• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wegens omstandigheden heb ik 6 weken geen FIFA kunnen spelen, maar sinds eergisteren ben ik weer enthousiast begonnen en ik vermaak me goed. De potjes zijn best spannend (zit nu in divisie 3), goed verdedigen wordt beter beloond dan vorig jaar, het Fifa street element is wat teruggeschroefd waardoor passen en inzicht veel belangrijker zijn geworden, de directional nutmeg en dergelijke superskills komen nauwelijks voor, het spel voelt minder als een willekeurig pingpongfestijn en de verbinding is beter dan vorig jaar. Mijn packluck is wel wat ruk.

Ik speel nu 4222, met 1 opkomende back.

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:58
Campos uit de rival rewards
Jammer dat die zo moeilijk te linken is

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:57
Welke optie kiezen jullie meestal bij Rivals rewards? 1,2 of 3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:23
Altijd 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Moody2204 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:25:
Welke optie kiezen jullie meestal bij Rivals rewards? 1,2 of 3?
Verschillend 1 en 2. Meestal is het verschil in coins bij mij niet zoveel. Dan neem ik een gokje met tradable packs. Als je alles kunt verkopen, dan heft dat meestal het verschil wel op. En mocht je geluk hebben, dan heb je iig een tradable card. Maar toevallig gekozen voor optie 2, omdat ik niet heel veel coins nodig heb voor IF Barella of RTTK Tonali en dan voor zekerheid ga. De rest gaat ongetwijfeld vanavond in MM.

[ Voor 5% gewijzigd door Rhain op 18-11-2021 11:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02:27
In de huidige markt altijd voor de meeste coins (optie 2 volgens mij).

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-09 17:52
Vaak krijg ik een steekpass midden door mijn verdediging heen, waarbij beide cv's totaal niet bij hun man staan. Mensen die hier ook last van hebben en/of een oplossing voor mij hebben?
Ik speel 4231, waarbij beide backs op stay back staan en beide cvm's op centraal en dekking midden. Eén cvm op stay back en de andere op neutraal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
theman36 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:47:
Vaak krijg ik een steekpass midden door mijn verdediging heen, waarbij beide cv's totaal niet bij hun man staan. Mensen die hier ook last van hebben en/of een oplossing voor mij hebben?
Ik speel 4231, waarbij beide backs op stay back staan en beide cvm's op centraal en dekking midden. Eén cvm op stay back en de andere op neutraal.
YouTube: IS THE 532 BACK?! META 532 CUSTOM TACTICS + INSTRUCTIONS TO STOP THR...

Viessss :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-09 14:41
Altijd optie 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Dit is de reden dat alles zo toxic word
En dat iedereen speelt om niet te verliezen ipv willen winnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Moody2204 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:54:
[...]

I don’t think it’s negative zegt-ie dan. Hmmmm….. :X
Mwah, als je aanvalt met 2 backs + middenveld + aanval dan heb je maar 3 of 4 man achter. Mensen met 4231 hebben er dikwijls meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Gurbuh schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:22:
[...]

Mwah, als je aanvalt met 2 backs + middenveld + aanval dan heb je maar 3 of 4 man achter. Mensen met 4231 hebben er dikwijls meer.
Ik zou dan toch eerder voor 3-5-2 kiezen. Maar dat verschil zal daarentegen niet zo groot zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Moody2204 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:34:
[...]

Ik zou dan toch eerder voor 3-5-2 kiezen. Maar dat verschil zal daarentegen niet zo groot zijn.
Ja zal redelijk hetzelfde effect zijn qua backs/wide mids. Alleen heb je nu dus een plat middenveld.

• theman36
Gurbuh schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:22:
[...]

Toch kan je met 4231 best aanvallend spelen (wat ik doe in ieder geval), maar ben het met je eens dat het merendeel van de spelers de boel redelijk op slot gooit en in de hoofdregel speelt om niet te verliezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 08:10
Je speelt toch om zelf voldoening te halen uit een leuke wedstrijd.
442 geeft me dat.

• Moody2204
theman36 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:59:
[...]

Toch kan je met 4231 best aanvallend spelen (wat ik doe in ieder geval), maar ben het met je eens dat het merendeel van de spelers de boel redelijk op slot gooit en in de hoofdregel speelt om niet te verliezen.
Toch vind ik het punt van met 2 centrale verdedigers spelen waar dan een steekbal tussen valt wel interessant. Want dat blijft irritant. Misschien ga ik toch ook eens experimenten.

• Moody2204
triple20 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:15:
Je speelt toch om zelf voldoening te halen uit een leuke wedstrijd.
442 geeft me dat.
Eens, alleen ben ik hier geneigd om altijd volle bak op de aanval te spelen. Als je vervolgens een paar x weggecounterd wordt, is het ineens niet zo leuk meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
Moody2204 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:18:
[...]

Toch vind ik het punt van met 2 centrale verdedigers spelen waar dan een steekbal tussen valt wel interessant. Want dat blijft irritant. Misschien ga ik toch ook eens experimenten.
Ja dat is bloedirritant! Vooral omdat ik die cv's niet eens bestuur op dat moment en ikzelf een fout maak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-09 16:13
Moody2204 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:54:
[...]

I don’t think it’s negative zegt-ie dan. Hmmmm….. :X
Verschrikkelijk dat dit beloond word, maar EA creëert dit gedrag ook om spelers hiervoor te belonen ipv te belonen om daadwerkelijk te spelen. Zodra je de 7 wins binnen hebt en niet kan plaatsen voor de WL is het met de huidige rival beloningen bijna niet waard om verder te spelen. Het WL systeem zelf vind ik wel verbeterd waar je , ookal verlies je veel , prima rewards krijgt . Maar aangezien spelers alleen beloond worden met winst ipv het spelen van het spel werk je toxic gedrag in de hand

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Moody2204 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:18:
[...]

Straks een potje? :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

Nachtapotheker schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:02:
De nieuwe playoffs verlopen weer net zo als de vorige… verlies alles met 1 goal verschil, weer alleen maar irritante ventjes met gekleurde lijntjes die alleen maar aan het uitdagen zijn, wat een bagger community.

Ik snap ook gewoon niet dat ik me in seizoen 1 , 6x succesvol eenvoudig kwalificeer en dat het nu zo vreselijk moeizaam gaat.
Ik schud je de hand. Laatste match voor de 5 wins (3e keer dit seizoen, vorig seizoen alles meegedaan). Verlies met 1-2 en 7,9 goalkansen gehad vs 0,8 van hem...

En celebraten/kleurlijntjes en passen volledig achterin sinds die voor stond. ;w

Achja volgende week maar weer een kans wagen! :-)

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 18-11-2021 15:45 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-09 16:12
Heb me ook voor het eerst nu niet geplaatst, na begonnen te zijn met 3-0 pff. Alle verlies potten overigens terecht, weet me totaal geen raad met het extreem defensieve spel van de tegenstander en het vele rondgetik. Loop veel te veel te ‘zwemmen met mijn cvm’s’

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:22
Meneer iCy schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:44:
[...]

Ik schud je de hand. Laatste match voor de 5 wins (3e keer dit seizoen, vorig seizoen alles meegedaan). Verlies met 1-2 en 7,9 goalkansen gehad vs 0,8 van hem...

En celebraten/kleurlijntjes en passen volledig achterin sinds die voor stond. ;w

Achja volgende week maar weer een kans wagen! :-)
Hier gaat poging 2 ook weer dramatisch. Moet de laatste 2 potten winnen. Vorige pot was wel typerend voor de staat van het spel. Ik sta 3-1 voor, alles onder controle. Vanaf de blessuretijd komt ineens geen pass meer aan. Terwijl mijn spelers nog niet het halve stamina balkje leeg hebben. Hij glitcht 2x zo door m’n verdediging heen en in de 94e min (terwijl er 2 minuten bij kwam) gaat de gelijkmaker erin. In de verlenging scoort ie een klusgoal na een corner en daarna uiteraard met 11 man in het doel liggen.
Ik denk dat ik m’n hele team maar ga verkopen en een tijdje stop ofzo… Dit is zo demotiverend.

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-09 18:52
Ik merk wel dat de donderdag echt een stuk softer is dan bijvoorbeeld de zondag, maandag en dinsdag om te kwalificeren. Deze week wel drie pogingen nodig gehad, waarbij de derde poging gelukkig bij de laatste wedstrijd is gelukt. Wel flink moeten try-harden. Nu maar even rust tot zaterdag om dan weer te vlammen.

Rewards waren lekkere sbc fodder met een 86, 85 en een Nu kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
AequitasII schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:59:
Ik merk wel dat de donderdag echt een stuk softer is dan bijvoorbeeld de zondag, maandag en dinsdag om te kwalificeren. Deze week wel drie pogingen nodig gehad, waarbij de derde poging gelukkig bij de laatste wedstrijd is gelukt. Wel flink moeten try-harden. Nu maar even rust tot zaterdag om dan weer te vlammen.

Rewards waren lekkere sbc fodder met een 86, 85 en een Nu kaart.
Ik speelde al die keren dat het vorig seizoen wel gelukt is juist op zaterdag t/m dinsdag 😅
Volgens mij is er geen pijl op te trekken.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:00
Dani05 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:43:
Heb me ook voor het eerst nu niet geplaatst, na begonnen te zijn met 3-0 pff. Alle verlies potten overigens terecht, weet me totaal geen raad met het extreem defensieve spel van de tegenstander en het vele rondgetik. Loop veel te veel te ‘zwemmen met mijn cvm’s’
4-3-1-2 met 2 B2B cm, 1 cdm

Lekker driehoekjes maken en er doorheen tikken :)

3-5-2 werkte voor mij ook goed daartegen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nachtapotheker schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:47:
[...]

Hier gaat poging 2 ook weer dramatisch. Moet de laatste 2 potten winnen. Vorige pot was wel typerend voor de staat van het spel. Ik sta 3-1 voor, alles onder controle. Vanaf de blessuretijd komt ineens geen pass meer aan. Terwijl mijn spelers nog niet het halve stamina balkje leeg hebben. Hij glitcht 2x zo door m’n verdediging heen en in de 94e min (terwijl er 2 minuten bij kwam) gaat de gelijkmaker erin. In de verlenging scoort ie een klusgoal na een corner en daarna uiteraard met 11 man in het doel liggen.
Ik denk dat ik m’n hele team maar ga verkopen en een tijdje stop ofzo… Dit is zo demotiverend.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, 2x gewonnen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Ja, kan, weet alleen nog niet precies hoe laat ik online verschijn.

