Ik ben ook fan van Havertz, staat hier in de spits naast Werner, Mount als cam dat speelt echt heerlijk.
Juichen is al heel lang een irritantie punt het is puur om te provocerenRobbio85 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 16:50:
Hier al heel lang van der Sar moments, via icon swaps volgens mij (6 tokens ofzo).
Af en toe rare fratsen die ik met elke andere keeper ook heb, maar over het algemeen prima. Die fratsen zijn volgens mij gewoon glitches in de game.
Ben ik de enige die zo moe wordt van dat juichen de hele tijd? Maakt zo'n clown een goal uit een rebound, zit je weer een half uur naar dansjes te kijken...
Gisteren trouwens Kimpembe 95 gehaald als vervanger voor Vieira. Bevalt zeer goed tot nu toe, zal wel een van de beste CDM's zijn op het moment.
Net als fakeshot of Skillmove terwijl niemand in de buurt is
Of crosspass van de ene na de andere keer 100x doen
Gisteren ook zo'n gast (of jochie dat weet je nooit) die aan het klagen was dat ik "sweaty" speel. Ik ben niet het type van rennen/counteren met skillmoves of verre afstandsschoten. Mijn speelstijl is (helemaal als de ruimte er niet is) rustig op te bouwen via driehoekjes tot ik een gaatje vindt om te combineren naar in de 16 (ik heb meestal minstens 2x zo veel passes als mijn tegenstander). Dit resulteert er in dat ik ook wel eens de bal breed of terug speel naar een cv om met deze het spel te verleggen naar de andere kant en op die manier proberen er doorheen te komen.. Het lijkt dus wel of "de community" verzorgd voetbal niet waardeert?
Gister had ik ook zo’n jank bal in een draft , won volgens hem alleen door me passing game. Toen maar een screenshot gestuurd van het statistieken scherm dar alles beter was bij mij en xG op 7 stond bij mij en bij hem 1. Dus hij had nog geluk met zijn 4-2.Bozzel1987 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:51:
Gisteren ook zo'n gast (of jochie dat weet je nooit) die aan het klagen was dat ik "sweaty" speel. Ik ben niet het type van rennen/counteren met skillmoves of verre afstandsschoten. Mijn speelstijl is (helemaal als de ruimte er niet is) rustig op te bouwen via driehoekjes tot ik een gaatje vindt om te combineren naar in de 16 (ik heb meestal minstens 2x zo veel passes als mijn tegenstander). Dit resulteert er in dat ik ook wel eens de bal breed of terug speel naar een cv om met deze het spel te verleggen naar de andere kant en op die manier proberen er doorheen te komen.. Het lijkt dus wel of "de community" verzorgd voetbal niet waardeert?
Gaat die knakkers alleen maar om winnen en scoren op die klote counters. Kwam gister ook alleen maar 532 tegen met alleen de 2 spitsen voorin.
Als die spelers verliezen ligt het aan alles en iedereen behalve hun eigen spel
Edit :
/f/image/TkQ9FhkqvghYrZNOIkDGCA8Q.png?f=fotoalbum_large)
Zeer lekkere pick
[ Voor 13% gewijzigd door Traeces op 19-07-2022 10:33 ]
Lekker pickTraeces schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 10:14:
[...]
Gister had ik ook zo’n jank bal in een draft , won volgens hem alleen door me passing game. Toen maar een screenshot gestuurd van het statistieken scherm dar alles beter was bij mij en xG op 7 stond bij mij en bij hem 1. Dus hij had nog geluk met zijn 4-2.
Gaat die knakkers alleen maar om winnen en scoren op die klote counters. Kwam gister ook alleen maar 532 tegen met alleen de 2 spitsen voorin.
Als die spelers verliezen ligt het aan alles en iedereen behalve hun eigen spel
Edit :
[Afbeelding]
Zeer lekkere pick
Ik heb precies hetzelde, afgelopen weekend rank 5 gehaald in Weekend League, daar krijg je een x-aantal Qualification Points voor, weet niet precies hoeveel.Nachtapotheker schreef op maandag 18 juli 2022 @ 12:15:
Hier weer last van de "einde seizoens bug"Had het niet door. Playoffs gehaald, maar geen toegang gekregen tot de finals, net als vorig seizoen.
Ik weet nog niet of ik het op kan brengen om weer Rivals te gaan spelen om die punten opnieuw te halen...
Gisteravond zie ik dat ik FUT Champions Playoffs kan spelen, ik haal 20 punten en klaar.
Vervolgens zie ik in het scherm dat ik 0/1250 punten heb en dat ik dus maar Division Rivals moet spelen om dat te gaan halen?
Helaas wel, ik heb die 1250 inmiddels binnen (in div1 krijg je 375 per winst, dan schiet het wel opMcWolf82 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:34:
[...]
Ik heb precies hetzelde, afgelopen weekend rank 5 gehaald in Weekend League, daar krijg je een x-aantal Qualification Points voor, weet niet precies hoeveel.
Gisteravond zie ik dat ik FUT Champions Playoffs kan spelen, ik haal 20 punten en klaar.
Vervolgens zie ik in het scherm dat ik 0/1250 punten heb en dat ik dus maar Division Rivals moet spelen om dat te gaan halen?
Speel bijna geen Fifa meer nu omdat ik het niet meer leuk vind, maar had nog 2 summer swaps.
