Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08-06 22:03
Ik twijfel gewoon om nu al vrij vroeg in het jaar te stoppen met competitief mee te spelen in FUT. Normaliter hield ik het wel vol tot minimaal januari, maar nu lijkt de lol er snel af. Heb een redelijk team, maar geen icons, hero´s oid.

Er zit vrij weinig uitdaging in. Net als hier eerder al benoemd is, in WL zijn 8 wins genoeg voor een TOTW pack. Leuk, maar weinig uitdaging. Daarnaast zijn de spelers die eruit komen lopen dan zowat altijd dikke schijt.

Ook de manier van spelen van bepaalde tegenstanders begint irritant te worden. Is er iemand die wél een corner normaal neemt?! Lijkt alsof ik een 'glitch/bug' heb gemist. Dan nemen ze de corner kort, en tikken daarna een keer terug, en dan een diepe voorzet richting de tweede paal. Erg sneu om zo te spelen, iedereen lijkt er dezelfde speelstyle op na te houden. En dan nog het probleem genaamd EA die allerlei crap kaartjes uitbrengt, om zo de gekste spelers tot een soort god-card te maken. Uiteraard weer allemaal gebaseerd op pace, want ja .. wie wil er nou spelen met een speler die 88 rated is, en een pace van 78 heeft ... zucht.

Tot zover mijn rant - ik hoop dat mensen zich er in kunnen herkennen :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-05 12:55
Casual_T schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 21:04:
Ik twijfel gewoon om nu al vrij vroeg in het jaar te stoppen met competitief mee te spelen in FUT. Normaliter hield ik het wel vol tot minimaal januari, maar nu lijkt de lol er snel af. Heb een redelijk team, maar geen icons, hero´s oid.

Er zit vrij weinig uitdaging in. Net als hier eerder al benoemd is, in WL zijn 8 wins genoeg voor een TOTW pack. Leuk, maar weinig uitdaging. Daarnaast zijn de spelers die eruit komen lopen dan zowat altijd dikke schijt.

Ook de manier van spelen van bepaalde tegenstanders begint irritant te worden. Is er iemand die wél een corner normaal neemt?! Lijkt alsof ik een 'glitch/bug' heb gemist. Dan nemen ze de corner kort, en tikken daarna een keer terug, en dan een diepe voorzet richting de tweede paal. Erg sneu om zo te spelen, iedereen lijkt er dezelfde speelstyle op na te houden. En dan nog het probleem genaamd EA die allerlei crap kaartjes uitbrengt, om zo de gekste spelers tot een soort god-card te maken. Uiteraard weer allemaal gebaseerd op pace, want ja .. wie wil er nou spelen met een speler die 88 rated is, en een pace van 78 heeft ... zucht.

Tot zover mijn rant - ik hoop dat mensen zich er in kunnen herkennen :).
🙏🏻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15-06 13:43
Het zegt eigenlijk al genoeg dat mensen het spel niet leuk vinden omdat de packs slecht zijn. Het spel zou leuk moeten zijn om te spelen. Maar dat lees ik vrijwel nergens. Ik denk dat ik toty ook niet ga halen. Gelukkig is er altijd nog proclubs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:52
Deze WL kwalificatie was wel de meest bizarre ooit, 4x met pingels gewonnen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08-06 22:03
038Zwolle schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 22:27:
Het zegt eigenlijk al genoeg dat mensen het spel niet leuk vinden omdat de packs slecht zijn. Het spel zou leuk moeten zijn om te spelen. Maar dat lees ik vrijwel nergens. Ik denk dat ik toty ook niet ga halen. Gelukkig is er altijd nog proclubs
Haha, zeker. Maar aan de andere kant, in het geval van FUT beïnvloed de kwaliteit van de packs ook de gameplay. Maar dat is ook weer niet helemaal waar, men is altijd uit op het exploiten van de standaard trucjes in de gameplay, maar heb het gevoel dat dit nu erger is.

Misschien is het de leeftijd en ben ik gewoon klaar met FIFA online spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 12:50
Markvd1984 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:49:
Weet iemand of diatta rttk nog een upgrade gaat krijgen ?
Nee dat weet nog niemand

maar je kunt het wel volgen:
https://fifauteam.com/fifa-22-rttk-tracker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-06 14:06

Ozz

PS5 controller nu wel echt helemaal op denk ik. Heb sinds CoD: Vanguard dat de linkerstick drift naar links toe. Kon ik met een beetje pielen tijdelijk oplossen. Nu is ook de R2 knop levenloos. Bij het minste contact wordt deze nu als volledig ingedrukt geregistreerd.

Beide zijn bekende kwalen. Controller opsturen naar Bol.com en wachten tot die gerepareerd wordt. Voor het eerst in m'n leven een nieuwe controller kopen. PS2, PS3 en PS4 allemaal met een controller gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 23-06 12:50
Die trackt alleen de wins, die link van mij laat ook al zien of ze een upgrade krijgen omdat ze doorgaan (bv Sane van Bayern)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ozz schreef op zondag 21 november 2021 @ 00:30:
PS5 controller nu wel echt helemaal op denk ik. Heb sinds CoD: Vanguard dat de linkerstick drift naar links toe. Kon ik met een beetje pielen tijdelijk oplossen. Nu is ook de R2 knop levenloos. Bij het minste contact wordt deze nu als volledig ingedrukt geregistreerd.

Beide zijn bekende kwalen. Controller opsturen naar Bol.com en wachten tot die gerepareerd wordt. Voor het eerst in m'n leven een nieuwe controller kopen. PS2, PS3 en PS4 allemaal met een controller gedaan.
Ga er maar vanuit dat je hem een maand kwijt bent en dan uiteindelijk je geld terug krijgt. Het schijnt nogal druk te zijn bij de reperateurs (ik heb het zelfde gehad een paar weken terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
038Zwolle schreef op zondag 21 november 2021 @ 02:02:
[...]

Ga er maar vanuit dat je hem een maand kwijt bent en dan uiteindelijk je geld terug krijgt. Het schijnt nogal druk te zijn bij de reperateurs (ik heb het zelfde gehad een paar weken terug)
Heb mijn controller 2 weken terug opgestuurd, rechtstreeks via Sony, die was binnen een week terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-06 13:15
Bij corners laten veel tegenstanders de keeper al een stuk uitkomen, zodat ik ze wel kort moet nemen. Hoe doe je dit? (Van alles geprobeerd :-))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
pacod schreef op zondag 21 november 2021 @ 07:36:
Bij corners laten veel tegenstanders de keeper al een stuk uitkomen, zodat ik ze wel kort moet nemen. Hoe doe je dit? (Van alles geprobeerd :-))
Linker pookje indrukken en sturen meen k.

Als ik dat zie gebeuren bal op de 16 en finesse de hoek in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 17-06 08:27
Augy schreef op zondag 21 november 2021 @ 08:14:
[...]

Linker pookje indrukken en sturen meen k.

Als ik dat zie gebeuren bal op de 16 en finesse de hoek in :)
Rechterstick indrukken, de R3 knop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
038Zwolle schreef op zondag 21 november 2021 @ 02:02:
[...]

Bij bol duurde het zes weken tot ik de mail kreeg: we hebben het bedrag twv 68 euro gecrediteerd. Terwijl ze ook stapels met dual sense controllers los verkopen.

Ach ja ik had nog een tweede liggen dus geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-06 07:30
cubert20 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:57:
[...]

Vidal is wat dynamischer.
Heb ze een poosje naast elkaar gehad, beiden zelfde instructies.
Vidal zijn stamina was aan het einde redelijk op omdat hij bijna overal op het veld te vinden was.

Maar verder redelijk vergelijkbaar.
Gisteren even geen tijd gehad om te reageren, thanks. Heb Vidal net opgepikt voor 73K, dus ga hem eens proberen in 4-1-2-1-2 en Kessie dus even naar de bank. Kan Vidal altijd nog verkopen in aanloop naar de CL-wedstrijd van komende week als ook hij niet bevalt. :)

Ik hoop trouwens echt dat er snel een special card van Dybala komt. Is echt een beest in m'n team _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door allstarted1 op 21-11-2021 09:55 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Scoor gek genoeg ineens veel uit corners. Niks meer dan een goede kopper selecteren, kijken waar ergens wat ruimte is en niet te veel spelers staan. Gewoon 3 balkjes en op moment van spelen de speler naar de ruimte toe bewegen. Gister 6x met varane in 7 potten.

[ Voor 3% gewijzigd door Dani05 op 21-11-2021 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0kYk1wYLUtW7uwNtD42yIwcSJE0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KooBbj5ROdIpCjLfSiMeLsDF.png?f=fotoalbum_large

Zapata als CB 😂 volgens mij komen deze volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-06 23:33

hmr

Nou. Wederom rank 3 vrij simpel gehaald en hoogste pick + totw pack was 82! Weer de moeite waard dit weekend.. blijft beetje zelfde verhaal de hele tijd.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Markvd1984 schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:37:
[Afbeelding]

Oef...als dit klopt dan wordt Dybala waarschijnlijk vervangen door Chiesa! 8) Chiesa was in het begin ook heerlijk op de vleugel, maar speel zelf veel door de as van het veld heen.

Net de eerste potten Rivals gespeeld met Vidal in m'n team en het middenveld met Gosens en Politano voelt een stuk minder kwetsbaar. Servers voelden trouwens ook wel goed aan moet ik zeggen, maar een momentje gehad dat passing stroperig liep. Maar dat kan Dynamic Difficulty kicking in zijn :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3OOSkrBjUABLbQnWKJkEg3pdaI8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bBU15FauT2Ei3ppGAi6R5sO5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06:44
Markvd1984 schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:37:
[Afbeelding]

Ik ben meer bang voor LLorente als CB haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
AequitasII schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:33:
[...]

Ik ben meer bang voor LLorente als CB haha.
Dat is wel een lekkere kaart trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
allstarted1 schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:24:
[...]

Oef...als dit klopt dan wordt Dybala waarschijnlijk vervangen door Chiesa! 8) Chiesa was in het begin ook heerlijk op de vleugel, maar speel zelf veel door de as van het veld heen.

Net de eerste potten Rivals gespeeld met Vidal in m'n team en het middenveld met Gosens en Politano voelt een stuk minder kwetsbaar. Servers voelden trouwens ook wel goed aan moet ik zeggen, maar een momentje gehad dat passing stroperig liep. Maar dat kan Dynamic Difficulty kicking in zijn :P

[Afbeelding]
Ben idd ook wel benieuwd naar die kaart
Net als coman trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Schijnt ook een special van uribe aan te komen (porto/Colombia) Corona RB schiet dan keihard omhoog, stijgt nu al enorm..

Zoek nog een 5* WF RW kaart die in de spits kan naast jota haha.

En nee, dembele vind k niks.

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 21-11-2021 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:44:
Schijnt ook een special van uribe aan te komen (porto/Colombia) Corona RB schiet dan keihard omhoog, stijgt nu al enorm..

Die mahrez fb is toch 5*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
SM, ik zoek de WF

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timk10
  • Laatst online: 10-06-2024
Oh god, een Gelson Martins special card als spits. Elke 1-depth dropback counter merchant wordt opgewonden. En EA weet dat. Daarom ook een Martial RW. Origineel man. Poepoe.

Was net een beetje pro-EA door de League SBC’s en Squad Foundations, komen ze weer met deze classic sweatlord-natte droom. Waarom nou altijd elk jaar dezelfde cards boosten. Boost cards die normaal onbruikbaar zijn man. Die Squad Foundations zijn zo’n goed voorbeeld van hoe het ook kan.

Vandaar dat ik nu dit team rock. Ingame 3-5-2, Theo centraal (bij gebrek aan beter, nog bezig om daar wat voor te verzinnen) en Nkunku LM/LWB.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X20HoxR7QMLGDkRCjsKeimoY0vc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SKq2xHJlfxqE35IosSaG44zj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
Nachtapotheker schreef op zondag 21 november 2021 @ 05:22:
[...]

Heb mijn controller 2 weken terug opgestuurd, rechtstreeks via Sony, die was binnen een week terug.
Via Sony wellicht maar het gaat via bol.com 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Skills ja, het wf :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Augy schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:44:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iuy9rPzCOguSKZYVxGj6q1Xi-wo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lA5TMFhz3w3IYwlPiJgy4cxY.jpg?f=fotoalbum_large

Zo maar een proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
038Zwolle schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:34:
[...]

Je kan altijd rechtstreeks via sony regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Nachtapotheker schreef op zondag 21 november 2021 @ 05:22:
[...]

Kreeg je een nieuwe of is je eigen controller gerepareerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Nachtapotheker schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:22:
[...]

Je kan altijd rechtstreeks via sony regelen :)
Volgens mij moet je in het eerste jaar via de winkel/leverancier. Het tweede jaar is via de fabrikant geloof ik.

Mja vind het ook prima als ze me refunden. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Timk10 schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:52:
Oh god, een Gelson Martins special card als spits. Elke 1-depth dropback counter merchant wordt opgewonden. En EA weet dat. Daarom ook een Martial RW. Origineel man. Poepoe.

Was net een beetje pro-EA door de League SBC’s en Squad Foundations, komen ze weer met deze classic sweatlord-natte droom. Waarom nou altijd elk jaar dezelfde cards boosten. Boost cards die normaal onbruikbaar zijn man. Die Squad Foundations zijn zo’n goed voorbeeld van hoe het ook kan.

Vandaar dat ik nu dit team rock. Ingame 3-5-2, Theo centraal (bij gebrek aan beter, nog bezig om daar wat voor te verzinnen) en Nkunku LM/LWB.

[Afbeelding]
Die Eredivisie spelers zien er wel heel nice uit. Heb ze ook net vrijgespeeld. Openda was in de friendlies echt gevaarlijk. Vraag me af of ze sterk genoeg zijn om in WL mee te doen voor de hogere ranks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Die kaarten zitten qua stats wel aardig op het niveau van wat de meeste teams in de basis hebben, afgezien van de creditcard teams.
Die zijn wel goed bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Ozz schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:20:
[...]

Die Eredivisie spelers zien er wel heel nice uit. Heb ze ook net vrijgespeeld. Openda was in de friendlies echt gevaarlijk. Vraag me af of ze sterk genoeg zijn om in WL mee te doen voor de hogere ranks.
Ja man, ze zijn echt bruikbaar. Openda 3* skillmoves is even wennen en daar moet je je spel op aanpassen, maar Mac-Intosh op CB is gewoon prima en Owusu is een heel geschikte opkomende RM/RWB. Ga het vandaag in rivals div 2 en hopelijk 1 proberen.

Hoop nu vooral op een goede Nederlandse LB/LM en misschien dat er iets beters dan Til gaat komen. Hopelijk wordt Berghuis z’n OTW na z’n upgrade een CAM en dan is het fissa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Timk10 schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:43:
[...]

Ja man, ze zijn echt bruikbaar. Openda 3* skillmoves is even wennen en daar moet je je spel op aanpassen, maar Mac-Intosh op CB is gewoon prima en Owusu is een heel geschikte opkomende RM/RWB. Ga het vandaag in rivals div 2 en hopelijk 1 proberen.

Hoop nu vooral op een goede Nederlandse LB/LM en misschien dat er iets beters dan Til gaat komen. Hopelijk wordt Berghuis z’n OTW na z’n upgrade een CAM en dan is het fissa.
Wijnaldum is volgende week na z'n upgrade toch wel bruikbaar. Vind hem nu al niet slecht, maar dan natuurlijk nog beter. Frenkie is ook dikke prima. Heb nog een untradeble Rulebreaker Sangare. Die is met een shadow ook gewoon heel stabiel als CDM.

Valt een prima teampje te maken hoor met NL/Eredivisie spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:15
cubert20 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:05:
[...]

probeer de kwal eens op zondag, daar lukt het mij elke keer wel.
Gelukt! Al werd het toch nog sweaty. Ging 4-0 en dat werd toch nog 4-3. Uiteindelijk het in de voorlaatste wedstrijd gehaald.

Son in de spits was in die eerste 4 wins echt gruwelijk. 13 goals in die 4 potjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 06:33
038Zwolle schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:34:
[...]

Als echt via bol aangeschaft is dus geen 3de partij krijg je een credit. Ervaring mee heb al 2 gemolde controllers gecrediteerd gekregen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Timk10 schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:43:
[...]

Positie gaat niet gewijzigd worden, die blijft wel RW.
Je kunt wel berghuis na z'n upgrade of Neres offchem op linksbuiten zetten en in-game dan wat switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Mag weg

[ Voor 117% gewijzigd door 038Zwolle op 21-11-2021 18:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Moody2204 schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:58:
[...]

Gelukt! Al werd het toch nog sweaty. Ging 4-0 en dat werd toch nog 4-3. Uiteindelijk het in de voorlaatste wedstrijd gehaald.

Son in de spits was in die eerste 4 wins echt gruwelijk. 13 goals in die 4 potjes!
Ik ga son ook op 8 chem terugzetten, dan jota op 7 RW en dan kan het feest beginnen voorin 🎉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik heb toch Paqueta gedaan… ben benieuwd

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09:54
Pfoe… Die Petit sbc is aantrekkelijk. Ik kan ‘m ‘gratis’ doen maar ja… Hmmm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:24
Icon pack 1: base Gerrard
Icon pack 2: base Gerrard

Fuck my life!

Klaar met fifa , ga verder met battlefield

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Weet uberhaupt niet waarom je die icon pack zou doen btw :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Verveling 😂

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
wErudite schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:12:
Pfoe… Die Petit sbc is aantrekkelijk. Ik kan ‘m ‘gratis’ doen maar ja… Hmmm
Ik heb Cech gratis kunnen doen, echt heerlijk. Een van de betere keepers in de game inclusief helm :9 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
'gratis', want fodder heeft ook gewoon waarde. :)
(Icon) player SBC's waren eerder juist wat goedkoper dan de marktwaarde van de speler, omdat je er een onverhandelbare kaart voor terug krijgt.
Als ze even duur zijn dan de kaart op de transfermarkt zijn ze eigenlijk niet zo interessant om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:02
Valandil schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:15:
Icon pack 1: base Gerrard
Icon pack 2: base Gerrard

Fuck my life!

Klaar met fifa , ga verder met battlefield
Welk platform speel je Battlefield? Ben sinds gisteren op de pc begonnen.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
dutchgio schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:56:
'gratis', want fodder heeft ook gewoon waarde. :)
(Icon) player SBC's waren eerder juist wat goedkoper dan de marktwaarde van de speler, omdat je er een onverhandelbare kaart voor terug krijgt.
Als ze even duur zijn dan de kaart op de transfermarkt zijn ze eigenlijk niet zo interessant om te doen.
Eens. Untradeable fodder heeft zeker nog waarde, daarom twijfelde ik. Ga t slimme doen; fodder bijhouden :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Partypooper schreef op zondag 21 november 2021 @ 20:01:
[...]

Welk platform speel je Battlefield? Ben sinds gisteren op de pc begonnen.
PS5…
Na dit grapje raak ik echt fifa voorlopig niet meer aan.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ozz schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:17:
[...]

Kreeg je een nieuwe of is je eigen controller gerepareerd?
Een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 20:10
Kreeg een aanbieding in FIFA21 dat als ik 22 alsnog aanschaf, ik voor niks een speciale kaart krijg.
Maar goed, even in dit topic lezen en ik weet wel weer genoeg om me toch niet te laten verleiden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:27
Hier voor het eerst weekend league gespeeld. Geëindigd met 64 punten helaas.... net te weinig voor rank 1 maar volgens mij mag ik niet klagen met dit resultaat. Wel echt top dat je gelijk je rewards krijgt, maar helaas zat daar echt bar weinig in. Beste was parejo en yilmaz if. Maar goed, de gameplay was echt prima gedurende het weekend. Tot nu toe vind ik deze fifa, qua gameplay echt stukken beter dan de vorige edities (21 niet gespeeld) wellicht speelt het ook mee dat ik nu op de ps5 speel ipv pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
dutchgio schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:08:
[...]

Positie gaat niet gewijzigd worden, die blijft wel RW.
Je kunt wel berghuis na z'n upgrade of Neres offchem op linksbuiten zetten en in-game dan wat switchen.
Oh echt? Dus als hij een CAM In-Form krijgt blijft mijn OTW gewoon een RW maar wel met hogere rating?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jarti66
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:38
Timk10 schreef op maandag 22 november 2021 @ 00:22:
[...]

Oh echt? Dus als hij een CAM In-Form krijgt blijft mijn OTW gewoon een RW maar wel met hogere rating?
Yes, kijk maar naar de shaqiri OTW.
Die heeft een IF als CAM gekregen en is nog steeds een RW op de OTW kaart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Merk aan mezelf dat ik Rivals niet meer leuk vind om te spelen.

Lekker met z'n allen voor de 16 met 2 snelle vleugels en rammen naar voren die ballen.. is tog geen voetbal meer dit...

Hopen op een patch die alles weer naar het begin zet ipv dit renjerot spelletje.. FIFA 21 al over again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:14:

Lekker met z'n allen voor de 16 met 2 snelle vleugels en rammen naar voren die ballen.. is tog geen voetbal meer dit...

Hopen op een patch die alles weer naar het begin zet ipv dit renjerot spelletje.. FIFA 21 al over again
Ben bang dat een patch dit niet gaat oplossen @Augy
Het is gewoon een manier van spelen geworden bij heel veel mensen
Die ze blijkbaar prima vinden om zsm die 7 wins te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Augy schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:14:

Ook veel in WL om eerlijk te zijn. Ik zit een beetje in dubio over deze fifa. Aan de ene kant vind ik het qua basis game play een van de leukere in tijden. Meer passing gevoel en ook het dribbelen en de bal movement vind ik echt een stuk beter dan de voorgaande versies. Je hebt het idee dat je er meer met voetballen uitkomt.

Aan de andere kant is het ook weer duidelijk dat het gewoon echt loont om volle bak te verdedigen en maar te wachten op die ene counter. Timo werner (bah, die kaart haat ik gewoon)/Mane of Mbappe in de spits en dan maar zo'n lobje geven en scoren. Of een corner counteren. Dat zorgt gewoon voor veel frustratie en minder plezier in de game.

Dat terwijl ik leuke aanvallende potten weer uitdagend en spannend vind. Of je nou wint of verliest, dan speel je een mooi spelletje en wint uiteindelijk (vaak) de beste.

De packs dit jaar zitten niet mee. Met name die WL packs niet. Echt nog niets bruikbaars gehad. Tot nu toe wel weer een leuk team kunnen maken, en helaas zoals altijd alweer te veel sbc's gedaan die ik misschien niet nodig had.

Ik weet het niet. Het spel is op zich leuk, maar er zit ook iets niet helemaal goed.

Disclaimer: speel op Rivals div 1/2 en WL speel ik tot ongeveer rank 3. Denk dat ik met moeite die twee wel kan halen.

[ Voor 3% gewijzigd door hmr op 22-11-2021 12:43 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
hmr schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:49:
[...]

Ook veel in WL om eerlijk te zijn. Ik zit een beetje in dubio over deze fifa. Aan de ene kant vind ik het qua basis game play een van de leukere in tijden. Meer passing gevoel en ook het dribbelen en de bal movement vind ik echt een stuk beter dan de voorgaande versies. Je hebt het idee dat je er meer met voetballen uitkomt.

Aan de andere kant is het ook weer duidelijk dat het gewoon echt leunt om volle bak te verdedigen en maar te wachten op die ene counter. Timo werner (bah, die kaart haat ik gewoon)/Mane of Mbappe in de spits en dan maar zo'n lobje geven en scoren. Of een corner counteren. Dat zorgt gewoon voor veel frustratie en minder plezier in de game.

Dat terwijl ik leuke aanvallende potten weer uitdagend en spannend vind. Of je nou wint of verliest, dan speel je een mooi spelletje en wint uiteindelijk (vaak) de beste.

De packs dit jaar zitten niet mee. Met name die WL packs niet. Echt nog niets bruikbaars gehad. Tot nu toe wel weer een leuk team kunnen maken, en helaas zoals altijd alweer te veel sbc's gedaan die ik misschien niet nodig had.

Ik weet het niet. Het spel is op zich leuk, maar er zit ook iets niet helemaal goed.

Disclaimer: speel op Rivals div 1/2 en WL speel ik tot ongeveer rank 3. Denk dat ik met moeite die twee wel kan halen.
Vooral dat lob naar voren of keihard counteren over de flanken terwijl je met 9 man in de 16 ligt (uiteraard altijd 2 snelle jongen op de middenlijn 🙈) zo jammer want wat je al aangeeft: vind de gameplay zoveel beter als vorig jaar :)

Werner, sarr, mbappe en zo vergeet ik er nog een heleboel idd

Voordeel is wel dat je nu echt wel een monster team kan hebben voor relatief weinig :)

[ Voor 19% gewijzigd door Augy op 22-11-2021 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:02
Valandil schreef op zondag 21 november 2021 @ 20:54:
[...]

PS5…
Na dit grapje raak ik echt fifa voorlopig niet meer aan.
Nee snap ik, heb het hier ook even in de doofpot gestopt. Ben al die sweaty potjes wel zat. Ik game voor mijn plezier, niet om nog gefrustreerder te worden. :)

Kijk over een paar maanden wel weer. Of misschien zelfs helemaal niet meer. Maar ken mezelf, ga het uiteindelijk toch weer proberen. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
hmr schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:49:
[...]

Aan de andere kant is het ook weer duidelijk dat het gewoon echt leunt om volle bak te verdedigen en maar te wachten op die ene counter. Timo werner (bah, die kaart haat ik gewoon)/Mane of Mbappe in de spits en dan maar zo'n lobje geven en scoren. Of een corner counteren. Dat zorgt gewoon voor veel frustratie en minder plezier in de game.

Ligt niet aan jou in elk geval ik ervaar precies hetzelfde, precies wat jij zegt. Komt ook voornamelijk door de community, te toxic te gefocust op de prestaties want die likes op social media moeten gescoord worden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-06 14:35
fifanoob schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:31:
[...]

Ligt niet aan jou in elk geval ik ervaar precies hetzelfde, precies wat jij zegt. Komt ook voornamelijk door de community, te toxic te gefocust op de prestaties want die likes op social media moeten gescoord worden |:(
Valt tweakers ook onder social media?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Gurbuh schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:24:
[...]

Valt tweakers ook onder social media?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Geen goed moment nu blijkbaar om kwalificatie te spelen
Blokballen , doelpunten vanuit de aftrap
9 man achterin 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Markvd1984 schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:33:
Geen goed moment nu blijkbaar om kwalificatie te spelen
Blokballen , doelpunten vanuit de aftrap
9 man achterin 😅
Elk moment tegenwoordig..

🤣🤣 Vooral die doelpunten uit de aftrap waar je gehele team nog thee aan het drinken is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:54:
[...]

🤣🤣 Vooral die doelpunten uit de aftrap waar je gehele team nog thee aan het drinken is
Ja aftrap is pas sinds kort weer
Vervelend ,maak je in de 88 min de 2-1 en aftrap goal
Kunt ook gewoon niks doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:54:
[...]

Is ook altijd bijna Salah Werner mane
Net weer en vinicius ,lompe is nog hij wint ook alle fysieke duels van marquinos bv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Markvd1984 schreef op maandag 22 november 2021 @ 15:14:
[...]

Ja aftrap is pas sinds kort weer
Vervelend ,maak je in de 88 min de 2-1 en aftrap goal
Kunt ook gewoon niks doen
heb het nog niet meegemaakt dit jaar moet ik je eerlijk bekennen. Vanmiddag 3 potjes kwalli gedaan, alle 3 redelijk makkelijk gewonnen maar tegenstander had ook een team van niks vergeleken met die van mijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:55:
[...]

heb het nog niet meegemaakt dit jaar moet ik je eerlijk bekennen. Vanmiddag 3 potjes kwalli gedaan, alle 3 redelijk makkelijk gewonnen maar tegenstander had ook een team van niks vergeleken met die van mijzelf.
Jij hebt idd wel een lekker team moet ik zeggen 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-10-2023
Ik kom niet verder dan Rival 9 (heb ik het idee):) Dus WL zit er voorlopig niet in. Gisteren 1 leuk potje,tegenstander was even sl..eh,gelijkwaardig aan mij 0-0 maar beiden op de aanval gespeeld. Tweede potje was er (weer) zo een met zo'n spits die,wat je ook doet 'tralala' door je verdediging loopt alsof er niemand staat.Plus twee afstandschoten uit onmogelijke hoeken waardoor het na 5minuten en evenzoveel aanvallen 3-0 staat. Tsja dan......
Kon het niet laten.

[ Voor 6% gewijzigd door Dropkogel op 22-11-2021 18:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 09:42
Het amazon prime game pakket is ook weer beschikbaar, redelijke fodder uitgehaald met de poolse keeper 87 (szscesny) als hoogste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
_Uploader_ schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:32:
Het amazon prime game pakket is ook weer beschikbaar, redelijke fodder uitgehaald met de poolse keeper 87 (szscesny) als hoogste.
Thanks, net geclaimd en kreeg een halve hartverzakking. Bij openen een 76 TOTW. Daarna komt C. Ronaldo in het overzicht. Wait, whut? Oh..... leenspeler :+ Verkeerd gelezen, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 09:42
allstarted1 schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:56:
[...]

Thanks, net geclaimd en kreeg een halve hartverzakking. Bij openen een 76 TOTW. Daarna komt C. Ronaldo in het overzicht. Wait, whut? Oh..... leenspeler :+ Verkeerd gelezen, haha.
Jep ik had hetzelfde, ze moeten eens ophouden met die leenspelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
82+ upgrades de moeite waard? Mensen hier deze al gedaan?

[ Voor 4% gewijzigd door saert op 22-11-2021 20:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
saert schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:34:
82+ upgrades de moeite waard? Mensen hier deze al gedaan?
2x
1e keer kreeg 2 totw( was niks maar dan nog )
2e keer kreeg ik portu en ndomble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
Zelfs in vriendschappelijke potjes kom ik mensen tegen die de laatste minuten achterin rond gaan spelen om hun overwinning binnen te halen, deze community gaat echt helemaal nergens over gewoon sorry hoor... Ik dacht eindelijk iets leuks gevonden te hebben met die potjes met een veredeld Eredivisie team spelen tegen andere Eredivisie of Liga NOS teams (Voetbalbasis), maar nee hoor... |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984
Vroeger op de training deden wij met de partijvorm vaak
Doelpunt telt pas als je hele team over de middenlijn is.

Zal mooi zijn als dat in deze FIFA ook gebeurd 🤣🤣

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timoo_FR
Die Openda is wel echt een fenomeen trouwens, Bijlow ook wel prima keepertje. Mac-Intosh bijna binnen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Die potten voor Uribe zijn ook zo toxic als maar zijn kan. Lijken wel Rivals of Fut Champs potten. Mensen spelen in de eerste instantie om niet te verliezen. Niemand wilt scoren lijkt het wel.

Die potten voor Macintosh en Fellaini waren overigens wel prima te doen. Was heel snel klaar en zaten ook tegenstanders tussen die zelf iets wilden forceren. Nu is het kat uit de boom kijken en hopen op een lucky goal.

[ Voor 36% gewijzigd door Ozz op 22-11-2021 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Timoo_FR schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:36:
Die Openda is wel echt een fenomeen trouwens, Bijlow ook wel prima keepertje. Mac-Intosh bijna binnen :)
Neres is ook echt een aanwinst. Dure SBC, maar zeker de moeite waard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Ozz schreef op maandag 22 november 2021 @ 21:54:
Die potten voor Uribe zijn ook zo toxic als maar zijn kan. Lijken wel Rivals of Fut Champs potten. Mensen spelen in de eerste instantie om niet te verliezen. Niemand wilt scoren lijkt het wel.

Die potten voor Macintosh en Fellaini waren overigens wel prima te doen. Was heel snel klaar en zaten ook tegenstanders tussen die zelf iets wilden forceren. Nu is het kat uit de boom kijken en hopen op een lucky goal.
Haha ja heb nog 1 win nodig maar verlies er net 4 op rij. Zodra een tegenstander ook maar een beetje kan skillen raak ik de draad echt helemaal kwijt 😤

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Na 3 zure nederlagen in kwalificatie vanmiddag
Nu net 5 gewonnen met een 352 systeem
Loopt eigenlijk verassend goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Pack net untradeble Varane en Sterling uit die 1 speler 75+ pakketjes.

Heb nu de drie meta verdedigers van het spel untradeble: Varane, Kimpembe en Marquinhos. :P

Sterling ingevelerd voor Simon Banza. Die stond eigenlijk nog niet op de lijst, maar Sterling + 2 discard IF in de club drukken z'n prijs wel heel erg omlaag. Kon hem dus afronden met spelers uit de club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSuperLAW
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-06 16:01
Zit een beetje in een dilemma. Heb FIFA 22 gekocht op PC met nu al 120 uur en een redelijk team (Red pick neymar). Heb recentelijk tijdens black friday een xbox series s aangeschaft. Nu zat ik te denken met al die objectives die je hebt kan ik best een redelijk starters team maken. Is het denk je waard om nu nog over te gaan op de xbox variant van FIFA 22?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-06 14:35
TheSuperLAW schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:09:
Zit een beetje in een dilemma. Heb FIFA 22 gekocht op PC met nu al 120 uur en een redelijk team (Red pick neymar). Heb recentelijk tijdens black friday een xbox series s aangeschaft. Nu zat ik te denken met al die objectives die je hebt kan ik best een redelijk starters team maken. Is het denk je waard om nu nog over te gaan op de xbox variant van FIFA 22?
Oh je bent zo bij denk ik, als je een beetje speelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-06 21:30
Weet niet of het al vermeld was, maar het Prime gaming pack van november is nu te claimen. (Ik had alleen maar troep uiteraard :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Ik ga wachten tot vrijdag met openen van goede packs, aangezien er nu geen promo kaarten in zitten en de kans op TOTW Mbappe wel heel erg klein is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-04-2022
dutchgio schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:26:
Ik ga wachten tot vrijdag met openen van goede packs, aangezien er nu geen promo kaarten in zitten en de kans op TOTW Mbappe wel heel erg klein is. :)
Ik heb ook wat packs in de wachtrij staan. Omdat het prime gaming pack meestal bagger is, heb ik deze toch maar geopend. 86 Vardy, en de player picks Hummels en Kovacic. Dat is het beste wat ik er tot nu toe uit heb gehaald.
Mag sowieso niet klagen. Uit de SB-rewards (Elite 1, wat een grind...) haalde ik Virgil. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
ik ben mijn packs al aan het sparen voor Toty. Tot die tijd vind ik het toch maar magertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:59
_Uploader_ schreef op maandag 22 november 2021 @ 19:32:
Weer als in: die kun je opnieuw doen als je het al eens eerder hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
naNs schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:35:
[...]

Yes, 2e pakket is beschikbaar. Alleen even claimen online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Die Simon Banza is wel echt een baas. Voor die prijs is het echt een no-brainer.

Neres een paar keer tegen gekomen in rivals, en ook die maakt een hele goede indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
naNs schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:35:
[...]

Ja, die kun je elke maand claimen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSuperLAW
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-06 16:01
Toch maar de trigger gepulled en hem op de xbox ook gehaald. Hopelijk kan ik nu wel een draft spelen zonder 5 minuten te wachten op een speler :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timk10
Beetje de lol teruggevonden met dit team. Heel gek echter; in Rivals div 2 kan ik er geen wedstrijd mee winnen, maar in Play-offs voor Champs nu 3-0 waarbij ik m’n tegenstanders echt easy sloop. Laatste pot had ik 10.6 (!) xG. Win hem met slechts 4-2 omdat zijn Rulebreaker Lopes 10 saves maakte. Is goed fifa, is goed.

Maar goed. Mag niet klagen, echt een leuk team dit. Ingame speel ik 3-5-2, Gosens en Owusu op de flanken, Sangare (veruit zwakste plek in dit team, wat een olietanker) en Graaffoe CDM. Kudus 10, Neres en Openda spits. Openda is echt zwaar relaxt.

En Bijlow moet ook zsm vervangen worden. Matige keeper die alleen de verwachte ballen pakt maar ook letterlijk niks meer dan dat. Ga de Cech SBC doen denk ik. Altijd links en lijkt me een veel betere keeper.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RUKD5UAXON8IaP8UFOGDR4f2_ZQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9d59tF2uKLSdf5jgg6ydYvvd.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Timk10 op 23-11-2021 13:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Uit de Hero Sbc kreeg ik een poosje terug Al Jaber. Ik nam me toen voor om geen loterij sbc's meer te doen (voor de zoveelste keer). Tijdens rivals zag ik echter behoorlijk wat Cruyffs en Dalghishes voorbij komen, waardoor het toch weer begon te kriebelen. Ik heb al mijn coins en waardevolle spelers in de icon sbc moeten storten, maar wat ik er voor terug kreeg was het meer dan waard. Mijn team ziet er nu zo uit:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zV0ACKVj3KLFUaqkzCXdRkUB1lQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8oTF0eOL1f9LEWWJ13lLFmHh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Capsaicin schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:37:
Uit de Hero Sbc kreeg ik een poosje terug Al Jaber. Ik nam me toen voor om geen loterij sbc's meer te doen (voor de zoveelste keer). Tijdens rivals zag ik echter behoorlijk wat Cruyffs en Dalghishes voorbij komen, waardoor het toch weer begon te kriebelen. Ik heb al mijn coins en waardevolle spelers in de icon sbc moeten storten, maar wat ik er voor terug kreeg was het meer dan waard. Mijn team ziet er nu zo uit:[Afbeelding]
Zet er dan ff een fatsoenlijke keeper in joh :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Timoo_FR schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:45:
[...]

Zet er dan ff een fatsoenlijke keeper in joh :P
_O-
Ff doorsparen voor Courtois.
Pagina: 1 ... 44 ... 128 Laatste