Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:15
Augy schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 14:41:
[...]

Nunez ook voltooid net, sterk supersub altijd fijn, zeker na upgrade

WL verloop overigens dramatisch, krijg de concentratie er niet lekker in 2 vd 6 gewonnen, wedstrijden verloren op domme persoonlijke fouten. Vanavond en morgen rustig verder spelen
Hier WL zoals gewoonlijk 1 dag goed en 1 dag slecht. En de ene dag leuke potjes en de andere dag is dan de dag van de vreemde potjes. Helaas vandaag dus de slechte dag. En hoezo is Fifa voorspelbaar: door de raarste fratsen lukte het me niet om nog 1 potje te winnen voor de volgende rang waardoor ik voor de 473e keer weer 50 punten had. Fifa gaat zo ontzettend vaak tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel in.... Rewards niet bijzonder. Courtois tots als hoogste.

Maar goed, we blijven lachen. Darwin Nunez als goeie supersub ook gebruikt hier. Ook die Luis Diaz blijf ik een leuke kaart vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Ik heb sinds kort een bekabelde aansluiting voor mijn Series X en mijn PS5. In eerste instantie leek het nog goed, maar sinds vanmorgen enorme spikes in de Ping zodra ik een tegenstander heb en tijdens de games iedere keer een geel of rood symbool bovenin. De Ping begint tijdens het matchmaken onder de 10 en schiet ineens naar 50-60 toe. Heb het op beide apparaten. Draai ik op de Xbox een Speedtest dan is de Ping consequent laag. NAT type is open op mijn Xbox…. Alle apparaten al een spreekwoordelijke schop verkocht en weet het even niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
WL afgerond. Bij rank 5 laatste 3 wedstrijden weggegeven.
Rewards niet bijzonder, maar daar doe ik het niet voor.

Eerlijk gezegd viel de WL niet tegen. Wel beetje beu van dezelfde type tegenstanders. Constant maar draaien en draaien met de rug naar je toe. Het is erg voorspelbaar. Ze wachten totdat je instapt en een (staande) tackle maakt. Juist doordat niet te doen, werkt dat eigenlijk het beste. Gewoon blijven staan.

Oprecht een paar leuke potten gehad met van beide kanten aanvallend voetbal. Misschien 3 x park the bus meegemaakt. “So be it”

Enige frustratiepunt is toch de kickoff - goal die weer erg nadrukkelijk aanwezig is.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
pacod schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 17:07:
Ik heb sinds kort een bekabelde aansluiting voor mijn Series X en mijn PS5. In eerste instantie leek het nog goed, maar sinds vanmorgen enorme spikes in de Ping zodra ik een tegenstander heb en tijdens de games iedere keer een geel of rood symbool bovenin. De Ping begint tijdens het matchmaken onder de 10 en schiet ineens naar 50-60 toe. Heb het op beide apparaten. Draai ik op de Xbox een Speedtest dan is de Ping consequent laag. NAT type is open op mijn Xbox…. Alle apparaten al een spreekwoordelijke schop verkocht en weet het even niet.
En na een halve dag lost het zich vanzelf op…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:10
Morgen voor de laatste 2 potten van de WL 99 lewa maar eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Nachtapotheker schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:23:
Morgen voor de laatste 2 potten van de WL 99 lewa maar eens proberen.
Heb hem hier gedaan na de WL. Paar potjes in Rivals geprobeerd, maar deze man schiet niet op doel, hij vuurt raketten af! Wat een schot!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Moody2204 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:56:
[...]

Heb hem hier gedaan na de WL. Paar potjes in Rivals geprobeerd, maar deze man schiet niet op doel, hij vuurt raketten af! Wat een schot!
Die is wel een klasse beter dan Nunez ja :D
Helaas wel op 50 punten blijven steken 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Tijdje geleden Di Natale gepackt maar het lukte me voor een bepaalde reden niet om hem aan de praat te krijgen. Toch gisteren na wikken en wegen (en spelers die ik nog wilde proberen) team omgebouwd.

Moet zeggen nu ik wat meer potjes zo gespeeld heb dat het echt heel chill speelt zo. Di Natale maakt overigens echt super goede runs en afmaken is ook echt goed. :)

In-game staat het zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1NbjPzGelNff1_1sAXXfdrPfoe4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L5K8IjLFvA5YPNOZ7f1w6Z3G.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Partypooper op 21-08-2022 11:53 ]

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Capsaicin schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 01:39:
YouTube: 3142 Best Custom Tactics & Creating Chances | FIFA 22 Best Formation...
Heel aanvallende leuke tactiek!
Ik heb 11 potjes gespeeld in de WL, 1 verloren (en ook nog eens heel knullig met 2 goals na dode spelmomenten).

De uploader komt vaker met interessante en goed onderbouwde tactieken, dus het volgen waard.
Na deze post ook maar eens deze tactiek gaan gebruiken en hij bevalt me wel. Ik zit alleen een beetje met mijn buitenspelers in mijn maag: rechts rendeert Garrincha heel goed, maar links speelt Ronaldinho en die heeft het qua stamina moeilijk en is na een goede helft al op. Roberto Carlos zou het daar beter doen, maar dat betekend dat ik op rechts ook voor een back moet gaan denk ik, maar dat is dan een achteruitgang voor die rol (Zanetti/Cafu/Zambrotta).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Eindelijk Ginola gepackt uit de 85+ x 10
Hoop toch gauw op de repeatable… heb nog 6 segmenten te gaan voor Salah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11:27
In de doelstellingen staan "warm up voor fut 23" heb 1 sbc gedaan maar kan nummer 2 en 3 nergens vinden en over 4 dagen loopt deze doelstelling af
Iemand die weet wat ik moet doen om 2 en 3 te ontgrendelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Markvd1984 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 19:39:
In de doelstellingen staan "warm up voor fut 23" heb 1 sbc gedaan maar kan nummer 2 en 3 nergens vinden en over 4 dagen loopt deze doelstelling af
Ik ben er ook al op aan het wachten maar heb nog niks gezien. Meer mensen die nu fut niet inkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00
Nummer twee komt pas vanavond laat. Omdat EA vrijdag de promo te laat heeft gelanceerd. Alleen de timings ertussen snap ik niet helemaal. Maar hey, het is EA… :P

Iemand trouwens al een pre-order geplaatst voor FIFA23? Ben nog even aan het twijfelen :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
allstarted1 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 19:48:
[...]

Nummer twee komt pas vanavond laat. Omdat EA vrijdag de promo te laat heeft gelanceerd. Alleen de timings ertussen snap ik niet helemaal. Maar hey, het is EA… :P

Iemand trouwens al een pre-order geplaatst voor FIFA23? Ben nog even aan het twijfelen :)
Check, duidelijk

Normaal met dit soort dingen komen ze elke dag
Maar wat je zei make sense
Even afwachten maar dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 19:48:
[...]

Ja, ik ben al gezwicht voor de marketingmachine van EA :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 19:35
Moody2204 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 21:51:
[...]

Ik ook 🤣

Moet zeggen dat ik ook wel klaar ben met deze editie. Veel beter kwa team word t tog niet.

Die kaart van lewa is wel echt bizar goed overigens

WL ook niet op een serieuze manier afgemaakt, 35 punten gezet en vond t wel mooi voor vanavond

[ Voor 38% gewijzigd door Augy op 21-08-2022 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Ik heb nu EOAE Insigne maar wil die vervangen voor Allan Saint-Maximin of Franck Ribery, iemand ervaring met deze spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Nix_R schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 23:01:
Ik heb nu EOAE Insigne maar wil die vervangen voor Allan Saint-Maximin of Franck Ribery, iemand ervaring met deze spelers?
Heb lang met Insigne gespeeld maar Saint is echt wel een klasse beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier geen ervaring met Saint Maximin, maar wel met Ribery, die heb ik nu. Dat vind ik echt een topspeler. Scoort echt vaak en is altijd gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ribéry je voor mij echt een gamechanger, ASM een hel om tegen te spelen.

Je kan geen verkeerde keuze maken 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Moody2204 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 21:51:
[...]

Ik niet.....denk dat ik het later gedurende het jaar wel weer ga spelen zodra hij weer gratis is bij PS Premium en of Game Pass :) Ik heb zoveel games te spelen en er gaat zoveel tijd in Fifa zitten dat ik een keertje over sla :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Is inmiddels beschikbaar

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Ik heb beide, maar mijn voorkeur gaat sterk uit naar ASM.

Beide spelers zijn goed, maar ASM is voor mij echt next level. Snel en behoorlijk sterk.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nix_R
Bedankt voor de reacties ik ga denk ik eerst voor Ribery aangezien er amper fut birthday kaartjes te koop zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Zo, even languit op de bank geen Fifa maar United-Liverpool kijken. Benieuwd wie van de 2 showdown kaarten er omhoog gaat. Heb ze beiden gedaan in ieder geval :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:05:
Zo, even languit op de bank geen Fifa maar United-Liverpool kijken. Benieuwd wie van de 2 showdown kaarten er omhoog gaat. Heb ze beiden gedaan in ieder geval :+
Tot nu toe lekker wedstrijdje zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Traeces schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:19:
[...]

Tot nu toe lekker wedstrijdje zeg.
Heerlijke pot inderdaad! Helaas voor Nunez gegaan, maar Man U was stukken beter.

Overigens geen fan van de Nunez-kaart. Die had de upgrade goed kunnen gebruiken. Voelt echt een pak minder goed aan dan ik had verwacht. :'( Hopelijk komt er nog een goede SBC, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
allstarted1 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 23:32:
[...]

Heerlijke pot inderdaad! Helaas voor Nunez gegaan, maar Man U was stukken beter.

Overigens geen fan van de Nunez-kaart. Die had de upgrade goed kunnen gebruiken. Voelt echt een pak minder goed aan dan ik had verwacht. :'( Hopelijk komt er nog een goede SBC, haha.
Man u was echt een stuk beter en vooral feller. Liverpool was echt slappe hap.

Blij dat ik hem niet gedaan heb :P Kan toch al niet omgaan met die grote sterke spitsen.
Daarbij is me fodder ook echt totaal op. Hoop dat ik snel nog wat pack, moet nog 2 88 teams dan heb ik Neymar compleet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Gister de 86*15 geopend, dat was echt helemaal niks!

Nu snel hopen op de repeatable 85*10. Dan gaan we Salah voltooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 12:49
Nieuwe tokens beschikbaar.
Probeer maar eens een goede Belgische verdediger te kopen, gold Denayer gekocht voor 10k ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 08:00:
[...]

Man u was echt een stuk beter en vooral feller. Liverpool was echt slappe hap.

Blij dat ik hem niet gedaan heb :P Kan toch al niet omgaan met die grote sterke spitsen.
Daarbij is me fodder ook echt totaal op. Hoop dat ik snel nog wat pack, moet nog 2 88 teams dan heb ik Neymar compleet :X
Darwin had ik wel gedaan, ik heb juist vaak weer wel graag spitsen die een bal er gewoon in kunnen rammen zonder al teveel poespas. Ben ook geen skiller.

Een kwartier voordat hij wegging, besloot ik om toch ook de Eriksen sbc te doen. Geen spijt uiteraard. :+

Wel ermee eens dat juist die Darwin kaart beter de upgrade had kunnen gebruiken!

Verder inderdaad een heerlijke pot voetbal. Net als Newcastle tegen City afgelopen weekend trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
playr2014 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:41:
Nieuwe tokens beschikbaar.
Probeer maar eens een goede Belgische verdediger te kopen, gold Denayer gekocht voor 10k ;(
Had een brons Pools team voor 20k, gelukkig nog lewa in de spits 🤣

Uiteindelijk savonds voor hetzelfde bedrag weer kunnen verkopen gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Gisteren voor de 2e keer Ginola binnen een paar dagen weten te packen....en hiermee Salah uiteindelijk weten te voltooien. Spijt dat ik Dembele niet heb gedaan, die had perfect in mijn uiteindelijke team gepast. Ga het nu ook weer proberen met een 3-5-2 opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:08
pacod schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:02:
Gisteren voor de 2e keer Ginola binnen een paar dagen weten te packen....en hiermee Salah uiteindelijk weten te voltooien. Spijt dat ik Dembele niet heb gedaan, die had perfect in mijn uiteindelijke team gepast. Ga het nu ook weer proberen met een 3-5-2 opstelling.
Over Salah gesproken, ik heb nu spijt dat ik niet meteen de Captains en Birthdays gedaan heb, want die zijn nu allemaal extinct 8)7.

Dat wordt snipen als een malle of hopen dat er een nieuwe batch aankomt waar deze spelers inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:09
Saekerhett schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 13:55:
[...]

Over Salah gesproken, ik heb nu spijt dat ik niet meteen de Captains en Birthdays gedaan heb, want die zijn nu allemaal extinct 8)7.

Dat wordt snipen als een malle of hopen dat er een nieuwe batch aankomt waar deze spelers inzitten.
Ik wou ook dat ik die speciale kaarten ingeslagen had van te voren. Net ook nog per ongeluk Payet FUT Champion in een andere SBC gedaan... Kon ik die kaarten ook nog eens snipen, maar het is toch gelukt. Snipen werkt voor mij het beste op mobiel. Maar goed, Neymar is ook binnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
[...]
Nog een alternatief: de SBC Futties Player Pick heel vaak gaan doen en hopen op het beste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:21:
[...]

Ik wou ook dat ik die speciale kaarten ingeslagen had van te voren. Net ook nog per ongeluk Payet FUT Champion in een andere SBC gedaan... Kon ik die kaarten ook nog eens snipen, maar het is toch gelukt. Snipen werkt voor mij het beste op mobiel. Maar goed, Neymar is ook binnen :9
Laat even weten hoe hij is, verwacht heel goed :P zijn normale gold card en If in drafts scoor ik nog steeds enorm makkelijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:08
naNs schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 16:42:
[...]

Nog een alternatief: de SBC Futties Player Pick heel vaak gaan doen en hopen op het beste!
Da's een goeie! Alleen moet dan wel effe die 85x10 onbeperkt herhaalbaar worden, anders schiet het niet op :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
[...]

Die heb ik wel als eerste gedaan! :) Salah is trouwens fantastisch in game! Fysiek bere sterk, erg wendbaar en schiet er vanaf de cam positie meer in dan R7 SS op dit moment.

Ik ga in ieder geval vaak de SBC Futties Player Pick doen voor die Captain en Birthday packs......al zal dat niet zo hard gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo Neymar is binnen. Nu een aanval van Pim dinho, 98 Neymar , 98 benz en 98 Ribéry.

Pim Vieira en toty kante er achter dat ik meer risico kan nemen. Vind die kante weer heerlijk momenteel die kan die irritante kleine spelers lekker makkelijk volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:09
Traeces schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 17:49:
[...]

Laat even weten hoe hij is, verwacht heel goed :P zijn normale gold card en If in drafts scoor ik nog steeds enorm makkelijk mee.
Vandaag helaas geen tijd voor een paar potjes, hopelijk morgen.

https://www.futbin.com/22/squad/9303782
Traeces schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 20:40:
Zo Neymar is binnen. Nu een aanval van Pim dinho, 98 Neymar , 98 benz en 98 Ribéry.

Pim Vieira en toty kante er achter dat ik meer risico kan nemen. Vind die kante weer heerlijk momenteel die kan die irritante kleine spelers lekker makkelijk volgen.
En hoe gebruik jij Neymar en hoe bevalt hij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 21:07:
[...]

[...]

En hoe gebruik jij Neymar en hoe bevalt hij?
Tot nu toe krijg ik echt een error van hem. Dribbel
Geweldig maar dan schot op doel vage roller. Schot kans alle tijd duurt zo lang geblokt door tegenstander. Denk al 15x de paal geraakt. Geef een diepte bal 1 op 1 sprint duel met wood ss , geen schouder dus niks. Nee hij word er gewoon uit gesprint :+

Met Benz en dinho vliegen al me schoten er direct in.

Hoop dat wat beter gaat draaien anders was het een duur geintje…. Staat in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 21:19:
[...]

Tot nu toe krijg ik echt een error van hem. Dribbel
Geweldig maar dan schot op doel vage roller. Schot kans alle tijd duurt zo lang geblokt door tegenstander. Denk al 15x de paal geraakt. Geef een diepte bal 1 op 1 sprint duel met wood ss , geen schouder dus niks. Nee hij word er gewoon uit gesprint :+

Met Benz en dinho vliegen al me schoten er direct in.

Hoop dat wat beter gaat draaien anders was het een duur geintje…. Staat in de spits.
Ondertussen eindelijk ze eerste doelpunt heb dit nog niet gepost en schiet er gelijk genadeloos hard 1 binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
_Uploader_ schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 21:07:
[...]

[...]
Verveelde me en heb de icon pick gedaan, Cafu. Had natuurlijk op meer gehoopt maar de grote vraag is natuurlijk: is hij beter als Valverde op RB? Heb jij met beide gespeeld toevallig?

Overigens lewa in de basis opstelling gezet, als wissel is die man al dodelijk. Benieuwd hoe hij als duo is met Marcelo voorin.

Helaas is ginola gesneuveld, krijg hem niet aan de praat 😔

https://www.futbin.com/22/squad/9289223

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 24-08-2022 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 00:11:
[...]

Verveelde me en heb de icon pick gedaan, Cafu. Had natuurlijk op meer gehoopt maar de grote vraag is natuurlijk: is hij beter als Valverde op RB? Heb jij met beide gespeeld toevallig?

Overigens lewa in de basis opstelling gezet, als wissel is die man al dodelijk. Benieuwd hoe hij als duo is met Marcelo voorin.

Helaas is ginola gesneuveld, krijg hem niet aan de praat 😔

https://www.futbin.com/22/squad/9289223
Die mendy is zo iritant om tegen te spelen :+ Voelt Lewa wat wendbaarder en minder stijf aan met deze versie ? Anders is wel leuke super sub voor Benz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 08:08:
[...]

Die mendy is zo iritant om tegen te spelen :+ Voelt Lewa wat wendbaarder en minder stijf aan met deze versie ? Anders is wel leuke super sub voor Benz :)
Ik vind het echt een goede versie. Juist wendbaar, bizarre attacking AI (wat ik mis bij ginola) en rocketfuel in z'n schoenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Ik heb het gevoel dat die 85*10 sinds maandag een stuk slechtere opbrengst heeft qua kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 09:15:
[...]

Ik vind het echt een goede versie. Juist wendbaar, bizarre attacking AI (wat ik mis bij ginola) en rocketfuel in z'n schoenen
Top ga hem even doen, heb ik weer wat anders achter de hand dan alleen dribbel dwergen.
Bozzel1987 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 09:42:
Ik heb het gevoel dat die 85*10 sinds maandag een stuk slechtere opbrengst heeft qua kaarten
Volgens mij ook kreeg gister een pack met maar 4 specialcards rest allemaal normale golds. Maar er zitten ook minder special cards in packs momenteel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:00
kloten dat die fut captains en andere special kaarten amper te krijgen zijn. Ik wou die sbc afmaken van saint maximin maar dat gaat hem niet meer worden als die kaarten niet te krijgen zijn. hopelijk komen die specials nog weer terug maar vrees het ergste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Traeces schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 09:44:
[...]

Top ga hem even doen, heb ik weer wat anders achter de hand dan alleen dribbel dwergen.

[...]

Volgens mij ook kreeg gister een pack met maar 4 specialcards rest allemaal normale golds. Maar er zitten ook minder special cards in packs momenteel ?
Dat zou verklaren, maar goed dan is het extra balen dat ze de icon pick sbcs verdubbeld hebben in prijs. Och ja dan is het misschien maar tijd om de handdoek wat dat betreft in de ring te gooien voor dit jaar aangezien ik komende week toch op vakantie ga

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Valandil
Had wat dubbele in staan en in de Futties spelerkeuze sbc gedaan.

Lastige keuze :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c7lx2SY26hSBM5J5nQC-vsJpiuc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/agxUDVZ8OIfaRuATopMoDQUI.png?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrybeuker schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 10:00:
kloten dat die fut captains en andere special kaarten amper te krijgen zijn. Ik wou die sbc afmaken van saint maximin maar dat gaat hem niet meer worden als die kaarten niet te krijgen zijn. hopelijk komen die specials nog weer terug maar vrees het ergste :P
Ben echt blij dat ik bij Neymar eerst al die special card sbc's heb gedaan. Als ik eerst was begonnen met die normale sbc's had ik hem dus niet af kunnen maken |:(

Hoop het wel dit had EA natuurlijk kunnen verwachten met die monster kaarten dat iedereen die wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Traeces schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 11:10:
[...]

Ben echt blij dat ik bij Neymar eerst al die special card sbc's heb gedaan. Als ik eerst was begonnen met die normale sbc's had ik hem dus niet af kunnen maken |:(

Hoop het wel dit had EA natuurlijk kunnen verwachten met die monster kaarten dat iedereen die wil.
EA <> Toxic community <> Fifa 17.5 game

maar volgend jaar weer allemaal kopen hoor! Die berichten van" ik pack een 99 Ronaldo na mijn Fifa 23 pre-order" zijn ook typisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
shoombak schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 11:15:
[...]

maar volgend jaar weer allemaal kopen hoor! Die berichten van" ik pack een 99 Ronaldo na mijn Fifa 23 pre-order" zijn ook typisch
Waar is mijn Ronaldo dan :+ Hopelijk wel tradeable want hij is geen Icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bozzel1987 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 11:29:
[...]

Waar is mijn Ronaldo dan :+ Hopelijk wel tradeable want hij is geen Icon
Hier ook nog geen Ronaldo gezien 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shoombak schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 11:15:
[...]

Ahh dat is het probleem heb nog geen fifa 23 gekocht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Overigens vanochtend ook Xavi gekregen uit de Icon pick. Het leuke is om die steeds wat te testen (gisteren Bergkamp gehad) en dat is ook wel een fijne speler, maar ik heb al zo veel fijne middenvelders dus weet niet wie ik er uit moet halen voor Xavi (misschien Gullit naar CDM en Vieira er uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Bozzel1987 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 11:53:
Overigens vanochtend ook Xavi gekregen uit de Icon pick. Het leuke is om die steeds wat te testen (gisteren Bergkamp gehad) en dat is ook wel een fijne speler, maar ik heb al zo veel fijne middenvelders dus weet niet wie ik er uit moet halen voor Xavi (misschien Gullit naar CDM en Vieira er uit)
Als CDM heeft Vieira betere workrates dan Gullit H/M vs M/H

Dus als deze rol je verdedigende middenvelder is, zou ik kiezen voor Vieira.

Xavi is leuk om mee te spelen met echt een geweldige passing, maar verder heb je er niet veel aan.

wijze woorden

• Partypooper
Had nog veel fodder en besloot een gokje te wagen met de 93+ icon pp en dan de variant dat je een Braziliaan, Frans of Nederlander icon moments kon krijgen. Kreeg daar pim Cantona uit. Niet wat je wilt, maar het had ook slechter gekund. :)

Toch maar een plekje in mijn team gegeven en tot dusver kan die nog prima mee komen met al die overpowered spelers. :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nIVkrBzimySEfA4ZnoRCtI-YsDE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Wq3ds755ahffUc0A8rG3ncSS.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Dag mensen, hoe gaat het hier?
Nu een jaar geen FUT gespeeld en ik kan echt zeggen dat het heerlijk is! Zou het iedereen aanraden :p

Af en toe nog wel futbin checken om te kijken wat er uitkomt en dan in elftal builder een teampje maken.

Geen Fifa is goed voor je rust. Fifa 23 gaat bij mij ook niet komen. Ik wil er niet meer aan beginnen. Definitief afgekickt.
d:)b succes voor jullie in de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Hassiebassie schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 09:10:
Nu een jaar geen FUT gespeeld en ik kan echt zeggen dat het heerlijk is! Zou het iedereen aanraden :p

Af en toe nog wel futbin checken om te kijken wat er uitkomt en dan in elftal builder een teampje maken.

Geen Fifa is goed voor je rust. Fifa 23 gaat bij mij ook niet komen. Ik wil er niet meer aan beginnen. Definitief afgekickt.
Herkenbaar. Ik had al 2 jaar geen Fifa gespeeld tot ik een paar maanden geleden begon toen het gratis was bij PS plus. De eerste weken waren geweldig. Denk vooral omdat je nog niet in de vaste patronen vast zit en je tegenstanders nog zo zwak zijn (ondanks dat ze veel betere spelers hebben) dat je i.p.v. de beste manier op de leukste manier kan spelen en toch winnen. Een paar weken voor de zomervakantie werd het al wat minder leuk en daarna ging ik 6 weken op vakantie zonder toegang tot Fifa. Nu net weer terug en dan is alles weer nieuw en lijkt het weer het beste spel ooit gemaakt ;) . Maar ook ik ga Fifa 23 niet halen. In de toekomst zal ik nog wel eens een keer een maandje mee doen maar dat is wel weer voldoende.

• Nix_R
Hassiebassie schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 09:10:

Ik was afgekickt van fifa sinds fifa16 maar door de ps+ toch weer overgehaald ik ga dan fifa23 ook niet meer halen uit zelfbescherming haha

• Valandil
Zoveel dubbele , maar kan geen noemenswaardige sbc doen zoals salah ivm ontbreken van fut birthday, captains etc

Ja je kan de campaign sbc doen, maar kost je een 88 rated Squad en hou ik weer niks over voor de hoge squads.

Echt slecht geregeld weer van EA.
Gewoon een dubbele Son shapeshifter 97 (untradable) maar in de lijst staan

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Valandil schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 21:13:
Zoveel dubbele , maar kan geen noemenswaardige sbc doen zoals salah ivm ontbreken van fut birthday, captains etc

Ja je kan de campaign sbc doen, maar kost je een 88 rated Squad en hou ik weer niks over voor de hoge squads.

Echt slecht geregeld weer van EA.
Gewoon een dubbele Son shapeshifter 97 (untradable) maar in de lijst staan
Ja je hebt helemaal gelijk. Zou hier ook graag Salah doen, maar dat lukt om dezelfde reden niet. Aan de andere kant is het door de 85x10 ook niet slecht wat ik nu heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 07:05:
[...]

Ja je hebt helemaal gelijk. Zou hier ook graag Salah doen, maar dat lukt om dezelfde reden niet. Aan de andere kant is het door de 85x10 ook niet slecht wat ik nu heb.
Krijg juist echt continu het zelfde uit die 85x 10. Wil ook graag die salah doen of ASM maar die special cards zijn dus het probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 07:29:
[...]

Krijg juist echt continu het zelfde uit die 85x 10. Wil ook graag die salah doen of ASM maar die special cards zijn dus het probleem.
Same here, al dagen dubbelen refreshen in de 85 en na drie x eindigen op de 86+ pp.

Salah staat hier ook hoog op de lijst, kan de meeste panelen zo doen maar loop vast op de andere kaarten.

Repeatable maken die 85, dan lukt t prima denk. Overigens 88 rated squad voor een fb kaart is ook bizar, 83 had prima geweest 🤣 bovendien zijn er zo weinig mogelijkheden om de gold cards te krijgen als cement in de sbc waardoor ik eigenlijk alleen maar met specials in mn club zit

[ Voor 24% gewijzigd door Augy op 26-08-2022 07:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 07:35:
[...]

Same here, al dagen dubbelen refreshen in de 85 en na drie x eindigen op de 86+ pp.

Salah staat hier ook hoog op de lijst, kan de meeste panelen zo doen maar loop vast op de andere kaarten.

Repeatable maken die 85, dan lukt t prima denk. Overigens 88 rated squad voor een fb kaart is ook bizar, 83 had prima geweest 🤣 bovendien zijn er zo weinig mogelijkheden om de gold cards te krijgen als cement in de sbc waardoor ik eigenlijk alleen maar met specials in mn club zit
Mijn probleem is vooral dat ik geen normale gouden kaarten heb :+ specials genoeg :P

Ja die sbc is een pure scam omdat ze weten dat mensen hem gaan doen voor die futties kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 07:47:
[...]

Mijn probleem is vooral dat ik geen normale gouden kaarten heb :+ specials genoeg :P

Ja die sbc is een pure scam omdat ze weten dat mensen hem gaan doen voor die futties kaarten.
Augy schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 07:35:
[...]

bovendien zijn er zo weinig mogelijkheden om de gold cards te krijgen als cement in de sbc waardoor ik eigenlijk alleen maar met specials in mn club zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nog niet wakker is nog vroeg :+ _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 08:00:
[...]

Ben nog niet wakker is nog vroeg :+ _O-
🤣 Kinderen icm warmte betekend vroeg wakker...

Straks denk even rustig half uurtje pre season cup spelen.

Overigens was de pre season sbc weer online gister. Ligt het aan mij of is die doelstelling van 3 voltooien er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 08:05:
[...]

Overigens was de pre season sbc weer online gister. Ligt het aan mij of is die doelstelling van 3 voltooien er niet?
Nou ben een dagje vrij maar dat scheelde maar een uur met opstaan haha.

Zo ook even doen. Kwam er te laat achter Dus kan helaas alle wins niet halen.

Volgens mij ook niet want wou hem ook doen maar kan hem niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Moody2204 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 07:05:
[...]

Ben ook tevreden hoe mijn team nu is, tevens de bank, de reserve spelers en high rated fodder in de club.

Als het goed is komt er een special Renato Sanches kaart aan. Kan ik weer wat fodder kwijt.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
Augy schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 08:05:
[...]

Voor als je er één gemist hebt denk ik.
Maar alsnog een 84+ PP voor een brons team dus sowieso even inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 09:46:
[...]

Voor als je er één gemist hebt denk ik.
Maar alsnog een 84+ PP voor een brons team dus sowieso even inleveren.
Hij bedoelde dat sbc nummer 3 miste om die doelstelling af te ronden. Maar die staat dus nu ineens online. Toch weer 16 85+ kaarten er bij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 08:36:
[...]

Zo ook even doen. Kwam er te laat achter Dus kan helaas alle wins niet halen.
.
Ik was ook erg laat maar het gaat erom hangen, nog 4 wins te gaan 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:25:
[...]

Hij bedoelde dat sbc nummer 3 miste om die doelstelling af te ronden. Maar die staat dus nu ineens online. Toch weer 16 85+ kaarten er bij >:)
Nee die was er namelijk wel, dit is de vierde. Neem aan dat het idd was mocht je er eentje gemist hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:03:
[...]

Ik was ook erg laat maar het gaat erom hangen, nog 4 wins te gaan 🤣
Moet er 15 winnen van de 20 :P word een moeilijke grap maar het is te doen :P

Van de week ook 9 gewonnen 10de pot werd ik genaaid door EA. ik had nog een minuut over om die laatste pot te starten ruik op tijd, nee hoor gerekend bij de reset :+

Edit : 9 wins het is nog haalbaar , volgende 10 6 er van winnen >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Traeces op 26-08-2022 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik speel geen fifa meer heb nog een Allan verhandelbaar fb
Iemand belang anders hoor iedereen dat ze die kaarten zoeken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
Ik ben echt happy! Ik pack net PIM Ronaldinho uit de 93+ icon pp (Brazilië, Nederland, Frankrijk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:36:
Ik ben echt happy! Ik pack net PIM Ronaldinho uit de 93+ icon pp (Brazilië, Nederland, Frankrijk)
Veel plezier er mee de beste man is zo goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:39:
[...]

Veel plezier er mee de beste man is zo goed !
Waar speel hij hem? Cam? En welke chem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:41:
[...]

Waar speel hij hem? Cam? En welke chem?
Linker cam in 4-2-2-2 of LM in 422. Op Cam duidelijk beste positie. LM kan hij niet belopen met zijn redelijk lage stamina. Heb hem ook paar in de spits gebruikt maar vind ik ook net niet. Heeft vooral gewoon een vrije rol nodig dat je lekker met hem kan skillen en combineren.

Vind echt een fun speler vooral, ook hoe hij echt beweegt als je een elastico doet. Precies hoe hij ook vroeger die beweging deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Gisteren Salah tots uit een 86+ pp

Eindelijk hem binnenz aangezien ik de futties never nooit kan afronden door het ontbreken van bepaalde kaarten 🤣 Bale out, Salah in

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OJwljXm7O2mdqdYMyFhJOVzUqFo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/brtmGEVu9g4ghDsKDDDEUXaI.jpg?f=fotoalbum_large

Nu wachten op de sbc van Renato en Rüdiger om fodder te dumpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Hier Halland sbc ingepast ik moet er nog aan wennen, maar wat is die kerel snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Hier inmiddels mijn team ook veranderd door het packen van Ronaldinho. Wat een kaart is dat trouwens zeg, by far de leukste dribbling in-game. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1JtrEx-GHcA8Xxpwls4S7KEaTMY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jB8MhLJHILwayqfBI1lPIBql.jpg?f=fotoalbum_large

Wil alleen Cancelo nog zodat ik Walker zijn ss kaart weer kan inpassen. En dan gaan Marquinhos en Nuno eruit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Pfff - op één pot na de 27 wins niet gehaald in de Pre-Season beker. Had die pot echt moeten winnen, maar met één uitbraak via een steekpass en 99 Varane die niet meer rennen kon, wipt 'ie de bal zo langs Alisson.

Ah well, haal vast wel weer een geweldige Shapeshifter uit de 85+ x10 vanavond (Lees Ricken, Dempsey, Köhlert of Everton :P ) Of vergeet Van de Boomen TOTS niet! Zit met alle packs écht in een cycle. Ook op m'n tweede account krijg ik alleen dupes. Maar dan wel van Son, Ramos, Cole, Werner etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Rivals word echt met de week minder leuk om te spelen.. fifa is inmiddels een ren je rot, skillmoves spammend avontuur geworden 🤣

Toen casemiro mn Salah op volle snelheid inhaalde heb ik het maar uitgezet 😋

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 13:18:
Rivals word echt met de week minder leuk om te spelen.. fifa is inmiddels een ren je rot, skillmoves spammend avontuur geworden 🤣

Toen casemiro mn Salah op volle snelheid inhaalde heb ik het maar uitgezet 😋
Zo eindigt iedere fifa uiteindelijk: de meta 5 skill acrobaten show.

Hoewel gisteren was wel genoten. Iemand die vanaf de middellijn al zijn trucjes begon in te zetten. Rond de 16 alleen maar kappen, draaien, bal afschermen, elastico’s etc.

Hij kwam 0-1 voor , maar bij 3-1 achter koos hij toch voor de rage quit.

Al mijn 3 goals kwamen uit opbouwend voetbal, juiste moment je speler wegsturen of naar je toe laten komen en nul tricks. 😁

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
27 wins toch nog gehaald in de preason cup
:)

Valverde en Cahill er uit nog prima ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 15:01:
27 wins toch nog gehaald in de preason cup
:)

Valverde en Cahill er uit nog prima ook :)
Ik had Davies en Cole, kan een stuk slechter, maar ook veel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 15:30:
[...]

Ik had Davies en Cole, kan een stuk slechter, maar ook veel beter
Heb de hoop op Messi of Ronaldo ondertussen al opgegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Gelukkig hebben we nu Rüdiger gekregen ;)

Wat een monster kaart, als hij dezelfde kwaliteit heeft als zn nominee pfoe hier vervang hij iig militao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Cancelo is hier ook binnen. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJLWil8BcgbuugcLt5RBa5AcejE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jmdn8iStCzXXdm2OTQVfgobM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Augy
Augy schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:19:

Wat een monster kaart, als hij dezelfde kwaliteit heeft als zn nominee pfoe hier vervang hij iig militao
Correctie Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vZw4G9JKUeXx1GCk6Amn6HtyOKc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o6StEFDYCpkWsUZszm2VEp90.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Augy schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:19:

Hier staat hij nu naast Militao, geflankeerd door Renan Lodi op links en Valverde op rechts >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:32:
[...]

Hier staat hij nu naast Militao, geflankeerd door Renan Lodi op links en Valverde op rechts >:)
Kan geen afscheid nemen van Walker en cancelo haha

Morgen nog Renato en dan is m'n team echt wel af. Moet t nu even doen met pedri op cm haha

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 27-08-2022 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Augy schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 20:10:
[...]

Kan geen afscheid nemen van Walker en cancelo haha

Morgen nog Renato en dan is m'n team echt wel af. Moet t nu even doen met pedri op cm haha
Walker en Cancelo staan daar in m'n Premier League-team. Met Varane ernaast. :P Ik kan lekker afwisselen qua teams.

Ondertussen krijgen ook Wijnaldum en Pogba de +1 uit de Showdown. Heb alleen Wijnaldum gedaan :)

Heb ondertussen wel zo'n beetje alle spelers die ik wil hebben, behalve Son SS. Ronaldo ga ik niet zien, denk ik. De 85+ x10 is alleen maar herhalen van alle spelers die ik dagelijks zie. Ricken in -> Ricken out, geflankeerd met Dempsey :+ Heb nu nog zo'n 200K ver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 20:32:
[...]

Walker en Cancelo staan daar in m'n Premier League-team. Met Varane ernaast. :P Ik kan lekker afwisselen qua teams.

Ondertussen krijgen ook Wijnaldum en Pogba de +1 uit de Showdown. Heb alleen Wijnaldum gedaan :)

Heb ondertussen wel zo'n beetje alle spelers die ik wil hebben, behalve Son SS. Ronaldo ga ik niet zien, denk ik. De 85+ x10 is alleen maar herhalen van alle spelers die ik dagelijks zie. Ricken in -> Ricken out, geflankeerd met Dempsey :+ Heb nu nog zo'n 200K ver.
Heb nog wat lekker zitten puzzelen. Ribery en Barella er nog in gekregen alleen niet op full chem. (7om8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yk7-w-_wNQAbNKTN9wXT08hYUyg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/veCCZOslOEIzAGd8iHo2mEKJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Augy schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 20:34:
[...]

Heb nog wat lekker zitten puzzelen. Ribery en Barella er nog in gekregen alleen niet op full chem. (7om8)
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-QT3GwsO0Jhu9pg6_xIdsEU3Cis=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2tZxNVhB5lAKiLTojTpmjuLi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SbwcuXli4EqHRrAF83NKGE9v_GA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ItqVc8vbTALiruBFrlRlGot4.jpg?f=fotoalbum_large

Hier ook even een 'hybrid' in elkaar gezet :P Wel een hoop Real Madrid, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Eerste 2 potjes Rivals. 6-0 en 5-0 gewonnen. Rüdiger is echt een muur samen met walker. Pedri doet t goed op t middenveld en Marcelo is als linksbuiten meer als prima. Spitsen duo Lewandowski en Ronaldo is ongeëvenaard 🤣

Edit: 4 wins op rij, geen tegengoals, en weer in divisie 1. Rüdiger is een must do 🤣

[ Voor 16% gewijzigd door Augy op 27-08-2022 21:44 ]

Pagina: 1 ... 125 ... 128 Laatste