Robbio85 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 11:18:
[...]
Ja kan dat wel waarderen, speel zelf meestal met redelijke meta teams om mijn gebrek aan skill te compenseren
Vorige Fifa lang met Makelele gespeeld, die beviel toen goed - een soort Kante die nog beter te linken is.
Ja die Dinho sbc is erg duur. Maar heb nog extreem veel hoge rated kaarten. Heb voor elke EFIGS comp een team met bijna alleen maar 90+ specials en dan nog een berg specials op de bank, en nog 1.3 miljoen coins. Als ik die teams een beetje bijsnoei en een paar harde keuzes maak zou Dinho te doen moeten zijn.
Op dit moment ben ik wel nog wat aan het experimenteren met de teams in squad battles en daarna ga ik pas Rivals doen aangezien ik ook niet de beste Fifa speler ben, maar vooralsnog speel ik dus ook niet met meta tactieken etc.
Nou mijn club is een beetje uitgeput omdat ik vorige week Gullit SBC en week daarvoor Puskas SBC en het weekend daartussen de 2 Brazilian Icon SBC's gedaan heb

Ik heb nog wel wat spelers tradeable en daarmee haal ik al snel 1,5-2m binnen maar dat zijn de spelers die ik nodig heb voor de Real en Milan teams (Rijkaard, Kaka, van Basten, Casillas, Makelele, Pirlo, Ibrahimovic etc).