hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Weet niet welk niveau je speelt ? Maar in div 1 is 10 man voor de pot echt niet leuk om tegen te spelen hoor. Die kunnen meestal ook nog een aardig potje verdedigen.Dropkogel schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:34:
Treases,
Dat had ik bijna ook
Maar heb juist door te verdedigen na 24 verliespartijen,weer een twee potjes gewonnen en 1 gelijk gespeeld en da's ook wel eens leuk.;)
Gewoon geen zin meer om continu maar energie vretende potjes te spelen als “ontspanning”.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Lees het te laat. Zit nu ff Oranje te kijken.allstarted1 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:35:
Iemand die op PS snel kan helpen met de bronzen milestones in Friendlies? Moet nog 5 wins en kan het Uitgelichte Team niet meer zien, haha
Messi zijn dribbel en finesse is wel echt heel goed. Neymar is op een andere manier weer heel goed, 5* 5* is iets waar heel veel spelers naar op zoek zijn. Vandaar ook het prijsverschil denk ik.saert schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:01:
Is Messi beter dan Neymar dit jaar?
Ruuuuuuust! HahaMoody2204 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:03:
[...]
Lees het te laat. Zit nu ff Oranje te kijken.
Was het zelf bijna vergeten, maar nu na de eerste helft had FIFA me minder ge-ergerd. Is dit nu Division Rivals Div. 1 Rank 1 - Park The Bus wat de Noren spelen?
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Ik kan het me heel goed voorstellen. Vanavond met de grind van 2000 punten begonnen, man man ik heb van de 12 potten denk ik 2 leuke potjes gespeeld. Zeker 8x park the bus + irritant doen 1000 skillmoves paarse lijnen etc. 2x volledig weggespeeld en 2 leuke potjes. Maar tegen die toxic figuren leave ik gewoon tegenwoordig in rivals.Traeces schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:48:
[...]
Weet niet welk niveau je speelt ? Maar in div 1 is 10 man voor de pot echt niet leuk om tegen te spelen hoor. Die kunnen meestal ook nog een aardig potje verdedigen.
Gewoon geen zin meer om continu maar energie vretende potjes te spelen als “ontspanning”.
Valt me ook op dat ik zowat alleen tegen britten en duitsers speel, dat is qua delay ook dramatisch voor de spelvreugde…
[ Voor 8% gewijzigd door Nachtapotheker op 16-11-2021 21:58 ]
@saert ik heb ze allebei, voor mijn gevoel dragen ze allebei evenveel bij, maar de stats (goals en assists) zijn in het voordeel van Messi. Hij scoort wat makkelijker dan Neymar. Neymar is daar en tegen weer sneller en betere WF en ook wat betere workratesOzz schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:08:
[...]
Messi zijn dribbel en finesse is wel echt heel goed. Neymar is op een andere manier weer heel goed, 5* 5* is iets waar heel veel spelers naar op zoek zijn. Vandaar ook het prijsverschil denk ik.
Het is eerder divisie 10, twee ploegen die niet kunnen voetballen.allstarted1 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:34:
[...]
Ruuuuuuust! Haha![]()
Was het zelf bijna vergeten, maar nu na de eerste helft had FIFA me minder ge-ergerd. Is dit nu Division Rivals Div. 1 Rank 1 - Park The Bus wat de Noren spelen?
Ik zou hem graag willen vervangen voor Ben Yedder of Dembele. Spelen jullie met hem als spits of juist rechtsbuiten? En komt hij daar geen snelheid tekort?Nachtapotheker schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:53:
[...]
@saert ik heb ze allebei, voor mijn gevoel dragen ze allebei evenveel bij, maar de stats (goals en assists) zijn in het voordeel van Messi. Hij scoort wat makkelijker dan Neymar. Neymar is daar en tegen weer sneller en betere WF en ook wat betere workrates
Messi = CAMsaert schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:23:
[...]
Ik zou hem graag willen vervangen voor Ben Yedder of Dembele. Spelen jullie met hem als spits of juist rechtsbuiten? En komt hij daar geen snelheid tekort?
[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 16-11-2021 23:39 ]
Welke instructies geef jij je cvm mee?theman36 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 01:11:
Iemand een idee hoe je ervoor zorgt dat beide cv's centraal blijven staan in de verdediging en dus bij hun man in plaats van 10 meter afstand?? Vaak krijg ik een steekpass tegen die midden door mijn centrum heen gaat...

Messi is echt een gamechanger, in principe wat je van zo'n speler mag verwachten. Zijn finesse shots zijn echt OP. Heb lange tijd met Neymar gespeeld, maar ik vind (persoonlijk) Messi beter en veel leuker om mee te spelen.Augy schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:58:
[...]
Hoe is Messi overigens dit jaar?
En Bamba Rb, iemand die hem in de spits speelt?
Twijfel tussen 2 team.
1.
[Afbeelding]
2.
[Afbeelding]
Wat zouden jullie doen?
Bamba RB heb ik trouwens in de spits staan, niks mis mee.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Jup ene keer voelt het super snappy gaat alles lekker vlotjes en echt 5 minuten daarna in een andere pot voelt iedereen zo sloom als een DAF 95. Meestal switch ik dan ook mijn play style door alleen maar diepe ballen te geven in plaats van rond te passenRhain schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:10:
W-L-W-L-W-L-W-L.. het lijkt er op dat ik geen steek verder kom in DIV4 sinds seizoen 2. Die W-L's lijkt ook bijna inherent aan de connectie.. problemen-geen problemen-problemen-geen problemen.. Herkenbaar??
Haha, herkenbaar? Het lijkt wel een déjà vu. Ik ervaar precies hetzelfde in divisie 4, ik heb de 7 wins binnen maar telkens met 1 of meerdere verliespartijen tussen de potjes door waardoor ik de divisie niet meer uit lijk te komenRhain schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:10:
W-L-W-L-W-L-W-L.. het lijkt er op dat ik geen steek verder kom in DIV4 sinds seizoen 2. Die W-L's lijkt ook bijna inherent aan de connectie.. problemen-geen problemen-problemen-geen problemen.. Herkenbaar??
Moet nog wennen aan het team maar ingame staat het nu zo..Partypooper schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:20:
[...]
Messi is echt een gamechanger, in principe wat je van zo'n speler mag verwachten. Zijn finesse shots zijn echt OP. Heb lange tijd met Neymar gespeeld, maar ik vind (persoonlijk) Messi beter en veel leuker om mee te spelen.
Bamba RB heb ik trouwens in de spits staan, niks mis mee.Coins meer dan waard!
:strip_exif()/f/image/uss40xCu5sf99365EIJXZhkd.jpg?f=fotoalbum_large)
Vanavond maar eens een potje mee spelen. Hopelijk worden traore en danjuma nog geüpgraded, beide 1 win nodig
[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 17-11-2021 10:19 ]

Fifa community is zo toxicGurbuh schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:27:
Eindelijk een beetje smoothe gameplay, en gekwalificeerd voor WLIk wilde mn laatste potje weggeven maar de tegenstander quitte bij 1-0 voor hem, en toen had ik nog steeds 1 match
Speel 4231, met 1 cvm op: gebalanceerde verdediging, achterblijven tijdens aanval, normale onderscheppingen, dekking midden en blijf in positie.
De andere cvm staat op: gebalanceerde verdediging, gebalanceerde aanval, normale onderschepping, dekking midden en blijf in positie.
Hij quit met 1-0 voor. Hij heeft dus al zn wins. Gaat ie snel scoren en leaven
Scoren of leaven bij gelijkspel maakt geen verschil hoor.Beavbusi schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:41:
[...]
En als normale opstelling om te linken?Augy schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:19:
[...]
Moet nog wennen aan het team maar ingame staat het nu zo..
[Afbeelding]
Vanavond maar eens een potje mee spelen. Hopelijk worden traore en danjuma nog geüpgraded, beide 1 win nodig
Ik maakte met opzet een eigen goal. Ik vond het vooral vreemdBeavbusi schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:41:
[...]
:strip_exif()/f/image/8Y48iJIRpxvleuic770yxFee.jpg?f=fotoalbum_large)
Mochten zowel traore als danjuma naar 87 gaan ben ik erg blij
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 17-11-2021 10:51 ]
Misschien had hij zelf de win ook niet meer nodig.Gurbuh schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:46:
[...]
Ik maakte met opzet een eigen goal. Ik vond het vooral vreemd
Hoe speelt Fofana? Ik neig om hem alsnog te doen zodat ik Messi kan inpassen. Komt dan naast Kante te staan in een 4222.Augy schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:47:
[...]
[Afbeelding]
Mochten zowel traore als danjuma naar 87 gaan ben ik erg blij
Nog niet gespeeld, gisteren pas voltooid maar als ik de verhalen mag geloven is het echt een beest.saert schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:59:
[...]
Hoe speelt Fofana? Ik neig om hem alsnog te doen zodat ik Messi kan inpassen. Komt dan naast Kante te staan in een 4222.
Fysiek sterk, goede passing en Def stats . Ideale cm/cdm
[ Voor 31% gewijzigd door Robbio85 op 17-11-2021 12:21 ]
Ik vind het wel een heel minimale upgrade tov zijn gold...Robbio85 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:18:
Wat vinden jullie van die Insigne SBC? Zit te denken om hem te doen voor op de bank en evt in een later Serie A team (die gold Dybala kaart vind ik echt goed in Ffia 22). En nog later als fodder in een andere SBCKost me toch weer 40k + fodder, en daarmee loop ik vertraging op met sparen voor Makelele...
Fofana is idd een beest. Goede toevoeging. Hij staat samen met Renato Sanchez bij mij op het middenveld. We gaan een poging wagen voor Mbappe Red dit weekend!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Onwijs slechte kaart imo.Robbio85 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:18:
Wat vinden jullie van die Insigne SBC? Zit te denken om hem te doen voor op de bank en evt in een later Serie A team (die gold Dybala kaart vind ik echt goed in Ffia 22). En nog later als fodder in een andere SBCKost me toch weer 40k + fodder, en daarmee loop ik vertraging op met sparen voor Makelele...
Ik zit in divisie 3, hiervoor bijna in 1
Nu al 2x alles verloren in de playoffs
Daadwerkelijk alles
Waar slaat dit op
Elke tegenstander heeft een x zo goed team
Kom echt geen enkele makkelijke tegenstander tegen
Het is volledig random... dus succesMarkvd1984 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:20:
Is playoff alleen voor elite spelers ?
Daadwerkelijk alles
Waar slaat dit op
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Divisie 4 speler en slechts 1 verloren. Compleet random dus. Maar dat wist je vast al wel.Markvd1984 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:20:
Daadwerkelijk alles
Waar slaat dit op
Welke dagen speel je ?saert schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:28:
[...]
Divisie 4 speler en slechts 1 verloren. Compleet random dus. Maar dat wist je vast al wel.
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 17-11-2021 23:25 ]
hmr schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:36:
Wel tevreden met mijn team op dit moment.. enige treurige is dat ik nog geen een useful red heb gehad…
[Afbeelding]
Hoe vind je Abedi Pele spelen? Ik hoor verschillende meningen over hem, maar zijn stats zien er goed uit. Zelf ben ik hem nauwelijks tegen gekomen, maar zat eraan te denken om hem te gebruiken in plaats van Ben Yedder.hmr schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:36:
Wel tevreden met mijn team op dit moment.. enige treurige is dat ik nog geen een useful red heb gehad…
[Afbeelding]
Wat maken die teams nou toch elke keer uit? Gaat erom wie er achter de knoppen zit.Markvd1984 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:20:
Daadwerkelijk alles
Waar slaat dit op
En een goed team is gewoon niet meer zo bijzonder nu...
Waarom zou je dat überhaupt doen? Het is gewoon zonde van iedereen zijn tijd.. Waarom ga je scoren en leave je daarna, daar heeft werkelijk niemand wat aan. Ga niet andere mensen vervelen met dit soort onzin.
WL is voor casual spelers bijna onbereikbaar geworden.. Van de 10 potjes sta je meestal 8 potten tegen die verschrikkelijk irritante dribbelaars met hun standaard team. Als ik Fekir zie staan in de opstelling weet ik al genoeg, als er vervolgens nog van die mooie gekleurde lijnen zijn kan je de klok er al helemaal gelijk op zetten wat voor wedstrijd het wordt.Markvd1984 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:20:
Daadwerkelijk alles
Waar slaat dit op
[ Voor 51% gewijzigd door M@cer op 17-11-2021 14:28 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Haha jaM@cer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:25:
[...]
Waarom zou je dat überhaupt doen? Het is gewoon zonde van iedereen zijn tijd.. Waarom ga je scoren en leave je daarna, daar heeft werkelijk niemand wat aan. Ga niet andere mensen vervelen met dit soort onzin.
[...]
WL is voor casual spelers bijna onbereikbaar geworden.. Van de 10 potjes sta je meestal 8 potten tegen die verschrikkelijk irritante dribbelaars met hun standaard team. Als ik Fekir zie staan in de opstelling weet ik al genoeg, als er vervolgens nog van die mooie gekleurde lijnen zijn kan je de klok er al helemaal gelijk op zetten wat voor wedstrijd het wordt.
Ik heb zelf ook fekir alleen ken de skills niet
Gewoon vreemd Rivals gaat redelijk
Alleen de playoffs echt geen schijn van kans
Dacht speel x overdag maar word ook niet beter
Daar sla je de spijker op z'n kop. Word zo moe van FC Fekir Dembele Combinatie, maar goed, slikken en weer doorgaan. Het blijft toch lekker om 's avonds even de zinnen te verzetten.[b]M@cer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:25:
WL is voor casual spelers bijna onbereikbaar geworden.. Van de 10 potjes sta je meestal 8 potten tegen die verschrikkelijk irritante dribbelaars met hun standaard team. Als ik Fekir zie staan in de opstelling weet ik al genoeg, als er vervolgens nog van die mooie gekleurde lijnen zijn kan je de klok er al helemaal gelijk op zetten wat voor wedstrijd het wordt.
Heb even vergeleken met zijn gold, en de upgrade is idd minimaal. Denk dat ik die Adidas promo beter links kan laten liggen.Gurbuh schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:12:
[...]
Ik vind het wel een heel minimale upgrade tov zijn gold...
Hij geeft de andere een gratis win. Is vrij standaard, goed lezen blijkbaar niet.M@cer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:25:
[...]
[...]
ik haal regelmatig WL hoor en ben echt niet supergoed.
Abedi dribbelt lekker en heeft een dodelijk schot. Wel lekker spelertje hoor! Jammer dat hij maar 4*4* is!Lashrom schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:14:
[...]
[...]
Hoe vind je Abedi Pele spelen? Ik hoor verschillende meningen over hem, maar zijn stats zien er goed uit. Zelf ben ik hem nauwelijks tegen gekomen, maar zat eraan te denken om hem te gebruiken in plaats van Ben Yedder.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je speelt wel met Fofona zie ik. Is hij het waard om nu nog te maken? En het waard om naast Kante te zetten?hmr schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:36:
[Afbeelding]
Je krijgt volgens mij geen gratis win als je tegenstander weggaat terwijl deze op 1-0 voorsprong staat.. Alleen als je zelf op voorsprong staat. Of werkt dat in de Playoffs anders?cubert20 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:40:
[...]
Hij geeft de andere een gratis win. Is vrij standaard, goed lezen blijkbaar niet.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Wat een onzin, ik speel zelf buiten de WL ook maar zo'n 7 potjes en mij lukt het ook, zoals genoeg anderen.M@cer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:25:
[...]
Laten we eens kappen met alles blamen op EA/FIFA
Het ligt 9/10 keer gewoon aan je eigen kwaliteit, come on people.
Ja het ligt zeker aan mijn eigen kwaliteit, maar in de vorige versie kon ik met het het verzamelen van WL punten gewoon meedoen, dat is nu voor mij zo goed als onmogelijk geworden omdat ik alleen maar van die dribbelaars tref (en ik gewoon te slecht ben om daar mee om te gaan :-))wErudite schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:46:
[...]
Wat een onzin, ik speel zelf buiten de WL ook maar zo'n 7 potjes en mij lukt het ook, zoals genoeg anderen.
Voor jou blijkbaar ookcubert20 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:40:
[...]
Hij geeft de andere een gratis win. Is vrij standaard, goed lezen blijkbaar niet.
ik haal regelmatig WL hoor en ben echt niet supergoed.
Een paar korte videos van TheFifaAnalyst kijken zal al een hoop veranderen, denk ik. Zomaar een tipjeM@cer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:48:
[...]
Ja het ligt zeker aan mijn eigen kwaliteit, maar in de vorige versie kon ik met het het verzamelen van WL punten gewoon meedoen, dat is nu voor mij zo goed als onmogelijk geworden omdat ik alleen maar van die dribbelaars tref (en ik gewoon te slecht ben om daar mee om te gaan :-))
Oefenen! Dan haal je 't wel!
Kan dit ook beamen. Win meestal zo'n 8 tot 10 potjes in de WL. Echt niet bijster goed en zit slechts in divisie 4.wErudite schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:46:
[...]
Wat een onzin, ik speel zelf buiten de WL ook maar zo'n 7 potjes en mij lukt het ook, zoals genoeg anderen.
Daarbij heeft het kijken naar andere teams heeft echt helemaal geen zin. Gaat puur om de gebruiker zelf.
Als je "alleen maar dribbelaars treft" adviseer ik je passief te spelen. Laat ze zich maar stuklopen op je verdedigers. Probeer niet te snel te happen. Vaak gaat dribbelen ze de 16 goed, maar zodra ze daar belanden moet je ingrijpen.M@cer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:48:
[...]
Ja het ligt zeker aan mijn eigen kwaliteit, maar in de vorige versie kon ik met het het verzamelen van WL punten gewoon meedoen, dat is nu voor mij zo goed als onmogelijk geworden omdat ik alleen maar van die dribbelaars tref (en ik gewoon te slecht ben om daar mee om te gaan :-))
Ik had overigens zelf geen enkele moeite om te kwalificeren voor WL. 2x geprobeerd en 2x 8/9 wins. Ik speel niet veel, en vrij casual. Vaak coop in rivals en daarnaast WL als ik voldoende tijd heb in het weekend. In WL 2x rang 2 behaald.. dus super content mee
Eerste 5x gemakkelijk WL kunnen doen maar het lijkt mij nu echt niet meer. Deze week al de 3e poging.wErudite schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:46:
[...]
Heb het idee dat het aan mijn middenveld ligt icm keeper ligt dus heb nu Neuer/LLorente er maar weer staan. Eerste potje rivals vanochtend leek het al een heeeeeeeeeeeeel stuk beter te gaan.
Het kan ook gewoon domme pech zijn dat je net betere tegenstanders treft (Ginola heb ik echt moeite tegen, die kom ik tijdens de kwalificatie gewoon te veel tegen).
Hoop dat ik de kwalificatie nog succesvol kan afronden en anders volgende week maar meer geluk. Ben deze week wel van divisie 5 naar bijna divisie 2 gerezen hierdoor
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik zit zelf in de Elite divisie maar ik ben een erg gemiddelde speler die soms rank 1 haalt maar meestal op rank 2 blijft hangen in de WL.
- Verdedigen met L2: Wanneer je verdediger kort op een aanvaller staat die de bal heeft is het gunstig om L2 in te houden, dit maakt het verdedigen (voor mij) wat makkelijker.
- L1 indrukken bij het inzetten van een aanval rond de middenlijn. Als je 'wijst' naar een aanvallende speler en dan L1 indrukt zorgt dit ervoor dat een speler een run maakt, erg handig voor lobballetjes.
- R1 voor het omgekeerde; de speler komt in de bal.
- NIET instappen tijdens het verdedigen. Wat je ook doet: instappen zorgt voor gaten, gaten zorgen voor goals.
- Leer skillmoves zoals de ball roll, heel to heel, McGeady spin en la croqueta
- Kijk naar Youtubers zoals TheFifaAnalyst
L1 + Pass is een gemakkelijke goede manier om een een tweetje te maken om de tegenstander heen.wErudite schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:13:
- L1 indrukken bij het inzetten van een aanval rond de middenlijn. Als je 'wijst' naar een aanvallende speler en dan L1 indrukt zorgt dit ervoor dat een speler een run maakt, erg handig voor lobballetjes.
Edit: Wel oppassen dat je dit niet met een verdediger doet, die gaat namelijk dan mee naar voren in zijn 1-2tje
[ Voor 13% gewijzigd door Meneer iCy op 17-11-2021 15:28 ]
En toch: ik haalde als divisie 1 speler in seizoen 1 tot 3x toe de WL niet!saert schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:50:
[...]
Kan dit ook beamen. Win meestal zo'n 8 tot 10 potjes in de WL. Echt niet bijster goed en zit slechts in divisie 4.
Daarbij heeft het kijken naar andere teams heeft echt helemaal geen zin. Gaat puur om de gebruiker zelf.
Nu zegt divisie 1 deze FIFA eigenlijk ook bar weinig.Moody2204 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:21:
[...]
En toch: ik haalde als divisie 1 speler in seizoen 1 tot 3x toe de WL niet!

Eens! Het zegt wel iets meer dan de woorden "bar weinig", die ik gebruikte.wErudite schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:28:
Het probleem zit hem een beetje in het niet kunnen degraderen waardoor divisies erg weinig zeggen, inderdaad. Alhoewel: je komt er niet zomaar.
(anders doe ik mijzelf als div 1 speler ook tekort
Ik dit seizoen al 2x niet. 3e keer lijkt er al aan te komen of ik moet morgenavond verdomd goed mijn best doenMoody2204 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:21:
[...]
En toch: ik haalde als divisie 1 speler in seizoen 1 tot 3x toe de WL niet!
Haha je editMeneer iCy schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:21:
[...]
L1 + Pass is een gemakkelijke goede manier om een een tweetje te maken om de tegenstander heen.
Edit: Wel oppassen dat je dit niet met een verdediger doet, die gaat namelijk dan mee naar voren in zijn 1-2tje
Gelukkig vallen de rode schoentjes goed op van upamecano of de grootte van tapsoba aardig op waardoor ik snel op R1 drukGurbuh schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:31:
[...]
Haha je editIk heb mijzelf echt hardhandig af moeten leren om op mijn eigen helft dit te doen. Garantie voor failure.
Als het gebeurt overigens snel op R1 drukken
[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 17-11-2021 15:33 ]
hij scoorde zelf een eigen goal, daarna wilde hij leaven. Maar de tegenstander ging al weg terwijl de tegenstander voorstond, dat vond hij apart.M@cer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:46:
[...]
Je krijgt volgens mij geen gratis win als je tegenstander weggaat terwijl deze op 1-0 voorsprong staat.. Alleen als je zelf op voorsprong staat. Of werkt dat in de Playoffs anders?
Gurbuh schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:27:
Eindelijk een beetje smoothe gameplay, en gekwalificeerd voor WLIk wilde mn laatste potje weggeven maar de tegenstander quitte bij 1-0 voor hem, en toen had ik nog steeds 1 match
Jij wintM@cer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:08:
Volgens mij niet. De tegenstander stond 1-0 voor en ging toen weg.
[...]
Ligt beetje aan je coins. Ik kon hem vrij goedkoop doen met Fodder en zocht een goede cdm uit de L1 omdat ik Verrati per ongeluk had laten lopen.. stom. Fofana en veratti was ideaal geweest denk ik. Voor mij is het een super solide cdm nu. Heb helaas het budget niet voor Kantesaert schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:44:
[...]
Je speelt wel met Fofona zie ik. Is hij het waard om nu nog te maken? En het waard om naast Kante te zetten?
*edit: mijn Abedi Pele is untradeable uit die hero pack...
[ Voor 10% gewijzigd door hmr op 17-11-2021 16:31 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dank! Maar zou je hem halen naast Kante? Heeft hij de power om ook box to box te spelen? Aangezien Frenkie dit momenteel bij mij doet.hmr schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:29:
[...]
Ligt beetje aan je coins. Ik kon hem vrij goedkoop doen met Fodder en zocht een goede cdm uit de L1 omdat ik Verrati per ongeluk had laten lopen.. stom. Fofana en veratti was ideaal geweest denk ik. Voor mij is het een super solide cdm nu. Heb helaas het budget niet voor Kante.
*edit: mijn Abedi Pele is untradeable uit die hero pack...dus ben gebonden aan wat L1 spelers op dit moment.
Ik twijfel namelijk om Seedorf 85 te halen in plaats van Fofana.
[ Voor 4% gewijzigd door saert op 17-11-2021 16:33 ]
Ik vind dat hij mijn team meer brengt dan Frenkie gold. Het is echt een beest en zit er veel tussen, kan daarnaast aanvallend goed meekomen! Frenkie dribbelt wel iets beter, vanwege zijn body type denk ik.. maar Fofana still decent!saert schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:32:
[...]
Dank! Maar zou je hem halen naast Kante? Heeft hij de power om ook box to box te spelen? Aangezien Frenkie dit momenteel bij mij doet.
Ik twijfel namelijk om Seedorf 85 te halen in plaats van Fofana.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Een vriend van mij wil FIFA spelen op mijn account
Vanaf zijn huis en ps5
Iedere x geeft die aan er word een sms gestuurd te valideren
Alleen ik krijg die sms niet
Iemand een idee ?
Kan iedereen weer klagen dat ze mbappe niet in hun red picks hebben gekregen.
Waarom dag tegen de markt? Met de huidige lage prijzen van de kaartjes zal je toch nooit die 100k terug verdienen (ja mits je écht geluk heb)? Dus wie koopt ze dan?wErudite schreef op woensdag 17 november 2021 @ 18:58:
Ehhh… Er is een leak dat er 100k preview packs komen… Als dat zo is kun je gedag zeggen tegen de markt. Ben benieuwd!
Kijk naar wat er laatst met de 50k preview packs gebeurde… Iedereen opent die preview packs en dus veeeel meer spul op de marktRhain schreef op woensdag 17 november 2021 @ 19:22:
[...]
Waarom dag tegen de markt? Met de huidige lage prijzen van de kaartjes zal je toch nooit die 100k terug verdienen (ja mits je écht geluk heb)? Dus wie koopt ze dan?
Gedaan, en als iemand mij toe wil voegen: leuk. Speel op PS5 ook onder de naam Moody2204.hmr schreef op woensdag 17 november 2021 @ 18:34:
Mensen die potjes willen spelen. Voeg me gerust toe op de ps5: hmrrr-
Ik snap ook gewoon niet dat ik me in seizoen 1 , 6x succesvol eenvoudig kwalificeer en dat het nu zo vreselijk moeizaam gaat.
[ Voor 23% gewijzigd door Nachtapotheker op 17-11-2021 20:23 ]
Ook dat idd, maar dat is vrij normaal bij EADennisCle schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:48:
Servers weer drama vanavond of ligt het aan mij? Echt niet te spelen zo.
Woensdagavond is de slechtste avond om te spelen. Veel mensen die dan online zijn.DennisCle schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:48:
Servers weer drama vanavond of ligt het aan mij? Echt niet te spelen zo.
Toch even een 82+ passing SBC gedaan gisteren. Komt die Adidas versie van Jota eruitRobbio85 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:38:
[...]
Heb even vergeleken met zijn gold, en de upgrade is idd minimaal. Denk dat ik die Adidas promo beter links kan laten liggen.
Jammer dat ie untradeable is, maar past goed in het team.
Nachtapotheker schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:55:
[...]
Ook dat idd, maar dat is vrij normaal bij EA
Ja dat doe ik dus niet meer. Ook begonnen met de kwalificatie en dat was zo'n drama, na 1 wedstrijd mee gestopt.saert schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:03:
[...]
Woensdagavond is de slechtste avond om te spelen. Veel mensen die dan online zijn.
Dat was een SBC, die kun je dus niet meer krijgen...LordKnox schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:31:
Weet iemand hoe het tegenwoordig met de markt staat? Zijn de prijzen momenteel laag of hoog? Ik ben geen hardcore FUT speler en ben totaal niet op de hoogte van de prijzen en wanneer ze goed zijn. Ik wil namelijk een RTTK De Ligt halen (komen die op de markt uberhaupt?) maar ik weet niet of ik beter kan wachten of nu moet kopen.