Toon posts:

[Multi] FIFA 22 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 45 ... 49 Laatste
Acties:

• pacod
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 30-11 20:25
Timk10 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:15:
Beetje de lol teruggevonden met dit team. Heel gek echter; in Rivals div 2 kan ik er geen wedstrijd mee winnen, maar in Play-offs voor Champs nu 3-0 waarbij ik m’n tegenstanders echt easy sloop. Laatste pot had ik 10.6 (!) xG. Win hem met slechts 4-2 omdat zijn Rulebreaker Lopes 10 saves maakte. Is goed fifa, is goed.

Maar goed. Mag niet klagen, echt een leuk team dit. Ingame speel ik 3-5-2, Gosens en Owusu op de flanken, Sangare (veruit zwakste plek in dit team, wat een olietanker) en Graaffoe CDM. Kudus 10, Neres en Openda spits. Openda is echt zwaar relaxt.

En Bijlow moet ook zsm vervangen worden. Matige keeper die alleen de verwachte ballen pakt maar ook letterlijk niks meer dan dat. Ga de Cech SBC doen denk ik. Altijd links en lijkt me een veel betere keeper.

[Afbeelding]
Als Ajacied zijnde heb ik het ook geprobeerd met Bijlow, maar hij laat echt de meest vreemde ballen door bij mij. Denk dat ik maar een Szczęsny op goal zet bij mijn eventueel Eredivisie team. In ieder geval tot ik genoeg coins heb voor een Sar of misschien wel een IF Cillessen :D

• Markvd1984
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 10:02

Dacht ik vraag het gewoon
Antw is een beetje typisch

Won met 2-1 en hij deed na 80 min geen enkele moeite om überhaupt aan te gaan vallen
Markvd1984 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:37:
[Afbeelding]
Dacht ik vraag het gewoon
Antw is een beetje typisch

Won met 2-1 en hij deed na 80 min geen enkele moeite om überhaupt aan te gaan vallen
🤣🤣🤣

• Dropkogel
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 01-12 17:29
Kun je dan chatten op de ps4/5 tijdens het spelen?

• 038Zwolle
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 10:19
Zojuist naar div 2 gepromoveerd en het niveauverschil is heel behoorlijk. Ik heb het idee dat veel spelers een niveatje (minimaal) lager spelen dan dan vorig seizoen. Ik verwacht 9ok dat als de swaps komen mensen wellicht nog lager gaan spelen om de objectives makkelijker te halen. Zeker aangezien de rival rewards toch heel minimaal zijn. En dat het hele idee van EA niet gaat werken. Maar goed we zullen zien😅

• Markvd1984
Dropkogel schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:58:
Kun je dan chatten op de ps4/5 tijdens het spelen?
Was na de game
Hij stuurde mij een bericht "gg"

• Markvd1984
038Zwolle schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:16:
Zojuist naar div 2 gepromoveerd en het niveauverschil is heel behoorlijk. Ik heb het idee dat veel spelers een niveatje (minimaal) lager spelen dan dan vorig seizoen. Ik verwacht 9ok dat als de swaps komen mensen wellicht nog lager gaan spelen om de objectives makkelijker te halen. Zeker aangezien de rival rewards toch heel minimaal zijn. En dat het hele idee van EA niet gaat werken. Maar goed we zullen zien😅
Vroeg me idd ook af wanneer de swaps een keer gaan komen eigenlijk
Vorige jaar was het al heel wat eerder volgens mij

• Timk10
  • Laatst online: 08:47
pacod schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:59:
[...]

Als Ajacied zijnde heb ik het ook geprobeerd met Bijlow, maar hij laat echt de meest vreemde ballen door bij mij. Denk dat ik maar een Szczęsny op goal zet bij mijn eventueel Eredivisie team. In ieder geval tot ik genoeg coins heb voor een Sar of misschien wel een IF Cillessen :D
Haha ja hier ook Ajacied. Als ze nou gewoon even een flashback Steekie SBC gooien, hang ik in de kroonluchter :Y

Moet zeggen dat Szczczcszsnesny ook niet echt geweldig was bij mij dus vandaar dat ik denk ik maar voor Cech ga.

Trouwens, die SBC van Chong. Wat een briljante kaart maat. Meteen gedaan, geheim wapen vanaf LM in de 3-5-2 :*)

• Er!k
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 29-11 10:11
Enig idee hoe je Chong op chem 10 kunt krijgen??? Goede NL backs zijn er niet...

• AntraXxX
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 01-12 22:28
Er!k schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:54:
Enig idee hoe je Chong op chem 10 kunt krijgen??? Goede NL backs zijn er niet...
Frenkie CM en Gravenberch rttk in de spits (om Neres te linken) natuurlijk 😎 (4-3-3).

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Dat handelen zal ook nooit mijn ding worden hè? Gisteren een kanaal bekeken van zo'n handelaar, die ook betaalde sessies geeft. Zegt niks overigens. Ik een zooi kaartjes gekocht die die gast had aanbevolen voor max 400/450, nou ik mag blij zijn als ik quitte speel.

• Rhain
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 10:35
Moody2204 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:07:
Dat handelen zal ook nooit mijn ding worden hè? Gisteren een kanaal bekeken van zo'n handelaar, die ook betaalde sessies geeft. Zegt niks overigens. Ik een zooi kaartjes gekocht die die gast had aanbevolen voor max 400/450, nou ik mag blij zijn als ik quitte speel.
Mocht je nog eens een workshop 'handelen in FUT voor dummies' tegen komen, schrijf mij dan ook maar gelijk in :X
Ik kom niet verder dan 10k per dag winst. Maar geduld is ook niet m'n sterkste punt moet ik zeggen..

• LukeSpangas
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 00:38
Weet niet wat voor spelers het zijn? Misschien loont het de moeite om ff tot morgen af te wachten. Wellicht wat spelers nodig voor de Marquee Matches van deze week.... ;)

• Gurbuh
  • Registratie: augustus 2008
Ik zou zeggen probeer ook vooral te begrijpen wáárom hij die aanraadt. En wat de bijbehorende termijn is. Blijkbaar komt er vrijdag een nieuwe promo 'Signature Signings' met spelers die een grote impact hebben gemaakt na hun transfer oid, wellicht was het daaraan gerelateerd.

• Timoo_FR
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09:49
Hahaha hier kan ik echt helemaal over meepraten, ik dacht vorige week laat ik eens wat Danjuma’s inslaan, aangezien hij waarschijnlijk een upgrade ging krijgen (bij een overwinning op United of Atalanta). Voor 39k ingekocht, gisteren verliezen ze van United waardoor ik ze allemaal voor 31k heb moeten verkopen (want overwinning tegen Atalanta zie ik ook niet zomaar gebeuren) 8)7 :+
Ja geduld is ook niet mijn ding. Ik wil te snel cashen denk ik. Plus dat je bepaalde ontwikkelingen moet volgen, daar ben ik ook niet even goed in. Maar goed, al doende leert men, althans daar hoop ik op :9

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
Timoo_FR schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:18:
[...]

Hahaha hier kan ik echt helemaal over meepraten, ik dacht vorige week laat ik eens wat Danjuma’s inslaan, aangezien hij waarschijnlijk een upgrade ging krijgen (bij een overwinning op United of Atalanta). Voor 39k ingekocht, gisteren verliezen ze van United waardoor ik ze allemaal voor 31k heb moeten verkopen (want overwinning tegen Atalanta zie ik ook niet zomaar gebeuren) 8)7 :+
Atalanta speelt 3-3 tegen Young Boys, dat is ook niet erg overtuigend.
Bij gelijkspel gaat Villareal ook door en krijgt hij ook een upgrade.
Verkopen in de crash is dan ook niet erg handig, dan had je eigenlijk in ieder geval nog moeten wachten tot voor de volgende wedstrijd, goede kans dat ie tegen die tijd wel weer wat hersteld is in prijs.

• fifanoob
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 11:05
dat krijg je met afkijken, dan snap je er zelf nog steeds niks van ;)

Je moet leren begrijpen waarom ze voor bepaalde spelers kiezen om te investeren..
fifanoob schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:58:
[...]

dat krijg je met afkijken, dan snap je er zelf nog steeds niks van ;)

Je moet leren begrijpen waarom ze voor bepaalde spelers kiezen om te investeren..
Ja dat snap ik op zich wel, het zit ‘m voor mijn gevoel meer in de juiste timing van kopen/verkopen. Daar ben ik gewoon niet handig in. En misschien is het gewoon niet mijn ding hè, dat kan natuurlijk.

Gelukkig ben ik niet ‘all in’ gegaan, dat scheelt.

[Voor 5% gewijzigd door Moody2204 op 24-11-2021 11:05]

• fifanoob
Moody2204 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 11:03:
[...]

Ja dat snap ik op zich wel, het zit ‘m voor mijn gevoel meer in de juiste timing van kopen/verkopen. Daar ben ik gewoon niet handig in. En misschien is het gewoon niet mijn ding hè, dat kan natuurlijk.

Gelukkig ben ik niet ‘all in’ gegaan, dat scheelt.
je timed niet goed omdat je hem nog niet door hebt.. Waarom gaat iets stijgen, wat komt er aan in de game qua sbc etc.

• AequitasII
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 01-12 21:08
Het enige wat je moet doen met handelen is iets duurder verkopen dan je het gekocht hebt. Dat kan met ongeveer alle kaarten, al moet je soms inderdaad wat geduld hebben. Als je kaarten voor 450-500 hebt gekocht (Discard) dan vermoed het YouTube kanaal waarschijnlijk dat de waarde gaat stijgen door een nog te komen sbc als de marquees of competitie sbc.

• M@cer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 11:06
Daarmee gaat het niet werken.. 100 spelers kopen voor 400/500, te koop zetten voor 900/950 en binnen een paar dagen ben je het grootste deel wel weer kwijt.. Zorg er ook voor dat je je spelers elke dag tussen 18:15 en 18:30 te koop zet, zodat ze actief zijn vlak nadat de nieuwe SBC's online zijn gekomen.

Vooral Italianen uit de Serie A en duitsers uit de Bundesliga zijn goed in te kopen en vliegen meestal op donderdagavond in grote aantallen weer van je transferlist.

[Voor 10% gewijzigd door M@cer op 24-11-2021 12:08]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• fifanoob
Handelen is ook geduld hebben. Niet in paniek raken als ze dalen nadat je geïnvesteerd hebt.
Daarom ook handig om beetje te weten wat de prijzen van bepaalde spelers doen, wat is hun "normale " waarde etc.
Er zijn zoveel manier om te traden in deze game, alleen de winst marges worden elk jaar minder. Mede doordat de markt dit jaar ook echt goed naar de kloten is door de vele fifapunten die gebruikt worden.

• Kr44nVogel
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 11:08
M@cer schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:06:
[...]

Daarmee gaat het niet werken.. 100 spelers kopen voor 400/500, te koop zetten voor 900/950 en binnen een paar dagen ben je het grootste deel wel weer kwijt.. Zorg er ook voor dat je je spelers elke dag tussen 18:15 en 18:30 te koop zet, zodat ze actief zijn vlak nadat de nieuwe SBC's online zijn gekomen.
Wat ik doe is ik kijk naar de SBC`s waar je non rare gouden kaarten nodig heb . Op futbin kan je zien wat dan de 5 populairste solutions zijn. Dan koop je bv paar van die non rares en list ze dan vaak voor 1700-1800 en op 3 uur. Die 3 uur is zodat je niet elk uur hoeft te relisten , en vaak spiken de spelers halverwege de dag.

Simpel voorbeeld https://www.futbin.com/22/player/6963/simon-deli , vaak op te pikken voor 500-600 coins op bids of bin of na een promo. Nu zie je dat deze speler al 3 dagen piekt halverwege de dag.

Hier zijn werkelijk tientallen voorbeelden van en dit is volgens mij echt de makkelijkste manier om coins te grinden. Dus maak een lijstje van spelers waar je hetzelfde patroon ziet. Binnenkort komen er veel black friday sbc`s waar er veel van dit soort spelers gevraagd worden , pik de juiste uit.

- spelers met een andere nationaliteit dan de competitie waar ze in spelen.
- liefst CB - CDM - CM spelers en LB en RB ( maar eigenlijk kan alles wel )
- voor non rares niet meer dan 650-700 coins liefst nog minder.
- heb geduld , duurt soms 1 a 2 dagen dat ze verkopen , maar verkopen doen ze.

Succes

hoi

• fifanoob
Kr44nVogel schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:18:
[...]

Wat ik doe is ik kijk naar de SBC`s waar je non rare gouden kaarten nodig heb . Op futbin kan je zien wat dan de 5 populairste solutions zijn. Dan koop je bv paar van die non rares en list ze dan vaak voor 1700-1800 en op 3 uur. Die 3 uur is zodat je niet elk uur hoeft te relisten , en vaak spiken de spelers halverwege de dag.

Simpel voorbeeld https://www.futbin.com/22/player/6963/simon-deli , vaak op te pikken voor 500-600 coins op bids of bin of na een promo. Nu zie je dat deze speler al 3 dagen piekt halverwege de dag.

Hier zijn werkelijk tientallen voorbeelden van en dit is volgens mij echt de makkelijkste manier om coins te grinden. Dus maak een lijstje van spelers waar je hetzelfde patroon ziet. Binnenkort komen er veel black friday sbc`s waar er veel van dit soort spelers gevraagd worden , pik de juiste uit.

- spelers met een andere nationaliteit dan de competitie waar ze in spelen.
- liefst CB - CDM - CM spelers en LB en RB ( maar eigenlijk kan alles wel )
- voor non rares niet meer dan 650-700 coins liefst nog minder.
- heb geduld , duurt soms 1 a 2 dagen dat ze verkopen , maar verkopen doen ze.

Succes
Lazy buyers kopen eerder een kaart die bijna op zijn eind is van de tijdslimiet want dan is hij meer in het "zicht" . Dus ik zou het eerder om de uur relisten dan om de 3uur.

• Kr44nVogel
  • Laatst online: 11:08
fifanoob schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:20:
[...]

Lazy buyers kopen eerder een kaart die bijna op zijn eind is van de tijdslimiet want dan is hij meer in het "zicht" . Dus ik zou het eerder om de uur relisten dan om de 3uur.
Zeker true , alleen ik ben een lazy lister :) en moet zeggen die 3 uur werkt goed. Verkoop continue , kans dat je zo een piek mist is dan kleiner. Maar zeker wat je zegt 1 uur kan ook goed werken ivm lazy buyers

hoi

• llovesoccerx7
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 30-11 14:40
Kr44nVogel schreef op woensdag 24 november 2021 @ 12:22:
[...]

Zeker true , alleen ik ben een lazy lister :) en moet zeggen die 3 uur werkt goed. Verkoop continue , kans dat je zo een piek mist is dan kleiner. Maar zeker wat je zegt 1 uur kan ook goed werken ivm lazy buyers
1uur is sowieso het beste omdat je kaarten dan het snelst op de laatste pagina komen en vaker omdat het om het uur is.

• Robbio85
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08:53
Dat traden met nonrares e.d. is me te veel werk. Heb wel bv een paar Vidal RTTK's gekocht voor rond de 70k. Als Inter doorgaat worden die misschien meer waard, aangezien Vidal sowieso al redelijk meta is.

Hopelijk heb ik gelijk :P

Verder kun je goed handelen met icons (tussen de 250-500k). Gebruik zelf bv Guardiola mid. Die schommelde tijden tussen de 280k en 320k, totdat de prijs van de week inzakte. Ook bij Makelele mid gebeurde dat (maar ik durfde het niet aan om hem te kopen, dan zou ik zo failliet zijn als SC Veendam). Ik houd Pep gewoon in mijn team tegen beter weten in, want die "FUT Accountant" gast zei dat die icons nog wel eens kunnen gaan stijgen na de black friday gekte :o

[Voor 52% gewijzigd door Robbio85 op 24-11-2021 13:49]

• cubert20
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 30-11 16:08
Robbio85 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:46:
Dat traden met nonrares e.d. is me te veel werk. Heb wel bv een paar Vidal RTTK's gekocht voor rond de 70k. Als Inter doorgaat worden die misschien meer waard, aangezien Vidal sowieso al redelijk meta is.

Hopelijk heb ik gelijk :+

Verder kun je goed handelen met icons (tussen de 250-500k). Gebruik zelf bv Guardiola mid. Die schommelde tijden tussen de 280k en 320k, totdat de prijs van de week inzakte. Ik houd hem gewoon in mijn team tegen beter weten in, want die "FUT Accountant" gast zei dat die icons nog wel eens kunnen gaan stijgen na de black friday gekte.
Ik heb hem vandaag verkocht, max bin is 100k.
Maar goed heb er ook geen verstand van.
Tijdens de wedstrijd is wel een risico

• Robbio85
cubert20 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:49:
[...]

Ik heb hem vandaag verkocht, max bin is 100k.
Maar goed heb er ook geen verstand van.
Tijdens de wedstrijd is wel een risico
Hier ook weinig verstand, vandaar mijn vraag: wat betekent max bin precies? Neem aan de max buy now prijs die je in kunt stellen. Maar is die statisch, maw als de prijs flink stijgt op de markt, stijgt de max bin dan mee of niet?

• cubert20
Robbio85 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:51:
[...]

Hier ook weinig verstand, vandaar mijn vraag: wat betekent max bin precies? Neem aan de max buy now prijs die je in kunt stellen. Maar is die statisch, maw als de prijs flink stijgt op de markt, stijgt de max bin dan mee of niet?
Als ze extinct raken kan de buy it now (bin) wel eens veranderen, maar gebeurt niet heel vaak.
Wel heb ik onthouden dat je het beste in de hype kan sellen.
Iedereen koopt nu die rttk kaartjes omdat ze kunnen stijgen, maar zou best kunnen dat ze ineens weer als een gek droppen als mensen ze gaan verkopen.

• Wii4all
  • Niet online
Vraag: vorige fifas had het nog zin om een bronzen bank aan te houden zodat je rating omlaag ging.
Heeft dat (uberhaupt nog) zin?

Burp

• fifanoob
Wii4all schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:16:
Vraag: vorige fifas had het nog zin om een bronzen bank aan te houden zodat je rating omlaag ging.
Heeft dat (uberhaupt nog) zin?
heeft het zin gehad? waren volgens mij theorieën, maar of het daadwerkelijk wat uitmaakte, geen idee.
Je zorgt er wel voor dat je gemiddelde omlaag gaat, dus een zilveren bank is wel handig bij die eredivisie spelers sbc.

• Wii4all
  • Niet online
fifanoob schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:31:
[...]

heeft het zin gehad? waren volgens mij theorieën, maar of het daadwerkelijk wat uitmaakte, geen idee.
Je zorgt er wel voor dat je gemiddelde omlaag gaat, dus een zilveren bank is wel handig bij die eredivisie spelers sbc.
Ja voor die eredivisie spelers is het absoluut noodzakelijk heb ik gemerkt.

Maar in gewone rivals/champions wedstrijden krijg je toch van alles door elkaar met verschillende ratings.

Burp

• cubert20
Wii4all schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:34:
[...]

Ja voor die eredivisie spelers is het absoluut noodzakelijk heb ik gemerkt.

Maar in gewone rivals/champions wedstrijden krijg je toch van alles door elkaar met verschillende ratings.
Is ergens ook een doelstelling dat je met een volledig gouden selectie zoveel wedstrijden speelt/doelpunten maakt.
Heb nu gewoon 3 gouden keepers extra op de bank, pak ik die doelstelling ook gelijk mee.

• triple20
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 09:46
Wat denk je nou waarom die youtubers van die filmpjes maken en bepaalde kaarten aanraden.

Zij hebben dan al kaarten laag gekocht van bepaalde spelers, en wie koopt die kaarten een stuk hoger van hun, juist de kijkers.

• Gurbuh
  • Registratie: augustus 2008
triple20 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:57:
Wat denk je nou waarom die youtubers van die filmpjes maken en bepaalde kaarten aanraden.

Zij hebben dan al kaarten laag gekocht van bepaalde spelers, en wie koopt die kaarten een stuk hoger van hun, juist de kijkers.
Dat soort gasten vallen snel genoeg door de mand hoor...
Okey wtf is dit ? Kon tegen een bloed irritant persoon. Kom 2-0 voor, hierna start. Hij komt terug zie ineens niet meer welke spelers hij selecteert. Hierna is het rust het hele spel hangt ineens ……. Nieuwe glitch ?

Edit : heb wel de win gekregen , snap er niks meer van.

[Voor 11% gewijzigd door Traeces op 24-11-2021 19:10]

• M@cer
Derde shirt van Ajax vandaag, maar het plaatje is nog het shirt van vorig jaar in de app.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Lashrom
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 01-12 20:04
Traeces schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:07:
Okey wtf is dit ? Kon tegen een bloed irritant persoon. Kom 2-0 voor, hierna start. Hij komt terug zie ineens niet meer welke spelers hij selecteert. Hierna is het rust het hele spel hangt ineens ……. Nieuwe glitch ?

Edit : heb wel de win gekregen , snap er niks meer van.
Raad iedereen altijd af om op de woensdagen te gaan spelen. Door nieuwe TOTW is server op een of ander manier overloaded en speelt het bizar slecht. Of je hebt delay, of script en anders een disconnection.

Speel altijd verder op de donderdag.

• dutchgio
  • Nu online
M@cer schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:12:
Derde shirt van Ajax vandaag, maar het plaatje is nog het shirt van vorig jaar in de app.
Zag het ook al, maar het SBC logo is wel van het nieuwe tenue.
Qua rechten kunnen ze ook niet zomaar het oude derde shirt gebruiken, zal wel een fout in de app zijn.

• Rhain
Lashrom schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:16:
[...]

Raad iedereen altijd af om op de woensdagen te gaan spelen. Door nieuwe TOTW is server op een of ander manier overloaded en speelt het bizar slecht. Of je hebt delay, of script en anders een disconnection.

Prima oproep d:)b
Heb voor het eerst deze week een normale verbinding. Eerste 2 potjes gelijk winst en ein-de-lijk DIV4 verlaten zeg pfff
Lashrom schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:16:
[...]

Dit had niks te maken met de gameplay, die was gewoon goed bij mij vanavond. Volgens mij had hij wat uitgevreten in die pauze. Zeker aangezien de game ineens helemaal vast hing.

• Ozz
  • Laatst online: 01-12 23:07
Volgens leakers komt er binnenkort een End of Era Aguero SBC. Dat zou betekenen dat directe links omhoog schieten. Zo'n Rulebreaker Ousmane Dembele zou wel eens prima trading materiaal kunnen worden dan.

Ohja en die Simon Banza is echt een baas. Snel, kopsterk, goed schot.

• Markvd1984
Ozz schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:15:
Volgens leakers komt er binnenkort een End of Era Aguero SBC. Dat zou betekenen dat directe links omhoog schieten. Zo'n Rulebreaker Ousmane Dembele zou wel eens prima trading materiaal kunnen worden dan.

Ohja en die Simon Banza is echt een baas. Snel, kopsterk, goed schot.
Ik twijfel om hem te doen
Aangezien mijn fekir toch steeds meer tegen begint te vallen

Aanrader dus ?

• Robbio85
Die assist van Bernardo verdient toch wel een upgrade voor zijn RTTK kaart 8)

Vind de 88 versie al geweldig spelen, laat staan met +2 upgrade..

Zoiets zou wel mooi zijn.

[Voor 15% gewijzigd door Robbio85 op 24-11-2021 22:51]

• Markvd1984
Wanneer komen de upgrades van Silva en de ligt enz

• Robbio85
Markvd1984 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 23:09:
Wanneer komen de upgrades van Silva en de ligt enz
Sowieso na de groepsfase, en die eindigt op 8 december volgens mij.

• joenes30
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 23:28
dutchgio schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:52:
[...]

Zag het ook al, maar het SBC logo is wel van het nieuwe tenue.
Qua rechten kunnen ze ook niet zomaar het oude derde shirt gebruiken, zal wel een fout in de app zijn.
Zag het ook!
Dat zou echt een blamage zijn.
Ik wil het huidige 3e shirt.
Nu zie je wel hoe populair dit shirt is als EA het onder een SBC stopt.

• Timk10
Jongens, zorg dat je Openda haalt. Gestoord goed. Met afstand de beste spits die ik heb gebruikt deze fifa. Met een Finisher chemstyle is het echt een monster.
joenes30 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 23:36:
[...]

Zag het ook!
Dat zou echt een blamage zijn.
Ik wil het huidige 3e shirt.
Nu zie je wel hoe populair dit shirt is als EA het onder een SBC stopt.
Het is het huidige derde shirt ingame

• Timoo_FR
Timk10 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 00:51:
Jongens, zorg dat je Openda haalt. Gestoord goed. Met afstand de beste spits die ik heb gebruikt deze fifa. Met een Finisher chemstyle is het echt een monster.
Die is echt goed ja, vond hem zoals ik hier al eerder postte als zilvere kaart al aardig goed, maar zijn 85 kaart is echt niet normaal :D

• Wii4all
  • Niet online
Altijd lekker een 12 spelers pakket uit je beloningen waarvan je er al 11 van hebt ;)

Burp

• _Uploader_
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 11:12
Voor diegene die ook geinvesteerd hebben in Gravenberch RTTK (heb er zelf 9 waarvan ik er eentje houd), zijn max bin is aangepast naar 110.000 en gaat momenteel voor 84K.

• joostmakaay
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 11:15
Hakimi uit m'n rewards, eindelijk weer eens iets wat waarde heeft.

• Wii4all
  • Niet online
Wil die chong wel gaan maken trouwens..
Aardige kaart voor niet al te veel te maken...

En een toffe kop ingame ;)

Op naar een volledig NL/Eredivisie team

Nog 60 dagen geloof ik...dus alle tijd...
Bovendien moet ik nog 2 friendly winsten voor die NL CB/CV.

Burp

joostmakaay schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:13:
Hakimi uit m'n rewards, eindelijk weer eens iets wat waarde heeft.
Hier voor de zoveelste keer de duurste en tevens slechtste verdediger van Engeland: Harry Maguire…

Zo typerend voor mijn ‘packluck’ deze FIFA editie. 8)7

• Timoo_FR
Ligt het aan mij of hebben ze de keepers weer wat beter gemaakt? Ik zit op dit moment paar potjes SB te spelen met een full silver squad en mijn keeper van 74 maakt echt de mooiste saves en duikt op alle ballen. Weet ook wel dat SB anders speelt dan Rivals e.d. Maar de dagen hiervoor pakte mijn keeper ook in SB bijna niks :)

• dutchgio
  • Nu online
De moeilijkheid in SB is nogal scripted en wisselt echt per wedstrijd, daar zou ik de gameplay niet te veel op beoordelen. :)

• Mr.Myst
  • Laatst online: 10:18
dutchgio schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:46:
De moeilijkheid in SB is nogal scripted en wisselt echt per wedstrijd, daar zou ik de gameplay niet te veel op beoordelen. :)
Klopt. Soms lijkt het echt alsof het je niet 'gegund' wordt om te winnen. Ik speel SB coöp met een maatje, en waar we de ene wedstrijd een team oprollen met 10-1 op wereldklasse, verliezen we de volgende met 3-1 en een exp. goal-ratio van 12. De meest onlogische reddingen, spelers die van dichtbij ver overschieten e.d.
Bronzen keepers van een tegenstander die á la Donnarumma staan te keepen, terwijl je de volgende keer tegen een Maignan/Szcesny e.d. de ene na de andere bal er simpel intikt.

• lwd-kevin
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 01-12 20:55
Gravenberch is weer te krijgen nu voor 70K. Krijgt een dubbele upgrade dus zeker de moeite waard imo.

• fifanoob
Timoo_FR schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:32:
Ligt het aan mij of hebben ze de keepers weer wat beter gemaakt? Ik zit op dit moment paar potjes SB te spelen met een full silver squad en mijn keeper van 74 maakt echt de mooiste saves en duikt op alle ballen. Weet ook wel dat SB anders speelt dan Rivals e.d. Maar de dagen hiervoor pakte mijn keeper ook in SB bijna niks :)
SB is niet de juiste graadmeter. Die omdat ze daar soms wat extra boost toevoegen. Heeft volgens mij met chem te maken. Dunno meer precies hoe dat zit/zat. Maar zou het in elk geval niet als graadmeter gebruiken.

edit: Wat dutchgio zegt ;p

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
lwd-kevin schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:44:
Gravenberch is weer te krijgen nu voor 70K. Krijgt een dubbele upgrade dus zeker de moeite waard imo.
Ik zag dat de max bin price al was gewijzigd. Raak je die na een dubbele upgrade makkelijk kwijt voor max bin? Ik heb een gokje gewaagd met een snipe op 69k.

• Beavbusi
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 09:41
Iedereen gaat aluit van die upgrade dus nee natuurlijkniet

• fifanoob
eens, er is nu hype want iedereen weet dat die upgrade komt. Denk eerder dat dit zijn hoogste punt is en hij nu alleen nog maar gaat zakken.

• cubert20
fifanoob schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:21:
eens, er is nu hype want iedereen weet dat die upgrade komt. Denk eerder dat dit zijn hoogste punt is en hij nu alleen nog maar gaat zakken.
Was gister ook leuk met vidal.
Heb er gistermiddag 1 voor 86k verkocht.
Nu inter gewonnen heeft is die ineens ongeveer 70k :)

• pacod
Ben mijn halve club kwijt maar heb een paar leuke kaartjes erbij met wat sbc’s

Petit, Cech, Chong en Neres … wel ten koste van wat kaarten die ik toch niet gebruikte…

Zijn er meer mensen die destijds de Williams sbc hebben gedaan? Die kaart is echt de ideale supersub
Mijn andere team op dit moment

• Marcvz
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 01-12 11:04
Reus is een pak naar beneden gekelderd sinds gister.
Dus vandaag opgepikt voor mijn quad.

Ik heb Van Dijk en Rulebreaker Trent Alexander-Arnold op de bank zitten.
Als van de Sar wat in prijs dropt door black friday, ga ik die neerzetten ipv Skriniar & dumfries.

Iemand nog andere suggesties?

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

• Nachtapotheker
  • Nu online
Hier mid Matthaus toegevoegd als vervanger van Kante. Daarnaast ook als investering, ik verwacht dat hij na BF promo flink omhoog gaat. Ben benieuwd hoe hij speelt :)

[Voor 10% gewijzigd door Nachtapotheker op 25-11-2021 18:04]

• Timoo_FR
Llorente nog maar 27k atm, aan het begin van de game gekocht voor 130k, wat een markt zeg. Heb nog 350k om mijn team uit te breiden maar kan nu echt letterlijk bijna elke normale kaart oppikken…

• fifanoob
Timoo_FR schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:22:
Llorente nog maar 27k atm, aan het begin van de game gekocht voor 130k, wat een markt zeg. Heb nog 350k om mijn team uit te breiden maar kan nu echt letterlijk bijna elke normale kaart oppikken…
er zijn op moment maar 7 gouden kaartjes die meer dan een ton waard zijn. Ja de markt is dit jaar echt verneukt. Precies wat EA graag ziet.

• Timoo_FR
fifanoob schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:25:
[...]

er zijn op moment maar 7 gouden kaartjes die meer dan een ton waard zijn. Ja de markt is dit jaar echt verneukt. Precies wat EA graag ziet.
Ja al die promo’s lekken ook steeds uit waardoor iedereen op Futbin al loopt te pushen om bepaalde spelers te kopen of juist te verkopen |:(

• 038Zwolle
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 10:19
Afgelopen 3x de playoffs makkelijk gehaald. Vandaag maar eens geprobeerd met 41212 ipv 4131.. 1e 4 verloren en vervolgens maar opgegeven 😅

• Timoo_FR

Iemand een idee om dit wat leuker te maken? Helemaal omgooien mag ook natuurlijk. Heb nog 450k totaal over. Zat zelf te denken om Militao te vervangen voor zijn oranje kaarten of anders baby Cannavaro ofzo. :)
Timoo_FR schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:29:
[...]

Ja al die promo’s lekken ook steeds uit waardoor iedereen op Futbin al loopt te pushen om bepaalde spelers te kopen of juist te verkopen |:(
Had al expres alles verkocht een week geleden , misschien al eerder moeten doen. Alles is zo hard gedaald. Waar ik eerst alleen CR7 voor kon halen kan ik nu Neymar en CR7 halen dus blij dat ik me spelers geloosd heb. Speel nu alleen met onverhandelbare spelers waaronder de 4 gratis eredivisie spelers , bevalt nog best goed :)

• Timoo_FR
Traeces schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:43:
[...]

Had al expres alles verkocht een week geleden , misschien al eerder moeten doen. Alles is zo hard gedaald. Waar ik eerst alleen CR7 voor kon halen kan ik nu Neymar en CR7 halen dus blij dat ik me spelers geloosd heb. Speel nu alleen met onverhandelbare spelers waaronder de 4 gratis eredivisie spelers , bevalt nog best goed :)
Ja ik ben er eigenlijk niet zoveel mee bezig, want dan moet ik er bijna elke dag rekening mee gaan houden met deze markt en de hoeveelheid special cards die EA uitbrengt… Bovenstaand team heb ik al zo’n beetje sinds begin FIFA op Ter Stegen, Bamba en Rodrygo na dus het verlies op die andere kaarten heb ik allang goedgemaakt gelukkig :)

• Timoo_FR
@Traeces Ik zeg tijd voor een Dessers special card 😉😍

• llovesoccerx7
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 30-11 14:40
Gravenberch was gewoon 110k vanmorgen. Alle 10 verkocht voor 100k.

En nu wachten op morgen!
Timoo_FR schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:46:
@Traeces Ik zeg tijd voor een Dessers special card 😉😍
Je een hero card haha !!!!! Wat een vent is dat zeg :D

• saert
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 09:56
fifanoob schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:25:
[...]

Ongekend inderdaad. Maar voor voordeel heeft EA bij? Waarom zien ze dit graag?

• fifanoob
saert schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:03:
[...]

zodat iedereen op den duur in waarde achteruit gaat, stel je hebt met moeite mbappe kunnen kopen vorige week en je wilt daarna bv door voor een icon dan krijg je dus veel minder terug voor mbappe en moet je dus weer langer grinden/spelen en of fifapunten halen wat ea dus graag wil.

ik heb zoveel spelers duur gekocht omdat die in begin duur waren, nu niks meer waard dus ik krijg er heel weinig voor terug en dus duurt upgraden langer.

• joostmakaay
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 11:15
Geestdodend is die Openda objective zeg, zit nu op 5/10 van de Squad battles, maar stel het steeds uit om af te maken.
saert schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:03:
[...]

Zodat zoveel mogelijk mensen er geld in gaan steken om aan die 7 goeie te komen. ;)

• Mr.Myst
Dat 'Best of TOTW', is dat alleen vandaag nog? Ik heb wat pakketjes gespaard, zit te twijfelen om nu te openen of vanavond met de Signature Signings. Denk dat ik nog even tot vanavond ga wachten, al lijkt me die nieuwe promo niet bijster bijzonder.

• dutchgio
  • Nu online
Best of TOTW team 1 zit er tot zaterdag in, dus ik vermoed dat er vanaf dan ook nog een team 2 in packs zit.
Ik laat de grote packs ook nog staan voor vanavond.

[Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 26-11-2021 09:23]

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 01-12 21:41
Die corner glitch/abuse is wel lache zeg... de helft van de qualifier goals vallen op die manier. Ik maak er zelf ook maar gebruik van..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• saert
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 09:56
hmr schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:49:
Die corner glitch/abuse is wel lache zeg... de helft van de qualifier goals vallen op die manier. Ik maak er zelf ook maar gebruik van..
Welke glitch? ;)

• Markvd1984
hmr schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:49:
Word tijd dat die aangepakt wordt zelfde als scoren van 30 meter

Ik kan niet koppen dus kan hem niet gebruiken maar krijg er idd erg veel tegen op die manier

• dutchgio
  • Nu online
De corner kort nemen, terugleggen op de rand van de 16 en een voorzet geven richting de tweede paal, erg grote kans op een goal.

• Ozz
Mr.Myst schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:13:
Dat 'Best of TOTW', is dat alleen vandaag nog? Ik heb wat pakketjes gespaard, zit te twijfelen om nu te openen of vanavond met de Signature Signings. Denk dat ik nog even tot vanavond ga wachten, al lijkt me die nieuwe promo niet bijster bijzonder.
Die nieuwe promo ziet er veelbelovend uit hoor. Ben Yedder en Renato Sanches. Veel mensen met een Ligue 1 team wachten sinds het begin op speciale kaarten voor die twee.

• wErudite
  • Registratie: augustus 2016
  • Nu online
Ik heb m'n 2,5 miljoen coins nu al een aantal weken liquid bijgehouden maar wil toch wel echt n team gaan bouwen nu... Vooral vanwege 't TOTW.

Iemand suggesties voor leuke spelers? Ik heb red pick Son als must use.

Inkakken is bijpakken

• Robbio85
Ozz schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:31:
[...]

Die nieuwe promo ziet er veelbelovend uit hoor. Ben Yedder en Renato Sanches. Veel mensen met een Ligue 1 team wachten sinds het begin op speciale kaarten voor die twee.
Idd. Zit te denken om Kimpembe weer terug te halen, kost nu 21k. Linkt goed met mn OTW Hakimi untradeable. Hoop alleen niet dat ie komende week onder de 10k zakt.

• Ozz
Robbio85 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:33:
[...]

Idd. Zit te denken om Kimpembe weer terug te halen, kost nu 21k. Linkt goed met mn OTW Hakimi untradeable. Hoop alleen niet dat ie komende week onder de 10k zakt.
Boeiend die 10K verlies. Beste wat je nu kunt doen is wachten tot na black friday met je team. WL potjes op zondag avond spelen als de meeste mensen net klaar zijn en hun teams gaan dumpen.

• Mr.Myst
Ozz schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:31:
[...]

Snap ik, had iets specifieker moeten zijn: Met mijn LaLiga-team zie ik volgens mij alleen Llorente om te upgraden. Maar goed, stel dat ik de mazzel heb en één van die spelers kan packen, wie weet ga ik dan m'n elftal een beetje omgooien.

• Ozz

Ga denk ik zoiets bouwen. Varane, Kimpembe en Marquinhos heb ik allemaal untradeble. Dus zonde om ze niet te gebruiken. Misschien dat ik Ronaldo vervang voor Banza. :D Die vind ik namelijk wel echt goed spelen. Is alleen lastig te linken. Misschien een Franse CB icon inpassen als het uitkomt met coins.

• M@cer
Jammer dat er nog weinig gebeurd wat betreft Black Friday, vorig jaar was er volgens mij elk uur een flits SBC (of zit ik mis?), maar gisterenavond waren er een paar, maar nu is het vooral stil..

• dutchgio
  • Nu online
Apart inderdaad, ik zou het ook juist nu verwachten en niet gisteravond. Wellicht dus pas vanaf 19:00 weer.

• Timk10
When you get an 85 untradeable duplicate and decide to make the cheapest TOTW Upgrade ever…

• pacod
Timk10 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:10:
When you get an 85 untradeable duplicate and decide to make the cheapest TOTW Upgrade ever…

[Afbeelding]
Ik heb er net 3 gedaan en kreeg 3 keer Stindl die ik al untradeable had…..

• pacod
Zijn er hier mensen die spelen op een Series S of X? Ik heb net 2 controllers opgestuurd waarbij de linkerbumper het begeven had.. met name FIFA wordt ermee gespeeld ..
Pagina: 1 ... 45 ... 49 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee