Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 21:28
fifanoob schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:07:
[...]

Bedoel je nu gewoon manual switchen met je rechterstick? Dat zit namelijk al heel lang in fifa.
Ik gebruik het elk jaar steeds een stukje meer, want je bent daar veel sneller mee in de meeste situaties.

Of bedoel je soms als je de bal hebt dat je dan al kan switchen en de cpu de speler met bal bestuurt en jij met een andere speler jezelf vrijloopt om aangespeeld te worden?
Noemen ze volgens mij playerlock. Vorig jaar zat dat er ook al in, de pro's maken er veel gebruik van, mij is het te ingewikkeld om al die handelingen te verrichten :P
Nee nee dat is gewoon het pookje bewegen, dat kan nog steeds maar als je hem nu ook echt in drukt krijg je extra opties.
Je krijgt dan iets wat hier op lijkt
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DTlY-_uWAAEwG4L?format=jpg&name=large
Al is het dan alleen als je de bal niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
Pompi schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:34:
[...]

Nee nee dat is gewoon het pookje bewegen, dat kan nog steeds maar als je hem nu ook echt in drukt krijg je extra opties.
Je krijgt dan iets wat hier op lijkt
[Afbeelding]
Al is het dan alleen als je de bal niet hebt.
ja die optie zat er vorig jaar ook al in toch? Ze hebben alleen iets vriendelijker gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Timoo_FR schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:32:
Flink wat updates doorgevoerd m.b.t. de keepers zoals te lezen valt in de patch notes, iemand al iets gemerkt?
Keepers lijken iets zwakker, verder vonden ze het nodig om in wedstrijdoverzicht opeens het team andersom te tonen dus niet meer keeper bovenaan en spits onderaan maar andersom
Verder is het heeeel laggy op moment, je moet zelfs een seconden wachten na de wedstrijd voordat de opties om wedstrijd af te sluiten of herhalingen te bekijken in het beeld verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
fifanoob schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:35:
[...]

ja die optie zat er vorig jaar ook al in toch? Ze hebben alleen iets vriendelijker gemaakt
Ah dan had de andere tweaker het net verkeerd. Zoals ik al zei was het mij niet eerder opgevallen, want bewoog gewoon pookje of switchte met L1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
Pompi schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:36:
[...]

Keepers lijken iets zwakker, verder vonden ze het nodig om in wedstrijdoverzicht opeens het team andersom te tonen dus niet meer keeper bovenaan en spits onderaan maar andersom
Verder is het heeeel laggy op moment, je moet zelfs een seconden wachten na de wedstrijd voordat de opties om wedstrijd af te sluiten of herhalingen te bekijken in het beeld verschijnen.
Pff dat klinkt weer niet best. En die kickoff glitch dat beide teams 10 seconden gewoon stil staan, dat is zeker nog niet gefixt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Timoo_FR schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:38:
[...]

Pff dat klinkt weer niet best. En die kickoff glitch dat beide teams 10 seconden gewoon stil staan, dat is zeker nog niet gefixt...
Als je daarmee bedoeld dat je medespelers geen stap verzetten als je aftrapt, tenzij je bij wijze van spreken eerst de bal naar je CV's speelt. Dan ja, die is er nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Pompi schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:39:
[...]

Als je daarmee bedoeld dat je medespelers geen stap verzetten als je aftrapt, tenzij je bij wijze van spreken eerst de bal naar je CV's speelt. Dan ja, die is er nog.
Die bedoelde ik ja haha :D Slecht weer zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-10-2023
Zou graag horen welke algemene instellingen het beste (en eerlijkste) zijn met online potjes.
Speel nu alles op manual.
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Na de update merk ik dat als je iemand vrij voor de keeper zet, en je schiet fatsoenlijk in de hoek, dat ie er meestal in gaat. Dat is iig positief. Die keepers waren voor de update wel érg goed bij schoten binnen de 16...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-09 19:58
Robbio85 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:33:
Na de update merk ik dat als je iemand vrij voor de keeper zet, en je schiet fatsoenlijk in de hoek, dat ie er meestal in gaat. Dat is iig positief. Die keepers waren voor de update wel érg goed bij schoten binnen de 16...
Ik vond het juist wel wat hebben die goede keepers, scoren was echt een uitdaging! (Korte hoek was vaak raak)

Benieuwd hoe het nu is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Augy schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:50:
[...]

Ik vond het juist wel wat hebben die goede keepers, scoren was echt een uitdaging! (Korte hoek was vaak raak)

Benieuwd hoe het nu is
Ik ben er wel klaar mee nu, letterlijk elke bal gaat erin. Kan mijn hero Dudek wel weer verkopen.. Wat een spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:33
Had net het afmaken een beetje onder de knie😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:25
Keepers waren prima, ze hadden alleen die finesse van buiten de zestien moeten nerfen. Dat is wel goed gedaan. Ze kunnen nog steeds maar niet zo belachelijk OP meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Uit een goud upgrade pakket rashford , weer een lekkere super sub er bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Had weer helemaal niks uit de MM helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:33
Moet eerlijk zeggen. Fifa speelt heerlijk op dit moment .het scoren is wel 10x makkelijker en long shots werken nog steeds maar zijn lang niet zo OP als dat ze waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Augy schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:26:
Had weer helemaal niks uit de MM helaas
Ik ook niet maar ze waren ook wel heel erg makkelijk dit keer... Dan weet je al bijna wat de rewards zijn... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09 19:01
Wil voor het eerst play offs spelen. Zie dan dat ik ‘6 resterende champions deelnames’ heb. Daar kan ik ook gewoon direct een wedstrijd starten.

Weet iemand wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Onspeelbaar veel delay nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Beavbusi schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:29:
Keepers waren prima, ze hadden alleen die finesse van buiten de zestien moeten nerfen. Dat is wel goed gedaan. Ze kunnen nog steeds maar niet zo belachelijk OP meer
Dit inderdaad.

Keepers waren imo ook meer dan prima, nu vliegt bijna elke bal er in voor mijn gevoel.

Elk jaar weer hetzelfde gezeik met FIFA als het op patches uit komt. Zal mij benieuwen hoelang het nog duurt voordat de game helemaal vernaggeld wordt en we weer dezelfde klote gameplay voorgeschoteld krijgen. Same shit different year.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:23
Partypooper schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 21:02:
[...]

Dit inderdaad.

Keepers waren imo ook meer dan prima, nu vliegt bijna elke bal er in voor mijn gevoel.

Elk jaar weer hetzelfde gezeik met FIFA als het op patches uit komt. Zal mij benieuwen hoelang het nog duurt voordat de game helemaal vernaggeld wordt en we weer dezelfde klote gameplay voorgeschoteld krijgen. Same shit different year.
Net 2 potjes gespeeld na de patch, maar ik ben er niet vrolijk van geworden. Voor de patch vond ik het veel leuker, nu vliegt er weer veel te veel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Ik vind het nu echt veel beter, verloor ook veel omdat het afmaken in de 16 zo moeizaam ging, gelijk gepromoveerd nu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:01
Wat een waardeloze patch dit. Scoren is veel en veel te makkelijk geworden. :N

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
Maurice079 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 21:20:
Wat een waardeloze patch dit. Scoren is veel en veel te makkelijk geworden. :N
Inderdaad. Lees op Futbin de nieuwste reacties onder keepers maar eens, Donnarumma pakt schijnbaar vrij weinig meer. Dus alles zal wel weer gaan dalen in prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7BPGsJp5SIS393YNQp1_dOTcxAk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2P0CYMo07EmrxTajgtDIMxMW.jpg?f=fotoalbum_large
220k te besteden. Zouden jullie hiervan eerder door sparen tot Varane? Of Marquinhos en Donnaruma aanschaffen? Of natuurlijk helemaal wat anders?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
M'n Szcsezny pakt vrijwel niks.. Vervolgens Handanovic maar op z'n plek gezet en ik merk weinig verschil met voor de update meer.. zeg het maar..

Word alleen schijtziek van de PL teams en dan 9 van de 10 keer Lukaku, Werner, Allan, Gomez, Rudiger, Walker als basis met wat andere spelers er omheen. Man man man, wat zijn we lekker origineel bezig. Maar goed. Het zal een fase zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door Rhain op 14-10-2021 22:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
saert schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 22:00:
[Afbeelding]
220k te besteden. Zouden jullie hiervan eerder door sparen tot Varane? Of Marquinhos en Donnaruma aanschaffen? Of natuurlijk helemaal wat anders?
Ik heb zelf van Dijk en Rudiger (ook aan het sparen voor Varane) en dat werkt voor nu prima, Varane moet wel heel goed zijn voor zijn waarde haha. Ik lees nu op Futbin dat mensen na de patch Lafont gaan gebruiken ipv Donnarumma omdat die net zo veel of weinig pakt als een keeper van 1k… Lastig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Rhain schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 22:09:
M'n Szcsezny pakt vrijwel niks.. Vervolgens Handanovic maar op z'n plek gezet en ik merk weinig verschil met voor de update meer.. zeg het maar..
Ja het is echt naar de klote nu…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-09 19:46
Rhain schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 22:09:

Word alleen schijtziek van de PL teams en dan 9 van de 10 keer Lukaku, Werner, Allan, Gomez, Rudiger, Walker als basis met wat andere spelers er omheen. Man man man, wat zijn we lekker origineel bezig. Maar goed. Het zal een fase zijn.
In het echt ook niet, dus best realistisch. /s

Ik heb zelf erg het gevoel dat passing nog lastiger geworden is, sommige passes gaan echt compleet de andere kant op dan waar ik naar toe had gericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Courtois doet het nog steeds prima.. merk wel dat ik meer tegengoals krijg en nu vaker gelijk spel ipv win. Aan de andere kant werkt dat natuurlijk 2 kanten op..

We hebben het er maar weer mee te doen 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoo_FR
Augy schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 22:37:
Courtois doet het nog steeds prima.. merk wel dat ik meer tegengoals krijg en nu vaker gelijk spel ipv win. Aan de andere kant werkt dat natuurlijk 2 kanten op..

We hebben het er maar weer mee te doen 🤣
Zo is het ook haha, zullen weer veel 3-3 4-4 5-5 potjes worden maarja 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Geluk zit in een klein kaartje...

Ging erg slecht in de kwalificatie, had nog vier wedstrijden over die ik moest winnen om het te halen.
Trok uit de MM Hakimi en had eindelijk genoeg munten voor een bescheiden BPL teampje, met sweaty spelers als Sissoko, ASM, Martial en Traore :> Bye Bye Serie A :w
Verder opstelling omgebouwd naar 442-1 en opeens zag ik het licht en had ik 24 punten oOo
Dikke overwinningen ook met 8 of 9 doelpunten :9

Was anders de eerste WL in jaren geweest waarbij ik niet mee had mogen doen.
Nu ook maar eens proberen om in div. 3 te komen, want hang al een week vast op dezelfde plek in div. 4.

Overigens had ik ook Fernandes gehaald, maar die staat nu cdm en rendeert niet echt, alles gaat via de flanken. Toch maar inleveren voor een Allan of zo? Kante is nog ver boven budget...

[ Voor 3% gewijzigd door peeweeherman op 14-10-2021 22:56 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
038Zwolle schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 18:24:
Had net het afmaken een beetje onder de knie😅
Dan gaat het je nu nog makkelijker af waarschijnlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3GU-92AkriUhLvhn9TLCV_yASeI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AxrgYPKZdVlEYNzcdQua0se3.png?f=fotoalbum_large

Ik heb nu dit team, maar ben niet helemaal tevreden met de linker middenvelder “Tchouameni” . Heeft iemand tips voor die positie? Heb ongeveer 200.000 te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
Met welke divisie zijn de play offs te vergelijken? Ik zit nu in divisie 4 maar ga af als een gieter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Harry Nak schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 02:33:
Met welke divisie zijn de play offs te vergelijken? Ik zit nu in divisie 4 maar ga af als een gieter.
Niet te vergelijken met een divisie. Ik zit ook in div. 4 momenteel, maar heb het weer wel gehaald. De kwalificatietegenstanders zijn volledig random. Dus als je pech hebt krijg je erg sterke tegenstanders en red je het daardoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Maar als je 5 van de 9 wilt winnen, moet je toch wel redelijk kunnen ballen. Ergens rond div.4 lijkt me wel ongeveer het niveau, ik haal het net kantje boord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Wat zijn jullie ervaringen over het niveau van de WL? De playoffs gingen mij namelijk opvallend makkelijk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Ligt het aan mij of is switchen met het pookje nog lastiger geworden, als je niet die R3 indruk-methode gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Nog even tussendoor wat traden vandaag, en dan mooi voor start van mn eerste WL nog Kanté binnenhalen. Twijfel wel erg wie ik als cvm er naast ga zetten en met welke instructies te spelen. Lees ook weer meer mensen die een cvm tussen de verdedigers laten zakken, volgens mij was dat de vorige editie minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
In plaats van de keeper lijkt het wel of de palen nu alles tegenhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-08 09:47

Ozz

Mooie packluck gister.

Uit m'n previewpack kwam Bruno Fernandes lopen. Daarna de 100K pack geopend van 50 Rivals overwinningen. Daar zat Sterling untradeble in, die had ik van de week ook al uit een normaal gouden pakketje untradeble gehad. :D

Sterling maar ingeleverd om OTW Wijnaldum te voltooien. En daar zat dan weer Lukaku in. Drie prima walkouts gisteren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:51
Eerste 2 potjes WL gewonnen, vind het wel prima spelen eigenlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ivarov
  • Laatst online: 20-10-2022
Net als vorige week kwam het aan op de laatste kwalificatiewedstrijd om de WL te halen en uiteindelijk is het - met de nodige mazzel in die wedstrijd - wederom gelukt.

Dus op naar WL nummer twee met mijn Serie A team. Al sinds de release speel ik in een lekker aanvallende 3-4-2-1 formatie. Ik zie daar weinig andere tegenstanders mee spelen, maar kan het echt aanraden. Team:

ST: Martinez
LF: Insigne
RF: Dybala

CM: Kessie
CM: Barella

LM: Mkhitaryan
RM: TOTW Felipe Anderson

CB: Skriniar
CB: Chiellini
CB: Koulibaly

GK: Handanovic

Ik start in een 3-5-2 opstelling om iedereen op full chem te krijgen en switch na de aftrap naar de 3-4-2-1.
Voordeel van deze formatie is dat je vrijwel altijd de crossbal naar de flank kunt spelen om ruimte te creëren. Zeker als je tegenstander een narrow formatie gebruikt schept dat heel veel mogelijkheden. Ik heb de LF en RF op false nine staan dus zij zakken veel in voor de combinatie. De ene keer kies je voor de één-twee tussen middenvelder en aanvaller, de andere keer voor een individuele actie met een van de twee of je gaat via een van de CM's door naar de spits. Door de vele opties breng je tegenstanders ook aan het twijfelen. Ondertussen Divisie 3 bereikt met dit elftal.

Defensief vind ik dit - ondanks dat het kwetsbaar oogt - fijner dan een viermansverdediging. Heb daar wel kort mee geëxperimenteerd, maar er lijkt altijd te veel ruimte tussen de twee CV's te zijn of zo. Het enige waar je mee op moet passen in deze formatie is het uitstappen met je CV. Als je dat doet, moet je 'm hebben, want anders gaat het heel gevaarlijk worden.
Zit er nog aan te denken om POTM Koulibaly te doen. Hij is alleen wel aan de prijs en met hem ben je toch behoorlijk gebonden aan de Serie A en misschien wil ik gedurende het jaar ook weleens wat anders. Zijn gouden kaartje is in ieder geval al top, echt een beest. Geldt ook voor Kessie trouwens. Aanvallend maken Dybale en Insigne het verschil. Fijne dribbelaars met een sterk afstandsschot.

Vorige week uiteindelijk 1 win te weinig voor Rank II. Hopelijk deze week weer minimaal Rank III voor dat TOTW-pack. Daar zitten een paar interessante Serie A spelers in.

[ Voor 3% gewijzigd door Ivarov op 15-10-2021 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Paar keer gelezen/gehoord dat die POTM niet echt een voelbare upgrade is tov de gold card van Koulibaly. Ik zou de optie voor jezelf idd open houden om te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-09 20:13
Wat is CR7 dit jaar sloom, het enige wapen is zijn schot nog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joostmakaay
triple20 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:14:
Wat is CR7 dit jaar sloom, het enige wapen is zijn schot nog
Net zoals in het echt dus :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Ik zie hier wat berichten waarin gevraagd wordt hoe het niveau van de Weekend League dit jaar moet worden ingeschat. Ik heb vorig weekend gespeeld en me ook dit weekend (na een slechte start in de play-offs) geplaatst.

Vorig weekend leek toch echt wel duidelijk dat het niveau van de WL omhoog is gegaan. Elke pot was zeer spannend, ben eigenlijk geen enkele hele slechte tegenstander tegengekomen. Tegelijkertijd was het niet zo dat elke wedstrijd vooraf al een kansloze missie was, zeker als je op voorsprong weet te komen dit jaar ben je enorm in het voordeel. Je merkt dan al snel dat mensen gehaast gaan spelen en er ruimtes ontstaan.

Uiteindelijk eindigde ik 12-5 (dus Rank 2), mede door 2 helden die me de winst gaven. Wat dat betreft: Speel je laatste potjes dus vooral op zondag, dit kan gewoon gebeuren. Het was voor mij een geweldig resultaat, want ben zelf een Div 3 speler en daar ben ik wel op m’n plek, zo merk ik in Rivals.

Verdere tips zouden zijn: Leer wennen aan je team. Verkoop niet direct als het even niet loopt. Leer de sterke en zwakke punten van je spelers kennen. Insigne bij mij als voorbeeld: Op de eerste meters geweldig snel en een ongelofelijk goed geplaatst schot, maar op lange afstanden niet de snelste. Ik gebruik hem daar dus vooral niet voor, dat kan Lozano beter. Als je langer met eenzelfde team speelt ga je dit soort dingen opmerken en je spel daarop aanpassen.

Weekend League vereist daarnaast wat zakelijker spel. Speel de bal bij het opbouwen af en toe terug in plaats van gehaast naar voren. Veel spelers staan compact en door af en toe geduldiger te zijn ontstaat er vanzelf ruimte voor een loopactie of trucje.

Nu kom ik met heel veel informatie, maar ik heb ook jullie hulp nodig. Voor dit weekend ga ik misschien met een nieuw team spelen en mijn coins eindelijk besteden. Mijn budget is rond de 1 miljoen coins. Zijn er spelers (of competities) waarvan jullie zeggen: Absolute aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:38
Ivarov schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:23:
Net als vorige week kwam het aan op de laatste kwalificatiewedstrijd om de WL te halen en uiteindelijk is het - met de nodige mazzel in die wedstrijd - wederom gelukt.

Dus op naar WL nummer twee met mijn Serie A team. Al sinds de release speel ik in een lekker aanvallende 3-4-2-1 formatie. Ik zie daar weinig andere tegenstanders mee spelen, maar kan het echt aanraden. Team:

ST: Martinez
LF: Insigne
RF: Dybala

CM: Kessie
CM: Barella

LM: Mkhitaryan
RM: TOTW Felipe Anderson

CB: Skriniar
CB: Chiellini
CB: Koulibaly

GK: Handanovic

Ik start in een 3-5-2 opstelling om iedereen op full chem te krijgen en switch na de aftrap naar de 3-4-2-1.
Voordeel van deze formatie is dat je vrijwel altijd de crossbal naar de flank kunt spelen om ruimte te creëren. Zeker als je tegenstander een narrow formatie gebruikt schept dat heel veel mogelijkheden. Ik heb de LF en RF op false nine staan dus zij zakken veel in voor de combinatie. De ene keer kies je voor de één-twee tussen middenvelder en aanvaller, de andere keer voor een individuele actie met een van de twee of je gaat via een van de CM's door naar de spits. Door de vele opties breng je tegenstanders ook aan het twijfelen. Ondertussen Divisie 3 bereikt met dit elftal.

Defensief vind ik dit - ondanks dat het kwetsbaar oogt - fijner dan een viermansverdediging. Heb daar wel kort mee geëxperimenteerd, maar er lijkt altijd te veel ruimte tussen de twee CV's te zijn of zo. Het enige waar je mee op moet passen in deze formatie is het uitstappen met je CV. Als je dat doet, moet je 'm hebben, want anders gaat het heel gevaarlijk worden.
Zit er nog aan te denken om POTM Koulibaly te doen. Hij is alleen wel aan de prijs en met hem ben je toch behoorlijk gebonden aan de Serie A en misschien wil ik gedurende het jaar ook weleens wat anders. Zijn gouden kaartje is in ieder geval al top, echt een beest. Geldt ook voor Kessie trouwens. Aanvallend maken Dybale en Insigne het verschil. Fijne dribbelaars met een sterk afstandsschot.

Vorige week uiteindelijk 1 win te weinig voor Rank II. Hopelijk deze week weer minimaal Rank III voor dat TOTW-pack. Daar zitten een paar interessante Serie A spelers in.
Ik ben een groot fan van 352, verdedigend staat het als een huis en aanvallend heb je altijd ruimte/gaten door de LM/RM.

Speel zelf vaak met backs op de LM/RM overigens, vooral in de Premier League heb je hier uitstekende opties (Robbo, TAA). Serie-a is volgens mij de enige league waar je dit zonder formation change kan doen door de LM/RM van atalanta te gebruiken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-09 18:26
Hoe kom je nu al aan 1mil coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Handelen, beetje geluk in pakketten (Rashford en Mane) en veel spelen, coins krijg je nu ook snel door simpelweg te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Geluk hebben met packs, ik heb 3 jaar geen FIFA gespeeld maar heb op dit moment zo’n 2,2 miljoen coins haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
peeweeherman schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:41:
Maar als je 5 van de 9 wilt winnen, moet je toch wel redelijk kunnen ballen. Ergens rond div.4 lijkt me wel ongeveer het niveau, ik haal het net kantje boord
Div6 en gisteren in mijn eerste quali geplaatst met 5-4. Zal ook wel wat geluk tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
het is totale random in de WL. Zowel in de quali als in de finales. Er is bij mij weten geen matchmaking.
De eerste wl eindig ik met 12 win van de 20. De 2e qualli heb ik maar 1 pot gewonnen.. De herkansing voor qualli heb ik weer met 9 win easy doorlopen.. Totale random dus als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
fifanoob schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:46:
het is totale random in de WL. Zowel in de quali als in de finales. Er is bij mij weten geen matchmaking.
De eerste wl eindig ik met 12 win van de 20. De 2e qualli heb ik maar 1 pot gewonnen.. De herkansing voor qualli heb ik weer met 9 win easy doorlopen.. Totale random dus als je het mij vraagt.
Dat vind ik wel een beetje vervelend, je wilt toch een bepaalde consistentie.
Nu hoop je gewoon dat je geluk hebt bij de qualificatie, tenminste ik als G2/G3 speler heb dat toch wel wat nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
cubert20 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:37:
[...]

Dat vind ik wel een beetje vervelend, je wilt toch een bepaalde consistentie.
Nu hoop je gewoon dat je geluk hebt bij de qualificatie, tenminste ik als G2/G3 speler heb dat toch wel wat nodig.
Jup, ik zelf vind het ook jammer. Het competitieve is er nu een beetje uit. Je kan je resultaten niet meer echt met elkaar vergelijken. Ook is het verschil tussen psn en xbox dit jaar echt groot geworden. Op de psn is het echt een stuk moeilijker dan op de xbox.

Het systeem van de vorige wl vond ik echt perfect. Snap ook niet dat ze daar aan hebben lopen kloten. Had het zo gelaten, maar ja ea..
Zal wel weer 1 of andere marketing redenen achter zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik zit me echt te verbijten in de WL over die laatste update. Het is weer precies Fifa21, behalve misschien wat minder het snelheidsaspect.

In de 16 pakt mijn keeper nu helemaal niks meer. Van alles voor de patch naar helemaal niks na de patch.

Knap van EA om hun eigen spel weer te verkloten.

Ik maak de WL niet eens af. Na 5 potjes zonder keeper en complete randomness was dit mijn eerste WL en mijn laatste deze editie.

[ Voor 17% gewijzigd door Moody2204 op 15-10-2021 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-09 18:26
@Timoo_FR dit jaar nog niks deftig gekregen en speel vaak fifa dus daar verdien ik wel coins mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
fifanoob schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:48:
[...]
Op de psn is het echt een stuk moeilijker dan op de xbox.
Zijn er verhoudingsgewijs dan meer PS achterban tov xbox? Ik speelde fifa 20 nog op de xbox one x, fifa 22 op de PS5. Maar ik merk weinig verschil in Rivals in elk geval. Blijft een try hard modus en wat ik nu vooral merk is een pinball gevoel. Ballen die van mijn CDM en Cb's voet als bumper terug in de voeten van de CAM / ST van de tegenpartij komen en ze kunnen meteen door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Joosie200 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 16:08:
[...]

Zijn er verhoudingsgewijs dan meer PS achterban tov xbox? Ik speelde fifa 20 nog op de xbox one x, fifa 22 op de PS5. Maar ik merk weinig verschil in Rivals in elk geval. Blijft een try hard modus en wat ik nu vooral merk is een pinball gevoel. Ballen die van mijn CDM en Cb's voet als bumper terug in de voeten van de CAM / ST van de tegenpartij komen en ze kunnen meteen door.
heeft voornamelijk er mee te maken dat alle toernooien dit jaar op de ps5 worden gespeeld. Dus alle esporters enzo zijn overgestapt naar de ps5 en iedereen die maar wat graag toernooitjes speelt of online ambities heeft in fifa zal gok ik overstappen.
Voorheen was het niveau geloof ik redelijk gelijkwaardig, wellicht was de xbox iets zwaarder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Wauw er is weer eens een no loss glitch, man man man EA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
ja en wat voor 1.. heel simpel..

Voor diegene hoe dat werkt? Nou heel simpel je drukt op je knop dat je terug gaat naar het hoofdmenu van je console. Psn button / xbox button. Je blijft in het hoofdmenu en EA kickt je vanzelf uit de game maar registreert dus geen lose.
Is het handig dat ik die hier plaats? Geen idee, maar met een beetje google is het overal te vinden, dus dan maar net zo goed hier delen.

Het is overigens een glitch geen cheat. Dus voordat modjes hier weer gaan piepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
Maar registreert die wel een win als je tegenstander het doet wanneer je voor staat ? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Dani05 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:06:
Maar registreert die wel een win als je tegenstander het doet wanneer je voor staat ? 😅
ja dat wel. als winnende speler heb je er geen last van. Maar het wordt gewoon snel saai. Tegenstanders spelen alles of niks, scoor je meteen dan quiten ze meteen. De kans op een leuke pot 90 min voetballen wordt zo steeds kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
fifanoob schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:13:
[...]

ja dat wel. als winnende speler heb je er geen last van. Maar het wordt gewoon snel saai. Tegenstanders spelen alles of niks, scoor je meteen dan quiten ze meteen. De kans op een leuke pot 90 min voetballen wordt zo steeds kleiner.
Werkt het ook in play offs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Harry Nak schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:24:
[...]

Werkt het ook in play offs?
Geen idee, heb er zelf geen ervaring mee, maar het komt voorbij in verschillende discord channels en op twitter. Zijn al e-sporters exposed. Die twitteren dan heel stoer 20-0. Vervolgens post er iemand anders een wedstrijd waarin hij van die gozer won, maar daar is die gast dus in gequit.
Trieste bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Door dit soort goals krijg je haast de neiging om je controller vliegles te gaan geven hé, zo verschrikkelijk onrealistisch

https://gfycat.com/selfassuredmealygourami

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
joostmakaay schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:40:
Door dit soort goals krijg je haast de neiging om je controller vliegles te gaan geven hé, zo verschrikkelijk onrealistisch

https://gfycat.com/selfassuredmealygourami
FIFA in a nutshell helaas haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
gaat nu wel rond op twitter dat ea consoles aan het bannen zijn als je die glitch gebruikt. Geen idee of het echt is maar zou het wel dope vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

peeweeherman schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 22:53:

Ging erg slecht in de kwalificatie, had nog vier wedstrijden over die ik moest winnen om het te halen.
Trok uit de MM Hakimi en had eindelijk genoeg munten voor een bescheiden BPL teampje, met sweaty spelers als Sissoko, ASM, Martial en Traore :> Bye Bye Serie A :w
Verder opstelling omgebouwd naar 442-1 en opeens zag ik het licht en had ik 24 punten oOo
Dikke overwinningen ook met 8 of 9 doelpunten :9

Was anders de eerste WL in jaren geweest waarbij ik niet mee had mogen doen.
Nu ook maar eens proberen om in div. 3 te komen, want hang al een week vast op dezelfde plek in div. 4.
Gekkenhuis, zojuist al weer 3 op een rij gewonnen in rivals, ben na een week ploeteren in div. 4 zo ineens gepromoveerd naar div. 3 met een BPL 83 teampje, echt OP. _/-\o_
442-2 ligt me ook wel erg goed, door de cdm lopen de buitenspelers nog wel voor je, ideaal voor een dieptepass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
De serie A word mooi verwend! Tonali, Vidal, De Ligt

En daarbij nog IF barella, koulibaly.

Helemaal niet gek :) zit serieus te overwegen over te gaan haha

Maar zoals ik mezelf heb beloofd dit jaar ga ik niet m'n hele team meer verkopen maar alleen upgraden 🤣

[ Voor 25% gewijzigd door Augy op 15-10-2021 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
Pff die 45k packs zijn te verleidelijk… 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
Vraag het nog maar eens:>)
Ik zit nu al in de wanhoop modus. Daarom probeer ik succes te krijgen door te klooien met instellingen:>?
Heb nu alles op manuel gezet met de gedachte zelf invloed te hebben op mijn team i.p.v. deA1.
Helaas Pindakaas.
Graag tips voor beste instellingen.

Dank!

[ Voor 5% gewijzigd door Dropkogel op 15-10-2021 20:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harry Nak
Dropkogel schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:50:
Vraag het nog maar eens:>)
Ik zit nu al in de wanhoop modus. Daarom probeer ik succes te krijgen door te klooien met instellingen:>?
Heb nu alles op manuel gezet met de gedachte zelf invloed te hebben op mijn team i.p.v. deA1.
Helaas Pindakaas.
Graag tips voor beste instellingen.

Dank!
Volgens mij gaan online alle controller instellingen op modus ‘COMPETITIE'. Dus dat heeft geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
Ok. Harry, dank je.
En nu koffie :>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:51
Rang3 gehaald, heb nog 4 potten over, maar niet de illusie dat het nog rang2 gaat worden :+
Zeer tevreden met het resultaat en met hoe mijn team functioneert.

[ Voor 11% gewijzigd door Nachtapotheker op 15-10-2021 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Net champions league kaart van Tonali getrokken. Amazing stats, maar helaas denk dat Ac Milan niet verder komt dan de groepsfase :(

Sell or keep? Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wou salah en van dijk, maar het is salah en Varane geworden pakte kdb verhandelbaar :>

1500 punten ook haast binnen , zondag eens proberen te kwalificeren voor volgende wl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Traeces schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:46:
Wou salah en van dijk, maar het is salah en Varane geworden pakte kdb verhandelbaar :>

1500 punten ook haast binnen , zondag eens proberen te kwalificeren voor volgende wl :)
Houd er wel rekening mee dat de WL ook zondag afloopt, Dus eigenlijk moet je al je 20 potjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jGVwU7OwvzaQ4GTVv_JYAYHbzPw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2CpOFSfYjRLqaj5wTRRA6am4.jpg?f=fotoalbum_large

Wat zouden jullie met zon kaartje doen als je een Premier League team hebt dus hem niet ga gebruiken? Verkopen of hopen dat Real het goed doet in de Champions League?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Kieft91 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:48:
[Afbeelding]

Wat zouden jullie met zon kaartje doen als je een Premier League team hebt dus hem niet ga gebruiken? Verkopen of hopen dat Real het goed doet in de Champions League?
R Madrid gaat ver komen. Dat gaat zeker impact hebben op zijn price. Als je wil investen zou ik zeker wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
xamirz schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:47:
[...]

Houd er wel rekening mee dat de WL ook zondag afloopt, Dus eigenlijk moet je al je 20 potjes spelen.
Daarom staat er ook volgende wl……

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
xamirz schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:57:
[...]

R Madrid gaat ver komen. Dat gaat zeker impact hebben op zijn price. Als je wil investen zou ik zeker wachten.
En al gaat het ver komen?

Dan heb je het idee van deze promo niet begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CUg01zyj4NkXeeqLoor5_4X8xio=/x800/filters:strip_exif()/f/image/035Dvo6TNBtQnSKAhsQ00oAu.png?f=fotoalbum_large

Momenteel me team :) eerste upgrade word denk ASM vervangen voor Mane. Daarna gaat de grote grind beginnen naar CR7.

Ederson verkocht voor Dudek, keeper geweest van Feyenoord en Liverpool me favo clubs dus hij moet er gewoon in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 20:21
fifanoob schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:00:
ja en wat voor 1.. heel simpel..

Voor diegene hoe dat werkt? Nou heel simpel je drukt op je knop dat je terug gaat naar het hoofdmenu van je console. Psn button / xbox button. Je blijft in het hoofdmenu en EA kickt je vanzelf uit de game maar registreert dus geen lose.
Is het handig dat ik die hier plaats? Geen idee, maar met een beetje google is het overal te vinden, dus dan maar net zo goed hier delen.

Het is overigens een glitch geen cheat. Dus voordat modjes hier weer gaan piepen
Is al gepatched

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
gelukkig wel, las ook wat dat ea bans uit heeft gedeeld, zou leuk zijn. Echter was deze glitch er vorige week ook al, gelukkig toen nog niet zo bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
[Afbeelding]

Als je hem niet gebruikt dan verkopen nu er nog hype is op die kaarten. Duurt nog veel te lang voordat ziin waarde weer gaat stijgen. Ws zijn 300.000 cointla dan relatief minder waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
AequitasII schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:33:
[...]

Als je hem niet gebruikt dan verkopen nu er nog hype is op die kaarten. Duurt nog veel te lang voordat ziin waarde weer gaat stijgen. Ws zijn 300.000 cointla dan relatief minder waard.
ik zou hem houden. De kans dat Real 3x wint is wel redelijk. En ze gaan ook wel door, dus die krijgt zijn upgrade wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vandaag Neuer gehaald, kan Hradecky als reserve voor mijn bundes squad. Kreeg verder nog Ibra, De Ligt, Goosens en Hateboer uit packs. Dus meteen maar een Serie A squad samengesteld met Handanovic op doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
fifanoob schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:38:
[...]

ik zou hem houden. De kans dat Real 3x wint is wel redelijk. En ze gaan ook wel door, dus die krijgt zijn upgrade wel.
maar alles daalt na verloop van tijd, dus over 2 maanden is hij als hij 87 is waarschijnlijk nog steeds max 300k.
en is de tussentijd kun je niks met die munten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:05
Al iets bekend over een patch over de schoten van 80 meter die er standaard invliegen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
[Afbeelding]

Gewoon verkopen als dat kan en je hem toch al niet gaat gebruiken.

De hype is nu en zal minder worden als Real verliest, niet doorgaat of er andere kaarten uit komen.
Los van de echte toppers lopen dergelijke kaarten vaak al snel achter op de rest van de powercurve.

Je zou nog wel kunnen wachten tot de komende CL speelronde.
Inter speelt dan thuis tegen Sherrif en Real uit tegen Shaktar.
Als Inter en Real gewoon winnen staat Real er dan een stuk beter voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
5-3 gestart in WL, prima! Afstandschoten lijkt inderdaad wel een stuk moeilijker, maar zie ook veel minder hoge steekballen, zelf ook meer moeite mee. Hoe zit het eigenlijk met matchmaking in wl? Kom je wel steeds je eigen rang tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Traeces schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 22:15:
[Afbeelding]

Momenteel me team :) eerste upgrade word denk ASM vervangen voor Mane. Daarna gaat de grote grind beginnen naar CR7.

Ederson verkocht voor Dudek, keeper geweest van Feyenoord en Liverpool me favo clubs dus hij moet er gewoon in :)
Mooi team heb je man ik wil Varane en Kante ook maar dan ben je 800 k lichter helaas geen budget voor :-(
Dit is mijn team momenteel ga nu Romero uitproberen schijnt goed aan te voelen dus ben benieuwd.
In fut champions nu 1 gewonnen van de 5 is behoorlijk pittig maar dat had ik wel verwacht op de ps5

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EL2rMC0HGrDtpdlUrTBvf8lNLMo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dOwxoPXcLQgscmH6NphAxvdH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Markvd1984 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:58:
Al iets bekend over een patch over de schoten van 80 meter die er standaard invliegen ?
Is gisteren een melding van geweest in game dat ze iets hebben aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Speel niet veel, maar team weer beetje aangepast. De Bruyne (topspeler) verkocht en Kimmich daarvoor in de plaats. In een 4231 zoek ik toch een wat meer verdedigender middenvelder.

Nu sparen voor nieuwe keeper (neuer) hoewel Casteels echt goed is. Benieuwd hoe hij op 7 chem is.

Ook de Ligt is nieuw evenals Coman.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z9yshtFgdb9-biBjsM5OMhEhdF4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xePFnLnuNcJfkwwakj76C6OX.jpg?f=fotoalbum_large

Edit : trainer had verkeerde competitie kaartje, nu Casteels op 8

[ Voor 4% gewijzigd door Valandil op 16-10-2021 10:32 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
cubert20 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 23:43:
[...]

maar alles daalt na verloop van tijd, dus over 2 maanden is hij als hij 87 is waarschijnlijk nog steeds max 300k.
en is de tussentijd kun je niks met die munten.
Ja de gouden kaartjes wel. Maar dit kan nog wel eens een meta kaartje worden en op den duur wordt hij niet meer gepackt dus wordt hij schaarser en hij dikke kans dat hij nog beter wordt.
En bovendien zie ik het net als bij een aanschaf van een auto, ik wil er plezier van hebben dat het mij wat geld kost omdat ze gaan dalen, tjah dat is vrijwel met alles zo.

Maar met je eens hoor je kan hem nu ook verkopen en dan heb je nu coins. Het jammere alleen is wel dat traden een beetje kapot gemaakt is dus wat ga je met die 300k doen dan? Vermoedelijk een speler kopen die nu duurder is dan over 2 maand. Waardoor je beetje in hetzelfde cirkeltje blijft zitten qua waardes.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Markmaas
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_5STG1Wo2-KFRJNY6iYbzWyUiyI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5X80k1HMCzCHNc17h6Fefdra.jpg?f=fotoalbum_large
Ok its my lucky day IF Mane uit een PL top spelerspakket van seizoensdoelstellingen not bad

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markmaas schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:28:
[...]

Mooi team heb je man ik wil Varane en Kante ook maar dan ben je 800 k lichter helaas geen budget voor :-(
Dit is mijn team momenteel ga nu Romero uitproberen schijnt goed aan te voelen dus ben benieuwd.
In fut champions nu 1 gewonnen van de 5 is behoorlijk pittig maar dat had ik wel verwacht op de ps5

[Afbeelding]
Zie dat je ondertussen ook een leuke upgrade heb :P

Heb heel veel geluk gehad met Kante, Bruno, cancelo, lukaku en robertson te packen :)

Daarbij nog wel leuke investeringen die goed uitpakte dan waarmee ik Varane en Salah kon kopen.

Heb rashford op de bank zitten vind die echt een drama dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Markmaas schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:51:
[Afbeelding]
Ok its my lucky day IF Mane uit een PL top spelerspakket van seizoensdoelstellingen not bad
Pohhh die kaart wil ik zo graag hè, 😔

Gisteren de hele WL gespeeld en 12-7 geëindigd. Rank II rewards dus, helaas buiten IF Milinkovic Savic en Muller PP niets interessants. Toch zijn de coins ook altijd wel een lekker extraatje. Vandaag via Squad Battles de 500 goals en assists grinden, voor 2x een 100x pakket. Die wil ik graag openen met deze promo!
Pagina: 1 ... 18 ... 128 Laatste