psn: Arco1981
Mijn eigen ervaring met Messi/Mbappe/Neymar gold in fut 20. Ik kocht ze eind januari en sindsdien ging het bergafwaarts met de prijzen. Waarom? Omdat na toty, tots er aan komt. Nu zijn de prijzen al flink lager maar dan nog verwacht ik voor de gold versies een consequente daling.Karpertjuh schreef op zondag 23 januari 2022 @ 12:22:
Ik wil ook met Mbappe gaan spelen. Heb nu genoeg conus voor zijn. Gold kaart. Wat denken jullie, zal de prijs nog gaan zakken de komende tijd?
:strip_exif()/f/image/YsbXiDlyAzGTSHBxYkqJgNQf.jpg?f=fotoalbum_large)
Check ik de grafiek vorig jaar zie ik in de derde/vierde week van januari nog een kortstondige opleving. Wss als reactie op alle toty in packs: niemand packed Messi dus koop dan zijn gold versie maar. De lijn daarna ging enkel naar beneden.
Vanaf vanavond zit hij weer in de packs in ieder geval voor 4 dagen, met lightning rounds, dus ik verwacht nog wel een daling.Karpertjuh schreef op zondag 23 januari 2022 @ 12:22:
Ik wil ook met Mbappe gaan spelen. Heb nu genoeg conus voor zijn. Gold kaart. Wat denken jullie, zal de prijs nog gaan zakken de komende tijd?
psn: Arco1981
/f/image/vOsp9gVyGAtnhY0GUOAD6s4a.png?f=fotoalbum_large)
Iemand idee voor versterkingen ? Ik weet het echt niet meer. Budget 500k want heel me club zit vol + transferlijst.
Middenveld blijft dat loopt perfect en is tot tots goed. CR7 en zijn Portugese maat mogen ook blijven en Salah ook. Van der Sar is sinds de patch een monster dus ook geen problemen.
Wil eigenlijk Neymar ipv puli, maar weet echt niet hoe ik doe goed moet gaan linken.
Telles als LB naast Varane. Geeft hem perfect links en Telles naar Neymar ook. Maargoed die Telles is dan stats wise slechter dan je huidige LB. Of fix Roberto Carlos.Traeces schreef op zondag 23 januari 2022 @ 14:51:
[Afbeelding]
Wil eigenlijk Neymar ipv puli, maar weet echt niet hoe ik doe goed moet gaan linken.
Je zou op links Neymar kunnen zetten met Delaine op LB. Dan is Neymar wel op minder chem.. En bij elkaar 600k..Traeces schreef op zondag 23 januari 2022 @ 14:51:
[Afbeelding]
Iemand idee voor versterkingen ? Ik weet het echt niet meer. Budget 500k want heel me club zit vol + transferlijst.
Middenveld blijft dat loopt perfect en is tot tots goed. CR7 en zijn Portugese maat mogen ook blijven en Salah ook. Van der Sar is sinds de patch een monster dus ook geen problemen.
Carlos had ik ook al naar gekeken , echt een jeugd held van me. Maar zijn baby kost al 500k dat vind ik echt veel te veel en telles kan nu echt niet meer.Joosie200 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 14:57:
[...]
Telles als LB naast Varane. Geeft hem perfect links en Telles naar Neymar ook. Maargoed die Telles is dan stats wise slechter dan je huidige LB. Of fix Roberto Carlos.
Speel div 1 / elite divisie dus moet wel een behoorlijk elftal hebben.
Maar eens over nadenken en anders sparen voor een goede icon
Goede optie inderdaad , linkt ook goed met varaneRhain schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:18:
[...]
Je zou op links Neymar kunnen zetten met Delaine op LB. Dan is Neymar wel op minder chem.. En bij elkaar 600k..
[ Voor 27% gewijzigd door Traeces op 23-01-2022 15:23 ]
Ik vind Tierney ww ook een prima linksachter, maar dat is persoonlijk en die linkt iets minder als je wat anders wil voor Pulisic.Traeces schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:18:
[...]
Carlos had ik ook al naar gekeken , echt een jeugd held van me. Maar zijn baby kost al 500k dat vind ik echt veel te veel en telles kan nu echt niet meer.
