Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Traeces schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 21:14:
[...]
Weet niet of het waar is, maar heb vaker gelezen dat de eerste 10 wedstrijden spelers beter presteren. Maar dat kan ook een mind fuck zijn.

Kon het weer niet laten om te gaan spelen na die bijlow kaart te zien. Dus baby van persie gekocht, die jankt net een bal in de kruising van 25 meter. Dat is me heel fifa nog niet gelukt haha.
Ik heb dat voornamelijk met m'n spitsen. 1e pot scoren ze er makkelijk 4+, wedstrijden daarop ook nog prima, maar na een pot of 10 bakken ze er niks meer van.. Mjah, het zal een mindfuck zijn..

Bijlow doet vooralsnog niks goed :O . Ff de tijd geven.. een potje of 10 ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-05 12:55
* knip *

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 06:46
Markvd1984 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 21:47:
[...]

Geen idee

Maar als je goed leest zijn er veel die klagen over het behoudende spel en counter voetbal

Of lees je dit wat ik aangaf voor het eerst ?
Lees even elke pagina staat iedere x wel een post over op
Dat heeft niks met fifa zelf te maken maar de community en spelers…….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Markvd1984 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 21:45:
[...]

Terwijl ik om feite hetzelfde zeg als jou
Heb jij dan net als mij ook geen zelf reflectie?
Nee jij klaagt over counterspelers.
Ik klaag over posession hoarders.

Van beiden zitten er overigens vast wel een paar in dit forum, of ze het nou door hebben of niet.

Jij vind het vervelend en geeft het spel volledig de schuld.
Ik vind het vervelend en ga kijken wat ik eraan kan doen.

Heb nu 2 tactics. Beiden 70 depth en 30 width (30 width voor de steekballen)
voor de posession hoarders heb ik pressure on posession loss.
Is balbezit ongeveer 50/50 dan doe ik pressure on heavy touch.

Buiten de superskillers kan ik nu met de meeste tegenstanders goed omgaan. Soms zijn de potjes vervelend, hoort erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-07 14:47

Ozz

* knip *

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Ozz schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 22:44:
[...]

Je mag ook kappen met tig keer hetzelfde te tikken. Die gast gebruikt dit topic gewoon om even af te koelen. Dat doen we allemaal wel eens. Het is iedere keer heel goedkoop scoren als hij dit doet.
90% ergert zich aan hoe hij dit doet.

Ja iedereen heeft wel eens een kutpot of een kutavond.
Prima om even te ventileren.

Maar wat mark doet is geen ventileren meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

cubert20 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 22:51:
[...]

90% ergert zich aan hoe hij dit doet.

Ja iedereen heeft wel eens een kutpot of een kutavond.
Prima om even te ventileren.

Maar wat mark doet is geen ventileren meer.
Nee maar wel heel makkelijk om alleen hem daar op af te branden. Het is soms ook gewoon een kwalitief uitermate teleurstellend spel. De community maakt het ook niet makkelijker met alle toxic gebeuren.

Zoals eerder aangegeven, beetje goedkoop om alleen bij Marc te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
Ozz schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 22:54:
[...]

Nee maar wel heel makkelijk om alleen hem daar op af te branden. Het is soms ook gewoon een kwalitief uitermate teleurstellend spel. De community maakt het ook niet makkelijker met alle toxic gebeuren.

Dit is echt bullshit.
Mark is hier al heel lang bekend om volledig de schuld bij EA te leggen.

Mark maakt geen constructieve posts, mark maakt afzeikposts.
Mark zorgt er dus zelf voor dat mensen op hem gaan zeiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Ozz schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 22:54:
[...]

Weet niet hoelang jij hier zit ? Maar dit is al jaren aan de gang. En dan is het niet normaal klagen, de meest achterlijke taal komt er dan nog eens voorbij als meneer gefrustreerd is.

Dit blijft maar door gaan. Mods doen er niks aan en corrigeren alleen maar taalgebruik of “ op de persoon”.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Traeces schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:09:
[...]

Weet niet hoelang jij hier zit ? Maar dit is al jaren aan de gang. En dan is het niet normaal klagen, de meest achterlijke taal komt er dan nog eens voorbij als meneer gefrustreerd is.

Dit blijft maar door gaan. Mods doen er niks aan en corrigeren alleen maar taalgebruik of “ op de persoon”.
Ja nou en? Kan jou het schelen dat die EA en alle tegenstanders die het bloed onder je nagels vandaan halen niet zo vriendelijk bejegend. Is toch geen kleuterklas? We gebruiken allemaal toch wel een keer "achterlijke" woorden om onze frustraties kenbaar te maken? Of zijn jullie altijd de brave jongetjes van de klas en doen jullie oren dicht als een collega een keer kut of lul roept?

Doe niet zo kinderachtig man, je kunt die gast ook gewoon blokkeren of negeren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-07 13:10
Ik stoor mij er ook niet zo aan en kan de frustratie best begrijpen. Ik vind het zelfs wel.fijn/herkenbaar om te lezen af en toe 😂.

[ Voor 4% gewijzigd door 038Zwolle op 19-11-2021 23:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Vorige week nog uitgeschakeld in de kwalificatie. Vandaag haal ik 5 wins achter elkaar met een team die ik heb gemaakt bestaande uit untradebles. Ik snap het niet meer helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Ozz schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:15:
[...]

Ja nou en? Kan jou het schelen dat die EA en alle tegenstanders die het bloed onder je nagels vandaan halen niet zo vriendelijk bejegend. Is toch geen kleuterklas? We gebruiken allemaal toch wel een keer "achterlijke" woorden om onze frustraties kenbaar te maken? Of zijn jullie altijd de brave jongetjes van de klas en doen jullie oren dicht als een collega een keer kut of lul roept?

Man man man zeg toch nergens dat ik het braafste jongetje van de klas ben. Verre van zelfs.

Maar als er opmerkingen komen zoals er zijn weer tactieken door die YouTube Homos online gezet komen , vind jij dat normaal ? En als je er wat van zeg, snel even het bericht aanpassen.

Als je ergens wat van zeg , moest ik me mond van meneer houden omdat ik van Feyenoord was en me mede “supporters” Berghuis wat toewenste. Dat is het gemiddelde niveau van mark. Ik ben van Feyenoord en dan wens ik berghuis standaard maar wat toe, iets met
Generaliseren. Zulke opmerkingen krijg je dan. Heeft geen ene klote met fifa te maken.

Het iedere jaar het zelfde gejank :

- mbappe is fraude , rashford is fraude
- nooit pack luck bla bla bla
- backs op cv ( ondertussen zelf toty Ramos op cvm zetten )

Is maar een kleine greep uit de geweldige Posts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Ozz schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:15:
[...]

Dus saert mag niet klagen dat mark klaagt, terwijl mark dat eigenlijk constant doet.
Maar mark mag wel klagen over fifa en dat het slecht is (alleen tegen zielige hem)

Ok, jij wordt de nieuwe mod op tweakers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

cubert20 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:27:
[...]

Dus saert mag niet klagen dat mark klaagt, terwijl mark dat eigenlijk constant doet.
Maar mark mag wel klagen over fifa en dat het slecht is (alleen tegen zielige hem)

Ok, jij wordt de nieuwe mod op tweakers?
Nee hoor, geen interesse in. Vind het alleen zielig dat jullie als meteen happen als hij weer eens iets te klagen heeft.

Ja die Youtubers zorgen er voor dat iedereen met toxic tactics spelen. Dat zijn dan inderdaad Youtube Homos (niks tegen homo's btw).

Mbappe is ook gewoon fraude in FIFA22. Als je die gast tegen komt en hij jankt 3 goals erin is dat gewoon klote. Mag je best over klagen.

Een snelle LB/RB op CB zetten is toch zielig? Enige stat waar die lui zien is pace, pace, pace. Ramos op CVM heeft een andere insteek. Vind daar niks zieligs aan eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 12:22
Ozz schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:31:
[...]

Nee hoor, geen interesse in. Vind het alleen zielig dat jullie als meteen happen als hij weer eens iets te klagen heeft.

Ja die Youtubers zorgen er voor dat iedereen met toxic tactics spelen. Dat zijn dan inderdaad Youtube Homos (niks tegen homo's btw).

Mbappe is ook gewoon fraude in FIFA22. Als je die gast tegen komt en hij jankt 3 goals erin is dat gewoon klote. Mag je best over klagen.

Een snelle LB/RB op CB zetten is toch zielig? Enige stat waar die lui zien is pace, pace, pace. Ramos op CVM heeft een andere insteek. Vind daar niks zieligs aan eerlijk gezegd.
Of we gebruiken gewoon normale termen? Wat er hier uitgekraamd wordt slaat gewoon nergens op. 8)7

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:28
[...]

Thnx voor je begrip man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
[...]

ga lekker met mark kindjes maken ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

cubert20 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:33:
[...]

Wat ben jij een tjappie zeg. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:26:
[...]

Man man man zeg toch nergens dat ik het braafste jongetje van de klas ben. Verre van zelfs.

Maar als er opmerkingen komen zoals er zijn weer tactieken door die YouTube Homos online gezet komen , vind jij dat normaal ? En als je er wat van zeg, snel even het bericht aanpassen.

Als je ergens wat van zeg , moest ik me mond van meneer houden omdat ik van Feyenoord was en me mede “supporters” Berghuis wat toewenste. Dat is het gemiddelde niveau van mark. Ik ben van Feyenoord en dan wens ik berghuis standaard maar wat toe, iets met
Generaliseren. Zulke opmerkingen krijg je dan. Heeft geen ene klote met fifa te maken.

Het iedere jaar het zelfde gejank :

- mbappe is fraude , rashford is fraude
- nooit pack luck bla bla bla
- backs op cv ( ondertussen zelf toty Ramos op cvm zetten )

Is maar een kleine greep uit de geweldige Posts.
Jaren ? Sinds vorig jaar pas maargoed
Vorige FIFA klopt al die opmerkingen

Packluck en backs sta ik nog steeds achter
Btw dacht dat jij zou stoppen met FIFA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
cubert20 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:33:
[...]

Haha sterk die opmerking man
Vervelend dat anderen blijkbaar niet met jou eens zijn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AuIToZD2odsvVEqf9DH9ZIh60bs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Wic4R7aBYeqzsBxiPskHzj2Y.png?f=user_large

Wat een team. :D

RTTK de Ligt op CB en wachten op een IF of iets van Wijndal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Ozz schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:35:
[...]

Wat ben jij een tjappie zeg. :F
Iedereen die hier al wat langer zit als 5 maanden weet dat mark een faalhaas is.
Zat vorig jaar de hele tijd op mensen met mbappe te zeiken, maar packte toen zelf mbappen.
Kon vervolgens natuurlijk niks met mbappe en ging maar weer op andere dingen zeiken.

Oftewel we zien mark hier zoals hij is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• allstarted1
Mannen, serieus. Waar maken we ons druk om? Virtuele voetballers die in een game met ernstige tekortkomingen zitten? Kritiek leveren is prima, maar YouTube-homo's, tjappies, iemand die spelers die een LB op CB zet, verrot schelden op een forum. Doe even normaal....hoe oud zijn we?

Ik heb van de week de tekortkomingen van de game en de promo's aangestipt, maar heb al die 'kracht'-termen niet nodig en kan na een verloren pot prima m'n leven door blijven leven zonder een forum vol negativiteit te vullen. Dit zorgt er voor mij niet alleen voor dat ik langzaam in de game ga afhaken, maar ook hier. Beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
* knip *

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Markvd1984 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:35:
[...]

Jaren ? Sinds vorig jaar pas maargoed
Vorige FIFA klopt al die opmerkingen

Packluck en backs sta ik nog steeds achter
Btw dacht dat jij zou stoppen met FIFA?
Fifa 21, 20 en misschien 19 ? En zoals je net kon lezen . Kwam ik terug voor Bijlow. En ga voor de lol met een Feyenoord / ex Feyenoord team spelen.

Packluck aub zeg kijk wat je vorig jaar gepackt heb. En dan nog zeuren over packluck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
allstarted1 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:40:
Mannen, serieus. Waar maken we ons druk om? Virtuele voetballers die in een game met ernstige tekortkomingen zitten? Kritiek leveren is prima, maar YouTube-homo's, tjappies, iemand die spelers die een LB op CB zet, verrot schelden op een forum. Doe even normaal....hoe oud zijn we?

Ik heb van de week de tekortkomingen van de game en de promo's aangestipt, maar heb al die 'kracht'-termen niet nodig en kan na een verloren pot prima m'n leven door blijven leven zonder een forum vol negativiteit te vullen. Dit zorgt er voor mij niet alleen voor dat ik langzaam in de game ga afhaken, maar ook hier. Beetje jammer...
Oke YouTube homo's was mss beetje lomp ( ook absoluut niks tegen homo's hoor) excuses

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Markvd1984 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:42:
[...]

Gast let wel even op je woorden wat je over mij zegt
Alle punten die ik benoem
Back op CV
Packluck/marktcrash
YouTubers die 10 depth adviseren
Mensen die met 10 man op eigen helft staan

Deze punten zijn ook gewoon vervelend en waar (bovenstaande geven veel mensen aan )

Wil je niet 10x mijn naam zeggen in 1 bericht beetje vervelend
Dit ook weer.
10x mijn naam zeggen? Ik gebruik 2x de naam mark, maar maak je zelf maar belangrijk.

Je bent gewoon geen positieve invloed. We weten allemaal dat fifa geen goede game is.
Maar de meesten hier willen er het beste van maken.

Wat jij wilt is voor de meeste mensen een raadsel, maar positief zal het vast niet zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
Markvd1984 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:44:
[...]

Oke YouTube homo's was mss beetje lomp ( ook absoluut niks tegen homo's hoor) excuses
Ik ben niet op zoek naar excuses....het gaat erom dat een forum met mensen die (niet altijd even inhoudelijk) over de game willen praten wordt gevuld met een bak negativiteit. Als ik een post vul met *insert geslachtsdelen* SBC's/promo's/servers dan zal ik ook vast iets te horen krijgen. Of het nou van mede-forummers is of van de mods. Dit soort gedoe maakt het een heel stuk minder leuk om inhoudelijk over de game te praten. Maar goed, wellicht kan ik beter op zoek naar een andere plek als ik de laatste pagina bekijk..... :| De lontjes zijn behoorlijk kort... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

allstarted1 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:49:
[...]

Ik ben niet op zoek naar excuses....het gaat erom dat een forum met mensen die (niet altijd even inhoudelijk) over de game willen praten wordt gevuld met een bak negativiteit. Als ik een post vul met *insert geslachtsdelen* SBC's/promo's/servers dan zal ik ook vast iets te horen krijgen. Of het nou van mede-forummers is of van de mods. Dit soort gedoe maakt het een heel stuk minder leuk om inhoudelijk over de game te praten. Maar goed, wellicht kan ik beter op zoek naar een andere plek als ik de laatste pagina bekijk..... :| De lontjes zijn behoorlijk kort... :>
FUT topic op FOK is wel dikke prima. _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-07 19:41
Heb alle eredivisie spelers binnen :) Ga ze in mijn team uit proberen!

Met dit team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=dtkmodMunYJ8I:FFA22PS5

Ben alleen nog aan het twijfelen om de SBC van Neres te doen...

[ Voor 16% gewijzigd door Wulfric92 op 20-11-2021 00:00 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:58
allstarted1 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:49:
[...]

Moest toch wel lachen om je *insert geslachtdelen*. :+

Ik maak me ook weleens schuldig aan een frustratie-post. Vind ik ook niet zo erg als anderen dat ook doen. Als we allemaal eerlijk zijn geven we allemaal toe dat we de game regelmatig vervloeken. Maar ik probeer het wel netjes te houden en ga wel op zoek naar manieren om mezelf/mijn team te verbeteren. Zo vind ik het altijd leuk om teams van anderen te zien, want daardoor krijg je misschien weer ideeen voor je eigen team. Ook kreeg ik op dit forum ooit de tip om te leren verdedigen met L2. Een gouden tip. Ik hoop dat we op die manier dit forum waardevol kunnen houden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Wulfric92 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 00:00:

Met dit team:

Zijn er meer, maar doe je snel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1

Met dit team:

Lekker snel gefikst! Was het een beetje te doen qua gameplay? Had enorm veel inputlag met de Zilveren Lounge vanavond, waardoor ik een paar vreemde kaarten opliep, haha. Ben dus maar snel gekapt - ben nu ook inderdaad de SB's aan het spelen en rond die morgen ergens af.

Ik twijfel, als Ajax-fan, ook over Neres. Vind de SBC echter erg kostbaar, al zal dat vooral komen door de Hero/Nkunku-SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Moody2204 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 00:04:
[...]

Ik maak me ook weleens schuldig aan een frustratie-post. Vind ik ook niet zo erg als anderen dat ook doen. Als we allemaal eerlijk zijn geven we allemaal toe dat we de game regelmatig vervloeken. Maar ik probeer het wel netjes te houden en ga wel op zoek naar manieren om mezelf/mijn team te verbeteren. Zo vind ik het altijd leuk om teams van anderen te zien, want daardoor krijg je misschien weer ideeen voor je eigen team. Ook kreeg ik op dit forum ooit de tip om te leren verdedigen met L2. Een gouden tip. Ik hoop dat we op die manier dit forum waardevol kunnen houden!
Over verdedigen gesproken. Kom echt steeds vaker mensen tegen die bij het verdedigen helemaal niks meer doen. Ze laten het volledig over aan de computer en die is oprecht heel lastig te verslaan. Maakt echt de perfecte runs, alleen te verschalken met een fakeshot of goede skillmove.

Net ook eentje tijdens kwalificatie. Die deed verdedigend helemaal niks zelf. Stond 1-0 voor dus vond ik het ook wel prima. Ging maar een beetje overtikken. Steeds dreigend naar zijn 16 en dan weer terug omdat daar 8 man van hem staan te wachten. :|

Als je dat soort potjes wint doet het niks, maar verliezen doet wel pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
allstarted1 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 00:08:
[...]

Lekker snel gefikst! Was het een beetje te doen qua gameplay? Had enorm veel inputlag met de Zilveren Lounge vanavond, waardoor ik een paar vreemde kaarten opliep, haha. Ben dus maar snel gekapt - ben nu ook inderdaad de SB's aan het spelen en rond die morgen ergens af.

Ik twijfel, als Ajax-fan, ook over Neres. Vind de SBC echter erg kostbaar, al zal dat vooral komen door de Hero/Nkunku-SBC.
Heb hetzelfde als Ajax fan
Netjes was vorige jaar echt heel fijn
Alleen deze kaart is kwa stats wel iets minder

Ben benieuwd hoe die is als je hem gaat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Moody2204 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 00:04:
[...]

punt is dat ik een frustratiepost ook niet perse erg vind.
Een bepaald persoon heeft alleen discussies zoals mijn broertje :(
Eigenlijk is het heel simpel.
fifa was vandaag heel kut elke klutsbal kwam bij mijn tegenstander.
Dat is prima.
fifa is heel kut want mbappe van mijn tegenstander loopt overal doorheen en ik heb nooit packluck vind ik wat minder.

Ik heb regelmatig de balen van fifa.

Als ik het als een debiel uit. Dan krijg ik ook bepaalde reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Als we dan toch de tekortkomingen van de game gaan noemen :P

Speel net een SB tegen een bronzen team. Een CV in de spits die dribbelt als Prime R9 en RTTK De Ligt aan alle kanten dolt. Binnen no-time met 2-0 achter. Een pot later: 85-rated team en Flashback Morata die van diezelfde De Ligt afstuitert na een serie skillmoves. Haller die ze voor mij als broodjes inlegt: 5-0 winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
ik speel zelf overigens bijna alleen met mijn cvm.
Als je je CB gaat gebruiken ben je meestal gezien.

Wat je over het algemeen moet doen is snel passen.
Mensen klagen over het reactievermogen van de AI.

Dit moet je dan alleen misbruiken.
Probeer te bekijken waar de zwakte van de AI zit en dan supersnel passen.
Dan ben je erdoor en kun je gewoon een goal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

cubert20 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 00:19:
ik speel zelf overigens bijna alleen met mijn cvm.
Als je je CB gaat gebruiken ben je meestal gezien.

Wat je over het algemeen moet doen is snel passen.
Mensen klagen over het reactievermogen van de AI.

Dit moet je dan alleen misbruiken.
Probeer te bekijken waar de zwakte van de AI zit en dan supersnel passen.
Dan ben je erdoor en kun je gewoon een goal maken.
Ik pass bijna alleen nog maar met R1 + X. Anders zit die Kante met z'n minipootjes er weer tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
allstarted1 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 00:08:
[...]

Ja was heel goed te doen, ben begonnen met de squad battles zodat ik die spelers kon gebruiken in de friendlies (vooral Openda was erg goed). Het waren wel veel wedstrijden maar de meeste maar één helft gespeeld (squad battles) en tussendoor andere dingen gedaan.

Friendlies waren (bijna) allemaal 1-0 en quit, dus dat schoot wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Ozz schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 00:21:
[...]

Ik pass bijna alleen nog maar met R1 + X. Anders zit die Kante met z'n minipootjes er weer tussen.
als je weet dat kante er staat iets minder vaak door het midden passen.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Vast mensen die hier met Son goud spelen of hebben gespeeld. Vraagje dus: is hij op 7 chem beter als spits of op 10 chem als linker aanvallende middenvelder? Heb 'm nu zelf als lam staan en zet 'm dan in de 2e helft vaak spits. Maar ik wil wellicht zo gaan starten met hem, maar dan moet ik mijn team weer verbouwen. Heb nu Solskjear in de spits. Twijfel, twijfel, dus hoop op een beetjje advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
cubert20 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 00:12:
[...]

punt is dat ik een frustratiepost ook niet perse erg vind.
Een bepaald persoon heeft alleen discussies zoals mijn broertje :(
Eigenlijk is het heel simpel.
fifa was vandaag heel kut elke klutsbal kwam bij mijn tegenstander.
Dat is prima.
fifa is heel kut want mbappe van mijn tegenstander loopt overal doorheen en ik heb nooit packluck vind ik wat minder.

Ik heb regelmatig de balen van fifa.

Als ik het als een debiel uit. Dan krijg ik ook bepaalde reacties.
Nu ben je weer aan het proveceren en speel je op de man

We zijn het niet eens klaar
Dat is niet erg .

Laten we voor de rest van de forum leden elkaar met rust laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Markvd1984 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 00:23:
[...]

Nu ben je weer aan het proveceren en speel je op de man

We zijn het niet eens klaar
Dat is niet erg .

Laten we voor de rest van de forum leden elkaar met rust laten
Het met rust laten ben ik absoluut eens.
Wel vinden ik en anderen ook dat jij op een andere manier moet reageren.
Dat betekent niet dat je niet mag klagen.
Ik heb vandaag ook een pot gehad waarbij ik vond dat ik moest winnen.

Probeer te bedenken hoe je kunt klagen over fifa alsof het iets tijdelijks is (dus vandaag had mijn tegenstader alle ballen mee), in tegenstelling tot iets permanents zoals ik snap niet waarom mijn tegenstander zijn keeper de ballen wel pakt, maar mijn keeper het leuk vind om alvast te gaan liggen en alles door te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
* doe dit voortaan onderling via een DM

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
* doe dit voortaan onderling via een DM

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
De Steek is inmiddels vervangen voor Bijlow en lekker keepertje wel. Komt echt goed van z'n lijn af en pakt ballen in z'n handschoen in plaats van dat oeverloze geboks.

Eredivisie-team staat er nu zo bij: https://www.futbin.com/22/squad-builder/view/3169428 Heb nu wel Martinez tijdelijk even vervangen voor De Ligt RTTK en Dumfries op RB zodat het verdedigend voor nu wat lekkerder staat.

Komen dus Openda en de RB in de basis bij (nog even doorbikkelen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Met Fut Champions heb ik rank 2 behaald. Niet slecht voor de eerste keer, met een bescheiden team.

Ik vind het mooi dat je dit jaar direct de rewards krijgt. Hoewel er niets bijzonders tussen zat, ben ik zo'n 200k rijker. Ik bewaar de centjes voor na Black Friday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-07 08:31
Wat ik vooral vind; minder klagen op de game en meer naar jezelf kijken.

Valt me op dat de goede spelers het een goede en leuke game vinden, what a surprise :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Nog steeds geen team gekocht... Nog een weekje geduld en dan weer een team kopen en WL spelen, woehoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 18:18
* knip *

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Of we negeren het gewoon en gaan on-topic?

LETS TALK WL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
* knip *

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
wErudite schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 01:17:
Of we negeren het gewoon en gaan on-topic?

LETS TALK WL!
Weekend League? Squad Battles! #missionopenda

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-07 00:29

hmr

Morgen lekker WL spelen. :) leuk voetbal en me niet te veel storen aan de tegenstander :). Misschien toch Vini weer halen als spits.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-07 09:37

DirtyBird

Praktiserend denker

wErudite schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 01:01:
Wat ik vooral vind; minder klagen op de game en meer naar jezelf kijken.

Valt me op dat de goede spelers het een goede en leuke game vinden, what a surprise :9
Het lastige is alleen wel; wat maakt een goede speler? Als je niet 100% in de objectiviteit van het spel gelooft, is dit een lege huls.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wulfric92
Laten we alsjeblieft een einde breien aan "de slechte gameplay". Help elkaar met tactieken delen en kijk ook af en toe in de spiegel. Het ligt niet alleen aan de gameplay maar ook hoe je zelf speelt.

Merk het bij mij ook vaak, wanneer ik niet volledig gefocust ben of gewoon moe ben. Loopt het voor geen meter...

Maar stop dan met spelen en probeer het de volgende dag weer, en af en toe wisselen van tactiek werkt ook. Anders wordt je spel te voorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

* knip * niet op de man

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 16:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-07 15:45

Met dit team:

Plezier gehad om tegen neres te spelen, niet te houden die gast 👍

En jongens (en meisjes misschien) kom op. Laat elkaar in de waarde, reflecteer je eigen spel, denk even na voordat je op enter druk en laten we lekker discussies houden over tactics, spelers en alle andere dingen waar ik altijd voor kom :) (heb hier als 40jarige echt veel geleerd al ben ik nog steeds slecht 🤣)

We zijn hier tog een serieuze vaste club met mensen die elkaar zouden moeten helpen en lol maken, soms ga ik echt stuk om posts 🤣

Nog 100k over, zien jullie nog een upgrade? Speel 4-3-1-2 met jota en mahrez SP en Silva cam. Rest spreekt voor zich
https://www.futbin.com/22/squad/3074135

Anders ga ik door voor marquinhos IF

[ Voor 43% gewijzigd door Augy op 20-11-2021 06:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 06:05:
[...]

Plezier gehad om tegen neres te spelen, niet te houden die gast 👍

En jongens (en meisjes misschien) kom op. Laat elkaar in de waarde, reflecteer je eigen spel, denk even na voordat je op enter druk en laten we lekker discussies houden over tactics, spelers en alle andere dingen waar ik altijd voor kom :) (heb hier als 40jarige echt veel geleerd al ben ik nog steeds slecht 🤣)

We zijn hier tog een serieuze vaste club met mensen die elkaar zouden moeten helpen en lol maken, soms ga ik echt stuk om posts 🤣

Nog 100k over, zien jullie nog een upgrade? Speel 4-3-1-2 met jota en mahrez SP en Silva cam. Rest spreekt voor zich
https://www.futbin.com/22/squad/3074135

Anders ga ik door voor marquinhos IF
Komt Mahrez een beetje uit de voeten als SP? Want dat vind ik toch meer een echt typische buitenspeler. Leuk team verder al zie ik niet direct een upgrade. Zelf zit ik een beetje te zoeken voorin. Mijn eerdere vraag over Son is een beetje verzopen, maar die heb ik nu lam staan, maar zou die niet beter uit de voeten kunnen als SP? Lees op futbin dat veel mensen hem daar gebruiken. Alleen komt hij dan op 7 chem. Nu heb ik Solskjear, maar dat is het voor mij een twijfelpuntje. Dus de keuze is Ole in de spits houden, of team wat verbouwen en Son in de spits zetten. Qua budget heb ik niet heel veel keuze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ozz schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:18:
Vorige week nog uitgeschakeld in de kwalificatie. Vandaag haal ik 5 wins achter elkaar met een team die ik heb gemaakt bestaande uit untradebles. Ik snap het niet meer helemaal.
Ik herken het. Al heb ik een break genomen, al mijn tradeables eruit geknald en verder met untradeables. Liquiditeit is met de toestroom aan packs en kaarten belangrijker dan eerdere keren heb ik het idee.

