Acties:
  • 0 Henk 'm!
De mensen in de spel :P krijg een berichtje mag ik scoren met lodi. Sure geen probleem, laat mij ook ff scoren met een Braziliaan.

Maar nee hoor gelijk try hard spelen :+ je helpt mensen maar toch gaan ze zo kansloos doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Iemand hier ervaring met PIM Gullit? Ben er over aan het twijfelen om die te gaan doen (al wordt het wel een uitdaging maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
allstarted1 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 19:26:
[...]
Koop hem wel terug als Shapeshifters in packs zitten :P
Komen die nog terug dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
allstarted1 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 19:26:
[...]

Hier Modric TOTS, Mahrez RTTF, TOTS Davies, Barella HL en Kessie RB. En nog een Borja MOTM. Modric wilde ik nog hebben voor m'n La Liga-team :)

Heb Maddison nu even in de verkoop gegooid en speel even verder met Mahrez in PL. Koop hem wel terug als Shapeshifters in packs zitten :P

Overigens gisteren nog Nkunku TOTS uit een 82+ gehaald 8)
Had Nkunku ook al eerder uit een 82+ volgens mij. Afgelopen weekend Bellingham gekocht toen die richting 200k zakte. Dag erna kwam hij uit een 82+ 8)

Echt ongelofelijk hoe hard die kaart gezakt is in prijs...

[ Voor 4% gewijzigd door Robbio85 op 26-07-2022 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier packte ik 'm gisteren uit de 85x10. Past alleen niet in mijn team, dus dat wordt weer puzzelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:16
naNs schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 08:55:
[...]

Komen die nog terug dan?
Helemaal zeker is dat natuurlijk niet - maar ik denk wel dat er binnenkort weer veel kaarten terug in packs komen. Dus hopelijk ook de Shapeshifters. En het is voor mij persoonlijk ook niet zo dat ik hem enorm ga missen :P Leuke kaart, maar het is niet echt een speler waar ik IRL iets mee heb, dus dan neem je ook wat makkelijker afscheid (al had ik dat omwille van de coins eerder moeten doen :+ )

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Moody2204 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 09:47:
Hier packte ik 'm gisteren uit de 85x10. Past alleen niet in mijn team, dus dat wordt weer puzzelen...
Als je Reus laatst hebt gedaan dan heb je een green link, verder kun je bv naar Joe Cole kijken voor een weak link.

Reus doet het goed voor mij in de spits. Joe Cole tot nu toe nog niet veel kunnen proberen, gaat als LCAM spelen in 4222 of LW in 433.

[ Voor 17% gewijzigd door Robbio85 op 26-07-2022 12:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 12:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N_PHDmCPnYlXqRkm_qiDaTP3_F0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eUtdDdLJx4x8JUsz0B59IvwF.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuwe tokens komen eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robbio85 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:18:
[...]

Als je Reus laatst hebt gedaan dan heb je een green link, verder kun je bv naar Joe Cole kijken voor een weak link.

Reus doet het goed voor mij in de spits. Joe Cole tot nu toe nog niet veel kunnen proberen, gaat als LCAM spelen in 4222 of LW in 433.
Ik heb Reus niet gedaan, wat nu wel jammer is. Misschien inderdaad eens naar Cole kijken. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 18:18:
[...]

Ik heb Reus niet gedaan, wat nu wel jammer is. Misschien inderdaad eens naar Cole kijken. Thx!
Vind zelf cole serieus tegen vallen , gebruik hem wel als rechter aanvaller / rechter cam. Vind hem enorm traag aanvoelen qua sprinten. Schot is ook niet echt geweldig. Vind het een net niet speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 20:38:
[...]

Vind zelf cole serieus tegen vallen , gebruik hem wel als rechter aanvaller / rechter cam. Vind hem enorm traag aanvoelen qua sprinten. Schot is ook niet echt geweldig. Vind het een net niet speler.
Dat had ik bij 1 van die oudere kaartjes van Cole ook wel inderdaad. De nieuwere heb ik nooit gebuikt. Heb trouwens ook nog die Ljungberg hero kaart. Misschien is die te linken. Alleen ik heb geen ervaring met die Ljungberg kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 13:34
[...]

Eens hier zelfde ervaring, kon er weinig mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 21:21:
[...]

Dat had ik bij 1 van die oudere kaartjes van Cole ook wel inderdaad. De nieuwere heb ik nooit gebuikt. Heb trouwens ook nog die Ljungberg hero kaart. Misschien is die te linken. Alleen ik heb geen ervaring met die Ljungberg kaart.
Ljungberg is dramatisch te linken doordat hij een mls kaart heeft. Vond overigens wel een fijn spelertje,maar heb vooral op cm met hem gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
86+ pp was het dit keer meer dan waard. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RCOhzYc8p5jHYWhnPMFjD2iBQ0U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T2TbiEk3ZbsmFgQszcko5Hjg.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
[...]

Moet zeggen dat ik het wel met je eens ben. Typisch, had hem van t weekend ook gekocht, en wat kwam er gisteren uit de 94+ SS pick... :+

Gisteren de 8 Rivals wins gedaan met Cole als LCAM en Rafinha als RCAM.

Rafinha doet het wel goed, maar Cole niet gezien. Voorheen best lang met Insigne en El Sha gespeeld, ging toch lekkerder voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Robbio85 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 09:09:
[...]

Moet zeggen dat ik het wel met je eens ben. Typisch, had hem van t weekend ook gekocht, en wat kwam er gisteren uit de 94+ SS pick... :+

Gisteren de 8 Rivals wins gedaan met Cole als LCAM en Rafinha als RCAM.

Rafinha doet het wel goed, maar Cole niet gezien. Voorheen best lang met Insigne en El Sha gespeeld, ging toch lekkerder voor mijn gevoel.
Insigne vond ik toch te zwak met het fysiek, maar El Sha speelt voor mij erg lekker. Net als Havertz, wat een baas is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:42
Nachtapotheker schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 09:19:
[...]

Insigne vond ik toch te zwak met het fysiek, maar El Sha speelt voor mij erg lekker. Net als Havertz, wat een baas is dat.
Waar speel je Havertz? *Edit Havertz op RCAM. Ik maar zoeken naar een juiste op die positie terwijl ik de linksbenige parel al in huis heb :) 2x 5* WF op je flanken is wel erg fijn

Twijfel nog wat over 2 opstellingen
A.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mwogl6HnkFTF7PZCwJoG87vG-_g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PZ5BfmzVNpXX00ivEqRIsnie.jpg?f=fotoalbum_large
Lodi op 7 chem en Bellingham op 8

Of
B.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/azazHaVLUGPtnhemk_E9iZUXMiM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5cRJYQ0g0ZJKVj5P5yoBtpdY.jpg?f=fotoalbum_large
Bale, Suarez en bellingham op 8

Blijft lastig kiezen 😂

[ Voor 69% gewijzigd door Augy op 27-07-2022 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Nachtapotheker schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 09:19:
[...]

Ik ook, vandaar dat ik Cole erin heb gezet. Maar moet achteraf toch zeggen dat je er met Insigne vaak door glibbert (en hij heeft een verwoestend schot) waar dat met Cole minder vaak lukt.

Maajra, eerst maar eens wat meer potjes spelen voordat ik weer andere spelers erin ga zetten. Vaak moet je toch wennen aan weer een andere lengte, bodytype, etc.

[ Voor 16% gewijzigd door Robbio85 op 27-07-2022 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:09
Zo nog vijf squads voor de Gullit SBC, hoop dat ik hem voor de WL klaar heb. Beetje de 75x5 en 82+ PP grinden via BPM, af en toe een 90+ eruit halen en het zou moeten kunnen, aangevuld met de DR rewards morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Augy schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 09:34:
[...]

Waar speel je Havertz? *Edit Havertz op RCAM. Ik maar zoeken naar een juiste op die positie terwijl ik de linksbenige parel al in huis heb :) 2x 5* WF op je flanken is wel erg fijn

Twijfel nog wat over 2 opstellingen
A.
[Afbeelding]
Lodi op 7 chem en Bellingham op 8

Of
B.
[Afbeelding]
Bale, Suarez en bellingham op 8

Blijft lastig kiezen 😂
Ik vond hem op CCAM en in de spits nog beter, maar ik moest Werner en Bale ook kwijt 🤣 dus idd lastig kiezen. Er zijn zoveel goede opties nu. Zou zelf voor optie 1 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik heb nu voor de 4e x op rij Bellingham in de 85 zitten 🙈 beste man staat al vanaf bundes tots basis 😂

Doe dan KdB maar een x.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• allstarted1
Ik zeg niets...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aC9ci65oichrUxOPD2i_7P3t8G4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XSMuRtnWN6jKzeVLpHVY3fov.jpg?f=fotoalbum_large |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Saekerhett schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 15:58:
Zo nog vijf squads voor de Gullit SBC, hoop dat ik hem voor de WL klaar heb. Beetje de 75x5 en 82+ PP grinden via BPM, af en toe een 90+ eruit halen en het zou moeten kunnen, aangevuld met de DR rewards morgen.
Ik heb m sinds vandaag en paar potjes mee gespeeld. Heeft bij mij de plek van prime Matheus ingenomen. Is tot nu wel nog beetje wennen tov Matheus maar wel tevreden over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:19
Ben even benieuwd hoe het bij jullie is
Ik krijg nu 95% van mijn doelpunten op dezelfde manier tegen zijlijn lage voorzet spits legt breed ( laatste 21 goals allemaal hetzelfde)
Hebben jullie dit ook of is het domme toeval dat ik dit heb 3n tegen dit soort lui speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jInNUG5ivrzy2odv2kOGSs8gl1A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bW9mbU083MR5MSKLPWQvnuXt.jpg?f=fotoalbum_large
Thnx ea super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 00:04:
Ben even benieuwd hoe het bij jullie is
Ik krijg nu 95% van mijn doelpunten op dezelfde manier tegen zijlijn lage voorzet spits legt breed ( laatste 21 goals allemaal hetzelfde)
Hebben jullie dit ook of is het domme toeval dat ik dit heb 3n tegen dit soort lui speel
Je hebt deze vraag al eerder gesteld..gewoon op anticiperen met verdedigen en de pass lijn dichtgooien. Je sluit ze nooit helemaal uit sluiten maar ik krijg ze nauwelijks meer tegen. Learn and adapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 12:36
Augy schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 08:30:
[...]

Je hebt deze vraag al eerder gesteld..gewoon op anticiperen met verdedigen en de pass lijn dichtgooien. Je sluit ze nooit helemaal uit sluiten maar ik krijg ze nauwelijks meer tegen. Learn and adapt
Precies! Sinds ik me er op instel dat men dat doet, voorkom ik ze ook veel vaker dan ik ze tegen krijg. Het maakt tegenstanders juist voorspelbaarder in hun acties en het is een kwestie van pass lijnen afschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Uit de 85x10 kreeg ik gisteren als hoogste Maignan. Daarna de 86+ player pick gedaan, daar kwam Lewa uit, die wilde ik sowieso nog een keertje proberen. :)

Team staat ingame nu zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vOIP9kErgzmpYEiMVEcD-DbTahQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Rby2PtWTPy6IkyFdC2UuQ73L.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 20:44
je moet meer fodder in sbc's mikken, anders wordt de kans op dupes groter en groter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Davies SS uit de SS 94+, en ik maar hopen op Valverde 🙈

Team nu ingame: Davies& lodi 7 chem/ bale & bellingham 8 chem)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LBjZ93v8CSntIC4d3mzAjWtP9x4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/62qDZOrMjmm0k8eM7N7paiIR.jpg?f=fotoalbum_large
Bevalt t niet, gaan we weer terug naar de oude met Havertz op RCAM maar Davies zou een stuk meer agile moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
buurman3 schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 12:10:
[...]

je moet meer fodder in sbc's mikken, anders wordt de kans op dupes groter en groter :)
Klopt heb deze 4 en son als ss dus heb er niet superveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:42
Uiteindelijk Puskas gedaan - nu geen fodder meer over, maar wel opnieuw zin om te gaan spelen. Eerst maar eens een 433, en anders naar een 442 achtig iets. Benieuwd of Rodrygo me nog bevalt, anders gaat Insigne daar staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U12RiY4Z2oaRt7yMjirF1s3Y1Co=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3Tsm11TBg7Q3ALZXjTUYGHdB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand die nog met R9 Prime speelt?
In begin prima maar krijg hem niet aan de praat
Vind hem eigenlijk niet geweldig snel en ook niet wendbaar
Terwijl ik groot fan ben van R9 in het echt
Heb nu motor Chem erop iemand advies wil mij jeugd idool namelijk wel graag gebruiken

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 13:25
Markvd1984 schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 12:44:
Heb nu motor Chem erop iemand advies wil mij jeugd idool namelijk wel graag gebruiken
Heb je al geprobeerd de controller vast te houden als je speelt ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-09 05:57
xavento schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 13:31:
[...]

Rare reactie. Het is niet zo dat iedereen maar met elke speler overweg kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
xavento schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 13:31:
[...]

Goede tip man
Denk dat ik dat is moet proberen
Had ik niet aan gedacht

Ben blij met jou antwoord en vooral je verstand van dingen
Ik ga dat even proberen putjeschepper Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Ik speel er mee sinds dit weekend en bij mij rendeert hij wel vrij goed na een korte aanpassingsperiode (had hiervoor prime Cruijff), maar ik gebruik hem (ook met engine) als met name het eindstation dus probeer er niet 3 man mee voorbij te lopen maar dat ligt ook aan mij (ik kan dat gewoon niet)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• allstarted1
Ok EA, je neemt me mee op een emotionele rollercoaster: van een dupe Modric en Bellingham naar TOTS Messi uit de Marque Matchups! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QB2IGS2J94EFKjRHlLuVOPRsuuE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XYEKTmxrTq7TL092MoJ1JNZe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 22:36
Als je er niet mee overweg kan, dan gewoon lekker met een ander spelen. Ik snap de nostalgische gevoelens erbij, maar als t niet voor je werkt is het zonde om t te blijven gebruiken. R9 mid heeft t voor mij al die tijd prima gedaan, maar dat werkt nu ook niet meer. Daar speelt nu Puskas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
allstarted1 schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 20:17:
Ok EA, je neemt me mee op een emotionele rollercoaster: van een dupe Modric en Bellingham naar TOTS Messi uit de Marque Matchups! :D

[Afbeelding]
Ik kreeg Messi TOTS uit de 86+ _/-\o_

Toch maar even een nieuw team opgezet. Zonde om hem ongebruikt te laten verpieteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik Felix weer terug nadat ik hem ergens een sbc in had gegooid... Hoge fodder haha

Overigens lijk ik in de goede divisie te zitten (2) denk nu al 6 wedstrijden op rij gelijkspel 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Gisteren futties Sow direct gedaan gezien ik die winter wildcard sbc van hem toen echt super goed vond. Tot zover bevalt die heel goed en domineert die samen met Bellingham het middenveld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:55
Uit de 90×7, Theo had ik al in het rood;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oVe6NC_cvqlNruguHg_Lz2PLEbw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4G6VhS3wF3BMmnMgPpk3Q7Jh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door _Uploader_ op 29-07-2022 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
_Uploader_ schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 19:53:
Uit de 90×7, Theo had ik al in het rood;
[Afbeelding]
Dat is het betere werk... Ik had Gravenberch, Gil en Koundé als beste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:55
Solotov schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 22:35:
[...]

Dat is het betere werk... Ik had Gravenberch, Gil en Koundé als beste...
Poeh, dat is wel erg karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit hier te stoeien met mijn team, en misschien kunnen hier wat mensen adviseren. Ik heb de Ferran Torres sbc gedaan, en Bellingham tots gepackt. Die zou ik beiden eigenlijk graag gebruiken in mijn team, maar ik krijg ze er met geen mogelijkheid in en dan ook op 100 teamchemistry te blijven. Op de bank heb ik nog wel Pedri om eventueel te linken met Ferran Torres. Ook nog op de bank Insigne, Milito (spits) Koulibaly, Lozano. Ik heb 450 aan coins. Iemand een idee?
Dit is mijn team nu:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gYCGtrprZZ1UIb_eE_FBjMom9HI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nIyHD4O7CXszungwQVic1fFb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 23:26:
Ik zit hier te stoeien met mijn team, en misschien kunnen hier wat mensen adviseren. Ik heb de Ferran Torres sbc gedaan, en Bellingham tots gepackt. Die zou ik beiden eigenlijk graag gebruiken in mijn team, maar ik krijg ze er met geen mogelijkheid in en dan ook op 100 teamchemistry te blijven. Op de bank heb ik nog wel Pedri om eventueel te linken met Ferran Torres. Ook nog op de bank Insigne, Milito (spits) Koulibaly, Lozano. Ik heb 450 aan coins. Iemand een idee?
Dit is mijn team nu:

[Afbeelding]
Lastige puzzel. Wat ik wel vind van Bellingham is dat hij echt dramatisch is in het afmaken (voor mij) wat tog essentieel is voor een B2B cm. Ik heb hem zojuist vervangen van barella (naast fernandinho)

Is het niet een idee om Pedri te koppelen met ferran? Volgens mij link je pato ook gelijk op 10 chem dan, of is ferran niet zo een premium futties?

Net mijn hele team aangepast naar onderstaande (Bale & Barella op 8 chem/lodi op 7 chem) overigens wel uit een soort van nood, win geen enkele pot meer 😂
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pGIS0oduwLluchXjv7oqjCyCC1A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sjCTLjCllZNHDOKjFRpI5Pts.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Augy op 29-07-2022 23:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saekerhett
Net Barella binnen, morgen ff de laatste WL potjes zo spelen. Heb Moments Vieira ook nog, alleen voelt hij soms wat ‘lomp’ aan. TOTS Son had ik maanden op LW, maar heeft een beetje last van ingehaald door de tijd. Moments Best maar eens op 7 chem proberen. Maar goed, effe kijken hoe het loopt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VPYxr8UDkogWMpCMpaW2l3d3xcU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tWd7IPaDUEjYTIVOSfYT4ogv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 23:32:
[...]

Lastige puzzel. Wat ik wel vind van Bellingham is dat hij echt dramatisch is in het afmaken (voor mij) wat tog essentieel is voor een B2B cm. Ik heb hem zojuist vervangen van barella (naast fernandinho)

Is het niet een idee om Pedri te koppelen met ferran? Volgens mij link je pato ook gelijk op 10 chem dan, of is ferran niet zo een premium futties?

Net mijn hele team aangepast naar onderstaande (Bale & Barella op 8 chem/lodi op 7 chem) overigens wel uit een soort van nood, win geen enkele pot meer 😂
[Afbeelding]
Onderstaande zou kunnen misschien, al mis ik dan wel een pure cvm, maar dat is met deze spelers wel op te vangen denk ik. Tierney vervang ik misschien dan door Gomez, dan staat dat ook weer op 10 als het goed is. Bellingham ook nog inpassen wordt wel erg lastig inderdaad. Pato blijft zo wel op 8, dus Ferran is geen premium futtie dan denk ik:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MgohmtgYwSqp_sMxkCxSkACUnl8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XIefPf1C3Agp0ePVKsVzXB1V.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Saekerhett schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 23:37:
Net Barella binnen, morgen ff de laatste WL potjes zo spelen. Heb Moments Vieira ook nog, alleen voelt hij soms wat ‘lomp’ aan. TOTS Son had ik maanden op LW, maar heeft een beetje last van ingehaald door de tijd. Moments Best maar eens op 7 chem proberen. Maar goed, effe kijken hoe het loopt:

[Afbeelding]
Bijna exact zelfde team als ik. Ook een hele tijd met moments best als linksbuiten gespeeld. Mij beviel hij goed en switchte in game soms tijdens wedstrijden (afhankelijk van situatie) naar 352 en ging hij als 2e spits en Carlos als linkshalf. Vorige week heb ik m vervangen voor prime Ronaldinho.

Zelf speel ik nog met vieira, maar heb daarnaast moments Zidane staan en die compenseert het voetballende gedeelte. Enige “probleem” is dat ik eigenlijk nog vaak met chielini speel ipv full icon team. Maldini voldoet heel goed, maar het gat naar moments puyol of Baresi is net wat te groot helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Hier gisteren Veretout en Tammy al opgehaald - gameplay was echt een drama. M'n hele team, inclusief Futties Barella liep met betonblokken aan de benen en 78-rated spelers sprintten Chiellini zonder moeite voorbij.

Volledig first-owner Serie A-team (Maignan in goal) :)

Edit: en ik zie nu dat ik een CB bij de wissels moet zetten. Iets te veel aanvallers nu, haha :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e2ckvlVTRsdQlNFKhvyg7XiFTB4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DdaGRwlMoDxCGLO5C9JmcZj4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door allstarted1 op 30-07-2022 09:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
allstarted1 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 09:15:
Hier gisteren Veretout en Tammy al opgehaald - gameplay was echt een drama. M'n hele team, inclusief Futties Barella liep met betonblokken aan de benen en 78-rated spelers sprintten Chiellini zonder moeite voorbij.

Volledig first-owner Serie A-team (Maignan in goal) :)

Edit: en ik zie nu dat ik een CB bij de wissels moet zetten. Iets te veel aanvallers nu, haha :+

[Afbeelding]
Tonali en de Ligt kunnen prima invallen als CB :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Nachtapotheker schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 13:28:
[...]

Tonali en de Ligt kunnen prima invallen als CB :+
Klopt ook, maar Koulibaly voelde zich verwaarloosd als reserve :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik heb net m'n team op een 4-1-2-1-2 opstelli g gezet met middenveld Barella - fernandinho - Bellingham. Als dat niet meer werkt word ik gek 😂

Twijfel alleen nog tussen lodi of cancelo toty als opkomende LB.

Club leeg, bank nagenoeg leeg, coins op 😂 volgende week even mee spelen aangezien ik op vakantie ben.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/REY_iHzY7JcnrJgtenWYuiUXQ4w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nk4LI3KB2hWFJ3o48wTtalnq.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YOPf2pzwBLYJdjRC1yTNAxUFX_A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/imz3zhGg0IQztmYfKADCLePW.jpg?f=fotoalbum_large

Werkt t niet schakel ik weer terug naar een 4-2-2-2/4-2-3-1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:22:
Ik heb net m'n team op een 4-1-2-1-2 opstelli g gezet met middenveld Barella - fernandinho - Bellingham. Als dat niet meer werkt word ik gek 😂

Twijfel alleen nog tussen lodi of cancelo toty als opkomende LB.

Club leeg, bank nagenoeg leeg, coins op 😂 volgende week even mee spelen aangezien ik op vakantie ben.
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Werkt t niet schakel ik weer terug naar een 4-2-2-2/4-2-3-1...
Barella op 4 Chem of zie ik iets over het hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:44:
[...]

Barella op 4 Chem of zie ik iets over het hoofd
Als m'n laatste positie wijzigingen klaar zijn Barella en bellingham op 8 chem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2RIJTEUO9Ddc03dmBwwbfJkb2LI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jjfFfsRbHS9T1AdL9vg06nKx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Augy schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 15:51:
[...]

Als m'n laatste positie wijzigingen klaar zijn Barella en bellingham op 8 chem
[Afbeelding]
Toch Havertz in de spits gezet? Doet ie goed he? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Nachtapotheker schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 18:06:
[...]

Toch Havertz in de spits gezet? Doet ie goed he? :)
Havertz op cam, 5wf, briljante passing, finesse trait. Son en Pato ervoor
https://www.futbin.com/22/squad/9039359

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uit de 86 pick captain Marcelo :) helemaal prima :) straks toch maar eens een wl kwali proberen met me nieuwe team.

Iemand die al gespeeld heeft met ss auba ? Hoe doet hij het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 18:45:
Uit de 86 pick captain Marcelo :) helemaal prima :) straks toch maar eens een wl kwali proberen met me nieuwe team.

Iemand die al gespeeld heeft met ss auba ? Hoe doet hij het ?
Gebruik in de basis 11 nu ss madisson, jezus wat een Heerlijk spelertje zeg. Dan continu ss cordoba er overheen laten komen gaat prima op de rechter flank.

Links gaat wat minder ss auba ligt me niet echt, maar hij scoort wel super makkelijk loopt nu 1 op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qL9aki8wxUCwyTpGII70_7jhJm4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ARyYTiqrouufbQTfhcffnFNJ.jpg?f=fotoalbum_large
7x90 wel lekker deze keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Nou Lewa is me niet helemaal goed bevallen. Geweldig schot, maar hij voelt mij te clunky aan.

Team daarom iets aangepast:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NXTQfa45ywu-q7e5kAY7MLeeJIc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5HFLt26sdcb29BLozLIT2pxt.jpg?f=fotoalbum_large

In-game staat het dan zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mKx1YvP7VyokDrVTGyLziLBrALw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lonnbBuhzrJvSkcV7HagZb5K.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door Partypooper op 31-07-2022 11:59 . Reden: Verkeerde screenshot ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Ben met die serie a beker bezig. Tot nu toe 14 wins met als resultaat Alan 91, Cole 92 captain en Mane TOTS. Gisteren Tammy en Vertout gedaan en nu relaxed die beker verder spelen tot de 27 wins. Meeste doen wel golden goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Spinna SS uit de PP. Lijkt me een mooie om te wisselen met cancelo. Die verhuis nu naar middenveld. Nu ook alles op 10 chem :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sJBjf-ru3m5ujVyTINzxOMwQ8Do=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DCjeVUt9E9EbTTDQLIm6f0nB.jpg?f=fotoalbum_large

Heb de 4-1-2-1-2 van inception erin gezet om te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL is redelijk pittig. Ging 7-2 dan merk je wel dat je teams tegen krijg die ff een heel stuk beter zijn dan mijne. Continu tots / toty cr7 ,
Mbappe , Messi en vini tegen.

Speel zelf nog met gouden mbappe in de spits. Hoop toch ook nog een keer op zo’n knaller van een kaart :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
In de WL kon ik niet meer naar het volgende niveau en wilde ik mijn laatste potje weggeven. Ik scoor een eigen doelpunt, begint die malloot ineens te juichen. Meteen 1-1 gemaakt en gequit. Ondankbaar figuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoEnergic
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 29-08 16:58
Gister de WL afgerond en van de extra fodder + wat ik nog had een icon pick gedaan. Keuze uit Eto’o, Raúl en Yashin. Gekozen voor eto’o en het team staat nu als volgt :) + Vorige week uit de Braziliaanse icon pick Ronaldinho gekregen en uit de Hero / SS Upgrade Di natale Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H6861JqCNODI-piDwoXateKhkZg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/apJ5bOu69XXc5FY8vYNoHO8f.png?f=fotoalbum_large

Ingame staat het zo :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iop80blbj3vbY-HVM-zArVgPaJk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HYM9O087f0eebv5nccAPdEzB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pacod
Pack Ik Mbappe tradeable…. Zet Ik op mijn transfer list….. doe een 82+ sbc en pack weer Mbappe 😂

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WWks07elJh7HZiWICj5u7p1qR0A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PZhkKd7ym7bAaoSU2A57XjkN.jpg?f=fotoalbum_large
Icon sbc toch nog maar een keer gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Geruchten gaan dat vanavond de Ronaldinho SBC komt, die zou wel heel welkom zijn hier op LW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saekerhett schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 17:15:
Geruchten gaan dat vanavond de Ronaldinho SBC komt, die zou wel heel welkom zijn hier op LW.
Dat is de enige sbc die ik dan echt wil doen. Jeugd held haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Traeces schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 17:49:
[...]

Dat is de enige sbc die ik dan echt wil doen. Jeugd held haha.
Hier ook en ik ben in de markt voor een LW. TOTS Son is helaas ingehaald door de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Ik ga die dinho sbc ook zeker doen. Toch wrang dat die vini tots kaart gewoon beter is qua stats. Die is vandaag onder de 1 miljoen gedoken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Robbio85 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 18:30:
Ik ga die dinho sbc ook zeker doen. Toch wrang dat die vini tots kaart gewoon beter is qua stats. Die is vandaag onder de 1 miljoen gedoken...
SBC van R10 moments is ook gewoon iets van 2 mil. Scheelt dat we natuurlijk veel fodder kunnen verzamelen, maar zelfs dan nog enorm duur.
Heb zelf zn prime dus twijfel heel erg.

Die Vini gaat wel weer stijgen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Hoop dat ie wel bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wou de serie a cup gaan spelen, kwam ik ineens tot de verassing dat je maar 3 clubs mag gebruiken. Gelukkig een lading Milan, inter en as Roma spelers.

Wel leuk zo dit concept :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Traeces schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 22:09:
Wou de serie a cup gaan spelen, kwam ik ineens tot de verassing dat je maar 3 clubs mag gebruiken. Gelukkig een lading Milan, inter en as Roma spelers.

Wel leuk zo dit concept :)
Toen ik eenmaal doorkreeg dat het meestal golden goal was......speelde dit ook best wel relaxed en had ik binnen no time mijn 27 wins. Rewards vielen op Mane TOTS wel een beetje tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pacod schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 08:15:
[...]

Toen ik eenmaal doorkreeg dat het meestal golden goal was......speelde dit ook best wel relaxed en had ik binnen no time mijn 27 wins. Rewards vielen op Mane TOTS wel een beetje tegen.
Eerste 2 deden ook een golden goal. Daarna een full golden team ging ineens wel try hard spelen maar vond na 3-0 ook best. Snap die gasten ook niet golden goal speelt veel sneller voor iedereen.

Vanavond even voor zitten kijken hoever ik kan komen. Eerste pick kreeg ik tots Zaha uit, mooie fodder voor de dinho sbc.

Gelukkig ook Abraham en Veretrout binnnen. Wat en klote game mode is dat. Enige wat je moet doen is tackels ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Gisteren tot 7 wins gekomen in die Serie A cup. Ongeveer de helft deed goilden goal. Bij de mensen die dat niet deden en 1-1 maakten ging ik zelf gewoon weg. Weet iemand of degene die de 1-1 heeft gemaakt dan alsnog de win krijgt? In andere modes is dat iig niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Traeces schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 09:17:
[...]

Eerste 2 deden ook een golden goal. Daarna een full golden team ging ineens wel try hard spelen maar vond na 3-0 ook best. Snap die gasten ook niet golden goal speelt veel sneller voor iedereen.

Vanavond even voor zitten kijken hoever ik kan komen. Eerste pick kreeg ik tots Zaha uit, mooie fodder voor de dinho sbc.

Gelukkig ook Abraham en Veretrout binnnen. Wat en klote game mode is dat. Enige wat je moet doen is tackels ontwijken.
ik had pas in mijn laatste pot door dat er geen regels waren haha.... Ben zelf toen ook los gegaan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Robbio85 schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 09:51:
Gisteren tot 7 wins gekomen in die Serie A cup. Ongeveer de helft deed goilden goal. Bij de mensen die dat niet deden en 1-1 maakten ging ik zelf gewoon weg. Weet iemand of degene die de 1-1 heeft gemaakt dan alsnog de win krijgt? In andere modes is dat iig niet zo...
Bij de 1-1 krijg je niet alsnog de win volgens mij

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bozzel1987
Aangezien ik best veel Icons heb van beide clubs heb ik maar eens 2 all-time teams gemaakt van Real en Milan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6VVTEEX__0FZFEGgXxKf_KP7F0Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/k2bOPFUtF2IETZEvxBBXMQFZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5cyCD3sTcnX8XRUBqiyhDbGJ_8A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Rl1AzNL0Y3DfUSDbTCOT7h2h.png?f=fotoalbum_large

Eens kijken of dit een beetje leuk speelt. Helaas is mijn Milan team niet legal in de Serie A cup :+

[ Voor 3% gewijzigd door Bozzel1987 op 02-08-2022 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klaar met de serie a cup flink wat prima fodder.

Tots van dijk, kdb, dias, haaland,Davies., Zaha captain Pele, ss arnautovic.

Jammer dat toch weer niet echt een klapper bij zit :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbio85
Traeces schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 20:07:
Klaar met de serie a cup flink wat prima fodder.

Tots van dijk, kdb, dias, haaland,Davies., Zaha captain Pele, ss arnautovic.

Jammer dat toch weer niet echt een klapper bij zit :)
Hier ook serie A cup klaar, ook een hoop fodder. Ik doe nu elke keer die 85+ x10 en gooi alle duplicates dan in een squad van de Dinho SBC. Op die manier heb ik hem in 2025 wel af :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
Ja die is beetje duur ja en ik wil m ook, maar heb weinig zin om alle tradeables te verkopen om die te kunnen doen op dit moment. Ik moet ook zeggen dat het wel grappig is om met Icons te spelen die normaal niet in mijn elftal komen en je ze ook online niet tegen komt (want geen meta etc). Ik ben wel aangenaam verrast door Gattuso, Makelele en Van Basten. Van Basten is heel goed in het weglopen bij de verdediger en dan is ieder schot kassa en die andere 2 zijn best wel heel goed in het veroveren van ballen, dat deze daarna niet met de bal moeten lopen en deze meteen in moeten leveren bij Pirlo en Zidane is een tweede :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Bozzel1987 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 09:47:
Ja die is beetje duur ja en ik wil m ook, maar heb weinig zin om alle tradeables te verkopen om die te kunnen doen op dit moment. Ik moet ook zeggen dat het wel grappig is om met Icons te spelen die normaal niet in mijn elftal komen en je ze ook online niet tegen komt (want geen meta etc). Ik ben wel aangenaam verrast door Gattuso, Makelele en Van Basten. Van Basten is heel goed in het weglopen bij de verdediger en dan is ieder schot kassa en die andere 2 zijn best wel heel goed in het veroveren van ballen, dat deze daarna niet met de bal moeten lopen en deze meteen in moeten leveren bij Pirlo en Zidane is een tweede :+
Ja kan dat wel waarderen, speel zelf meestal met redelijke meta teams om mijn gebrek aan skill te compenseren :P

Vorige Fifa lang met Makelele gespeeld, die beviel toen goed - een soort Kante die nog beter te linken is.

Ja die Dinho sbc is erg duur. Maar heb nog extreem veel hoge rated kaarten. Heb voor elke EFIGS comp een team met bijna alleen maar 90+ specials en dan nog een berg specials op de bank, en nog 1.3 miljoen coins. Als ik die teams een beetje bijsnoei en een paar harde keuzes maak zou Dinho te doen moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bozzel1987 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 09:47:
Heb er ook weleens aan zitten denken, en dan een combi Ajax- AC Milan. Maar het is er tot dusver nog nooit van gekomen. Ook ik kan zulk soort teams erg waarderen. Ik speel er ook liever tegen dan altijd weer Mbappé om er maar 1 te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Robbio85 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:18:
[...]

Ja kan dat wel waarderen, speel zelf meestal met redelijke meta teams om mijn gebrek aan skill te compenseren :P

Vorige Fifa lang met Makelele gespeeld, die beviel toen goed - een soort Kante die nog beter te linken is.

Ja die Dinho sbc is erg duur. Maar heb nog extreem veel hoge rated kaarten. Heb voor elke EFIGS comp een team met bijna alleen maar 90+ specials en dan nog een berg specials op de bank, en nog 1.3 miljoen coins. Als ik die teams een beetje bijsnoei en een paar harde keuzes maak zou Dinho te doen moeten zijn.
Op dit moment ben ik wel nog wat aan het experimenteren met de teams in squad battles en daarna ga ik pas Rivals doen aangezien ik ook niet de beste Fifa speler ben, maar vooralsnog speel ik dus ook niet met meta tactieken etc.

Nou mijn club is een beetje uitgeput omdat ik vorige week Gullit SBC en week daarvoor Puskas SBC en het weekend daartussen de 2 Brazilian Icon SBC's gedaan heb :+ Ik heb nog wel wat spelers tradeable en daarmee haal ik al snel 1,5-2m binnen maar dat zijn de spelers die ik nodig heb voor de Real en Milan teams (Rijkaard, Kaka, van Basten, Casillas, Makelele, Pirlo, Ibrahimovic etc).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
Moody2204 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:56:
[...]

Heb er ook weleens aan zitten denken, en dan een combi Ajax- AC Milan. Maar het is er tot dusver nog nooit van gekomen. Ook ik kan zulk soort teams erg waarderen. Ik speel er ook liever tegen dan altijd weer Mbappé om er maar 1 te noemen.
Wat het voor mij goed te doen maakte is dat ik de dure spelers als Gullit, Ronaldo, Zidane, Maldini, Cafu, Roberto Carlos en Puskas al had uit eerdere SBC's met wat minder dure spelers als Beckham, Baresi, Seedorf. De rest van de teams kon ik completen met 1,5-2m coins. Ik had dit eerst met NL geprobeerd (en daarom had ik al Rijkaard en van Basten gekocht), maar kon het niet over mijn hart verkrijgen om met Wijndal, Frimpong en shapeshifters als StJuste te spelen in een soort van all-time team helemaal omdat ik als Nederland ook in 4-3-3 wil spelen. Ik wil ook nog Brazilie proberen, maar dat kan ik pas doen nadat ik Ronaldinho heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bozzel1987 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:58:
[...]

Nou mijn club is een beetje uitgeput
Dat is bij mij een understatement. Letterlijk nog 80 spelers in m'n club en niks verhandelbaar 😂

Team wat staat is meer als prima maar ik moet tog eens leren minder sbc te doen. Grote verschil is overigens wel dat ik al tijden geen WL heb gespeeld, dat scheelt al de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Moet zeggen dat dit wel een leuke tijd is in de Fifa cycle. Uit al die SBC's pack je vaak kaarten die je altijd al had willen proberen maar gewoon best duur zijn. Nu bv Hakimi TOTS op RB, die speelt best lekker al zie je m nooit meer in Rivals. Verder moet ik zeggen dat Mane TOTS ook echt geweldig is. Verder Messi TOTS ook in de basis nu, die valt een beetje tegen, maar af en toe een fijn finesse shot vanaf rechts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
Robbio85 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 14:46:
Moet zeggen dat dit wel een leuke tijd is in de Fifa cycle. Uit al die SBC's pack je vaak kaarten die je altijd al had willen proberen maar gewoon best duur zijn. Nu bv Hakimi TOTS op RB, die speelt best lekker al zie je m nooit meer in Rivals. Verder moet ik zeggen dat Mane TOTS ook echt geweldig is. Verder Messi TOTS ook in de basis nu, die valt een beetje tegen, maar af en toe een fijn finesse shot vanaf rechts.
Misschien wel, alleen de gameplay gaat er de laatste weken wel op achteruit: ik zie spelers die of de snelle dribbelaars aanspelen en dan alleen maar fakeshot zitten te spammen, ballrolls uitvoeren of met finesse van 30m de bal in de verre hoek proberen te jagen. Heeft soms weinig meer met voetbal te maken. Hiervoor was dit toch iets minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Bozzel1987 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 15:09:
[...]

Misschien wel, alleen de gameplay gaat er de laatste weken wel op achteruit: ik zie spelers die of de snelle dribbelaars aanspelen en dan alleen maar fakeshot zitten te spammen, ballrolls uitvoeren of met finesse van 30m de bal in de verre hoek proberen te jagen. Heeft soms weinig meer met voetbal te maken. Hiervoor was dit toch iets minder
Dat is wel minder idd. Ik had er laatst 1 in Rivals die ging gewoon vanaf de aftrap de bal achterin rondspelen. Enige manier om daaruit te komen was Fifa afsluiten...

Qua skillmoves spammen valt het hier nog mee, maar zit ook nog in Div 4 sinds het begin van dit FUT seizoen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Heb al 2 weken niet gespeeld ivm vakantie, gek genoeg begint het dan tog weer te kriebelen.

Dit weekend maar weer is een sweaty avondje WL meepakken 🙈

Edit: 17 panelen voor Mendy 🤡

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 03-08-2022 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
En toch ga ik hem doen. :$ :P Als de reviews positief zijn (formaliteitje). Aan fodder geen gebrek. Past ook perfect in mijn team.

[ Voor 13% gewijzigd door Capsaicin op 03-08-2022 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Capsaicin schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 19:30:
En toch ga ik hem doen. :$ :P Als de reviews positief zijn (formaliteitje). Aan fodder geen gebrek. Past ook perfect in mijn team.
Dat snap ik, zal ongetwijfeld een beest van een middenvelder zijn.

Z'n bodytype icm z'n nieuwe traits en stats, pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Augy schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 19:32:
[...]

Dat snap ik, zal ongetwijfeld een beest van een middenvelder zijn.

Z'n bodytype icm z'n nieuwe traits en stats, pffff
Dit wordt de speler met de meeste minnetjes op Futbin denk ik haha. Nu al -5000

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En daar is de jaarlijkse OP middenvelder kaart van Mendy Jezus ea word eens origineel :+

Wat een prijs ook 2,7 miljoen als je hem wil doen :o blijf wel met Bellingham spelen :P

Uit de 85x10 Militao eindelijk een kaartje die ik kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:51
Traeces schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 21:00:
En daar is de jaarlijkse OP middenvelder kaart van Mendy Jezus ea word eens origineel :+

Wat een prijs ook 2,7 miljoen als je hem wil doen :o blijf wel met Bellingham spelen :P

Uit de 85x10 Militao eindelijk een kaartje die ik kan gebruiken :)
Klopt inderdaad, niet heel origineel.
Veels te duur ook nog eens.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Ik houd het idd wel bij Barella en Bellingham. Gooi mijn fodder liever in een Ronaldinho dan in een nietszeggende Mendy....
Pagina: 1 ... 121 ... 128 Laatste