Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:34
_Uploader_ schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 06:23:
[...]

Dat is voor mij een nogal een understatement. Gisteren Walker gepakt en zonet gewoon Mbappe! :o <+:)
https://www.futbin.com/22/squad/995603
Hoe gebruik je wijnaldum? Zit te denken om hem als cdm te gebruiken ipv Allan. Alleen twijfel wat over de workrates.

Middenveld met Bruno - wijnaldum - KDB lijkt me best fijn haha. Moet dan alleen m'n verdediging omzetten van Alaba-militao maar marquinhos-kimpembe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:10
Augy schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:46:
[...]

Hoe gebruik je wijnaldum? Zit te denken om hem als cdm te gebruiken ipv Allan. Alleen twijfel wat over de workrates.

Middenveld met Bruno - wijnaldum - KDB lijkt me best fijn haha. Moet dan alleen m'n verdediging omzetten van Alaba-militao maar marquinhos-kimpembe
Ik heb verschillende instellingen geprobeerd met untradable Goretzka, Llorente en Wijnaldum (met anchor) op de cdm positie, maar het is het toch net niet allemaal. Ze lopen toch vaak uit positie en leggen het fysiek vaker af. Ik denk erover na om Messi te verkopen om zo Kante, Varane en Mendy te halen. Niet het meest originele idee, maar ik mis een sloper op het middenveld als Kante. Eventueel Jesus IF op rw.

De kracht van Wijnaldum is toch zijn passing en dat hij allround is en zal hem vandaag als cm proberen.

Eerder had ik Bruno Fabinho en KDB, speelde ook goed!

[ Voor 3% gewijzigd door _Uploader_ op 12-10-2021 09:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
Ben dit jaar ook eens begonnen met FUT, met de gedachte er geen geld aan uit te geven, lukt tot nu toe aardig. Ik heb alleen niet zoveel inspiratie/kennis m.b.t. het maken van een team waardoor ik toch al snel op een NL elftal achtig iets uitkom. Speel eigenlijk alleen maar squad battles tegen de CPU en dat gaat best wel prima met dit team. Lijkt me leuk om o.a. Frenkie de Jong en Depay nog toe te voegen maar die kan ik op dit moment niet betalen haha. Ook een andere keeper en vervanger van Malacia zou top zijn. Verder dit topic maar blijven volgen om FUT te leren, komen soms termen of spel principes voorbij die me nog niet helemaal duidelijk zijn :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cq9uDjpCSfeCyPc466mWee06GDY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dvyBQEyzSM3VdjvtoEg1fwSK.jpg?f=fotoalbum_large

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:17
WinterBase schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:07:
Ben dit jaar ook eens begonnen met FUT, met de gedachte er geen geld aan uit te geven, lukt tot nu toe aardig. Ik heb alleen niet zoveel inspiratie/kennis m.b.t. het maken van een team waardoor ik toch al snel op een NL elftal achtig iets uitkom. Speel eigenlijk alleen maar squad battles tegen de CPU en dat gaat best wel prima met dit team. Lijkt me leuk om o.a. Frenkie de Jong en Depay nog toe te voegen maar die kan ik op dit moment niet betalen haha. Ook een andere keeper en vervanger van Malacia zou top zijn. Verder dit topic maar blijven volgen om FUT te leren, komen soms termen of spel principes voorbij die me nog niet helemaal duidelijk zijn :P

[Afbeelding]
Geen idee wat je te besteden hebt, maar qua keeper zou je kunnen kijken naar Szczesny. Heb ik een tijdje terug voor 7k gekocht, is nu wat duurder denk ik. Linkt uiteraard goed met De Vrij en De Ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
_Uploader_ schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:00:
[...]

Ik heb verschillende instellingen geprobeerd met untradable Goretzka, Llorente en Wijnaldum (met anchor) op de cdm positie, maar het is het toch net niet allemaal. Ze lopen toch vaak uit positie en leggen het fysiek vaker af. Ik denk erover na om Messi te verkopen om zo Kante, Varane en Mendy te halen. Niet het meest originele idee, maar ik mis een sloper op het middenveld als Kante. Eventueel Jesus IF op rw.

De kracht van Wijnaldum is toch zijn passing en dat hij allround is en zal hem vandaag als cm proberen.

Duidelijk thnx! Wijnaldum vooral gedaan onder het motto: stel dat ik 1 van de grote pack van PSG haha dan heb je wijnaldum tog wel nodig. Maar nu een erg goede sub op t middenveld.

Allan vervangen voor fabinho over nagedacht maar daarvoor bevalt Allan te goed.

Jesus IF is echt geweldig voor mij, z'n dribbling en afronden is zo goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19:49
bvbal79 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:23:
[...]

Waarop? Op die 4k winst die je op een 88 rated kaartje nu maakt.
Alles tot 86 rated is gewoon de prijs van 2 weken geleden.

Ga lekker ergens anders de clown uithangen. fodder is nog steeds extreem laag. de markt is laag en de onderbroek van mijn opa zit ook nog steeds laag.
Je zou zo de broer van kunnen zijn. :D

[ Voor 5% gewijzigd door wErudite op 12-10-2021 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 01-09 07:59
WinterBase schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:07:

[Afbeelding]
Paar tips, probeer je opstelling te wijzigen naar 4-5-1 dan krijg je Haaland ook op max chem. En als je de juiste trainer neemt met de juiste league dan gaan ook wat spelers omhoog qua chem. Maar 4-5-1 en je hebt alles op max chem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Augy schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:45:
[...]