Denk ruil die wel in voor 83+ x25, waarom krijg je zulke packs op het einde van het jaar (ja het is fodder) en niet eerder
Denk ruil die wel in voor 83+ x25, waarom krijg je zulke packs op het einde van het jaar (ja het is fodder) en niet eerder
:fill(white):strip_exif()/f/image/BIJUxvC2agsNYDUepFQ59THA.png?f=user_large)
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
Ja jammer dat het gros van die kaarten al achterhaald is, of je moet toevallig een goeie SS kaart of TOTS Messi/Mbappe krijgen.jurma schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 13:28:
Speel bijna geen Fifa meer nu omdat ik het niet meer leuk vind, maar had nog 2 summer swaps.
[Afbeelding]
Vraag me af of er een moment komt waarop ze gewoon alle SS en TOTS erin gooien.
Ik zit in Elite Division, dus dat gaat nog iets sneller volgens mij, maar het gaat om het principe.Nachtapotheker schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 13:10:
[...]
Helaas wel, ik heb die 1250 inmiddels binnen (in div1 krijg je 375 per winst, dan schiet het wel op). Ik ga pas als het nieuwe seizoen begonnen is weer die playoffs opnieuw doen.
Er gaat zoveel mis met packs en bugs, niet normaal.
Dit! Die 85*3 van afgelopen vrijdag moet ik ook nog steeds krijgen 😂McWolf82 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 14:25:
[...]
Ik zit in Elite Division, dus dat gaat nog iets sneller volgens mij, maar het gaat om het principe.
Er gaat zoveel mis met packs en bugs, niet normaal.
Die mis ik ook nog steedsAugy schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 16:31:
[...]
Dit! Die 85*3 van afgelopen vrijdag moet ik ook nog steeds krijgen 😂
Hier ook, al heeft EA me een beetje gecompenseerd met de 82+ bij de Liga Portugal Summer Swaps
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q2p6cIYByOIS3nQJjTV4SeqS.jpg?f=user_large)
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Prima compensatieallstarted1 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:49:
[...]
Hier ook, al heeft EA me een beetje gecompenseerd met de 82+ bij de Liga Portugal Summer Swaps![]()
[Afbeelding]
Overigens tweede keer vandaag dat fut er al een korte tijd uitlag. Vind de servers ook niet echt best vandaag vergeleken met de rest van de week. Weet niet waar ea weer mee bezig is.
1 competitie in de friendlies doet ook niks, continu terug naar menu.Traeces schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 19:44:
[...]
Prima compensatie![]()
toch nog ruim 700k waard en hij blijft bloed iritant om tegen te spelen.
Overigens tweede keer vandaag dat fut er al een korte tijd uitlag. Vind de servers ook niet echt best vandaag vergeleken met de rest van de week. Weet niet waar ea weer mee bezig is.
Nu 3 tokens, wilde er eigenlijk snel even 2 bij halen en schmeichel voor de fodder pakken
Klopt had ik het ook, pakte daarna draft ook niet maar zit daar nu weer in en word weer uit een wedstrijd gegooid.Augy schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 19:49:
[...]
1 competitie in de friendlies doet ook niks, continu terug naar menu.
Nu 3 tokens, wilde er eigenlijk snel even 2 bij halen en schmeichel voor de fodder pakken
Alle 3 die grote packs gedaan van de swaps vandaag maar totaal niks boeiends. Wel uit andere packs en picks . Ss ljungberg, fb Sancho, ss Maddison dus dat is weer wel prima.
Die Ljunberg paar x gebruikt in een draft echt een prima speler jammer van ze competitie.
Edit : ligt er weer uit zucht
Ligt volgens mij aan PSN. Bij netwerk instellingen kun je de status van bepaalde PSN functies zien, dat ziet er niet goed uit.
Hij is echt gruwelijk - heb hem als CDM gebruikt om de MLS tokens te behalen. Op 5 chem roste hij iedereen om. Wat een heerlijke onderscheppingen.Traeces schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 19:44:
[...]
Prima compensatie![]()
toch nog ruim 700k waard en hij blijft bloed iritant om tegen te spelen.
Had ook de 15 tokens binnen voor de 93+ Shapeshifter: El-Sharawy voor m'n Serie A-team en uit de Shapeshifter-SBC Valverde
Sbc van fernandinho maar gedaan, begon me steeds meer te ergeren aan het voetballende onvermogen van Vieiera.
Benieuwd hoe goed hij is
stats beloven veel goeds
club is nu wel echt leeg xD
Luis diaz is ook echt een lekker spelertje zeker zijn schoten zijn echt kanonskogels ook van afstand.
:strip_exif()/f/image/WRpRiUyUuKzIzVKTsdFzwFSd.jpg?f=fotoalbum_large)
Die stats van rvp gaan heel best, totaal geen meta speler en ligt flink achter op al die bizarre spelers. Maar scoren doet hij als een gek , alles in Rivals en fut champs.
Benieuwd hoe goed hij is
Luis diaz is ook echt een lekker spelertje zeker zijn schoten zijn echt kanonskogels ook van afstand.
:strip_exif()/f/image/WRpRiUyUuKzIzVKTsdFzwFSd.jpg?f=fotoalbum_large)
Die stats van rvp gaan heel best, totaal geen meta speler en ligt flink achter op al die bizarre spelers. Maar scoren doet hij als een gek , alles in Rivals en fut champs.
[ Voor 48% gewijzigd door Traeces op 20-07-2022 00:01 ]
Dat is het he? Gewoon lekker spelen met de spelers die je leuk vindt! Wat dat betreft vind ik het nog altijd jammer dat je zo gigantisch vaak altijd maar Mbappé, R9, Pele etc. tegenkomt.Traeces schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 22:32:
Sbc van fernandinho maar gedaan, begon me steeds meer te ergeren aan het voetballende onvermogen van Vieiera.
Benieuwd hoe goed hij isstats beloven veel goeds
club is nu wel echt leeg xD
[Afbeelding]
Zo vind ik hier Socrates moments 1 van de kaartjes waar ik de meeste fun mee heb gehad!
Volgens mij wil EA dat ik weer la liga spelers ga inpassen
Auba en Valverde uit de SS picks. Ik hoopte natuurlijk op Walker tegen beter weten in
Valverde is echt geweldig - staat vaak nog beter als CB gepositioneerd als RB dan Alaba op CB zelf...of staat hij dan juist uit positie?Nachtapotheker schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 09:18:
Volgens mij wil EA dat ik weer la liga spelers ga inpassenAuba en Valverde uit de SS picks. Ik hoopte natuurlijk op Walker tegen beter weten in
Ik gebruik SS Valverde als cdm naast Fernandinho in een 3-5-2. Hij speelt dan als box to box. Dat is imo echt zijn plek in-game.allstarted1 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 20:49:
[...]
Valverde is echt geweldig - staat vaak nog beter als CB gepositioneerd als RB dan Alaba op CB zelf...of staat hij dan juist uit positie?![]()
In ieder geval op de juiste plek om te onderscheppen!
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Als hij er in zou komen, dan zou ik de hele driehoek mendes, marquinhos, paquetta moeten vervangen. Dan zou hij op cdm komen te spelen (ipv paquetta). Dan zou ik dus Militao moeten gaan kopen en dan nog een cm/cdm/cam die rechtsback kan spelen
Lastig verhaal dus, misschien als ze met een futties Casemiro komen met 99 pace 
Of zou SS de Ligt rechts back kunnen spelen?
Ga hem eerst wel eens testen vanaf de bank.
Of zou SS de Ligt rechts back kunnen spelen?
Ga hem eerst wel eens testen vanaf de bank.
[ Voor 26% gewijzigd door Nachtapotheker op 21-07-2022 08:39 ]
Godver, ik heb dus voor de fun omdat ik eigenlijk niet echt meer speel een Heerenveen en een Inter PnP team. Droppen ze Henk Veerman en Nainggolan als season rewards voor level 15 en 30

Dilemma, wat zouden jullie doen? Ik heb een full icon team met tradeable Prime Yashin op goal (94 rated en ~240k waard). Ik heb nu nog 2 tokens en de mogelijkheid om nog 2 extra te verdienen de komende dagen (ik kan de 4 wedstrijden one league PL nog doen). Dan heb ik met die 4 tokens 2 opties: of Schmeichel moments of de 82+ en 84+ packs. Op dit moment ben ik ook bezig met Puskas moments SBC, maar verwacht hier nog wel genoeg fodder voor te hebben, helemaal na het krijgen van de season rewards. Daarnaast zal de komende weken vast nog wel een moments sbc gereleased worden die ik wil hebben. Dus ik zit in dubio, ook weet ik niet of iemand ervaring heeft met zowel Schmeichel moments en Prime Yashin?
Haha dit was ook precies degene ik nodig had... Varane of Gomez gaat er nu uit. Voordeel van varane is dat ik Theo nog op 8 chem erin kan zetten. Anders word het cancelo toty.
Hoop nu op een goede la liga premium futties sbc om Bale er in te linken. Nadeel is dat Bellingham dan sneuvelt.. (luxe) keuzes keuzes
https://www.futbin.com/22/squad/5310181
Hoop nu op een goede la liga premium futties sbc om Bale er in te linken. Nadeel is dat Bellingham dan sneuvelt.. (luxe) keuzes keuzes
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 21-07-2022 11:38 ]
Schmeichel, de 240k die dan vrij komt is wellicht meer dan dat je uit die packs zou halen.Bozzel1987 schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 09:55:
Dilemma, wat zouden jullie doen? Ik heb een full icon team met tradeable Prime Yashin op goal (94 rated en ~240k waard). Ik heb nu nog 2 tokens en de mogelijkheid om nog 2 extra te verdienen de komende dagen (ik kan de 4 wedstrijden one league PL nog doen). Dan heb ik met die 4 tokens 2 opties: of Schmeichel moments of de 82+ en 84+ packs. Op dit moment ben ik ook bezig met Puskas moments SBC, maar verwacht hier nog wel genoeg fodder voor te hebben, helemaal na het krijgen van de season rewards. Daarnaast zal de komende weken vast nog wel een moments sbc gereleased worden die ik wil hebben. Dus ik zit in dubio, ook weet ik niet of iemand ervaring heeft met zowel Schmeichel moments en Prime Yashin?
Keepers zijn verder de meest onstabiele factor in het spel, daar heb je weinig invloed op anders dan er een hoge rated keeper die goed linkt neerzetten.
Uit de season en div rewards paar leuke kaarten. Toty hon rudiger, 89 coman, 92 benz, 94 mahrez.
Die in de ss sbc gegooid en daar kwam Joe cole uit die ik graag wou dus helemaal prima
Die in de ss sbc gegooid en daar kwam Joe cole uit die ik graag wou dus helemaal prima
Ik heb inmiddels best veel hoge fodder. Voor elke grote league een goed team en volle bank, plus een hoop specials die ik tijdens Futtiers gepackt heb maar die inmiddels outdated zijn. De vraag is waarin ga ik die fodder gooien? Ik ga niet nog meer SS (Hero) gok SBC's doen. Hopelijk komen ze nog met hele dikke futties SBC's zoals Messi en Dybala vorig jaar.
Die lage gok SBC's heb ik wel veel gedaan, dus qua 83-86 fodder ben ik zo goed als blut.
Die lage gok SBC's heb ik wel veel gedaan, dus qua 83-86 fodder ben ik zo goed als blut.
[ Voor 11% gewijzigd door Robbio85 op 21-07-2022 12:48 ]
Doe als ik en doe de Puskas SBCRobbio85 schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 12:48:
Ik heb inmiddels best veel hoge fodder. Voor elke grote league een goed team en volle bank, plus een hoop specials die ik tijdens Futtiers gepackt heb maar die inmiddels outdated zijn. De vraag is waarin ga ik die fodder gooien? Ik ga niet nog meer SS (Hero) gok SBC's doen. Hopelijk komen ze nog met hele dikke futties SBC's zoals Messi en Dybala vorig jaar.
Varane was bij mij niet goed genoeg meer, SS Walker is echt een hele goede verdediger. High / High workrates merk ik niet bij hemAugy schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 11:23:
Haha dit was ook precies degene ik nodig had... Varane of Gomez gaat er nu uit. Voordeel van varane is dat ik Theo nog op 8 chem erin kan zetten. Anders word het cancelo toty.
Hehe, daar zit ik idd aan te denken
Heb ook nog een 20x85 en 25x84 pack staan. Maarja straks komt EA weer mett zo'n geweldige futties SBC die ik MOET doen
Dat vond ik idd ook, Varane niet goed genoeg meer.playr2014 schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 13:03:
[...]
Varane was bij mij niet goed genoeg meer, SS Walker is echt een hele goede verdediger. High / High workrates merk ik niet bij hem
Walker is geweldig, ik heb hem als loan en gebruikt om James en Mount te halen, dat was echt geweldig.
H/H merk je idd niet, hij staat waar hij moet staan.
Had hem 10 dagen terug moeten kopen
[ Voor 10% gewijzigd door Nachtapotheker op 21-07-2022 15:41 ]
Dan doe je Garrincha. Die is goedkoper en ook superfijn ;-)Robbio85 schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 14:15:
[...]
Hehe, daar zit ik idd aan te denken![]()
Heb ook nog een 20x85 en 25x84 pack staan. Maarja straks komt EA weer mett zo'n geweldige futties SBC die ik MOET doen
Dat is een hele fijne! Heeft bij mij Bernardo Silva uit de basis gespeeld. Maakte gister nog een giller van een doelpunt met een dropkickPartypooper schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 20:37:
Na wikken en wegen toch maar de shapeshifter fut hero player pack gedaan. Ik mag niet klagen!![]()
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/WsHMnSPhR7skpbDkmZvL1iOg.jpg?f=fotoalbum_large)
Kante is trouwens echt ongelooflijk goed - had niet verwacht dat deze kaart nog steeds zo goed mee kon komen. Heerst echt in het middenveld bij een tegenaanval
Hier ook met als beste kaartje Laborde headliner
Ja ik heb gisteren paar potjes gespeeld, maar het is inderdaad een hele goede kaart. Ik ben weer teruggegaan naar mijn oude vertrouwde formatie 4-1-2-1-2(2) waar hij op cm speelt met balanced instructies.allstarted1 schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 08:11:
[...]
Dat is een hele fijne! Heeft bij mij Bernardo Silva uit de basis gespeeld. Maakte gister nog een giller van een doelpunt met een dropkickSwitcht in-game naar een 4-4-2 naar rechterspits
![]()
[Afbeelding]
Kante is trouwens echt ongelooflijk goed - had niet verwacht dat deze kaart nog steeds zo goed mee kon komen. Heerst echt in het middenveld bij een tegenaanval
Ik heb uiteindelijk showdown Fabinho eruit gehaald voor hem. Hij heeft gisteren ook echt een paar bangers gescoord.
Ingame speel ik zo:
:fill(white):strip_exif()/f/image/oGXa8mPJGKVIQKC4he5dcwiH.png?f=user_large)
Hier Koulibaly en Barella HL en Luis Alberto TOTW. Een Serie A-feestje dus. Helaas per ongeluk ook net de 85+ x 10 geopendMoody2204 schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 08:34:
[...]

Welke spelers zouden jullie graag nog voor het einde van FIFA willen packen? Hier eigenlijk weinig wensen, alleen Vinicius Jr. en Benzema TOTS, en Yedder TOTS voor m'n Ligue 1-/Fransozen-team. En misschien Lewa aangezien het zijn laatste kaart voor Bayern is.
Hier voor de 3de keer toty nominatie benz, otw upa en good busquetsMoody2204 schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 08:34:
[...]
Hoogste kaarten van cr7. Mbappe en vini.allstarted1 schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 08:42:
[...]
Hier Koulibaly en Barella HL en Luis Alberto TOTW. Een Serie A-feestje dus. Helaas per ongeluk ook net de 85+ x 10 geopendHad die liever gehouden tot vanavond, maar goed.....het loopt toch al op z'n einde allemaal
Welke spelers zouden jullie graag nog voor het einde van FIFA willen packen? Hier eigenlijk weinig wensen, alleen Vinicius Jr. en Benzema TOTS, en Yedder TOTS voor m'n Ligue 1-/Fransozen-team. En misschien Lewa aangezien het zijn laatste kaart voor Bayern is.
Die tots kaart van vini is zo gruwelijk goed.
Ik ben eigenlijk wel klaar voor dit jaar. Of er moet nog iets bijzonders gebeuren kwa sbcallstarted1 schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 08:42:
[...]
