Mensen, bedankt voor de tips!
Nog een vraag, wat bedoelen jullie met y-knop? (heb ps4)
Een snelle Google search geeft aan dat dit het driehoekje is op PS.Voetbalpomp57 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:24:
Mensen, bedankt voor de tips!
Op dit moment F Mendy en Capa, laatst genoemde wil ik gaan vervangen door Navas IF.
Je wacht te veel af buiten de 16 ben ik bang.. krijg de finesse goals echt amper tegen.Markvd1984 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:37:
Ik las ergens dat ze de "bug" met dat keepers te goed zijn er uitgaan halen
Wanneer word de bug "alles wat Messi buiten de 16 schiet een goal is " eruit gehaald
Laat ze is de goede dingen aanpakken
Ik speel met de 352 van NealGuides (op YT), mijn team is qua aanval identiek aan dat van jou (enkel Griezmann en Fekir andersom). Ik laat Griezmann voorin blijven, en op randje van de 16 staan voor de finesse schoten.Lashrom schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:43:
[...]
Een paar wedstrijden met 352 gespeeld en tactiek op YT gevonden. Vind het eerlijk gezegd heerlijk spelen. Wel zijn sterke en snelle CV's een must though. Je mist gewoon echt vleugelverdedigers als je buitenspelers gebruikt als LM/RM. Snelle CVM's heb ik ook helaas niet, maar ze doen hun werk. Af en toe heb ik toch nog problemen om te scoren. Maar dat komt voornamelijk ook omdat ik Griezman (SP) terug laten komen bij het verdedigen. Zal het een en ander moeten tweaken met de instructies. Zou jij je tactieken en instructies met ons willen delen als je wilt?
[Afbeelding]
Hem geen ruimte geven om te schieten.. Heb meer last van lucky bounces of ballen die blijven plakken aan bepaalde spelers.Markvd1984 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:37:
Ik las ergens dat ze de "bug" met dat keepers te goed zijn er uitgaan halen
Wanneer word de bug "alles wat Messi buiten de 16 schiet een goal is " eruit gehaald
Laat ze is de goede dingen aanpakken
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
dan is het dus al begonnenllovesoccerx7 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:00:
Wanneer begint FUT champs dan? Zie alleen eindigt over 2 dagen? Morgen pas?
Ik ga hem denk ik halen als supersub._Uploader_ schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:09:
CR7 POTM is ook net uitgekomen, 1 nier afstaan zou voldoende moeten zijn.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik vind dit zeer overtrokken reacties. EA kan gewoon simpelweg niet anders. CR7 normaal is 1.5 miljoen. Dit is dan een upgrade en zal dus iets duurder zijn. Fodderprijzen zijn daarnaast ook nog eens enorm laag. Als EA zijn SBC dus goedkoop zou maken, betekent dit dat bijna iedereen dalijk Ronaldo in hun team heeft._Uploader_ schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:09:
Zal wel een nier en vijf ribben zijn._Uploader_ schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:09:
26Joosie200 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:18:
[...]
Zal wel een nier en vijf ribben zijn.
Tegelijkertijd als de 83-85 fodder nog redelijk betaalbaar is: hoeveel squads moet je inleveren?
26 squads.. met heel veel 86/87/88 ratedJoosie200 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:18:
[...]
Zal wel een nier en vijf ribben zijn.
Tegelijkertijd als de 83-85 fodder nog redelijk betaalbaar is: hoeveel squads moet je inleveren?
Nou @wErudite cashen maar
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 08-10-2021 20:40 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 08-10-2021 20:41 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 08-10-2021 20:41 ]
[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 08-10-2021 20:40 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 08-10-2021 20:41 ]
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
PopeTraeces schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:39:
Welke keeper gebruiken jullie voor je PL teams ? Lloris heeft soms wel vage flaters en ze trappen is slecht.
Twijfel tussen Ederson en Alisson….
Heb Pope nog ergens in de club zitten, maar gebruik inmiddels Schmeichel. Doet het best prima voor me.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Pope pakt echt heel veel bij mij, best fijn aangezien ik niet zo goed kan verdedigenallstarted1 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:49:
[...]
Heb Pope nog ergens in de club zitten, maar gebruik inmiddels Schmeichel. Doet het best prima voor me.
4 weken droog brood eten hier_Uploader_ schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:09:
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Martinez doet het prima.Traeces schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:39:
Welke keeper gebruiken jullie voor je PL teams ? Lloris heeft soms wel vage flaters en ze trappen is slecht.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Oh dan heb ik waarschijnlijk niet bevestigt dat ik mee wil doen? Of is dat niet nodig?🤔fifanoob schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:02:
[...]
dan is het dus al begonnen
Volgens mij vanaf 09:00 vandaag.
ja is wel nodig, je kan hem nu inwisselen je toegang zeg maarllovesoccerx7 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:31:
[...]
Oh dan heb ik waarschijnlijk niet bevestigt dat ik mee wil doen? Of is dat niet nodig?🤔
Ah omdat ik vanmorgen keek maar zag ook niet echt een optie van wisselen in het champion menu. Alleen eindigt over x dagen.fifanoob schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:32:
[...]
ja is wel nodig, je kan hem nu inwisselen je toegang zeg maar
op de console zelf? Ik klikte op fut champ en toen kreeg ik die vraag of ik hem wou inwisselen, op de console zelf, dus niet op de app zoals vorig jaar.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:37:
[...]
Ah omdat ik vanmorgen keek maar zag ook niet echt een optie van wisselen in het champion menu. Alleen eindigt over x dagen.
AlissonTraeces schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:39:
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
[ Voor 72% gewijzigd door Geronimous op 08-10-2021 20:42 ]
Wilde net zeggen haha, hoop eigenlijk dat het z'n postcode is, en niet z'n geboortejaar.
Raar want ik kreeg geen melding op de console en zie eigenlijk ook niks..😅fifanoob schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:40:
[...]
op de console zelf? Ik klikte op fut champ en toen kreeg ik die vraag of ik hem wou inwisselen, op de console zelf, dus niet op de app zoals vorig jaar.
als je naar fut champs gaat en dan daar nog een x klikt op champs, dan krijg je die vraagllovesoccerx7 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:09:
[...]
Raar want ik kreeg geen melding op de console en zie eigenlijk ook niks..😅
Zou dat het zijn dat ik dat qualify toernooi niet door kwamhmr schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:52:
Wat mensen volgens mij vergeten is dat niet iedereen hier tegen dezelfde spelers speelt.
PS4 en PS5 zijn gescheiden bijvoorbeeld. Ps5 schijnt aanzienlijk moeilijker te zijn dan PS4.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 3% gewijzigd door pacod op 08-10-2021 16:35 ]
Een maat van mij gebruikt ook een serie A team. Je kan een aardige team bouwen dit jaar. Voorhoede snel, kort en lenig. Middenveld allemaal tanks en achterhoede snel en sterk. Ook vaker tegen een serie A team gespeeld, die Kessie is abnormaal goed. Vergelijkbaar met Renato maar groter en sterker. Theo Hernandez is zeker een goede aanvulling, maar Spinazola vind ik eerlijk gezegd al goed genoeg. Je reserve en wissels zijn zeker ook niet verkeerd. Mooie team amigo!pacod schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:34:
Heb in het begin veel gespeeld met een PL team vanwege de spelers die ik packte, maar na echt vast te hebben gezeten in divisie 7 en teveel verlies partijtjes ben ik over op de serie A en van 4-1-2-1-2(2) naar 4-3-2-1 en wat speelt dat heerlijk! Bruno en Son op de bank is ook wel lekker om in te brengen[Afbeelding]
Misschien nog even sparen voor een Theo Hernandez
Gaaf team! Heb ook getwijfeld om over te gaan maar het middenveld Bruno - Allan - KDB is absurd goed en win m'n potjes Rivals soepel. Zeker als ik de driehoekjes te pakken heb in de opbouw ben ik er zo maar doorheen, alleen het afronden blijf ik het lastig mee hebben 🤔pacod schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:34:
Heb in het begin veel gespeeld met een PL team vanwege de spelers die ik packte, maar na echt vast te hebben gezeten in divisie 7 en teveel verlies partijtjes ben ik over op de serie A en van 4-1-2-1-2(2) naar 4-3-2-1 en wat speelt dat heerlijk! Bruno en Son op de bank is ook wel lekker om in te brengen[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 08-10-2021 16:59 ]
pacod schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:34:
Wat heb je met je instructies gedaan?Augy schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:56:
[...]
Gaaf team! Heb ook getwijfeld om over te gaan maar het middenveld Bruno - Allan - KDB is absurd goed en win m'n potjes Rivals soepel. Zeker als ik de driehoekjes te pakken heb in de opbouw ben ik er zo maar doorheen, alleen het afronden blijf ik het lastig mee hebben 🤔
Ben alleen aan het sparen om mahrez te vervangen voor Jesus IF dan ben k al een heel end tot december
Ingame:
[Afbeelding]
Trouwens die grealish is me tog een wereld speler op cam, niet normaal
Met Diego Carlos, Alaba en Koundé kom je al een heel eind.DjoCalvic schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:45:
[...]
Wat heb je met je instructies gedaan?
Ik speel ook 4-3-1-2, ook voor de driehoekjes vooral. Ik merk alleen dat ik geen optimale veldbezetting heb, omdat ik de vleugels niet goed benut. Dybala staat bij mij op 10 en laat ik voorin door z’n stamina, samen met m’n 2 spitsen. Cvm heb ik tussen verdedigers laten zakken en cm’s op gebalanceerd, dekking midden en rand 16. De backs heb ik op achterblijven.
Hierdoor moet alles door het midden en als de passrichtingen goed worden afgeschermd door de tegenstander kom ik er eigenlijk alleen door door diepe steekballen te geven.
Wil uiteindelijk naar 5-3-2, maar daar heb ik hele snelle en dus veel te dure cv’s voor nodig
Zou sowieso niet zoveel coins voor een untradable speler uitgeven zo vroeg in het "fifa"-jaar, over een maand is het de duurste SBC-fodder die je maar kunt hebben.DDN schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:59:
Die Benzema POTM zou best in mijn team passen, maar vond de gewone al niet lekker spelen. Aguero doet het bij me veel beter
Ik heb bewuste keuze gemaakt op workrates. Aan de buitenkant alleen maar H/H (Bruno & KDB) en volledig op balanced en dekking vleugel, c(d)m op Stay back/cover center (high def/m att)DjoCalvic schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:45:
[...]
Ik speel ook 4-3-1-2, ook voor de driehoekjes vooral. Ik merk alleen dat ik geen optimale veldbezetting heb, omdat ik de vleugels niet goed benut. Dybala staat bij mij op 10 en laat ik voorin door z’n stamina, samen met m’n 2 spitsen. Cvm heb ik tussen verdedigers laten zakken en cm’s op gebalanceerd, dekking midden en rand 16. De backs heb ik op achterblijven.
Hierdoor moet alles door het midden en als de passrichtingen goed worden afgeschermd door de tegenstander kom ik er eigenlijk alleen door door diepe steekballen te geven.
Wil uiteindelijk naar 5-3-2, maar daar heb ik hele snelle en dus veel te dure cv’s voor nodig
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 08-10-2021 18:14 ]
Probeer een paar wedstrijden je backs mee te laten aanvallen. Dat levert aanvallend gezien echt een voordeel op. Verdedigend ben je iets zwakker, maar omdat het echte gevaar bijna alleen maar door het midden komt zit je wel goed met je CV en CVM die zich tussen de CV's laat zakken.DjoCalvic schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:45:
[...]
[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 08-10-2021 20:43 ]
[ Voor 8% gewijzigd door biertje79 op 08-10-2021 19:00 ]
Thanks, ga eens kijken wat er gebeurt als ik cm’s op dekking vleugel zet en m’n backs op gebalanceerd en overlappen!Augy schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:09:
[...]
Ik heb bewuste keuze gemaakt op workrates. Aan de buitenkant alleen maar H/H (Bruno & KDB) en volledig op balanced en dekking vleugel, c(d)m op Stay back/cover center (high def/m att)
1 Back (Shaw)op Stay back/overlap, andere op balanced/overlap (Cancelo) cam en SP staan op voorin blijven. Instructies zijn lange bal en aanvallende loopacties.
Hierdoor houd Cancelo het veld breed, kiezen KDB en Bruno gewoon erg goed positie en pakken de hele flank op. Zijn ook de assist koningen binnen m'n elftal
Backs mee laten aanvallen laat ik echt te veel ruimte open voor de tegenstander, helemaal als je tegen vleugelspitsen speelt.Ozz schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:18:
[...]
Probeer een paar wedstrijden je backs mee te laten aanvallen. Dat levert aanvallend gezien echt een voordeel op. Verdedigend ben je iets zwakker, maar omdat het echte gevaar bijna alleen maar door het midden komt zit je wel goed met je CV en CVM die zich tussen de CV's laat zakken.
PSN: xMaurice93
Hier hetzelfde en dan counteren ze me er uit.Maurice079 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:09:
Hebben mensen tips hoe je wat meer kunt domineren in wedstrijden tegen de AI? Op World Class heb ik echt moeite met de betere teams (85+ rated). Als ik eenmaal in balbezit kom dan gaat het op zich wel aardig, maar vaak kom ik niet boven de 40%. Heb al aardig wat dingen geprobeerd, maar de AI blijft er redelijk makkelijk onderuit voetballen.
Rashford voor als je ingame met hem in de spits gaat spelen, maar Sterling op de vleugels… heb ze beiden in flink wat potjes gehad totdat ik Son kreeg 😬biertje79 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:27:
[Afbeelding]
Heb nu bovenstaande team en heb even een vraag: ik heb op links nu Sterling en wil misschien veranderen naar Rashford, weet iemand wie de betere van de 2 is?
En geduld in je opbouw is belangrijk.DjoCalvic schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:48:
[...]
Thanks, ga eens kijken wat er gebeurt als ik cm’s op dekking vleugel zet en m’n backs op gebalanceerd en overlappen!
[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 08-10-2021 20:09 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Weet niet of Bruno echt de meta is.. voor mij is hij geweldig op t middenveld iig maar hij dropt al dagen in prijsTraeces schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 21:48:
Waarom is er ineens een enorme prijsdrop op Bruno Fernandes ? Scheelt gewoon even 30K met paar dagen terug.
Eindelijk weer kunnen beginnen aan Rivals, eerste paar potten in div 7 ook gelijk gewonnen. Hopelijk zo snel mogelijk die WL punten binnen kan ik de kwalificatie spelen.
Hoop echt dat ze niks veranderen aan de gameplay, fifa 22 bevalt me tot nu toe echt prima.
[ Voor 95% gewijzigd door Ralluff op 09-10-2021 13:28 ]
Ben Ketserbiertje79 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 21:45:
Iemand nog een tip voor een echt goede spits? Die Cristiano Ronaldo van mij schiet elke 1 op 1 kans op de keeper evenals de afstandschoten. Mijn andere spits (Abede Pele) schiet wel goed raak, dus ligt denk ik niet aan mij maar echt aan mijn afgekeurde CR7.
Is bijvoorbeeld Mbappe iets?
Hier ook perfect op middenveld met Allan. Heeft al heel veel assist ook op de naam. Die passing en dribbling van Bruno is echt geweldig.Augy schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:01:
[...]
Weet niet of Bruno echt de meta is.. voor mij is hij geweldig op t middenveld iig maar hij dropt al dagen in prijs
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ga gewoon lekker 1-7hmr schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:27:
Nou ik ga 2-0 in de WL finals. Wordt flink gezweet hier op de ps5. Dropback en busjes…
Vind het niveau wel wat hoger dan div 7 hoor.. Maar moet even wennen aan die muren achterin. En sommige mensen dribbelen wel heel handig!cubert20 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:35:
[...]
ga gewoon lekker 1-7
beetje geluk gehad met plaatsing, dus dat krijg je weer tegen
Vind het niveau vergelijkbaar met rivals div 7, al snap ik dit jaar echt de ballen van hoe je het niveau moet vergelijken.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ik speel ps4, jij ps5?hmr schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:38:
[...]
Vind het niveau wel wat hoger dan div 7 hoor.. Maar moet even wennen aan die muren achterin. En sommige mensen dribbelen wel heel handig!
ja, had een youtubefilmpje van boraslegend gezien.
1-7 en je hebt geluk gehad met de plaatsing? En het niveau in de finals lijkt me niet echt gelijk met divisie 7.cubert20 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:35:
[...]
ga gewoon lekker 1-7
beetje geluk gehad met plaatsing, dus dat krijg je weer tegen
Vind het niveau vergelijkbaar met rivals div 7, al snap ik dit jaar echt de ballen van hoe je het niveau moet vergelijken.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
wellicht, maar dan vermoed ik dat het voor 09:00 moet. Vorig jaar was het zo dat je 24uur de tijd had.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:23:
Kan je morgen nog deelnemen aan WL als je dat nog niet gedaan hebt?
vind ik ook gezeur. Ik doe er nog een clown smiley bij, en bovendien diegene over wie het ging gaf het zelfs nog een +je.. Maar ja de mods hier. najah ik hou er wel over op.hmr schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 21:14:
Begrijp niet helemaal waarom mijn post op de man spelen was? Anyways, zo beginnen aan een potje in de finals. Ben benieuwd
Mooi team hoor! Hoe speelt Sissoko?hmr schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:16:
Dit is mijn team voor de grind morgen.
Op zich kan je best lekkere rewards halen, zelfs al win je minimaal...
https://www.futbin.com/22/squad/1289515
[ Voor 5% gewijzigd door Lashrom op 09-10-2021 00:39 ]
Als je niks wint ben je al Rank V met 2 player picks.hmr schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:16:
Dit is mijn team voor de grind morgen.
Op zich kan je best lekkere rewards halen, zelfs al win je minimaal...
https://www.futbin.com/22/squad/1289515
Als koulibaly de gelijkmaker scoort met een omhaal bij een corner dan spreek ik van geluk.DjoCalvic schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:13:
[...]
1-7 en je hebt geluk gehad met de plaatsing? En het niveau in de finals lijkt me niet echt gelijk met divisie 7.
Hier inmiddels divisie 5 en op weg naar 4. Maar ik kwam weer niet door de kwalificatie heen...cubert20 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 03:18:
[...]
Als koulibaly de gelijkmaker scoort met een omhaal bij een corner dan spreek ik van geluk.
misschien doet de alcohol ook wel een beetje, qua minder presteren. We zien morgen wel waar we uit komen.
in divisie 7 kwam ik trouwens voor geen meter vooruit.
Gewoon echt geen kans, dan zou ik liever dit niveau hebben.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Switch veel tussen 4231 en 4321. Gaat er maar net om wat beter voelt.Bossie schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:27:
Hoe spelen de meeste overigens en waarom
Vind dat veel interessanter dan de discussies over WL en divisies etc
[ Voor 5% gewijzigd door Dani05 op 09-10-2021 09:35 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq