Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
wErudite schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:23:
Wat mooi dat al die mensen gebanned zijn, dat je uberhaupt een glitch nodig hebt 8)7
Jammer dat het maar voor een week is. Had van mij best een maand gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 23:07
wErudite schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:32:
[...]

Uiteindelijk gaat het om de persoon achter de knoppen. Een 5 mil team maakt je geen elite speler als je voorheen zilver 3 haalde.
Er is een reden dat ze met een 5 mil team spelen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09:55
dutchgio schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:34:
[...]

Er is een reden dat ze met een 5 mil team spelen natuurlijk.
Geld, alleen zorgt dit er niet voor dat ze alles winnen omdat ze zelf slecht zijn. Uiteindelijk gaat het gewoon om hoe goed je zelf bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 23:07
Tja dat is een prima uitleg als je zelf ook flink geld in het spel hebt zitten om het te rechtvaardigen, maar dat klopt natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:32:
[...]

Prima dan vind jij het geen pay2win. Maar voor mij zegt het alles dat de lui die competitief spelen er heel veel geld in stoppen. Dat doen ze om mee te kunnen in de top.

Natuurlijk komt het ook op skills aan. Daarom de vergelijking met doping. Je kan het ook zonder doping redden, maar met doping is het een stuk makkelijker ;)
Maar als jij denkt "hey wielrennen is een leuke hobby", dan koop je een fiets en een broekje en dan ga je een rondje doen. Dan ga je niet meteen met de Tour de France mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Je kan je prestaties verbeteren in de game door betere spelers in je team te hebben als je deze spelers kan kopen met echt geld ipv maanden te moeten strijden/grinden. Dan kom je toch automatisch uit op een pay2win systeem?
Je moet het niet te letterlijk nemen. Het is idd niet zo van ik stop er 10.000 euro in en ik ben automatisch de beste. Nee zo werkt dat niet, want je bent A niet de enige die er 10.000 euro in stopt en B je moet ook wel degelijk zelf skills hebben.

Maar als we de 2 beste spelers van de game tegenover elkaar zetten. De 1 mag fifapunten kopen en de andere niet. Nadat de game 2 week uit is gaan ze tegen elkaar spelen. 3x raden wie er gaat winnen en hoe komt dat uit eindelijk?
Conclusie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:20

Ozz

fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:29:
[...]

Je kan niet ontkennen dat fut pay2win is. Niet voor niks is de markt zo naar de kloten. Niet voor niks dat elke e-sporter er minimaal 2000 euro in heeft zitten en waar het eerder richting de 10k gaat. E-sporter van vitesse heeft er 10.000 euro in zitten..

Dat doet ie gewoon voor de lol denk je?
Nee je moet wel als je een beetje mee wil komen in de top.

Fifapunten kun je zien als doping gebruik in het wielrennen. Ja je kan zonder doping prima mee fietsen, maar uit eindelijk ga je het wel afleggen tegen je concurrenten die wel doping ( fifapunten ) gebruiken.
Ze moeten wel want hun tegenstander doet het ook.

Maar klopt je kan ook prima zonder fifapunten dit spel spelen. Heel goed zelfs. Het is maar net wat je insteek is. Voor iemand die net begint met deze game zou ik het ook niet aanraden, maar zoals jij zegt lekker squad battles spelen.

Maar je kan echt niet ontkennen dat fut geen pay2win is want dat is het 100%
Zo'n e-Sporter heeft echt geen 2000 euro aan FIFA punten nodig om van jou en mij te winnen. Met een simpel gold team leggen we het ook wel af.

Andersom win ik ook van een team met enkele icons erin. Mensen die hebben gekocht, maar het spelletje niet snappen.

Genoeg voorbeelden waarom het eigenlijk niet pay2win is.

En als iemand nu Division Rivals speelt met een bronze/silver teampje is dat best sneu. Voor 10-20K heb je een prima gold team op de been en dat kan al makkelijk zonder keiharde euro's te spenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Ozz schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:43:
[...]

Zo'n e-Sporter heeft echt geen 2000 euro aan FIFA punten nodig om van jou en mij te winnen. Met een simpel gold team leggen we het ook wel af.

Andersom win ik ook van een team met enkele icons erin. Mensen die hebben gekocht, maar het spelletje niet snappen.

Genoeg voorbeelden waarom het eigenlijk niet pay2win is.

En als iemand nu Division Rivals speelt met een bronze/silver teampje is dat best sneu. Voor 10-20K heb je een prima gold team op de been en dat kan al makkelijk zonder keiharde euro's te spenderen.
Klopt want ik ben ook niet het niveau waar die e-sporter zich wil meten. Maar zo'n e-sporter die wil toernooien winnen en dus stoppen ze er geld in want dat doen de concurrenten ook. Doe je dat niet loop je als e-sporter achter op jouw tegenstanders. En nee ik ben niet zijn tegenstander, ik kom niet op een toernooi, daar word ik niet eens toegelaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Tegelijkertijd is het in Rivals, qualify en WL wel makkelijker passen/dribbelen/verdedigen met een miljoenenelftal. Bedoel als je een Messi, Mbappe, Neymar, R9, CR7, Cruyff in je team heb zitten als doelpuntenmakers plus KDB / Kante / Bruno Fernandes /Varane / VVD als slot op het doel schraap je makkelijker punten bij elkaar.

Kun je verliezen tegen geoefende spelers? Natuurlijk kan dat. Win je over het algemeen net wat makkelijker tegen average spelers? Wel degelijk. En dat is het p2w element. Gaat er niet om dat je onoverwinnelijk bent maar dat je met echt geld onbeperkt packs kunt fixen en je kansen op een ultimate team in week 1 een stuk groter maakt boven iemand die enkel de game koopt en geen fifa coins inslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:42:
Je kan je prestaties verbeteren in de game door betere spelers in je team te hebben als je deze spelers kan kopen met echt geld ipv maanden te moeten strijden/grinden. Dan kom je toch automatisch uit op een pay2win systeem?
Je moet het niet te letterlijk nemen. Het is idd niet zo van ik stop er 10.000 euro in en ik ben automatisch de beste. Nee zo werkt dat niet, want je bent A niet de enige die er 10.000 euro in stopt en B je moet ook wel degelijk zelf skills hebben.

Maar als we de 2 beste spelers van de game tegenover elkaar zetten. De 1 mag fifapunten kopen en de andere niet. Nadat de game 2 week uit is gaan ze tegen elkaar spelen. 3x raden wie er gaat winnen en hoe komt dat uit eindelijk?
Conclusie?
En als we twee spelers tegen over elkaar zetten. Een die haalt altijd Elite in WL en de ander heeft moeite om Gold te halen.

Elite speler met een simpel gold squad en de gold speler met de allerbeste spelers.

Dan weet ik wel wie er gaat winnen en dat is niet de noob met de beste spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
This is ten percent luck
Twenty percent skill
Fifteen percent concentrated power of will
Five percent pleasure
Fifty percent pain
And a hundred percent reason to remember the name
Dit is gewoon het lijflied van FIFA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:44
Maar waar de discussie eigenlijk begon: Moet vader voor z'n zoon fifapunten kopen zodat 'ie niet meer in Division 10 van Rivals verliest?

Nee.
En stel, je gooit er 50 euro tegenaan, wat is de garantie dat het team dan ineens zo goed is dat je wel potjes gaat winnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Ozz schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:45:
[...]

En als we twee spelers tegen over elkaar zetten. Een die haalt altijd Elite in WL en de ander heeft moeite om Gold te halen.

Elite speler met een simpel gold squad en de gold speler met de allerbeste spelers.

Dan weet ik wel wie er gaat winnen en dat is niet de noob met de beste spelers.
Maar dit is toch geen vergelijking? Dan kan je net zo goed tegen wielrenners ook zeggen, hey je hoeft geen doping te gebruiken want als jij tegen een amateur moet fietsen win je het ook wel..

Je vergelijkt verkeerde niveaus met elkaar. Ik win ook wel van een 6 jarige die voor het eerst in zijn leven fifa speelt met een bronze team en hij met een icon team. Oke dus pay2win bestaat niet?

Je moet de vergelijking wel goed maken. Dus hetzelfde niveau qua skills, maar verschillende teams omdat de 1 gebruik maakt van echt geld en de andere niet. Pay2win.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Mr.Myst schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:48:
Maar waar de discussie eigenlijk begon: Moet vader voor z'n zoon fifapunten kopen zodat 'ie niet meer in Division 10 van Rivals verliest?

Nee.
En stel, je gooit er 50 euro tegenaan, wat is de garantie dat het team dan ineens zo goed is dat je wel potjes gaat winnen?
Eens hoor, zeker niet doen. Laat hem lekker de game spelen. Ik raad geen enkele ouder het aan om hun kinderen geld te geven voor ingame aankopen. Het is namelijk veel te verslavend.

Maar voor mij zelf, ik ben 35 heb een vaste baan met een prima inkomen etc. Ik wil mij graag een beetje meten in de WL en dus stop ik er geld in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
SuperCrisz schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:30:
even jullie hulp nodig. Ik heb gisteren heel goedkoop de De Ligt SBC kunnen doen icm veel fodder. Dus ik wil kijken of ik daar een team omheen kan bouwen. Het liefste met een La Liga aanval en ik vin de RTTK kaarten ook interessant voor de upgrades. Ik kom tot dit team. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om iedereen op 8 of 9 chem te krijgen. Ik heb van alles gepuzzeld maar krijg het niet voor elkaar. Het hoeft overigens niet de juiste posities te zijn, ingame zal ik toch een andere formatie houden.

Wie kan ff meekijken?

[Afbeelding]

https://www.futbin.com/22/squad/1862248
Dit is toch meer dan prima? Met loy en een manager kom je op 7 t/m10. Vidal op 7 orf 10 ga je het versxhil niet merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:50:
[...]

Maar voor mij zelf, ik ben 35 heb een vaste baan met een prima inkomen etc. Ik wil mij graag een beetje meten in de WL en dus stop ik er geld in.
Al iets gepacked? (Ik lees meestal over packpulls heen in dit forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:48:
[...]

Maar dit is toch geen vergelijking? Dan kan je net zo goed tegen wielrenners ook zeggen, hey je hoeft geen doping te gebruiken want als jij tegen een amateur moet fietsen win je het ook wel..

Je vergelijkt verkeerde niveaus met elkaar. Ik win ook wel van een 6 jarige die voor het eerst in zijn leven fifa speelt met een bronze team en hij met een icon team. Oke dus pay2win bestaat niet?

Je moet de vergelijking wel goed maken. Dus hetzelfde niveau qua skills, maar verschillende teams omdat de 1 gebruik maakt van echt geld en de andere niet. Pay2win.
Ik vind jouw vergelijking eigenlijk nergens op slaan. Je zet twee gelijkwaardige tegen over elkaar maar geeft de ander een handicap. Daarmee bewijs je toch niet dat het Pay2win is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Ozz schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:50:
[...]

Ik vind jouw vergelijking eigenlijk nergens op slaan. Je zet twee gelijkwaardige tegen over elkaar maar geeft de ander een handicap. Daarmee bewijs je toch niet dat het Pay2win is?
Ik geef hem geen handicap ik laat alleen 1 gebruik maken van het pay2win systeem om aan te geven dat het pay2win is. Want als je die factor weghaalt zul je zien dat spelers ongeveer gelijkwaardig zijn. Maar DOORDAT de 1 gebruik maakt van GELD gaat hij winnen.

Het zegt ook genoeg dat je aangeeft dat ik een andere een handicap geef. Dat komt dus juist omdat de andere gebruik maakt van pay2win. Diegene die daar geen gebruik van maakt, loopt dus achter, handicap zoals je zelf al benoemt :)

[ Voor 17% gewijzigd door fifanoob op 20-10-2021 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

pay 2 win is als twee gelijkwaardige spelers een voordeel kunnen behalen door geld (in dit geval duurdere kaartjes) erin te stoppen.

Dat is toch echt overduidelijk?

En ja, skill > kaartjes. Dat stel ik niet ter discussie. Maar twee mensen met vergelijkbare skill, dan maakt het team uit.

Zo'n R9 is bijvoorbeeld een semi cheat code. Die schiet hem met keeper en al het doel in 90% van de tijd. :')

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mr.Myst schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:48:

Nee.
Nee. Want divisie 10 begint elke speler in. Dus er zit een ratjetoe aan teams in die je tegen komt. Been there, done that. Begon in divisie tien, twee verliezen, een winnen, twee verliezen, een winnen. Tot ik vorige week wat was het: donderdag of vrijdag opeens een winstreak had van 8 potjes. Poef knalde dwars door divisie 10, 9 en zat op rank I in 8.

Terwijl ik in Fifa 20 moest ploeteren om richting 9 te promoveren en daar te blijven. Ik ben na een plateau in divisie 7 te hebben getroffen na wat ploeteren in 6 beland. En dat met een Bundesliga team van bij elkaar 50/60k aan coins. Bij elkaar geschraapt van twee weken squad battles rewards, packs openen, objectives doen (zoals de 100 finesse goals in squad battle op amateur niveau) Krijg je een megapack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Gurbuh schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:50:
[...]

Al iets gepacked? (Ik lees meestal over packpulls heen in dit forum)
Zo uit mijn hoofd. Hakimi, kimbembe ( of hoe je het schrijft ) Mane van liverpool. Otw Alaba en voor de rest niet echt dikke pulls ofzo.
Wel een x Varane uit mijn wl rewards rang 2 en gisteren Danjuma RTTK, moet zeggen, dat kaartje speelt heel erg lekker.
Aanrader voor een ieder, speelde eerst met hazard en carasco op links maar nu met hem. Jager kaartje er op en je gaat als de brandweer ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Joosie200 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:55:
[...]

Nee. Want divisie 10 begint elke speler in. Dus er zit een ratjetoe aan teams in die je tegen komt. Been there, done that. Begon in divisie tien, twee verliezen, een winnen, twee verliezen, een winnen. Tot ik vorige week wat was het: donderdag of vrijdag opeens een winstreak had van 8 potjes. Poef knalde dwars door divisie 10, 9 en zat op rank I in 8.

Terwijl ik in Fifa 20 moest ploeteren om richting 9 te promoveren en daar te blijven. Ik ben na een plateau in divisie 7 te hebben getroffen na wat ploeteren in 6 beland. En dat met een Bundesliga team van bij elkaar 50/60k aan coins. Bij elkaar geschraapt van twee weken squad battles rewards, packs openen, objectives doen (zoals de 100 finesse goals in squad battle op amateur niveau) Krijg je een megapack.
Ik speel denk ik met een meta cheap gold team mezelf zo naar div 5 of 4.. is allemaal niet zo spannend toch.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-09 19:20
Ik denk dat de benaming pay2win niet correct is, de boodschap erachter wel (meer geld uitgeven, is betere spelers). Als persoon X die normaliter in divisie 10 speelt, er nu ineens 5000 euro tegenaan gaat gooien en Mbappe en Pelé uit pakketjes trekt, gaat hij echt niet ineens in divisie 1 spelen omdat hij betere spelers heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
hmr schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:56:
[...]