Hier Koulibaly en Barella HL en Luis Alberto TOTW. Een Serie A-feestje dus. Helaas per ongeluk ook net de 85+ x 10 geopendHad die liever gehouden tot vanavond, maar goed.....het loopt toch al op z'n einde allemaal
:strip_exif()/f/image/HKmF2iVvFwMM2O8jVsjBInYq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YsuEpyjfrSrKiMnDAboqJCLk.jpg?f=fotoalbum_large)
Club is ook werkelijk helemaal leeg😂
Al moet ik zeggen dat een tots cancelo en een toty kante nog perfect zouden zijn
[ Voor 16% gewijzigd door Augy op 22-07-2022 09:44 ]
Denk dat dit prima gaat werken hoor. Alli kan verdedigend ook nog genoeg brengen en anders heb je Fernandinho er nog naast staan. Ik denk dat je op deze manier ook voetballend op het middenveld beter uit de voeten komt met je huidige combinatie.Traeces schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 11:10:
[Afbeelding]
Ga nu zo spelen in de komende wl. Als te aanvallend is ga ik Vieira er als sloper bij zetten ipv alli. Als niet lekker loopt en me tegenstander enorm verdedigend staat. Gaat van persie er uit en komt dembele in de spits en links diaz.
Denk ook niet dat het een probleem gaat worden.Partypooper schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 11:14:
[...]
Denk dat dit prima gaat werken hoor. Alli kan verdedigend ook nog genoeg brengen en anders heb je Fernandinho er nog naast staan. Ik denk dat je op deze manier ook voetballend op het middenveld beter uit de voeten komt met je huidige combinatie.
Balance van rvp is meer in een ding in de hogere divisies. Div 1 van de week ging toch wat moeilijker , maar dan was dembele een heerlijke super sub die vaak direct scoorde.
Toen ik rvp nog had merkte ik ook wel dat zijn balance soms even wat minder was. Maar ik speelde voornamelijk de bal naar hem en dat was in 99% van de gevallen altijd een doelpunt. Zijn attacking positioning was ook echt heel goed.Traeces schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 15:07:
[...]
Denk ook niet dat het een probleem gaat worden.
Balance van rvp is meer in een ding in de hogere divisies. Div 1 van de week ging toch wat moeilijker , maar dan was dembele een heerlijke super sub die vaak direct scoorde.
Ik heb nu de POTM CR7 maar ik merk wel dat zijn pace soms wat te kort komt voor me. Maar zijn shooting en heading daarentegen blijven ontzettend goed voor mij.
Dembele wil ik nog wel eens een keertje proberen. Die lijkt me ook bizar goed namelijk.
Die Bale kaart is trouwens ook echt insane voor me. Absoluut geen spijt van dat ik die gedaan heb!
Heb precies het zelfde met rvpPartypooper schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 20:19:
[...]
Toen ik rvp nog had merkte ik ook wel dat zijn balance soms even wat minder was. Maar ik speelde voornamelijk de bal naar hem en dat was in 99% van de gevallen altijd een doelpunt. Zijn attacking positioning was ook echt heel goed.
Ik heb nu de POTM CR7 maar ik merk wel dat zijn pace soms wat te kort komt voor me. Maar zijn shooting en heading daarentegen blijven ontzettend goed voor mij.
Dembele wil ik nog wel eens een keertje proberen. Die lijkt me ook bizar goed namelijk.
Die Bale kaart is trouwens ook echt insane voor me. Absoluut geen spijt van dat ik die gedaan heb!
CR7 is me favo speler maar vind hem soms een beetje cluncky zeker met mindere game play.
Die dembele kaart speelt echt heerlijk hij is nu zelfs nog vrij prijzig. Heb hem zelf gepacked toen hij 5 miljoen was.
Die bale gaat hem helaas niet meer lukken te duur en amper fodder meer
Me middenveld is wel weer een ding pack net bellingham
Edit : het word nog “erger”
/f/image/uiYLFjdss9yQgbjKvkanBeny.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 13% gewijzigd door Traeces op 22-07-2022 21:39 ]
Batch 1 spelers kan je nog steeds packen?
Eindelijk een manier gevonden om hem in te passen 🙈Partypooper schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 20:19:
[...]
:strip_exif()/f/image/CBUlsoiaGFAqNEcmrmwzovM4.jpg?f=fotoalbum_large)
Ingame (4-2-3-1) wissel ik dan cancelo en lodi van plek. Alleen verrot weinig zin de PS aan te zetten tot op heden
Nice!Augy schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 21:55:
[...]
Eindelijk een manier gevonden om hem in te passen 🙈
[Afbeelding]
Ingame (4-2-3-1) wissel ik dan cancelo en lodi van plek. Alleen verrot weinig zin de PS aan te zetten tot op heden
Ik heb mijn team ook aangepast. Had futties Coman gedaan en vond het zonde om hem op de bank te zetten. Uit de 85x10 packte ik Davies, dus daar had ik wel mazzel mee.
Door alle wisselingen ook het team weer op 100 chem.
Team:
:strip_exif()/f/image/dkk281Oc9VkzV2ASTQ2Joh0U.jpg?f=fotoalbum_large)
Die 82+ pp gaat nergens meer over sinds gisteravond. Zoveel goede pulls:
- Nkunku, Gravenberch, Bellingham, Militao en heel veel high rated UCL kaarten die ik in de Brazil sbc gooide voor een dubbele Paqueta en mijn mooiste pull van gisteren Vinicius
Verder nog wat leuke TOTS kaarten die ik niet eerder heb gekregen en proberen kan :-)
- Nkunku, Gravenberch, Bellingham, Militao en heel veel high rated UCL kaarten die ik in de Brazil sbc gooide voor een dubbele Paqueta en mijn mooiste pull van gisteren Vinicius
Verder nog wat leuke TOTS kaarten die ik niet eerder heb gekregen en proberen kan :-)
Gisteren VVD uit de 82+ gepakt en zonet CR7 uit de Futties pick!pacod schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 06:58:
:strip_exif()/f/image/0yGCEYrbwZPJOWJbtYLeEwpt.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik win echt belachelijk weinig nog in Rivals.. nu weet ik dat Elite ver boven m'n niveau was 😂 maar in divisie 2 kan k de potten ook nog niet breken..
Maar bale is echt heel goed zeg op full chem! Lodi moet ik nog even aan wennen, lijkt vrij vaak uit positie maar ik speel zelf ook beroerd volgens mij (te gehaast)
Maar bale is echt heel goed zeg op full chem! Lodi moet ik nog even aan wennen, lijkt vrij vaak uit positie maar ik speel zelf ook beroerd volgens mij (te gehaast)
Je bent natuurlijk teruggezet, net als iedereen in EliteAugy schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 08:41:
Ik win echt belachelijk weinig nog in Rivals.. nu weet ik dat Elite ver boven m'n niveau was 😂 maar in divisie 2 kan k de potten ook nog niet breken..
Als zo door gaat blijf ik heel ver weg van die Braziliaanse game mode. Toxic als de pest en die teams gaan echt nergens over.
Eerste Squad tegen 99 Pele, 96 vini aangevuld met zowat iedere tots en Braziliaanse icon.
Tweede pot zelfde verhaal alleen prime r9 ipv van Pele.
Eerste Squad tegen 99 Pele, 96 vini aangevuld met zowat iedere tots en Braziliaanse icon.
Tweede pot zelfde verhaal alleen prime r9 ipv van Pele.
Even een tip gevraagd..
Ik speel nu voornamelijk 4-2-3-1 en heb het echt lastig met het creëren van kansen..
Zijn er mensen die 4-2-3-1 spelen die hun tactiek willen delen? Of tips voor instructies voor de buitenspelers?
Ik speel nu voornamelijk 4-2-3-1 en heb het echt lastig met het creëren van kansen..
Zijn er mensen die 4-2-3-1 spelen die hun tactiek willen delen? Of tips voor instructies voor de buitenspelers?
Opstelling met 3 verdedigers gebruiken en lekker aanvallend spelen, en dan maar hopen dat je meer scoort dan je tegenstander 
Gister een potje met 7-6 gewonnen haha
Heb nu een "monster team" en ben bezig met een tweede team te maken. Waarbij Weghorst samen met Veerman in de spits gaat staan.
Dit wordt het team met de twee beesten voorop
https://www.ea.com/fifa/u...Id=kghIlS7Xn1vQL:FFA22PS5
En dit is mijn normale team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=gSP2PRvCn1vQN:FFA22PS5
Gister een potje met 7-6 gewonnen haha
Heb nu een "monster team" en ben bezig met een tweede team te maken. Waarbij Weghorst samen met Veerman in de spits gaat staan.
Dit wordt het team met de twee beesten voorop
https://www.ea.com/fifa/u...Id=kghIlS7Xn1vQL:FFA22PS5
En dit is mijn normale team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=gSP2PRvCn1vQN:FFA22PS5
[ Voor 52% gewijzigd door Wulfric92 op 23-07-2022 17:48 ]
Ik had hetzelfde en ben naar 433-4 gegaanAugy schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 17:32:
Even een tip gevraagd..
En 80 diepte merk dat ik veel meer kansen krijg en veel op helft van tegenstander sta
Kan je je tactieken is delen?Markvd1984 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 17:53:
[...]
Ik had hetzelfde en ben naar 433-4 gegaan
En 80 diepte merk dat ik veel meer kansen krijg en veel op helft van tegenstander sta
80 diepte
Breed 50 gewoon
Druk zetten na fout tegenstander
1 cm achterblijven tijdens aanval
Cam blijf voorin
Lva vrij spel
Spits achter de linies en voorin blijven
Rest heb ik normale instellingen voor de spelers
Hier behalve Rodrygo alleen maar 82, 83 of hooguit 84 rated...pacod schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 06:58:
Gek genoeg geswitched naar 4-2-2-2 en toen ging t als een trein.. binnen uurtje de resterende 4 wins binnen
Spitsen duo Bale EOAE - Son SS is echt keihard 🙈
Spitsen duo Bale EOAE - Son SS is echt keihard 🙈
[ Voor 20% gewijzigd door Augy op 23-07-2022 21:00 ]
Ik zou hem wel kunnen doen met mijn fodder, maar ik heb geen zin om al mijn fodder kwijt te raken aan een Braziliaanse rechtsback (beiden al een keer in een sbc gegooid ) of Rivaldo. Heb zelf R9 Prime al en verder niks meer nodig uit de icons.Markvd1984 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:55:
Iemand die de Braziliaanse icon sbc gaat doen?
Ik heb garrincha Carlos en cafu al
Hoop op r9 en Ronaldinho maar hoe groot is de kans 😅
Ben je evt bereid om een andere formatie te proberen? 4-2-2-2 of 4-1-2-1-2(2) bijvoorbeeld?Augy schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 17:32:
Even een tip gevraagd..
Jazeker! Ben net geswitcht naar 4-2-2-2. Veel meer mogelijkheden voorin door de 2e spits en behoud van de flanken, persoonlijk vind k hem alleen iets kwetsbaarder op t middenveld. 4-1-2-1-2 heb ik nog een cm nodig maar lang mn tactiek geweestPartypooper schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 23:11:
[...]
Ben je evt bereid om een andere formatie te proberen? 4-2-2-2 of 4-1-2-1-2(2) bijvoorbeeld?
Na de switch naar 4-2-2-2 begon ik iig weer lekker te winnen.
Team: https://www.futbin.com/22/squad/8944573
Ja met 4-2-2-2 ben je defensief wel iets kwetsbaarder ten opzichte van 4-2-3-1, maar ik vind laatst genoemde te defensief voor mijn smaak.Augy schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 23:34:
[...]
Jazeker! Ben net geswitcht naar 4-2-2-2. Veel meer mogelijkheden voorin door de 2e spits en behoud van de flanken, persoonlijk vind k hem alleen iets kwetsbaarder op t middenveld. 4-1-2-1-2 heb ik nog een cm nodig maar lang mn tactiek geweest
Na de switch naar 4-2-2-2 begon ik iig weer lekker te winnen.
Team: https://www.futbin.com/22/squad/8944573
Ik vind zelf 4-1-2-1-2(2) heerlijk spelen. En het past ook het beste bij mijn speelstijl.
Je kan ook op een cm plek ingame een spits of cam neer zetten en die stay forward instructies geven. Andere cm op balanced en cover center rest balanced en dan de cdm stay back, cover center en de rest balanced.
Ik ga ze nog doen. Heb de backs moments untradeable en garrincha moments en ronaldinho prime tradeable dus als ik die krijg kan ik ze verkopen. Hoop natuurlijk op R9 of Pelé, maar als ik Carlos Alberto of Socrates krijg vind ik het ook geen ramp. Past mooi in mijn verzamelingMarkvd1984 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:55:
Iemand die de Braziliaanse icon sbc gaat doen?
Ik heb garrincha Carlos en cafu al
Hoop op r9 en Ronaldinho maar hoe groot is de kans 😅
Heb hem gedaanBozzel1987 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 00:46:
[...]
Ik ga ze nog doen. Heb de backs moments untradeable en garrincha moments en ronaldinho prime tradeable dus als ik die krijg kan ik ze verkopen. Hoop natuurlijk op R9 of Pelé, maar als ik Carlos Alberto of Socrates krijg vind ik het ook geen ramp. Past mooi in mijn verzameling
:strip_exif()/f/image/C5eNIlBxkHLJ9cMqrwitDvaW.jpg?f=fotoalbum_large)
Gokje genomen met de Braziliaanse pp. Kwam tots alisson uit, mooi want die wou ik als keeper. Scheelt me weer 80k aan coins
Bij mij was het Kaka, Garrincha en Cafu moments. Garrincha gekozen en mijn huidige Garrincha in de verkoop. Met die opbrengst (550k) kan ik m vast nog wel eens doen (of ook Prime Cruyff of Prime Ronaldinho verkopen en Moments Ronaldinho/Cruyff of Prime R9 kopen).
Iemand hier die ervaring heeft met zowel moments en prime Cruyff danwel Ronaldinho en weet of dat een echt verschil is (zoals dit met Garrincha en Puskas ook is)
Toch nog iets aangepast.Nachtapotheker schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 23:40:
Vandaag Militao uit de brazil playerpick.
Nu spelen we zo, dat speelt wel heel erg fijn. Wederom boven de 51 puntjes gehaald dit weekend
Het is wel behoorlijk aanvallend, maar het werkt!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/MMmdLM344DFR0IjJ6k1N3cdF.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier was ik niet blij mee geweest :-)
Maar geniet er van…. Heb al een dikke 1000 potjes op z’n naam bij mij met evenveel goals:assists
Welke Chem heb je op hem?pacod schreef op zondag 24 juli 2022 @ 12:02:
[...]
Hier was ik niet blij mee geweest :-)
Maar geniet er van…. Heb al een dikke 1000 potjes op z’n naam bij mij met evenveel goals:assists
Nu 3 wedstrijden gespeeld en 5 goals
Wl laat ik ook voorlopig weer lekker voor wat het is. Veel betere teams dan mijne en maar diepte balletjes spammen op mbappe, Ronaldo etc.
Daarbij ook een niveau bij mensen van een kind van 3 hoe ze zich gedragen. Net ook weer 2-0 achter kom 2-2 hoppa start en weg.
Daarbij ook een niveau bij mensen van een kind van 3 hoe ze zich gedragen. Net ook weer 2-0 achter kom 2-2 hoppa start en weg.
Heb Lewandowski TOTS vanmorgen op kunnen pikken voor 73k.
Wat een belachelijk goed schot heeft die kaart. Eerste wedstrijd in Rivals al 2 doelpunten van buiten de 16 erin gejaagd. Zijn finesse shot is echt walgelijk goed. Ja, hij is niet heel wendbaar, maar ik vind dat persoonlijk wel soms leuk in plaats van al die dribbeldwergen
Ook Kimmich TOTS maar opgehaald voor 65K. Samen met Bellingham en Davies SS een heerlijk middenveld voor m’n Bundesliga-team.
Zo ook nog even Atal SS in de spits proberen als vervanger voor POTM Yedder in Ligue 1.
Wat een belachelijk goed schot heeft die kaart. Eerste wedstrijd in Rivals al 2 doelpunten van buiten de 16 erin gejaagd. Zijn finesse shot is echt walgelijk goed. Ja, hij is niet heel wendbaar, maar ik vind dat persoonlijk wel soms leuk in plaats van al die dribbeldwergen
Ook Kimmich TOTS maar opgehaald voor 65K. Samen met Bellingham en Davies SS een heerlijk middenveld voor m’n Bundesliga-team.
Zo ook nog even Atal SS in de spits proberen als vervanger voor POTM Yedder in Ligue 1.
Die Braziliaanse bekermodus is wel heel sweaty zeg. WL is nog relaxter om te spelen nu. Je komt ook wel verdomd goeie spelers tegen(pro's?)
Ja ik ben ook niet goed maar krijg alleen maar skillers tegen dat valt niet te verdedigen helaas
Ja ik ben ook niet goed maar krijg alleen maar skillers tegen dat valt niet te verdedigen helaas
Brazilian Prime & Moments Player Pick…Markmaas schreef op zondag 24 juli 2022 @ 13:28:
[...]
Hoezo krijgt iedereen icons uit die playerpick?of is dat een speciale sbc waar je alleen icons uitkrijgt?
Zal mooi zijn als wat ea realistische denkt dat dit in de eredivisie gebeurd
-Snelste doelpunt word elke week verbroken door vanaf de aftrap te scoren
-je ziet elke week 90% dezelfde doelpunten lage voorzet breed leggen en klaar
- spelers van emmen en Fortuna doen bij elke aanname een balroll
-elke wedstrijd knallen spelers tegen elkaar aan
-buitenspeler moet snel zijn lage pass over de grond kunnen geven en spits moet pasje opzij kunnen geven dat buitenspeler scoort
Zal een saaie zondag worden om samenleving te kijken 😂
-Snelste doelpunt word elke week verbroken door vanaf de aftrap te scoren
-je ziet elke week 90% dezelfde doelpunten lage voorzet breed leggen en klaar
- spelers van emmen en Fortuna doen bij elke aanname een balroll
-elke wedstrijd knallen spelers tegen elkaar aan
-buitenspeler moet snel zijn lage pass over de grond kunnen geven en spits moet pasje opzij kunnen geven dat buitenspeler scoort
Zal een saaie zondag worden om samenleving te kijken 😂
De 2e keer had ik ook Prime R9 dus happy :-)
Twijfel om 2e keer te doenBozzel1987 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 14:56:
[...]
De 2e keer had ik ook Prime R9 dus happy :-)
Vind hem best prijzig en enige die ik nodig heb is Ronaldinho of kaka prime of Pele
Ik heb hem op een engine chemstyleMarkvd1984 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 12:15:
[...]
Welke Chem heb je op hem?
Nu 3 wedstrijden gespeeld en 5 goals
Toch maar eentje gedaan en kreeg hier 2 versies van Alberto en een PIM Garrincha uit. De laatste gekozen, maar kan er niet veel mee. Alleen nuttig voor de Brazil cup
[ Voor 27% gewijzigd door pacod op 24-07-2022 15:43 ]
Had garrincha vorig jaar vond hem superpacod schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:41:
[...]
Ik heb hem op een engine chemstyle
Toch maar eentje gedaan en kreeg hier 2 versies van Alberto en een PIM Garrincha uit. De laatste gekozen, maar kan er niet veel mee. Alleen nuttig voor de Brazil cup
Merk dat ik hem nu niet geweldig vind
Komt op bepaalde vlakken wel tekort
Uit de ververste 10x85+ een TOTS Heung Min Son gekregen. Is het de moeite waard om het team om hem om te gooien zodat die in de spits kan ipv Insigne of Rodrygo?
Is die vandaag ververst?heron schreef op zondag 24 juli 2022 @ 19:14:
Uit de ververste 10x85+ een TOTS Heung Min Son gekregen. Is het de moeite waard om het team om hem om te gooien zodat die in de spits kan ipv Insigne of Rodrygo?
Ik kom via de app er helemaal niet in gek genoeg
Ik mocht weer een keertje. Volgens mij heb ik hem elke keer gedaan. Maar net als de 86+ pick is het meestal fodder eein en fodder eruit. Misschien toch maar gokken op de Brasil Icon SBC of aan Puskas gaan bouwen...Augy schreef op zondag 24 juli 2022 @ 19:23:
[...]
Is die vandaag ververst?
Ik kom via de app er helemaal niet in gek genoeg
Bij mij ook bagger, alles weer gedaan incl de Braziliaanse, martinelli eruit, geen gekke kaart.. 2 maanden geleden iig 😂heron schreef op zondag 24 juli 2022 @ 20:01:
[...]
Ik mocht weer een keertje. Volgens mij heb ik hem elke keer gedaan. Maar net als de 86+ pick is het meestal fodder eein en fodder eruit. Misschien toch maar gokken op de Brasil Icon SBC of aan Puskas gaan bouwen...
Wl op 45 punten gehouden , geen zin meer + de lading bier die ik op heb zal ik zeker niet geweldig meer spelen 
SS Kalulu uit de picks, helemaal prima. Kan ik mooi ss Cordoba op rb inpassen
Nu ook alles op 10 chem
SS Kalulu uit de picks, helemaal prima. Kan ik mooi ss Cordoba op rb inpassen
Nu ook alles op 10 chem
Hier Berardi uit de 85x10, maar die had ik al in het rood.
En uit de 86+ Pedri, maar die had ik ook al.
Denk dat ik ze in de Pato sbc gooi. Pato was in een eerdere Fifa erg goed kan ik me herinneren, dus daar hoop ik nu weer op.
Denk dat ik ze in de Pato sbc gooi. Pato was in een eerdere Fifa erg goed kan ik me herinneren, dus daar hoop ik nu weer op.
Eindelijk Div 4 bereikt 🎉 .... in FIFA20
Hier Modric TOTS, Mahrez RTTF, TOTS Davies, Barella HL en Kessie RB. En nog een Borja MOTM. Modric wilde ik nog hebben voor m'n La Liga-teamMoody2204 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 23:06:
Hier Berardi uit de 85x10, maar die had ik al in het rood.
Heb Maddison nu even in de verkoop gegooid en speel even verder met Mahrez in PL. Koop hem wel terug als Shapeshifters in packs zitten
Overigens gisteren nog Nkunku TOTS uit een 82+ gehaald
[ Voor 4% gewijzigd door allstarted1 op 25-07-2022 19:27 ]