Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Nu online
Chaos EA trekt het niet meer 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:33
Prutsers, elke dikke promo weer hetzelfde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:39
Na 1 pakketje te hebben geopend loopt het ook hier helemaal vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Dan wacht ik nog maar ff een weekje met openen... Stuk of 50 packs opgespaard tot nu toe.... Heb komende week toch niet bijzonder veel tijd om te spelen, dus de club nog maar ff verder legen in SBC's komende week...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Moody2204 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 19:21:
Na 1 pakketje te hebben geopend loopt het ook hier helemaal vast.
Nou dan ben je verder gekomen dan ik, ik kom niet eens ingelogd 8)7 zowel op de ps5 als webapp werkt t niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Ik wacht ook tot ze er allemaal in zitten. Heb ik meteen nog wat extra pakketten om te openen. Zit nu op 75 ofzo. :) maar zal wel weer niks packen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 22:28
FUT ligt plat….
Kan ook alleen maar bij EA

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nachtapotheker schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 19:26:
[...]

Nou dan ben je verder gekomen dan ik, ik kom niet eens ingelogd 8)7 zowel op de ps5 als webapp werkt t niet.
Ik kom er nu ook helemaal niet meer in inmiddels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kak zat gewoon in fifa , ga er uit denk open me packs op de tel. Dus niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Met de fodder kan ik straks hopelijk Vidic gratis doen.
Kaka is helaas te duur.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Valandil schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 19:39:
Met de fodder kan ik straks hopelijk Vidic gratis doen.
Kaka is helaas te duur.
Haha. Dat zat ik ook te denken. Ik heb zo veel untradeable packs dat ik daarvan wel een icon sbc moet gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Valandil schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 19:28:
FUT ligt plat….
Kan ook alleen maar bij EA
Blijft bijzonder. Met name het totale gebrek aan communicatie hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
@fifanoob ben wel benieuwd of jij met al je packs een toty hebt gepackt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
saert schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 20:02:
[...]

Blijft bijzonder. Met name het totale gebrek aan communicatie hierover.
Als ze maar geld binnen harken vinden ze het verder wel best

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:29
Moody2204 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 20:11:
[...]

Als ze maar geld binnen harken vinden ze het verder wel best
En wij elke keer maar weer het spel kopen, eventueel extra geld investeren daarnaast nog en we blijven dit allemaal zelf accepteren…..

Vreemd wel eigenlijk…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
Het is bizar dat na elke promo dit gebeurd
Zouden ze toch wel een keer kunnen incalculeren lijkt mij

Hopelijk geven ze nog een cadeautje
Toty mbappe vind ik wel prima tegemoetkoming 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Sleehond schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 20:16:
[...]

En wij elke keer maar weer het spel kopen, eventueel extra geld investeren daarnaast nog en we blijven dit allemaal zelf accepteren…..

Vreemd wel eigenlijk…
Ja ik heb al meermaals gezworen het nooit meer te kopen. Maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
Dacht ik open nu 85x3 aanvallers
Cavani 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gaat iemand die Kane nog doen?

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GWLx-RpNoPgx_zh2ziZxjB263Y0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KQABPieNeOqIqAnetQiKS3CT.png?f=fotoalbum_large
Uit simpele Jumbo gold
Ineens dit 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markvd1984 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 20:35:
Dacht ik open nu 85x3 aanvallers
Cavani 😅
Zit jij er weer in dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
Via app idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:09
Nou.. via de app lukt me niet hoor. Nog steeds de melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
In een rare mega pack Kane, Benzema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Packs was echt bagger. Maar voor 50K toch Vidic kunnen doen.
Lijkt me een leuke verdediger. Zijn loan geprobeerd en die beviel goed!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Markvd1984 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 20:09:
@fifanoob ben wel benieuwd of jij met al je packs een toty hebt gepackt
hehe heb nog niks geopend. Nog niet in de mogelijkheid geweest. Denk dat ik na VI mijn ps5 opstart. Echter zit ik nog wel in twijfel. Knal ik nu alles er meteen door heen of bewaar ik nog een deel voor als alles in packs zit..

Ik laat uiteraard nog wel weten wat ik allemaal gepackt heb, najah wat noemenswaardig is dan ;p

Of als je beetje bekend bent met twitch, kans is ook aanwezig dat ik de stream even aan zet, dit omdat we met veel lui op discord zitten en meerdere mensen gespaard hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Valandil schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:17:
Packs was echt bagger. Maar voor 50K toch Vidic kunnen doen.
Lijkt me een leuke verdediger. Zijn loan geprobeerd en die beviel goed!
Vorig jaar tot aan tots zijn prine gebruikt , prima verdediger. Zijn positie kiezen is zo goed dat je de pace vrij weinig merkt.

Hier 2x Kane
TAA
Verratti en nog een lading 85 spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:09
+/- 80 goede packs er door gejaagd. Zo'n beetje elke 88+ keeper en kane en haaland gepackt. Voor de rest BIZAR veel dubbele kaarten gekregen. En niet niet eens genoeg fodder voor een icon pack. Ook de 25x 81 82 en 83 geopend. Wirtz 3x en meunier totw 2x . Ik wist dat ik geen toty zou krijgen maar hoeveel dubbele kaarten ik nu had is echt schandalig

[ Voor 16% gewijzigd door 038Zwolle op 21-01-2022 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:42
Vorig jaar mbappe, dit jaar niks. Helaas pindakaas 🤣

Had ook niks meer verwacht na KdB SS, kante IF en CR

[ Voor 37% gewijzigd door Augy op 21-01-2022 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Ik zie het al, ik bewaar mijn goeie packs wel voor een andere promo, future stars ofzo. Probability toty bij 100k pack <1%.

Dit ziet er wel goed uit, Varane Flashback: https://twitter.com/FutSh.../1484640456596197384?s=20

Past totaal niet in mijn team, maar denk dat ik hem toch doe als hij betaalbaar is. Wss gaat hij ooit van pas komen....

[ Voor 48% gewijzigd door Robbio85 op 21-01-2022 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:51
Robbio85 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:19:
Ik zie het al, ik bewaar mijn goeie packs wel voor een andere promo, future stars ofzo. Probability toty bij 100k pack <1%.

Dit ziet er wel goed uit, Varane Flashback: https://twitter.com/FutSh.../1484640456596197384?s=20

Past totaal niet in mijn team, maar denk dat ik hem toch doe als hij betaalbaar is. Wss gaat hij ooit van pas komen....
Betaalbaar?
Als je al een vermogen kwijt bent voor Gundugan dan gaat deze helemaal een vermogen kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
joenes30 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:47:
[...]

Betaalbaar?
Als je al een vermogen kwijt bent voor Gundugan dan gaat deze helemaal een vermogen kosten.
Relatief... met zo'n Varane in je team kun je het tot TOTS uithouden waarschijnlijk.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:55
Geen TOTY uit de 40 packs, maar wel tradable Kante als hoogste en uit de icon pick (na vele beroerde icons gepakt te hebben) _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BHVyyanonFD9Iem7wXzQsAqs3mw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l22eRpkOXjxoFjNTDrR040yG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 16:42
Ik v het er stilaan over aan het gaan met die Fransozen... Als je ziet welke Franse OP's (of toch sterke spelers voor een schappelijke prijs) er allemaal al zijn uitgekomen: Benzema FB, Fekir, Aouar, Capoue, Kanté FB, Nkunku POTM, Banza, Payet HL, Claus HL... En dan zwijg ik nog over een gewone simpele Kimpembe gold.
Daarbij nog is het 'foutje' van Mbappé Next Generation en 5 spelers van PSG in TOTY (uit de minste van de top 5 leagues).
Je zou stilaan zeggen dat France Football niet alleen de Ballon d'Or 'uitkiest' (nog zo een lachertje......)

[ Voor 3% gewijzigd door trees op 22-01-2022 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
_Uploader_ schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:31:
Geen TOTY uit de 40 packs, maar wel tradable Kante als hoogste en uit de icon pick (na vele beroerde icons gepakt te hebben) _/-\o_
[Afbeelding]
Na deze post toch nog maar eens een PP gedaan.
Keuze uit baby inzagi, koeman, hierro... na Wright , Owen en de icon tokens die ik allemaal gehaald heb en niks nuttigs uit gekregen heb ben ik er wel weer even klaar mee

[ Voor 10% gewijzigd door 038Zwolle op 22-01-2022 00:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
038Zwolle schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:49:
[...]

Na deze post toch nog maar eens een PP gedaan.
Keuze uit baby inzagi, koeman, hierro... na Wright , Owen en de icon tokens die ik allemaal gehaald heb en niks nuttigs uit gekregen heb ben ik er wel weer even klaar mee
Eerder kreeg ik Rush en Gattuso uit de base icon packs, maar jouw packluck zit flink tegen :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Robbio85 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:52:
[...]

Relatief... met zo'n Varane in je team kun je het tot TOTS uithouden waarschijnlijk.
Daar heb je wel gelijk in.
De kaart lijkt een end game kaart te worden.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Nachtapotheker
De investeringen van de afgelopen periode hebben zich goed uitbetaald. Sommige kaarten zijn echt boven verwachting hard omhoog gegaan gisteren. Team is nu bijna zoals ik het wil hebben. Morgen nog onze vriend Ginola ophalen (hopelijk gaat die weer onder de 1mil bij de hero player pick die aanstaande zou moeten zijn).

En dan weer investeren en sparen voor een blauwe Messi of een leuke Future Star. Misschien nog een keer Kessie vervangen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/38cyyl8Vk8Ghcq3UVDWzgfG3pZg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z04i5Jd4JOWYpACLNOEgJRMZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
Nachtapotheker schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:11:
De investeringen van de afgelopen periode hebben zich goed uitbetaald. Sommige kaarten zijn echt boven verwachting hard omhoog gegaan gisteren. Team is nu bijna zoals ik het wil hebben. Morgen nog onze vriend Ginola ophalen (hopelijk gaat die weer onder de 1mil bij de hero player pick die aanstaande zou moeten zijn).

En dan weer investeren en sparen voor een blauwe Messi of een leuke Future Star. Misschien nog een keer Kessie vervangen.

[Afbeelding]
poah! heerlijk team! echt knap dat investeren en cashen. ik heb dat inzicht niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

hmr

Lukaku 88 hoogste uit al mijn packs…

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
De investeringen van de afgelopen periode hebben zich goed uitbetaald.

[Afbeelding]
Dat is nog eens een bazen elftal. Hoe speelt WW Ibra? En is HL Virgil een goede stap vooruit boven zijn gold versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
korte samenvatting van mijn packs. Rommel rommel en nog eens rommel. Denk ongeveer 400k aan coins bij gekregen. Terwijl ik omgerekend meer dan 400 eu aan packs heb geopend. Achja dat is fifa

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
fifanoob schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:39:
korte samenvatting van mijn packs. Rommel rommel en nog eens rommel. Denk ongeveer 400k aan coins bij gekregen. Terwijl ik omgerekend meer dan 400 eu aan packs heb geopend.
Mijn reactie zou eerder zo zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aiDPc-fo9g9bX4-E78XLzNaeM3M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FBPX4gFV4lpELZzeb15FchLF.gif?f=user_large

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Joosie200 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:00:
[...]

Dat is nog eens een bazen elftal. Hoe speelt WW Ibra? En is HL Virgil een goede stap vooruit boven zijn gold versie?
Thanks, ben er erg blij mee. Ibra is geweldig, beste spits voor mijn spel tot op heden (heb nog niet gespeeld sinds Mbappe toty er is, dus kan nog veranderen :)).
Hij is sterk, beweeglijk, scoort uit alle hoeken en standen, voorzetten geven eb koppen is weer leuk met hem.
Bij van Dijk merk ik vooral verschil in de reactie snelheid bij counters. Verder maakt het niet veel verschil met de gold kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
harrybeuker schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:33:
[...]

poah! heerlijk team! echt knap dat investeren en cashen. ik heb dat inzicht niet :P
Dit keer is de response van de markt ook wel extreem, had ik niet verwacht. Bijv een IF Goretzka die van 100k naar 150k schiet had ik niet verwacht. Maar het is wel lekker als trader :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:25
De markt wordt eindelijk ook weer overspoeld met goedkope goldkaarten, dat was afgelopen week echt een drama omdat iedereen zijn packs vasthield.

Mijn club was bijna leeg, maar inmiddels weer 400 kaarten a 350/400 ingeslagen die redelijk snel voor minimaal het dubbele weer uit mijn club verdwijnen met al die SBC’s

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-09 22:22

[Afbeelding]
Heb je al met Fofana gespeeld? Ik vind hem de coins echt niet waard. Renato Sanchez en Ghoundouzie vind ik allebei beter, net als Kante 2if.

Lekker team verder wel hoor! Ben jaloers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Augy je hebt gelijk betreft Ronaldo , sinds de patch raakt hij helemaal niks meer. Hij ligt ook continu op de grond als hij geraakt word. Ga eens een enige op hem proberen ipv hunter nu.

Hij reageert echt mega traag overal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Sowieso die verrekte patches. Vorige week liep mij WL echt 10x beter.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Traeces schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 12:18:
@Augy je hebt gelijk betreft Ronaldo , sinds de patch raakt hij helemaal niks meer. Hij ligt ook continu op de grond als hij geraakt word. Ga eens een enige op hem proberen ipv hunter nu.

Klinkt als een doorsnee speler van het Portugese elftal in een wedstrijd tegen Oranje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 12:22:
Sowieso die verrekte patches. Vorige week liep mij WL echt 10x beter.
Vind momenteel zo bizar traag spelen, zit ook enorme delay in de game play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 12:18:

Als target man schiet hij ze er weer ouderwets in.. moest wel heel erg wennen aan de gameplay terwijl er niet zoveel veranderd leek.. maar goed, da's ook iedere patch zo

Laat even weten hoe hij met engine is, als eenzame spits in de 4-2-3-1 is pace niet enorm belangrijk aangezien hij een sprint duel sws wel verliest 🙈

Iemand al met Kane gespeeld? Sbc lijkt me vrij prijzig

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 22-01-2022 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 12:27:
[...]

Vind momenteel zo bizar traag spelen, zit ook enorme delay in de game play.
Sinds die patch krijg ik ook de vreemdste getallen te zien bij de ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 12:46:
[...]

Als target man schiet hij ze er weer ouderwets in.. moest wel heel erg wennen aan de gameplay terwijl er niet zoveel veranderd leek.. maar goed, da's ook iedere patch zo

Laat even weten hoe hij met engine is, als eenzame spits in de 4-2-3-1 is pace niet enorm belangrijk aangezien hij een sprint duel sws wel verliest 🙈

Ga zo WL spelen dan laat ik het wel weten, kwali het Ff snel geprobeerd toen lag hij niet te dweilen op de grond na een paar x tegen kimpembe aan te komen. Dus beter blijft dat zo met engine er op.

Ga hem niet doen, vind Kane altijd een tank + prijzig geintje als hij dramatisch speelt.
Moody2204 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 12:49:
[...]

Gister avond speelde alles wel fijn, amper last van die update aan passing. Maar vandaag is het weer een flipper kast en reageert alles mega traag.

Valt me wel op dat van der Sar ineens ballen pakt. En duwt ze nu ook normaal weg ipv vol door het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 13:00:
[...]

Ga zo WL spelen dan laat ik het wel weten, kwali het Ff snel geprobeerd toen lag hij niet te dweilen op de grond na een paar x tegen kimpembe aan te komen. Dus beter blijft dat zo met engine er op.

Ga hem niet doen, vind Kane altijd een tank + prijzig geintje als hij dramatisch speelt.

[...]

Gister avond speelde alles wel fijn, amper last van die update aan passing. Maar vandaag is het weer een flipper kast en reageert alles mega traag.

Valt me wel op dat van der Sar ineens ballen pakt. En duwt ze nu ook normaal weg ipv vol door het midden.
Kimpemde is ook een fraud, die boekt iedereen naar de grond 🤣 zelfde als die CV van bayern, upacamo oid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Moody2204 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 12:49:
[...]

ja is een bug, heb ik ook. Alleen bij fut champs wedstrijden, bij rivals weer niet. Het blijft ea, dikke amateurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

hmr

Wl speelt vloeiend hier, gebeuren alleen wat rare dingen her der.. ik speel weer tot de rank met 3 picks en vind het dan weer mooi geweest

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30

[Afbeelding]
Cuadrado IF?
Aanvallend echt top, snel,5* skills en heel behendig.
Daarom kan hij zn zwakke punten compenseren namelijk fysiek en puur verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Laatst online: 16:19
Weet iemand de tussenstand Messi/Lewandowski? Heb nog niet gekozen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Er!k schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 15:02:
Weet iemand de tussenstand Messi/Lewandowski? Heb nog niet gekozen...
49 om 51 procent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Deze snap ik even niet, is er een vote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 13:00:
[...]

[...]

Net 1 potje gespeeld en m'n team loopt in de modder. Vanaaf nog eens proberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Augy schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 15:45:
[...]

Deze snap ik even niet, is er een vote?
Nee er zijn weer team event objectives als toen met Henry vs Keane oid. Of toen met Gullit vs Zidane in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Joosie200 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 15:58:
[...]

Nee er zijn weer team event objectives als toen met Henry vs Keane oid. Of toen met Gullit vs Zidane in het begin.
Ow die 🤣 ben voor Messi gedaan, een loan toty kan altijd van pas komen en elftal L1 stond al klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Augy schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:12:
[...]

Ow die 🤣 ben voor Messi gedaan, een loan toty kan altijd van pas komen en elftal L1 stond al klaar
Same. Had al loan Mbappe en Cruyff + 12 loan gold Messi. Nu zijn toty erbij. Heb ik tenminste een dijk van een aanvalslinie bij friendlies. _/-\o_

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Timk10 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 15:45:
Mensen, alvast veel geluk gewenst bij het openen van je packs vanavond, moge het hele forum maar een TOTY packen!

Ik zit echt te twijfelen over die icon-pp sbc. Hij is zo overpriced eigenlijk. Maarja. Het is wel weer een kans op een Pele, Maradona, Cruijff, Gullit of Vieira. Hoe ging het bij jullie? Blij dat je hem gedaan hebt of niet?
Dus dit zei ik gisteren. Vandaag toch gezwicht voor de Icon-pp sbc. Say hello to my new striker for the rest of the year :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pFatr9QLUp6KKW9_kD-BugZPJaQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6s7LLQTURUPIrKet939CFsjL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Als de servers van EA brak zijn, is Zidane (base) meer een handicap dan een toegevoegde waarde. Hij is van nature wat log, maar normaal wegen de voordelen op tegen de nadelen. Maar bij een slechte verbinding is het kansloos.

Net sta ik 3-0 achter, wissel tijdens de rust Bernardo Silva ipv Zidane, en het eindigt 3-5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
AequitasII schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:48:
[...]

Heb je al met Fofana gespeeld? Ik vind hem de coins echt niet waard. Renato Sanchez en Ghoundouzie vind ik allebei beter, net als Kante 2if.

Lekker team verder wel hoor! Ben jaloers.
Ja ik had zijn potm al, maar die headliner voelt niet heel veel beter idd. Hij is UT overigens, net als Dudek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
joenes30 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 14:39:
[...]

Cuadrado IF?
Ipv Florenzi bedoel je? Ik ben op zich zeer tevreden over Florenzi :) toch bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Timk10 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:49:
[...]

Dus dit zei ik gisteren. Vandaag toch gezwicht voor de Icon-pp sbc. Say hello to my new striker for the rest of the year :D
[Afbeelding]
Zo je hebt vast staan gillen als een gek. Gefeliciteerd ☺️☺️ Welke pp was het? Base & mid of base mid & prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Augy schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 12:46:
[...]

Ja ik heb hem, en echt geweldig! Zn dribbel in de 16 is echt heerlijk (L2+R2 dribble), en pakt bijna elk kopduel. Ben een speler in Div 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Capsaicin schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:57:
Als de servers van EA brak zijn, is Zidane (base) meer een handicap dan een toegevoegde waarde. Hij is van nature wat log, maar normaal wegen de voordelen op tegen de nadelen. Maar bij een slechte verbinding is het kansloos.

Net sta ik 3-0 achter, wissel tijdens de rust Bernardo Silva ipv Zidane, en het eindigt 3-5.
Hier ook met Ronaldo wat een drama die servers vandaag. Continu de meest vage ballen. Met als toppunt ga net 2 tegen 1 op de keeper af. Salah geeft volledig de bal ineens achter Bernardo Silva. 100% doelpunt om zeep geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
Nachtapotheker schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 17:02:
[...]

Ipv Florenzi bedoel je? Ik ben op zich zeer tevreden over Florenzi :) toch bedankt voor de tip.
kost geen drol die Cuadrado IF.
Misschien kan je hem een keer testen.
Dat ga ik ook maar eens doen met Florenzi aangezien jij daar wel tevreden mee bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Deze zou vandaag moeten komen. Ik hoop dat de sbc requirements enigszins schappelijk zijn, ideale b2b cm en past perfect in mijn team.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bOImZ1GJfBnGraqb4-A-_02NuH0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KlbuT17qwk8s4ag5VDO2sA3x.png?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door Robbio85 op 22-01-2022 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
joenes30 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 17:32:
[...]
kost geen drol die Cuadrado IF.
Misschien kan je hem een keer testen.
Dat ga ik ook maar eens doen met Florenzi aangezien jij daar wel tevreden mee bent.
Das waar, kan altijd proberen :) Ik heb heel lang met Rulebreaker 89 Alexander Arnold gespeeld die was ook fijn, florenzi doet er tegen de verwachting in niet voor onder. Snap niet dat hij zo cheap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:25
Een icon player pick sbc doen of wachten op Lucas Paqueta sbc? Tot nu toe niet echt succes gehad met de icon sbc's; base Casillas, mid Vieiri, mid Veron, base Raul. Eusebio in mijn team is trouwens verhandelbaar. Een dijk van een speler, neemt mijn hele team op sleeptouw. Kan ook echt alles in zijn eentje. Mocht je nog veel coins over hebben en je zoekt een aanvaller dan is hij je man!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3OVKQI4VYfH0SuuQiYqY2V0PJQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d7WkTIQtF7GZY166jkgTfxbN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Lashrom op 22-01-2022 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
joenes30 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 14:39:
[...]

Cuadrado IF?
Tijdje hem gebruikt voor de Cordoba link , maar was niet echt onder de indruk.

Hij is redelijk , maar ook zwak en positioneel slecht. Darmian showdown is vele malen beter.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
SuperCrisz schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 17:10:
[...]

Zo je hebt vast staan gillen als een gek. Gefeliciteerd ☺️☺️ Welke pp was het? Base & mid of base mid & prime
Hahahaha ik zat in een party met een maat van me en hij hoorde een tijdje alleen maar ‘HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO’ door z’n speakers :D

Was de base&mid pack, geen icon swap sbc. Dus zo’n beetje de dikste W mogelijk uit dat pack - nog steeds beetje in ongeloof haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Robbio85 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 17:54:
Deze zou vandaag moeten komen. Ik hoop dat de sbc requirements enigszins schappelijk zijn, ideale b2b cm en past perfect in mijn team.

[Afbeelding]
Daar is ie dan… alleen geen fodder of echt coins meer 😢

Wil juist Aouar vervangen die nu als b2b cm staat.
Ga even kijken of ik mijn club kan legen.
84 / 85 en 86… best prijzig

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wie heeft de 81+x11 gedaan? Ik kom gewoon fodder te kort door alle eerdere sbc's om deze te doen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Suarez en Moreno, de rest was 83 en lager

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Sterling en lager

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Lashrom schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 18:53:
Een icon player pick sbc doen of wachten op Lucas Paqueta sbc? Tot nu toe niet echt succes gehad met de icon sbc's; base Casillas, mid Vieiri, mid Veron, base Raul. Eusebio in mijn team is trouwens verhandelbaar. Een dijk van een speler, neemt mijn hele team op sleeptouw. Kan ook echt alles in zijn eentje. Mocht je nog veel coins over hebben en je zoekt een aanvaller dan is hij je man!

[Afbeelding]
Jij hebt qua rode picks ook niet te klagen zie ik. Nice man 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 038Zwolle
Mijn FUT seizoen is voorbij. Na mijn verschrikkelijke packluck (elite en wl tot 11 wins elke week) alle icon swaps gedaan te hebben inclusief het verschrikkelijke Squar battles en werkelijk niks bruikbaars te krijgen, met icon sbcs Owen, Wright , hierro te hebben gekregen en de patches die keer op keer de gameplay veranderen waardoor je je speelstijl weer moet aanpassen... ben ik er klaar mee. Handelen kan ik ook niet en wil ik ook geen tijd voor maken. Ik wens jullie allemaal het beste toe en wellicht tot volgend seizoen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Valandil schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 19:11:
[...]

Daar is ie dan… alleen geen fodder of echt coins meer 😢

Wil juist Aouar vervangen die nu als b2b cm staat.
Ga even kijken of ik mijn club kan legen.
84 / 85 en 86… best prijzig
Heb Barella HL verkocht, krijg daar dan Paqueta voor in de plaats en dan houd ik flink wat coins over. Qua fodder ziet het er wel treurig uit in de club… flink schrapen.

Sluit niet uit dat ik Barella nog eens terug haal, geweldige kaart en perfect link met showdown Darmian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Salah en Aguero, fijn had al TOTGS Salah 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Valandil schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 18:59:
[...]

Tijdje hem gebruikt voor de Cordoba link , maar was niet echt onder de indruk.

Hij is redelijk , maar ook zwak en positioneel slecht. Darmian showdown is vele malen beter.
Zo zie je maar, bij iedereen verschillend.
Hij valt bij meer op dan Theo IF deed.
Aanvallend vindt ik hem veel beter dan elke back die ik gebruikt heb.
Maargoed, ik snap dat een hoop mensen liever een back hebben die beter kan verdedigen.
Voor mij geen probleem, met zn snelheid en behendigheid blijft hij uit de problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
038Zwolle schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 19:40:
Mijn FUT seizoen is voorbij. Na mijn verschrikkelijke packluck (elite en wl tot 11 wins elke week) alle icon swaps gedaan te hebben inclusief het verschrikkelijke Squar battles en werkelijk niks bruikbaars te krijgen, met icon sbcs Owen, Wright , hierro te hebben gekregen en de patches die keer op keer de gameplay veranderen waardoor je je speelstijl weer moet aanpassen... ben ik er klaar mee. Handelen kan ik ook niet en wil ik ook geen tijd voor maken. Ik wens jullie allemaal het beste toe en wellicht tot volgend seizoen 8)7
Snap je, bad packluck verpest gewoon het spelletje.
Keer op keer op keer fodder krijgen werkt demotiverend.
Het is dat ik nog wat handel bedrijf anders was het voor mij ook ruk dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Nachtapotheker schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 18:12:
[...]

Das waar, kan altijd proberen :) Ik heb heel lang met Rulebreaker 89 Alexander Arnold gespeeld die was ook fijn, florenzi doet er tegen de verwachting in niet voor onder. Snap niet dat hij zo cheap is.
15 k op xbox.
Ga hem zeker testen.
Was verbaasd toen ik de stats zag.
Gewoon heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:43
Joosie200 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 19:17:
Wie heeft de 81+x11 gedaan? Ik kom gewoon fodder te kort door alle eerdere sbc's om deze te doen :')
84 team is ook redelijk prijzig, dan is het maar de vraag of je er iets hogers uithaalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 20:03:
[...]

84 team is ook redelijk prijzig, dan is het maar de vraag of je er iets hogers uithaalt.
Voor 20k gedaan. Ibra, Aspas, Werner, Volland als beste. Ach ja: viel te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Joosie200 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 20:22:
[...]

Voor 20k gedaan. Ibra, Aspas, Werner, Volland als beste. Ach ja: viel te verwachten.
Hier ben yedder IF en moreno als hoogste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Robbio85 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 19:40:
[...]

Heb Barella HL verkocht, krijg daar dan Paqueta voor in de plaats en dan houd ik flink wat coins over. Qua fodder ziet het er wel treurig uit in de club… flink schrapen.

Sluit niet uit dat ik Barella nog eens terug haal, geweldige kaart en perfect link met showdown Darmian.
Toch nog wat fodder gevonden en na wat schrapen en een totw + Navas in de pack reward hem in totaal voor 50k hem kunnen doen.

Morgen maar uittesten

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL afgemaakt ondanks die bagger servers. Morgen geen tijd dus moest wel. Gelukkig gewoon makkelijk 50 punten gehaald.

Geen toty maar wel een lekkere pack net Ramos , Modric en rodri. Picks muller en gulasky. Die in de upgrade sbc gestopt , sif barrella.

Moet wel even me tl leeg gaan maken die zit echt vol ook :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Als we nou allemaal bij teamevenementen voor Messi kiezen dan voorzie ik geen probleem

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd102
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-09 09:06
Sjoerd102 schreef op zondag 26 december 2021 @ 12:51:
Geen idee of dit het goede topic is.
Zoals bekend heeft Fifa 22 niet meer de licenties om oa de namen van Juventus, Lazio Roma, AS Roma te gebruiken.
Weet iemand wat een goede patch/add-on om deze toch te kunnen toevoegen?
Straks deze Mod gedownload https://www.fifermods.com/fifa22-realismmod
Hiermee heb je dus wel de officiele namen in het spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik ga even een FIFA pauze inlassen tot het einde van het seizoen 🙈

Word met Rivals al avonden bizar afgeslacht in div2 haha.

Al m'n relatief waardevolle spul verkocht en nu met 1mio op de bank en een lekker basis team voor wat ontspannen geklooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 23:04:
Ik ga even een FIFA pauze inlassen tot het einde van het seizoen 🙈

Word met Rivals al avonden bizar afgeslacht in div2 haha.

Al m'n relatief waardevolle spul verkocht en nu met 1mio op de bank en een lekker basis team voor wat ontspannen geklooi :)
Heb ik ook gedaan, ff pauze, maar hield het niet lang vol. Ik zou zeggen houdt moed! Ik zit inmiddels al weer een poos in div. 1 waarvan ik eerst ook dacht dat ik er niks te zoeken had. Maar gaandeweg krijg ik toch steeds meer feeling voor het spel en gaat ook de WL al 2x achter elkaar aardig goed (behalve de rewards dan, was weer niks vandaag).

Voor mij kwam er een omslag toen ik met 2 spitsen ben gaan spelen i.p.v. een systeem met 1 spits. Daarnaast kijk ik niet meer zo naar de populaire spelers, maar meer naar wat ik fijne spelers vind die bij mijn speelstijl passen. Plus dat ik selectief ben met de leuke sbc's. Zo heb ik inmiddels al ruim 600 wedstrijden gespeeld met Bernardo Silva. En die bevalt nog steeds op de cam positie!
Alleen als er straks veel meer TOTY kaarten gaan komen zal het wel weer ff lastiger gaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 23:39:
[...]

Heb ik ook gedaan, ff pauze, maar hield het niet lang vol. Ik zou zeggen houdt moed! Ik zit inmiddels al weer een poos in div. 1 waarvan ik eerst ook dacht dat ik er niks te zoeken had. Maar gaandeweg krijg ik toch steeds meer feeling voor het spel en gaat ook de WL al 2x achter elkaar aardig goed (behalve de rewards dan, was weer niks vandaag).

Voor mij kwam er een omslag toen ik met 2 spitsen ben gaan spelen i.p.v. een systeem met 1 spits. Daarnaast kijk ik niet meer zo naar de populaire spelers, maar meer naar wat ik fijne spelers vind die bij mijn speelstijl passen. Plus dat ik selectief ben met de leuke sbc's. Zo heb ik inmiddels al ruim 600 wedstrijden gespeeld met Bernardo Silva. En die bevalt nog steeds op de cam positie!
Alleen als er straks veel meer TOTY kaarten gaan komen zal het wel weer ff lastiger gaan worden.
Haha seizoen duurt nog 2 weken en blijf wat sb voor rewards doen. Ben idd weer aan het bouwen naar een 2 spitsen, denk een 4-1-2-1-2 met mbappe en CR voorin.

Hou wel die varane in de gaten, hopelijk enigszins een normale sbc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zondag 23 januari 2022 @ 05:52:
[...]

Haha seizoen duurt nog 2 weken en blijf wat sb voor rewards doen. Ben idd weer aan het bouwen naar een 2 spitsen, denk een 4-1-2-1-2 met mbappe en CR voorin.

Hou wel die varane in de gaten, hopelijk enigszins een normale sbc
Ja, dat speel ik nu ook en bevalt me prima. Nu moet ik wel zeggen dat Mbappé goud en Icardi FB wel een lekker combi vormen voorin. Vullen elkaar goed aan.
Pagina: 1 ... 76 ... 128 Laatste