Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Speel enkel op bekabeld op PS4, via glasvezel met 500mpbs. Ping varieert van 6,12 tot 24. Zodra het 24 is leave ik vaak.

Toch heb ik zelf niet het idee dat het daar echt mee te maken heeft, omdat het bij een lagere ping ook traag is. Zo traag dat als ik soms probeer te schieten of passen, de speler in kwestie niets doet, en pas 1 seconde later reageert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00
saert schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 22:22:
Speel enkel op bekabeld op PS4, via glasvezel met 500mpbs. Ping varieert van 6,12 tot 24. Zodra het 24 is leave ik vaak.

Toch heb ik zelf niet het idee dat het daar echt mee te maken heeft, omdat het bij een lagere ping ook traag is. Zo traag dat als ik soms probeer te schieten of passen, de speler in kwestie niets doet, en pas 1 seconde later reageert.
Ik ervaar precies hetzelfde - ook op 500mbps glas.

Je merkt direct het schaatsen van je spelers. En 95 pace is meer 35. Passes over 3 meter komen niet aan en een steekpass eindigt steevast achter de speler die je aan wil spelen. In de voeten van de tegenstander natuurlijk :'( Laat staan dat je spelers een bal op 1,5 meter zullen onderscheppen. Ze reageren er gewoon niet op. Afwerken op open doel dan? Steevast naast, terwijl je tegenstander dribbelt en draait in je 16 tot je verdedigers tegen elkaar aan botsen en ze met een muf schot doel treffen... :+

Enige dat altijd opvalt is dat het vooral tegen Duitse tegenstanders is, afgaande op clubnamen/logo's en shirts. Of Italianen, daar gaat het ook vaak mis. Terwijl ik vaak het idee heb meer uit een wedstrijd te kunnen halen tegen Britten. Dat zij juist meer dit soort zaken ervaren.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
allstarted1 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 22:44:
[...]

Je merkt direct het schaatsen van je spelers. En 95 pace is meer 35. Passes over 3 meter komen niet aan en een steekpass eindigt steevast achter de speler die je aan wil spelen. In de voeten van de tegenstander natuurlijk :'( Laat staan dat je spelers een bal op 1,5 meter zullen onderscheppen. Ze reageren er gewoon niet op. Afwerken op open doel dan? Steevast naast, terwijl je tegenstander dribbelt en draait in je 16 tot je verdedigers tegen elkaar aan botsen en ze met een muf schot doel treffen... :+

Enige dat altijd opvalt is dat het vooral tegen Duitse tegenstanders is, afgaande op clubnamen/logo's en shirts. Of Italianen, daar gaat het ook vaak mis. Terwijl ik vaak het idee heb meer uit een wedstrijd te kunnen halen tegen Britten. Dat zij juist meer dit soort zaken ervaren.
Exact hetzelfde verhaal inderdaad. Ik was eveb bang dat het aan de instellingen van de router zou liggen. Maar "goed" om te lezen dat er meer spelers zijn met dit probleem.

Heeft overigens het resetten of aanpassen van een router/modem zin?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:09
_Uploader_ schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 19:47:
[...]

Dat luxeprobleem begin ik nu ook te krijgen :)
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/quJafgfr-ZdOCn8k5jJpaY5SVNs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N7tI2TOtz01gjYPOLgPKxPL5.jpg?f=fotoalbum_large

Dat heb k met de LVA. Mane, Ribéry en vini

Maar weer even puzzelen. Die griezmann kaart ziet er wel erg goed uit trouwens

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 10-08-2022 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
In Fifa 23 ga ik weer met Fut beginnen. Ultimate editie wil ik preorderen op de PS5. Is de goedkoopste manier, ea play nemen en daarna vanuit fifa 2022 bestellen? Zodat je 2x 10% korting krijgt? Of werkt dat niet en is het 1x 10%. Ben met vakantie dus kan het zelf niet checken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
KookSpook schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 23:46:
In Fifa 23 ga ik weer met Fut beginnen. Ultimate editie wil ik preorderen op de PS5. Is de goedkoopste manier, ea play nemen en daarna vanuit fifa 2022 bestellen? Zodat je 2x 10% korting krijgt? Of werkt dat niet en is het 1x 10%. Ben met vakantie dus kan het zelf niet checken
Dit is hoe ik hem heb besteld, 80,99 meen k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Augy schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 23:48:
[...]

Dit is hoe ik hem heb besteld, 80,99 meen k
Thanks! Prima deal op deze manier

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20:06
allstarted1 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 22:44:
[...]

Al jou punten benoem ik al een half jaar lang
Grappig dat ik als reactie krijg
"speel geen fifa meer"
"het ligt aan jou"
"klopt niet wat je zegt"

Benieuwd of jij deze reactie ook krijgt anders vind ik het nogal vreemd
Nogmaals 100% met je eens op alle punten
Je vergeet alleen nog Duitse naam met Turkse badge en provocerende dansjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:36
Augy schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 23:45:
[...]

[Afbeelding]

Dat heb k met de LVA. Mane, Ribéry en vini

Maar weer even puzzelen. Die griezmann kaart ziet er wel erg goed uit trouwens
LVA is bij mij SS CR7, Hero’s Pele, Vinicius, Mané, Futties Diaz en Futties Hazard

Spitsen zijn Mbappe TOTS, R9 Prime, Eusebio PIM, Marcelo SS, Saint Maximin Fantasy.

Maar in deze fase van het spel speel ik gewoon niet altijd met mijn sterkste team. Hoe leuk is het om een topper in te laten vallen voor een veel mindere speler 😬
pacod schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 05:44:
[...]

LVA is bij mij SS CR7, Hero’s Pele, Vinicius, Mané, Futties Diaz en Futties Hazard

Spitsen zijn Mbappe TOTS, R9 Prime, Eusebio PIM, Marcelo SS, Saint Maximin Fantasy.

Maar in deze fase van het spel speel ik gewoon niet altijd met mijn sterkste team. Hoe leuk is het om een topper in te laten vallen voor een veel mindere speler 😬
Haha dat doe ik met TOTS Mane. Wissel in de rust SS Auba voor TOTS Mane die toch wel een heel stuk beter aanvoelt. Wel bizar rijtje met spelers heb je :D

Gister overigens nog de SS 1 t/m 4 SBC gedaan. EA presteert het gewoon om 3 van de 5 SS in een pick te duwen die ik al heb. Kan toch niet anders dan dit express getriggerd word ofzo ? Z'n enorme poole met spelers en dan precies Auba, Kalulu en Maddison er bij :+

[ Voor 17% gewijzigd door Traeces op 11-08-2022 08:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
pacod schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 05:44:
[...]

Oke je hebt altijd baas boven baas 😂

Ribéry ingepast. Zowaar maar is met Barella spelen, die heb k nog nooit gebruikt haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aOuqMdxfAgDi2v85_Wp9TD-NMu8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nRq1LTIE2nlkA7xDHEjNsr3y.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame 4-2-2-2 met Bale en son in de spits. Wil eigenlijk nu bezig gaan met Mendy als B2B cm. Iemand die met hem speelt? Is hij het waard? Of kan ik beter voor griezmann gaan in de spits ipv Bale.. twijfels haha

[ Voor 40% gewijzigd door Augy op 11-08-2022 08:27 ]

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Markvd1984 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 18:59:
Ik zoek nog een cdm in een 41212
Dacht mss aan ramos ss maar kan dat met zijn workrates m/h

Heb 700 k nog ongeveer
Weet niet of je Futties Casemiro objective gedaan hebt, maar die doet het geweldig hier. Staat nu in de basis ten kosten van 95 SS Kimpembe die me een berg swap tokens kostte (is ook geweldig maar had andere links nodig).

[ Voor 16% gewijzigd door Robbio85 op 11-08-2022 09:04 ]

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Bij mij doet PIM Vieira het nog steeds goed, maar ik heb andere eisen/wensen vermoed ik :P al kan ik ook eens PIM Gullit op die positie proberen. Vreemd genoeg vind ik PIM Puskas toch fijner speler dan prima R9. Ik twijfel er over om PIM Pele te gaan doen (iemand ervaring met hem?) aangezien ik gisteren Ronaldinho gedaan heb is mijn club toch wel aardig leeg dus het gaat wel een weekje of 2 duren denk ik voordat ik m bij elkaar heb en weet niet welke PIM maandag komt (ik zou niet echt meer weten welke we missen behalve Cruyff en Zidane maar die lijken me onwaarschijnlijk door die swaps).

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:55
Augy schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 08:21:
[...]

Ingame 4-2-2-2 met Bale en son in de spits. Wil eigenlijk nu bezig gaan met Mendy als B2B cm. Iemand die met hem speelt? Is hij het waard? Of kan ik beter voor griezmann gaan in de spits ipv Bale.. twijfels haha
Is hij het waard? Nee eigenlijk niet. Is het een leuke speler, net wat beter dan Barella, heeft een geweldig afstandsschot en finesse shots en een goede combo met Barella? Ja dat zeker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bozzel1987 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:32:
Bij mij doet PIM Vieira het nog steeds goed, maar ik heb andere eisen/wensen vermoed ik :P al kan ik ook eens PIM Gullit op die positie proberen. Vreemd genoeg vind ik PIM Puskas toch fijner speler dan prima R9. Ik twijfel er over om PIM Pele te gaan doen (iemand ervaring met hem?) aangezien ik gisteren Ronaldinho gedaan heb is mijn club toch wel aardig leeg dus het gaat wel een weekje of 2 duren denk ik voordat ik m bij elkaar heb en weet niet welke PIM maandag komt (ik zou niet echt meer weten welke we missen behalve Cruyff en Zidane maar die lijken me onwaarschijnlijk door die swaps).
Gebruik ook PIM Vieira nog steeds, als sloper werkt hij echt prima. Bal afpakken en daarna snel inleveren bij mijn betere voetballers :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Voor diegene die nog handelt in spelers. Er zijn spelers die elke dag rond 19:00 verkocht worden voor 3500 en in de ochtend voor rond de 1700 te koop zijn. Nu met de rivals rewards is bv Boateng goedkoop op te pikken beneden de 1000.

• Robbio85
PIM Vieira is qua ballen veroveren nog altijd het beste, beter dan Kimpembe en Casemiro imo (ik vermoed door zijn lengte). Maar voetballend zijn die laatste 2 een stuk beter.

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 20:44
nice! ik zou Alaba eruit gooien voor Militao

• allstarted1
buurman3 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:42:
[...]

nice! ik zou Alaba eruit gooien voor Militao
Enige speler waar ik nog op zit te wachten inderdaad - heb hem een keer tradeable gepackt en verkocht.

Maar hij is dus nog niet uit een pick gekomen. Ik ga morgen voor de packs en hoop dan dat 'ie erbij zit. Hele team is namelijk untradeable. Anders heb ik zo'n 500K om morgen lekker de laatste spelers in te slaan die ik dit jaar nog wil hebben: Militao (La Liga), Dybala (voor Serie A) en Van Dijk en Werner voor m'n PL-team. :)
Augy schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:56:
[...]

Hoe is griezzman? Beter als Bale/Son SS als spits denk je? Zit nogal in dubio hem te doen, zeker met de aankomende dubbele morgen haha.

Anders gaan we beginnen aan Mendy, allebei word een utopie denk
Heb nog niet echt veel tijd gehad om hem te testen. Bovendien speel ik hem op CAM en kan ik hem niet vergelijken met Son SS.

Hij schoot in z'n eerste pot twee direct doelpunten binnen. Waarvan één uit een bijna onmogelijke draai met z'n rechter. De 5* WF is goed merkbaar en ik vond z'n dribbel ook wel fijn. Hij mist wel dat stukje fysiek van Bale. Wat ik wel kan waarderen is dat hij ondanks High/Med ook goed met de verdediging meeloopt. Iets wat ik me ook kan herinneren van zijn FB een paar jaar terug.

Persoonlijk vind ik z'n kaarten altijd wel fijn, maar hangt het van je speelstijl af of je zoveel fodder erin wil steken :) Overigens heb ik voor de Shapeshifter- en FB-teams nog m'n Silver Stars in kunnen leveren. Dat drukte de prijs wel. Las later op Reddit wel dat dit niet meer mogelijk was? :)

[ Voor 48% gewijzigd door allstarted1 op 11-08-2022 14:03 ]

• Augy
Hoe is griezzman? Beter als Bale/Son SS als spits denk je? Zit nogal in dubio hem te doen, zeker met de aankomende dubbele morgen haha.

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 11-08-2022 13:56 ]

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 15:40

Sevyx

Facta non verba!

Augy schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:56:
[...]

Ik heb hem gedaan, maar ga pas vanavond proberen. Ik zal het laten weten mocht ik tevreden zijn. :)

Psn - Sevyxs

• Augy
_Uploader_ schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:38:
[...]

Is hij het waard? Nee eigenlijk niet. Is het een leuke speler, net wat beter dan Barella, heeft een geweldig afstandsschot en finesse shots en een goede combo met Barella? Ja dat zeker!
Barella/Mendy combinatie nog niet eens aan gedacht eigenlijk, kan best wel eens een briljant duo zijn. Al is fernandinho ook nog meer als prima waar nu casemiro naast staat.

Ben wat bang dat ik het fysiek nu wat ga afleggen op t middenveld maar dan gaan we meemaken

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 11-08-2022 15:29 ]

• _Uploader_
Augy schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:27:
[...]

Barella/Mendy combinatie nog niet eens aan gedacht eigenlijk, kan best wel eens een briljant duo zijn. Al is fernandinho ook nog meer als prima waar nu casemiro naast staat.

Ben wat bang dat ik het fysiek nu wat ga afleggen op t middenveld maar dan gaan we meemaken
Zij bevallen mij uitstekend in een 4222, maar ik zal Casemiro erbij proberen op cdm in een 41212. Die kaart heb ik nog niet geprobeerd.

Ukt de leaks zie ik dat Dembele de vote gewonnen heeft en dat er nog een Saint Maximin 97 LM kaart eraan komt als SBC.
_Uploader_ schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 16:55:
[...]

Zij bevallen mij uitstekend in een 4222, maar ik zal Casemiro erbij proberen op cdm in een 41212. Die kaart heb ik nog niet geprobeerd.

Ukt de leaks zie ik dat Dembele de vote gewonnen heeft en dat er nog een Saint Maximin 97 LM kaart eraan komt als SBC.
Als of die 95 kaarten van ze nog niet OP genoeg waren :+

• Augy
_Uploader_ schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 16:55:
[...]

Heb je nog iemand op Stay back of beide balanced? Speel zelf namelijk ook 4-2-2-2 met fernandinho op Stay back en Barella (of casemiro voorheen) op balanced

• _Uploader_
Augy schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 17:33:
[...]

Heb je nog iemand op Stay back of beide balanced? Speel zelf namelijk ook 4-2-2-2 met fernandinho op Stay back en Barella (of casemiro voorheen) op balanced
Nee beide op balanced.

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Augy schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 17:33:
[...]

Casemiro is een prima cdm. Fysiek ook sterk. :)

Ik heb Pedri en Barella bij mij op cm (beide balanced). En Casemiro staat bij mij op cdm. Werkt prima voor mij, dus zal jou hoop ik ook goed bevallen!

[ Voor 8% gewijzigd door Partypooper op 11-08-2022 18:49 ]

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:16
Gullit is binnen.
Volgende doel: Ronaldinho!!

Pack net Hazard shapeshifter overigens !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZJuIxMgQ0re1gWGz5jq35CWqtxk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wJ5s3KnhoGPbCAKIFft40OTz.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Inmiddels de eerste 6 (duurste) panelen van Mendy voltooid.

En wat is die Barella een parel zeg, lag gewoon wat te slapen in m'n club 😂 zelfde geld overigens voor ribery

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 11-08-2022 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Valandil schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 19:20:
Gullit is binnen.
Volgende doel: Ronaldinho!!

Pack net Hazard shapeshifter overigens !

[Afbeelding]
Hazard SS is echt goed, packte hem een tijdje terug. Heb mijn team ervoor omgebouwd.

Dinho maak ik dit weekend af met de swaps packs, moet alleen nog 1 87 squad en alles daaronder. Wordt wel met de dag meer achterhaald als ik die futties kaarten zie, maar we doen het voor de lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Robbio85 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 08:42:
[...]

Hazard SS is echt goed, packte hem een tijdje terug. Heb mijn team ervoor omgebouwd.

Dinho maak ik dit weekend af met de swaps packs, moet alleen nog 1 87 squad en alles daaronder. Wordt wel met de dag meer achterhaald als ik die futties kaarten zie, maar we doen het voor de lol :+
Ga hem eens proberen, maar hij zal het moeten doen als sub of ik moet Militao weer terug in de basis zetten.
Maarja, Walker doet het best goed op CV en Chiellini is veruit de beste CV in het spel.

Keuzes keuzes.... ik ga dat toch eens proberen. Hoef verder geen aanpassingen te doen qua positionchanges voor andere spelers en ik kan eindelijk dan eens Schmeichel vervangen voor nu dan Courtois.

Dinho (en Gullit) doe ik ook 100% voor de fun!

Enige balen is dat de 85 x 10 maar niet repeatable verschijnt. Je moet steeds een dag wachten en van de 10 kan ik niet alle spelers weer inzetten omdat je dan de volgende dag geen 85 x 10 kan doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Valandil op 12-08-2022 09:55 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:02
Robbio85 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 08:42:
[...]

Speel je met Hazard in de spits of als cam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Moody2204 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 10:04:
[...]

Speel je met Hazard in de spits of als cam?
Meestal spits, soms CAM. In 4222 staat hij in de spits naast TOTS Dybala. Als ik switch naar 433(4) dan gaat hij naar de CAM positie achter Dybala.

Op de een of andere manier glipt hij er vaak door zoals ik ook met Dybala of bv Mbappe heb.

Packte gisteren trouwens ook nog Valverde. Zou goed zijn als vervanger voor Cuadrado, maarja ik wil Chiellini laten staan en moet aan de links denken. First world problems :P

[ Voor 19% gewijzigd door Robbio85 op 12-08-2022 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Robbio85 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 10:25:
[...]

Meestal spits, soms CAM. In 4222 staat hij in de spits naast TOTS Dybala. Als ik switch naar 433(4) dan gaat hij naar de CAM positie achter Dybala.

Op de een of andere manier glipt hij er vaak door zoals ik ook met Dybala of bv Mbappe heb.

Packte gisteren trouwens ook nog Valverde. Zou goed zijn als vervanger voor Cuadrado, maarja ik wil Chiellini laten staan en moet aan de links denken. First world problems :P
Cordoba shapeshifter hero is een beest op rechtsachter.
Perfecte link met Chiellini en kost "slechts" 63k

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Valandil schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 10:35:
[...]

Cordoba shapeshifter hero is een beest op rechtsachter.
Perfecte link met Chiellini en kost "slechts" 63k
Idd. Maar als ik naar die stats kijk vind ik zijn passing wat meh... vandaar dat Cuadrado er nog staat. Als die Dembele SBC komt dan moet ik alles toch weer omgooien. Barella blijft wel staan, volgens mij kan ik met die perfect link naar Chiellini nog wel wat puzzelen.

Maat van mij zit op de camping en doet af en toe een SBC via de app, packt net SS R7 tradeable. Kan alleen niet spelen uiteraard :+

[ Voor 11% gewijzigd door Robbio85 op 12-08-2022 10:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Robbio85 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 10:47:
[...]

Idd. Maar als ik naar die stats kijk vind ik zijn passing wat meh... vandaar dat Cuadrado er nog staat. Als die Dembele SBC komt dan moet ik alles toch weer omgooien. Barella blijft wel staan, volgens mij kan ik met die perfect link naar Chiellini nog wel wat puzzelen.

Maat van mij zit op de camping en doet af en toe een SBC via de app, packt net SS R7 tradeable. Kan alleen niet spelen uiteraard :+
Ligt er aan wat je verwacht van een back. Voor mij is dat primair verdedigen en daarin is hij zoveel beter dan Cuadrado. Veel agressie, uitstekende positionering en als ik switch naar een 3 mans achterhoede, kan ik hem daar ook goed voor gebruiken.

Passing is ruim voldoende.

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Valandil schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 10:51:
[...]

Ligt er aan wat je verwacht van een back. Voor mij is dat primair verdedigen en daarin is hij zoveel beter dan Cuadrado. Veel agressie, uitstekende positionering en als ik switch naar een 3 mans achterhoede, kan ik hem daar ook goed voor gebruiken.

Passing is ruim voldoende.
Beste RB die ik dit jaar gebruikt heb. Als ik tegen hem speel ook zo moeilijk om vanaf te komen. Vent is zo bizar agressief, snel en wendbaar voor een verdediger.

Passing is meer dan voldoende, met een basic chem style heeft de beste man short 99 en 96 Long. Crossing is alleen niet geweldig. Maar dat boeit mij temminste geel hol.

Ga dat met 3 @ de back eens proberen als ik iemand extreem onder druk wil zetten in laatste minuten van de wedstrijd. Heb daar eigenlijk een prima elftal voor met Militiao, Kalulu en Cordoba. Schuif ik Marcelo gewoon door naar RM en TOTY Cancelo naar LM :)

Thx voor het idee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:20:
[...]

Beste RB die ik dit jaar gebruikt heb. Als ik tegen hem speel ook zo moeilijk om vanaf te komen. Vent is zo bizar agressief, snel en wendbaar voor een verdediger.

Passing is meer dan voldoende, met een basic chem style heeft de beste man short 99 en 96 Long. Crossing is alleen niet geweldig. Maar dat boeit mij temminste geel hol.

Ga dat met 3 @ de back eens proberen als ik iemand extreem onder druk wil zetten in laatste minuten van de wedstrijd. Heb daar eigenlijk een prima elftal voor met Militiao, Kalulu en Cordoba. Schuif ik Marcelo gewoon door naar RM en TOTY Cancelo naar LM :)

Thx voor het idee 8)
Dat heb ik met reece James futties! Die man is zo snel en sterk! Heerlijke back voor mijn speelstijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:31:
[...]

Dat heb ik met reece James futties! Die man is zo snel en sterk! Heerlijke back voor mijn speelstijl
Reece James heeft toch een stocky bodytype ? Vind dat altijd zo lomp aanvoelen kan daar echt niet mee omgaan :P

Kwam vanavond nou de swaps packs uit ?

[ Voor 5% gewijzigd door Traeces op 12-08-2022 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Traeces schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:55:
[...]

Reece James heeft toch een stocky bodytype ? Vind dat altijd zo lomp aanvoelen kan daar echt niet mee omgaan :P

Vanavond kunnen we de tokens inleveren. Ik ga denk ik voor alle fodderpacks. Heb er nu een stuk of 18 verzameld....maar heb ook geen zin om alles weer te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
pacod schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 12:19:
[...]

Vanavond kunnen we de tokens inleveren. Ik ga denk ik voor alle fodderpacks. Heb er nu een stuk of 18 verzameld....maar heb ook geen zin om alles weer te grinden.
Ik heb er momenteel 23, Squad Battles voor twee tokens is vreselijk om te spelen, maar wel makkelijk om te verdienen ;)
Ik heb al een tijdje TOTS Ben Yedder, en ja, de Ben Yedder die je kunt krijgen met de tokens is wel beter, maar vind ik zelf geen toegevoegde waarde meer.

Ik zit er aan te denken om voor Icon Moments 95+ te gaan, dat is 24 tokens.
Alle fodder uit de Futties packs heb ik nou wel gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:55:
[...]

Hoop vanavond met de eerste 4 fodderpacks Mendy af te maken en te beginnen met griezmann. Miss start ik de WL ook nog even op. Is die op vrijdag try hard of valt mee?

Dan nog 5 weekjes en dan staat 23 alweer voor de deur

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 12:46:
[...]

Hoop vanavond met de eerste 4 fodderpacks Mendy af te maken en te beginnen met griezmann. Miss start ik de WL ook nog even op. Is die op vrijdag try hard of valt mee?

Dan nog 5 weekjes en dan staat 23 alweer voor de deur
Heb 10 tokens nu , doe eerst wel even de 85+ en 84+ heb echt niks meer in me club zitten. De overige 10 gebruik ik wel voor de 86+. Dan recycle ik wel steeds de 10*85 op zoek naar een 99 CR7. Enige kaart die ik nog wil en Dinho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:40
Afgelopen dagen paar goeie spelers gekregen die nog wat waard zijn (Saint-Maximin, Cancelo, Rashford) en ik zit nu op ruim 1,3 miljoen coins en ik heb geen flauw idee wat ik er mee moet :D

Als straks die repeatable 85x10 er is, dan pack je op een gegeven moment alle spelers wel en kun je alle SBC's doen. Wellicht dat ik Moments Cruyff nog gewoon ga kopen en die tokens gebruik voor de packs, of anders 98 Ben Yedder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoop dat goede start schot is voor 98 benz. 1ste min wandel zo door met hem een tweetje met dembele en ramt hem genadeloos hard achter neueur. Aftrap verover de bal dribbel met benz langs iedereen schot kans op 100% doelpunt. Hij schopt me gefrustreerd af _O- rage quit 4 min ingame :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:07:
Hoop dat goede start schot is voor 98 benz. 1ste min wandel zo door met hem een tweetje met dembele en ramt hem genadeloos hard achter neueur. Aftrap verover de bal dribbel met benz langs iedereen schot kans op 100% doelpunt. Hij schopt me gefrustreerd af _O- rage quit 4 min ingame :o
Wedstrijd 2……. 3 doelpunten in 30 min rage quit wat een spits _O- hoe kan deze vent zo goedkoop zijn :P

[ Voor 4% gewijzigd door Traeces op 12-08-2022 17:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
saert schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 18:53:
Ik heb de laatste tijd enorm veel lag en vertraging in het spelen van FIFA. Na het opstarten wil de 1e pot redelijk vloeiend, daarna wordt het ongelofelijk traag om te spelen. Waar zou dit precies aan kunnen liggen? In ieder geval aan m'n PS4 icm internet lijkt me.
Had je dit al geprobeerd: https://help.ea.com/en/ea-connection-quality-report/

Ik had ook veel verbinding issues, maar sinds ik ben overgestapt op glasvezel (100 mb) is mijn lijn veel stabieler en ping veel lager (van 16-20 naar 10-16). De uitslagen zijn ongeveer gelijk, maar ik heb het idee dat nu de fanatiekere/ betere spelers zijn overgebleven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZfiaQaWAjAa9lEjpX5ZDu1YFMOE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Aub2bbvZV9FkH2PbMaNtqDFE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:14:
[...]

Wedstrijd 2……. 3 doelpunten in 30 min rage quit wat een spits _O- hoe kan deze vent zo goedkoop zijn :P
Moet je de prijs van bijv tots Dybala nu maar eens kijken. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y9MzhS0RAAfu7AwP-p0O78av0AE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uwRL3X8AWzLNZMSdDDFWXGau.jpg?f=fotoalbum_large

Verrassend 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 19:07:
[...]

Moet je de prijs van bijv tots Dybala nu maar eens kijken. :p
Ja bizar toch. Vini is ook ineens gezakt naar 250 k :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
In de tijd dat FIFA nog even werkte. Di Natale zijn RW kaart gepacked en Eder Militao. En verder bergen aan fodder en andere leuke kaarten om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
De servers zijn weer up, Varane kost 10 teams waaronder 1 91 en 3 90 rated teams. Saint Max kost drie teams met fantasy, birthday en captain spelers. Ik ben benieuwd wat de totaalprijzen zijn voor deze sbc's.
In de 85 x 10 Ruben Diaz 97 gepakt, voor de rest weinig bijzonders.
Traeces schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 19:18:
[...]

Ja bizar toch. Vini is ook ineens gezakt naar 250 k :o
Nog duurder dan Ribery die te koop is voor 225k 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 19:47:
[...]

De servers zijn weer up, Varane kost 10 teams waaronder 1 91 en 3 90 rated teams. Saint Max kost drie teams met fantasy, birthday en captain spelers. Ik ben benieuwd wat de totaalprijzen zijn voor deze sbc's.
In de 85 x 10 Ruben Diaz 97 gepakt, voor de rest weinig bijzonders.
[...]

Nog duurder dan Ribery die te koop is voor 225k 8)7
Hoef hem niet te kopen :9 prima pack maar 5 gouden spelers rest over de 90 :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N22ofrljCQR0Tf85WLV78qUxfEE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/blsaRxG1RUjOsSX7GpvXCuda.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:18:
[...]

Hoef hem niet te kopen :9 prima pack maar 5 gouden spelers rest over de 90 :o

[Afbeelding]
84 pack opzicht ook prima flinke lading specials en als hoogste tots dias. Worden weer keuzes maken :P iedergeval Ribéry op 7 chem gegooid op rechts buiten zal je wel niks van merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 12:49
Speel geen tijdje WL meer maar heb mijn endteam kunnen maken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jCpQOKyjvGs5G0gYGb0qWxmuxG4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y80s3xRcmyvAIcmIDp2FuNPR.jpg?f=fotoalbum_large
Bank:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MELRS3eBnBVG7c0iAhLoS2LHgmE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ek4zqWR3s3sntbhrR0h6ytii.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
De laatste FB binnenhalen was lastig maar Mendy is er.

Haalde Marcelo nog uit de fodder packs
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x3s_SkvChWhpsdD-OjSZCJicpWM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UEkWDTi9MFuF4YCLKoUPDyUm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Heb op de 86+ x 15 na alle fodderpacks gedaan. Uit mijn duplicates en de fodder Varane kunnen doen. Nu samen met Lacroix proberen ze mijn verdediging dicht te houden 😬 eerste indruk is erg goed!

Verder nog wat kaarten die ik graag wou en nog niet had. Zoals Davies, Hazard SS ..

[ Voor 18% gewijzigd door pacod op 12-08-2022 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Hier lekker fodder gaan packen :) Heb m'n Premier League-team lekker kunnen aanpassen:

- Walker SS
- Saint-Maximin FF
- Coutinho FF (op de bank)
- Werner SS (gekocht tijdens de crash)
- Van Dijk (packed - op de bank)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EaAzHS4MbZ_2Vm6auELujI3kifI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bVI36FSWiyVngtudSlTJwVEi.jpg?f=fotoalbum_large

Ook Serie A aangepast:

- Leao TOTS (packed)
- Dybala TOTS (gekocht voor 40K :o )
- Kalulu SS (op de bank)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0XgQnDKnAWNgcOojkzOp0YIIcJk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VMIhcC9w80tUHiPQdQIKyBe2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Hier team weer iets omgegooid omdat ik ss Di Natale en Eder Militao zijn TOTS had gepackt. Hoop dat ik Theo nog een keer pack maar heb voor tijdelijk even ss Pereya totdat ik hem hopelijk een keertje pack. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vBPKceQqH3b2pEKgO-wIop5maAU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m9Cd1tLumV3WfrXnT39LFcmB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Ronaldinho sbc is voltooid.
In fodderpacks ook nog een Ribéry gekregen, dus ga mijn team omgooien.

Enige keuze is Cancelo + Walker of Theo Hernandez + Militao
Walker vind ik beter dan Militao, maar Theo vind ik weer beter dan Cancelo

Vooralsnog gaat dit het worden. Misschien Schmeichel nog vervangen voor Courtois (heb ik ook untradable), maar deze WL een glove op Schmeichel gedaan en hij was echt best goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qW-3e2MdbdMciCqdeLl00C1T3Vk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/didTn1ieGP2d7WHFcHywOrdu.jpg?f=fotoalbum_large

Dan nog een idioot sterke bank met oa Hazard, Vini Jr, Walker etc.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hoe is griezz als spits? Zou hij beter zijn als Bale?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Huidige team

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CKc4Uytvp8JOdu4Vapia1K3mHhw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Yti7ookvjl3rBViyx2o1yxz.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/93ofZbMS62tP0HQpQlvRHuPM0uI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UESrCffMXXsTGyfqx1PDZ6Nd.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
En toen packte ik ss Ramos uit de 82+ pp. Die ga ik eens even op cdm proberen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Partypooper op 13-08-2022 01:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Heb ginola gepackt
Heb nu alleen Pele 99 son ss en R9 Prime
Twijfel nu wie als spits en wie als Cam in een 433_4

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 01:12:
Heb ginola gepackt
Heb nu alleen Pele 99 son ss en R9 Prime
Twijfel nu wie als spits en wie als Cam in een 433_4
Jouw wil ik echt nooit meer over pack luck horen klagen na dit jaar. R9 , Pim Pele en Ginola :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 01:16:
[...]

Jouw wil ik echt nooit meer over pack luck horen klagen na dit jaar. R9 , Pim Pele en Ginola :+
Haha klopt heb best redelijk gepackt idd
Ginola 1 pot meegespeeld ( ben geen skiller)
Maar als spits weet niet, alleen Pele eraf halen word ook lastig haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 12:49
Ik heb Ginola als cam, maakt meer goals dan ss Ronaldo. Hij voelt wel heavy aan dus daar moet je even aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 00:45:
Hoe is griezz als spits? Zou hij beter zijn als Bale?
22 wedstrijden en 23 goals. Waarvan meerendeel WL wedstrijden. Dan ook nog de assists.

Griezmann speelt eigenlijk alle edities van fifa wel fijn. Zo ook nu weer. Zijn loopacties passen goed bij mijn speltype. Zou hem niet als eenzame spits gebruiken , maar perfect voor een 2 spitsen combinatie.

Daarnaast kan hij ook als CAM of links / rechtsbuiten.

Jammer dat Varane maar een paar dagen als sbc beschikbaar is. Had deze nog wel willen doen , maar te weinig fodder na Ronaldinho

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
FUT 23 zonder de verplichte chemistry links zal zo fijn gaan worden. Het beste wat ze gaan doen. Rest is minder.

[ Voor 3% gewijzigd door BramViking op 13-08-2022 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 01:22:
[...]

Haha klopt heb best redelijk gepackt idd
Ginola 1 pot meegespeeld ( ben geen skiller)
Maar als spits weet niet, alleen Pele eraf halen word ook lastig haha
Vind zelf Pele 99 echt verschrikkelijk spelen. Kan er totaal niet mee omgaan. Ginola is redelijk log maar loopt door alles en iedereen heen en is echt glitchy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BramViking schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 11:26:
FUT 23 zonder de verplichte chemistry links zal zo fijn gaan worden. Het beste wat ze gaan doen. Rest is minder.
Zijn er aanpassing en Rivals en WL ? Heb nog niet alles gelezen. Dar vind ik momenteel prima alleen moeten ze degraderen weer terugbrengen in rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Mijn playstation plus abonnement is sinds 12-6-22 verlopen, maar ik kan nog steeds online fifa spelen?

Ik weet dat er nieuwe playstation plus abo's zijn gekomen, maar ik wist niet dat online spelen gratis was geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 91 squads van dinho gedaan, uit de packs kwamen 4 90 + specials. Net draft gespeeld en daar kwam captain mings en tots lewa uit gaat lekker zo :) kom al een aardig eind dit weekend :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Nou, na 5 potjes al weer klaar met dat sweatfest genaamd WL. Ik geef de rest weg, heb totaal geen zin meer om met kleffe handen wedstrijden te moeten spelen. Ik mis teveel het plezier dan. Sorry voor deze frustratie post. Moest het ff kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Moody2204 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:43:
Nou, na 5 potjes al weer klaar met dat sweatfest genaamd WL. Ik geef de rest weg, heb totaal geen zin meer om met kleffe handen wedstrijden te moeten spelen. Ik mis teveel het plezier dan. Sorry voor deze frustratie post. Moest het ff kwijt.
Had gisteren maar 1 x een drop back en 10 depth verdedigen tegenstander. Ik kwam steeds voor waardoor hij wel moest aanvallen.

In de aanval was hij gewoon beter dan ik, maar nadat hij scoorde ging hij weer op safe spelen. In de 88ste minuut scoorde ik weer en had hij te weinig tijd over.

Voor de rest leuke potjes gehad, veel spannende en gelijkwaardige wedstrijden.

2x een verlenging en 2 x zelfs tot penalties

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:43:
Wacht tot zondag met de wl dan krijg je vaak ook free win. Overigens ben ik gestopt met spelen servers waren net echt bagger.

Weer draft gewonnen en tots lewa en kimmich er uit gaat lekker vandaag met de hoge fodder. Oja ook nog ss cole :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik ben gisteren ook gestopt op 34 punten. Was er wel klaar mee naar een paar zweterige drama potjes.

Dacht dat het m'n laatste WL was maar vandaag tog weer de kwalificaties gespeeld, nu 4-1 dus weer gekwalificeerd.

Waarom? 8 rivals wins waren zomaar binnen met m'n nieuwe team en de SB was ook al klaar 🤣🤣 morgen maar even afmaken om de packs te claimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik krijg er hier gewoon de balen van dat ik vaak sterker ben, maar dan toch verlies...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Moody2204 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 16:33:
Ik krijg er hier gewoon de balen van dat ik vaak sterker ben, maar dan toch verlies...
Het is maar een spelletje.
Ben ook regelmatig beter en verlies alsnog.
Fifa loopt op zijn einde. Speel gewoon met spelers die leuk vindt om te gebruiken.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Valandil schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 17:31:
[...]

Het is maar een spelletje.
Ben ook regelmatig beter en verlies alsnog.
Fifa loopt op zijn einde. Speel gewoon met spelers die leuk vindt om te gebruiken.
Is ook zo. De hitte speelt ook een rol, sneller geprikkeld... :+

Toch nog weggezet op 50 punten (zoals zo vaak deze Fifa net dat ene puntje te weinig voor de volgende rang).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Moody2204 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 17:39:
[...]

Is ook zo. De hitte speelt ook een rol, sneller geprikkeld... :+

Toch nog weggezet op 50 punten (zoals zo vaak deze Fifa net dat ene puntje te weinig voor de volgende rang).
Dat is zuur. Bij 51 heb ik de laatste wedstrijden weggegeven. Voor de rewards hoef je sowieso geen WL te spelen. 2 x 82 player pick en je hebt hetzelfde resultaat.

Iedereen speelt voor de rewards en niet voor het het spel (qua mindset)

Ik speel omdat ik voetbal gewoon een leuk spelletje vind. Div 10 of elite, maakt mij niet uit

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo Franse cup afgerond , 9-1 helemaal prima :) niks spannends in de picks maar wel lekkere fodder voor dinho er weer bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Varane is echt een beest… zelfs mijn frustratie slidings zijn gewoon clean en bezorgen me balbezit of voorkomen een zeker doelpunt 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Traeces schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:02:
Zo Franse cup afgerond , 9-1 helemaal prima :) niks spannends in de picks maar wel lekkere fodder voor dinho er weer bij.
Ik speelde die gisteren..maar ik ging 1-9 het ging er erg zweterig aan toe 😬

Acties:
  • +2 Henk 'm!
pacod schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:13:
[...]

Ik speelde die gisteren..maar ik ging 1-9 het ging er erg zweterig aan toe 😬
Vond totaal niet zweterig vandaag, behalve me eigen omdat zo warm is :')

Moet ook zeggen dat ik echt een ziek Frans elftal heb. Aanval is 98 Ribéry, 98 Benz , tots mbappe en 95 Dembele :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
Yes! Abedi Pele dupe - 85x10 voor bijna niks - deze twee helden erin :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4rHPnkpc5halVxpXBwqTmfhDmPM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J7f57Ql66QsnpF0u4ZxSQ2VA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Traeces schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:42:
[...]

Vond totaal niet zweterig vandaag, behalve me eigen omdat zo warm is :')

Moet ook zeggen dat ik echt een ziek Frans elftal heb. Aanval is 98 Ribéry, 98 Benz , tots mbappe en 95 Dembele :P
Dat maakt het een stuk makkelijker. Ik heb ook niet een heel beroerd team, maar het ging gisteren voor geen meter. 🙃

Vandaag nog weer wat tokens gegrind voor de 86+ x 15…. En heb Amavi inmiddels ook binnen. Heb net 2 van die Franse campagnepicks gedaan….maar die zijn geloof ik stuk en niet te openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pacod schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 19:21:
[...]

Dat maakt het een stuk makkelijker. Ik heb ook niet een heel beroerd team, maar het ging gisteren voor geen meter. 🙃

Vandaag nog weer wat tokens gegrind voor de 86+ x 15…. En heb Amavi inmiddels ook binnen. Heb net 2 van die Franse campagnepicks gedaan….maar die zijn geloof ik stuk en niet te openen
Je moet gewoon goed opletten , de helft valt aan als gekken omdat ze direct willen scoren.

En dan denken ze onoverwinnelijk te zijn met 99 Varane en Lacroix er naast. Gooi die bal op links of rechts er over en dan staan er alleen 2 centraal achterin. Dan weten benz en mbappe er wel raad mee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Traeces schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 19:38:
[...]

Je moet gewoon goed opletten , de helft valt aan als gekken omdat ze direct willen scoren.

En dan denken ze onoverwinnelijk te zijn met 99 Varane en Lacroix er naast. Gooi die bal op links of rechts er over en dan staan er alleen 2 centraal achterin. Dan weten benz en mbappe er wel raad mee :9
Ik win net 2 keer…. Waarbij ik na de pot de verbinding kwijt raak en een dnf krijg en geen win ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
[...]

Bevalt Amavi? Was namelijk wel even klaar met FIFA toen ik hem binnen had, en wilde nog even wat andere objectives doen vanmiddag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pacod schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 19:58:
[...]

Ik win net 2 keer…. Waarbij ik na de pot de verbinding kwijt raak en een dnf krijg en geen win ..
Nu 8-2 1x schrok ik me de pleuris van me pa die hoorde ik niet binnen komen. Tweede keer speel ik ff volledig kansloos de bal in de voeten van futties saint nou dan weet je het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezus een 98 cam Neymar pfff. Die wil ik eigenlijk ook wel hebben voor in de spits >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 20:13:
Jezus een 98 cam Neymar pfff. Die wil ik eigenlijk ook wel hebben voor in de spits >:)
Wel extreem duur
Nu gullit ook binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 20:42:
[...]

Wel extreem duur
Nu gullit ook binnen
Ja hij is wel vrij prijzig . Maar met marksman er op 12 stats op 99 en hij is 5/5. Daarbij zijn body type is echt geweldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
allstarted1 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 20:04:
[...]

Bevalt Amavi? Was namelijk wel even klaar met FIFA toen ik hem binnen had, en wilde nog even wat andere objectives doen vanmiddag. :)
Lastig te zeggen met al die korte potjes, maar eerste indruk is wel goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pacod schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 20:53:
[...]

Lastig te zeggen met al die korte potjes, maar eerste indruk is wel goed
Moet je nou serieus assists geven met mandanda ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Traeces schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 20:55:
[...]

Moet je nou serieus assists geven met mandanda ? :P
Gelukkig niet, haha. Slechte vertaling van EA. Gewoon steken dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
[...]

. Heb net 2 van die Franse campagnepicks gedaan….maar die zijn geloof ik stuk en niet te openen
Daar kwam ik net ook achter! Hopelijk voor en rewards opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Auzio vindt Saint-Maximin beter dan Neymar, omdat hij veel krachtiger is en betere finesse schoten heeft. Hij is ook veel goedkoper. Ik baal er wel een beetje van dat ik niet eerst de reviews heb afgewacht voordat ik Neymar deed, maar hij schijnt ook wel aardig tegen een balletje te kunnen trappen.
Pagina: 1 ... 123 ... 128 Laatste