Die upgrades zijn het vaak toch niet waard, zou ze gewoon als fodder voor andere SBC's gebruiken
Ik heb die premium upgrade gedaan en kreeg er 3x een 86 uit, helaas pindakaas!
Meestal zijn ze er eerder. Ach ja. Waarschijnlijk toch niet waard dus boeiend.saert schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 22:50:
[...]
Vooral vrij dom. Is namelijk elk jaar een SBC.
Twijfel of ik ga kwalificeren. Of ik doe het en verlies ff 20 potten..
[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 30-11-2021 23:22 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
https://gfycat.com/defensivecluttereddesertpupfish
Hier krijg je toch een slappe lul van, 4-3 voorsprong uit handen geven door z'n kut bal versus FC Creditcard.
Hier krijg je toch een slappe lul van, 4-3 voorsprong uit handen geven door z'n kut bal versus FC Creditcard.
Nou de preorder packs zijn binnen.. lars fuckiny ricken 😭 als mijn account geen red flag heeft weet ik het ook niet meer... verder iets van 8 TOTW gedaan, meerdere SBCs en vorige week al de 500g en assists objectives , MM , rivals en WL rewards. Niks noemenswaardig. Uit 8 TOTW packs 3! Dubbele untradeable kaarten en alles 81 of lager
Ball roll of croqueta doen, dat scheelt alvast de helft.Traeces schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 21:42:
Nou kwali ook niet gehaald , teams welke ik tegen kreeg gingen nergens meer over. Qua niveau vergelijkbare tegenstanders maar continu mbappe / Neymar tegen. Met als toppunt het team wat ik eerder gepost heb.
Laatste team ook weer baby Maradona, Neymar , mbappe en Messi tegen. Vergelijkwaardig spelers maar mbappe weer met een bevlieging en raak.
Naja het is niet anders. ben wel een enorme voorstander om eens iets te gaan doen aan auto defence / auto Block. Hoevaak een doelpunt voorkomen word door een speler die niet gecontroleerd word is niet normaal. Hoevaak ik super netjes een aanval uitspeel en dan 1 van onze Franse vrienden weer zomaar een bal blokt.
En voor de duidelijkheid klaag niet over de opzet heb daar geen problemen mee dit jaar, maar echt ea gaat wat doen met kimpembe , mendy etc hoe bizar veel die ai blokken.
Die gebruik ik al een heel tijdjeHarry Nak schreef op woensdag 1 december 2021 @ 05:08:
[...]
Ball roll of croqueta doen, dat scheelt alvast de helft.
Welke pre-order packs?038Zwolle schreef op woensdag 1 december 2021 @ 01:31:
Nou de preorder packs zijn binnen.. lars fuckiny ricken 😭 als mijn account geen red flag heeft weet ik het ook niet meer... verder iets van 8 TOTW gedaan, meerdere SBCs en vorige week al de 500g en assists objectives , MM , rivals en WL rewards. Niks noemenswaardig. Uit 8 TOTW packs 3! Dubbele untradeable kaarten en alles 81 of lager
Ik zie de gratis hero pack ook nog niet terwijl ik wel gepreordered heb.
Hero-pack zat hier ook in de winkel. Kohler. Niet slecht, maar niet waar je op hoopt...
Kwalificatie trouwens niet gehaald. 3 overwinningen, 6 nederlagen. Moet echt nog wel wat beter worden, wil ik nog een keer proberen om me te kwalificeren. Helaas, maar niet onverwacht
Kwalificatie trouwens niet gehaald. 3 overwinningen, 6 nederlagen. Moet echt nog wel wat beter worden, wil ik nog een keer proberen om me te kwalificeren. Helaas, maar niet onverwacht
El-Jaber. Zo'n beetje de slechtste die je kan krijgen volgens mij.
En daar moet je dan 3 maanden op wachten.
En daar moet je dan 3 maanden op wachten.
Die hele pre-order is een farce. Wat heb je nu nog aan Hero's? Die hadden we gewoon half oktober moeten krijgen. Kohler is voor 40k te koop.
EA kennende krijgen die twee op korte termijn een veel beter kaartje.Traeces schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 21:42:
Nou kwali ook niet gehaald , teams welke ik tegen kreeg gingen nergens meer over. Qua niveau vergelijkbare tegenstanders maar continu mbappe / Neymar tegen. Met als toppunt het team wat ik eerder gepost heb.
Laatste team ook weer baby Maradona, Neymar , mbappe en Messi tegen. Vergelijkwaardig spelers maar mbappe weer met een bevlieging en raak.
Naja het is niet anders. ben wel een enorme voorstander om eens iets te gaan doen aan auto defence / auto Block. Hoevaak een doelpunt voorkomen word door een speler die niet gecontroleerd word is niet normaal. Hoevaak ik super netjes een aanval uitspeel en dan 1 van onze Franse vrienden weer zomaar een bal blokt.
En voor de duidelijkheid klaag niet over de opzet heb daar geen problemen mee dit jaar, maar echt ea gaat wat doen met kimpembe , mendy etc hoe bizar veel die ai blokken.
Nergens voor nodig dit toch, wat weet jij nou hoe iemand zn coins maakt. Zo kortzichtig

Hier moet wel een addertje onder het gras zitten.. Zal wel een leenspeler zijn ofzo.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Mienster gisteren deze uiteindelijk gemaakt met cornet op LB, die is wel lekker snel iets sneller dan robertson,Mienster schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:38:
[...]
Hunter erop gooien en hij heeft 96 pace...
Is gewoon een killer in de 16.
In game start ik ook altijd met CM-> CDM
:strip_exif()/f/image/e61HLKwDk3ZBteogKPljl6YM.jpg?f=fotoalbum_large)
4 potjes rivals (divisie 4)...de laatste dagen won ik echt niks meer, maar met een paar verse upgrades draait het net even wat beter.
3 gewonnen waarvan 1 maar net verloren.
Keane 5 goals.
Lekker flexibel in de 16 ook beviel goed.
Echt een neusje voor de goal want hij maakte zelfs 2 kopgoals.
Burp
Ik denk dat de adder is dat next gen letterlijk next gen is. Dus alleen PS5 en xbox series spelers krijgen de keuze. Niet PS4 of Xbox one spelers.M@cer schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:12:
Hier moet wel een addertje onder het gras zitten.. Zal wel een leenspeler zijn ofzo.
De oude consoles krijgen het ook:
https://www.ea.com/nl-nl/...22/be-the-next-generation
Het addertje zal de pack luck zijn.
Dan wordt het een Camavinga of Bellingham pack. Zoals die Ligue 1 pack een Volland en Icardi pack was.dutchgio schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:16:
De oude consoles krijgen het ook:
Foden, Mbappe, Hernandez zijn de betere drie uit dat rijtje en dat weet EA.
Krijg je niet gewoon een random 1tje?Joosie200 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:14:
[...]
Dus alleen PS5 en xbox series spelers krijgen de keuze.
Ik had nog niet de link gelezen die @dutchgio postte. Maar natuurlijk wordt het random en geen player pick. Is te mooi om waar te zijn.
Nice.Wii4all schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:12:
[...]
Mienster gisteren deze uiteindelijk gemaakt met cornet op LB, die is wel lekker snel iets sneller dan robertson,
[Afbeelding]
4 potjes rivals (divisie 4)...de laatste dagen won ik echt niks meer, maar met een paar verse upgrades draait het net even wat beter.
3 gewonnen waarvan 1 maar net verloren.
Keane 5 goals.
Lekker flexibel in de 16 ook beviel goed.
Echt een neusje voor de goal want hij maakte zelfs 2 kopgoals.
Ja Keane is een sleutel speler bij mij, veel assists ook. in div 2 gaat ie ook nog goed. Heb ook nog jimenez SS op de bank. Moet ik nog een kans gaan geven. Maar zal vergelijkbaar zijn met Lukaku.
Cornet kan ik ook kopen eventueel. Bevalt ie veel beter dan robertson? Die vindt ik vooral verdedigend wel sterk.
Ik dacht Chiellini relatief goedkoop te bemachtigen met wat fodder. Moet alleen 1 SS card hebben. Gaan die prijzen ineens omhoog naar 40-45k 
edit: WTF; Renato 834k volgens futbin atm.. Vorige week schommelde deze rond de 600k..

edit: WTF; Renato 834k volgens futbin atm.. Vorige week schommelde deze rond de 600k..
[ Voor 26% gewijzigd door Rhain op 01-12-2021 09:50 ]
Gezien de berichtjes die de tegenstander na afloop stuurde, weet ik vrijwel zeker dat hij/zij niet slim genoeg was om de coins te verdienen met het handelen.Gurbuh schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:01:
[...]
Nergens voor nodig dit toch, wat weet jij nou hoe iemand zn coins maakt. Zo kortzichtig
Keane hier ook bizar aanwezig, scoort aan de lopende band en is een gouden driehoek met Di Natale en Silva RTTKMienster schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:36:
[...]
Nice.
Ja Keane is een sleutel speler bij mij, veel assists ook. in div 2 gaat ie ook nog goed. Heb ook nog jimenez SS op de bank. Moet ik nog een kans gaan geven. Maar zal vergelijkbaar zijn met Lukaku.
Cornet kan ik ook kopen eventueel. Bevalt ie veel beter dan robertson? Die vindt ik vooral verdedigend wel sterk.
Chiellini bevalt hier echt uitstekend. Beresterk, super goed z'n verdedigende taken en kopt er nog regelmatig een goal in. Stap alleen niet te vroeg in 🙈Rhain schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:48:
Ik dacht Chiellini relatief goedkoop te bemachtigen met wat fodder. Moet alleen 1 SS card hebben. Gaan die prijzen ineens omhoog naar 40-45k
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 01-12-2021 10:23 ]
Ik heb zelf de vooraf de Ultimate Edition aangeschaft, maar geen Hero pack. Zie ik iets over het hoofd?Mr.Myst schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:14:
Hero-pack zat hier ook in de winkel. Kohler. Niet slecht, maar niet waar je op hoopt...
Moet dacht ik voor een datum gekocht zijn. Maar weet niet precies welke.saert schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:23:
[...]
Ik heb zelf de vooraf de Ultimate Edition aangeschaft, maar geen Hero pack. Zie ik iets over het hoofd?
Meen 15 augustusTheSuperLAW schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:26:
[...]
Moet dacht ik voor een datum gekocht zijn. Maar weet niet precies welke.
Nou hero packs zijn dit jaar niet aan mij besteed. Tot dusver Morientes, 2x Ricken, Kohler, Al Jabber en nu Dempsey..
croqueta is echt niet meer zo OP hoor dat is alweer 3 jaar terug.Harry Nak schreef op woensdag 1 december 2021 @ 05:08:
[...]
Ball roll of croqueta doen, dat scheelt alvast de helft.
ball rol is handig als je 1 op1 met de keeper komt.
Die pass die jij gaf, dat straalde wel intelligentie uit?joostmakaay schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:15:
[...]
Gezien de berichtjes die de tegenstander na afloop stuurde, weet ik vrijwel zeker dat hij/zij niet slim genoeg was om de coins te verdienen met het handelen.
Hij is veel sneller dan Robertson. Hij kon de RM/RW van de tegenpartij goed bijhouden, zat er goed tussen vaak. Hij bevalt tot nu toe wel. Heb alleen nog niet al te veel potten met hem gespeeld om hem echt goed te beoordelen.Mienster schreef op woensdag 1 december 2021 @ 09:36:
[...]
Nice.
Burp
Heb nog 86k coins. Net genoeg om hem zo even te kopen. Kan ik hem nog testen voor dat de WL begint.Wii4all schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:09:
[...]
Hij is veel sneller dan Robertson. Hij kon de RM/RW van de tegenpartij goed bijhouden, zat er goed tussen vaak. Hij bevalt tot nu toe wel. Heb alleen nog niet al te veel potten met hem gespeeld om hem echt goed te beoordelen.
Nu hopen dat ie ook niet gelijk weer halveerd qua prijs zodra ik hem heb gekocht.
Inmiddels als rond de 500k verloren aan waarde over al mijn spelers.😂
Simpel balletje terug naar de keeper kun je wel verwachten van een Diaby met 80 passing toch?fifanoob schreef op woensdag 1 december 2021 @ 10:49:
[...]
Die pass die jij gaf, dat straalde wel intelligentie uit?
Maar waarom? 3 verdedigers dichtbij... Die trouwens om 1 of andere reden allemaal vol naar voren sprinten?joostmakaay schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:25:
[...]
Simpel balletje terug naar de keeper kun je wel verwachten van een Diaby met 80 passing toch?
Gewoon snel testen en dan erop gooien als het niks is. Ik twijfelde ook erg met keane omdat nu iedereen met de ultimate editie zn hero card kreeg waardoor de waarde kan dalen.Mienster schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:19:
[...]
Heb nog 86k coins. Net genoeg om hem zo even te kopen. Kan ik hem nog testen voor dat de WL begint.
Nu hopen dat ie ook niet gelijk weer halveerd qua prijs zodra ik hem heb gekocht.
Inmiddels als rond de 500k verloren aan waarde over al mijn spelers.😂
Burp
Had inderdaad beter een andere keuze kunnen maken, maar dat precies die pass fout (in de laatste minuut) fout gaat is wel heel typisch.Gurbuh schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:39:
[...]
Maar waarom? 3 verdedigers dichtbij... Die trouwens om 1 of andere reden allemaal vol naar voren sprinten?
Weten jullie die Untradeable inform Kante 91 rated die ik packte uit die TOTW upgrade pack nog, die ik hier postte?
Drie keer raden wie ik in die 86+ champs upgrade kreeg.....
Concentratie? Spanning doordat je de wedstrijd zo goed mogelijk probeert uit te spelen?joostmakaay schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:42:
[...]
Had inderdaad beter een andere keuze kunnen maken, maar dat precies die pass fout (in de laatste minuut) fout gaat is wel heel typisch.
Is mij ook weleens overkomen, in de laatste seconden. Maar dan kan ik niemand anders de schuld geven dan mezelf, omdat ik het op een domme manier verknal. Kan gebeuren, volgende keer beter joh.
You win some you lose some...Timk10 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:46:
Weten jullie die Untradeable inform Kante 91 rated die ik packte uit die TOTW upgrade pack nog, die ik hier postte?
Soms gaat het alle Kante op...
[ Voor 12% gewijzigd door Mr.Myst op 01-12-2021 11:49 ]
Log even in op FIFA 13 zodat we 'm kunnen traden
Dit vooral ja, proberen op safe te spelen door nog eens rustig op te bouwen vanuit de keeper, met dit als gevolg helaas.Mr.Myst schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:47:
[...]
Concentratie? Spanning doordat je de wedstrijd zo goed mogelijk probeert uit te spelen?
Is mij ook weleens overkomen, in de laatste seconden. Maar dan kan ik niemand anders de schuld geven dan mezelf, omdat ik het op een domme manier verknal. Kan gebeuren, volgende keer beter joh.
Haha ja zeker.
Die untradeable inform gewoon in een Icon SBC gegooid. Daaruit kreeg ik 86 Overmars. Geen meta-speler in deze fifa maar voor mij als Ajacied natuurlijk altijd tof om te packen. Jammer dat ie geen animation heeft met een papieren koffiebekertje, maar goed.
Tot nu toe stijgen di natale en Keane alleen maar..Wii4all schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:40:
[...]
Gewoon snel testen en dan erop gooien als het niks is. Ik twijfelde ook erg met keane omdat nu iedereen met de ultimate editie zn hero card kreeg waardoor de waarde kan dalen.
Was bang voor hetzelfde maar heb ze gelukkig in m'n club gehouden.. wie weet vanavond ofzo nog een daling
Hopelijk wel wijnaldum naar 86 vanavond
Het was weer even zweten de laatste pot, maar poging 2 voor de WL is geslaagd!
Ik kan iedereen Di Natale aanraden trouwens, heerlijke spits.
Ik kan iedereen Di Natale aanraden trouwens, heerlijke spits.
[ Voor 28% gewijzigd door Nachtapotheker op 01-12-2021 12:47 ]
Ik zie het ja. Heb Keane voor 280 gekocht dus schade valt nog mee tot nu toe.Augy schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:00:
[...]
Tot nu toe stijgen di natale en Keane alleen maar..
Was bang voor hetzelfde maar heb ze gelukkig in m'n club gehouden.. wie weet vanavond ofzo nog een daling
Hopelijk wel wijnaldum naar 86 vanavond
Diego Carlos is een aanrader dus om mijn Kounde te vervangen?Capsaicin schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:46:
[Afbeelding]Mijn huidige team. De meeste spelers zijn onverhandelbaar. De zwakste schakels zijn Mendy, Uribe, Walker en Vinicius. De sterkste spelers zijn Zidane, Bernardo Silva, Corona, Diego Carlos en Alaba. Volgende aanwinsten worden Lahm en Stoichkov (mid).
Mendy en Theo zijn imo nog steeds de beste backs van het spel (op icons na), de snelheid + kracht die zij hebben ben ik nog bij geen andere back tegengekomen.Timoo_FR schreef op woensdag 1 december 2021 @ 13:31:
[...]
Diego Carlos is een aanrader dus om mijn Kounde te vervangen?En mag ik vragen wat je ‘zwak’ vindt aan Mendy? Vergat trouwens helemaal te reageren op je vraag laatst, maar ik speel die Ancelotti tactiek op 45 breedte en 55 diepte. Heb nog niks anders geprobeerd dus geen idee wat het verschil is
Ja plus de 5 star WF van Mendy is echt een wapen vind ikjoostmakaay schreef op woensdag 1 december 2021 @ 15:20:
[...]
Mendy en Theo zijn imo nog steeds de beste backs van het spel (op icons na), de snelheid + kracht die zij hebben ben ik nog bij geen andere back tegengekomen.
Het is toch ongelooflijk, 2 voorlaatste potten voor de kwali met 5-0 en 4-1 gewonnen, en ja hoor de laatste tegen Mbappe & co. 1e helft speelt mijn team net alsof ze allemaal Messi zijn, 3-0 voor. Ik trap de 2e helft af en voel het al, dit gaat nog 3-3 of 3-4 worden en jawel, 3-3 en in de laatste minuut doet m’n tegenstander de corner glitch en kopt Fellaini de 3-4 binnen… Controller kan weer opgeborgen worden… 🤬
Klinkt misschien gek, maar ik heb met Mendy, Theo gespeeld en Spinazzolla, maar ik vond die laatste toch echt de beste van die 3!joostmakaay schreef op woensdag 1 december 2021 @ 15:20:
[...]
Mendy en Theo zijn imo nog steeds de beste backs van het spel (op icons na), de snelheid + kracht die zij hebben ben ik nog bij geen andere back tegengekomen.
Omg EA haat jouw echt!!1!Timoo_FR schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:08:
Het is toch ongelooflijk, 2 voorlaatste potten voor de kwali met 5-0 en 4-1 gewonnen, en ja hoor de laatste tegen Mbappe & co. 1e helft speelt mijn team net alsof ze allemaal Messi zijn, 3-0 voor. Ik trap de 2e helft af en voel het al, dit gaat nog 3-3 of 3-4 worden en jawel, 3-3 en in de laatste minuut doet m’n tegenstander de corner glitch en kopt Fellaini de 3-4 binnen… Controller kan weer opgeborgen worden… 🤬
Mendy juist weer op 8 chem teruggezet omdat ik spinna helemaal niks vond..Moody2204 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:40:
[...]
Klinkt misschien gek, maar ik heb met Mendy, Theo gespeeld en Spinazzolla, maar ik vond die laatste toch echt de beste van die 3!
Cuadrado is ook weer erg goed, jammer van z'n stamina
Ik vind Mendy verdedigend vrij goed maar aanvallend beperkt. Hij is een beetje lomp en onbeholpen, en hierdoor gevoelig voor pressing. Een beweeglijke back komt niet alleen makkelijker onder de druk uit, maar zorgt ook voor een man extra op het middenveld. Vorig jaar had ik Acuna (showdown) op die positie. Wat een monster was dat.
En Diego Carlos is zeker een aanrader.
[ Voor 5% gewijzigd door Capsaicin op 01-12-2021 17:02 ]
Ja ik snap precies wat je bedoelt man, bij mij is Navas in die Ancelotti tactiek ongelooflijk waardevol zowel verdedigend als aanvallend en Mendy eigenlijk alleen verdedigend. Komt door zijn ‘lompe’ body style inderdaadCapsaicin schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:02:
Ik vind Mendy verdedigend vrij goed maar aanvallend beperkt. Hij is een beetje lomp en onbeholpen, en hierdoor gevoelig voor pressing. Een beweeglijke back komt niet alleen makkelijker onder de druk uit, maar zorgt ook voor een man extra op het middenveld. Vorig jaar had ik Acuna (showdown) op die positie. Wat een monster was dat.
Spinazola heb ik niet geprobeerd. Maar ik vind Mendy dit jaar tegen vallen. NIF Theo Hernandez vind ik beter.Augy schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:49:
[...]
Mendy juist weer op 8 chem teruggezet omdat ik spinna helemaal niks vond..
Ik heb toen met de TOTW pack IF Theo gekregen. Maar van alle linksbacks die ik geprobeerd heb is hij voor mij verreweg het beste.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Theo is m'n transfer target. Nog 100k te gaan na de laatste ombouw 🤣Partypooper schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:28:
[...]
Spinazola heb ik niet geprobeerd. Maar ik vind Mendy dit jaar tegen vallen. NIF Theo Hernandez vind ik beter.
Ik heb toen met de TOTW pack IF Theo gekregen. Maar van alle linksbacks die ik geprobeerd heb is hij voor mij verreweg het beste.
Haha, Cuadrado kon mij ook niet bekoren. Zo zie je maar dat ieder zijn eigen voorkeuren heeft voor bepaalde type spelers. Sowieso is een rechtsachter in de Serie A lastig.Augy schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:49:
[...]
Mendy juist weer op 8 chem teruggezet omdat ik spinna helemaal niks vond..
Ik kan Theo of bijvoorbeeld Cornet alleen kwijt op 6 chem dus daarom zit ik een beetje vast aan Mendy…
Had even een cashflow probleem waardoor nu cuadrado en Mendy. Straks draai ik het om en pak ik Theo IF en Atal SSMoody2204 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:40:
[...]
Haha, Cuadrado kon mij ook niet bekoren. Zo zie je maar dat ieder zijn eigen voorkeuren heeft voor bepaalde type spelers. Sowieso is een rechtsachter in de Serie A lastig.
https://www.futbin.com/22/squad/3074135
Doel:
https://www.futbin.com/22/squad/3584469
Uiteindelijk nog marquinhos IF ipv kimpembe al bestaat de kans dat voor alles af is ik allang weer een ander team heb 🙈🤣
[ Voor 19% gewijzigd door Augy op 01-12-2021 18:53 ]
Die Keane vond jij wel goed toch? Alleen nog een beetje prijzig zie ik. Heb hier altijd cashflow probleem, door het gat in mijn hand en zucht om het team nog weleens om te gooien.Augy schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:48:
[...]
Had even een cashflow probleem waardoor nu cuadrado en Mendy. Straks draai ik het om en pak ik Theo IF en Atal SS
https://www.futbin.com/22/squad/3074135
Zeker als ik mijn tijdelijke time-out weer beëindig.
Keane is waanzinnig, zkr samen met Di Natale en silvaMoody2204 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:52:
[...]
Die Keane vond jij wel goed toch? Alleen nog een beetje prijzig zie ik. Heb hier altijd cashflow probleem, door het gat in mijn hand en zucht om het team nog weleens om te gooien.![]()
Zeker als ik mijn tijdelijke time-out weer beëindig.
Die Atal is ook interessant trouwens. Al mee gespeeld?Augy schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:53:
[...]
Keane is waanzinnig, zkr samen met Di Natale en silva
Dit!Moody2204 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:52:
[...]
Heb hier altijd cashflow probleem, door het gat in mijn hand en zucht om het team nog weleens om te gooien.
Wil zoveel spelers proberen 🤣
Die is echt geweldig. Gaf meer assist en scoorde vaker als m'n voorhoede.. alleen stamina was drama! Na 75 min helemaal opMoody2204 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:54:
[...]
Die Atal is ook interessant trouwens. Al mee gespeeld?
Leuk TOTW…… Pff waar doen we het voor zeg haha
Dacht Messi te packen ……. Argentijn, psg , rw jaaa messiiii . FUCK was Di Maria even vergeten
Nadat het je 4x is overkomen vergeet je zelfs dat Messi nog in het spel zitTraeces schreef op woensdag 1 december 2021 @ 20:56:
Dacht Messi te packen ……. Argentijn, psg , rw jaaa messiiii . FUCK was Di Maria even vergeten
Ik zie veel mensen helemaal lijp over die Theo Hernandez. Speel nu een tijdje met zn IF, maar vind het niet heel bijzonder… Amavi is voor mij beter, helaas heb ik die Theo nodig voor Kessie, dat is wel echt een beest
2 jaar geleden had ik dat gevoel ook, alleen toen was de zoveelste keer ineens tots Messisaert schreef op woensdag 1 december 2021 @ 21:28:
[...]
Nadat het je 4x is overkomen vergeet je zelfs dat Messi nog in het spel zit
Pfff zoveel pakketen te openen vanwege black friday en doelstellingen 4x een 30 pack met spelers hoogste een 83 rated.. Viel me echt tegen
Burp
Bijzonder weinig snipes tijdens rewards. Zouden veel mensen hun packs weer bewaren?
Hier nog geen Hero gekregen terwijl ik wel de ultimate edition en ruim op tijd heb gekocht.
Iemand dit probleem ook?
Iemand dit probleem ook?
Absoluut op twitter etc zie je verschillende gasten die echt alles opsparen voor een mass opening.
Andere vraag, ik krijg momenteel veel van die libertadores kaarten, gaan ze daar nog wat mee doen?
Normaal had je toch speciale sbc etc voor best goede spelers, toen werden die kaarten nog wat waard. Je had volgens mij ook nog wat doelstellingen.
Wat volgens mij ook een aanfluiting is bij EA is die speciale evenementen. Twee keer is dat geweest dat je XP kon verdienen voor een 'goud pakket' en dan je een team/spelers moest kiezen. Ineens al weken niks meer.
Andere vraag, ik krijg momenteel veel van die libertadores kaarten, gaan ze daar nog wat mee doen?
Normaal had je toch speciale sbc etc voor best goede spelers, toen werden die kaarten nog wat waard. Je had volgens mij ook nog wat doelstellingen.
Wat volgens mij ook een aanfluiting is bij EA is die speciale evenementen. Twee keer is dat geweest dat je XP kon verdienen voor een 'goud pakket' en dan je een team/spelers moest kiezen. Ineens al weken niks meer.
Burp
Er is al een Libertadores SBC he. Niet dat die veel geven ofzo. Je kunt ze trouwens gebruiken als raresWii4all schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:00:
Absoluut op twitter etc zie je verschillende gasten die echt alles opsparen voor een mass opening.
Zou ik ook doen, de kaartjes die je packt zijn niks waard. 6 gouden kaartjes die meer waard zijn dan een ton.Gurbuh schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:30:
Bijzonder weinig snipes tijdens rewards. Zouden veel mensen hun packs weer bewaren?
De meeste hebben hun teams al redelijk op sterkte en elke upgrade kost minimaal een miljoen.
Ik zit ook in die situatie. Heb een prima team, de volgende upgrade die ik wil is Cruyff 91 dus dat wordt sparen.
Dan open ik mijn packs wel op moment dat er veel nieuwe kaarten in de game komen, TOTY en open ik ze dan wel.
Als ik kijk wat ik nu al bewaard heb en dat zou omrekenen in fifa punten zit ik al op 20.000 fifapunten aan packs. Ipv dat ik weer geld ga uitgeven met TOTY ga ik het maar zo doen. Zodat ik dan stuk of 100 packs klaar heb staan en ik niks pack en meteen weer klaar ben met packs openen. Ipv toch weer de gok te nemen en geld te storten.
voor mij een win win situatie
Wat is ruim op tijd? Je moest er vroeg bij zijn.Prins32 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:59:
Hier nog geen Hero gekregen terwijl ik wel de ultimate edition en ruim op tijd heb gekocht.
Iemand dit probleem ook?
Voor 11 augustus om precies te zijndutchgio schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:07:
[...]
Wat is ruim op tijd? Je moest er vroeg bij zijn.
Met een Kanté (untradable welliswaar) uit de rivalsrewards de pack unluck een beetje doorbroken. Zit alleen meer en meer te twijfelen of ik Chiellini nog wel moet doen.. Die signature signings kaarten gaan echt door het dak zeg, heb er 1tje nodig, maar om daar 75k voor neer te tellen... En ik denk dat als ik Kimpembe - Varane inwissel voor De Light RTTK - Chiellini dat ik er sowieso niet direct op vooruit ga..
Iemand nog een zegje hier over?
Vind Chiellini een fijne kaart in mijn Serie A team, stuk stabieler dat de normale Koulibaly..
Je kan natuurlijk ook ff 11 squad battle potjes spelen voor die gratis Signature Signings kaart. Maar daar moet je wel zin in hebben.
Je kan ook even wachten tot Benzema klaar is, misschien gaan de prijzen dan wat naar beneden, Chiellini is de enige die ook op 5 december nog actief is en waarschijnlijk wat minder gewild dan de andere 2.
Je kan natuurlijk ook ff 11 squad battle potjes spelen voor die gratis Signature Signings kaart. Maar daar moet je wel zin in hebben.
Je kan ook even wachten tot Benzema klaar is, misschien gaan de prijzen dan wat naar beneden, Chiellini is de enige die ook op 5 december nog actief is en waarschijnlijk wat minder gewild dan de andere 2.
[ Voor 39% gewijzigd door M@cer op 02-12-2021 12:03 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Aantal items op de transfermarkt daalt ook steeds meer voor m'n gevoel, paar weken voor black friday was dit 6 miljoen, en nu 4.x miljoen.Gurbuh schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:30:
Dan zou ik Kante gebruiken en linken met Varane en Kimpembe, dat wordt een stuk lastiger met De Ligt en Chiellini en die zijn inderdaad niet beter.Rhain schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:58:
Met een Kanté (untradable welliswaar) uit de rivalsrewards de pack unluck een beetje doorbroken. Zit alleen meer en meer te twijfelen of ik Chiellini nog wel moet doen.. Die signature signings kaarten gaan echt door het dak zeg, heb er 1tje nodig, maar om daar 75k voor neer te tellen... En ik denk dat als ik Kimpembe - Varane inwissel voor De Light RTTK - Chiellini dat ik er sowieso niet direct op vooruit ga..
Je kunt die 75k besparen door Baku te doen, maar die kaarten zijn waarschijnlijk vanaf vrijdag niet meer nodig voor SBC's.
SS Ben Yedder gekocht, wat een nachtmerrie moet hij wel niet zijn voor m'n tegenstanders.
Speel 4-2-2-2: Donnarumma; Hakimi, Kimpembe, Marquinhos, Mendy; Wijnaldum, Fofana; Neymar, Messi; Ben Yedder, Mbappe
Ratking outshined iedereen in dit team. Mbappe voelt aan als een truck in vergelijking met Ben Yedder. Hoe kort en snel die kan draaien en kappen is echt een cheat. En dan nog die finesses, ramt ze er uit alle hoeken in. Vond 900K op het begin te veel voor hem en hoopte dat die ging zakken. Uiteindelijk gekocht voor iets meer dan 1M en maakt het tot nog toe helemaal waar.
Speel 4-2-2-2: Donnarumma; Hakimi, Kimpembe, Marquinhos, Mendy; Wijnaldum, Fofana; Neymar, Messi; Ben Yedder, Mbappe
Ratking outshined iedereen in dit team. Mbappe voelt aan als een truck in vergelijking met Ben Yedder. Hoe kort en snel die kan draaien en kappen is echt een cheat. En dan nog die finesses, ramt ze er uit alle hoeken in. Vond 900K op het begin te veel voor hem en hoopte dat die ging zakken. Uiteindelijk gekocht voor iets meer dan 1M en maakt het tot nog toe helemaal waar.
Waarom zou je voor Chiellini gaan als je ook Skriniar kunt halen? Zo bijzonder is dat kaartje van Chiellini helemaal niet. Skriniar en dan linken met VidalM@cer schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:01:
Vind Chiellini een fijne kaart in mijn Serie A team, stuk stabieler dat de normale Koulibaly..
Klopt helemaal, bedankt voor je bevestigingdutchgio schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:11:
[...]
Dan zou ik Kante gebruiken en linken met Varane en Kimpembe, dat wordt een stuk lastiger met De Ligt en Chiellini en die zijn inderdaad niet beter.
Je kunt die 75k besparen door Baku te doen, maar die kaarten zijn waarschijnlijk vanaf vrijdag niet meer nodig voor SBC's.
Dan zal ik eens kijken naar Skriniar! Z'n NIF vond ik niet zo, maar de SS ziet er wel wat beter uitOzz schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:15:
[...]
Waarom zou je voor Chiellini gaan als je ook Skriniar kunt halen? Zo bijzonder is dat kaartje van Chiellini helemaal niet. Skriniar en dan linken met Vidal
tbf, ik heb veel liever een Flashback Chiellini dan een (voor mij persoonlijk) weinig bijzondere Skriniar special card. Chiellini heb ik altijd een zwak voor gehad. Voor mij is persoonlijke voorkeur of favoriet belangrijker dan per sé altijd qua stats de beste kaart gebruiken.Ozz schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:15:
[...]
Waarom zou je voor Chiellini gaan als je ook Skriniar kunt halen? Zo bijzonder is dat kaartje van Chiellini helemaal niet. Skriniar en dan linken met Vidal
Speel nu met RTTK Gravenberch op 10, niet omdat ie de beste 10 in de game is, maar wel voor mij een waardevolle card. Ik denk oprecht dat ik beter fifa speel met cards met personal value dan gewoon de kille meta gebruiken.
Camavinga een upgrade naar 82!
Nice!! Zeker in het begin een geweldige kaart.
Nice!! Zeker in het begin een geweldige kaart.
wijze woorden
Je beschrijft hier denk ik goed wat (een van) de grootste irritatie-factor van deze game is haha. Mensen die alleen maar spelen om te winnen (met een full meta team) vs mensen die spelen met spelers waar zij iets mee hebben / leuk vinden om mee te spelen en het niet erg vinden om dan eventueel net wat meer potjes te verliezen. Maar is hier al eerder gepost, iedereen mag doen wat hij/zij wil en het is tenslotte maar een spelletje.Timk10 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:27:
[...]
tbf, ik heb veel liever een Flashback Chiellini dan een (voor mij persoonlijk) weinig bijzondere Skriniar special card. Chiellini heb ik altijd een zwak voor gehad. Voor mij is persoonlijke voorkeur of favoriet belangrijker dan per sé altijd qua stats de beste kaart gebruiken.
Speel nu met RTTK Gravenberch op 10, niet omdat ie de beste 10 in de game is, maar wel voor mij een waardevolle card. Ik denk oprecht dat ik beter fifa speel met cards met personal value dan gewoon de kille meta gebruiken.
[ Voor 6% gewijzigd door Timoo_FR op 02-12-2021 12:39 ]
Is iedere editie helaas zo.Timoo_FR schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:37:
[...]
Je beschrijft hier denk ik goed wat (een van) de grootste irritatie-factor van deze game is haha. Mensen die alleen maar spelen om te winnen (met een full meta team) vs mensen die spelen met spelers waar zij iets mee hebben / leuk vinden om mee te spelen en het niet erg vinden om dan eventueel net wat meer potjes te verliezen. Maar is hier al eerder gepost, iedereen mag doen wat hij/zij wil en het is tenslotte maar een spelletje.
Uiteindelijk gebruikt iedereen de meta om te kunnen winnen.
Drop back en counteren op pace.
Gelukkig zijn in deze editie ook spelers met minder pace nog bruikbaar.
Ben de Dembele's wel inmiddels beu. Gozer speelt amper bij Barca en raakt geen pepernoot en toch zag je hem in alle teams en had hij een peperdure SBC.
Best jammer, want je wilt wat meer diversiteit zien qua tegenstanders.
Het blok Marquinhos en Kimpembe is ook standaard tegenwoordig.
Ik gebruik Kimpembe ook overigens, maar dat is omdat ik hem nodig heb voor de link met Verratti kaart.
Ik probeer te zoeken naar een gezonde mix, maar dat is niet makkelijk omdat je daardoor vaker verliest.
Als ik naar mijn team nu kijk...tja dan is die ook redelijk meta eigenlijk
https://www.ea.com/fifa/u...Id=jqz0GvHhnYT06:FFA22PS5
wijze woorden
Heb Cornet er gisteravond ingezet en beviel prima. Alleen kwam ik er later achter dat Mane ook geen 10 Chem meer had doordat een green link met Roberston weg viel en ik FB Benzema erin heb gezet.Wii4all schreef op woensdag 1 december 2021 @ 11:40:
[...]
Gewoon snel testen en dan erop gooien als het niks is. Ik twijfelde ook erg met keane omdat nu iedereen met de ultimate editie zn hero card kreeg waardoor de waarde kan dalen.
Heb nu even de standaard formatie omgegooid voor de chemistry en Mendy gekocht. Door hem heb ik nu alle op 10 Chem.
:strip_exif()/f/image/RYkuIYnhKBo0dA5TmRVNilvr.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Mienster op 02-12-2021 13:04 ]