Duidelijk thnx! Wijnaldum vooral gedaan onder het motto: stel dat ik 1 van de grote pack van PSG haha dan heb je wijnaldum tog wel nodig. Maar nu een erg goede sub op t middenveld.

Allan vervangen voor fabinho over nagedacht maar daarvoor bevalt Allan te goed.

Jesus IF is echt geweldig voor mij, z'n dribbling en afronden is zo goed :)
Haha ik dacht precies hetzelfde en daar heb ik nu mazzel mee. Ik zal bekijken hoe Jesus IF bevalt en mogelijk ook kijken naar Mane op rw, niet ideaal qua chem, maar wel leuk om eens te proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
_Uploader_ schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 06:23:
[...]

Dat is voor mij een nogal een understatement. Gisteren Walker gepakt en zonet gewoon Mbappe! :o <+:)
https://www.futbin.com/22/squad/995603
Geen idee of het je basis opstelling is maar van dijk en Gomez omdraaien brengt Walker op 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15-08 15:14
Bij meer mensen dat de Ea servers uitvallen? Hierdoor 2x met 3-0 verloren terwijl ik beide wedstrijden voor stond, erg zuur weer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:32
bvbal79 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:57:
[...]

Paar tips, probeer je opstelling te wijzigen naar 4-5-1 dan krijg je Haaland ook op max chem. En als je de juiste trainer neemt met de juiste league dan gaan ook wat spelers omhoog qua chem. Maar 4-5-1 en je hebt alles op max chem
En dan ingame weer switchen naar de opstelling waar je mee wil spelen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
Moody2204 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 21:19:
[...]

Net 2 potjes gespeeld in de kwalificatie, maar inderdaad volledig random. Eerste potje een gelijkwaardige tegenstander en een vrij makkelijke overwinning. Tweede potje een tegenstander met een team wat al meer dan het 10-voudige waard was van mijn team. Met o.a. Messi en zo'n heroes kaartje, weet ff niet meer welke. Dan heb ik het met een kleine 1-0 nederlaag nog netjes gedaan. Maar dan krijg ik dus wel het gevoel dat het ook volledig random is of je je kwalificeert of niet.
Jup, hier net zo. Heb nog 4 potten te gaan in de kwalificatie en moet ze alle 4 winnen om mijzelf te plaatsen..
Terwijl ik afgelopen weekend nog rang 2 ben geworden.
Ik kom ook teams tegen waar je u tegen zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Laatst online: 06-09 08:23
ZuidJ schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:12:
Bij meer mensen dat de Ea servers uitvallen? Hierdoor 2x met 3-0 verloren terwijl ik beide wedstrijden voor stond, erg zuur weer..
Ik had gisterenavond tijdens een potje dat heel fifa vast sloeg, had de bal druk op a voor een pass en toen gebeurde er niks meer.

Mijn Xbox reageerde verder prima, maar in FIFA kon ik helemaal niks meer. Uiteindelijk maar de game opnieuw opgestart en het verlies maar nemen. Het is wel even zuur inderdaad.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:50

hmr

Zoooo sterling bevalt mij een stuk beter dan Rashford. Die dribbel :))) echt heerlijk. Hij is alleen beetje slap soms.

Speel nu met Sterling, Griezman en Dembele voorin. Griezman voornamelijk voor Chem, maar moet zeggen dat hij niet tegenvalt tot nu toe. En dan Ben Yedder als supersub.

Op het middenveld nu Bruno, KDB en Sissoko. Prima middenveldje, al wil ik Sissoko wel upgraden.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
Vinden jullie ook dat de passes/steekpasses etc. extreem assisted zijn?
Ik geef zo vaak passes in de richting die ik niet wil, of zijn ineens veel te hard en gaan dan uit.
Laatst wilde ik een zachte steekpass richting de zijkant geven, in plaats daarvan geeft mijn speler een keiharde pass richting mijn spits die ik nog niet eens gezien had (stond ook buitenspel) :s

Normaal laat ik de standaard instellingen gewoon staan, maar vind het nu wel extreem.
Hoe hebben jullie dit ingesteld? Want alles handmatig is volgens mij ook weer niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 09:08
Ik wilde zeggen ja nadat ik uit mijn tweede Timo Werner kreeg, maar de 5 daarop volgende was ronduit bagger.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Teampie weer geupgrade, speelt leuk. Playoffs gisteren weer gehaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EzNi9e5xT3zhiLA2HW443xjS4w8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LXnFZ2cSMg8irDD0KDxJs8ZC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:18:
[...]

Jup, hier net zo. Heb nog 4 potten te gaan in de kwalificatie en moet ze alle 4 winnen om mijzelf te plaatsen..
Terwijl ik afgelopen weekend nog rang 2 ben geworden.
Ik kom ook teams tegen waar je u tegen zegt.
Ik weet niet hoe het bij jou is. Maar als je door die randomness wordt uitgeschakeld, vind ik dat toch minder leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Moody2204 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:07:
[...]

Ik weet niet hoe het bij jou is. Maar als je door die randomness wordt uitgeschakeld, vind ik dat toch minder leuk.
Jup, slaat nergens op. Als fifanoob rank 2 wordt in de moeilijkste WL van het jaar, dan kan het toch niet zo zijn dat je de volgende WL niet kwalificeert...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:42
Je zou als je eenmaal geplaatst bent en een 'normale' rang weet te behalen in de WL zelf ook gewoon weer geplaatst moeten zijn voor een volgende WL, net als dat je vorig jaar 2000 punten kreeg en niet eerst weer rivals moet spelen om de punten te behalen.
Daarmee zou de matchmaking dan ook beter moeten worden omdat de groep die het in de WL goed doet, niet meer meedoet aan het kwalificeren.

Nu lever je de punten in in de hoop op gunstige matchmaking, haal je dat al niet begin je weer helemaal opnieuw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
ja ik zou wel balen maar ja wat doe je er tegen? Ik ga mijn 4 potten morgen overdag spelen, in de hoop dat er dan wat meer casualspelers ook hun poging wagen.
Het kutte is ook dat ik in rivals in div2 zit en daar heel weinig potten win. Dus opnieuw die 1500 punten fixen gaat ook nog een uitdaging worden. Heb ook geen idee hoeveel punten ik er bij krijg per win.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
fifanoob schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:33:
ja ik zou wel balen maar ja wat doe je er tegen? Ik ga mijn 4 potten morgen overdag spelen, in de hoop dat er dan wat meer casualspelers ook hun poging wagen.
Het kutte is ook dat ik in rivals in div2 zit en daar heel weinig potten win. Dus opnieuw die 1500 punten fixen gaat ook nog een uitdaging worden. Heb ook geen idee hoeveel punten ik er bij krijg per win.
Maar als je het niet haalt krijg je gelijk een nieuwe kans toch? Of spendeer je die dan aan volgende week?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:23
wErudite schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:39:
[...]

Maar als je het niet haalt krijg je gelijk een nieuwe kans toch? Of spendeer je die dan aan volgende week?
Nee als je het niet haalt moet je eerst weer 1500 punten halen. Maar dat zou voor de elite spelers geen probleem moeten zijn toch? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Nachtapotheker schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:43:
[...]

Nee als je het niet haalt moet je eerst weer 1500 punten halen. Maar dat zou voor de elite spelers geen probleem moeten zijn toch? ;)
Tijd is geld.

Het kost dus onnodig veel meer moeite. Ik ben geen fan. Want eigenlijk is de WL nu minimaal 26 wedstrijden toch?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
hmr schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:44:
[...]

Tijd is geld.

Het kost dus onnodig veel meer moeite. Ik ben geen fan. Want eigenlijk is de WL nu minimaal 26 wedstrijden toch?
Ik ben ook geen voorstander van dit systeem, maar toen ik dat vorige week aanhaalde moest ik niet zeuren, maar beter worden, zodat je het wel haalt :D

Maar de matchmaking in die playoffs is echt behoorlijk random. Vorige week slechts 1 partij gewonnen en dus niet gehaald, deze week was ik na 7 potjes al klaar.

[ Voor 17% gewijzigd door Nachtapotheker op 12-10-2021 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Nachtapotheker schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:46:
[...]

Ik ben ook geen voorstander van dit systeem, maar toen ik dat vorige week aanhaalde moest ik niet zeuren, maar beter worden, zodat je het wel haalt :D
Ik speel altijd rond de g1/g2 en een enkele keer elite gehaald. Zou op zich afdoende moeten zijn.. :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
hmr schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:47:
[...]

Ik speel altijd rond de g1/g2 en een enkele keer elite gehaald. Zou op zich afdoende moeten zijn.. :P
Ja dat dacht ik ook, was g2/g3 speler. Deze week lukte het me vrij makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Nachtapotheker schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:46:
[...]

Touché 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Ja WL is nu minimaal 26 wedstrijden, maar je kan dit wel meer verdelen over de week. Daarnaast zou ik directe plaatsing als je een hoge rank haalt nu echt onzin vinden, aangezien de rewards vanaf 8 winsten al niet normaal zijn. Dan moeten ze deze rewards ook verminderen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fifanoob
ik beuq gewoon die 4 potten iedereen helemaal zijn m... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

fifanoob schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:50:
ik beuq gewoon die 4 potten iedereen helemaal zijn m... :D
Hoop dat je mij tegen komt ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
[...]

Ben benieuwd hoe het je bevalt? Moet zeggen dat Bruno soms echt verstoppertje speelt en word overvleugeld door KDB. En dat voor 130k die ik elders kan investeren :) let me know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
hmr schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:56:
[...]

Hoop dat je mij tegen komt ;)
dan geef jij mij die win toch? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Nachtapotheker schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:43:
[...]

Ik heb de playoffs gehaald, maar wel met moeite hoor :9

Als ik 't niet haal probeer ik 't gewoon opnieuw, inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
[...]

Kante is zeker aan te raden, echt een hele fijne middenvelder.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Hahah had 5 packs van 78+ gedaan in de sbc. Krijg ik gewoon Varane en VVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3sR_qM5ti4tF1CsL5JiW3_vE_Us=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2cJikqHQ3pXZF2kwTRuN0p1B.jpg?f=fotoalbum_large

Ik speel nu hier mee, en switch ingame naar 4-2-2-2. Ik merk dat ik Casemiro toch wel erg traag vind.
Zijn er hier mensen die met Llorente spelen? Hoe bevalt dat? Of kan ik beter voor een ander alternatief gaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Mr.Myst schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:24:
[Afbeelding]

Ik speel nu hier mee, en switch ingame naar 4-2-2-2. Ik merk dat ik Casemiro toch wel erg traag vind.
Zijn er hier mensen die met Llorente spelen? Hoe bevalt dat? Of kan ik beter voor een ander alternatief gaan?
Die Llorente is bij mij een vaste waarde, hele fijne (en ook zeer beweeglijke) middenvelder die alles kan :) zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:16
Nachtapotheker schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:26:
[...]

Die Llorente is bij mij een vaste waarde, hele fijne (en ook zeer beweeglijke) middenvelder die alles kan :) zeker een aanrader.
Je kan altijd eerst nog eens Valverde proberen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Bossie schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:33:
[...]

Hoe vind je die? Ik ergerde me echt kapot aan hem..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
[...]

Eens, zeer fijne middenvelder, zeer aanwezig! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Partypooper schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:39:
[...]

Ik heb hem een tijdje naast Goretzka gehad, die vond ik denk ik nog net iets beter, maar Llorente doet er niet veel voor onder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Nachtapotheker schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:39:
[...]

Ik heb hem een tijdje naast Goretzka gehad, die vond ik denk ik nog net iets beter, maar Llorente doet er niet veel voor onder.
Ik heb Frenkie er naast staan, beide vullen elkaar heel goed aan. Goretzka heb ik ook nog even getest, die was voor mij ook heel goed, alleen heb zelf niet zoveel met de Bundesliga, dus qua chem wordt het dan wel lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Partypooper schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:42:
[...]

Ik heb Frenkie er naast staan, beide vullen elkaar heel goed aan. Goretzka heb ik ook nog even getest, die was voor mij ook heel goed, alleen heb zelf niet zoveel met de Bundesliga, dus qua chem wordt het dan wel lastig.
Ja klopt hier hetzelfde probleem, heb nu bruno fernandes en llorente als cdm's dat gaat ook prima.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr.Myst
Bossie schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:33:
[...]

[...]

Partypooper schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:39:
[...]

Nachtapotheker schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:39:
[...]

Partypooper schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:42:
[...]

Bedankt voor alle reacties! Ik heb nog +-15k nodig om Llorente te kunnen kopen, dus dan denk ik dat ik dat maar ga doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Tering, met het zweet in de bilnaad divisie 6 in.

Het is nu al zweten geblazen en alles op pace kwa teams, ASM, Traore, Werner voorin en truccen maar. 🤣

Normaal was lunchtijd tog wel de beste tijd maar zelfs deze is al verpest 🤣

Nja 7 wins binnen, divisie 6 prima zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Augy schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:06:
Tering, met het zweet in de bilnaad divisie 6 in.

Het is nu al zweten geblazen en alles op pace kwa teams, ASM, Traore, Werner voorin en truccen maar. 🤣

Normaal was lunchtijd tog wel de beste tijd maar zelfs deze is al verpest 🤣

Nja 7 wins binnen, divisie 6 prima zo
Dat spelen op pace stoort mij wel, al realiseer ik mij ook dat dat gewoon komt omdat ik niet goed genoeg ben.
Heb de afgelopen jaren eigenlijk bijna niet online gespeeld, vooral Squad Battles gedaan. Daar heb ik wel genoeg van. Nu net in Divisie 7. Heel veel pace, hoge pressing. Daar probeer ik onderuit te passen, maar dat gaat nog vaak genoeg mis. Kwestie van veel oefenen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:20:
Hahah had 5 packs van 78+ gedaan in de sbc. Krijg ik gewoon Varane en VVD!
Dat zijn de betere. Ik kreeg Handanovic, Renato Sanches en Lienhart.

Ga kijken hoe ver ik nog kom met de hybrid nation's sbc en de rest van de fodder knal ik in de 78+ sbc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Joosie200 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:38:
[...]

Dat zijn de betere. Ik kreeg Handanovic, Renato Sanches en Lienhart.

Ga kijken hoe ver ik nog kom met de hybrid nation's sbc en de rest van de fodder knal ik in de 78+ sbc.
die 78+ sbc is onverhandelbaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Kieft91 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:42:
[...]

Ja, dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Eerder had ik altijd de CD van fifa en kon meerdere SBC account maken! Hoe zit dat nu met een pre order op mijn main account is dit nog mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Eigenlijk jammer dat ze die advanced sbc's zoals Hybrid Nations ook niet tussendoor nog een keer geven. Dan uiteraard in een andere vorm maar qua moeilijkheidsgraad en packs wel leuk. De laatste jaren ben je daar in de 1e week al klaar mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:45:
Eerder had ik altijd de CD van fifa en kon meerdere SBC account maken! Hoe zit dat nu met een pre order op mijn main account is dit nog mogelijk?
Pas wel op dat ze dit jaar scherp zijn met coins overzetten mocht je dat daarmee willen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
fifanoob schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:50:
[...]

Pas wel op dat ze dit jaar scherp zijn met coins overzetten mocht je dat daarmee willen gaan doen.
Oh nee dat was ik niet van plan. Ik vind de SBC nice en een RTG account heb ik er altijd naast. Alleen is dat mogelijk dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Kieft91 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:42:
[...]

Klopt. Maar als ik echt wat leuks zou packen boeit het me niet dat een Varane, Virgil untradeable zou zijn. Zo zou ik graag Haaland of Goretzka willen packen. Scheelt mij weer met coins halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:53:
[...]

Oh nee dat was ik niet van plan. Ik vind de SBC nice en een RTG account heb ik er altijd naast. Alleen is dat mogelijk dan?
het is wel mogelijk, heb ook wel eens 2 accounts op 1 psn account gehad. Maar hoe? dunno, google ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
fifanoob schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:57:
[...]

het is wel mogelijk, heb ook wel eens 2 accounts op 1 psn account gehad. Maar hoe? dunno, google ?
Dat had ik al gedaan krijg alleen oudere versie's 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 01-09 07:59
wErudite schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:46:
Eigenlijk jammer dat ze die advanced sbc's zoals Hybrid Nations ook niet tussendoor nog een keer geven. Dan uiteraard in een andere vorm maar qua moeilijkheidsgraad en packs wel leuk. De laatste jaren ben je daar in de 1e week al klaar mee..
fut20:

https://www.futbin.com/20...g-challenges/ADVANCED/542

fut 19 was er ook 4 extra advance SBC op basis van nation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:42
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:53:
[...]

Volgens mij heb je dan een extra PSN account nodig.
Stel je console in als primair op je account met de preorder en je kunt games ook op andere accounts spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Joosie200 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:53:
[...]

Klopt. Maar als ik echt wat leuks zou packen boeit het me niet dat een Varane, Virgil untradeable zou zijn. Zo zou ik graag Haaland of Goretzka willen packen. Scheelt mij weer met coins halen.
Nee dat zeker niet! Heb tot nu toe Walker en Dybala untradeable, gaat prima zo :)
Vanavond even 5 stuks overmaken, even een hoop untradeables ingeleverd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie dat jullie vanalles uit die 78 sbc halen, hierna alleen 2x immobile die ik al onverhandelbaar had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
bvbal79 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:26:
[...]

fut20:

https://www.futbin.com/20...g-challenges/ADVANCED/542

fut 19 was er ook 4 extra advance SBC op basis van nation
Oh wow, heb die FIFA's eerlijk gezegd niet (veel) gespeeld. SBC's vind ik mega leuk dus hopelijk doen ze dat dit jaar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Traeces schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:49:
Zie dat jullie vanalles uit die 78 sbc halen, hierna alleen 2x immobile die ik al onverhandelbaar had :+
Ik word helemaal gestoord van die SBC. Helemaal geen ene fuck gekregen. Sterker nog, 80% is dubbel en untradeable en kan dus regelrecht de prullenbak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:49:
Ja hier was het ook niet veel, heb hem denk ik 20x gedaan, alleen Joe Gomez qua iets wat bruikbaar is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
oke dus ik d8 ik ga er voor, 4 potten 4 win, tis pittig maar het kan. Eerste potje na 20 min ingame, Disconect..
Dus.. dat was de qualli. Het scheelt wel dat ik bij elke win in rivals meteen 300 punten krijg, dus 5x winnen, dat moet wel te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
Nachtapotheker schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:08:
[...]

Ja hier was het ook niet veel, heb hem denk ik 20x gedaan, alleen Joe Gomez qua iets wat bruikbaar is.
Ik wacht nog even af. Ik heb 100 78+ packs klaarstaan voor als beide OTW teams in packs zitten of een nieuwe promo die wellicht komende vrijdag begint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Robbio85 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:06:
[...]

Ik word helemaal gestoord van die SBC. Helemaal geen ene fuck gekregen. Sterker nog, 80% is dubbel en untradeable en kan dus regelrecht de prullenbak in.
Daarom kan je zulk soort SBCs beter via de webbapp/companion app doen. Dan hou je die dubbele in de 'te ontvangen items' lijst/unassigned pile. Dan gebruik je die speler uit de club direct in een SBC naar keuze en daarna kan je de speler uit de 'te ontvangen items' lijst naar je club sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
SR8 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:29:
[...]

Daarom kan je zulk soort SBCs beter via de webbapp/companion app doen. Dan hou je die dubbele in de 'te ontvangen items' lijst/unassigned pile. Dan gebruik je die speler uit de club direct in een SBC naar keuze en daarna kan je de speler uit de 'te ontvangen items' lijst naar je club sturen.
Maakt geen fluit uit dan of je dat in de app of op console doet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-09 16:34
Zou sowieso enkel echt fodder uit lagere competities in die 78+ SBC stoppen, die je niet mogelijk voor de Marquee Matchupsnodig gaat hebben. Spelers van United/Liverpool etc. heb je eens in de zoveel tijd nodig voor de Marquee Matchups, en kosten dan de hoofdprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
fifanoob schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:08:
oke dus ik d8 ik ga er voor, 4 potten 4 win, tis pittig maar het kan. Eerste potje na 20 min ingame, Disconect..
Dus.. dat was de qualli. Het scheelt wel dat ik bij elke win in rivals meteen 300 punten krijg, dus 5x winnen, dat moet wel te doen zijn.
vergeet niet dat je op donderdag ook nog je rilvals rewards krijg waar punten bij in zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Mr.Myst schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:34:
[...]

Dat spelen op pace stoort mij wel, al realiseer ik mij ook dat dat gewoon komt omdat ik niet goed genoeg ben.
Heb de afgelopen jaren eigenlijk bijna niet online gespeeld, vooral Squad Battles gedaan. Daar heb ik wel genoeg van. Nu net in Divisie 7. Heel veel pace, hoge pressing. Daar probeer ik onderuit te passen, maar dat gaat nog vaak genoeg mis. Kwestie van veel oefenen denk ik..
Pace is en blijft onderdeel van het spel. bovengenoemde spelers rennen de verdedigers erin het echt ook uit en glitchen nog steeds overal doorheen (zoals in het echt, behalve Werner dan 🤣)

Geduld heb je nodig en het moment goed herkennen om in te stappen om het te verdedigen. Helpt bij mij ook enorm om de pass te onderscheppen dmv inzicht waar de bal waarschijnlijk heen gespeeld gaat worden.

Zelf spel ik nu 4-3-1-2, dat is voor mij het leukst omdat je echt aan het combineren bent en de driehoekjes en z-tjes maakt/opzoekt. Daar haal ik m'n plezier uit en gaat me ook redelijk goed af.. alleen blijf je er soms afgaan tegen snelle spelers met de hele trucendoos, doe je niks aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Gurbuh schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:44:
[...]

Maakt geen fluit uit dan of je dat in de app of op console doet..
Op de console moet je moet wel je verbinding kortstondig verbreken, zodat je UT verlaat en dan weer terug. Via de app is het veel relaxter.

Edit: Of kan je tegenwoordig wel terug naar het UT homescreen zonder ze toe te wijzen?
Edit2: Ja dus, exit and sort items later.

Dan heb ik niks gezegd.

[ Voor 19% gewijzigd door SR8 op 12-10-2021 18:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wErudite
Dit zou echt een prima TOTW kunnen worden, ben benieuwd :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T8E3KsHzGVsudsJA2tHFjTY4seM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0Trqgzyo3HUrwFLyngDq5p0G.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

reden des te meer om je te kwalificeren voor WL...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:22
Heb een bundesliga team, hoop stiekem toch op die Gvardiol. Wat een inform is dat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20:31
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DBgZgrsv_Zrmn45cxIY1jdhBa4g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ot1RBsiOMDTwsKDdJkRxH3BZ.png?f=fotoalbum_large

In game wissel ik rashford en Son om, nog tips om deze selectie aan te passen/verbeteren?

[ Voor 27% gewijzigd door jasperz89 op 12-10-2021 20:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:12
budget? Anders Varane ipv Rudiger natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Net een bijna full icon team verslagen. Ging 2-0 in de playoffs, krijg ik een vast loper…. Fuck dit

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Nog wat aanpassingen gemaakt aan het team.

Had VVD en Varane en ondanks dat die heel goed waren toch weer de switch gemaakt naar Kimpembe en Marquinhos die imo weinig of zelfs niks onder doen voor VVD en Varane. Daarnaast bespaard het ook nog een heel aantal coins.

Start:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yGx9rsGEFty9jzHPhAECc8OvYoE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XO1P7SZJjkNAxnlQ37jfSXQD.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7GRAMoMijsP0vdxJHgBsRTH8nN4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sdsIXJX3jyL9YU4yuCRCqGh0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Eenmaal in DIV6 aangekomen draaide het voor geen meter meer met m'n Bundesliga team. Liep allemaal te prutsen met Haaland, Lewa en Bennie Yedder (i know, geen Bundesliga).. Dus terug naar een Serie A middenveld en aanval.. Ik dacht bij mezelf; waarom m'n jeugdheld niet eens een kans geven..
Dus baby Vieri aangeschaft en 't draait nu lekker met dit team (zo speel ik ingame):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9a6qXhbJ6P79T0pVHPuQJpCcvhE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tB9sdV9iYqAhUqWKPy7Ix8OA.png?f=fotoalbum_large

1 Winst verwijderd van DIV5, maar er is vooral plezier in het spelen met Vieri upfront. Met '21 had ik in januari ongeveer z'n mid en z'n prime, maar daar was geen land mee te bezeilen.. Hij is in deze fase eigenlijk best wendbaar en snel (met hunter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier weer even verder gegaan met de kwalificatie. Nog 3 wedstrijden waar ik er 2 van moet winnen. Morgen weer verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verlies er even nu twee op rij onnodig. Wisselt iemand even Cruyff en mbappe leen erin.. nou, dat wordt hem niet dus dit weekend. Moet nu 4/4 gaan.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Lashrom schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:23:
Heb een bundesliga team, hoop stiekem toch op die Gvardiol. Wat een inform is dat ...
92 pace en 89 fysiek. Zijn er überhaupt cb's met zulke hoge pace en verdedigen stats meer dan oké? Kun je nog in gaan zetten als rb/LB ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Joosie200 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 01:11:
[...]

92 pace en 89 fysiek. Zijn er überhaupt cb's met zulke hoge pace en verdedigen stats meer dan oké? Kun je nog in gaan zetten als rb/LB ook nog.
Klopt helaas maar weinig die 84-overall die hij gekregen heeft, aangezien z'n normale kaart een 75-overall heeft;

https://www.futbin.com/22/player/11877/jo%C5%A1ko-gvardiol

Denk dat die TOTW predictions door een Gvardiol-fanboy zijn gemaakt. :+

Edit; zie nu dat dit het geval is voor 80% van de spelers van de afbeelding.

[ Voor 7% gewijzigd door joostmakaay op 13-10-2021 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Klopt het dat de markt iets aan het aantrekken is? Ik zie dat spelers die ik monitor om te kopen binnenkort (Donnarumma, Kimpembe/Ramos, Hakimi, Dybala).

De 85, 84-rated spelers die ik heb staan op mijn transferlijst stijgen helaas beperkt vooralsnog (Milinkovic-Savic, Ibrahimovic, Pique, Mertens, Martinez, Grealish, Acuna).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
joostmakaay schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 07:35:
[...]

Klopt helaas maar weinig die 84-overall die hij gekregen heeft, aangezien z'n normale kaart een 75-overall heeft;

https://www.futbin.com/22/player/11877/jo%C5%A1ko-gvardiol

Denk dat die TOTW predictions door een Gvardiol-fanboy zijn gemaakt. :+

Edit; zie nu dat dit het geval is voor 80% van de spelers van de afbeelding.
Hoezo? De meeste spelers hebben toch een +1 IF upgrade gekregen en Gvardiol zou een featured TOTW kunnen worden aangezien zijn kaartje onder de 80 rating is. In dat geval krijgt hij twee IF upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twijfel wat ik moet doen qua upgrades.

Dit is momenteel mijn team :

https://www.futbin.com/22/squad/1520487

Middenveld hoef ik duidelijk niks aan te doen en is voor zeker komende 2 maanden voldoende. Backs zijn ook top. Sancho is goed maar mist vaak duidelijk net pace, met ASM sprint ik wel weg bij backs als ik ze passeer maar met Sancho lukt dat niet. Voor de tweede helft heb ik daar eventueel Dembele.

Sanchez twijfel ik over, vind tot nu toe echt een beest maar denk dat hij als eerste aan vervanging toe is.

Spitsen duo scoort aan de lopende band dus daar twijfel ik voorlopig ook nog niet aan.

Wat zouden jullie als eerste upgraden ? Dacht Salah voor Sancho en van Dijk / Varane voor Sanchez.

Budget momenteel is 220k maar heb nog genoeg in me club / transferlijst, alles bij elkaar kom ik denk makkelijk op 350k.

[ Voor 7% gewijzigd door Traeces op 13-10-2021 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
destroye schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:14:
[...]

Hoezo? De meeste spelers hebben toch een +1 IF upgrade gekregen en Gvardiol zou een featured TOTW kunnen worden aangezien zijn kaartje onder de 80 rating is. In dat geval krijgt hij twee IF upgrades
75 -> 84 in 2 IFs is wel een beetje overdreven niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destroye
joostmakaay schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:54:
[...]

75 -> 84 in 2 IFs is wel een beetje overdreven niet?
75 --> 81 is de normale 1e IF upgrade en dan 81 --> 84 de 2e. Zijn de standaard upgrades. Puur en alleen omdat niemand iets heeft aan een upgrade van 75 --> 76

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
destroye schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:00:
[...]

75 --> 81 is de normale 1e IF upgrade en dan 81 --> 84 de 2e. Zijn de standaard upgrades. Puur en alleen omdat niemand iets heeft aan een upgrade van 75 --> 76
Weer wat geleerd, laten we hopen dat die stats van Gvardiol ook kloppen o.b.v. die prediction.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:28:
Twijfel wat ik moet doen qua upgrades.

Dit is momenteel mijn team :

https://www.futbin.com/22/squad/1520487

Middenveld hoef ik duidelijk niks aan te doen en is voor zeker komende 2 maanden voldoende. Backs zijn ook top. Sancho is goed maar mist vaak duidelijk net pace, met ASM sprint ik wel weg bij backs als ik ze passeer maar met Sancho lukt dat niet. Voor de tweede helft heb ik daar eventueel Dembele.

Sanchez twijfel ik over, vind tot nu toe echt een beest maar denk dat hij als eerste aan vervanging toe is.

Spitsen duo scoort aan de lopende band dus daar twijfel ik voorlopig ook nog niet aan.

Wat zouden jullie als eerste upgraden ? Dacht Salah voor Sancho en van Dijk / Varane voor Sanchez.

Budget momenteel is 220k maar heb nog genoeg in me club / transferlijst, alles bij elkaar kom ik denk makkelijk op 350k.
Is dit wellicht iets?

https://www.futbin.com/22/squad/1522004

Houd je Sancho nog even aan voor nu, die kun je dan evt swappen voor wat anders in de toekomst. Ik vind het tbh niet waard om Varane of Van Dijk er neer te zetten, Kimpembe en Marquinhos doen het net zo goed imo en die zijn qua coins gewoon veel interessanter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
als je in rivals alle mijlpijlen hebt voltooid, is 90 wedstrijden. Krijg je dan niet meteen die rewards? Krijg je die pas op moment dat de rivals rewards komen? Ik meende dat je die meteen kreeg, dus de mijlpalen, niet de gewoon rivals rewards.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Je krijgt ze aan het eind van het seizoen, omdat ze afhankelijk zijn van de rank die je dan hebt behaald.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
iemand nog een tip voor mijn standaard duizend in 1 dozijn bpl team:
https://www.futbin.com//22/squad/1524411

Zo speel ik ook ingame.

Robertson als LB ipv digne
Fernandes als CAM als ik de coins heb
Kante als CDM als ik de coins heb

Nog andere tips misschien?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Wii4all schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 11:22:
iemand nog een tip voor mijn standaard duizend in 1 dozijn bpl team:
https://www.futbin.com//22/squad/1524411

Zo speel ik ook ingame.

Robertson als LB ipv digne
Fernandes als CAM als ik de coins heb
Kante als CDM als ik de coins heb

Nog andere tips misschien?
Fernandes als cam viel mij tegen, gebruik nu grealish otw. Bruno als CM is echt briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:22
Jaar in jaar uit altijd met een Franse team gespeeld. Dit jaar lijkt het helemaal niks uit te maken, want ieder competitie heeft best wel goede spelers. Uiteindelijk Goretzka en Neuer untradeable gekregen, dus ik dacht waarom geen Bundesliga. Het bevalt mij tot nu toe best goed. Ik zat dagen vast in divisie 3, maar sinds gisteren gepromoveerd naar divisie 2. Voornamelijk omdat middenveld en verdediging zo goed staat. Goretzka en Zakaria zijn echte houthakkers en Nkunku is zo behendig en loopt goed mee bij het aanvallen en verdedigen. Lekker met 4321 opstelling counteren. Ik moet alleen nog meer trucjes leren, want ik blijf vast op 3 a 4 trucjes die ik standaard gebruik.

Ik merk ook dat de delay wat minder is en alles veel sneller speelt naarmate je een hoger divisie bereikt. Wellicht dat het dan toch te maken heeft met de drukte bij bepaalde divisies.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fN0knFeHAuX6dfvLK7fKaK6l0Ro=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2st47gbZmGCBJXrXB9IcSRat.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Lashrom op 13-10-2021 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samuel2310
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 13-10-2021
Dit is spel is een pay to win . Als je er geen
Geld. In stop dan kan je niet competen met de andere want die zullen alle maal een beter team hebben dan jij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:13:
[...]

Is dit wellicht iets?

https://www.futbin.com/22/squad/1522004

Houd je Sancho nog even aan voor nu, die kun je dan evt swappen voor wat anders in de toekomst. Ik vind het tbh niet waard om Varane of Van Dijk er neer te zetten, Kimpembe en Marquinhos doen het net zo goed imo en die zijn qua coins gewoon veel interessanter. :)
Opzicht een leuk team , alleen upgraden word daarna een drama omdat je met 3 competities speelt.

Ga denk voorlopig eerst voor salah en daarna van dijk of Varane. Vind zonde om cancelo ook in te ruilen aangezien die echt heel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 12:12:
[...]

Opzicht een leuk team , alleen upgraden word daarna een drama omdat je met 3 competities speelt.

Ga denk voorlopig eerst voor salah en daarna van dijk of Varane. Vind zonde om cancelo ook in te ruilen aangezien die echt heel goed is.
En evt als tussenstap voor naar Salah, zou je IF Gabriel Jesus nog kunnen proberen, die is wel wat rapper dan Sancho namelijk. Moet je alleen iets verzinnen voor de ST positie waar je nu zijn NIF hebt staan.

Maar mijn mening, net zoals elk jaar in FIFA is de BPL ontzettend overpriced qua spelers. Ik zou zelf no way 314k (Xbox) betalen voor een Salah met een 3* WF, maar dat ben ik. ;)

Ieder zijn persoonlijke keuze natuurlijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Samuel2310 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 12:06:
Dit is spel is een pay to win . Als je er geen
Geld. In stop dan kan je niet competen met de andere want die zullen alle maal een beter team hebben dan jij.
Dat is het al sinds in FUT aangeboden wordt om packs te kopen met fifa points die met geld aangekocht worden.

Ik kwam begin oktober in Rivals al teams tegen met wisselend Mbappe, Neymar en Messi. Zelf ben ik meer van een road to glory team. En wanneer je een game full price koopt vertik ik het om nog een keer de portemonnee te trekken voor Fifa points. Dus dan is het een lange grind om wat leuks te packen of bij elkaar te traden.

Maar waarin verschilt Fifa dan van een Battlefield, Call of Duty, MMOrpg? Allemaal herhalende games waarbij je met betaling je gear kunt upgraden. Bij fps is dat je uitrusting van wapens / stats. Bij MMOrpg je dps / health. Bij fifa je eigen fut elftal.

Ik spaar/handel coins bij elkaar om uiteindelijk Upamecano, Haaland, Lacroix te kunnen kopen. Dan heb ik een mix van een bundesliga team waar ik genoeg lol van heb. De andere spelers heb ik al untradeable en/of goedkoop gekocht. En zelfs dan hou ik nog genoeg upgrades over.

Davies, Coman, Goretzka, Lewandowski, Neuer. Blijven toch de top tier namen die ik from scratch niet kan betalen.

https://www.futbin.com/22/squad-builder/view/1526621
Pagina: 1 ... 16 ... 128 Laatste