Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:38
Zijn alle casual en normale spelers gestopt ofzo
Heb alleen maar skillers ( vooral een schaar etc als er niemand in de buurt is)
Vorige week was wl nog chill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Ramos in het team ingepast. Dat is echt een beest op cdm. Doet het voor mij echt een stuk beter dan Casemiro. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xDdal5Ahs5uLgIH0VHhQhHCxXdg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XbnHJQPonHZGYzcNhYga2udk.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00
Pffff...even een paar potten met m'n Prem-team gespeeld. Wat een heerlijke combinatie zijn Walker SS en Futties Varane >:) Slechts één tegendoelpunt gehad tijdens een pot met een slechte verbinding. Walker voelt explosiever dan Varane, maar die laatste krult zijn benen om iedere tegenstander heen.

Ga nu langzaam werken aan Saint-Max. Dan gaat Grealish SS de spits in. Zit nu bij de reserves met rood en is tijdelijk vervangen door Mount :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NlyPKIONqyYLzUrXLqoWL5pFpds=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d4t091MRsaX1BTwXH9veTnH0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door allstarted1 op 14-08-2022 09:26 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twijfel om met me Franse team WL te gaan spelen :P heb serieus plezier met dat elftal en het speelt enorm lekker :) gister ook nog Theo hernandez uit een pakket dus ook een goede links back nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Teveel leuke kaarten, aardig wat fodder , maar kan ze niet allemaal doen.

Ik zou, als ik mijn complete club leeg, Varane kunnen doen.

Is hij het waard? Ik heb circa 40 high rated spelers

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:48
Valandil schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 11:14:

Geen idee of je Mendy hebt gedaan en of hij in je team past maar deze kaart maakt zowel aanvallend als verdedigend het verschil in m'n elftal!

Vwb varane, super leuke kaart natuurlijk maar ik heb geen moeite met hem gehad als ik tegen hem speelde. Ik probeer namelijk sws uit de duels te blijven met de huidige walker/militao/marquinhos enz

Ligt er dus paar aan waar je je elftal nog kan en moet versterken denk.

Edit: overigens moet ik er wel bij zeggen dat ik hem had voltooid, red het alleen niet in 5 dagen na de slijtage slag die Mendy heet 🤣

[ Voor 13% gewijzigd door Augy op 14-08-2022 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 11:25:
[...]

Geen idee of je Mendy hebt gedaan en of hij in je team past maar deze kaart maakt zowel aanvallend als verdedigend het verschil in m'n elftal!

Vwb varane, super leuke kaart natuurlijk maar ik heb geen moeite met hem gehad als ik tegen hem speelde. Ik probeer namelijk sws uit de duels te blijven met de huidige walker/militao/marquinhos enz

Ligt er dus paar aan waar je je elftal nog kan en moet versterken denk
Mijn elftal heeft eigenlijk weinig versterking nodig. Alleen met Varane kan ik Theo Hernández als linksachter inzetten anders Walker en cancelo.

https://www.ea.com/fifa/u...Id=kbCrDJyRn1LJa:FFA22PS5

[ Voor 5% gewijzigd door Valandil op 14-08-2022 12:06 ]

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Valandil schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 11:14:

Vind hem tot nu toe niet anders dan andere centrale verdedigers als ik hem tegen heb. Zoals @Augy aangeeft gewoon uit de duels blijven. Maar dat doe ik ook bij militiao etc.

Tot nu toe blijf ik toch chiellini de irritantste centrale verdediger om tegen te spelen.

Misschien een idee om saint te doen ? Die is wel een serieuze pain in the ass om tegen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 12:18:
[...]

Vind hem tot nu toe niet anders dan andere centrale verdedigers als ik hem tegen heb. Zoals @Augy aangeeft gewoon uit de duels blijven. Maar dat doe ik ook bij militiao etc.

Tot nu toe blijf ik toch chiellini de irritantste centrale verdediger om tegen te spelen.

Misschien een idee om saint te doen ? Die is wel een serieuze pain in the ass om tegen te spelen.
Chiellini is gewoon de beste CV van het spel.
Saint is een optie , maar ik heb Ribery al en net de Ronaldinho sbc afgerond.

Ik kijk het nog even paar dagen aan. Kan m altijd nog doen op de dag dat de sbc afloopt.

Zag dat ik nog 2 swaps hoeft te hebben voor de 20 x 85+

Dus kan m sowieso doen straks. Neem aan dat alle swaps nog niet gereleased zijn ?

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:48
Zo, heb hier vandaag Ribery ss in mijn team gezet. Maar dat is net een cheatcode! Was al in 4 potjes weer gekwalificeerd voor de WL waarbij hij denk ik 90% van alle doelpunten heeft gemaakt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:55:
Zo, heb hier vandaag Ribery ss in mijn team gezet. Maar dat is net een cheatcode! Was al in 4 potjes weer gekwalificeerd voor de WL waarbij hij denk ik 90% van alle doelpunten heeft gemaakt!
Heb hem ook nu er instaan die gast is Indd zo goed. Schot vanaf de 16 is ook haast altijd raak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 13:58:
[...]

Heb hem ook nu er instaan die gast is Indd zo goed. Schot vanaf de 16 is ook haast altijd raak
Staat hier als RCAM, idd een geweldenaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 14:33:
[...]

Staat hier als RCAM, idd een geweldenaar
Belist net weer eigenhandig een wedstrijd met een hattrick. Ga nu 3-0 wl maar wat zijn die servers echt mega slecht. Schieten duurt een uur, reactie van spelers is net of ze in drijfzand lopen weer zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 15:00:
[...]

Belist net weer eigenhandig een wedstrijd met een hattrick. Ga nu 3-0 wl maar wat zijn die servers echt mega slecht. Schieten duurt een uur, reactie van spelers is net of ze in drijfzand lopen weer zucht.
Kwalificaties vanmiddag afgemaakt. Was idd een drama kwa verbinding.

Trouwens uit de SB rewards Alisson. Tog nog een rode kaart in het team. Kan z'n tots mooi een sbc in vanavond 😁

[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 14-08-2022 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 16:02:
[...]

Kwalificaties vanmiddag afgemaakt. Was idd een drama kwa verbinding.

Trouwens uit de SB rewards Alisson. Tog nog een rode kaart in het team 😁
Ja sinds deze week zijn de servers ineens bagger. Hele jaar geen last van gehad met een enkele uitzondering zoals pl tots release.

Verlies net gewoon een pot erdoor. Weet zeker dat ik die 100% gewonnen had zonder delay. Benz is ook echt niet vooruit te branden nu. Moet echt hebben van me dribbel dwergen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 16:07:
[...]

Ja sinds deze week zijn de servers ineens bagger. Hele jaar geen last van gehad met een enkele uitzondering zoals pl tots release.

Verlies net gewoon een pot erdoor. Weet zeker dat ik die 100% gewonnen had zonder delay. Benz is ook echt niet vooruit te branden nu. Moet echt hebben van me dribbel dwergen nu.
Precies de reden waarom ik er bij 34 pt mee gestopt ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oke.. pack net ginola uit de french pp. En Valverde uit de 85*10

Nu heb ik een dilemma 🤣

Op Rcam Bale (10 chem) of vini jr (7 chem)
Op Rb Valverde (7 chem) of Lodi (10chem)

Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:48:
Oke.. pack net ginola uit de french pp. En Valverde uit de 85*10

Nu heb ik een dilemma 🤣

Op Rcam Bale (10 chem) of vini jr (7 chem)
Op Rb Valverde (7 chem) of Lodi (10chem)

Wat zouden jullie doen?
Ik zeg Bale en Valverde. Valverde is ook evt inzetbaar als cm/cdm bijvoorbeeld. Ik speel hem gewoon op rb en hij doet mij heel erg denken aan die llorente kaart van vorig jaar. Die groene kaart.

Ik heb best wel wat soortgelijke kaarten als Bale gehad, maar hij blijft voor mij toch wel de beste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:53:
[...]

Ik zeg Bale en Valverde. Valverde is ook evt inzetbaar als cm/cdm bijvoorbeeld. Ik speel hem gewoon op rb en hij doet mij heel erg denken aan die llorente kaart van vorig jaar. Die groene kaart.

Ik heb best wel wat soortgelijke kaarten als Bale gehad, maar hij blijft voor mij toch wel de beste. :)
Zat ik ook al aan te denken.

Servers druk, kan niet inloggen, leuk zo een dembele sbc haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:58:
[...]

Zat ik ook al aan te denken.

Servers druk, kan niet inloggen, leuk zo een dembele sbc haha
Ja, tis weer drama. Moet wel zeggen dat ik schandalig vind. Je verdient gigantisch veel geld, maar wat extra servercapaciteit ho maar.

Dat is waarschijnlijk ook het hele probleem waarom de game af en toe zo shitty aanvoelt. Gebeurd vaak op drukke momenten namelijk. Waarschijnlijk staan die servers zo hard te stampen dat ze het gewoon niet kunnen bijbenen allemaal. Maar goed, genoeg "tech" talk voor vandaag. :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Hmm ik heb nu als cb's Militao tots, marquinhos tots, Ruben dias toty, chiellini eoae. Gebruik nu eder en chiellini. Ik wil toch eens kijken om een andere combinatie van cb's te proberen. Zo ja, welke? Iemand tips?

[ Voor 9% gewijzigd door Partypooper op 14-08-2022 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Partypooper schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 21:15:
Hmm ik heb nu als cb's Militao tots, marquinhos tots, Ruben dias toty, chiellini eoae. Gebruik nu eder en chiellini. Ik wil toch eens kijken om een andere combinatie van cb's te proberen. Zo ja, welke? Iemand tips?
Net Varane afgerond en die staat met Chiellini.

Anders kan ik Walker SS echt aanbevelen. Kan je weer strong linken met Cancelo

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik denk dat ik hier voor de Dembele kaart ga. Daar moet ik met mijn fodder een heel eind mee kunnen komen. Misschien lukt het ook nog om Griezmann er bij te pakken. Dat zou leuk zijn. Iemand hier al ervaring met 1 of beide kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 00:02:
Ik denk dat ik hier voor de Dembele kaart ga. Daar moet ik met mijn fodder een heel eind mee kunnen komen. Misschien lukt het ook nog om Griezmann er bij te pakken. Dat zou leuk zijn. Iemand hier al ervaring met 1 of beide kaarten?
Kan alleen praten voor de 95 kaart. Die is echt geweldig goed en gebruik hem nog steeds nadat ik hem met fut fantasy heb gepackt. Deze kaart zal nog wel een stuk beter zijn aangezien hij flink geboost is. Gebruik hem overigens wel als spits.

Ben zelf begonnen met Neymar, heb alle speciale sbc's al gedaan en de 3 hoogste ook :) Nu even weer wat kaarten sparen want die Neymar SBC is een duur geintje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Moody2204 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 00:02:
Demebele zijn 95 gebruik ik voor de Franse beker objective en hij is behoorlijk rap en behendig.

Griezmann = griezmann; wendbaar, snel en overal op het veld. Bevalt mij erg goed, vooral zijn 5* weakfoot en alle traits. Zeker een aanrader

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 07:53:
[...]

Kan alleen praten voor de 95 kaart. Die is echt geweldig goed en gebruik hem nog steeds nadat ik hem met fut fantasy heb gepackt. Deze kaart zal nog wel een stuk beter zijn aangezien hij flink geboost is. Gebruik hem overigens wel als spits.

Ben zelf begonnen met Neymar, heb alle speciale sbc's al gedaan en de 3 hoogste ook :) Nu even weer wat kaarten sparen want die Neymar SBC is een duur geintje :)
Ja ik heb hem ook in mijn hoofd zitten als 1 van de 2 spitsen (Ribery is dan de andere spits). Ben benieuwd! Griezmann wil ik dan als cam erachter. Maar ik moet even kijken of dat nog wel lukt na Dembele. Dat wordt lastig denk ik. Maar heb ook nog Hazard ss, die ik nu als cam gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Moody2204 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 09:04:
[...]

Ja ik heb hem ook in mijn hoofd zitten als 1 van de 2 spitsen (Ribery is dan de andere spits). Ben benieuwd! Griezmann wil ik dan als cam erachter. Maar ik moet even kijken of dat nog wel lukt na Dembele. Dat wordt lastig denk ik. Maar heb ook nog Hazard ss, die ik nu als cam gebruik.
Hazard SS is ook een hele fijne kaart.
Persoonlijk geef ik iets meer voorkeur aan Griezmann, maar die staat bij mij in de spits met Ribery.
Ronaldinho staat CAM.

Griezmann heeft iets hogere agressie waardoor hij wat meer op de bal jaagt en heeft 5* weakfoot.
Maar het zijn kleine verschillen en zal in het spel geen wereld van verschil maken.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Dembele heb ik inmiddels binnen. Voor Griezmann heb ik nu 3 van de 8 teams ingeleverd. Maar die laatste 5 red ik nog ff niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 17:29:
Dembele heb ik inmiddels binnen. Voor Griezmann heb ik nu 3 van de 8 teams ingeleverd. Maar die laatste 5 red ik nog ff niet.
Benieuwd hoe hij voor je is. Vind het echt een heerlijke spits, moest in begin wel ff wennen maar nu scoort hij als een gek.

Moet nu nog 2 86 Squad inleveren voor me jeugd idool dinho :P zo even doen , eerste keer in fifa dat ik hem heb.

Nog 8 squads voor Neymar maar dat word ook wel effe een dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
R9 moments komt als sbc. Moet ik kiezen wat ik ga doen, ik heb nu R9 prime en 20/21 tokens. Ga ik voor de 95+ icon (terwijl ik maldini/garrincha/Puskas/Zidane/Ronaldinho al heb) en hoop dan voor r9 of Pelé en doe daarna sbc van de ander. Of doe alle fodder packs al valt waarschijnlijk tegen wat ik daar aan sbc kan vullen gezien de prijs en doe daarna 1 vd 2. Heeft iemand beide r9 trouwens geprobeerd en kan iets zeggen over verschil? Met garrincha en Puskas was dat ene puntje ook veel, maar bij Ronaldinho een stuk minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:33
Virgil. Niet snel in de acceleratie maar door zijn unieke animaties wel een extreem goede verdediger. En niet duur meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Qua historie Maldini en Baresi. Gaat het om een beter duo dan maldini en chiellini al gebruikt bijna iedereen chiellini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
2x de 85x10 sbc gedaan. ss Marcelo en toty Hakimi eruit gehaald. :) Dat wordt het team maar weer omgooien. :P

[ Voor 34% gewijzigd door Partypooper op 15-08-2022 19:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 19:41:
2x de 85x10 sbc gedaan. ss Marcelo en toty Hakimi eruit gehaald. :) Dat wordt het team maar weer omgooien. :P
Die Marcelo is goed!

Ik na 2x de 85*10, de 85*5 en de 86 pp uiteindelijk geëindigd met el sha 🤣. Club is helemaal leeg kwa golds 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Salah en weer Ribéry uit de 85*10 . Bank begint nu toch ook serieus gevuld te raken met goede spelers :P

Dinho is ook binnen _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Traeces op 15-08-2022 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 20:06:
Salah en weer Ribéry uit de 85*10 . Bank begint nu toch ook serieus gevuld te raken met goede spelers :P

Dinho is ook binnen _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ti9gDpPdMXqPjqJHM55SpQQe2aU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q48RFI379FPjoUuy0zYnODqS.jpg?f=fotoalbum_large

Moet trouwens wel heel erg wennen aan ginola zeg. Instructies veranderd want doet nog niet echt wat ik wil
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XYVpO-3pOi1J_ydBNTNhZz-YDmw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bviVH7hdwBdaFx2amG3BdQeL.jpg?f=fotoalbum_large

Merk dat FIFA wel een btje klaar voor me is dit jaar... Benieuwd wat ze nog uit de hoge hoed toveren de komende paar weken.

Met een btje mazzel bemachtig ik nog een PS5 binnen 4 weken en start ik daar het seizoen op

[ Voor 28% gewijzigd door Augy op 15-08-2022 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Hier Salah uit de tweede 85+ x 10 gehaald, dus Werner SS weer verkocht. Wil graag alle teams aan het eind first owner hebben :D Alleen wissels mogen aangekocht zijn en dat lukt goed!

Enige team waar dat niet (meer) gaat lukken, is de Eredivisie, aangezien Mazraoui niet in packs zit :) Ook Wijndal gaat helaas niet first owner lukken.

Wel net Neymar gekocht tijdens de kleine crash voor ong. 260K :) Vorige week nog gepackt en verkocht voor 730K :P Hoop wat dat betreft op een dupe-theory in de komende dagen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Nou Marcelo ingepast. Uiteindelijk Hakimi op de bank gezet. Ben bang dat die niet beter gaat zijn dan Valverde dus dit laten staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DK7IW1k8tKKOK4IaKitn31Oh0kU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MmCExZN8OTA8zTlK451nN0sQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 20:10:
[...]

[Afbeelding]

Moet trouwens wel heel erg wennen aan ginola zeg. Instructies veranderd want doet nog niet echt wat ik wil
[Afbeelding]

Merk dat FIFA wel een btje klaar voor me is dit jaar... Benieuwd wat ze nog uit de hoge hoed toveren de komende paar weken.

Met een btje mazzel bemachtig ik nog een PS5 binnen 4 weken en start ik daar het seizoen op
Vind momenteel opzicht wel grappig met al die God squads. Merk alleen al dat heel veel het zelfde begint te worden met Gullit, Varane ,dembele en saint.

Daarom ga ik ook gewoon met spelers spelen die ik zelf leuk vind zoals dinho, benz, Marcelo, Ribéry.

Hoop nog Ronaldo 97 of 99 te packen maar zit er denk niet in.

Die ginola is echt een hèle aparte kaart hij is groot maar op zijn manier wendbaar en glitch echt enorm erg. Afwerken is ook echt geweldig van die kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:30
Hier inmiddels ook een leuk team staan. In-game staat het zo:
Heb nog ruim 1 Mio coins over en een shitload aan fodder. Maar heb eigenlijk geen idee wat ermee te doen :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XmcsXk5U-QKIRmnCVWk9nb2fZtM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qkYhTedvTyy4O4TDIp4ZwQOp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door Maurice079 op 15-08-2022 21:25 ]

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Ook aardig mijn best aan het doen om een mooi eind team samen te stellen. Kan niet echt veel spelen maar het is wel leuk om die sbc’s te doen. Heb het idee dat mijn team elke dag veranderd 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fLlJXqz727ucuBHr-9Ysls8PEC4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n9maglsYBE3pJdPTJQ3AWcEZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Futties loopt vrijdag af....ik ben benieuwd waar ze straks mee gaan komen. Zal wel iets van een preseason promo zijn. Hoop wel gewoon op veel (alle) special kaartjes in packs en een repeatable 85+x10. Weet iemand nog hoe dit vorig jaar ging? Ik las ergens hier boven dat in September de 85+x10 sbc's pas uit kwamen?

Heb intussen nog Rashford en Walker Shapeshifter gepackt. Mijn centrale duo bestaat nu dus uit Futties Varane samen met Walker SS. Helaas nog steeds geen Ginola weten te packen dit jaar, die zou zo mooi in mijn team passen ter vervanging van Prime R9 die onlangs zijn 1000e doelpunt wist te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
lasharor schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 23:39:
Ook aardig mijn best aan het doen om een mooi eind team samen te stellen. Kan niet echt veel spelen maar het is wel leuk om die sbc’s te doen. Heb het idee dat mijn team elke dag veranderd 😂

[Afbeelding]
Wordt je middenveld zo niet fysiek overlopen? Zit niet veel lengte en defensieve kracht in. Ik heb een tijdje met een Pedri gespeeld als een box to box CM (ik had/heb betere opties op de CAM positie), maar ik had er wel een beul als Vieira en of Gullit naast. Misschien is de Casimero objective een optie om je middenveld te verstevigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 20:44
cancelo tots - dias toty - eder tots - valverde ss

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:05
Team nu en ik heb geen flauw idee wat ik nu nog kan verbeteren. Die 98 Ben Yedder is echt ongekend goed. Denk mijn beste speler ooit.

En heb nog ruim een miljoen op de bank :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ArCFA4MZY7GA78x54Vuvp2xqzE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GyzrGq0xzuPH3lx8kbBzf9In.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Gisteren heb ik Salah gepackt uit de 85+ x10 en ik moet zeggen dat het tot nu toe de beste RW is waarmee ik dit jaar heb gespeeld. Hij voelt ook enorm veel beter dan zijn andere kaarten waarmee ik dit jaar heb gespeeld (Gold/TOTW & POTM). Deze versie voelt echt sticky, is fysiek beter en heeft een heerlijk finesse shot.

Heb nu bijna alle spelers die ik hebben wil. Alleen Eder Militao, Son SS en Messi SS wil ik nog first owner hebben. Dan is FIFA 22 voor mij compleet. En Saint-Max Futties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier gisteren Dembele Futties kunnen doen van de fodder in mijn club en uiteindelijk kon ik, doordat ik Hazard ss packte (die had ik verhandelbaar) net van die extra coins ook Griezmann compleet maken. Beiden nog maar even kort kunnen proberen, maar de eerste indrukken zijn goed!

Club is nu wel helemaal leeggetrokken. Geen coins, en geen fodder meer...

Wel weer een leuk team daarentegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Saekerhett schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:00:
Team nu en ik heb geen flauw idee wat ik nu nog kan verbeteren. Die 98 Ben Yedder is echt ongekend goed. Denk mijn beste speler ooit.

[Afbeelding]
Je kan nog Mendy doen 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:05
pacod schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 16:25:
[...]

Je kan nog Mendy doen 😬
Ja daar zeg je wat 😂

Eerst volgende week dan hopelijk die unlimited 85x10 en dan zou ik Casemiro nog kunnen vervangen door Mendy ja. Hoewel Casemiro het uitstekend doet als stofzuiger naast Gullit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:30:
Gisteren heb ik Salah gepackt uit de 85+ x10 en ik moet zeggen dat het tot nu toe de beste RW is waarmee ik dit jaar heb gespeeld. Hij voelt ook enorm veel beter dan zijn andere kaarten waarmee ik dit jaar heb gespeeld (Gold/TOTW & POTM). Deze versie voelt echt sticky, is fysiek beter en heeft een heerlijk finesse shot.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y7cDWRHzFcD8yJ-GEH3z3rLBWsA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AGQcO6ZWQfPXyJJaZE8xttcH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Echt wat een pleuris volk is er tegenwoordig nog alleen in fifa niet normaal . Al heel de avond tegen van die engnekken. Verdomme nu weer 1 schopt me af rood , penalty en ja hoor trekt de stekker er uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 19:31:
Echt wat een pleuris volk is er tegenwoordig nog alleen in fifa niet normaal . Al heel de avond tegen van die engnekken. Verdomme nu weer 1 schopt me af rood , penalty en ja hoor trekt de stekker er uit.
Wordt steeds erger lijkt het inderdaad. Hopelijk gaat daar in Fifa 23 ook anders tegen opgetreden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:30:
[...]

Wordt steeds erger lijkt het inderdaad. Hopelijk gaat daar in Fifa 23 ook anders tegen opgetreden worden.
Laatste week begint fifa me weer zwaar te irriteren. Alleen maar iritant volk, servers zijn ineens echt weer dramatisch. Zodra ze maar een mini kans zien van afstand schieten die er 100 % procent invliegt. Hoe kort je ook dekt die 99 Messi of dembele schiet er echt wel een keer voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Gatverdamme, pack ik Marcelo SS

Ik ga niet weer mijn hele team omgooien.
Hij begint maar als sub. Pack nu zoveel verschillende spelers die ik allemaal wil uitproberen, maar te weinig tijd

Luxe probleem

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 13:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aKdfQAgU-KUXvoYSx4HVs_ED3jg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Eyc1Yw7airoxcT7t5A7OxR4B.jpg?f=fotoalbum_large

Weinig te wensen zo. Voelt nu wel aan of ik het uitgespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Zo de Pele SBC is klaar en nu 3 potjes rivals met hem gespeeld. Tot nu toe is hij heel fijn en gebruik Gullit nu als CDM ipv Vieira. Mijn fodder is nu nagenoeg op maar heb nog 800k coins. Nu maar sparen voor R9 moments en/of andere keeper (met welke Icon keeper hebben jullie beste ervaring?) en/of sparen voor moments Cruyff
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-VwDrJokG55JmfdhEqKCvqUA1pw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/05vzbCnHVyNoIuOhnP1k92UA.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Bozzel1987 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:01:
Zo de Pele SBC is klaar en nu 3 potjes rivals met hem gespeeld. Tot nu toe is hij heel fijn en gebruik Gullit nu als CDM ipv Vieira. Mijn fodder is nu nagenoeg op maar heb nog 800k coins. Nu maar sparen voor R9 moments en/of andere keeper (met welke Icon keeper hebben jullie beste ervaring?) en/of sparen voor moments Cruyff
[Afbeelding]
Tof team 8)

Je zou van der Sar eens kunnen proberen, doet het goed hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Beste man kost maar 30k maar ben zo blij als een kind met dybala uit de 85 🤣

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 17-08-2022 19:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Augy schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 19:43:
Beste man kost maar 30k maar ben zo blij als een kind met dybala uit de 85 🤣
Lucky you, ik kom de game niet eens in. Met m'n gekke RTG die ik een paar dagen geleden gestart ben wel zonder problemen. 8)7 Daar overigens al een 95-rated team kunnen bouwen. Speel je dan het hele jaar FIFA voor met je normale account :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Uit de 85x10 niks bijzonders gekregen vandaag. Uit de 95+ shapeshifter player pick heb ik Walker gekregen. Daar ben ik heel blij mee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iRK7aQ-kEMpj3MYWK7P20Mb237g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Lv1WHPW2bODBifbjY1x1QTy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Valandil schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:15:
Gatverdamme, pack ik Marcelo SS

Ik ga niet weer mijn hele team omgooien.
Hij begint maar als sub. Pack nu zoveel verschillende spelers die ik allemaal wil uitproberen, maar te weinig tijd

Luxe probleem
Ik kreeg Ribéry maar niet aan de praat. Marcelo na 2 inval beurten toch maar in de basis gezet en wat een fijne speler is dat zeg!

Dinho de spits in met Griezmann.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a0LzxnHGF9YH8NaHoTmNsPLlwho=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R11laXNOYShlssNHXnFGiaWt.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

• Augy
Valandil schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 00:24:
[...]

Ik kreeg Ribéry maar niet aan de praat.

[Afbeelding]
Dat heb ik met ginola! Krijg de beste man niet aan het voetballen.

Ben nu met onderstaand team in de weer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LHqif9wKEMR3I-aJ4nnBBSgYBf4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kyg8F9liCNVwjlJ6n8s5EE2d.jpg?f=fotoalbum_large

Vooral de voorhoede is aangenaam, ook op de bank met Son, Vini, Ginola, Mane en Yedder. Puzzel dus nog wat tot de ideale combi

• Valandil
Augy schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 07:38:
[...]

Dat heb ik met ginola! Krijg de beste man niet aan het voetballen.

Ben nu met onderstaand team in de weer.
[Afbeelding]

Vooral de voorhoede is aangenaam, ook op de bank met Son, Vini, Ginola, Mane en Yedder. Puzzel dus nog wat tot de ideale combi
Ik had Ginola tijdens draft. Dat is nou een speler die mij juist wel heel goed ligt.
Zelf speel ik liever met wat sterke spelers dan lichtgewichten :)

Om die reden zit ik ook met een schuin oog naar Saint Maxim te kijken. Sterke voorhoede speler.
Maarja momenteel voor de voorhoede heb ik al: Ronaldinho, Griezmann, Marcelo, Suarez, Hazard SS, Benzema, Ribery.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Heb de 95+ SS pick gedaan en kreeg Kante als beste pull! Iemand ervaring met hem?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 12:49
pacod schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 09:57:
Heb de 95+ SS pick gedaan en kreeg Kante als beste pull! Iemand ervaring met hem?
Een van de beste cdms in fifa 22.

Heb mijn endteam iets kunnen verbeteren.
Geen fodders meer over.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XcJHi7nRrciMrsBJKb4BBmm2hYw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Upli9KF0pvTfbVjkmEG0YIuu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door playr2014 op 18-08-2022 11:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9WZhUoYmuARou0KwT1ez2HjzAs8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/r5XM0j8A3SYRe1KkcqzPYKQK.png?f=fotoalbum_large

Vanochtend voor de Rivals rewards en de 85*5 van de Franse beker rewards Salah afgerond! Straks een paar potjes Rivals doen om Salah wat te proberen, lijkt me een erg leuke kaart. Ook voor het eerst dat mijn middenveld en aanval allemaal 5* weak foot hebben :9
De pack rewards uit de Salah SBC zijn een stuk beter dan de andere Futties SBC's, dus dat compenseert de prijs.

Met de franse cup heb ik Ginola ook uitgeprobeerd als leenspeler en die beviel mij uitstekend. Hoewel Bale en Ginola ongeveer hetzelfde body type hebben, kon ik veel beter uit de voeten met Ginola.

Met nog zo'n 10 95 rated spelers en 1 mil aan coins wacht ik af wat er vrijdag komen gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door _Uploader_ op 18-08-2022 12:19 ]

• Moody2204
Het begint me op te vallen dat de meeste tegenstanders in Rivals momenteel bloedfanatiek zijn. De tackles vliegen me om de oren!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Eindelijk na wat puzzelen en rommelen zowel Valverde als cancelo in de basis gekregen :)

Nu even stoeien met Ginola, ik moet tog aan die kerel kunnen wennen 🤣
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/umVtrcJfj-VSy-La4cT6G9kJr9k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T2wvXRaJUVxTglX22ZiWVs6r.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Laatst online: 19:55
Met de token uit de mm sbc heb ik net 2 token ingeleverd voor het 25 spelers pakket en geen verkeerde uitkomst
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hCcs2SlT4ZvCyi4TzmJX19FvhK4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/475VH3G14FGusulQezKqCadY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Laatst online: 10-09 21:30
Saekerhett schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:00:

[Afbeelding]
serieus?

casemiro is te verbeteren, je backs zijn te verbeteren, zelfs Walker is beter dan PIM Maldini nadat ik beide heb gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
-knip- op de man

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 22-08-2022 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:47
Mooie teams allemaal tegenwoordig, teveel mogelijkheden 🤣

Ik ga het dit weekend eens zo proberen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wptsCVPVxfW78IZeuN3hy5Oqiqc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gqNXzO6iSlh17jyoHoDUH0mP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!
bvbal79 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:13:
[...]

je bedoelt die mensen die zo irritant zijn dat ze op een forum gaan zeuren dat anderen irritant zijn?
Weet je laat ook maar, word toch verwijderd. Fijne dag.

[ Voor 19% gewijzigd door Traeces op 19-08-2022 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 09:46:
[...]

Weet je laat ook maar, word toch verwijderd. Fijne dag.
Beste wat je inderdaad kunt doen, laten gaan. En hopen dat Fifa 23 beter op gaat treden tegen toxic gedrag.

[ Voor 17% gewijzigd door Moody2204 op 19-08-2022 13:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Vind het bizar dat mensen nog steeds de bus volledig parkeren en dan gokken op de counter..

Met de huidige monster teams die wel allemaal hebben kunnen we met z'n allen tog ook leuk voetbal spelen :)

Net even snel 2 potjes, eentje leuk voetballen en een verdedigend elftal met Ribéry en Pelé voorin.. alles diep en rennen maar 🤣

Iig afgelopen 2 dagen 6 potjes, 4 wins. Kan wel stellen dat m'n nieuwe team lekker speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nachtapotheker schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:34:
Mooie teams allemaal tegenwoordig, teveel mogelijkheden 🤣

Ik ga het dit weekend eens zo proberen:

[Afbeelding]
Dit liep gek genoeg voor geen meter, Benzema er nu weer uit, Dembele in de spits naast Griezmann en El Shaarawy er weer in gezet. Dat loopt iets beter.
Dembele is in de spits gek genoeg veel beter met positie kiezen dan op de vleugel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
-knip- op de man

[ Voor 112% gewijzigd door Geronimous op 22-08-2022 21:26 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
-knip- op de man

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 22-08-2022 21:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moody2204
Ik heb er TOTAAL geen moeite mee als hier iemand zijn frustratie uit. Sterker nog, meestal herken ik het wel. Want het is gewoon voor een groot deel een toxic community.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Moody2204 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 18:06:
Ik heb er TOTAAL geen moeite mee als hier iemand zijn frustratie uit. Sterker nog, meestal herken ik het wel. Want het is gewoon voor een groot deel een toxic community.
Behalve wij 😉

Merk soms wat van toxic , maargoed je kan je er aan irriteren of gewoon naast je neerleggen. Lijkt wel of iedereen behalve op Futbin en hier park-the-bus speelt.

Misschien ervaren we het gewoon zo, maar is dit standaard in de game ?

Anyways , relevant nieuws: heb Saint Maxim toegevoegd aan het team. Marcelo weer als sub. Andere opstelling aan het proberen in WL: 4321.

Speelt best grappig. Ronaldinho in de spits maakt verrassend veel goals; laatste 5 wedstrijden en 9 doelpunten. Staat steeds op de juiste plek, ook voor ballen die wegketsen.

Ook heb ik een abonnement op de paal. Minimaal 3x per wedstrijd.

Alisson is wel twijfelachtig. Hij maakt belangrijke reddingen, maar heb nog nooit zoveel tegengoals gehad in die paar wedstrijden.

Daarnaast een frustratie 😬; merken jullie ook dat de kickoff goal weer erg aanwezig is ?

Net 5 x op voorsprong, maar vanaf de aftrap steeds een tegengoal. Iemand tips ?

Update : net de 85 x 10 gedaan. Alleen maar rare gold. Heb ik iets gemist ? Oftewel : doe deze nog niet

[ Voor 4% gewijzigd door Valandil op 19-08-2022 19:05 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
-knip- niet blijven doorgaan

[ Voor 109% gewijzigd door Geronimous op 22-08-2022 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Valandil schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 18:59:
[...]

Behalve wij 😉

Merk soms wat van toxic , maargoed je kan je er aan irriteren of gewoon naast je neerleggen. Lijkt wel of iedereen behalve op Futbin en hier park-the-bus speelt.

Anyways , relevant nieuws: heb Saint Maxim toegevoegd aan het team. Marcelo weer als sub. Andere opstelling aan het proberen in WL: 4321.

Speelt best grappig. Ronaldinho in de spits maakt verrassend veel goals; laatste 5 wedstrijden en 9 doelpunten. Staat steeds op de juiste plek, ook voor ballen die wegketsen.

Alisson is wel twijfelachtig. Hij maakt belangrijke reddingen, maar heb nog nooit zoveel tegengoals gehad in die paar wedstrijden.

Daarnaast een frustratie 😬; merken jullie ook dat de kickoff goal weer erg aanwezig is ?

Update : net de 85 x 10 gedaan. Alleen maar rare gold. Heb ik iets gemist ? Oftewel : doe deze nog niet
https://twitter.com/eafif...&t=zwUTrxAL3vu5IJ6glWq6Zg

Maar goed ik schijn geen nuttige bijdragen te kunnen leveren hier.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
bvbal79 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 19:16:
[...]

https://twitter.com/eafif...&t=zwUTrxAL3vu5IJ6glWq6Zg

Maar goed ik schijn geen nuttige bijdragen te kunnen leveren hier.....
Kak! Heb 3 high rated fodder ingeleverd hiervoor.
Ik eis een refund 🤡

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Valandil schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 18:59:
[...]

Behalve wij 😉

Schijnt dat de promo delayed is… ik had ook allemaal golds

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-knip- doe dit dan aub via een DM

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 22-08-2022 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Benieuwd of er nog een compensatie voor jullie inzit, feitelijk was er niks mis met de packs natuurlijk :(

Benieuwd hoe lang dit weer gaat duren

[ Voor 16% gewijzigd door Augy op 19-08-2022 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:14:
Benieuwd of er nog een compensatie voor jullie inzit, feitelijk was er niks mis met de packs natuurlijk :(

Benieuwd hoe lang dit weer gaat duren
Erg veel slordigheden dit jaar helaas!

Overigens net even Nunez showdown er in gezet bij een WL potje. Scoort meteen 2x binnen 5 minuten! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Hmm ben blij dat ik mijn 85x10 dan nog niet ingeleverd heb. Ik wacht wel even. :)

Ik heb toch weer wat wissels uitgevoerd omdat ik het voor een bepaalde reden niet vond spelen zoals ik wilde spelen. Nu met onderstaand team gaat het me weer een stuk beter af. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dEPAQSXoz2_Yd0LE0u2dTBrsdxM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M8wVSwKf5z761YuFaHrxcHEj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:25:
Hmm ben blij dat ik mijn 85x10 dan nog niet ingeleverd heb. Ik wacht wel even. :)

Ik heb toch weer wat wissels uitgevoerd omdat ik het voor een bepaalde reden niet vond spelen zoals ik wilde spelen. Nu met onderstaand team gaat het me weer een stuk beter af. :)

[Afbeelding]
Hoe speelt grealisch ? Heb die nu in me club samen met rashford.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:52:
[...]

Hoe speelt grealisch ? Heb die nu in me club samen met rashford.
Ja, ik vind het echt een hele fijne speler. Goede dribbling, goed schot, goede passing. Imo het proberen waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Special cards zijn weer terug in packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pacod schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 21:25:
Special cards zijn weer terug in packs
Had Pele te pakken weer 98. Wil nog een 99 packen :P kante lijkt me ook wel grappig , heb iedere kaart van kante gepackt behalve de 98.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Jorginho toty en veel meuk haha. Weinig bruikbaars helaas

Overigens word of ik en m'n team ineens een stuk beter of er zijn goede spelers afgehaakt. 10 wedstrijden, 8 wins in Rivals. Heb k normaal stuk meer tijd voor nodig 😁

[ Voor 60% gewijzigd door Augy op 19-08-2022 22:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Ik had dus 10x gouden spelers uit de 85x10 |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
YouTube: 3142 Best Custom Tactics & Creating Chances | FIFA 22 Best Formation...
Heel aanvallende leuke tactiek!
Ik heb 11 potjes gespeeld in de WL, 1 verloren (en ook nog eens heel knullig met 2 goals na dode spelmomenten).

De uploader komt vaker met interessante en goed onderbouwde tactieken, dus het volgen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Hoop toch dat die repeatable 85x10 een keer komt. Ben begonnen aan Salah en inmiddels halverwege. Met die daily objective wordt het ook iets makkelijker. En anders heb ik nog wel fodder die ik nooit meer gebruik, maar liever wil houden 😬 Ach FIFA 22 is bijna voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Capsaicin schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 01:39:
YouTube: 3142 Best Custom Tactics & Creating Chances | FIFA 22 Best Formation...
Heel aanvallende leuke tactiek!
Ik heb 11 potjes gespeeld in de WL, 1 verloren (en ook nog eens heel knullig met 2 goals na dode spelmomenten).

De uploader komt vaker met interessante en goed onderbouwde tactieken, dus het volgen waard.
Hij legt inderdaad heel netjes de scenario’s in aanvallen uit. Ben wel toe aan iets nieuws. Mijn huidige custom tactic heb ik ook ergens vandaan geplukt maar was een ramp in het begin. Ik scoorde wel erg vaak, maar kreeg ze net zo vaak tegen. Na een beetje tweaken scoor ik nu minder, maar krijg ik ze een stuk minder om de oren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Moody2204 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:23:
[...]

Erg veel slordigheden dit jaar helaas!

Overigens net even Nunez showdown er in gezet bij een WL potje. Scoort meteen 2x binnen 5 minuten! _/-\o_
Die ga ik straks ook ff proberen. De tots variant was een tijd lang mijn vaste invaller. Dus ik ben heel benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Nachtapotheker schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 11:50:
[...]

Die ga ik straks ook ff proberen. De tots variant was een tijd lang mijn vaste invaller. Dus ik ben heel benieuwd!
Nunez ook voltooid net, sterk supersub altijd fijn, zeker na upgrade

WL verloop overigens dramatisch, krijg de concentratie er niet lekker in 2 vd 6 gewonnen, wedstrijden verloren op domme persoonlijke fouten. Vanavond en morgen rustig verder spelen
Pagina: 1 ... 124 ... 128 Laatste