Edit: ben wel chagrijnig want na 2x verlies in de 89e minuut wederom de kwalificatie nog maar weer eens niet gehaald. Wat blijft dat toch een klotesysteem zo.

[ Voor 27% gewijzigd door Moody2204 op 18-11-2021 21:20 ]

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-09 16:13
Zelden zo'n slechte verbinding gehad als vandaag. Gelukkig de wins weer binnen. Tijd voor wat anders

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Nog geen enkele packluck, al 4x de kwalificatie niet gehaald, vast in divisie 2. Waar speel ik dan eigenlijk nog voor? Zoals wel meer forumleden hier begin ik toch ook ernstig te twijfelen om af te haken deze editie. Hoe leuk ik het de eerste weken ook vond.

• Nachtapotheker
Dit weekend Ginola maar eens uitproberen, ben benieuwd. Vervelende gozer om tegen te spelen altijd 😬

[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 18-11-2021 21:57 ]

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:45
Moody2204 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:56:
Nog geen enkele packluck, al 4x de kwalificatie niet gehaald, vast in divisie 2. Waar speel ik dan eigenlijk nog voor? Zoals wel meer forumleden hier begin ik toch ook ernstig te twijfelen om af te haken deze editie. Hoe leuk ik het de eerste weken ook vond.
probeer de kwal eens op zondag, daar lukt het mij elke keer wel.
wel mee eens dat je in deze fifa makkelijker stopt.

De markt is zo dat je al vrij snel op een plafond zit.
7 potjes rivals winnen en je bent eigenlijk wel klaar.
En als je niet kwalificeert voor de WL dan is er niks meer te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
cubert20 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:05:
[...]

probeer de kwal eens op zondag, daar lukt het mij elke keer wel.
wel mee eens dat je in deze fifa makkelijker stopt.

De markt is zo dat je al vrij snel op een plafond zit.
7 potjes rivals winnen en je bent eigenlijk wel klaar.
En als je niet kwalificeert voor de WL dan is er niks meer te doen.
Ja precies. Probleem is hier wel dat ik qua games voetbal eigenlijk het leukste vind. Maar zoals de opzet nu is.... mwah. Ik zal je tip over zondag dit weekend eens uitproberen.

• wErudite
Tot nu toe nog niet gechoked. Deze keer was 't wel extreem: 9 wins :9

Zat ook wel mee denk ik qua matchmaking

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:07
Moody2204 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:56:
Ik begrijp precies wat je bedoelt - ook al speel ik sowieso niet competitief, want druk met een gezin (en heel veel deadlines op het werk :P ) De eerste weken van de game waren écht leuk. Tragere gameplay, meer echt voetbal met passing, nadenken over je volgende stap. Keepers die lastiger te passeren waren. Inmiddels is het weer pacen, park the bus en de community is (in mijn geval wat betreft friendly objectives) nog steeds het best te omschrijven als toxic.... :|

De promo's zijn *mwah*. Rulebreakers vond ik redelijk, maar de huidige Adidas-promo vind ik naast underwhelming, ook erg onduidelijk. Waarom pas in april maximum stat? Een gouden Hernandez die ik nu uit de pace-stat SBC haal, zit al flink boven de 90. Zelfde geldt voor sommige TOTW-spelers. Adidas had echt wel meer mogen eisen van EA om hier hun naam aan te verbinden. Wie zit er in april te wachten op een, inmiddels opnieuw pace-driven game, Fabian met rond de 70 pace? Waardeloos...

En dan heb ik het nog niet over de untradeable packs met 90% kans op Zapata, Icardi, Kampl, Haller en Zinchenko. Ik heb geluk gehad dat ik een paar weken terug Salah en Pogba tradeable heb gepackt en ze snel heb verkocht, anders had ik met deze markt nog steeds 40K coins gehad. Een speler als De Jong is gewoon al rond de 90K in waarde gezakt in iets meer dan een maand tijd. Er is echt geen peil op te trekken.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 00:24:
[...]

Ik begrijp precies wat je bedoelt - ook al speel ik sowieso niet competitief, want druk met een gezin (en heel veel deadlines op het werk :P ) De eerste weken van de game waren écht leuk. Tragere gameplay, meer echt voetbal met passing, nadenken over je volgende stap. Keepers die lastiger te passeren waren. Inmiddels is het weer pacen, park the bus en de community is (in mijn geval wat betreft friendly objectives) nog steeds het best te omschrijven als toxic.... :|

De promo's zijn *mwah*. Rulebreakers vond ik redelijk, maar de huidige Adidas-promo vind ik naast underwhelming, ook erg onduidelijk. Waarom pas in april maximum stat? Een gouden Hernandez die ik nu uit de pace-stat SBC haal, zit al flink boven de 90. Zelfde geldt voor sommige TOTW-spelers. Adidas had echt wel meer mogen eisen van EA om hier hun naam aan te verbinden. Wie zit er in april te wachten op een, inmiddels opnieuw pace-driven game, Fabian met rond de 70 pace? Waardeloos...

En dan heb ik het nog niet over de untradeable packs met 90% kans op Zapata, Icardi, Kampl, Haller en Zinchenko. Ik heb geluk gehad dat ik een paar weken terug Salah en Pogba tradeable heb gepackt en ze snel heb verkocht, anders had ik met deze markt nog steeds 40K coins gehad. Een speler als De Jong is gewoon al rond de 90K in waarde gezakt in iets meer dan een maand tijd. Er is echt geen peil op te trekken.
Perfect verwoord inderdaad. Het is dat ik gek ben van voetbal, want anders zou ik het allang aan de kant hebben gelegd. Exact wat je zegt: je moet eigenlijk een keer packluck hebben en ff flink kunnen cashen, anders blijf je toch een beetje hangen in de middelmaat. Ik ben ook helemaal geen handelaar, dus moet het hebben van rewards en doelstellingen (en een vreemde markt). Dus al met al nog een aardig team op kunnen bouwen. Toch is het kennelijk niet genoeg om de WL te kunnen halen. Ik mis ook een echte (en voor mij dus onbetaalbare) topspeler. Zonder een beetje packluck of handelsgeest zijn die vrijwel onbereikbaar. En dan blijf je een beetje in het luchtledige hangen. Misschien ben ik niet goed genoeg, dat kan. Maar je degradeert niet. Dus zit je uiteindelijk vast in een soort Fifa-vacuüm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-09 21:22

Kju

allstarted1 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 00:24:
[...]

Ik denk dat de casual FIFA-speler al is afgehaakt. Ik heb alles verkocht, geen zin in handel dus ik zit op 1,5 miljoen coins. Voorlopig vermaak ik me wel met andere games. Ik zal wel even terugkomen bij TOTY en bij TOTS.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-09 10:36
Ik ben misschien gek maar ben sinds vorige week al begonnen met het opsparen van packs voor TOTY. Nu er toch bijna niks van waarde in packs zat leek het me grappig om een hele berg op te sparen voor TOTY. Ik zit nu al op 50 packs. Ben benieuwd waar het gaat eindigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 01:53
Pooh wat kan dit spel je de frustratie onder de vingers vandaan halen!

Ik ben aan het schuiven met mijn opstelling de hele tijd omdat mijn spelers gewoon niet meer op de goeie plek staan.!!!

ik ben aan het schuiven tussen 4-2-2-2/ 4-3-3(2)/4-2-3-1 Maar ik verlies en dan niet dik maar gewoon omdat het spel niet doet wat ik wil.

Iemand die mij nog tips/een goeie opstelling kan geven om weer plezier te krijgen.

zo dat is gezegd.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Als je geen packluck hebt kan je altijd nog traden om coins te maken, het is echt wel te voorkomen dat je achter begint te lopen met je team :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
sten123 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:40:
Pooh wat kan dit spel je de frustratie onder de vingers vandaan halen!

Ik ben aan het schuiven met mijn opstelling de hele tijd omdat mijn spelers gewoon niet meer op de goeie plek staan.!!!

ik ben aan het schuiven tussen 4-2-2-2/ 4-3-3(2)/4-2-3-1 Maar ik verlies en dan niet dik maar gewoon omdat het spel niet doet wat ik wil.

Iemand die mij nog tips/een goeie opstelling kan geven om weer plezier te krijgen.

zo dat is gezegd.
Beter worden? :9

Ik heb een aantal tips in dit topic gezet, ongeveer 3 dagen terug!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 01:53
wErudite schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:57:
[...]

Beter worden? :9

Ik heb een aantal tips in dit topic gezet, ongeveer 3 dagen terug!
Haha normaal zit ik rond divisie 3/4 te spelen nu kom ik niet verder dan 6....
met potjes die lachwekkend zijn...

:+

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
sten123 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:58:
[...]

Haha normaal zit ik rond divisie 3/4 te spelen nu kom ik niet verder dan 6....
met potjes die lachwekkend zijn...

:+
Niet om je af te kraken of het een of ander maar als het ergens makkelijk is om te promoveren is het dit jaar wel in Rivals. Dat kan niet aan je team liggen ben ik bang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 16:22
De laatste tijd probeer ik wat nieuwe truukjes uit. De ball hop test ik nu uit en is grappig op in de 16 uit te voeren van de tegenstander. De combi is L1 plus het rechterpookje in te drukken en werkt alleen als je stilstaat. Anders wordt de skill anders uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

Suarez RuleBreaker weer verkocht, vond hem niet overtuigend voor zijn 600k. Heb nu vini en fekir in de spits, speel ingame 442.

Upamecano te vroeg verkocht, wou hem listen voor 300k bid en 350k directbuy, werd 30k en 350k. Alsnog wel 100k netto winst.

Nu 1 miljoen op de bank en ff niet weten wat ik moet doen. Ga misschien nkunku upgraden, maar weet niet of het waard is. Gebruik hem als CDM/CM.

https://www.futbin.com/22/squad/713686

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Die Paqueta of Nkunku of Draxler .. zou dat een mooie CM/CDM zijn als vervanger van Renato Sanchez :D

[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 19-11-2021 10:39 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
destroye schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:38:
Ik ben misschien gek maar ben sinds vorige week al begonnen met het opsparen van packs voor TOTY. Nu er toch bijna niks van waarde in packs zat leek het me grappig om een hele berg op te sparen voor TOTY. Ik zit nu al op 50 packs. Ben benieuwd waar het gaat eindigen.
Goed idee. Zelf ben ik sinds gisteren begonnen te sparen met het idee ze rond black friday te openen. Maar TOTY klinkt nog beter.

Vraag: Ik las weleens iets over packs die een beperkte tijd beschikbaar zijn in je store. Zelf kan ik daar niets van terug vinden in de app en ingame. Bij geen enkele pack vind ik een counter oid.

Weten jullie hoe dit in elkaar zit? Zou zonde zijn als die gespaarde packs zomaar uit je store verdwijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destroye
Robbio85 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:00:
[...]

Goed idee. Zelf ben ik sinds gisteren begonnen te sparen met het idee ze rond black friday te openen. Maar TOTY klinkt nog beter.

Vraag: Ik las weleens iets over packs die een beperkte tijd beschikbaar zijn in je store. Zelf kan ik daar niets van terug vinden in de app en ingame. Bij geen enkele pack vind ik een counter oid.

Weten jullie hoe dit in elkaar zit? Zou zonde zijn als die gespaarde packs zomaar uit je store verdwijnen.
Volgensmij is dit niet het geval. Volgensmij is dit een soort glitch in de web app. Als er dan een bepaalde promo pack (bijv. een 25k pack) in de winkel is, en jij hebt deze pack ook opgespaard, dan geeft die opgespaarde pack ook de timer van die promo pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
destroye schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:05:
[...]

Volgensmij is dit niet het geval. Volgensmij is dit een soort glitch in de web app. Als er dan een bepaalde promo pack (bijv. een 25k pack) in de winkel is, en jij hebt deze pack ook opgespaard, dan geeft die opgespaarde pack ook de timer van die promo pack.
Top. Eens kijken of ik de discipline heb om die packs te laten staan. Dan nog iets. Dit is de eerste keer dat ik TOTY meemaak (vorige FIFA begon ik pas flink met FUT in februari ofzo). Heb je überhaubt enige kans zo'n kaart te packen? Ik kan me voorstellen dat de packweight qua TOTY kaarten zeer laag is, aangezien die kaarten vorig jaar extreem OP leken tov de rest dat in het spel zit rond die tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destroye
Robbio85 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:07:
[...]

Top. Eens kijken of ik de discipline heb om die packs te laten staan. Dan nog iets. Dit is de eerste keer dat ik TOTY meemaak (vorige FIFA begon ik pas flink met FUT in februari ofzo). Heb je überhaubt enige kans zo'n kaart te packen? Ik kan me voorstellen dat de packweight qua TOTY kaarten zeer laag is, aangezien die kaarten vorig jaar extreem OP leken tov de rest dat in het spel zit rond die tijd.
Haha ja het wordt enorm lastig om er een te packen denk ik. Ik heb vorig jaar tijdens TOTY denk ik 500 pakketen (200 opgespaarde en 300 upgrade packs gedaan) en ik had in een van de laatste upgrade packs TOTY Kimmich zitten. Het is alleen de vraag hoe het dit jaar gaat. Je ziet namelijk aan alle promo's dat deze kaarten dit jaar ineens veel makkelijker te packen zijn. Het is dus even afwachten. Maar het is natuurlijk wel dat hoe meer packs je opgespaard hebt, des te groter de kans dat je er een kan packen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 15:54
Robbio85 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:07:
[...]

Ik zou er maar niet te veel op rekenen :)

Wat zijn de normale gouden kaarten enorm duur zeg.. Normaal kan bergen van die kaarten inkopen voor 400 coins, maar dat is de hele week al compleet onmogelijk..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:42
M@cer schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:49:
[...]

Wat zijn de normale gouden kaarten enorm duur zeg.. Normaal kan bergen van die kaarten inkopen voor 400 coins, maar dat is de hele week al compleet onmogelijk..
Komt door de Adidas promo sbc's. Mass bidding is fantastisch op t moment.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
M@cer schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:49:
[...]

Misschien hebben die prijzen te maken met de league SBC's? Ik sla die iig over, moet er niet aan denken al dat werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Robbio85 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:24:
[...]

Misschien hebben die prijzen te maken met de league SBC's? Ik sla die iig over, moet er niet aan denken al dat werk...
Maar levert je wel heeeerlukke packs op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

saert schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:27:
[...]

Maar levert je wel heeeerlukke packs op.
Tot nu toe louter POEP voor mij.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
Mijn eerste play-off match gewonnen (of hoe noemt dat)!

Wel enorm veel scripting precies - uiteindelijk 6-5 gewonnen 😎 alle pogingen op goal gingen er in.

Nog minstens 3 matchkes spelen en toch 2 untradeable jumbo packs zijn binnen

[ Voor 19% gewijzigd door forzaracing op 19-11-2021 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
forzaracing schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:54:
Mijn eerste play-off match gewonnen (of hoe noemt dat)!

Wel enorm veel scripting precies - uiteindelijk 6-5 gewonnen 😎 alle pogingen op goal gingen er in.