Ik speel denk ik met een meta cheap gold team mezelf zo naar div 5 of 4.. is allemaal niet zo spannend toch.
Is het ook niet. Sterker nog: terwijl de pro lui weekend league opstarten lijkt Rivals op hetzelfde moment gemakkelijker te zijn voor average Joe's zoals ik. Het huidige systeem maakt dat ik niet uitsluit zelf ooit in divisie 5 of 4 te belanden. In Fifa 20 had je een objective ooit die je alleen in divisie 3 of hoger kon halen. Was de enige objective die ik als pleb speler in div 10 niet kon halen. Maar dat is in de huidige setup wel anders.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeBers
Wat een onzinnige discussie. Ja, je kan winnen van iemand anders ondanks dat je er geen geld in hebt gestopt.

Maar de gehele top scene zie je letterlijk op youtube tienduizenden euros er in stoppen. En dit moeten ze doen om mee te kunnen doen in de professionele league. Alleen daarom is het al pay to win.
Dat wij sukkeltjes in div1 - div5 dit niet nodig hebben. Doet daar niks aan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
dutchgio schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:39:
Tja dat is een prima uitleg als je zelf ook flink geld in het spel hebt zitten om het te rechtvaardigen, maar dat klopt natuurlijk niet.
Onzin. Je wordt niet de beste door er veel geld in te stoppen, 100% onzin.

Overigens heb ik er zelf ook maar 100 euro in gestopt aan het begin, maar mijn team is grotendeels opgebouwd uit rewards etc. Al haal ik met een 1 mil team dezelfde rang als met een 100k team

[ Voor 22% gewijzigd door wErudite op 20-10-2021 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
joostmakaay schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:58:
Als persoon X die normaliter in divisie 10 speelt, er nu ineens 5000 euro tegenaan gaat gooien en Mbappe en Pelé uit pakketjes trekt, gaat hij echt niet ineens in divisie 1 spelen omdat hij betere spelers heeft.
Niet de facto nee. Maar het passt, dribbelt, tackles met Mbappe en Pele wel een stuk makkelijker. Ik merk met mijn golden team 83 rated dat er zat cheat kaarten zijn die als stootram zich overal doorheen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:55:
[...]

Zo uit mijn hoofd. Hakimi, kimbembe ( of hoe je het schrijft ) Mane van liverpool. Otw Alaba en voor de rest niet echt dikke pulls ofzo.
Wel een x Varane uit mijn wl rewards rang 2 en gisteren Danjuma RTTK, moet zeggen, dat kaartje speelt heel erg lekker.
Aanrader voor een ieder, speelde eerst met hazard en carasco op links maar nu met hem. Jager kaartje er op en je gaat als de brandweer ;p
Netjes. Danjuma had ik de IF van maar dat vond ik geen geweldenaar :P Misschien de RTTK maar eens een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik denk wel dat ik beter word als ik Neymar Mbappe en Messi heb.

Sterker nog, dat weet ik wel fucking zeker... En dan ben ik nog maar een scrub qua niveau.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
wErudite schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:01:
[...]

Onzin. Je wordt niet de beste door er veel geld in te stoppen, 100% onzin.
Dat wordt ook nergens beweerd.. Snap je het nou echt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:44
fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:55:
[...]

Nice! Ik speel nu ook met Hazard op links en Carrasco op rechts. Wellicht een poging wagen om 'm goedkoop op de kop te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:03:
[...]

Dat wordt ook nergens beweerd.. Snap je het nou echt niet?
Gaat erom dat mensen beweren dat FIFA P2W is maar dat is ‘t voor grotendeels gewoon niet. Maar begrijpelijk dat meningen daarin verschillen, aangezien de slechtere spelers natuurlijk een andere mening zullen hebben dan de bovengemiddelde/goede spelers. Is ook iedereens recht ofcourse :)

[ Voor 17% gewijzigd door wErudite op 20-10-2021 14:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
hmr schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:03:
Ik denk wel dat ik beter word als ik Neymar Mbappe en Messi heb.

Sterker nog, dat weet ik wel fucking zeker... En dan ben ik nog maar een scrub qua niveau.
Win je dan meer of ben je beter? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
wErudite schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:07:
[...]

Gaat erom dat mensen beweren dat FIFA P2W is maar dat is ‘t voor grotendeels gewoon niet. Maar begrijpelijk dat meningen daarin verschillen.
Maar waarom heb jij er 100 euro ingestopt eigenlijk? Het is geen pay2win dus waarom doe je het dan? Gewoon voor de gein?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:08:
[...]

Maar waarom heb jij er 100 euro ingestopt eigenlijk? Het is geen pay2win dus waarom doe je het dan? Gewoon voor de gein?
Omdat je ook een keer bent uitgekeken op spelers als Martial en een keer bijvoorbeeld Salah wilt uitproberen. Daarnaast duurt de grind veel te lang tot je een keer leuke spelers kunt krijgen zonder FP te kopen.

Een dag grinden levert minder op dan 8 uur salaris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:08:
[...]

Ik vind packs openen met vrienden gewoon onwijs leuk. Met z’n allen in een party en dan shareplayen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Maar dat zijn er maar heel weinig, voor 99% van de spelers is het gewoon een computerspelletje en ben je eigenlijk gewoon heel erg dom als je er extra geld in stopt buiten de aanschafprijs van het spel...

[ Voor 12% gewijzigd door M@cer op 20-10-2021 14:13 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
M@cer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:12:
Maar dat zijn er maar heel weinig, voor 99% van de spelers is het gewoon een computerspelletje en ben je eigenlijk gewoon heel erg dom als je er geld in stopt..
Jij bepaalt dus dat iemand dom is omdat diegene z’n eigen verdiende geld spendeert in een game? |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
M@cer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:12:
Maar dat zijn er maar heel weinig, voor 99% van de spelers is het gewoon een computerspelletje en ben je eigenlijk gewoon heel erg dom als je er extra geld in stopt buiten de aanschafprijs van het spel...
Dommer dan wanneer je het spel koopt in eerste instantie? Als je geld stopt in entertainment, prima toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Ozz schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:11:
[...]

Omdat je ook een keer bent uitgekeken op spelers als Martial en een keer bijvoorbeeld Salah wilt uitproberen. Daarnaast duurt de grind veel te lang tot je een keer leuke spelers kunt krijgen zonder FP te kopen.

Een dag grinden levert minder op dan 8 uur salaris.
Waarom dan een Salah, je kan toch ook een malen proberen? Of Ben yedder? Maar je wil toch een duurdere speler dan je eerst had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:14:
[...]

Waarom dan een Salah, je kan toch ook een malen proberen? Of Ben yedder? Maar je wil toch een duurdere speler dan je eerst had.
Als ik een voetbalshirt koop heb ik ook liever Salah dan een Ben Yedder of een Malen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gurbuh schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:08:
[...]

Win je dan meer of ben je beter? :D
Beide.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Dus als jij 10 wedstrijden met die gasten mag spelen, en daarna ga je terug naar je huidige team dan ben je beter dan daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Even een heel ander onderwerp, dit weekend kan ik weer WL spelen, maar wil eigenlijk m’n team weer upgraden. Iemand suggesties voor 300k? :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TeUyw3VaFVLT0sAFkq4mJDx2PGU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/THdd29oPDtlvM4UtV8p6JF6Y.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

wErudite schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:18:
Even een heel ander onderwerp, dit weekend kan ik weer WL spelen, maar wil eigenlijk m’n team weer upgraden. Iemand suggesties voor 300k? :)

[Afbeelding]
Marquinhos, Kimpembe, Donnaruma en Hakimi als het nog past. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gurbuh schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:17:
[...]

Dus als jij 10 wedstrijden met die gasten mag spelen, en daarna ga je terug naar je huidige team dan ben je beter dan daarvoor?
Dan ben ik ze weer kwijt. Helaas is dat hoe p2w werkt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Ozz schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:18:
[...]

Marquinhos, Kimpembe, Donnaruma en Hakimi als het nog past. :P
Dat had ik zelf ook al op ‘t oog, hahaha. I guess dat ‘t dat maar gewoon moet worden inderdaad..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jezus wat een discussie weer.

Als speler a en b precies het zelfde skill niveau hebben.

Speler a - 0 fifa punten en speelt met een gold team.
Speler b - 1000 euro fifa punten en speelt met Gullit, R9, Pele etc.

Hun gaan tegen elkaar spelen, nou wie zou er nou winnen............ Niet de gene die met Werner in de spits speelt, maar de gene met R9. Want zijn speler zijn veel beter, dus zijn betere spelers beslissen de pot aangezien skill niveau het zelfde is.

Dus wel degelijk pay to win.

Oja en ik koop ook gewoon FIFA punten, heel simpel ik wil een leuk team en heb geen tijd om eindeloos te grinden of te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
hmr schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:18:
[...]

Dan ben ik ze weer kwijt. Helaas is dat hoe p2w werkt.
Dat was de vraag niet, maar ok d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

wErudite schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:19:
[...]

Dat had ik zelf ook al op ‘t oog, hahaha. I guess dat ‘t dat maar gewoon moet worden inderdaad..
Je zou Fekir ook nog kunnen doen, maar dan kom je wel in de problemen met Son. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wErudite schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:18:

[Afbeelding]
Varane :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gurbuh schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:21:
[...]

Dat was de vraag niet, maar ok d:)b
Je vraag slaat ook niet echt ergens op. Ik speel beter met een beter team. Je kan gewoon meer dingen doen met die spelers. Maar het zal allemaal wel, ik vind het prima als jij het niet p2w vindt. Ik wel en ben er prima ok mee. Is FUT in mijn ogen altijd geweest. En als jij dat niet vindt, ook echt prima. 8)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Ozz schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:21:
[...]

Je zou Fekir ook nog kunnen doen, maar dan kom je wel in de problemen met Son. :P
Die blijkt ook goed te zijn ja..

Son is n hele leuke kaart maar maakt het linken niet makkelijk nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Kimpembe > Varane
Marquinhos > Varane

Varane is echt overhyped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ozz schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:23:
[...]

Kimpembe > Varane
Marquinhos > Varane

Varane is echt overhyped.
Dat is jouw mening......... Ik vind Varane meer dan prima spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
wErudite schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:14:
[...]

Jij bepaalt dus dat iemand dom is omdat diegene z’n eigen verdiende geld spendeert in een game? |:(
Sorry mijn mening is dat inderdaad.. Ik snap werkelijk niet dat iemand geld uitgeeft aan pakketjes in FIFA of een skin van bijna 20 euro in bv Fortnite..

Maar ik ben dan ook groot voorstander dat de het gokken via ingame aankopen verboden wordt.. En dan vooral om kinderen te beschermen omdat hun ouders werkelijk geen idee hebben waar hun geld naartoe gaat.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 20:24
Hoe voorkomen jullie dat het soms lijkt alsof je met stuiterballen voetbalt? Ik sta vaak genoeg op de juiste plek om de pass te onderscheppen maar dan stuitert de bal meteen 10 meter van mijn speler af en weer zo in de voeten van de tegenstander. Het gebeurd soms ook als je een tackle zet. Vooral die passlijn onderschepping vind ik raar omdat ik daarvoor alleen L2 gebruik en de sprintknop niet eens gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

M@cer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:25:
[...]

Sorry mijn mening is dat inderdaad.. Ik snap werkelijk niet dat iemand geld uitgeeft aan pakketjes in FIFA of een skin van bijna 20 euro in bv Fortnite..

Maar ik ben dan ook groot voorstander dat de het gokken via ingame aankopen verboden wordt.. En dan vooral om kinderen te beschermen omdat hun ouders werkelijk geen idee hebben waar hun geld naartoe gaat.
Als ik dat leuk vind, dan moet ik dat toch lekker doen. Ik koop genoeg skins in Warzone en soms wel wat fifa points voor de lol. Kan het allemaal makkelijk missen. Dus what the heck.

Dat het niet zo gepromoot moet worden onder kinderen, tjah; andere discussie.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
[...]

Echt helemaal eens met je laatste punt, dat moeten ze écht beter gaan beschermen.

Maar ik haal plezier uit 100 euro FP, de ander uit 100 euro aan alcohol… Etc. Etc.

Als we allemaal hetzelfde deden was ‘t leven ook maar saai :P

[ Voor 12% gewijzigd door wErudite op 20-10-2021 14:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
[...]

Als je als ouder je kind technisch de mogelijkheid om geld uit te geven voordat ze van een leeftijd zijn dat ze een beete hoe en wat dan heb je ook ergens de boot gemist.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• joostmakaay
De een rookt voor 50 euro per maand aan sigaretten op, de ander koopt er packs van in FIFA. Als je je druk gaat maken over het spendeergedrag van een ander, heb je nog een heel lang leven te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je kinder punt tot een zekere hoogte best.

Maar de ene persoon geeft geld uit aan drank, drugs, feesten etc. de andere aan fifa points. Moet iedereen toch lekker zelf weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Traeces schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:24:
[...]

Dat is jouw mening......... Ik vind Varane meer dan prima spelen.
Dat is het probleem ook een beetje met Varane. Hij zal wel meer dan prima spelen, maar dat doet een Kimpbembe en Varane ook. :P En kosten minder dan de helft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ozz schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:31:
[...]

Dat is het probleem ook een beetje met Varane. Hij zal wel meer dan prima spelen, maar dat doet een Kimpbembe en Varane ook. :P En kosten minder dan de helft.
Heb beide nog niet gebruikt dit jaar dus kan er geen mening over geven. Maar ik speel met een PL team en wil met bepaalde spelers spelen. Dus dan ben ik aanwezen op Varane.

En PL spelers zijn altijd overpriced :)

[ Voor 4% gewijzigd door Traeces op 20-10-2021 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Pompi schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:26:
Hoe voorkomen jullie dat het soms lijkt alsof je met stuiterballen voetbalt? Ik sta vaak genoeg op de juiste plek om de pass te onderscheppen maar dan stuitert de bal meteen 10 meter van mijn speler af en weer zo in de voeten van de tegenstander. Het gebeurd soms ook als je een tackle zet. Vooral die passlijn onderschepping vind ik raar omdat ik daarvoor alleen L2 gebruik en de sprintknop niet eens gebruik.
Ben ik ook benieuwd naar. Ik noem het pinball acties. Stuiterbal actie omschrijft het ook goed. Ik heb soms wel met Upamecano drie keer op rij een aanvaller geblokt, maar dan stuitert de bal bij een block van Upamecano af rechtstreeks naar dezelfde aanvaller en boem doelpunt.

Zulk gestuiter merkte ik niet in Fifa 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
joostmakaay schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:28:
De een rookt voor 50 euro per maand aan sigaretten op, de ander koopt er packs van in FIFA. Als je je druk gaat maken over het spendeergedrag van een ander, heb je nog een heel lang leven te gaan.
Dat. En Joost mag het weten ;)

Goretzka zakt af richting 100k. Mooi zo, nog even Rivals rewards afwachten qua coins en ik kan de Duitse Gullit gang stats fixen in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
edit ; oeps

btw ik ben weer bezig met kwalli, 4 gespeeld en alle 4 gewonnen. Niveau lijkt redelijk mee te vallen vandaag. Vorig week beviel mij de woensdag ook beter dan de maandag.

[ Voor 175% gewijzigd door fifanoob op 20-10-2021 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
fifanoob schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:35:
ik rook ik drink ik gebruik groen spul wat ze drugs noemen en ik koop fifa punten :(
De belastingdienst is blij met je :7 Accijnzen, btw kaching. :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Zit nu met bijna 900K opgescheept. Durf nergens in te investeren of een team te bouwen. Blijf gewoon net zo lang wachten tot ik Messi, Ronaldo en Neymar kan krijgen voor in totaal 900K. Serie A teampje speelt prima momenteel.

De grootste crash ieder jaar is met black friday en dat duurt niet lang meer. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
[...]

Ik gaf vroeger mijn geld uit aan pakjes met basketballers en voetballers. Daar kon je werkelijk waar helemaal niets mee. Wij werden daar ook niet echt tegen beschermd en toch is het (redelijk) goed gekomen.

Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet vind dat kinderen beter beschermd moeten worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 20:24
Joosie200 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:32:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar. Ik noem het pinball acties. Stuiterbal actie omschrijft het ook goed. Ik heb soms wel met Upamecano drie keer op rij een aanvaller geblokt, maar dan stuitert de bal bij een block van Upamecano af rechtstreeks naar dezelfde aanvaller en boem doelpunt.

Zulk gestuiter merkte ik niet in Fifa 20.
Dat soort dingen zijn ook overdreven al kan ik een geblocked shot nog enigszins begrijpen, aangezien de bal in het echt ook niet meteen voor de verdediger dood stil ligt maar je hebt gelijk dat het met meerdere keren achter elkaar raar is. Bij mij zit de irritatie meer dat als je een pass van zijn verdediger naar zijn middenvelder onderschept het geregeld dus heel raar weg springt en vaak naar zijn spelers. Of als je samen rent en je zet een staande tackle van de zijkant in, in plaats van dat je die bal hebt dat hij meters maar dan ook echt meters met een raar boogje wegspringt.
Het zou best kunnen dat het komt doordat ik iets verkeerd doe en niet perse het spel, daarom dus benieuwd hoe het bij andere zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:10
Ozz schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:36:
Zit nu met bijna 900K opgescheept. Durf nergens in te investeren of een team te bouwen. Blijf gewoon net zo lang wachten tot ik Messi, Ronaldo en Neymar kan krijgen voor in totaal 900K. Serie A teampje speelt prima momenteel.

De grootste crash ieder jaar is met black friday en dat duurt niet lang meer. :D
:o Dat gaat niet gebeuren man :D

PS: Speel zelf ook met puur Serie A, zeker fijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Maichel op 20-10-2021 14:41 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online

Ik zit op een 100k aan coins. Niks door traden want dat is echt niet rendabel meer. Heb ook een Serie A team volledig untradeable. Die maar eens proberen. Toch is mijn Bundesliga team voor de helft maar untradeable. Heb daar nu 60k op stuk geslagen maar ik mis nog de Davies, Coman, Goretzka types.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Maichel schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:40:
[...]

Er zouden een heleboel dingen niet moeten gebeuren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 16:14
Maichel schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:40:
[...]

Jawel..... Maar dan ergens juni/juli 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik ga Militao / Alaba en Courtois vervangen voor Kimpembe/Marquinhos en Navas :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
hmr schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:47:
Ik ga Militao / Alaba en Courtois vervangen voor Kimpembe/Marquinhos en Navas :)
Hoeveel mag die wissel kosten?

Ik zie dat Davies, Coman, Goretzka me 160k gaat kosten. Nog even doorsparen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Joosie200 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:48:
[...]

Hoeveel mag die wissel kosten?

Ik zie dat Davies, Coman, Goretzka me 160k gaat kosten. Nog even doorsparen dan maar.
Kleine 200k :)

Maar welke chem style op Kimpembe en Marquinhos.

[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 20-10-2021 14:52 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F-PeB90A2rvt_8KOOkmPAnsUwro=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gvmahtiWA8Me6O3ZQaA5IBXT.png?f=fotoalbum_large

Heb al een paar leuke pulls uit de 75+ , gisteren if Depay en eerder al een Donnarumma .. maar deze is ook wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 18:49

Markt kan haast niet in storten is al zo wat dood..
Zijn maar paar kaarten boven de 100k van de golds |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

llovesoccerx7 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:04:
[...]

Markt kan haast niet in storten is al zo wat dood..
Zijn maar paar kaarten boven de 100k van de golds |:(
Ja dat is wat we eigenlijk al weken denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mBoocUhr0aZf8D_ukoquTggIsHk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OfEzFvVaETE4Smh2K4jMfZdi.png?f=user_large

Handelen werkt niet meer zeggen ze dan :7

( :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Gurbuh schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:31:
[Afbeelding]

Het is dat ik hem net untradeable uit een 75+ pick haal. Kan Mbabu er weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
pacod schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:01:
[Afbeelding]

Heb al een paar leuke pulls uit de 75+ , gisteren if Depay en eerder al een Donnarumma .. maar deze is ook wel leuk
Welke heb je gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Twijfel of ik Messi moet gaan kopen of niet.

Kan hem in een Serie A teampje goed linken met Dybala en Lautaro.

Grootste probleem is dat ik dan zonder coins kom te zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ozz schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:00:
Twijfel of ik Messi moet gaan kopen of niet.

Kan hem in een Serie A teampje goed linken met Dybala en Lautaro.

Grootste probleem is dat ik dan zonder coins kom te zitten. :P
Ik speel met Messi en hij is echt een gamechanger 100%!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
llovesoccerx7 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:01:
[...]

Ik speel met Messi en hij is echt een gamechanger 100%!
Aanspelen rond de 16 en dan rammen? Zo speelt 99% van de tegenstanders met hem en ik vind dat altijd een beetje non-Messiaans O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Carillo uiteraard, voor mijn Saudi League to Glory team 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Gurbuh schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:07:
[...]

Aanspelen rond de 16 en dan rammen? Zo speelt 99% van de tegenstanders met hem en ik vind dat altijd een beetje non-Messiaans O-)
Niet echt. Alleen als iemand park the bus speelt. Anders lekker dribbelen en passing met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:31
hmr schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:58:
[...]

Dan is het dus pay 2 win. Einde discussie.
Hahaha das wel erg kort door de bocht, ik blijf erbij skill is voor 90% doorslaggevend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
P2W valt wel mee dit jaar want dure spelers zijn niet eens zo duur.. En als je goed genoeg bent kan je met RTG ook al redelijk ver komen. Ja als iemand al full icon team heeft dan ja P2W over het algemeen valt wel mee

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-09 20:14
joostmakaay schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 14:28:
Haha wss ben jij geen roker en gelukkig maar;) Dat kost mij 250/300 euro per maand. Veel beter en gezonder en uiteindelijk heb je er veel meer aan om dan lekker fifa punten te kopen. Misschien moet ik dat maar eens doen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
llovesoccerx7 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:22:
P2W valt wel mee dit jaar want dure spelers zijn niet eens zo duur.. En als je goed genoeg bent kan je met RTG ook al redelijk ver komen. Ja als iemand al full icon team heeft dan ja P2W over het algemeen valt wel mee
top 5 is wel echt te duur, en de gap is te groot geworden zie hier

https://www.futbin.com/22...&sort=ps_price&order=desc

kante en hoger zijn bijna onbereikbaar geworden met de huidige rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
llovesoccerx7 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:22:
Ook dit inderdaad, dit jaar kan je erg simpel aan goede spelers komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Gurbuh schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:31:
[Afbeelding]

Voor hoeveel heb je hem gekocht dan?
Want ip is dit ook gewoon mazzel dat een lazy buyer hem gekocht heeft voor 55k, want hij gaat voor 49k en goedkoopste gisteren na nederlaag was 44k

Ik noem dit geen handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Om de WL kwalificatie te kunnen behalen moet je 50 potjes winnen om aan die 1500 te komen als ik het goed heb. Is er een manier om dit sneller te vergaren?

[ Voor 6% gewijzigd door Denn90 op 20-10-2021 16:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Denn90 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 16:40:
Om de WL kwalificatie te kunnen behalen moet je 50 potjes winnen om aan die 1500 te komen als ik het goed heb. Is er een manier om dit sneller te vergaren?
dat hangt van je divisie af. In hogere divisies krijg je meer punten per pot en in de rewards van division rivals

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
In een hogere divisie zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

In divisie 3 krijg je 250 punten per win. Divisie 2 300 en in 1 is dat zelfs 500 geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
Snelle antwoorden, bedankt allemaal. Ik heb de komende tijd eindelijk meer tijd. Volgens mij bijna divisie 8 nu. Nog weinig gespeeld maar daar gaat verandering in komen.
Pagina: 1 ... 22 ... 128 Laatste