Ik denk omdat je die zondag dus nog WL kon spelen, dat 't toen nog niet uitgeschakeld was. Ik vind 't ook apart..Nachtapotheker schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:20:
Oke wazig, ik heb mij zondag gekwalificeerd hopelijk mag ik wel mee doen dan
Oke, de 2e cvm in 4231 naast Kanté (PL squad, ik weet het orgineel
) heb ongeveer 200 k budget. Voor wie zouden jullie gaan?
Weer eens een misser van EA, nu kan je blijkbaar donderdag pas de kwalificatie spelen voor dit weekend...
Komt toch gewoon doordat het seizoen afloopt? En als je hem dan een keer niet gehaald hebt in seizoen 1 kan je donderdag pas weer?dutchgio schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:50:
Weer eens een misser van EA, nu kan je blijkbaar donderdag pas de kwalificatie spelen voor dit weekend...
Edit: Zie het al begreep em verkeerd
[ Voor 5% gewijzigd door Dani05 op 09-11-2021 12:57 ]
Hoe werkt dat craften nou eigenlijk precies? Lees er verschillende verhalen over. Sommigen doen het vanaf bronze packs bijvoorbeeld.Timk10 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:43:
Eindelijk wat menu-grindable content deze week. 78+ player picks spammen en met highrated duplicates een icon pack craften.
Leverde me 89 Roberto Baggio op. Ziek real life legend natuurlijk met z’n staartje dus best content mee, hoef niet altijd alleen maar de über-meta steeds, boring as hell. Z’n 70 stamina is ook helemaal ruk maar mooi dat ie wel spitta gaat in m’n team. Eerste 3 elite Rivals potten 3G2A. Hij is 350K op de market, heb er misschien 200K aan tradeables ingestoken, dus W. Met die 78+ player picks kun je zoveel fodder craften.
Gaat sowieso gameplaywise ook een stuk beter sinds ik 4-3-1-2 ben gaan spelen. Zoveel passingopties steeds. Had tot gister een skillrating van 1712, maar gister 6-1 gegaan in Elite dus we zitten nu weer op 1790.
Nu ff Champs Play-offs knallen en wachten op de season+weekly rivals rewards, dat worden toch weer meerdere 100/50K packs.
En hoe Verratti is ingame? Who the fuck is Kante when you have Verratti. Wat een card.
[Afbeelding]
Deze week afgestapt van het 3-4-2-1 systeem en de befaamde 3-5-2 variant van wahoosh (Reddit) geprobeerd. Ineens knalde ik met acht overwinning op rij van divisie 3 naar divisie 1. Speelt echt enorm lekker met m'n Serie A teampje. Gosens als LM is fantastisch. Voorin heb ik met POTM Simeone nu een Argentijnse driehoek in de vorm van spitsen Simeone, Martinez en Dybala als CAM.
Hmm het zou nu dus weer opgelost moeten zijn?
Ook geen bericht over mensen die mid icons uit de base icon sbc kregen.
linkje? ::DIvarov schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:00:
Deze week afgestapt van het 3-4-2-1 systeem en de befaamde 3-5-2 variant van wahoosh (Reddit) geprobeerd. Ineens knalde ik met acht overwinning op rij van divisie 3 naar divisie 1. Speelt echt enorm lekker met m'n Serie A teampje. Gosens als LM is fantastisch. Voorin heb ik met POTM Simeone nu een Argentijnse driehoek in de vorm van spitsen Simeone, Martinez en Dybala als CAM.
Het nieuwe seizoen valt precies samen met de rivals rewards verwacht ik.Augy schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:40:
[...]
Hij telt af naar donderdag ochtend..verwacht ze dan eigenlijk
Dan begint volgens mij alles weer opnieuw.
Seizoen 2 doelstellingen
Seizoen 2 rivals, begint iedereen weer in divisie 10??
Burp
Weer paar upgrades gedaan:

PSN: Maichel
Nee iedereen wordt 1 divisie teruggezet.Wii4all schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:11:
[...]
Het nieuwe seizoen valt precies samen met de rivals rewards verwacht ik.
Seizoen 2 doelstellingen
zou je dan ook opnieuw 1500 punten moeten verzamelen voor playofs token?Wii4all schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:11:
[...]
Het nieuwe seizoen valt precies samen met de rivals rewards verwacht ik.
Seizoen 2 doelstellingen
Ik heb mijn kwalli zondag al gespeeld en gehaald. Ik hoop dat ik mijn finale token nog gewoon in bezit heb en deze dit weekend meteen kan gebruiken.
Ik haalde toevallig afgelopen weekend het token, dat zou betekenen dat ik me voor niks gekwalificeerd heb, lijkt me niet toch.fifanoob schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:30:
[...]
zou je dan ook opnieuw 1500 punten moeten verzamelen voor playofs token?
Ik heb mijn kwalli zondag al gespeeld en gehaald. Ik hoop dat ik mijn finale token nog gewoon in bezit heb en deze dit weekend meteen kan gebruiken.
Burp
Met wat speurwerk gevonden
Volgens mij is het deze:
https://www.reddit.com/r/...ision_1_wl_rank_1_former/
Ik speel dit ook, maar de ene keer bij de andere werkt het wel beter of minder. Voor de wide mids is Gosens helaas een van de weinige goede opties die niet standaard back is.Ivarov schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:00:
Onyeka!Dani05 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:49:
Oke, de 2e cvm in 4231 naast Kanté (PL squad, ik weet het orgineel) heb ongeveer 200 k budget. Voor wie zouden jullie gaan?
Hmmm, Gerrard uit de base icon pack.
Hij is gelukkig bruikbaar, maar echt heel blij ben ik er nou ook bepaald niet mee.
Hij is gelukkig bruikbaar, maar echt heel blij ben ik er nou ook bepaald niet mee.
wijze woorden
Klopt, dat is 'm! Mijn eerste ervaringen zijn heel positief.dutchgio schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:44:
[...]
Met wat speurwerk gevonden
Volgens mij is het deze:
https://www.reddit.com/r/...ision_1_wl_rank_1_former/
Ik heb Allan niet gebruikt, maar Fabinho wel en uit mijn ervaring is Onyeka stuk en stukken beter. Onyeka is een veel snellere en beweegelijker speler dan Fabinho en onderschept daarnaast veel ballen.Wii4all schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:47:
[...]
Is die het aantal coins verschil tussen bijv een allan wel waard vind je?
Ook heb ik Kante gebruikt voor een 20 tal potjes, maar Onyeka beviel mij (het is toch erg persoonlijk) beter!
https://www.futbin.com/22/compare/21980/3043/721
ik ga hem ook maar is proberen, ik ben op zoek naar een vervanger voor allan om de tijd naar kante te overbruggen en dit lijkt me wel wat._Uploader_ schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:56:
[...]
Ik heb Allan niet gebruikt, maar Fabinho wel en uit mijn ervaring is Onyeka stuk en stukken beter. Onyeka is een veel snellere en beweegelijker speler dan Fabinho en onderschept daarnaast veel ballen.
Ook heb ik Kante gebruikt voor een 20 tal potjes, maar Onyeka beviel mij (het is toch erg persoonlijk) beter!
https://www.futbin.com/22/compare/21980/3043/721
Dit is mijn team nu
:strip_exif()/f/image/1tDm5oLRTpZQZG1Lub4YHHl7.jpg?f=fotoalbum_large)
Bevalt wel goed zo.
Laatste toevoeging was varane na de mini crash van gister.
[ Voor 27% gewijzigd door Wii4all op 09-11-2021 15:03 ]
Burp
Er zijn een miljoen manieren, maar wat ik hierbij doe is gewoon een hele zwik 78+ player picks maken en alle 83/84/85/86 duplicates die ik daaruit krijg gooi ik in sbc’s; zo hoef ik nooit hoog rated spelers te discarden.Ozz schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:56:
[...]
Hoe werkt dat craften nou eigenlijk precies? Lees er verschillende verhalen over. Sommigen doen het vanaf bronze packs bijvoorbeeld.
In ander nieuws; wat is gaande na de update? Gister ging ik op een winstreak van 6 games in Rivals Elite Division, vandaag kan ik me voor het eerst niet kwalificeren voor de WL? 4-5 gegaan en het niveau lag hoger dan ooit, en de cheese was ook meer aanwezig dan ooit. Snap er geen zak van. Hoe kan ik nou in elite rustig de wins pakken maar bij die quali kan opeens niks meer?
Iemand mahrez gedaan? Bevalt hier goed als Linker spits (son rechts) alleen twijfel over chemstyle. Hawk was goed kwa fysiek, maestro geweldig kwa dribbles en Hunter kwa pace 🤣
Ingame:
Ingame:
:strip_exif()/f/image/tdjcqIAxE0ZLJSJcbZAy4N1L.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 188% gewijzigd door Augy op 09-11-2021 17:44 ]
Heb Mahrez net ook unlockt en ga hem straks proberenAugy schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 17:33:
Iemand mahrez gedaan? Bevalt hier goed als Linker spits (son rechts) alleen twijfel over chemstyle. Hawk was goed kwa fysiek, maestro geweldig kwa dribbles en Hunter kwa pace 🤣
Ingame:
[Afbeelding]
Ik weet wel zodra ik hem tegenhad dat hij niet af te stoppen is draait alle kanten makkelijk op en knalt er alles in dus ben benieuwd
3 packs van 81-86 opengedaan en weeral niks speciaals - hier word ik gewoon moe van - af en toe eens iets leuk zou echt wel motiveren
Zelf heb ik het ook al opgegeven met de packs en verwacht ik ook niks meer. Gewoon spelen met de coins en spelers die ik heb en plezier ermee hebben. Het is niet makkelijk, omdat je toch hoopt dat er iedere keer weer een mooie waardige speler uitkomt. Maar niks meer verwachten is de sleutel. Wie weet pak je onverwachts dan toch wel een hoge waardige speler. Gewoon lekker veel coins sparen met de rewards die je krijgt, wie weet krijg je ook wel goede red picks. Black Friday is om de hoek, dan dalen de spelers nog meer. Tot die tijd lekker veel coins sparen.forzaracing schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:09:
3 packs van 81-86 opengedaan en weeral niks speciaals - hier word ik gewoon moe van - af en toe eens iets leuk zou echt wel motiveren
Probeer ook andere alternatieven te zoeken. Mocht je veel tijd hebben dan zou ik je aanraden om te leren traden. Als je elke dag 30k weet te pakken, dan heb je binnen een week 210K. Aan de ene kant ben ik nu zelf meer bezig met traden dan spelen, het begint opgegeven moment een verslaving te worden als je ziet hoeveel je aan het einde van de week heb kunnen sparen.
