Nooit iets leuks bij voor Serie A - bij Rulebreakers en TOTW is het ook jankenTimoo_FR schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:59:
Niet de juiste stats maar als het goed is wel het juiste team...
[Afbeelding]
https://www.instagram.com/p/CWLQ5MhscAk/
Als die kaarten van Militao en St Juste echt zo worden dan denk ik dat ik maar even wacht met het kopen van Marquinhos
Ja triest he, helemaal dat Dybala er niet eens bij zit, samen met Pogba toch wel hét gezicht van Adidas volgens mij maarja…forzaracing schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 18:05:
[...]
Nooit iets leuks bij voor Serie A - bij Rulebreakers en TOTW is het ook janken
Komt er niet nog een team 2?Timoo_FR schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 18:12:
[...]
Ja triest he, helemaal dat Dybala er niet eens bij zit, samen met Pogba toch wel hét gezicht van Adidas volgens mij maarja…
De zandbak modus staat weer aan vanavond, lekker voetballen
Pfff matchmaking etc is wel super traag vanavond zeg daar mag EA wel is wat geld insteken ipv die promos
Burp
Klopt het dat die stats naar verloop van tijd wijzigen? Of zit ik hier compleet mis?
Wat een belachelijke verhouding. Maar één schamele Serie A speler?
Dat klopt, en ik lees net dat die kaarten pas in april hun laatste upgrade krijgen, dus je hebt er vrij weinig aantheman36 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 19:58:
[...]
Klopt het dat die stats naar verloop van tijd wijzigen? Of zit ik hier compleet mis?
1 december +5 op hun designated stat en +1 op de andere stats.
dit was al de eerste upgrade.
1 december de 2e
en april de 3e en laatste
1 december de 2e
Ja precies, 1 december dalen dus enkele status weer en stijgen andere stats daarvoor in de plek?cubert20 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 20:14:
1 december +5 op hun designated stat en +1 op de andere stats.
1 december de 2e
Als ik het goed begrijp stijgen de andere stats ook gewoon 1 naast de stat die 5 stijgt.theman36 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 20:43:
[...]
Ja precies, 1 december dalen dus enkele status weer en stijgen andere stats daarvoor in de plek?
Geen 1 keer de wl gehaald vorig seizoen . Nu eindelijk eens door en opzich ging het me prima af. Ik vind het zelfs bijzonder dat sommige spelers uberhaupt door de playoffs zijn gekomen. Bij rank 3 (na 3 penalty shootouts achter elkaar verloren te hebben) maar gestopt. Player picks waren waardeloos en de 3 speler totw pakket ook. Helaas
Veel serie A spelers hier...
Ik zit te denken om m'n voorhoede trio om te zetten naar:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZgfAgH57aUkd9xl2L3Aco3mG.jpg?f=user_large)
Ik maak me alleen wat zorgen over die correa otw, is dat wat?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZgfAgH57aUkd9xl2L3Aco3mG.jpg?f=user_large)
Had hem in draft op cam ,vond hem erg goedAugy schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:46:
[Afbeelding]
Liep goed diep ,goed schot en won fysieke duels
20 potjes verder, 1 gewonnen. Top hoor echt leuk zo 🙃
Is er weer een YouTuber actief die stimuleert
Om met ,8 man achterin te hangen ?
Echt alleen maar in Rivals niet normaal
En alsof we nog niet genoeg CDM alternatieven hebben - RTTK Vidal & Tonali, Rulebreaker Kessie, man manBramViking schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 20:03:
Wat een belachelijke verhouding. Maar één schamele Serie A speler?
Ik snap de Bergwijn opdracht niet
Wat bedoelen ze met "10,spelers ""
Moet ik dan 10 spelers opstelling die 80 dribbling hebben ,?
Heb 2 Kanes, 2 Lukaku's en 2 Kimmichs op de transferlijst staan.
Zie dat fodder prijzen stijgen, kan ze nu verkopen met 60k winst.
Of denken jullie dat de prijzen verder zullen stijgen?
Ik ging er ook continu vanaf vanavond, controller de kast in.. kreeg ook de meeste gekke goals tegen, zo frustrerend 🤣Timoo_FR schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 22:09:
20 potjes verder, 1 gewonnen. Top hoor echt leuk zo 🙃
Ja en als het ff kan ook 10 die die 2 andere stats ook hebben, dan gaat het wat sneller. Heb 'm net ff gedaan. Was vrij makkelijk te halen (je hoeft je potjes niet eens te winnen). Dus dan is zo'n kaartje mooi meegenomen.Markvd1984 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 22:24:
Net potje tegen di natale hero. Die man is niet te stoppen zeg.
Gelukkig was foden IF ook on fire, 5-5, 5x foden, 5x di natale 🤣
Waarschijnlijk dalen ze weer als de Icon actie is verlopen zondag. Ik verwacht nog wel een goede marktcrash komende week.Robbio85 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 22:36:
Heb 2 Kanes, 2 Lukaku's en 2 Kimmichs op de transferlijst staan.
Makkelijkste is goed voetballende backs op CV zetten (het is max teamgeest), dan kom je er met de andere posities ook wel aan.Moody2204 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 23:31:
[...]
Ja en als het ff kan ook 10 die die 2 andere stats ook hebben, dan gaat het wat sneller. Heb 'm net ff gedaan. Was vrij makkelijk te halen (je hoeft je potjes niet eens te winnen). Dus dan is zo'n kaartje mooi meegenomen.
Als je alles tegelijk doet ben je na 5 keer golden goal klaar.
Ik heb ze allebei 😅Augy schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 00:03:
Net potje tegen di natale hero. Die man is niet te stoppen zeg.
Klopt, heel irritant. En alleen maar tegen mensen die Mark heten.Markvd1984 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 22:10:
Is er weer een YouTuber actief die stimuleert
Kom weer die tering play offs niet door. Hele avond gespeeld tegen dropback losers. De lol is er nu wel echt van af.
Geen zin en motivatie om weer die 2000 punten te grinden. Sla een weekend over, kutspel.
Geen zin en motivatie om weer die 2000 punten te grinden. Sla een weekend over, kutspel.
Ik snap je frustratie helemaal. Heb het vorige seizoen 3x de WL niet gehaald, ondanks dat ik het seizoen afsloot als div. 1 speler. Uitermate frustrerend ja.Ozz schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 02:05:
Kom weer die tering play offs niet door. Hele avond gespeeld tegen dropback losers. De lol is er nu wel echt van af.
@saert geen reactie ? Hij zegt hetzelfde als mij en hij heet geen mark ?Ozz schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 02:05:
@Ozz heel zwart wit saert is het niet eens met die "dropback dingen
Wss speelt hij ook zo vandaar de reactie op mijn post
Nu duurt het ook nog langer je moet nu 2000 halen ipv van 1500Moody2204 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 06:53:
[...]
Ik snap je frustratie helemaal. Heb het vorige seizoen 3x de WL niet gehaald, ondanks dat ik het seizoen afsloot als div. 1 speler. Uitermate frustrerend ja.
Wl was veel makkelijkere dan de playoffs heel vreemd
Haha zo lekker is dat 😃Joosie200 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 07:50:
Goretzka bracht me weinig anders dan coins verliezen dus op de transferlist voor 3 dagen.
[Afbeelding]
Het bod was 6k met nog 1 dag te gaan toen ik ging slapen. Check vanochtend en iemand heeft de verkeerde knop gebruikt.
Heeft hier iemand ervaring met Solskjear hero? Ik had Werner (zijn gouden kaartje) in de spits en nu dus Solskjear, maar heb zo mijn twijfels. Werner leek makkelijker het net te vinden dan Ole.
Gaat ook gewoon door, win geen enkel potje meer in zowel 3-5-2 als 4-3-1-2 🤔Augy schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 22:57:
[...]
Ik ging er ook continu vanaf vanavond, controller de kast in.. kreeg ook de meeste gekke goals tegen, zo frustrerend 🤣
Loopt hier ook voor geen meter. Irritante is dat ik de vinger er niet op kan leggen waarom 😅 Heb vaak onbewust na een goede periode dat je nog beter probeert te worden wat natuurlijk logisch is. Maar werkt eerder averechts omdat je je ‘standaard’ dingen dan vergeer. Vanavond maar gewoon even verstand op 0 en spelen.
Ik heb Correa ook (als red pick) maar niet veel mee gespeeld. Simeone viel me tegen.Augy schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:46:
[Afbeelding]
Persoonlijk vind ik het fijn om een links- en rechtsbenige spits te hebben. Ik kan je daarom de Zaniolo SBC van harte aanbevelen. Hij is eigenlijk een CAM maar speelt bij mij als linkerspits en hij bevalt me erg goed. Eventueel kun je 'm ook eens omwisselen met Dybala om te experimenteren.
Misschien omdat dat komt omdat jij altijd wel wat te zeuren hebt over hoe klote de gameplay wel niet is. Je gooit altijd alles op andere personen en hun tactieken. Maar het ligt nooit aan jou.Markvd1984 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 07:13:
[...]
@saert geen reactie ? Hij zegt hetzelfde als mij en hij heet geen mark ?
@Ozz heel zwart wit saert is het niet eens met die "dropback dingen
Wss speelt hij ook zo vandaar de reactie op mijn post
Mijn advies? Of stop met het constante geklaag en kijk eens naar jezelf, of stop gewoon met FIFA spelen en ga lekker wat ander spelen.
Blijkbaar is het niet helemaal je ding. Daarnaast, over het algemeen is de FIFA community zo rot als maar zijn kan, dat is ook al jaren zo. Dus je weet volgens mij heel goed op voorhand waar je elk jaar aan begint.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ik kijk heel erg na mezelf ik verlies genoeg op kwaliteitPartypooper schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:20:
[...]
Misschien omdat dat komt omdat jij altijd wel wat te zeuren hebt over hoe klote de gameplay wel niet is. Je gooit altijd alles op andere personen en hun tactieken. Maar het ligt nooit aan jou.
Mijn advies? Of stop met het constante geklaag en kijk eens naar jezelf, of stop gewoon met FIFA spelen en ga lekker wat ander spelen.
Blijkbaar is het niet helemaal je ding. Daarnaast, over het algemeen is de FIFA community zo rot als maar zijn kan, dat is ook al jaren zo. Dus je weet volgens mij heel goed op voorhand waar je elk jaar aan begint.
En ik klaag aanzienlijk minder
Alleen waar ik over klaag ,klagen anderen ook over schijnbaar
Voor mijn post waren er genoeg post over het verdedigende spel
Maar omdat ik afgelopen seizoen veel klaagde valt dat op
Lees maar is goed terug ventje de dingen die ik zeg
Zijn ook al door anderen gezegd
En nee ik stop niet met FIFA , ik hoop/wil dat het beter word
Maargoed de volgende die klaagt over gameplay tactiek etc
Verwacht ik wel dat je daar ook op reageert anders is het persoonlijk en dat is wel sneu
YupMarkvd1984 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 22:24:
Je mag 1 leen speler opstellen
Ik heb alleen maar spelers opgesteld die aan de 3 eisen voldoen en zet bijv mbappe leen als cv neer
Net 1 potje getest en bij alle accs 1 erbij dus nog 4 potjes 3n ik heb hem
Burp
Had hem idd al gehaaldWii4all schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:40:
[...]
Yup
Ik heb alleen maar spelers opgesteld die aan de 3 eisen voldoen en zet bijv mbappe leen als cv neer
Was vrij simpel
Thnx voor de tip
Zo heb ik het ook gedaan, en de meeste mensen snappen ook wel om gewoon 1 goal te maken en klaar te zijn . Ik had gewoon spitsen achterin gezet, om alle 3 de deelobjectives te gelijk te doen. Was na 6 potjes klaar.Wii4all schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:40:
[...]
Yup
Jammer trouwens van bergwijn ze 2* weakfoot anders was het wel een zieke kaart. Iemand al met hem gespeeld, hij zit bij mij de bank warm te houden?
Psn - Sevyxs
Bedankt voor de duidelijke uitleg, daar heb ik wat aan 😂
Wat een kutspel is het ook, iedereen die op de counter speelt en heel het elftal voor eigen goal houden. Spelen met een echte eigen style in deze FIFA is ver te zoeken. Heb altijd het meeste balbezit maar loop mezelf kapot op de muur. Keer op keer.
[ Voor 36% gewijzigd door Looney1984 op 13-11-2021 13:45 ]
Dit haha en dan weggecountert wordenLooney1984 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:30:
[...]
Iedereen die op de counter speelt en heel het elftal voor eigen goal houden. Spelen met een echte eigen style in deze FIFA is ver te zoeken. Heb altijd het meeste balbezit maar loop mezelf kapot op de muur. Keer op keer.
Probeer is te beginnen met volle drukLooney1984 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:30:
[...]
Wat een kutspel is het ook, iedereen die op de counter speelt en heel het elftal voor eigen goal houden. Spelen met een echte eigen style in deze FIFA is ver te zoeken. Heb altijd het meeste balbezit maar loop mezelf kapot op de muur. Keer op keer.
Als je dan de 1-0 maakt moet hij wel komen
Dan kun je terug naar je basic tactics
Het klopt btw wat je zegt hoor mensen spelen teveel om niet te verliezen ipv willen winnen
Als is 1 persoon het daar niet mee eens
Dan moet je maar stoppen met FIFA 😂😂
Het valt mij gewoon op dat (bijna) elke pagina die ik hier lees dat je altijd wel iets hebt wat er klote is, ik zie andere mensen dat ook doen, maar in veel mindere mate dan dat jij doet. Ik vraag me dan serieus af of deze game dan wel iets voor jou is.Markvd1984 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:35:
[...]
Maargoed de volgende die klaagt over gameplay tactiek etc
Verwacht ik wel dat je daar ook op reageert anders is het persoonlijk en dat is wel sneu
Begrijp me niet verkeerd. Klagen doen we allemaal wel eens. Maar er is bij mij een verschil tussen klagen en random boe en bah zitten roepen elke keer.
Lees je überhaupt je eigen reacties wel eens terug? Dan snap je misschien wat ik bedoel.
Nou als je die niet weet te vindenLooney1984 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:30:
[...]
Maar ik zal op jouw vragen niet meer reageren. Tik in op google dan heb je het.
Momenteel heb ik dit team https://www.futbin.com//22/squad/2939645 (allemaal first-owner), waarmee ik in divisie 2 ben beland. Ik win de potjes moeizaam, maar dat komt vooral omdat de spelers als individu gewoon te kort komen. Ik heb zo'n 180k te besteden en daarmee ben ik op het volgende uitgekomen als start https://www.futbin.com//22/squad/2939733. In game wordt dit gewisseld naar 4231 small https://www.futbin.com//22/squad/2939755. Mahrez kan ik completen met spelers in mijn club, de andere nieuwe spelers moeten gekocht worden. Hebben jullie nog andere suggesties en aan/afraders?
Afgelopen seizoen dus in Elite geëindigd, maar die play offs is echt ellende.Moody2204 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 06:53:
[...]
Ik snap je frustratie helemaal. Heb het vorige seizoen 3x de WL niet gehaald, ondanks dat ik het seizoen afsloot als div. 1 speler. Uitermate frustrerend ja.
/f/image/0mQWjsUqIS704waF1IweM6r5.png?f=fotoalbum_large)
Bovenstaande kost nu 2.5M. Die Vinicius is echt belachelijk goed elke keer als ik hem tegen kom. Fekir nog niet op volle chem (enkel als invaller) gebruikt, maar die is ook verschrikkelijk om tegen te spelen.
Wacht heel even tot ik het team samen stel. Sla nu sowieso een weekend over en wellicht volgende week ook. Daarna is het black friday en hopelijk is giga crash weer.
[ Voor 49% gewijzigd door Ozz op 13-11-2021 16:16 ]
Van Basten verkocht, en Van Persie gekocht! Heb nu ook Bergwijn in het team, fijne speler. Alleen je moet wel om de 2 ster zwakke been heen spelen.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=gzdFX0oxnYE66:FFA22PS5
Fellaini ook erin gezet. Voelt als bijna valsspelen met een corner haha
https://www.ea.com/fifa/u...Id=gzdFX0oxnYE66:FFA22PS5
[ Voor 14% gewijzigd door Wulfric92 op 13-11-2021 16:48 ]
Of bij een vrije trapWulfric92 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:47:
Team weer wat omgegooid naar dit (ingame, startopstelling = full chem)/ Moest erg wennen aan Solskjear, maar het begint te lopen nu. Wat is die Ljungberg goed zeg!
:strip_exif()/f/image/y5ibcCVj6QVPbaGQhDx4wwTv.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 46% gewijzigd door Moody2204 op 13-11-2021 17:26 ]
Zo lekker goaltje hoor netjesMoody2204 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:22:
[...]
Of bij een vrije trap:
[YouTube: FIFA 22 - Supersub Fellaini]
Team weer wat omgegooid naar dit (ingame, startopstelling = full chem)/ Moest erg wennen aan Solskjear, maar het begint te lopen nu. Wat is die Ljungberg goed zeg!
[Afbeelding]
Ben nog steeds er aan het wennen aan de 3-5-2. Speelt heerlijk en krijg nagenoeg geen goals tegen maar ik combineer er slecht doorheen bij de huidige PTB. Nu even retour in Rivals naar de 4-3-1-2 (full chem uiteraard)
:strip_exif()/f/image/AjqAKtrq2ZFZpgFcNiUgx3wV.jpg?f=fotoalbum_large)
Ramos ben ik aan het testen aangezien hij is de 3-5-2 CB staat, wat een beest is dat..
De 3-5-2 ingame:
:strip_exif()/f/image/uQIoKg8NPVSLd0Tdmp7sCFhZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Bank is ook goed bezet met fekir ( die je altijd tegen komt) Mendy, sterling, simeone, talisca en kounde
:strip_exif()/f/image/AjqAKtrq2ZFZpgFcNiUgx3wV.jpg?f=fotoalbum_large)
Ramos ben ik aan het testen aangezien hij is de 3-5-2 CB staat, wat een beest is dat..
De 3-5-2 ingame:
:strip_exif()/f/image/uQIoKg8NPVSLd0Tdmp7sCFhZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Bank is ook goed bezet met fekir ( die je altijd tegen komt) Mendy, sterling, simeone, talisca en kounde
[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 13-11-2021 18:35 ]
Waar ik nog problemen mee heb is als een aanvaller weg is tussen 2 verdedigers dat als je dan switched dat je er nooit meer bij komt op de een of andere manier staat de cpu verdediger standaard niet goed opgesteld of stil of hij stapt net verkeerd
Burp
Heb precies hetzelfde man echt irritant..Wii4all schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:23:
Waar ik nog problemen mee heb is als een aanvaller weg is tussen 2 verdedigers dat als je dan switched dat je er nooit meer bij komt op de een of andere manier staat de cpu verdediger standaard niet goed opgesteld of stil of hij stapt net verkeerd
Proberen ervoor te anticiperen door de passrichting afdekken of je CV eerder naar achter te pullen. Indien je helemaal op tijd bent kan je ook je backs laten knijpen. Krijg je wel ruimten op de vleugels maar dat vind ik niet erg. Gewoon blijven staan 😷Wii4all schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:23:
Psn - Sevyxs
Ik control beide cv’s met L1 + R1. Zo kan je ervoor zorgen dat ze goed staan, ben zelf erg blij dat er steeds meer manual defending is ipv dat de AI ‘t voor je doet.
Ook runs forceren met L1 en R1 is handig
Ook runs forceren met L1 en R1 is handig
Nu 8 potjes gedaan en echt iedereen speelt met 7 a ,8 man achterin en allemaal op de counter
Wat is dit man
1e seizoen was dit helemaal niet zo
Snap er niks van
Wat is dit man
Snap er niks van
Veel mensen wachten op een fout en gaan dan met blok van 3 of 4 voorin rennen. Als iemand een blok achterin heeft is het zaak geduldig te zijn en van kant te wisselen. Stapt vanzelf keer iemand uit en dan kan je vaak wel de bal de 16 in geven.Markvd1984 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 19:53:
Nu 8 potjes gedaan en echt iedereen speelt met 7 a ,8 man achterin en allemaal op de counter
Wat is dit man
Snap er niks van
Psn - Sevyxs
Klopt is lastig als je achter komtSevyx schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 19:54:
[...]
Veel mensen wachten op een fout en gaan dan met blok van 3 of 4 voorin rennen. Als iemand een blok achterin heeft is het zaak geduldig te zijn en van kant te wisselen. Stapt vanzelf keer iemand uit en dan kan je vaak wel de bal de 16 in geven.
Wil dan te graag 😂
Maar welke tactiek is dat eigenlijk hoe spelen ze dat systeem ?
Meestal spelen ze 5-3-2, of 4-4-1-1 als ze de bus parkeren.Markvd1984 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:08:
[...]
Klopt is lastig als je achter komt
Wil dan te graag 😂
Maar welke tactiek is dat eigenlijk hoe spelen ze dat systeem ?
Psn - Sevyxs
Nou jongens jullie vroegen om Serie A materiaal, mooie Morata kaart hoor 
Jammer dat het nu alweer een SP kaart is in de Serie A...
Jammer dat het nu alweer een SP kaart is in de Serie A...
Ik heb net bazoer via buy now verkocht voor 10k. Prima: meer geld. Haaland +5k op gepakt. Nu verder met een untradeable Bundesliga en serie A squad. Nu ik de 400k nader ga ik niet een gokje wagen op de baby icon sbc. Maar wel kijken of ik met traden in tradeable baby icons meer geld bij elkaar ga krijgen. Een black friday crash zie ik ook nog wel gebeuren dus ik ben benieuwd waar anderen nu in investeren.
Ik speel de hele avond tegen lui die met iedereen op eigen helft staanSevyx schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:18:
[...]
Meestal spelen ze 5-3-2, of 4-4-1-1 als ze de bus parkeren.
En dan opeens met ,6 man voor mij goal staan
Ben benieuwd hoe dat systeem werkt
Wanneer is beste moment playoff te spelen
Zat in D1 nu in 3
Maar in de play-off sta ik vaak na 30 met 4_0 achter
Ik tref allemaal maar teams die truc na truc na Truc doen
Speel vaak in weekend (denk dan hebben de betere spelers wl)
Niveau is niet normaal in de wl vind ik het eigenlijk normaal
Maar playoffs kom ik gewoon echt niet mee
Zat in D1 nu in 3
Maar in de play-off sta ik vaak na 30 met 4_0 achter
Ik tref allemaal maar teams die truc na truc na Truc doen
Speel vaak in weekend (denk dan hebben de betere spelers wl)
Niveau is niet normaal in de wl vind ik het eigenlijk normaal
Maar playoffs kom ik gewoon echt niet mee
Nou. Een IF Mbappe incoming. Ik pak de vaseline vast
PSN: xMaurice93
ik speel de playoffs op zondag, bevalt mij wel.Markvd1984 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:45:
[...]
Ik speel de hele avond tegen lui die met iedereen op eigen helft staan
En dan opeens met ,6 man voor mij goal staan
Ben benieuwd hoe dat systeem werkt
doe nu die bergwijn objective.
Mensen stoppen echt niet, nou prima.
gaat mijn controller bij 2-0 wel op de kop.
Mensen stoppen echt niet, nou prima.
gaat mijn controller bij 2-0 wel op de kop.
Net een pot verloren met 10-7 (was op alle fronten veel beter ) maar kreeg er ,8 tegen uit mijn eigen corner op de counter
Hoe zorg ik dat ik mensen achterin houdt
Heb al met hoekschoppen in de tactiek op 2 blokjes gezet
Maar heb dit echt nog nooit meegemaakt
Elke corner voor mij scoorde hij
Ik zet m altijd op 1 blokje… vaak laten je laatste 2 verdedigers enorm veel ruimte open in het midden. Met 1 blokje overkomt het me eigenlijk weinig meerMarkvd1984 schreef op zondag 14 november 2021 @ 01:11:
Net een pot verloren met 10-7 (was op alle fronten veel beter ) maar kreeg er ,8 tegen uit mijn eigen corner op de counter
corner 3 zou ik al anders nemen.Markvd1984 schreef op zondag 14 november 2021 @ 01:11:
Sommige mensen hebben bepaalde dingen volledig onder controle.
Wat jij dan wil doen is niet hun spelletje spelen.
Je had heel simpel de corner kort kunnen nemen.
8x klinkt een beetje

Nou na een vreselijk vrijdagavond gisteren tog weer 6 wins binnen gehaald met de 4-3-1-2. Speelt tog een stuk makkelijker door die dichte defensies hebben met m'n kleine dribbelaars (Mahrez, Foden en Silva)
Balans op t middenveld is ook weer terug met Bruno, verrati en wijnaldum.
Op de een of andere manier krijg ik vaak goals tegen in de laatste minuut, dat is iets waar ik aan moet werken haha 🤣
Balans op t middenveld is ook weer terug met Bruno, verrati en wijnaldum.
Op de een of andere manier krijg ik vaak goals tegen in de laatste minuut, dat is iets waar ik aan moet werken haha 🤣
[ Voor 19% gewijzigd door Augy op 14-11-2021 06:34 ]
Jazeker, ik heb hem als vervanger voor Vini, Bamba is absurd goed manPartypooper schreef op zondag 14 november 2021 @ 09:02:
Iemand hier ervaring met Bamba RB? Wil hem in een 4-1-2-1-2(2) naast Benzema in de spits zetten. Zat ook nog te kijken naar Diaby, maar die 2* wf staat me tegen tbh.
Komt dan in onderstaand team terecht:
[Afbeelding]
Nice! Thanks voor de info. Dan ga ik die zo eens even scoren op de transfermarktTimoo_FR schreef op zondag 14 november 2021 @ 09:31:
[...]
Jazeker, ik heb hem als vervanger voor Vini, Bamba is absurd goed manben echt blij met die kaart. Heb hem linksbuiten, Benzema spits en Rodrygo rechtsbuiten (die krijgt wss een +3 upgrade dus dan is dat ook een héérlijke kaart)
Edit:
En hij staat in mijn team. Ben benieuwd hoe dat gaat spelen met Bamba en Benzema in de spits en Messi op cam.
:strip_exif()/f/image/tx814gtoFsrbGs3Dkl8Mzh73.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 36% gewijzigd door Partypooper op 14-11-2021 10:23 ]
Effe iets vaags… speel net met mn zoon fifa en ik kies Utd. Ronaldo is pleite… Hebben anderen dit ook op de PS5?
Het erge is nogcubert20 schreef op zondag 14 november 2021 @ 03:14:
[...]
corner 3 zou ik al anders nemen.
Sommige mensen hebben bepaalde dingen volledig onder controle.
Wat jij dan wil doen is niet hun spelletje spelen.
Je had heel simpel de corner kort kunnen nemen.
8x klinkt een beetje
Ik neem me corners standaard al kort (omdat ik niet kan koppen)
Alleen bij korte corner staan me spelers bijna allemaal bij de 2e paal
Dus kan weinig kanten op
Hij zat ook niet tussen de reserves verstopt oid?Kenny_026 schreef op zondag 14 november 2021 @ 10:29:
Effe iets vaags… speel net met mn zoon fifa en ik kies Utd. Ronaldo is pleite… Hebben anderen dit ook op de PS5?
nope compleet pleite…Partypooper schreef op zondag 14 november 2021 @ 12:25:
[...]
Hij zat ook niet tussen de reserves verstopt oid?
Is verder niet zo boeiend maar gewoon een rare bug mischien…
Plus 3 ,omdat hij met Real doorgaat en 3 vd laatste 4 wedstrijden wint?Timoo_FR schreef op zondag 14 november 2021 @ 09:31:
[...]
Jazeker, ik heb hem als vervanger voor Vini, Bamba is absurd goed manben echt blij met die kaart. Heb hem linksbuiten, Benzema spits en Rodrygo rechtsbuiten (die krijgt wss een +3 upgrade dus dan is dat ook een héérlijke kaart)
Ik heb de Ligt, die krijgt dan ook die 3 punten extra?
84-86-87joenes30 schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:52:
[...]
Plus 3 ,omdat hij met Real doorgaat en 3 vd laatste 4 wedstrijden wint?
Ik heb de Ligt, die krijgt dan ook die 3 punten extra?
De ligt: 87-88-89
https://www.futbin.com/dynamic-players/rttk
https://fifauteam.com/fifa-22-rttk-tracker/
Rivals lijkt weer wat op Nivo te komen. Win m'n potjes gewoon weer (of het komt door het oude vertrouwde systeem)
Net een team met Pelé, neymar en di natale. Lastig maar tog 5-3 gewonnen..
[ Voor 27% gewijzigd door Augy op 14-11-2021 14:11 ]
Heb het hele weekend al een stroperige verbinding. Gameplay is zo langzaam, skillmoves werken hierdoor niet. Waardeloos.
Hebben jullie daar geen last van?
Hebben jullie daar geen last van?
Skillmoves interesseren me niet, maar iedere pass wordt een halve seconde later verstuurd, zo irritant. Ben nu bezig met die Bergwijn-objective, maar het is niet lekker te doen...
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Gisteren ineens play-offs kunnen spelen (terwijl ik de 2000 punten bij lange na niet had gehaald), thnx EA. En door 3 gratis wins nu voor de 1e keer gekwalificeerd voor de WL. Nu kan ik vandaag al die potten nog gaan proberen te spelen of ik wacht gewoon tot de volgende ronde. Wat zouden jullie doen?
Dit. Ik gooide het op button delay. Vet vervelend..allstarted1 schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:59:
Skillmoves interesseren me niet, maar iedere pass wordt een halve seconde later verstuurd, zo irritant. Ben nu bezig met die Bergwijn-objective, maar het is niet lekker te doen...
Aan de andere kant al die pace whores werden ook beperkt 🤣
Ik kan Loan Mbappe niet meer zien.... nu nog even de laatste goal. Had per ongeluk Haaland erin gegooid en die voldoet weer niet aan de pace-vereiste. Zucht. Mane en Insigne op LA/RA btw. Dat is ook niet echt best, haha.Augy schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:19:
[...]
Dit. Ik gooide het op button delay. Vet vervelend..
Aan de andere kant al die pace whores werden ook beperkt 🤣
[ Voor 7% gewijzigd door allstarted1 op 14-11-2021 16:26 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Haha geen dank. Echt een goede kaart ja!Partypooper schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:38:
Nou thanks voor de tip @Timoo_FR
Bamba is echt heel goed. Werkt prima zo in de spits.
Je maakt dit weekend kans op een IF Neymar. En als je later op de avond speelt kom je vaak mensen tegen die je een gratis win geven of na de 1-0 al weg gaan.Timoo_FR schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:15:
Gisteren ineens play-offs kunnen spelen (terwijl ik de 2000 punten bij lange na niet had gehaald), thnx EA. En door 3 gratis wins nu voor de 1e keer gekwalificeerd voor de WL. Nu kan ik vandaag al die potten nog gaan proberen te spelen of ik wacht gewoon tot de volgende ronde. Wat zouden jullie doen?
Dat is waar haha, toch maar even aan slingeren denkOzz schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:12:
[...]
Je maakt dit weekend kans op een IF Neymar. En als je later op de avond speelt kom je vaak mensen tegen die je een gratis win geven of na de 1-0 al weg gaan.

Wat kunnen we eigenlijk met die commebol kaarten gaan die nog belangrijk worden? Volgens mij hadden ze die er net zo goed uit kunnen laten
Burp
Dit spel is zo fucking typisch, Oblak pakt alles in Rivals en in de finals pakt hij letterlijk geen 1 bal… ik snap het echt niet meer soms
Ik loop hier voor de zoveelste keer tegenaan: de hele middag/avond speel ik mijn tegenstanders compleet aan flarden. Tot het moment dat je weer kan promoveren. Dan krijg je me daar toch een tegenstander... Ook niet verloren (1-1), maar (nog) geen promotie dus.
Competitie SBCs zullen nog wel volgen.Wii4all schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:23:
Wat kunnen we eigenlijk met die commebol kaarten gaan die nog belangrijk worden? Volgens mij hadden ze die er net zo goed uit kunnen laten
Verder zijn ze inderdaad vrij nutteloos en zit het vooral in de weg dat je die als eerste te zien krijgt bij het openen van packs.
Ik heb er van de afgelopen 20 wedstrijden 2 gewonnen. Geen idee waar het fout gaat, maar ineens blocken mn tegenstanders bijna al mn passes en gaan 100% kansen er niet meer in.
Heb al wat formatie- en tactiekwijzigingen doorgevoerd, maar zonder resultaat. Is er een update van de mechanics geweest?
Heb al wat formatie- en tactiekwijzigingen doorgevoerd, maar zonder resultaat. Is er een update van de mechanics geweest?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Waarom zoeken mensen het allemaal gelijk bij de game? Zelfreflectie is ook wel eens belangrijk
Rang 2 gehaald, Zouma en Everton uit player picks en Luis Alberto uit TOTW pack, welterusten 😂😩