Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:38
Joosie200 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:13:
[...]

Net als met de Tweakers awards is het een populariteitspoll. Bij fut welke toty wil je packen. Ik betwijfel dat de meerderheid van de stemmers gekeken heeft naar de prestaties per team / speler.
De poll ging gisterenavond dicht toch? Die uitslag is echt niet door de poll bepaald. Een simpele bot had 5000 stemmen in kunnen voeren.
Wat wel zo kan zijn is dat EA voorkeur al had gezien mensen dan meer packs gaan kopen en openen.

[ Voor 9% gewijzigd door bvbal79 op 19-01-2022 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
bvbal79 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:15:
[...]

De poll ging gisterenavond dicht toch? Die uitslag is echt niet door de poll bepaald. Een simpele bot had 5000 stemmen in kunnen voeren.
Wat wel zo kan zijn is dat EA voorkeur al had gezien mensen dan meer packs gaan kopen en openen.
Ik bedoel meer: men kiest denk ik op wie wil ik kans maken om een toty versie te packen. Dat is leidend. En een KDB / Hakimi zijn gewoon twee die men nu al gebruikt en graag een toty van zien. CR7 zal wel de twaalfde man zijn, al heb ik zelf Benzema gekozen. Vind zijn flashback nog steeds meer dan prima.

Alleen Ruben Dias en Jorghino kan ik niet plaatsen. Maar ik volg geen enkele buitenlandse competitie dus ken hun prestaties niet. Zie ze ook niet voorbij komen als meta speler in fut videos online.

En idd EA wil dat mensen packs gaan kopen. Dat doe je alleen als je zeker weet dat de grote favorieten van iedereen wereldwijd: een Messi, CR7, Kante, KDB, Cancelo, Mbappe erin komen. Ze doen dan wel: stem op je eigen toty spelers. Maar er zit een verdienmodel aan vast. Hoe geliefder de speler (EA zal vast weten wat de meest verhandelde speler is per console) hoe sneller mensen packs willen kopen als ze door de drop rate weinig uit hun bewaarde stash halen.

[ Voor 34% gewijzigd door Joosie200 op 19-01-2022 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:17
Joosie200 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:18:
[...]

Ik bedoel meer: men kiest denk ik op wie wil ik kans maken om een toty versie te packen. Dat is leidend. En een KDB / Hakimi zijn gewoon twee die men nu al gebruikt en graag een toty van zien. CR7 zal wel de twaalfde man zijn, al heb ik zelf Benzema gekozen. Vind zijn flashback nog steeds meer dan prima.

Alleen Ruben Dias en Jorghino kan ik niet plaatsen. Maar ik volg geen enkele buitenlandse competitie dus ken hun prestaties niet. Zie ze ook niet voorbij komen als meta speler in fut videos online.

En idd EA wil dat mensen packs gaan kopen. Dat doe je alleen als je zeker weet dat de grote favorieten van iedereen wereldwijd: een Messi, CR7, Kante, KDB, Cancelo, Mbappe erin komen. Ze doen dan wel: stem op je eigen toty spelers. Maar er zit een verdienmodel aan vast. Hoe geliefder de speler (EA zal vast weten wat de meest verhandelde speler is per console) hoe sneller mensen packs willen kopen als ze door de drop rate weinig uit hun bewaarde stash halen.
Ruben Dias was vorig seizoen Player of the Season in de PL, Jorginho CL + EK gewonnen dus opzich begrijpelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
Leuk dat er gezegd wordt dat er 5 man van PSG in staan die niks bijzonders wonnen, maar hou er ff rekening mee dat er van die spelers maar 2 bij PSG zaten vorig jaar.
Hakimi, Messi en Donnarumma zijn er daarna pas bij gekomen en hadden allemaal een top jaar. Beetje nuancering is wel op z'n plek. Had toch wel Benzema ipv Mbappé verwacht en dan Mbappé als nummer 12.
Salah vind ik een lastige. Erg goed jaar gehad, maar zo ook al zijn concurrenten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
joostmakaay schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:35:
[...]

Ruben Dias was vorig seizoen Player of the Season in de PL, Jorginho CL + EK gewonnen dus opzich begrijpelijk.
tja sommige mensen kijken denk ik geen echt voetbal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
bvbal79 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:10:
[...]

tja sommige mensen kijken denk ik geen echt voetbal :)
Nee niet elke gamer is een liefhebber om alle grote leagues op tv live bij te houden nee.

Als ik en tijd zou stoppen in Rivals, qualify en WL en elk weekend alle leagues live ga volgen kom ik niet eens toe aan wat anders. Er is meer dan fifa en voetbal in het leven. Ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Joosie200 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:17:
[...]

Nee niet elke gamer is een liefhebber om alle grote leagues op tv live bij te houden nee.

Als ik en tijd zou stoppen in Rivals, qualify en WL en elk weekend alle leagues live ga volgen kom ik niet eens toe aan wat anders. Er is meer dan fifa en voetbal in het leven. Ieder zijn ding.
iets genuanceerder kan ook wel. je Hoeft niet perse alles live te volgen. Doe ik ook niet. Maar ik weet wel wie Het EK heeft gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
fifanoob schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:22:
[...]

iets genuanceerder kan ook wel. je Hoeft niet perse alles live te volgen. Doe ik ook niet. Maar ik weet wel wie Het EK heeft gewonnen.
Dan mag iets minder passief agressief ':)' posten ook wel. Niet elke fifa speler volgt voetbal op de voet. Meer zeg ik niet. Ik heb het EK gekeken maar ben wie het gewonnen heeft allang weer kwijt. Het heeft simpelweg mijn interesse niet.

Dus ja dan vraag ik me af waarom bepaalde spelers in de leak de voorkeur verdienen boven andere spelers. Is dat dan zo gek? Hoeft er ook niet meteen een sneer uitgedeeld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Joosie200 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:29:
[...]

Dan mag iets minder passief agressief ':)' posten ook wel. Niet elke fifa speler volgt voetbal op de voet. Meer zeg ik niet. Ik heb het EK gekeken maar ben wie het gewonnen heeft allang weer kwijt. Het heeft simpelweg mijn interesse niet.

Dus ja dan vraag ik me af waarom bepaalde spelers in de leak de voorkeur verdienen boven andere spelers. Is dat dan zo gek? Hoeft er ook niet meteen een sneer uitgedeeld te worden.
Een sneer uitdelen? Je kan ook overdrijven hoor. DAt het je interesse ook niet heeft is ook niet zo erg hoor. Er is niemand die je iets verwijt. Iets minder snel aangevallen voelen mag ook wel als je het mij vraagt. Maar afijn lets move on ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:17
Enkel Marquinhos is imo onterecht opgenomen in het TOTY, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik geen andere centrale verdediger kan benoemen die er in zijn plaats had moeten. (Chiellini/Bonucci EK gewonnen, maar met Juventus niks klaar gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Joosie200 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:17:
[...]

Doe effe normaal, Ik vraag je ook niet om de saudi league te volgen, maar als je niet begrijpt waarom Diaz erin zit en dat Jorginho bijgedragen heeft aan de winst van Chelsea of Italie. ja dan sla je plank mis

Een wijze man zei ooit, als je het niet weet moet je je ook niet je vingers aan branden, maar dat deed je wel met je post.

[ Voor 14% gewijzigd door bvbal79 op 19-01-2022 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:18
Mensen ervaringen met Icardi sbc in de spits en heeft hij de voorkeur boven Cristiano Ronaldo? Zit te twijfelen tussen die twee, maar heb met beide niet gespeeld. Speel nu met Arnautovic Headliner in de spits, maar wil mijn team compleet gaan omgooien. Kan de coins namelijk maar 1x uitgeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:09
theman36 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:44:
Mensen ervaringen met Icardi sbc in de spits en heeft hij de voorkeur boven Cristiano Ronaldo? Zit te twijfelen tussen die twee, maar heb met beide niet gespeeld. Speel nu met Arnautovic Headliner in de spits, maar wil mijn team compleet gaan omgooien. Kan de coins namelijk maar 1x uitgeven :P
Ligt denk een beetje aan hoe je speelt. CR is bij mij de perfecte spits in 4-2-3-1. Als je met 2 spitsen speelt ligt het aan z'n compagnon haha

Ik heb icardi iig laten lopen, miss kan @Moody2204 een kleine review geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Augy schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 16:57:
[...]

Ligt denk een beetje aan hoe je speelt. CR is bij mij de perfecte spits in 4-2-3-1. Als je met 2 spitsen speelt ligt het aan z'n compagnon haha

Ik heb icardi iig laten lopen, miss kan @Moody2204 een kleine review geven?
Zelf speel ik ook in een 4231. Op dit moment heb ik zoiets op het oog https://www.futbin.com//22/squad/5011099, maar dan zijn de munten ook op :9 Wellicht dat ik eens ga kijken naar een twee-spitsen systeem (4312 / 4222), maar dan zit ik te denken aan Ronaldo en Mbappe in de spits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 19:24
Ik heb dan weer geen ervaring met CR7, maar heb nu wel 10 potjes met Icardi gespeeld. Daarvoor had ik zo'n 50 potjes met Werner RTTK gedaan om Pulisic en Ziyech te testen. Heb Icardi nu naast Mbappe lopen en Icardi (engine) is net Werner RTTK (finisher), maar dan behendiger en kan naar mijn idee ook beter passen. De workrates zitten mij niet in de weg en hij kan goed volleys nemen. Het is echt persoonlijk welke speler jou ligt, maar ik ben blij met Icardi!

Edit: zijn schoten op afstand is wel een manco als dat je ding is.
https://www.futbin.com/22/squad/5011454

Trouwens, hoe gebriuiken jullie Vini POTM? Die krijg ik maar niet aan de praat met een deadeye chem. Nu ben ik ook een slechte skiller, maar op een of andere manier mist hij toch best wat kansen.

[ Voor 4% gewijzigd door _Uploader_ op 19-01-2022 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:01

Ozz

_Uploader_ schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 17:15:
[...]

Ik heb dan weer geen ervaring met CR7, maar heb nu wel 10 potjes met Icardi gespeeld. Daarvoor had ik zo'n 50 potjes met Werner RTTK gedaan om Pulisic en Ziyech te testen. Heb Icardi nu naast Mbappe lopen en Icardi (engine) is net Werner RTTK (finisher), maar dan behendiger en kan naar mijn idee ook beter passen. De workrates zitten mij niet in de weg en hij kan goed volleys nemen. Het is echt persoonlijk welke speler jou ligt, maar ik ben blij met Icardi!

Trouwens, hoe gebriuiken jullie Vini POTM? Die krijg ik maar niet aan de praat met een deadeye chem. Nu ben ik ook een slechte skiller, maar op een of andere manier mist hij toch best wat kansen.
Dat Vini zo nu en dan iets mist is niet gek. Heeft 81 composure op z'n HL kaart en dat is eigenlijk best laag te noemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:51
Goede speler.
Afmaken is hij zeer goed in door z'n hoge shooting.
Dribbel voelt ook goed aan.
Dat gecombineerd met z'n fysiek maakt hem moeilijk van de bal af te zetten.
En koppen kan hij als geen ander.
Zeer sterk in de lucht.
Hij laat zich alleen weleens uit de spits zakken vanwege z'n workrates.
Mbappe bv zoekt steeds de diepte.
Heb dit niet als een probleem ervaart maar je moet er wel rekening houden.
Ik zeg DOEN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Nu online
_Uploader_ schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 17:15:
[...]

Marksman chemistry. Anders speelt ie bij mij ook niks klaar. Met marksman speel ik regelmatig een tegenstander helemaal dol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Is mbappe echt de dealbreaker? De man die het verschil maakt. Ook vanaf lcam bijv?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Bij mij een twijfelgeval. Had hem gekocht omdat ik hoopte op eenzelfde beest als flashback Benzema.
Die laatste heb ik helaas niet, maar hij scoort wel veel goals tegen me.

Icardi heeft nu 7 goals uit 13 spellen, is mij te weinig. Het is allemaal een beetje te log en traag.
Komt ook wel omdat ik vrij kieskeurig ben, ook m.b.t. de aanvoer over de flank. SS Martins werkt bij mij net wat minder dan bijv. een Traore.

Zal het nog wel een keer weer proberen, maar ben bang dat hij nog wel een keer in een sbc verdwijnt.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 19:24
Ozz schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 17:42:
[...]

Dat Vini zo nu en dan iets mist is niet gek. Heeft 81 composure op z'n HL kaart en dat is eigenlijk best laag te noemen.
Hmm, misschien is dat het wel.
Solotov schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:47:
[...]

Marksman chemistry. Anders speelt ie bij mij ook niks klaar. Met marksman speel ik regelmatig een tegenstander helemaal dol.
Dank je, dat zal ik binnenkort eens proberen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:00
theman36 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 17:01:
[...]

Zelf speel ik ook in een 4231. Op dit moment heb ik zoiets op het oog https://www.futbin.com//22/squad/5011099, maar dan zijn de munten ook op :9 Wellicht dat ik eens ga kijken naar een twee-spitsen systeem (4312 / 4222), maar dan zit ik te denken aan Ronaldo en Mbappe in de spits.
Wat eerder hier over Icardi werd geschreven sluit ik me bij aan. In deze opstelling zou ik sowieso voor Icardi gaan als je al zoveel andere PSG spelers gebruikt. Speel zelf met 2 spitsen, Icardi en Mbappé, die vullen elkaar mooi aan. Het is even wennen aan Icardi omdat hij zich inderdaad wat terug laat zakken uit de spits, maar ik heb er geen spijt van in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Ik heb afgelopen weekend Mid Etoo gekocht, maar ik krijg hem niet aan de praat.. Om gek van te worden, hij scoort wel regelmatig, maar niet zoals je zou verwachten van een speler van ruim 1 miljoen.. Als ik het vergelijk met Di Natale, is het een wereld van verschil..

Misschien toch maar de SBC van Icardi doen, kijken of dat beter gaat..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
M@cer schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:28:
Ik heb afgelopen weekend Mid Etoo gekocht, maar ik krijg hem niet aan de praat.. Om gek van te worden, hij scoort wel regelmatig, maar niet zoals je zou verwachten van een speler van ruim 1 miljoen.. Als ik het vergelijk met Di Natale, is het een wereld van verschil..

Misschien toch maar de SBC van Icardi doen, kijken of dat beter gaat..
doe mid cantona maar. is gewoon een beest en net iets cheaper nog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Sooowww.. Da's een binnenkomer..

@Verwijderd Zat zelf aan baby Eto'o te denken, maar het werd toch de andere oud-Inter speler. Voor Eto'o had ik al m'n geld op moeten geven. Voor Icardi had ik nog flink wat fodder waardoor hij nagenoeg "gratis" was.
Vanavond ging moeizaam. Zojuist Icardi z'n eerst pot.. schiet er gelijk 4 in..

edit: en nog 2 goals + assist erbij. Zonde dat Cech bij de tegenstander goed stond te keepen :| . Ik moet iets koelbloediger blijven als de keeper er uit raast. Met 2 wins dankzij Icardi doorgestoten naar DIV1. Jeuj.

[ Voor 24% gewijzigd door Rhain op 19-01-2022 22:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:09
Met de vidic SBC kun je makkelijk 4 gouden spelers krijgen voor een paar zeldzame bronzen / zilveren spelers. Wellicht de moeite waard (of te verkopen natuurlijk)

[ Voor 9% gewijzigd door 038Zwolle op 19-01-2022 22:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Er zit een fout in de eerste twee teams inderdaad; normaal is het 50 teamgeest maar nu is het 50 teambeoordeling.

Je kunt dus 11 willekeurige zeldzame brons/zilver kaarten inleveren zonder dat de links/posities uit maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Zo, voor het eerst elite divisie gehaald. Ben benieuwd of ik daar nog een potje kan winnen 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

PaulPaulPaul83 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 02:28:
Zo, voor het eerst elite divisie gehaald. Ben benieuwd of ik daar nog een potje kan winnen 😂
Niveau valt reuze mee, zeker als je rond de 1800 skillpoints blijft kom je voornamelijk mensen tegen die net wel/niet Elite Division waardig zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
038Zwolle schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 22:34:
Met de vidic SBC kun je makkelijk 4 gouden spelers krijgen voor een paar zeldzame bronzen / zilveren spelers. Wellicht de moeite waard (of te verkopen natuurlijk)
Is.Vidic SBC aam te raden qua prijsverhouding en hoe die ingame.is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ik zie het zo snel niet terug hierboven en wellicht is mijn vraag ten overvloede.. sorry dan..

Ik wil NIF Neymar kopen.. hij is nu 430.. Nu kopen, want de market crash is op dit moment, of juist na morgen avond?
Ik lees wel her en der dat men zijn team aan het terug kopen is, wat mij doet denken dat ik nu moet kopen?

[ Voor 20% gewijzigd door Rhain op 20-01-2022 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 22:28
Rhain schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:25:
Ik zie het zo snel niet terug hierboven en wellicht is mijn vraag ten overvloede.. sorry dan..

Ik wil NIF Neymar kopen.. hij is nu 430.. Nu kopen, want de market crash is op dit moment, of juist na morgen avond?
Ik verwacht een daling tijdens TOTY als iedereen opgespaarde packs gaat openen.
Maar een NIF Neymar zit niet meer in packs.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Misschien een rare vraag, maar ik stel hem toch: zou het veel verschil maken bij je 2 centrale verdedigers als je de linksbenige rechts centraal hebt staan, en de rechtsbenige links centraal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob

Ik lees wel her en der dat men zijn team aan het terug kopen is, wat mij doet denken dat ik nu moet kopen?
ik zou denk wel iets voor toty kopen. Mensen hebben hun dure spelers verkocht ivm deze crash en gaan net wat je zelf ook al zegt hun spelers terug kopen. Een kimpembe ofzo die zal niet echt veel duurder worden. Maar een Mbappe en Neymar bv verwacht ik denk ik toch wel een lichte stijging, of bv een ginola. Maar blijft koffiedik kijken. Ik heb zelf mijn team niet verkocht ik doe daar nooit aan mee. Wil gewoon spelen met mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Moody2204 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:31:
Misschien een rare vraag, maar ik stel hem toch: zou het veel verschil maken bij je 2 centrale verdedigers als je de linksbenige rechts centraal hebt staan, en de rechtsbenige links centraal?
Ja wellicht.
Met name in je opbouw (passing) en wellicht ook in tackle.
Althans, in het echte leven werkt dat zo.
Als je opbouwt via de flanken, dan een rechtsbenige CV op rechts.

Eerlijk gezegd kijk ik er zelf niet naar.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Vooral met het opbouwen zul je dat merken. Qua verdedigen misschien ook wel iets, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
een rechtsbenige speler op de linkerkant heeft minder goede opties om zijn passes te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Oké duidelijk, ga ik toch links op links houden en rechts op rechts. Het kwam voor de links wat beter uit andersom, maar ik kan dat aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Moody2204 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:40:
Oké duidelijk, ga ik toch links op links houden en rechts op rechts. Het kwam voor de links wat beter uit andersom, maar ik kan dat aanpassen.
kan altijd de ingame opstelling een beetje wijzigen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Valandil schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:26:
[...]

Ik verwacht een daling tijdens TOTY als iedereen opgespaarde packs gaat openen.
Maar een NIF Neymar zit niet meer in packs.
Neymar wel volgens mij, die zit waarschijnlijk niet in TOTY.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Neymar voor 430K is echt een koopje. Geen enkele kaart komt bij hem in de buurt. Die gast heeft z'n eigen animatie en body type. Is zo lenig als maar kan en worstelt zich letterlijk overal doorheen. Komt alleen op kracht iets te kort, maar daarvoor moet je hem wel kunnen pakken. Als je een paar simpele skill moves kent is die echt leuk om te gebruiken.

Elke wedstrijd weer de rechtsback van m'n tegenstander kapot maken om hem vervolgens in te leveren bij Mbappe die hem vrij in kan tikken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ozz schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:04:
[...]

Neymar voor 430K is echt een koopje. Geen enkele kaart komt bij hem in de buurt. Die gast heeft z'n eigen animatie en body type. Is zo lenig als maar kan en worstelt zich letterlijk overal doorheen. Komt alleen op kracht iets te kort, maar daarvoor moet je hem wel kunnen pakken. Als je een paar simpele skill moves kent is die echt leuk om te gebruiken.

Elke wedstrijd weer de rechtsback van m'n tegenstander kapot maken om hem vervolgens in te leveren bij Mbappe die hem vrij in kan tikken. _/-\o_
Speel je hem op LM/LW of als linker spits?
Speel zelf afwisselend 4-4-2, 4-2-3-1, 4-3-2-1..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Ik heb 2 linksbenige cv's. Ik ondervind daar geen enkel probleem mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Markmaas schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:59:
[...]

Is.Vidic SBC aam te raden qua prijsverhouding en hoe die ingame.is?
Oh heen idee sorry. Ik heb alleen die eerste 2 packs gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:51

hmr

038Zwolle schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 17:05:
[...]

Oh heen idee sorry. Ik heb alleen die eerste 2 packs gedaan
Ik nu ook! Thanks :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 21:28
Hier al eerder gedeeld, maar nu officieel vanuit EA met ratings, het TOTY: https://twitter.com/easpo.../1484186459053588482?s=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Nu weet ik het zeker. Volgend seizoen blijf ik in div 1. Nog geen enkele PP boven de 82 gehad en in rivals word ik geslacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Rhain schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:28:
[...]

Speel je hem op LM/LW of als linker spits?
Speel zelf afwisselend 4-4-2, 4-2-3-1, 4-3-2-1..
Gebruik hem op LCAM in een 4-2-2-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Waarom zouden er 2 verschillende soorten kaartjes staan in het aankondigingscherm van TOTY staan. Nog een schaduwteam misschien??

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
M@cer schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 19:04:
Waarom zouden er 2 verschillende soorten kaartjes staan in het aankondigingscherm van TOTY staan. Nog een schaduwteam misschien??
De nominees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:51

hmr

Iemand tips voor een chemstyle op Best? Ik krijg hem maar niet aan de praat…

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
volgens mij niet, TOTY Honourable Mentions was het vorig jaar, komen dan volgende week vrijdag in packs met het hele team en 12 de man (nominatie is ook al bekend, benz, salah of Ronaldo)

[ Voor 37% gewijzigd door bvbal79 op 20-01-2022 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
M@cer schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 19:04:
inderdaad

zie fifa 21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
hmr schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:21:
Deadeye, hij is op de eerste meters zo snel dat je meer snelheid niet echt nodig hebt.

Hij werkt trouwens ook goed op cam. Heb er vanavond een paar potjes mee gespeeld en is heel erg fijn op die positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Jeetje merk dat in div2 mensen het spelletje wel heel serieus beginnen te nemen zeg 🤣 moet me ook wel wat aanpassen aan het Nivo, ligt een stuk hoger als ik gewent ben, paar keer flink pak op de broek gehad, 3 wins over de hele avond.

Nog 5 wedstrijden voor een ultimate pakket, daar gaan we voor

Wat ik overigens niet begrijp is continu pauzeren en leaven bij 0-0 in de 20e minuut. Schiet mij maar lek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
hmr schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:21:
Ligt er aan waar je hem gebruikt.
Heb hem eerst tijdje op de flank laten spelen met Engine (442 en Best RM).
Deed het daar goed.

Toen ik zag dat zijn player traits voor een ST zijn (clinical finisher, poacher, complete forward), heb ik hem nu ST staan met Hunter.

Geef hem een paar wedstrijden, maar hij is echt erg goed voorin en dat terwijl hij naast MBappe staat.
Wendbaar, goede positiespel, geweldige afmaker.

Hij is niet de sterkste, dus een CV beukt hij niet zo snel weg.
Heb m op stay forward.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 00:09:
Jeetje merk dat in div2 mensen het spelletje wel heel serieus beginnen te nemen zeg 🤣 moet me ook wel wat aanpassen aan het Nivo, ligt een stuk hoger als ik gewent ben, paar keer flink pak op de broek gehad, 3 wins over de hele avond.

Nog 5 wedstrijden voor een ultimate pakket, daar gaan we voor

Wat ik overigens niet begrijp is continu pauzeren en leaven bij 0-0 in de 20e minuut. Schiet mij maar lek
Fast wins :) vanavond eens kijken hoe het niveau is in div 1 en de wl kwali. Nog niet gespeeld met de nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19-09 15:37
Ik heb 16 icon swaps tokens binnengeharkt (squad battles is echt zooooo saai). WL doe ik niet aan mee.
Welke packs/icon(packs) vinden julliehet best om te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Prins32 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:13:
Ik heb 16 icon swaps tokens binnengeharkt (squad battles is echt zooooo saai). WL doe ik niet aan mee.
ik heb de 89+ mid icon gekozen. kost 13 swaps. Kreeg del piero 90 eruit. Heb ik niks aan maar ach, het was toch "gratis". Het is en blijft gokken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Voor 16 (respect dat je de eerste set hebt bewaard)

Kun je mid 89+ pack en 82x25 doen
Alle 25x packs + Cassilas
Base or mid icon pack + 83 en 82x25
Marc Overmars en Rio Ferdinand
Mid icon pack + Cassilas
Base or mid icon player pick + 81x25
Mid or prime icon pack

Ik ging in swaps 1 voor de base or mid icon. En nu voor de 83/82. In de mid of mid or prime icon pack zag ik vaker icons voorbij komen buiten de top 10. Laat staan dat je een prime icon eruit ziet lopen.

Ik denk dat de mid 89+ nog de beste odds heeft. Er zijn zoveel mids laag geprijsd en lagere rating. Dan elimineer je die in elk geval. En is je kans net iets groter op mid R9, mid Gullit, mid Cruyff, mid Zidane etc.

[ Voor 12% gewijzigd door Joosie200 op 21-01-2022 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Joosie200 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:27:
[...]

Mid icon pack + Cassilas
Mid or prime icon pack

Ik ging in swaps 1 voor de base or mid icon. En nu voor de 83/82. In de mid of mid or prime icon pack zag ik vaker icons voorbij komen buiten de top 10. Laat staan dat je een prime icon eruit ziet lopen.
Ik heb die 83+ 25 pack gedaan.

en ik denk dat ik toch cassilas maar neem nu twijfel nog wel een beetje....want een keeper is niet al te duur en is altijd wel aardig in te passen. Denk dat cassillas niet anders is dan een allison of wel?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
Joosie200 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:27:
[...]

Mid icon pack + Cassilas
Mid or prime icon pack

Ik denk dat de mid 89+ nog de beste odds heeft. Er zijn zoveel mids laag geprijsd en lagere rating. Dan elimineer je die in elk geval. En is je kans net iets groter op mid R9, mid Gullit, mid Cruyff, mid Zidane etc.
Hier de 17 tokens ingeleverd voor de player pick Icon. Kon kiezen tussen Vieira 86 en raul 92, toch maar voor Vieira gekozen. Nog geen moment spijt van gehad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Wii4all schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:29:
[...]

en ik denk dat ik toch cassilas maar neem nu twijfel nog wel een beetje....want een keeper is niet al te duur en is altijd wel aardig in te passen. Denk dat cassillas niet anders is dan een allison of wel?
lengte, Cassillas is niet zo groot, geen idee of dat dit jaar een dingetje is, vorig jaar was dat wel zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]

Keepers zijn vaak niet zo duur nee. Dan zou ik toch liever een 82x25 pack meenemen. Maar dat doe ik meer omdat ik een gokje wil wagen volgende week vrijdag. Ik koop ook een oudejaarslot. Net zo onzinnig maar hey je weet maar nooit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Alleen al vanwege dat ene moment zou ik nooit Casillas op doel zetten... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
zo dan hark net ff wat sbc materiaal binnen...gouden Lewa...gouden kimmich...en lloris...Lewa kwamt uit zo'n 81+ upgrade pack....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Heb maar wel die 3x 85 defenders, attackers en midfielders gedaan. Worst case zijn het 9 duplicates die ik in die player pick icon sbc kan knallen.

Ik zeg wel worst case, maar het is eigenlijk de enige case want een TOTY gaat er niet uit komen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:02
Is er met de laatste update iets veranderd?
Heb tijd niet gespeeld maar
Pasen komen voor geen meter aan (47%) paas%net
Keepers maken de meest vage fouten
Als keeper korte uit trap neemt staat tegenstander al in de 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:22:
klinkt saai, maar zodra je fifa opstart na een update geven ze de veranderingen weer. Ik lees die altijd, daar staat het in. Is best veel aangepast, wellicht ff googlen. Ik ben de helft al vergeten en hoe het precies zit durf ik ook niet meer te zeggen.

Je ban alweer verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Markvd1984 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:22:
Keepers zijn effectiever bij schoten van korte afstand en juist minder effectief bij afstandschoten.

Ik meen te herinneren dat l1-passen wat generfed is. Maar mijn passing-gemiddelde is nooit lager dan 87%, vaak zit ik rond de 91%. 47% is bizar laag :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Capsaicin schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:28:
[...]
Keepers zijn effectiever bij schoten van korte afstand en juist minder effectief bij afstandschoten.

Ik meen te herinneren dat l1-passen wat generfed is. Maar mijn passing-gemiddelde is nooit lager dan 87%, vaak zit ik rond de 91%. 47% is bizar laag :P
ik d8 juist dat ze de reflex generfd hadden. Dat de keepers iets minder goed zijn als je op een kortere afstand zat dan 6m. Maar wat ik al eerder zei, ik weet het niet precies meer, vandaar dat ik ook liever zeg, check het even via google zelf na. Dan weet hij het 100% zeker.

Want volgens mij zeg je het nou precies verkeerd om, of ik interpreteer effectiever verkeerd in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
fifanoob schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:30:
[...]

ik d8 juist dat ze de reflex generfd hadden. Dat de keepers iets minder goed zijn als je op een kortere afstand zat dan 6m. Maar wat ik al eerder zei, ik weet het niet precies meer, vandaar dat ik ook liever zeg, check het even via google zelf na. Dan weet hij het 100% zeker.

Want volgens mij zeg je het nou precies verkeerd om, of ik interpreteer effectiever verkeerd in.
Ik schreef het per ongeluk andersom. :P Op korte afstand zijn keepers slechter geworden, op lange afstand beter.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0HlZFNoGmAzYIRCouNXHQbpv0ik=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s9FjtuFbk4a0oZW8GxGY5jm1.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Capsaicin op 21-01-2022 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:27:
[...]

klinkt saai, maar zodra je fifa opstart na een update geven ze de veranderingen weer. Ik lees die altijd, daar staat het in. Is best veel aangepast, wellicht ff googlen. Ik ben de helft al vergeten en hoe het precies zit durf ik ook niet meer te zeggen.

Je ban alweer verlopen?
Nee tot 22 feb
Maat van mij vroeg of ik zijn wl wou spelen
Dus zijn account op mijn ps5 gezet en kan gewoon spelen
Wel echt weer even wennen haha
Hij heeft ook niet zo denderend team speelt weinig en doet geen sbc dus met gouden kaarten en weinig geld is het ook wat lastiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Capsaicin schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:28:
[...]

Kwam echt niks aan niet normaal
Mss even weer inkomen kan ook
Maar viel me op dat echt heel veel inleverde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
[...]

Casillas is mij tot op heden erg tegen gevallen en adviseer je deze kaart niet te doen.

De live tuning patch gisteren heeft het wel wat beter gemaakt, maar als je andere opties hebt zou ik daar voor gaan.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19-09 15:37
Markvd1984 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:38:
[...]

Nee tot 22 feb
Maat van mij vroeg of ik zijn wl wou spelen
Dus zijn account op mijn ps5 gezet en kan gewoon spelen
Wel echt weer even wennen haha
Hij heeft ook niet zo denderend team speelt weinig en doet geen sbc dus met gouden kaarten en weinig geld is het ook wat lastiger
Hoe heb jij een ban gekregen als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
tandjes wat je nu packt....niet normaal...waarom wachten tot vanavond..net open ik 5 packs..

modrid 2x
comam
kane
ruben dias
hakimi
gundogan
skrinar
mitrovic totw...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
Wii4all schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 12:30:
tandjes wat je nu packt....niet normaal...waarom wachten tot vanavond..net open ik 5 packs..

modrid 2x
comam
kane
ruben dias
hakimi
gundogan
skrinar
mitrovic totw...
ligt er wel effe aan wat voor packs :P 5x 125k pack en ik verklaar je voor gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
harrybeuker schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 12:32:
[...]

ligt er wel effe aan wat voor packs :P 5x 125k pack en ik verklaar je voor gek :P
nee sommige gewoon in een 1x81+ pack...
en andere uit zo'n 12x rare speler pack.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Prins32 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 12:09:
[...]

Hoe heb jij een ban gekregen als ik vragen mag?
Heb tijdje terug me uit de tent laten lokken met berichten dus kreeg een ban
En in dec zat neefje op fornite en die begon te scheiden op mijn account helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Zit de hele tijd te dubben...icardi...wel doen niet doen wel doen niet doen....6 uur....wel doen niet doen ;)

Er komen nog zeker goede sbcs maar op een gegeven moment moet je de knoop doorhakken.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
Wordt TOTY nog gefaseerd, per linie, gereleased?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-09 13:01
Ja eerst aanvallers, dan mid en dan verdediging. Vanaf 28e iedereen in pack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Wii4all schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 14:29:
Zit de hele tijd te dubben...icardi...wel doen niet doen wel doen niet doen....6 uur....wel doen niet doen ;)

Er komen nog zeker goede sbcs maar op een gegeven moment moet je de knoop doorhakken.
Had hem gisteren gehaald. Gisteren avond niet gespeeld ivm trainen. Sta nu te popelen om vanavond weer aan de slag te gaan met hem en vooral nu ik er Neymar bij heb *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
playr2014 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 14:42:
Is het nog handig om te wachten op 28e op hogere kans op TOTY?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Wii4all schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 14:29:

Ik heb het wel gedaan, maar kon hem doen voor Fodder + 30k.. Tot nu toe doet hij het goed en scoort hij elke wedstrijd minimaal 1 doelpunt. Hij is voor mij al een stuk constanter dan Mid Eto'o, maar mijn zoon heeft hem alweer ingewisseld voor Benzema.

Ik verwacht niet dat ik veel heb aan de spelers die de komen de komende 2 weken en met 40 packs kan ik de club weer vullen tot er wat zinnigs aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Wii4all schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 12:42:
[...]

nee sommige gewoon in een 1x81+ pack...
en andere uit zo'n 12x rare speler pack.
Ik heb zelf ook lang getwijfeld , maar ik ga het niet doen. Ik heb al wat leuks gezien bij futsherrif ( Verde bijvoorbeeld) en ik verwacht dat er nog wel wat betere SBCs komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 13:19
naNs schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 15:15:
[...]

Is het nog handig om te wachten op 28e op hogere kans op TOTY?
De defender/midfielder/attacker packs niet. Maar de normale packs wel, maar goed ligt ook aan de pack weight en die is heel dynamisch dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond ff alle pakketjes openen behalve de verdedigers en aanvallers. Door al die sbcs te doen en niks te openen is me club een beetje leeg :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
038Zwolle schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 15:27:
[...]

Ik heb zelf ook lang getwijfeld , maar ik ga het niet doen. Ik heb al wat leuks gezien bij futsherrif ( Verde bijvoorbeeld) en ik verwacht dat er nog wel wat betere SBCs komen.
Ik zie net die Verde.. Ik dacht, mooi! Kan hij Politano RTTK vervangen.. leuke SBC.. oh wacht.. Objective.. iig gratis, maar ben benieuwd wat voor frustratie je er weer mee op de hals moet halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Rhain schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 15:38:
[...]

Ik zie net die Verde.. Ik dacht, mooi! Kan hij Politano RTTK vervangen.. leuke SBC.. oh wacht.. Objective.. iig gratis, maar ben benieuwd wat voor frustratie je er weer mee op de hals moet halen
Oh ik dacht dat het een SBC was.. dan weet ik nog niet zeker of ik die ga halen😅

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Mensen, alvast veel geluk gewenst bij het openen van je packs vanavond, moge het hele forum maar een TOTY packen!

Ik zit echt te twijfelen over die icon-pp sbc. Hij is zo overpriced eigenlijk. Maarja. Het is wel weer een kans op een Pele, Maradona, Cruijff, Gullit of Vieira. Hoe ging het bij jullie? Blij dat je hem gedaan hebt of niet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 13:57
Ik wacht tot volgende week vrijdag met openen als alle 12 in de packs zitten. Vanavond "probeer" ik de verleiding te weerstaan.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 05-09 14:53
playr2014 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 14:42:
Betekent dit dat alle TOTY kaarten vanaf de 28e een week lang in packs zitten, dus tot 4 feb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:23
Is dit al ergens bevestigd dat het op deze manier gaat?
Las wel dat er een voting komt voor de 1e man tussen Salah, C. Ronaldo en Benzema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:13
Ik heb ze ook bewaard en heb er nu 17. Lang getwijfeld maar ga denk ik voor Rooney of Zambrotta afhankelijk wat ik nog pack met de 120 die ik bewaard heb. Dit omdat je dan zeker een bruikbare Icon krijgt tot Tots. Ik vind die 89+ anders ook wel een goed alternatief maar dat is wel een gok. Kans is groot dat je alsnog een slechte pakt. Maar wel een grotere kans op wat goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
3x 85 middenvelder en verdedigers is dus niet slim om vanavond te openen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:29:
3x 85 middenvelder en verdedigers is dus niet slim om vanavond te openen ?
Als je extra kans wil maken op een Toty wel idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wjFYb9wBLr7SDcDJpaOm43xUddc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yVLiqojhARhzFL0F3a7JJ7r9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Verde en paqueta zien er goed uit! En dan ook nog een hero PP waarschijnlijk zondag. Wat zal de kassa van EA gaan rinkelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En FUT ligt er uit.
Pagina: 1 ... 75 ... 128 Laatste