Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gurbuh schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:28:
[...]

Deel van de requirement is dat het in Rivals is of SQB op minstens World Class(?), heb je daarop gelet?
ja klopt ik speelde op wereldklasse.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 16:22
Wii4all schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:26:
Meer mensen problemen om een stadion doelstelling te halen?

Ik moet een assist geven met een hakje.
Op PS is dat L2 plus X dan zie je dat de speler een special pass maakt.

Ik heb volgens mij al 4 assists gegeven met een hakje maar het acc wordt niet gehaald.

Doe ik het verkeerd?
Een special pass is niet altijd een hakje, dit hangt van de positie van de spelers af of ze ook een hakje doen. Volgens mij noemen ze het een flair pass ofzo, dat kan vanalles zijn afhankelijk van de situatie. Ook een hakje, maar niet altijd.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kC5fe-KIh8Juk4XGgPjIu3dRALM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8xpKv13iKHTvkV6K6xH1kMN4.png?f=fotoalbum_large
4-2-3-1 in-game, Lukaku spits, Benzema 10, Vini LAM, Dembele RAM

Meer mensen die Lukaku hebben? Wat vinden jullie van hem? Ik kan er persoonlijk echt weinig mee en erger me een beetje aan hem... Niet behendig en op korte afstand niet snel genoeg imo, gebruik de laatste tijd vaker Werner en dat gaat een stuk beter ook al is dat ook niet dé topspits voor dit team natuurlijk maar de snelheid van hem is gewoon weer een dodelijk wapen...

Zit ook een beetje in dubio. Heb een paar spelers waar ik geen woorden aan vuil hoef te maken (Benzema, Kante (<-- 2 beste spelers zonder enige twijfel), Navas, Llorente en Vini). De rest heb ik toch soms mijn twijfels bij. Heb Diop even geprobeerd maar dat is echt helemaal niks, veel te lomp zoals hier eerder al werd geroepen, dus Rudiger weer teruggezet, spaar het liefst door voor Varane maar een Icon CV is evt. ook een optie (sommige zijn nog goedkoper dan Varane ook zie ik). Dembele vind ik ook mwa en van Dijk komt toch ook soms echt wat snelheid te kort.

Wat zouden jullie doen met nog zo'n 100k + flink wat waarde aan spelers in club die evt. verkocht kunnen worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Timoo_FR schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:19:

Meer mensen die Lukaku hebben? Wat vinden jullie van hem?
Wel de body, niet de stats voor CDM :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Gurbuh schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:21:
[...]

Wel de body, niet de stats voor CDM :N
Oh sorry haha helemaal vergeten, ik speel 4-2-3-1 in-game met Lukaku als spits, Benz als 10 en de rest lijkt me duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Timoo_FR schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:26:
[...]

Oh sorry haha helemaal vergeten, ik speel 4-2-3-1 in-game met Lukaku als spits, Benz als 10 en de rest lijkt me duidelijk :)
L1 + ∆ + ∆ en lukaku scoort er op los bij mij (kan ook aan mijn divisie liggen 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Kieft91 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:30:
[...]

L1 + ∆ + ∆ en lukaku scoort er op los bij mij (kan ook aan mijn divisie liggen 8)7 )
Die werkt bij mij ook best aardig inderdaad. Ik zit pas divisie 5, nog bijna geen Rivals gespeeld...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timoo_FR
Hahahaha trek ik Kanté uit die 75+ player pick lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroendedoem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-07 15:37
Markmaas schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:50:
[...]

Ik heb Rashford heb Sterling nog niet gebruikt speelt die beetje fijn?
Ik heb met ze beide nog niet (gespeeld), maar gezien de stats lijkt me Rashford de betere keuze en die wou ik dan ook vanavond even kopen en eens gaan uitproberen. Hoe vind je Rashford spelen?

Ik ben overigens ook wel benieuwd of iemand het vergelijk met Rashford / Sterling wel al heeft gemaakt en welke beter uit de bus kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Ik heb nog 2 wedstrijden in de playoffs. Moet er sws nog 1 winnen. Ik zit in de 50ste min, sta 2-0 voor, begint ie even 5 sec te freezen en daarna speelt ie ineens 2 seconden heel snel alles af en hij knalt mij naar het menu van fut.

Wtf is er gebeurd? Kan ik hier nog iets aan doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
saert schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:41:
[...]

Hoe is Fekir? En wat voor instructies speel je met 4231?
Fekir speelt prima en is goede schakel voor een hybrid imo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MAlkLOmgas5Eu4umxKT-y0jOynw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vPn8xsojpUxqBXpt7Ib9zaM2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PaulPaulPaul83 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:08:
Ik heb nog 2 wedstrijden in de playoffs. Moet er sws nog 1 winnen. Ik zit in de 50ste min, sta 2-0 voor, begint ie even 5 sec te freezen en daarna speelt ie ineens 2 seconden heel snel alles af en hij knalt mij naar het menu van fut.

Wtf is er gebeurd? Kan ik hier nog iets aan doen?
Weet niet waar het door komt, maar heb het zelfde probleem ook wel eens, bloed irritant. Saert heeft het volgens mij ook zelfde probleem.

Nog meer mensen met dit probleem ?

Voor mensen die willen weten hoe rashford speelt, ik vind hem heel beroerd aanvoelen. Vind persoonlijk ASM een heel stuk fijner spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Traeces op 19-10-2021 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:53
is de Koulibaly SBC zijn geld waard? Ik vin 190k echt ontzettend veel geld voor een speler waarvan de normale versie nog geen 10k is.
https://www.futbin.com/22/player/21813/kalidou-koulibaly

[ Voor 14% gewijzigd door SuperCrisz op 19-10-2021 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15-09 18:17
SuperCrisz schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:32:
is de Koulibaly SBC zijn geld waard? Ik vin 190k echt ontzettend veel geld voor een speler waarvan de normale versie nog geen 10k is.
Dit is gewoon een POTM, die krijgt geen upgrades volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:24:
[...]

Weet niet waar het door komt, maar heb het zelfde probleem ook wel eens, bloed irritant. Saert heeft het volgens mij ook zelfde probleem.

Nog meer mensen met dit probleem ?

Voor mensen die willen weten hoe rashford speelt, ik vind hem heel beroerd aanvoelen. Vind persoonlijk ASM een heel stuk fijner spelen.
Gisteren in Rivals stond asm ook letterlijk in elk elftal. Samen met Traore, Werner, Allan, Gomez enz enz 🙈🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Augy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:50:
Dit is gewoon een POTM, die krijgt geen upgrades volgens mij.
ja, had ik gewijzigd in mijn post... maarre.. dan istie toch ontzettend duur relatief gezien?

[ Voor 15% gewijzigd door SuperCrisz op 19-10-2021 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
SuperCrisz schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:56:
[...]

ja, had ik gewijzigd in mijn post... maarre.. dan istie toch ontzettend duur relatief gezien?
Yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:51:
[...]

Gisteren in Rivals stond asm ook letterlijk in elk elftal. Samen met Traore, Werner, Allan, Gomez enz enz 🙈🤣
ASM is ook gewoon een baas ondanks zijn rating. Werner gebruik ik ook :+ Als ik geen kante had gepacked waarschijnlijk ook Allan 😂

Ik kom trouwens heel veel bundes en l1 teams tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:19:
[...]

ASM is ook gewoon een baas ondanks zijn rating. Werner gebruik ik ook :+ Als ik geen kante had gepacked waarschijnlijk ook Allan 😂

Ik kom trouwens heel veel bundes en l1 teams tegen.
Allan heb ik ook 🙈

ASM: 69 schieten en knalt alles met finesse strak in de kruising 🤣

Kante is m'n doel, zakt alleen niet in prijs, stijgt alleen maar zelfs

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 19-10-2021 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:57
Vanmorgen Mbappe kunnen toevoegen (wel Varane voor weg moeten doen), het begint ergens op te lijken :+. Nu weer ff flink handelen om Varane terug te halen.

In game: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eFQlvhnXUH9sXr875G307_A3Efw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/77eCngutRpCki5vsjEji21pN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:23:
[...]

Allan heb ik ook 🙈

ASM: 69 schieten en knalt alles met finesse strak in de kruising 🤣

Kante is m'n doel, zakt alleen niet in prijs, stijgt alleen maar zelfs
ASM dribbelt ook zo heerlijk en 5* skill 😋

Ja die is ineens ff 60k gestegen sinds vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-09 20:13
Zij er meer mensen die op een tv spelen? Heb het idee dat ik zoveel heb. Heb hem wel op game modus staan. Het speelt sowieso heel stroperig nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Kanté zojuist verpatst, eerst maar eens baby Sol Campbell proberen naast VVD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f4s0GSuMYuJmiL3QXxmNGVj0jBY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1S1ZbjpK90F2TwNdFb4HXEBQ.png?%20f=fotoalbum_large
Wel x lekker een preview pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!
triple20 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:56:
Zij er meer mensen die op een tv spelen? Heb het idee dat ik zoveel heb. Heb hem wel op game modus staan. Het speelt sowieso heel stroperig nou.
Vind verschrikkelijk spelen op de tv veel te veel vertraging, ook in game modus.

Speel het gewoon op de monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
De Inaki Williams Record Breaker is beschikbaar.. waarom zou je uberhaupt zoveel geld uitgeven voor een 84 rated speler met een 2* weak foot?
Ik snap nooit het hele idee van zulke SBC's, kan iemand dat uitleggen?

https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/54

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:20
Traeces schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 18:38:
[...]

ASM dribbelt ook zo heerlijk en 5* skill 😋

Ja die is ineens ff 60k gestegen sinds vorige week.
Die heb ik ook nog in mijn club zag ik net. Meteen even als sub op debank gezet :)

Overigens net nog uit de 75+ Pogba gepackt. Eindelijk eens een beetje mazzel.

[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 19-10-2021 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 18:49
nvm

[ Voor 95% gewijzigd door llovesoccerx7 op 19-10-2021 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Zo die inaki mooie kaart maar wat een teams moet je inleveren

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Tog na alle goede verhalen fekir gedaan.. met Mendy een strong link untrade in huis.

Om hem basis te zetten moet ik Allan inruilen voor sissoko (of onbetaalbare kante 🤣) Geen idee of die nog mee kan als cdm.

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 19-10-2021 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20:14
Dit is mijn team had het al eens eerder gepost, omdat ik mij voor eerst ga bezig houden met fut. Afgelopen dagen druk geweest en nu weer oppakken.

Zie mijn team, hoe kan het dat memphis niet hoger dan 7 Chem komt? Totale chem is 96 krijg dit niet op de 100 iemand tips? Is het nou echt een merkbaar verschil als je team chem bijv 90 is of 100? Ik heb ook nog de ligt schijnt erg lekker te spelen zag ik hier meermaals voorbij komen maar past niet in dit team.

Ik speel Division rivals maar hoe zit het nou voor de WL en playofss etc, moet je hiervoor eerst in een bepaalde divisie spelen of rivals spelen of andere spelopties spelen? Ik hoop op wat tips.

Mijn team;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RR9HfiPKC7NfwR-UAyDZSeyAZEo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IP9t2E8opSsNVBSSPKPMPYT6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Zal de Gravenberg RTTK kaart flink in prijs stijgen als Ajax weet te winnen vanavond? Kans is dan stuk groter dat Ajax 3x gaat winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 17:20
Augy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:25:
Tog na alle goede verhalen fekir gedaan.. met Mendy een strong link untrade in huis.

Om hem basis te zetten moet ik Allan inruilen voor sissoko (of onbetaalbare kante 🤣) Geen idee of die nog mee kan als cdm.
Kan je misschien Tchouameni inpassen? Hij bevalt mij prima als cdm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Wii4all schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:24:
Zo die inaki mooie kaart maar wat een teams moet je inleveren
Wel 2* wf (gelukkig :+)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
_Uploader_ schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:45:
[...]

Kan je misschien Tchouameni inpassen? Hij bevalt mij prima als cdm.
Doe is gek! Team over de kop

Ingame:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vGD-LbRq3HnfUDJ2zD8ClMMui3w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tSFVbIKQHgIh47IUsYZkGxbF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Inmiddels in divisie 3 sinds gisteren, maar vandaag de kwalificatie 'gewoon' al weer mislukt... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:41
Ja, ik heb 3 keer geprobeerd te kwalificeren maar het is mij niet een keer gelukt. Ze hebben dit mijns inziens echt te moeilijk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-09 20:13
Iemand advies voor een 32 inch gaming monitor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
biertje79 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:39:
Ja, ik heb 3 keer geprobeerd te kwalificeren maar het is mij niet een keer gelukt. Ze hebben dit mijns inziens echt te moeilijk gemaakt.
Ja het slaat nu nergens op, de finals zelf zijn veel makkelijker dan de qualify. Het zou opgelost zijn als rang3 of hoger gewoon meteen geplaatst zijn voor de volgende finals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Aan de ene kant vind ik het kwalificatie idee wel leuk, maar als het een onneembare hobbel wordt door de randomness is het puur een kwestie van geluk ipv kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
SuperCrisz schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:32:
Super fijn. Voelt fijner dan icon verdedigers die ik gebruikt heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matje90
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-01 13:52
SuperCrisz schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:57:
De Inaki Williams Record Breaker is beschikbaar.. waarom zou je uberhaupt zoveel geld uitgeven voor een 84 rated speler met een 2* weak foot?
Ik snap nooit het hele idee van zulke SBC's, kan iemand dat uitleggen?

https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/54
Ik heb hem gedaan omdat ik het gewoon een fijne speler vind. Speelde met Benzema POTM en de gouden inaki. Nu mooie upgrade gedaan naar deze inaki en scoorde gelijk een hattrick in z’n eerste pot.

Kwestie van smaak denk ik. Ik vind het leuk om niet met de standaard meta spelers te spelen en inaki past in mijn manier van spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 17:13
Hier de kwalificatie wederom niet gehaald. Zal ongetwijfeld gewoon simpelweg kwaliteit tekort komen om serieus mee te doen. Maar de complete willekeur aan tegenstand slaat m.i. echt helemaal nergens op. Ene wedstrijd win je 7-0. De volgende wordt je werkelijk helemaal zoek gespeeld door een team met Mbappe, Salah en een karrevracht aan FUT-Champions spelers. Dat is wel een tikkeltje frustrerend. Maar ik blijf het wel proberen :)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Denn90 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:33:
Dit is mijn team had het al eens eerder gepost, omdat ik mij voor eerst ga bezig houden met fut. Afgelopen dagen druk geweest en nu weer oppakken.

Zie mijn team, hoe kan het dat memphis niet hoger dan 7 Chem komt? Totale chem is 96 krijg dit niet op de 100 iemand tips? Is het nou echt een merkbaar verschil als je team chem bijv 90 is of 100? Ik heb ook nog de ligt schijnt erg lekker te spelen zag ik hier meermaals voorbij komen maar past niet in dit team.

Ik speel Division rivals maar hoe zit het nou voor de WL en playofss etc, moet je hiervoor eerst in een bepaalde divisie spelen of rivals spelen of andere spelopties spelen? Ik hoop op wat tips.

Mijn team;

[Afbeelding]
Wellicht krijg je hem hoger als je in 451 opstelling begint. Ben er zelf ook nooit zo’n held mee hoor en misschien helpt het als je Koeman als manager kiest.

Om wl te spelen moet je eerst in rivals 1500 fut champ points vergaren. Zodra je dat hebt kan je die 1500 punten inleveren voor de kwalificatie voor wl. Dat zijn 9 wedstrijden waarvan je er minimaal 5 van moet winnen. Lukt je dat, dan kan je in het weekend mee doen met de finales, wat 20 wedstrijden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
fifanoob schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:02:
[...]

Wellicht krijg je hem hoger als je in 451 opstelling begint. Ben er zelf ook nooit zo’n held mee hoor en misschien helpt het als je Koeman als manager kiest.

Om wl te spelen moet je eerst in rivals 1500 fut champ points vergaren. Zodra je dat hebt kan je die 1500 punten inleveren voor de kwalificatie voor wl. Dat zijn 9 wedstrijden waarvan je er minimaal 5 van moet winnen. Lukt je dat, dan kan je in het weekend mee doen met de finales, wat 20 wedstrijden zijn.
Thanks man! Haha ik ga het eens proberen met een andere opstelling, wellicht sowieso goed om nog een andere tactiek dan 433 te testen. Ik vind 433 wel lekker spelen overigens. Zou jij dan Memphis in de spits zetten of hoe zou ik mijn team neerzetten met een 4-5-1 opstelling?

Bedankt voor de uitleg over WL etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Denn90 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:20:
[...]

Thanks man! Haha ik ga het eens proberen met een andere opstelling, wellicht sowieso goed om nog een andere tactiek dan 433 te testen. Ik vind 433 wel lekker spelen overigens. Zou jij dan Memphis in de spits zetten of hoe zou ik mijn team neerzetten met een 4-5-1 opstelling?

betekent niet dat je zo moet spelen.
Als je 451 begint hebben je spelers meer chemistry en spelen ze beter.

Na de aftrap kun je dan een van je opstellingen die je hebt ingesteld gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:39
Speel Inmiddels stabiel in div 3, versla met enige regelmaat tegenstanders met rode fut kaartjes ... maar heb zojuist de 4e kwalificatie ronde gefaald.
Begon al met 3 verlies potjes .
1e potje werd ik.compleet weggespeeld
2e sta ik 2-0 voor gooit hij Zidane/ cruijff en mbappe erin en verlies ik uiteindelijk met 3-4 door mijn eigen speler die over de keeper heen springt en de bal in eigen goal schiet.
3e sta ik voor maar word de verbinding verbroken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
cubert20 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:27:
[...]

betekent niet dat je zo moet spelen.
Als je 451 begint hebben je spelers meer chemistry en spelen ze beter.

Na de aftrap kun je dan een van je opstellingen die je hebt ingesteld gebruiken.
Oke ga ik testen. Ik heb zojuist koeman aangeschaft en met 433 zit ik nu op 97. Lijkt mij dat die 3 procent niet veel zou uitmaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Denn90 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:20:
[...]

Je opstelling kan je gewoon 433 houden. Alleen voor de chemistry een andere start opstelling.

Je kan opstellingen instellen onder de linker pijltjes toetsen van je controller. Net zoals je bv aanvallend ingesteld wil spelen druk je 2x pijltje naar rechts ingame. Je kan daar bv je 433 opstelling weer op instellen zodat je dus na de aftrap ingame op 2 pijltje drukt en je team in 433 formatie gaat staan zoals jij het graag wil.
Ben je hier bekend mee? Scheelt nog al wat uitleg anders :p
Mocht je er niet bekend mee zijn, laat het maar weten dan geef ik een wat uitgebreidere uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Met 4-5-1 gaat mijn Chem zwaar achteruit. Wellicht doe ik iets verkeerd?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3rl__hVhIX-lQMLvsUcDVu5H8aU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E0rvj6I27wL3cOGyEBmmggfY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Denn90 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:41:
Met 4-5-1 gaat mijn Chem zwaar achteruit. Wellicht doe ik iets verkeerd?[Afbeelding]
Depay aan linkerkant en die Italiaan naar rechterkant helpt al een beetje maar lijkt erop dat je nog steeds niet alles op 10 gaat krijgen denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
fifanoob schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:41:
[...]

Je opstelling kan je gewoon 433 houden. Alleen voor de chemistry een andere start opstelling.

Je kan opstellingen instellen onder de linker pijltjes toetsen van je controller. Net zoals je bv aanvallend ingesteld wil spelen druk je 2x pijltje naar rechts ingame. Je kan daar bv je 433 opstelling weer op instellen zodat je dus na de aftrap ingame op 2 pijltje drukt en je team in 433 formatie gaat staan zoals jij het graag wil.
Ben je hier bekend mee? Scheelt nog al wat uitleg anders :p
Mocht je er niet bekend mee zijn, laat het maar weten dan geef ik een wat uitgebreidere uitleg :)
Als je de tijd even wil nemen hierover, heel graag! Ben ik dus niet bekend mee haha. Zojuist nieuw bericht geplaatst over de opstelling in 433 dat mijn chem alleen maar minder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
fifanoob schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:43:
[...]

Depay aan linkerkant en die Italiaan naar rechterkant helpt al een beetje maar lijkt erop dat je nog steeds niet alles op 10 gaat krijgen denk.
Nee helaas kom ik dan ook niet verder dan 80. Dus bij 433 heb ik nog de beste chem van 97. Wellicht tips om voor andere speler te sparen of iets om toch eens op de 100 uit te komen. Ik snap ook niet waarom memphis niet hoger dan 7 uitkomt.. bij andere vergelijkbare opstellingen heeft hij wel 10. Frustrerend haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Denn90 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:43:
[...]

Als je de tijd even wil nemen hierover, heel graag! Ben ik dus niet bekend mee haha. Zojuist nieuw bericht geplaatst over de opstelling in 433 dat mijn chem alleen maar minder wordt.
Als je bij je opstelling bent kan je aangepaste tactieken instellen. Als je daar bent kan je met L2 wedstrijd tactieken instellen. Ultra verdedigend, verdedigd, aanvallend en ultra aanvallend. Als je bv verdedigend kiest, kan je daar je opstelling weer instellen met driehoekje.

Ga je hier uitkomen? Anders moeten we denk met foto’s gaan werken ofzo :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Denn90 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:47:
[...]

Nee helaas kom ik dan ook niet verder dan 80. Dus bij 433 heb ik nog de beste chem van 97. Wellicht tips om voor andere speler te sparen of iets om toch eens op de 100 uit te komen. Ik snap ook niet waarom memphis niet hoger dan 7 uitkomt.. bij andere vergelijkbare opstellingen heeft hij wel 10. Frustrerend haha.
Hoeveel wedstrijden heb je met depay gespeeld? Nadat je de 10 wedstrijden met hem gespeeld hebt krijg je ook nog +1 chem erbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
fifanoob schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:47:
[...]

Als je bij je opstelling bent kan je aangepaste tactieken instellen. Als je daar bent kan je met L2 wedstrijd tactieken instellen. Ultra verdedigend, verdedigd, aanvallend en ultra aanvallend. Als je bv verdedigend kiest, kan je daar je opstelling weer instellen met driehoekje.

Ga je hier uitkomen? Anders moeten we denk met foto’s gaan werken ofzo :p
Hier kom ik wel uit, ik weet wat je bedoeld met L2 dan kan je idd aangepaste tactieken kiezen dus hier moet ik wel uitkomen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
fifanoob schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:48:
[...]

Hoeveel wedstrijden heb je met depay gespeeld? Nadat je de 10 wedstrijden met hem gespeeld hebt krijg je ook nog +1 chem erbij
Zou kunnen nog net geen 10. Maar dan nog kom ik op 7 uit als dat het geval zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Denn90 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:49:
[...]

Zou kunnen nog net geen 10. Maar dan nog kom ik op 7 uit als dat het geval zou zijn.
In de 433 opstelling heb je depay toch al op 7? En met Koeman erbij komt er iets bij toch? En dan nog straks als je 10 wedstrijden hebt gespeeld er ook nog 1 bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
fifanoob schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:51:
[...]

In de 433 opstelling heb je depay toch al op 7? En met Koeman erbij komt er iets bij toch? En dan nog straks als je 10 wedstrijden hebt gespeeld er ook nog 1 bij.
Nee helaas niet kijk maar. In 433 heeft ie met koeman nu 7, eventueel met 10 wedstrijden komt hij op 8? En in de 451 opstelling slechts 2 haha.. kijk maar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RR9HfiPKC7NfwR-UAyDZSeyAZEo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IP9t2E8opSsNVBSSPKPMPYT6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Denn90 op 20-10-2021 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Excuus foutje hier de 451
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l8CvnqXoonyEmO-l2pf48JaoTNM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CYl0evqlzSSa5st6DNcYm6GO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Denn90 op 20-10-2021 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Hij staat daar ook op lm, je moet hem nu nog ff wisselen met carasco. Maar denk dat ie dan ook nog op 7 a 8 uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 00:04:
[...]

Hij staat daar ook op lm, je moet hem nu nog ff wisselen met carasco. Maar denk dat ie dan ook nog op 7 a 8 uit gaat komen.
Dan 7 inderdaad en chem totaal op 86. Zoals iemand hier zij met 4-5-1 klopt dus helaas niet. In 433 heb ik 97 en dat is behoorlijk meer. In ieder geval bedankt, al snap ik er niets van waarom memphis blijft steken op nu 7 en eventueel dus 8 na 10 westrijden. Eventuele tips voor andere spelers waar ik kan voor sparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Denn90 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 00:18:
[...]

Dan 7 inderdaad en chem totaal op 86. Zoals iemand hier zij met 4-5-1 klopt dus helaas niet. In 433 heb ik 97 en dat is behoorlijk meer. In ieder geval bedankt, al snap ik er niets van waarom memphis blijft steken op nu 7 en eventueel dus 8 na 10 westrijden. Eventuele tips voor andere spelers waar ik kan voor sparen?
https://www.futbin.com/22/squad/1888793

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Ik begrijp dit alleen even niet? Chem is 92 en geen 100? En jij zegt eigenlijk spaar voor ramos en frenkie? Wie op doel? Zie daar niemand ingevuld

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/64dkbhJciIBkYFrhHD5pJLCeb7U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fVsqSSywHkYmt1gGGLwxt6QX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Denn90 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 01:14:
[...]

Ik begrijp dit alleen even niet? Chem is 92 en geen 100? En jij zegt eigenlijk spaar voor ramos en frenkie? Wie op doel? Zie daar niemand ingevuld

[Afbeelding]
Als jij jouw spelers op 8/9 chem krijgt, dan breng je ze met een manager of teamgeest meestal wel op 10.
in dit geval kun je dus ramos/marquinhos nemen en elke keeper uit de franse competitie en iedereen komt op 10 chem.
donnaruma of navas zou dan voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Augy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:13:
[...]

Doe is gek! Team over de kop

Ingame:
[Afbeelding]
Eerste evaluatie: Isak is echt balvast, zijn dribbel is ongekend, de bal lijkt wel vastgeplakt te zitten aan z'n voet. Depay is dodelijk met z'n loopacties en afmaken.

Middenveld is bizar dynamische, wat een verschil met KDB, Bruno en Allan. Delaney verdedigend enorm sterk, wijnaldum en de jong continu in beweging.

Hakimi is veel te duur voor wat hij brengt, prijs is echt ongehoord haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Ik ga rustig naar divisie 3 bij rivals. Ben ook redelijk simpel gekwalificeerd, maar dit weekend kan ik niet spelen. Speel heerlijk op dit moment in de 4-2-3-1 en als het niet lukt in een ultra pressing 4-2-2!

Alleen de LM is een beetje een zorgen kindje.

Vooralsnog de volgende opstelling.

--------Benzema POTM ----------
Saint Maxim - Fekir RTTF - Dembele
-----Frenkie------Llorrente---------
Dest TOTW -- Militao - Alaba - Navas
--------Courtois-------------------

[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 20-10-2021 09:22 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-09 19:20
hmr schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:20:
Ik ga rustig naar divisie 3 bij rivals. Ben ook redelijk simpel gekwalificeerd, maar dit weekend kan ik niet spelen. Speel heerlijk op dit moment in de 4-2-3-1 en als het niet lukt in een ultra pressing 4-2-2!

Alleen de LM is een beetje een zorgen kindje.

Vooralsnog de volgende opstelling.

--------Benzema POTM ----------
Saint Maxim - Fekir RTTF - Dembele
-----Frenkie------Llorrente---------
Dest TOTW -- Militao - Alaba - Navas
--------Courtois-------------------
Zou in dat geval ff 20 losses pakken, zodat je toch een player pick en rewards krijgt, kost je hooguit een kwartiertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik zit inmiddels in divisie 6. Al merk ik dat het weinig voldoening geeft: ik heb 7/7 al afgetikt toen ik in divisie 7 belandde. En ik ben halverwege qua punten voor de weekend league. Er zijn ook weinig objectives die echt de moeite waarde zijn om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

joostmakaay schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:35:
[...]

Zou in dat geval ff 20 losses pakken, zodat je toch een player pick en rewards krijgt, kost je hooguit een kwartiertje.
Misschien wel hè.. kwalificeer me wel weer de week erna!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:55
Ik denk nog steeds dat de matchmaking is
Ene wed win je makkelijk en 2e wed gaat alles wat maar mis kan gaan mis ,alle spelers hollen vooruit niemand aanspeelbaar eigen doelpunten

Moet zeggen dat de playoffs nu 2wed gespeeld meer tegenstander zijn van mijn niveau 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
EA heeft de mensen die misbruik hebben gemaak van de no loss glitch voor de komende 7 dagen gebanned. Prima besluit naar mijn mening van EA. Ja het is een glitch en dus een fout van EA, maar dat je er als speler vervolgens misbruik van maakt door 20-0 te gaan in de WL is gewoon een ban waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSuperLAW
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15-09 14:34
Untradable Goretzka gepacked en nu heel mijn team overhoop gegooid. Speel nu 4-2-3-1

------------------Gabriel Jesus ----------
----------Coman - Sancho - Foden
--------------Goretzka------Fabinho---------
Hernandez - Upamecano - Gomez - Pereira
------------------------Pope-------------------

Waar ik nu heel veel last van heb is het verdedigen krijg vaak een steekballetje tegen en hij zit er meteen in. Heb mijn tactiek al veranderd dat ik met een breedte speel van 35 diepte 45. Voor mijn gevoel helpt het iets maar nog niet perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Joosie200 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:46:
Ik zit inmiddels in divisie 6. Al merk ik dat het weinig voldoening geeft: ik heb 7/7 al afgetikt toen ik in divisie 7 belandde. En ik ben halverwege qua punten voor de weekend league. Er zijn ook weinig objectives die echt de moeite waarde zijn om te doen.
Eens. Zit in 4 nu, maar na die 7 wins hou ik het nu ook steeds voor gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Maichel schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 10:39:
[...]

Eens. Zit in 4 nu, maar na die 7 wins hou ik het nu ook steeds voor gezien.
Snap ik op zich wel. Echter hoe hoger je in de divisie zit hoe hoger de rewards.

Dus je kan doorgaan om in een hogere divisie te komen zodat je de volgende 7 win die je moet halen in een hogere rang zit en hogere rewards krijgt.

Maar ben het redelijk met je eens.. Voor mij zelf wil ik nog graag naar de elite divisie. Maar dat is behoorlijk pittig. In de WL ervaar ik beetje hetzelfde. Er zijn weinig echte doelstellingen. Dat gaan tenkoste van de houdbaarheid van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:22:
[...]

Snap ik op zich wel. Echter hoe hoger je in de divisie zit hoe hoger de rewards.

Dus je kan doorgaan om in een hogere divisie te komen zodat je de volgende 7 win die je moet halen in een hogere rang zit en hogere rewards krijgt.

Maar ben het redelijk met je eens.. Voor mij zelf wil ik nog graag naar de elite divisie. Maar dat is behoorlijk pittig. In de WL ervaar ik beetje hetzelfde. Er zijn weinig echte doelstellingen. Dat gaan tenkoste van de houdbaarheid van de game.
Ik vind het gewoon nog wel leuk om potjes te spelen in Rivals. Nu speel ik om hoger te komen. Div 3 is vooralsnog best goed te doen.. :)

Tijd voor een potje binnenkort TOeb!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Ik heb zelf fifa gespeeld tot een jaar of 4 geleden. Mijn zoon heeft nu fifa 22 en heeft dus allerlei opties om te spelen die ik niet ken.

In FUT speelt hij dus nu rivals waar hij in div 10 zit, spelers heeft met lvl50-70, maar elke wedstrijd die hij start wordt hij tegen mensen gezet die spelers hebben met lvl80+?

Ontzettend frustrerend, maar klopt dit of is er een optie die we missen waardoor hij deze matchmaking krijgt? 10-0 verliezen is geen uitzondering met dergelijke tegenstanders.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Zephyer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:46:
Ik heb zelf fifa gespeeld tot een jaar of 4 geleden. Mijn zoon heeft nu fifa 22 en heeft dus allerlei opties om te spelen die ik niet ken.

In FUT speelt hij dus nu rivals waar hij in div 10 zit, spelers heeft met lvl50-70, maar elke wedstrijd die hij start wordt hij tegen mensen gezet die spelers hebben met lvl80+?

Ontzettend frustrerend, maar klopt dit of is er een optie die we missen waardoor hij deze matchmaking krijgt? 10-0 verliezen is geen uitzondering met dergelijke tegenstanders.
Wees geen gierige pa en geef die jongen 35 euro aan fifa points. :+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Gierig of niet, snap het principe even niet 😂
Klopt het dus, en zal hij middels geld spelers moeten kopen ipv lvl’en?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Zephyer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:48:
Gierig of niet, snap het principe even niet 😂
Klopt het dus, en zal hij middels geld spelers moeten kopen ipv lvl’en?
Ja. Je kan niets levelen. Je kan wel packs krijgen door te spelen. Geld is in principe niet nodig, maar wel sneller :).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
hmr schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:49:
[...]

Ja. Je kan niets levelen. Je kan wel packs krijgen door te spelen. Geld is in principe niet nodig, maar wel sneller :).
Kijk, nu komen we ergens.
Die packs verkrijgen, via geld en via…. Die wekelijkse keuze?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Gewoon carriere gaan spelen en FUT links laten liggen, scheelt een hoop ellende. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Meer mensen die extreem veel moeite hebben in divisie 4? Blijf sinds dit weekend enorm haken in deze divisie met 90% van de potten verlies. Tactiek is momenteel een 4-4-2.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gurbuh
Stop nou eens met FUT wegzetten als pay to win mensen.

@Zephyer Je zoon kan gewoon wat spelers verkopen, squad battles (is tegen CPU) doen (eventueel op laag niveau) om wat coins en packs te unlocken. Vervolgens kijk je even op Futbin.com bij de populaire spelers welke een beetje betaalbaar zijn. Dat zijn er dit jaar heel wat. Voor 10-30k kun je al een redelijk gold teampje op de been brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
Gurbuh schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:04:

@Zephyer Je zoon kan gewoon wat spelers verkopen, squad battles (is tegen CPU) doen (eventueel op laag niveau) om wat coins en packs te unlocken. Vervolgens kijk je even op Futbin.com bij de populaire spelers welke een beetje betaalbaar zijn. Dat zijn er dit jaar heel wat. Voor 10-30k kun je al een redelijk gold teampje op de been brengen.
Hier kan ik mij helemaal bij aansluiten. Zie een aantal post terug mijn team, ik heb voor een klein bedrag aan coins toch een leuk team weten te creëren zoals, memphis,barella,chiesa en kan er aardig mee overweg. Je zou altijd als het echt niet wil lukken eens kunnen kijken voor het aanschaffen van wat punten voor 25/50eu in de hoop dat je wat leuke spelers packt, zoniet verkopen en kan je met die coins echt wel wat leuke spelers kopen;). Tenslotte als je even doorzet met rivals kan je ook redelijk coins verdienen om hiermee vervolgens weer wat goedkope leuke spelers te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob

Je kan niet ontkennen dat fut pay2win is. Niet voor niks is de markt zo naar de kloten. Niet voor niks dat elke e-sporter er minimaal 2000 euro in heeft zitten en waar het eerder richting de 10k gaat. E-sporter van vitesse heeft er 10.000 euro in zitten..

Dat doet ie gewoon voor de lol denk je?
Nee je moet wel als je een beetje mee wil komen in de top.

Fifapunten kun je zien als doping gebruik in het wielrennen. Ja je kan zonder doping prima mee fietsen, maar uit eindelijk ga je het wel afleggen tegen je concurrenten die wel doping ( fifapunten ) gebruiken.
Ze moeten wel want hun tegenstander doet het ook.

Maar klopt je kan ook prima zonder fifapunten dit spel spelen. Heel goed zelfs. Het is maar net wat je insteek is. Voor iemand die net begint met deze game zou ik het ook niet aanraden, maar zoals jij zegt lekker squad battles spelen.

Maar je kan echt niet ontkennen dat fut geen pay2win is want dat is het 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
even jullie hulp nodig. Ik heb gisteren heel goedkoop de De Ligt SBC kunnen doen icm veel fodder. Dus ik wil kijken of ik daar een team omheen kan bouwen. Het liefste met een La Liga aanval en ik vin de RTTK kaarten ook interessant voor de upgrades. Ik kom tot dit team. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om iedereen op 8 of 9 chem te krijgen. Ik heb van alles gepuzzeld maar krijg het niet voor elkaar. Het hoeft overigens niet de juiste posities te zijn, ingame zal ik toch een andere formatie houden.

Wie kan ff meekijken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8h813hmfDDeTjnoP3it5PwUA69c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0uouvyBNfPHPp27gKp6HUJMQ.png?f=fotoalbum_large

https://www.futbin.com/22/squad/1862248

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Welk niveau speel jij?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 11:22:
[...]

Ja eens. Ik doe nu dus die 7 potjes steeds, of misschien 10. Als ik promoveer is het ook goed hoor.
Weekend League doe ik nooit/geen tijd voor, maar die playoffs doe ik dan nog wel voor de rewards. Zo heb ik bijvoorbeeld na 2 wins een keer de playoffs verder geannuleerd voor de rewards. Volgende keer misschien IETS meer potjes winnen voor betere rewards, zie wel :)

Wat je zegt ja...zo blijft het misschien wel minder lang leuk. Zelf ben ik altijd mega enthousiast over FUT (vind dit jaar op PS5 ook echt tof en lekker spelen!) maar in januari/februari haak ik vaak af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Het is idd zeker geen pay to win, skills is veel belangrijker. Ik heb een zeer goed team, maar verlies vaak zat van ploegen die veel minder materiaal hebben, maar wel de betere speler zijn :)
In 50-50 potten helpt het natuurlijk wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Nachtapotheker schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:44:
Het is idd zeker geen pay to win, skills is veel belangrijker. Ik heb een zeer goed team, maar verlies vaak zat van ploegen die veel minder materiaal hebben, maar wel de betere speler zijn :)
In 50-50 potten helpt het natuurlijk wel.
Dan is het dus pay 2 win. Einde discussie.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Even een vraagje over posititiewijziging van spelers, omdat je dus verschillende tactieken/opstellingen gebruikt, is het dan mogelijk of moet/kan je ook meerdere posities toevoegen aan je speler? Of hoe werkt dit? Wat ik bedoel als een speler bijv CAM heeft en je zet hem in een andere opstelling ik de spits dan zakt/verhoogt de chem. Ik hoop dat jullie snappen wat ik probeer uit te leggen haha;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Denn90 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:58:
Even een vraagje over posititiewijziging van spelers, omdat je dus verschillende tactieken/opstellingen gebruikt, is het dan mogelijk of moet/kan je ook meerdere posities toevoegen aan je speler? Of hoe werkt dit? Wat ik bedoel als een speler bijv CAM heeft en je zet hem in een andere opstelling ik de spits dan zakt/verhoogt de chem. Ik hoop dat jullie snappen wat ik probeer uit te leggen haha;)
Je kan meerdere opstellingen "programmeren "onder je pijltjes toetsen. Bedoel je dat?
Je kan ook de positie van spelers aanpassen door een kaartje te gebruiken. Bv cvm speler kan je van cvm omzetten tot cm en van cm weer omzetten naar een cam. Zodat je een goede chemistry behoudt.

Je begin opstelling is bepalend. Dus als je start opstelling 100 chem heeft en je ingame iedereen op een andere plek neerzet veranderd dat niks aan je chem en zou je dus ook de posities van een speler niet hoeven te wijzigen.
Dit gebruik je alleen zodat je start opstelling goed is.

Geen idee of dit is wat je bedoelde.

Op welk platform speel je de game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 10:00

Dit dus. Dit jaar heb ik voor het eerst de ultimate edition gekocht en daarmee dus die 4600 fifa points gekregen. Natuurlijk gaf mij dit een boost en heeft het mij geholpen bij het samenstellen van een beter elftal.

Echter: De beste spelers heb ik niet uit gekochte pakketjes gekregen, die kwamen uit SBC's of rewards uit Squad Battles of Rivals.
Kante, Ter Stegen, Goretzka, Pogba, Davies (in de eerste week). Die laatste drie waren tradable waardoor ik de spelers kon kopen die in mijn elftal pasten.

Stop er geen geld in. Het 'nadeel' is dat het wellicht wat langer duurt voordat je een team hebt waarmee je competitief écht mee kunt doen, maar het gaat vooral om je vaardigheden.
Stel dat ik nu een team met de groten der aarde zou hebben, zou dat natuurlijk geweldig zijn, maar dat garandeert mij geen plek in Divisie 1/2/3 van rivals. Dat ligt toch echt aan mijn eigen kunnen.

En daarnaast, als 34-jarige met twee jonge kinderen is er gewoon niet zo heel veel tijd meer om écht goed te worden... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:29:
[...]

Je kan niet ontkennen dat fut pay2win is. Niet voor niks is de markt zo naar de kloten. Niet voor niks dat elke e-sporter er minimaal 2000 euro in heeft zitten en waar het eerder richting de 10k gaat. E-sporter van vitesse heeft er 10.000 euro in zitten..
Je realiseert je dat de groep mensen waar je het over hebt <1% van alle FUT spelers is? Heb je toevallig ook de video's van Harry Hesketh en vele anderen gezien waarin ze met bronzes of een full GK team 30-0 gaan in Weekend League? Tuurlijk, als je echte topspelers in je team hebt is dat een boost. Maar voor een miljoen ofzo, wat echt niet zo lastig is te bereiken kun je gewoon een competitief team neerzetten.

Dus ja, ik ontken dat lekker wel. Sorry dat dat niet strookt met jouw idee van de wereld :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:02:
[...]

Je kan meerdere opstellingen "programmeren "onder je pijltjes toetsen. Bedoel je dat?
Je kan ook de positie van spelers aanpassen door een kaartje te gebruiken. Bv cvm speler kan je van cvm omzetten tot cm en van cm weer omzetten naar een cam. Zodat je een goede chemistry behoudt.

Je begin opstelling is bepalend. Dus als je start opstelling 100 chem heeft en je ingame iedereen op een andere plek neerzet veranderd dat niks aan je chem en zou je dus ook de posities van een speler niet hoeven te wijzigen.
Dit gebruik je alleen zodat je start opstelling goed is.

Geen idee of dit is wat je bedoelde.

Op welk platform speel je de game?
Dit is inderdaad het antwoord waar ik naar zocht, thnx! Duidelijk als je startopstelling maar goed staat en andere opstellingen programmeren onder de pijltjes toetsen. Dit had jij mij volgens mij al als tip meegeven. Ik ga kijken of ik eruit kom, zo niet dan kom ik even erop terug. Ik speel overigens op de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-09 14:08
Wat mooi dat al die mensen gebanned zijn, dat je uberhaupt een glitch nodig hebt 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
FUT is bij uitstek dé game die juist pay2win is. Stop eens met het ontkennen daarvan.

Met skills kun je een hoop compenseren, maar je kunt letterlijk geld betalen om spelers te krijgen die beter presteren in de game.
Dat is bij nou juist de definitie van pay2win:
the practice of buying in-game items that give a player a very big advantage over others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-09 14:08
dutchgio schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:29:
FUT is bij uitstek dé game die juist pay2win is. Stop eens met het ontkennen daarvan.

Met skills kun je een hoop compenseren, maar je kunt letterlijk geld betalen om spelers te krijgen die beter presteren in de game.
Dat is bij nou juist de definitie van pay2win:

[...]
Uiteindelijk gaat het om de persoon achter de knoppen. Een 5 mil team maakt je geen elite speler als je voorheen zilver 3 haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Gurbuh schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:16:
[...]

Je realiseert je dat de groep mensen waar je het over hebt <1% van alle FUT spelers is? Heb je toevallig ook de video's van Harry Hesketh en vele anderen gezien waarin ze met bronzes of een full GK team 30-0 gaan in Weekend League? Tuurlijk, als je echte topspelers in je team hebt is dat een boost. Maar voor een miljoen ofzo, wat echt niet zo lastig is te bereiken kun je gewoon een competitief team neerzetten.

Dus ja, ik ontken dat lekker wel. Sorry dat dat niet strookt met jouw idee van de wereld :*)
Prima dan vind jij het geen pay2win. Maar voor mij zegt het alles dat de lui die competitief spelen er heel veel geld in stoppen. Dat doen ze om mee te kunnen in de top.

Natuurlijk komt het ook op skills aan. Daarom de vergelijking met doping. Je kan het ook zonder doping redden, maar met doping is het een stuk makkelijker ;)
Pagina: 1 ... 21 ... 128 Laatste