Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Robbio85 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:47:
[...]

Dat is wel minder idd. Ik had er laatst 1 in Rivals die ging gewoon vanaf de aftrap de bal achterin rondspelen. Enige manier om daaruit te komen was Fifa afsluiten...

Qua skillmoves spammen valt het hier nog mee, maar zit ook nog in Div 4 sinds het begin van dit FUT seizoen 8)
Ik zit ook in div 4 en heb verrassend veel moeite hier mee heel eerlijk gezegd, maar het is voor mij ook maar wat wins voor de weekly rewards en verder boeit het met niet. Daarna even WL kwali gedaan voor het geval ik me mogelijk verveel in het weekend als de vriendin moet werken en ik merkte hier dat de skillmoves minder gebruikt worden maar de afstandsschoten zijn daar nog steeds drama

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:57

jurma

simply connecting...

Heb nu maar ook eens mijn team aangepast wat ondanks je deze spelers niet echt tegen komt verrassend fijn speelt. Had een tijdje niet meer gespeeld dus ben terug gezet van Elite divisie naar div 3, ondertussen weer bijna in div 1.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mcHh2F0gKgK_DR9abgzRuk8z1SM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jZ9JAGuO1TRRkUc24ug49vz6.png?f=fotoalbum_large

Vooral Malen is voor mijn speelstijl perfect, 534 games en 377 goals.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Overigens Alaba uit mijn Madrid team geflikkerd en vervangen voor Sergio Ramos, die is toch iets meer een Real legende zeg maar. Dat die geen pace heeft voor de game nu is dan maar shit happens.. Maar goed een aanval van Puskas en R9 met daarachter Zidane maakt toch wel wat goed. Zo jammer dat Di Stefano niet in de game zit...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hier nog even op de valreep Barella voltooid. Kon alles met de allerlaatste untradables uit de club doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/31TeTXSC6lSLcNiArIRuqYdo8rE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jf6LnR5lTzo0xqGK3H5qOhV7.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Ik neem aan dat vanavond het laatste promo team in packs komt (Futties team 3) - ik hoop dan ook dat ze alle Shapeshifters erin doen. Het enige dat ik op dit moment wil packen is SS Messi, SS R7, SS Abedi Pele, SS Ginola of SS Di Natale (zou een mooie afsluiting zijn, had zijn hero kaart in de pre order pack).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:42
Haal net mane tots uit de 85*10, erg lekkere pull.

Vanavond maar eens kijken wat er online komt kwa sbc, hopelijk de 85*10 weer.

Maar eerst maar eens kijken hoe m'n nieuwe team speelt voordat ik weer ga verbouwen😁

[ Voor 26% gewijzigd door Augy op 05-08-2022 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Fifa 22 al meer dan een half jaar niet gespeeld, en dan te bedenken dat ik het al meer dan 15 jaar onafgebroken doe. Hopelijk is Fifa 23, daarin, naast het visuele aspect, qua gameplay, ook een echt een vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:04:
Haal net mane tots uit de 85*10, erg lekkere pull.

Vanavond maar eens kijken wat er online komt kwa sbc, hopelijk de 85*10 weer.

Maar eerst maar eens kijken hoe m'n nieuwe team speelt voordat ik weer ga verbouwen😁
Lekker hoor ! Die dribbelt zo snel en heel fijn die 5 star skill upgrade.

Zou ook graag eens zo’n kaart pulllen mis echt een goede aanvaller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:32:
[...]

Lekker hoor ! Die dribbelt zo snel en heel fijn die 5 star skill upgrade.

Zou ook graag eens zo’n kaart pulllen mis echt een goede aanvaller :+
Heb alleen Diaz futties al staan. Miss maar eens proberen met de aanval Diaz - Mane - Son - Bale.

Zit zelfs te overwegen WL weer eens op te starten morgen, wel echt een team gebouwd om lol mee te hebben en de 4-1-2-1-2 uit te proberen aangezien ik helemaal niks meer won met 4-2-2-2/4-2-3-1 :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sJBjf-ru3m5ujVyTINzxOMwQ8Do=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DCjeVUt9E9EbTTDQLIm6f0nB.jpg?f=fotoalbum_large

En dan Mane/Bale/Diaz/Bellingham/Lodi & Zaha nog op de bank

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 05-08-2022 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Heb hier futties Lacroix zijn sbc gedaan. Straks maar is even proberen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pN625Yu-pc0ifT1NHZrdvfrnmvE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5BO7lQWQ2LhBVxAXT1dhyTWZ.png?f=fotoalbum_largeMijn teampie. Ik heb zo'n 15 potjes met Mendy gespeeld en vind hem veel beter dan Barella en Kimpembe, die ook vrij goed zijn. Als tegenstander ben ik Mendy nog niet tegengekomen, maar als je de fodder of het geld hebt zou ik hem zeker doen.

Volgend doelwit is Ben Yedder :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:55
Wow net Marcelo uit een 85*10 gepakt, past perfect in mijn team!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VLddSUfUBssJKK_4-6fZTHWVq2I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0pfpQ0lJOnzWZloo7BenCKh0.jpg?f=fotoalbum_large

@Capsaicin hoe gebruik jij Marcelo? Op het middenveld gebruik ik nu Barella en Cahill (om te linken met CR7 TOTS).

[ Voor 11% gewijzigd door _Uploader_ op 05-08-2022 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
_Uploader_ schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 19:24:
Wow net Marcelo uit een 85*10 gepakt, past perfect in mijn team!

[Afbeelding]

@Capsaicin hoe gebruik jij Marcelo? Op het middenveld gebruik ik nu Barella en Cahill (om te linken met CR7 TOTS).
Als spits of voorin blijvende cam/cf. Door zijn workrates is hij ongeschikt als box to box. Wel een beetje zonde van zijn verdedigende stats, maar zijn belangrijkste kwaliteiten zijn dat hij zo snel wegdraait, sterk genoeg is om tegenstanders van zich af te houden, 5*5* en snoeihard poeiert.

Ik zie trouwens dat Marcelo vandaag 949.000 minder waard is geworden. EA heeft kennelijk de kraan open gezet. Ik had hem voor precies 4 miljoen gekocht.

[ Voor 8% gewijzigd door Capsaicin op 05-08-2022 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Capsaicin schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 19:50:
[...]
Als spits of voorin blijvende cam/cf. Door zijn workrates is hij ongeschikt als box to box. Wel een beetje zonde van zijn verdedigende stats, maar zijn belangrijkste kwaliteiten zijn dat hij zo snel wegdraait, sterk genoeg is om tegenstanders van zich af te houden, 5*5* en snoeihard poeiert.

Ik zie trouwens dat Marcelo vandaag 949.000 minder waard is geworden. EA heeft kennelijk de kraan open gezet. Ik had hem voor precies 4 miljoen gekocht.
Ah, dank je en wat heb je een gaaf team! Ik zag nu ook dat hij low/high is en is idd daarom niet erg geschikt als een cm naast Barella te spelen. Ik zal weer even stoeien met mijn opstelling die er nu als volgt uitziet https://www.futbin.com/22/squad/8428631 .

Mbt de prijzen; alle spelers gaan nu erg hard naar beneden en met een herhaalbare 85×10 zal dit nog meer gaan gebeuren.

[ Voor 6% gewijzigd door _Uploader_ op 05-08-2022 20:52 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:40
Morgen zo maar eens verder met de WL :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wnIH7lIjr7abBK_ce1nEwe-JYZc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0bLy2Va2MjTvbiMW0Ehjqm92.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:18
Worden veel rq wins voor je denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Pack net Cordoba SS uit de SS pick. Is dat wat?

Kan hem prima vervangen ipv reece James futties.

Hoe speelt WL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 06:54:

Hoe speelt WL?
Vind hem echt goed. Snel, wendbaar en kan goed verdedigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00
Zo, Messi TOTS verkocht en een karrenvracht aan nieuwe spelers de club binnengedragen die ik wilde hebben/proberen :P Ik vond hem echt fysiek tekortkomen en dat past echt niet bij m'n speelstijl. En heb nog 200K van z'n transfer over ook.

Daarnaast ook Ruben Dias TOTY uit een Batch 3-pick gehaald met dupes :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7j4NDTQvFLk1fYBhIvLj13GSoEE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/al2PPHTUBMpYNE8Inz00GPX0.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 06:54:

Hoe speelt WL?
Zonder twijfel beter dan Reece James is mijn mening. Snel, wendbaar en verdedigend staat hij uitstekend zijn mannetje.

Edit: zie dat @Traeces dat ook al had gezegd. Dat kan ik dus volledig beamen.

[ Voor 10% gewijzigd door Moody2204 op 06-08-2022 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:36
Heb iets raars momenteel. Ik heb 1250 punten, maar kan geen kwalificaties spelen voor WL. Nu heb ik er ook geen tijd voor, maar iemand anders al zoiets gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:59
Heb een half jaar geleden mijn team verwijderd maar ben vorige week weer begonnen met een nieuwe club. Gekwalificeerd voor de WL en de potjes er door heen gejaagd. De rewards waren matig, maar door wel de85x10 en 86 pp kunnen doen. Krijg ik eerst 98 kante en vervolgens 96 neymar... Nog nooit (in een jaar of 8 ) zulke goede spelers gepackt. Wel prettig om een iets beter team te hebben nu. 86 koulibaly en 82 rebic hadden het heel zwaar in div 3.

[ Voor 13% gewijzigd door 038Zwolle op 07-08-2022 04:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
WL ging hier aardig. Begon heel slecht 8-3, daarna tog naar de 9 wins gespeeld.

Picks waren drama, wel militao uit een 82+ en kroos voltooid dus weer kijken wat we met hem team gaan doen deze week.

Voor nu houden we hem even zo, 4-2-2-2 met Son en Mane in de spits. Casemiro is echt een geweldige kaart trouwens als balanced cm
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7aWOe5PE3WMLC19W_ij7KoNBCa0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VPkhOuswgGbB3fHDdHvEkeoj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door Augy op 07-08-2022 09:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 08:09:
WL ging hier aardig. Begon heel slecht 8-3, daarna tog naar de 9 wins gespeeld.

Picks waren drama, wel militao uit een 82+ en kroos voltooid dus weer kijken wat we met hem team gaan doen deze week.

Voor nu houden we hem even zo, 4-2-2-2 met Son en Mane in de spits. Casemiro is echt een geweldige kaart trouwens als balanced cm
[Afbeelding]
8-3 slecht? Ik begon met 5-5. Geen geweldige rewards overigens.
Had gisteren nog wel Benzema TOTS uit een ander pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 09:41:
[...]

8-3 slecht? Ik begon met 5-5. Geen geweldige rewards overigens.
Had gisteren nog wel Benzema TOTS uit een ander pakketje.
8 verloren 3 gewonnen 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ss silas uit een pick. Was redelijk teleur gesteld gezien zijn prijs. Maar Jezus wat een lekker spelertje, sterk, snel en gewoon heel wendbaar zeker voor zijn body type.

Gaat zeker als super sub op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Ik heb zo'n 7-8 keer de 82+ gedaan, en ik gok 5-6 keer een TOTY gekregen. EA is helemaal lijp geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Capsaicin schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 14:24:
Ik heb zo'n 7-8 keer de 82+ gedaan, en ik gok 5-6 keer een TOTY gekregen. EA is helemaal lijp geworden.
9 vd 10 idd een special.. haalde er militao uit 😁

Vanaaf de 85*10 weer als t goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Capsaicin schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 14:24:
Bizar indd. 2x ff snel in de rust van Feyenoord gedaan. Toty donna en nog de optie op fantasy martial en daarna captian Henderson.

Opzicht wel leuk dat ea het zo doet kan tenminste iedereen met God squads spelen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pacod
4 x 86+ 😬

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iI4P05WFHPwbHrDBm9DwgdZxKBw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fHRA6vth1Uv57p8msOkFxAQw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j-O-pgSMsogzWOzn_F15EYvAZvM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uK6E1Exb2yO62uSFBAgPSmz0.png?f=fotoalbum_large eindelijk een topper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Mijn 85*10 was niet veel soeps… daarna met een paar van die spelers die 86+ * 4 kunnen doen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Augy
85*10 leverde mij ook een topper op!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MPvWgV7B2jDlDGhvtxIYuoxeVUc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NruUCa0gZCw8Mkn2x3WLFjoY.jpg?f=fotoalbum_large

Ga nu eens een 4-3-2-1 proberen met onderstaand team.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kxp61DCL-HpI2rjCbNQvRIHOmcA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5UkK3p8eUnLcz0f2tGr18I2J.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 19:37:
85*10 leverde mij ook een topper op!
[Afbeelding]

Ga nu eens een 4-3-2-1 proberen met onderstaand team.
[Afbeelding]
Die kaart is zo fucking goed. Echt een top pull !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:46
Komt die repeatable 10 x 85 nog of alleen 1 per dag ?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 09:53:
[...]

8 verloren 3 gewonnen 🙈
Oké oeps... ja da's niet zo lekker inderdaad.

Iemand hier al ervaringen met die Kroos en Casemiro kaart?

Aangezien ik Benzema tots heb gepackt kan ik die 2 wel gebruiken. Maar weet niet of ze echt een beetje goed zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Moody2204 op 07-08-2022 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Valandil schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 19:50:
Die is vanavond weer uitgebracht, volgens mij eens n de 2 dagen.
Moody2204 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 20:01:
[...]

Aangezien ik Benzema tots heb gepackt kan ik die 2 wel gebruiken. Maar weet niet of ze echt een beetje goed zijn.
Casemiro schijnt wel een goede kaart te zijn volgens de reviews, nog geen reviews van Kroos gezien. Zelf ga ik denk ik Casemiro wel gebruiken en gezien de stats van Kroos laat ik hem links liggen, kan je net zo goed Modric gebruiken.

Eergisteren pakte ik Marcelo wat een steengoede spits is, gisteren Mendy gedaan en daarna Hazard gepackt en vandaag Valverde gekregen. En nee ik ben geen Madrid fan :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 20:01:
[...]

Ik gebruik casemiro als B2B cm. Erg tevreden over. Erg goede passing, verdedigend ook erg goed en je hebt fysiek wel even iemand op t middenveld staan (had ik wel nodig naast fernandinho). Kroos niet genoeg mee gespeeld om een oordeel te vellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
_Uploader_ schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 21:11:
[...]

Die is vanavond weer uitgebracht, volgens mij eens n de 2 dagen.
[...]

Casemiro schijnt wel een goede kaart te zijn volgens de reviews, nog geen reviews van Kroos gezien. Zelf ga ik denk ik Casemiro wel gebruiken en gezien de stats van Kroos laat ik hem links liggen, kan je net zo goed Modric gebruiken.

Eergisteren pakte ik Marcelo wat een steengoede spits is, gisteren Mendy gedaan en daarna Hazard gepackt en vandaag Valverde gekregen. En nee ik ben geen Madrid fan :) .
Zat ook wel een beetje richting Modric te denken. Die Kroos kaart is voor nu geen topkaart denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 22:49:
[...]

Zat ook wel een beetje richting Modric te denken. Die Kroos kaart is voor nu geen topkaart denk ik.
Hij heeft een soort positieve clunkyness over zich heen, passing en intercepties is echt bizar goed. Pace is op cm prima mee te werken. Schot buiten de 16 goed, binnen nog niet veel getest. Dat zijn m'n eerste ervaringen. Enne damn die vini is bizar goed!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mjL8ZL7m0zC2V1hHMCzlP1Dr3o4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XZY4VsaF9EsfitOVDIkkZaPM.jpg?f=fotoalbum_large
(Bale en Mane op 7chem)

Nu bezig duo casemiro/kroos te testen maar ik hou niet zo van H/H op m'n Stay back cm, vandaar fernandinho

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 07-08-2022 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 23:21:
[...]

Hij heeft een soort positieve clunkyness over zich heen, passing en intercepties is echt bizar goed. Pace is op cm prima mee te werken. Schot buiten de 16 goed, binnen nog niet veel getest. Dat zijn m'n eerste ervaringen. Enne damn die vini is bizar goed!

[Afbeelding]
(Bale en Mane op 7chem)

Nu bezig duo casemiro/kroos te testen maar ik hou niet zo van H/H op m'n Stay back cm, vandaar fernandinho
Ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Huidige team met een God Squad bank 😬
Alleen vanavond rage quits in Rivals bij een gelijke stand en zelfs bij een achterstand 2 keer

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OAO47qrppj0GY9Kv-F5IS2PTcqc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0eLAI3A8pZVK4sSzq9fZfkHe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
Ik ben benieuwd wat de wekelijkse Icon SBC gaat worden vanavond. Zo heel veel mogelijkheden zie ik niet aangezien de waarde van de SBCs meestal rond de marktwaarde liggen:
Pele: dit is misschien een mogelijkheid
Maradona: kan niet ivm contracten
Ronaldo: deze is te duur
Zidane: deze was de bonus van de net afgelopen summer swaps dus onwaarschijnlijk
Cruyff: de bonus van de huidige dus ook zeer onwaarschijnlijk
Yashin: deze zou ook kunnen
Matthaus: ook een mogelijkheid
Best: onwaarschijnlijk want zal weinig interesse in zijn en daarnaast zat hij geloof ik in TOTS swaps
Cafu: deze zat geloof ik ook in TOTS swaps
Maldini/Puskas/Garrincha/Ronaldinho/Cantona/Carlos Alberto/Eusebio/Gullit/Henry/Baresi/Puyol hebben al een SBC (gehad)
Van Basten en Xavi geloof ik niet, maar als je ziet wat de marketwaarde van deze spelers is zullen deze ook niet gekozen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Casemiro gisteren nog ff snel binnen gehaald. Ingame switch ik naar 4-1-2-1-2(2). Casemiro staat dan CDM en Barella en Nkunku spelen CM ingame.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1nDwAZcaCwk1U3GUzIydDefEcN0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SiJnJyTLisPZpbKccPXGh5PB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Valandil schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 19:50:
Zou vanavond nog wel eens kunnen zijn dat deze repeatable wordt. of in de laatste week van futties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
pacod schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 10:28:
[...]

Zou vanavond nog wel eens kunnen zijn dat deze repeatable wordt. of in de laatste week van futties.
Nu met om de dag schiet het niet echt op.
Vaak moet ik er 3 doen om 1 high rated team bij elkaar te sprokkelen.
Nu de 90 en 89 van Gullit gedaan.

Rare golds zijn best duur geworden overigens.
Denk ook dat ze de 85x10 repeatable doen zodra alle batches van futties er door zijn.

Met futties tokens komt er sowieso nog een hoop hoge fodder bij, maar die kunnen "pas" vanaf vrijdag ingewisseld worden.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
Vorig jaar kwam de repeatable 10x 85 pas op 7 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Pele gaat dus komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Wat is Rivals vervelend om te spelen zeg elke week weer, WL speelt veel leuker op dit moment (voor mij)

Eitherway de 8 wins weer binnen gesleept

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 08-08-2022 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 14:50:
Wat is Rivals vervelend om te spelen zeg elke week weer, WL speelt veel leuker op dit moment (voor mij)

Eitherway de 8 wins weer binnen gesleept
Vind de tegenstanders in Rivals momenteel ook bloed irritant. Heb paar potten gespeeld pas dit seizoen en ben terug gezet naar div 3.

Alleen maar toxic volk en als ze achter komen alleen maar afstand schotjes gaan spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 16:09:
[...]

Vind de tegenstanders in Rivals momenteel ook bloed irritant. Heb paar potten gespeeld pas dit seizoen en ben terug gezet naar div 3.

Alleen maar toxic volk en als ze achter komen alleen maar afstand schotjes gaan spammen.
Afstandschoten, 5 ATB, alleen maar diepe ballen. je komt alles tegen behalve leuk voetbal 😂

Ben teruggezet naar div2 en geef het weinig kans dat ik nog omhoog ga, als ik zo een toxic wedstrijd krijg sluit ik hem gewoon af. Speel het, zeker nu, gewoon voor de lol

WL daarintegen nog steeds leuk, zweterig en uitdagend maar leuk.

Team speelt overigens wel echt heel fijn. Pato is echt m'n supersub, die man heeft me echt al wedstrijden gewonnen in de laatste 30 minuten. Als basis daarintegen niet 😂

[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 08-08-2022 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Iemand trouwens een betrouwbare website waar je fifa23 kan bestellen (digitale code) of kan dat alleen via PS? (Digi editie op ps 69,- / Cd bij bijv MM 59,-)

Wil namelijk geen geklooi met cd's meer 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 16:33:
[...]

Afstandschoten, 5 ATB, alleen maar diepe ballen. je komt alles tegen behalve leuk voetbal 😂

Ben teruggezet naar div2 en geef het weinig kans dat ik nog omhoog ga, als ik zo een toxic wedstrijd krijg sluit ik hem gewoon af. Speel het, zeker nu, gewoon voor de lol

WL daarintegen nog steeds leuk, zweterig en uitdagend maar leuk.

Team speelt overigens wel echt heel fijn. Pato is echt m'n supersub, die man heeft me echt al wedstrijden gewonnen in de laatste 30 minuten. Als basis daarintegen niet 😂
Friendly is ook erg hoor momenteel. Mega tryhard voor een gratis speler :+

Prima kaartje die Pato kaart zeker al ss. Gebruik momenteel ss Sane als super sub heerlijke speler.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Ik mag niet klagen met mijn 85x10 :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N3v5__BE29J7jvMwPOS3gyUFNfc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jwQnmpoxdj4N84IHI1TUX8P9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• allstarted1
Bonjour! :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IC0qnAnox3rjh9NreL0UuWNMAJA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2dFlqXA5VEHxcMfQxb6vEVOs.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Was hier enorm slecht, Auba SS geloof k als beste. Mja k mag niet klagen na vini gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 19:21:
Was hier enorm slecht, Auba SS geloof k als beste. Mja k mag niet klagen na vini gisteren
Captain quagliarella :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Same… wat een luck 😂

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Zo Pedri en Benzema direct in het team verwerkt. Hoop alleen nog een keer op Theo zijn TOTS te krijgen. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AKYc4W_2bDulNJMV6-gwjtwZ44Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LnYFCCfdyjFLlb9kFgfBIae6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
98 Benzema en 97 Salah uit de laatste 85*10's, maar ik denk dat dit toch fodder wordt voor danwel R10 of Pele. TOTY Kante is ook al zo geëindigd voor Puskas of Gullit.

Daarnaast voor die objectives met Brazilië Socrates gekocht om deze eens te testen, maar wat een feestje is die kaart: de (lange) passing is fenomenaal en ik denk het beste waar ik mee gespeeld heb, zelfs beter dan Zidane en Pirlo voor mijn gevoel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Bozzel1987 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:32:
98 Benzema en 97 Salah uit de laatste 85*10's, maar ik denk dat dit toch fodder wordt voor danwel R10 of Pele. TOTY Kante is ook al zo geëindigd voor Puskas of Gullit.

Daarnaast voor die objectives met Brazilië Socrates gekocht om deze eens te testen, maar wat een feestje is die kaart: de (lange) passing is fenomenaal en ik denk het beste waar ik mee gespeeld heb, zelfs beter dan Zidane en Pirlo voor mijn gevoel..
Socrates heb ik ook een poos gebruikt. Vond ik een erg leuke speler om mee te spelen inderdaad. Op futbin zeggen velen dat je met hem moet leren te spelen, en misschien is dat ook wel zo, het is niet echt een speler om mee te skillen. Voor mij zit er ook een stukje jeugdsentiment bij. Naast zijn passing kan hij ook best aardig schieten. Fenomenale afstandspegels mee gescoord! Of een lobje ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
Moody2204 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:56:
[...]

Socrates heb ik ook een poos gebruikt. Vond ik een erg leuke speler om mee te spelen inderdaad. Op futbin zeggen velen dat je met hem moet leren te spelen, en misschien is dat ook wel zo, het is niet echt een speler om mee te skillen. Voor mij zit er ook een stukje jeugdsentiment bij. Naast zijn passing kan hij ook best aardig schieten. Fenomenale afstandspegels mee gescoord! Of een lobje ;)

[YouTube: FIFA 22 -Socrates magic part 5]
Ik ben helaas niet oud genoeg om hem live hebben te kunnen zien spelen, maar mijn speelstijl is meer van pass en move en daar past hij goed in. Daarnaast legt hij ook makkelijk, met een diagonale pass van 30-40m, de ball over de verdediging in de loop van Garrincha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Fifa23 ultimate tog maar besteld. Moet zeggen dat ik ook deze editie weer helemaal grijs gespeeld heb ondanks alle frustraties 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Augy schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:50:
Fifa23 ultimate tog maar besteld. Moet zeggen dat ik ook deze editie weer helemaal grijs gespeeld heb ondanks alle frustraties 😂
Idem, maar 1 van de redenen is ook dat ik met een gedeelte van mijn vrienden nog old gen moet spelen (daar doen we clubs mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bozzel1987 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:53:
[...]

Idem, maar 1 van de redenen is ook dat ik met een gedeelte van mijn vrienden nog old gen moet spelen (daar doen we clubs mee)
Grote kans dat er nog dit jaar een PS5 komt hier.. bovendien was de digitale editie via PS store 69,- 10 euro erbij (en EA play voor een maand) en je had de FIFA punten en andere voordelen er ook bij.

Dus na even rekenen was de keuze makkelijk (waarom digitale? Kinderen hebben tot twee x toe de disc gesloopt 😂)

[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 09-08-2022 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bozzel1987 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:59:
[...]

Ik ben helaas niet oud genoeg om hem live hebben te kunnen zien spelen, maar mijn speelstijl is meer van pass en move en daar past hij goed in. Daarnaast legt hij ook makkelijk, met een diagonale pass van 30-40m, de ball over de verdediging in de loop van Garrincha
Ik ben ook meer van de passing game. Waarschijnlijk vond ik 'm daarom ook zo fijn. Zit nog regelmatig te twijfelen om weer met 'm te gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Mendy met 3 weken verlengd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PLs5vzkv44v2w5RF_-ZUl0x7KKw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MPXMPuoqS4Mikkt0g17aNsmO.jpg?f=fotoalbum_large

Denk dat veel mensen hem te duur vonden in een korte tijd. Straks met de repeatable en de packs uit de tokens ga ik er tog voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Hmmm Leao nu uit de 85x10. Iemand daarmee gespeeld toevallig? Anders wordt het een super sub. xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3S5H6ih4H4xUq_9qV06DM72gWLA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PzgPT23GRESmCycJEf9aP2bL.jpg?f=fotoalbum_large

Speel nu met dit elftal. Is echt prima in balance voor mijn speelstyle.

Moet zeggen dat Maignan echt verre weg de beste keeper is die ik heb gebruikt. Die vent pakt ballen die tel je al 100%. Die Maddison op rechts word ook altijd onderschat door me tegenstander, echt soort van Neymar draait iedereen dol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Weet iemand hier hoe hij die “one nation” refreshes werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 12:49
Je krijgt 4 pogingen tot volgende dag 19:00 uur en dat voor 12 dagen

[ Voor 11% gewijzigd door playr2014 op 09-08-2022 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Meer mensen die niet kunnen aanmelden?

Edit: zit er al in, en word er midden in de wedstrijd uitgegooid 🙈

[ Voor 51% gewijzigd door Augy op 09-08-2022 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
playr2014 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:24:
Je krijgt 4 pogingen tot volgende dag 19:00 uur en dat voor 12 dagen
Ok bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:41:

Ik word er net ook midden in een potje uitgegooid en kom er meteen niet meer in ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:16:
[Afbeelding]

Speel nu met dit elftal. Is echt prima in balance voor mijn speelstyle.

Moet zeggen dat Maignan echt verre weg de beste keeper is die ik heb gebruikt. Die vent pakt ballen die tel je al 100%. Die Maddison op rechts word ook altijd onderschat door me tegenstander, echt soort van Neymar draait iedereen dol :+
Ja Maignan vond ik ook echt van alle TOTS keepers het beste! Die pakte voor mij ook ballen dat ik dacht van, hmm, die had ik eigenlijk al geteld. :p

Moet zeggen ik heb toen voor 4 tokens Schmeichel gehaald, maar die pakt ook echt bizarre ballen voor me. Zeker geen spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:41:

Werd er ook uit geknald 5-1 voor in wl kwali 78 min pffffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 21:26:
[...]

Werd er ook uit geknald 5-1 voor in wl kwali 78 min pffffff.
Heb gelukkig Rivals en kwalificaties al af, was m'n SB punten aan t binnenhalen, zit er inmiddels ook weer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 21:28:
[...]

Heb gelukkig Rivals en kwalificaties al af, was m'n SB punten aan t binnenhalen, zit er inmiddels ook weer in
Ging 3-0 in die kwali maar wou stoppen en dit had me laatste potje geweest. Kon ik er nog 1 gaan spelen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Ik kan nog steeds niet de kwalificatie starten voor de WL. Aan de ene kant vind ik het niet zo erg omdat ik daar wel een beetje klaar mee ben en mijn ultimate team zo’n beetje wel heb….. aan de andere kant is het wel vreemd.

Antony trouwens gedaan en past precies in mijn team op dit moment. (Houdt wel weer andere toppers op de bank 😬)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ZaWhX5tRXUikUtEGKC0QQHmFAg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mCgSj936EwuuZXaj48klBzrB.png?f=fotoalbum_large

Geen verkeerde pack, laagste gouden Chiellini en lautaro :) hoe is die benz ? Beter dan gouden mbappe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik had KdB..

Benzema vind ik altijd vervelend tegen te spelen, mbappe gold is inmiddels prima te verdedigen vind k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Moody2204 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:59:
[...]

Ik ben ook meer van de passing game. Waarschijnlijk vond ik 'm daarom ook zo fijn. Zit nog regelmatig te twijfelen om weer met 'm te gaan spelen!
Waarom niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Tja heb nu Dybala als cam en in mijn 2e team Modric. Ook beiden niet verkeerd. Maar zit nu te denken om 'm wellicht te linken aan Antony.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pacod
Toch een futtie pick gedaan nadat ik wat duplicates had in mijn 85+x10…. Marcelo Shapeshifter! Jammer dat er alleen maar 11 in een team passen….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Partypooper schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:17:
Hmmm Leao nu uit de 85x10. Iemand daarmee gespeeld toevallig? Anders wordt het een super sub. xD
Ik gebruik Leao om CR7 tots te linken en momenteel gebruik ik hem als een LCAM in een 4222 waar ik eerder Insigne gebruikte. Ik moet nog wel wat wennen aan zijn high&average bodytype en mis de finesse shot trait die Insigne wel heeft. Ik zal hem eens gaan proberen als spits en een paar potjes Marcelo als CAM gaan gebruiken, misschien komt Leao beter uit de verf als spits.

Voor zo'n grote speler is hij best behendig te noemen en zijn grote schotkracht is een pre. Ik kan hem niet vergelijken met Coman die jij gebruikt, want die SBC heb ik niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:03:
[Afbeelding]

Geen verkeerde pack, laagste gouden Chiellini en lautaro :) hoe is die benz ? Beter dan gouden mbappe ?
Benz is voor mij echt een beest, voor mij althans. Ik kan hem je wel aanraden die te gaan proberen. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• allstarted1
Pffff, keuze- en luxestress: nu heb ik Benzema TOTS, Correa Moments, Suarez TOTS en komt deze Braziliaanse snuiter ook nog eens uit een 82+ pick wandelen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qmj9WmABbjZALPEo7BzrrrcnuE8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EHYR7EMJyQ5Ii48PTC9nFlsz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 09:51:
[...]

Benz is voor mij echt een beest, voor mij althans. Ik kan hem je wel aanraden die te gaan proberen. :)
Is hij een beetje wendbaar en dribbelt hij goed ? Schot ben ik totaal niet bang voor dat zal wel goed zijn.

Heb bij benz zo’n r9 idee dat hij gewoon doorloopt en niemand hem kan stoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:41:
[...]

Is hij een beetje wendbaar en dribbelt hij goed ? Schot ben ik totaal niet bang voor dat zal wel goed zijn.

Heb bij benz zo’n r9 idee dat hij gewoon doorloopt en niemand hem kan stoppen :P
Het is qua dribbling geen Dembele of Neymar oid, maar hij dribbelt in principe prima. Het voelt niet clunky aan ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
allstarted1 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 10:38:
Pffff, keuze- en luxestress: nu heb ik Benzema TOTS, Correa Moments, Suarez TOTS en komt deze Braziliaanse snuiter ook nog eens uit een 82+ pick wandelen :P

[Afbeelding]
Box to box middenvelder! Ik heb hem ook en je kan echt alle kanten met hem op…😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik heb de laatste tijd enorm veel lag en vertraging in het spelen van FIFA. Na het opstarten wil de 1e pot redelijk vloeiend, daarna wordt het ongelofelijk traag om te spelen. Waar zou dit precies aan kunnen liggen? In ieder geval aan m'n PS4 icm internet lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:00
Ik zoek nog een cdm in een 41212
Dacht mss aan ramos ss maar kan dat met zijn workrates m/h

Heb 700 k nog ongeveer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rk8Hl2JpnpY2OPhgfFlFh5j1k70=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EFwJVrRLXyiUtutxbJYWliqd.png?f=fotoalbum_large

Blijf nu ineens goede spitsen packen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Dat luxeprobleem begin ik nu ook te krijgen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_yfdIVNJawdRezZjvFK8DPoe9i4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nWEWgKoQMb4WNdY767G9HiKc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
saert schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 18:53:
Ik heb de laatste tijd enorm veel lag en vertraging in het spelen van FIFA. Na het opstarten wil de 1e pot redelijk vloeiend, daarna wordt het ongelofelijk traag om te spelen. Waar zou dit precies aan kunnen liggen? In ieder geval aan m'n PS4 icm internet lijkt me.
Volgens mijn zijn de rivals servers ook behoorlijk brak, ik denk dat dit het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Zo...blijven puzzelen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IV2zoogPIYdJGVbPAVms7zpRv2A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iIMib1pcJdAZxj2hHOLRUVgn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
_Uploader_ schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 19:49:
[...]

Volgens mijn zijn de rivals servers ook behoorlijk brak, ik denk dat dit het is.
Maar ik heb het bijna elke keer als ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
saert schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 18:53:
Kan veel oorzaken hebben. Hoe heb je je PS4 aangesloten? Ethernet of WiFi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
saert schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 20:10:
[...]

Maar ik heb het bijna elke keer als ik speel.
Bekabeld maakt een heel verschil en wat is jouw ingame ping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
_Uploader_ schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 20:39:
[...]

Bekabeld maakt een heel verschil en wat is jouw ingame ping?
Ik merk het ook vaak hoor, ook bekabeld. Vooral als je tegen Duitsers speelt :) Ping hangt hier rond 10-12ms :)

Pagina: 1 ... 122 ... 128 Laatste