooit geld heb gestort.

Maar packte toevallig een speler van 4,5 Mio gisteren. Nu nog 2mio over voor de overige versterkingen (keeper, varane sbc, spits)
Welke heb je gepackt? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Laatst online: 07-07 09:24
Weet iemand wanneer alle toty's in de packs zitten?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
daltona schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:59:
Weet iemand wanneer alle toty's in de packs zitten?
Vanavond vanaf 18:00 of 19:00

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Laatst online: 07-07 09:24
Wii4all schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:59:
[...]

Vanavond vanaf 18:00 of 19:00
Toppie, dankjewel _/-\o_

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Wii4all schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:38:
Die varane sbc moet ik ook doen, ik kan me voorstellen dat qua teams die je moet inleveren het meer dan kane zal worden, maar hoeveel.... 1 extra 88 of 87 rated team misschien?
Kan me niet voorstellen dat ze ineens +/- 6 teams gaan vragen om in te leveren..
Ik denk dat hij 2x zo duur gaat worden als die Kane.

800/900K is denk ik een eerlijke prijs ook. Varane kun je dan tot het einde van FUT 22 blijven gebruiken.

Er schijnt ook een mid Maldini SBC te komen, die zal EA kennende ook rond de 1/1.1M zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Cruyf.. wilde hem eigenlijk niet verkopen maar kon de investering in m'n team erg goed gebruiken.. was een lastige keuze haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ozz schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:12:
[...]

Ik denk dat hij 2x zo duur gaat worden als die Kane.

800/900K is denk ik een eerlijke prijs ook. Varane kun je dan tot het einde van FUT 22 blijven gebruiken.

Er schijnt ook een mid Maldini SBC te komen, die zal EA kennende ook rond de 1/1.1M zitten.
Ik ga ook uit van richting de miljoen. End Game verdediger dus zal erg duur zijn. Leek me een fijn duo met dias

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 27-01-2022 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Nice vanavond dus al alle TOTY's in packs. Las dat er ook een soort van net-niet TOTY kaarten komen van de nominees. Gooien ze die er meteen bij of komen die weer later?

De packs branden in mijn store...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Robbio85 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:48:
Nice vanavond dus al alle TOTY's in packs. Las dat er ook een soort van net-niet TOTY kaarten komen van de nominees. Gooien ze die er meteen bij of komen die weer later?

De packs branden in mijn store...
als die komen dan gok ik morgen, want cr7 komt volgens mij ook pas vanaf morgen in packs? Maar ik kan hierin heel goed naast zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
Die komen morgen, samen met waarschijnlijk Ronaldo als 12e man en alle andere TOTY kaarten in packs.
Deels vanavond en deels vanaf morgen openen kan dus wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Dan wacht ik netjes tot morgen, kan ik dan lekker geen toty packen :+

Hoop dat ik genoeg fodder kan verzamelen voor Varane. Zou helpen als die SBC een behoorlijke tijd beschikbaar is.

[ Voor 45% gewijzigd door Robbio85 op 27-01-2022 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
fifanoob schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:51:
[...]

als die komen dan gok ik morgen, want cr7 komt volgens mij ook pas vanaf morgen in packs? Maar ik kan hierin heel goed naast zitten.
Het is officieel nog niet bekend dat Ronaldo gewonnen heeft of wel?

[ Voor 8% gewijzigd door McWolf82 op 27-01-2022 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
McWolf82 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:55:
[...]

Het is officieel nog niet bekend dat Ronaldo gewonnen heeft of wel?
Nee, maar is al wel gelekt

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rhain
JAAAAAA EIN-DE-LIJK!! Ruben Dias TotY uit de 81+ x11 pack!! Nu heel m'n team omgooien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:52:
Die komen morgen, samen met waarschijnlijk Ronaldo als 12e man en alle andere TOTY kaarten in packs.
Deels vanavond en deels vanaf morgen openen kan dus wel handig zijn.
Ik las dat ook een soort van best of the rest, maar krijgen die ook een soort blauwe variant?
Of is dat weer dat ze alle leagues af gaan

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Rhain schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:33:
JAAAAAA EIN-DE-LIJK!! Ruben Dias TotY uit de 81+ x11 pack!! Nu heel m'n team omgooien :+
en hoe zit het met je theorie qua account gebonden? :P
haha geintje. Snap je daarin wel hoor, maar zoiets bewijzen lukt niet dus gemeen van mij ;>

Maar mooi dat je wat packluck hebt, is je gegund :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Wii4all schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:40:
[...]

Ik las dat ook een soort van best of the rest, maar krijgen die ook een soort blauwe variant?
Of is dat weer dat ze alle leagues af gaan
Ja dat zijn de 'honourable mentions', spelers die ook een goed jaar hebben gedraaid maar niet in het TOTY zitten.
Ik denk 1 gezamenlijk team, niet alle leagues los van elkaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhain
fifanoob schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:41:
[...]

en hoe zit het met je theorie qua account gebonden? :P
haha geintje. Snap je daarin wel hoor, maar zoiets bewijzen lukt niet dus gemeen van mij ;>

Maar mooi dat je wat packluck hebt, is je gegund :)
Haha, daar ga je me niet meer over horen voorlopig ;)

Maar alle gekheid.. ik was al wel begonnen met een nieuw account etc, maar mistte m'n team toch al snel.. Dus super fijn dat er een keer pack-luck is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Rhain schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:47:
[...]

Haha, daar ga je me niet meer over horen voorlopig ;)

Maar alle gekheid.. ik was al wel begonnen met een nieuw account etc, maar mistte m'n team toch al snel.. Dus super fijn dat er een keer pack-luck is!
Hier na inmiddels 100 premium upgrade packs nog helemaal niks. Gelukkig worden de spelers die ik wilde al wel snel goedkoper. Zo'n Hakimi zal morgen wel rond de 600K worden. Dan kan ik m'n backs in ieder geval upgraden.

Momenteel bezig met Live Friendlies te farmen. Had er gister 224 gewonnen. De grind naar 300 is flink, maar wel twee mooie packs als beloning.

In de Één Competitie mode van friendlies speelt iedereen golden goal en heb echt een heel goed Ligue 1 team staan met leen TOTY Mbappe in de spits. :9

[ Voor 21% gewijzigd door Ozz op 27-01-2022 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
In Silver stars wordt ook veel golden goal gedaan, als je een goed zilveren team hebt staan kan dat ook nog, dan tref je ook veel spelers die dat niet goed voor elkaar hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Wii4all schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:38:
Onderschat EA niet, zeker met alle fodder die nu op de markt komt, kan die wel heel duur gaan worden. Kijk bijvoorbeeld naar de Auba-SBC. Die was al schreeuwend duur. Zou uitgaan van het ergste....kan het alleen maar meevallen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:52:
[...]

Onderschat EA niet, zeker met alle fodder die nu op de markt komt, kan die wel heel duur gaan worden. Kijk bijvoorbeeld naar de Auba-SBC. Die was al schreeuwend duur. Zou uitgaan van het ergste....kan het alleen maar meevallen :P
Ik heb ook besloten hem te laten lopen zojuist, een Mio aan fodder is altijd jammer in deze fase. Geld op en nu onderstaand team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mpUAckATK24tMxpOcf8FnPoEngU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gOyZsDmEp5keXqjF9IqzcU64.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame 4-1-2-1-2, moet ik tot voorlopig mee vooruit kunnen. Nav requirements varane vanavond een Def beslissing. Fodder heb ik aardig wat

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 27-01-2022 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Augy schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 15:01:
[...]

Ik heb ook besloten hem te laten lopen zojuist, een Mio aan fodder is altijd jammer in deze fase. Geld op en nu onderstaand team:
[Afbeelding]

Ingame 4-1-2-1-2, moet ik tot voorlopig mee vooruit kunnen
Stakker, dat je het met deze 11 in het veld moet redden... :+ Lekker team hoor! Met een pull van 4,5 miljoen kom je aardig ver inderdaad!

Ik heb ze helaas nog niet gehad, maar de laatste weken genoeg toffe untradeable pulls gehad met HL Fofana, Donnarumma TOTY en Neymar Gold. Uit de Hero Pick Keane, maar wordt nu wel erg hard naar Ligue 1 gepusht.

Zou graag die Cancelo en Dias hebben voor m'n Prem-team. *duimt voor dure icon*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Op Twitter beginnen ze met leaken van het nieuwe team. Komen een paar hele goede CB's bij met hoge pace. Tijd om SIF Marquinhos en Theo Hernandez te lozen. Die zijn na morgen niet zo relevant meer met al die nieuwe kaarten gok ik.
Pagina: 1 ... 78 ... 128 Laatste