Aangezien ik met nog maar 1 cvm speel, zou Verratti dat moeten worden als ik Icardi doe. Twijfel alleen of Verratti daar wel helemaal geschikt voor is als pure cvm...Augy schreef op zondag 16 januari 2022 @ 19:55:
[...]
Ik ga nog even twijfelen en een paar reviews checken..
Op het moment keuze te over kwa spelers in m'n club dus voor de toekomst zou hij zeeeeer bruikbaar zijn. Denk aan de verrati, mbappe en marquinhos link..
Zou een no brainer zijn als ik mbappe al had haha
Verrati is een soort kante, lekker fel maar z'n passing en dribbel is beter..Moody2204 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 21:09:
[...]
Aangezien ik met nog maar 1 cvm speel, zou Verratti dat moeten worden als ik Icardi doe. Twijfel alleen of Verratti daar wel helemaal geschikt voor is als pure cvm...
Ik zou dan weer met aouar en verratti moeten gaan spelen. En achterin bijv clauss en cozza. Fofana en wijnaldum heb ik ook nog
Enige is dat mijn huidige team echt als een maille draait
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 16-01-2022 21:15 ]
Ik denk dat ik het gok met Verratti als cvm. Vind het eigenlijk zonde om Icardi te laten liggen nu ik ook Mbappé heb. Dan heb ik een leuk duo voorin.Augy schreef op zondag 16 januari 2022 @ 21:14:
[...]
Verrati is een soort kante, lekker fel maar z'n passing en dribbel is beter..
Ik zou dan weer met aouar en verratti moeten gaan spelen. En achterin bijv clauss en cozza. Fofana en wijnaldum heb ik ook nog
Enige is dat mijn huidige team echt als een maille draait
Die Icardi kaart lijkt me ook erg goed, enige 2 nadelen zijn de matige passing en de workrates…
Gullit is gewoon een W hoor...Nachtapotheker schreef op zondag 16 januari 2022 @ 21:08:
Het kan na fofana vorige week helaas niet altijd mee zitten 😬
[Afbeelding]
Gelukkig heeft t me slechts 180k gekost 😅
En welke van de 3 W heb je gekozen? 😂Nachtapotheker schreef op zondag 16 januari 2022 @ 21:08:
Het kan na fofana vorige week helaas niet altijd mee zitten 😬
[Afbeelding]
Gelukkig heeft t me slechts 180k gekost 😅
@dutchgio @AequitasII
Ik heb betere middenvelders dan baby Gullit
HL fofana bijv, die in de 84+ pick zat van de week.
Heb uiteindelijk die keeper maar genomen, een icon keeper kan altijd van pas komen later
Ik heb betere middenvelders dan baby Gullit
Heb uiteindelijk die keeper maar genomen, een icon keeper kan altijd van pas komen later
[ Voor 13% gewijzigd door Nachtapotheker op 16-01-2022 22:34 ]
Kostte al mijn fodder en 200k
Keuzes die ik kreeg:
- baby Ballack
- baby Okocha
- baby Vieira
Gelukkig kwam Vieira eruit en ik zocht al naar een goede CVM.
Keuzes die ik kreeg:
- baby Ballack
- baby Okocha
- baby Vieira
Gelukkig kwam Vieira eruit en ik zocht al naar een goede CVM.
wijze woorden
Lekker die untradables in 3 losse packs 3 keer Lemar can atletico..
Dubbel di maria
Nog 2 keer volland
Nog een keer icardi..
Die gast van arsenal ook al 3 keer in 2 dagen die 83 rated...
Dubbel di maria
Nog 2 keer volland
Nog een keer icardi..
Die gast van arsenal ook al 3 keer in 2 dagen die 83 rated...
Burp
Wow wat ben ik toch matig geworden, kwam 1 punt te kort in de playoffs.
Zo slecht...
Zo slecht...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ai ! Welke Div speel je ?Mars18 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 07:20:
Wow wat ben ik toch matig geworden, kwam 1 punt te kort in de playoffs.
Zo slecht...
wijze woorden
Gisteravond laat toch Icardi gedaan voor uiteindelijk 10k, dus dat viel mee. En nog even 1 potje mee gespeeld waarbij hij 4x scoorde. Nu moet ik eerlijkheidshalve wel zeggen dat mijn tegenstander niet al te best was. Desalniettemin voelde het toch aan als een goede spits. Vanavond weer even verder. Heb nog 3x winst nodig voor mijn wekelijkse Rivals beloning.
6, stond vaak voor, maar verloor ik als nog.
2x stond ik 3-1 voor niks aan de hand, en ging het snel opeens
Nu weer 1250 punten sprokkelen, geen zin in
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik zit precies met dezelfde kwestie haha. Icardi is qua in-game stats echt duidelijk beter dan David. Maar David heeft die 5-star weakfoot en betere workrates en knalt ze in alle hoeken en standen binnen bij mij. Daarentegen heeft Icardi dan weer die 4-star skillmoves. Lastig man. Zou ook zonde zijn als ik Icardi doe en dat hij toch minder chill dan David blijkt. Heb ik weer 200K aan fodder weggegooid.038Zwolle schreef op zondag 16 januari 2022 @ 19:25:
Icardi ziet er behoorlijk netjes uit, alleen de M/M bevalt me niet helemaal. De prijs daarentegen valt me reuze mee. Ik twijfel nog even. Icardi zou dan David moeten vervangen, maar David speelt echt geweldig voor mij.
De Icon PP had ik waarschijnlijk wel meegepakt als ik nog fodder had, maar ik spaar nu een paar weken alle packs op . "gelukkig" is de SBC behoorlijk duur (700K)
als David voldoet voor jou dan niet doen. Toty komt er straks ook aan etc. Dan zou ik lekker je coins/ sbc fodder bewarenTimk10 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 09:58:
[...]
Ik zit precies met dezelfde kwestie haha. Icardi is qua in-game stats echt duidelijk beter dan David. Maar David heeft die 5-star weakfoot en betere workrates en knalt ze in alle hoeken en standen binnen bij mij. Daarentegen heeft Icardi dan weer die 4-star skillmoves. Lastig man. Zou ook zonde zijn als ik Icardi doe en dat hij toch minder chill dan David blijkt. Heb ik weer 200K aan fodder weggegooid.
Ja dat is niet hoog voor Weekend League om eerlijk te zijn.Mars18 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 09:51:
[...]
Speel zelf Div1. De playoffs kom ik wel door, maar tijdens de weekend league heb ik ook veel moeite.
Volg wat tutorials via youtube, die hebben mij ook enorm geholpen.
Als je merkt dat je in Div6 blijft hangen, dan moet je jezelf als ware even "hertrainen".
Dat zit je vast in je patronen en keuzes waar je niet verder mee komt.
Je zal zien dat als je het wat beter onder de knie krijgt je ook genoeg lol hebt.`
Daarnaast, potjes waarvan ik weet dat ik al ga verliezen, gebruik ik dingen uit te proberen. Zowel aanvallend als verdedigend.
wijze woorden
Precies wat @fifanoob al zegt, als David het goed doet, lekker zo laten. Voor mij was het meer dat ik Mbappé al had en 'm dus goed kan linken. Dus hier eigenlijk een no-brainer zoals @Augy al naar mij schreef.Timk10 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 09:58:
[...]
Ik zit precies met dezelfde kwestie haha. Icardi is qua in-game stats echt duidelijk beter dan David. Maar David heeft die 5-star weakfoot en betere workrates en knalt ze in alle hoeken en standen binnen bij mij. Daarentegen heeft Icardi dan weer die 4-star skillmoves. Lastig man. Zou ook zonde zijn als ik Icardi doe en dat hij toch minder chill dan David blijkt. Heb ik weer 200K aan fodder weggegooid.
Ja is ook. Maar; David is tradeable (zo'n 175K) en daarmee kan ik de waarde van Icardi ook betalen. Maar wel enige binding met David, dus is ook weer zonde om hem met een goede staat van dienst (130 wedstrijden, 95 goals en 33 assists) de prullenbak in te doen.fifanoob schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:03:
[...]
als David voldoet voor jou dan niet doen. Toty komt er straks ook aan etc. Dan zou ik lekker je coins/ sbc fodder bewaren
Hier vergelijkbare twijfels over Icardi, hij moet het nu uitvechten met Di Natale. Maar wil Icardi sowieso achter de hand hebben, aangezien ik sowieso nog een keer met Messi wil spelen en ik heb Donnarumma TOTGS en Marquinhos al in mijn team. Koistte ongeveer 20k coins icm fodder in de club en op de transferlijst. Uiteindelijk belandt hij in een SBC (over een maand of 2/3), dan is hij als nog bruikbaar als 91 rated kaart 
De rest van mijn hoge fodder verkocht gisteravond. Zo te zien was datr het beste moment. Meteen maar Sterling WW gekocht. Alleen nog even kijken hoe ik hem moet gebruiken, in een potje SB lag hij telkens op de grond...
De rest van mijn hoge fodder verkocht gisteravond. Zo te zien was datr het beste moment. Meteen maar Sterling WW gekocht. Alleen nog even kijken hoe ik hem moet gebruiken, in een potje SB lag hij telkens op de grond...
[ Voor 31% gewijzigd door Robbio85 op 17-01-2022 10:35 ]
Eens. Ik ben zelf echt een casual speler, gruwelde van het online spelen (vanwege het hoge gehalte toxic spelers). Omdat ik er dit jaar iets meer tijd in stop, ben ik ook wat meer online gaan spelen zonder verwachtingspatroon. Zit nu in divisie 3, bijna in 2. Gekwalificeerd voor WL maar door tijdgebrek nog niet gedaan.Valandil schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:04:
[...]
Ja dat is niet hoog voor Weekend League om eerlijk te zijn.
Speel zelf Div1. De playoffs kom ik wel door, maar tijdens de weekend league heb ik ook veel moeite.
Volg wat tutorials via youtube, die hebben mij ook enorm geholpen.
Als je merkt dat je in Div6 blijft hangen, dan moet je jezelf als ware even "hertrainen".
Dat zit je vast in je patronen en keuzes waar je niet verder mee komt.
Je zal zien dat als je het wat beter onder de knie krijgt je ook genoeg lol hebt.`
Daarnaast, potjes waarvan ik weet dat ik al ga verliezen, gebruik ik dingen uit te proberen. Zowel aanvallend als verdedigend.
Ik probeer vooral m'n eigen spel te blijven spelen, speel met de de spelers die ik leuk vind. Wellicht is het handiger om meer 'meta' te gaan spelen nu ik hoger kom. Dat zal alleen ten koste gaan van mijn spelplezier, want ik vind mijn team gewoon leuk (zitten ook wel een paar meta-spelers in, om eerlijk te zijn: FB Benz en POTM Vini).
Als ik verlies, vind ik dat niet zo erg. Het frustrerende vind ik het wanneer ik verlies door bijv. de corner glitch, kansloze afstandschoten of teams die met 10 man verdedigen en eruit 'Werneren'.
Erg kansloos, maar tegelijkertijd moet ik me daar tegen wapenen (en me er niet zoveel van aantrekken).
Zo lang speel je nog geen 22 tog?Mars18 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 09:51:
[...]
Volgens mij had je wel gelijk een bazenteam. Welke tactieken hou je er op na?
Ja klopt, team met Mbappe,Neymar en Messi.Augy schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:12:
[...]
Zo lang speel je nog geen 22 tog?
Volgens mij had je wel gelijk een bazenteam. Welke tactieken hou je er op na?
Merk dat het passen ook erg lastig is deze FIFA, veel ballen lever ik in, ook gewoon met een Mbappe of Neymar. Is dat lastiger geworden dit jaar?
Speel een simpele 4-4-2 zonder verdere instructies (alleen backs op achterblijven)
Als je 442 speelt zou je ook eens naar 4222 kunnen switchen. En bij beide formaties 1 CM/CDM op stay back zetten. Maakt het verdedigend wat stabieler zonder de bus te parkeren. 4222 lijkt op 442 maar is wat stabieler omdat je CM's dan als CDM gaan spelen. Ik heb beide onder de knoppen (en nog een 41212(2) / 4231), zodat ik kan afwisselen als het niet loopt. Baat het niet dan schaadt het niet.Mars18 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:28:
[...]
Ja klopt, team met Mbappe,Neymar en Messi.
Merk dat het passen ook erg lastig is deze FIFA, veel ballen lever ik in, ook gewoon met een Mbappe of Neymar. Is dat lastiger geworden dit jaar?
Speel een simpele 4-4-2 zonder verdere instructies (alleen backs op achterblijven)
[ Voor 7% gewijzigd door Robbio85 op 17-01-2022 11:34 ]
De key tot passing dit jaar is wel de driven pass (R1+X), de double tap pass (2x kort driehoekje of X, afhankelijk van welke pass je wil versturen, je speelt de bal dan iets van de grond, zodat intercepties vaak mis gaan) en de L1+driehoek through pass over the top. Verdedigers zijn zo gepatched dat ze opeens naar achter teleporteren of nog maar 25 pace hebben als je deze pass op het juiste moment eroverheen gooit.Mars18 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:28:
[...]
de sturing is beetje verlaat, lastig uit te leggen maar ik doe een poging.Mars18 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:28:
[...]
Op moment dat je kruisje drukt om een pass te geven duurt het altijd nog even voordat de pass daadwerkelijk gegeven wordt. De richting die je geeft kan je tot het laatste moment nog veranderen. Afhankelijk van hoe goed je speler is gaat dit nog goed. Wat echter sommige mensen nog wel eens de fout in gaan is dat ze kruisje drukken om te passen, richting geven en in hun hoofd al bij de ontvanger zijn en dus komen ze aan de sticks en dit terwijl de pass nog niet echt gegeven is, dus dat de speler daadwerkelijk de ball ook speelt ipv dat jij hem de opdracht geeft. Dan krijgt de pass een andere richting. Met schieten is dat precies net zo.
Bij penals kan je dat bv goed zien, als je schiet moet je de richting aanhouden anders gaat ie weer door het midden. Je kan ook eerst door het midden richten, schieten en dan in de aanloop van de speler de richting alsnog veranderen. In het veld heb je natuurlijk niet zo'n lange aanloop, maar dat is het stukje wat ik bedoel van opdracht geven tot passen tot de speler heem daadwerkelijk echt speelt.
Hoop dat het een beetje te volgen voor je is, ik kan soms dingen heel moeilijk uitleggen
Dank voor de goede reacties
Wat ik ook een leuke vind.. niet gelijk op doorpassen drukken voordat de speler de bal heeft, dan doet ie een overstap 😇
Ik merk sinds ik 4-2-3-1 speel het allemaal een stuk beter bij de huidige gameplay past.Mars18 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:28:
[...]
1 cdm op Stayback (kante) andere op balanced (KdB)
Jij speelt zeker de 4-2-3-1 variant met de 3 cams? Want bij die andere variant vond ik dat mijn spits te veel geïsoleerd stond.Augy schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:44:
[...]
Ik merk sinds ik 4-2-3-1 speel het allemaal een stuk beter bij de huidige gameplay past.
1 cdm op Stayback (kante) andere op balanced (KdB)
Klopt!Moody2204 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:02:
[...]
Jij speelt zeker de 4-2-3-1 variant met de 3 cams? Want bij die andere variant vond ik dat mijn spits te veel geïsoleerd stond.
Mcam op Stay forward, buitenkanten op de 16 inkomen. Spits op Stay forward, get in behind.
:strip_exif()/f/image/8oszZ6NbvXI8uxdQB0izEYzD.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 50% gewijzigd door Augy op 17-01-2022 12:07 ]
Je kan gewoon naar controlle rinstellingen en aanklikken of je het nog mag 'aanpassen' zoals jij nu zegt, of dat het op het moment van klikken als is bepaald. Ligt aan iemand de controllerinstellingen.fifanoob schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:33:
[...]
de sturing is beetje verlaat, lastig uit te leggen maar ik doe een poging.
Op moment dat je kruisje drukt om een pass te geven duurt het altijd nog even voordat de pass daadwerkelijk gegeven wordt. De richting die je geeft kan je tot het laatste moment nog veranderen. Afhankelijk van hoe goed je speler is gaat dit nog goed. Wat echter sommige mensen nog wel eens de fout in gaan is dat ze kruisje drukken om te passen, richting geven en in hun hoofd al bij de ontvanger zijn en dus komen ze aan de sticks en dit terwijl de pass nog niet echt gegeven is, dus dat de speler daadwerkelijk de ball ook speelt ipv dat jij hem de opdracht geeft. Dan krijgt de pass een andere richting. Met schieten is dat precies net zo.
Hoop dat het een beetje te volgen voor je is, ik kan soms dingen heel moeilijk uitleggen
:fill(white):strip_exif()/f/image/IUNQqGCjKDoqdOz6Vpze8y6t.png?f=user_large)
Niet verkeerd
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Toxic zit er altijd tussen. Gewoon negeren, het is maar een spel.Mr.Myst schreef op maandag 17 januari 2022 @ 10:38:
[...]
Eens. Ik ben zelf echt een casual speler, gruwelde van het online spelen (vanwege het hoge gehalte toxic spelers). Omdat ik er dit jaar iets meer tijd in stop, ben ik ook wat meer online gaan spelen zonder verwachtingspatroon. Zit nu in divisie 3, bijna in 2. Gekwalificeerd voor WL maar door tijdgebrek nog niet gedaan.
Ik probeer vooral m'n eigen spel te blijven spelen, speel met de de spelers die ik leuk vind. Wellicht is het handiger om meer 'meta' te gaan spelen nu ik hoger kom. Dat zal alleen ten koste gaan van mijn spelplezier, want ik vind mijn team gewoon leuk (zitten ook wel een paar meta-spelers in, om eerlijk te zijn: FB Benz en POTM Vini).
Als ik verlies, vind ik dat niet zo erg. Het frustrerende vind ik het wanneer ik verlies door bijv. de corner glitch, kansloze afstandschoten of teams die met 10 man verdedigen en eruit 'Werneren'.
Erg kansloos, maar tegelijkertijd moet ik me daar tegen wapenen (en me er niet zoveel van aantrekken).
De meta spelers kan je doen, maar zelf doe ik veel sbc spelers en heb eigenlijk een compleet untradable team. Vind het leuker om met een untradable team te spelen dan veel coins te spenderen aan spelers.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=gxw87ZPCnZxTT:FFA22PS5
Alleen Acuna is tradable, want dat is gewoon een topper op CM / CDM.
Mijn team is redelijk meta, maar allemaal untradable en via SBC, dus ook wel toeval.
Ik speel vooral voor mijn plezier. Of ik nou in DIV 6 of DIV 1 zit, maakt mij geen reet uit.
Wel probeer ik mezelf steeds te verbeteren.
Hoger spelen is ook wel frustrerend soms. Tegenstanders zijn doorgaans echt beter, dus je moet tegen je verlies kunnen.
Speel nu voornamelijk 442 en soms 41212 (2).
Voor nu staat het voorlopig goed zo, alleen Casillas is een paspop op doel.
Begrijp van de pc gamers dat dit na de patch beter is. Ga ook geen andere keeper kopen.
Ook geen coins meer na de Icon player pick van gisteren
Ben nu mijn club aan het legen in alle 81+ sbc. Wie weet heb ik mazzel tijdens de TOTY release.
Zo niet, ook prima. Ben tevreden over mijn team.
Alleen nu die Icardi SBC... lijkt me een leuke supersub, maar geen coins en geen fodder meer in mijn club.
Mocht je nog tradables willen verzilveren. Alle 83+ gaan nu voor een mooie prijs.
wijze woorden
switchen naar ontvanger bedoel je dan, maar dan alsnog zit er vertraging in imo?Beavbusi schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:45:
[...]
Je kan gewoon naar controlle rinstellingen en aanklikken of je het nog mag 'aanpassen' zoals jij nu zegt, of dat het op het moment van klikken als is bepaald. Ligt aan iemand de controllerinstellingen.