Nog minstens 3 matchkes spelen en toch 2 untradeable jumbo packs zijn binnen
wat bedoel je met scripting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Hmm is het meta om defensief alleen met je CDM te spelen en alles over te laten aan de AI? Had er net zo eentje in de WL... Man man.. 4-2-3-1 PTB, met TOTW Mane in de spits en lekker wachten op een counter 90 minuten lang.

Heb je dan echt lol in het spel? :). Uit eindelijk gewonnen in de verlenging gelukkig.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
@hmr AI blocking is nog steeds wel redelijk sterk, ja. Ik switch ook alleen maar tussen m'n CDM's zodat instappen geen optie is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
hmr schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:46:
Hmm is het meta om defensief alleen met je CDM te spelen en alles over te laten aan de AI? Had er net zo eentje in de WL... Man man.. 4-2-3-1 PTB, met TOTW Mane in de spits en lekker wachten op een counter 90 minuten lang.

Heb je dan echt lol in het spel? :). Uit eindelijk gewonnen in de verlenging gelukkig.
heb je messi? Als het je lukt, gewoon finesse schoten doen van 25meter. 1 op 3 vliegen erbij mij met messi in en dan gaat de tegenstander vaak wel iets meer druk zetten.

Maar het is wel erg triest idd. Merk het ook veel hoor. Vooral lui met een HSV badge.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Zijn er nog die iets nuttigs kunnen zeggen m.b.t. een upgrade van gouden Barella? Zit te twijfelen tussen RTTK Tonali en IF Barella. Scheelt 50k, maar op basis van stats kan ik niet zeggen dat de een nou echt zoveel beter is dan de ander.. Hij komt als b2b naast Vidal te spelen op de CDM positie.

[ Voor 9% gewijzigd door Rhain op 19-11-2021 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Rhain schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:12:
Zijn er nog die iets nuttigs kunnen zeggen m.b.t. een upgrade van gouden Barella? Zit te twijfelen tussen RTTK Tonali en IF Barella. Scheelt 50k, maar op basis van stats kan ik niet zeggen dat de een nou echt zoveel beter is dan de ander.. Hij komt als b2b naast Vidal te spelen op de CDM positie.
test het uit? die paar k aan tax wat het je eventueel kost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Tonali is meer een verdedigende CDM, med-high work rates ook.
Dan zou ik eerder IF Barella in plaats van Vidal neerzetten en die als B2B gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
fifanoob schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:15:
[...]

test het uit? die paar k aan tax wat het je eventueel kost?
Normaal gesproken zou ik dat ook doen en zou niet om advies vragen als ik de knaken er voor heb ;) . Dus een saillant detail. Ik zit nu aan 75k coins en Tonali ligt voor het grijpen. Anders is het 't weekend nog doorsparen. Ik kan natuurlijk ook nu Tonali kopen en hem over een week vervangen voor Barella..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Ik zou Tonali zeerzeker niet nu kopen. Hij is 20k gestegen terwijl AC Milan eruit geknikkerd gaat worden, zit geen logica achter.

Die kaart is 40k over 6 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Insigne link vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

fifanoob schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:03:
[...]

heb je messi? Als het je lukt, gewoon finesse schoten doen van 25meter. 1 op 3 vliegen erbij mij met messi in en dan gaat de tegenstander vaak wel iets meer druk zetten.

Maar het is wel erg triest idd. Merk het ook veel hoor. Vooral lui met een HSV badge.. |:(
Had ik Messi maar ;).

Volgende upgrades zouden Messi/Mbappe of Neymar zijn.. maarja..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
hmr schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:48:
[...]

Had ik Messi maar ;).

Volgende upgrades zouden Messi/Mbappe of Neymar zijn.. maarja..
die heb ik alle 3 al :9
Net seedorf88 toegevoegd aan mijn team. Die schijnt ook wel goede afstandschoten te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Heb een hele fijne opstelling gevonden, 4-1-4-1. Werkt voor mij heel goed. Alles bijna op standaard/gebalanceerd staan. Behalve.

Spits: go behind enime lines
Cvm: stay back + cut passing lanes

De truc is om met je cm's terug te lopen en daarmee zoveel mogelijk te verdedigen. En je cvm en CV pas gebruiken wanneer je omsingeld bent.

Speel zelf op 40 breedte en 70 diepte hiermee.

Mijn opstelling is:
Bergkamp
Depay, Beckham, Dybale, Bergwijn
Fellaini
Davies, Upamecano, Koulibally, Cuadrado

Edit:
Lm/Rm
Get inside the box

[ Voor 3% gewijzigd door Wulfric92 op 19-11-2021 18:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:40
Ik ben blij te lezen dat ik niet alleen ben met enige frustratie. Wat mij betreft is dit echt de aller slechtste Fifa van de afgelopen jaren, met name de AI is echt tenenkrommend knudde. Er zijn zoveel dingen die slecht werken. Het is best droevig eigenlijk.

Maar goed, niets aan te doen, volgend jaar beter.

Inmiddels wel aardig opgeschoten met traden. Dit weekend een miljoen coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Nog nooit zo’n slechte WL start gehad als vandaag. Ik ga gewoon 2-5 :’)

Kan niks aan de praat krijgen, alles wat me normaal easy naar 10/12 wins brengt werkt niet meer voor me. Ondertussen ben ik verdedigend, zonder enige aanpassing tov vorige weken, een grotere gatenkaas dan gatenkaas zelf.

Het voelt alsof ik een nieuwe game speel en de rest die nieuwe game al 6 maanden speelt. Mag hopen dat ik de 8 nog haal want wat een lijdensweg zeg :’)

Gelukkig zijn er nog League SBC’s. Vandaag nog een keertje de Premier League, Bundesliga en MLS gedaan; 1 Robertson, 3 85’s, 2 84’s en IF Yilmaz uit de rewards. Decent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Draxler als CM/CDM... lijkt wel een mooie kaart met een shadow erop..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
hmr schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 18:47:
https://www.futbin.com/22...pchem=10,10&schem=100,100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ja, maar reviews van Draxler zijn wel een stuk beter.. :) Maar iemand die hem al gedaan heeft?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
voor wie een NL/eredivisie team heeft.
leuke upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
hmr schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 18:47:
Leuke kaart hoor maar die prijs joh… ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Voor mij is dit de allerbeste FIFA in jaren :9

Bijlow kaart ga ik even vrijspelen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
wErudite schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 19:40:

Heerlijke kaart van onze held. Die kaart van Openda ook heel vet! Mijn zilvere Openda net voor 8k kunnen verkopen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Casual Ruud schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 18:40:
Ik ben blij te lezen dat ik niet alleen ben met enige frustratie. Wat mij betreft is dit echt de aller slechtste Fifa van de afgelopen jaren, met name de AI is echt tenenkrommend knudde. Er zijn zoveel dingen die slecht werken. Het is best droevig eigenlijk.

Maar goed, niets aan te doen, volgend jaar beter.

Inmiddels wel aardig opgeschoten met traden. Dit weekend een miljoen coins.
Nee ben ik niet met je eens. Qua gameplay is dit een hele sterke fifa. Het spel zelf werkt elk jaar steeds een stukje beter en zo ook nu. Het is alleen dat er weinig uitdaging zit en de markt gewoon zo laag is etc.

Sommige mensen moet ook eens meer bij hun zelf ten rade gaan. Het spel doet niet wat iemand vaak wil, misschien moet je dan in zo'n situatie eens afvragen, klopt het wel wat ik wil en is het wel haalbaar?

Net als de vertraging soms bij het schieten, een speler dribbelt, dus hij heeft niet continu contact met de bal dus hij kan ook niet continu meteen schieten, als de bal een stukje voor hem ligt omdat je aan het dribbelen bent kan je dus niet meteen schieten.

Zonder meteen naar jou te wijzen hoor. Maar ik heb echt het idee dat vele dat soort dingen niet door hebben en daarom het maar gooien op de "slechte " game(play).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wErudite schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 19:40:

Verdomme me favo spelers bij Feyenoord , nu wil ik die kaart toch stiekem wel halen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
fifanoob schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 20:07:
[...]

Nee ben ik niet met je eens. Qua gameplay is dit een hele sterke fifa. Het spel zelf werkt elk jaar steeds een stukje beter en zo ook nu. Het is alleen dat er weinig uitdaging zit en de markt gewoon zo laag is etc.

Sommige mensen moet ook eens meer bij hun zelf ten rade gaan. Het spel doet niet wat iemand vaak wil, misschien moet je dan in zo'n situatie eens afvragen, klopt het wel wat ik wil en is het wel haalbaar?

Net als de vertraging soms bij het schieten, een speler dribbelt, dus hij heeft niet continu contact met de bal dus hij kan ook niet continu meteen schieten, als de bal een stukje voor hem ligt omdat je aan het dribbelen bent kan je dus niet meteen schieten.

Zonder meteen naar jou te wijzen hoor. Maar ik heb echt het idee dat vele dat soort dingen niet door hebben en daarom het maar gooien op de "slechte " game(play).
Dit kan ik wel beamen.

er is heus wel eens een wedstrijd of een avond dat er niet veel lukt.
soms ligt het aan de connectie, maar soms doe je het zelf ook niet goed.

Vind het spel dit jaar redelijk consistent, op het niveau van mijn keeper en de keeper van de tegenstander na dan :)

Vond de WL vorig jaar vele malen meer rewarding. Had gehoopt dat ze dit bij het wisselen van het seizoen misschien wat hadden veranderd. Maar reken er dit jaar nu niet meer op.
Dat dit zo slecht gemaakt is in combinatie met de markt is misschien wel de reden dat ik dit jaar wat eerder ga stoppen met fifa.
WL was altijd de reden voor mij om fifa te spelen, nu is het een beetje een nietszeggend dingetje geworden waar je wat leuke rewards kunt halen.

En die matchmaking :( die is er gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
* knip * ik ga nu toch wel knippen. Alleen maar lopen ranten is niet constructief, je lokt hier reacties mee uit en dat ontspoort het topic.

[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 16:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
* knip * houd het bij rapporteren of doe het via een DM

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Nou word ik geteased met de kaart der kaarten Bijlow, maar ik zie nergens hoe ik 'm kan halen?! Wat mis ik?

edit: nvm, gevonden, zit dus nog in die objective van openda zelf :+

[ Voor 25% gewijzigd door Rhain op 19-11-2021 20:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
cubert20 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 20:22:
[...]

Dit kan ik wel beamen.

er is heus wel eens een wedstrijd of een avond dat er niet veel lukt.
soms ligt het aan de connectie, maar soms doe je het zelf ook niet goed.

Vind het spel dit jaar redelijk consistent, op het niveau van mijn keeper en de keeper van de tegenstander na dan :)

Vond de WL vorig jaar vele malen meer rewarding. Had gehoopt dat ze dit bij het wisselen van het seizoen misschien wat hadden veranderd. Maar reken er dit jaar nu niet meer op.
Dat dit zo slecht gemaakt is in combinatie met de markt is misschien wel de reden dat ik dit jaar wat eerder ga stoppen met fifa.
WL was altijd de reden voor mij om fifa te spelen, nu is het een beetje een nietszeggend dingetje geworden waar je wat leuke rewards kunt halen.

En die matchmaking :( die is er gewoon niet.
Ja helemaal met je eens.

Ik speelde voor de WL om daar mijn persoonlijke record eens een x te verbreken, namelijk elite halen.
Maar dat is er dit jaar uitgesloopt. Heb al een x 17-3 gehaald in de wl maar het zegt geen moer. Kan mijn resultaten niet vergelijken met de vorige weken want er is geen graadmeter.

Denk ook dat ik dit jaar er ook eerder mee stop. Terwijl ik echt leef voor fifa ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:00
De numbersup promo was natuurlijk helemaal ruk maar...

Die kaart van Jota is echt insane goed! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bkneDTGLJb4ZEx4_QXVyIbjmvyA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LAHUAtT0D3Bjs054Docox0RY.jpg?f=fotoalbum_large

Clauss ook echt een topper op back, eerlijk gezegt bevalt die beter als hakimi en/of traore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Hmmm.

heb 4 potjes WL gespeeld.
elk potje was voor mij ook redelijk hetzelfde.
tegenstanders die 60/70% de bal hadden, maar er nooit echt wat mee probeerden te doen.
Ga ik soms helaas wat te gehaast met mijn balbezit om. Vind mijzelf geen counterspeler, maar ga graag zo direct mogelijk naar de goal.

vandaag ook 1 potje verloren bij een 65/35 balbezit potje.
Hij 65% balbezit, maar 5 schoten en 2 expected goals.
ik 13 schoten en 5,2 expected goals.

eindstand 3-2 voor hem. Shit happens.
Vandaag niet mijn dag en morgen door.

Als ik win gaat zon gastje vast klagen dat hij 65% de bal had gehad.

[ Voor 14% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
* knip *

[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
cubert20 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 20:57:
[...]

Hmmm.

heb 4 potjes WL gespeeld.
elk potje was voor mij ook redelijk hetzelfde.
tegenstanders die 60/70% de bal hadden, maar er nooit echt wat mee probeerden te doen.
Ga ik soms helaas wat te gehaast met mijn balbezit om. Vind mijzelf geen counterspeler, maar ga graag zo direct mogelijk naar de goal.

vandaag ook 1 potje verloren bij een 65/35 balbezit potje.
Hij 65% balbezit, maar 5 schoten en 2 expected goals.
ik 13 schoten en 5,2 expected goals.

eindstand 3-2 voor hem. Shit happens.
Vandaag niet mijn dag en morgen door.

Als ik win gaat zon gastje vast klagen dat hij 65% de bal had gehad.
Verliezen doe ik genoeg boeiend
Maar ik wil een potje FIFA doen en veel willen dat niet
En idd als je voor komt of wint zeuren hun vaak
Dan denk ik ook echt van , jullie zorgen voor vervelende potjes niet ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
* knip *

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rhain schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 20:30:
Nou word ik geteased met de kaart der kaarten Bijlow, maar ik zie nergens hoe ik 'm kan halen?! Wat mis ik?

edit: nvm, gevonden, zit dus nog in die objective van openda zelf :+
Miste hem ook zocht me de klere, schijnbaar ben ik echt blind. Wel leuke kaartjes allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Soms denk ik echt dat EA manipulatie toepast. Ik speelde de hele week dramatisch, dat hebben jullie gelezen :+ Vanmorgen heb ik een paar spelers vervangen en out of the blue loopt het weer als een trein en win ik 8 potten op rij vrij eenvoudig... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
* knip *

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 21:12:
Soms denk ik echt dat EA manipulatie toepast. Ik speelde de hele week dramatisch, dat hebben jullie gelezen :+ Vanmorgen heb ik een paar spelers vervangen en out of the blue loopt het weer als een trein en win ik 8 potten op rij vrij eenvoudig... 8)7
Weet niet of het waar is, maar heb vaker gelezen dat de eerste 10 wedstrijden spelers beter presteren. Maar dat kan ook een mind fuck zijn.

Kon het weer niet laten om te gaan spelen na die bijlow kaart te zien. Dus baby van persie gekocht, die jankt net een bal in de kruising van 25 meter. Dat is me heel fifa nog niet gelukt haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
* knip *

[ Voor 99% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
* knip *

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 20-11-2021 16:49 ]

Acties: