Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
dennis112 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:04:
[...]

Langzaam is die niet echt want hij heeft 88 snelheid volgens mij, alles z'n versnelling zit ergens in de 60 dus dat trekt zijn overall snelheid wat omlaag
Ik doelde inderdaad op zijn versnelling. Vorig jaar was zijn startsnelheid echt traag dan ben je met een goede steekbal snel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Lashrom schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:52:
[...]

Aan de ene kant ben ik het met hem eens. Ik heb bij deze Fifa minder de drang om te gaan spelen. FUT voelt echt minder uitdagend aan dit jaar. Je ziet het ook aan de prijzen van de spelers.

Dit komt denk ik doordat je Rivals en Champs rewards meteen kan claimen en dat je niet een week hoeft te wachten. Bij Fifa 21 kon je in de tussentijd niks anders doen dan SBC's of Online Drafts om aan betere spelers te komen. Nu krijg je ze allemaal voorgeschoteld als het ware. En dit is denk ik ook de grootste fout die ze hebben gemaakt, waardoor het eenbeetje dood en minder uitdagend aanvoelt.

Toch hebben ze het qua gameplay wel enorm verbeterd. Althans, nog even de finesse shot glitch eruit halen en dan is het prima te spelen.
Hoezo noem je dat een glitch, je moet ze wel goed timen wat niet altijd vanzelf sprekend is, en zelfs binnen de 16 moet je ze timen anders pakt de keeper de bal 9 van de 10 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Uhm rang 2. Suarez red pick prima als subje denk ik. Weet niet als iemand met hem speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlonos
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 05-12-2021
Hey ben nieuw hier, heb vandaag gouden kaart C.Ronaldo gepacked. Ik zit te twijfelen om hem te verkopen maar hij speelt zo lekker. Denken jullie dat hij terug gaat stijgen is nu zo'n 1.3MIL waard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
tukkerterror90 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 20:53:
[...]

Hoezo noem je dat een glitch, je moet ze wel goed timen wat niet altijd vanzelf sprekend is, en zelfs binnen de 16 moet je ze timen anders pakt de keeper de bal 9 van de 10 keer.
je hoeft die niet te timen. vanaf 20m finesse schot en ze vliegen er zo in. wordt ook aangepast in de volgende patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-09 16:50
Traeces schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:55:
[Afbeelding]

Jackpot :9~ Uit de Wijnaldum naar PSG sbc. Imobbile er ook nog eens achter heerlijk packje. Loont toch om die sbcs altijd te doen :)
Die SBC-rewards willen wel zeg :*)
Was hem vergeten te doen, maar mag absoluut niet klagen met de rewards _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yObyzZ7IkoLUCtGRCJcpeS5oAxw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8xMhUqlilA3A1bZ3apMal7CE.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Maurice079 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:45:
[...]

Die SBC-rewards willen wel zeg :*)
Was hem vergeten te doen, maar mag absoluut niet klagen met de rewards _/-\o_
[Afbeelding]
Uit welke?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:57
wErudite schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:59:
[...]

Die finesse schoten mogen er wat mij betreft in blijven. En ik vind het gelijk krijgen van de rewards wel heerlijk eigenlijk. Veel veranderd er toch niet aan doordeweekse gameplay.
Ik heb er al een oplossing voor door je keeper naar achteren te laten bewegen met R3 zodra ik merk dat een speler de vrijheid krijgt om een afstandsschot te gaan doen. Maar het is best krom als keepers een schot van 3 of 5 meter afstand een bal kunnen tegen houden maar van 30 meter een geplaatste schot niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Zie ik nou goed dat je weekly rewards in Rivals resetten als je promoveert? Met alle pijn 7 potten gewonnen nu nu staat die weer op 0 :'( :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Kidjuh op 10-10-2021 22:51 ]

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Die Jumbo Premium Players pack krijg je bij de 'Wijnaldum to PSG' SBC. Tot 19u morgenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Wat is het verschil tussen 41212(2) en 4312?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 00:44
llovesoccerx7 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 23:11:
Wat is het verschil tussen 41212(2) en 4312?
CM’s staan verder naar voren in 41212(2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
fifanoob schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:15:
[...]

je hoeft die niet te timen. vanaf 20m finesse schot en ze vliegen er zo in. wordt ook aangepast in de volgende patch.
Las het net, hoop vooral dat scoren in de 16 wat makkelijker word, weet jij toevallig wanneer die update er komt voor de Ps5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
2 uiterst vriendelijke spelers (die me de winst gaven) en een 12-5 score verder is Rank II in de WL al een feit! Zeer tevreden mee, wat een prachtige beloningen krijg je dan zeg. Skriniar was absoluut de uitblinker, wat een geweldige verdediger. Die heeft me positief verrast.

[ Voor 9% gewijzigd door SH-FR op 10-10-2021 23:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• llovesoccerx7
De ranks nu met wat kan je dat vergelijken met vorig jaar? Gold/elite?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Nope, sowieso is pace wat minder belangrijk dit jaar. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
llovesoccerx7 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 04:53:
De ranks nu met wat kan je dat vergelijken met vorig jaar? Gold/elite?
Rang 3 en 2 zijn wel Elite 3 qua rewards. Het kost nu alleen veel minder moeite om dit te halen, ik denk dat een goud 3 speler makkelijk rang 3 moet kunnen halen.

Moet wel zeggen dat deze WL veel meer casual aan voelt. Heb echt relaxed naar rang 2 gespeeld.

[ Voor 12% gewijzigd door wErudite op 11-10-2021 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-09 19:46
Die Wijnaldum to PSG-SBC is echt een must om te doen inderdaad, kreeg zelf IF Locatelli en IF Lienhart en daarbij ook nog Jesus Navas. En te zien aan bovenstaande screenshots viel het bij mij zelfs nog wel mee met de pulls.

Dus mocht iemand nog twijfelen, gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSuperLAW
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:37
joostmakaay schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 08:59:
Die Wijnaldum to PSG-SBC is echt een must om te doen inderdaad, kreeg zelf IF Locatelli en IF Lienhart en daarbij ook nog Jesus Navas. En te zien aan bovenstaande screenshots viel het bij mij zelfs nog wel mee met de pulls.

Dus mocht iemand nog twijfelen, gewoon doen.
Ik zie iedereen goeie pack luck hebben bij die sbc had hem zelf ook gedaan helaas niks eruit gekregen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Die Wijnaldum to PSG-SBC was voor mij ook waardeloos. Verder uit andere rewards (SB en de marquee matchups van 2 weken terug) wel Bruno Fernandes en Marquinhos gepackt, beiden tradeable. Op zich al best netjes zo vroeg in het seizoen. Helaas beiden moeten verkopen om een enigszins fatsoenlijk team op te tuigen.

Een vriend van mij had in die week dat je alleen met pre order kon spelen een icon (nutteloos ingame, maar bracht wel 700k op). Een andere packte gisteren Kante.

Al met al heb ik het gevoel dat de packweight (noemt men dat zo?) wel wat zwaarder is tov Fifa 21. Heb nu onderstaand team. Volgende targets: Ben Yedder voor Fekir, Theo Hernandez voor Digne, Kessie voor Tchouameni (dit was een experimentje, maar vind hem tot nu toe best goed als meest verdedigende CM/CDM).

Moet wel erg wennen aan de gameplay nu. Meer balans tussen skillmoves en passing vind ik top. Scoren binnen de 16 is wel erg lastig voor mij. Of het nu Ederson is of een bronzen keeper, ze hebben de meest onmogelijke reflexen. Terwijl ze de finesse shots van buiten de 16 best vaak doorlaten. Las in dit topic dat ze dit zouden patchen. Is daar een bron voor?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mka1MqF2T2_3Crj43ypEh0spDZU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vReW22WK2dI1lhQruhhjd667.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Spelen jullie hier ook Squad Battles? En zo ja, voor welke doelstellingen en welke zijn interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:04
saert schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:53:
Spelen jullie hier ook Squad Battles? En zo ja, voor welke doelstellingen en welke zijn interessant?
Als ik tijd heb probeer ik Elite 1 te halen. Krijg je twee Rare Players pack.

Ondertussen heb ik net als vorig jaar een team "op de gok" gemaakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bLEzn59eunSS7hTMs_I7i_x6zLQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Iz3VF3118lcfovPTQinLBFR1.png?f=fotoalbum_large

Depay, Firpo, Ramos, Tomori en Berghuis moeten kopen. De rest gepacked of SBCs.

En naast dat team heb ik een first owner team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ytkVoUlFoEYa_EAaCOsZBusR3z0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rZWMvhcD2djdrTe1kDETkM5C.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

saert schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:53:
Ik heb serieus wel wat beters te doen dan tegen de AI spelen. Dat is zo intens geestdodend.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 21:28
hmr schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:24:
[...]

Ik heb serieus wel wat beters te doen dan tegen de AI spelen. Dat is zo intens geestdodend.
En zeker als het niveau ook nog schommelt binnen het niveau dat je kiest. Is al jaren zo dat mensen klagen over dat ene wedstrijd je niks mag/kan tegen de AI en de andere wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Gelukkig, dan denken we hetzelfde erover. Ik dacht te lezen hier dat spelers veel Squad Battles deden dit jaar voor doelstellingen.

Spelen jullie wel met bijvoorbeeld vrienden onderling de Bronzen en Zilveren mijlpalen? Komen aardige packs uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Pompi schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:26:
[...]

En zeker als het niveau ook nog schommelt binnen het niveau dat je kiest. Is al jaren zo dat mensen klagen over dat ene wedstrijd je niks mag/kan tegen de AI en de andere wel.
Dat werd voorheen ook altijd aangegeven, dat je de chemistry van de tegenstander krijgt ofzoiets. Er was iets mee, maar dat kon je dan ook ingame lezen. Weet niet of het nu nog zo is, net als wat Hmr zegt, ik ga echt geen squad battles spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Ik doe soms wel SB om dingen zoals skill moves uit te proberen en voor sommige objectives (bv icon swaps, objective spelers, goede packs). Maar het kan idd geestdodend worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Robbio85 op 11-10-2021 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
saert schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:29:
Gelukkig, dan denken we hetzelfde erover. Ik dacht te lezen hier dat spelers veel Squad Battles deden dit jaar voor doelstellingen.

Spelen jullie wel met bijvoorbeeld vrienden onderling de Bronzen en Zilveren mijlpalen? Komen aardige packs uit.
Zilver heb ik gedaan via de Silver Lounge, vind ik altijd wel leuke potjes omdat je geen echte "meta" teams hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-09 20:13
Morgen,

Zijn jullie er al uit wat de fijnste opstelling is. Zit zelf nu met 4231, maar creëer eigenlijk bijna niets.
Probeer daarnaast de brede 41212 en heb zoveel meer opties en ruimte, waardoor ik veel meer scoor.
Zit momenteel in div 5, nog 2 wedstrijden winnen voor div 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
triple20 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:37:
Morgen,

Zijn jullie er al uit wat de fijnste opstelling is. Zit zelf nu met 4231, maar creëer eigenlijk bijna niets.
Probeer daarnaast de brede 41212 en heb zoveel meer opties en ruimte, waardoor ik veel meer scoor.
Zit momenteel in div 5, nog 2 wedstrijden winnen voor div 4.
Dat is voor iedereen verschillend.
Er is niet een "cheat "opstelling die beter is dan de rest, het gaat erom hoe jij als speler met jouw opstelling omgaat.

Ik speel namelijk 433 en zweer daarbij. Maar ik ben iemand van hollandse school, optimale veldbezetting en via de vleugels voetballen. Is dat de fijnste opstelling? Ja voor mij wel, maar dat wil niet zeggen dat die voor jou ook goed werkt als jij bv een hele andere style hebt.

Elk jaar weer blijft dit een terugkomend iets. Ik zeg altijd, leer de instellingen te begrijpen die je kan aanpassen, en maak zo je eigen opstelling met tactics.

Hoe diep wil je staan, ben je aanvallend of ben je meer counter etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

fifanoob schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:41:
[...]

Er is niet een "cheat "opstelling die beter is dan de rest, het gaat erom hoe jij als speler met jouw opstelling omgaat.

Ik speel namelijk 433 en zweer daarbij. Maar ik ben iemand van hollandse school, optimale veldbezetting en via de vleugels voetballen. Is dat de fijnste opstelling? Ja voor mij wel, maar dat wil niet zeggen dat die voor jou ook goed werkt als jij bv een hele andere style hebt.

Elk jaar weer blijft dit een terugkomend iets. Ik zeg altijd, leer de instellingen te begrijpen die je kan aanpassen, en maak zo je eigen opstelling met tactics.

Hoe diep wil je staan, ben je aanvallend of ben je meer counter etc etc.
En ik speel juist weer graag narrow...

Ben erg slecht op de vleugels :p.

Doe mij maar combineren en skillen door het midden.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
hmr schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:09:
[...]

En ik speel juist weer graag narrow...

Ben erg slecht op de vleugels :p.

Doe mij maar combineren en skillen door het midden.
Daar is niks mis mee. Dat is ook precies wat ik bedoel. Iedereen heeft zijn eigen manier van spelen. Je moet een bijpassende opstelling vinden bij je eigen speelstijl.
Qua niveau en resultaten zijn wij denk ik redelijk gelijk. Maar toch hanteren we beide een totaal verschillende manier van spelen.

Dus welke is dan beter? Dat is niet zo even te bepalen. Dat ligt dus aan meerdere factoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
fifanoob schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:41:
[...]

Eens hoor met wat je zegt, maar er zijn wel duidelijk opstellingen die makkelijker te masteren zijn of meer gebalanceerd zijn in de basis. Je ziet niet voor niets zoveel 442, 4231 etc online. De eerste persoon die 4132 of 451(2) speelt moet ik nog tegen komen. Terwijl je die natuurlijk met instructies ook wel anders kunt laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Voordeel is dat ik vanavond maar alvast even de WL qualifiers speel...

Wat ik me afvraag.. hoe werkt de MM van die dingen? Ik heb me dus vorige week gekwalificeerd en rank 3 gehaald, kwam net te kort voor 2 :(. Maar als ik pech heb en ik kom sterke mensen in die quali's tegen dan kan ik deze week niet meedoen?

Ander onderwerp: ik ben medium te spreken over Rashford in de spits moet ik zeggen.. Pogba op het middenveld ook erg traag voor wat ik graag speel... Ik moet maar eens gaan kijken wat ik met mijn team doe.. Wel blij met Yedder en Dembele, maar maakt het qua chem wel lastig.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
hmr schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:25:
Voordeel is dat ik vanavond maar alvast even de WL qualifiers speel...

Wat ik me afvraag.. hoe werkt de MM van die dingen? Ik heb me dus vorige week gekwalificeerd en rank 3 gehaald, kwam net te kort voor 2 :(. Maar als ik pech heb en ik kom sterke mensen in die quali's tegen dan kan ik deze week niet meedoen?

Ander onderwerp: ik ben medium te spreken over Rashford in de spits moet ik zeggen.. Pogba op het middenveld ook erg traag voor wat ik graag speel... Ik moet maar eens gaan kijken wat ik met mijn team doe.. Wel blij met Yedder en Dembele, maar maakt het qua chem wel lastig.
Ik vond de playoffs zwaarder dan de WL zelf, zit in divisie 2. Denk alleen niet dat de MM gekoppeld is aan je divisie.

Ik had Rashford op de flank maar ook ik was niet blij met 'm, veelste statisch. Pogba vind ik wel heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Volgens mij is er geen MM in de wl en ook niet in de qualli. Het is gewoon random. Vandaar ook niveau verschil tussen de verschillende potjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag extra dagje vrij dus maar eens beginnen aan de zilveren beesten opdrachten.

Vorig jaar toch wel een leuke afwisseling tussen de monster teams :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Traeces schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:41:
Vandaag extra dagje vrij dus maar eens beginnen aan de zilveren beesten opdrachten.

Toch vooral een zichzelf in stand houdend iets helaas. Je doet die objectives zodat je dat kaartje krijgt zodat je die kunt gebruiken in de volgende.. Mag van mij iets meer nut hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
fifanoob schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:15:
[...]

Waar heb jij gelezen dat het gepatched wordt? Want als ik de patch notes bekijk zie ik alleen iets staan over schoten in het penaltygebied en dat er nieuwe animaties komen voor 'high finesse shots'.
We’ve seen that goalkeepers can sometimes be a little too adept at saving top corner shots from in close, so we’ve reduced their effectiveness trying to save them in order to promote more diversity in goalscoring. As covered in the Title Update notes, this will apply to shots within 37 feet/11.27 meters of the keeper, taken from inside of the penalty box.
We’ve seen that goalkeepers have sometimes struggled against finesse shots that send the ball high into the air. As a result, goalkeepers reacted to this type of shot in a less football authentic fashion.

What this change does is arm goalkeepers with new animations that can be used when the goalkeeper is determining how to react to a high finesse shot. Keepers will now be able to react in ways that are closer to real life football when they see a high finesse shot coming at them.

While these animations can have a small impact on the keepers’ abilities to save these types of shots, they are not meant to generally improve shot stopping.
Dus was benieuwd of ik er overheen gekeken heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
fifanoob schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:39:
Volgens mij is er geen MM in de wl en ook niet in de qualli. Het is gewoon random. Vandaar ook niveau verschil tussen de verschillende potjes.
In WL wel hoor. Zodra jij 10-0 gaat kom je niet tegen iemand die 1-5 gaat. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite

Vind het ook mega leuk om die te halen. Gewoon leuk om die kaartjes te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Pompi schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:58:
[...]

Waar heb jij gelezen dat het gepatched wordt? Want als ik de patch notes bekijk zie ik alleen iets staan over schoten in het penaltygebied en dat er nieuwe animaties komen voor 'high finesse shots'.

[...]

[...]

Ik haalde daar een andere conclusie uit. Misschien zat ik ook wel fout. Maar toch denk ik dat het inpact heeft op hoe keepers met die ballen straks omgaan. Kan mij niet voorstellen dat die schoten zo bedoeld zijn. Zo easy om die te scoren en vervolgens schiet je een bal keihard vanaf 10m en dan komt er een mega reflex van de keeper die de bal uit het kruis haalt. Die balans lijkt mij totaal niet te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:52:
[...]

Toch vooral een zichzelf in stand houdend iets helaas. Je doet die objectives zodat je dat kaartje krijgt zodat je die kunt gebruiken in de volgende.. Mag van mij iets meer nut hebben :P
Kaartje wat je nu krijgt is toch voorlopig wel een leuke sub :)
wErudite schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:00:
[...]

Vind het ook mega leuk om die te halen. Gewoon leuk om die kaartjes te hebben.
Hier ook + je moet met zilvers spelen is toch meer uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
wErudite schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:00:
[...]

In WL wel hoor. Zodra jij 10-0 gaat kom je niet tegen iemand die 1-5 gaat. :9
Hoe weet je dat zo zeker?
Ik ging namelijk redelijk simpel op de zaterdag naar 8-2. Op zondag duidelijk een ander niveau maar uiteindelijk 12-8 behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Hoe krijg je deze fifa een strakke voorzet vanaf de zijkant? Zie steeds veel ruimte maar de voorzetten gaan echt voor geen meter 😁 De normale voorzetten ook niet trouwens, denk dat ik onbewust verkeerd druk. Voorzetten worden steeds teruggetrokken op ong rand 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Dani05 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:16:
Hoe krijg je deze fifa een strakke voorzet vanaf de zijkant? Zie steeds veel ruimte maar de voorzetten gaan echt voor geen meter 😁 De normale voorzetten ook niet trouwens, denk dat ik onbewust verkeerd druk. Voorzetten worden steeds teruggetrokken op ong rand 16.
Idem. Ze gaan vaak te dicht bij de keeper voor mij. Ik geef ze nu gewoon met een driven low pass.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
fifanoob schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:12:
[...]

Hoe weet je dat zo zeker?
Ik ging namelijk redelijk simpel op de zaterdag naar 8-2. Op zondag duidelijk een ander niveau maar uiteindelijk 12-8 behaald.
Is al jaren zo iniedergeval, zou niet weten waarom dat dit jaar anders is. Lijkt me zuur dat wanneer je 0-12 gaat je even tegen iemand komt die 15-4 gaat. Daar zit echt wel een stukje SBMM in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
[...]

Hopelijk blijven ze ook die andere silver squads objectives (Silver Beasts) vaker uitbrengen, die rewards zijn prima qua packs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
wErudite schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:19:
[...]

Is al jaren zo iniedergeval, zou niet weten waarom dat dit jaar anders is. Lijkt me zuur dat wanneer je 0-12 gaat je even tegen iemand komt die 15-4 gaat. Daar zit echt wel een stukje SBMM in.
Klopt zo ging dat voorheen wel idd. Maar ik vraag mij oprecht af of dat nu ook zo gaat. Dit omdat ze de ranking sowieso beetje anders hebben gemaakt. Iemand die 16-4 eindigt of iemand die 20-0 eindigt. Krijgen ook dezelfde rewards.

Kan prima zijn dat je gelijk hebt hoor, maar ik betwijfel het gewoon, puur op gevoel hoe ik het niveau ervaarde van de potjes. Deze waren echt heel verschillend. Nu zegt dat ook niet zo heel veel, want je kan prima een e-sporter tegenkomen die ook pas net begonnen is met zijn reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
wErudite schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:19:
[...]

Zal je verbazen. Reddit staat vol met mensen die ineens monster teams tegen komen die 20-0 gaan zonder enige aanleiding. De kans wordt een stuk groter op zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
Pompi schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:58:
[...]

[...]

[...]

https://www.ea.com/games/...update-1?isLocalized=true

Dit had ik gezien, hier zie je wel dat keepers binnen de 16 een nerf krijgen dus zal het 1 op 1 scoren van dichtbij makkelijker word, wat bedoelen ze eigenlijk met high finesse shot weet iemand dat? Hoe het nou precies zit met de afstandschoten is mij ook niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:36
[...]

Ook wel handig voor de terugkerende zilveren beesten objective, dan hoef je geen zilveren TOTW kaart te kopen voor 30k. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
dutchgio schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:31:
[...]

Ook wel handig voor de terugkerende zilveren beesten objective, dan hoef je geen zilveren TOTW kaart te kopen voor 30k. :)
Gotta Catch em all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
DeBers schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:24:
[...]

Zal je verbazen. Reddit staat vol met mensen die ineens monster teams tegen komen die 20-0 gaan zonder enige aanleiding. De kans wordt een stuk groter op zondag.
Bizar, ik vind MM op basis van teams niet nodig maar op basis van record wel. Iemand die 18-0 gaat hoort gewoon tegen iemand te komen in de range van 15-0 en 20-0 ofzo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
tukkerterror90 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:28:
[...]

Dit had ik gezien, hier zie je wel dat keepers binnen de 16 een nerf krijgen dus zal het 1 op 1 scoren van dichtbij makkelijker word, wat bedoelen ze eigenlijk met high finesse shot weet iemand dat? Hoe het nou precies zit met de afstandschoten is mij ook niet helemaal duidelijk.
De finesse schoten met spelers met hoge shooting en veel curve zijn te sterk. De keepers kunnen niet bij de hoek. In plaats van het schot zelf te nerfen geven ze keepers extra bereik om wel bij de ballen te komen als ze goed gepositioneert staan. Ze hadden ervoor kunnen zorgen dat spelers vaker mis schieten of niet in de hoek. Maar ze kiezen er duidelijk voor om vooral de goede keepers meer mogelijkheden te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
wErudite schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:40:
[...]

Bizar, ik vind MM op basis van teams niet nodig maar op basis van record wel. Iemand die 18-0 gaat hoort gewoon tegen iemand te komen in de range van 15-0 en 20-0 ofzo..
Doen ze in de basis ook wel. Maar het gaat ook wel erg vaak fout. Kan ook vaak komen door ragequitters. Die realiseren vaak niet dat ze daardoor geen loss voor hun record krijgen. NA 8 keer winnen en 8 keer leaven sta je dus gewoon op 8-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
TheSuperLAW schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:02:
[...]

Ik zie iedereen goeie pack luck hebben bij die sbc had hem zelf ook gedaan helaas niks eruit gekregen :'(
Same here, alleen troep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
tukkerterror90 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:28:
[...]

Dat is precies waar ik de quote uit heb gehaald. Zelfde soort tekst staat op hun forum, maar nergens zag ik iets over afstandschoten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik heb IF Jesus destijds gekocht voor 150k inmiddels al 223k zal hij nog verder pieken?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gurbuh
llovesoccerx7 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:02:
Ik heb IF Jesus destijds gekocht voor 150k inmiddels al 223k zal hij nog verder pieken?
Volgens mijn glazen bol zal hij 13 november om 15:34 zijn hoogste prijs van 276k bereiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
llovesoccerx7 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:02:
hij zal pieken totdat er een andere kaart komt in zijn price range met zelfde en of betere stats. Omdat hij uit de packs is wordt het aanbod niet groter en de vraag wel. Echter op moment dat er een andere kaart komt met zijn stats etc dan gaat ie dus zakken. Dus zal hij nog verder pieken, ja dat denk ik wel. Tot hoelang? Geen idee, welke kaart wil je zelf halen als je hem zou vervangen? Hoe duur is die? Hoe snel is dat bij elkaar te verdienen. Dat soort variabelen spelen allemaal mee.
Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Populaire TOTW kaartjes blijven vaak nog wel doorstijgen doordat ze schaars worden. Die duur wordt bepaald door de vraag, dus is er een andere kaartje met die stats, wordt de vraag minder en zal ie weer dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik twijfel om Karim Potm te doen :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
hmr schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:16:
Ik zou het doen, speelt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PS360-gamer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
hmr schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:16:
Hier precies dezelfde twijfels. Heb voldoende untradeables om de SBC te voltooien. De normale versie van Benzema vindt ik al fantastisch spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sOEbTtGZDN-uTRNMNMY_mmGKq1M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/56hwWHyZ82VP19uE8Snb7iYG.png?f=fotoalbum_large

Heeft een van jullie de SBC al gedaan, of wat houdt je tegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
PS360-gamer schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:24:
[...]

Hier precies dezelfde twijfels. Heb voldoende untradeables om de SBC te voltooien. De normale versie van Benzema vindt ik al fantastisch spelen.

[Afbeelding]

Benz speelt hier heerlijk, maar als je hem nu al fantastisch vindt, dan is de POTM toch een no-brainer?

Hier mijn team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_XmuDwTkq4-1hT6keAPg0PbjiuU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AyHdh1yNtadVBzioTOe1aBPS.jpg?f=fotoalbum_large

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Ik heb benzema op CAM staan, dat werkt ook uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Eerste walkout, aguero 11 k :') maar ff bewaren voor een sbc!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
PS360-gamer schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:24:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb zijn inform gekocht vorige week. Bewust de SBC niet gedaan omdat ik het verschil het niet waard vind. Daarnaast is de SBC niet verhandelbaar in tegenstelling tot zijn inform.

Wel speelt hij echt heerlijk. Alle schoten zijn raak. Je moet wel even weten hoe ermee te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik ben gisteravond begonnen met een L1 teampje, daar past de reward naadloos in. Paar dure verdedigers en andere spelers met hoge pace, werkt goed tegen teams die zijn opgebouwd uit wat pack fodder zonder enige chem. Het leuke is toch wel de diversiteit daar, en ik heb nu vaak het beste team i.t.t. de normale rivals en champions wedstrijden

[ Voor 11% gewijzigd door peeweeherman op 11-10-2021 15:47 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

xavento schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:26:
[...]

Benz speelt hier heerlijk, maar als je hem nu al fantastisch vindt, dan is de POTM toch een no-brainer?
Doe hem allemaal maar, tijd dat die fodder wat stijgt in prijs 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peeweeherman schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:45:
[...]

Ik ben gisteravond begonnen met een L1 teampje, daar past de reward naadloos in. Paar dure verdedigers en andere spelers met hoge pace, werkt goed tegen teams die zijn opgebouwd uit wat pack fodder zonder enige chem. Het leuke is toch wel de diversiteit daar, en ik heb nu vaak het beste team i.t.t. de normale rivals en champions wedstrijden
Hier ook had ff een 20k l1 team samen gesteld om het snel te halen :+

Fodder stijgt al goed , me kroosjes zijn met 50% gestegen
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:56:
[...]

_/-\o_
veel meer gaat die ook niet stijgen met een max prijs cap van 16k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
fifanoob schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:02:
[...]

Ik heb Kroos gekocht op 3.5k dus ik vind die max cap al prima. Mooie winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:02:
[...]

Hoop ook dat ze Max price range gaan verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Traeces schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:56:
[...]

_/-\o_
Weah en Cyprien zijn echt zwaar OP als zilveren spelers, maar is de prijs van de kaartjes ook wel naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Joosie200 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:09:
[...]

Ik heb Kroos gekocht op 3.5k dus ik vind die max cap al prima. Mooie winst.
oke, gesnipt dan ofzo? Op futbin wordt aangegeven dat hij niet onder de 9k is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
bvbal79 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:29:
[...]

Vorig jaar duurde het tot november...pas bij de icon SBC gingen ze stijgen.
Dit jaar zijn er veel meer kaarten op de markt. vergeet niet dat jan en alleman elke dag een preview pakket heeft ook nog.

Dan ook nog, denk jij dat jij de enige bent die dit doet? Elke discord groep of youtuber promote dit om te doen. Niet alleen zit er een berg op de markt....ook nog eens een berg in elke club.

Anyway succes met je coingenerator
Moet hier toch even op terugkomen :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

joostmakaay schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:48:
[...]

Weah en Cyprien zijn echt zwaar OP als zilveren spelers, maar is de prijs van de kaartjes ook wel naar.
Die twee heb ik ook 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-08 22:13
Even een aantal vraagjes;

1: ik lees regelmatig dingen als untreadable voor sbc, klopt het dat je deze spelers niet kan vekopen maar wel kan gebruiken voor het behalen van rewards?

2: corners of een voorzet gaan er bij mij 9/10 keer niet in, zo af en toe eens gescoord uit een corner. Zijn daar tips voor, zoals bijvoorbeeld bij een corner koppen met of zonder sprintknop ingedrukt meerdere keren knop indrukken of iets?

3: penalty's gaan er vrijwel nooit in bij mij, nu weet ik dat je richtingen pas moet uitvoeren na het schieten anders gaat die sowieso naast, echter wordt ik van yt filmpjes ook niet echt wijzer.

4: ik lees hier ook geregeld dat er vele van jullie verdedigen met L2, hoe werkt dit precies bij mij lopen ze mij dan juist zo voorbij, ik gebruik eigenlijk altijd vierkantje/rondje en sprintknop toch wel vaak ingedrukt (automatisme dat ik sprint veel gebruik) alsnog lukt het verdedigen mij wel aardig.

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Denn90 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:22:
Even een aantal vraagjes;

1: ik lees regelmatig dingen als untreadable voor sbc, klopt het dat je deze spelers niet kan vekopen maar wel kan gebruiken voor het behalen van rewards?

2: corners of een voorzet gaan er bij mij 9/10 keer niet in, zo af en toe eens gescoord uit een corner. Zijn daar tips voor, zoals bijvoorbeeld bij een corner koppen met of zonder sprintknop ingedrukt meerdere keren knop indrukken of iets?

3: penalty's gaan er vrijwel nooit in bij mij, nu weet ik dat je richtingen pas moet uitvoeren na het schieten anders gaat die sowieso naast, echter wordt ik van yt filmpjes ook niet echt wijzer.

4: ik lees hier ook geregeld dat er vele van jullie verdedigen met L2, hoe werkt dit precies bij mij lopen ze mij dan juist zo voorbij, ik gebruik eigenlijk altijd vierkantje/rondje en sprintknop toch wel vaak ingedrukt (automatisme dat ik sprint veel gebruik) alsnog lukt het verdedigen mij wel aardig.

Thnx
Ik heb niet overal tips voor maar 1 is ja, untradables zijn ideaal voor sbc’s.
Bij penalty’s moet je niet te vroeg richten, anders kun je aan zijn hoofd zien welke hoek hij naar kijkt, mikken als hij gaat lopen. Je kunt dit wel als schijnbeweging gebruiken. Ik richt altijd omlaag, kun je moeilijk over schieten. Verder gewoon een hoek kiezen.

Voor corners zijn wel YT filmpjes, maar ik scoor ook niet vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Die Flashback Umtiti is wel een prima speler voor op CM zeg, CB te traag in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Mensen die hier last hebben van frame drops? Ik heb bijna elk potje een frame drop waarbij het beeld 1 á 2 seconden stil staat en daarna door gaat. Bijvoorbeeld met het afwerken of een tegenaanval van de tegenstander. Wat valt hier aan te doen? Speel op een ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
saert schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:45:
Mensen die hier last hebben van frame drops? Ik heb bijna elk potje een frame drop waarbij het beeld 1 á 2 seconden stil staat en daarna door gaat. Bijvoorbeeld met het afwerken of een tegenaanval van de tegenstander. Wat valt hier aan te doen? Speel op een ps4.
Jup heb dit ook soms, zwaar irritant . Gebeurd bij mij vaak zodra spelers tegen elkaar aanlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Traeces schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:51:
[...]

Jup heb dit ook soms, zwaar irritant . Gebeurd bij mij vaak zodra spelers tegen elkaar aanlopen.
Behoorlijk irritant omdat het ook vaak genoeg een tegendoelpunt kost. Je weet niet wat eraan te doen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
hoe werkt het eigenlijk met die red picks, wanneer krijgen we die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
saert schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:58:
[...]

Behoorlijk irritant omdat het ook vaak genoeg een tegendoelpunt kost. Je weet niet wat eraan te doen valt?
Helaas niet wil het ook graag weten, het is ook niet iedere wedstrijd. Gebeurd maar eens in de zoveel tijd, heel vaag.

@joostmakaay die weah is ff flink in prijs gestegen sinds vanmiddag. Gewoon dik 10k winst op zilveren spelers gepakt in een paar uur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
cubert20 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:02:
hoe werkt het eigenlijk met die red picks, wanneer krijgen we die?
Hebben ze die nou nog niet gegeven? Ik had ze direct gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Traeces schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:07:
[...]

Helaas niet wil het ook graag weten, het is ook niet iedere wedstrijd. Gebeurd maar eens in de zoveel tijd, heel vaag.

@joostmakaay die weah is ff flink in prijs gestegen sinds vanmiddag. Gewoon dik 10k winst op zilveren spelers gepakt in een paar uur :+
Ik ga m'n silvers ook even verkopen nu ik zie prijzen zo zie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joostmakaay schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 20:15:
[...]

Ik ga m'n silvers ook even verkopen nu ik zie prijzen zo zie. :P
Ja ga ook even me club uitzoeken , die zilveren psg cv was met 4K gestegen in nog geen 3 uur echt bizar.

Edit :

Net ff 2 potten Rivals met kante gespeeld , die is me weer een partij goed. Domineert het hele middenveld samen met Bruno.

[ Voor 18% gewijzigd door Traeces op 11-10-2021 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:27
fifanoob schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:39:
Net 2 potjes gespeeld in de kwalificatie, maar inderdaad volledig random. Eerste potje een gelijkwaardige tegenstander en een vrij makkelijke overwinning. Tweede potje een tegenstander met een team wat al meer dan het 10-voudige waard was van mijn team. Met o.a. Messi en zo'n heroes kaartje, weet ff niet meer welke. Dan heb ik het met een kleine 1-0 nederlaag nog netjes gedaan. Maar dan krijg ik dus wel het gevoel dat het ook volledig random is of je je kwalificeert of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Nou gelukkig was die WL qualificatie vorige week een incident :+ dit keer met 7 potjes al klaar oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
78+ upgrade nog waardevol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Net voor 25k de hybrid league sbc doorlopen. Nul walk outs of boards. Wel vier shadow kaartjes. Die maar erop geknald voor de max prijs. Verder een sloot aan spelers die ik allemaal meteen heb lopen listen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
In 7 potten kunnen kwalificeren voor de WL, donderdag de rest van m'n wins maar ff weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:57
Heel slap van EA Sports om wel gewoon een nieuwe sbc te kunnen maken maar red picks geven, ho maar ... Er is iets goed mis daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Lashrom schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 00:03:
Heel slap van EA Sports om wel gewoon een nieuwe sbc te kunnen maken maar red picks geven, ho maar ... Er is iets goed mis daar.
Valt mee. De roll out is 10 minuten geleden begonnen. Even kijken of ik Son krijg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 20:03
Dat is voor mij een nogal een understatement. Gisteren Walker gepakt en zonet gewoon Mbappe! :o <+:)
https://www.futbin.com/22/squad/995603

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
wErudite schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:00:
[...]

Moet hier toch even op terugkomen :9 :9 :9
Waarop? Op die 4k winst die je op een 88 rated kaartje nu maakt.
Alles tot 86 rated is gewoon de prijs van 2 weken geleden.

Ga lekker ergens anders de clown uithangen. fodder is nog steeds extreem laag. de markt is laag en de onderbroek van mijn opa zit ook nog steeds laag.

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 12-10-2021 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Hoe verdedigen jullie tegenstanders die constant kappen en draaien in de 16, totdat ze een gaatje vinden om te schieten? Vooral bij de Werners, Saint Maximum (?) en Mbappe's merk ik dat dit vaak onbegonnen werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-09 19:58
joostmakaay schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:25:
Hoe verdedigen jullie tegenstanders die constant kappen en draaien in de 16, totdat ze een gaatje vinden om te schieten? Vooral bij de Werners, Saint Maximum (?) en Mbappe's merk ik dat dit vaak onbegonnen werk.
Heel kort gezegt: wachten op t juiste moment en instappen 🙈
Pagina: 1 ... 15 ... 128 Laatste