Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:48
allstarted1 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 09:01:
[...]

Leuk team! Bizar hoeveel goede Shapeshifters er uit zijn gekomen voor Serie A. Heb De Ligt ook gekocht en die is top op CDM inderdaad. Heeft zelfs al twee doelpunten op z'n naam. :+
Ja, Serie A heeft leuke kaartjes inderdaad. Had nog graag een Dybala gehad, maar ben zo ook al tevreden. Maar die is nog boven het miljoen...

[ Voor 4% gewijzigd door Moody2204 op 09-07-2022 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

Speel nu hiermee… wel lekker team :) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aiU6P_oiUzKPeGiARCGtspMIUjA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/54z6RXP1zq6VdhIkEEycyc9T.jpg?f=fotoalbum_large

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Spelen er nog veel mensen WL? Ben er wel aan begonnen, maar merk eigenlijk dat de motivatie 0,0 is.

Ik rq eigenlijk meteen als ik weer weggecounterd wordt met Mourinho voetbal.

[ Voor 30% gewijzigd door Moody2204 op 09-07-2022 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Moody2204 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 13:46:
Spelen er nog veel mensen WL? Ben er wel aan begonnen, maar merk eigenlijk dat de motivatie 0,0 is.

Ik speel hem nog weinig.. paar weken niet gedaan. Zijn maar weinig tots spelers die m'n team nog versterken. En om alleen voor de fodder nog te spelen zie ik niet zitten. Simpelweg niet leuk genoeg.

Ik zet sb nog op 30k punten, haal m'n 8 wins en SS cup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
PIM Keane eruit EOAE Fernandinho erin. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/akBlPySVMwIs5Cqketscor3GQ3c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6OxwWMGOaqZAecN1oqsIK69g.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28

Ik speel met dezelfde intentie als jou ( en denk meerdere) als begin van de wedstrijd me niet aanstaat of snel achterkom leave ik ook. Zo ga je wel snel.door de WL heen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 23:51

Ik en ook dat.
Zodra ik tegen een dropback, 5* acrobatenshow kom te spelen, dan ben ik snel weg.

Ranking maakt me niet uit. Speel voor de lol.
Heb alleen geen zin in om te spelen tegen tegenstanders die alle glitches opzoeken puur voor de winst. Geen zin in en zonde van me tijd.

Nu rank 5 en de rest weggeven.
Dankzij de tokenpacks al Lahm kunnen doen en die had ik nog nodig.

Over mijn team ben ik tevreden. Ga nog wat tokens schrapen voor de 20x85 en 25x84 en die bewaar ik voor futties.

Team is verder klaar zo en voor serieuze upgrades heb ik te weinig coins .

https://www.ea.com/fifa/u...Id=dfaoTyTyn1ngn:FFA22PS5

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Hmm het kan aan mij liggen, niet dat shapeshifter Gomez slecht is hoor, maar FB Varane op 7 chem doet het for some reason zoveel beter voor me naast Chiellini en Fabinho in een 3-5-2.

Team staat nu op 98 chem, maar daar merk je gelukkig niks van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8zzCh_DQ9sCPQqSZpb5ranHfL3M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6GyrpSZIJCJIc7BMirPHfWqj.jpg?f=fotoalbum_large

Zou WL niet aanraden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:37
Elite 1 Squad Battle Rewards :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/25lRoFdwk569taqIhHCGCuvtvvk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qIdbE2mXBRjsxosQUx1Z7mT5.jpg?f=user_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Mijn hoogste was een 84 rated Gimenez. :P

Maar goede pull hoor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Partypooper schreef op zondag 10 juli 2022 @ 10:25:
[...]

Mijn hoogste was een 84 rated Gimenez. :P

Maar goede pull hoor! :D
Ik had hem niet verwacht nee, die groen-roze flares waren een leuke verrassing. :P

Maar ik zit nu wel in dubio - ik moet namelijk nog 3 wins halen voor de Guaranteed uit de Shapeshifters Cup. En in die picks en packs is hij zo common. Plus er zal denk ik nog wel een Shapeshifter SBC komen. Dus qua waarde zal hij vast gaan droppen.

M'n backline in Serie A is nu Pereyra SS - Chiellini EOAE - Gomez SS - Cuadrado TOTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
allstarted1 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 10:29:
[...]

Ik had hem niet verwacht nee, die groen-roze flares waren een leuke verrassing. :P

Maar ik zit nu wel in dubio - ik moet namelijk nog 3 wins halen voor de Guaranteed uit de Shapeshifters Cup. En in die picks en packs is hij zo common. Plus er zal denk ik nog wel een Shapeshifter SBC komen. Dus qua waarde zal hij vast gaan droppen.

M'n backline in Serie A is nu Pereyra SS - Chiellini EOAE - Gomez SS - Cuadrado TOTS.
Ik zou hem voor nu nog even in de club houden. Mocht je hem dupe packen dan kun je deze (als het goed is) op de transfermarkt zetten. Of gewoon gaan gebruiken natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
SS cup tweede doelstelling had ik Pepe uit 😂
SB rewards fekir
Nu weer wat tokens bij elkaar rapen, zit weer op 4. Kijk of er nog een paar bijpak voor de SS, lukt dat niet dan is schmeichel leuke fodder

Vooral heel blij met m'n team nu, divisie 1 haal ik makkelijk m'n wins, speelt allemaal erg lekker in de 4-2-3-1

[ Voor 25% gewijzigd door Augy op 10-07-2022 12:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13:16
Iemand ervaring met milito ?
Heb nu son en Henry maar vind ze iets te statisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Markvd1984 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 13:05:
@Moody2204 had hem geloof ik

Ik heb overigens Son SS in de spits lopen, wat een beest in alle facetten, loopacties, afronden, passing. Niet normaal (voor mij).

Solksjear staat erachter op cam met Reus en Sane op de flanken
https://www.futbin.com/22/squad/8657313

Welke instellingen heb je op Son?

[ Voor 38% gewijzigd door Augy op 10-07-2022 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:56:
[...]

@Moody2204 had hem geloof ik

Ik heb overigens Son SS in de spits lopen, wat een beest in alle facetten, loopacties, afronden, passing. Niet normaal (voor mij).

Solksjear staat erachter op cam met Reus en Sane op de flanken
https://www.futbin.com/22/squad/8657313

Welke instellingen heb je op Son?
Son heb chem motor en achter de linies
Ben sowieso beetje zoekende naar opstelling en tactiek en wie ik nu op wil stellen
Had net Salah uit pp
En nog bijna 1 mil aan coins

Ben beetje draad kwijt wie ik nu wil opstellen
Marquinhos militao en alisson zijn verhandelbaar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uwsN6Bk7vnoiX6726xTJrfNbOeQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rPsOwpYuuMUMMbbUGxsZjkRn.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K7cfYnLzPMlA5J2oLrrEG7uP9JA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rAoFwi1PKIqc3JVFMpTH1Fyv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Markvd1984 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 13:05:
Ja ik heb Milito gedaan. Om eerlijk te zijn vind ik hem tegenvallen. Ik gebruik hem als spits, maar voor een Serie A team vind ik dan Lozano die ik daar eerst had staan beter. Misschien probeer ik Milito nog uit als cam, maar ik denk dat hij daar nog minder uit de voeten komt. Beetje spijt dat ik 'm gedaan heb eigenlijk. Ligt mij niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Dempsey en Reyna uit de cup rewards. Packs uit de rewards en swaps bewaar ik tot volgende week.

Nu kijken wat ik met de overige swaps tokens ga doen: Kimpembe of de 95+ Shareshifters pick.

Als ik Kimpembe doe komt die in plaats van Marquinhos (op 7 chem, maar met die stats maakt dat amper verschil). Ingame gaat hij dan als stay back CM spelen en Vieira als CB.

Iemand ervaring met Vieira als CB ingame?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I5BDMO4QCv4eNd0dkvgas-W7j3I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4IdveLYjgHaYT6B5rVZALUFH.png?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door Robbio85 op 11-07-2022 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Robbio85 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 10:18:
Dempsey en Reyna uit de cup rewards. Packs uit de rewards en swaps bewaar ik tot volgende week.

Nu kijken wat ik met de overige swaps tokens ga doen: Kimpembe of de 95+ Shareshifters pick.

Als ik Kimpembe doe komt die in plaats van Marquinhos (op 7 chem, maar met die stats maakt dat amper verschil). Ingame gaat hij dan als stay back CM spelen en Vieira als CB.

Iemand ervaring met Vieira als CB ingame?

[Afbeelding]
In deze FIFA niet, maar in FIFA21 swapte ik Vieira ook ingame naar CB toe. Dat speelde echt dikke prima, verwacht dat dat deze FIFA ook prima zal spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Partypooper schreef op maandag 11 juli 2022 @ 11:11:
[...]

In deze FIFA niet, maar in FIFA21 swapte ik Vieira ook ingame naar CB toe. Dat speelde echt dikke prima, verwacht dat dat deze FIFA ook prima zal spelen. :)
Vieira doet het uitstekend als CB.
Als ingame switch naar 3 mans achterhoede, dan schuift Vieira bij mij naar CB.

Chiellini is overigens echt de beste CB deze editie. Niet normaal hoe goed hij overal tussen zit

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Valandil schreef op maandag 11 juli 2022 @ 12:43:
[...]

Chiellini is overigens echt de beste CB deze editie. Niet normaal hoe goed hij overal tussen zit
Chiellini is echt 'auto-defend' inderdaad. Beste verdediger van het spel inderdaad. Althans dat denk ik ook.
Ben zelf weer aan het twijfelen in mijn Serie A team tussen Milito in de spits of toch weer Lozano die ik ook nog heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 11-07-2022 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Valandil schreef op maandag 11 juli 2022 @ 12:43:
[...]

Ja Chiellini werkt hier ook echt super voor me. Erg fijne CB.

Wat jij trouwens doet met Vieira, doe ik met Fabinho. in een 3-5-2 komt hij naast Chiellini en Varane te staan, werkt ook dikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Na een dubbele dempsey de knoop maar doorgehakt en Bale voltooid. Verassend genoeg nog steeds fodder over.

Nu met dit team is proberen of t wat loopt. Carrasco en Tav op 8 chem maar dat maakt niets uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k_if0ETscvuB9CeqVZ_hQ7iqxvw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1rjlHVFnupj7EwGAAOyBsuNe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op maandag 11 juli 2022 @ 20:38:
Na een dubbele dempsey de knoop maar doorgehakt en Bale voltooid. Verassend genoeg nog steeds fodder over.

Nu met dit team is proberen of t wat loopt. Carrasco en Tav op 8 chem maar dat maakt niets uit.

[Afbeelding]
Bale ga je echt geen spijt van krijgen. :) Leuk team zo overigens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
In het begin van deze Fifa zeiden sommigen hier dat ze voor elke grote comp een goed team zouden aanhouden. Dat leek me onmogelijk, maar het is toch redelijk gelukt. Nu (met die one league swaps) heb ik daar heel veel plezier van. Dit is bijv mijn Bundesliga team (alleen Reus staat in mijn main team in de basis). Met een beetje SBC discipline is dit goed vol te houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Dzx4imPTMSq5RHupdoaBc9gl-0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9NdAr9P5thYlhXHiV7KzEUtj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Ja alleen hebben ze nu bedacht om met die one league voor eredivisie te gaan, maar dat zie ik (in mijn geval) niet gebeuren helaas met maar 4 games per dag. Al moet ik zeggen dat ik op dit moment ook geen 8 firts owned eredivisie spelers meer heb maar dat terzijde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Bozzel1987 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:49:
Ja alleen hebben ze nu bedacht om met die one league voor eredivisie te gaan, maar dat zie ik (in mijn geval) niet gebeuren helaas met maar 4 games per dag. Al moet ik zeggen dat ik op dit moment ook geen 8 firts owned eredivisie spelers meer heb maar dat terzijde
Eredivisie is toch via squad battles?

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
Valandil schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 11:22:
[...]

Eredivisie is toch via squad battles?
Niet in de Summer Swaps III die gisteravond zijn uitgekomen, dat is 4 overwinningen in die one league modus met 8 FO spelers, ik heb er nog maar 1 (het nadeel van Icons collecten: iedere non-Icon = fodder).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Door volhardend te blijven puzzelen heb ik m'n toppers allemaal in 1 team gekregen. Enig nadeel dat de teamchem 99 is en zowel Son(7),Bale(7), Bellingham (8 ) en Suarez (7) ofchem staan. Kan er ook voor kiezen Son op 6 te zetten en Bale & Suarez naar 8 chem, dan komt het team op 100. Wat zouden jullie doen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T5kfX8m0rEXXku4DiLRweTSMees=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iRDOZlURADJsfJ8lYQctxXQA.jpg?f=fotoalbum_large

Jammer dat ik Theo Hernandez er ook niet bij in krijg maar je kan niet alles hebben 😂 en Ricardo Pereira VS cancelo moet ik nog eens gaan uitvogelen

Voor de puzzelaars onder ons.
https://www.futbin.com/22/squad/5310181

Speels overigens 4-2-3-1 of 4-2-2-2 (Suarez/son SP)

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 12-07-2022 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Partypooper schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 07:59:
[...]

Bale ga je echt geen spijt van krijgen. :) Leuk team zo overigens!
Speelde voor geen meter 😂😂😂 team dus aangepast, mistte Bellingham denk op t middenveld voor stabiliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Sinds de nieuwe patch van vandaag lijkt het er weer op dat steekballen spammen weer zeer succesvol is. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Voor de derde x dempsey dubbel deze week, koekoek gaat ie

Objective in de mijlpalen met aardige rewards, 3x sb op amateur en je hebt hem binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Augy schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 23:01:
Voor de derde x dempsey dubbel deze week, koekoek gaat ie

Objective in de mijlpalen met aardige rewards, 3x sb op amateur en je hebt hem binnen
Die zijn idd wel handig, al gaat het iets lastiger met een zilver Turks team (met 1 TOTS) op wereldklasse :P Toegegeven, mijn loan tots Anthony Nwakaeme schiet ze er aardig in _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Robbio85 op 13-07-2022 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Niks uit de sbc helaas. Corona SS uit de PP en de 85+ was kane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Aaarrgghhh wat een ergernis hier qua gameplay sinds de patch van gisteren. :(

Waarom moest EA zo op het eind dit weer overhoop gooien?

Lijkt wel of ik sinds de patch met 0 verdedigers speel...

[ Voor 45% gewijzigd door Moody2204 op 13-07-2022 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 22:36
Ik kan Ljunberg niet meer zien.. 3e keer dat ik m nu untradable krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:48:
Door volhardend te blijven puzzelen heb ik m'n toppers allemaal in 1 team gekregen. Enig nadeel dat de teamchem 99 is en zowel Son(7),Bale(7), Bellingham (8 ) en Suarez (7) ofchem staan. Kan er ook voor kiezen Son op 6 te zetten en Bale & Suarez naar 8 chem, dan komt het team op 100. Wat zouden jullie doen?
[Afbeelding]

Jammer dat ik Theo Hernandez er ook niet bij in krijg maar je kan niet alles hebben 😂 en Ricardo Pereira VS cancelo moet ik nog eens gaan uitvogelen

Voor de puzzelaars onder ons.
https://www.futbin.com/22/squad/5310181

Speels overigens 4-2-3-1 of 4-2-2-2 (Suarez/son SP)
Ik zou het laten staan, tussen 99 chem en 100 chem zit in principe geen verschil qua stats. Ik kom met mijn team op 98 chem, merk daar in-game verder niks van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SjsWPM2B_QK0ezHHWvgMZ8qZy3c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/feVxKDrO2vG8r2LSuTqvUYsy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Solotov schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 20:27:
Ik kan Ljunberg niet meer zien.. 3e keer dat ik m nu untradable krijg.
Joh, ik heb al 6 Rickens gehad :P Heb hem nu maar helemaal uit m'n club gegooid en Correa ervoor teruggehaald :+

Uit de Goalfest-objectives haalde ik Cahill. Mooie vervangen voor Bruno Fernandes TOTS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:31
Fifa begint mijn interesse te verliezen, de rewards zijn structureel matig (het hele seizoen al overigens), de kwaliteit van de content loopt flink terug laatste weken. Alleen de WL vind ik nog leuk om te spelen. Rivals kan ik me niet meer toe zetten.
Hopelijk geeft futties nog wat nieuw elan :+

Ander vraagje, ik heb sinds een week KPN glasvezel ipv Ziggo en voor mijn idee is de gameplay echt een stuk beter geworden. Ik twijfel nu of dat is omdat de EA servers niet meer overbelast zijn :+ of dat het komt door mijn verbinding. Hoe ervaren jullie de gameplay de laatste week ?

[ Voor 4% gewijzigd door Nachtapotheker op 14-07-2022 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Nachtapotheker schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 09:06:
Fifa begint mijn interesse te verliezen, de rewards zijn structureel matig (het hele seizoen al overigens), de kwaliteit van de content loopt flink terug laatste weken. Alleen de WL vind ik nog leuk om te spelen. Rivals kan ik me niet meer toe zetten.

Ander vraagje, ik heb sinds een week KPN glasvezel ipv Ziggo en voor mijn idee is de gameplay echt een stuk beter geworden. Ik twijfel nu of dat is omdat de EA servers niet meer overbelast zijn :+ of dat het komt door mijn verbinding. Hoe ervaren jullie de gameplay de laatste week ?
Hier alleen Rivals en objectives, geen WL. Ik vind het nog steeds leuk om te doen met spelers als Reus, Bale, El Sha, etc. Ook heb ik afgelopen week packs gespaard (4x 50k, 3x 85x5, 84x25, 85x20, etc), dat maakt het ook interessant om nog eens te kijken volgende week.

Qua verbinding zou ik het niet weten, hier in Venlo hebben we nog geen glasvezel, Ziggo verbinding is goed (afgezien van 2 storingen afgelopen maand waardoor we 12 tot 24u geen TV/internet te krijgen hadden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online

Kpn 100 mb ADSL hier in Friesland, nagenoeg nooit last van lag of slechte gameplay moet ik zeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984

Ik ben Teammanager bij kpn
Het verschil tussen gv van kpn en Ziggo ie idd erg groot vooral in de avond uren is de verbinding van kpn een stuk stabieler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 22:36
Markvd1984 schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 11:37:
[...]

Het verschil tussen gv van kpn en Ziggo ie idd erg groot vooral in de avond uren is de verbinding van kpn een stuk stabieler
Nu ben ik vooral benieuwd waar je teammanager bent, aangezien ik 6 jaar voor KPN heb gewerkt :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Partypooper
Markvd1984 schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 11:37:
[...]

Sorry, dat is absoluut niet om te zeuren, maar dit is wel "onzin" wat je nu zegt.

Uiteindelijk komt al het internetverkeer oftewel nagenoeg alle providers bij hetzelfde internetknooppunt uit in Nederland, dus het maakt echt geen bal uit of je nou glasvezel hebt of via de kabel internet hebt.

Daarnaast heeft Ziggo de laatste jaren stevig in hun eigen netwerk geinvesteerd. Enige verschil is is dat de achterliggende techniek heel anders werkt ten opzichte van ADSL/VDSL/Bonded/Glasvezel.

Ik heb zelf overigens KPN Glasvezel (500/500), maar hiervoor hadden we Ziggo en dat werkte ook dikke prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12:40
Oké.

Nu weer terug naar FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
Ik heb nog flink wat pakketjes staan (onder andere de 85x20, 84x20, 83x20 uit de summer swaps) en vraag me af of het handig is om deze nog te bewaren. De Futties komen eraan, maar komen deze ook in packs terecht? Vandaag en morgen heb ik nog kans op Shapeshifters, maar wat gebeurt er na vrijdag met de inhoud van de packs? Iemand een idee, op basis van vorige jaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
naNs schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 14:38:
Ik heb nog flink wat pakketjes staan (onder andere de 85x20, 84x20, 83x20 uit de summer swaps) en vraag me af of het handig is om deze nog te bewaren. De Futties komen eraan, maar komen deze ook in packs terecht? Vandaag en morgen heb ik nog kans op Shapeshifters, maar wat gebeurt er na vrijdag met de inhoud van de packs? Iemand een idee, op basis van vorige jaren?
Volgens ingewijden blijven de Shareshifters in packs en ook alle TOTS. Daar bovenop zou het ook nog kunnen dat ze de packweight verbeteren dus dat je meer kans hebt op een Shareshifter. Ik bewaar de packs iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Beetje zuur dit. Met summer swaps de 94+ moments pick gedaan en kon ik kiezen uit: beckham(heb ik al), Xavi, Cafu en Carlos Alberto. Daar spaar je dan 36 tokens voor. Misschien is dat de manier van fifa om te zeggen: het is mooi geweest, wacht maar op 23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ihxBhyzJT6LvN-m_3nl6Py9EAYM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N7XbP7bpDLMyvptwsOirSD8x.jpg?f=fotoalbum_large

Nice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Vind de WL al mega sweaty and try hard de afgelopen weken, dit gaat vast niet helpen 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
Futties moet nog beginnen, maar m'n coins gaan hard. Van 600K naar 139K in vier dagen. Wel een flink aantal lekkere spelers naar m'n club gehaald: Bale, Correa, Fernandinho, Wood en Schmelzer.

Net nog David Silva uit de 85+ x5 :) Eerder deze week Cahill uit een pack en daarnaast Kimpembe 92 van de swaps gedaan. Vond het te veel om voor de 95 te gaan, ben namelijk wel een beetje klaar met al die sweaty modes. Hoe snel het ook gaat met golden goal (vaak in m'n nadeel :P )

Het aantal SBC's met tokens is ook wel erg laag...het is alleen maar friendlies spelen. Alsof EA nog een lading doelstellingen moet halen voor de investeerders: kijk eens hoeveel de community speelt!

[ Voor 3% gewijzigd door allstarted1 op 14-07-2022 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Rivals op donderdagavond, eigenlijk moet je er niet eens aan beginnen..

Hoe mensen het tog voor elkaar krijgen potjes een half uur te laten duren 🙈

Overigens is de variatie in wedstrijden ook weg, elk potje is hetzelfde wat je ook probeert. Na 4 wedstrijden maar uitgezet, de eerste twee wins zitten er maar weer in

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• playr2014
Uit mijn 85+ x 20 ss Walker gekregen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zxqsmGGwg1uep6LJ7Aw4LGGgvEA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JoQ6kFZZTpk6GOXLLkTLIGik.jpg?f=fotoalbum_large
Heb Varane eruit gehaald die minder goed was geworden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lv8RS5TO6MkXING7sNSVkPPC-c0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VVnrttHasJ0LJzltJ7cariBM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SoEnergic
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 29-08 16:58
Na de nieuwe patch ram ik echt door alle potjes heen, vind het nu zo fijn spelen :) gister alle 8 wins gehaald aan 1 stuk door en zo ook gelijk naar divisie 1, laatste checkpoint voor elite doorgestroomd… Heb het spel in lange tijd niet zo fijn gespeeld, passes werken nu goed en lekker dribbelen zonder al die skill moves :)

Ingame sta ik nu zo en die Davies (uit de SS playerpick SBC afgelopen woensdag) speelt zo fijn, zit nu na 18 potjes op 18 goals en 18 assists. :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ya757XSASXLcykIPJv_TqtWmyyQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/M1U0aWTD37k8vRWuaJLiAggM.png?f=fotoalbum_large

Benieuwd wat de futties gaan brengen vanavond! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 10:13
laat ook maar, geen zin in de discussie, geen haat hoor :)

[ Voor 87% gewijzigd door fifanoob op 15-07-2022 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
fifanoob schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 09:17:
laat ook maar, geen zin in de discussie, geen haat hoor :)
????

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze week toch eens een en keer weer fifa opstarten maandje geen fifa deed me toch wel goed.

Lig alleen flink achter met me team dus dat word een flinke uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Traeces schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 12:07:
Deze week toch eens een en keer weer fifa opstarten maandje geen fifa deed me toch wel goed.

Lig alleen flink achter met me team dus dat word een flinke uitdaging :)
Dagje objectives grinden en je bent weer bij volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gurbuh schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 12:15:
[...]

Dagje objectives grinden en je bent weer bij volgens mij :P
Zal eens kijken wat futties vanavond brengt :P wil toch meer fun elftal spelen met rvp etc in de spits dus qua prestatie verwacht ik niet teveel 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
Eerst ramos uit de sbc en daarna abedi pele. Het kan slechter :D. Jammer dat ze untradeable zijn. 3 milj aan coins anders :(. Even met ramos gespeeld maar ik ben er nog niet kapot van. Zal een supersub worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Nevermind

[ Voor 95% gewijzigd door Moody2204 op 15-07-2022 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speelt het pas sinds die patch zo heerlijk snel ? Of zijn de servers gewoon beter. Tijdje niet gespeeld maar het speelt als een trein vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Moet zeggen dat ik na een beste hoeveelheid verlies partijen er 'ineens' 4 achter elkaar won. Zit je ineens in Elite divisie voor het eerst dit jaar 😅

Pittig aanpoten tot op heden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
In het begin vond ik die patch he-le-maal niks, maar nu ben ik gewend en loopt het bij vlagen als een tierelier.

51 punten gehaald in de WL en als beste kaartje Pedri TOTS!

Zeer tevreden dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Vandaag de WL er even doorheen geramd, voor t eerst in tijden weer eens boven de 51 punten 🎉
Had ik niet verwacht want heb alleen maar vol op de aanval gespeeld, gaan we volgende keer weer doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Leuk concept die futties premium :) Diaz voltooid.

Nu even de keuze Bale op 5 of reus op 10. Kwa ingame stats wint Bale het nog fluitend 😂
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FYshCDsyfR4-ZynRUaXYaJ3xRJ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hgZT6MPiF9oCMldJqcnOKd6V.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:56
Augy schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 00:23:

Nu even de keuze Bale op 5 of reus op 10. Kwa ingame stats wint Bale het nog fluitend 😂
[Afbeelding]
Lekker Reus op 10 chem (en Bellingham dus ook), en dan Bale als supersub. Dit doet gewoon pijn aan mijn ogen die Bale met twee rode lijntjes }:| :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 00:23:

[Afbeelding]
Heb je al gespeeld met Diaz? Ben wel nieuwsgierig hoe die aanvoelt. Ik denk overigens ook dat Reus prima kan i.p.v. Bale. Mijn zoon heeft ook Reus en tijdens een paar co-op potjes schoot die ze er lekker in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Moody2204 schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 07:52:
[...]

Heb je al gespeeld met Diaz? Ben wel nieuwsgierig hoe die aanvoelt. Ik denk overigens ook dat Reus prima kan i.p.v. Bale. Mijn zoon heeft ook Reus en tijdens een paar co-op potjes schoot die ze er lekker in!
Vanochtend even 2 potjes, alleen zijn die niet echt een maatstaf, ben tog wel zo vreselijk kansloos in Elite, ver boven m'n niveau.

Verlies elk potje waarbij de tegenstander eigenlijk contine met hoge druk lijkt te spelen voor m'n gevoel 😂 1 gewonnen/1 gelijk/veel verloren 😂

Overigens voelde Diaz prima aan, z'n headliner maar dan beter, fijne dribbels, goed schot

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 16-07-2022 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Saekerhett schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 01:25:
[...]

Lekker Reus op 10 chem (en Bellingham dus ook), en dan Bale als supersub. Dit doet gewoon pijn aan mijn ogen die Bale met twee rode lijntjes }:| :P
Nadeel van reus en Diaz is dat t 2 rechtspoten zijn. Heb op RVA liever links :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Gisteravond even lekker gedachteloos zitten grinden :z

Mbabu is binnen voor m'n Bundesliga-team en James is de vervanger voor TAA in de Prem. Als ik straks zin heb maar even de resterende potten spelen voor Mount :)

Ging nog best soepel moet ik zeggen. Ook weinig geklungel met spelers die bij 1-0 wilden stoppen, omdat je toch die 15 goals moet maken. Hopelijk gaat dat net zo vlot als ze zien dat je James al in je team hebt :P
Augy schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 09:03:
Ik meen dat ik gisteren las dat we een 85+*3 in de winkel zou staan, ben ik de enige die hem niet heeft gehad?
Nee, EA being EA again....gaat weer eens iets niet goed :+

[ Voor 24% gewijzigd door allstarted1 op 16-07-2022 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Ik meen dat ik gisteren las dat we een 85+*3 in de winkel zou staan, ben ik de enige die hem niet heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 09:03:
Klopt, die zou iedereen moeten krijgen dacht ik, maar EA heeft kennelijk weer iets niet goed gedaan. Hier ook nog niks.

Edit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1lEHvf0KTWdURr15CzCTxmONuWc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TujL9lSxVYxdsTA8ZSQUAdDT.jpg?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door Moody2204 op 16-07-2022 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Hier ook Diaz maar even gedaan. Met steeds betere backs is Insigne mij toch iets te slap op links :+

Ben benieuwd, heb nu Reus, Bale, Diaz, Lozano, Solskjaer, Cole, Werner en Insigne voor de aanval. Waarvan Werner er in moet, die gast is echt geweldig voor mij.
Lastig te combineren al deze mannen :D
Al speel ik tegenwoordig wel met 5 aanvallend ingestelde spelers, er zullen er toch een paar op de bank moeten.

Ga Diaz iig proberen en ook de combi met Bale en Hazard (daar heb ik de loan van, maar kan gekocht worden als het bevalt).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AD2iCbQupGqB9VQrL474Bb5_ggA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/j2wRJj9XsX8E1jxzesYrCXpf.png?f=fotoalbum_large

In game:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Aw5qg_KS2C5Frj1ZtiWdqD-Cc8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NJQCmNnOCnDhyghq5MkURnIE.png?f=fotoalbum_large

Als ik Diaz opstel, dan komt Lozano op de plek van Hazard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Hmmm, weet niet wat EA aan het doen is. Hier staat de Chris Wood SBC weer volledig open. Terwijl ik hem toch echt al in m'n team heb staan :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c7Ys-rD6v23L-T_eYUczQFEml8U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QIHU0BdjQM3UXuC6YuUIbvYp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 09:19:
Hmmm, weet niet wat EA aan het doen is. Hier staat de Chris Wood SBC weer volledig open. Terwijl ik hem toch echt al in m'n team heb staan :?

[Afbeelding]
Gauw nog een x doen! Leuke fodder dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:39
Moody2204 schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 09:54:
[...]

Gauw nog een x doen! Leuke fodder dan...
Goedkoopste 94 rated is +-65k, de SBC is aanzienlijk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Hmm gisteren Fantasy Lucas Moura gepacked. Maar als ik hem in mijn team zet kom ik op max 97 chem. Maakt voor de stats van de spelers niet uit van wat ik zag. Team zou dan zo komen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pFqlvmpfK5tfX_IJ8IwCTBltcbY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ojR8qORZZKX3lFIr2dObY0db.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Partypooper schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 11:31:
Hmm gisteren Fantasy Lucas Moura gepacked. Maar als ik hem in mijn team zet kom ik op max 97 chem. Maakt voor de stats van de spelers niet uit van wat ik zag. Team zou dan zo komen:

[Afbeelding]
Insigne omruilen voor Diaz? Linkt met cuadrado en fernandinho.

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 16-07-2022 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 11:59:
[...]

Insigne omruilen voor Diaz? Linkt met cuadrado en fernandinho.
Dat zou idd nog kunnen, goeie haha. Of evt Cuadrado swappen voor wat anders, weet niet of die Argentijnse lb uit de Serie A wat is? dat Insigne op 8 chem staat vind ik niet zo'n ramp.

En ja, ik ben eerlijk gezegd wel gecharmeerd van Insigne. Heerlijke dribbel en goede passing en schot. :) Dus die doe ik het liefst niet uit mijn team.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pim rvp voor de lol gedaan, omdat ik het een geweldige voetballer vond. Geen verwachtingen van maar in 12 wedstrijden 28x gescoord :P

Positie kiezen en schieten is echt geweldig van de beste man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Hier de in de WL gepackte Pedri ingepast, want die wilde ik toch graag gaan gebruiken. Verder Mount/James gedaan, Diaz en Pereira als linksachter voor de chemistry. Dit is het nu:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Lpy2pebem47B2C_wHLyK4DPqa0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zz2OTnVMesyM6FneVgIUE1ai.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 10:56
Laatste wedstrijd voor Rank V verloren, maar dan maakt dit wel iets goed uit het verhandelbare 100k pakketje :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z9By7qwT0rDdvRCNzgBBuvDUAag=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4GhaRC3gb3VmFETsAwtA14IP.jpg?f=fotoalbum_large

Heb hem al untradeable dus deze kan mooi voor 660k de transfermarkt op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
Soms zit een player pick eens mee :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aDQHZ7b2iHOm6CnoHUXiWrj0l4I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LwgtMzsYBTVPga4eV2OcMowC.jpg?f=user_large

Kan wel mijn team weer beetje aanpassen.
Theo Hernandez eruit (helaas), maar cancelo is een waardige vervanging.

Gomez naar de bank (absolute aanrader overigens) en CR7 weer terug in het team ipv Traore SS

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jlDjWlA8qU6zAiyKW-G5pRr17ek=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9cc5syCTTSyXCtiqjVf5avGE.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Futties Diaz even binnen gehaald :) wl kwali ook binnen zonder problemen. Merk wel dat me
Elftal flink minder is soms dan me tegenstanders.

Maar is wel een leuke uitdaging en meestal win ik gewoon nog op skill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Drama wl ,45 punten
58 goals tegen gekregen ,waarvan 44 dezelfde goals ,snap niet als er een nieuwe patch komt dat ze de voorzet glitch niet even oplossen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Had een dubbele hoge fodder over. Deze in de SS / TOTS sbc gedaan en ook Grealish hieruit gekregen.

Mooie link met Walker en ik zocht al een vervanger voor Isco.

Topdag vandaag met 2 miljoen aan spelers (untradable weliswaar)

Edit:
En vergeet ik Salah en Vinicius jr. headliners nog te vermelden, maargoed , dat worden wissels die ik niet vaak ga gebruiken

[ Voor 23% gewijzigd door Valandil op 17-07-2022 00:29 ]

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Valandil schreef op zondag 17 juli 2022 @ 00:08:
Had een dubbele hoge fodder over. Deze in de SS / TOTS sbc gedaan en ook Grealish hieruit gekregen.

Mooie link met Walker en ik zocht al een vervanger voor Isco.

Topdag vandaag met 2 miljoen aan spelers (untradable weliswaar)

Edit:
En vergeet ik Salah en Vinicius jr. headliners nog te vermelden, maargoed , dat worden wissels die ik niet vaak ga gebruiken
Grealish heb ik als leenspeler gebruikt bij de Mount/James objective. Die speelt wel erg fijn moet ik zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Gisteren die Mount en James toch maar even gedaan. We gaan het eens zo proberen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Qf7L92WH4GK15YE9NXx8yuln54=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hXZDeAUT9AKrzuyFSDMaNtRc.png?f=fotoalbum_large

Ik vond die Grealish ook wel fijn dribbelen, alleen vond hem niet zo dodelijk voor de goal.
Daarnaast heb ik Walker SS gebruikt (heb ik als loan) die zou ik graag naast Chiellini zetten, jammer dat zijn prijs zo omhoog geschoten is.

[ Voor 21% gewijzigd door Nachtapotheker op 17-07-2022 08:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• allstarted1
Thanks EA! Red Neuer uit m'n 91+ SB Rewards :P

De Bundesliga was het enige team waar ik nog geen keeper van kwaliteit voor had :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Gspcn6dK37IrMUa46CPjfGRue4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FQ83pgLYKs4G7gLEVfEhPpDC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 17-09 01:49
allstarted1 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 10:07:
Thanks EA! Red Neuer uit m'n 91+ SB Rewards :P

De Bundesliga was het enige team waar ik nog geen keeper van kwaliteit voor had :P

[Afbeelding]
Sorry voor het verpesten van je geluksgevoel, maar bij mij maakt die TOTS Neuer opvallend veel domme fouten. Hij rusht steeds maar weer onbesuisd uit het doel terwijl ie er dan volkomen naast zit en dan krijg je dus vaak een doelpunt tegen.
Neuer is echt een grote tegenvaller wat mij betreft, maar wellicht heb ik gewoon pech met hem ofzo...

[ Voor 3% gewijzigd door Exar op 17-07-2022 21:59 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6iFdfie4NvMmEITvU1LbiAWiuyo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Edl5BpthrEdtqbwmaWZN7I0m.jpg?f=fotoalbum_large

WL rewards...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Hier weer last van de "einde seizoens bug" :( Had het niet door. Playoffs gehaald, maar geen toegang gekregen tot de finals, net als vorig seizoen.
Ik weet nog niet of ik het op kan brengen om weer Rivals te gaan spelen om die punten opnieuw te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Exar schreef op zondag 17 juli 2022 @ 21:59:
[...]

Sorry voor het verpesten van je geluksgevoel, maar bij mij maakt die TOTS Neuer opvallend veel domme fouten. Hij rusht steeds maar weer onbesuisd uit het doel terwijl ie er dan volkomen naast zit en dan krijg je dus vaak een doelpunt tegen.
Neuer is echt een grote tegenvaller wat mij betreft, maar wellicht heb ik gewoon pech met hem ofzo...
Met keepers is het sowieso hit or miss. Waar bijvoorbeeld Lafont zijn TOTS kaart voor andere geweldige reddingen maakt, was het voor mij een aanfluiting.

Heb nu PIM Schmeichel op doel en die doet het voor mij echt heel goed moet ik zeggen. En dat voor 4 tokens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Hier al heel lang van der Sar moments, via icon swaps volgens mij (6 tokens ofzo).

Af en toe rare fratsen die ik met elke andere keeper ook heb, maar over het algemeen prima. Die fratsen zijn volgens mij gewoon glitches in de game.

Ben ik de enige die zo moe wordt van dat juichen de hele tijd? Maakt zo'n clown een goal uit een rebound, zit je weer een half uur naar dansjes te kijken...

Gisteren trouwens Kimpembe 95 gehaald als vervanger voor Vieira. Bevalt zeer goed tot nu toe, zal wel een van de beste CDM's zijn op het moment.

[ Voor 15% gewijzigd door Robbio85 op 18-07-2022 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
85*10 was niet spannend en prime pack ook niet echt..

Daarintegen met de fodder wel Havertz voltooid. Dat is echt een goede cam als je met z'n bodytype om kan gaan. Sterk in de duels en bizar goede passing en kiezen van positie.

Nu solksjear of havertz op 10, twee totaal verschillende types, leuk om te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op maandag 18 juli 2022 @ 20:50:
85*10 was niet spannend en prime pack ook niet echt..

Daarintegen met de fodder wel Havertz voltooid. Dat is echt een goede cam als je met z'n bodytype om kan gaan. Sterk in de duels en bizar goede passing en kiezen van positie.

Nu solksjear of havertz op 10, twee totaal verschillende types, leuk om te proberen!
Twijfel ook om hem te doen
Volgens mij is die beetje zoals kaka prime of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Markvd1984 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 21:44:
[...]

Twijfel ook om hem te doen
Volgens mij is die beetje zoals kaka prime of niet
Geen idee nooit met Kaka gespeeld.

Vond Havertz z'n RTTF al erg fijn ingame.. alleen m'n club is echt "dead in the water" zit nagenoeg niks meer in behalve de basis, de bank en verder alles lager dan 80. Einde seizoen donderdag komt als geroepen aangezien mijlpaal 3 gehaald is en de (voor mij eerste x 🥳) elite rewards kwa packs erg goed zijn

[ Voor 40% gewijzigd door Augy op 18-07-2022 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Win 3x achter elkaar een draft hoogste speler als reward acerbi wtf ea :')
Pagina: 1 ... 119 ... 128 Laatste