Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 12:19:
[...]

En evt als tussenstap voor naar Salah, zou je IF Gabriel Jesus nog kunnen proberen, die is wel wat rapper dan Sancho namelijk. Moet je alleen iets verzinnen voor de ST positie waar je nu zijn NIF hebt staan.

Maar mijn mening, net zoals elk jaar in FIFA is de BPL ontzettend overpriced qua spelers. Ik zou zelf no way 314k (Xbox) betalen voor een Salah met een 3* WF, maar dat ben ik. ;)

Ieder zijn persoonlijke keuze natuurlijk! :D
Ja keuzes altijd :P

Rechter middenvelder / buiten is best wel klote dit jaar. Je hebt de peper dure icons , Messi , salah en dan een redelijk groot gat. Dembele is leuk maar die heb best een beroerde stamina.

Opzicht vind ik VVD ze prijs wel meevallen , twijfel alleen enorm over zijn acceleratie.

Varane is altijd mega duur ook toen hij nog bij real zat. Maar dat is wel echt een monster verdediger, met schaduw een 91 rated cv.

Ga er nog wel even over nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
1500 puntjes zijn weer binnen, poging 2 om mijzelf weer te kwalificeren voor de wl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-09 18:26
Zijn de rewards dit jaar minder? Of ligt dat aan mij? Bijvoorbeeld de rivals rewards vroeger kreeg je in divisie 5 toch meer dan 50k coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 00:44
Thibaut1234 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 12:42:
Zijn de rewards dit jaar minder? Of ligt dat aan mij? Bijvoorbeeld de rivals rewards vroeger kreeg je in divisie 5 toch meer dan 50k coins.
Je krijgt nu packs én coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-09 18:26
Ja dat klopt maar is bijzonder karig. 11k en een pack in divisie 5 rang 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

fifanoob schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 12:35:
1500 puntjes zijn weer binnen, poging 2 om mijzelf weer te kwalificeren voor de wl.
Ik zag dat je wel maar een maximum aantal deelnames aan de WL hebt. Betekent dat je maar een max aantal keer mag mee doen aan de quali's + wl?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
hmr schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 12:54:
[...]

Ik zag dat je wel maar een maximum aantal deelnames aan de WL hebt. Betekent dat je maar een max aantal keer mag mee doen aan de quali's + wl?
klopt zag ik ook staan, volgens mij kom ik nu eentje te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:36
Joosie200 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 12:26:
[...]

Maar waarin verschilt Fifa dan van een Battlefield, Call of Duty, MMOrpg? Allemaal herhalende games waarbij je met betaling je gear kunt upgraden. Bij fps is dat je uitrusting van wapens / stats. Bij MMOrpg je dps / health. Bij fifa je eigen fut elftal.
Bij de meeste games gaat het doorgaans alleen om visuele items (skins etc.) die je tegen betaling kan kopen, niet om items die de gameplay beïnvloeden, laat staan dat je enkel loot boxes met een kans op items kan kopen.
Al helemaal in een betaalde game komen betaalde items die de gameplay beïnvloeden niet veel voor, als dat al gebeurt is het dan vaak een free-to-play game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-08 09:47

Ozz

Partypooper schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:36:
Nog wat aanpassingen gemaakt aan het team.

Had VVD en Varane en ondanks dat die heel goed waren toch weer de switch gemaakt naar Kimpembe en Marquinhos die imo weinig of zelfs niks onder doen voor VVD en Varane. Daarnaast bespaard het ook nog een heel aantal coins.

Start:

[Afbeelding]

Ingame:

[Afbeelding]
Dat verhaal over je verdedigers ook gehad. VVD - Varane naar Kimpembe, Marquinhos, maar een Skriniar en Koulibaly zijn net zo goed als het niet beter is.

Ik rock nu weer een Serie A verdediging met Spinazola - Koulibaly - Skriniar - Cuadrado. Dikke prima, echt heel goedkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
en nu ga ik 4-0 in de kwalli.. Dat zegt mij wel dat de matchmaking totaal random is in die kwalli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Ozz schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:45:
[...]

Dat verhaal over je verdedigers ook gehad. VVD - Varane naar Kimpembe, Marquinhos, maar een Skriniar en Koulibaly zijn net zo goed als het niet beter is.

Ik rock nu weer een Serie A verdediging met Spinazola - Koulibaly - Skriniar - Cuadrado. Dikke prima, echt heel goedkoop.
Skriniar en Koulibaly zijn ook super goed! Vond alleen hun passing alleen echt ruk. Maar als je weinig te besteden hebt zijn het echt hele goede opties! :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Ozz schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:45:
[...]

Ik vond Spinazzola echt een draak, de andere opties zijn of duur (Theo) of bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
fifanoob schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:56:
en nu ga ik 4-0 in de kwalli.. Dat zegt mij wel dat de matchmaking totaal random is in die kwalli
ik merk wel dat je overdag wat mindere goden tegen je krijgt dan savonds.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Wii4all schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:36:
[...]

jup, ben nog steeds ongeslagen, ga nu 7-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Gurbuh schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:06:
[...]

Ik vond Spinazzola echt een draak, de andere opties zijn of duur (Theo) of bagger.
Zie echt de meerwaarde van Theo niet t.o.v. Spinazzola.

Theo is wel makkelijker te linken met andere competities vanwege zijn nationaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-09 19:46
Ozz schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:50:
[...]

Theo is wel makkelijker te linken met andere competities vanwege zijn nationaliteit.
https://www.futbin.com/22/compare/328/3424

Vooral qua fysiek is Hernandez echt mijlen beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Wii4all schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:36:
[...]

Misschien ligt het er ook aan hoe ver je in de week bent? Misschien is vrijdags wel het makkelijkst om te kwalificeren?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Ozz schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:50:
[...]

Mij leek Spinazzola ook wel ok, maar hij deed bij mij echt niks goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ik zie dat er over een paar uur wat objectives aflopen.. betekend dat automatisch dat er gelijk weer nieuwe klaar komen te staan? of kan dat nog een paar dagen duren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-05-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jWvIETB3YGu3RQ5ruHv5PZ9Fb7I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KvC3owHSqDfyx3qEftMPz7pW.jpg?f=fotoalbum_large

Na wat packluck en wat goede snips ga ik het maar met dit team proberen om mij te kwalificeren voor de WL.

Umtiti was misschien niet de beste value sbc maar hij is echt een tank. ik ben meer te spreken over Umtiti dan Kounde. Ook hoop ik dat de Paul vanavond nog een IF krijgt waardoor hij nog even 84 wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Net Donny van de Beek verkocht voor 10k. Denk dat een lazy buyer op bid now wilde klikken van 1k en zijn cursor / vinger op buy now uitkwam. Al heb ik gemerkt dat als je zoekt vanuit een concept player buy now sneller te selecteren is dan bid now. Zo had ik een ontbrekende schakel in mijn Hybrid league XI squad een kaart buy now gedaan voor teveel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSuperLAW
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:37
Joosie200 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 16:03:
Net Donny van de Beek verkocht voor 10k. Denk dat een lazy buyer op bid now wilde klikken van 1k en zijn cursor / vinger op buy now uitkwam. Al heb ik gemerkt dat als je zoekt vanuit een concept player buy now sneller te selecteren is dan bid now. Zo had ik een ontbrekende schakel in mijn Hybrid league XI squad een kaart buy now gedaan voor teveel geld.
Ook al 2 keer gebeurd 1 keer met bergwijn voor 12k ofzo en 1 keer met martial voor 27k _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Ik heb nu 200k om dit te upgraden... Eigenlijk wil ik van de verdediging af. Iemand suggesties?

Zit zelf te denken aan Mendy - Kimpembe - Marquinhos - Hakimi en dan Donnarumma op doel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TeUyw3VaFVLT0sAFkq4mJDx2PGU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/THdd29oPDtlvM4UtV8p6JF6Y.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:27
wErudite schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 18:11:
Ik heb nu 200k om dit te upgraden... Eigenlijk wil ik van de verdediging af. Iemand suggesties?

Zit zelf te denken aan Mendy - Kimpembe - Marquinhos - Hakimi en dan Donnarumma op doel.

[Afbeelding]
Ik heb achterin centraal Kimpembe, Marquinhos en Donnarumma, maar die bevallen mij uitstekend.
nadeel is wel dat je dan 3 verschillende leagues krijgt wat weer wat lastiger is met upgraden.

[ Voor 7% gewijzigd door Moody2204 op 13-10-2021 18:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:38
Moody2204 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 18:25:
[...]

Ik heb achterin centraal Kimpembe, Marquinhos en Donnarumma, maar die bevallen mij uitstekend.
nadeel is wel dat je dan 3 verschillende leagues krijgt wat weer wat lastiger is met upgraden.
Franse middenvelders genoeg voor Mendy/Kimpembe, zet je Yedder ernaast in je start formatie voor chem met Hakimi/Marquinhos.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-09 19:58
Bossie schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 18:38:
[...]

Franse middenvelders genoeg voor Mendy/Kimpembe, zet je Yedder ernaast in je start formatie voor chem met Hakimi/Marquinhos.
Is dat trio gewoon het beste wat je kan hebben? Alaba - Militao bevalt prima maar zat te denken het te upgraden naar hen.
Huidig:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iQj-Va6xISr-EPQDT57Ist3gg-c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NiAFbgHcD2kdKbFFDuXiaS7H.jpg?f=fotoalbum_large

Optie b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YdsGvSR2YPNz_dCsnsotKgXXZBw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A1GHJL02dCjJZkmzgcc5X5e9.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame 4-3-1-2 met of Bruno of wijnaldum lcm

[ Voor 53% gewijzigd door Augy op 13-10-2021 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Heb ondertussen wel een hoop Klostermann’s ingeslagen voor < 2700 coins. Als zijn companion een IF krijgt zie ik die wel een beetje stijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Augy schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 18:39:
[...]

Is dat trio gewoon het beste wat je kan hebben? Alaba - Militao bevalt prima maar zat te denken het te upgraden naar hen.
Huidig:[Afbeelding]

Optie b
[Afbeelding]
Beste bang for the buck, als 352 fan zat ik er ook al naar te kijken want dan wil een 2 snelle CBs aan de zijkanten en bijvoorbeeld juist Ramos in het midden als breker die tevens kan opbouwen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bossie schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 18:46:
[...]

Beste bang for the buck, als 352 fan zat ik er ook al naar te kijken want dan wil een 2 snelle CBs aan de zijkanten en bijvoorbeeld juist Ramos in het midden als breker die tevens kan opbouwen.
Zit er alleen mee dat Bruno word vervangen door wijnaldum. Gister met wijnaldum gespeeld en die had betere loopacties dan Bruno en scoorde gelijk 3 goals.. ik mis op de een of andere manier de echte aanwezigheid ofzo. Lastig te omschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

lekker totw

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Draft your squad in ruil voor een draft token. Meh. Nog wel in de laatste paar minuten de 78+ sbc gedaan. Kreeg er nog De Ligt, Goosens, Hateboer, Soranio eruit. Met Handanovic op goal kan ik zo een serie A team beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Joosie200 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 19:08:
Draft your squad in ruil voor een draft token. Meh. Nog wel in de laatste paar minuten de 78+ sbc gedaan. Kreeg er nog De Ligt, Goosens, Hateboer, Soranio eruit. Met Handanovic op goal kan ik zo een serie A team beginnen.
Die nieuwe SBC leek wel nice te zien, totdat ik zag dat hij weer eens untradable was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joostmakaay schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 19:15:
[...]

Die nieuwe SBC leek wel nice te zien, totdat ik zag dat hij weer eens untradable was..
Had Hero card campos er uit en hummels , geen ene klote aan dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
joostmakaay schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 19:15:
[...]

Inderdaad, en in deze fase van het spel is het over had algemeen echt coins verknoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Heb even een vraagje, weet iemand toevallig wanneer de 1e update komt voor de playstation en Xbox? Aangezien die er vorige week al was voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Road to knock outs vanaf vrijdag.

Geen team 1+2 in packs dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Hebben jullie ook dat een aantal doelstellingen in verschillende talen beschreven staat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDN
  • Laatst online: 30-09-2024

DDN

DjoCalvic schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:39:
Hebben jullie ook dat een aantal doelstellingen in verschillende talen beschreven staat?
Ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
wErudite schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 18:11:

[Afbeelding]
Lekker team hoor. Ik heb zelf dit team (doordat ik in de eerste week baby Vieira kreeg uit de League SBC :9~)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RC90O5TYHSdp9T8uSBltwNXhOxw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mKBwDj6n42t4x4NlV6lq7aw2.png?f=fotoalbum_large

Speelt echt geweldig. 50k over + nog wat aardige wisselspelers. Wil uiteindelijk voor Varane gaan ipv Rudiger maar die doet het echt goed tot nu toe :)

In-game 4-2-3-1 met Benzema achter Lukaku. Ben zo ongelooflijk blij dat ik die Benzema SBC heb gedaan want die kaart is echt ongekend goed _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Timoo_FR op 13-10-2021 20:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjoCalvic
Timoo_FR schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:54:
[...]

Lekker team hoor. Ik heb zelf dit team (doordat ik in de eerste week baby Vieira kreeg uit de League SBC :9~)

[Afbeelding]

Speelt echt geweldig. 50k over + nog wat aardige wisselspelers. Wil uiteindelijk voor Varane gaan ipv Rudiger maar die doet het echt goed tot nu toe :)

In-game 4-2-3-1 met Benzema achter Lukaku. Ben zo ongelooflijk blij dat ik die Benzema SBC heb gedaan want die kaart is echt ongekend goed _/-\o_
Je hebt baby Vieira gepackt, verkocht, dit team gebouwd en 50k over?😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
DjoCalvic schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:59:
[...]

Zoveel vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
DjoCalvic schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 20:59:
[...]

Voor iets meer dan 1,6 verkocht. Daarnaast nog voor zo'n 200k aan spelers in m'n club die ik niet verkoop ivm TOTW etc. Haha vergeet er trouwens bij te vertellen dat van Dijk ook uit die SBC kwam wandelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Timoo_FR op 13-10-2021 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Zo, he he, eindelijk de kwalificatie gehaald, al kwam het op de allerlaatste pot aan, die ik moest winnen.

Dit is nu mijn team, en ik denk erover om Spinazzola te vervangen door Hernandez. Of heeft iemand nog andere suggesties? Budget niet groot, ongeveer 75k.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KK4mIhgapZQUunmM_2xf2srLItg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/McIqpXsucujGJ2sv734cArdT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Laatste do-or die pot niet gehaald. Die vent had mega slechte connectie en alles laggde enorm. Krijg 1finesses vanaf 35 meter tegen en twee keer gooit Courtois door de vetraging hem in zijn benen, ga er 3-0 af.

joe.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:30
Ik mag ook die 1500 punten weer opnieuw bij elkaar sprokkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:21:
Laatste do-or die pot niet gehaald. Die vent had mega slechte connectie en alles laggde enorm. Krijg 1finesses vanaf 35 meter tegen en twee keer gooit Courtois door de vetraging hem in zijn benen, ga er 3-0 af.

joe.
Vind vanavond toch al niet zo lekker spelen. Alles voelt net een stuk trager aan als de laatste weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:57
Woensdag is meestal de dag waarop de meeste spelers op Fifa zitten vanwege de TOTW's. Ik zou altijd op de maandag, dinsdag of donderdag je kwalificatie spelen. Dan zijn de servers minder druk heb ik het idee en is de delay ook veel minder. Bizar dat FIFA hun servers gewoon niet kan opschroeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
vond het op zich tot nu toe best lekker spelen, alleen kom je dan een team tegen waar je u tegen zegt.

lloris
hakimi, kimpembe, varane, telles
messi, kante, xavi, di natale
mbappe, neymar.

Dan wordt het toch wel lastig met je teampje van 40k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:25:
[...]

Vind vanavond toch al niet zo lekker spelen. Alles voelt net een stuk trager aan als de laatste weken.
Hier speelde het heerlijk, soms heb je van die avonden dat je team als de brandweer gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Voor 18k Roussilon, Mbabu, Sane gehaald. Hradecky nog gepackt. Nu nog Upamecano en dan is mijn squad prima geupgrade. Haaland speel ik wel bij elkaar aan rewards. Zie Upacemano en Haaland iig allebei aardig in prijs zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:51:
[...]

Hier speelde het heerlijk, soms heb je van die avonden dat je team als de brandweer gaat :)
Hier een keer omgekeerd , naar je kan niet alles hebben :P loopt al perfect vanaf de release dus zo’n avond kan er ook tussen zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Moody2204 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:17:
Zo, he he, eindelijk de kwalificatie gehaald, al kwam het op de allerlaatste pot aan, die ik moest winnen.

Dit is nu mijn team, en ik denk erover om Spinazzola te vervangen door Hernandez. Of heeft iemand nog andere suggesties? Budget niet groot, ongeveer 75k.

[Afbeelding]
Theo Hernandez natuurlijk direct ophalen. Lonkt perfect en is zoveel klasses beter dan Spinazola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:33
Was niet van plan om de WL te spelen. Maar ik kan het ook niet😅 in divisie 4 gaat het prima en kan ik bijna promoveren. Maar in de playoffs op 4 eins blijven steken waar ik de laatste 3 potjes verloor..
Bij de eerste keer ik een goedkope rode kaart . Even later haalt hij mij doorgebroken speler neer en krijgt geel ..... uiteindelijk verloren met penalty's.
De wedstrijd erna verloor ik door 2 afstandschoten van 40m. Waarbij ik heer een meester was. In de laatste pot werd ik gesloopt door een veel betere tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
Maakt het iets uit of je manager zeldzaam is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
DjoCalvic schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:53:
Maakt het iets uit of je manager zeldzaam is of niet?
alleen als je Quick sell doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
bvbal79 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 23:38:
[...]

alleen als je Quick sell doet...
Heb ik gedaan. En nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
wErudite schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 18:40:
Heb ondertussen wel een hoop Klostermann’s ingeslagen voor < 2700 coins. Als zijn companion een IF krijgt zie ik die wel een beetje stijgen :)
Boink, misser. 8)7

2k voor een Klostermann, die moet zo slecht toch nog niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Slecht niet, maar op den duur blijft niemand met 80-rateds spelen.

Denk je nog ff wat wins te sprokkelen voor t werk, maintenance :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Wat wil je nu precies weten. Ik geef je gvd het antwoord. Het enige verschil is dat als je quick sell doet je meer coins krijgt dan een non rare.

Voor de rest maakt het geen fluit uit...kun je zelfs een bronzen manager neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Moody2204 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:17:

[Afbeelding]
Hoe doet Felipe het bij jou? Ik heb m sinds het begin, en ben gewoon een beetje fan vanuit Fifa 20. Mijn team draait niet zo soepel lately en dus ook Felipe redelijk underwhelming. Ik ben niet zo weg van de Latium link opties, dus moet best moeite doen om hem in het team te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Gisteren maar eens een begin gemaakt aan de Play-Offs. Wilde niet helemaal gaan zoals ik wilde.

Nog 3 potten over en daar moet ik 2 van winnen.

Divisie 3 is wel bereikt, dus de puntjes bij elkaar spelen gaat redelijk snel nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:48
Augy schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:49:
[...]

Pace is en blijft onderdeel van het spel. bovengenoemde spelers rennen de verdedigers erin het echt ook uit en glitchen nog steeds overal doorheen (zoals in het echt, behalve Werner dan 🤣)

Geduld heb je nodig en het moment goed herkennen om in te stappen om het te verdedigen. Helpt bij mij ook enorm om de pass te onderscheppen dmv inzicht waar de bal waarschijnlijk heen gespeeld gaat worden.

Zelf spel ik nu 4-3-1-2, dat is voor mij het leukst omdat je echt aan het combineren bent en de driehoekjes en z-tjes maakt/opzoekt. Daar haal ik m'n plezier uit en gaat me ook redelijk goed af.. alleen blijf je er soms afgaan tegen snelle spelers met de hele trucendoos, doe je niks aan.
Heb je gelijk in hoor, ik moet zelf meer ervaring krijgen om ermee om te leren gaan.

De 4-3-1-2 variant ga ik uitproberen, ben zelf ook meer van het combineren/driehoekjes dan pacen.
Heb gisteravond Marcos Llorente gekocht, Casemiro mag banken.
Volgende stap? Sparen.. Wellicht proberen de Benzema-sbc te doen, al heb ik daar niet heel veel spelers voor op dit moment. Op de vleugels is zeker verbetering mogelijk, maar die zijn wel lastig te vinden in LaLiga. Dat is ook geen klaagzang, dit elftal na een kleine drie weken spelen is voor mij al insane. Dat is tegelijkertijd ook wel een beetje jammer; voorgaande jaren was het altijd lastiger om in de eerste weken te bouwen. Dat maakte het voor mijn gevoel wel uitdagender.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HUjR6hZzOENsyiz0SZkW_RW-9m0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/h3i2HTvYnsSD7udqfFyuvK4A.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Gurbuh schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 08:38:
[...]

Hoe doet Felipe het bij jou? Ik heb m sinds het begin, en ben gewoon een beetje fan vanuit Fifa 20. Mijn team draait niet zo soepel lately en dus ook Felipe redelijk underwhelming. Ik ben niet zo weg van de Latium link opties, dus moet best moeite doen om hem in het team te houden :P
Ik had eerst Chiesa daar staan, en dan vind ik Felipe wel beter. Maar ook hier vind ik het wisselend. Hij is oké, maar niet super. Zoiets zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
saert schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 22:07:
[...]

Theo Hernandez natuurlijk direct ophalen. Lonkt perfect en is zoveel klasses beter dan Spinazola.
Dit inderdaad gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Mr.Myst schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 09:22:
[...]

Heb je gelijk in hoor, ik moet zelf meer ervaring krijgen om ermee om te leren gaan.

De 4-3-1-2 variant ga ik uitproberen, ben zelf ook meer van het combineren/driehoekjes dan pacen.
Heb gisteravond Marcos Llorente gekocht, Casemiro mag banken.
Volgende stap? Sparen.. Wellicht proberen de Benzema-sbc te doen, al heb ik daar niet heel veel spelers voor op dit moment. Op de vleugels is zeker verbetering mogelijk, maar die zijn wel lastig te vinden in LaLiga. Dat is ook geen klaagzang, dit elftal na een kleine drie weken spelen is voor mij al insane. Dat is tegelijkertijd ook wel een beetje jammer; voorgaande jaren was het altijd lastiger om in de eerste weken te bouwen. Dat maakte het voor mijn gevoel wel uitdagender.

[Afbeelding]
Zou zelf Carvajal inruilen voor (IF) Jesus Navas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Rivals rewards: 1 tradeable small player pack, 2 untradeable small player packs of 1 jumbo gold pack untradeable. Die laatste maar gekozen. Rivals rewards hebben mij nooit wat gebracht in Fifa 20 en nu ook niet. Player contracts / heal injuries / player position en chem style kaartjes kan ik altijd wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Joosie200 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:09:
Rivals rewards: 1 tradeable small player pack, 2 untradeable small player packs of 1 jumbo gold pack untradeable. Die laatste maar gekozen. Rivals rewards hebben mij nooit wat gebracht in Fifa 20 en nu ook niet. Player contracts / heal injuries / player position en chem style kaartjes kan ik altijd wel gebruiken.
Volgens mij zijn de rewards per division anders.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 10-09 20:03
Mijn packluck (VVD, Walker en Mbappe) is nog niet voorbij, zonet kwam Joe Cole uit mijn rival rewards lopen! Jesus IF en Kimpembe gaan de verkoop in en Varane wordt erbij gehaald.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YWON6s0zLLAF8vaPnA0n8z8fnQA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RG6N70DnpfeOcSa9T48shERH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
xamirz schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:18:
[...]

Volgens mijn zijn de rewards per division anders.
Dat sowieso. Bedoel meer kies je tradeable, untradeable of coins. Heb wel vaker tradeable gekozen maar dan pack je weinig interessants. En op zich vind ik untradeable niet verkeerd. Kan ze in sbc gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
_Uploader_ schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:19:
Mijn packluck (VVD, Walker en Mbappe is nog niet voorbij, zonet kwam Joe Cole uit mijn rival rewards lopen! Jesus IF en Kimpembe gaan de verkoop in en Varane wordt erbij gehaald.[Afbeelding]
Doe mij maar Haaland maar (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Joosie200 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:20:
[...]

Dat sowieso. Bedoel meer kies je tradeable, untradeable of coins. Heb wel vaker tradeable gekozen maar dan pack je weinig interessants. En op zich vind ik untradeable niet verkeerd. Kan ze in sbc gooien.
Ja bizar hoe sommige zo lucky zijn en de anderen niet. Ik zelf heb een keer Mane getrokken maar dat was mijn WL reward. Voor de rest ook weinig boeiends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Die schoten van 40 meter zijn echt zo unsatisfying om tegen te krijgen.

Zelf expected goals van 5+ en niets vliegt erin. Tegenstander komt de hele wedstrijd niet in het spel voor. Twee keer Haaland met 40 finesse en verlies met 2-0. _)@#$*@#()$@

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Gister Gvardiol IF untradeable uit de Grealish SBC, fijn om erbij te hebben maar qua (dubbel)link materiaal is het een beetje matig. Klostermann is toch wel erg lowrated, die GK is een prutser.. Blijft over Nkunku :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

hmr schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:10:

Zelf expected goals van 5+ en niets vliegt erin. Tegenstander komt de hele wedstrijd niet in het spel voor. Twee keer Haaland met 40 finesse en verlies met 2-0. _)@#$*@#()$@
Gister een pot verloren door zo'n finesse van 35 met Dembele. Die was echt een halve minuut onderweg toen die via de kruising erin ging. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Joosie200 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:20:
[...]

in de meeste gevallen is optie 2 het meeste coins genererend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

bvbal79 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:50:
[...]

in de meeste gevallen is optie 2 het meeste coins genererend
Met maar 30(?) kaarten op de markt die 30K of meer kosten is een untradeble pack met een flinke zak coins helemaal niet verkeerd.

Edit: 30 gold kaarten, Hero, icons en OTW zijn er ook nog. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Ozz op 14-10-2021 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Slaat toch werkelijk nergens op dat de op een na hoogste speler van het spel maar €35k waard is. Dacht ik een keer pack luck te hebben, krijg je deze taferelen.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Laatst online: 10-09 20:25
hmr schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:10:

Dat is wel echt flink balen, laten we met zijn allen hopen dat de 1e update snel online komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Kidjuh schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:07:
Slaat toch werkelijk nergens op dat de op een na hoogste speler van het spel maar €35k waard is. Dacht ik een keer pack luck te hebben, krijg je deze taferelen.
dan had je niet de 1 na hoogste speler gepackt. Ja icons zijn ook spelers die je kunt packen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
tukkerterror90 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:10:
[...]

Dat is wel echt flink balen, laten we met zijn allen hopen dat de 1e update snel online komt.
Ik had gisteren ook een mooie maar niet heus...een gast die de hele tijd via de zijlijn ging dan vervolgens strafschopgebied in, bjina tegen de achterlijn...en vlak bij het doelgebied uithaalde, keeper (schmeichel in dit geval) deed z'n handen omhoog maar de bal ging gewoon tussen de keep en de paal langs in het dak van het doel.. het leek wel een soort bug, want echt precies 1 minuut later scoorde hij op exact dezelfde manier...

maar goed..potje wel weten te winnen...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 10:19:
Mijn packluck (VVD, Walker en Mbappe) is nog niet voorbij, zonet kwam Joe Cole uit mijn rival rewards lopen! Jesus IF en Kimpembe gaan de verkoop in en Varane wordt erbij gehaald.[Afbeelding]
Laat even weten hoe hij speelt :) twijfel tussen hem en salah.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-09 20:13
Update is er voor de PS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Lashrom schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:29:
Woensdag is meestal de dag waarop de meeste spelers op Fifa zitten vanwege de TOTW's. Ik zou altijd op de maandag, dinsdag of donderdag je kwalificatie spelen. Dan zijn de servers minder druk heb ik het idee en is de delay ook veel minder. Bizar dat FIFA hun servers gewoon niet kan opschroeven.
Dat kan wel, is meer een kwestie van willen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
O jee, kijken of we daarna ineens weer een heel ander voetbalspel spelen zoals bij eerdere Fifa-edities... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 21:28
Misschien is het mij in eerdere FIfa's niet opgevallen maar vind de optie om bij de PS4/5 de R3 knop in te drukken en dan te kunnen kiezen naar welke speler ik wil switchen wel erg handig. Vergeet het soms nog te doen, maar je kan daarmee veel nauwkeuriger switchen dus ik probeer het steeds vaker te doen.
Er komt namelijk boven andere spelers een icoontje te staan met welke beweging je moet maken om naar hun te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Pompi schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:42:
Misschien is het mij in eerdere FIfa's niet opgevallen maar vind de optie om bij de PS4/5 de R3 knop in te drukken en dan te kunnen kiezen naar welke speler ik wil switchen wel erg handig. Vergeet het soms nog te doen, maar je kan daarmee veel nauwkeuriger switchen dus ik probeer het steeds vaker te doen.
Er komt namelijk boven andere spelers een icoontje te staan met welke beweging je moet maken om naar hun te switchen.
Is nieuw :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 21:28
Is dan goede eerste stap, vind die van NBA2K veel beter en fijner maar daar worden ook minder knoppen gebruikt in de verdediging dus hopelijk kunnen ze het nog verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Voor 11k Upamecano en voor 19k Haaland opgepikt net. Nu nog alleen Neuer en mijn Bundesliga team is mooi op de rit. Met uitzicht op echte upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
3 blikken klok en een frikandelbroodje

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:36
xavento schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:40:
[...]

Daar kun je alleen Jamie Vardy mee halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
[...]

Nu heb ik dorst :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
[...]

Klok bier wel op kamertemperatuur he?! Anders hoef ik het niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:48:
[...]

Klok bier wel op kamertemperatuur he?! Anders hoef ik het niet!
:r :r :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
dutchgio schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:45:
[...]

Daar kun je alleen Jamie Vardy mee halen.
En Rooney als trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Pompi schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 14:42:
Bedoel je nu gewoon manual switchen met je rechterstick? Dat zit namelijk al heel lang in fifa.
Ik gebruik het elk jaar steeds een stukje meer, want je bent daar veel sneller mee in de meeste situaties.

Of bedoel je soms als je de bal hebt dat je dan al kan switchen en de cpu de speler met bal bestuurt en jij met een andere speler jezelf vrijloopt om aangespeeld te worden?
Noemen ze volgens mij playerlock. Vorig jaar zat dat er ook al in, de pro's maken er veel gebruik van, mij is het te ingewikkeld om al die handelingen te verrichten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Weet je dat zeker? Of ik begrijp hem niet goed, maar beide dingen qua switchen wat ik ken zitten al een tijdje in fifa :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Hey! Een echte man van cultuur drinkt zijn klok bier op kamertemperatuur! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Flink wat updates doorgevoerd m.b.t. de keepers zoals te lezen valt in de patch notes, iemand al iets gemerkt?
Pagina: 1 ... 17 ... 128 Laatste