Graelish als mijn gegarandeerde shapeshifter en Haaland als TOTS. Mag niet klagen
Die kreeg ik ook en Clauss uit de tots packplayr2014 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:09:
Mukiele uit Shapeshifters pack L
Mukiele weer en... Lucas paqueta tots 😁😁
Year reviews waren niks bruikbaars helaas oyarzabal bday en nacho Fernandez
Year reviews waren niks bruikbaars helaas oyarzabal bday en nacho Fernandez
[ Voor 21% gewijzigd door Augy op 21-06-2022 19:35 ]
Zoals het hele jaar mijn packluck al drama is: gegarandeerde shapeshifter: Everton en als tots Terrier. 
Edit: om het 'leed' compleet te maken had ik uit die sbc speler jaarkeuze de keuze uit: Serdar, Götze en Ander Herrera....

Edit: om het 'leed' compleet te maken had ik uit die sbc speler jaarkeuze de keuze uit: Serdar, Götze en Ander Herrera....

[ Voor 38% gewijzigd door Moody2204 op 21-06-2022 19:41 ]
Mukiele dupe, Acuna uit de TOTS (had ik nog tradeable). Uit de Year in Review-packs: Pavard en Nacho Fernandes Showdown
Could be worse.....
Could be worse.....
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Waar staat die gegarandeerd shape shifter sbc if is het een objective ?
Het waren de dagelijkse sbc’sTraeces schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:54:
Waar staat die gegarandeerd shape shifter sbc if is het een objective ?
Ik had die dagelijkse SBC's wel gedaan en was wel tevreden met mijn Acuna om 7 uur. Kwam er door de opmerkingen hier pas achter dat ik ook nog een shapeshifter pack kon claimen: Atal! Leuke speler al past ie nu niet in mijn team.
Mijn club helemaal uitgekleed en in een icon sbc gegooid. Koeman! 😫
Eerste potje echter wisselde ik hem met Vieira van positie en kreeg ik een vrij trap. Hard en precies in de kruising waarop ik mikte … misschien toch maar even proberen.
Ben momenteel ook wat minder gemotiveerd om mijn team echt beter te maken, maar het lijkt me gewoon leuk wat spelers te proberen.
Eerste potje echter wisselde ik hem met Vieira van positie en kreeg ik een vrij trap. Hard en precies in de kruising waarop ik mikte … misschien toch maar even proberen.
Ben momenteel ook wat minder gemotiveerd om mijn team echt beter te maken, maar het lijkt me gewoon leuk wat spelers te proberen.
Kreeg Lewa uit de TOTS pack en Mukiele uit de Shapeshifters pack. Kan beter maar kan ook slechter. Leuk om een keer ene Bundesliga objective mee te doen.
Die year in review SBC laat ik liggen. Heb Mbappe POTM al, kan me geen andere SBC herinneren die ik nog zou willen maar niet heb gedaan.
Die year in review SBC laat ik liggen. Heb Mbappe POTM al, kan me geen andere SBC herinneren die ik nog zou willen maar niet heb gedaan.
Heb de Year in Review wel gedaan en trok daar Weghorst uit. Ontzettend blij mee, wat een beest is dat en wat had ik destijds een spijt dat ik toen z'n SBC niet heb gedaan.
Is de shapeshifter pack ook met die daily's waarvan vandaag de laatste dag is? Gisteren het tots pakketje iemand van de Turkse competitie waar ik helaas niets mee kan. Meen dat de laatste doelstelling een efigs was. Of waar vind ik de shapeshifters?
Edit: zie het al. Is de bonus als je ze alle 7 complete. Verdorie. Ga ik niet redden. Moet er echt nog 1. Maar die stopt vanavond om 7
Edit: zie het al. Is de bonus als je ze alle 7 complete. Verdorie. Ga ik niet redden. Moet er echt nog 1. Maar die stopt vanavond om 7
[ Voor 21% gewijzigd door Oxigeon op 22-06-2022 11:22 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Als je er één hebt gemist, lukt het sowieso niet meer. Op de eerste dag zat 'ie ook erg verstopt, moet ik zeggen. Kwam hem ook per toeval tegen.Oxigeon schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 11:21:
Is de shapeshifter pack ook met die daily's waarvan vandaag de laatste dag is? Gisteren het tots pakketje iemand van de Turkse competitie waar ik helaas niets mee kan. Meen dat de laatste doelstelling een efigs was. Of waar vind ik de shapeshifters?
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Jep irritant is dat. Je kunt nieuwe SBC's makkelijk vinden door hier te kijken:
https://www.futbin.com/squad-building-challenges
Ik kijk daar vantevoren welke ik wil doen, scheelt tijd met dat afschuwelijke menu.
Ik kijk daar vantevoren welke ik wil doen, scheelt tijd met dat afschuwelijke menu.
Een tabblad met NEW zou verrekte handig zijn idd! Ik zag het toevallig in de doelstellingen staan donderdag. Ook rare keuze kwa begin omdat de promo vrijdag pas begon (of misschien juist daarom)Robbio85 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 12:56:
Jep irritant is dat. Je kunt nieuwe SBC's makkelijk vinden door hier te kijken:
Die Ultimate objective friendlies zijn qua rewards ook leuk trouwens. Wel moeilijk. Gisteren eerst 5 op rij gewonnen in Rivals en vervolgens alle 3 verloren in die friendly

Weer offline gehaald omdat er verkeerde content in zat, zoals elke week wel keer gebeurt tegenwoordighmr schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 15:37:
Waarom zie ik die Year in Review SBC niet?
'Shapeshifters bronze select' objective is pas lastig. Winnen met een bronze team van een silver teamRobbio85 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 13:19:
Die Ultimate objective friendlies zijn qua rewards ook leuk trouwens. Wel moeilijk. Gisteren eerst 5 op rij gewonnen in Rivals en vervolgens alle 3 verloren in die friendly

Die skip ik lekker. Heb je het hele jaar gewerkt om een mooi team te bouwen, moet je in juni met bronzen/zilveren kaarten gaan spelen...playr2014 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 15:57:
[...]
'Shapeshifters bronze select' objective is pas lastig. Winnen met een bronze team van een silver team
Er komt trouwens aardig materiaal aan. Een Marcelo ST variant en een CR7 LW. Beiden in packs als onderdeel van Shareshifters team 2. Helaas waarschijnlijk onbereikbaar aangezien die een hoop coins gaan kosten. Wel leuk dat er een Richarlison flashback komt als SBC en een Emerson CM als objective. Die hebben dan een strong link ivm land en PL. Als je bv Anderson en Rodrygo al hebt kun je daar evt iets leuks mee bouwen.
[ Voor 36% gewijzigd door Robbio85 op 22-06-2022 16:40 ]
Jezus alweer hé, ongelooflijk!Nachtapotheker schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 15:47:
[...]
Weer offline gehaald omdat er verkeerde content in zat, zoals elke week wel keer gebeurt tegenwoordig
Zou iedereen weer nieuwe picks krijgen of alleen degene die Eriksen hebben gekregen als pick?
Dat kan k er niet echt op uitmaken, overigens weet ik niet eens meer wie de andere keuzes waren haha
Alleen die met Eriksen waarschijnlijk, dat deden ze toen ze met Edouard (notabene ook in een Year in Review SBC) dezelfde fout maakten ook.
Lewandowski uit de pp, hag gehoopt op een ss maar was allemaal tots met lewa de meeste bruikbare.
Bij de rivals rewards heb ik untradeable gekozen, daar kwam een duplicate St Juste uit. Daarmee maar de 93+ pick gedaan, TOTS Kounde en de rest TOTS die minder bruikbaar zijn...
Vervolgens nog een Bellerin uit de Rivals rewards en een tradeable Everton uit de rewards van die pick SBC.
Al met al een hoop shareshifters, maar geen enkele die in mijn team komt. De Messi droom is nu definitief voorbij
Toch vreemd. Had een aantal aardige packs opgespaard (50k/100k/125k) waar geen enkele shapeshifter uit kwam. Nu, uit een prime gold players pack, mega pack en rare mixed pack wel shapeshifters;
Vervolgens nog een Bellerin uit de Rivals rewards en een tradeable Everton uit de rewards van die pick SBC.
Al met al een hoop shareshifters, maar geen enkele die in mijn team komt. De Messi droom is nu definitief voorbij
Toch vreemd. Had een aantal aardige packs opgespaard (50k/100k/125k) waar geen enkele shapeshifter uit kwam. Nu, uit een prime gold players pack, mega pack en rare mixed pack wel shapeshifters;
[ Voor 24% gewijzigd door Robbio85 op 23-06-2022 10:17 ]
Merk wel dat ik toe ben aan een nieuwe fifa zonder 5 ATB, hoop echt dat die opstelling minder meta is en de aanvallers weer worden beloond 
Rivals is niks aan zo...
Rivals is niks aan zo...
Ik snap je punt, maar met 4 ATB ben je gewoon super kwetsbaar tegen alle aanvallers met 99 pace en 5* skills.Augy schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 11:42:
Merk wel dat ik toe ben aan een nieuwe fifa zonder 5 ATB, hoop echt dat die opstelling minder meta is en de aanvallers weer worden beloond
Rivals is niks aan zo...
Zelf speel ik het liefst 41212 of andere formaties, maar moet noodgedwongen steeds terugvallen op 5ATB (althans 3412) omdat het midden open ligt en de tegenstander steeds met 1 steekpass de aanvaller dwars door het midden vrij voor de keeper zet.
wijze woorden
Speelde gisterenavond ook tegen zo'n dropback Harry. Continu op eigen helft hangen, alles op de counter spelen. Kwam daardoor 1-0 achter in de eerste helft.Augy schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 11:42:
Rivals is niks aan zo...
Tweede helft, kwam er maar niet doorheen (speelde 4-2-2-2 formatie) en ben toen maar naar 3-5-2 geswapt. Resultaat, ik scoor 4 doelpunten vrijwel achter elkaar en die persoon ragequit vervolgens. Voelde toch wel even goed.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ik vind de 3 (of 5) verdediger formaties geeneens zo erg. Kom ook genoeg 4222 of 41212 varianten tegen die niets anders kunnen dan zo snel mogelijk een boog-steekballetje naar de 2 spitsen te doen of altijd langs de zijlijn rennen en dan naar binnen willen passen. Alleen maar op de beperkingen van de Fifa engine spelen.
Zelf ben ik naar een 352/3412 gegaan omdat ik mooie Italiaanse spelers kreeg. Met agressieve instructies op de vleugelspelers en goed triggeren van de 2 centrale middenvelders is dit een hele aanvallende formatie. Nadeel is dat je vaak alleen met je drie centrale verdedigers staat te verdedigen als je je eigen aanval verkloot.
Staat nu zo, eigenlijk zou ik nog een extreem goede aanvaller willen, maar die zijn allemaal 1M+ en dat heb ik niet - dus maar gokken op een paar SBCs.
Zelf ben ik naar een 352/3412 gegaan omdat ik mooie Italiaanse spelers kreeg. Met agressieve instructies op de vleugelspelers en goed triggeren van de 2 centrale middenvelders is dit een hele aanvallende formatie. Nadeel is dat je vaak alleen met je drie centrale verdedigers staat te verdedigen als je je eigen aanval verkloot.
Staat nu zo, eigenlijk zou ik nog een extreem goede aanvaller willen, maar die zijn allemaal 1M+ en dat heb ik niet - dus maar gokken op een paar SBCs.
:strip_exif()/f/image/yCJS8wFEjqrtAKbLUJOO3tU2.jpg?f=fotoalbum_large)
Bovengenoemde is idd aanvallend kwa spelers. Ik weet ook dat je het mega aanvallend kan spelen
Alleen kom je ze vaak tegen met de flanken bijv Hakimi/cancelo (incl anker/bewaker) en dan nog twee echte CDM in het midden, nou dan weet ik wel hoe laat het is 🙈
Alleen kom je ze vaak tegen met de flanken bijv Hakimi/cancelo (incl anker/bewaker) en dan nog twee echte CDM in het midden, nou dan weet ik wel hoe laat het is 🙈
Leuk teamheron schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 13:58:
Ik vind de 3 (of 5) verdediger formaties geeneens zo erg. Kom ook genoeg 4222 of 41212 varianten tegen die niets anders kunnen dan zo snel mogelijk een boog-steekballetje naar de 2 spitsen te doen of altijd langs de zijlijn rennen en dan naar binnen willen passen. Alleen maar op de beperkingen van de Fifa engine spelen.
[Afbeelding]
Maar bovenstaande wat je zegt met steekballen op een 2 spitsen
Volgens speel jij ook met de 2 snelste spelers in de spits
Ga er vanuit dat je ze daar niet hebt staan voor de kracht
Verder leuk team 💪
Nee, die staan daar voor de dribbel. En Cantona voor het vasthouden vd bal. Ik speel in ieder geval niet met alleen maar lobbed through balls, maar probeer echt tikkend erdoor te ken.
Goedemorgen,
Van de week de trial gestart in de aanloop voor gamepass release op xbox.
Nu weet ik echt bar weinig van voetbal/spelers en fifa is voor mij ook aardig adacadabra
Heb ooit fifa 20 geprobeerd op ps4 maar vrij snel links gelegd.. nu een nieuwe poging want het trekt wel
Nu heb ik onderstaande team, Hector Bellerin kwam uit 1 van de packs die ik kreeg
Zit in dilemma.. of spelen met dit team en om Hector heen bouwen, of Hector verkopen en een ander team bouwen van rond 40K (huidige xbox waarde)
Wat te doen... Ben wel al bezig met standaard SBC' en squad battles ga ik ook aan beginnen, wil eerst 100 chem voordat ik begin aan rivals
Nu weet ik echt bar weinig van voetbal/spelers en fifa is voor mij ook aardig adacadabra
Heb ooit fifa 20 geprobeerd op ps4 maar vrij snel links gelegd.. nu een nieuwe poging want het trekt wel
Nu heb ik onderstaande team, Hector Bellerin kwam uit 1 van de packs die ik kreeg
Zit in dilemma.. of spelen met dit team en om Hector heen bouwen, of Hector verkopen en een ander team bouwen van rond 40K (huidige xbox waarde)
Wat te doen... Ben wel al bezig met standaard SBC' en squad battles ga ik ook aan beginnen, wil eerst 100 chem voordat ik begin aan rivals
/f/image/YRYfZl2bfyX1e5EaMWneRiBU.png?f=fotoalbum_large)
Bellerin verkopen en andere posities verbeteren.
Mwah, wat kun je nou kopen voor die 40k wat je niet kan voor pak m beet 10x 700c = 7k wat je makkelijk bijelkaar speelt.dutchgio schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 07:20:
Bellerin verkopen en andere posities verbeteren.
Hangt er vanaf of je Bellerin leuk vind om mee te spelen. Jij hebt m gepacked, dat soort dingen geeft een beetje identiteit aan je team in mijn optiek
Btw, mocht je dat niet weten: die met die blauwe rondjes zijn leenspelers en als je daar minstens 1 contract (gaan eraf per gespeelde wedstrijd) op houdt dan kun je die voor eeuwig gebruiken in friendlies en das soms verdomd handigWesloxx schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 05:20:
Goedemorgen,
[Afbeelding]
Zonder Bellerin krijg je die 7K door te spelen ook en zit je al op 47K.Gurbuh schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 07:25:
[...]
Mwah, wat kun je nou kopen voor die 40k wat je niet kan voor pak m beet 10x 700c = 7k wat je makkelijk bijelkaar speelt.
Hangt er vanaf of je Bellerin leuk vind om mee te spelen. Jij hebt m gepacked, dat soort dingen geeft een beetje identiteit aan je team in mijn optiek
Een Ake is al beter als Blind bijvoorbeeld.
Je gaat genoeg packen wat untradeable is, die kun je inpassen.
Als je het kan verkopen zou ik dat gewoon doen.
Bellerin is in zo'n starter team wat overkill qua waarde en op de verkeerde positie.
Zou geen team bouwen om een linksback heen. Een spits of goede middenvelder wellicht wel.Wesloxx schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 05:20:
Goedemorgen,
[Afbeelding]
Zou hem verkopen en rustige doorbouwen.
wijze woorden
Hazard ss uit de 93+ pick
Nu son en hazard kan ze beide niet linken
Ps son is absoluut geen hoog vlieger echt heel houterig
We over hem twijfelt ik raad het af
Heb je vrienden bij EA ofzo? Dit soort packluck heb ik nog nooit gezienMarkvd1984 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 13:05:
Son is wel goed als ST of CM, maar is wel klunky. Alleen indien je een Werner/messie/neymar verwacht als speler is Son niet voor jouw. Heb hem zelf als CM, 186 played, 80 goals. Op een middenveld met Fabinho en Bruno F.Markvd1984 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 13:05:
Psn - Sevyxs
Speel 433-4Sevyx schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 13:45:
[...]
Son is wel goed als ST of CM, maar is wel klunky. Alleen indien je een Werner/messie/neymar verwacht als speler is Son niet voor jouw. Heb hem zelf als CM, 186 played, 80 goals. Op een middenveld met Fabinho en Bruno F.
Als spits kon ik er niet mee overweg en als cam blinkt die ook nog niet uit veel balverlies passing niet best en staat vaak verkeerd
Hazard speelt beter
Heb nkunku en paquetta tots ook nog en de bruiyne
Dit team heb ik nu en nog 1 milRobbio85 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 13:41:
[...]
Heb je vrienden bij EA ofzo? Dit soort packluck heb ik nog nooit gezien
Ben hiermee in eind feb mee begonnen
Nieuwe klanten krijgen betere dingen hè 🤣
/f/image/ysnSHzIG1I3iSHH4PfKpzTHi.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/sxxSHonYCfvUsgFcTkZLItE7.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/E9LTCz3bsPGItOC25Shtovxz.png?f=fotoalbum_large)
Bedankt voor de tips allen, helaas gaat het feestje niet op... Kom net thuis van werk, ga er ff voor zitten en wil de transfermarkt op gooien... Niet verhandelbaar 😂 wat een oelewapper, word dus ouderwets spelen en dan een team bouwen
Heb mijn Insigne en Chielini in die 93+ sbc gegooid en daar uiteindelijk Salah voor terug gekregen. Ze pasten niet in mijn team en ik zie iedereen al met dezelfde spelers spelen. Salah wel weer een leuke supersub 😃
Dat doen ze om van het klagen af te zijnRobbio85 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 13:41:
[...]
Heb je vrienden bij EA ofzo? Dit soort packluck heb ik nog nooit gezien
Dan is het blijkbaar wel terecht anders geven ze me die spelers niet 🤣
* Robbio85 hangt aan de lijn bij de EA klantenservice...Markvd1984 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:50:
[...]
Dan is het blijkbaar wel terecht anders geven ze me die spelers niet 🤣
Ze hebben meteen actie ondernomenRobbio85 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 17:10:
[...]
* Robbio85 hangt aan de lijn bij de EA klantenservice...
:strip_exif()/f/image/xy9eWwis8dL4xJVH0qUWhUl8.jpg?f=fotoalbum_large)
Weet iemand waarom de prijzen van gouden fodder zoals de jong de afgelopen dagen verdubbeld zijn (op zijn minst de xbox). En verwachten jullie dat dit de komende dagen normaliseert of is dit het nieuwe normaal?
93+ sbcBozzel1987 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 20:47:
Weet iemand waarom de prijzen van gouden fodder zoals de jong de afgelopen dagen verdubbeld zijn (op zijn minst de xbox). En verwachten jullie dat dit de komende dagen normaliseert of is dit het nieuwe normaal?
Die 93+ is de enige die de laatste weken mooie kaarten uitdeelt
heb Marquinhos en Paqueta eruit gehaald, die kunnen zo de basis in
Zo zeg dat gefeliciteerd! Bij mij zijn die redpicks eigenlijk nooit wat. Heb t hele seizoen nog niks gekregen wat langer dan een week in de basis gestaan heeftSoEnergic schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 23:34:
Ik heb de weekend league afgerond, 47 punten. Laatste pot zat ik er wel beetje doorheen en stond 2-0 achter, ik moest deze winnen voor de 45 punten rank en won deze nog 2-3 en ManMan wat ben ik blij dat ik dat deed, want de playerpick was deze keer niet verkeerd[Afbeelding]
Uit mijn red picks Dias gehaald (was anders Aurojo, Bruno Fernandes) Kreeg uit de 93+ KDB en heb daarna nog de RB versie sbc gedaan van Guerreiro gedaan (kwam perfect uit)
Op de bank teveel aanvallers, maar leuk voor de afwisseling:
TOTS Yedder, Prime Cruijff, SS Graelish, SS Atal, TOTS Atal, PIM Butragueno, Ndicke, da Costa
Speel in game nu vaak 5-3-2 (met opkomende backs) of 3-5-2…. Merk wel dat dit de leukste opstellingen voor mij zijn. Het maakt anders vaak niet uit met welke instructies ze het veld in stuur, ik krijg er anders geen fatsoenlijke druk op.
Op de bank teveel aanvallers, maar leuk voor de afwisseling:
TOTS Yedder, Prime Cruijff, SS Graelish, SS Atal, TOTS Atal, PIM Butragueno, Ndicke, da Costa
Speel in game nu vaak 5-3-2 (met opkomende backs) of 3-5-2…. Merk wel dat dit de leukste opstellingen voor mij zijn. Het maakt anders vaak niet uit met welke instructies ze het veld in stuur, ik krijg er anders geen fatsoenlijke druk op.
:strip_exif()/f/image/u0quYOKhhef1fsTnsq8xQ6u4.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb guerreiro ook voltooid. Ga hem gebruiken als lcam. Zie hem als een soort Silva, kijken of ik gelijk heb anders kan fekir er wel weer is..
Paqueta helaas nog op de bank, die wil k dit jaar nog wel gaan inpassen.
:strip_exif()/f/image/gaAWmhnzfBLDmGtke393Pwcp.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen tijd voor WL, zit op een camping. Best lekker zo een ps vrij weekend😂
:strip_exif()/f/image/gaAWmhnzfBLDmGtke393Pwcp.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 25-06-2022 10:12 ]
Ik heb zoals gewoonlijk de WL er doorheen gejaagd en vandaag me gekwalificeerd voor de volgende week. Zit zelf ook vanaf maandag een klein weekje op de camping dus had anders geen tijd om me voor volgende week te kwalificeren 😂Augy schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 10:12:
Ik heb guerreiro ook voltooid. Ga hem gebruiken als lcam. Zie hem als een soort Silva, kijken of ik gelijk heb anders kan fekir er wel weer is..
[Afbeelding]
Thanks! Jaa dit is na cancelo ook mijn enige die de basis ingaatNachtapotheker schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 06:32:
[...]
Zo zeg dat gefeliciteerd! Bij mij zijn die redpicks eigenlijk nooit wat. Heb t hele seizoen nog niks gekregen wat langer dan een week in de basis gestaan heeftvandaag kon ik kiezen uit Courtois, Muniain en Dias
Hoe is de WL dit weekend? Zit te denken om hem vanavond te gaan doen maar weinig zin in een sweatfest met deze warmte
Ik ben misschien geen goede graadmeter, maar ik vind het een drama. Krijg ook opvallend veel 'glitchgoals' tegen...Augy schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 19:49:
Hoe is de WL dit weekend? Zit te denken om hem vanavond te gaan doen maar weinig zin in een sweatfest met deze warmte
Sla hem even over dit weekend.. de 8 wins even snel gepakt. Vind t wel mooiMoody2204 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 20:02:
[...]
Ik ben misschien geen goede graadmeter, maar ik vind het een drama. Krijg ook opvallend veel 'glitchgoals' tegen...
Geurreiro bevalt me prima trouwens op Rcam, verdedigend stabieler dan fekir op de flank, zeker samen met carrasco aan de andere kant
[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 25-06-2022 20:38 ]
Wirtz uit de 93+ pp. Niet echt waar je op hoopt maar prima super sub.
Iemand enig idee waar deze 92+ icon pp zoveel goedkoper is als de vorige ?
- Omdat er steeds minder icons boven de powercurve van de uitgebrachte spelers zitten?Markvd1984 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 19:14:
- Omdat het bijna juli is
Kan er nog wel wat verzinnen 🙈
Misschien omdat die andere met 900k wel erg duur was….Markvd1984 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 19:14:
Ja snap ikAugy schreef op zondag 26 juni 2022 @ 20:14:
[...]
- Omdat er steeds minder icons boven de powercurve van de uitgebrachte spelers zitten?
- Omdat het bijna juli is
Kan er nog wel wat verzinnen 🙈
Verschil binnen een week is wel groot wat je moet inleveren+ deze is 92+
Vermoedelijk omdat bijna niemand FIFA meer boeit? Het kan!Markvd1984 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 19:14:
Dat het niet meer boeit zal wel mee vallen als je zie hoe vaak andere SBC's (Chielini/Insigne bv.) nog gedaan worden. Maar waarschijnlijk heeft zo goed als niemand die icon SBC gedaan vorige week. En terecht ook natuurlijk want dat je er voor die prijs iets goeds uit zou halen in deze fase van het spel was ook wel heel erg klein.
Nu dus een stuk goedkoper maar wat mij betreft nog steeds te duur.
Nu dus een stuk goedkoper maar wat mij betreft nog steeds te duur.
Precies de reden waarom ik me de laatste tijd heb gefocust op de Serie A. Daar zitten leuke kaartjes bij. Vanavond die El Shaarawy en Lozano eens proberen. De Insigne kaart is ook erg leuk om mee te spelen. Maar goed, ik ben al langer een liefhebber van de Serie A, zelfs al voor het tijdperk Gullit, Rijkaard, Van Basten. Dus ik ben engszins gekleurd in mijn mening. Helaas stelt de Serie A in real life niet meer heel veel voor. In Fifa echter dus nog wel!
Daarnaast zijn de prijzen van spelers van 85+ ofzo zo'n beetje verdubbeld in een week. Puur qua waarde van de SBC is die niet heel veel minder (580k om 670k). Ik heb m gedaan deze week en hij viel een beetje tegen: keuze uit Blanc, Pires en Raul. Vorige week kwam bij mij Best er uit en de week daarvoor Henry..Markvd1984 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 19:14:
Moet zeggen dat die nieuwe Fernandinho kaart wel goed bevalt, lijkt me nu wel beste cvm in the game.
Ga deze dagen eens kijken hoe SS Tierney het doet. Trouwens voor de mensne die bundesliga team hebben, die SS Silas is wel een aanrader jeeft 5/5 en goede stats en kost maar 125k.
Ga deze dagen eens kijken hoe SS Tierney het doet. Trouwens voor de mensne die bundesliga team hebben, die SS Silas is wel een aanrader jeeft 5/5 en goede stats en kost maar 125k.
Z'n conditie valt me wat tegen. Hij is na 70 minuten behoorlijk opgebrand. Viel jou dat ook op?Markmaas schreef op maandag 27 juni 2022 @ 13:00:
Moet zeggen dat die nieuwe Fernandinho kaart wel goed bevalt, lijkt me nu wel beste cvm in the game.
Ik merk dat ik een beetje uitgekeken raak op fifa.
Hoewel ik in mijn ogen een leuk en goed team heb, is het vrij eentonig aan het worden.
Tegenstanders spelen allemaal een beetje hetzelfde en net als vorige editie wordt het steeds minder een voetbalspel en steeds meer een dribbelspel met truukjes.
Het hele chemistry verhaal mag wat mij betreft op de schop. Veel mensen spelen met dezelfde spelers.
Er zit gelukkig wel iets meer variatie in de FIFA21, maar toch.
Volgens mij als je chemistry afschaft zie een een grotere variatie in teams dan nu.
Ik kan bijvoorbeeld weinig aanpassingen meer doen in mijn team vanwege chemistry waardoor een aantal spelers noodgedwongen op de bank zitten. Aangezien ik amper coins heb, kan ik ook niet echt wijzigingen doorvoeren. Voor meer coins moet ik (nog) meer spelen.
Daarnaast is de speelstijl eentoning; kappen en draaien met 1 speler voor de 16 net zolang tot dat ze er doorkomen of de hele tijd steekpass spammen totdat de bal een keer goed valt.
Misschien ligt het gewoon aan mij, maar ik zoek deze hele editie al naar de ideale opstelling
Hoewel ik in mijn ogen een leuk en goed team heb, is het vrij eentonig aan het worden.
Tegenstanders spelen allemaal een beetje hetzelfde en net als vorige editie wordt het steeds minder een voetbalspel en steeds meer een dribbelspel met truukjes.
Het hele chemistry verhaal mag wat mij betreft op de schop. Veel mensen spelen met dezelfde spelers.
Volgens mij als je chemistry afschaft zie een een grotere variatie in teams dan nu.
Ik kan bijvoorbeeld weinig aanpassingen meer doen in mijn team vanwege chemistry waardoor een aantal spelers noodgedwongen op de bank zitten. Aangezien ik amper coins heb, kan ik ook niet echt wijzigingen doorvoeren. Voor meer coins moet ik (nog) meer spelen.
Daarnaast is de speelstijl eentoning; kappen en draaien met 1 speler voor de 16 net zolang tot dat ze er doorkomen of de hele tijd steekpass spammen totdat de bal een keer goed valt.
Misschien ligt het gewoon aan mij, maar ik zoek deze hele editie al naar de ideale opstelling
wijze woorden
chemistry komt in fifa 23 in elk geval te vervallen. Voor de rest snap ik je gevoel wel. Heb hetzelfde. Misschien dat ik dit weekend nog 1x de WL ga spelen maar daarna is het wel welletjes geweest.Valandil schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 11:03:
Ik merk dat ik een beetje uitgekeken raak op fifa.
Speel tegenwoordig meer prof clubs dan fut.
Ja fifa is nu ook wel klaar, nog even en je mag weer helemaal overnieuw beginnen.
Het chemistry systeem gaat ook flink op de schop.
Elke speler gaat met elke speler linken en teamgeest wordt vervangen door maximaal 3 sterren.
Geen positie aanpassingen dus spitsen op CVM en in-game terugwisselen voor chem is ook geen optie meer.
In plaats daarvoor krijgen spelerskaarten een tweede positie op basis van hun echte prestaties.
Het chemistry systeem gaat ook flink op de schop.
Elke speler gaat met elke speler linken en teamgeest wordt vervangen door maximaal 3 sterren.
Geen positie aanpassingen dus spitsen op CVM en in-game terugwisselen voor chem is ook geen optie meer.
In plaats daarvoor krijgen spelerskaarten een tweede positie op basis van hun echte prestaties.
Dat viel bij mij wel mee maar ik heb hem ook puur stay back staan dus dat gaat dan niet superhard omlaag met zijn conditie. Ik denk idd wel als je ook mee laat aanvallen dat het wel hard gaat maja zijn kwaliteiten zijn ook op het verdedigende vlaknaNs schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 09:54:
[...]
Z'n conditie valt me wat tegen. Hij is na 70 minuten behoorlijk opgebrand. Viel jou dat ook op?
Daar heb je gelukkig wissels voornaNs schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 09:54:
[...]
Z'n conditie valt me wat tegen. Hij is na 70 minuten behoorlijk opgebrand. Viel jou dat ook op?
Heb zelf een goed gevulde bank voor alle linies.
Maar heb nog niet meegemaakt dat hij 90 minuten niet redt.
Ligt er denk ik ook aan hoe je hem gebruikt, maargoed 90 stamina is echt meer dan genoeg hoor.
wijze woorden
Zeker, ik ken z'n statistieken. Heb hem ook op 'stay back' staan. Viel me alleen nog steeds op dat hij flink verval heeft.Valandil schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 13:14:
[...]
Daar heb je gelukkig wissels voor
Heb zelf een goed gevulde bank voor alle linies.
Maar heb nog niet meegemaakt dat hij 90 minuten niet redt.
Ligt er denk ik ook aan hoe je hem gebruikt, maargoed 90 stamina is echt meer dan genoeg hoor.
Ik kom toch steeds weer terug voor Vieira Moments (heb ik ook nodig voor de chemistry op het moment). Die is zo sterk op het middenveld en onderschept veel met zijn lange benen. Fernandinho valt in als CM als Vieira of Paqueta moe is.
Ik weet niet wat het is, maar ik win momenteel 10x moeilijker mijn wedstrijden dan pakweg 1 maand geleden. Meer mensen daar last van?
Ik raak het spel ook tot de WL niet meer aan. Ik dacht even makkelijk de 8 wins voor de rivals rewards binnen te halen. De eerste 6 had ik binnen 7 potten, de laatste 2 heb ik 28! potten voor nodig gehad
Alleen maar teams met r9 en 7 red picks in de basis (en dan geen Payetjes
) het lijkt erop dat de matchmaking behoorlijk stuk is. (Div 1) heb meerdere keren in Elite gezeten dit jaar, maar dit nog nooit meegemaakt. Ik koop niet genoeg packs volgens EA denk ik

Alleen maar teams met r9 en 7 red picks in de basis (en dan geen Payetjes
[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 28-06-2022 20:01 ]
Isco uit de YiR, geen idee waarom ik hem doe maar ik ben er blij mee, die kaart sloopt me echt altijd in Rivals 😂😂 en savanier tots, bij een chronisch gebrek aan tots kaarten voor sbc is deze ook prima
Precies ook mijn gevoel. Heb wel de kwalificatie net gehaald voor de WL. Maar twijfel ernstig of ik de WL nog wel ga spelen.Nachtapotheker schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 20:00:
Ik raak het spel ook tot de WL niet meer aan. Ik dacht even makkelijk de 8 wins voor de rivals rewards binnen te halen. De eerste 6 had ik binnen 7 potten, de laatste 2 heb ik 28! potten voor nodig gehad![]()
Alleen maar teams met r9 en 7 red picks in de basis (en dan geen Payetjes) het lijkt erop dat de matchmaking behoorlijk stuk is. (Div 1) heb meerdere keren in Elite gezeten dit jaar, maar dit nog nooit meegemaakt. Ik koop niet genoeg packs volgens EA denk ik
28??? Maar vond je het ook leuk om die potjes te spelen? Net zoals ik las van een aantal die de 20 WL potjes in een avondje hadden gespeeld... Ik vind het een leuk spel maar na 2 tot 5 potjes op een avond ben ik er weer klaar mee, als ik die tijd er al voor heb. Daarom vind ik het ook jammer dat de WL weer tot zondag duurt, daar ben ik nu ook afgehaakt.Nachtapotheker schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 20:00:
Ik raak het spel ook tot de WL niet meer aan. Ik dacht even makkelijk de 8 wins voor de rivals rewards binnen te halen. De eerste 6 had ik binnen 7 potten, de laatste 2 heb ik 28! potten voor nodig gehad![]()
Alleen maar teams met r9 en 7 red picks in de basis (en dan geen Payetjes) het lijkt erop dat de matchmaking behoorlijk stuk is. (Div 1) heb meerdere keren in Elite gezeten dit jaar, maar dit nog nooit meegemaakt. Ik koop niet genoeg packs volgens EA denk ik
Kan me toch niet voorstellen dat je die 28 speelde voor die minimale extra rewards bij 8 wins waar je voor 99,9% toch geen extra plezier uit haalt.
Ik speel dus nog geen 2 maanden maar heb al een tijd 2,5 miljoen liggen waar ik nog spelers voor kan kopen maar zou niet weten wat ik nog zou moeten halen om mijn team te verbeteren. Rewards hebben dus al helemaal geen nut meer.
Nee, ik ben na 6x verliezen telkens snel vertrokken als ik het idee had niet te gaan winnensjakieman schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 21:40:
[...]
28??? Maar vond je het ook leuk om die potjes te spelen? Net zoals ik las van een aantal die de 20 WL potjes in een avondje hadden gespeeld... Ik vind het een leuk spel maar na 2 tot 5 potjes op een avond ben ik er weer klaar mee, als ik die tijd er al voor heb. Daarom vind ik het ook jammer dat de WL weer tot zondag duurt, daar ben ik nu ook afgehaakt.
Kan me toch niet voorstellen dat je die 28 speelde voor die minimale extra rewards bij 8 wins waar je voor 99,9% toch geen extra plezier uit haalt.
Ik speel dus nog geen 2 maanden maar heb al een tijd 2,5 miljoen liggen waar ik nog spelers voor kan kopen maar zou niet weten wat ik nog zou moeten halen om mijn team te verbeteren. Rewards hebben dus al helemaal geen nut meer.
Ik speel inmiddels lang genoeg om te weten dat het wel weer keert op een gegeven moment, maar irritant is het wel ja.
En idd voor de rewards hoef je het niet te doen, heb zelf ook 3 miljoen liggen, maar ook weinig verbeteropties.
[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 28-06-2022 21:51 ]
Son uit de 93+ PP, niet gek.. word weer team omgooien en chiellini/Hernandez gaat 'helaas' weer terug naar varane/cancelo
Suarez en Son is de spits klinkt veelbelovend
[ Voor 18% gewijzigd door Augy op 29-06-2022 21:00 ]
Ja of je doet cancelo, varane, chiellini en cuadrado bijvoorbeeld. En dan zet je op doel maignan neer oid. Zo heb ik het ook nu staan en dat bevalt me heel goed.Augy schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 20:57:
Son uit de 93+ PP, niet gek.. word weer team omgooien en chiellini/Hernandez gaat 'helaas' weer terug naar varane/cancelo
Partypooper schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 21:02:
[...]
Ja of je doet cancelo, varane, chiellini en cuadrado bijvoorbeeld. En dan zet je op doel maignan neer oid. Zo heb ik het ook nu staan en dat bevalt me heel goed.
:strip_exif()/f/image/Qzgsnua0wyrDm2Zpq1vNlntM.jpg?f=fotoalbum_large)
Ingame ga ik naar 4-2-2-2
:strip_exif()/f/image/l7DTcGQKfsJv1hXE7FG5tZWE.jpg?f=fotoalbum_large)
Leuk team zo. Ik ben alleen persoonlijk niet zo'n fan van TAA, maar die heb je nodig voor de chem natuurlijk met Bellingham.Augy schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 22:28:
[...]
[Afbeelding]
Ingame ga ik naar 4-2-2-2
[Afbeelding]
En als die jou wel bevalt is dat natuurlijk dikke prima!
Haha ik heb hetzelfde, zie alleen geen vervanger zo 1,2,3Partypooper schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 22:31:
[...]
Leuk team zo. Ik ben alleen persoonlijk niet zo'n fan van TAA, maar die heb je nodig voor de chem natuurlijk met Bellingham.![]()
En als die jou wel bevalt is dat natuurlijk dikke prima!
Tavernier zou een optie zijn, iemand die met hem speelt of ervaring met hem heeft?
[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 29-06-2022 22:45 ]
Augy schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 22:44:
[...]
Haha ik heb hetzelfde, zie alleen geen vervanger zo 1,2,3
Tavernier zou een optie zijn, iemand die met hem speelt of ervaring met hem heeft?
:strip_exif()/f/image/1jSU1mLaLm65n7mq2eAM7gUu.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb TAA en Tavernier maar TAA linkt perfect met van Dijk en Mane. Ja ik heb die Gomez kaart niet anders had ik Tavernier er zeker ingedaan.
Tavernier gehaald, erg benieuwd. Z'n stats zijn iig indrukwekkend.Markmaas schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 07:00:
[...]
[Afbeelding]
Ik heb TAA en Tavernier maar TAA linkt perfect met van Dijk en Mane. Ja ik heb die Gomez kaart niet anders had ik Tavernier er zeker ingedaan.
Hoest met jullie clubs gesteld? Die van mij is echt helemaal leeg. Ook geen idee waar ik nog moet verbeteren nu
:strip_exif()/f/image/ZFjeEABdHZxwYpn9TApJnBoM.jpg?f=fotoalbum_large)
Die Son lijkt me heel tof.Augy schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:20:
[...]
Tavernier gehaald, erg benieuwd. Z'n stats zijn iig indrukwekkend.
Hoest met jullie clubs gesteld? Die van mij is echt helemaal leeg. Ook geen idee waar ik nog moet verbeteren nu
Heb nog best veel van die rode en TOTS kaarten in de club. Veel daarvan bewaar ik voor objectives met specifieke league requirements (dat is een stuk leuker met special kaarten).
Team is voornamelijk Serie A / Ligue 1 nu, puur vanwege pulls. Alleen de RB en LB zijn gekocht - die Pereyra is een aanrader. Kan naast back overal op het middenveld en in de aanval uit de voeten. Mendes is ook best goed, maar die heb ik vooral voor de chem en wilde eens wat anders dan prime Cafu.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ik22dpxZWta5uwHisRy8ZExw.png?f=user_large)
Oh ja en de bank
/f/image/HOLUT6nzOhrW5LC2opmx3ffO.png?f=fotoalbum_large)
Kijken of er nog leuke SBC's komen. Zag ergens een Vini Shareshifters leak voorbij komen, maar kan ook bullshit zijn geweest. Er komt volgens mij wel nog een Bale EOAE.
[ Voor 20% gewijzigd door Robbio85 op 30-06-2022 11:40 ]
Hoop dat Agüero kaart nog komtRobbio85 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:35:
[...]
Die Son lijkt me heel tof.
Heb nog best veel van die rode en TOTS kaarten in de club. Veel daarvan bewaar ik voor objectives met specifieke league requirements (dat is een stuk leuker met special kaarten).
Team is voornamelijk Serie A / Ligue 1 nu, puur vanwege pulls. Alleen de RB en LB zijn gekocht - die Pereyra is een aanrader. Kan naast back overal op het middenveld en in de aanval uit de voeten. Mendes is ook best goed, maar die heb ik vooral voor de chem en wilde eens wat anders dan prime Cafu.
[Afbeelding]
Oh ja en de bank![]()
[Afbeelding]
Kijken of er nog leuke SBC's komen. Zag ergens een Vini Shareshifters leak voorbij komen, maar kan ook bullshit zijn geweest. Er komt volgens mij wel nog een Bale EOAE.