Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
jurma schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 21:03:
[...]

Ligt het aan mij of zijn er nu zoveel promo's dat het overdreven begint te worden waardoor ik eigenlijk Fifa weer steeds minder leuk ga vinden.
is eigenlijk wel redelijk normaal voor deze tijd in het jaar van fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
jurma schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 21:03:
[...]

Ligt het aan mij of zijn er nu zoveel promo's dat het overdreven begint te worden waardoor ik eigenlijk Fifa weer steeds minder leuk ga vinden.
De tijd van gouden kaarten en informs is ver achter ons ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:57

hmr

Drop back en lob steekbal. Dat is de weekend league. Lachen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:04
hmr schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 22:12:
Drop back en lob steekbal. Dat is de weekend league. Lachen.
Zit ook ernstig te twijfelen of ik hem ga starten, miss zondagavond nog even.

8 wins weer binnen, even een paar dagen geen fifa klinkt ook wel aanlokkelijk 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Als ik die Lob ballen speel komen ze echt nooit aan… echt nooit. Ik heb geen idee wat ik fout doe hoor

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
dat heb ik met finesse shots, ik moet nog heel veel youtube tutorials kijken om dat onder de knie te krijgen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 22:36
Heb voor de gein vandaag de hele WL gedaan. Morgen op vakantie dus moest m afmaken. Undav gehaald en in de spits gezet. Snap nu meteen waarom ie 200k kost. Beste spits die ik dit jaar gebruikt heb! Knalt alles ziedend hard raak, kan koppen en kan dribbelen (ook in slechte gameplay). Gemiddeld 2 goalbijdrages per pot in 20 potjes WL. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Dit was de WL voor 22... wat een ellende. Gewoon de helft van de potten niet leuk te spelen tegen een 5 back met Ronaldo in de spits. Bij 45 punten de rest weggegeven. Vind t mooi geweest.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:29
Heb alleen nog maar tegen 8 man behind gespeeld en de natte droom van de counter spelers met een gratis Pepe is ook ongelooflijk vervelend aan het worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
-knip- niet op de man spelen

Speel nu 3412 jota en haaland zijn mijn wingers en zidane is 1 van mijn cdm.
Ik ben echt niet heel goed 53 punten meeste WL, maar kom dat verdedigende spel eigenlijk niet heel vaak tegen.

Pepe is trouwens fodder.

[ Voor 18% gewijzigd door Geronimous op 19-06-2022 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
cubert20 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 01:36:
-knip-

Ik ben echt niet heel goed 53 punten meeste WL, maar kom dat verdedigende spel eigenlijk niet heel vaak tegen.

Pepe is trouwens fodder.
Ik moet zeggen dat ik ze wel regelmatig er tussen heb zitten.. diep op eigen helft hangen en zwaar op de counter spelen..

Is niet erg, gewoon een (vervelende) manier van FIFA spelen die werkt.

Ik ga vaak op balbezit de openingen zoeken. Vanuit flanken terug naar cm enz tot er of een gaatje is of de eindpass gegeven kan worden. Irritant is dat bij een verkeerde pass hij aan de overkant in t netje kan liggen maar hee vergeet niet, tis maar een spelletje

[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 19-06-2022 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cubert20 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 01:36:
-knip-

Pepe is trouwens fodder.
53 punten niet heel goed? Ik ben al blij als ik 45 haal! Maar goed ik speel dan ook aanvallend, wat niet loont in de WL.

[ Voor 10% gewijzigd door Geronimous op 19-06-2022 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
-knip- maak een TR aan

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 19-06-2022 11:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Gisteren ff snel die Felipe Anderson kaart gecomplete. Moest 1 85 rated speler kopen, rest kon ik doen met mijn laatste fodder vanuit de club.

Heb het nu zo staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aofCRrftJil7Hyp3v4kRKMpOIkM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bUW6OFI8JLjUWKXq5JQXZCrC.jpg?f=fotoalbum_large

Alles untradable op Cancelo na. Voor Fabinho en Milinkovic moet ik nog even 2 cam naar cm fixen. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 11:44:
Gisteren ff snel die Felipe Anderson kaart gecomplete. Moest 1 85 rated speler kopen, rest kon ik doen met mijn laatste fodder vanuit de club.

Heb het nu zo staan:

[Afbeelding]

Alles untradable op Cancelo na. Voor Fabinho en Milinkovic moet ik nog even 2 cam naar cm fixen. :)
Laat ff weten wat je van Felipe Anderson vindt. Zit nog in dubio of ik 'm ga doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 12:32:
[...]

Laat ff weten wat je van Felipe Anderson vindt. Zit nog in dubio of ik 'm ga doen.
Zal ik doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Iemand Lacazete al gedaan?zo ja wat is je ervaring tot nu toe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 12:32:
[...]

Nou, net even 3 potjes gespeeld. Prima speler, fijne dribbling, goed schot, goede loopacties en prima passing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk al sinds een week of 2 a 3 dat ik totaal niet meer mee kan komen in de WL. Hoewel ik niet eens zo slecht speel (ben uiteindelijk toch div. 1 speler meestal), win ik gewoon niks meer. Mijn team komt gewoon tekort tegen het bombardement aan promokaarten. Ik ga 0-6 op dit moment. _O-

Ik kan niet echt zeggen waar het aan ligt. Maar ik verlies altijd wel door 1 a 2 counters. Misschien is mijn taktiek te aanvallend. Maar ik weiger mee te gaan in Mourinho tactieken. Dan maar een lage rang.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Ik gok dat dit 1 van mijn laatste WL gaat worden. Je kan wel merken dat de meeste casual spelers al gestopt zijn. Mijn tegenstanders zijn 5 min bezig om de middenlijn over te komen. Het schiet allemaal niet op, staan ze voor gaat het NOG langzamer man man. Maar goed, klagen helpt weinig :P

Heb er ook wedstrijden tussen zitten dat ik niet meer dan 20 passes heb gemaakt 2-0 voor sta en de tegenstander quitte. Zij hebben dan ruim 50 passes met 65+ Balbezit.
Hoe sommige over de game/voetbal denken, ik kan er met mijn hoofd niet bij.

Verder vond ik het een mooi fifa jaar en vind ik de game duidelijk weer beter dan zijn vorige editie en kijk ik alweer uit naar fifa23.
Benieuwd hoe dat straks gaat aangezien chemistry gaat verdwijnen en wat voor invloed dat op teams gaat hebben. Het zou meer variatie kunnen geven, echter verwacht ik met de youtube info dat op den duur iedereen weer met dezelfde meta gaat spelen waardoor die prijzen heel hoog zullen liggen en de rest zal wel weer net als dit jaar heel goedkoop zijn.
En ook hoe ze dat straks gaan doen met sbc daar vragen ze ook vaak chemistry voor.
Crossplay ben ik ook erg nieuwsgierig naar. Ook omdat ik verwacht dat ik dit jaar op de moeilijkste versie qua niveau heb gespeeld ( ps5 versie ). Volgend jaar kan je dus ook pc/xbox spelers treffen in de WL.
Opzich staan er redelijk wat veranderingen aan te komen.
Ik kijk er naar uit!

mand

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 14:30:
Ik gok dat dit 1 van mijn laatste WL gaat worden. Je kan wel merken dat de meeste casual spelers al gestopt zijn. Mijn tegenstanders zijn 5 min bezig om de middenlijn over te komen. Het schiet allemaal niet op, staan ze voor gaat het NOG langzamer man man. Maar goed, klagen helpt weinig :P

Heb er ook wedstrijden tussen zitten dat ik niet meer dan 20 passes heb gemaakt 2-0 voor sta en de tegenstander quitte. Zij hebben dan ruim 50 passes met 65+ Balbezit.
Hoe sommige over de game/voetbal denken, ik kan er met mijn hoofd niet bij.

Verder vond ik het een mooi fifa jaar en vind ik de game duidelijk weer beter dan zijn vorige editie en kijk ik alweer uit naar fifa23.
Benieuwd hoe dat straks gaat aangezien chemistry gaat verdwijnen en wat voor invloed dat op teams gaat hebben. Het zou meer variatie kunnen geven, echter verwacht ik met de youtube info dat op den duur iedereen weer met dezelfde meta gaat spelen waardoor die prijzen heel hoog zullen liggen en de rest zal wel weer net als dit jaar heel goedkoop zijn.
En ook hoe ze dat straks gaan doen met sbc daar vragen ze ook vaak chemistry voor.
Crossplay ben ik ook erg nieuwsgierig naar. Ook omdat ik verwacht dat ik dit jaar op de moeilijkste versie qua niveau heb gespeeld ( ps5 versie ). Volgend jaar kan je dus ook pc/xbox spelers treffen in de WL.
Opzich staan er redelijk wat veranderingen aan te komen.
Ik kijk er naar uit!

mand
Hier enigzins herstel in de WL: 4 om 6 nu.

Verder precies wat je omschrijft. Ben ook nieuwsgierig naar de veranderingen en crossplay vind ik ook interessant.

Ik loop ook weleens te mopperen maar om eerlijk te zijn was dit een betere Fifa versie dan de vorige edities. Je kon nu toch met wat minder snelle spelers aardig meekomen. Zo vond ik Socrates moments 1 van de leukste kaarten waar ik mee heb gespeeld. Wat een kanonskogels schoot die er in!

En volgens mij heb ik ergens gelezen dat Juventus er volgende editie weer bij zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-09 16:04
Argh, 50 punten! ‘Laatste’ duel was ik veel beter. 1-1 valt na twintig minuten na een corner en hij krijgt vlak daarna rood. Hij stopt en het duel telt niet mee… daarna weg getikt in het laatste duel. Anders had ik een extra rank.. Wel Ruben dias uit de pick, past alleen niet echt in het team. Of ja. Echt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aaarrgghhh wat een hel zijn die squadbattles toch. Net weer helemaal.weggetikt door een volledig zilveren team.Ik wil v.d. Sar namelijk nog ff binnen hengelen. Dus dan moet je door die zure appel heen bijten. Hopelijk verzinnen ze hier in Fifa 23 wat anders voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 20:06:
Aaarrgghhh wat een hel zijn die squadbattles toch. Net weer helemaal.weggetikt door een volledig zilveren team.Ik wil v.d. Sar namelijk nog ff binnen hengelen. Dus dan moet je door die zure appel heen bijten. Hopelijk verzinnen ze hier in Fifa 23 wat anders voor.
Ja squad battles zijn echt zuur soms. Ik speel tot aan 83 rated teams op legendary, de rest skip ik. Gaat mij even om elite 3 halen voor die extra red pick pack die je krijgt. :) Bedoel, kans is klein dat je iets leuks packed maar toch.

In squad battles moet je zsm zoveel mogelijk doelpunten maken. Je gaat er vaak echt eentje tegen krijgen en dat merk je wanneer de AI ineens belachelijk druk gaat zetten.

Heb je trouwens Anderson nog gedaan toevallig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik ga vrij goed, 10 gespeeld 1 verloren. Het enige potje dat me dan bij blijft is het ene verliespotje (natuurlijk zwáááár onverdiend).

Auziomf was lyrisch over Atal, en idd, zelfs met 7 chem speelt hij heel lekker. Hij vervangt Pedri omdat die iets mindere stats heeft (vooral qua kracht en agressie) maar bijna 2x zoveel kost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:58

Oxigeon

En zo is dat!

Markmaas schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 12:55:
Iemand Lacazete al gedaan?zo ja wat is je ervaring tot nu toe?
Heb hem gisteren gedaan met wat fodders. Heb alleen een squad battle en een offline draft gedaan. Had eerst Defoe op die plek staan en die heb ik dus gewisseld voor Lacazette.

Heb het idee dat ik Lacazette een stuk beter vind dan Defoe. Lijkt wel of hij er meer in schiet en net iets sneller is.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Markvd1984 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:11:
[...]

Stop met reageren op iedereen
Serieus stop er mee ga lekker op een andere site zitten
Iedereen klaagt over verdedigende spel en toxic players etc

En iedere keer weer plaats jij iets ga huiswerk maken ofzo
Ik klaar mss veel (minder dan normaal) maar jij blijft doorgaan met op iedereen te reageren
nee hoor, meeste wat ik post zijn antwoorden op een vraag.
Post sowieso niet superveel.
Kan van de meeste mensen trouwens een klaag zo af en toe prima hebben.
Vind het zelf ook niet altijd even leuk spelen.
Maar als je rank 5 en lager haalt dan kom je gewoon niet alleen dropback mensen tegen.

Ik geloof best dat als je richting rank 3/4 gaat en meer dan 60 punten haalt het frustrerend wordt.
Met mijn ELO (-1/0+1) die ik meestal heb kom je heel veel verschillende tegenstanders tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
Moody2204 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 09:20:
[...]

53 punten niet heel goed? Ik ben al blij als ik 45 haal! Maar goed ik speel dan ook aanvallend, wat niet loont in de WL.
Haal soms ook maar 50 hoor, maar denk dat ik een gemiddelde fifa speler ben.
Mijn opstelling is ook vrij aanvallend, en speel vrij direct.
Als ik een verdedigende opstelling zou hanteren zou mijn balbezit standaard superlaag zijn.
Als ik de bal heb probeer ik met een aantal passes bij de 16 meter van de tegenstander te zijn en dat gaat wel eens mis :)
Krijg je van je tegenstander weer berichtjes dat je verdedigend speelt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:29:
[...]

Heb je trouwens Anderson nog gedaan toevallig? :)
Nog niet. Morgen ff kijken wat ik nog mijn club heb zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
cubert20 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 23:20:
[...]

Haal soms ook maar 50 hoor, maar denk dat ik een gemiddelde fifa speler ben.
Mijn opstelling is ook vrij aanvallend, en speel vrij direct.
Als ik een verdedigende opstelling zou hanteren zou mijn balbezit standaard superlaag zijn.
Als ik de bal heb probeer ik met een aantal passes bij de 16 meter van de tegenstander te zijn en dat gaat wel eens mis :)
Krijg je van je tegenstander weer berichtjes dat je verdedigend speelt
Hier ben ik vaak zo vaak op de helft van mijn tegenstander aan het voetballen, maar dan schiet ik op paal, lat of een verdediger en dan 2 tegenaanvallen of zo en weg ben ik weer.
Dan heb je het gevoel dat je 10x sterker bent, maar krijg je toch de deksel op je neus omdat ik altijd probeer iets te forceren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
net potje tegenstander krijgt heel snel rood.
komt toch op 1-0 en 2-0
krijgt 1 van zijn spelers een 2e gele kaart en staat met 9 man.
Je kan het wel raden, ik kom op 2-2 en tegenstander quit.

Daar mogen ze wel wat aan doen.
quitten bij een loss vind ik prima.
1 oplossing is gewoon de win geven.
Andere oplossing is: de speler die quit bij gelijk spel mag pas weer een potje spelen als je tegenstander een nieuw potje opstart in dezelfde modus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ik zit te denken om met carrasco kane t vervangen. Iemand hem al gedaan of gaat doen?

Carrasco CAM, Felix SP maar ben bang dat hij net zo lomp als kane is (Rcam wirtz/lcam Silva)

[ Voor 23% gewijzigd door Augy op 19-06-2022 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

cubert20 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 00:08:
net potje tegenstander krijgt heel snel rood.
komt toch op 1-0 en 2-0
krijgt 1 van zijn spelers een 2e gele kaart en staat met 9 man.
Je kan het wel raden, ik kom op 2-2 en tegenstander quit.

Daar mogen ze wel wat aan doen.
quitten bij een loss vind ik prima.
1 oplossing is gewoon de win geven.
Andere oplossing is: de speler die quit bij gelijk spel mag pas weer een potje spelen als je tegenstander een nieuw potje opstart in dezelfde modus. :)
Nou... Ben ik het niet mee eens. Heb vaak een pot waar ik beter lijk te zijn. Zodra de tegenstander het warm krijgt bij een gelijkspel quit die. Kost hem niks op wat coins na. Mag van mij gelijk een lost zijn en voor de andere een win. Quitten moet gewoon harder worden aangepakt.

Misschien wel alla Siege. Quitten is gewoon een half uur niet meer die game modus spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:21
Oxigeon schreef op zondag 19 juni 2022 @ 08:45:
[...]

Misschien wel alla Siege. Quitten is gewoon een half uur niet meer die game modus spelen.
Zie ze dat nog eerder doorvoeren op Swaps, haha. Man wat zou dat dan een eindeloze grind worden :+

Overigens kan ik inmiddels een muur van Bundesliga CV's opstellen. Pack gisteravond Mukiele uit Zilveren Beesten. Overigens ook die Gerhardt binnen, uit de objectives. Best een prima backje. Speelde erg agressief op de bal. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ACX5cCU3ObaMAtaW4ibUtzCueu0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0mp9VUdvZwuNbRjHb8tw2FJn.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Tog de WL maar even opgestart, na 10 wedstrijden (zoals elke week) op 5-5. Net de 6e win gepakt en vanavond maar even afmaken. Heb echt een paar leuke potjes gespeeld voor de verandering:)

Vind het eigenlijk wel irritant dat ze de tijden weer hebben aan gepast zeg!

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 19-06-2022 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
59 punten helaas 1 win te weinig
433-4 bevalt in wl prima lekker aanvallend
Pp lafont en Bruno
Uit ultimate pakket aubameyang SS
300 k waard ,dikke prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:27
Ja ik vind het ook leuker spelen deze week tov de afgelopen weken. Gameplay was ook veel beter. Helaas blijven de resultaten nog wat achter, maar dat is niet erg als het leuke potjes zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Nachtapotheker schreef op zondag 19 juni 2022 @ 16:25:
Ja ik vind het ook leuker spelen deze week tov de afgelopen weken. Gameplay was ook veel beter. Helaas blijven de resultaten nog wat achter, maar dat is niet erg als het leuke potjes zijn :)
Zelfde hier, potjes zijn echt een stuk leuker en aanvallender. Daarintegen ga ik ook 7-8 omdat ik soms met open ogen erin ga 🤣 nog 2 winnen de laatste 5 potjes voor de gebruikelijke rang 6 :)

Fekir uit de SB rewards :)

Heeft iemand trouwens de compensatie rewards al gehad van de EFIGS sbc?

*Edit: dit is wel de meeste bizarre WL tot nog toe.. win en verlies de meest bizarre potten, is de tegenstander veel beter win ik en andersom 🤣 nu 8-8, lijkt wel een loterij soms

[ Voor 21% gewijzigd door Augy op 19-06-2022 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook best leuke potjes gehad in de WL. Alleen wel weer geëindigd met zo'n typisch EA ding. Had nog 1 win nodig voor de 51 punten. En dan krijg je een tegenstander die skillmoves deed waarvan mijn vingers in de knoop zouden raken. En dus voor het eerst deze WL volstrekt kansloos en blijven steken op die 50 punten...... zo vaak gebeurt al dat het geen toeval.meer is. Maar goed al met al niet ontevreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Moody2204 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 17:36:
Hier ook best leuke potjes gehad in de WL. Alleen wel weer geëindigd met zo'n typisch EA ding. Had nog 1 win nodig voor de 51 punten. En dan krijg je een tegenstander die skillmoves deed waarvan mijn vingers in de knoop zouden raken. En dus voor het eerst deze WL volstrekt kansloos en blijven steken op die 50 punten...... zo vaak gebeurt al dat het geen toeval.meer is. Maar goed al met al niet ontevreden.
Ik herken het helemaal. Vrijdagavond en gisteravond werd ik eerst ook helemaal weggespeeld. Hielp ook niet mee dat ik wat nieuwe spelers probeerde, een nieuwere opstelling (die van sjakieman) en ik blijkbaar de sprintknop niet los kon laten. Dus ik ben daarna teruggevallen op mijn 4222 en ik heb een fysiekere spits naast Cruijff gezet (CR7 ipv potm Mbappe) en meer de rust bewaard tijdens het opbouwen, maar vooral geprobeerd om gewoon met het linkerpookje te dribbelen. Dat werktte wonderbaarlijk goed en heb de laatste 10 potten achter elkaar gewonnen. Toch nog 46 punten gehaald en Tonali uit de pick gekregen. Mooi omdat ik zo mijn tradable Tonali verkocht heb.

De komende dagen zal ik het in Rivals verder gaan uitbouwen. Undav proberen ipv CR7 die toch wat pace mist in mijn ogen totdat ik de coins heb voor Benzema en Modric.
https://www.futbin.com/22/squad/8430663

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Augy
Heeft er iemand zitten slapen bij EA bij die chiellini kaart z'n requirements. Wat een beest van een kaart zeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-09 15:58
Spotgoedkoop die kaart van Chiellini. Dat kan toch niet kloppen? :9

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Maurice079 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 19:32:
Ik heb hem ook even sn gehaald ondanks dat ik geen serie a team heb maar dit is spot goedkoop idd 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
10 wins geëindigd, kwam de laatste twee wedstrijden te bizarre team tegen, geen houden aan.

Komt uit de picks Suarez lopen, erg fijne link met felix

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fw_6EtkZtEyRawjrA15PHKmPDX8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5tyEzDNGthFMgyHB52rrNcZj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door Augy op 19-06-2022 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Maurice079 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 19:32:
Zo bijzonder is het toch niet? Koulibaly is niet slechter en kost de helft als tradable speler. Hetzelfde geldt ook voor Dias en Kounde. En Dias kan je in elk team zetten door hem te koppelen aan Cancelo.
Ik vond de prijs van de SBC van Insigne veel verrassender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Vraagje van een beginnende 'FUTter' --> ik dacht altijd dat het beste te combineren is een team met spelers van dezelfde nationaliteit en uit dezelfde competitie. Maar in alle topteams van topspelers (zie ook selecties hierboven) zie ik allerlei spelers bij elkaar van gemixte nationaliteiten. Hoe werkt dit? Wat zijn de beste combinaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Timbox88 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:58:
Vraagje van een beginnende 'FUTter' --> ik dacht altijd dat het beste te combineren is een team met spelers van dezelfde nationaliteit en uit dezelfde competitie. Maar in alle topteams van topspelers (zie ook selecties hierboven) zie ik allerlei spelers bij elkaar van gemixte nationaliteiten. Hoe werkt dit? Wat zijn de beste combinaties?
Dat klopt deels wel maar je kan hier een beetje mee spelen. Het gaat namelijk alleen om de links in het veld. Zo had ik bijvoorbeeld eerder dit team met 4 leagues en 7 nationaliteiten: https://www.futbin.com/22/squad/8148273

Zolang je elke speler maar minstens op zo'n 7 chem hebt en in totaal 90+ chem dan zit je wel goed. Je kan hier zelf wat mee spelen in futbin of geef de spelers die je graag in 1 team wilt hebben dan doe ik een poging voor je.

Belangrijkste om te onthouden is:
3x link (club. land, competitie) (groen) = +2
2x link (ook groen) =+1
1x link (geel) = 0
0x link (rood) = -1

Als je speler qua links op 0 (of hoger) zit dan heb je maximale chem. Op - 1 zit je nog op 7 (of 8 met je juiste coach).

[ Voor 13% gewijzigd door sjakieman op 19-06-2022 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Tog flinke aanpassingen aan het team gedaan omdat het voor geen meter liep na inpassen Suarez. Tonali gehaald, Theo hernandez basis en chiellini erin, tevens carrasco voltooid.

Kwalificaties fluitend doorlopen, dit speelt als een trein :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3dv_Z-K_UPr1ja9pbdgqlsnP1tI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mR3PJRwDwNbBOi6u8FYtE4bU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
sjakieman schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:22:
[...]

Dat klopt deels wel maar je kan hier een beetje mee spelen. Het gaat namelijk alleen om de links in het veld. Zo had ik bijvoorbeeld eerder dit team met 4 leagues en 7 nationaliteiten: https://www.futbin.com/22/squad/8148273

Zolang je elke speler maar minstens op zo'n 7 chem hebt en in totaal 90+ chem dan zit je wel goed. Je kan hier zelf wat mee spelen in futbin of geef de spelers die je graag in 1 team wilt hebben dan doe ik een poging voor je.

Belangrijkste om te onthouden is:
3x link (club. land, competitie) (groen) = +2
2x link (ook groen) =+1
1x link (geel) = 0
0x link (rood) = -1

Als je speler qua links op 0 (of hoger) zit dan heb je maximale chem. Op - 1 zit je nog op 7 (of 8 met je juiste coach).
Thanks! Ik ga eens een beetje puzzelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Ik snap dat vergelijkbare CB's heel goedkoop zijn, maar vind de Chiellini SBC toch echt geweldig qua value.

Volgens mij had je rond dezelfde tijd vorig jaar de Ramos EOAE SBC, die was toen 1 miljoen als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Robbio85 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:10:
Ik snap dat vergelijkbare CB's heel goedkoop zijn, maar vind de Chiellini SBC toch echt geweldig qua value.

Volgens mij had je rond dezelfde tijd vorig jaar de Ramos EOAE SBC, die was toen 1 miljoen als ik me niet vergis.
Die man is by far de beste CV waar ik dit jaar mee gespeeld heb, zelfs op 8 chem!

Die tonali is ook echt een koning trouwens en mochten er mensen twijfelen over carrasco, wat een speler voor op de flank, ideaal in een 4-2-2-2 of 4-2-3-1 door z'n workrates en defensieve capaciteit! Aan de andere kant staat fekir die voor de diepgang zorgt, wat een attacking AI heeft die weer zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Timbox88 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 07:55:
[...]

Thanks! Ik ga eens een beetje puzzelen!
Als we je kunnen helpen, let us know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-09 13:01
Chiellini en Felipe Anderson zijn echt goedkoop, must do kaarten. Iemand al gespeeld met Chiellini? Welke chem is beter: engine of catalyst?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mDA_YMJtLKkYk7xUnJ1aB8zfYV4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5BcTyETEzeMntctXW9SxEZPB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
playr2014 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 10:44:
Chiellini en Felipe Anderson zijn echt goedkoop, must do kaarten. Iemand al gespeeld met Chiellini? Welke chem is beter: engine of catalyst?

[Afbeelding]
Gisteren een paar potjes gespeeld met engine, ik denk dat dit de beste CB is in de game. Volgende keer met catalyst om de pace te maximaliseren (lijkt met nuttiger met al die 99 pace aanvallers).

Iemand al met Atal gespeeld? Ziet er erg goed uit voor 350k, zelfs als invaller die je op elke positie neer kan zetten behalve CB/GK.

[ Voor 9% gewijzigd door Robbio85 op 20-06-2022 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Augy schreef op maandag 20 juni 2022 @ 10:40:
[...]

Als we je kunnen helpen, let us know
Heel erg bedankt! Het enige wat ik me nu vooral afvraag; wat is een goed uitgangspunt om mee te beginnen? Ik heb nu - gewoon omdat ik het leuk vind om met Nederlandse spelers te spelen - een selectie met allemaal gouden spelers. Op zich een fijn team, met veel snelle spelers en werken goed samen.

Maar, het is natuurlijk leuker om ook echt de topspelers te kunnen combineren (dus buitenlanders), nu ik weet dat dat dus prima kan. Maar wat is dan het beste? Eén topspeler kiezen die je graag wil hebben en daar dan een selectie omheen bouwen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Gisteren ook direct maar even Chiellini gecomplete. Team nu zo staan (start formatie):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D_YZccdmjQEUc546xS3Lxc3vd_E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XD2dp9VPgaNCduxEIOg5pk2S.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Partypooper schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:24:
Gisteren ook direct maar even Chiellini gecomplete. Team nu zo staan (start formatie):

[Afbeelding]
Wat betekent gecomplete? Doe je dan uitdagingen en krijg je hem dan als speler?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Timbox88 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:34:
[...]

Je hebt een SBC van Chiellini, daar moet je een 83 rated en 84 rated team voor inleveren. Hier kun je zien wat je ervoor moet inleveren: https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/1258 :)

Als je op completed challenges drukt, dan zie je van andere mensen welk team ze ervoor hebben ingeleverd. Je kan natuurlijk zelf ook even puzzelen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Partypooper op 20-06-2022 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4AFBLtW2nL_p6buDpcncQZDXIpI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BJywTckweXgNXEGdHC9tTJKk.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn team nu sinds de TOTS serie A voor een serie A team gegaan na pakken van Leao. Dat is toch wel een fijne spits met Mkhitaryan om hem heen circelen. En nu met de laatste SBC's kan ik mijn Ligue 1 team echt gedag zeggen.
Felipe en Inzaghi op de flanks en aardig wat zekerheid met Tonali en Kessie die de verdediging kunnen ondersteunen.

Zie niet veel wat nog verbeterd kan worden.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchDevil79 op 20-06-2022 12:07 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
DutchDevil79 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:05:
[Afbeelding]

Mijn team nu sinds de TOTS serie A voor een serie A team gegaan na pakken van Leao. Dat is toch wel een fijne spits met Mkhitaryan om hem heen circelen. En nu met de laatste SBC's kan ik mijn Ligue 1 team echt gedag zeggen.
Felipe en Inzaghi op de flanks en aardig wat zekerheid met Tonali en Kessie die de verdediging kunnen ondersteunen.

Zie niet veel wat nog verbeterd kan worden.
Wel bijzondere chemistry styles, zou je daar niet beter wat bij de speler past kunnen doen?

Cuadrado heeft al 99 snelheid bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Timbox88 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:15:
[...]

Heel erg bedankt! Het enige wat ik me nu vooral afvraag; wat is een goed uitgangspunt om mee te beginnen? Ik heb nu - gewoon omdat ik het leuk vind om met Nederlandse spelers te spelen - een selectie met allemaal gouden spelers. Op zich een fijn team, met veel snelle spelers en werken goed samen.

Maar, het is natuurlijk leuker om ook echt de topspelers te kunnen combineren (dus buitenlanders), nu ik weet dat dat dus prima kan. Maar wat is dan het beste? Eén topspeler kiezen die je graag wil hebben en daar dan een selectie omheen bouwen?
Je krijgt veel pakketten als rewards voor doelstellingen. Ik zou beginnen met die doelstellingen behalen en dan die pakketten openen. Met een beetje geluk krijg je uit een van die pakketten een goede speler die veel coins kost op de markt Daar kun je dan je team omheen bouwen.

Als je al veel coins hebt kun je natuurlijk gewoon een of meer spelers kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Timbox88 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:34:
[...]

Met de spelers die je uit de pakketten van de doelstellingen haalt en niet gebruikt kun je SBC's doen om weer nieuwe pakketten of spelers te halen. Als ik jou was zou ik met Chiellini beginnen. Op maandagavond komen er ook upgrade SBC's, bijvoorbeeld 82+ player picks. Daarmee kun je je lagere rated gouden kaarten inwisselen voor een enkele hogere rated kaart. Op die manier kun je geleidelijk hogere rated spelers krijgen die je dan weer kunt gebruiken voor SBC' zonder coins erin te steken.

Let op dat er verhandelbare en niet-verhandelbare versies van elke kaart zijn. Bij de doelstellingen rewards zijn ze altijd onverhandelbaar. Bij bv Rivals/Squad Battles/Champions rewards kun je verhandelbare pakketten kiezen. Als je daar een goeie speler uit haalt kun je die op de transfermarkt verkopen en zo coins verdienen.

En dan de belangrijkste tips als je begint met FUT:
  • Als je online speelt en je staat gelijk, ga dan niet disconnecten of forfeiten als je bv een penalty tegen krijgt of een rode kaart. Dat is namelijk heel treurig.
  • Als je scoort kun je de hele juich scene skippen door LB+RB in te drukken.
  • Voor sommige doelstellingen moet je online friendlies spelen. Daarbij is het een soort van ongeschreven regel om golden goal te doen, dus degene die een goal tegen krijgt vertrekt. Als je dat doet kun je meteen weer een nieuw potje starten en nog een poging wagen Dit zorgt ervoor dat iedereen snel zijn doelstellingen kan halen zonder steeds hele potjes te spelen.

[ Voor 44% gewijzigd door Robbio85 op 20-06-2022 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

dutchgio schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:26:
[...]

Wel bijzondere chemistry styles, zou je daar niet beter wat bij de speler past kunnen doen?

Cuadrado heeft al 99 snelheid bijvoorbeeld.
Meestal kijk ik beetje wat ik zelf graag zie op de posities, maar gaat niet boven de 99 dan? Dacht dat het er wel bij werd geteld dan. Misschien nog vanuit PES dingetje over genomen dat boven 99 daar wel kan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
DutchDevil79 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:47:
[...]

Meestal kijk ik beetje wat ik zelf graag zie op de posities, maar gaat niet boven de 99 dan? Dacht dat het er wel bij werd geteld dan. Misschien nog vanuit PES dingetje over genomen dat boven 99 daar wel kan.
Nee 99 is in FUT echt de max, dus het geeft geen nut om het nog hoger te boosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

dutchgio schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:51:
[...]

Nee 99 is in FUT echt de max, dus het geeft geen nut om het nog hoger te boosten
Oke dan ga ik ze allemaal nalopen. 🙈

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Op het moment voetbal ik met het volgende team maar zie helaas geen mogelijkheid om chielini in mijn team toe te voegen. Die gaat geen goede chemie krijgen ben ik bang. Kan geen goede link maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gvbc6KSr8ArHhIrweBoZ9eIloQU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m9wGs8OdxxncEDVqFAtrRwU6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Oxigeon schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:11:
Op het moment voetbal ik met het volgende team maar zie helaas geen mogelijkheid om chielini in mijn team toe te voegen. Die gaat geen goede chemie krijgen ben ik bang. Kan geen goede link maken.

[Afbeelding]
Als je wat fodder over hebt zou ik hem toch doen. Op de bank zetten en dan in laten vallen voor Varane :+

Vanavond met die player picks SBC's moet dat goed te doen zijn (volgens mij kost Chiellini 1 83 team en 1 84 team, wel beiden met een TOTW/TOTS.speler).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:28
Robbio85 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:14:
[...]

Als je wat fodder over hebt zou ik hem toch doen. Op de bank zetten en dan in laten vallen voor Varane :+

Vanavond met die player picks SBC's moet dat goed te doen zijn (volgens mij kost Chiellini 1 83 team en 1 84 team, wel beiden met een TOTW/TOTS.speler).
Zeker voltooien, al is het maar om later weer als fodder te gebruiken in een volgende SBC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Robbio85 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:14:
[...]

Och verrek. Ik kam hem inderdaad na de aftrap meteen wisselen zonder chemie te verliezen. Joint hij het team dan gewoon met 10 chem ofzo?

Moet kijken of ik nog wat fodders heb. Heb vrijdag lacazette al gedaan met mijn fodders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-09 16:04
Oxigeon schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:23:
[...]

Och verrek. Ik kam hem inderdaad na de aftrap meteen wisselen zonder chemie te verliezen. Joint hij het team dan gewoon met 10 chem ofzo?

Moet kijken of ik nog wat fodders heb. Heb vrijdag lacazette al gedaan met mijn fodders
Met vijf chem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Precies, maar dat lijkt me alsnog beter dan een gouden Varane :+

Zo zien de stats eruit met catalyst op 5 chem:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OZuB4qke1TwEqMizqd2v0s_tVu0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XIerAwFwKa4qgLU5NZfiZoSk.png?f=fotoalbum_large

Shit, dacht er vanmorgen aan om die Atal ff op te pikken, stond op 325k. Nu alweer 380...

[ Voor 7% gewijzigd door Robbio85 op 20-06-2022 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Oxigeon schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:23:
[...]

Je hebt er nog een bijna een maand de tijd voor, dus geen haast.
Maar deze SBC lijkt wel een fout vanuit EA zo goedkoop als hij is.
Je kunt die dus maar beter wel doen, ook al past Chiellini nu nog niet in je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Italiaans/serie A keeper in je team en hij staat op 8 chem, doet ie bij mij ook en het is een monster op 8 chem😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Robbio85 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:35:
[...]

Met de spelers die je uit de pakketten van de doelstellingen haalt en niet gebruikt kun je SBC's doen om weer nieuwe pakketten of spelers te halen. Als ik jou was zou ik met Chiellini beginnen. Op maandagavond komen er ook upgrade SBC's, bijvoorbeeld 82+ player picks. Daarmee kun je je lagere rated gouden kaarten inwisselen voor een enkele hogere rated kaart. Op die manier kun je geleidelijk hogere rated spelers krijgen die je dan weer kunt gebruiken voor SBC' zonder coins erin te steken.

Let op dat er verhandelbare en niet-verhandelbare versies van elke kaart zijn. Bij de doelstellingen rewards zijn ze altijd onverhandelbaar. Bij bv Rivals/Squad Battles/Champions rewards kun je verhandelbare pakketten kiezen. Als je daar een goeie speler uit haalt kun je die op de transfermarkt verkopen en zo coins verdienen.

En dan de belangrijkste tips als je begint met FUT:
  • Als je online speelt en je staat gelijk, ga dan niet disconnecten of forfeiten als je bv een penalty tegen krijgt of een rode kaart. Dat is namelijk heel treurig.
  • Als je scoort kun je de hele juich scene skippen door LB+RB in te drukken.
  • Voor sommige doelstellingen moet je online friendlies spelen. Daarbij is het een soort van ongeschreven regel om golden goal te doen, dus degene die een goal tegen krijgt vertrekt. Als je dat doet kun je meteen weer een nieuw potje starten en nog een poging wagen Dit zorgt ervoor dat iedereen snel zijn doelstellingen kan halen zonder steeds hele potjes te spelen.
Thanks! Ga ik ook mee aan de slag. WEet jij toevallig of er ergens goede tutorials zijn (liefst nederlands) met allerlei handige tips/facts to know voor beginners?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Timbox88 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:00:
[...]

Thanks! Ga ik ook mee aan de slag. WEet jij toevallig of er ergens goede tutorials zijn (liefst nederlands) met allerlei handige tips/facts to know voor beginners?
Ken zo geen YT tutorials ofzo, maar misschien is het handig als je begint bij Doelstellingen -> Basisdoelstellingen. Zo word je stapsgewijs door alle functies van FUT geleid, en dan krijg je daar ook nog spul voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Robbio85 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:06:
[...]

Ken zo geen YT tutorials ofzo, maar misschien is het handig als je begint bij Doelstellingen -> Basisdoelstellingen. Zo word je stapsgewijs door alle functies van FUT geleid, en dan krijg je daar ook nog spul voor terug.
Thanks! Sorry voor de 'domme' vragen hoor, maar heb nog nooit FUT gespeeld en dan is het best overweldigend qua opties en mogelijkheden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Timbox88 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:08:
[...]

Thanks! Sorry voor de 'domme' vragen hoor, maar heb nog nooit FUT gespeeld en dan is het best overweldigend qua opties en mogelijkheden..
Snap ik, ik begon met Fifa 21 om de lockdown door te komen en snapte er in het begin weinig van. Maar met die doelstellingen en dit forumtopic kom je er wel uit.

Oh ja en gebruik Futbin voor het opzoeken van prijzen van kaarten en de goedkope SBC oplossingen. Als je bijvoorbeeld zilveren Premier League spelers uit een pakket haalt kun je die vaak voor 1000 tot 5000 coins verkopen.

[ Voor 20% gewijzigd door Robbio85 op 20-06-2022 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Robbio85 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:11:
[...]

Snap ik, ik begon met Fifa 21 om de lockdown door te komen en snapte er in het begin weinig van. Maar met die doelstellingen en dit forumtopic kom je er wel uit.
Superfijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Augy schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:28:
Italiaans/serie A keeper in je team en hij staat op 8 chem, doet ie bij mij ook en het is een monster op 8 chem😁
Hmm. Iets klopt er niet. Komt niet boven de 3 uit via futbin

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3cTSbq2fPO7T9JqBUldJNdHfyM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NGY5dkZ5MZujBITLvOYuZbJU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 21:45
Je hebt drie rode linkjes op hem. Je hebt een Italiaanse keeper van juventus nodig om hem op 7 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Dan zou je voor Sirigu of Szcesny als keeper moeten gaan.
En Cuadrado of Di Lorenzo als rechtsback

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Prime pakket is te claimen.

Net mukiele uit een 81+, kan er niks mee maar tog leuk haha

85+ was helemaal niks

[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 20-06-2022 19:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• allstarted1
Prima TOTS-pack uit de Daily :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y6c-27E-FpVLvCbJ5Ve9jKTZLBs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AX4WgLRXAnSWXFlNt6XxddE5.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

dutchgio schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:41:
Dan zou je voor Sirigu of Szcesny als keeper moeten gaan.
En Cuadrado of Di Lorenzo als rechtsback
Bedankt. Ik heb de road to final Cuadrado en de speciale Sirigu. Moet zeggen dat chielini echt heerlijk speelt. Ben vanavond van divisie 8 naar 6 gegaan. Inmiddels de 8 wins weer binnen voor deze week.

Heb ipv gouden Son tots Zaha nog gekocht. Nu eigenlijk nog een vervanger zoeken voor LB 86 Tierney en Rm 89 Bowen. En dan kan ik weer eventjes vooruit. Heb nog 130k aan muntjes

Zal headlines cancelo een goede vervanger zijn voor Tierney?
Hier krijg ik die pack morgen pas. Helaas 1 dag te laat begonnen waardoor ik de shapeshifter pack volgens mij net mis loop

[ Voor 31% gewijzigd door Oxigeon op 20-06-2022 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oxigeon schreef op maandag 20 juni 2022 @ 22:13:
[...]

Bedankt. Ik heb de road to final Cuadrado en de speciale Sirigu. Moet zeggen dat chielini echt heerlijk speelt. Ben vanavond van divisie 8 naar 6 gegaan. Inmiddels de 8 wins weer binnen voor deze week.

Heb ipv gouden Son tots Zaha nog gekocht. Nu eigenlijk nog een vervanger zoeken voor LB 86 Tierney en Rm 89 Bowen. En dan kan ik weer eventjes vooruit. Heb nog 130k aan muntjes

Zal headlines cancelo een goede vervanger zijn voor Tierney?

[...]

Hier krijg ik die pack morgen pas. Helaas 1 dag te laat begonnen waardoor ik de shapeshifter pack volgens mij net mis loop
Ik ben altijd groot fan van cancelo, zijn 89 is nu 70k, Robertson kan je ook overwegen, erg fijne back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Augy schreef op maandag 20 juni 2022 @ 22:22:
[...]

Ik ben altijd groot fan van cancelo, zijn 89 is nu 70k, Robertson kan je ook overwegen, erg fijne back
Robertson heb ik ook gecheckt. Maar als ik tierney compare met robertson geef ik tierney het voordeel van de twijfel.

Cancelo is dan wel weer beter dan robertson geloof ik

[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 20-06-2022 22:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oxigeon schreef op maandag 20 juni 2022 @ 22:30:
[...]

Robertson heb ik ook gecheckt. Maar als ik tierney compare met robertson geef ik tierney het voordeel van de twijfel.

Je hebt ook nog Tyrick Mitchell tots. Is 50k en een prima premier league back!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Haha, vanmorgen de EFIGS-compensatie in de store. Natuurlijk drie dupes (Rodri, Muniain en Cuadrado). Naja, voor 120k minder Carrasco maar gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Oxigeon schreef op maandag 20 juni 2022 @ 22:30:
[...]

Gaat erom wat jij fijner vind spelen. Ik ben even tijdelijk (vanwege coin tekort) even teruggegaan naar de 89 versie van Cancelo. Kaart is nog steeds dikke prima. :)

Staar je trouwens niet blind op in game scores van spelers. Een hogere ingame score wil nog niet zeggen dat die ook daadwerkelijk beter is. Bodytype, WF, SM etc zijn ook zaken om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
allstarted1 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 08:58:
Haha, vanmorgen de EFIGS-compensatie in de store. Natuurlijk drie dupes (Rodri, Muniain en Cuadrado). Naja, voor 120k minder Carrasco maar gedaan....
Diaby dubbel, Fekir en Terrier hier.
Ook niet de beste opties, maar die SBC's zijn uiteindelijk wel een stuk goedkoper gebleken als je er 2 TOTS kaarten voor terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
dutchgio schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 09:04:
[...]

Ook niet de beste opties, maar die SBC's zijn uiteindelijk wel een stuk goedkoper gebleken als je er 2 TOTS kaarten voor terug krijgt.
Doet natuurlijk wel een beetje pijn als je een dupe Cuadrado van +/- 300K in een SBC gooit die in totaal 170K duurder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
dutchgio schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 09:04:
[...]

Ik van die cohancoglu (ofzo) van Inter, wirtz (dubbel) en vlahovic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
allstarted1 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 08:58:
Carrasco is echt een toppertje vind k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:48
Mocht je destijds EFIGS TOTS SBCs gedaan hebben terwijl ze een issue hadden (te veel Premier League spelers), dan staan nu de compensatie packs in je store. Ben benieuwd wat er in zit - de eerste voor mij is een duplicate Bernardo Silva, dus maar eens kijken in welke SBC ik die ga gooien.

Update: Neuer en Fekir uit de andere twee. Dat is weer een boel fodder voor Felipe Anderson.

[ Voor 14% gewijzigd door heron op 21-06-2022 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Geen compensatie voor mij, had die SBC niet (op tijd) gedaan. Wel St Juste uit de 85+ pp, misschien is die wel handig als invaller op het middenveld als ik achter sta.

Felipe Anderson is trouwens een aanrader, doet het erg goed bij mij als ST of RAM.

[ Voor 20% gewijzigd door Robbio85 op 21-06-2022 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoEnergic
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 29-08 16:58
Mag niet klagen met de compensatie, kreeg uit de originele 3 al van Dijk, Ruben Dias en Bruno Fernandes. Uit de compensatie packs kreeg ik Fekir, Haaland en de Bruyne, de Bruyne gaat net zoals Dias en Fernandes gelijk mijn team in dus ik ben tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Iemand ervaring met vlahovic?

Wil hem naast Suarez zetten met felix en carrasco op de flanken maar ben bang dat t wat lomp word, ben geen skiller overigens haha meer van t echte voetbal zonder trucs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 16:38:

Wil hem naast Suarez zetten met felix en carrasco op de flanken maar ben bang dat t wat lomp word, ben geen skiller overigens haha meer van t echte voetbal zonder trucs
Heb hem gebruikt met die serie a cup en als super sub. Prima sterke spits. In de 16 echt een monster en met koppen. Afwerken is echt super goed van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-09 13:01

Heb hem zelf niet maar hij scoort altijd tegen mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 19-09 16:02

Prima spits. Heb hem als supersub omdat hij niet in mijn team past.
Snel, sterk en kan ook goed afmaken.

wijze woorden

Pagina: 1 ... 116 ... 128 Laatste