Enige speler waar ik nog op zit te wachten inderdaad - heb hem een keer tradeable gepackt en verkocht.
Maar hij is dus nog niet uit een pick gekomen. Ik ga morgen voor de packs en hoop dan dat 'ie erbij zit. Hele team is namelijk untradeable. Anders heb ik zo'n 500K om morgen lekker de laatste spelers in te slaan die ik dit jaar nog wil hebben: Militao (La Liga), Dybala (voor Serie A) en Van Dijk en Werner voor m'n PL-team.

Augy schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:56:
[...]
Hoe is griezzman? Beter als Bale/Son SS als spits denk je? Zit nogal in dubio hem te doen, zeker met de aankomende dubbele morgen haha.
Anders gaan we beginnen aan Mendy, allebei word een utopie denk
Heb nog niet echt veel tijd gehad om hem te testen. Bovendien speel ik hem op CAM en kan ik hem niet vergelijken met Son SS.
Hij schoot in z'n eerste pot twee direct doelpunten binnen. Waarvan één uit een bijna onmogelijke draai met z'n rechter. De 5* WF is goed merkbaar en ik vond z'n dribbel ook wel fijn. Hij mist wel dat stukje fysiek van Bale. Wat ik wel kan waarderen is dat hij ondanks High/Med ook goed met de verdediging meeloopt. Iets wat ik me ook kan herinneren van zijn FB een paar jaar terug.
Persoonlijk vind ik z'n kaarten altijd wel fijn, maar hangt het van je speelstijl af of je zoveel fodder erin wil steken

Overigens heb ik voor de Shapeshifter- en FB-teams nog m'n Silver Stars in kunnen leveren. Dat drukte de prijs wel. Las later op Reddit wel dat dit niet meer mogelijk was?
[
Voor 48% gewijzigd door
allstarted1 op 11-08-2022 14:03
]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |