Moody2204 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:56:
Nog geen enkele packluck, al 4x de kwalificatie niet gehaald, vast in divisie 2. Waar speel ik dan eigenlijk nog voor? Zoals wel meer forumleden hier begin ik toch ook ernstig te twijfelen om af te haken deze editie. Hoe leuk ik het de eerste weken ook vond.
Ik begrijp precies wat je bedoelt - ook al speel ik sowieso niet competitief, want druk met een gezin (en heel veel deadlines op het werk

) De eerste weken van de game waren écht leuk. Tragere gameplay, meer echt voetbal met passing, nadenken over je volgende stap. Keepers die lastiger te passeren waren. Inmiddels is het weer pacen, park the bus en de community is (in mijn geval wat betreft friendly objectives) nog steeds het best te omschrijven als toxic....
De promo's zijn *mwah*. Rulebreakers vond ik redelijk, maar de huidige Adidas-promo vind ik naast underwhelming, ook erg onduidelijk. Waarom pas in april maximum stat? Een gouden Hernandez die ik nu uit de pace-stat SBC haal, zit al flink boven de 90. Zelfde geldt voor sommige TOTW-spelers. Adidas had echt wel meer mogen eisen van EA om hier hun naam aan te verbinden. Wie zit er in april te wachten op een, inmiddels opnieuw pace-driven game, Fabian met rond de 70 pace? Waardeloos...
En dan heb ik het nog niet over de untradeable packs met 90% kans op Zapata, Icardi, Kampl, Haller en Zinchenko. Ik heb geluk gehad dat ik een paar weken terug Salah en Pogba tradeable heb gepackt en ze snel heb verkocht, anders had ik met deze markt nog steeds 40K coins gehad. Een speler als De Jong is gewoon al rond de 90K in waarde gezakt in iets meer dan een maand tijd. Er is echt geen peil op te trekken.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |