Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:49
En het is belangrijk weinig tot niet rennen. Althans ik gebruik het bijna niet alleen in open ruimtes anders haast nooit. Lekker passen en geduldig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Gurbuh schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:06:
[...]

Tenzij je echt aan het thema vast wilt houden zou ik misschien overwegen om een andere RB te pakken, La Liga kan sowieso qua chem.
LaLiga heeft ook geen geweldige rechtsbacks, dan zou ik eerder de CL kaart van Mukiele doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-05-2023
dutchgio schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:44:
[...]

LaLiga heeft ook geen geweldige rechtsbacks, dan zou ik eerder de CL kaart van Mukiele doen.
Ik vind IF Navas daar in tegen wel echt heerlijk spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
dutchgio schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:44:
[...]

Das wel ineens een 60k+ bump. Ik weet niet wat het budget is, te zien aan Camavinga etc gaat het meeste op aan Henry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Als je nu al icons kan kopen moet dat niet zo'n probleem zijn lijkt me. :)
Lijkt me overigens niet handig een speler van 800k in een elftal van verder rond de 300k, dan is het ook behoorlijk uit balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:52
Ik vind Navas IF ook zeker een aanrader. Eén van mijn meest nuttige spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:44:
[...]

En door dat niveau verschil vind ik het erg jammer dat ze een limiet van 6 keer op de play-offs hebben gedaan. Aangezien je pech kan hebben met je tegenstanders en daardoor geen kwalificatie hebt maar ook nog een poging moet doen, wat weer inhoud dat je een keer minder aan de WL kan mee doen. Ik had dan liever de kwalificatie toernooitjes van rond Fifa 18/etc. terug gehad, waarbij je meerdere keren kon proberen zonder dat er een limiet aan zat of invloed had op hoe vaak je in een seizoen mee kon doen aan de WL.
Ze zullen wel zeggen dat het zo eerlijker is dat iedereen iedereen kan 'loten' maar zorgt ook voor hele scheve kwalificatie trajecten.

Had gister iemand als tegenstander die al 94 Ronaldo in de spits had lopen en Vieira op het middenveld, het kwaliteitsverschil was net als bij jou daardoor enorm en maakt het niet leuk om het spel te spelen.
Nou dat is het, ik kom er nu toevallig maar 2 tegen die me kapot maken. Maar stel je hebt extreem pech en je pakt gewoon 4 hele goede spelers of een esporter dan ben je gewoon de lul.

Ben wel benieuwd hoe het niveau van de WL zelf is :)

Valt me wel op dat ik al de meest bizarre teams voorbij zie komen met icons , CR7, Mbappe, Messi etc. Ben qua icons nu al Cantona mid, van Persie Mid, Mid Vieri en baby Rooney tegen gekomen. Kan me niet herinneren dat ik dit de laatste 2 fifa's al zo vroeg zag.

Was trouwens die speler met R9 en Vieira geen esporter ? Zie er heel veel met R9 en 86 Vieira spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-09 14:08
Gurbuh schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 08:11:
[...]

:D OMG wow, zit jij op Zakynthos joh!?
🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-09 14:08
Iemand hier die die Fekir gebruikt? Hoe ‘is ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Traeces schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:16:
[...]

Nou dat is het, ik kom er nu toevallig maar 2 tegen die me kapot maken. Maar stel je hebt extreem pech en je pakt gewoon 4 hele goede spelers of een esporter dan ben je gewoon de lul.

Ben wel benieuwd hoe het niveau van de WL zelf is :)

Valt me wel op dat ik al de meest bizarre teams voorbij zie komen met icons , CR7, Mbappe, Messi etc. Ben qua icons nu al Cantona mid, van Persie Mid, Mid Vieri en baby Rooney tegen gekomen. Kan me niet herinneren dat ik dit de laatste 2 fifa's al zo vroeg zag.

Was trouwens die speler met R9 en Vieira geen esporter ? Zie er heel veel met R9 en 86 Vieira spelen.
Ben opzich niks geks tegen gekomen in WL. Alleen neymar en Messi af en toe voor de rest wat meta teams. Maar speel alles op zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:24
Traeces schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:16:
[...]
Ik moet je eerlijk zeggen dat nadat ik een 9-1 pak slaag had gehad, waarbij ik nauwelijks van mijn eigen helft af kon komen door de druk, niet echt meer gekeken had naar wie mijn tegenstander was. Wou gewoon zo snel mogelijk uit FUT en daarna de PS5 uit, want daar was niks leuks aan terwijl ik normaal als g2/g1 redelijk mee kan komen en het kan beperken.

Het gaat blijkbaar wat lastiger als je tegenstander een team van rond de 22 of meer miljoen had |:( |:( |:(
Als ik even goed nadenk kan ik mij herinneren dat de volgende spelers ook in het team stonden. Mbappe, Neymar, Kante, Pogba. Verdediging en keeper weet ik niet meer omdat ik daar dus nauwelijks ben geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:20
Echt wat speelt het weer afgrijselijk vandaag, controller heeft compleet een eigen wil lijkt het, zelf simpele passes op 10 meter belanden toch in de voeten van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Gurbuh schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:06:
[...]

Tenzij je echt aan het thema vast wilt houden zou ik misschien overwegen om een andere RB te pakken, La Liga kan sowieso qua chem.
Ja ik overweeg die Navas te halen. Maar ben blut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:52
wErudite schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:30:
Yes! Speelt prima, zijn acceleratie met hunter of catalyst is echt geweldig. Goede dribbel, goed schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I5EuLc6h6yMnLwUSZwR8W9bYri8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9VD7I5yIbomzQK77PFEBVuXQ.png?f=fotoalbum_large

Tips voor upgrades? Speel ingame 41212 narrow met Dembele en Vinicius in de spits, fekir op 10 maar weet niet of dit hem nou is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
wErudite schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 17:30:
Heerlijk schot, maar doordat ik 4-3-2-1 speel komt ie net wat te vaak te ver van de goal af voor mij.. Soms switch ik naar 4-2-2-2 en heb hem samen met POTM Benzema in de spits. Ze hebben me wel naar divisie 4 geschoten, waar ik aanvankelijk erg veel moeite had om überhaupt te winnen in 5.. Heb nu in 4 wel het gevoel dat ik mee kan… Alleen Bastoni en de keeper zijn tradeable..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IcRJ__YFJymUF5q_cGj8hBFwHtc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ol3IjRN3Ak7CA0EHxtYjpVvs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18:17
Foden IF is wel een heerlijk dribbelaartje zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Hoe draaien jullie weg als er een CV in je rug staat? Vaak sta ik in een goede positie alleen de CV in me rug is dan nog een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
1 keer de 75+ gedaan, kreeg de keuze uit Teixeira RTTKO en Donnarumma 😁 Maar mijn club is verder vrij leeg momenteel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:55
Iemand die mij even wil helpen met vriendschappenlijk bronzen opdracht
15x even snel na de 1-0 opgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog maar 2 wins van div 3 vandaan :) tot nu toe nog maar 2x verloren in rivals gaat lekker daar :)

André ook ff snel binnen geharkt , altijd handig voor icon swaps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
pacod schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:47:
1 keer de 75+ gedaan, kreeg de keuze uit Teixeira RTTKO en Donnarumma 😁 Maar mijn club is verder vrij leeg momenteel
Ik 6 x met helemaal niks eruit 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Pack net Bruno F. untradable :) lekkere super sub. Zit alleen echt te kijken welke LM ik wil… heb een la Liga team, maar Frans kan ook.

Danjuma?!

[ Voor 50% gewijzigd door hmr op 18-10-2021 21:09 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:41
jasperz89 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:17:
[Afbeelding]

Tips voor upgrades? Speel ingame 41212 narrow met Dembele en Vinicius in de spits, fekir op 10 maar weet niet of dit hem nou is.
Wissel Nkunku en de Monaco boy eens om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Sinds enkele dagen in rang 4, maar helemaal niets lukt meer met mijn 4-4-2 tactiek. Wat zijn jullie tips? Andere tactiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:13
Vanavond het roer omgegooid en untradeable Van Dijk maar op het bankje gezet. Het gebrek aan rauwe versnelling brak me echt te vaak op. Daarnaast Bruno Fernandes vervangen en nu een leuk hybride team staan van La Liga en BPL:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JJ48SbBwP97c-MPA8jwt4l3e2I8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p5w0GHCV0FXDwIS5rJEnx2Kt.jpg?f=fotoalbum_large

In game switch ik naar 4312 en heb ik nog varianten op 4222 en 4231. Bevalt erg goed met Fekir als motor rond de 10 positie.
Ik merkte dat ik de vleugelposities toch minder benut en liever creativiteit op het middenveld heb. Als ik toch op de vleugels actie wil, doe ik dat wel via de backs.

Enige aandachtspunt is nu toch nog het verdedigen van de steekbal door het midden. Daar krijg ik echt teveel goals door tegen.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Heerlijke speler in een 4312. Staat overal en geeft bizarre steekballen. Ik ga er vanuit dat hij nog een of meerdere upgrades gaat krijgen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nzahuw7aC7mi00dZzqNWZP_N0-g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P7KgqzMwCyd2OIulWMCG9c9Q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:56
Ik heb dit weekend een PS5 gekocht met FIFA en ben net weer begonnen met Fut. Vorig jaar geskipped, maar daarvoor altijd Fut gespeeld. Het valt mij op dat alle normale versies van spelers erg goedkoop zijn tav vorige delen. Kan iemand mij vertellen hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroendedoem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-07 15:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_677vtUeaWRMJ7UZ1oEQkigy7mw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cujIO6rGjZpBKvccoQnHhXZd.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E6zX0BcoWpS_YQjN1kSGLT2gBOE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oMsKjhiuveFH1pcoGwRsXWhe.png?f=fotoalbum_large
Ik heb op dit moment dit aardige PL teampje. Echter pack ik zojuist untradable messi uit een seizoensdoelstelling.. Nu zit ik dus met het luxe probleem dat ik hem hier niet echt in gefietst krijg, iemand tips?
Of zouden jullie alles verkopen en opnieuw beginnen?

[ Voor 36% gewijzigd door Jeroendedoem op 18-10-2021 23:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
Jeroendedoem schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 23:22:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb op dit moment dit aardige PL teampje. Echter pack ik zojuist untradable messi uit een seizoensdoelstelling.. Nu zit ik dus met het luxe probleem dat ik hem hier niet echt in gefietst krijg, iemand tips?
Misschien proberen er in te zetten met een stevige link op bijvoorbeeld Icardi. Of als je meta wil gaan Hakimi en de wat lagere chem voor lief nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Net 2 keer achter elkaar dat iemand een eigen goal maakt in de champions play offs en daarna quit. Leuk en fijn hoor, maar waarom doen mensen dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Casual_T schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 23:44:
Net 2 keer achter elkaar dat iemand een eigen goal maakt in de champions play offs en daarna quit. Leuk en fijn hoor, maar waarom doen mensen dit?
Al gekwalificeerd of finals niet meer te halen. Ze gunnen je de overgebleven wedstrijden.

Wel lekker dat dat nu doorgedrongen is tot de play offs. Dat zijn voor mij de moeilijkste wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroendedoem
DeBers schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 23:42:
[...]

Misschien proberen er in te zetten met een stevige link op bijvoorbeeld Icardi. Of als je meta wil gaan Hakimi en de wat lagere chem voor lief nemen.
Thanks, ga die opties eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:39
Een paar dagen lopen martelen met 4231 en 4321. Vandaag 10 potjes op rij verloren. Toch maar eens geswitched naar 4312 em opeens won in weer. Toch maar naar div 3 gepromoveerd. En kijken of ik die playoffs eens kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Markvd1984 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:57:
Heb je ps5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Jeroendedoem schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 00:02:
[...]

Thanks, ga die opties eens bekijken.
Of inbouwen met cheap beasts van de league 1. Renato bijvoorbeeld en/of ben yedder.

[ Voor 3% gewijzigd door DeBers op 19-10-2021 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Markvd1984 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 20:57:
ik neem aan 30 keer, of is het alleen in eigen belang en doe je er niks voor terug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Casual Ruud schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 23:09:
Ik heb dit weekend een PS5 gekocht met FIFA en ben net weer begonnen met Fut. Vorig jaar geskipped, maar daarvoor altijd Fut gespeeld. Het valt mij op dat alle normale versies van spelers erg goedkoop zijn tav vorige delen. Kan iemand mij vertellen hoe dit komt?
veel coins op de markt nadat de ultimate edite standaard met 4600 punten kwam
preview packs
slechte rewards waardoor de buying power afgenomen is.

De kloof tussen de normale kaarten en meta kaarten is hierdoor giga geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
DeBers schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:47:
Heerlijke speler in een 4312. Staat overal en geeft bizarre steekballen. Ik ga er vanuit dat hij nog een of meerdere upgrades gaat krijgen.
[Afbeelding]
meerdere is max 2 he.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
jasperz89 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:17:
[Afbeelding]

ik speel 4222 en dan heb ik fekir in de spits en dembele als RAM. Werkt veel beter hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-09 20:13
Jeroendedoem schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 23:22:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Beginopstelling 4-5-1, Heb je alleen Hakimi nodig voor full chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:20
Met twee upgrades zou het nog steeds een hele goede kaart zijn voor wat hij kost (90k) op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroendedoem
triple20 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:28:
[...]

Beginopstelling 4-5-1, Heb je alleen Hakimi nodig voor full chem.
Thanks, dat ziet er wel uit als iets om uit te proberen. Wie zou je in dat geval op de LM positie neerzetten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hmsMjBdjKICRBkv-s5w52cPO5jk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ij7uqj42Um5z9kAPlA4wV8Zt.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Jeroendedoem op 19-10-2021 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Jeroendedoem schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:59:
[...]

Thanks, dat ziet er wel uit als iets om uit te proberen. Wie zou je in dat geval op de LM positie neerzetten?
[Afbeelding]
Zou net zeggen, dan moet je wel ineens een RM :P Tijd voor asymmetrische formaties EA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Sterling of Rashford.
Hakimi is inderdaad de makkelijkste manier om te linken, die is wel nog extreem duur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
[...]

[Afbeelding]
Foden IF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
joostmakaay schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:34:
[...]

Met twee upgrades zou het nog steeds een hele goede kaart zijn voor wat hij kost (90k) op het moment.
Zeker, maar mensen zijn nog steeds in de waan dat dit RTTF kaarten zijn ipv RTTK
Daarnaast is het vrij lastig dat ze 2 upgrades krijgen gezien EA heeft besloten veel kaarten uit clubs te halen die bij elkaar in de groep zitten.

bv:
Traore and Son (heb je 2 conference kaarten, zitten ze bijelkaar in de groep)
Marquinhos and Mukiele
Teixiera and Gravenberch
Rodrygo and Vidal
Manafa, Robertson and Tonali

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Hoezo max 2?
Groepsfase is 1. Daarna bij een gunstige loting nog een keer 2. Vorige keren was de eerste wedstrijd winnen ook een upgrade. En als je dan ook nog eens daar gaat pak je er weer een.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:22
DeBers schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:39:
[...]

Hoezo max 2?
Groepsfase is 1. Daarna bij een gunstige loting nog een keer 2. Vorige keren was de eerste wedstrijd winnen ook een upgrade. En als je dan ook nog eens daar gaat pak je er weer een.
Max 2 upgrades.
  • 3 van de 4 volgende wedstrijden winnen.
  • Doorgaan.
Road to the Knockouts items are special upgraded Live Items in FUT 22 that have the potential to earn two further dynamic upgrades throughout the Group Stage of each tournament:

If their team qualifies for the knockout stages of their current competition.
If their club earns three wins from their four remaining Group Stage matches.
RTTK is niet hetelfde als RTTF vorig jaar.

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:36

Ozz

[...]

Hoezo max 2?
Dat waren Road to the Finals kaarten, dit keer zijn het Road to the KO kaarten. Dus enkel een upgrade als ze door gaan naar de volgende ronde en 3 van de 4 overgebleven wedstrijden winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
Ozz schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:43:
[...]

Dat waren Road to the Finals kaarten, dit keer zijn het Road to the KO kaarten. Dus enkel een upgrade als ze door gaan naar de volgende ronde en 3 van de 4 overgebleven wedstrijden winnen.
In het voorbeeld dat jij geeft zouden ze 2 upgrades krijgen ja.

1 upgrade voor: 3 van de 4 overgebleven potjes winnen.
1 upgrade voor: doorgaan naar de volgende ronde.

Dus zoals ik hierboven schreef max 2 upgrades.

Super veel mensen halen de RTTK en RTTF inderdaad door elkaar, logisch ook wel...design enzo is bijna hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-05-2023
Van het weekend Rashford gepackt. Ik had nog wat fodders dus daarvan Fekir gedaan. Ik had nog wat coins over dus dacht laat ik maar de laatste geavanceerde SBC doen. Daaruit kreeg ik Isak :). Nu bezig met de kwalificatie voor de WL ik ga 4-1 dus nog 2 winnen dus dat moet goedkomen. Zit ook al dicht tegen Div 2 aan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c2Knlt7-zEm-a9qUFoDvviKkwXk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7sQXJkOcbqT4zxkzCvt9HQXx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
[...]

[Afbeelding]
Ik heb zelf gouden versie van Son, wat ook een erg fijn kaartje is! Ik geloof dat hij nog wel aan de prijs is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
bvbal79 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:19:
[...]

Zeker, maar mensen zijn nog steeds in de waan dat dit RTTF kaarten zijn ipv RTTK
Daarnaast is het vrij lastig dat ze 2 upgrades krijgen gezien EA heeft besloten veel kaarten uit clubs te halen die bij elkaar in de groep zitten.

bv:
Traore and Son (heb je 2 conference kaarten, zitten ze bijelkaar in de groep)
Marquinhos and Mukiele
Teixiera and Gravenberch
Rodrygo and Vidal
Manafa, Robertson and Tonali
Zouden ze niet nog omgezet worden in RTTF kaarten voor de clubs die doorgaan?
Dan kunnen ze die vervolgens aanvullen met nieuwe RTTF promo kaarten voor clubs die dan nog geen kaart hebben en van CL naar EL of ECL gaan etc.

Anders blijven ze na de groepsfase achter op de powercurve en heb je er niet veel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

dutchgio schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:10:
[...]

Dan kunnen ze die vervolgens aanvullen met nieuwe RTTF promo kaarten voor clubs die dan nog geen kaart hebben en van CL naar EL of ECL gaan etc.

Anders blijven ze na de groepsfase achter op de powercurve en heb je er niet veel meer aan.
Denk je dat EA een extra mogelijkheid op verdienen van cash laat liggen? Die komen na het TOTY gewoon met de RTTF kaarten. De huidige kaarten zullen de komende maanden nog prima te gebruiken zijn.

Zo'n Fekir zit met zijn upgrades tegen endgame van FUT21 aan. Als EA niet nog betere kaarten uit gaat brengen gaan we die nog veel zien in teams.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bvbal79
[...]

Hoezo max 2?
jij hebt het dus niet begrepen. Lees even de FAQ van EA door het zijn RTTK kaarten geen RTTF kaarten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
dutchgio schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:10:
[...]

zijn dat niet alle promo kaarten?
Dit is gewoon coform the WIF kaarten vorig jaar maar voor CL.
Een kaart die je in het begin uit een promo hebt is meestal later ver onder de powercurve

EA kennende melken ze de boel uit en komt er een RTTF promo in december als dit allemaal klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
bvbal79 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:21:
[...]

jij hebt het dus niet begrepen. Lees even de FAQ van EA door het zijn RTTK kaarten geen RTTF kaarten
Dat is m hierboven al uitgelegd, moet jij er dan nog met gestrekt been achteraan?

Ik twijfel heel erg over die Fekir. Hij linkt goed met mn Griezmann OTW, maar ik wil eigenlijk dit jaar zo weinig mogelijk untradeables verzamelen. Liever gewoon veel coins overhouden en spelers die ik kan kopen en weer verkopen als ze niet bevallen. Aan de andere kant is 100k niet heel veel, ik heb in principe genoeg fodder. Maar dat kan ik ook anders gebruiken dus het is nooit echt 'gratis'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Gurbuh schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:26:
[...]

Dat is m hierboven al uitgelegd, moet jij er dan nog met gestrekt been achteraan?

Ik twijfel heel erg over die Fekir. Hij linkt goed met mn Griezmann OTW, maar ik wil eigenlijk dit jaar zo weinig mogelijk untradeables verzamelen. Liever gewoon veel coins overhouden en spelers die ik kan kopen en weer verkopen als ze niet bevallen. Aan de andere kant is 100k niet heel veel, ik heb in principe genoeg fodder. Maar dat kan ik ook anders gebruiken dus het is nooit echt 'gratis'.
noem je dit gestrekt been. ik reply gewoon op zijn response naar mij.. ik lees ook niet weer alles daarna.

Er wordt wel vaker dingen hier dubbel gepost etc,

Fekir is een no brainer btw. Ik heb griezman weggedaan en speel nu met Benzema POTM en Fekir in de spits met Danjuma RTTK en Dembele erachter op CAM.

Mijn moto is eigenlijk zo snel mogelijk over op untrdables, want dan hoef je ook niet zorgen te maken of waarde verlies hebt. Ging vorig jaar erg goed. Met handelen had ik toen bijna 3 M tijdens TOTS om er een leuk afsluitend teampje van te maken.

[ Voor 24% gewijzigd door bvbal79 op 19-10-2021 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 10:00
Gurbuh schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:26:
[...]

Ik had eerst Griezmann (normale gouden kaart) op zijn positie staan. Die beviel me eigenlijk prima.
Fekir is echter wel een flinke upgrade! Veel wendbaarder, goed schot, snel. Ik ben er heel erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Mr.Myst schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:28:
[...]

Ik had eerst Griezmann (normale gouden kaart) op zijn positie staan. Die beviel me eigenlijk prima.
Fekir is echter wel een flinke upgrade! Veel wendbaarder, goed schot, snel. Ik ben er heel erg tevreden mee.
Mjah ik ga Grizi niet wegdoen :P Maar het is dus wel zo dat hij meestal CAM speelt, waar ook Fekir denk ik het beste tot zn recht komt.

@bvbal79 Vond het vrij lomp klinken, zal mijn interpretatie zijn. En misschien omdat ik de rest wel meelees was het een beetje extra. *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
bvbal79 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:24:
[...]

zijn dat niet alle promo kaarten?
Dit is gewoon coform the WIF kaarten vorig jaar maar voor CL.
Een kaart die je in het begin uit een promo hebt is meestal later ver onder de powercurve

EA kennende melken ze de boel uit en komt er een RTTF promo in december als dit allemaal klaar is.
Ja vaak wel, juist de RTTF kaarten liepen wel lang door met een kans op upgrades. Dat is er nu vooralsnog ook uitgehaald.
Maar het zal inderdaad wel een nieuwe promo worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
dutchgio schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:35:
[...]

Ja vaak wel, juist de RTTF kaarten liepen wel lang door met een kans op upgrades. Dat is er nu vooralsnog ook uitgehaald.
Maar het zal inderdaad wel een nieuwe promo worden.
nah, de RTTF vorig jaar liep ook best achter.
Deed je de Mount SBC, was hij op het moment van de finale CL al minder dan zijn TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Gurbuh schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:34:
[...]

Mjah ik ga Grizi niet wegdoen :P Maar het is dus wel zo dat hij meestal CAM speelt, waar ook Fekir denk ik het beste tot zn recht komt.

@bvbal79 Vond het vrij lomp klinken, zal mijn interpretatie zijn. En misschien omdat ik de rest wel meelees was het een beetje extra. *;
Hahaha, nee dat ik zou ik uiteraard ook niet doen. :)
Ik heb Memphis spits staan, Fekir CAM. Ik kon je opstelling niet zo snel terugvinden, dus ik weet niet wat je in de spits hebt staan, maar zou Griezman daar een optie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Mr.Myst schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:44:
[...]

Ik heb Memphis spits staan, Fekir CAM. Ik kon je opstelling niet zo snel terugvinden, dus ik weet niet wat je in de spits hebt staan, maar zou Griezman daar een optie zijn?
Momenteel bijna alles verkocht :P Vanochtend gekwalificeerd voor WL Finals (is dat gewoon WL of moet ik nog een ronde? Ik snap er weinig van dit jaar, ook niet in verdiept). Maar de spelers die ik had zoals Varane, Pogba etc brachten niet echt iets extras tov goedkopere opties. Dus ben weer aan het verbouwen. Maar mn formaties staan redelijk vast, heb er namelijk 4( :+ ) waartussen ik wissel. Das afhankelijk van hoe de wedstrijd loopt. Maar het zijn 352, 442, 4231 en 41212(2) waarbij Griezmann altijd de CAM spot krijgt behalve in 442, daar staat ie naast de spits. (laatste tijd vaak Martial, waar ik beter mee overweg kon dan Isak RTTK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Gurbuh schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:49:
[...]

Momenteel bijna alles verkocht :P Vanochtend gekwalificeerd voor WL Finals (is dat gewoon WL of moet ik nog een ronde? Ik snap er weinig van dit jaar, ook niet in verdiept). Maar de spelers die ik had zoals Varane, Pogba etc brachten niet echt iets extras tov goedkopere opties. Dus ben weer aan het verbouwen. Maar mn formaties staan redelijk vast, heb er namelijk 4( :+ ) waartussen ik wissel. Das afhankelijk van hoe de wedstrijd loopt. Maar het zijn 352, 442, 4231 en 41212(2) waarbij Griezmann altijd de CAM spot krijgt behalve in 442, daar staat ie naast de spits. (laatste tijd vaak Martial, waar ik beter mee overweg kon dan Isak RTTK)
Lekker voor een Serie A team gaan. :P

Martial kon bij mij niks goed doen, denk dat het met zijn workrates te maken heeft. Maakte eigenlijk nooit de juiste loopacties. Lautaro, Immobile doen dat wel, vooral Lautaro is met een hunter echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:06
Ozz schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:58:
[...]

Lekker voor een Serie A team gaan. :P

Martial kon bij mij niks goed doen, denk dat het met zijn workrates te maken heeft. Maakte eigenlijk nooit de juiste loopacties. Lautaro, Immobile doen dat wel, vooral Lautaro is met een hunter echt goed.
ik verwacht dat Martial met zijn low/low alleen maar loopt als je triggered?

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit met deze workrates heb gespeeld

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Bossie schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:12:
[...]

Klopt, speel altijd met get in behind voor de spitsen, maar de Martial echt vaak gehad dat ik dan denk: "Ga gvd nou eens lopen!" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Mr.Myst schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:44:
[...]

Heb zelf Memphis en Fekir spits staan.

Dit is mijn huidige team :-)

https://www.futbin.com/22/squad/713686

Edit:

Heb vandaag Diop gepacked. Diop of Gomez op de CB?

[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 19-10-2021 12:28 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
bvbal79 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:28:
[...]

noem je dit gestrekt been. ik reply gewoon op zijn response naar mij.. ik lees ook niet weer alles daarna.

Er wordt wel vaker dingen hier dubbel gepost etc,

Fekir is een no brainer btw. Ik heb griezman weggedaan en speel nu met Benzema POTM en Fekir in de spits met Danjuma RTTK en Dembele erachter op CAM.

Mijn moto is eigenlijk zo snel mogelijk over op untrdables, want dan hoef je ook niet zorgen te maken of waarde verlies hebt. Ging vorig jaar erg goed. Met handelen had ik toen bijna 3 M tijdens TOTS om er een leuk afsluitend teampje van te maken.
Het heeft niet zozeer te maken met het teruglezen maar met je verwoording denk ik. Eerste wat ik ook dacht is rustaaaagh. Maar heeft denk ik meer te maken met je vermogen om te gedachten ook daadwerkelijk in woorden uit te brengen. Tenzij dit ook echt is wat je bedoelt. Dan slaat het overigens nergens op. Want ik denk dat het duideluik mocht zijn dat het niet zozeer iets met begrip te maken heeft, maar met het feit dat ik gewoon uberhaubt niet op de hoogte was dat de promo dit jaar anders was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Meneer iCy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:19:
[...]

Ik had dembele. Maar ik werd helemaal gestoort van het aantal kansen die hij verprutst. Veel vallen voorlangs en zijn onvermogen om met finesse te krullen. Per toeval Raphina IF gepacked. Speelt ondanks zijn 4/4 tov de 5/5 van dembele stukken fijner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
DeBers schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:26:
[...]

Het heeft niet zozeer te maken met het teruglezen maar met je verwoording denk ik. Eerste wat ik ook dacht is rustaaaagh. Maar heeft denk ik meer te maken met je vermogen om te gedachten ook daadwerkelijk in woorden uit te brengen. Tenzij dit ook echt is wat je bedoelt. Dan slaat het overigens nergens op. Want ik denk dat het duideluik mocht zijn dat het niet zozeer iets met begrip te maken heeft, maar met het feit dat ik gewoon uberhaubt niet op de hoogte was dat de promo dit jaar anders was.
Ga je me nu beoordelen op mijn vermogen terwijl jij gewoon zonder inhoudelijk te kijken hier maar wat loopt te blèren.

beste vriend hou je persoonlijk oordeel voor jezelf en blijf bij de inhoud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Niet lullig bedoeld maar het is hier ook al vaker te sprake gevallen dat mensen niet goed door hebben wat die promo inhield. Ook was het Bvbal79 die hier al meerdere users op heeft verbeterd.

En dat is niet erg maar misschien moet er dan ook niet altijd zo stellig beweerd worden van ja hij krijgt nog upgrades en dit en dat. Immers, je zegt nu zelf dat je niet op de hoogte was. Misschien moet je dan eerst op de hoogte zijn voordat je zulke adviezen/uitspraken doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Bossie schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:12:
[...]

Het is me niet opgevallen. Dat runs triggeren doe ik zelf (bijna) niet, moet nog meer deel worden van mn spel.

@Meneer iCy Gomez vond ik persoonlijk een stuk minder lomp dan Diop, al had ik die laatste graag goed gevonden :P

[ Voor 13% gewijzigd door Gurbuh op 19-10-2021 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Meneer iCy schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:19:
[...]

Edit:

Heb vandaag Diop gepacked. Diop of Gomez op de CB?
Ik heb het zo: Ingame switch ik dan meestal naar 4-2-2-2 met Fekir naast Memphis.
Carrasco op rechts CAM is verrassend goed. Pikt regelmatig een doelpuntje mee.

Ik zou denk ik Gomez laten staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
Gurbuh schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:47:
[...]

Het is me niet opgevallen. Dat runs triggeren doe ik zelf (bijna) niet, moet nog meer deel worden van mn spel.

@Meneer iCy Gomez vond ik persoonlijk een stuk minder lomp dan Diop, al had ik die laatste graag goed gevonden :P
Hier gisteren ook Diop gepacked, even Rudiger mee vervangen nu in mijn team maar vind 'm ook best lomp ja. Rudiger heeft voor mij eigenlijk de voorkeur (tot ik Varane kan betalen). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:06
Speel nu met dit team (vooralsnog alleen squad battles tegen de CPU want online bak ik er helemaal niks van) en heb nog zo'n 38k voor verbeteringen. Iemand tips? Dacht zelf aan Kroos of Kimmich maar voor die laatste moet ik dan nog wel even doorsparen :)

Verder snap ik niet hoe voor m'n gevoel iedereen aan dikke spelers komt. Is dat een kwestie van online potjes spelen? Zijn de beloningen beter? Of packs kopen? :+ Met dat laatste heb ik niet veel geluk gehad. 15 euro stuk geslagen afgelopen weekend en alleen maar rotzooi :'(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/71VDb4KQxOjJknLdSbC-zrZfyQk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oL2lMUCUzf4cpKwWzSPAqWGP.jpg?f=fotoalbum_large

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
WinterBase schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:24:
Speel nu met dit team (vooralsnog alleen squad battles tegen de CPU want online bak ik er helemaal niks van) en heb nog zo'n 38k voor verbeteringen. Iemand tips? Dacht zelf aan Kroos of Kimmich maar voor die laatste moet ik dan nog wel even doorsparen :)

Verder snap ik niet hoe voor m'n gevoel iedereen aan dikke spelers komt. Is dat een kwestie van online potjes spelen? Zijn de beloningen beter? Of packs kopen? :+ Met dat laatste heb ik niet veel geluk gehad. 15 euro stuk geslagen afgelopen weekend en alleen maar rotzooi :'(

[Afbeelding]
Je zou o.a. Lacroix, Roussillon, IF Zakaria eens kunnen proberen.
Veel spelen (ook SBC's doen zoals Marque Matchups), pack luck hebben, traden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob

[Afbeelding]
Ja als je online speelt kan je rewards krijgen voor rivals en je kan fut champs spelen ( weekend league = WL ).
Die rewards mis je nu. Ook al bak je er online niks van, toch zou ik je aanraden om rivals te spelen.
Dan leer je in elk geval een beetje hoe mensen online spelen en daar word je beter van. Tegen CPU spelen is gewoon een bepaalde manier van spelen gebruiken en dan 100x herhalen. Niet uitdagend, en maakt je ook echt niet beter. Je leert eerder hoe de CPU speelt en als je dat eenmaal weet hoef je je eigen spel niet meer te verbeteren want dan is het gewoon dat kunstje herhalen.

Verder is het ook zo dat heel veel mensen er echt behoorlijk wat geld tegenaan gooien. Waar is de meeste mensen iets van 20 tot 50 euro deden en sommige 100 was dat al veel. Maar tegenwoordig is 100 euro al bijna standaard. Ik heb er zelf ook behoorlijk wat in zitten. Maar goed ik speel bijna alleen maar fifa en heb een vaste baan waardoor ik dit geld prima kan missen.
Ben je nog wat jonger dan zou ik de fifapunten gewoon negeren. Want voordat fifapunten een beetje lonend is moet je er eigenlijk al minimaal 100 euro in stoppen.
Zeker met de huidige prijzen van nu dat alleen de echte top kaartjes wat coins waard zijn. Maar een 84 rated speler levert tegenwoordig niks op. En dat zijn over het algemeen de kaartjes die je krijgt met packs openen.. Voordat je een echte topper packt ben je echt een paar 100 euro verder. Natuurlijk heeft soms iemand geluk maar dat is echt 1 op de 10.000 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
fifanoob schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:36:
[...]

Want voordat fifapunten een beetje lonend is moet je er eigenlijk al minimaal 100 euro in stoppen.
Niet eens met deze specifieke zin, het is een pure gamble. Je kunt voor 5€ points kopen en een R9 packen of voor 1000€ alleen maar Tadic'jes. Verder zoals je aangeeft kun je prima een goed team krijgen zonder er extra geld tegenaan te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Speel zelf ook met Serie A, tot op heden niks mis mee.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/C5J19s8/Serie-A.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Gurbuh schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:43:
[...]
Niet eens met deze specifieke zin, het is een pure gamble. Je kunt voor 5€ points kopen en een R9 packen of voor 1000€ alleen maar Tadic'jes. Verder zoals je aangeeft kun je prima een goed team krijgen zonder er extra geld tegenaan te gooien.
Exact. Ik heb vorig jaar en uiteraard dit jaar 0 EUR uitgegeven aan packs. Daarentegen handel ik veel via de (web) app. Kost ook tijd en energie, daar niet van, maar het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Wel lachen dit, na een 89 rated Donnarumma op mijn hoofdaccount kreeg ik net Muller IF op mijn enige pp op mijn RTG account 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Maichel schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:44:

[Afbeelding]
Met nadruk op 'tot heden' helaas. Qua achterhoede en middenveld is de Serie A gewoon prima volgens mij, maar in de voorhoede zijn de opties wel echt beperkt. Zo'n Osimhen is nu even leuk maar wat is daar je upgrade pad, behalve evt Heroes of Icons?

Je zit er wel redelijk aan vast nu ook, met 2 untradeable CBs :P

[ Voor 6% gewijzigd door Gurbuh op 19-10-2021 13:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Maichel schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:44:

[Afbeelding]
De Ligt is wel echt een baas achterin. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
[...]

[Afbeelding]
Ik heb Rashford heb Sterling nog niet gebruikt speelt die beetje fijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

[Afbeelding]
Probeer eens Gnabry ipv Sane. 4* vs 2* WF. Ook de loopacties van Gnabry bevielen mij beter.
Klostermann met sentinel ipv Ginter.
Veranderingen die je voor vrij weinig kan uitproberen.

Edit: Ik vergeet nog wel eens dat er verschil is tussen old & new gen. Ik zou Ginter inruilen, omdat ie op oldgen te traag is, misschien is dat op newgen anders.

[ Voor 10% gewijzigd door SR8 op 19-10-2021 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Gurbuh schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:43:
[...]

Klopt die kans is er, maar de kans is wel gewoon zo klein. En de kans is groter als je er meer in stopt maar zelfs dat is geen garantie maar de kans wordt wel groter omdat je meerdere packs kan openen.
Waar voorheen 83 rated spelers ook prima coin waardes hadden hebben ze dat nu praktisch niet.
Dus voordat je echt een beetje waarde uit zo'n pack wilt halen die je koopt moet je best een goede speler meteen packen. Als je een wijnaldum packt levert het je 2500 coins op.. Vorig jaar was dat echt wel anders.
Met dat gegeven weet je gewoon worden je kansen al kleiner.
En natuurlijk elke pack die je opent heeft dezelfde kansen op een topper dat klopt. Maar omdat de kans al zeer klein is denk ik niet dat iemand uit 1 pack meteen al dat geluk heeft.
Maar in theorie is de kans er wel idd.

Echter om gewoon een beetje coins te vergaren moet je of zo'n topper packen of je moet meerdere packs gaan openen om zo spelers te verkopen. als je voor 20 euro packs koopt en je packt geen topper dan vergaar je ongeveer 20k aan coins? Met 20k coins schiet het nog niet echt op. Zo bedoel ik het meer.

[ Voor 11% gewijzigd door fifanoob op 19-10-2021 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Rhain schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:45:
[...]

Exact. Ik heb vorig jaar en uiteraard dit jaar 0 EUR uitgegeven aan packs. Daarentegen handel ik veel via de (web) app. Kost ook tijd en energie, daar niet van, maar het kan wel.
Ik bestrijd ook niet dat het niet kan. Echter doordat er steeds meer mensen fifapunten kopen, je dit jaar ook fifapunten van EA kreeg is de markt best wel naar de kloten. Waardoor spelers geen moer waard zijn behalve de echte toppers.
Hierdoor is de waarde die je uit een pack haalt die je koopt/of krijgt vaak kleiner, dit omdat de spelers gewoon minder waard zijn dan anders. Hierdoor bouw je moeilijker een top elftal dan andere jaren.

De limieten worden gewoon steeds hoger. Waar je vroeger een uitzondering was als je 1000 eu aan packs kocht. Dat waren dan gekken op youtube. Nu knallen youtubers tegenwoordig bedragen van 5000 tot 10000 euro erin.. Dat doet wat met de markt en met de waarde van spelers op diezelfde markt door het grote aanbod.

Packluck is idd niet afhankelijk van fifapunten. En je kan idd ook prima zelf een team bouwen met een beetje handelen etc. Maar ook dat handelen wordt elk jaar steeds lastiger gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12-09 13:05

[Afbeelding]
Wat betreft je team (ik heb zelf ook een bundesliga team vanaf het begin), Zakaria ipv Sabitzer rating is wellicht later maar heb allebei geprobeerd, Zakaria is top (ik speel eigenlijk nog steeds met zijn normale kaart, niet met zijn in form), Mukiele op rechtsback en heb dan Coman en Gnabry (weet niet hoeveel die nog waard zijn eigenlijk)

Edit:
Zo dus:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kh5Vcvdjb-LX8Mv6aX0DhrxSV3k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6u8plXjkhk04YrQCHzyONMbX.jpg?f=fotoalbum_large

Speelde met Malen zijn normale kaart maar kreeg zijn OTW untradeable.

Ik vind het team overigens heerlijk spelen, maar daardoor geen raad met mijn coins, tips zijn welkom :)

[ Voor 23% gewijzigd door tommerd_ op 19-10-2021 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
tommerd_ schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:16:
[...]

Wat betreft je team (ik heb zelf ook een bundesliga team vanaf het begin), Zakaria ipv Sabitzer rating is wellicht later maar heb allebei geprobeerd, Zakaria is top (ik speel eigenlijk nog steeds met zijn normale kaart, niet met zijn in form), Mukiele op rechtsback en heb dan Coman en Gnabry (weet niet hoeveel die nog waard zijn eigenlijk)

Edit:
Zo dus:
[Afbeelding]

Speelde met Malen zijn normale kaart maar kreeg zijn OTW untradeable.

Ik vind het team overigens heerlijk spelen, maar daardoor geen raad met mijn coins, tips zijn welkom :)
Goretzka ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OUbyYnFl0D_Pok3QFuzXtzmBosQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dqi0PAm1TM38OJvzpKSARH8t.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame ga ik naar 4231. Pogba wil ik uiteindelijk vervangen voor kante, maar dat gaat nog wel even duren ben ik bang 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
PaulPaulPaul83 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:31:
[Afbeelding]

Ingame ga ik naar 4231. Pogba wil ik uiteindelijk vervangen voor kante, maar dat gaat nog wel even duren ben ik bang 😅
Hoe is Fekir? En wat voor instructies speel je met 4231?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Met zoveel coins moet je die inderdaad wel uitproberen.
En in de verdediging Hero Kohler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Meer mensen problemen om een stadion doelstelling te halen?

Ik moet een assist geven met een hakje.
Op PS is dat L2 plus X dan zie je dat de speler een special pass maakt.

Ik heb volgens mij al 4 assists gegeven met een hakje maar het acc wordt niet gehaald.

Doe ik het verkeerd?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Wii4all schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:26:
Meer mensen problemen om een stadion doelstelling te halen?

Ik moet een assist geven met een hakje.
Op PS is dat L2 plus X dan zie je dat de speler een special pass maakt.

Ik heb volgens mij al 4 assists gegeven met een hakje maar het acc wordt niet gehaald.

Doe ik het verkeerd?
Deel van de requirement is dat het in Rivals is of SQB op minstens World Class(?), heb je daarop gelet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:52
fifanoob schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:10:
[...]

Ik bestrijd ook niet dat het niet kan. Echter doordat er steeds meer mensen fifapunten kopen, je dit jaar ook fifapunten van EA kreeg is de markt best wel naar de kloten. Waardoor spelers geen moer waard zijn behalve de echte toppers.
Hierdoor is de waarde die je uit een pack haalt die je koopt/of krijgt vaak kleiner, dit omdat de spelers gewoon minder waard zijn dan anders. Hierdoor bouw je moeilijker een top elftal dan andere jaren.

De limieten worden gewoon steeds hoger. Waar je vroeger een uitzondering was als je 1000 eu aan packs kocht. Dat waren dan gekken op youtube. Nu knallen youtubers tegenwoordig bedragen van 5000 tot 10000 euro erin.. Dat doet wat met de markt en met de waarde van spelers op diezelfde markt door het grote aanbod.

Packluck is idd niet afhankelijk van fifapunten. En je kan idd ook prima zelf een team bouwen met een beetje handelen etc. Maar ook dat handelen wordt elk jaar steeds lastiger gemaakt.
Met packluck noem je wel een ding: mijn zoon had uit zijn allereerste pakketje al meteen Varane te pakken. Verder kreeg hij nog een keer Kante. Nu vandaag weer Bruno Fernandes uit die 75+. Persoonlijk heb ik nog geen enkele packluck gehad deze Fifa. Dus logisch gevolg: hij heeft al een veel beter team staan dan ik, terwijl ik zelfs vaker Fifa speel dan hij.

Ik vind het niet erg (ik gun hem zijn enthousiasme na weer een goeie speler uit die packs), maar mede daardoor krijg je wel dat soort verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Hoe geven jullie voorzetten van af de flanken? Ik heb nu aantal verschillen manieren gedaan maar tot nu toe niet echt iets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Gurbuh schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:47:
[...]

Met nadruk op 'tot heden' helaas. Qua achterhoede en middenveld is de Serie A gewoon prima volgens mij, maar in de voorhoede zijn de opties wel echt beperkt. Zo'n Osimhen is nu even leuk maar wat is daar je upgrade pad, behalve evt Heroes of Icons?

Je zit er wel redelijk aan vast nu ook, met 2 untradeable CBs :P
Komen nog zat promo's met goeie spitsen :) Mogelijk deze week al Dybala RTTK, en anders zijn huidige spitsen nog ok hoor. Chucky kan ook prima in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:45:
Hoe geven jullie voorzetten van af de flanken? Ik heb nu aantal verschillen manieren gedaan maar tot nu toe niet echt iets gevonden.
Niet, precies om die reden haha. Combineren en tikken gaat veel lekkerder dan voorzetten.

Pagina: 1 ... 20 ... 128 Laatste