Moet wel zeggen dat het echt de saaiste Fifa is tot nu toe. Geen enkel uitdaging meer en heb dan ook het gevoel dat ik in december al ga stoppen. Vooral nu Battlefield deze week uitkomt.
Mochten jullie dit nog niet gedaan hebben. 81-86 pack is beschikbaar als preview
81-86 ben ik kippig of zie ik hem niet 🤣forzaracing schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:09:
Edit, ik ben kippig, gevonden
Iemand ervaring met ljunberg de hero kaart? Experimenteer wat met 4-2-3-1 aangezien ik fekir nu niet gebruik.
Twijfel tussen ljunberg of misschien zelfs Barnes 87 op lw, iemand tips?
:strip_exif()/f/image/o4ptvQxhFOzZajA8LeoDYu0s.jpg?f=fotoalbum_large)
Ingame:
https://www.futbin.com/22/squad/2792829
[ Voor 63% gewijzigd door Augy op 09-11-2021 20:42 ]
ik doe dat ook wel eens met 2 vrienden van mij. Bij teams kiezen kan je dat zien, dan heeft hij bij gasten, 2 staan.Markvd1984 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:03:
[Afbeelding]
Dacht een x draft
Heb ik bovenstaande,ik speel tegen 3 lui in 1x hoe kan dit ? Elke bal die ik aanraak staan 3 man om mee heen
Dit lijkt me toch niet eerlijk
Iemand een idee ?
Is toch juist makkelijker? Vind het heerlijk als ik zulke mensen tref. Die trek je helemaal kapot, 3 man kan nooit zo snel denken als jij dat doet.Markvd1984 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:03:
[Afbeelding]
Dacht een x draft
Heb ik bovenstaande,ik speel tegen 3 lui in 1x hoe kan dit ? Elke bal die ik aanraak staan 3 man om mee heen
Dit lijkt me toch niet eerlijk
Iemand een idee ?
Eens maar als je compleet word vast gezetOzz schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:59:
[...]
Is toch juist makkelijker? Vind het heerlijk als ik zulke mensen tref. Die trek je helemaal kapot, 3 man kan nooit zo snel denken als jij dat doet.
En geen pass aankomt omdat alles word afgedekt
Opbouwen lukt niet 3 man denkt elke verdediger af
* knip * onnodig dit
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2021 23:39 ]
Je bent juist in het nadeel wanneer je coöp speelt. Schakelen met spelers werkt veel minder goed doordat je telkens naar elkaars spelers switcht.Ozz schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:59:
[...]
Is toch juist makkelijker? Vind het heerlijk als ik zulke mensen tref. Die trek je helemaal kapot, 3 man kan nooit zo snel denken als jij dat doet.
* knip * maak een TR
[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2021 23:39 ]
https://instagram.com/sto...hare&utm_medium=copy_link
Vanaf donderdag dus 2000 punten nodig om te kwalificeren 😅
Vanaf donderdag dus 2000 punten nodig om te kwalificeren 😅
Zal de foto hier even plaatsen, Nepenthez is een betrouwbare bron:
:strip_exif()/f/image/c14EZc4tYqV2HWBgvT5aU6PB.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door wErudite op 10-11-2021 08:55 ]
Jammer dat je play off entries niet meegaan, nu moet ik de kwalificatie spelen vanavond 🤣wErudite schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:54:
Zal de foto hier even plaatsen, Nepenthez is een betrouwbare bron:
[Afbeelding]
Team aangepast
:strip_exif()/f/image/xEW5dyk8l9xF6B5WjoIk90u1.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb ingame de 4-2-3-1 en 4-3-1-2 ingesteld, benieuwd naar Barnes
Dit soort info is echt handig vorige keer ook toen die 'rare' player packs waren te previewen afgelopen weekend.038Zwolle schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:30:
Mochten jullie dit nog niet gedaan hebben. 81-86 pack is beschikbaar als preview
Burp
Ik zit er aan te denken om Robbie Keane te kopen, lees zoveel goede verhalen..
Alleen nog in twijfel om hem vandaag nog te kopen.. een onderbuik gevoel zegt me dat hij zal zakken als er morgen een nieuw seizoen komt.. Maar mijn onderbuik gevoel heeft me dit seizoen nog nergens gebracht
Ik snap dat jullie geen glazen bol hebben, maar zitten er nog meer in het zelfde schuitje? Wel/niet een speler/spelers kopen voor het nieuwe seizoen..
Alleen nog in twijfel om hem vandaag nog te kopen.. een onderbuik gevoel zegt me dat hij zal zakken als er morgen een nieuw seizoen komt.. Maar mijn onderbuik gevoel heeft me dit seizoen nog nergens gebracht
Ik snap dat jullie geen glazen bol hebben, maar zitten er nog meer in het zelfde schuitje? Wel/niet een speler/spelers kopen voor het nieuwe seizoen..
in de huidige markt is het vrij onwaarschijnlijk dat je daar uberhaupt iets van 20k uithaalt. Wellicht je verwachtingen een beetje managenforzaracing schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:09:
Als je je bijv zondag al de play offs hebt gespeeld en gekwalificeerd heb, is die juist toch wel geldig voor komend weekend?Augy schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:59:
[...]
Jammer dat je play off entries niet meegaan, nu moet ik de kwalificatie spelen vanavond 🤣
Team aangepast
[Afbeelding]
Heb ingame de 4-2-3-1 en 4-3-1-2 ingesteld, benieuwd naar Barnes
Ik denk dat je dat token gewoon behoudt, zou toch vreemd zijn als die ineens weg is.Dani05 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:28:
[...]
Als je je bijv zondag al de play offs hebt gespeeld en gekwalificeerd heb, is die juist toch wel geldig voor komend weekend?
Burp
"Your FUT Champs Entry token & FUT Champs points will carry over, but your Play-Off entries won't."Dani05 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:28:
[...]
Als je je bijv zondag al de play offs hebt gespeeld en gekwalificeerd heb, is die juist toch wel geldig voor komend weekend?
Geen idee hoe het vorig jaar was maar daar voor was het een flinke drop tijdens Black Friday en dan weer rond kerst / Toty. Ik wacht persoonlijk nog even. BF is over twee weken al volgens mij.Rhain schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:01:
Ik zit er aan te denken om Robbie Keane te kopen, lees zoveel goede verhalen..
Alleen nog in twijfel om hem vandaag nog te kopen.. een onderbuik gevoel zegt me dat hij zal zakken als er morgen een nieuw seizoen komt.. Maar mijn onderbuik gevoel heeft me dit seizoen nog nergens gebracht![]()
Dit is mijn eerste fut.
Eerst opende ik elk pack dat ik kreeg meteen. Maar heb inmiddels begrepen dat t kan lonen om te wachten op TOTW release.
Zijn er meer van dat soort momenten momenten?
Is er een rede om mijn packs niet open te maken vanavond?
Eerst opende ik elk pack dat ik kreeg meteen. Maar heb inmiddels begrepen dat t kan lonen om te wachten op TOTW release.
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Je moet wel opletten op sommige packs zit een maximale openingstijd.Marcvz schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:47:
Dit is mijn eerste fut.
Ik zag het toevallig vorige keer 1 pack moest ik binnen 7 uur openen.
Ik zou je opgespaarde packs zelf niet openen wanneer de rewards uitgekeerd worden.
Misschien is het iets psychologisch maar dan lijkt me de kans op iets goeds wat minder.
Burp
Ja ik zie al in fut champs die 20 wedstrijden staan, de finale zeg maar. Heb mijzelf ook al gekwalificeerd.Dani05 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:28:
[...]
Morata, Kramaric en Stones als beste. Mijn packluck is de afgelopen weken niet best...038Zwolle schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:30:
En dat de Ultimate spelers in december een Hero kaart krijgen laat de waarde van deze kaarten ook zakken.Casual Ruud schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:14:
[...]
Geen idee hoe het vorig jaar was maar daar voor was het een flinke drop tijdens Black Friday en dan weer rond kerst / Toty. Ik wacht persoonlijk nog even. BF is over twee weken al volgens mij.
@Rhain ik zou dus wel even wachten voordat je Keane koopt
:strip_exif()/f/image/gwExlmgstoqOrLVOwMxn74ar.jpg?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand nog een leuke tip qua speler voor
Mij? Heb 70k te besteden. Zat zelf aan een upgrade in de spitsen te denken. Benzema of Suarez.
[ Voor 6% gewijzigd door Doekje op 10-11-2021 13:49 ]
frenkie vind ik zeer chil spelen maar qua scoren vermogend is hij niet zo sterk.Doekje schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:48:
[Afbeelding]
Mij? Heb 70k te besteden. Zat zelf aan een upgrade in de spitsen te denken. Benzema of Suarez.
Zou alleen een echte keeper nemen, deze gast in deze FIFA...Ozz schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:18:
[Afbeelding]
Wat een bazen team.
Twijfel om dit te maken. Moet alleen Kessie, Gosens en Vidal hebben.
Vroeger had het nog zin om 2 teams te hebben i.v.m. conditie.

Weet nou niet of Handanovic zoveel beter is. Zie veel mensen ook met Maignan spelen. Keepers in Serie A is wel een dingetje.Gurbuh schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:28:
[...]
Zou alleen een echte keeper nemen, deze gast in deze FIFA...
Valverde of frenkie voor casemiroDoekje schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:48:
[Afbeelding]
Handa was bij mij wel het beste van deze 3.Ozz schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:33:
[...]
Weet nou niet of Handanovic zoveel beter is. Zie veel mensen ook met Maignan spelen. Keepers in Serie A is wel een dingetje.
Ook ik heb Sczscscny na 10 wedstrijden van de hand gedaan.. Handanovic was echt een topper bij mij. Daarna wel overgestapt op Maignan ivm link naar Kimpembe. Maignan viel ook niet tegen hoor. Maar van de 3 Handsdownovic all the way!
O ja, en Vidal.. wat een gast is dat
. Bemoeit zich de laatste tijd ook wel eens aanvallend.. dacht voor de gein eens van buiten de 16 te schieten.. die plaatst daar even een kanonskogel! En dat was zeker niet de laatste! Verdedigend, waar je hem voor hebt, ook top. Zou mooi zijn als hij nog +2 upgrade krijg (ziet er goed uit).
O ja, en Vidal.. wat een gast is dat
[ Voor 43% gewijzigd door Rhain op 10-11-2021 15:03 ]
Areola ook heeeeel snel verkocht, waardeloze keeper. Dudek gekocht.wErudite schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:56:
Zojuist m’n team gekocht
Verdediging heeft nog wat aandacht nodig maar de coins zijn ver op
[Afbeelding]
Wel een beetje appels met peren vergelijken kwa budget hewErudite schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:03:
[...]
Areola ook heeeeel snel verkocht, waardeloze keeper. Dudek gekocht.
Keeper maakte me nooit veel uit, spendeerde eigenlijk nooit 'veel' coins aan een keeper.Rhain schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:03:
[...]
Wel een beetje appels met peren vergelijken kwa budget he
Heb Barella IF op de CVM staan en Cuadrado op rechts.Ozz schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:18:
[Afbeelding]
Wat een bazen team.
Twijfel om dit te maken. Moet alleen Kessie, Gosens en Vidal hebben.
Vroeger had het nog zin om 2 teams te hebben i.v.m. conditie.
Ben zelf wel content van Szczeny
Als er een promo aan zit te komen kan het ook handig zijn om je packs te sparen (als ze niet verlopen zoals hiervoor al werd gezegd).Marcvz schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:47:
Dit is mijn eerste fut.
Als je goed tussen de reclame door kijkt vind je bv op deze site een tabel met (verwachte) promo data:
https://www.dexerto.com/f...s-special-squads-1667517/
Ik vond Handa persoonlijk echt drama, liet belachelijk veel door. Die Poolse k*t keeper ga ik het helemaal niet over hebben.. Maignan is en cheap, en is het meest consistent voor mij. Maar goed, is persoonlijk natuurlijk.Gurbuh schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:34:
[...]
Handa was bij mij wel het beste van deze 3.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Maignan was echt drama voor mij. Hij liet echt de meest vreemde ballen door en dan met name vanaf de zijkant. Op een gegeven moment had ik een tegenstander die dit doorkreeg en dit telkens op deze manier tegen me scoorde.Partypooper schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:25:
[...]
Ik vond Handa persoonlijk echt drama, liet belachelijk veel door. Die Poolse k*t keeper ga ik het helemaal niet over hebben.. Maignan is en cheap, en is het meest consistent voor mij. Maar goed, is persoonlijk natuurlijk.
Je moet ze maar net kunnen linken maar Courtois en nu donnarumma zijn geweldig voor mijpacod schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:17:
[...]
Maignan was echt drama voor mij. Hij liet echt de meest vreemde ballen door en dan met name vanaf de zijkant. Op een gegeven moment had ik een tegenstander die dit doorkreeg en dit telkens op deze manier tegen me scoorde.
Ik speel inmiddels al een tijdje met Donnarumma op goal, maar die pakt zoveel!Augy schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:28:
[...]
Je moet ze maar net kunnen linken maar Courtois en nu donnarumma zijn geweldig voor mij
Donna is voor mij altijd een drama om tegen te spelen.. Helaas ga ik hem niet inpassen in m'n team, maar anders was het een no-brainer..
Valt er nog wat te adviseren m.b.t. PL keepers? Pope zal vast Pope niet meer zijn. Daarnaast zie ik 1 iemand positief over Dudek en iemand negatief..
Valt er nog wat te adviseren m.b.t. PL keepers? Pope zal vast Pope niet meer zijn. Daarnaast zie ik 1 iemand positief over Dudek en iemand negatief..
Alisson is echt een monster voor mij. Beste keeper tot nu toe met donnie.Rhain schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:43:
Donna is voor mij altijd een drama om tegen te spelen.. Helaas ga ik hem niet inpassen in m'n team, maar anders was het een no-brainer..
Ik heb Alisson ook vanaf het begin maar houdt er echt enorm veel uit. Zijn er nog.mensen die de Gea gebruiken?paar jaar geleden had bijna iedereen diellovesoccerx7 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:45:
[...]
Alisson is echt een monster voor mij. Beste keeper tot nu toe met donnie.
Ik speel met Lloris. Gepackt en past precies met varane en Kimpembe. Prima tot nu toe, beter dan maignan imo. Wel paar rare kluts goals tegen waar Lloris compleet mis zit, maar zeer sporadisch. En ik vermoed dat dat meer aan de game ligt dan aan een specifieke keeper. Het liefst haal ik donna maar heb geen 60k over voor een keeper. Lloris blijft fijn staan totdat ik een keer iets beters pack.Rhain schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:43:
Probeer Lafont IF, veel beter dan Lloris! Moet je zeggen dat na Donnaruma en Allison, hij echt op nummer drie staat. Duikt goed en heeft super snelle reflexen en is ook lang. Tot nu toe doet hij het prima!Robbio85 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:24:
[...]
Ik speel met Lloris. Gepackt en past precies met varane en Kimpembe. Prima tot nu toe, beter dan maignan imo. Wel paar rare kluts goals tegen waar Lloris compleet mis zit, maar zeer sporadisch. En ik vermoed dat dat meer aan de game ligt dan aan een specifieke keeper. Het liefst haal ik donna maar heb geen 60k over voor een keeper. Lloris blijft fijn staan totdat ik een keer iets beters pack.
Thanks, toffe suggestie. Lafont is iig een stuk langer dan Lloris (196 vs 188) maar zijn stats zijn echt een stuk minder. Maar voor de coins die hij kost kan ik hem wel eens uitproberen 👍Lashrom schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:53:
[...]
Probeer Lafont IF, veel beter dan Lloris! Moet je zeggen dat na Donnaruma en Allison, hij echt op nummer drie staat. Duikt goed en heeft super snelle reflexen en is ook lang. Tot nu toe doet hij het prima!
Rivals division drie behaald maar keihard afgegaan in de qualify. 4 wins, 5 losses. Er zit te weinig incentive voor mij in deze fifa om te blijven spelen. SB is hersenddodend saai. Rivals is klaar na 7 wins. Qualify is klaar na 5 losses. Pack luck is er niet en er valt weinig te traden met een transfermarkt die overspoeld blijft worden zodat de tradeable die je packt voor discard waarde nog niet weg gaan.
De toevoeging van bepaalde friendlies modi maakt het nog meer try hard dan in Fifa 20. Hou je over carrière maar dat is een onderdeel waar over de jaren niks is toegevoegd. Voor mij als casual zilver 1 speler in andere fifa's merk ik te weinig dat mijn inzet loont in deze editie.
Fifa 20 heb ik van oktober tot augustus blijven spelen omdat het traden wel ging, Rivals bij tijd en wijle irritant was van iedereen die zich liet afzakken voor objectives maar je kon als div 10 speler op den duur die objectives als nog voltooien. En weekend league kon je gewoon in terecht nadat je genoeg punten had gegrind. Werd ik als nog weggetikt met 19 loss, 11 wins tot gevolg? Ja, meer zat er niet in. Maar zelfs in verliespotten was het vaker 3-2/ 4-3 verliezen omdat het scoren over en weer ging. Plus icon swaps maakt het nog interessanter om de game voor op te starten.
Als traden nou nog de moeite waard was geweest bleef ik dat wel op de web app / companion app doen. Maar zelfs dat is vernaggeld in game. Ik heb 21 over geslagen en had een jaar fifa pauze. Maar na een maandje spelen ben ik uitgespeeld voor mijn gevoel.
De toevoeging van bepaalde friendlies modi maakt het nog meer try hard dan in Fifa 20. Hou je over carrière maar dat is een onderdeel waar over de jaren niks is toegevoegd. Voor mij als casual zilver 1 speler in andere fifa's merk ik te weinig dat mijn inzet loont in deze editie.
