Ik HODL t spul lekker tot die Adi-promo er iswErudite schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:42:
2x 100k Milestones pack & 75+ player pack, niet heel slecht!
Rulebreakers zitten er nog wel in dus zo te zien, dus wel kans op iets, al zijn die prijzen allemaal al flink gedaald...
Goede oplossing toch? Je had de mid niet mogen krijgen, maar de baby, oke foutje van ea.Lashrom schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:02:
Iemand dit al gezien? Dit is toch ziek? Stel je packed een mid icon Pele, krijg je als compensatie een baby icon Pele tradeable ... hahahaha.
[Afbeelding]
Krijg je alsnog de baby, maar wel de mogelijkheid om hem te verkopen.
Wat hadden ze dan moeten doen? Ze hun icon laten houden?
Mensen die de mid Pele hebben gepackt waren al extreem lucky, krijgen nu ook nog eens 3+ mill in de schoot geworpen want waarom zou je mid en baby houden als je de mid untradeable hebt? En de mensen die de mid Pele gekocht hadden twee dagen geleden schieten er 1 mill bij in. Lekker fair...fifanoob schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:46:
[...]
Goede oplossing toch? Je had de mid niet mogen krijgen, maar de baby, oke foutje van ea.
Krijg je alsnog de baby, maar wel de mogelijkheid om hem te verkopen.
Wat hadden ze dan moeten doen? Ze hun icon laten houden?
Had het of gewoon zo gelaten of geef de mensen die een mid hebben gekregen een keuze: of je houdt wat je hebt of je levert het in in een speciale SBC ofzo en krijgt daaruit een random baby.
de mid moeten ze weer inleveren.Gurbuh schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:49:
[...]
Mensen die de mid Pele hebben gepackt waren al extreem lucky, krijgen nu ook nog eens 3+ mill in de schoot geworpen want waarom zou je mid en baby houden als je de mid untradeable hebt? En de mensen die de mid Pele gekocht hadden twee dagen geleden schieten er 1 mill bij in. Lekker fair...
Had het of gewoon zo gelaten of geef de mensen die een mid hebben gekregen een keuze: of je houdt wat je hebt of je levert het in in een speciale SBC ofzo en krijgt daaruit een random baby.
Wat is dan wel fair dat zij hun mid mogen houden en anderen kregen de baby? Dat is wel eerlijk? Je kan het nooit helemaal goed doen. Daarom vind ik dit wel een goede oplossing.
Ja zo meende ik het hoor. Als ze een tradeable baby icon er bij krijgen en hun mid mogen behouden dan is het idd niet eerlijk. Maar ik meende dat ze hun mid icon omzetten in een baby tradeable
Wat maakt Handa nou beter dan de Szczesny IF? Szczesny heeft namelijk wel de betere stats...Gurbuh schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:34:
[...]
Handa was bij mij wel het beste van deze 3.
Handa liet minder los voor mn gevoel, en had minder vaak die animatie met dat slappe handje dat je denkt hij heeft m maar de bal er dan toch in gaat.SuperCrisz schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:13:
[...]
Wat maakt Handa nou beter dan de Szczesny IF? Szczesny heeft namelijk wel de betere stats...
Varane uit de mijlpaal rewards. Untradeable natuurlijk, maar niet ontevreden mee. Kan ik Kimpembe verkopen.
Helaas geen waarde uit de tradeable rewards. Dus het blijft een lange lijdensweg naar Mbappe.
Ik twijfel al een tijd om Henry te verkopen. Heb hem voor 740k gekocht. Was de afgelopen tijd ruim 500k, nu gezakt zelfs tot onder de 500k (480 ofzo). Wat denken jullie. Nu verkopen voor zijn prijs verder daalt, of denken jullie dat de markt weer opwaarts zal gaan?
Helaas geen waarde uit de tradeable rewards. Dus het blijft een lange lijdensweg naar Mbappe.
Ik twijfel al een tijd om Henry te verkopen. Heb hem voor 740k gekocht. Was de afgelopen tijd ruim 500k, nu gezakt zelfs tot onder de 500k (480 ofzo). Wat denken jullie. Nu verkopen voor zijn prijs verder daalt, of denken jullie dat de markt weer opwaarts zal gaan?
Ik denk wel dat mensen een grote crash verwachtten vandaag, en vanaf nu weer gaan kopen. Dus sommige kaarten gaan wel omhoog lijkt me. Maar dat zal een beperkt aantal high-rated golds en specials zijn die in demand zijn om mee te spelen. Henry valt niet in die categorie, dus denk dat die alleen maar meer gaat zakken.DennisCle schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:16:
Varane uit de mijlpaal rewards. Untradeable natuurlijk, maar niet ontevreden mee. Kan ik Kimpembe verkopen.
Correctie, jij hebt GELIJK!
Kreeg net van mattie door. Die mocht zijn mid icon houden en kreeg een tradeable baby icon EXTRA..
Hahaha snap je ... Ook weer zo een rare actie. Maar goed, we zijn het wel gewend onderhands.fifanoob schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:24:
[...]
Correctie, jij hebt GELIJK!
Kreeg net van mattie door. Die mocht zijn mid icon houden en kreeg een tradeable baby icon EXTRA..
Nu weer lekker grinden naar elite divisie. Nog 50k kan ik Neymar halen, dan is mijn team weer beetje redelijk goed compleet.
Wat kan een vervanger zijn voor Ben Yedder? Frans en La Liga georiënteerd team.
Dacht zelf eventueel aan Isak RTT of hebben jullie andere suggesties?
Dacht zelf eventueel aan Isak RTT of hebben jullie andere suggesties?
Varane Marquinhos en rashford uit men rewards gekregen!
Voor je verjaardag, van ons allenTheSuperLAW schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:36:
Varane Marquinhos en rashford uit men rewards gekregen!
Ja daar ben ik ook bang voor. Denk dat ik het verlies maar pak en dan kijk ik wel wat ik straks met 8 ton kan.Gurbuh schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:19:
[...]
Ik denk wel dat mensen een grote crash verwachtten vandaag, en vanaf nu weer gaan kopen. Dus sommige kaarten gaan wel omhoog lijkt me. Maar dat zal een beperkt aantal high-rated golds en specials zijn die in demand zijn om mee te spelen. Henry valt niet in die categorie, dus denk dat die alleen maar meer gaat zakken.
Ik was al blij met de ~20 Sommer IFs die ik had gekocht voor 16-17 en verkocht voor 20k, stijgt ie ineens dik naar 25k plus
Nooit meer omkijken na zulke acties.. dat bespaard je wat verdrietGurbuh schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:50:
Ik was al blij met de ~20 Sommer IFs die ik had gekocht voor 16-17 en verkocht voor 20k, stijgt ie ineens dik naar 25k plus
Ik heb dat geleerd nadat ik een x-aantal Kroos-en had. Voor 13k maar van ellende verkocht... Staan nu voor 28k.. Tsjah..
Hier sterling, kounde en een Totw
Weinig spannends zoals verwacht
hopen op de mm vanavond 🤣 (tegen beter weten in)
Matt had het er vanochtend over dat er mensen zijn wakkere geworden met 4mio coins op hun account, dat had lekker geweest
Weinig spannends zoals verwacht
Matt had het er vanochtend over dat er mensen zijn wakkere geworden met 4mio coins op hun account, dat had lekker geweest
[ Voor 33% gewijzigd door Augy op 11-11-2021 11:03 ]
Ik voel je pijn, heb hetzelfde met Renan Lodi. Die ging ook van 120K naar 175K piek.Gurbuh schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:50:
Hier Klosterman rulebreakers untradeable. Dat was het wel voor mijn seasons en rivals packsAugy schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:03:
Hier sterling, kounde en een Totw
Weinig spannends zoals verwachthopen op de mm vanavond 🤣 (tegen beter weten in)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hij is nu alweer redelijk ver downRhain schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:02:
[...]
Nooit meer omkijken na zulke acties.. dat bespaard je wat verdriet
Ik heb dat geleerd nadat ik een x-aantal Kroos-en had. Voor 13k maar van ellende verkocht... Staan nu voor 28k.. Tsjah..
Niks bijzonders in mijn packs. Als laatste de 1 player pack geopend. Zat daar Mané in.
Dus opzich best tevreden.
Dus opzich best tevreden.
Wat voor packs hebben jullie gekregen van de Season rewards?
Ik heb 2x jumbo rare player pack gekregen.
Kunnen we ergens zien welke rewards er per divisie zijn uitgegaan?
Ik heb 2x jumbo rare player pack gekregen.
Kunnen we ergens zien welke rewards er per divisie zijn uitgegaan?
Hmmm, ik had eigenlijk met nieuw seizoen wel verwacht dat die competitie/club SBC's er wel weer zouden zijn (vorig jaar o.a. China, Mexico, USA). Iemand enig idee of dit op de agenda staat? Kan kwa Google ook niet snel iets vinden.
League SBCs. Nee nog niks van aangekondigd volgens mij. Maar worden ook met het jaar meer generfd.Rhain schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:45:
Hmmm, ik had eigenlijk met nieuw seizoen wel verwacht dat die competitie/club SBC's er wel weer zouden zijn (vorig jaar o.a. China, Mexico, USA). Iemand enig idee of dit op de agenda staat? Kan kwa Google ook niet snel iets vinden.
Hmm. Wat gebeurt er met 87 en 88 rated spelers. Allemaal extinct. Ik was juist mijn club aan het leegverkopen vanwege alle jumbo packs die iedereen nu krijgt eind van het seizoen.
Wat denken jullie dat er gaat gebeuren? Gaan ze die 87 en 88 spelers aanpassen zodat de max hoger wordt en moet ik ze dus kopen? Ik heb 1,3 mil in munten.
Wat denken jullie dat er gaat gebeuren? Gaan ze die 87 en 88 spelers aanpassen zodat de max hoger wordt en moet ik ze dus kopen? Ik heb 1,3 mil in munten.
Same here, maar ze gaan het fixen (zeggen zeRenoD87 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:38:
Huh ik begrijp het niet.
Deze week door tijdgebrek bijna niet aan spelen toegekomen. Gisteravond nog een klein beetje tijd, en zie ik dat ik slechts 4 wins heb gehaald in Rivals, maar ook nog niet ben gekwalificeerd voor Champions.
Dus ik besluit om mij dan toch maar proberen te plaatsen voor Champions, en de 3 wins in Rivals maar even te laten.
Einde van de avond (veel te laat alweer 🤣 ) heb ik mij dan gelukkig toch nog op de valreep geplaatst.
Maar dan start ik net FIFA op, en zie ik dat ik niet geplaatst ben voor Champions, en de kwalificatie weer opnieuw moet doen. Om er vervolgens ook nog eens achter te komen dat ik weer 2000 punten moet behalen om mij überhaupt te mogen plaatsen...
Dus ik moet nu in 1 dag tijd 2000 punten halen, en vervolgens nog eens 5 wins, om morgen Champions Finals te mogen spelen? Of begrijp ik het inderdaad niet helemaal?..
/f/image/qvjWs7hBQC32cqF7N3jcrzBq.png?f=fotoalbum_large)
Nu een probleem met coins voor mij. Ik had 298000 en heb Chiellini verkocht voor 14K. Nou, dat is er helemaal niet bijgekomen!
Als extra test heb ik manolas ook verkocht. Stand nog steeds op 298K..... wtf?
edit: quick sell doet het wel gewoon.
Als extra test heb ik manolas ook verkocht. Stand nog steeds op 298K..... wtf?
edit: quick sell doet het wel gewoon.
[ Voor 9% gewijzigd door Prins32 op 11-11-2021 13:59 ]
Komt inderdaad wel eens voor dat je dan moet uitloggen, maar dat is nu niet aan de orde.wErudite schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:03:
Uit- en inloggen?
Discard eens iets, een consumable ofzo?
via de app of op de console zelf?Prins32 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:04:
[...]
Komt inderdaad wel eens voor dat je dan moet uitloggen, maar dat is nu niet aan de orde.
via de app, moet je de app ff rebooten dan is het bedrag bij gewerkt. Via de console gaat het meestal wel goed, soms moet je nog ff terug naar je transferlijst en dan verwerkt hij de coins alsnog.
Maar ik gok dat je op de app zit. Dan moet je de app afsluiten en rebooten. Is je bedrag meestal gewoon bijgewerkt.
[ Voor 39% gewijzigd door fifanoob op 11-11-2021 14:21 ]
Nou.. een spits uit de League 1. Dan heb ik eigenlijk alleen Ben of Mbappe toch?
Crap.

Crap.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
IF David, IF Delort (mogelijk POTM) en RB Ripart zijn ook wel bruikbaar.hmr schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:33:
Nou.. een spits uit de League 1. Dan heb ik eigenlijk alleen Ben of Mbappe toch?![]()
Crap.
Een Bamba kan waarschijnlijk ook wel off-chem in de spits spelen.
Zijn niet bruikbaar in een fatsoenlijke divisie, imo.
Je komt in principe alleen uit op Ben of Mbappe idd
Je komt in principe alleen uit op Ben of Mbappe idd
Heb IF David idd ook als optie, nadeel is 3*.dutchgio schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:45:
[...]
IF David, IF Delort (mogelijk POTM) en RB Ripart zijn ook wel bruikbaar.
Een Bamba kan waarschijnlijk ook wel off-chem in de spits spelen.
Denk dat ik hem en Bennie maar ga gebruiken. Of Bamba of Chem.
@wErudite - dat is idd mijn probleem.
/f/image/vcIVP2UXmYboWKf9boKG9H2P.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 33% gewijzigd door hmr op 11-11-2021 14:49 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Net even in m'n pauze een paar potten gespeeld.
Wat is die Antonio Rulebreaker toch een heerlijke speler. Legt per pot meerdere doelpunten in het mandje en loopt bijna overal vrij. Vraag me daardoor ook af wat ik verkeerd doe met spelers als Mané en Salah. Die laatste heb ik al (gelukkig) een tijdje verkocht, maar Mané heb ik untradeable en kan me ook echt to-taal niet overtuigen. Schoten die voorlangs gaan of in de handen van de keeper die Antonio (of Bernardo Silva) er zonder blikken of blozen inleggen.
Wat is die Antonio Rulebreaker toch een heerlijke speler. Legt per pot meerdere doelpunten in het mandje en loopt bijna overal vrij. Vraag me daardoor ook af wat ik verkeerd doe met spelers als Mané en Salah. Die laatste heb ik al (gelukkig) een tijdje verkocht, maar Mané heb ik untradeable en kan me ook echt to-taal niet overtuigen. Schoten die voorlangs gaan of in de handen van de keeper die Antonio (of Bernardo Silva) er zonder blikken of blozen inleggen.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Nkunku ST? In startopstelling RCM zetten.hmr schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:46:
[...]
Heb IF David idd ook als optie, nadeel is 3*.
Denk dat ik hem en Bennie maar ga gebruiken. Of Bamba of Chem.
@wErudite - dat is idd mijn probleem.
[Afbeelding]
Enige probleem is dat Pele dan off chem is.Gurbuh schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:00:
[...]
Nkunku ST? In startopstelling RCM zetten.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ben gisteren avond aan de slag gegaan met Salah.. m'n halve team voor om gegooid, maar idd, Salah trapt ballen op de lat, paal, mis.. daar waar in mijn geval bv Arnautovic ze echt gewoon doodsimpel binnen legde.. Toch nog maar even blijven proberen..allstarted1 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:49:
Net even in m'n pauze een paar potten gespeeld.
Oh ja tis geen icon hehmr schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:37:
[...]
Enige probleem is dat Pele dan off chem is.

Denk dat het weinig voor je gaat uithalen...ik heb ruim 20 potten met hem gespeeld en wat je zegt: lat, paal, mis, omgebeukt worden na miniem contact. Hopeloos. Ik heb nu Sancho op RVA staan en die bevalt toch een stuk beter. Als 'ie tradeable is - doe hem weg, hahaRhain schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:39:
[...]
Ik ben gisteren avond aan de slag gegaan met Salah.. m'n halve team voor om gegooid, maar idd, Salah trapt ballen op de lat, paal, mis.. daar waar in mijn geval bv Arnautovic ze echt gewoon doodsimpel binnen legde.. Toch nog maar even blijven proberen..
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Hij was m'n eerste en tot nu toe enige pack "luck", maar uiteraard untradable.. Dus ja, ik wil hem wel een kans gevenallstarted1 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:42:
[...]
Denk dat het weinig voor je gaat uithalen...ik heb ruim 20 potten met hem gespeeld en wat je zegt: lat, paal, mis, omgebeukt worden na miniem contact. Hopeloos. Ik heb nu Sancho op RVA staan en die bevalt toch een stuk beter. Als 'ie tradeable is - doe hem weg, haha

Salah bevalt mij enorm. Ligt er mogelijk ook aan hoe je hem gebruikt...
Iemand aanrader qua opstelling en bijbehorende tactiek voor iemand als ik die 4-2-3-1 beu is? 
Speel nu met Werner in de spits, Benzema erachter, Vini LAM en Dembele RAM maar ik kan echt heel slecht uit de voeten met laatste 2 spelers aangezien ik geen skillmoves kan en dribbelen gaat me ook niet zo lekker af dus zit te denken aan iets van 4-3-1-2 ofzo… 3-5-2 is volgens mij ook wel prima te doen…
Iemand tips toevallig? Linkje naar custom tactics van een of andere Youtuber mag natuurlijk ook
Speel nu met Werner in de spits, Benzema erachter, Vini LAM en Dembele RAM maar ik kan echt heel slecht uit de voeten met laatste 2 spelers aangezien ik geen skillmoves kan en dribbelen gaat me ook niet zo lekker af dus zit te denken aan iets van 4-3-1-2 ofzo… 3-5-2 is volgens mij ook wel prima te doen…
Iemand tips toevallig? Linkje naar custom tactics van een of andere Youtuber mag natuurlijk ook
Iemand al ervaring met Neymar? Zat te twijfelen tussen hem of Bamba met Makelele CDM.
Neymar sowieso > Bamba toch? Als je de coins hebt...Lashrom schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:25:
Iemand al ervaring met Neymar? Zat te twijfelen tussen hem of Bamba met Makelele CDM.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik gebruik deze sindskort: https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=shareTimoo_FR schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:14:
Iemand aanrader qua opstelling en bijbehorende tactiek voor iemand als ik die 4-2-3-1 beu is?
Bevalt zeer goed! Driehoekjes all over the place. Ik ben ook meer van het passen dan skillen/dribbelen.
Ik heb precies dezelfde ervaring! Bevalt mij in beter dan 41212 en 4312 in div2.Ivarov schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:43:
[...]
Ik gebruik deze sindskort: https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Bevalt zeer goed! Driehoekjes all over the place. Ik ben ook meer van het passen dan skillen/dribbelen.
Thanks! Hier heb ik wat aan. Mag ik ook nog vragen wat jullie teams zijn? Aangezien ik nu mijn buitenspelers (Vinicius en Dembele) waarschijnlijk wil gaan vervangen door spelers die beter tot hun recht komen op de LM en RM in 3-5-2
Dit is mijn teamTimoo_FR schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:52:
Thanks! Hier heb ik wat aan. Mag ik ook nog vragen wat jullie teams zijn? Aangezien ik nu mijn buitenspelers (Vinicius en Dembele) waarschijnlijk wil gaan vervangen door spelers die beter tot hun recht komen op de LM en RM in 3-5-2
https://www.futbin.com/22/squad/2383505
Wauw haha nice_Uploader_ schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:01:
[...]
Dit is mijn team
https://www.futbin.com/22/squad/2383505
Eindelijk n heleboel content! Woohooo
Ze zouden die kwalificatie punten toch alsnog toevoegen? Heb nog steeds niks hoor
En dit is de mijne: https://www.futbin.com/22/squad/2870310Timoo_FR schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:52:
Ben ook nog op zoek naar een geschikt RM, maar de keuze is schaars.
Zeer nice. Ik heb zojuist 5 potjes geprobeerd maar alle 5 kansloos verloren dus het zal wel gewoon aan mij liggen, ben niet voor dit spel gemaaktIvarov schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:35:
[...]
En dit is de mijne: https://www.futbin.com/22/squad/2870310
Ben ook nog op zoek naar een geschikt RM, maar de keuze is schaars.

Wat een pack luck heb ik deze Fifa! Maakt de vorige jaren wel goed. 14 dagen geleden een icon, vandaag weer een: 87 Zanetti.
Untradeable helaas, dus hij mag de strijd aan met Robertson voor de LB positie.
Untradeable helaas, dus hij mag de strijd aan met Robertson voor de LB positie.
Ik ga hem eens proberen. Even snel team in elkaar gedraaid 🤣Ivarov schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:43:
[...]
Ik gebruik deze sindskort: https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
:strip_exif()/f/image/re7XidxGAorCeNF7RqdJKX2x.jpg?f=fotoalbum_large)
Mahrez en sterling in de spits
Twijfel alleen. Op Reddit staat H/M workrates. Kan k dan niet beter Mendy erneer zetten ipv foden.. even proberen in SB
Edit. Die Ramos is echt een woest beest gewoon achterin 🤣
[ Voor 48% gewijzigd door Augy op 11-11-2021 21:19 ]
Ea is lekker bezig. Ik kan geen tegenstanders vinden in rivals. Maar ik kan ook geen wl kwalificatie doen. Alles is down zo te zien.
kreeg uit 1 of ander mixed pakje van de MM sbc Hero Ginola, heb nu ineens een budget van 2M
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Kort vraagje, misschien al gesteld. Maar hoe krijgen mensen het voor elkaar dat altijd het hele team in het strafschopgebied staat? Iedereen speelt countervoetbal helaas 
Hoe krijg ik hetzelfde voor elkaar? Iemand tips?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
35 schoten!?PaulPaulPaul83 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:23:
[Afbeelding]
Zulke wedstrijden heb ik steeds. Tig schoten, maar de tegenstander blijft telkens qua score in de buurt.
Dan moet je bijna elke keer gaan schieten als je over de middenlijn komt haha. Wat was je expected aantal goals?
Zit ernorm te twijfelen...packte salah tradable....paar potten mee gespeeld als RM alleen wat men hier ook al aangaf wat men andere wel lukt lukt met salah niet...goed afmaken..
Dezelfde ballen van de ander hoek knalt rashford er wel in...en dembele als sub van salah...knalt ze er ook gewoon in
Toch maar die mahrez sbc doen?
Dezelfde ballen van de ander hoek knalt rashford er wel in...en dembele als sub van salah...knalt ze er ook gewoon in
Toch maar die mahrez sbc doen?
Burp
Toch wel leuk dat het echt aan je speelstijl ligt of mensen wel of niet werken in je team.
Ik ga maar 'sparen' voor Mbappe... gaat wel even duren zo. Misschien flikker ik wel even 50 euro in voor die promo van vanavond.
Ik ga maar 'sparen' voor Mbappe... gaat wel even duren zo. Misschien flikker ik wel even 50 euro in voor die promo van vanavond.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja op LM wil je wel echt meer een LWB type hebben die aanvallend ook een beetje mee kan idd.Augy schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:45:
[...]
Ik ga hem eens proberen. Even snel team in elkaar gedraaid 🤣
[Afbeelding]
Mahrez en sterling in de spits
Twijfel alleen. Op Reddit staat H/M workrates. Kan k dan niet beter Mendy erneer zetten ipv foden.. even proberen in SB
Edit. Die Ramos is echt een woest beest gewoon achterin 🤣
Ben geswitched naar 352 en ik moet zeggen het speelt echt heerlijkTimoo_FR schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:14:
Heb ook een tijdje 4231 gedaan, en hoewel het verdedigend sterk is, vond ik het ook wel saai, kwam ik in aanval vaak iemand te kort en snapte ik de loopacties soms niet. Ben gisteren terug gegaan naar een 433 (of eigenlijk de 4321 om precies te zijn) en speel heel Nederlands: backs komen op, de middelste middenvelder valt terug tussen de verdedigers en je hebt drie aanvallers lopen. Hierdoor hou je altijd passing driehoekjes omdat het in de aanval meer een 343 wordt.Timoo_FR schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:14:
Mijn aanvallende setup (heb er ook een zonder opkomende backs en balanced verdediging om energie te sparen - niet zelf bedacht, maar weet niet meer wat de bron is.
Pressure on heavy touch, 55 width, 45 depth
Fast build up, forward runs, 55 width, 2 players in box
fullbacks: join the attack, overlap
rcm: stay back, cover center
cm: drop between defenders, stay on edge of box, cover center
lcm: get forward, cover center
rf/lf/st: stay central, get in behind, stay forward
Blijf het toch wel jammer vinden dat er wekelijks de meest kansloze tenues worden toegevoegd, maar het 3e tenue van Ajax, wat wereldwijd een grote hit is, is teveel gevraagd om toe te voegen..
Daar wacht ik ook al een tijdje op. Komt vast in een SBC de komende weken. Maar waarom zoiets niet standaard toegevoegd kan worden is mij ook een raadselLaan1988 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:06:
Blijf het toch wel jammer vinden dat er wekelijks de meest kansloze tenues worden toegevoegd, maar het 3e tenue van Ajax, wat wereldwijd een grote hit is, is teveel gevraagd om toe te voegen..
Heeft dat niet te maken dat het 3e shirt van ajax officieel niet goedgekeurd is door de uefa en of fifa? Was iets mee.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=393686
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=393686
Dat lijkt me voor FIFA geen reden om het shirt niet toe te voegen, desnoods ook zonder de 'three little birds'.
elke speler terug laten komen met verdedigen? bloed irrirant is hetLooney1984 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:34:
Kort vraagje, misschien al gesteld. Maar hoe krijgen mensen het voor elkaar dat altijd het hele team in het strafschopgebied staat? Iedereen speelt countervoetbal helaas
Alvast bedankt!
als je het weet dan let me know. Moet zeggen dat het best pittig is van div2 nu weer in div4.
mo salah potm oktober
7 teams inleveren waarvan 1 x 88 rated en 2 x 87 rated..pffffff
[ Voor 61% gewijzigd door Wii4all op 12-11-2021 12:05 ]
Burp
Dan was mijn Serie A Simeone een stuk goedkoperWii4all schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:03:
mo salah potm oktober
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Gelukje zo mag ook wel is door salah potm.
Ik verkocht hem gister nog voor 230k. Nu is zn prijs in elkaar gestort naar 194k zag ik.
Ik verkocht hem gister nog voor 230k. Nu is zn prijs in elkaar gestort naar 194k zag ik.
Burp
Eens! Precies wat ik bedoel! Zal toch iemand zijn die weet welke instelling dat is?harrybeuker schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:42:
[...]
elke speler terug laten komen met verdedigen? bloed irrirant is het
als je het weet dan let me know. Moet zeggen dat het best pittig is van div2 nu weer in div4.
Je zou het wel denken, want bij elke tegenstander wordt het gebruikt...
Ik moet zoveel moeite om door hun verdediging te komen (en dan pakt de keeper ook nog eens alles), terwijl mijn verdediging altijd compleet open ligt en de keeper spontaan een allergie voor de bal lijkt te hebben bij elk schot..
Ik moet zoveel moeite om door hun verdediging te komen (en dan pakt de keeper ook nog eens alles), terwijl mijn verdediging altijd compleet open ligt en de keeper spontaan een allergie voor de bal lijkt te hebben bij elk schot..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Zit gewoon bij je spelersinstructiesLooney1984 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:51:
[...]
Eens! Precies wat ik bedoel! Zal toch iemand zijn die weet welke instelling dat is?
Haha, denk van nealguides want ik gebruik deze ook.heron schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:02:
[...]
Heb ook een tijdje 4231 gedaan, en hoewel het verdedigend sterk is, vond ik het ook wel saai, kwam ik in aanval vaak iemand te kort en snapte ik de loopacties soms niet. Ben gisteren terug gegaan naar een 433 (of eigenlijk de 4321 om precies te zijn) en speel heel Nederlands: backs komen op, de middelste middenvelder valt terug tussen de verdedigers en je hebt drie aanvallers lopen. Hierdoor hou je altijd passing driehoekjes omdat het in de aanval meer een 343 wordt.
Mijn aanvallende setup (heb er ook een zonder opkomende backs en balanced verdediging om energie te sparen - niet zelf bedacht, maar weet niet meer wat de bron is.
Pressure on heavy touch, 55 width, 45 depth
Fast build up, forward runs, 55 width, 2 players in box
fullbacks: join the attack, overlap
rcm: stay back, cover center
cm: drop between defenders, stay on edge of box, cover center
lcm: get forward, cover center
rf/lf/st: stay central, get in behind, stay forward
Lekkere opstelling is dit.
Blikf erop terugkeren.
Zou heel goed kunnen, die gebruik ik wel vaker als 'inspiratie' van mijn opstellingenjoenes30 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:32:
[...]
Haha, denk van nealguides want ik gebruik deze ook.
Lekkere opstelling is dit.
Blikf erop terugkeren.
Nou, gisteren zo'n 10 potjes gespeeld met mijn nieuwe 352 tactiek, 8 verloren, 2 gewonnen. Vandaag maar eens de switch gemaakt naar 4321 om te kijken of dat wat is, 6 potjes gespeeld, 5 verloren, 1 gelijk. 
Het spel is denk ik gewoon te moeilijk voor mij. Met heel veel geluk in divisie 2 gekomen in seizoen 1 maar door het nieuwe seizoen dus weer in divisie 4, denk dat ik daar oprecht nooit meer weg kom. Laatste 20 potjes misschien 1 wedstrijd gewonnen.
/f/image/B4dTEYplEra635ivAC6Uybma.png?f=fotoalbum_large)
Zo staat het in-game. Kante als meest verdedigend, Llorente vrije rol, die is echt overal op het veld te vinden, geweldige speler.
Heb nog 400k over dus wil Diop vervangen door Marquinhos of Varane maar doordat eerstgenoemde morgen waarschijnlijk veel goedkoper is wacht ik daar even mee. Areola kan ook gewoon niet maar als ik alle reacties op Futbin zo lees kan echt geen enkele keeper nog iets goed doen (behalve als je ze tegen je krijgt
) dus zou niet weten met wie ik hem moet vervangen.
Vinicius was toen ik hem net kocht een van mijn beste spelers maar sinds zijn SIF er is raakt hij op de een of andere manier echt geen pepernoot meer. Zit er dus ook aan te denken om hem te vervangen met die SIF, helaas 100k verlies op zijn IF kaart maar goed dat is niet anders. Fekir heeft me ook nog totaal niet kunnen overtuigen helaas.

Het spel is denk ik gewoon te moeilijk voor mij. Met heel veel geluk in divisie 2 gekomen in seizoen 1 maar door het nieuwe seizoen dus weer in divisie 4, denk dat ik daar oprecht nooit meer weg kom. Laatste 20 potjes misschien 1 wedstrijd gewonnen.

/f/image/B4dTEYplEra635ivAC6Uybma.png?f=fotoalbum_large)
Zo staat het in-game. Kante als meest verdedigend, Llorente vrije rol, die is echt overal op het veld te vinden, geweldige speler.
Heb nog 400k over dus wil Diop vervangen door Marquinhos of Varane maar doordat eerstgenoemde morgen waarschijnlijk veel goedkoper is wacht ik daar even mee. Areola kan ook gewoon niet maar als ik alle reacties op Futbin zo lees kan echt geen enkele keeper nog iets goed doen (behalve als je ze tegen je krijgt
Vinicius was toen ik hem net kocht een van mijn beste spelers maar sinds zijn SIF er is raakt hij op de een of andere manier echt geen pepernoot meer. Zit er dus ook aan te denken om hem te vervangen met die SIF, helaas 100k verlies op zijn IF kaart maar goed dat is niet anders. Fekir heeft me ook nog totaal niet kunnen overtuigen helaas.
Als je marquinhos neerzet kan je donnarumma pakken, beste keeper waarmee ik heb gespeeldTimoo_FR schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:04:
Nou, gisteren zo'n 10 potjes gespeeld met mijn nieuwe 352 tactiek, 8 verloren, 2 gewonnen. Vandaag maar eens de switch gemaakt naar 4321 om te kijken of dat wat is, 6 potjes gespeeld, 5 verloren, 1 gelijk.
Het spel is denk ik gewoon te moeilijk voor mij. Met heel veel geluk in divisie 2 gekomen in seizoen 1 maar door het nieuwe seizoen dus weer in divisie 4, denk dat ik daar oprecht nooit meer weg kom. Laatste 20 potjes misschien 1 wedstrijd gewonnen.![]()
[Afbeelding]
Heb nog 400k over dus wil Diop vervangen door Marquinhos of Varane maar doordat eerstgenoemde morgen waarschijnlijk veel goedkoper is wacht ik daar even mee. Areola kan ook gewoon niet maar als ik alle reacties op Futbin zo lees kan echt geen enkele keeper nog iets goed doen (behalve als je ze tegen je krijgt) dus zou niet weten met wie ik hem moet vervangen.
Puur uit interesse.. op wat baseer je dat Marquinhos morgen goedkoper is en bv Varane dan niet? Zit zelf ook namelijk te kijken keeper + CV te vervangen voor nieuwe PL keeper en CV.Timoo_FR schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:04:
Het spel is denk ik gewoon te moeilijk voor mij. Met heel veel geluk in divisie 2 gekomen in seizoen 1 maar door het nieuwe seizoen dus weer in divisie 4, denk dat ik daar oprecht nooit meer weg kom. Laatste 20 potjes misschien 1 wedstrijd gewonnen.![]()
[Afbeelding]
Heb nog 400k over dus wil Diop vervangen door Marquinhos of Varane maar doordat eerstgenoemde morgen waarschijnlijk veel goedkoper is wacht ik daar even mee. Areola kan ook gewoon niet maar als ik alle reacties op Futbin zo lees kan echt geen enkele keeper nog iets goed doen (behalve als je ze tegen je krijgt) dus zou niet weten met wie ik hem moet vervangen.
Ik hou meestal de reacties op Futbin een beetje in de gaten, bij Marquinhos wordt nogal gepost dat hij gaat dalen door die promo die vanavond uit gaat komen, bij Varane lees ik daar niks over. Heb verder ook geen idee waarom dat dus is haha.Rhain schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:12:
[...]
Puur uit interesse.. op wat baseer je dat Marquinhos morgen goedkoper is en bv Varane dan niet? Zit zelf ook namelijk te kijken keeper + CV te vervangen voor nieuwe PL keeper en CV.
https://www.futbin.com/22/comment/1/719080
https://www.futbin.com/22/comment/1/719721
De meeste schijnen te vergeten dat iedereen 2 divisies terug gezet is dus je speelt nog gewoon tegen mensen die eerst ook in divisie 2 zaten.Timoo_FR schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:04:
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Ja daar hou ik wel rekening mee. Duurt nog wel even voor ik de tegenstanders tegen kom die wel van mijn niveau zijn denk ikdennis112 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:24:
[...]
De meeste schijnen te vergeten dat iedereen 2 divisies terug gezet is dus je speelt nog gewoon tegen mensen die eerst ook in divisie 2 zaten.
Wat een hell is div 2 momenteel. Heb m'n teams maar omgegooid, maar maakt geen verschil. Ronaldo en Messi spelen net zo kut als Arnautovic en Simeone op dit moment.
Ben gewoon te slecht, ga lekker Duitsers afschieten in CoD Vanguard. Heb al m'n spelers verkocht en massaal geinvesteerd in OTW Malen. Die gaat bij een IF of upgrade toch verdubbelen. Dan kan ik straks een nieuw teampje maken met 4M coins.
Ben gewoon te slecht, ga lekker Duitsers afschieten in CoD Vanguard. Heb al m'n spelers verkocht en massaal geinvesteerd in OTW Malen. Die gaat bij een IF of upgrade toch verdubbelen. Dan kan ik straks een nieuw teampje maken met 4M coins.
Moet ie wel wat beter gaan voetballen in duitsland. Volgens mij zit ie de laatste tijd op de bank terwijl Haaland geblesseerd is.Ozz schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:36:
Wat een hell is div 2 momenteel. Heb m'n teams maar omgegooid, maar maakt geen verschil. Ronaldo en Messi spelen net zo kut als Arnautovic en Simeone op dit moment.
Gewoon in oranje aan hattrick tegen Montenegro of Noorwegen. Daarna nog 1 win nodig voor een upgrade bij Dortmund. Dan is die in een klap een 85 rated top spits.fifanoob schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:59:
[...]
Moet ie wel wat beter gaan voetballen in duitsland. Volgens mij zit ie de laatste tijd op de bank terwijl Haaland geblesseerd is.
En als die gekke Tiktok tranders hem dan nog een beetje hypen is het helemaal kassa. Kijk wat er met Tomori is gebeurd.
Marquinhos krijgt naar verluid ook een promo kaart. Die kan wel eens extreem duur worden en dat terwijl zijn gouden kaart dan niet in pakketten zit, zou er eerder voor kunnen zorgen dat z'n kaart juist duurder gaat worden.Timoo_FR schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:16:
[...]
Ik hou meestal de reacties op Futbin een beetje in de gaten, bij Marquinhos wordt nogal gepost dat hij gaat dalen door die promo die vanavond uit gaat komen, bij Varane lees ik daar niks over. Heb verder ook geen idee waarom dat dus is haha.
https://www.futbin.com/22/comment/1/719721
hehe oke je hebt mij overtuigdOzz schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 15:04:
[...]
Gewoon in oranje aan hattrick tegen Montenegro of Noorwegen. Daarna nog 1 win nodig voor een upgrade bij Dortmund. Dan is die in een klap een 85 rated top spits.![]()
En als die gekke Tiktok tranders hem dan nog een beetje hypen is het helemaal kassa. Kijk wat er met Tomori is gebeurd.
Niet de juiste stats maar als het goed is wel het juiste team...
/f/image/xEnRrnsiNhjNrD1TgrbQmBOA.png?f=fotoalbum_large)
https://www.instagram.com/p/CWLQ5MhscAk/
Als die kaarten van Militao en St Juste echt zo worden dan denk ik dat ik maar even wacht met het kopen van Marquinhos
/f/image/xEnRrnsiNhjNrD1TgrbQmBOA.png?f=fotoalbum_large)
Als die kaarten van Militao en St Juste echt zo worden dan denk ik dat ik maar even wacht met het kopen van Marquinhos

Weer geen goede RWTimoo_FR schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:59:
Niet de juiste stats maar als het goed is wel het juiste team...
[Afbeelding]
Ben voor amavi gegaan, ga het voor nu met onderstaand team doen. Alleen foden en mahrez op 8 chem dus spitsen worden nog een x vervangen. Denk namelijk dat ik een sterke jongen nodig heb naast 1 van beide.Gurbuh schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:31:
[...]
Ja op LM wil je wel echt meer een LWB type hebben die aanvallend ook een beetje mee kan idd.
:strip_exif()/f/image/LoEnetEMS7pQ2On8mBF5EY46.jpg?f=fotoalbum_large)