Ik ben het helemaal met je eens. Ik speel ook voor m'n plezier. Merendeel van de potjes die ik doe, is met een maatje in coöp. Mijn 'meta'-spelers heb ik ook doordat ik de sbc's heb gedaan, dus in die zin is het bij mij ook een soort toeval:Valandil schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:47:
[...]
Toxic zit er altijd tussen. Gewoon negeren, het is maar een spel.
De meta spelers kan je doen, maar zelf doe ik veel sbc spelers en heb eigenlijk een compleet untradable team. Vind het leuker om met een untradable team te spelen dan veel coins te spenderen aan spelers.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=gxw87ZPCnZxTT:FFA22PS5
Alleen Acuna is tradable, want dat is gewoon een topper op CM / CDM.
Mijn team is redelijk meta, maar allemaal untradable en via SBC, dus ook wel toeval.
Ik speel vooral voor mijn plezier. Of ik nou in DIV 6 of DIV 1 zit, maakt mij geen reet uit.
Wel probeer ik mezelf steeds te verbeteren.
Hoger spelen is ook wel frustrerend soms. Tegenstanders zijn doorgaans echt beter, dus je moet tegen je verlies kunnen.
Speel nu voornamelijk 442 en soms 41212 (2).
Voor nu staat het voorlopig goed zo, alleen Casillas is een paspop op doel.
Begrijp van de pc gamers dat dit na de patch beter is. Ga ook geen andere keeper kopen.
Ook geen coins meer na de Icon player pick van gisteren![]()
Ben nu mijn club aan het legen in alle 81+ sbc. Wie weet heb ik mazzel tijdens de TOTY release.
Zo niet, ook prima. Ben tevreden over mijn team.
Alleen nu die Icardi SBC... lijkt me een leuke supersub, maar geen coins en geen fodder meer in mijn club.
Mocht je nog tradables willen verzilveren. Alle 83+ gaan nu voor een mooie prijs.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=haMvFJFunZxUg:FFA22PS5
Acuna (wat een beest idd!) en Navas zijn gekocht. Rest is untradable/sbc.
Icardi zou ik ook nog wel willen, maar ben bijna door m'n fodder. Is ook (nog) niet echt goed in te passen. Ik hoop eigenlijk op een Aguero-SBC.
Speel zelf het meeste 41212 (2) of 4222, maar deze 4-3-3 speelt ook prima.
Op de toxic-players na (idd, negeren die hap) vind ik het over het algemeen fijn dat het niveau hoger is. Ik wil immers ook beter worden. Ik had uberhaupt niet verwacht dat ik met m'n 35 jaar en twee jonge kinderen in divisie 3 zou kunnen komen.n..

Vergrendeling pass ontvanger ofzo.fifanoob schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:54:
[...]
switchen naar ontvanger bedoel je dan, maar dan alsnog zit er vertraging in imo?
Deze instelling houdt in dat je nog tot op het laatste moment van pass of schietrichting kan switchen. Erg handig als je opeens een andere loopactie bijvoorbeeld ziet. Vooral als je een wedstrijd met hoge ping speelt door mindere verbinding is laat beste optie. Dit gebeurt vaak, ook al heb jij een goede verbinding, want je bent ook afhankelijk van de verbinding van je tegenstander.
Ik ben nog ouderMr.Myst schreef op maandag 17 januari 2022 @ 12:55:
[...]
Ik ben het helemaal met je eens. Ik speel ook voor m'n plezier. Merendeel van de potjes die ik doe, is met een maatje in coöp. Mijn 'meta'-spelers heb ik ook doordat ik de sbc's heb gedaan, dus in die zin is het bij mij ook een soort toeval:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=haMvFJFunZxUg:FFA22PS5
Acuna (wat een beest idd!) en Navas zijn gekocht. Rest is untradable/sbc.
Icardi zou ik ook nog wel willen, maar ben bijna door m'n fodder. Is ook (nog) niet echt goed in te passen. Ik hoop eigenlijk op een Aguero-SBC.
Speel zelf het meeste 41212 (2) of 4222, maar deze 4-3-3 speelt ook prima.
Op de toxic-players na (idd, negeren die hap) vind ik het over het algemeen fijn dat het niveau hoger is. Ik wil immers ook beter worden. Ik had uberhaupt niet verwacht dat ik met m'n 35 jaar en twee jonge kinderen in divisie 3 zou kunnen komen.n..
Je kan Llorente kopen (gewoon gold rare) en deze ingame switchen met Acuna.
Zet je op Acuna op middenveld met een Anchor. Die is overal op het veld en Llorente is prima als linksback.
Denk dat een vervanger voor Kounde wel nodig is innmiddels. Blijft een prima kaart overigens
wijze woorden
Heb hem gewoon lb op balanced. Dan vind je hem ook contine op t middenveld. Moet je soms alleen oppassen op je back positie maar vaak is hij wel terugValandil schreef op maandag 17 januari 2022 @ 13:07:
[...]
Ik ben nog ouder
Je kan Llorente kopen (gewoon gold rare) en deze ingame switchen met Acuna.
Zet je op Acuna op middenveld met een Anchor. Die is overal op het veld
Gisteren toch maar besloten dat ik sbc Showdown Muriel ging doen.
Gelukkig 1 upgrade gehad en nu 88.
Heerlijk kaartje voor heel weinig geld.
Gelukkig 1 upgrade gehad en nu 88.
Heerlijk kaartje voor heel weinig geld.
De upgrade van Darmian en Muriel is inderdaad wel heel snel dit keer! Ik heb de wedstrijd gisteren met een schuin oog in de gaten gehouden en had wel gedacht dat Inter 'm zou pakken, maar goed werk van Atalanta blijkbaar
Had zelf Darmian gehaald als vervanger van Dumfries OTW.
Dit weekend voor het eerst WL Playoffs gespeeld, en met dit team op één punt na de Finals niet gehaald. Beetje zelfde verhaal als @Mars18 . Paar potten stond ik prinsheerlijk voor met 4-1 en spleet m'n verdediging zich rond de 75ste minuut ineens open als de Rode Zee en richtten ze niks meer uit. Merkte ook oprecht dat m'n spelers een stuk stroperiger speelden, waardoor een Gold Zapata bv. zich langs een Diop RTTK en een verse De Ligt RTTK kon wurmen. Fofana is trouwens écht een baas op het middenveld, samen met Etebo (wisselde Gündo eruit).
Paar potten ook terecht hard verloren....als je binnen 15 minuten met 3-0 achter staat, weet je genoeg. Twee potten had ik echter niet hoeven verliezen, dus dat was wel zuur. Ben wel overtuigd dat ik vanaf nu iets meer Rivals ga spelen
Bovendien heb ik de tactieken van Auzio kunnen gebruiken en dat heeft denk ik erger voorkomen
Kon echt merken dat m'n spelers anders en beter reageerden.
Dit weekend voor het eerst WL Playoffs gespeeld, en met dit team op één punt na de Finals niet gehaald. Beetje zelfde verhaal als @Mars18 . Paar potten stond ik prinsheerlijk voor met 4-1 en spleet m'n verdediging zich rond de 75ste minuut ineens open als de Rode Zee en richtten ze niks meer uit. Merkte ook oprecht dat m'n spelers een stuk stroperiger speelden, waardoor een Gold Zapata bv. zich langs een Diop RTTK en een verse De Ligt RTTK kon wurmen. Fofana is trouwens écht een baas op het middenveld, samen met Etebo (wisselde Gündo eruit).
Paar potten ook terecht hard verloren....als je binnen 15 minuten met 3-0 achter staat, weet je genoeg. Twee potten had ik echter niet hoeven verliezen, dus dat was wel zuur. Ben wel overtuigd dat ik vanaf nu iets meer Rivals ga spelen
[ Voor 15% gewijzigd door allstarted1 op 17-01-2022 16:00 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Die Darmian heb ik ook over nagedacht om hem nog te halen.allstarted1 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:31:
De upgrade van Darmian en Muriel is inderdaad wel heel snel dit keer! Ik heb de wedstrijd gisteren met een schuin oog in de gaten gehouden en had wel gedacht dat Inter 'm zou pakken, maar goed werk van Atalanta blijkbaarHad zelf Darmian gehaald als vervanger van Dumfries OTW.
Paar potten ook terecht hard verloren....als je binnen 15 minuten met 3-0 achter staat, weet je genoeg. Twee potten had ik echter niet hoeven verliezen, dus dat was wel zuur. Ben wel overtuigd dat ik vanaf nu iets meer Rivals ga spelenBovendien heb ik de tactieken van Auzio kunnen gebruiken en dat heeft denk ik erger voorkomen
Kon echt merken dat m'n spelers anders en beter reageerden.
Voelde al een gelijkspelletje aankomen haha.
Maar besloten om het niet te doen omdat ik opzich nog wel tevreden ben met Cuadrado IF.
Overigens wel een hele dikke kaart die Darmian.
Vooral zn workrates high defense/med atack maakt hem uniek.
Gewoon lekker verder online blijven spelen dan wordt je vanzelf beter.
Ook tips van YT plukken helpt ook echt.
Soms kan door wat simpele tips je hele spel verbeterd worden.
Correctie: 'Lekker hoor: doe mij ook maar in een 7,5K pack'Joosie200 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:37:
[...]
Het lamme paard is een no brainer. Das logisch. /s
Lekker hoor: doe mij ook maar zo'n pick
Niet normaal hoeveel troep ik uit die picks heb zien komen, maar dit is wel een hele fijne inderdaad!
Klopt, en hier en daar nog wat verbeteren. Van Dijk speelt heerlijk, maar is niet altijd snel genoeg. Ook TAA is mwah. Denk dat ik weer eens een lekkere hybrid in elkaar ga tikken. Speel nu vooral echt met teams die bestaan uit spelers uit één competitie. En het is natuurlijk zonde om een speler als Fofana als supersub in te brengen om het middenveld te verstevigen.joenes30 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:23:
[...]
Gewoon lekker verder online blijven spelen dan wordt je vanzelf beter.
Ook tips van YT plukken helpt ook echt.
Soms kan door wat simpele tips je hele spel verbeterd worden.
[ Voor 45% gewijzigd door allstarted1 op 17-01-2022 16:56 ]
V dijk zn acc.is laag.allstarted1 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 16:53:
[...]
Correctie: 'Lekker hoor: doe mij ook maar in een 7,5K pack'![]()
Niet normaal hoeveel troep ik uit die picks heb zien komen, maar dit is wel een hele fijne inderdaad!
[...]
Klopt, en hier en daar nog wat verbeteren. Van Dijk speelt heerlijk, maar is niet altijd snel genoeg. Ook TAA is mwah. Denk dat ik weer eens een lekkere hybrid in elkaar ga tikken. Speel nu vooral echt met teams die bestaan uit spelers uit één competitie. En het is natuurlijk zonde om een speler als Fofana als supersub in te brengen om het middenveld te verstevigen.
Dan kan je beter een iets snellere erbij zetten.
Bovendien heeft Diop ook med/med workrates.
Ik zou dan voor Varane/V Dijk gaan bv.
Fofana HL neem ik aan dat je die hebt.
Dan hoop ik dat je Clauss sbc hebt gedaan.
Dan heb je een strong link
EA doet er wel alles aan om van je fodder af te pakken. Ik las net dar er mogelijk ook een Hero PP komt. En een att/mid/Def x 3
wel meer038Zwolle schreef op maandag 17 januari 2022 @ 22:00:
EA doet er wel alles aan om van je fodder af te komen. Ik las net dar er mogelijk ook een Hero PP komt. En een att/mid/Def x 3
- Hero Player Pick
- 11x81+ Attackers
- 11x81+ Midfielders
- 11x81+ Defenders
- 3x85+ Attackers
- 3x85+ Midfielders
- 3x85+ Defenders
Ik verwachtte al zoiets, het word of dit of icardi afmaken om m'n dubbele kwijt te raken voor vrijdag haha
Zou het nog zin hebben donderdag m'n verhandelbare spelers te verkopen? Tot nog toe blijft alles redelijk op nivo
[ Voor 19% gewijzigd door Augy op 18-01-2022 09:51 ]
Wat voor belang zouden ze hierbij hebben? Mensen zo actief/betrokken mogelijk in het spel?038Zwolle schreef op maandag 17 januari 2022 @ 22:00:
EA doet er wel alles aan om van je fodder af te pakken. Ik las net dar er mogelijk ook een Hero PP komt. En een att/mid/Def x 3
Denk eerder meta players SBC's tijdens TOTY (denk aan flashback Dani Alves of Marcelo). Doordat mensen nu door al hun fodder raken en volgende week toch deze spelers willen doen zullen mensen, ook door de TOTY's in packs, eerder geneigd zijn om fifa punten te kopen.naNs schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:03:
[...]
Wat voor belang zouden ze hierbij hebben? Mensen zo actief/betrokken mogelijk in het spel?
Geld.
Met een lege club moet je wel FUT munten kopen doordat de SBC's maar tijdelijk beschikbaar zijn en je geen FOMO wilt en een Icardi, icon pick, Hero PP etc. moet laten lopen omdat je niets meer hebt om in te leveren.
En dan moet TOTY nog beginnen.
Met een lege club moet je wel FUT munten kopen doordat de SBC's maar tijdelijk beschikbaar zijn en je geen FOMO wilt en een Icardi, icon pick, Hero PP etc. moet laten lopen omdat je niets meer hebt om in te leveren.
En dan moet TOTY nog beginnen.
Iemand hier Sterling WW geprobeerd? Heb zo'n 10 potjes met hem gespeeld, paar in de spits, daarna als RAM. Heeft geen knikker geraakt. Zodra de bal in de buurt komt ligt hij op de grond. Denk dat ik hem maar weer verkoop en voor Ice Jesus ga. Die viel ook tegen, maar misschien is die iets meer waardevast, en met hem heb ik wat meer flexibiliteit qua team samenstelling. Dan kan Mahrez FB weer terug op de plek van Sterling.
Moet wel zeggen dat de lagere prijzen in deze Fifa prettig zijn tov de prijzen in 21. Nu kun je als casual speler wat meer interessante kaarten uitproberen.
Moet wel zeggen dat de lagere prijzen in deze Fifa prettig zijn tov de prijzen in 21. Nu kun je als casual speler wat meer interessante kaarten uitproberen.
[ Voor 33% gewijzigd door Robbio85 op 18-01-2022 10:37 ]
VVD uit een untradable megapack, helaas twee maanden te laat, wel lekkere fodder.
Die kerel kan nog prima mee, wat mij betreft de beste CB in het spel.joostmakaay schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 11:35:
VVD uit een untradable megapack, helaas twee maanden te laat, wel lekkere fodder.
Hmm toch maar eens proberen i.p.v. Kimpembe dan.Nachtapotheker schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:21:
[...]
Die kerel kan nog prima mee, wat mij betreft de beste CB in het spel.
Hmmz ik heb hem ook maar laatste tijd valt hij tegen en Varane ook. Heb nu Sarr pl speler en Soyuncu wwc en die bevallen me tot dusver welNachtapotheker schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:21:
[...]
Die kerel kan nog prima mee, wat mij betreft de beste CB in het spel.
Sarr heb ik niet geprobeerd, maar die Soyuncu vond ik idd ook erg goed, maar nog iets minder dan VVDMarkmaas schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:28:
[...]
Hmmz ik heb hem ook maar laatste tijd valt hij tegen en Varane ook. Heb nu Sarr pl speler en Soyuncu wwc en die bevallen me tot dusver wel
Vind VVD altijd bloedirritant. Die man is fysiek zo belachelijk sterk
Ik gebruik inmiddels ook al een poosje Soyuncu en die bevalt mij prima. Erg sterk. Ik heb hier ook gouden VVD, die is iets langzamer, dus een wat snellere ernaast is geen overbodige luxe. Maar VVD is nog prima te gebruiken. In een 1 op 1 situatie kom je ‘m niet zomaar voorbij. Maar wel wat kwetsbaarder voor counters. Ik moet eerlijk zeggen dat ik VVD niet zo vaak gebruik. Zelf heb ik nu een niet al te voor de hand liggend centrum met dus Soyuncu en daarnaast Christensen TOTGS. Maar ze bevallen mij prima en is weer eens wat anders dan Kimpembe en Marquinhos of Varane.
Hoe bevalt Sarr? Want die kan ik zo in mijn team inpassen. Alleen was die een beetje goed vrij te spelen, want ik zou dan eerst nog een max. 77 rated team samen moeten stellen toch?Markmaas schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:28:
[...]
Hmmz ik heb hem ook maar laatste tijd valt hij tegen en Varane ook. Heb nu Sarr pl speler en Soyuncu wwc en die bevallen me tot dusver wel
Heb nu voor de tweede keer geprobeerd om van Neymar en Messi af te komen, maar die twee zijn zo goed dat ik niet zonder kan.
Ja die modus loop je zo doorheen en team samenstellen gaat ook goed. Ik weet niet of je zilver objectives(,Diallo bijvoorbeeld) hebt dan kun je aardig team van maken met een paar rares zoals Daka,Onyeka,Adama Traore is het goed te doen.Moody2204 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:39:
[...]
Hoe bevalt Sarr? Want die kan ik zo in mijn team inpassen. Alleen was die een beetje goed vrij te spelen, want ik zou dan eerst nog een max. 77 rated team samen moeten stellen toch?
Sarr doet goed voelt wendbaarder aan dan VVD en Varane maar dat kan ook een persoonlijke kwestie zijn.
Ga ik er toch maar eens voor zitten denk ik. Thx!Markmaas schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:16:
[...]
Ja die modus loop je zo doorheen en team samenstellen gaat ook goed. Ik weet niet of je zilver objectives(,Diallo bijvoorbeeld) hebt dan kun je aardig team van maken met een paar rares zoals Daka,Onyeka,Adama Traore is het goed te doen.
Sarr doet goed voelt wendbaarder aan dan VVD en Varane maar dat kan ook een persoonlijke kwestie zijn.
Prijs van de Kaka SBC (en vidic) zijn best redelijk. Zeker met een mogelijke crash en toty.
Wow, ik weet niet wat er met m'n packs aan de hand is, maar ik open gewoon alles de laatste dagen. Gisteren Ramos, Müller, Lloris, Haaland, Fabinho, Berardi IF uit untradeable packs en Lewandowski uit m'n Preview Pack. Nu dit weer uit de TOTY Warm-up!
:strip_exif()/f/image/NALqif2dmALZHZu1fvvTpAeT.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben natuurlijk superblij met die paars/oranje stadionversiering!
:strip_exif()/f/image/NALqif2dmALZHZu1fvvTpAeT.jpg?f=fotoalbum_large)

Iedereen bewaart z'n packs, dus ze zijn blij met mensen zoals jij en daarvoor word je beloondallstarted1 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:43:
Wow, ik weet niet wat er met m'n packs aan de hand is, maar ik open gewoon alles de laatste dagen. Gisteren Ramos, Müller, Lloris, Haaland, Fabinho, Berardi IF uit untradeable packs en Lewandowski uit m'n Preview Pack. Nu dit weer uit de TOTY Warm-up!![]()
[Afbeelding]
Good luck bro let me know wat je van de modus en Sarr vind ben altijd beniewd of bij andere gamers hetzelfde voeltMoody2204 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 19:19:
[...]
Ga ik er toch maar eens voor zitten denk ik. Thx!
Is dat het? Dan ben ik liever nu blij met waardevolle spelers om eventueel in een SBC te knikkeren, dan tig teleurstellingen tijdens TOTYRhain schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:01:
[...]
Iedereen bewaart z'n packs, dus ze zijn blij met mensen zoals jij en daarvoor word je beloond
Maar EA mag deze vorm van packluck best doorzetten hoor, geen probleem. Zeker niet als het alleen zilveren en bronzen spelers kost
Ben ik overigens heel ondankbaar als ik alleen Hernandez IF op dit moment eigenlijk wil hebben? Ik wil er namelijk geen 200k coins tegenaan gooien
[ Voor 11% gewijzigd door allstarted1 op 18-01-2022 20:19 ]
Wat hebben ze gedaan met die patch joh. Ter stegen in niet te passeren en kante kan 120km per uur rennen 🤣
CR is daarintegen wat van de leg en benrahma lijkt de nieuwe Messi wel 🤯
M'n hele tactiek loopt ineens ook niet meer zo lekker als voorheen, al kan het eraan liggen dat in div2 de tegenstand wat hoog is haha.. wat een toxic lui zeg.. waarom Quiten als je 4-3 voor staat?
M'n hele tactiek loopt ineens ook niet meer zo lekker als voorheen, al kan het eraan liggen dat in div2 de tegenstand wat hoog is haha.. wat een toxic lui zeg.. waarom Quiten als je 4-3 voor staat?
[ Voor 34% gewijzigd door Augy op 18-01-2022 20:28 ]
Die Acuna, de tering wat is die goed. Voor minder dan 100k de beste middenvelder waarmee ik heb gespeeld, al is hij officieel LB. Heb hem als linker CDM in een 4222 staan met stay back instructie en zo’n powerhouse chemstyle.lwd-kevin schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:35:
Heerlijk geprofiteerd van de crash afgelopen zondag. Nu op vakantie op Tenerife maar heb straks dit heerlijke team klaar staan.
[Afbeelding]
Kan me best voorstellen dat die hard stijgt in prijs als EA de juiste sbc uitbrengt. Een IF voor acuna zou ook prima zijn
[ Voor 8% gewijzigd door Robbio85 op 18-01-2022 22:50 ]
YouTube: EA Goldenboy opens ICON Player Pick
Kijk dit team dan even, allemaal first owner. Je kan mij echt niet vertellen dat accountgebonden pack luck niet bestaat. Daarna doet hij een player pick, pakt hij weer Pele? Ongelofelijk.
Kijk dit team dan even, allemaal first owner. Je kan mij echt niet vertellen dat accountgebonden pack luck niet bestaat. Daarna doet hij een player pick, pakt hij weer Pele? Ongelofelijk.
Ik had het gisteren tegen Donnarumma. Die was onmogelijk te passeren! En dat vind ik nou altijd het waardeloze van die patches. Dan moet je je altijd weer aanpassen wat vaak weer even duurt.Augy schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:26:
Wat hebben ze gedaan met die patch joh. Ter stegen in niet te passeren en kante kan 120km per uur rennen 🤣
Zo, echt bizar ja! Ik moet eerlijk zeggen dat ik EA voor geen meter vertrouw als het aankomt op packs. Vorig jaar had ik er wat geld ingestoken en toen 3 of 4x echt goeie packluck gehad. Dit jaar niks er in gestoken en 1x packluck (gouden Mbappé). Ik weet niet of dit toeval is of niet. Feit blijft dat ik EA voor geen meter vertrouw als het gaat om geld en verkapte manieren om je te laten verleiden tot het kopen van Fifa points. Misschien heeft die Goldenboy er wel mega veel geld in gepompt?Lashrom schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 00:44:
YouTube: EA Goldenboy opens ICON Player Pick
De Toty-spelers zijn uitgelekt: https://twitter.com/FutSh...1H6SSodFtyS6diWwyoA&s=19:
Geen La Liga...
Geen La Liga...
Wat een kansloos team weer... Hieruit blijkt maar weer dat het totaal geen zin heeft om mensen te laten stemmen, dan krijg je alleen maar de spelers van de teams waar ze wat aan hebben..
Ik bewaar mijn packs wel tot de eerste promo na de TOTY.. De kans is zo klein en mocht het zo zijn heb ik er geen moer aan. Hopelijk krijgen we daarna Futurestars.
Ik bewaar mijn packs wel tot de eerste promo na de TOTY.. De kans is zo klein en mocht het zo zijn heb ik er geen moer aan. Hopelijk krijgen we daarna Futurestars.
[ Voor 31% gewijzigd door M@cer op 19-01-2022 08:47 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ja dat is wel opvallend. Je zou toch bijvoorbeeld een Benzema kunnen verwachten.Capsaicin schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:43:
De Toty-spelers zijn uitgelekt: https://twitter.com/FutSh...1H6SSodFtyS6diWwyoA&s=19:
Geen La Liga...
Misschien nummer 12.Moody2204 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:01:
[...]
Ja dat is wel opvallend. Je zou toch bijvoorbeeld een Benzema kunnen verwachten.
Vind 5 van PSG sws wat overdreven, wat hebben die nou gewonnen. En meen dat Salah een geweldig jaar heeft gehad
5 PSG spelers terwijl die nog niet eens de Ligue 1 wonnen...
Marquinhos?
De Bruyne had ook niet zijn beste jaar.
Geen Benzema, Salah, maar wel coverster Mbappe...
Heeft weinig met voetbal te maken, zoals wel vaker in Fifa.
Marquinhos?
Nou nummer 12 is ook wel bekend hoor, dat wordt toch weer Ronaldo..
Mbappe heeft de belangrijkste strafschop gemist voor Frankrijk en wordt toch beloond..
Mbappe heeft de belangrijkste strafschop gemist voor Frankrijk en wordt toch beloond..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Snap echt wel dat Mbappe erin staat. Maar dat Salah er niet in staat dat is een schande.
Salah had ik er eigenlijk ook wel bij verwacht ja. Maar zal inderdaad wel weer een CR7 worden als 12e man.Augy schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:05:
[...]
Misschien nummer 12.
Vind 5 van PSG sws wat overdreven, wat hebben die nou gewonnen. En meen dat Salah een geweldig jaar heeft gehad
Marquinhos heeft een dijk van een seizoen achter de rug man, maar dat Mbappe er weer in staat slaat helemaal nergens op, Benzema hoort gewoon op die plek.dutchgio schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:05:
Marquinhos?

Mbappe heeft er afgelopen seizoen 42 in geschoten en dit seizoen 19, ik snap de haat richting hem wel, maar we moeten niet doen alsof hij het niet verdiend.
Dat benzema een belachelijk goed seizoen heeft is een feit, maar beter dan lewa weer niet.
Uiteindelijk maakt het toch niet uit wie er in de TOTY zit want er zal altijd kritiek zijn op de keuzes, daarbij is het ook een fan vote.
Dat benzema een belachelijk goed seizoen heeft is een feit, maar beter dan lewa weer niet.
Uiteindelijk maakt het toch niet uit wie er in de TOTY zit want er zal altijd kritiek zijn op de keuzes, daarbij is het ook een fan vote.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Pffff...en De Bruyne heeft ook echt een topjaar gehad *kuch*.
Vijf spelers van PSG, drie van Man City en drie van Chelsea. Gaat echt nergens over.
Vijf spelers van PSG, drie van Man City en drie van Chelsea. Gaat echt nergens over.
Het is ook niet zo vreemd als een groot deel van de stemmers pubers tussen de 12 en 15 zijn.. Die kennen alleen maar de namen die nu in het team staan, omdat ze die ook graag in hun team zouden willen hebben..
Op Salah, Benzema en Mendy na kan ik geen spelers bedenken die meer recht zouden hebben op een TOTY.M@cer schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:43:
Het is ook niet zo vreemd als een groot deel van de stemmers pubers tussen de 12 en 15 zijn.. Die kennen alleen maar de namen die nu in het team staan, omdat ze die ook graag in hun team zouden willen hebben..
Hakimi??? Nou niet echt een speler die bij mij opkomt als een topspeler van afgelopen jaar. Dat is een speler die we vooral kennen vanwege FIFA. op basis van de prestaties hebben de spelers van PSG (op GK en eventueel Messi) er weinig in te zoeken.
Waar zijn de Engelse, Deense of Spaanse spelers die allemaal minimaal de halve finale hebben gehaald van het EK?
Waar zijn de Engelse, Deense of Spaanse spelers die allemaal minimaal de halve finale hebben gehaald van het EK?
[ Voor 16% gewijzigd door M@cer op 19-01-2022 10:01 ]
Of Bonucci, Chiellini?M@cer schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:54:
Hakimi??? Nou niet echt een speler die bij mij opkomt als een topspeler van afgelopen jaar. Dat is een speler die we vooral kennen vanwege FIFA. op basis van de prestaties hebben de spelers van PSG (op GK en eventueel Messi) er weinig in te zoeken.
Dan kijk je denk amper voetbal ? Hakimi was laatste seizoen geweldig bij Inter, dit seizoen wat minder bij PSG. Het had TAA kunnen zijn maar ook die was niet zo goed als vorig jaar. Iedere speler die er momenteel in dit gelekte elftal staat heeft gewoon een goed jaar / half jaar gehad.M@cer schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:54:
Hakimi??? Nou niet echt een speler die bij mij opkomt als een topspeler van afgelopen jaar. Dat is een speler die we vooral kennen vanwege FIFA.
Alleen KDB vind ik inderdaad niet echt terecht, die is echt niet zo best geweest laatste jaar. Veel geblesseerd ook.
Neem aan dat de 12de man Ronaldo word, maar ik als CR7 fan boy is het daar niet mee eens. Dat moet gewoon Salah of Benz zijn.
Kan je mij een Engelse, Deense of Spaanse speler vertellen welke dan zo geweldig goed was buiten het EK ?
fakwaka bro, inderdaad de tering manRobbio85 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 22:47:
[...]
Die Acuna, de tering wat is die goed. Voor minder dan 100k de beste middenvelder waarmee ik heb gespeeld, al is hij officieel LB. Heb hem als linker CDM in een 4222 staan met stay back instructie en zo’n powerhouse chemstyle.
Kan me best voorstellen dat die hard stijgt in prijs als EA de juiste sbc uitbrengt. Een IF voor acuna zou ook prima zijn
Wikipedia: Tuberculose
[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 19-01-2022 10:08 ]
zijn gewoon alle kids die stemmen voor meta kaarten. niet te serieus nemendutchgio schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:05:
Marquinhos?
Deels toch. Lewa is geen meta kaart, maar wel beste voetballer van het jaar (officieel Messi natuurlijk)buurman3 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:07:
[...]
zijn gewoon alle kids die stemmen voor meta kaarten. niet te serieus nemen
Jorginho en Donnurama zijn EK geworden
Jorginho en Kante CL finale gewonnen
Marquinhos goed seizoen en final copa america waar hij goed speelde
Diaz beste speler van Premier League 20/21
DIaz, De Bruyne en Cancelo zeer goed dit seizoen, Manchester City sterk met finale CL en bijna onverslaanbaar in PL nu.
Alleen Mbappe en Hakimi kan ik niet zo goed plaatsen, maar op zich ook goed seizoen.
Hakimi zit er in puur vanwege het feit dat iedereen hem graag in FIFA 22 gebruikt.Capsaicin schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:43:
Geen La Liga...
Zowel Hakimi als de Bruyne heb ik echt vraagtekens bij.
Dat Benzema ontbreekt is echt onbegrijpelijk.
Ruben Diaz lijkt mij meer dan terecht. Kaartje die ik best in mijn team zou willen hebben.
MBappe heeft gewoon een goed jaar achter de rug, maar die kaart is slechts voor "the lucky few"
Messi heeft Ballon d'Or gewonnen, dus kan je niet omheen. Of dat terecht is, kan je je altijd nog afvragen.
wijze woorden
gaan jullie de PP ICON SBC nog doen?
Hier geldt ook weer je kan wat leuks pakken...alleen de kans op meuk is een stuk groter...ik twijfel enorm.
Hier geldt ook weer je kan wat leuks pakken...alleen de kans op meuk is een stuk groter...ik twijfel enorm.
Burp
Het is een hele hele dure gok.Wii4all schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 11:57:
Prime Kaka is wellicht iets duurder, maar weet je wel wat je krijgt.
Mijn PP bestond uit :
Base Ballack
Base Okocha
Base Vieira
De laatste maakt het een succes, maar zie genoeg shit voorbij komen
wijze woorden
Ik zit ook nog enorm in dubio.. Zat te denken om baby Eto'o te halen, maar die lijkt nu weer wat te stijgen. Ik denk dat ik zo'n 4 a 500k in de player pick moet stoppen, wat vrij veel is. Vooral na het zien van wat filmpjes van NickRunFut, zie ik toch echt wel belabberde picks voorbij komen..Wii4all schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 11:57:
Ik wacht hoe dan ook vrijdag avond even af als ik de paar packs die ik klaar heb staan ook geopend heb.
[ Voor 8% gewijzigd door Rhain op 19-01-2022 12:17 ]
Het is mij te duur voor een gokje, dan doe ik liever een dure SBC waar je weet wie je krijgt.
Daarnaast is de club ook vrijwel leeg door al die SBC's de laatste tijd.
Jammer dat Icardi zo kort beschikbaar is.
Daarnaast is de club ook vrijwel leeg door al die SBC's de laatste tijd.
Jammer dat Icardi zo kort beschikbaar is.
Ik zag mensen met Pele / Gullit etc als keuze.Valandil schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 12:12:
[...]
Het is een hele hele dure gok.
Prime Kaka is wellicht iets duurder, maar weet je wel wat je krijgt.
Mijn PP bestond uit :
Base Ballack
Base Okocha
Base Vieira
De laatste maakt het een succes, maar zie genoeg shit voorbij komen
Maar er is idd zat troep waarvoor het zonde is om de kaarten voor in te leveren...bijv baby nakata
Burp
Net als met de Tweakers awards is het een populariteitspoll. Bij fut welke toty wil je packen. Ik betwijfel dat de meerderheid van de stemmers gekeken heeft naar de prestaties per team / speler.Augy schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:05:
[...]
Misschien nummer 12.