Fifa 20 heb ik van oktober tot augustus blijven spelen omdat het traden wel ging, Rivals bij tijd en wijle irritant was van iedereen die zich liet afzakken voor objectives maar je kon als div 10 speler op den duur die objectives als nog voltooien. En weekend league kon je gewoon in terecht nadat je genoeg punten had gegrind. Werd ik als nog weggetikt met 19 loss, 11 wins tot gevolg? Ja, meer zat er niet in. Maar zelfs in verliespotten was het vaker 3-2/ 4-3 verliezen omdat het scoren over en weer ging. Plus icon swaps maakt het nog interessanter om de game voor op te starten.
Als traden nou nog de moeite waard was geweest bleef ik dat wel op de web app / companion app doen. Maar zelfs dat is vernaggeld in game. Ik heb 21 over geslagen en had een jaar fifa pauze. Maar na een maandje spelen ben ik uitgespeeld voor mijn gevoel.
Niets aan toe te voegen. Ja alleen dat ik zelfs 3 jaar geen FIFA gespeeld heb, er eindelijk weer zin in had en zelfs ook nu alweer uitgespeeld ben. Heb zo'n 2 miljoen coins door heel veel packluck in het begin maar ik heb gewoon geen zin meer om er iets mee te doen door alle bovenstaande dingen die je noemt die er helemaal fout gaan met de transfermarkt.Joosie200 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:24:
Rivals division drie behaald maar keihard afgegaan in de qualify. 4 wins, 5 losses. Er zit te weinig incentive voor mij in deze fifa om te blijven spelen. SB is hersenddodend saai. Rivals is klaar na 7 wins. Qualify is klaar na 5 losses. Pack luck is er niet en er valt weinig te traden met een transfermarkt die overspoeld blijft worden zodat de tradeable die je packt voor discard waarde nog niet weg gaan.
Dan ligt het gelukkig niet aan mij. Zo ongelofelijk veel losses gepakt.triple20 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:04:
Het spel is ook niet te spelen vanavond
[ Voor 3% gewijzigd door saert op 10-11-2021 21:20 ]
Q
[ Voor 100% gewijzigd door saert op 10-11-2021 21:21 ]
nergens last van gehad. Heb sowieso nog nooit echt lag issues gehad. Maar daarin ben ik elk jaar 1 van de weinige heb ik het idee.triple20 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:04:
Het spel is ook niet te spelen vanavond
Hier ook zelden problemen. Speel op PS5.fifanoob schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:21:
[...]
nergens last van gehad. Heb sowieso nog nooit echt lag issues gehad. Maar daarin ben ik elk jaar 1 van de weinige heb ik het idee.
Congratz, hier ook vanavond op de valreep div1 gehaald, leuk voor de season rewardsMoody2204 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:20:
Zo! Op de valreep nog div. 1 gehaald net. Dat zag ik niet aankomen. Leuk zo net voor sluiting van het seizoen. Ik speel overigens met dit team:
[Afbeelding]
Hier ook regelmatig lag issues, maar vandaag speelde het prima (ps5)
[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 10-11-2021 21:40 ]
Ook congratz. Met welk team speel je?Nachtapotheker schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:39:
[...]
Congratz, hier ook vanavond op de valreep div1 gehaald, leuk voor de season rewards
Hier ook regelmatig lag issues, maar vandaag speelde het prima (ps5)
Op de valreep nog de Elite divisie gehaald. Dat had ik niet verwacht, een week geleden zat ik nog in divisie drie maar sinds de switch naar 3-5-2 is het hard gegaan.
Ook zeer content met mijn Serie A team:
GK: Handanovic
CB: Koulibaly
CB: RTTK De Ligt
CB: Skriniar
CDM: RTTK Vidal
CDM: RB Kessie
LM: RB Gosens
RM: IF Felipe Anderson
CAM: Dybala
ST: Martinez
ST: RB Zaniolo
Ik zocht nog een goede linksbenige spits en plots was daar vanavond een Zaniolo SBC. Prima kaartje, genoeg mensen zullen moeite hebben met 3/3 maar daar valt prima mee te spelen. Hij is eigenlijk een CAM maar met zijn stats kan-ie prima als spits.
Nu nog hopen op een echt goede RM. Gosens op links is fantastisch voor een 3-5-2, voor RM's is de keuze vooralsnog beperkt.
Ik zocht nog een goede linksbenige spits en plots was daar vanavond een Zaniolo SBC. Prima kaartje, genoeg mensen zullen moeite hebben met 3/3 maar daar valt prima mee te spelen. Hij is eigenlijk een CAM maar met zijn stats kan-ie prima als spits.
Nu nog hopen op een echt goede RM. Gosens op links is fantastisch voor een 3-5-2, voor RM's is de keuze vooralsnog beperkt.
Zou Simeone ook nog wel binnen hengelen als ik jou wasIvarov schreef op donderdag 11 november 2021 @ 00:45:
Op de valreep nog de Elite divisie gehaald. Dat had ik niet verwacht, een week geleden zat ik nog in divisie drie maar sinds de switch naar 3-5-2 is het hard gegaan.
Ondanks mijn elite divisie toch erg slechte rewards zometeen omdat ik niet genoeg tijd had voor de 7 wins, helaas
Typisch EA weer, wordt je al gematst doordat ze weer eens een fout maken, krijg je er nog een tradeable icon bij ook.
Er staan toch meerdere packs klaar, krijg je toch de rewards van de 1e, 2e en 3e milestone als je tot 90/90 gehaald hebt?
Naast TOTW zitten er volgens mij geen promo spelers meer in packs, het kan dus wellicht handig zijn om de packs te bewaren...
Kan ook wel weer een market crash worden als iedereen zoveel packs krijgt.
Er staan toch meerdere packs klaar, krijg je toch de rewards van de 1e, 2e en 3e milestone als je tot 90/90 gehaald hebt?
Naast TOTW zitten er volgens mij geen promo spelers meer in packs, het kan dus wellicht handig zijn om de packs te bewaren...
Kan ook wel weer een market crash worden als iedereen zoveel packs krijgt.
[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 11-11-2021 09:22 ]
Dank je fifa voor het afsluiten van mijn playoffs, terwijl ik ze niet kon afmaken
Dank je fifa voor het wegnemen van mijn fut champs punten
Dank je fifa voor het niet geven van mijn fut champs punten van mijn rivals rewards.
Kan vanaf 0 punten beginnen.
Achja heb ik weer wat te doen
Dank je fifa voor het niet geven van mijn fut champs punten van mijn rivals rewards.
[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 11-11-2021 09:23 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Hier dezelfde frustratie. Waar the f*ck slaat het op dat die punten uit je Rivals rewards niet gewoon tellen nu… wat een spel echt waarMeneer iCy schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:21:
Dank je fifa voor het afsluiten van mijn playoffs, terwijl ik ze niet kon afmaken

Op de valreep div 2 aangetikt gisteren.
Vandaag alle rewards geopend.
Tradable baby Okocha
Tradable Rulebreaker Lopes (10k maar waard)
Untradable Varane
Niet ontevreden.
Okocha maar gelijk verkocht, gaat toch nooit in mijn team komen.
Vandaag alle rewards geopend.
Tradable baby Okocha
Tradable Rulebreaker Lopes (10k maar waard)
Untradable Varane
Niet ontevreden.
Okocha maar gelijk verkocht, gaat toch nooit in mijn team komen.
wijze woorden
Huh ik begrijp het niet.
Deze week door tijdgebrek bijna niet aan spelen toegekomen. Gisteravond nog een klein beetje tijd, en zie ik dat ik slechts 4 wins heb gehaald in Rivals, maar ook nog niet ben gekwalificeerd voor Champions.
Dus ik besluit om mij dan toch maar proberen te plaatsen voor Champions, en de 3 wins in Rivals maar even te laten.
Einde van de avond (veel te laat alweer 🤣 ) heb ik mij dan gelukkig toch nog op de valreep geplaatst.
Maar dan start ik net FIFA op, en zie ik dat ik niet geplaatst ben voor Champions, en de kwalificatie weer opnieuw moet doen. Om er vervolgens ook nog eens achter te komen dat ik weer 2000 punten moet behalen om mij überhaupt te mogen plaatsen...
Dus ik moet nu in 1 dag tijd 2000 punten halen, en vervolgens nog eens 5 wins, om morgen Champions Finals te mogen spelen? Of begrijp ik het inderdaad niet helemaal?..
Deze week door tijdgebrek bijna niet aan spelen toegekomen. Gisteravond nog een klein beetje tijd, en zie ik dat ik slechts 4 wins heb gehaald in Rivals, maar ook nog niet ben gekwalificeerd voor Champions.
Dus ik besluit om mij dan toch maar proberen te plaatsen voor Champions, en de 3 wins in Rivals maar even te laten.
Einde van de avond (veel te laat alweer 🤣 ) heb ik mij dan gelukkig toch nog op de valreep geplaatst.
Maar dan start ik net FIFA op, en zie ik dat ik niet geplaatst ben voor Champions, en de kwalificatie weer opnieuw moet doen. Om er vervolgens ook nog eens achter te komen dat ik weer 2000 punten moet behalen om mij überhaupt te mogen plaatsen...
Dus ik moet nu in 1 dag tijd 2000 punten halen, en vervolgens nog eens 5 wins, om morgen Champions Finals te mogen spelen? Of begrijp ik het inderdaad niet helemaal?..
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Is de hele week aangekondigd...Meneer iCy schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:21:
Ook dat de rivals rewards niet mee zullen tellen? Die heb ik gemist. Heb ook een bericht gemist blijkbaar dat de fut champs het weer zou doen. Had gemerkt dat deze het niet deed maar geen berichtje gezien dat deze het weer zou doen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy