Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:37
fifanoob schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:42:
Ik ervaar geen problemen met die kwalli. Maar in mijn beleving zit er echt nog al een verschil in op welke dag je hem speelt. Ik speel ze woensdag overdag ( is mijn vrije dag toevallig ook ) en daar fiets ik vrij eenvoudig doorheen.
Die luxe heb ik helaas niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 09:18
Ik laat Fifa voorlopig ook even links liggen. Ik merk dat ik het door de huidige opzet en markt wat minder plezier beleef aan het spel. Wellicht dat ik later wel weer aanhaak. Op dit moment met mijn herstel en reintegratie op het werk liggen mijn prioriteiten even elders dan in teveel uurtjes FUT :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 30-09 13:59
@Timk10 Slaat de spijker op z'n kop.

Het ligt voornamelijk gewoon aan de speler zelf, als een ander het met 2 uur speeltijd doordeweeks kan, dan kan iedereen het.

[ Voor 62% gewijzigd door wErudite op 30-11-2021 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:42
Speel sinds kort first owner only maar heb nog niet echt veel goede, dus val vooral terug op die ENG2 en POR1 special cards. Nu SS Atal gepacked, dus Gelson ook maar gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
hmr schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 09:20:
[...]

:+ That's a fucking lie... discards if's gehele jaar al en waardeloze reds.
Je kan met 20 verliespotten, zelfs 20x direct weg gaan het volgende krijgen:

- 2x 1 of 3 FUT Champions Players - Player Pick (Keuze uit drie spelers)
- 1x Premium Gold Players Pack
- 1x Prime Gold Players Pack
- 1x Jumbo Premium Gold Pack
- 500 FUT Champions Qualification Points
- 10.000 Coins

Dan is dit toch gewoon beter dan het jaar er voor? Dat je zelf dit jaar minder geluk hebt in PP is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Heeft iemand nog tips op mijn team aan te passen/up te graden?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AfjHMQLUs5msTz_50EyMy3CB_24=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/38uTOXICuFAAAHoLnTQO9xZv.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.futbin.com/22/squad/3540204

Ik heb 400K ter beschikking, wil het desnoods helemaal omgooien en van bpl afstappen.

Dit is de reserve bank momenteel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WHJ1rcR7S_A5EqZWE9kdJ7AxwbQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YAxC5SWWUFrpn64kndgS0MG9.jpg?f=fotoalbum_large

Ik speel zelf nu 442 eigenlijk sinds het begin op zich met LM/RM bevalt het zo wel vind het wel leuk om via de flanken voor te zetten of juist naar binnen te gaan..beetje afwisselend zeg maar

Alleen weet niet wat het is zal wel aan mij liggen...werner is niet zo'n goede kopper ;) Zelfs op de lijn weet hij hem nog naast te koppen, op dezelfde plek met lukaku mis ik eigenlijk nooit...

Zou Kante bijvoorbeeld kunnen halen....

[ Voor 25% gewijzigd door Wii4all op 30-11-2021 10:28 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Timk10 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 09:21:
[...]

Ik hoor ook veel mensen klagen over het niet kunnen plaatsen voor de WL. Ik snap dat ook niet. Het is een competitive game-mode, het is niet de bedoeling dat iedereen zich kan plaatsen. Maar toch voelt bijna de hele community zich entitled om het te mogen halen. Maar jammer dan, dan moet je ook echt tijd in de game steken om competitief niveau te halen. Er zijn zoveel games waarin ik niet in de top tier games kan meedoen omdat ik simpelweg niet goed genoeg ben.

Je hebt dan twee opties; 'git gud' en zorg dat je beter wordt, óf accepteer dat je niet altijd WL zult spelen maar gooi je energie in online drafts, rivals, objectives, milestones. En misschien word je dan ook gaandeweg wel beter zodat je een keertje WL kan meepakken. De derde optie 'klagen op online fora dat de WL ruk is' is imo geen viable optie.

Ik ben deze WL compleet afgedroogd door letterlijk iedereen en alsnog pakte ik 4 wins. Paar weken terug nog 14 wins. Zo gaat het nou eenmaal. Motiveert mij om mijn game te veranderen ipv onvrede te spuwen.
Dus jij zegt dat ik nog beter moet worden dan divisie 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Moody2204 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:26:
[...]

Ik denk gewoon dat je pech hebt ... als je div 1 speelt zou je namelijk met beetje mazzel moeten kunnen kwalificeren.. Tis gewoon random ;(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
[...]

Divisie 1 stelt niks voor... Je kan niet degraderen en dus alleen maar promoveren. Dat moet je onthouden...

Dat hele "het is willekeur" ben ik het echt niet mee eens als je bij meer dan genoeg mensen ziet dat ze constant kunnen kwalificeren.

[ Voor 18% gewijzigd door wErudite op 30-11-2021 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
hmr schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:29:
[...]

Ik denk gewoon dat je pech hebt ... als je div 1 speelt zou je namelijk met beetje mazzel moeten kunnen kwalificeren.. Tis gewoon random ;(
Dat denk ik dus ook. Wat niet wegneemt dat ik het systeem zo wel zat ben geworden.

[ Voor 9% gewijzigd door Moody2204 op 30-11-2021 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Wii4all schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:24:
[Afbeelding]

Ik heb 400K ter beschikking, wil het desnoods helemaal omgooien en van bpl afstappen.

[Afbeelding]

Ik speel zelf nu 442 eigenlijk sinds het begin op zich met LM/RM bevalt het zo wel vind het wel leuk om via de flanken voor te zetten of juist naar binnen te gaan..beetje afwisselend zeg maar

Alleen weet niet wat het is zal wel aan mij liggen...werner is niet zo'n goede kopper ;) Zelfs op de lijn weet hij hem nog naast te koppen, op dezelfde plek met lukaku mis ik eigenlijk nooit...

Je zegt het al onderaan je post: Kante erin, heel rap! :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
wErudite schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:31:
[...]

Divisie 1 stelt niks voor... Je kan niet degraderen en dus alleen maar promoveren. Dat moet je onthouden...

Dat hele "het is willekeur" ben ik het echt niet mee eens als je bij meer dan genoeg mensen ziet dat ze constant kunnen kwalificeren.
En daar ben ik het dus weer niet mee eens, want het is ook gebeurd dat ik er fluitend doorheen kwam. Wat dus dan wel willekeur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Moody2204 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:36:
[...]

En daar ben ik het dus weer niet mee eens, want het is ook gebeurd dat ik er fluitend doorheen kwam. Wat dus dan wel willekeur is.
Maar ligt het dan aan het spel of je eigen kunnen? Waarom lukt het bijv. genoeg anderen hier wel? Zijn die dan beter of hebben ze minder last van de willekeur? Denk dat we beide het antwoord wel weten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
wErudite schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:37:
[...]

Maar ligt het dan aan het spel of je eigen kunnen? Waarom lukt het bijv. genoeg anderen hier wel? Zijn die dan beter of hebben ze minder last van de willekeur? Denk dat we beide het antwoord wel weten :)
Minder last van willekeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Dan zou het volgens jou nog steeds niet mogelijk moeten zijn om alle kwalificaties in 1 keer te halen.

Als je goed genoeg bent heb je er gewoon geen problemen mee, geen bash naar jou of iemand anders maar hier zijn genoeg voorbeelden van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
wErudite schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:42:
[...]

Dan zou het volgens jou nog steeds niet mogelijk moeten zijn om alle kwalificaties in 1 keer te halen.

Als je goed genoeg bent heb je er gewoon geen problemen mee, geen bash naar jou of iemand anders maar hier zijn genoeg voorbeelden van. :)
We hoeven het ook niet met elkaar eens te zijn. Even zo goed vrienden.

Maar vorige week speelde ik de kwalificatie op zondag na een tip van iemand hier, en dat ging heel vlot. Nu had ik daar geen tijd voor en speelde ik gisteravond en lukte het niet. Ik lees hier ook dat mensen uit div. 4 het wel halen. En dus ook mensen uit div. 1 zoals ikzelf niet. Daar zie ik dan toch alleen maar willekeur in. En dat vind ik gewoon het manke aan dit systeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
wErudite schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:42:
[...]

Want elke wedstrijd speel je tegen dezelfde tegenstander onder exact dezelfde omstandigheden...

Ik zeg niet dat het niet zo is dat je als je goed genoeg bent altijd wel kwalificeert maar 'het spel', wie je treft, de verbinding, jouw state of mind en die van je tegenstanders (moeten ze snel snel of heb je tijd) is echt wel van invloed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Moody2204 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 09:38:
[...]

Ik zit nu in div. 1. Stijgen zal niet gebeuren, maar zakken ook niet tot het seizoen is afgelopen. Dan speel je toch om de kat zijn staart?
Als je Coop speelt, speel je eigenlijk ook rivals. Dus win je telt dat mee voor je rank in rivals, misschien is dat nog een optie? Ik heb zo ook een vriend van mij geholpen om een paar divisies hoger te komen.

Alleen je brengt jezelf daarmee ook weer in lastig parket want hij zit nu in elite divisie en vind het niks aan want verliest alles :P

Verder als ik het zo lees, zit je dus al in divisie 1. Dan denk ik echt dat aan het tijdstip/dag ligt dat je speelt en gewoon te veel goede sweatys lui te spelen komt.

Overdag vind ik het niveau altijd lager dan avonds. Overdag wel meer gefrustreerde kindjes die niet tegen hun verlies kunnen overigens

[ Voor 20% gewijzigd door fifanoob op 30-11-2021 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:48:
[...]

Als je Coop speelt, speel je eigenlijk ook rivals. Dus win je telt dat mee voor je rank in rivals, misschien is dat nog een optie? Ik heb zo ook een vriend van mij geholpen om een paar divisies hoger te komen.

Alleen je brengt jezelf daarmee ook weer in lastig parket want hij zit nu in elite divisie en vind het niks aan want verliest alles :P
Dan zou het mooier zijn als je de kwalificatie in coop modus kan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
fifanoob schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:48:
[...]

Hoe kun jij je maat helpen om hoger te komen? Je speelt altijd in de hoogste divisie van de twee. Dus tenzij jij op dat moment lager zat kan dit niet volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Gurbuh schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:50:
[...]

Hoe kun jij je maat helpen om hoger te komen? Je speelt altijd in de hoogste divisie van de twee. Dus tenzij jij op dat moment lager zat kan dit niet volgens mij.
Als de ene in div. 2 speelt en de ander in div. 1, dan krijgt die speler in div. 2 gewoon ook de punten en de wins in zijn divisie. Dus hoe vaker je samen wint, des te groter de kans dat de div. 2 speler dan ook promoveert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Gurbuh schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:50:
[...]

Doordat we wonnen ging hij ook omhoog in zijn rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Laatst online: 10-06-2024
[...]

Tja, blijkbaar.

Ik ben ook div 1 maar plaats me wekelijks met vrij veel gemak voor de WL, slechts 1x niet de playoffs gehaald. So make of that what you will.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Timk10 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:59:
[...]

Tja, blijkbaar.

Ik ben ook div 1 maar plaats me wekelijks met vrij veel gemak voor de WL, slechts 1x niet de playoffs gehaald. So make of that what you will.
Good for you ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
Je vraagt me toch iets? Waarom dan die passive-agressiveness :')

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gurbuh
Timk10 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:08:
[...]

Iedereen here is zo snel on their toes getrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
Pfff die Rodrygo na zijn upgrade, WAT EEN KAART. 5 goals in 2 wedstrijden 🙏🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
[...]

Ik durf hier ook bijna niet uit te spreken dat ik rang 1 haal in de WL omdat ze je dan aanvallen omdat je dan een of andere arrogante ****** bent :9 :9

En dat terwijl ik nog niet eens zo'n hele denderende speler ben, tbh.

[ Voor 9% gewijzigd door wErudite op 30-11-2021 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mienster
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-03 12:58
Wii4all schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:24:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Met kante is nog wel duur, voor 400K kun je de volgende verbeteringen kopen:

Van dijk voor Gomez
Mane voor rashforf
Keane voor lukaku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
[...]

Ik wil geen discussie uitlokken. Meningen verschillen nu eenmaal. Wat ik enkel wil zeggen dat ik het systeem niet goed vind en daardoor frustrerend, waardoor ik afhaak. En ik lees van meerdere mensen die het maar zo zo vinden. Dat staat los van hoe goed/slecht je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:18
Oke, kunnen we hiermee de WL discussie aub afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
_Uploader_ schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:18:
Prima.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gurbuh
Vooral niet over inhoudelijk zaken hebben boys. Pack pulls en rage only aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Foto's van kapotte controllers willen we zien! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:27
wErudite schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:14:
[...]

Ik durf hier ook bijna niet uit te spreken dat ik rang 1 haal in de WL omdat ze je dan aanvallen omdat je dan een of andere arrogante ****** bent :9 :9

En dat terwijl ik nog niet eens zo'n hele denderende speler ben, tbh.
En dan vind je het gek dat je makkelijk door de kwalificatie heen komt en anderen niet. _O-

Rang 1 is ook wel iets meer als 'niet eens heel denderend', dat is meer dan 'bovengemiddeld' zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
wErudite schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:20:
Foto's van kapotte controllers willen we zien! :9
Die kan ik niet geven. Bol crediteert netjes en Wehkamp doet een swap. _/-\o_

Heeft iemand nog wat uit die 4 81 - 87 rated packs? Als ik er 20k op stuk sla ga ik wss 4x een 81 rated speler aantreffen tegen discard prijs van 600 ps }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Mienster schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:16:
[...]

Met kante is nog wel duur, voor 400K kun je de volgende verbeteringen kopen:

Van dijk voor Gomez
Mane voor rashforf
Keane voor lukaku
Bedankt voor de tips!

Keane heb ik untradable, alleen hij is niet bijster snel. Ik zal hem toch nog is een kans geven.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:10
Als je elite haal in rivals, ben je dan automatisch geplaatst voor de wl of moet je die kwalificatie alsnog doen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timk10
In een FUT-topic over WL praten is niet zo gek toch?

Ik merk dat wanneer men geconfronteerd wordt met het feit dat het niet altijd maar de schuld van de game is, men snel van onderwerp wil veranderen of op de teentjes getrapt is. Terwijl dit, in mijn ogen, een heel beschaafde discussie is.

Maar goed, als niemand over WL wil praten in een FUT-topic ( :') :') ), dan zal ik er niks meer over zeggen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
theman36 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:26:
Als je elite haal in rivals, ben je dan automatisch geplaatst voor de wl of moet je die kwalificatie alsnog doen?
Nope, je moet alsnog kwalificeren voor het wekelijkse toernooi dat niet genoemd mag worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Timk10 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:26:
[...]

Ik merk dat wanneer men geconfronteerd wordt met het feit dat het niet altijd maar de schuld van de game is, men snel van onderwerp wil veranderen of op de teentjes getrapt is. Terwijl dit, in mijn ogen, een heel beschaafde discussie is.

Maar goed, als niemand over WL wil praten in een FUT-topic ( :') :') ), dan zal ik er niks meer over zeggen. :)
Jouw comments komen imo ook niet verder dan een beschaafde manier van zeggen 'git gud'. Dus dat draagt ook niet zoveel bij... (dit is een mening)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
theman36 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:26:
Hadden ze wat mij betreft wel kunnen doen. Is helaas niet zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
Gurbuh schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:30:
[...]

Jouw comments komen imo ook niet verder dan een beschaafde manier van zeggen 'git gud'. Dus dat draagt ook niet zoveel bij... (dit is een mening)
Om heel eerlijk te zijn komt mijn mening ook neer op 'git gud'. Maar dat is kinderachtig om zo te zeggen, dus ik probeer het te onderbouwen. Mijn ervaring is dat mensen eigenlijk vrijwel altijd de game de schuld geven van het niet kwalificeren of plaatsen of hoeveelheid punten of whatever. Terwijl, als je heel eerlijk bent, in de praktijk is maar zeer zelden de game de hoofdschuldige van het niet halen van je doel.

Niet alleen bij FIFA overigens hoor, het is mijn ervaring dat gamers over het algemeen (jaaa, #notallgamers) weinig zelfreflectie hebben en liever de game als schuldige bombarderen. En ik ben het daar gewoon heel vaak mee oneens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fifanoob
Want? Ik vind dit juist wel een leuke discussie. En het gaat enigszins best inhoudelijk dus zie het probleem niet waarom we zouden moeten afsluiten.

Wat betreft die plaatsingen. Ik denk dat er te veel variabelen zijn. Je kan daardoor lastig zeggen waarom iets niet lukt. De willekeur qua tegenstanders. Hoe speel je zelf op het moment? Is je niveau niet goed genoeg?
Als je div1 speelt is niveau wel goed genoeg lijkt mij, je moet toch meerdere potjes achter elkaar winnen om te kunnen promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Timk10 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:26:
[...]

Nee dat is zeker niet gek, maar dit gaat nu al een paar pagina's door en ik kan mij zo voorstellen dat dit voor een groot deel van de lezers niet relevant zijn. De discussie loopt nu in rondjes en is niet echt constructief.

Zelf speel ik door tijdgebrek geen WL, dus ben zeker niet op de teentjes getrapt.

De schuld geven aan de game of aangeven niet blij te zijn met de rewards, tsja dat is inherent aan het spelen van dit spel. Ja soms heb je lag, ja soms tref je het niet in de playoffs en ja, je moet geluk hebben bij het packen van goede spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mienster
Zit weer in divisie 2, waar ik seizoen 1 ook ben geëindigd, waar ik denk ik ook thuishoor, speel de meeste wedstrijden nu tegen mensen van mijn niveau, soms een pak op de broek van iemand die waarschijnlijk snel divisies hoger gaat belanden.

Soms tref ik ineens twee of drie keer wat mindere tegenstanders, of speel zelf ineens heel goed en zomaar zit je een rang hoger. Ik zou dus zomaar in divisie 1 kunnen belanden terwijl ik denk dat ik daar niet thuishoor. Het huidige systeem zonder degradatie is heel vreemd, je kan dus inderdaad in een hoge divisie belanden en "vastzitten" omdat je daar in een ander format nooit had gekomen. Of snel weer uit had gedegradeerd

In seizoen 1 4x WL gespeeld, dit seizoen pas 1x en drie keer niet gekwalificeerd. Ik denk dat mensen er ook geen rekening mee houden dat het niveau van alle spelers steeds hoger wordt. Waardoor het ook gewoon moeilijker is om te kwalificeren.

Kom niet verder dan 8 wins overigens in WL, met een kadotje hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
dutchgio schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:23:
[...]

En dan vind je het gek dat je makkelijk door de kwalificatie heen komt en anderen niet. _O-

Rang 1 is ook wel iets meer als 'niet eens heel denderend', dat is meer dan 'bovengemiddeld' zeg maar.
Rang 1 zegt niks. Het is immers willekeur. Wat het wel zegt is dat je een constant niveau haalt en mentaal sterk genoeg bent om je niet te laten frustreren bij een slecht moment of een goal tegen.

Ik heb mijzelf ook wel eens niet kunnen kwalificeren terwijl ik ook regelmatig rang 1 haal in de wl.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timk10
_Uploader_ schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:34:
[...]

Nee dat is zeker niet gek, maar dit gaat nu al een paar pagina's door en ik kan mij zo voorstellen dat dit voor een groot deel van de lezers niet relevant zijn. De discussie loopt nu in rondjes en is niet echt constructief.

Zelf speel ik door tijdgebrek geen WL, dus ben zeker niet op de teentjes getrapt.

De schuld geven aan de game of aangeven niet blij te zijn met de rewards, tsja dat is inherent aan het spelen van dit spel. Ja soms heb je lag, ja soms tref je het niet in de playoffs en ja, je moet geluk hebben bij het packen van goede spelers.
Tja, dan kom je uit bij de vraag hoe dit topic verdeeld qua actieve users, hoeveel spelen daarvan WL en hoeveel niet? Je kan ook stellen dat wanneer we niet over WL mogen discussieren hier, er ook een hoop lezers/reageerders afhaken. Het is maar net welke invalshoek je pakt, imo gaat een topic in een forum vaak alle kanten op en zijn er soms interessante (voor jou als user) en soms minder interessante discussies.

Ik heb persoonlijk heel weinig met de 'wat voor upgrades kan ik in dit team plaatsen'-posts. Maar dat staat ook vol hier daarmee, dat hoort er nou eenmaal bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mienster
Wii4all schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:26:
[...]

Bedankt voor de tips!

Keane heb ik untradable, alleen hij is niet bijster snel. Ik zal hem toch nog is een kans geven.
Hunter erop gooien en hij heeft 96 pace...
Is gewoon een killer in de 16.

Ik speel ook met de bruyne op de positie van jouw bruno, bevalt ook beter.
Dit is mijn opstelling:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Pb-RB_qy4Au_mhYpcNHM5ASY3c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WsbhoLylFIRrpJ5FmOISfrf0.jpg?f=fotoalbum_large

In game start ik ook altijd met CM-> CDM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Timk10 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:32:
[...]

Om heel eerlijk te zijn komt mijn mening ook neer op 'git gud'. Maar dat is kinderachtig om zo te zeggen, dus ik probeer het te onderbouwen. Mijn ervaring is dat mensen eigenlijk vrijwel altijd de game de schuld geven van het niet kwalificeren of plaatsen of hoeveelheid punten of whatever. Terwijl, als je heel eerlijk bent, in de praktijk is maar zeer zelden de game de hoofdschuldige van het niet halen van je doel.

Niet alleen bij FIFA overigens hoor, het is mijn ervaring dat gamers over het algemeen (jaaa, #notallgamers) weinig zelfreflectie hebben en liever de game als schuldige bombarderen. En ik ben het daar gewoon heel vaak mee oneens.
Ik ben het uiteindelijk niet 100% met je oneens ofzo hoor. Ik vind het alleen apart dat je hiermee eigenlijk aangeeft dat de game een perfecte weergave is van 'de beste speler wint'. Een game van een uitgever die regelmatig op blunders te betrappen is, en daarmee in mijn ogen geen reputatie heeft opgebouwd dat ze precies weten wat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Gurbuh schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:39:
[...]

Ik ben het uiteindelijk niet 100% met je oneens ofzo hoor. Ik vind het alleen apart dat je hiermee eigenlijk aangeeft dat de game een perfecte weergave is van 'de beste speler wint'. Een game van een uitgever die regelmatig op blunders te betrappen is, en daarmee in mijn ogen geen reputatie heeft opgebouwd dat ze precies weten wat ze doen.
Ik vind niet dat ik zeg dat de game een perfecte weergave is van 'de beste speler' wint. Ik bedoel meer te zeggen dat de game nooit de HOOFDschuldige is van het niet plaatsen/niet kwalificeren whatever.
Ik ontken zeker niet dat je sommige potten keihard genaaid wordt. 100%, iedereen weet hoe het is om te verliezen door een kick-off glitch abuser of corner abuser.

Mijn punt is echter dat je áltijd de kans hebt om je te plaatsen, ook met al die zaad in de game. Je hebt 9 games om te kwalificeren, daarin hoef je er maar 5 te winnen. Oftewel, 4 games waarin je keihard genaaid kan worden, en toch kun je winnen. In de praktijk verlies je echt niet meer dan 50% van je games door cheese in de game. Als je wél denkt dat je meer dan 50% van je potten verliest door EA-bullshit, dan heb je toch echt een foute perceptie van de game.

Om daar nog even op terug te komen, herinneer je je de daily knock-out toernooien nog om je te plaatsen voor WL? 1 potje genaaid worden en je was klaar. Dat was veeeeel meer bullshit dan nu, met minimaal 4 herkansingen.

[ Voor 7% gewijzigd door Timk10 op 30-11-2021 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:00
Mienster schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:38:
[...]

Dit is mijn opstelling:

[Afbeelding]

Hoe is die Keane.. kwa dribbels en schot.. zoek een soort tweede die natale/Silva namelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Mienster schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:38:
[...]

Dit is mijn opstelling:

[Afbeelding]

Yup ga hem zo maar is proberen

En dan toch maar richting de kante sparen

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mienster
Augy schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:46:
[...]

Hoe is die Keane.. kwa dribbels en schot.. zoek een soort tweede die natale/Silva namelijk :p
Zijn body type maakt hem een aardige dribbelaar, kan in de 16 vaak wel ruimte maken. Zijn schot is goed, bij mij extra door hunter. Zie ook veel mensen hem met engine gebruiken, iets minder schot maar betere dribbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mienster
Wii4all schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:46:
[...]

Yup ga hem zo maar is proberen

En dan toch maar richting de kante sparen
Ben ook aan het sparen voor Kante, maar ben al erg tevreden met Gerrard die ik uit een random untradable gold pakket kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Heb Keane een paar weken geleden in paniek verkocht toen z'n prijs enorm zakte. Vond het een zeer fijne speler. Speelde met hunter waardoor hij snel genoeg was. Afronding was echt echt meer dan prima. Het is dat Crespo nu als een malle gaat, maar anders had ik wss terug gegaan naar Robbie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Mienster schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:49:
[...]

Zijn body type maakt hem een aardige dribbelaar, kan in de 16 vaak wel ruimte maken. Zijn schot is goed, bij mij extra door hunter. Zie ook veel mensen hem met engine gebruiken, iets minder schot maar betere dribbel.
Heb je trouwens allison ook geprobeerd of niet?
Er zit toch bijna geen verschil tussen die gasten?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Timk10 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:36:
[...]

Tja, dan kom je uit bij de vraag hoe dit topic verdeeld qua actieve users, hoeveel spelen daarvan WL en hoeveel niet? Je kan ook stellen dat wanneer we niet over WL mogen discussieren hier, er ook een hoop lezers/reageerders afhaken. Het is maar net welke invalshoek je pakt, imo gaat een topic in een forum vaak alle kanten op en zijn er soms interessante (voor jou als user) en soms minder interessante discussies.

Ik heb persoonlijk heel weinig met de 'wat voor upgrades kan ik in dit team plaatsen'-posts. Maar dat staat ook vol hier daarmee, dat hoort er nou eenmaal bij.
Ik had het wellicht anders moeten verwoorden en kreeg de indruk dat de WL discussie niet constructief was en men elkaar niet kon overtuigen van elkaars standpunten. Het is natuurlijk prima om erover te praten, in dit geval kreeg ik het "Let's agree to disagree' gevoel erbij. Maar soit, ik zal dit voortaan negeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mienster
Wii4all schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:55:
[...]

Heb je trouwens allison ook geprobeerd of niet?
Er zit toch bijna geen verschil tussen die gasten?
Nee heb Ederson gekocht omdat hij toen nog 20K goedkoper was.
Nu zijn ze in prijs gelijk maar nog geen reden gehad om te switchen, prima keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/asgG_G-KcljoB2DEnp0VKTqTa8I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DdsbYVMNe6jMXsuwyf9eFGu6.png?f=fotoalbum_large
Ik wil zo gaan spelen
Maar mahrez op 6 chem kan dat nog ? Of is toch wel 7 het minimale?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheSuperLAW
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-09 15:43
Pffff dacht even die Nkunku sbc te doen. Laatste squad ingeleverd komt er een SS ruben dias uitgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Moet eerlijk zeggen dat ik hem ook wel vaak net net net haal die qualifier haal.. Ben vast te slecht :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:36
Hier helaas ook niet gehaald deze keer, paar betere tegenstanders, maar vooral bagger trage gameplay met inputlag. Ik startte na de mislukte qualify gisteren rivals en toen liep alles ineens prima.
EA moet echt eens wat aan die servers gaan doen, tijdens grote promo's is het spel gewoonweg niet speelbaar. Ik ben blij dat ik altijd op vrijdag ochtend al kan starten, dan loopt het nog goed, maar van vrijdag middag tot zondag middag is het gewoon vaak een hele slechte ervaring mbt lag.

Ik vind de qualify ook 3x niks, ondanks dat ik vaker wel haal dan niet.
Het is in de WL zelf doorgaans makkelijker om te winnen dan in de qualify. Dat zou eigenlijk niet moeten kunnen, gezien je daar alleen 'de elite spelers' terug zou moeten vinden. Dat betekent wat mij betreft dat het systeem niet werkt.

[ Voor 24% gewijzigd door Nachtapotheker op 30-11-2021 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 11:34:
[...]

Wat betreft die plaatsingen. Ik denk dat er te veel variabelen zijn. Je kan daardoor lastig zeggen waarom iets niet lukt. De willekeur qua tegenstanders. Hoe speel je zelf op het moment? Is je niveau niet goed genoeg?
Als je div1 speelt is niveau wel goed genoeg lijkt mij, je moet toch meerdere potjes achter elkaar winnen om te kunnen promoveren.
Precies dit ja. Met name wat je zegt over teveel variabelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Laatst online: 30-09 12:45
Ik ben nu voor de eerste keer bezig met het plaatsen voor de WL. Veel is herkenbaar, maar laat ik zeggen dat dit het eerste jaar is dat ik echt online speel, dus mijn niveau is niet om over naar huis te schrijven. Divisie 6 op dit moment, maar ik heb de laatste week niet geprobeerd om verder in Rivals te komen.

Op dit moment 2x gewonnen met klotsende oksels en 1x geleaved doordat ik keihard afgestraft werd door Ginola/Messi/Neymar/Ronaldo/Kanté, met daarachter de verdediging des doods. Dat was een gevalletje van én niet het niveau hebben, én een ontzettend ***-team waar je tegen speelt. Nog zes te gaan, waarvan ik er drie mag verliezen. Ik ben benieuwd, maar ik verwacht dat ik gewoon kansloos uitgeschakeld ga worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Mr.Myst schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:25:
Ik ben nu voor de eerste keer bezig met het plaatsen voor de WL. Veel is herkenbaar, maar laat ik zeggen dat dit het eerste jaar is dat ik echt online speel, dus mijn niveau is niet om over naar huis te schrijven. Divisie 6 op dit moment, maar ik heb de laatste week niet geprobeerd om verder in Rivals te komen.

Op dit moment 2x gewonnen met klotsende oksels en 1x geleaved doordat ik keihard afgestraft werd door Ginola/Messi/Neymar/Ronaldo/Kanté, met daarachter de verdediging des doods. Dat was een gevalletje van én niet het niveau hebben, én een ontzettend ***-team waar je tegen speelt. Nog zes te gaan, waarvan ik er drie mag verliezen. Ik ben benieuwd, maar ik verwacht dat ik gewoon kansloos uitgeschakeld ga worden.
Het is wel een goede leerschool. Ook van de verlies potjes leer je veel.

Succes, hoop dat je het haalt :) je krijgt in elk geval rewards na de kwalli ook al haal je het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Nachtapotheker schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:54:
Hier helaas ook niet gehaald deze keer, paar betere tegenstanders, maar vooral bagger trage gameplay met inputlag. Ik startte na de mislukte qualify gisteren rivals en toen liep alles ineens prima.
EA moet echt eens wat aan die servers gaan doen, tijdens grote promo's is het spel gewoonweg niet speelbaar. Ik ben blij dat ik altijd op vrijdag ochtend al kan starten, dan loopt het nog goed, maar van vrijdag middag tot zondag middag is het gewoon vaak een hele slechte ervaring mbt lag.

Ik vind de qualify ook 3x niks, ondanks dat ik vaker wel haal dan niet.
Het is in de WL zelf doorgaans makkelijker om te winnen dan in de qualify. Dat zou eigenlijk niet moeten kunnen, gezien je daar alleen 'de elite spelers' terug zou moeten vinden. Dat betekent wat mij betreft dat het systeem niet werkt.
Ik heb wel vaak het idee dat het niveau in de WL op vrijdagochtend/middag, en in mindere mate avond, veel hoger is, omdat over het algemeen de übersweats meteen hun games erdoor willen knallen. Kan ook personal bias zijn, maar ik ga vaak echt 3-5 of 4-6 ofzo op vrijdag, om dan vervolgens zaterdag en/of zondag 6-0/5-1 ofzo te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Timk10 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:13:
[...]

Ik heb wel vaak het idee dat het niveau in de WL op vrijdagochtend/middag, en in mindere mate avond, veel hoger is, omdat over het algemeen de übersweats meteen hun games erdoor willen knallen. Kan ook personal bias zijn, maar ik ga vaak echt 3-5 of 4-6 ofzo op vrijdag, om dan vervolgens zaterdag en/of zondag 6-0/5-1 ofzo te gaan.
Ja het niveau is idd wel wat hoger, dat merk ik ook wel. Ik heb echter meer last van de kwaliteit van de verbinding dan van een hoog niveau van de tegenstanders.
Vorig jaar speelde ik wel veel op zondag om een rang hoger te komen en makkelijkere tegenstanders te treffen :D Nu zit er te weinig verschil tussen de ranks wat mij betreft om die hard door te gaan. De rewards zijn met 8 wins al prima en dat haal ik altijd makkelijk. Misschien is daarom het niveau in de WL zelf ook wel lager dan in de qualify... Omdat er toch weinig reden is om je 100% in te spannen.

[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 30-11-2021 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Vind zweet niveau in qualifiers vaak erger.. man man wat is men daar bezig met de pot dood maken.

Leuk lekker passen heen en weer met de keeper en lobjes en terugkoppen. Lachen 30 min lang.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Augy
hmr schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:26:
Vind zweet niveau in qualifiers vaak erger.. man man wat is men daar bezig met de pot dood maken.

Leuk lekker passen heen en weer met de keeper en lobjes en terugkoppen. Lachen 30 min lang.
Vind dat altijd ergens wel knap, ik verneuk dat altijd en krijg alsnog de goal tegen 🤣🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
hmr schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:26:

Tip, als je tegenstander dat doet, constant pressure vanaf de 70e minuut. Je tegenstander verandert dan in modderfiguren en je eigen spelers worden een kruising tussen prime Gattuso en prime Pelé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Timk10 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:47:
[...]

Tip, als je tegenstander dat doet, constant pressure vanaf de 70e minuut. Je tegenstander verandert dan in modderfiguren en je eigen spelers worden een kruising tussen prime Gattuso en prime Pelé
Ja klopt dat werkt altijd wel. Ik zet daarbij ook nog "overload ball side" en "team pressure" aan via de d-pad. Alleen is de stamina dan wel zowat meteen weg. Dus vlak voor een verlenging niet altijd de beste keuze :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
Nachtapotheker schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:01:
[...]

Ja klopt dat werkt altijd wel. Ik zet daarbij ook nog "overload ball side" en "team pressure" aan via de d-pad. Alleen is de stamina dan wel zowat meteen weg. Dus vlak voor een verlenging niet altijd de beste keuze :+
Nee idd, het is wel een beetje alles of niets. Al is stamina soms ook een mythe hoor. Speelde gisteren tegen een gozer die vanaf minuut 1 full pressure speelde, overload ball side, team press, alles. Na 40 minuten was z'n hele team naar de gallemiezen, en toch duurde het tot de 70/75e minuut tot er echt gaten in zijn defence begonnen te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Ik speel (bijna) al m'n WL potten op de vrijdagavond omdat ik in het weekend niet zo onwijs veel tijd heb maar soms is het wel de balletjes af zweten inderdaad :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Vast een hele stomme vraag maar als noob trader voor mij een zeer relevante.

Ik speel met Keane en di natale hero kaarten. Morgen komen de hero kaarten voor de ultimate edition.

Heeft het zin ze vanavond te verkopen en 1-12 terug te kopen? Ik neem aan dat ze gaan dalen of zit ik er naast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Augy schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:49:

Ik speel met Keane en di natale hero kaarten. Morgen komen de hero kaarten voor de ultimate edition.

Heeft het zin ze vanavond te verkopen en 1-12 terug te kopen? Ik neem aan dat ze gaan dalen of zit ik er naast
Ik ben zelf ook niet echt een super trader, maar ik neem aan dat ze dan ongeveer met minimaal 50 a 100k omlaag gaan. Ze stijgen dan ook niet meer. Let wel op, dat als je nu verkoopt je nog de 5% fee moet betalen. Ik weet niet of het waard is om het dan alsnog te verkopen. Wel meer kans op een minimale winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tombason
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:31
Ik ben momenteel bezig met de laatste paar spelers kopen van mijn team.
Dit jaar onwijs veel mazzel gehad en 2 icon's gepackt waardoor ik best wat heb kunnen spelen met de formatie.

Ik heb nu 1.530.000 coins over en wil Mbappe, Kante en Kessie nog aanschaffen.

Zo moet het team eruit komen te zien voor de CHEM:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yDqacMrgFMZFlQJ3rml8RAPBDqw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Hq0oQ1sYD0FaRX1e5SPNFB0.jpg?f=fotoalbum_large

En zo speel ik In-Game:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rEFtKRw885YOkTr_5vYlGIov0m4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PFuGDvHHnK21s63DcwIfZVMj.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand nog tips om wellicht toch iets anders te doen met de resterende coins?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh

Die van de Ultimate Edition zullen untradeable zijn denk ik? Hoe groot is dan de kans dat iemand een Di Natale al heeft en die ook krijgt en dus gaat verkopen? Ik neem ook aan dat een groot aantal mensen al eerder dan dit hieraan gedacht heeft dan 1 dag vantevoren :P Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:33

Heb hier niks van mee gekregen
Ik heb ook de ultimate edition
Krijg ik dan morgen een free hero kaart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Markvd1984 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:57:
[...]

Heb hier niks van mee gekregen
Ik heb ook de ultimate edition
Krijg ik dan morgen een free hero kaart ?
Alleen als je m voor een bepaalde datum hebt gekocht.

2e Signature Signing untradeable ook binnen, Diego Carlos _/-\o_ Uit 82+ upgrade SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:27

Ze zijn door de Hero SBC al flink gedaald, dan had je ze eigenlijk al weg moeten doen.

De kans dat je Di Natale al tradeable hebt én morgen weer krijgt is natuurlijk niet heel groot.

Maar meer waard worden zullen ze niet doen, die gaan over tijd alleen maar goedkoper worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
dutchgio schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:06:
[...]

Ze zijn door de Hero SBC al flink gedaald, dan had je ze eigenlijk al weg moeten doen.

De kans dat je Di Natale al tradeable hebt én morgen weer krijgt is natuurlijk niet heel groot.

Maar meer waard worden zullen ze niet doen, die gaan over tijd alleen maar goedkoper worden.
Gaat mij gelukkig niet om de coins maar om het plezier :)

Met het packen van KdB m'n team omgegooid. Nu door voor een goede linksback (Theo IF) en marquinhos IF (of 2 linksbenige cv's moet goed gaan, da's de vraag haha)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-b7woeLBIjpJdzY5-BlC_NwiNnI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mc8tWmssQH6N3WL5U518ONxr.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame 4-3-1-2
https://www.futbin.com/22/squad/3174795

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
Iemand nog een leuk team zonder Kimpembe? 😅🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Timoo_FR schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:44:
Untradeble, al 206 wedstrijden lang 🤣 daarom word hij vervangen zsm haha

De combi fekir/dembele is ook zo een vaste prik haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Heb toevallig vandaag van Dijk weer in het team gezet ten koste van Kimpembe (packte Mendy signature signings), moet zeggen dat het nu stabieler lijkt.

Is ook wel terecht als je naar de stats kijkt.

Die Mendy bevalt trouwens zeer goed. Heb voorheen met Lloris, ederson en alisson gespeeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Robbio85 op 30-11-2021 18:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Varane / van dijk haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Als Mathijs z'n upgrade krijgt (hopelijk wint Juventus van Malmo) dan ga ik het eens met Chiellini en Mathijs proberen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
Augy schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:48:
[...]

Untradeble, al 206 wedstrijden lang 🤣 daarom word hij vervangen zsm haha

De combi fekir/dembele is ook zo een vaste prik haha
Haha ja ik heb ze ook hoor, was maar een geintje. Maar Fekir heb ik nu vervangen voor Frenkie en Kimpembe heb ik al zo’n 10 wedstrijden vervangen door OTW Alaba, zijn ongeveer net zo goed maar als Alaba zijn volgende upgrade krijgt gaat hij Kimpembe als het goed is ruim voorbij :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
Robbio85 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:49:
[...]

Heb toevallig vandaag van Dijk weer in het team gezet ten koste van Kimpembe (packte Mendy signature signings), moet zeggen dat het nu stabieler lijkt.

Is ook wel terecht als je naar de stats kijkt.

Die Mendy bevalt trouwens zeer goed. Heb voorheen met Lloris, ederson en alisson gespeeld.
Ah lekker man. Ik heb op het begin met van Dijk gespeeld toen ik hem packte maar omdat ik het L2 verdedigen toen nog niet onder de knie had heb ik hem toch maar vervangen voor een snellere CV. :+ Maar zit er wel aan te denken om hem in de toekomst weer neer te zetten. Momenteel OTW Alaba - Kounde met daarachter Numbers Up Ter Stegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ramos en Kane uit een 82+ upgrade. Niet meteen spelers met een hoog must want it gehalte. Maar het brengt me sneller bij Benz flashback.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xHXnFOtjRPe-MJkbHBUGJg-3XTI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jdDhBh7v8vnNIngYigCoj53s.jpg?f=fotoalbum_large

Net dit team tegen in de kwali voor wl. Nou heb in de 44 min maar opgeven geen schijn van kans. Wat moet je nou beginnen tegen zo’n team en een speler met echt skills.

Eerste wedstrijd ook verloren met 3-2 dudek moest zo nodig varane omver lopen . Gewoon echt volledig auto ramt hij varane omver terwijl ik met varane speelde. Hoppa zo de bal in de voeten van potm salah.

Na 2 zulke wedstrijden weer ik wel wat voor avond het gaat worden pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Heb mijn 91 Benzema in de flashback gegooid!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Flashback zit bij mij op de bank maar moet 'm toch echt eens een kans gaan geven denk ik :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nou kwali ook niet gehaald , teams welke ik tegen kreeg gingen nergens meer over. Qua niveau vergelijkbare tegenstanders maar continu mbappe / Neymar tegen. Met als toppunt het team wat ik eerder gepost heb.

Laatste team ook weer baby Maradona, Neymar , mbappe en Messi tegen. Vergelijkwaardig spelers maar mbappe weer met een bevlieging en raak.

Naja het is niet anders. ben wel een enorme voorstander om eens iets te gaan doen aan auto defence / auto Block. Hoevaak een doelpunt voorkomen word door een speler die niet gecontroleerd word is niet normaal. Hoevaak ik super netjes een aanval uitspeel en dan 1 van onze Franse vrienden weer zomaar een bal blokt.

En voor de duidelijkheid klaag niet over de opzet heb daar geen problemen mee dit jaar, maar echt ea gaat wat doen met kimpembe , mendy etc hoe bizar veel die ai blokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:34
Autoblock idd ontzettend irritant soms. Daarnaast is het hier vanavond weer eens onspeelbaar, met schaatsende spelers, inputlag etc. Echt sneu dat ze bij EA met het geld dat er in FIFA omgaat niet in staat zijn een consistente serverkwaliteit en gameplay-ervaring te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mijn untradeable EPL team in de Benz flashback geknald icm die gratis te unlocken signature player. Ik heb nu nog een volledig untradeable Bundesliga, Serie A en La Liga team over. Verder ga ik de totw / if kaartjes die ik tradeable had maar discarded. Levert niks op qua transfermarkt boven de discard waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
PrinsPils schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 21:53:
Autoblock idd ontzettend irritant soms. Daarnaast is het hier vanavond weer eens onspeelbaar, met schaatsende spelers, inputlag etc. Echt sneu dat ze bij EA met het geld dat er in FIFA omgaat niet in staat zijn een consistente serverkwaliteit en gameplay-ervaring te bieden.
Nergens last van vanavond, tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Vanavond weer eens wat tijd gehad om met Mbappe te spelen, man man man wat is dat een genot :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mooi kut. Gooi net een paar rode in die Benzema SBC. Komt er een upgrade.... @!#Q()_*

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
hmr schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 22:26:
Mooi kut. Gooi net een paar rode in die Benzema SBC. Komt er een upgrade.... @!#Q()_*
Vooral vrij dom. Is namelijk elk jaar een SBC.
Pagina: 1 ... 48 ... 128 Laatste