Met een Ligue 1 op de coach en straks met loyalty kom je op 8 chem.. 8 of hoger is toch te verwaarlozen? correct me if i'm wrong..Traeces schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:18:
[...]
Carlos had ik ook al naar gekeken , echt een jeugd held van me. Maar zijn baby kost al 500k dat vind ik echt veel te veel en telles kan nu echt niet meer.
[...]
Goede optie inderdaad , linkt ook goed met varanezal eens kijken hoeveel chem ik hem kan krijgen. Heb Essien nog op de bank maar gebruik die liever niet, kan totaal niet op tegen SIF kante en Bruno totgs.
8 chem is prima merk je geen hol van met 100 team chemRhain schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:33:
[...]
Met een Ligue 1 op de coach en straks met loyalty kom je op 8 chem.. 8 of hoger is toch te verwaarlozen? correct me if i'm wrong..
Ik zou je aanraden om jota numbersup eens te proberen. Past qua chem perfect in je team. Gaat als een speer, agile maar ook best sterk, en dodelijk voor de goal. Staat in mijn team LCAM, creëert kansen en kiest heel goed positie voor de goal. Nog steeds een van m'n beste spelers, div 2.Traeces schreef op zondag 23 januari 2022 @ 14:51:
[Afbeelding]
Even wachten op de mogelijke Varane SBC? Als ik de leaks moet geloven wordt dat een beest achterin met zijn autoblocks.Traeces schreef op zondag 23 januari 2022 @ 14:51:
[Afbeelding]
Of wellicht kijken of TOTY Ruben Diaz betaalbaar is.
Verder zoals eerder genoemd is Jota Numbers up zeker een fijne speler.
Snel, wendbaar en hoge agressie.
wijze woorden
Dacht gelezen te hebben maandag middenveld, woensdag verdediging, vrijdag nominees of de hele bups in totaal incl 12e man.Markvd1984 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 18:12:
Wanneer komen de ver en mid toty in de packs ?
Ik dacht dat middenveld vanaf 19:00 in packs kwam omdat de aanval er nog tot 19:00 in zit. Leek me dus logischer maar ik weer verder ook niet zekerJoosie200 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 18:17:
[...]
Dacht gelezen te hebben maandag middenveld, woensdag verdediging, vrijdag nominees of de hele bups in totaal incl 12e man.
Ik zie ze idd nu al in packs. Maar dan gaan Messi/Lewa/Mbappe toty dus out of packs tot ze later iedereen in packs gooien?Markmaas schreef op zondag 23 januari 2022 @ 18:41:
[...]
Ik dacht dat middenveld vanaf 19:00 in packs kwam omdat de aanval er nog tot 19:00 in zit. Leek me dus logischer maar ik weer verder ook niet zeker
Ja kloptJoosie200 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 19:03:
[...]
Ik zie ze idd nu al in packs. Maar dan gaan Messi/Lewa/Mbappe toty dus out of packs tot ze later iedereen in packs gooien?
Holy moly die Kante kaart🤩
:strip_exif()/f/image/ovO6EGWyIz2XXNhdOi7GGBLq.jpg?f=fotoalbum_large)
Auto defend robot in je team. DamnMarkmaas schreef op zondag 23 januari 2022 @ 19:05:
[...]
Ja klopt
Holy moly die Kante kaart🤩
[Afbeelding]
Ik had beter die 84 squad van gisteren kunnen bewaren voor de hero sbc.
Denk doe eens gek en open mijn 85x10 pack.
Ramos, Verrati, Sancho, Laporte, Thiago Silva, De Vrij, Carvajal, Ndidi, Llorris en Bernardo Silva. 4x een 85 maar het had ook 10x een 85 kunnen zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door Joosie200 op 23-01-2022 19:22 ]
Ik sla de hero over.. zijn er nog weinig die echt meer waard zijn als de sbc.Joosie200 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 19:08:
[...]
Auto defend robot in je team. Damn
Ik had beter die 84 squad van gisteren kunnen bewaren voor de hero sbc.
Spaar het allemaal maar op voor Varane 😇 die zal wel richting de 750k gaan
Enkel die Pele en Ginola lijken me wat.Augy schreef op zondag 23 januari 2022 @ 19:21:
[...]
Ik sla de hero over.. zijn er nog weinig die echt meer waard zijn als de sbc.
Ik krijg iig weer wat fodder terug in mijn club. Llorris had ik al untradable, de rest niet. Valt me nog mee met de duplicates. Maar geen toty uit mijn bewaarde packs tot zover.
Zou alleen blij zij met Ginola , de rest is niet spannend dus sla hem ook lekker over.Augy schreef op zondag 23 januari 2022 @ 19:21:
[...]
Ik sla de hero over.. zijn er nog weinig die echt meer waard zijn als de sbc.
City trouwens gelijk gespeeld
Same. Dus weg win streak en doei upgrade voor Cancelo HL?Traeces schreef op zondag 23 januari 2022 @ 19:26:
[...]
Zou alleen blij zij met Ginola , de rest is niet spannend dus sla hem ook lekker over.
City trouwens gelijk gespeeld
Yes, had hem in de hype verkocht voor de wedstrijd, ga clauss maar eens gebruiken icm aouar op cmJoosie200 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 19:31:
[...]
Same. Dus weg win streak en doei upgrade voor Cancelo HL?
Ik heb al een week lopen listen voor een kleine profit. Kreeg hem niet verkocht.Augy schreef op zondag 23 januari 2022 @ 19:37:
[...]
Yes, had hem in de hype verkocht voor de wedstrijd, ga clauss maar eens gebruiken icm aouar op cm
Tegen beter weten in Heroes sbc gedaan: Mostovoi, Cahill en Cole. Die laatste maar gekozen omdat die de hoogste rating heeft.
Terug naar 4-1-2-1-2
je hebt de kante kaart dan zeker niet gezienGunner_Youri schreef op zondag 23 januari 2022 @ 19:48:
Welkom TOTY Jorginho!!! Beste pack ooit in 10 jaar Fifa. Untradable maar moest ik 1 speler mogen kiezen van de middenvelders voor mijn team was hij het wel.

[ Voor 3% gewijzigd door harrybeuker op 23-01-2022 20:20 ]
Nou de Jorginho kaart ziet er ook erg goed uit. Wel med/med en 4/4, maar wat een stats!harrybeuker schreef op zondag 23 januari 2022 @ 20:20:
[...]
je hebt de kante kaart dan zeker niet gezien#beastmode die kante
Moest er wel een paar spelers voor kopen.. Dus "niks" is een groot woord. Maar relatief weinig idd.
Guaranteed 89 player pick pack voor jou. Nice. Het is dat ik geen zin heb om 3x totws te moeten kopen. Mijn huidige pack luck kennende zit er bij mij dudek, al jabber en Campos in.
Heb zijn mid destijds gepacked, maar ben niet onder de indruk.Wii4all schreef op zondag 23 januari 2022 @ 22:49:
Iemand die Figo nog gaat maken? 8 teams inleveren valt nog mee
Mooie stats, maar ingame wat log, mist veel kansen. Wel schitterende passing
wijze woorden
/f/image/kzByXLhcUBk5lmskrclCVze3.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 67% gewijzigd door Gunner_Youri op 24-01-2022 02:04 ]
Kan natuurlijk gewoon geluk zijn, maar het viel me wel op.
Team momenteel :
:strip_exif()/f/image/qN1pLUmKtoqvrshmFkOSmiNg.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben er alleen nog niet uit of ik Pele of Neymar in de spits zet naast CR7
[ Voor 4% gewijzigd door Traeces op 24-01-2022 09:28 ]
Sowieso Neymar op ST en dan Pele op CAM zetten. Dan heb je een leuke voorhoede zo.Traeces schreef op maandag 24 januari 2022 @ 09:26:
Door me Pele pick versneld Neymar en Delaine kunnen halen. Wel helaas even tijdelijk van Dijk moeten verkopen want had de 50K nodig om Delaine te kunnen kopenMe club is wel zielig leeg nu buiten de onderhandelbare spelers
![]()
Team momenteel :[Afbeelding]
Ben er alleen nog niet uit of ik Pele of Neymar in de spits zet naast CR7Denk Neymar door zijn 5/5*.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Dan word Pele waarschijnlijk een LMPartypooper schreef op maandag 24 januari 2022 @ 10:07:
[...]
Sowieso Neymar op ST en dan Pele op CAM zetten. Dan heb je een leuke voorhoede zo.
Kan iemand mij vertellen wat ingame het verschil is tussen 442 met cdm's en 4222 ? Blijven je cams meer in het midden hangen of functioneren ze gewoon als links en rechtsbuiten ?
Ze staan dan standaard iets hoger. Gebruik van 4-2-2-2 standaard om wat meer druk te zetten als ik 1 goal achter sta. Mocht helemaal hopeloos zijn, dan de switch naar 4-2-4 laatste 10 mins. <DIV1 - Elite>Traeces schreef op maandag 24 januari 2022 @ 10:16:
[...]
Dan word Pele waarschijnlijk een LM![]()
Kan iemand mij vertellen wat ingame het verschil is tussen 442 met cdm's en 4222 ? Blijven je cams meer in het midden hangen of functioneren ze gewoon als links en rechtsbuiten ?
Psn - Sevyxs
Gisteren even zo'n YT filmpje gekeken waar ze een berg hero picks openen. Het aantal Ginola's viel me toch vies tegen. Aangezien dat de enige speler is die in mijn team past en iets extra's toevoegt bewaar ik mijn schaarse fodder liever.Rhain schreef op maandag 24 januari 2022 @ 09:22:
Iedereen gefelicteerd met Ginola. Het is bijna een garanteed player pick zeg.. Er is al veel over gezegd, maar ik begin bijna te twijfelen dat m'n account geen pack-luck mag hebben.. Zit te twijfelen om eens een nieuw account aan te maken. Ja het is boo-hoo huilie huilie gedrag, maar begin het nu wel beetje beu te worden als je naar verhouding gaat kijken hoeveel uur er gespeeld is + packs er geopend zijn ondertussen.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Dacht ik doe van de dubbele fodder de icon player pick.
Keuzes uit inzaghi litmanen en delpiero, allen de baby versie.
Achja het blijft "gokken ".
Ja klopt, daarom sla ik die heroes ook maar over.fifanoob schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:59:
ik ben wel even genezen met packs doen. 400 euro packs opgespaard, weinig bijzonder.
Dacht ik doe van de dubbele fodder de icon player pick.
Keuzes uit inzaghi litmanen en delpiero, allen de baby versie.
Achja het blijft "gokken ".
Ik wacht nu tot een goede sbc nadeel daarvan is weer dat ik nu geen packs kan openen.
Er staan 3 87 rated spelers klaar die kan ik niet discarden omdat mn terughaal tegoed ook maar op1 staat.
Ik hoop echt dat ze daar wat aan gaan doen.
Het mooiste zou zijn als jeje packs nog kan openen als je bijv nog maximaal 20 kaarten hebt toe te kennen.
Burp
Dat zou idd mooi zijn, maar het past wss niet in de winstmaximalisatie-formuleWii4all schreef op maandag 24 januari 2022 @ 12:23:
[...]
Ja klopt, daarom sla ik die heroes ook maar over.
Ik wacht nu tot een goede sbc nadeel daarvan is weer dat ik nu geen packs kan openen.
Er staan 3 87 rated spelers klaar die kan ik niet discarden omdat mn terughaal tegoed ook maar op1 staat.
Ik hoop echt dat ze daar wat aan gaan doen.
Het mooiste zou zijn als jeje packs nog kan openen als je bijv nog maximaal 20 kaarten hebt toe te kennen.
awards? of bedoel je rewards? Die krijg je meteen als je klaar bent met de WL.Leoleo schreef op maandag 24 januari 2022 @ 13:04:
Hoe laat komen die WL awards nu ook alweer?
Blijft een raar spelletje, net 3/3 en de rewards weer binnen.. maandag lunch tijd is blijkbaar een goede tijd om te spelen 🤣 en dat met m'n enorm uitgeklede team aangezien ik wacht op varaneMoody2204 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 23:39:
[...]
Heb ik ook gedaan, ff pauze, maar hield het niet lang vol. Ik zou zeggen houdt moed! Ik zit inmiddels al weer een poos in div. 1 waarvan ik eerst ook dacht dat ik er niks te zoeken had. Maar gaandeweg krijg ik toch steeds meer feeling voor het spel en gaat ook de WL al 2x achter elkaar aardig goed (behalve de rewards dan, was weer niks vandaag).
Voor mij kwam er een omslag toen ik met 2 spitsen ben gaan spelen i.p.v. een systeem met 1 spits. Daarnaast kijk ik niet meer zo naar de populaire spelers, maar meer naar wat ik fijne spelers vind die bij mijn speelstijl passen. Plus dat ik selectief ben met de leuke sbc's. Zo heb ik inmiddels al ruim 600 wedstrijden gespeeld met Bernardo Silva. En die bevalt nog steeds op de cam positie!
Alleen als er straks veel meer TOTY kaarten gaan komen zal het wel weer ff lastiger gaan worden.
Tijdje terug 6x Theo Hernandez ingekocht voor 180k ps en nu weer verkocht voor 250k. Prima winst.
Club stock en net niet unassigned gegaan (wil zo nog packs kunnen openen)fifanoob schreef op maandag 24 januari 2022 @ 13:34:
nog mensen geïnvesteerd in zeldzame gouden spelers? Ik heb 350 spelers ingeslagen voor de upgrade sbc. Hopelijk kunnen we een beetje cashen.
Tijdje terug 6x Theo Hernandez ingekocht voor 180k ps en nu weer verkocht voor 250k. Prima winst.
Ja, maar CB leveren vaak de beste winst marges op.Robbio85 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 13:46:
Ben niet bekend met league upgrade sbc's, maar loont het dan om gold rares te kopen van de grote competities, ongeacht rating?
Voor hoeveel gaan die er straks op? (Is altijd toch een beetje een gok)Slurpie schreef op maandag 24 januari 2022 @ 13:47:
[...]
Ja, maar CB leveren vaak de beste winst marges op.
Verschilt, ligt aan de basis van de chem vereieste vaak.forzav schreef op maandag 24 januari 2022 @ 13:49:
[...]
Voor hoeveel gaan die er straks op? (Is altijd toch een beetje een gok)
Hoe lager die is hoe minder hard sommige omhoog knallen.
De WL is met 1 dag verlengd wegens de serverproblemen op vrijdag. Als je niet alle 20 WL-potjes hebt gespeeld, komen de rewards dus 1 dag later dan je gewend bent.Leoleo schreef op maandag 24 januari 2022 @ 13:04:
Hoe laat komen die WL awards nu ook alweer?
Jaa uiteraard, excusez. Was niet op de hoogte van de dag verlenging, bedankt.fifanoob schreef op maandag 24 januari 2022 @ 13:11:
[...]
awards? of bedoel je rewards? Die krijg je meteen als je klaar bent met de WL.
Ronaldo maar dat komt door persoonlijke voorkeur. Vind dat benz of salah hem eigenlijk moet winnen.Joosie200 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:05:
Amazon gaming pack is te claimen. Wie kiezen jullie als de twaalfde man: CR7, Benzema of Salah?
Door de populairiteit van Benzema FB en Salah leenspeler die je bij het Amazon pakket krijgt zal dat ook niet meehelpen.
Geen eerlijke stem eigenlijk op deze manier...
Uiteraard stemt de meute CR
Welke chemstyle heb je op hem?Traeces schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:54:
Vind tot nu toe die abi Pele echt een serieus lekker speler op de flank. Snel, wendbaar en heerlijke passing. Paar x al Neymar en CR7 alleen voor de keeper gezet.
https://www.futbin.com/22/squad/5169320
Ik zoek nog een laatste speler. Die komt te spelen op lam in een 4-2-3-1 en 4-4-2. En ook als rem RCM in een 4-1-2-1-2 (2).
Ik heb als mogelijkheden: Abedi Pele / Aouar WW / Fekir RTTK / FB Benz en anders nog ongeveer 600k aan coins..
[ Voor 30% gewijzigd door hmr op 24-01-2022 20:27 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Vorig jaar was die kaart snel al heel goedkoop omdat men hem tegen vond vallen
Stats zijn gelijk aan vorig jaar?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zal nu ook wel de eerste zijn die snel daalt, is in-game niet zo goed als z'n stats suggereren.
Hunter wil pure snelheid op de zijkantenhmr schreef op maandag 24 januari 2022 @ 20:22:
[...]
Welke chemstyle heb je op hem?
https://www.futbin.com/22/squad/5169320
Ik zoek nog een laatste speler. Die komt te spelen op lam in een 4-2-3-1 en 4-4-2. En ook als rem RCM in een 4-1-2-1-2 (2).
Ik heb als mogelijkheden: Abedi Pele / Aouar WW / Fekir RTTK / FB Benz en anders nog ongeveer 600k aan coins..
Even wat anders volgens mij is heel de kinder crèche vanavond weer los gelaten in TOTY talenten. Wat een triest volk weer zeg man man man.
Ik heb zijn 91 versie gepackt een paar dagen geleden, wat een monster. Superbehendig en weet veel goals te maken!Dani05 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 20:41:
[Afbeelding]
Toch leuk om zo je fodder kwijt te raken van alle opgespaarde pakketten voor toty 😅
En op een regenachtige avond in Stoke?_Uploader_ schreef op maandag 24 januari 2022 @ 21:02:
[...]
Ik heb zijn 91 versie gepackt een paar dagen geleden, wat een monster. Superbehendig en weet veel goals te maken!
Ja dan is hij helemaal niet meer te houden
Vandaag weer in div1 beland gelukkig. Hoewel ik niet zo vaak speel en ik de skillmoves nog niet zo goed beheers (croqueta en berba spins gebruik ik niet), vind ik het toch leuk om div1 weer behaald te hebben. Mijn team compenseert mijn onvermogen, laren we het maar zo stellen
Dat was toen zijn TOTSdutchgio schreef op maandag 24 januari 2022 @ 20:36:
Vorig jaar had hij ook nog 5 weakfoot.
Zal nu ook wel de eerste zijn die snel daalt, is in-game niet zo goed als z'n stats suggereren.
Toty was 4*
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb zijn 89 versie. Maar ik vind hem 3x niks. Hij speelt mijn fekir 87 in elk geval niet uit de basis.RR21 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 22:57:
Iemand de Kaka 91 sbc al gedaan of ervaring met zijn kaart? Wil hem misschien gaan doen. Zoveel high rated spelers in de club…

Stelt EA die max prijzen naar boven bij als een speler steeds voor de max prijs wordt verkocht?
jaRobbio85 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 10:58:
Zag dat Maignan WW extinct was (PS4/5). Kocht er dus snel eentje voor 100k, en toen kwam ik erachter dat de max buy now prijs 100k is![]()
Stelt EA die max prijzen naar boven bij als een speler steeds voor de max prijs wordt verkocht?
Nice, uit welke pack?xavento schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:29:
[Afbeelding]
Afgelopen week Cruyff, nu deze beest. Wat een luck
Premium upgrade pack
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/k98kpRDYo5Xaksipk0h70nx0.jpg?f=user_large)
blanc schijnt wel aardig te zijn....wat ik lees..
Als ik puur naar waarde kijk is puskas 1 miljoen en blanc 410.000
[ Voor 9% gewijzigd door Wii4all op 25-01-2022 12:41 ]
Burp
Hangt er vanaf welke posities jij ingevuld hebt en met welke spelers. Als jij al hoge untreadables hebt staan op die positie is de keuze snel gemaakt lijkt mij? En als jij bijvoorbeeld Mbappe voorin hebt lopen en Kimpembe achterin lijkt het mij ook wel een duidelijke keuze?Wii4all schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 12:36:
Welke zal ik kiezen...blanc of puskas
[Afbeelding]
blanc schijnt wel aardig te zijn....wat ik lees..
Als ik puur naar waarde kijk is puskas 1 miljoen en blanc 410.000
Zit er zo tegen aan te hikken dat ik niet fatsoenlijk packs kan openen omdat ik continue tegen dubbele untradeables aanloop...
nu is het 1 pack openen...6 dubbele...die stop ik dan in de meest geschikte sbc....en dan weer opnieuw zeg maar....
Burp