Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:38
Dani05 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:34:
[...]

Switch veel tussen 4231 en 4321. Gaat er maar net om wat beter voelt.
En wanneer ik achter kom meteen veel druk zetten, ook vroeg in de wedstrijd. Lukt me nooit om mijn normale verdedigende spel te blijven spelen bij een achterstand. (Lees na tig fifa's bijvoorbeeld gewoon weer te snel in gaan stappen :) )
Moet zeggen na een youtube video van fifa analyst, ben ik meer over de zijkanten weer gaan spelen.
Even met L1 of R1 dribbelen en dan gebruik maken van de speedboost werkt als een trein.
Voor mij is ieder jaar hetzelfde namelijk of online voor resultaat gaan met 4231/442 of met 352 aan de slag wat vooral het leukste speelt.

Ik ben er ook deze fifa nog niet uit :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 00:44
Zometeen met 4231 opstelling beginnen aan de WL! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gPBvIpjAsj3IuByQ1bDSbEI-J9o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3YeH6CELkO2lFZ8aHm0a6ZBH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:01
Ligt het aan mij of is divisie 6 veel makkelijker dan 7? Ga nu 5-1 in divisie 6 waar het echt drama was in 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
pacod schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:58:
Ligt het aan mij of is divisie 6 veel makkelijker dan 7? Ga nu 5-1 in divisie 6 waar het echt drama was in 7
Misschien, maar het niveau in divisies is altijd merkbaar lager als de WL bezig is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
Bossie schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:08:
[...]

Misschien, maar het niveau in divisies is altijd merkbaar lager als de WL bezig is.
Dat zal het wel zijn denk ik… ben wel weer iets beter geworden, maar niet zoveel beter 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
https://www.dexerto.com/f...e-for-a-stimulus-1671407/

uiteenzetting dat de markt naar de klote is gebracht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Het niveau is niet best in de WL tot nu toe 😂
Nog 10 potten over maar rank 3 is iniedergeval binnen, hopelijk wat leuks uit mn TOTW pack morgen 😁

[ Voor 52% gewijzigd door wErudite op 09-10-2021 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:38
Dani05 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:34:
[...]

Switch veel tussen 4231 en 4321. Gaat er maar net om wat beter voelt.
En wanneer ik achter kom meteen veel druk zetten, ook vroeg in de wedstrijd. Lukt me nooit om mijn normale verdedigende spel te blijven spelen bij een achterstand. (Lees na tig fifa's bijvoorbeeld gewoon weer te snel in gaan stappen :) )
Moet zeggen na een youtube video van fifa analyst, ben ik meer over de zijkanten weer gaan spelen.
Even met L1 of R1 dribbelen en dan gebruik maken van de speedboost werkt als een trein.
Waarschijnlijk een echte noob vraag, maar wat is en hoe werkt de “speedboost”?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
biertje79 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:46:
[...]

3x R2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
biertje79 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:46:
[...]

YouTube: Dribbling in FIFA 22 just got a lot easier...
Na het loslaten van de l1 bijvoorbeeld als je aan dribbelen bent heb je echt een flinke speedboost wanneer je vervolgens gewoon r2 inhoud, vooral effectief op de vleugels.

[ Voor 4% gewijzigd door Dani05 op 09-10-2021 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:23
Bossie schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:27:
Hoe spelen de meeste overigens en waarom

Vind dat veel interessanter dan de discussies over WL en divisies etc :)
Ik speel al zolang 4-2-3-1 ik me kan heugen. Dus het valt niet mee om dat eruit te krijgen. Aan de andere kant: ik ken deze opstelling nu op mijn duimpje. Ik weet ook altijd precies welke soort spelers ik op de verschillende posities wil hebben. Voor mij werkt dat op zich prima. Ik heb wel altijd andere variaties onder de knoppen, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Moody2204 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:23:
[...]

Ik speel al zolang 4-2-3-1 ik me kan heugen. Dus het valt niet mee om dat eruit te krijgen. Aan de andere kant: ik ken deze opstelling nu op mijn duimpje. Ik weet ook altijd precies welke soort spelers ik op de verschillende posities wil hebben. Voor mij werkt dat op zich prima. Ik heb wel altijd andere variaties onder de knoppen, dat dan weer wel.
Tja hetzelfde met 4231/352, vorig jaar een tijdje elke week een andere formatie gepakt voor WL om het op te leuken.

Uiteindelijk is het enige verschil hoeveel wedstrijden je nodig had voor g3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-08 22:13
Een aantal dagen terug vroeg ik hier om tips omdat fut echt iets nieuws is voor mij.

Ik heb nu ook onderstaand team gecreëerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hZh18cnTF0bvTYIIdBgwm1cZt88=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A9x9KzHwoJ5kb1mnRxnGu0T7.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had Navas gepact deze verkocht en o.a Neto,wijnaldum,Memphis,chiesa gehaald. Nog een paar coins en dan wil ik Barella kopen nog. Ik ben erg benieuwd hoe het spelen mij afgaat met dit team. Ik heb teamgeest ook door dankzij jullie en verwacht met Barella op de 100chem te komen. Hebben jullie verder nog tips voor een speler of elders met team die ik nu heb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Denn90 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:11:
Een aantal dagen terug vroeg ik hier om tips omdat fut echt iets nieuws is voor mij.

Ik heb nu ook onderstaand team gecreëerd.

[Afbeelding]

Ik had Navas gepact deze verkocht en o.a Neto,wijnaldum,Memphis,chiesa gehaald. Nog een paar coins en dan wil ik Barella kopen nog. Ik ben erg benieuwd hoe het spelen mij afgaat met dit team. Ik heb teamgeest ook door dankzij jullie en verwacht met Barella op de 100chem te komen. Hebben jullie verder nog tips voor een speler of elders met team die ik nu heb?
Zet spelers op de juiste posities door middel van positie kaartjes. Zoals Depay van CA naar CAM. Of de backs van RA naar RVV. Op deze manier krijg je nog meer chemistry.

Daarnaast staan er bij al je spelers een soort voetbalschoen. Hier kan je ook een verbruiksitem aan toevoegen zoals een jager, motor etc. Spelers worden dan stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-08 22:13
saert schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:16:
[...]

Zet spelers op de juiste posities door middel van positie kaartjes. Zoals Depay van CA naar CAM. Of de backs van RA naar RVV. Op deze manier krijg je nog meer chemistry.

Daarnaast staan er bij al je spelers een soort voetbalschoen. Hier kan je ook een verbruiksitem aan toevoegen zoals een jager, motor etc. Spelers worden dan stukken beter.
Thanks man, heb ik weer wat aan! Ga straks eens kijken;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-09 13:23
Denn90 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 14:27:
[...]

Thanks man, heb ik weer wat aan! Ga straks eens kijken;)
Je kan ook nog euh ik weet ff de naam niet meer. Teamgeestchemistry kaartje? Bv een jager kaartje, of een schaduw kaartje. Daarmee boost je specifieke stats van een speler. Zie nog een hoop spelers die een basis kaartje hebben.

edit:
teamgeeststijl kaartjes ;d

[ Voor 4% gewijzigd door fifanoob op 09-10-2021 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23

Voornamelijk 4231 omdat het gewoon een balanced formatie is en je er zowel verdedigend als aanvallend genoeg opties hebt.

Als ik een doelpuntje achter kom en er niet doorheen lijk te komen switch ik 4321 of 41212(2). Hangt een beetje van mijn tegenstander af. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-09 19:58

4-3-1-2 (en soms naar 4-3-2-1)

Bevalt me, mits de juiste spelers, meer dan uitstekend! Soms alleen geduldiger zijn in de opbouw

Nu Jesus IF binnen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3YG6YNZX3LFow40qIpWsicwvouU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jj43c7eIEqyNBiF5jlu9jWa5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 09-10-2021 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Augy schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 15:34:
[...]

4-3-1-2 (en soms naar 4-3-2-1)

Bevalt me, mits de juiste spelers, meer dan uitstekend! Soms alleen geduldiger zijn in de opbouw

Nu Jesus IF binnen!
[Afbeelding]
De backs en cm’s op gebalanceerd speelt een stuk beter, wat meer afspeel mogelijkheden aan de zijkanten.

Rang 3 in WL is nu bijna binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 23:03
Deze FIFA dreigt weer op een grote frustratie uit te lopen, dus even een hulpvraag: hoe verdedigen jullie? Het lukt me niet, soms lopen tegenstanders er voor m’n gevoel dwars doorheen en als ik op O druk doen m’n spelers wel een stapje maar ze staan er constant te ver vanaf en pakken zelden de bal af, waar ik constant op de huid gezeten wordt en gevoelsmatig de tegenstander er alleen maar tegenaan hoeft te lopen om de bal af te pakken.

Nu was verdedigen altijd m’n zwakke punt, maar na een goed begin vorige week (7 uit 10 ongeveer) ga ik in DR nu denk ik 1 uit 10. Ongelofelijk frustrerend. Dus een goeie tutorial of tip voor verdedigen, laat het graag horen 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PrinsPils schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:05:
Deze FIFA dreigt weer op een grote frustratie uit te lopen, dus even een hulpvraag: hoe verdedigen jullie? Het lukt me niet, soms lopen tegenstanders er voor m’n gevoel dwars doorheen en als ik op O druk doen m’n spelers wel een stapje maar ze staan er constant te ver vanaf en pakken zelden de bal af, waar ik constant op de huid gezeten wordt en gevoelsmatig de tegenstander er alleen maar tegenaan hoeft te lopen om de bal af te pakken.

Nu was verdedigen altijd m’n zwakke punt, maar na een goed begin vorige week (7 uit 10 ongeveer) ga ik in DR nu denk ik 1 uit 10. Ongelofelijk frustrerend. Dus een goeie tutorial of tip voor verdedigen, laat het graag horen 😬
Hoe verdedig je ? Heb je continu de sprint knop ingedrukt ?

Ik verdedig altijd met L2 ( PlayStation ) zodat ik snel kan bewegen. Daarbij gebruik ik vooral je cdms en haast nooit me cv’s. Pas als echt niet meer kan schakel ik me cv’s in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Wat doen de mensen hier met een TOTW pack? Bijhouden of openen? Heb ‘m nu maar twijfel n beetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
Traeces schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:20:
[...]

Hoe verdedig je ? Heb je continu de sprint knop ingedrukt ?

Ik verdedig altijd met L2 ( PlayStation ) zodat ik snel kan bewegen. Daarbij gebruik ik vooral je cdms en haast nooit me cv’s. Pas als echt niet meer kan schakel ik me cv’s in.
Ik speel op PS4, zou ik op moeten letten maar denk dat sprinten wel meevalt. Probeer wel met L2 te verdedigen, maar daarbij constant het gevoel een keuze te moeten maken en dan hap ik, vaak verkeerd. Zelfde geldt voor het afdekken van passlijnen, spelers lijken dan elke keer 20cm tekort te komen om de bal te onderscheppen.

Dat van die CVM’s ga ik zeker proberen, dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PrinsPils schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:29:
[...]

Ik speel op PS4, zou ik op moeten letten maar denk dat sprinten wel meevalt. Probeer wel met L2 te verdedigen, maar daarbij constant het gevoel een keuze te moeten maken en dan hap ik, vaak verkeerd. Zelfde geldt voor het afdekken van passlijnen, spelers lijken dan elke keer 20cm tekort te komen om de bal te onderscheppen.

Welke opstelling speel je mee en wat is je team ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
Traeces schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:36:
[...]

Welke opstelling speel je mee en wat is je team ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nqGqhKnQyYwK9aGs5AAiy39u2QM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z9TWyMUEOmjFez0eqrMV44gS.jpg?f=fotoalbum_large

Verdediging staat niet heel diep, en op druk zetten bij balverlies.

Denk dat Sabitzer geen ideale CVM is, wat zijn voor de rest nog mogelijkheden? Heb zo’n 60k op de bank, maar wilde ook even de Bundesliga POTM afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
wErudite schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:28:
Wat doen de mensen hier met een TOTW pack? Bijhouden of openen? Heb ‘m nu maar twijfel n beetje..
Ik denk dat ik hem ga bewaren, hoe lastig dat ook is. Alleen Son en Foden zijn wat waard

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• fifanoob
PrinsPils schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:29:
[...]

je moet altijd zo denken. Vanuit stilstand is het voor de aanvaller moeilijker om jou voorbij te komen. Dus jij als verdediger moet het ophouden. Juist niet happen/uitstappen. Tenzij je genoeg rugdekking hebt dan kan je soms voor die tackle gaan.Maar hij moet juist de keuze maken, jij niet, jij houdt het gewoon op en kijkt wat hij doet. Ik verdedig bijna 90% alleen maar met l2, alleen als ik in duel ben, dus dat ik naast de aanvaller loop in de zelfde richting dan gebruik ik rondje alle overige doe ik met l2. En gewoon niet happen. Haal de snelheid bij de tegenstander eruit, dwing hem om die actie te maken, ondertussen hou jij l2 gewoon ingedrukt en blijf je staan. Net zo lang tot je denkt oke deze kan ik pakken en dan kan je beetje druk erop zetten. Zorg daarbij wel dat je linies dicht bij elkaar staan.

Ik heb heel vaak van die tegenstanders die hele tijd kappen en draaien rond de 16 in de hoop dat ik elke x hap. Maar ik beweeg amper ik w8 gewoon. Verdedigen in eigen 16 nooit sprintknop gebruiken, ook al denk je soms kut nu is hij weg, als je dan die sprint knop gebruikt en hij doet een fake schot dan ben je weg omdat jij de sprintknop hebt gebruikt en niet zo snel stilstaat als de tegenstander.

afijn. je hebt zoveel verschillende manieren van verdedigen. Dit is hoe ik het een beetje doe en daar zoek ik dan de balans tussen.
Gaat redelijk goed, 4-1 in de wl nu :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PrinsPils schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:41:
[...]

[Afbeelding]

Verdediging staat niet heel diep, en op druk zetten bij balverlies.

Denk dat Sabitzer geen ideale CVM is, wat zijn voor de rest nog mogelijkheden? Heb zo’n 60k op de bank, maar wilde ook even de Bundesliga POTM afwachten...
Wat ik altijd zeg speel met spelers die je lekker vind spelen en hoe je het zelf fijn vind spelen.

Heb Bruno als cdm wat normaal gesproken niet ideaal is maar werkt voor mij perfect.

Hoe staan je cdm ingesteld , balance , valt tussen verdeding etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
fifanoob schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:44:
[...]

je moet altijd zo denken. Vanuit stilstand is het voor de aanvaller moeilijker om jou voorbij te komen. Dus jij als verdediger moet het ophouden. Juist niet happen/uitstappen. Tenzij je genoeg rugdekking hebt dan kan je soms voor die tackle gaan.Maar hij moet juist de keuze maken, jij niet, jij houdt het gewoon op en kijkt wat hij doet. Ik verdedig bijna 90% alleen maar met l2, alleen als ik in duel ben, dus dat ik naast de aanvaller loop in de zelfde richting dan gebruik ik rondje alle overige doe ik met l2. En gewoon niet happen. Haal de snelheid bij de tegenstander eruit, dwing hem om die actie te maken, ondertussen hou jij l2 gewoon ingedrukt en blijf je staan. Net zo lang tot je denkt oke deze kan ik pakken en dan kan je beetje druk erop zetten. Zorg daarbij wel dat je linies dicht bij elkaar staan.

Ik heb heel vaak van die tegenstanders die hele tijd kappen en draaien rond de 16 in de hoop dat ik elke x hap. Maar ik beweeg amper ik w8 gewoon. Verdedigen in eigen 16 nooit sprintknop gebruiken, ook al denk je soms kut nu is hij weg, als je dan die sprint knop gebruikt en hij doet een fake schot dan ben je weg omdat jij de sprintknop hebt gebruikt en niet zo snel stilstaat als de tegenstander.

afijn. je hebt zoveel verschillende manieren van verdedigen. Dit is hoe ik het een beetje doe en daar zoek ik dan de balans tussen.
Gaat redelijk goed, 4-1 in de wl nu :)
Dank! Hier ga ik mee aan de slag. Zal even inhouden worden, ben van nature niet zo’n geduldige speler haha.

@Traeces CVM’s heb ik niets aan aangepast, staan dus op balanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
DjoCalvic schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:41:
[...]

Ik denk dat ik hem ga bewaren, hoe lastig dat ook is. Alleen Son en Foden zijn wat waard
Klopt ja…

Moet zeggen dat ‘t wel echt heel simpel te halen is, ben benieuwd of dat met een reden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Nou, 25 punten uit 10 wedstrijden. Ga ongeveer dus 50/50.

Het enige dat mijn echt echt echt stoort is dat ik soms op onverklaarbare wijze enorme zachte kut steekpasses geef terwijl ik wel degelijk goed power opbouw. Echt mega random en dan word ik ook nog eens vaak bij dat soort balverlies gek gecounterd. Enorm kut.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
hmr schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 17:03:
Nou, 25 punten uit 10 wedstrijden. Ga ongeveer dus 50/50.

Het enige dat mijn echt echt echt stoort is dat ik soms op onverklaarbare wijze enorme zachte kut steekpasses geef terwijl ik wel degelijk goed power opbouw. Echt mega random en dan word ik ook nog eens vaak bij dat soort balverlies gek gecounterd. Enorm kut.
Ik merk het in Rivals ook. Slappe steekpassen wanneer ik snel vanuit de verdediging over de vleugel heen wil met een snoeiharde steekpass ipv de usual dubbel driehoekje lob of r1 + dubbel driehoekje geplaatst lob. Maar als ik dan richting 16 m doelgebied ga en juist genoeg heb aan een slappe steekpass richting mijn aanvallers die meelopen: snoeiharde steekpass achter ze langs, onhaalbaar om binnen te houden dus over de zij/achterlijn.

Ik merk dat ik dus de reguliere steekpass maar achterwege laat nu de geplaatste lob met r1 + dubbel driehoekje zo dik overpowered is. Een full power pass werkt vaak dan nog beter. Al blijkt die pass dan vaker bij een speler te komen die gedekt wordt ipv degene die ik in gedachten had omdat diegene vrijloopt.

Hoe vaak gebruiken jullie het L3 + R3 idee van de vrijlopende speler alvast vooruitbesturen voordat je met de speler die gaat passen de bal geeft? Dat had je nog niet in Fifa 20 en misschien moet ik dat maar eerst onder de knie krijgen wat mijn 'probleem' oplost.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
PrinsPils schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 16:53:
[...]

Dank! Hier ga ik mee aan de slag. Zal even inhouden worden, ben van nature niet zo’n geduldige speler haha.

@Traeces CVM’s heb ik niets aan aangepast, staan dus op balanced.
@fifanoob heeft stuk uitgebreider verwoord als mij dus dat is mooi.

Ik blijf er ook bij speel hoe jij het zelf fijn vind en speel met spelers die jij zelf fijn vind. Je ziet heel veel YouTube tactieken, maar misschien past dit niet in je speciaal style dan heb je er niks aan.

Ik hou bv heel veel van skillmoves en goede passing. Dus zoek spelers die 5* skill move hebben, goed wendbaar zijn en goed kunnen passen. Maar ik moet wel goede cvms hebben omdat ik veel risico neem voorin.

Als tip zet 1 van je Cvms op valt tussen de verdediger en andere op blijf achter bij aanvallen. Scheelt enorm veel in de counter. Bij balanced zijn vaak alle 2 je cdms weg naar voren en valt er een enorm gat op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Joosie200 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 17:41:
[...]

Ik merk het in Rivals ook. Slappe steekpassen wanneer ik snel vanuit de verdediging over de vleugel heen wil met een snoeiharde steekpass ipv de usual dubbel driehoekje lob of r1 + dubbel driehoekje geplaatst lob. Maar als ik dan richting 16 m doelgebied ga en juist genoeg heb aan een slappe steekpass richting mijn aanvallers die meelopen: snoeiharde steekpass achter ze langs, onhaalbaar om binnen te houden dus over de zij/achterlijn.

Ik merk dat ik dus de reguliere steekpass maar achterwege laat nu de geplaatste lob met r1 + dubbel driehoekje zo dik overpowered is. Een full power pass werkt vaak dan nog beter. Al blijkt die pass dan vaker bij een speler te komen die gedekt wordt ipv degene die ik in gedachten had omdat diegene vrijloopt.

Hoe vaak gebruiken jullie het L3 + R3 idee van de vrijlopende speler alvast vooruitbesturen voordat je met de speler die gaat passen de bal geeft? Dat had je nog niet in Fifa 20 en misschien moet ik dat maar eerst onder de knie krijgen wat mijn 'probleem' oplost.
Precies dit… die hele slappe ballen zijn echt bloed bloed vermoeiend. Kost me straks nog een controller.. en tot nu toe 2 a 3 verliespotjes.. ik eindig denk ik op. 10 wins ofzo. Vind t prima. *;

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
hmr schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 18:31:
[...]

Precies dit… die hele slappe ballen zijn echt bloed bloed vermoeiend. Kost me straks nog een controller.. en tot nu toe 2 a 3 verliespotjes.. ik eindig denk ik op. 10 wins ofzo. Vind t prima. *;
In fifa20 was ik een steady zilver 1 WL speler. Maar nu met en punten grinden in Rivals en qualify zien te overleven en dan 11 van 20 wins fixen is mij teveel grind. WL rewards bracht mij vrij weinig qua player picks, al kun je die red players nu dus verhandelen blijkbaar.

Mijn leukste packs kwamen uit squad battle. Griezmann in tweede/derde week met nul fifa points vond ik niet verkeerd. En in januari toty Kante om in mei oid nog tots Kante voorbij te zien komen _/-\o_

Ik heb een paar potten Rivals gedaan maar merk dat ik met mijn basic squad voor nu weinig uithaal. Misschien eerst maar die 100 finesse goals en assists fixen in squad battles op beginners niveau. Kijken wat ik uit die 50/100k packs krijg. Voor de hybrid league/nations sbcs heb ik nog te weinig club stock. Uit die packs zie ik ook best wat leuks voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Joosie200 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 18:37:
[...]

In fifa20 was ik een steady zilver 1 WL speler. Maar nu met en punten grinden in Rivals en qualify zien te overleven en dan 11 van 20 wins fixen is mij teveel grind. WL rewards bracht mij vrij weinig qua player picks, al kun je die red players nu dus verhandelen blijkbaar.

Mijn leukste packs kwamen uit squad battle. Griezmann in tweede/derde week met nul fifa points vond ik niet verkeerd. En in januari toty Kante om in mei oid nog tots Kante voorbij te zien komen _/-\o_

Ik heb een paar potten Rivals gedaan maar merk dat ik met mijn basic squad voor nu weinig uithaal. Misschien eerst maar die 100 finesse goals en assists fixen in squad battles op beginners niveau. Kijken wat ik uit die 50/100k packs krijg. Voor de hybrid league/nations sbcs heb ik nog te weinig club stock. Uit die packs zie ik ook best wat leuks voorbij komen.
als je silver 1 was dan zou ik rekenen op 5 tot 8 winstpotjes.
die 11 ga je bijna nooit halen in 20 potjes. je speelt 1/3e minder dus ook minder winstpotjes lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
volgens mij als je er 8 wint, heb je dezelfde rewards als vorig jaar bij elite?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dani05
Wat een grind, de weekend league volgende week maar doen. Vandaag de CR7 potm afgerond. Niks meer over de in de club. Qua prijs viel die me nog mee, je krijgt ook veel packs terug. En het scheelt straks weer veel van spits wisselen en dus ea tax 😅Vorig jaar het hele jaar met zijn eerste if gespeeld en deze heeft in game ongeveer even veel stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
fifanoob schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 19:09:
Correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
fifanoob schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 19:09:
Voor mij voelde 8 wins als goud 2/3 vorig jaar. Meestal zat ik op goud 1.

Ook had ik 2 keer achter elkaar dat de tegenstander in eigen doel schoot en wegging. Nu kan je ook door gelijk te weg te gaan, aardige rewards krijgen. Zelf natuurlijk ook netjes gedaan met laatste 3 wedstrijdjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Heb wel ‘t gevoel dat ze dit gaan aanpassen omdat ze zien dat ‘t te makkelijk gaat. Nu zijn elite 3 rewards gelijk aan goud 3/2 rewards vorig jaar qua moeilijkheidsgraad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
wErudite schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 19:54:
Heb wel ‘t gevoel dat ze dit gaan aanpassen omdat ze zien dat ‘t te makkelijk gaat. Nu zijn elite 3 rewards gelijk aan goud 3/2 rewards vorig jaar qua moeilijkheidsgraad
sst, laat mij nog even in de waan dat ik voor het eerst in mijn fifa leven en geloof mij dat is lang :P dat ik elite ga halen en dan zeg jij dat het geen elite waardig is :< ;(

ga nu 7-2 op moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
Weet iemand hoe het zit met de player picks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:57
In de middag had ik me gekwalificeerd voor FUT Champs. Heel vreemd, maar Champions speelt zo veel sneller en met veel minder delay vergeleken met Rivals. Tot een uur of 9 gespeeld en het begint weer wat traagjes te worden. Dus Rivals in ochtenden en in de nacht spelen. Champs altijd voordat de avond begint wil je smooth gameplay hebben met zo min mogelijk delay.

Ligt het aan mij of is FUT Champs wat makkelijker geworden dan bij FIFA 21?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Lashrom schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:14:
In de middag had ik me gekwalificeerd voor FUT Champs. Heel vreemd, maar Champions speelt zo veel sneller en met veel minder delay vergeleken met Rivals. Tot een uur of 9 gespeeld en het begint weer wat traagjes te worden. Dus Rivals in ochtenden en in de nacht spelen. Champs altijd voordat de avond begint wil je smooth gameplay hebben met zo min mogelijk delay.

Ligt het aan mij of is FUT Champs wat makkelijker geworden dan bij FIFA 21?
dat ervaar ik ook dat het makkelijker is. ga op moment 8-2. Terwijl ik vorig jaar goud1 speler was, nog nooit elite gehaald in geen enkele fifa :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Dienen de kwalificatie wedstrijden in het zelfde weekend als WL gespeeld te worden? Of kun je deze kwalificatie ook door de week spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
saert schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:24:
Dienen de kwalificatie wedstrijden in het zelfde weekend als WL gespeeld te worden? Of kun je deze kwalificatie ook door de week spelen?
kan je door de weeks spelen. Zodra je je punten hebt kun je daarvoor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madforce0543
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 28-08 09:05
Dani05 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 19:14:
Wat een grind, de weekend league volgende week maar doen. Vandaag de CR7 potm afgerond. Niks meer over de in de club. Qua prijs viel die me nog mee, je krijgt ook veel packs terug. En het scheelt straks weer veel van spits wisselen en dus ea tax 😅Vorig jaar het hele jaar met zijn eerste if gespeeld en deze heeft in game ongeveer even veel stats.
Hoeveel was je kwijt voor die SBC?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:33
Hoewel ik het spel nog wel met plezier speel ben ik benieuwd hoelang dit allemaal interessant blijft. Rivals is na 7 games niet heel interessant meer en in de WL stoppen mensen met spelen om makkelijk rewards te krijgen... friendlys zijn vaak toxic. Het lijkt wel alsof niemand dit spel voor hun plezier speelt maar alleen voor de rewards. (Al word dit natuurlijk gecreëerd door EA en hun belachelijke systemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
038Zwolle schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 22:19:
Hoewel ik het spel nog wel met plezier speel ben ik benieuwd hoelang dit allemaal interessant blijft. Rivals is na 7 games niet heel interessant meer en in de WL stoppen mensen met spelen om makkelijk rewards te krijgen... friendlys zijn vaak toxic. Het lijkt wel alsof niemand dit spel voor hun plezier speelt maar alleen voor de rewards. (Al word dit natuurlijk gecreëerd door EA en hun belachelijke systemen)
Ben in de WL niet veel mensen tegengekomen die snel stopten.
1 die wel serieus begon, maar na 5 minuten toch maar de bal in zijn eigen doel ramde.
en 1 uberkneus die gelijk op pauze zette en toen quitte.

aan die mensen heb ik echt een hekel, want kost me wel contracten die ik nog niet superveel heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-09 19:58
038Zwolle schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 22:19:
Ik merk nu al dat ik het lang niet zo intensief speel als voorgaande jaren. Spelers zijn een stuk goedkoper waardoor je nu al een prima team kan hebben staan. Bruno 100k, KDB 150k. Meen te herinneren dat die voorheen een smak duurder waren in de eerste maanden.

Nu een 87 rated squad waarbij iedere minimale upgrade meer als 100k kost.. motiveert ook niet echt haha

Los daarvan groot compliment voor de gameplay, speelt fantastisch al merk ik op de PS4 dat het alweer een hoop rennen is geworden

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 09-10-2021 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even gaan zitten voor Rivals vanavond , div 6 bereikt.

Alleen 1 pot stom verloren, 1 gelijk de rest tot nu toe alles gewonnen in Rivals. Van div 7 naar 6 ook weer alles gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Net naar div 4 gepromoveerd. Saint maxim ingeruild voor sterling en Kdb voor foden. Spelenecht heerlijk (!) Vooral KdB domineert op het middenveld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dani05
Madforce0543 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 21:53:
[...]

Hoeveel was je kwijt voor die SBC?
Denk met wat ik terug kreeg en untradeables 1,8mln.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:25
Spel is net 2 weken oud en begin me nu alweer kapot te ergeren. De transfermarkt is compleet stuk, spelers met 84-85 kosten bijna niks en wil je iets betere spelers dan betaal je ineens meer dan een ton, zit veel te groot gat tussen.

Daarnaast als je nooit iets hebt geïnvesteerd in de fifa punten dan krijg je gewoon allemaal troep uit de pakketten. Elke pakket die ik open zit max een speler van 83-84 in, nooit een keer een topper. En heb 2 vrienden die er wel eens wat geld in hebben gestoken en die krijgen top speler na top speler in de pakketten, 1 heeft zelfs al 4-5 ones to watch spelers gekregen en verschillende top spelers van de standaardpakketten die je van de game krijgt dus niet eens gekocht.

De gameplay zitten ook wel wat fouten in. Vrije trap van computer die af en toe een minuut duurt, keepers die veel te goed zijn, penalties waar je af en toe wazig beeld hebt, hopen dat er snel een update komt die wat zaken fixed.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
dennis112 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 11:30:
Spel is net 2 weken oud en begin me nu alweer kapot te ergeren. De transfermarkt is compleet stuk, spelers met 84-85 kosten bijna niks en wil je iets betere spelers dan betaal je ineens meer dan een ton, zit veel te groot gat tussen.

Daarnaast als je nooit iets hebt geïnvesteerd in de fifa punten dan krijg je gewoon allemaal troep uit de pakketten. Elke pakket die ik open zit max een speler van 83-84 in, nooit een keer een topper. En heb 2 vrienden die er wel eens wat geld in hebben gestoken en die krijgen top speler na top speler in de pakketten, 1 heeft zelfs al 4-5 ones to watch spelers gekregen en verschillende top spelers van de standaardpakketten die je van de game krijgt dus niet eens gekocht.

De gameplay zitten ook wel wat fouten in. Vrije trap van computer die af en toe een minuut duurt, keepers die veel te goed zijn, penalties waar je af en toe wazig beeld hebt, hopen dat er snel een update komt die wat zaken fixed.
geloof mij nou maar dat het niks uitmaakt of je wel of geen geld in hebt gestopt. Je packs blijven hetzelfde het is echt niet dat je dan wat meer geluk krijgt. Ik heb er zelf ook al behoorlijk wat in gepompt qua euros. En genoeg mensen die betere shit gepackt hebben dan ik terwijl ik er ook nog eens behoorlijk wat euros in heb gestopt.

Verder wel met je eens dat de markt vertieft is. Traden is erg lastig en of gaat met minimale winsten.
Elke upgrade die ik nu wil doen kost bijna 1 mil of meer..
Laat EA maar snel een icon sbc uitbrengen ofzo en die herhaalbaar, dan stijgt de markt vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 11:50:
[...]

geloof mij nou maar dat het niks uitmaakt of je wel of geen geld in hebt gestopt. Je packs blijven hetzelfde het is echt niet dat je dan wat meer geluk krijgt. Ik heb er zelf ook al behoorlijk wat in gepompt qua euros. En genoeg mensen die betere shit gepackt hebben dan ik terwijl ik er ook nog eens behoorlijk wat euros in heb gestopt.

Verder wel met je eens dat de markt vertieft is. Traden is erg lastig en of gaat met minimale winsten.
Elke upgrade die ik nu wil doen kost bijna 1 mil of meer..
Laat EA maar snel een icon sbc uitbrengen ofzo en die herhaalbaar, dan stijgt de markt vanzelf wel.
Hier ook 150 euro fifa punten en geen hol. Alles kwam uit me draft rewards en sbcs.

Hoogste wat ik had uit fifa punten was denk pique.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Ja ik heb wel van Dijk gepacked trouwens en Kane al 2 keer terwijl ik die al gekocht had dus helemaal dramatisch is het nou ook weer niet maarja als ik dan de teams zie in squad battles en rivals van wat anderen allemaal al hebben dan snap ik niet hoe die zo snel aan allemaal top spelers en meerdere icons komen.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ea heeft wel echt een bizar systeem bedacht voor rivals. Je kan 40 potjes verliezen zonder te degraderen. Win je vervolgens een paar (lucky) potjes achter elkaar dan kan je opeens promoveren en in een divisie komen waar je nog meer verliest (en ook minder snel punten krijgt voor de playoffs)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Dat is idd een bizar systeem, op den duur kom je gewoon in een divisie die te hoog gegrepen is voor je en dan win je helemaal niks meer, dan gaat de lol er wel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:05
dennis112 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 12:17:
Dat is idd een bizar systeem, op den duur kom je gewoon in een divisie die te hoog gegrepen is voor je en dan win je helemaal niks meer, dan gaat de lol er wel vanaf.
Volgens mij worden ze als de nieuwe seizoen doelstellingen beginnen gereset en begin je weer in div 10 las ik ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Dat wel idd. De rewards zijn ook wel erg karig die je krijgt bij rivalt, wat muntjes en 1 pakketje. Wat doen jullie een beetje om goede spelers proberen te krijgen? Het eeuwige grinden via squad battles en rivals wedstrijden, de player draft of online draft? Of de pakketjes gewoon kopen van de normale muntjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 03-09 11:34
dennis112 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 12:30:
Dat wel idd. De rewards zijn ook wel erg karig die je krijgt bij rivalt, wat muntjes en 1 pakketje. Wat doen jullie een beetje om goede spelers proberen te krijgen? Het eeuwige grinden via squad battles en rivals wedstrijden, de player draft of online draft? Of de pakketjes gewoon kopen van de normale muntjes?
Moet zeggen dat mijn meeste coins uit de marquee matchups sbc komen. Kreeg gister nog Haaland en Rashford in een pack, dan haal je het er wel uit. Verder gewoon proberen snel omhoog te spelen in Rivals en veel Squad battles spelen. Veel spelen blijft de manier om coins te sprokkelen zonder geld uit te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo_FR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 20:14
dennis112 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 11:30:

Heb 3 jaar geen FIFA gespeeld, dit jaar weer begonnen op een nieuw account en meteen kwam Vieira uit een van die packs van die League SBC gelopen, nooit een cent in het spel gestopt dus wat je zegt klopt niet haha :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Nou, rank 3 gehaald met champions finals.. twee discard red picks. Worth it.

Ik bewaar mijn premium totw pack wel even denk ik…

[ Voor 26% gewijzigd door hmr op 10-10-2021 13:23 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Markvd1984 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 12:27:
[...]

Volgens mij worden ze als de nieuwe seizoen doelstellingen beginnen gereset en begin je weer in div 10 las ik ergens
Maar dan zullen mensen wel helemaal blijven hangen in lagere divisies om doelstellingen te halen . Mensen die nu 'vast' zitten in div 2/3/4 zullen dan facerollend in lagere divisies blijven hangen ben ik bang. Aangezien de rewards toch matig zijn in rivals. Ben heel benieuwd hoe dit gaat lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik las in het begin ook dat je naar div. 10 wordt teruggezet, maar nu lees ik steeds op het fifa forum dat je maar 1 divisie teruggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 20:21
hmr schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:23:
Nou, rank 3 gehaald met champions finals.. twee discard red picks. Worth it.

Ik bewaar mijn premium totw pack wel even denk ik…
Heb jij je red picks wel gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
tommerd_ schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:00:
[...]

Moet zeggen dat mijn meeste coins uit de marquee matchups sbc komen. Kreeg gister nog Haaland en Rashford in een pack, dan haal je het er wel uit. Verder gewoon proberen snel omhoog te spelen in Rivals en veel Squad battles spelen. Veel spelen blijft de manier om coins te sprokkelen zonder geld uit te geven
Wat doe je in Squad Battles dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
Ik vind het nieuwe rivals systeem juist wel goed bedacht. Nu kunnen spelers niet zomaar een paar divisies zakken om doelstellingen te halen. Het maakt het nu ook een stuk leuker dat er meerdere rangen in een divisie zitten, zodat je niet een maand lang in dezelfde divisie zit zonder veel progressie te zien.

En je zult zien dat divisies makkelijker worden naarmate het seizoen vordert. Juist omdat spelers alleen maar promoveren.

En over de rewards ben ik ook wel tevreden over. Dit staat los van WL en je krijgt geen dikke rewards voor relatief weinig prestaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Begrijp ik nu uit de reactie van @SR8 dat je de beloningen vanuit de Champions Finals direct krijgt? Of is dat net als vorig jaar op donderdag?

Ik ben begin dit weekend goed gestart met 2 om 0. Mooie spannende potjes. Rank 3 is waar ik op inzet, maar als ik lager eindig ben ik ook niet direct ontevreden, ben al lang blij dat ik me de eerste week heb geplaatst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
dennis112 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 12:11:
Ja ik heb wel van Dijk gepacked trouwens en Kane al 2 keer terwijl ik die al gekocht had dus helemaal dramatisch is het nou ook weer niet maarja als ik dan de teams zie in squad battles en rivals van wat anderen allemaal al hebben dan snap ik niet hoe die zo snel aan allemaal top spelers en meerdere icons komen.
Hoe is van Dijk, twijfel om hem te halen of toch Mane te pakken.
Vond Mane vorig jaar echt een gamechanger :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:05
038Zwolle schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:48:
[...]

Maar dan zullen mensen wel helemaal blijven hangen in lagere divisies om doelstellingen te halen . Mensen die nu 'vast' zitten in div 2/3/4 zullen dan facerollend in lagere divisies blijven hangen ben ik bang. Aangezien de rewards toch matig zijn in rivals. Ben heel benieuwd hoe dit gaat lopen
Ja eens
Als je je net als mij bv niet kwalificeert is het lastig punten te halen . zit nu in d6 volgens mij
Dan is het lastig die punten te halen (en zonder packluck en markt werkt niet mee )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
SH-FR schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:41:
Begrijp ik nu uit de reactie van @SR8 dat je de beloningen vanuit de Champions Finals direct krijgt? Of is dat net als vorig jaar op donderdag?

Ik ben begin dit weekend goed gestart met 2 om 0. Mooie spannende potjes. Rank 3 is waar ik op inzet, maar als ik lager eindig ben ik ook niet direct ontevreden, ben al lang blij dat ik me de eerste week heb geplaatst!
Ja, je krijgt alles direct als je klaar bent.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fifanoob
idd. heb ze ook meteen gekregen, ben 12-8 geëindigd. Voelt echt als elite haha, jammer dat er niet echt vergelijking is met vorig jaar wl. Ook vind ik het jammer dat je geen top200/100 meer hebt. En ook niet kan zien hoe je vrienden in de wl gaan.

Packte Varane vervolgens uit de rewards. Eindelijk een dikke pull dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-10-2023
038 Zwolle,
Bizar of niet ;>) ik ben wel blij niet nog dieper weg te zakken in de spelonken van hel en tegenslag:>)
Het zou zomaar de bedoeling kunnen zijn voor spelers zoals ik. Bak er niets van. Of ik nu met L1 speel of op rondje, word van alle kanten voorbij gelopen. Maar ach, 't is maar een spelletje, straks pak ik BF2042 als eerste uit de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Hier Champions rang 3 gehaald, hoewel ik wel 2 of 3 overwinningen heb gekregen.
Verder echt veel spannende potjes die in de extra tijd werden beslist, best lekker gespeeld dus.
Al met al ook niet verkeerd voor een serie a teampje, heb heel wat topteams voorbij zien komen.

De jumbo rare players pack leverde weinig op. Wacht ook nog maar even tot woensdag met de Totw pack.

[ Voor 15% gewijzigd door peeweeherman op 10-10-2021 15:53 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• wErudite
Uiteindelijk nog rang 2 gehaald, vond ‘t sonde van m’n potten anders

Ben benieuwd naar de rewards!

Edit; oh mijn god

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AOK2vVZMFkaXqTz56ExLOig2Ky0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TO30z8uWIvn0E1IIhRh3rKKh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 65% gewijzigd door wErudite op 10-10-2021 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
Krijgt iedereen z’n player picks nog die die niet heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
Ik kwam probleemloos tot divisie 6, maar verlies nu bijna al m'n potten. Gewoon simpelweg omdat tegenstanders beter zijn. Nu ben ik dus gewoon maar fucked omdat je niet degradeert ofzo? Wat is dat voor vreemd systeem? 7(8)7

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
DjoCalvic schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:23:
Krijgt iedereen z’n player picks nog die die niet heeft gekregen?
Zeker. Volgens EA binnen 'some time'. Ik heb ze nog niet gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Bossie schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:47:
[...]

Van Dijk is echt goed dit jaar, beter dan vorig jaar in ieder geval. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Partypooper schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:00:
[...]

Van Dijk is echt goed dit jaar, beter dan vorig jaar in ieder geval. :)
Niet te langzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
wErudite schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 16:17:
Uiteindelijk nog rang 2 gehaald, vond ‘t sonde van m’n potten anders

Ben benieuwd naar de rewards!

Edit; oh mijn god

[Afbeelding]
Toch geen spijt om Fifa 22 maar te beginnen ipv over te slaan zoals ik las in de eerste paar pagina's? ;)

Kreeg een otw speler uit mijn SB rewards. Checkte de prijsvergelijk: meeste bieden hem aan voor 15k, zie ik er drie stuks waar op geboden wordt met 150k lol. Dus ook maar proberen. Je hoeft maar een lazy buyer te hebben die 150k voor 15k aanziet en hoppake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoCalvic
Maurice079 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 17:28:
Ik kwam probleemloos tot divisie 6, maar verlies nu bijna al m'n potten. Gewoon simpelweg omdat tegenstanders beter zijn. Nu ben ik dus gewoon maar fucked omdat je niet degradeert ofzo? Wat is dat voor vreemd systeem? 7(8)7
Anderen zullen dat ook krijgen, waardoor divisie 6 ook weer makkelijker wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 20:21
Joosie200 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:39:
[...]

Toch geen spijt om Fifa 22 maar te beginnen ipv over te slaan zoals ik las in de eerste paar pagina's? ;)

Kreeg een otw speler uit mijn SB rewards. Checkte de prijsvergelijk: meeste bieden hem aan voor 15k, zie ik er drie stuks waar op geboden wordt met 150k lol. Dus ook maar proberen. Je hoeft maar een lazy buyer te hebben die 150k voor 15k aanziet en hoppake.
Coin transfers :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 20:03
Nee voor mij niet. Erg goed en hij heeft zijn uitschuifbenen ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Joosie200 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 18:39:
[...]

Nog geen spijt nee 😂

En ja, totdat ze je bannen…. EA heeft er maling aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Bossie schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:47:
[...]

Ja ik vindt het niks speciaals, veel beter dan een verdediger die maar 84 heeft vindt ik em nou ook weer niet. Denk dat je aan Mane veel meer hebt. Maarja een verdediger en aanvaller kun je niet echt met elkaar vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Beproefde methode die daar voor gebruikt wordt dus? Klinkt plausibel. Wie wil een zozo totw voor 150k terwijl er niet eens 1k boven discard wordt geboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
Langzaam is die niet echt want hij heeft 88 snelheid volgens mij, alles z'n versnelling zit ergens in de 60 dus dat trekt zijn overall snelheid wat omlaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-08 09:47

Ozz

Slechte rewards bij rivals, slechte rewards bij FUT Champs. Waar doen we het voor?

Game voelt echt dood aan, ook met de huidige prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
dennis112 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:03:
[...]

Ja ik vindt het niks speciaals, veel beter dan een verdediger die maar 84 heeft vindt ik em nou ook weer niet. Denk dat je aan Mane veel meer hebt. Maarja een verdediger en aanvaller kun je niet echt met elkaar vergelijken
Idd, had 91 Mane aan begin vorig uit een gold upgrade en daar tot het einde mee gespeeld :)
Voor de uitschuifbenen haal ik Poggie wel eerst voor het middenveld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDN
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09-2024

DDN

Ik had Son uit mijn League Nation Hybrid SBC, wel lekker. Kan ik mijn team lekker upgraden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
Ozz schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:06:
Slechte rewards bij rivals, slechte rewards bij FUT Champs. Waar doen we het voor?

Game voelt echt dood aan, ook met de huidige prijzen.
Voor het plezier ;)

Als je er geen plezier in hebt buiten rewards om moet je niet spelen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:57
wErudite schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:47:
[...]

Voor het plezier ;)

Als je er geen plezier in hebt buiten rewards om moet je niet spelen, denk ik.
Aan de ene kant ben ik het met hem eens. Ik heb bij deze Fifa minder de drang om te gaan spelen. FUT voelt echt minder uitdagend aan dit jaar. Je ziet het ook aan de prijzen van de spelers.

Dit komt denk ik doordat je Rivals en Champs rewards meteen kan claimen en dat je niet een week hoeft te wachten. Bij Fifa 21 kon je in de tussentijd niks anders doen dan SBC's of Online Drafts om aan betere spelers te komen. Nu krijg je ze allemaal voorgeschoteld als het ware. En dit is denk ik ook de grootste fout die ze hebben gemaakt, waardoor het eenbeetje dood en minder uitdagend aanvoelt.

Toch hebben ze het qua gameplay wel enorm verbeterd. Althans, nog even de finesse shot glitch eruit halen en dan is het prima te spelen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NebsoQaX_99DrqJ5vRG2uh8Eqgk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tu2NlljdiZmZEeGB2NLDEhmt.png?f=fotoalbum_large

Jackpot :9~ Uit de Wijnaldum naar PSG sbc. Imobbile er ook nog eens achter heerlijk packje. Loont toch om die sbcs altijd te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Lashrom schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:52:
[...]

Aan de ene kant ben ik het met hem eens. Ik heb bij deze Fifa minder de drang om te gaan spelen. FUT voelt echt minder uitdagend aan dit jaar. Je ziet het ook aan de prijzen van de spelers.

Dit komt denk ik doordat je Rivals en Champs rewards meteen kan claimen en dat je niet een week hoeft te wachten. Bij Fifa 21 kon je in de tussentijd niks anders doen dan SBC's of Online Drafts om aan betere spelers te komen. Nu krijg je ze allemaal voorgeschoteld als het ware. En dit is denk ik ook de grootste fout die ze hebben gemaakt, waardoor het eenbeetje dood en minder uitdagend aanvoelt.

Toch hebben ze het qua gameplay wel enorm verbeterd. Althans, nog even de finesse shot glitch eruit halen en dan is het prima te spelen.
Die finesse schoten mogen er wat mij betreft in blijven. En ik vind het gelijk krijgen van de rewards wel heerlijk eigenlijk. Veel veranderd er toch niet aan doordeweekse gameplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Traeces schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 19:55:
[Afbeelding]

Jackpot :9~ Uit de Wijnaldum naar PSG sbc. Imobbile er ook nog eens achter heerlijk packje. Loont toch om die sbcs altijd te doen :)
Ik doe ze ook altijd maar heb nooit wat van waarde uit de packs...😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 20:08:
[...]

Ik doe ze ook altijd maar heb nooit wat van waarde uit de packs...😅
Ik pack haast altijd alles uit rewards of sbcs. Maar wel altijd onverhandelbaar :P

fifa punten krijg ik juist nooit geen klote van :+

Ben er zeer blij mee kante stond op me verlang lijstje nu kan ik voor salah en varane gaan sparen :)
Pagina: 1 ... 14 ... 128 Laatste