Weekje geen fut en straks door met een nieuwe setup, serie A, nieuwe tactics en opnieuw punten fixen voor een nieuwe play offs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:59
De toevoeging van Ginola was geen slechte keuze, wat is die vent goed zeg. Heb Neymar en Ronaldo verkocht en speel nu ingame zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wUgH_zAkGuyX6o0qk1pZRIspnzk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iUFD4DO16oOknSvFLXP6wa8Y.png?f=fotoalbum_large

Heb nu pressure on heavy touch aan staan, speel wat dieper. Soms krijg je een counter tegen, maar heel veel diepte ballen onderschept of het is buitenspel omdat ze op dr middellijn staan :D

Nadeel is wel als je dit 90 min doet moet iedereen de laatste 10-15 min aan het zuurstof, dus schakel vaak terug naar balanced als ik voor sta.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dsgHaJSGwLMKFeInTqJEamr8B_Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ARfhuLDkq6OAQWVOUzdGLwvd.png?f=fotoalbum_large

Weekend league zoals altijd rank3 geëindigd, straks maar eens playoffs doen, hopelijk gaat dat wat soepeler dan vorige week :+

[ Voor 12% gewijzigd door Nachtapotheker op 20-11-2021 08:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 07:13:
[...]

Komt Mahrez een beetje uit de voeten als SP? Want dat vind ik toch meer een echt typische buitenspeler. Leuk team verder al zie ik niet direct een upgrade. Zelf zit ik een beetje te zoeken voorin. Mijn eerdere vraag over Son is een beetje verzopen, maar die heb ik nu lam staan, maar zou die niet beter uit de voeten kunnen als SP? Lees op futbin dat veel mensen hem daar gebruiken. Alleen komt hij dan op 7 chem. Nu heb ik Solskjear, maar dat is het voor mij een twijfelpuntje. Dus de keuze is Ole in de spits houden, of team wat verbouwen en Son in de spits zetten. Qua budget heb ik niet heel veel keuze
Geen issues met Mahrez als spits, son is in de spits wel de koning trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik ga het gewoon proberen met Son. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 08:23:
Ik ga het gewoon proberen met Son. Thx!
Ga je geen spijt van krijgen..

Net 2 Rivals potjes gedaan. Zo overtuigend veel beter dan m'n tegenstanders maar De Gea en Lloris pakte de meeste idiote ballen uit de hoeken vandaan 🤣

Scoor ik eindelijk een x, slalomt de tegenstander vanaf de aftrap rustig over het hele veld heen en scoort 🙈

En uiteraard weer de vaste tegen goal in minuut 92 omdat donnarumma de bal zo in de voeten van de tegenstander tikt.🤬

Maar team speelt zo lekker, die jota is zo fijn kwa runs. Zit nog wel te twijfelen om draxler te doen aangezien m'n halve team PSG is.. mja Silva is wel echt veel beter, zkr na z'n upgrade en als cm komt ie vermoedelijk net tekort en is wijnaldum na z'n upgrade weer beter in balans. Bovendien vind ik hem echt duur

@Moody2204 wat is je team nu? En hoe speel je? Son op 10 chem als rs knalde echt alles erin voor mij

[ Voor 21% gewijzigd door Augy op 20-11-2021 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
* knip *

[ Voor 129% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 08:58:
[...]

Ga je geen spijt van krijgen..

Net 2 Rivals potjes gedaan. Zo overtuigend veel beter dan m'n tegenstanders maar De Gea en Lloris pakte de meeste idiote ballen uit de hoeken vandaan 🤣

Scoor ik eindelijk een x, slalomt de tegenstander vanaf de aftrap rustig over het hele veld heen en scoort 🙈

En uiteraard weer de vast tegen goals in minuut 92 omdat donnarumma de bal zo in de voeten van de tegenstander tikt.

Maar team speelt zo lekker, die jota is zo fijn kwa runs. Zit nog wel te twijfelen om draxler te doen aangezien m'n halve team PSG is.. mja Silva is wel echt veel beter, zkr na z'n upgrade en als cm komt ie vermoedelijk net tekort en is wijnaldum na z'n upgrade weer beter in balans. Bovendien vind ik hem echt duur

@Moody2204 wat is je team nu? En hoe speel je? Son op 10 chem als rs knalde echt alles erin voor mij
Herkenbaar zo'n wedstrijd...

Dit is nu mijn team (startopstelling alles full chem). Ik speel dus 4-2-3-1. Die opstelling speel ik al zo lang, dat ik telkens merk als ik wat anders probeer dat ik dingen mis dan. Als spits twijfel ik dus een beetje aan Ole en denk dat Son het daar beter zou kunnen doen. Maar er komt er dan altijd 1 op 7 chem. Wat op zich ook weer niet onoverkomelijk is natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2u4i8f6of2yzdDCmQumkMQRGWBg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BDv7qcZmgLr6rs4et5jGTjT1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Iemand die met Serie A speelt en ervaring heeft met zowel Vidal RTTK en Rulebreakers Kessie?

Ik heb zelf die laatste tradeable. Ben op zich tevreden over hem, maar past niet helemaal in m'n spel. Vidal zou top zijn als B2B en is nog redelijk te betalen en verwacht dat Inter op zich wel de win pakt op Shaktar. Dat zou dus de derde win voor Inter zijn, en net als Gravenberch, de dubbele upgrade met zich meebrengen.

Zou op zich een makkelijke manier zijn om nu ongeveer 100k aan coins te pakken nu in deze gekke markt. Of zie ik iets over het hoofd? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 09:13:
[...]

Herkenbaar zo'n wedstrijd...

Dit is nu mijn team (startopstelling alles full chem). Ik speel dus 4-2-3-1. Die opstelling speel ik al zo lang, dat ik telkens merk als ik wat anders probeer dat ik dingen mis dan. Als spits twijfel ik dus een beetje aan Ole en denk dat Son het daar beter zou kunnen doen. Maar er komt er dan altijd 1 op 7 chem. Wat op zich ook weer niet onoverkomelijk is natuurlijk.

[Afbeelding]
Misschien Werner op de vleugel en son ingame in de spits. Kom Werner vaak tegen op de vleugel en dat bevalt me als tegenstander altijd slecht. Afstandschoten vliegen er altijd in 🤣 (Werner vind ik sws een pisvlek om tegen te spelen😋)

Evt zou je dan reguilon als back neer kunnen zetten om de boel op chem te houden mits dat nodig is.. maar weet niet wat je chem opstelling js

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 20-11-2021 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 09:39:
[...]

Misschien Werner op de vleugel en son ingame in de spits. Kom Werner vaak tegen op de vleugel en dat bevalt me als tegenstander altijd slecht. Afstandschoten vliegen er altijd in 🤣

Evt zou je dan reguilon als back neer kunnen zetten om de boel op chem te houden mits dat nodig is.. maar weet niet wat je chem opstelling js
Hmmmm.... weer stof tot nadenken. Thx! Zit ook te denken om Ljungberg weer terug te halen. Ook makkelijker voor chemistry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 09:19:
Iemand die met Serie A speelt en ervaring heeft met zowel Vidal RTTK en Rulebreakers Kessie?

Ik heb zelf die laatste tradeable. Ben op zich tevreden over hem, maar past niet helemaal in m'n spel. Vidal zou top zijn als B2B en is nog redelijk te betalen en verwacht dat Inter op zich wel de win pakt op Shaktar. Dat zou dus de derde win voor Inter zijn, en net als Gravenberch, de dubbele upgrade met zich meebrengen.

Zou op zich een makkelijke manier zijn om nu ongeveer 100k aan coins te pakken nu in deze gekke markt. Of zie ik iets over het hoofd? :P
Die heb ik met danjuma, als ze winnen naar 87 rated.. moet tog winst opleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-07 09:38
Iemand Neres al gebruikt? Ben erg benieuwd of het de moeite waard is als upgrade op Dembele. Moet mijn team wel flink omgooien om hem in te passen. Kaka halen dan als cam denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-07 07:34
DennisCle schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 10:21:
Iemand Neres al gebruikt? Ben erg benieuwd of het de moeite waard is als upgrade op Dembele. Moet mijn team wel flink omgooien om hem in te passen. Kaka halen dan als cam denk ik.
Als ik de review van Auziomf zie is hij ultra responsive en is zijn schot met zijn sterkte voet echt goed net als zij passing. Ik moet nog wel voor hem sparen… heb de sbc voor de helft klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-07 12:35
Vraagje aan iedereen uit nieuwsgierigheid.
Hoeveel spelers hebben jullie in je club?

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Marcvz schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:47:
1400

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Verschilt nog wel eens, na een flinke BPM sessie wel 26- tot 2700 en na een hele rits bronze upgrade packs vaak zo’n 2200. Maar daar doe ik dan weer League sbc’s van en blijven er nog 1900/2000 over.

Ga vandaag ook ff een zwik gold upgrades doen met useless silvers (Denemarken, Noorwegen, Zweden, India, Roemenie, China) dus zal vandaag wel zakken naar 16/1700.

EDIT; had ik al gezegd dat ik van League SBC’s houd? Net weer ff een keertje de Premier League gedaan. Rewards; IF Sarr, Sancho een 84 én een stapel fodder voor (toekomstige) sbc’s. GG’s

[ Voor 14% gewijzigd door Timk10 op 20-11-2021 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Nu nog 80, club leegverkocht voor de upgrade naar marquinhos IF en het omgooien van m'n team 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:10
430, en nog steeds te vaak dubbel en onverhandelbare spelers die maar in een SBC gestopt moeten worden. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
dutchgio schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:01:
430, en nog steeds te vaak dubbel en onverhandelbare spelers die maar in een SBC gestopt moeten worden. ;)
Precies dat! Zit nu op 397 en kan de keren dat ik Zapata, Icardi, Kampl, T. Hazard en Gosens heb moeten discarden niet meer op 5 handen tellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik vraag waarschijnlijk even naar (de voor mij on)bekende weg..
Maar er zit nu niks in de packs kwa special cards tog? (Behalve Totw)

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 20-11-2021 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Nu online
Augy schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:38:
Ik vraag waarschijnlijk even naar (de voor mij on)bekende weg..
Maar er zit nu niks in de packs kwa special cards tog? (Behalve Totw)
Geen promo spelers in packs, wel nog totw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-07 12:35
Dank voor de antwoorden.
Was benieuwd. Eerste FIFA dus leuk om wat inzicht te krijgen
Ik zit zelf ook tussen de 1-2k. Voornamelijk door BPM indd.
Timk10 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:56:
[...]

Verschilt nog wel eens, na een flinke BPM sessie wel 26- tot 2700 en na een hele rits bronze upgrade packs vaak zo’n 2200. Maar daar doe ik dan weer League sbc’s van en blijven er nog 1900/2000 over.

Ga vandaag ook ff een zwik gold upgrades doen met useless silvers (Denemarken, Noorwegen, Zweden, India, Roemenie, China) dus zal vandaag wel zakken naar 16/1700.

EDIT; had ik al gezegd dat ik van League SBC’s houd? Net weer ff een keertje de Premier League gedaan. Rewards; IF Sarr, Sancho een 84 én een stapel fodder voor (toekomstige) sbc’s. GG’s
Ik ben gestopt met untradable pack sbc.. hopeloos.
Duurste kaart die ik tot nu toe gehad heb sinds de release, is een gouden Theo Hernandez...

Heb t met die Adidas promo weer geprobeerd. Zie overal Messi's en dingen voorbij komen. Ik krijg 78 rated kaarten...

Maar goed, ik vind t traden erg leuk. Dus kom toch wel aan m'n coins. 😊

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
allstarted1 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 09:19:

Vidal is wat dynamischer.
Heb ze een poosje naast elkaar gehad, beiden zelfde instructies.
Vidal zijn stamina was aan het einde redelijk op omdat hij bijna overal op het veld te vinden was.

Maar verder redelijk vergelijkbaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:41
fifanoob schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 20:07:
[...]

Nee ben ik niet met je eens. Qua gameplay is dit een hele sterke fifa. Het spel zelf werkt elk jaar steeds een stukje beter en zo ook nu. Het is alleen dat er weinig uitdaging zit en de markt gewoon zo laag is etc.

Sommige mensen moet ook eens meer bij hun zelf ten rade gaan. Het spel doet niet wat iemand vaak wil, misschien moet je dan in zo'n situatie eens afvragen, klopt het wel wat ik wil en is het wel haalbaar?

Net als de vertraging soms bij het schieten, een speler dribbelt, dus hij heeft niet continu contact met de bal dus hij kan ook niet continu meteen schieten, als de bal een stukje voor hem ligt omdat je aan het dribbelen bent kan je dus niet meteen schieten.

Zonder meteen naar jou te wijzen hoor. Maar ik heb echt het idee dat vele dat soort dingen niet door hebben en daarom het maar gooien op de "slechte " game(play).
Ik wil geen discussie blijven aanzwengelen en echt niet alleen maar klagen, maar ik vind sommige aspecten van deze Fifa echt heel slecht. Het zal ongetwijfeld ook wel voortkomen uit de manier waarop ik wil spelen / speel, namelijk met een 'discard' team en dat tot het uiterste pushen in Divisons en WL.

Echter enkele voorbeelden, los van het feit dat de market volledig uit balans is.

- De kick-off en corner glitch, met name de eerste is echt een AI probleem.
- Powershots vanuit onmogelijke hoeken, ik heb echt de meest onmogelijke goals gemaakt op de achterlijn. Echt ongelooflijk dat dit niet gepatched is.
- Verdedigers die uit zichzelf uit elkaar gaan lopen bij counters of achterblijven waardoor het veld 80 meter wordt. Dit is m.i. echt uitsluitend slechte AI.
- AI Verdedigers die over elkaar vallen, meestal bij het uitverdedigen bij corners of in de 16.
- Het schakelen van en naar spelers werkt slecht(er). Met het rechter pookje kan ik vaak bepaalde spelers niet selecteren, meestal CDM's of CM's. Als je naar de verkeerde schakelt en dan weer terug, loopt de speler automatisch naar zijn oude plek en laat een gat vallen. Mega knudde.
- Verdedigen door met een tweede speler druk te zetten, werkt m.i. veel slechter dan voorheen. In veel gevallen blijft de speler maar een beetje rondwandelen of zelfs stilstaan in de 16.
- Verdedigen met beide triggers werkt weliswaar redelijk, maar hoe knudde is het dat je je tegenstander beter in een trechter kunt laten lopen dan daadwerkelijk je voet uit te steken. Instappen is een no-go tenzij perfect getimed.
- Shirtje trekken werkt aanzienlijk slechter dan voorheen of eigenlijk helemaal niet.
- Scheidsrechter geeft bijna nooit een kaart of is zijn fluit vergeten. Ik heb al zoveel spelers neergehaald zonder vrije trap of kaart. Zelfs doorgebroken spelers neerhalen met een sliding is vaker geel dan rood.
- Stats als Strength maken ook niets (meer) uit, met Bernado Silva loop je Lukaku of Fellaini zo van de bal of omver. Hierdoor is de meta echt alleen nog maar pace + dribbling/skills. Voorheen waren aanzienlijk meer spelers bruikbaar dan alleen agile met pace. Het meest erger ik me aan het feit dat spelers met matige stats sub 80 behoorlijk onbruikbaar zijn. Alsof dit soort spelers helemaal niets kunnen. Probeer maar eens een crosspass te geven. In veel gevallen gaat de bal dan automatisch naar een speler die (veel) dichterbij staat ondanks een volle powerbar.
- De balans met alle gekleurde kaarten is helemaal zoek. Hoe knudde is het dat Werner een betere kaart heeft dan bijv. Lewandowski. Hij heeft tot dusver 2 goals gemaakt, terwijl Lewa er gemiddeld 2 per pot in schiet. Lekker dan die 88 kaart die nog verder geupgraded wordt. Die Neres kaart ook. Neres heeft 1 (!?) wedstrijd gespeeld dit seizoen. TotW, PotM, Toty, allemaal prima, maar je gaat toch geen spelers upgraden die niets presteren.

Ik wil niet beweren dat de voorgaande delen op al deze punten heel veel beter zijn, maar kom op het is 2021 met een nieuwe generatie hardware moet het echt beter kunnen. Daarnaast is het ook gewoon een kwestie van programmeren. Het is niet voor niets dan er geen balans in de market zit. Als de gameplay beter gebalanceerd was, waren er veel meer spelers bruikbaar. Nu zijn spelers ofwel fodder ofwel 300-400k of hoger. Ik kan mij niet herinneren dat er de afgelopen jaren een Fifa is geweest waar de balans zo zoek was op de market.

Ik merk daarnaast dat ik het vaak leuker vind om een beetje te handelen dan om daadwerkelijk wat potjes te spelen. Er is door de week weinig content (voor mij dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Van de week mij club geleegd en ik had nog 6 unreadable rare gold cards. Trek gister een pakje open met 6 unreadable gold rare players en twee dubbele.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-07 08:41
Casual Ruud schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:01:
[...]

Ik wil geen discussie blijven aanzwengelen en echt niet alleen maar klagen, maar ik vind sommige aspecten van deze Fifa echt heel slecht. Het zal ongetwijfeld ook wel voortkomen uit de manier waarop ik wil spelen / speel, namelijk met een 'discard' team en dat tot het uiterste pushen in Divisons en WL.

Echter enkele voorbeelden, los van het feit dat de market volledig uit balans is.

- De kick-off en corner glitch, met name de eerste is echt een AI probleem.
- Powershots vanuit onmogelijke hoeken, ik heb echt de meest onmogelijke goals gemaakt op de achterlijn. Echt ongelooflijk dat dit niet gepatched is.
- Verdedigers die uit zichzelf uit elkaar gaan lopen bij counters of achterblijven waardoor het veld 80 meter wordt. Dit is m.i. echt uitsluitend slechte AI.
- AI Verdedigers die over elkaar vallen, meestal bij het uitverdedigen bij corners of in de 16.
- Het schakelen van en naar spelers werkt slecht(er). Met het rechter pookje kan ik vaak bepaalde spelers niet selecteren, meestal CDM's of CM's. Als je naar de verkeerde schakelt en dan weer terug, loopt de speler automatisch naar zijn oude plek en laat een gat vallen. Mega knudde.
- Verdedigen door met een tweede speler druk te zetten, werkt m.i. veel slechter dan voorheen. In veel gevallen blijft de speler maar een beetje rondwandelen of zelfs stilstaan in de 16.
- Verdedigen met beide triggers werkt weliswaar redelijk, maar hoe knudde is het dat je je tegenstander beter in een trechter kunt laten lopen dan daadwerkelijk je voet uit te steken. Instappen is een no-go tenzij perfect getimed.
- Shirtje trekken werkt aanzienlijk slechter dan voorheen of eigenlijk helemaal niet.
- Scheidsrechter geeft bijna nooit een kaart of is zijn fluit vergeten. Ik heb al zoveel spelers neergehaald zonder vrije trap of kaart. Zelfs doorgebroken spelers neerhalen met een sliding is vaker geel dan rood.
- Stats als Strength maken ook niets (meer) uit, met Bernado Silva loop je Lukaku of Fellaini zo van de bal of omver. Hierdoor is de meta echt alleen nog maar pace + dribbling/skills. Voorheen waren aanzienlijk meer spelers bruikbaar dan alleen agile met pace. Het meest erger ik me aan het feit dat spelers met matige stats sub 80 behoorlijk onbruikbaar zijn. Alsof dit soort spelers helemaal niets kunnen. Probeer maar eens een crosspass te geven. In veel gevallen gaat de bal dan automatisch naar een speler die (veel) dichterbij staat ondanks een volle powerbar.
- De balans met alle gekleurde kaarten is helemaal zoek. Hoe knudde is het dat Werner een betere kaart heeft dan bijv. Lewandowski. Hij heeft tot dusver 2 goals gemaakt, terwijl Lewa er gemiddeld 2 per pot in schiet. Lekker dan die 88 kaart die nog verder geupgraded wordt. Die Neres kaart ook. Neres heeft 1 (!?) wedstrijd gespeeld dit seizoen. TotW, PotM, Toty, allemaal prima, maar je gaat toch geen spelers upgraden die niets presteren.

Ik wil niet beweren dat de voorgaande delen op al deze punten heel veel beter zijn, maar kom op het is 2021 met een nieuwe generatie hardware moet het echt beter kunnen. Daarnaast is het ook gewoon een kwestie van programmeren. Het is niet voor niets dan er geen balans in de market zit. Als de gameplay beter gebalanceerd was, waren er veel meer spelers bruikbaar. Nu zijn spelers ofwel fodder ofwel 300-400k of hoger. Ik kan mij niet herinneren dat er de afgelopen jaren een Fifa is geweest waar de balans zo zoek was op de market.

Ik merk daarnaast dat ik het vaak leuker vind om een beetje te handelen dan om daadwerkelijk wat potjes te spelen. Er is door de week weinig content (voor mij dan).
In grote lijnen kan ik mij hier ook prima in vinden. Echter zijn veel dingen die je benoemt, problemen die voorgaande jaren er ook al waren.

Qua handelen en de marktwaarde is het vooral in mijn beleving dat iedereen in begin fifapunten kreeg en er steeds meer mensen fifapunten aanschaffen.
Youtube staat er vol mee met wat de beste opstelling is. Dat is een select groepje spelers waaruit de opstellingen bestaan. Alle overige spelers wordt niet mee gespeeld want die worden niet genoemd in al die youtube meuk die er is.
Tevens krijg je veel te goede rewards nu in de WL. Ik krijg elke week zo'n totw pack. Andere jaren kreeg je dat alleen bij een elite score in de wl dat was niet voor iedereen weggelegd. Ik denk max 5% van de spelers is die dat halen. Nu halen zoveel mensen 8 win in de wl en dan krijg je al een TOTW pack.

Het probleem met Fifa is dat er geen concurrentie is. Die is weggewerkt doordat ea alle licenties zo'n beetje in handen heeft. Zij veel groter budget hebben dan elke andere partij die zich met voetbalspellen bezighouden.

Ben het wel met je eens dat het een stuk beter moet, maar als ik het vergelijk met vorige jaren vind ik de game wel beter spelen. Minder kluts momentjes, vorig jaar was doorgebroken speler onderuit halen ook vaak niks.

Het is alleen ze hebben er te weinig competitie element in zitten. Alleen in Rivals heb je dat een beetje. Verder is de houdbaarheid wel minder aan het worden.

Wat zou het toch vet zijn als een paar rijke voetballers zouden zeggen, wij gaan investeren in een echte voetbalgame. Zij zouden met hun connecties nog wat kunnen proberen. Voor de rest heeft EA het gewoon veel te makkelijk voor elkaar waardoor ze nooit tot hun limieten gaan voor een fifa game. Kost te veel en het levert nu al genoeg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Vandaag de wl maar eens gestart het doel was om 10 potjes te spelen en elke pot die op verlenging uit zou draaien de win weg te geven.
Resultaat 10 potjes gespeeld
3 wins
2 wins gekregen van andere spelers
5 potjes weggegeven doordat we naar de verlenging gingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Vervolgens naar een aanvallende 4321 geswitched en een soort golden goal gedaan. Elke keer als ik 2-0 voorkwam stopte de tegenstander en ik kreeg van de 10 potjes alsnog 2 winst kado van de tegenstander en heb uiteindelijk bij rank 3 nog 3 potjes weggegeven.

Wat een lol hebben we allemaal in dit spel! De player picks en totw pack waren allemaal 81 of lager dus de moeite niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Ik heb deze WL gelukkig geskipt want met zo’n TOTW zou je ‘t niet eens moeten willen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:20
Modbreak:- andere forumleden aanspreken op hun gedrag doe je eventueel netjes via een vriendelijke DM, maar nog veel beter laat je het aan de moderators over.

- slechte reacties rapporteer je, je gaat er niet zelf met gestrekt been op in.

Verder is klagen storend als dat niet constructief gebeurd. Als je alleen maar klaagt wordt je een irritatiefactor voor andere leden. Zorg dat je constructief deelneemt, of reageer niet.

[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 16:42 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik wil mn champions token inwisselen als het beste van team of the week uitkomt dat is toch ook ergens tussen nu en 5 weken? Zelfs bij 0 wins heb je 2 player picks en kan het bijna niet fout gaan

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Vandaag al twee ontzettende trieste droeftoeters tegengekomen die vanaf de aftrap lijken het potje te gunnen aan je, terug spelen naar de keeper, en dan gewoon express de bal uit rammen en leaven.

Zo triest en toxic. Ze kunnen niks meer halen, maar willen wel direct hun rewards, maar gunnen een ander dan niks. Je bent tot niks verplicht uiteraard, maar ze komen met een bronzen team spelen m terug maar maken geen goal en leaven.

Speel dan gewoon je potjes uit denk ik dan.

Als ik wedstrijden overhoud dan geef ik ze altijd weg. Ik kan er niks meer mee en kan een ander er een plezier mee doen, maar goed, wie ben ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-10-2023
Hoi allen,
Weet iemand of dit een pach (of zoiets) is? Elke keer als ik mijn tactiek verander en dit vervolgens bevestig door op rondje te drukken, gaat deze automatisch weer op standaard. Hetzelfde gebeurd als ik tijdens een wedstrijd van opstelling wil veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Weet iemand of diatta rttk nog een upgrade gaat krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-10-2023
PaulPaul83,
Zonet ook frustratie maar dan door dieA1. Speler met een goudspeler. Dembele loopt zo door defensie en ik maar drukken op L2. Gaat toch weer de kant op van een "hard rennen en gouden spelers feest'.
Speler zelf speelde sportief ,bleef gewoon aanvallen. :)
Overigens,als iemand mij expres wil laten winnen dan geef ik ook de A1 de regie:)

[ Voor 14% gewijzigd door Dropkogel op 20-11-2021 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
* knip * Heb je de modbreak gemist?

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
* knip * niet op reageren.

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-07 08:41
Dropkogel schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:41:
Hoi allen,
Weet iemand of dit een pach (of zoiets) is? Elke keer als ik mijn tactiek verander en dit vervolgens bevestig door op rondje te drukken, gaat deze automatisch weer op standaard. Hetzelfde gebeurd als ik tijdens een wedstrijd van opstelling wil veranderen.
Ik gok dat je wellicht wat door de war haalt? Je hebt tactieken die je kan instellen onder je knoppen. Ultra verdedigend, verdedigend, aanvallen en ultra aanvallen. Die kan je ingame instellen door met cursor naar rechts of links te drukken.
Daar kan je opstelling bij instellen. Als je ingame dan naar je opstelling gaat en je stelt wat in, gaat hij daarna weer terug naar je begin opstelling. Maar ingame heb je dan wel de juiste opstelling omdat je bv ultra verdedigend hebt ingesteld.

Ik leg het wat vaag uit denk als je niet weet wat ik bedoel.. Dus hoop dat je mij volgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-07 09:38
Mbappe opeens gezakt naar 950k op de Xbox vanavond. Denken jullie dat ie verder zakt vanavond of kan ik beter toeslaan? Kan hem exact betalen.
Pagina: 1 ... 43 ... 128 Laatste