Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoEnergic
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 29-08 16:58
Augy schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:20:
[...]

Tavernier gehaald, erg benieuwd. Z'n stats zijn iig indrukwekkend.

Hoest met jullie clubs gesteld? Die van mij is echt helemaal leeg. Ook geen idee waar ik nog moet verbeteren nu
Club is zo goed als helemaal leeg🤡 wacht nu eigenlijks op de fodder packs met de summer swaps zodat ik de club weer beetje kan aanvullen. Alle spelers in m’n team zijn untradeble op Sirigu na. Moet het hier dus mee doen. Niet slecht maar wil sommige plekken wel wat anders…🙃Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sf7V_-duul2K_aiznnj7OCA9RUI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TW1nY9pHGN3Qhsj1wPYpMY4I.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
SoEnergic schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 13:35:
[...]

Club is zo goed als helemaal leeg🤡 wacht nu eigenlijks op de fodder packs met de summer swaps zodat ik de club weer beetje kan aanvullen. Alle spelers in m’n team zijn untradeble op Sirigu na. Moet het hier dus mee doen. Niet slecht maar wil sommige plekken wel wat anders…🙃[Afbeelding]
Aardige red picks 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoEnergic
Hahah 2 van de weinig keren dat ik de 45 punten überhaupt heb gehaald dus dat ik zulke 91+ kon krijgen, deze 2 + payet was het voor mij rest is allemaal onder de 45 punten helaas😅 wat dat betreft zit het me niet perse tegen nee😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
SoEnergic schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:10:
[...]

Hahah 2 van de weinig keren dat ik de 45 punten überhaupt heb gehaald dus dat ik zulke 91+ kon krijgen, deze 2 + payet was het voor mij rest is allemaal onder de 45 punten helaas😅 wat dat betreft zit het me niet perse tegen nee😋
Dat was voor mij ook aanpoten hoor, paar keer net niet die 45 gehaald >:) Ben er ook weer mee gestopt sinds de WL weer op zondag afloopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:57
Augy schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 22:44:
[...]

Haha ik heb hetzelfde, zie alleen geen vervanger zo 1,2,3

Tavernier zou een optie zijn, iemand die met hem speelt of ervaring met hem heeft?
Ik heb Tavernier inderdaad, maar hij heeft nog geen bal geraakt, haha. :+ Ik zal hem wel eens proberen later vandaag!

Overigens gisteren Davies Shapeshifters uit de 93+ gehaald. Had ook de keuze tussen Militao en Tonali. Maar eens gekozen voor wat anders. Eerste 4 potten al 6 goals gescoord, lekker!

[ Voor 19% gewijzigd door allstarted1 op 30-06-2022 16:01 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoEnergic
Robbio85 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:44:
[...]

Dat was voor mij ook aanpoten hoor, paar keer net niet die 45 gehaald >:) Ben er ook weer mee gestopt sinds de WL weer op zondag afloopt.
Hahaha snap ik zeker! Ik speel alle potten meestal op de vrijdagavond, potten waar ik al gelijk merk dat ik kansloos ben leave ik… kan dus misschien wel rang hoger halen maar hou de zaterdag en zondag liever voor andere activiteiten dan de weekend league😈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14:20
SoEnergic schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:07:
[...]

Hahaha snap ik zeker! Ik speel alle potten meestal op de vrijdagavond, potten waar ik al gelijk merk dat ik kansloos ben leave ik… kan dus misschien wel rang hoger halen maar hou de zaterdag en zondag liever voor andere activiteiten dan de weekend league😈
Als ik hem speel ook altijd op een avond, meestal de zondag als de vrouw werkt..

Heb altijd de gouden regel, bij 3 goals achter ben k weg 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
allstarted1 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:48:
[...]

Ik heb Tavernier inderdaad, maar hij heeft nog geen bal geraakt, haha. :+ Ik zal hem wel eens proberen later vandaag!

Overigens gisteren Davies Shapeshifters uit de 93+ gehaald. Had ook de keuze tussen Militao en Tonali. Maar eens gekozen voor wat anders. Eerste 4 potten al 6 goals gescoord, lekker!
Zei toch dat het een goede keus was, die stats alleen al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:10
SoEnergic schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:10:
[...]

Betere rewards zelfs dan de keren dat ik de 51 punten haalde. Mijn enige packluck deze editie is beperkt gebleven tot gouden Mbappé, en Kevin de Bruyne tots. De rest was niet noemenswaardig.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-09 13:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3rB-UYF3mDiPVLsvKFPnfKh6K5M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9CszWEelDEgGSFXMWOohMJdH.jpg?f=fotoalbum_large
Ben even in shock...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 21:46

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Untradeable ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Waar ik de afgelopen weken met 2 vingers in de neus door Rivals heen liep gaat t nu echt voor geen meter..

De tegenstander lijkt iedere pass te onderscheppen en ik kom nauwelijks in scoringsposities. Tevens lijken het wel hyena's zo hard jagen ze op m'n spelers 😂

Met pijn en moet 3 wins tot nu toe haha.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• playr2014
Heb mijn team iets kunnen verbeteren. Ben benieuwd hoe het team vanavond speelt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1pzzb8vlbKJlerlHFf9eFa9_Y98=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r6JFroedgqSWwLUF8QmovdWP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Bellingham dupe, de rest was veel lager kwa rating helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 14:55
Augy schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 19:56:
Bellingham dupe, de rest was veel lager kwa rating helaas
Nu al klaar met wl ?
Hoe speelde het vandaag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 20:08:
[...]

Nu al klaar met wl ?
Hoe speelde het vandaag ?
93+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
Er is een summer token pack in de store, helaas untradeable.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8yotdlCpvB78ox7Yi88jV_2T8Xk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lzd32xlbYeOhtRHalC0mSv9t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Op dit moment ben ik altijd wel klaar met Fifa met al die maffe kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
playr2014 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 21:18:
Er is een summer token pack in de store, helaas untradeable.
[Afbeelding]
Ik had ook die Gomez en Sane, dat lijkt me best een leuke kaart

Team ook weer eens over de kop gegooid, alleen sane ofchem op 8
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iqCiHtEpNXuzpN9919_V6O5a8R0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QimhRgbMs1VwIfgQ5mjcjhYT.jpg?f=fotoalbum_large

De 4-2-2-2 werkte gek genoeg niet meer dus weer terug naar de oude vertrouwde 4-2-3-1.

Ik werd in Rivals helemaal kapotgemaakt door solskjaer, gelijk de sbc voltooid zodat ik eindelijk son op 10 chem kan gebruiken :)

[ Voor 43% gewijzigd door Augy op 01-07-2022 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Gisteren ShapeShifter Valverde untradable gepackt. Maar eens kijken hoe ik die er weer in ga krijgen. Gelukkig heb ik de FB kaart van Isco nog, heb ik in in ieder geval een strong link. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Waar het gister met de 4-2-2-2 niet wilde lukken kwa winstpartijen had ik vandaag de laatste 4 in 35 min met m'n nieuwe team. (Terug naar de 4-2-3-1) Die solksjear is echt een baas kwa dribbels, loopacties en afmaken.

Sane is ook een sterke kaart

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 02-07-2022 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-09 21:46
Marktwaarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepernoot
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:42
Omdat ik veel FIFA/FUT speel met vrienden en op kantoor, hebben we vaak "meningsverschillen" wie het beste is in FIFA. 😛

Omdat ik daar gek van werd, heb ik hier iets op bedacht!

https://nutmaq.com

Nutmaq maakt het voor eens en voor altijd duidelijk wie nu echt de beste is!

App draait in beta, dus feedback is erg welkom!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Hier 1 potje WL gespeeld en ik merkte al vrij snel dat ik totaal geen zin meer heb in dat sweatfest. De zoveelste Mbappé clan, en de zoveelste die speelt alsof zijn leven er vanaf hangt. Ben er een beetje klaar mee, dus ik denk dat het bij dat ene potje blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Laatst online: 15-08 15:51
Hier juist een heerlijke weekend league gehad. Leuke potjes gespeeld maar ook 5 overwinningen cadeau gekregen :) Uiteindelijk op 65 punten geëindigd.

En uit de player picks Ronaldo! Heb de Solkskjear sbc ook gedaan.

Team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=iPgsPpSvn1kol:FFA22PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:21
Hier ook wel een leuke WL gehad, speelt een stuk leuker als rivals div1 momenteel :+
Helaas net een puntje te kort voor 2 picks. De rewards waren echter zoals gebruikelijk dramatisch, kon kiezen uit TAA, Frimpong en Muniain 7(8)7 daar doe je het dan voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nachtapotheker schreef op zondag 3 juli 2022 @ 07:41:
Hier ook wel een leuke WL gehad, speelt een stuk leuker als rivals div1 momenteel :+
Helaas net een puntje te kort voor 2 picks. De rewards waren echter zoals gebruikelijk dramatisch, kon kiezen uit TAA, Frimpong en Muniain 7(8)7 daar doe je het dan voor :+
Precies dat dus ook hier. Nog maar zelden een echt leuke kaart gehad als reward, maar wel ergerlijke potjes moeten spelen. Al is niet ieder potje zo natuurlijk. Er zijn ook zat leuke potjes van spelers die wel willen voetballen. Maar als je team 'behind the powercurve' blijft maakt het het gewoon een stuk minder leuk. Ieder team waar ik tegen speel is in potentie sterker qua kaartjes. Dan win je enkel tegen degenen die gewoon niet zo goed zijn.

Edit: voor ik verkeerd begrepen word: ik vind Fifa nog steeds leuk, en je kan nog steeds een leuk team maken, maar ik mis gewoon 1 of 2 spelers uit de buitencategorie.

[ Voor 9% gewijzigd door Moody2204 op 03-07-2022 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb mijn camerastand verlaagd (tele, 10 hoogte en 10 zoom). Ik had de stand lange tijd op hoog staan voor meer overzicht maar een lagere stand werkt veel beter omdat je dan meer subtiele lichaamshoudingen ziet en makkelijker dribbelt (left stick). Het overzicht mis ik ook niet, na een tijdje met dezelfde tactiek weet je wel waar je spelers ongeveer staan. Bovendien kun je door te veel spelers op je scherm soms ook overdonderd/ overprikkeld raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Enige waar ik het echt lastig mee heb zijn die korte dribbelen en SM spammers. Op de een of andere manier draaien ze er continue doorheen met de rodrygo en insignes van deze tijd. Zeer frustrerend en die gaan echt in m'n irritatie zitten 😂😂

Na wat van die potjes in Rivals (nog 21 tot de 90 wedstrijden voor de milestone) even snel de SS beker gespeeld en daar won ik ze alle 5.

Merk echt wel dat m'n team echt lekker draait

Ingame:
https://www.futbin.com/22/squad/8657313

Zou TAA een verbetering zijn tegenover Bellingham?

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 03-07-2022 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:14:
Enige waar ik het echt lastig mee heb zijn die korte dribbelen en SM spammers. Op de een of andere manier draaien ze er continue doorheen met de rodrygo en insignes van deze tijd. Zeer frustrerend en die gaan echt in m'n irritatie zitten 😂😂

Na wat van die potjes in Rivals (nog 21 tot de 90 wedstrijden voor de milestone) even snel de SS beker gespeeld en daar won ik ze alle 5.

Merk echt wel dat m'n team echt lekker draait

Ingame:
https://www.futbin.com/22/squad/8657313

Zou TAA een verbetering zijn tegenover Bellingham?
Ik zou echt niet Bellingham inruilen voor die TAA sbc. Vind die sbc trouwens ook behoorlijk overpriced, maar dat ben ik. :)

Hier trouwens Valverde erin gekregen. Wat een kaart zeg. Staat voor de chem zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hkAQ61rGb0sPuAVfp3zR5oSJyEo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0BkoKcEnqPmLOKsM38cems8I.jpg?f=fotoalbum_large

In-game speel ik zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z4WFrAH4FUO-52PmRmEgikHNxOY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GRUgIs55TzsW59SNPuK3M6EL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
Wulfric92 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 00:27:
Hier juist een heerlijke weekend league gehad. Leuke potjes gespeeld maar ook 5 overwinningen cadeau gekregen :) Uiteindelijk op 65 punten geëindigd.

En uit de player picks Ronaldo! Heb de Solkskjear sbc ook gedaan.

Team:
https://www.ea.com/fifa/u...Id=iPgsPpSvn1kol:FFA22PS5
Ben ik de enigste die nooit gratis overwinningen krijgt? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
playr2014 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 14:02:
[...]

Nee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
playr2014 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 14:02:
[...]

Ik dit weekend ook niks en maar 44 punten gehaald echt schandalig shame on me ;w :F
Matchmaking was ook om te janken bijna alleen maar duitsers die met zijn allen achter de bal spelen en totaal geen moeite doen om er een leuke pot van te maken :r
Ik dacht nu het einde van fifa nadert dat er wat relaxter gespeeld zou worden maar diegene ik tegen kreeg waren alleen maar aan het tryharden, ja dan gaat bij mij de lol er wel vanaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Markmaas schreef op zondag 3 juli 2022 @ 14:37:
[...]

Ik dit weekend ook niks en maar 44 punten gehaald echt schandalig shame on me ;w :F
Matchmaking was ook om te janken bijna alleen maar duitsers die met zijn allen achter de bal spelen en totaal geen moeite doen om er een leuke pot van te maken :r
Ik dacht nu het einde van fifa nadert dat er wat relaxter gespeeld zou worden maar diegene ik tegen kreeg waren alleen maar aan het tryharden, ja dan gaat bij mij de lol er wel vanaf.
Juist hierom heb ik al 2 weekend helemaal geen zin om de WL op te starten. Los van alle ellende kwa wedstrijden zijn van alle tots spelers misschien 5 een echte toevoeging voor m'n team met een pakkans van 0,1%. Om nou alleen voor de fodder 20 zweterige potjes te gaan spelen met dit weer daar pas ik steeds vaker voor haha.

Speel er denk nog 1, wanneer ik de motivatie weer heb 😂

Overigens vind ik het ook erg jammer dat de tijden weer zijn aangepast, de maandag nog hebben om te spelen was wel heel fijn

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Moody2204
Ik merk ook altijd dat het beter voor mijn gemoedstoestand is als ik geen WL speel. Voor mij ook wel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Toch nog wat aanpassingen gemaakt en ben 4-3-2-1 gaan proberen qua formatie naast 3-5-2.

Start:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tBjSfZ8BhpmK86_7DVf7_lKVSjw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BKe9Iec4I0atmWfwFVUqC8fo.jpg?f=fotoalbum_large

4-3-2-1:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EjpwK108tKie3LyI3Nc59nf1c3Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cZ8S0JJgPeQzCWYkKwp0TJN5.jpg?f=fotoalbum_large

3-5-2:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_n-7qeC9y3ENkkQoPJ9VlxbGOA8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2wsuBjpUI2HwRHuCVCwubgmC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand enig idee wat je tegen de achterlijn spelen op de spits en die legt breed glitch kan doen ?
Heb er welgeteld 33 tegen gekregen zo deze wl
Rechts of links staan standaard bij deze aanval achter de man te dekken
En heb geen idee hoe dit verdedigen ( ze komen er helaas iedere keer wel een keer langs aan de zijkant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 22:36:
Iemand enig idee wat je tegen de achterlijn spelen op de spits en die legt breed glitch kan doen ?
Heb er welgeteld 33 tegen gekregen zo deze wl
Rechts of links staan standaard bij deze aanval achter de man te dekken
En heb geen idee hoe dit verdedigen ( ze komen er helaas iedere keer wel een keer langs aan de zijkant)
Proberen de pass lijn af te dekken.. verrot lastig en gaat vaak mis maar da's t enige wat je kan dan, vaak zie je hem wel aankomen.

Wat is Rivals weer toxic vanavond zeg 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op zondag 3 juli 2022 @ 22:46:
[...]

Proberen de pass lijn af te dekken.. verrot lastig en gaat vaak mis maar da's t enige wat je kan dan, vaak zie je hem wel aankomen.

Wat is Rivals weer toxic vanavond zeg 🤔
Ja probeer het idd ook
Jammer genoeg is de back vaak de cpu en binnenkant dekken kent die denk ik niet 🤣

Rivals idd veel mensen weer achter de bal
Belachelijk druk zetten uit het niets
En buitenspel val zie ik ook steeds meer mensen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 23:14:
[...]

Ja probeer het idd ook
Jammer genoeg is de back vaak de cpu en binnenkant dekken kent die denk ik niet 🤣

Rivals idd veel mensen weer achter de bal
Belachelijk druk zetten uit het niets
En buitenspel val zie ik ook steeds meer mensen doen
Is het niet L1 extra druk zetten met een tweede verdediger, miss dat dat helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9pqxi62tvuNorl79VY6KOQm4n1U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FTqxaCUZ0O9gjpqB8Z1oBBgb.jpg?f=fotoalbum_large

Fodder rewards...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
Heeft iemand nog eoae Bale voltooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 21:28
Of Trent Alexander-Arnold? Ik twijfel. Dure jongen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
naNs schreef op maandag 4 juli 2022 @ 12:08:
Of Trent Alexander-Arnold? Ik twijfel. Dure jongen...
Zie hier toevallig een review voorbij komen:

https://www.reddit.com/r/...m_alexanderarnold_review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
playr2014 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 12:07:
https://www.reddit.com/r/...oae_bale_review_next_gen/

Zelf geen ervaring mee, maar misschien heb je hier iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
playr2014 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 12:07:
Heb het 89 squad al ingeleverd voor Bale. De rest doe ik in de loop van de week mbv upgrade sbc's en misschien wat van die swaps fodder pakketten.

TAA laat ik links liggen, past op geen enkele manier in het team en ben nog steeds zeer tevreden over TOTS Paqueta op de CM positie.

[ Voor 18% gewijzigd door Robbio85 op 04-07-2022 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
TAA ga ik niet doen aangezien Bellingham TOTS op zijn plek staat.

Bale staat wel hoog op mijn verlanglijstje, wat een zieke kaart! Eerst even de fodderpacks afwachten, gelukkig staat ie 29 dagen open.

Ben hem nog maar 1 tegen gekomen gek genoeg, denk dat de meeste clubs wat leeg zijn 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Heb met behulp van mijn laatste fodder Bale gedaan voor 4 ton ongeveer. Ik moet zeggen hij speelt wel erg fijn. Heb ook nog een setup met Werner SS op rechts en Solskjaer, dat speelt ook erg fijn.
Maar ik denk dat de combi Isco - Bale net wat beter is. De AI van Isco vind ik echt geweldig op CAM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:16
Nachtapotheker schreef op maandag 4 juli 2022 @ 13:46:
Heb met behulp van mijn laatste fodder Bale gedaan voor 4 ton ongeveer. Ik moet zeggen hij speelt wel erg fijn. Heb ook nog een setup met Werner SS op rechts en Solskjaer, dat speelt ook erg fijn.
Maar ik denk dat de combi Isco - Bale niet wat beter is. De AI van Isco vind ik echt geweldig op CAM.
Isco houdt bij mij PIM Cantona uit de basis ;)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Nu online
Ik speel Isco op CAM en Cantona op ST. Cantona doet het geweldig als je een beetje gewend bent aan z'n body type. Isco is voor mij tot nu toe een fraudeur, weet niet waarom iedereen die kaart zo geweldig vind. Als ik Bale haal gaat Isco eruit en zet ik Felix op 10 denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Valandil schreef op maandag 4 juli 2022 @ 15:57:
[...]

Isco houdt bij mij PIM Cantona uit de basis ;)
Ik had ook een typo gemaakt zie ik :+ het duo Isco en Bale vind ik beter dan het duo Solskjaer Werner :)

Deze 2 combi’s heb ik nu:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_0nq5zQZ_alcqDEnrtWFS2qKxKg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tAzXavm2pVdtnQdQ1rxc21hZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H7erd5dxgRu-cVrm-PdiMl-8jvM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SXSQWohvXqLvz3dhOEKDoSjF.jpg?f=fotoalbum_large

Alleen Werner, Thiago en Sirigu zijn nog tradable.

[ Voor 64% gewijzigd door Nachtapotheker op 04-07-2022 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 22:36
Markmaas schreef op zondag 3 juli 2022 @ 14:37:
[...]

Nee hoor, bij mij zelfs omgekeerd. Ik sta met 3-0 voor, tegenstander leaved. “This match is under review” en dan geen punten krijgen. En dat tot 3x toe. En zodoende wederom op 59 punten geeindigd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• allstarted1
Kanonne! Trek net uit twee tradeable packs achter elkaar Sane en Maddison!

:o :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_p-NofzLPH9YOZB7ey4ZK-QLNjY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0IP1qaxSK9zeho2kt2HI5BWx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 69% gewijzigd door allstarted1 op 04-07-2022 19:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Packte uit de 85x5 Gomez. Team maar weer iets omgebouwd. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kNQ-olhO-6OVZk9840XvZbOYwBo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wgdGwFlkde3Y6035V3SDaaTi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
allstarted1 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 19:46:
Kanonne! Trek net uit twee tradeable packs achter elkaar Sane en Maddison!

:o :o

[Afbeelding]
Nice hoor, volgens mij is de packweight erg laag deze promo. Heb na heel veel packs een untradeable El Sha gehaald, that's it in 3 weken. Ook amper gouden walkouts, lijkt wel of EA aan de knoppen zit te draaien om de community nog even maximaal uit te knijpen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Robbio85 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 09:17:
[...]

Nice hoor, volgens mij is de packweight erg laag deze promo. Heb na heel veel packs een untradeable El Sha gehaald, that's it in 3 weken. Ook amper gouden walkouts, lijkt wel of EA aan de knoppen zit te draaien om de community nog even maximaal uit te knijpen })
Met Son, Sane en Felipe gaat hij hier niet slecht. Moet wel zeggen dat ik bizar veel packs heb geopend om deze voor elkaar te krijgen.

Hoop wel dat ze nog wat wissels in sbc gaan doen. Heb er straks 10 en wil er voor vrijdag 11 hebben voor de fodder packs, Bale staat hoog op de verlanglijst namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Robbio85 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 09:17:
[...]

Kan alleen maar voordelig werken als je een SS Pick wil doen met de swaps :P Zelf heb ik alleen Felipe gekocht, Davies untradeable en Kohlert untradeable. En de objectivespelers dan, op Bartra na.

Heb Sané verkocht, aangezien ik Davies al untradeable heb én te weinig met Bundesliga speel. Dat team is dus geheel untradeable. Maddison staat nu in m'n PL-team op RW als vervanger van Kulusevski TOTS Moments.

Vanmiddag even kijken of ik Pereyra redelijk goedkoop kan oppikken om Ansaldi te vervangen in m'n Serie A-team. :) Heb ik nog zo'n 275K over.

[ Voor 7% gewijzigd door allstarted1 op 05-07-2022 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Ben ook met Bale bezig, die past niet echt in het team maar kan hem op 8 chem krijgen. Volgens mij is dat met Engine geen enkel verschil in stats met 10 chem.

Die Pereyra is wel een aanrader ja, doet het tot nu toe goed voor mij. Op balanced moet je wel als de brandweer terug bij balverlies, hij valt graag aan 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Robbio85 op 05-07-2022 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik weet niet of er mensen zijn die moments Garrincha overwegen. Ik speel nu de laatste 2 weken met de moments versie (hiervoor had ik de prime versie) en de moments versie is een significante upgrade, ik weet niet of het met de andere workrates te maken heeft, maar hij komt veel meer in de 16 etc.

Vooralsnog lukt het mij goed om met mijn Icons te blijven spelen en de shapeshifters te vermijden *O*

Zo begin ik de wedstrijd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JACjWpDBLk0kO1l6s0wafv--99E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hG8uvoWLqJB4DHQiGyvQu2AP.png?f=fotoalbum_large

En heb hier de flexibiliteit om te wisselen naar afhankelijk van de situatie 3-5-2:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/srTqYUaMvSLtuPB1MzQO994ZFEc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9qI3C95A4LppEtvERRbKzF1u.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Ik helemaal kijken op Futbin voor een Kohlert kaartje wat ik gemist had voor mn Heerenveen P&P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
Robbio85 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 10:07:
Ben ook met Bale bezig, die past niet echt in het team maar kan hem op 8 chem krijgen. Volgens mij is dat met Engine geen enkel verschil in stats met 10 chem.

Die Pereyra is wel een aanrader ja, doet het tot nu toe goed voor mij. Op balanced moet je wel als de brandweer terug bij balverlies, hij valt graag aan 8)
Inderdaad met engine geen verschil chem 10 of 8. Op Futbin zijn mensen positief over hem dus ga deze sbc ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Bozzel1987 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 10:21:
Ik weet niet of er mensen zijn die moments Garrincha overwegen. Ik speel nu de laatste 2 weken met de moments versie (hiervoor had ik de prime versie) en de moments versie is een significante upgrade, ik weet niet of het met de andere workrates te maken heeft, maar hij komt veel meer in de 16 etc.

Vooralsnog lukt het mij goed om met mijn Icons te blijven spelen en de shapeshifters te vermijden *O*

Zo begin ik de wedstrijd:

[Afbeelding]

En heb hier de flexibiliteit om te wisselen naar afhankelijk van de situatie 3-5-2:
[Afbeelding]
Wel tof zo'n icon team. Sommigen kun je via SBC's doen, maar hoe kom je bv aan zo'n Cruijff? Packluck of gekocht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Robbio85 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 13:41:
[...]

Wel tof zo'n icon team. Sommigen kun je via SBC's doen, maar hoe kom je bv aan zo'n Cruijff? Packluck of gekocht?
Cruyff gekocht (1.5m), maar heb ook bijna al die wekelijkse moments SBC's gedaan met playerpicks zo komen Zidane, Best en Carlos uit zo'n pakketje (net zoals Henry, Butragueno, Beckham, Seedorf, Gerrard en Blanc O-) ). Ik verkoop steeds mijn tradeable spelers en de rest flikker ik in die SBC's inclusief bv die shapeshifter Davies en alle TOTS spelers etc die ik krijg met squad battles, objectives, weekend league etc en doe niets van die SBC's als Lozano etc, want ik kan mijn fodder maar 1 keer uitgeven :P Ik krijg hier absoluut niet het beste team voor, maar het gaat mij ook niet om divisie 1 etc (daar zit ik dus ook niet). Ik haal meer voldoening uit spelers die ik persoonlijk leuk vindt en realistischer stats hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Weet iemand wanneer de tots spelers weer in de packs komen
Je hebt voor alles tots of totw spelers nodig maar die worden een beetje onbetaalbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Komen vrijdag niet weer die Futties? Dan zitten die kaarten misschien ook weer in packs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 19:45:
Komen vrijdag niet weer die Futties? Dan zitten die kaarten misschien ook weer in packs?
SS team 4 of idd futties, de meningen zijn online verdeeld.

Inmiddels de 11 wissels binnen en 15 wins in de SS cup. Moet zeggen dat ik het hele Golden Goal principe wel echt leuk vind om te spelen. (Bijna) Iedereen lekker op de aanval en zo snel mogelijk willen scoren

[ Voor 29% gewijzigd door Augy op 05-07-2022 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 19:50:
[...]

SS team 4 of idd futties, de meningen zijn online verdeeld.

Inmiddels de 11 wissels binnen en 15 wins in de SS cup. Moet zeggen dat ik het hele Golden Goal principe wel echt leuk vind om te spelen. (Bijna) Iedereen lekker op de aanval en zo snel mogelijk willen scoren
Ja dat mag er van mij ook inblijven. Lekker snel inderdaad en geen gedoe met dansjes, herhalingen, etc. Heb er een paar potjes bij gehad dat mijn tegenstander vanaf de aftrap niet eens de bal heeft gehad toen de goal viel. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 23:31:
[...]

Ja dat mag er van mij ook inblijven. Lekker snel inderdaad en geen gedoe met dansjes, herhalingen, etc. Heb er een paar potjes bij gehad dat mijn tegenstander vanaf de aftrap niet eens de bal heeft gehad toen de goal viel. :+
Twee minuut is m'n record, daarintegen gebeurt het andersom ook wel eens 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Moody2204 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 23:31:
[...]

Hopen dat ze dat bij de icon swaps ook gaan doen in 23 😃

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 21:28
Markvd1984 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 19:37:
Je hebt voor alles tots of totw spelers nodig maar die worden een beetje onbetaalbaar
Vond zojuist nog een tradeable 75 rated TOTW speler in m'n club.. voor 63k verkocht :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• allstarted1
Lekker fodder aan het recyclen, Gomez uit de 85+ x5, Marquinhos uit de 93+ en uit een van de pakketten uit de 93+ pick, Hero Ricken gehaald. Had ik dubbel, dus ga zo maar weer wat picks maken.

Vrijdag komt toch weer eens scheepslading spelers, dus laat maar gaan :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KVAk-HrGJGakVx3RmIOJrzDTvZ8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/N7ih057ubcK0oJvFDm2cP5m3.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Eerste 2 85x5’s waren shit, maar die van vandaag is redelijk >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7U9A_-PYonHwxrfD0XyY2fcYgPI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iIhjgc0Mjp7eYmFuYWIW8aiL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
allstarted1 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 19:38:
Lekker fodder aan het recyclen, Gomez uit de 85+ x5, Marquinhos uit de 93+ en uit een van de pakketten uit de 93+ pick, Hero Ricken gehaald. Had ik dubbel, dus ga zo maar weer wat picks maken.

Vrijdag komt toch weer eens scheepslading spelers, dus laat maar gaan :P

[Afbeelding]
Die Gomez is echt leuk op CB. Ik gebruik hem naast eoea Chiellini. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Robbio85 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:23:
Eerste 2 85x5’s waren shit, maar die van vandaag is redelijk >:)

[Afbeelding]
Mbappe is toch fodder. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
Partypooper schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 23:06:
[...]

Die Gomez is echt leuk op CB. Ik gebruik hem naast eoea Chiellini. :)
Die combinatie ga ik vanmiddag inderdaad proberen - ik heb nu het duo Chiellini - Koulibaly staan. Maar ik merk dat Koulibaly vaak uit positie staat. Op Futbin lees ik mogelijk door z'n workrates en Gomez zou dat beter doen. Ben benieuwd!

Overigens heb ik ook alvast al m'n 83+-rated spelers verkocht. Anders zit ik morgen weer met een gigantische stapel dupes in m'n club :+

Ben overigens blij dat de TOTW-upgrade er weer is. Had gelukkig nog genoeg TOTS-spelers uit obscure leagues, maar de spoeling begon dun te worden. Alleen die TOTS-upgrade slaat weer eens volledig de plank mis.

Wie gaat er een TOTS + spelers inleveren om een nieuwe TOTS te krijgen? Zeker zonder de zekerheid dat je een speler uit de EFIGS krijgt. Want dan zou het nog lonen om een MLS, Pro League of Saudi-speler in te leveren. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Idd, heb zijn POTM versie (die staat nog steeds in de basis). Toch gaat het vreemd voelen om de gold Mbappe in een SBC te gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
allstarted1 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 08:47:
[...]

Die combinatie ga ik vanmiddag inderdaad proberen - ik heb nu het duo Chiellini - Koulibaly staan. Maar ik merk dat Koulibaly vaak uit positie staat. Op Futbin lees ik mogelijk door z'n workrates en Gomez zou dat beter doen. Ben benieuwd!

Overigens heb ik ook alvast al m'n 83+-rated spelers verkocht. Anders zit ik morgen weer met een gigantische stapel dupes in m'n club :+

Ben overigens blij dat de TOTW-upgrade er weer is. Had gelukkig nog genoeg TOTS-spelers uit obscure leagues, maar de spoeling begon dun te worden. Alleen die TOTS-upgrade slaat weer eens volledig de plank mis.

Wie gaat er een TOTS + spelers inleveren om een nieuwe TOTS te krijgen? Zeker zonder de zekerheid dat je een speler uit de EFIGS krijgt. Want dan zou het nog lonen om een MLS, Pro League of Saudi-speler in te leveren. |:(
Hier ook alle obscure TOTS al in SBC's gegooid. Gewoon die 81+ TOTW doen, de TOTS upgrade is idd compleet nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand als iets gezien wat er morgen avond in de packs komt? i
vm packs opsparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:01:
Iemand als iets gezien wat er morgen avond in de packs komt? i
vm packs opsparen
Team 4.

Kijk eens op Twitter, fut sherrif of iemand anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
allstarted1 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 08:47:
[...]

Op Futbin hebben ze beiden echter wel High/Med workrates. Heb hier nu ook Koulibaly en Chiellini. Maar ben ook wel nieuwsgierig hoe Gomez het zou doen. Misschien toch ook eens proberen. Hoewel: Koulibaly was gisteren voor mij nog steeds een enorme sloophamer. Gomez daarentegen met shadow net een wat betere versnelling dan Koulidaddy. Het ontloopt elkaar niet vele in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:40:
[...]

Op Futbin hebben ze beiden echter wel High/Med workrates. Heb hier nu ook Koulibaly en Chiellini. Maar ben ook wel nieuwsgierig hoe Gomez het zou doen. Misschien toch ook eens proberen. Hoewel: Koulibaly was gisteren voor mij nog steeds een enorme sloophamer. Gomez daarentegen met shadow net een wat betere versnelling dan Koulidaddy. Het ontloopt elkaar niet vele in ieder geval.
Gomez flashback en Varane doen t nog steeds erg lekker hier.. al irriteer ik me de laatste tijd wel eens aan varane, maar dat zal vast aan m'n eigen onkunde liggen 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Deze zou ook komen als SBC, lijkt me wel tof.

Doet een beetje denken aan die Iniesta van vorig jaar rond dezelfde tijd. Wat was die geweldig (ben een beetje bevooroordeeld als Iniesta fan).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/06sLK2Z6il0gEge24FiixDSZQUQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fWkqNVZ38AudrGdrgefZMKIy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:46:
[...]

Gomez flashback en Varane doen t nog steeds erg lekker hier.. al irriteer ik me de laatste tijd wel eens aan varane, maar dat zal vast aan m'n eigen onkunde liggen 😂
Sorry, het gaat hier over shapshifters Gomez ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Robbio85 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:48:
Deze zou ook komen als SBC, lijkt me wel tof.

Doet een beetje denken aan die Iniesta van vorig jaar rond dezelfde tijd. Wat was die geweldig (ben een beetje bevooroordeeld als Iniesta fan).

[Afbeelding]
Mooie link met Bellingham en Sane. Must do aangezien de kaart er top uitzien. Waarschijnlijk wel RVA maar op 7 chem vast beter als wirtz (waar ik overigens ook zeer tevreden over ben maar je wil ook wel eens wat anders)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:56:
[...]

Sorry, het gaat hier over shapshifters Gomez ;)
Besefte ik me na de enter ook 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Augy schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 14:47:
[...]

Mooie link met Bellingham en Sane. Must do aangezien de kaart er top uitzien. Waarschijnlijk wel RVA maar op 7 chem vast beter als wirtz (waar ik overigens ook zeer tevreden over ben maar je wil ook wel eens wat anders)
Wirtz beviel mij idd ook goed (kreeg die als beste uit zo'n 93+ pick een tijdje terug).

Moet zeggen dat ik met Bale nog niet echt uit de voeten kan. Ondanks de maxed out stats heb ik moeite met de bodytype. Ik krijg bij grotere spelers altijd het gevoel dat ik een Hummer moet parkeren op zo'n kleine parkeerplaats. Types Anderson/El Sha/Rodrygo renderen bij mij gewoon veel beter.

Nog even aankijken, en anders Anderson weer terug erin en Bale als 750k supersub :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Met reus in de gelederen mezelf weer eens divisie 1 in weten te schieten, was me al twee seizoenen niet gelukt dus erg blij mee :)

Lekkere speler trouwens die Reus, fijne dribbel, bizar afstandschot, fijne passing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Augy schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:55:
Met reus in de gelederen mezelf weer eens divisie 1 in weten te schieten, was me al twee seizoenen niet gelukt dus erg blij mee :)

Lekkere speler trouwens die Reus, fijne dribbel, bizar afstandschot, fijne passing.
Ben benieuwd, maar moet toch eerst even wat fodder verzamelen.

Wel mooi dat EA voor deze geen TOTW/TOTS vraagt, terwijl ze net de TOTW SBC terug hebben gebracht :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Robbio85 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 08:36:
[...]

Ben benieuwd, maar moet toch eerst even wat fodder verzamelen.

Wel mooi dat EA voor deze geen TOTW/TOTS vraagt, terwijl ze net de TOTW SBC terug hebben gebracht :z
Heb alles opgemaakt aangezien met alle fodderpacks we weer genoeg dubbel zullen krijgen. Vanavond (hopelijk) de laatste 2 wins in de SS cup

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Gisteren Shapeshifters Cup voltooid, uit de beloning kon ik kiezen tussen Ljungberg en Felipe, gekozen voor Ljungberg.

Ik vind het ook wel een leuk concept, je wordt min of meer gedwongen om wat geconcentreerder te spelen want een doelpunt tegen en het is voorbij, maar aan de andere kant kun je met een goede aanval zelf ook meteen de wedstrijd beslissen.

Dit soort dingen mogen ze van mij vaker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
ShapeShifters Team 4:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t0PQCrNNvSmhbuWLTXgsodM4L84=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pnnC7P7ztcKoYaxGo1adFx6M.jpg?f=fotoalbum_large

Di Natale lijkt me tof maar zal te duur zijn, De Ligt ziet eruit als een geweldige CDM die je bv met Chiellini EOAE/Cuadrado TOTS/Insigne EOAE kunt linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Wow, Kante en Walker gaan vies duur zijn :P De Ligt mag prima m'n team inkomen stappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Werkelijk helemaal niks uit m'n packs 😂😂😂

Wel el shaawary uit de 93+ door de dubbele kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 12:36
Heb alle fodder packs gedaan. Cole en Dempsey en heel wat fodder en heb de icon pack gedaan… dit was drama en ook de 93+ was Gomez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 19:31:
Werkelijk helemaal niks uit m'n packs 😂😂😂

Wel el shaawary uit de 93+ door de dubbele kaarten
2 geopend met de wissels 82+ en 83+ 2x de ligt en 2x pepe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:48
Had maar 5 tokens door alleen wat SBCs die ik gedaan had. Weinig zin gehad om te spelen de afgelopen weken. Daarmee de 20x85+ gedaan en hieruit kwam Shapeshifter Cordoba lopen! En een pak mooie fodder waarmee ik Bale vrij goedkoop kon doen. Team maar weer eens omgooien. Twijfel nu alleen nog of Kounde plus Acuna beter is dan Kalulu plus Pereyra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Bale kunnen completen. Had 8 tokens. Heb PIM Schmeichel voor 4 tokens gehaald. Weet niet of die goed is, maar dat zien we dan wel weer. :)

Uit de 84x20 en 82x25 packs van mijn overige tokens kwam gelukkig goede fodder uit. Waardoor ik voor de Bale SBC uiteindelijk kon completen. Moest wel een paar TOTS spelers kopen want die had ik niet meer.

Team is nu zo, in-game speel ik 3-5-2:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mAcJyn9dJbFUDP-1YAWzgLtZyXY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MCOjNhFrMa8iVLXObFyxli7M.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Hier niet veel bijzonders uit de 84 x 25 en 85 x 20. Shapeshifter die ik er uit had was Delaine.

Omdat ik inmiddels een volledig Serie A team heb, heb ik de Milito sbc gedaan en dan de cam versie. Ik gebruik 'm echter als spits en ik moet zeggen dat hij ze aardig binnenschiet!

Verder De Ligt gekocht als cdm. Die doet het ook lekker. Team dus weer wat sterker kunnen maken.

Dit is het nu (ingame meestal 4-2-1-2-1 of 4-3-2-1)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zLzm2Ilqa6dDi7zQmmPW9a73q4A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3fGpLMMXhmCwPfuDyhauAhE0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door Moody2204 op 09-07-2022 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Moody2204 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 23:58:
Hier niet veel bijzonders uit de 84 x 25 en 85 x 20. Shapeshifter die ik er uit had was Delaine.

Omdat ik inmiddels een volledig Serie A team heb, heb ik de Milito sbc gedaan en dan de cam versie. Ik gebruik 'm echter als spits en ik moet zeggen dat hij ze aardig binnenschiet!

Verder De Ligt gekocht als cdm. Die doet het ook lekker. Team dus weer wat sterker kunnen maken.

Dit is het nu (ingame meestal 4-2-1-2-1 of 4-3-2-1)

[Afbeelding]
Leuk team! Bizar hoeveel goede Shapeshifters er uit zijn gekomen voor Serie A. Heb De Ligt ook gekocht en die is top op CDM inderdaad. Heeft zelfs al twee doelpunten op z'n naam. :+

Pagina: 1 ... 118 ... 128 Laatste