Dat is het al sinds in FUT aangeboden wordt om packs te kopen met fifa points die met geld aangekocht worden.
Ik kwam begin oktober in Rivals al teams tegen met wisselend Mbappe, Neymar en Messi. Zelf ben ik meer van een road to glory team. En wanneer je een game full price koopt vertik ik het om nog een keer de portemonnee te trekken voor Fifa points. Dus dan is het een lange grind om wat leuks te packen of bij elkaar te traden.
Maar waarin verschilt Fifa dan van een Battlefield, Call of Duty, MMOrpg? Allemaal herhalende games waarbij je met betaling je gear kunt upgraden. Bij fps is dat je uitrusting van wapens / stats. Bij MMOrpg je dps / health. Bij fifa je eigen fut elftal.
Ik spaar/handel coins bij elkaar om uiteindelijk Upamecano, Haaland, Lacroix te kunnen kopen. Dan heb ik een mix van een bundesliga team waar ik genoeg lol van heb. De andere spelers heb ik al untradeable en/of goedkoop gekocht. En zelfs dan hou ik nog genoeg upgrades over.
Davies, Coman, Goretzka, Lewandowski, Neuer. Blijven toch de top tier namen die ik from scratch niet kan betalen.
https://www.futbin.com/22/squad-builder/view/1526621