ja klopt ik speelde op wereldklasse.Gurbuh schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:28:
[...]
Deel van de requirement is dat het in Rivals is of SQB op minstens World Class(?), heb je daarop gelet?
Burp
ja klopt ik speelde op wereldklasse.Gurbuh schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:28:
[...]
Deel van de requirement is dat het in Rivals is of SQB op minstens World Class(?), heb je daarop gelet?
Burp
Een special pass is niet altijd een hakje, dit hangt van de positie van de spelers af of ze ook een hakje doen. Volgens mij noemen ze het een flair pass ofzo, dat kan vanalles zijn afhankelijk van de situatie. Ook een hakje, maar niet altijd.Wii4all schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:26:
Meer mensen problemen om een stadion doelstelling te halen?
Ik moet een assist geven met een hakje.
Op PS is dat L2 plus X dan zie je dat de speler een special pass maakt.
Ik heb volgens mij al 4 assists gegeven met een hakje maar het acc wordt niet gehaald.
Doe ik het verkeerd?
PSN: Maichel
Wel de body, niet de stats voor CDMTimoo_FR schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:19:
Meer mensen die Lukaku hebben? Wat vinden jullie van hem?
Oh sorry haha helemaal vergeten, ik speel 4-2-3-1 in-game met Lukaku als spits, Benz als 10 en de rest lijkt me duidelijk
L1 + ∆ + ∆ en lukaku scoort er op los bij mij (kan ook aan mijn divisie liggenTimoo_FR schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:26:
[...]
Oh sorry haha helemaal vergeten, ik speel 4-2-3-1 in-game met Lukaku als spits, Benz als 10 en de rest lijkt me duidelijk
Die werkt bij mij ook best aardig inderdaad. Ik zit pas divisie 5, nog bijna geen Rivals gespeeld...Kieft91 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:30:
[...]
L1 + ∆ + ∆ en lukaku scoort er op los bij mij (kan ook aan mijn divisie liggen)
Ik heb met ze beide nog niet (gespeeld), maar gezien de stats lijkt me Rashford de betere keuze en die wou ik dan ook vanavond even kopen en eens gaan uitproberen. Hoe vind je Rashford spelen?Markmaas schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:50:
[...]
Ik heb Rashford heb Sterling nog niet gebruikt speelt die beetje fijn?
Fekir speelt prima en is goede schakel voor een hybrid imo.saert schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:41:
[...]
Hoe is Fekir? En wat voor instructies speel je met 4231?
Weet niet waar het door komt, maar heb het zelfde probleem ook wel eens, bloed irritant. Saert heeft het volgens mij ook zelfde probleem.PaulPaulPaul83 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:08:
Ik heb nog 2 wedstrijden in de playoffs. Moet er sws nog 1 winnen. Ik zit in de 50ste min, sta 2-0 voor, begint ie even 5 sec te freezen en daarna speelt ie ineens 2 seconden heel snel alles af en hij knalt mij naar het menu van fut.
Wtf is er gebeurd? Kan ik hier nog iets aan doen?
[ Voor 10% gewijzigd door Traeces op 19-10-2021 17:25 ]
[ Voor 14% gewijzigd door SuperCrisz op 19-10-2021 17:32 ]
Dit is gewoon een POTM, die krijgt geen upgrades volgens mij.SuperCrisz schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:32:
is de Koulibaly SBC zijn geld waard? Ik vin 190k echt ontzettend veel geld voor een speler waarvan de normale versie nog geen 10k is.
https://www.futbin.com/22/player/21813/kalidou-koulibaly
Gisteren in Rivals stond asm ook letterlijk in elk elftal. Samen met Traore, Werner, Allan, Gomez enz enz 🙈🤣Traeces schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:24:
[...]
Weet niet waar het door komt, maar heb het zelfde probleem ook wel eens, bloed irritant. Saert heeft het volgens mij ook zelfde probleem.
Nog meer mensen met dit probleem ?
Voor mensen die willen weten hoe rashford speelt, ik vind hem heel beroerd aanvoelen. Vind persoonlijk ASM een heel stuk fijner spelen.
ja, had ik gewijzigd in mijn post... maarre.. dan istie toch ontzettend duur relatief gezien?Augy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:50:
Dit is gewoon een POTM, die krijgt geen upgrades volgens mij.
[ Voor 15% gewijzigd door SuperCrisz op 19-10-2021 17:56 ]
Yup.SuperCrisz schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:56:
[...]
ja, had ik gewijzigd in mijn post... maarre.. dan istie toch ontzettend duur relatief gezien?
ASM is ook gewoon een baas ondanks zijn rating. Werner gebruik ik ookAugy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:51:
[...]
Gisteren in Rivals stond asm ook letterlijk in elk elftal. Samen met Traore, Werner, Allan, Gomez enz enz 🙈🤣
Allan heb ik ook 🙈Traeces schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:19:
[...]
ASM is ook gewoon een baas ondanks zijn rating. Werner gebruik ik ookAls ik geen kante had gepacked waarschijnlijk ook Allan 😂
Ik kom trouwens heel veel bundes en l1 teams tegen.
[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 19-10-2021 18:25 ]
ASM dribbelt ook zo heerlijk en 5* skill 😋Augy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:23:
[...]
Allan heb ik ook 🙈
ASM: 69 schieten en knalt alles met finesse strak in de kruising 🤣
Kante is m'n doel, zakt alleen niet in prijs, stijgt alleen maar zelfs
Vind verschrikkelijk spelen op de tv veel te veel vertraging, ook in game modus.triple20 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:56:
Zij er meer mensen die op een tv spelen? Heb het idee dat ik zoveel heb. Heb hem wel op game modus staan. Het speelt sowieso heel stroperig nou.
Die heb ik ook nog in mijn club zag ik net. Meteen even als sub op debank gezetTraeces schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:38:
[...]
ASM dribbelt ook zo heerlijk en 5* skill 😋
Ja die is ineens ff 60k gestegen sinds vorige week.
[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 19-10-2021 20:01 ]
[ Voor 95% gewijzigd door llovesoccerx7 op 19-10-2021 20:12 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 19-10-2021 20:27 ]
Kan je misschien Tchouameni inpassen? Hij bevalt mij prima als cdm.Augy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:25:
Tog na alle goede verhalen fekir gedaan.. met Mendy een strong link untrade in huis.
Om hem basis te zetten moet ik Allan inruilen voor sissoko (of onbetaalbare kante 🤣) Geen idee of die nog mee kan als cdm.
Wel 2* wf (gelukkigWii4all schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:24:
Zo die inaki mooie kaart maar wat een teams moet je inleveren
Doe is gek! Team over de kop_Uploader_ schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:45:
[...]
Kan je misschien Tchouameni inpassen? Hij bevalt mij prima als cdm.
Ja het slaat nu nergens op, de finals zelf zijn veel makkelijker dan de qualify. Het zou opgelost zijn als rang3 of hoger gewoon meteen geplaatst zijn voor de volgende finals.biertje79 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:39:
Ja, ik heb 3 keer geprobeerd te kwalificeren maar het is mij niet een keer gelukt. Ze hebben dit mijns inziens echt te moeilijk gemaakt.
Super fijn. Voelt fijner dan icon verdedigers die ik gebruikt heb.SuperCrisz schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:32:
is de Koulibaly SBC zijn geld waard? Ik vin 190k echt ontzettend veel geld voor een speler waarvan de normale versie nog geen 10k is.
https://www.futbin.com/22/player/21813/kalidou-koulibaly
Ik heb hem gedaan omdat ik het gewoon een fijne speler vind. Speelde met Benzema POTM en de gouden inaki. Nu mooie upgrade gedaan naar deze inaki en scoorde gelijk een hattrick in z’n eerste pot.SuperCrisz schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:57:
De Inaki Williams Record Breaker is beschikbaar.. waarom zou je uberhaupt zoveel geld uitgeven voor een 84 rated speler met een 2* weak foot?
Ik snap nooit het hele idee van zulke SBC's, kan iemand dat uitleggen?
https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/54
PSN: xMaurice93
Wellicht krijg je hem hoger als je in 451 opstelling begint. Ben er zelf ook nooit zo’n held mee hoor en misschien helpt het als je Koeman als manager kiest.Denn90 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:33:
Dit is mijn team had het al eens eerder gepost, omdat ik mij voor eerst ga bezig houden met fut. Afgelopen dagen druk geweest en nu weer oppakken.
Zie mijn team, hoe kan het dat memphis niet hoger dan 7 Chem komt? Totale chem is 96 krijg dit niet op de 100 iemand tips? Is het nou echt een merkbaar verschil als je team chem bijv 90 is of 100? Ik heb ook nog de ligt schijnt erg lekker te spelen zag ik hier meermaals voorbij komen maar past niet in dit team.
Ik speel Division rivals maar hoe zit het nou voor de WL en playofss etc, moet je hiervoor eerst in een bepaalde divisie spelen of rivals spelen of andere spelopties spelen? Ik hoop op wat tips.
Mijn team;
[Afbeelding]
Thanks man! Haha ik ga het eens proberen met een andere opstelling, wellicht sowieso goed om nog een andere tactiek dan 433 te testen. Ik vind 433 wel lekker spelen overigens. Zou jij dan Memphis in de spits zetten of hoe zou ik mijn team neerzetten met een 4-5-1 opstelling?fifanoob schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:02:
[...]
Wellicht krijg je hem hoger als je in 451 opstelling begint. Ben er zelf ook nooit zo’n held mee hoor en misschien helpt het als je Koeman als manager kiest.
Om wl te spelen moet je eerst in rivals 1500 fut champ points vergaren. Zodra je dat hebt kan je die 1500 punten inleveren voor de kwalificatie voor wl. Dat zijn 9 wedstrijden waarvan je er minimaal 5 van moet winnen. Lukt je dat, dan kan je in het weekend mee doen met de finales, wat 20 wedstrijden zijn.
betekent niet dat je zo moet spelen.Denn90 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:20:
[...]
Thanks man! Haha ik ga het eens proberen met een andere opstelling, wellicht sowieso goed om nog een andere tactiek dan 433 te testen. Ik vind 433 wel lekker spelen overigens. Zou jij dan Memphis in de spits zetten of hoe zou ik mijn team neerzetten met een 4-5-1 opstelling?
Bedankt voor de uitleg over WL etc.
Oke ga ik testen. Ik heb zojuist koeman aangeschaft en met 433 zit ik nu op 97. Lijkt mij dat die 3 procent niet veel zou uitmaken..cubert20 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:27:
[...]
betekent niet dat je zo moet spelen.
Als je 451 begint hebben je spelers meer chemistry en spelen ze beter.
Na de aftrap kun je dan een van je opstellingen die je hebt ingesteld gebruiken.
Je opstelling kan je gewoon 433 houden. Alleen voor de chemistry een andere start opstelling.Denn90 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:20:
[...]
Thanks man! Haha ik ga het eens proberen met een andere opstelling, wellicht sowieso goed om nog een andere tactiek dan 433 te testen. Ik vind 433 wel lekker spelen overigens. Zou jij dan Memphis in de spits zetten of hoe zou ik mijn team neerzetten met een 4-5-1 opstelling?
Bedankt voor de uitleg over WL etc.
Depay aan linkerkant en die Italiaan naar rechterkant helpt al een beetje maar lijkt erop dat je nog steeds niet alles op 10 gaat krijgen denk.Denn90 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:41:
Met 4-5-1 gaat mijn Chem zwaar achteruit. Wellicht doe ik iets verkeerd?[Afbeelding]
Als je de tijd even wil nemen hierover, heel graag! Ben ik dus niet bekend mee haha. Zojuist nieuw bericht geplaatst over de opstelling in 433 dat mijn chem alleen maar minder wordt.fifanoob schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:41:
[...]
Je opstelling kan je gewoon 433 houden. Alleen voor de chemistry een andere start opstelling.
Je kan opstellingen instellen onder de linker pijltjes toetsen van je controller. Net zoals je bv aanvallend ingesteld wil spelen druk je 2x pijltje naar rechts ingame. Je kan daar bv je 433 opstelling weer op instellen zodat je dus na de aftrap ingame op 2 pijltje drukt en je team in 433 formatie gaat staan zoals jij het graag wil.
Ben je hier bekend mee? Scheelt nog al wat uitleg anders
Mocht je er niet bekend mee zijn, laat het maar weten dan geef ik een wat uitgebreidere uitleg
Nee helaas kom ik dan ook niet verder dan 80. Dus bij 433 heb ik nog de beste chem van 97. Wellicht tips om voor andere speler te sparen of iets om toch eens op de 100 uit te komen. Ik snap ook niet waarom memphis niet hoger dan 7 uitkomt.. bij andere vergelijkbare opstellingen heeft hij wel 10. Frustrerend haha.fifanoob schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:43:
[...]
Depay aan linkerkant en die Italiaan naar rechterkant helpt al een beetje maar lijkt erop dat je nog steeds niet alles op 10 gaat krijgen denk.
Als je bij je opstelling bent kan je aangepaste tactieken instellen. Als je daar bent kan je met L2 wedstrijd tactieken instellen. Ultra verdedigend, verdedigd, aanvallend en ultra aanvallend. Als je bv verdedigend kiest, kan je daar je opstelling weer instellen met driehoekje.Denn90 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:43:
[...]
Als je de tijd even wil nemen hierover, heel graag! Ben ik dus niet bekend mee haha. Zojuist nieuw bericht geplaatst over de opstelling in 433 dat mijn chem alleen maar minder wordt.
Hoeveel wedstrijden heb je met depay gespeeld? Nadat je de 10 wedstrijden met hem gespeeld hebt krijg je ook nog +1 chem erbijDenn90 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:47:
[...]
Nee helaas kom ik dan ook niet verder dan 80. Dus bij 433 heb ik nog de beste chem van 97. Wellicht tips om voor andere speler te sparen of iets om toch eens op de 100 uit te komen. Ik snap ook niet waarom memphis niet hoger dan 7 uitkomt.. bij andere vergelijkbare opstellingen heeft hij wel 10. Frustrerend haha.
Hier kom ik wel uit, ik weet wat je bedoeld met L2 dan kan je idd aangepaste tactieken kiezen dus hier moet ik wel uitkomen. Bedankt!fifanoob schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:47:
[...]
Als je bij je opstelling bent kan je aangepaste tactieken instellen. Als je daar bent kan je met L2 wedstrijd tactieken instellen. Ultra verdedigend, verdedigd, aanvallend en ultra aanvallend. Als je bv verdedigend kiest, kan je daar je opstelling weer instellen met driehoekje.
Ga je hier uitkomen? Anders moeten we denk met foto’s gaan werken ofzo
Zou kunnen nog net geen 10. Maar dan nog kom ik op 7 uit als dat het geval zou zijn.fifanoob schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:48:
[...]
Hoeveel wedstrijden heb je met depay gespeeld? Nadat je de 10 wedstrijden met hem gespeeld hebt krijg je ook nog +1 chem erbij
In de 433 opstelling heb je depay toch al op 7? En met Koeman erbij komt er iets bij toch? En dan nog straks als je 10 wedstrijden hebt gespeeld er ook nog 1 bij.Denn90 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:49:
[...]
Zou kunnen nog net geen 10. Maar dan nog kom ik op 7 uit als dat het geval zou zijn.
Nee helaas niet kijk maar. In 433 heeft ie met koeman nu 7, eventueel met 10 wedstrijden komt hij op 8? En in de 451 opstelling slechts 2 haha.. kijk maarfifanoob schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:51:
[...]
In de 433 opstelling heb je depay toch al op 7? En met Koeman erbij komt er iets bij toch? En dan nog straks als je 10 wedstrijden hebt gespeeld er ook nog 1 bij.
[ Voor 18% gewijzigd door Denn90 op 20-10-2021 00:01 ]
Hij staat daar ook op lm, je moet hem nu nog ff wisselen met carasco. Maar denk dat ie dan ook nog op 7 a 8 uit gaat komen.
Dan 7 inderdaad en chem totaal op 86. Zoals iemand hier zij met 4-5-1 klopt dus helaas niet. In 433 heb ik 97 en dat is behoorlijk meer. In ieder geval bedankt, al snap ik er niets van waarom memphis blijft steken op nu 7 en eventueel dus 8 na 10 westrijden. Eventuele tips voor andere spelers waar ik kan voor sparen?fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 00:04:
[...]
Hij staat daar ook op lm, je moet hem nu nog ff wisselen met carasco. Maar denk dat ie dan ook nog op 7 a 8 uit gaat komen.
https://www.futbin.com/22/squad/1888793Denn90 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 00:18:
[...]
Dan 7 inderdaad en chem totaal op 86. Zoals iemand hier zij met 4-5-1 klopt dus helaas niet. In 433 heb ik 97 en dat is behoorlijk meer. In ieder geval bedankt, al snap ik er niets van waarom memphis blijft steken op nu 7 en eventueel dus 8 na 10 westrijden. Eventuele tips voor andere spelers waar ik kan voor sparen?
Als jij jouw spelers op 8/9 chem krijgt, dan breng je ze met een manager of teamgeest meestal wel op 10.Denn90 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 01:14:
[...]
Ik begrijp dit alleen even niet? Chem is 92 en geen 100? En jij zegt eigenlijk spaar voor ramos en frenkie? Wie op doel? Zie daar niemand ingevuld
[Afbeelding]
Eerste evaluatie: Isak is echt balvast, zijn dribbel is ongekend, de bal lijkt wel vastgeplakt te zitten aan z'n voet. Depay is dodelijk met z'n loopacties en afmaken.Augy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:13:
[...]
Doe is gek! Team over de kop
Ingame:
[Afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 20-10-2021 09:22 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zou in dat geval ff 20 losses pakken, zodat je toch een player pick en rewards krijgt, kost je hooguit een kwartiertje.hmr schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:20:
Ik ga rustig naar divisie 3 bij rivals. Ben ook redelijk simpel gekwalificeerd, maar dit weekend kan ik niet spelen. Speel heerlijk op dit moment in de 4-2-3-1 en als het niet lukt in een ultra pressing 4-2-2!
Alleen de LM is een beetje een zorgen kindje.
Vooralsnog de volgende opstelling.
--------Benzema POTM ----------
Saint Maxim - Fekir RTTF - Dembele
-----Frenkie------Llorrente---------
Dest TOTW -- Militao - Alaba - Navas
--------Courtois-------------------
Misschien wel hè.. kwalificeer me wel weer de week erna!joostmakaay schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:35:
[...]
Zou in dat geval ff 20 losses pakken, zodat je toch een player pick en rewards krijgt, kost je hooguit een kwartiertje.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Eens. Zit in 4 nu, maar na die 7 wins hou ik het nu ook steeds voor gezien.Joosie200 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:46:
Ik zit inmiddels in divisie 6. Al merk ik dat het weinig voldoening geeft: ik heb 7/7 al afgetikt toen ik in divisie 7 belandde. En ik ben halverwege qua punten voor de weekend league. Er zijn ook weinig objectives die echt de moeite waarde zijn om te doen.
Snap ik op zich wel. Echter hoe hoger je in de divisie zit hoe hoger de rewards.Maichel schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:39:
[...]
Eens. Zit in 4 nu, maar na die 7 wins hou ik het nu ook steeds voor gezien.
Ik vind het gewoon nog wel leuk om potjes te spelen in Rivals. Nu speel ik om hoger te komen. Div 3 is vooralsnog best goed te doen..fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:22:
[...]
Snap ik op zich wel. Echter hoe hoger je in de divisie zit hoe hoger de rewards.
Dus je kan doorgaan om in een hogere divisie te komen zodat je de volgende 7 win die je moet halen in een hogere rang zit en hogere rewards krijgt.
Maar ben het redelijk met je eens.. Voor mij zelf wil ik nog graag naar de elite divisie. Maar dat is behoorlijk pittig. In de WL ervaar ik beetje hetzelfde. Er zijn weinig echte doelstellingen. Dat gaan tenkoste van de houdbaarheid van de game.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wees geen gierige pa en geef die jongen 35 euro aan fifa points.Zephyer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:46:
Ik heb zelf fifa gespeeld tot een jaar of 4 geleden. Mijn zoon heeft nu fifa 22 en heeft dus allerlei opties om te spelen die ik niet ken.
In FUT speelt hij dus nu rivals waar hij in div 10 zit, spelers heeft met lvl50-70, maar elke wedstrijd die hij start wordt hij tegen mensen gezet die spelers hebben met lvl80+?
Ontzettend frustrerend, maar klopt dit of is er een optie die we missen waardoor hij deze matchmaking krijgt? 10-0 verliezen is geen uitzondering met dergelijke tegenstanders.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja. Je kan niets levelen. Je kan wel packs krijgen door te spelen. Geld is in principe niet nodig, maar wel snellerZephyer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:48:
Gierig of niet, snap het principe even niet 😂
Klopt het dus, en zal hij middels geld spelers moeten kopen ipv lvl’en?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Kijk, nu komen we ergens.hmr schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:49:
[...]
Ja. Je kan niets levelen. Je kan wel packs krijgen door te spelen. Geld is in principe niet nodig, maar wel sneller.
Hier kan ik mij helemaal bij aansluiten. Zie een aantal post terug mijn team, ik heb voor een klein bedrag aan coins toch een leuk team weten te creëren zoals, memphis,barella,chiesa en kan er aardig mee overweg. Je zou altijd als het echt niet wil lukken eens kunnen kijken voor het aanschaffen van wat punten voor 25/50eu in de hoop dat je wat leuke spelers packt, zoniet verkopen en kan je met die coins echt wel wat leuke spelers kopen;). Tenslotte als je even doorzet met rivals kan je ook redelijk coins verdienen om hiermee vervolgens weer wat goedkope leuke spelers te kopen.Gurbuh schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:04:
Stop nou eens met FUT wegzetten als pay to win mensen.
@Zephyer Je zoon kan gewoon wat spelers verkopen, squad battles (is tegen CPU) doen (eventueel op laag niveau) om wat coins en packs te unlocken. Vervolgens kijk je even op Futbin.com bij de populaire spelers welke een beetje betaalbaar zijn. Dat zijn er dit jaar heel wat. Voor 10-30k kun je al een redelijk gold teampje op de been brengen.
Je kan niet ontkennen dat fut pay2win is. Niet voor niks is de markt zo naar de kloten. Niet voor niks dat elke e-sporter er minimaal 2000 euro in heeft zitten en waar het eerder richting de 10k gaat. E-sporter van vitesse heeft er 10.000 euro in zitten..Gurbuh schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:04:
@Zephyer Je zoon kan gewoon wat spelers verkopen, squad battles (is tegen CPU) doen (eventueel op laag niveau) om wat coins en packs te unlocken. Vervolgens kijk je even op Futbin.com bij de populaire spelers welke een beetje betaalbaar zijn. Dat zijn er dit jaar heel wat. Voor 10-30k kun je al een redelijk gold teampje op de been brengen.
Welk niveau speel jij?Gurbuh schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:04:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja eens. Ik doe nu dus die 7 potjes steeds, of misschien 10. Als ik promoveer is het ook goed hoor.fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:22:
[...]
Snap ik op zich wel. Echter hoe hoger je in de divisie zit hoe hoger de rewards.
Dus je kan doorgaan om in een hogere divisie te komen zodat je de volgende 7 win die je moet halen in een hogere rang zit en hogere rewards krijgt.
Maar ben het redelijk met je eens.. Voor mij zelf wil ik nog graag naar de elite divisie. Maar dat is behoorlijk pittig. In de WL ervaar ik beetje hetzelfde. Er zijn weinig echte doelstellingen. Dat gaan tenkoste van de houdbaarheid van de game.
Dan is het dus pay 2 win. Einde discussie.Nachtapotheker schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:44:
Het is idd zeker geen pay to win, skills is veel belangrijker. Ik heb een zeer goed team, maar verlies vaak zat van ploegen die veel minder materiaal hebben, maar wel de betere speler zijn
In 50-50 potten helpt het natuurlijk wel.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je kan meerdere opstellingen "programmeren "onder je pijltjes toetsen. Bedoel je dat?Denn90 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:58:
Even een vraagje over posititiewijziging van spelers, omdat je dus verschillende tactieken/opstellingen gebruikt, is het dan mogelijk of moet/kan je ook meerdere posities toevoegen aan je speler? Of hoe werkt dit? Wat ik bedoel als een speler bijv CAM heeft en je zet hem in een andere opstelling ik de spits dan zakt/verhoogt de chem. Ik hoop dat jullie snappen wat ik probeer uit te leggen haha;)
Dit dus. Dit jaar heb ik voor het eerst de ultimate edition gekocht en daarmee dus die 4600 fifa points gekregen. Natuurlijk gaf mij dit een boost en heeft het mij geholpen bij het samenstellen van een beter elftal.Gurbuh schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:04:
Je realiseert je dat de groep mensen waar je het over hebt <1% van alle FUT spelers is? Heb je toevallig ook de video's van Harry Hesketh en vele anderen gezien waarin ze met bronzes of een full GK team 30-0 gaan in Weekend League? Tuurlijk, als je echte topspelers in je team hebt is dat een boost. Maar voor een miljoen ofzo, wat echt niet zo lastig is te bereiken kun je gewoon een competitief team neerzetten.fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:29:
[...]
Je kan niet ontkennen dat fut pay2win is. Niet voor niks is de markt zo naar de kloten. Niet voor niks dat elke e-sporter er minimaal 2000 euro in heeft zitten en waar het eerder richting de 10k gaat. E-sporter van vitesse heeft er 10.000 euro in zitten..
Dit is inderdaad het antwoord waar ik naar zocht, thnx! Duidelijk als je startopstelling maar goed staat en andere opstellingen programmeren onder de pijltjes toetsen. Dit had jij mij volgens mij al als tip meegeven. Ik ga kijken of ik eruit kom, zo niet dan kom ik even erop terug. Ik speel overigens op de PS5.fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:02:
[...]
Je kan meerdere opstellingen "programmeren "onder je pijltjes toetsen. Bedoel je dat?
Je kan ook de positie van spelers aanpassen door een kaartje te gebruiken. Bv cvm speler kan je van cvm omzetten tot cm en van cm weer omzetten naar een cam. Zodat je een goede chemistry behoudt.
Je begin opstelling is bepalend. Dus als je start opstelling 100 chem heeft en je ingame iedereen op een andere plek neerzet veranderd dat niks aan je chem en zou je dus ook de posities van een speler niet hoeven te wijzigen.
Dit gebruik je alleen zodat je start opstelling goed is.
Geen idee of dit is wat je bedoelde.
Op welk platform speel je de game?
the practice of buying in-game items that give a player a very big advantage over others.
Uiteindelijk gaat het om de persoon achter de knoppen. Een 5 mil team maakt je geen elite speler als je voorheen zilver 3 haalde.dutchgio schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:29:
FUT is bij uitstek dé game die juist pay2win is. Stop eens met het ontkennen daarvan.
Met skills kun je een hoop compenseren, maar je kunt letterlijk geld betalen om spelers te krijgen die beter presteren in de game.
Dat is bij nou juist de definitie van pay2win:
[...]
Prima dan vind jij het geen pay2win. Maar voor mij zegt het alles dat de lui die competitief spelen er heel veel geld in stoppen. Dat doen ze om mee te kunnen in de top.Gurbuh schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:16:
[...]
Je realiseert je dat de groep mensen waar je het over hebt <1% van alle FUT spelers is? Heb je toevallig ook de video's van Harry Hesketh en vele anderen gezien waarin ze met bronzes of een full GK team 30-0 gaan in Weekend League? Tuurlijk, als je echte topspelers in je team hebt is dat een boost. Maar voor een miljoen ofzo, wat echt niet zo lastig is te bereiken kun je gewoon een competitief team neerzetten.
Dus ja, ik ontken dat lekker wel. Sorry dat dat niet strookt met jouw idee van de wereld
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq