Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 15:11

Ozz

Timoo_FR schreef op zondag 14 november 2021 @ 23:02:
Rang 2 gehaald, Zouma en Everton uit player picks en Luis Alberto uit TOTW pack, welterusten 😂😩
Rank 2 is prima toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:49
Augy schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:02:
[...]

84-86-87
De ligt: 87-88-89

https://www.futbin.com/dynamic-players/rttk

https://fifauteam.com/fifa-22-rttk-tracker/

Rivals lijkt weer wat op Nivo te komen. Win m'n potjes gewoon weer (of het komt door het oude vertrouwde systeem)

Net een team met Pelé, neymar en di natale. Lastig maar tog 5-3 gewonnen..
thnx voor de info

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:06
Het is vooral schrijnend dat je dus het een-na-hoogste niveau haalt maar als beloning IF kaarten van nog geen 20k krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-09 10:36
dutchgio schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:30:
[...]

Het is vooral schrijnend dat je dus het een-na-hoogste niveau haalt maar als beloning IF kaarten van nog geen 20k krijgt.
Maar het een na hoogste niveau halen is dit jaar natuurlijk niet heel speciaal meer. Het is in de verste verte niet te vergelijken met elite1 vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:59
destroye schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:03:
[...]

Maar het een na hoogste niveau halen is dit jaar natuurlijk niet heel speciaal meer. Het is in de verste verte niet te vergelijken met elite1 vorig jaar.
En daarbij vorig jaar met bepaalde sbc kon je veel geld krijgen voor if kaarten die stegen enorm
Nu heeft iedereen er denk ik genoeg in ze club

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Nog nooit zoveel free wins gekregen als deze WL. Denk een stuk of 5? Dat maakte m'n wekelijkse run naar rank 2 lekker snel, in een paar uur had ik alle potten er doorheen en kon ik zelf nog een winnetje of 3 weggeven.

Waardeloze rewards though. Maar goed, paar 86 red picks, handig sbc-fodder.

Verder, grootste lieflings uit de game sinds een paar dagen; league SBC's. Zo chill om packs te grinden.
Vol op de BPM knallen. Ik verkoop alle Ligue 1-spelers + al het andere dat waarde heeft + discard alle troep en alle andere spelers sla ik op. Vooral MLS en Eredivisie-spelers.

Ik heb zo'n 250 packs geopend gister, ongeveer 190K coins. Daarvan heb ik 78 silver two player packs gecraft (156 spelers, waarvan een stuk of 10 MLS spelers en 6 of 7 eredivisie spelers). Met al die spelers kon ik de MLS en Eredivisie SBC allebei 2x doen, waarbij ik alleen voor die 1 club-challenge zo'n 4 a 5 spelers per sbc moest kopen. In totaal zo'n 15/20K.

Al met al 205 tot 210K uitgegeven gisteren; ik begon sochtends met 350K. Momenteel zit ik nog steeds op 320K.

Ik heb dus 170K terugverdiend met sales uit bronze packs (voornamelijk ligue 1 spelers die voor 2-3K gaan) + ik heb een De Bruyne untradeable gepackt uit die league sbc's + 4 84+ sbc fodder + meer dan honderd silvers in mn club die voor andere sbc's van belang gaan zijn.

Oftewel, totally worth it. Het kost een paar uurtjes, maar met een lekker muziekje of een lekker streampje aan op je vrije dag is dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:11
Na 5 succesvolle kwalificaties op rij, gaat het dit keer weer erg moeizaam, moet de laatst 5 potten winnen. Kans is groot dat dat niet gaat lukken :+
Dus maar weer 2000 puntjes sparen en kwalificeren deze week ipv WL spelen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:00
wErudite schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:36:
Waarom zoeken mensen het allemaal gelijk bij de game? Zelfreflectie is ook wel eens belangrijk :9
De opmerking over zelfreflectie vind ik vaak te makkelijk. Ik speel 5 of 6 wedstrijden mijn tegenstanders helemaal aan flarden. Het ging echt heel erg lekker. Totdat ik de wedstrijd moet spelen waarin ik kan promoveren. Vanuit het niets loopt deze wedstrijd heel anders dan de voorgaande potjes. Met de grootst mogelijke moeite weet ik 1-1 te spelen. Dan kan ik zelfreflecteren wat ik wil, maar ik heb er dan geen verklaring voor. Of het moet zo zijn dat de matchmaking zo werkt dat je bij een promotiewedstrijd gelinkt wordt aan een pittigere tegenstander van een hoger niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14:41
Moody2204 schreef op maandag 15 november 2021 @ 11:04:
[...]

De opmerking over zelfreflectie vind ik vaak te makkelijk. Ik speel 5 of 6 wedstrijden mijn tegenstanders helemaal aan flarden. Het ging echt heel erg lekker. Totdat ik de wedstrijd moet spelen waarin ik kan promoveren. Vanuit het niets loopt deze wedstrijd heel anders dan de voorgaande potjes. Met de grootst mogelijke moeite weet ik 1-1 te spelen. Dan kan ik zelfreflecteren wat ik wil, maar ik heb er dan geen verklaring voor. Of het moet zo zijn dat de matchmaking zo werkt dat je bij een promotiewedstrijd gelinkt wordt aan een pittigere tegenstander van een hoger niveau.
Het is toch hartstikke logisch dat je op randje van promotie tegen een zwaardere tegenstander komt? Dat je die dan verliest ligt 9/10 keer aan dat je net iets minder bent dan die speler. Dat is geen ramp ofzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:30:
[...]

Maar dat is ook niks nieuws. Vaak zat gezien dat zilver 1/goud 3 spelers betere rewards packen dan een elite speler in Fifa 20. Al waren mijn WL packs en picks driewerf niks destijds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
wErudite schreef op maandag 15 november 2021 @ 11:07:
[...]

Het is toch hartstikke logisch dat je op randje van promotie tegen een zwaardere tegenstander komt? Dat je die dan verliest ligt 9/10 keer aan dat je net iets minder bent dan die speler. Dat is geen ramp ofzo :9
Haha, bergrijp me niet verkeerd hoor: ik zie het ook zeker niet als een ramp, want uiteindelijk lukt het me toch wel een keer. Maar het was mij niet bekend of het ook inderdaad zo werkt met de matchmaking. Op zich inderdaad wel logisch natuurlijk. Al moet ik wel zeggen dat ik het verschil dan wel erg groot vond met mijn voorgaande potjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Moody2204 schreef op maandag 15 november 2021 @ 11:22:
[...]

Haha, bergrijp me niet verkeerd hoor: ik zie het ook zeker niet als een ramp, want uiteindelijk lukt het me toch wel een keer. Maar het was mij niet bekend of het ook inderdaad zo werkt met de matchmaking. Op zich inderdaad wel logisch natuurlijk. Al moet ik wel zeggen dat ik het verschil dan wel erg groot vond met mijn voorgaande potjes.
Matchmaking blijft sowieso een mysterieus iets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Matchmaking ok, maar dat van de één op de andere wedstrijd spelers geen pass meer kunnen geven vind ik het echte 'mysterie'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
Moody2204 schreef op maandag 15 november 2021 @ 11:04:
[...]

De opmerking dat het niet aan jezelf ligt vind ik tevens ook vaak te makkelijk.
Misschien leg jij jezelf wel onbewust meer druk op tijdens zo'n promotiepot, speel je gehaaster, speel je slordiger of niet je eigen stijl omdat je denkt 'shit, dit is een promotiepot waarin het altijd kut gaat'. Een beetje een self fulfilling prophecy. En dan een beetje confirmation bias dat je alleen de zaken die tegen je werken opvalt (slechte aannames, trage versnellingen ed) en die van de tegenstander (die net zo vaak gebeuren in zo'n pot) vallen je dan niet zo op.

De waarheid ligt ergens in het midden. Het is nooit helemaal aan de game te blamen, en nooit helemaal aan jezelf te blamen (al is het dat vaker dan dat het aan de game ligt). Het is menselijke natuur om jezelf onschuldig te verklaren, terwijl dat objectief gezien (zeker in fifa) maar zelden het geval is.

[ Voor 3% gewijzigd door Timk10 op 15-11-2021 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Timk10 schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:08:
[...]

De opmerking dat het niet aan jezelf ligt vind ik tevens ook vaak te makkelijk.
Misschien leg jij jezelf wel onbewust meer druk op tijdens zo'n promotiepot, speel je gehaaster, speel je slordiger of niet je eigen stijl omdat je denkt 'shit, dit is een promotiepot waarin het altijd kut gaat'. Een beetje een self fulfilling prophecy. En dan een beetje confirmation bias dat je alleen de zaken die tegen je werken opvalt (slechte aannames, trage versnellingen ed) en die van de tegenstander (die net zo vaak gebeuren in zo'n pot) vallen je dan niet zo op.

De waarheid ligt ergens in het midden. Het is nooit helemaal aan de game te blamen, en nooit helemaal aan jezelf te blamen (al is het dat vaker dan dat het aan de game ligt). Het is menselijke natuur om jezelf onschuldig te verklaren, terwijl dat objectief gezien (zeker in fifa) maar zelden het geval is.
Misschien heb je gelijk. Is het inderdaad het ene, maar ook het andere. Ook al heb ik mijn twijfels, de waarheid zal inderdaad wel in het midden liggen. Ik zeg overigens nergens dat het niet aan mezelf ligt. Ik benoem enkel dat ik dit opvallend vind, omdat het zeker niet voor het eerst is. Een waarschijnlijkere verklaring vind ik dat je bij die promotiewedstrijden gewoon altijd een hele sterke tegenstander krijgt. Zonder hier overigens een uitgebreide discussie over uit te willen lokken. Want ik vermaak me prima met deze editie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timk10
Moody2204 schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:27:
[...]

Misschien heb je gelijk. Is het inderdaad het ene, maar ook het andere. Ook al heb ik mijn twijfels, de waarheid zal inderdaad wel in het midden liggen. Ik zeg overigens nergens dat het niet aan mezelf ligt. Ik benoem enkel dat ik dit opvallend vind, omdat het zeker niet voor het eerst is. Een waarschijnlijkere verklaring vind ik dat je bij die promotiewedstrijden gewoon altijd een hele sterke tegenstander krijgt. Zonder hier overigens een uitgebreide discussie over uit te willen lokken. Want ik vermaak me prima met deze editie.
Ik herken je gevoel overigens hoor, laat daar geen misverstand over bestaan.
Maar ik probeer zo min mogelijk te focussen op de game en de bugs/glitches in die game, aangezien ik daar geen invloed op heb. Sinds ik me daar mee bezig houd, merk ik dat ik veel beter kan presteren in belangrijke potjes, zoals promotiepotten. Focussen op mijn eigen spel, niet zoeken naar hoe de game mij naait (ook al is het zo obvious), maar denken 'hoe kan ik dit voorkomen?'

Voorbeeld; je tegenstander speelt high press. Als je high press speelt, worden jouw eigen spelers niet alleen superman, maar je tegenstander wordt ook trager met aannames en wegdraaien. Dat is gewoon enorm obvious tijdens de game. Maar in plaats van dat ik dan mezelf ga opwinden over wat voor onzin het is dat 'high press' van mijn tegenstander ook invloed heeft op mijn spelers (en opwinden = boos worden = minder goed spelen), ga ik na wat ik kan doen om met die beperkingen te spelen. Oftewel, duels vermijden, 50/50 balls vermijden, meer lange ballen spelen, minder dribbelen. Natuurlijk niet vlekkeloos want soms is er simpelweg geen houden aan, maar het levert me zo verschrikkelijk veel meer op dan boos en geirriteerd voor m'n scherm zitten omdat mijn tegenstanders in modder vastzitten bij duels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Timk10 schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:51:
[...]

Maar ik probeer zo min mogelijk te focussen op de game en de bugs/glitches in die game, aangezien ik daar geen invloed op heb. Sinds ik me daar mee bezig houd, merk ik dat ik veel beter kan presteren in belangrijke potjes, zoals promotiepotten. Focussen op mijn eigen spel, niet zoeken naar hoe de game mij naait (ook al is het zo obvious), maar denken 'hoe kan ik dit voorkomen?'

Voorbeeld; je tegenstander speelt high press. Als je high press speelt, worden jouw eigen spelers niet alleen superman, maar je tegenstander wordt ook trager met aannames en wegdraaien. Dat is gewoon enorm obvious tijdens de game. Maar in plaats van dat ik dan mezelf ga opwinden over wat voor onzin het is dat 'high press' van mijn tegenstander ook invloed heeft op mijn spelers (en opwinden = boos worden = minder goed spelen), ga ik na wat ik kan doen om met die beperkingen te spelen. Oftewel, duels vermijden, 50/50 balls vermijden, meer lange ballen spelen, minder dribbelen. Natuurlijk niet vlekkeloos want soms is er simpelweg geen houden aan, maar het levert me zo verschrikkelijk veel meer op dan boos en geirriteerd voor m'n scherm zitten omdat mijn tegenstanders in modder vastzitten bij duels.
Dat is ook het beste wat je kunt doen inderdaad. Daar kan ik mezelf nog wel wat meer in ontwikkelen, als we dan toch praten over een stukje zelfreflectie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:36
Timk10 schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:51:
[...]

Vind het zelf knap als je met zo een instelling een game begint. Tot op heden kan ik er zelf absoluut niet tegen, want door de delay wordt 30% van de gameplay bestuurd door de game zelf. Hierdoor maak je bijvoorbeeld passen die je niet wilt, omdat het 3 seconden duurt voordat mijn speler de pass geeft. Je moet het gewoon vergelijken met een lagg in een shooter game. Als je iemand wilt schieten, je hebt hem in je vizier maar er is op dat moment lagg waardoor je diegene niet kan knallen omdat het hele potje bevriest dan heb je daar zelf geen invloed op. Dit wekt na een tijdje gewoon irritatie op.

Als je een game koopt, verwacht je dat je er het maximale uit kan halen. En als dat niet kan, dan kan je net zo goed een COM vs COM wedstrijd laten spelen. Na de patch is de responsiveness er echt niet beter op geworden, terwijl het wel zal moeten. Het ligt dan ook niet aan mijn internet, want al speel ik tegen een tegenstander waarbij ik 6 ms heb speelt het nog steeds 7 van de 10 keren bagger. Juist om deze reden haak ik sneller af met FUT, terwijl ik de voorgaande jaren echt iedere dag wel meer dan 10 potjes Rivals speelde. Nu doe ik het meer voor de rewards en niet meer voor het spelplezier helaas, terwijl het juist het omgekeerde moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Het is dat ik met een NL team speel maar anders had ik die Bergwijn kaart opgegeven, want gister was de verbinding in de friendlies zo ontzettend slecht dat het meer pijn bracht dan plezier. Een ping tonen van 15 ms, maar wel een seconde delay en acties die ik zeg gewoon helemaal niet uitvoeren waren wel de grootste pijnpunten.
Als ze de friendlies populairder wouden maken met deze doelstellingen, was dit zeker niet de manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Ik speel het spel nog niet vaak en heb verleden jaar overgeslagen maar altijd een fan van FIFA geweest. Echter heb ik het gevoel dat FUT steeds meer en meer een pay to win aan het worden is. Vroeger (div 1 vaak gehaald) speelde je nog in de lagere divisies tegen een tegenstander met max 2 topspelers. Ik zit nu in rang 7/8 en speel steeds maar 3 potjes per week dus dat schiet niet op. Echter kom ik nu met gemak tegenstanders tegen die een Haaland, Neymar en Messi alleen al als voorhoede hebben, dan heb ik het niet eens over de rest van het team. En als ze een "mindere" speler hebben zoals Depay dan is het meteen de ultra versie met pimpelpaarse kroontjes kaart.
9 van de 10 keer win ik wel, maar leuk is wat anders aangezien 1 aanval en schot op doel vaak met dit soort spelers meteen een doelpunt oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Pompi schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:33:
Het is dat ik met een NL team speel maar anders had ik die Bergwijn kaart opgegeven, want gister was de verbinding in de friendlies zo ontzettend slecht dat het meer pijn bracht dan plezier. Een ping tonen van 15 ms, maar wel een seconde delay en acties die ik zeg gewoon helemaal niet uitvoeren waren wel de grootste pijnpunten.
Als ze de friendlies populairder wouden maken met deze doelstellingen, was dit zeker niet de manier.
Friendlies waren bij mij ook een drama..
zowiezo wat doen de mensen daar ;)
Ik kwam puur voor die doelstelling, liet mn tegenstander er overduidelijk doorheen lopen met als gevolg dat ik dat van hun ook min of meer verwachtte.
Bij eentje duurde het tot de 80ste minuut voordat ik kon scoren...
Maar goed in 5 potjes was hij binnen...hopelijk snel leuke stats ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04:41
Robbio85 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:24:
[...]

Ik speel met Lloris. Gepackt en past precies met varane en Kimpembe. Prima tot nu toe, beter dan maignan imo. Wel paar rare kluts goals tegen waar Lloris compleet mis zit, maar zeer sporadisch. En ik vermoed dat dat meer aan de game ligt dan aan een specifieke keeper. Het liefst haal ik donna maar heb geen 60k over voor een keeper. Lloris blijft fijn staan totdat ik een keer iets beters pack.
Voor donnie op doel heb ik nog wel 250k over. Tijdje meegespeeld maar hij is echt wel van een ander level op dit punt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timk10
Lashrom schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:27:
[...]

Vind het zelf knap als je met zo een instelling een game begint. Tot op heden kan ik er zelf absoluut niet tegen, want door de delay wordt 30% van de gameplay bestuurd door de game zelf. Hierdoor maak je bijvoorbeeld passen die je niet wilt, omdat het 3 seconden duurt voordat mijn speler de pass geeft. Je moet het gewoon vergelijken met een lagg in een shooter game. Als je iemand wilt schieten, je hebt hem in je vizier maar er is op dat moment lagg waardoor je diegene niet kan knallen omdat het hele potje bevriest dan heb je daar zelf geen invloed op. Dit wekt na een tijdje gewoon irritatie op.

Als je een game koopt, verwacht je dat je er het maximale uit kan halen. En als dat niet kan, dan kan je net zo goed een COM vs COM wedstrijd laten spelen. Na de patch is de responsiveness er echt niet beter op geworden, terwijl het wel zal moeten. Het ligt dan ook niet aan mijn internet, want al speel ik tegen een tegenstander waarbij ik 6 ms heb speelt het nog steeds 7 van de 10 keren bagger. Juist om deze reden haak ik sneller af met FUT, terwijl ik de voorgaande jaren echt iedere dag wel meer dan 10 potjes Rivals speelde. Nu doe ik het meer voor de rewards en niet meer voor het spelplezier helaas, terwijl het juist het omgekeerde moet zijn.
Ja, eens dat de delay soms echt verschrikkelijk is. Het verschilt echter enorm per game/dag/tijdstip heb ik het idee. Als de gameplay ook maar enigszins clean is, vind ik het enorm enjoyable. Met delay probeer ik ook rekening te houden door minder left-stick-dribbling, minder one-touch passes en dergelijke. Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is in mijn opzicht beter dan gewoon maar proberen wat je altijd probeert en dan boos worden op de game dat het niet lukt.

En ik ben ook geen heilige, ik 'godverdomme' ook wel eens na een cheesy bounce back goal, maar dat hoort bij (competitive) gamen. Bij COD heb ik dat ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
monaldo schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:43:
Ik speel het spel nog niet vaak en heb verleden jaar overgeslagen maar altijd een fan van FIFA geweest. Echter heb ik het gevoel dat FUT steeds meer en meer een pay to win aan het worden is. Vroeger (div 1 vaak gehaald) speelde je nog in de lagere divisies tegen een tegenstander met max 2 topspelers. Ik zit nu in rang 7/8 en speel steeds maar 3 potjes per week dus dat schiet niet op. Echter kom ik nu met gemak tegenstanders tegen die een Haaland, Neymar en Messi alleen al als voorhoede hebben, dan heb ik het niet eens over de rest van het team. En als ze een "mindere" speler hebben zoals Depay dan is het meteen de ultra versie met pimpelpaarse kroontjes kaart.
9 van de 10 keer win ik wel, maar leuk is wat anders aangezien 1 aanval en schot op doel vaak met dit soort spelers meteen een doelpunt oplevert.
Met alle respect, maar zelfs als je enorm casual speelt is het zo enorm eenvoudig om een mooi, high rated, meta of semi-meta team te maken. De markt is dusdanig laag dat zelfs monsterkaarten zoals een RB Arnautovic, RTTK Amavi of RTTK El Sharaawy maar 30 of 40K kost. Of beesten zoals RTTK Vidal of Tonali voor rond de 60K. Iets wat, met alle rewards en sbc's en dergelijke, een schijntje is en voor letterlijk iedereen haalbaar. Een Haaland is gewoon fodder-price man. Meta-middenvelders als Llorente, amper 50K.

Zelfs als je misschien een uurtje per week spendeert zijn die spelers haalbaar. Tuurlijk duurt het dan wat langer dan bij gasten die elke dag een potje of 2 spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:06
Timk10 schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:34:
[...]

Met alle respect, maar zelfs als je enorm casual speelt is het zo enorm eenvoudig om een mooi, high rated, meta of semi-meta team te maken. De markt is dusdanig laag dat zelfs monsterkaarten zoals een RB Arnautovic, RTTK Amavi of RTTK El Sharaawy maar 30 of 40K kost. Of beesten zoals RTTK Vidal of Tonali voor rond de 60K. Iets wat, met alle rewards en sbc's en dergelijke, een schijntje is en voor letterlijk iedereen haalbaar. Een Haaland is gewoon fodder-price man. Meta-middenvelders als Llorente, amper 50K.

Zelfs als je misschien een uurtje per week spendeert zijn die spelers haalbaar. Tuurlijk duurt het dan wat langer dan bij gasten die elke dag een potje of 2 spelen.
Daar heb je ook gelijk het nadeel.. je hebt al snel een echt goed team bij elkaar.. de volgende upgrades zijn dan alleen niet meer te betalen (Ronaldo, mbappe, Messi en in mindere mate bijv een kante)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
https://www.futbin.com/22...&sort=ps_price&order=desc

Voor mensen die nog een boel Silvers in hun club hebben en er niks mee doen, wat een prijzen zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Timoo_FR schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:16:

Voor mensen die nog een boel Silvers in hun club hebben en er niks mee doen, wat een prijzen zeg
Combinatie van die nieuwe SBCs met silver stars ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Gurbuh schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:27:
[...]

Combinatie van die nieuwe SBCs met silver stars ofzo?
Ja ik denk het, echt niet normaal. Helaas geen 1 waardevolle (3k+) in m'n club haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Timk10 schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:34:
[...]

Hoe dan? Als ik een wedstrijd speel en win krijg ik ong 600 coins. Als ik dus 3-4 potjes per week speel is dat 2400 coins.......hoe krijg ik dan zo makkelijk 50k bij elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
monaldo schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:36:
[...]
Hoe dan? Als ik een wedstrijd speel en win krijg ik ong 600 coins. Als ik dus 3-4 potjes per week speel is dat 2400 coins.......hoe krijg ik dan zo makkelijk 50k bij elkaar?
Het is natuurlijk niet alleen spelen.. Maar je krijgt natuurlijk rewards voor het spelen van rivals/squad battles, objectives, seizoensvoortgang etc. Dan vliegen de pakjes (onverhandelbare) spelers je om de oren. Als je de onnodige (onverhandelbare) spelers dan op donderdag avond (of later) in de Marquee Matchups steek, dan heb je ook weer meer kans op verhandelbare spelers. En dan komt er natuurlijk nog een stukje packluck bij kijken. Maar het is allemaal niet zo heel moeilijk om wat coins te genereren op basis van regelmatig spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Rhain schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:51:
[...]

Het is natuurlijk niet alleen spelen.. Maar je krijgt natuurlijk rewards voor het spelen van rivals/squad battles, objectives, seizoensvoortgang etc. Dan vliegen de pakjes (onverhandelbare) spelers je om de oren. Als je de onnodige (onverhandelbare) spelers dan op donderdag avond (of later) in de Marquee Matchups steek, dan heb je ook weer meer kans op verhandelbare spelers. En dan komt er natuurlijk nog een stukje packluck bij kijken. Maar het is allemaal niet zo heel moeilijk om wat coins te genereren op basis van regelmatig spelen.
Mjah hij zegt 3-4 potjes per week, dat is wel héél weinig. Dat is zelfs minder dan casual volgens mij.
Al zou ik dan sowieso altijd 1 potje SB doen, dan heb je al een pack denk ik. Maar ja waar heb je dan een beter team voor nodig als je zo weinig speelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Timoo_FR schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:16:

Klopt niks van, wist dat ik Lucas Andersen had. Even gekeken en er stonden er op die 900 Buy Now waren. Terwijl die lijst hem voor 10k weer geeft. Dus denk glitch bij Futbin of ze hebben verkeerde waardes binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Pompi schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:57:
[...]

Klopt niks van, wist dat ik Lucas Andersen had. Even gekeken en er stonden er op die 900 Buy Now waren. Terwijl die lijst hem voor 10k weer geeft. Dus denk glitch bij Futbin of ze hebben verkeerde waardes binnen gekregen.
Ja voor silvers is Futbin niet optimaal. Die checken ze denk ik niet vaak genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Nou moet ik zeggen dat het ook wel redelijk simpel coins verdienen is dmv traden.

Nee, ik ben geen pro o.i.d. maar pak soms wel makkelijk 50k in een uurtje. Soms weet ik zelf niet eens hoe :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
wErudite schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:02:
Nou moet ik zeggen dat het ook wel redelijk simpel coins verdienen is dmv traden.

Nee, ik ben geen pro o.i.d. maar pak soms wel makkelijk 50k in een uurtje. Soms weet ik zelf niet eens hoe :9
Buy low, sell high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Heb al 250k gemaakt op Ramon azeez silver card. Mensen checken prijzen niet :)
Silvers zijn vaak makkelijk om easy winst te pakken. Allemaal rond 7/8uur.

[ Voor 32% gewijzigd door llovesoccerx7 op 15-11-2021 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nachtapotheker schreef op maandag 15 november 2021 @ 10:00:
Na 5 succesvolle kwalificaties op rij, gaat het dit keer weer erg moeizaam, moet de laatst 5 potten winnen. Kans is groot dat dat niet gaat lukken :+
Dus maar weer 2000 puntjes sparen en kwalificeren deze week ipv WL spelen :(
Uiteraard niet gelukt. Eerst 4 potten met overmacht gewonnen en de laatste uiteraard niet :')

Weer een uur van je leven verprutst voor niks.

[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 15-11-2021 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Je moet de laatste 4 potten winnen, je wint er 4 met overmacht en dan is het niet gelukt? Wut? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
wErudite schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:48:
Je moet de laatste 4 potten winnen, je wint er 4 met overmacht en dan is het niet gelukt? Wut? :9
Typo, moest er 5 winnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Wat ik ook echt uitermate storend vind tov van vorig jaar is dat je geen WL punten verzamelt in rivals als je al geplaatst bent. Vorig jaar kon je na het inleveren meteen weer door sparen. Hierdoor is het nog meer een grind als het een keer niet haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-09 21:04
je krijgt in div 2 al 300 punten per potje. niet zo huilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Beavbusi schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:32:
je krijgt in div 2 al 300 punten per potje. niet zo huilen
Ja das waar, maar dan zit je al gauw aan 18 potjes extra, want daarna moet je die 9 potten ook weer kwalificeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Mijn zoontje wil FIFA 22 voor de switch, maar is die versie überhaupt iets?
De reviews op internet geven lage punten en dan vooral, er is niks gewijzigd tov zijn voorganger(s).
Hij heeft er nog geen 1, dus ... De vraag is loont het zich voor hem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
lordloeder schreef op maandag 15 november 2021 @ 18:04:
Mijn zoontje wil FIFA 22 voor de switch, maar is die versie überhaupt iets?
De reviews op internet geven lage punten en dan vooral, er is niks gewijzigd tov zijn voorganger(s).
Hij heeft er nog geen 1, dus ... De vraag is loont het zich voor hem?
Beetje afhankelijk van hoe oud hij is en wat hij wil? Af en toe een paar potjes ballen lijkt het me wel ok voor. Als ie niet zoveel waarde hecht aan de de juiste spelers bij het juiste team dan kun je evt 21 halen ofzo. Al lijkt het dat die niet zoveel goedkoper is :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Leuk dagje weer, 7 potjes Rivals, 7 verloren. Waarom blijf ik maar belachelijk goede spelers tegenkomen in Divisie 4 :+

[ Voor 44% gewijzigd door Timoo_FR op 15-11-2021 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
llovesoccerx7 schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:26:
Heb al 250k gemaakt op Ramon azeez silver card. Mensen checken prijzen niet :)
Silvers zijn vaak makkelijk om easy winst te pakken. Allemaal rond 7/8uur.
Hoe dan, hele dag snipen? Leuke bezigheid.... :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
Augy schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:43:
[...]

Daar heb je ook gelijk het nadeel.. je hebt al snel een echt goed team bij elkaar.. de volgende upgrades zijn dan alleen niet meer te betalen (Ronaldo, mbappe, Messi en in mindere mate bijv een kante)
Denken in mogelijkheden, imo. Zoiets betekent namelijk ook dat je met relatief weinig moeite heel veel verschillende cards kan gebruiken, want bijna iedereen is cheap. Je kan voor 100K tot 200K briljante teams bouwen uit zowat elke top 5-competitie en eventueel zelfs Eredivisie en Liga Portugal. Zo heb ik ruim 100 wedstrijden gespeeld met Rttk Gravenberch in een hybrid met De Ligt, Dumfries, De Jong enzo. Als ie straks zn upgrades gehad heeft en een 86 is, ga ik weer zoiets doen.

Het is imo leuk om verschillende cards en setups te proberen. Er zijn maar een paar spelers die altijd in m’n team zitten. Eigenlijk alleen Theo Hernandez 86 als red champs pick want redpick+belachelijk goed en Abedi Pele omdat ik hem uit m’n hero upgrade packte. Voor de rest wissel ik regelmatig. Heb al LaLiga setups gehad, Ligue 1’s en nu tijdelijk overwegend Serie A want Baggio uit Icon Upgrade gepackt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Timk10 schreef op maandag 15 november 2021 @ 18:39:
[...]

Denken in mogelijkheden, imo. Zoiets betekent namelijk ook dat je met relatief weinig moeite heel veel verschillende cards kan gebruiken, want bijna iedereen is cheap. Je kan voor 100K tot 200K briljante teams bouwen uit zowat elke top 5-competitie en eventueel zelfs Eredivisie en Liga Portugal. Zo heb ik ruim 100 wedstrijden gespeeld met Rttk Gravenberch in een hybrid met De Ligt, Dumfries, De Jong enzo. Als ie straks zn upgrades gehad heeft en een 86 is, ga ik weer zoiets doen.

Het is imo leuk om verschillende cards en setups te proberen. Er zijn maar een paar spelers die altijd in m’n team zitten. Eigenlijk alleen Theo Hernandez 86 als red champs pick want redpick+belachelijk goed en Abedi Pele omdat ik hem uit m’n hero upgrade packte. Voor de rest wissel ik regelmatig. Heb al LaLiga setups gehad, Ligue 1’s en nu tijdelijk overwegend Serie A want Baggio uit Icon Upgrade gepackt
Klopt! Ik wissel veel van team en tactiek en heb al met bizar veel kaarten gespeeld, dat maakt het ook weer leuk :)

En ik kan bijv een speler tot 500k makkelijk halen, heb aantal otw kaarten (delaney, hakimi, Ramos) en rttf kaarten die geüpgraded worden dus alleen maar stijgen in prijs. Geld binnen halen door te spelen is vrij makkelijk te doen

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 15-11-2021 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Timoo_FR schreef op maandag 15 november 2021 @ 18:26:
Leuk dagje weer, 7 potjes Rivals, 7 verloren. Waarom blijf ik maar belachelijk goede spelers tegenkomen in Divisie 4 :+
Omdat het geen moeite kost om die spelers te halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
wErudite schreef op maandag 15 november 2021 @ 18:51:
[...]

Inderdaad + een beetje traden slim traden. Maak minimaal 100k tot 500k per dag dus met een week kan je al zo wat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Gurbuh schreef op maandag 15 november 2021 @ 18:08:
[...]

Beetje afhankelijk van hoe oud hij is en wat hij wil? Af en toe een paar potjes ballen lijkt het me wel ok voor. Als ie niet zoveel waarde hecht aan de de juiste spelers bij het juiste team dan kun je evt 21 halen ofzo. Al lijkt het dat die niet zoveel goedkoper is :{
Hij is pas 8 😉 dus de naam herkennen is al genoeg zullen we maar zeggen.
Ik neem aan dat je niet met 2 kinderen tegelijk op de FIFA switch variant tegelijk kunt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
wErudite schreef op maandag 15 november 2021 @ 18:51:
[...]

Met goede spelers bedoelde ik degene achter de knoppen haha, maar goed, ik kan er gewoon helemaal niks van dus ligt aan mezelf. Verlies net zelfs van een full Nederland Squad met Kelle Roos (69 rated) in de goal, nou dan wordt het echt tijd om de controller weg te leggen |:( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Timoo_FR schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:17:
[...]

Met goede spelers bedoelde ik degene achter de knoppen haha, maar goed, ik kan er gewoon helemaal niks van dus ligt aan mezelf. Verlies net zelfs van een full Nederland Squad met Kelle Roos (69 rated) in de goal, nou dan wordt het echt tijd om de controller weg te leggen |:( :+
Blijven oefenen! Komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
llovesoccerx7 schreef op maandag 15 november 2021 @ 18:53:
[...]

Inderdaad + een beetje traden slim traden. Maak minimaal 100k tot 500k per dag dus met een week kan je al zo wat kopen.
Dan ben ik benieuwd op wat voor manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
saert schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:43:
[...]

Dan ben ik benieuwd op wat voor manier?
Nja je moet wel wat ervaring hebben natuurlijk. En klein beginnen gaat wat langzamer maar als je eenmaal een ruime budget hebt om te traden kan het snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

OTW Malen is zonder reden aan het stijgen. Ingekocht voor 35K p/s en is nu bijna 45K. Prima profit, denk dat ik hem nog een weekje bewaar. Dortmund hoeft nog maar 1x te winnen voor de upgrade. Dan moet die wel sky high gaan. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-09 14:06
Ozz schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:15:
OTW Malen is zonder reden aan het stijgen. Ingekocht voor 35K p/s en is nu bijna 45K. Prima profit, denk dat ik hem nog een weekje bewaar. Dortmund hoeft nog maar 1x te winnen voor de upgrade. Dan moet die wel sky high gaan. :D
Vaak daalt die wanneer hij z'n upgrade heeft gekregen. Ik zou niet te lang wachten met de verkoop juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Die Coop opdrachten met scoor 6x met geplaats schot etc
Maakt het wat uit in welke gamemodus je deze speelt ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Altijd verkopen in de hype, Malen's kaart is ook met n upgrade geen 60k waard dus dan verkoopt iedereen 'm tegelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

AequitasII schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:32:
[...]

Vaak daalt die wanneer hij z'n upgrade heeft gekregen. Ik zou niet te lang wachten met de verkoop juist.
Als Dortmund straks 1-0 voor staat in de eerste helft gaat die gewoon richting 60K. Als ik er dan uit ga ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:42
Ozz schreef op maandag 15 november 2021 @ 21:42:
[...]

Als Dortmund straks 1-0 voor staat in de eerste helft gaat die gewoon richting 60K. Als ik er dan uit ga ben ik tevreden.
Ik ben precies hetzelfde van plan. Heb er een stuk of 4 op de stapel liggen.

----

Vorige week voor mijn doen stevig aan t traden geweest om RB Haaland te kunnen bekostigen.
Vandaag op de kop getikt.

Begint een kleurrijk geheel te worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3oiWbS1l6TfnJylbCKPMVaLK8tY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HAegvj8nhlSt1IIGnv5bPz7k.jpg?f=fotoalbum_large

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nou, ik moest er vanmiddag net over beginnen: de promotiewedstrijd.

Ik kon net bij winst weer promoveren naar div. 2 na een paar eenvoudige overwinningen. Kom ik in de promotiewedstrijd dus tegen een team met Cruyff, Messi, Son, Kanté, en nog een paar goeie... weg promotie weer. Kansloos eraf. Gaan we weer voor poging 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:48

DirtyBird

Praktiserend denker

Vorig seizoen was ik redelijk hard naar div 3 gestoomd. Begon nieuwe seizoen in 5. Ik ben nog geen sublevel verder. Af en toe win ik, maar dan verlies ik daarna gelijk weer.
Valt me ook op dat ik nog nooit 0-0 heb gespeeld. Ik speel nu heel behouden en op balbezit. Steevast: vanaf de 75e minuut een tegendoelpunt en dan snel erna een doelpunt zelf maken. Beide zeer dubieus/makkelijk.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
DirtyBird schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:28:
Vorig seizoen was ik redelijk hard naar div 3 gestoomd. Begon nieuwe seizoen in 5. Ik ben nog geen sublevel verder. Af en toe win ik, maar dan verlies ik daarna gelijk weer.
Valt me ook op dat ik nog nooit 0-0 heb gespeeld. Ik speel nu heel behouden en op balbezit. Steevast: vanaf de 75e minuut een tegendoelpunt en dan snel erna een doelpunt zelf maken. Beide zeer dubieus/makkelijk.
Hier vergelijkbaar. Had div. 1 gehaald, dus nu in 3 gestart. De eerste potjes won ik ook nauwelijks. Ineens begon het toch te lopen, tot aan de promotiewedstrijden. Dat was in seizoen 1 ook zo en nu weer. Uiteindelijk klim ik wel omhoog, maar om de promotiewedstrijd te winnen moet ik kennelijk boven mezelf uit stijgen wat vaker niet lukt dan wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Mja die discussie over matchmaking geloof ik wel. Het maakt me niet uit of ik verlies of win.
Als mn tegenstander geslepen spel speelt en wint, prima. Maar vaak komt het erop neer dat mijn spelers ineens geen bal meer onderscheppen, weglopen van hun positie of dat tegenstanders een 180° doelpunt van 25 meter maken, terwijl ik een 1-op-1 met de keeper naast weet te pingelen. Dan knakt er bij mij wel iets en wordt het frustrerend.

Ik denk eerlijk gezegd dat geld uitgeven goed is voor je odds, maar dat is natuurlijk wel aluhoedje tot de max.

Het scheelt wel om heel traag te spelen. De tegenstander moet dan ook vertragen en dan vallen de belachelijke goals wel mee.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
DirtyBird schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:44:
Mja die discussie over matchmaking geloof ik wel. Het maakt me niet uit of ik verlies of win.
Als mn tegenstander geslepen spel speelt en wint, prima. Maar vaak komt het erop neer dat mijn spelers ineens geen bal meer onderscheppen, weglopen van hun positie of dat tegenstanders een 180° doelpunt van 25 meter maken, terwijl ik een 1-op-1 met de keeper naast weet te pingelen. Dan knakt er bij mij wel iets en wordt het frustrerend.

Ik denk eerlijk gezegd dat geld uitgeven goed is voor je odds, maar dat is natuurlijk wel aluhoedje tot de max.

Het scheelt wel om heel traag te spelen. De tegenstander moet dan ook vertragen en dan vallen de belachelijke goals wel mee.
Kan je vertellen, geld maakt geen reet uit 🤣

Mijn probleem zit altijd in de laatste minuten, speel dan nog zo vaak gelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:42
Augy schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:51:
[...]

Kan je vertellen, geld maakt geen reet uit 🤣

Mijn probleem zit altijd in de laatste minuten, speel dan nog zo vaak gelijk
Indd. Geld maakt geen klap uit.
Ik ken mensen die Neymar en Mbabpe uit een pakje trekken. En mijn duurste kaart was gold Theo Hernandez..
RNG can be a bitch en vaak wordt dat onderschat en gaan mensen patronen zien die niet bestaat.

Ik speel fanatiek poker. En sommige dagen lijkt t alsof je constant de lul bent. Je verliest constant je 80/20's en voor je gevoel mag dat maar eens in de 5x gebeuren.
Maar RNG gaat om grote getallen.

Als ik 50 keer gooit met een dobbelsteen is de kans dat je 6x 6 achter elkaar gooit nihil.

Doe dat 100.000.000x en dan blijkt 6x6 voorbij zien komen ineens niet zo onmogelijk als t lijkt.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
DirtyBird schreef op maandag 15 november 2021 @ 22:44:

Geld denk ik ook niet meer zo
Markt is toch fock up
Maar dat spelers (vooral mijn backs ) opeens nergens staan
Of instappen op een vaag moment
Of CV opeens heel diep staan
Gebeurd echt te vaak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:36
Je zou bijna a lá Cruijf de keeper als veldspeler willen inzetten, houden echt geen bal meer tegen. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
joostmakaay schreef op maandag 15 november 2021 @ 23:40:
Je zou bijna a lá Cruijf de keeper als veldspeler willen inzetten, houden echt geen bal meer tegen. :')
Donnaruma. Mand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

@Markvd1984 @Marcvz ik bedoel niet dat geld uitgeven betere spelers geeft, maar direct dat geld uitgeven je een soort bonus geeft.
Bijv. al je stats x110% of dat het slecht lopen van spelers/onderscheppen van ballen een soort straf is omdat je gierig bent :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Win or lose, ik vind er deze dagen weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSuperLAW
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-09 09:19
Helaas mijn laatste potje verloren in mijn quali voor weekend league :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 14:20
Hier een beginners vraagje:
Ik speel maar occasioneel en heb dus maar een beperkt budget. Na lang doorsparen kan ik eindelijk A. Davies RBreaker kopen voor men Bundesliga squad.
Nu lees ik vanalles over een marketcrash tegen black friday en de huidige markt die doldraait… Is het nu een goed moment denken jullie? Op de gekende sites kan ik geen gegevens meer vinden van de RBreaker kaarten van fifa21, dus ik weet niet goed welke tendens te verwachten…. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 08:10
trees schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 08:50:
Hier een beginners vraagje:
Ik speel maar occasioneel en heb dus maar een beperkt budget. Na lang doorsparen kan ik eindelijk A. Davies RBreaker kopen voor men Bundesliga squad.
Nu lees ik vanalles over een marketcrash tegen black friday en de huidige markt die doldraait… Is het nu een goed moment denken jullie? Op de gekende sites kan ik geen gegevens meer vinden van de RBreaker kaarten van fifa21, dus ik weet niet goed welke tendens te verwachten…. Alvast bedankt!
Vorig jaar was er geen crash met black Friday. Dat was toen een paar weken ervoor.
Denk dat de crash nu ook al is geweest.

EA verneukt het spel en de markt zelf met al die gekleurde kaarten. Het kan niet zo zijn dat een Bamba betere stats heeft dan Neymar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
triple20 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:10:
[...]

Vorig jaar was er geen crash met black Friday. Dat was toen een paar weken ervoor.

EA verneukt het spel en de markt zelf met al die gekleurde kaarten. Het kan niet zo zijn dat een Bamba betere stats heeft dan Neymar.
Dan kan je het hele jaar met dezelfde player pool spelen, leuk :Z

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
Stats zeggen ook niet alles. lengte/gewicht/body type/animaties etc. speelt ook mee.
En dan is Neymar ook nog 5/5.
Bamba is niet beter dan Neymar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
triple20 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:10:
[...]

Kaliber was vorig jaar het toppunt 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Ik ben weer in de Elite divisie terecht gekomen... En nu? :9

Hopelijk komen er wat meer doelstellingen binnenkort.

En die special cards maken de game juist leuk imo, dan heb je wat om voor te spelen (doelstellingen & sbc's bijv.)

[ Voor 33% gewijzigd door wErudite op 16-11-2021 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Weet je wat ook raar is zit je in divisie 5...
Dan kan je de doelstelling om XP voor divisie 8 te halen niet unlocken.
Die zou toch standaard unlockt moeten zijn als je in een hogere divisie zit...

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Ja dat had ik dus ook al, ik kreeg die van divisie 3 maar die van divisie 5 en 8 kan je niet halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gurbuh
Markvd1984 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:28:
[...]

Kaliber was vorig jaar het toppunt 😂
Doe maar lekker viben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Wii4all schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:57:
Weet je wat ook raar is zit je in divisie 5...
Dan kan je de doelstelling om XP voor divisie 8 te halen niet unlocken.
Die zou toch standaard unlockt moeten zijn als je in een hogere divisie zit...
Ik denk niet dat die XP punten de doorslag gaan geven in het eind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Zo dan, ik krijg even m'n oren gewassen in divisie 2 zeg. Vorig seizoen elite division, ik kom nou nog niet eens op een 2-win streak in div 2 haha.

Moet wel echt beter gaan worden merk ik al wel. Veel spelers beginnen echt goed te worden nu ze de game steeds beter snappen. Moet echt even een paar extra skillmoves en runs in mijn spel slijpen want ik ben veel te voorspelbaar inmiddels heb ik het idee. Misschien ook maar eens ouderwets 4-3-3 (1 CAM, 1 B2B en 1 DM). Iemand die dit speelt en er ervaring mee heeft?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Timk10 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:26:
Zo dan, ik krijg even m'n oren gewassen in divisie 2 zeg. Vorig seizoen elite division, ik kom nou nog niet eens op een 2-win streak in div 2 haha.

Moet wel echt beter gaan worden merk ik al wel. Veel spelers beginnen echt goed te worden nu ze de game steeds beter snappen. Moet echt even een paar extra skillmoves en runs in mijn spel slijpen want ik ben veel te voorspelbaar inmiddels heb ik het idee. Misschien ook maar eens ouderwets 4-3-3 (1 CAM, 1 B2B en 1 DM). Iemand die dit speelt en er ervaring mee heeft?
Ik speel momenteel al zo'n 20+ potjes 4321, op aanraden van mijn broertje omdat hij dit in de vorige FIFA's altijd speelde :P Bevalt best prima en ik gebruik inderdaad 1 middenvelder die mag aanvallen (Fekir), 1 middenvelder die af en toe naar voren mag (Llorente) en 1tje die alleen moet verdedigen (Kante). Maar ik merk dat ik de waarde van Fekir niet echt zie in deze rol, komt denk ik vooral door zijn fysiek, de weg naar het doel is namelijk langer dan wanneer ik hem opstel als CAM in 4231 :+ dus komt het aan op mijn dribbel/skillmove technieken en die bezit ik niet echt haha 8)7 Dus probeer ik vaak van afstand te schieten, maar veel van zijn schoten belanden op de paal of lat helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Timoo_FR schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:56:
[...]

Ik speel momenteel al zo'n 20+ potjes 4321, op aanraden van mijn broertje omdat hij dit in de vorige FIFA's altijd speelde :P Bevalt best prima en ik gebruik inderdaad 1 middenvelder die mag aanvallen (Fekir), 1 middenvelder die af en toe naar voren mag (Llorente) en 1tje die alleen moet verdedigen (Kante). Maar ik merk dat ik de waarde van Fekir niet echt zie in deze rol, komt denk ik vooral door zijn fysiek, de weg naar het doel is namelijk langer dan wanneer ik hem opstel als CAM in 4231 :+ dus komt het aan op mijn dribbel/skillmove technieken en die bezit ik niet echt haha 8)7 Dus probeer ik vaak van afstand te schieten, maar veel van zijn schoten belanden op de paal of lat helaas...
Ja, ook veel 4-3-2-1 gespeeld, maar merk dat ik veel meer moeite heb met formaties zonder echte CAM. 4-2-3-1 werkte redelijk, 4-2-2-2 met twee CAM's die wat wijder staan kan ik ook redelijk mee overweg en met 4-3-1-2 kan ik ook goed.

Maar momenteel lukt er vrij weinig in deze formaties. Tegenstander lezen mijn aanvalsplan zo enorm goed dat ik wat nieuws wil proberen. Misschien de uber-sweatlord favorite 3-5-2, maar dan wordt chemistry een uitdaging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
Timk10 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:05:
[...]

Ja, ook veel 4-3-2-1 gespeeld, maar merk dat ik veel meer moeite heb met formaties zonder echte CAM. 4-2-3-1 werkte redelijk, 4-2-2-2 met twee CAM's die wat wijder staan kan ik ook redelijk mee overweg en met 4-3-1-2 kan ik ook goed.

Maar momenteel lukt er vrij weinig in deze formaties. Tegenstander lezen mijn aanvalsplan zo enorm goed dat ik wat nieuws wil proberen. Misschien de uber-sweatlord favorite 3-5-2, maar dan wordt chemistry een uitdaging.
Ik weet precies wat je bedoelt, bij mij komt in 4321 Kante bijvoorbeeld te vaak aan de bal en die heeft geen bijster goede passing waardoor ik 9/10 keer de bal kwijt raak en mijn belangrijkste CVM dus ook meteen weg is. En ik heb inderdaad ook al van alles geprobeerd maar ik merk dat het elke keer een paar potjes goed gaat en dat er dan weer 5 of misschien wel 10 achter elkaar helemaal niks lukt. :+ 3-5-2 ook geprobeerd maar dat liep ook niet helemaal lekker op de een of andere manier 8)7

Gooi je team + eventueel budget trouwens ff hier als je wil, kijk ik ff mee wat je ermee kan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Timoo_FR op 16-11-2021 16:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Timoo_FR schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:11:
[...]

Ik weet precies wat je bedoelt, bij mij komt in 4321 Kante bijvoorbeeld te vaak aan de bal en die heeft geen bijster goede passing waardoor ik 9/10 keer de bal kwijt raak en mijn belangrijkste CVM dus ook meteen weg is. En ik heb inderdaad ook al van alles geprobeerd maar ik merk dat het elke keer een paar potjes goed gaat en dat er dan weer 5 of misschien wel 10 achter elkaar helemaal niks lukt. :+ 3-5-2 ook geprobeerd maar dat liep ook niet helemaal lekker op de een of andere manier 8)7
Je kan evt nog kijken naar 4-1-2-1-2(2). Dan heb je toch een echte CDM (voor jou Kante) en 2 CM's en een CAM. Zo staat het bijvoorbeeld (ingame) bij mij:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f7FykkelvT3Ko7kTDadIVO3trqI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DDFKruMkrLHD8YO0H3ztq4Qn.png?f=user_large

Ik vind dit naast 4-2-3-1 de fijnste formatie. Al is dat natuurlijk persoonlijk. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Laatst online: 20-09 20:41
Sinds gisteren gaan spelen in een 3-5-2 opstelling, met de instellingen van Auziomf. Best leuk om een keer met 3 achterin te spelen......in al die jaren Fifa zelden gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Timoo_FR schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:11:
[...]

Gooi je team + eventueel budget trouwens ff hier als je wil, kijk ik ff mee wat je ermee kan :)
Zit nu op werk, dat ivm VPN enzo lastig haha.

Speel nu als volgt;
-----------Baggio---------
Abedi Pele - Benzema POTM - Fekir
-------RB Nkunku -----Verratti RB----
IF Hernandez-IF Upamecano-RB Dante-IF Atal

IF Hernandez en IF Atal zijn red picks, dus die wil ik graag houden. Sowieso graag zoveel mogelijk first owners in het team (Daarom ook Baggio, uit Icon Upgrade, en Pele uit Hero upgrade, al is hij sws beest).
Heb ook nog wel genoeg andere opties in mijn club (RB Arnautovic, POTM Simeone, red pick Carrasco, Bernardo Silva RTTK, Mahrez flashback onder andere).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Hebben jullie trouwens timed finishing aan of uit staan? En weet iemand of het verschil maakt als je het uit hebt staan zoals ik? Is pas mijn eerste FIFA met dit dus voor mij flink oefenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Timk10 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:26:
[...]

Zit nu op werk, dat ivm VPN enzo lastig haha.

Speel nu als volgt;
-----------Baggio---------
Abedi Pele - Benzema POTM - Fekir
-------RB Nkunku -----Verratti RB----
IF Hernandez-IF Upamecano-RB Dante-IF Atal

IF Hernandez en IF Atal zijn red picks, dus die wil ik graag houden. Sowieso graag zoveel mogelijk first owners in het team (Daarom ook Baggio, uit Icon Upgrade, en Pele uit Hero upgrade, al is hij sws beest).
Heb ook nog wel genoeg andere opties in mijn club (RB Arnautovic, POTM Simeone, red pick Carrasco, Bernardo Silva RTTK, Mahrez flashback onder andere).
Lekker team zeg, daar heb ik niet echt veel op aan te merken haha. Ja dat Fekir bij als LAM of RAM niet echt lekker speelt, maar dat is denk ik echt persoonlijk dan :) Marquinhos of Kimpembe voor Dante misschien wel een optie, al weet ik niet hoe goed Dante is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
Timoo_FR schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:39:
[...]

Lekker team zeg, daar heb ik niet echt veel op aan te merken haha. Ja dat Fekir bij als LAM of RAM niet echt lekker speelt, maar dat is denk ik echt persoonlijk dan :) Marquinhos of Kimpembe voor Dante misschien wel een optie, al weet ik niet hoe goed Dante is :9
Dante is echt een beest. Maar dat zijn Marquinhos en Kimpembe ook, maar ik wil een beetje vermijden dat mijn hele team zo'n standaard saai meta-teampje wordt met alleen maar dezelfde spelers die iedereen gebruikt. Natuurlijk heb ik ook een paar uber-meta spelers zoals Fekir, Hernandez en Pele, maar probeer ook een beetje een persoonlijk tintje te houden. Dante is ook echt het probleem niet in het team.

Fekir staat op de zijkant omdat Benzema op 10 echt een ware koning is, en eigenlijk staat Fekir erin omdat het chemistry-technisch wel handig is. Grootste probleem heb ik eigenlijk met Baggio. Wil hem er eigenlijk niet uit halen want First Owner Icon, maar hij is zwaar matig man. Hij is zeker bruikbaar, maar voor een 89 rated icon met 4*/5* is hij echt onder de maat. Zegt ook genoeg dat hij maar 300K is op de market.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Besloten om alweer te stoppen met fifa, vind de laatste 2 weken er echt al geen bal meer aan.

We zijn weer helemaal terug bij af met alleen maar verdedigen en lijkt wel of met de dag de community weer meer toxic word. Zelf enorm tryharden in normale friendly potjes.

De weinige vrije tijd ga ik niet meer besteden aan irritatie :) vond ook meer een grind worden naar steeds 7 wins halen.

Jammer want vond begin van deze fifa echt super met vlot aanvallend combinatie voetbal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Traeces schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:10:
Besloten om alweer te stoppen met fifa, vind de laatste 2 weken er echt al geen bal meer aan.

We zijn weer helemaal terug bij af met alleen maar verdedigen en lijkt wel of met de dag de community weer meer toxic word. Zelf enorm tryharden in normale friendly potjes.

De weinige vrije tijd ga ik niet meer besteden aan irritatie :) vond ook meer een grind worden naar steeds 7 wins halen.

Jammer want vond begin van deze fifa echt super met vlot aanvallend combinatie voetbal :)
Herkenbaar hoor. Ik dacht net ik ga eens voor de grap een FUT friendly spelen, na 20 minuten stond het 3-4 voor mij, bij rust 3-7 en de eindstand was 3-11. Beide keepers hielden letterlijk geen enkele bal tegen, echt kansloos gewoon. Geef mij de keepers van de eerste versie van FIFA 22 maar weer hoor, toen waren ze echt allemaal grandioos goed maarja vond ik toch echt wel leuker / meer uitdagend :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Ik ga nog voor m'n jaarlijkse missie, en dat is Messi.

Zodra die binnen is zien we wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-10-2023
Treases,
Dat had ik bijna ook :)
Maar heb juist door te verdedigen na 24 verliespartijen,weer een twee potjes gewonnen en 1 gelijk gespeeld en da's ook wel eens leuk.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Augy schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:30:
Ik ga nog voor m'n jaarlijkse missie, en dat is Messi.

Zodra die binnen is zien we wel
Hoe is Messi overigens dit jaar?

En Bamba Rb, iemand die hem in de spits speelt?

Twijfel tussen 2 team.
1.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kqfSmjbpuWbLEG52Yc8r7ntiF9w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eIxrMVr7qHXqjDYuqXISmdAV.jpg?f=fotoalbum_large

2.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8hQlg8Lvk-e5zT2SThcqXvvGciQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ekTIU0SfVKm14BzQtq28XwNI.jpg?f=fotoalbum_large

Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Augy schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:58:
[...]

Hoe is Messi overigens dit jaar?

En Bamba Rb, iemand die hem in de spits speelt?

Twijfel tussen 2 team.
1.
[Afbeelding]

2.
[Afbeelding]

Wat zouden jullie doen?
Team 1. Bamba speelt fucking chill vind ik en Messi is ook echt een gamechanger (duh :+) als ik de verhalen zo hoor/lees :)
Pagina: 1 ... 40 ... 128 Laatste