Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:51
Gelijk uit de eerste TOTS sbc 😃

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NFBusnc9KKJW8UG9vtsU9PM1LWo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UaTs7HHUe2UduQnv0fgk1aTE.jpg?f=user_large

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:51
Valandil schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:25:
Gelijk uit de eerste TOTS sbc 😃

[Afbeelding]
Nice! Uit alle vier was bij mij Antony het hoogst :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:44
Hier Jota het hoogst van de 5, maar ook die komt er niet in 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

Twee x Carrasco en nu Hamsik…

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• playr2014
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 12:49
56 punten gehaald met bloed, zweet en tranen. Fodders gekregen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0G5veCzuLE12SuWnifusIgh7il8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JfF1vdvWaHHAtOT2NrDedk7i.jpg?f=fotoalbum_large
Maar ik ga niet klagen, vandaag tradable icon prime Roberto carlos en tots Paqueta gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Stuk of 15 van de 80+ player picks gedaan. Daar zaten een paar mooie tussen:
Kane 90
Casimero 89
Oblak 91
Sczezney 87
Hummels 86
TOTS Ruben Diaz
TOTS van Dijk

En paar 84 en 85 😬

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 10:01
Valandil schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:58:
Kane 90
Casimero 89
Oblak 91
Sczezney 87
Hummels 86
TOTS Ruben Diaz
TOTS van Dijk

En paar 84 en 85 😬
Hey die is best leuk:

Kimmich, Son, Hernandez en nog een paar 87-88.

Heb er nog niet veel aan vermoed ik maar daar vinden we wel wat op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-09 05:57
Ligt het aan mij of heb ik de seizoensbeloning van Rivals nog niet kunnen claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 20:44
Laan1988 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 08:45:
Ligt het aan mij of heb ik de seizoensbeloning van Rivals nog niet kunnen claimen?
gaat automatisch als het goed is, was vorige week donderdag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-09 05:57
Valandil schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:58:
Kane 90
Casimero 89
Oblak 91
Sczezney 87
Hummels 86
TOTS Ruben Diaz
TOTS van Dijk

En paar 84 en 85 😬
8 keer gedaan, hoogste busquets, een 84 en de rest lager |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:43

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren ook voor de eerste keer dit jaar wat packluck. Had nog een pakje gewonnen vanuit de doelstellingen (untradeble.) Meestal komt daar niks nuttigs uit bij me. Gisteren echter een tots Ruben Dias (CV). Die past fijn in mijn premier league team. Had natuurlijk liever een Ronaldo of salah gehad maar deze speler is ook niet mis en een fijne upgrade voor mijn gouden Varane.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
2x TOTS upgrade gedaan, niets noemenswaardigs (1 keeper uit de VS die ik in de volgende heb gestopt, daar kwam dan weer een 93 rated TUR1 speler uit). Daarna nog een stuk of 25 picks, en uit de laatste 82+ kwam deze held:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EtVVRca361aBE4jImkxlLZDCD74=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jwmE95YMKRl7X4byw8Z68eBx.png?f=user_large

Past helaas niet in het team maar lijkt me een prima invaller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Dieptepunt is bereikt.
Squad Battle op Legendarisch verloren van een 82 team.
Zelfs letterlijk op de achterlijn schiet een 78 rated spits een bal erin.
EA moeten we dit leuk vinden?
Ik niet, tijd om hem weer in de kast te gooien en weer hopen de nieuwe fifa niet te kopen.
Zal wel weer niet lukken maar een bedrijf dat doelbewust het spelplezier verziekt hoort hier geen cent aan te verdienen, helaas is het tegenovergestelde waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Nu online
jerommeke96 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:14:
Dieptepunt is bereikt.
Squad Battle op Legendarisch verloren van een 82 team.
Zelfs letterlijk op de achterlijn schiet een 78 rated spits een bal erin.
EA moeten we dit leuk vinden?
Ik niet, tijd om hem weer in de kast te gooien en weer hopen de nieuwe fifa niet te kopen.
Zal wel weer niet lukken maar een bedrijf dat doelbewust het spelplezier verziekt hoort hier geen cent aan te verdienen, helaas is het tegenovergestelde waar.
Je weet dat squad battles eenmaal zo werken toch? Aan sommige goals van de CPU kan je niks tegen doen. Het is de kunst om zelf zo snel mogelijk te scoren en een voorsprong te pakken. Want je weet van een aantal kansen gaat die bal er hoe dan ook in.

Ik persoonlijk snap niet waarom je SB speelt, maar goed ieder zo zijn voorkeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
fifanoob schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:25:
[...]

Ik persoonlijk snap niet waarom je SB speelt, maar goed ieder zo zijn voorkeur :)
Rivals 8 wins binnen, WL klaar en gekwalificeerd voor de volgende, rewards op zondag incl EFIGS/MLS (MLS dus) tots speler vanaf elite 3 (+-25k aan punten)

En soms speel je met kids in de buurt (hier dan) dan is onbeperkt pauzeren wanneer je wilt ideaal. Rivals met een zeurend en schreeuwende 2 jarige is niet goed voor de focus 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Nu online
Augy schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:04:
[...]

Rivals 8 wins binnen, WL klaar en gekwalificeerd voor de volgende, rewards op zondag incl EFIGS/MLS (MLS dus) tots speler vanaf elite 3 (+-25k aan punten)

En soms speel je met kids in de buurt (hier dan) dan is onbeperkt pauzeren wanneer je wilt ideaal. Rivals met een zeurend en schreeuwende 2 jarige is niet goed voor de focus 🤣
Ja true daar zit wel wat in. Maar om die redenen die hij aangaf speel ik het niet. Het is meest scripted onderdeel van fifa en dus frustraties voor mij. Ik speel liever een potje patience op de pc dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo gister laatste WL afgemaakt, had totaal geen motivatie meer om te spelen dus lekker op 45 punten laten staan en de rest weggegeven. Ga denk ook niet veel meer spelen, deze WL heeft echt laatste beetje plezier weg genomen.

Continu toxic volk wat niet wil aanvallen en bloed irritant aan het doen is. Kan er geen motivatie meer voor opbrengen om dit continu in me weinige vrije tijd te doen. Gister en eergister waren de servers ook zwaar beroerd, continu delay.

Als ik ga spelen ga ik denk toch vooral nog draft spelen, vind dat toch wel 1 van de leukste game modus in fifa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
fifanoob schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:07:
[...]

Ja true daar zit wel wat in. Maar om die redenen die hij aangaf speel ik het niet. Het is meest scripted onderdeel van fifa en dus frustraties voor mij. Ik speel liever een potje patience op de pc dan :+
Tsja.. ik moet zeggen dat ik altijd legendarisch speel tegen team tot 82. De sports is meer om geen tegengoal te krijgen en zsm op de 30k te zitten 🤣

Normaal gesproken hou ik t bij WL en Rivals en dan is de week wel vol. Nu wat tijd over omdat ik snel m'n wins behaalde in WL en Rivals, dus dan maar even door de zure appel heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

Toch bizar dat ik Carrasco Red had en hem dan 2x krijg uit die gehele TOTS selectie.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Zitten er komend weekend weer gewoon totw items in de rewards ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Dani05 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:09:
Zitten er komend weekend weer gewoon totw items in de rewards ?
totw is gestopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
TOTS Upgrade 4x gedaan:

Burgess
Vítor Machado Ferreira
Muniain
Guendouzi

Zit voor mij niks bruikbaars tussen helaas. Guendouzi is op zich leuk, maar die gaat FB Alli en Showdown Fabinho niet uit de basis spelen. Team staat nu zo, ingame switch ik naar 4-2-2-2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Okt-mkofGNtQn_VpFghNd-k3g1U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yvZEokfxE0KmcF50LpkQrS2Q.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Jota, aurajo en Alexander Arnold uit de upgrade.

Zou er nog een ultimate TOTS upgrade komen morgen?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:48
En uit de 25x84+ kwam deze baas lopen. Ik heb over packluck toch echt niets te klagen dit jaar hoor. Ongekend *O* _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CifPVyAXujQZYzDhtS32Trl-ohA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GQ5UUG27iwtkOeiXqilPua9P.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 12:36
Er was een EFIGS TOTS sbc maar daar is het fout mee gegaan en ze hebben hem verwijderd. Ik heb er 3 gedaan en wordt ook nog gecompenseerd 😬 2 keer Bruno en 1 keer Haaland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Valt er iets te doen tegen het gespam met schoten van buiten de 16? In de afgelopen 2 potjes kreeg ik zo 5 doelpunten tegen.

Ik vind dat een goedkope manier van scoren. 0,0% creativiteit, kunde of inzicht. Ik snap ook niet waarom sommigen dan ook nog eens de herhaling willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
pacod schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 20:09:
Er was een EFIGS TOTS sbc maar daar is het fout mee gegaan en ze hebben hem verwijderd. Ik heb er 3 gedaan en wordt ook nog gecompenseerd 😬 2 keer Bruno en 1 keer Haaland
Ik heb hem rond half 8 ook 3x gedaan (jota/Arnold/aurajo)

Waarom compensatie? Ze gaven tog exact wat moest?? Niet dat ik ga klagen ofzo

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 14-06-2022 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Augy schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:32:
[...]

Ik heb hem rond half 8 ook 3x gedaan (jota/Arnold/aurajo)

Waarom compensatie? Ze gaven tog exact wat moest?? Niet dat ik ga klagen ofzo
De pack weight was verknald. Te grote kans op alleen PL spelers…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
sjakieman schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 00:38:
[...]

Je kan je wingers ook op get in behind zetten voor wat extra diepgang. Als je iets verdedigender wil spelen dan zou ik niet beide backs op stay back zetten maar alleen de ene die op inverted staat. Als het dan nog te aanvallend staat kan je ook je CDM nog op stay back zetten.

Ik heb meestal niet zo'n probleem met de snelle mannen aan de zijkant. Maar als ik zie dat een tegenstander te makkelijk door heeft hoe hij er door kan komen dan switch ik wel van opstelling.

Wel grappig dat iemand eerder ook al hoge uitslagen met deze opstelling had direct. Bij mij valt het heel erg mee, het lukt soms om zelfs 0-0 te spelen na 90 minuten (al ligt dat dan vaak aan mijn dramatische afronding). ;)
Nogmaals dank voor het delen van deze tactiek, ik begin er echt lol in te krijgen. Mits goed bespeeld is dit niet te stoppen :)

Middenveld kimmich - Alexander - Bellingham is insane. Voorhoede mukhtar - wirtz - Diaby niet te stoppen en verdedigend met schmelzer (aanrader) - VVD - Gomez - Lahm bij niet te passeren.

Depth wel aangepast naar 80 en schmelzer op Stay back gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
pacod schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 23:05:
[...]

De pack weight was verknald. Te grote kans op alleen PL spelers…
Vervelend 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Het helpt wel om dat soort SBC's direct te doen zodra ze uit zijn, want voor je het weet zit er weer eens een fout in en krijg je de fout gecompenseerd met extra packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Nog geen compensatie gezien overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Nu online
Capsaicin schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 21:49:
Valt er iets te doen tegen het gespam met schoten van buiten de 16? In de afgelopen 2 potjes kreeg ik zo 5 doelpunten tegen.

Ik vind dat een goedkope manier van scoren. 0,0% creativiteit, kunde of inzicht. Ik snap ook niet waarom sommigen dan ook nog eens de herhaling willen zien.
Meer druk naar voren geven. Ik scoor zelf ook regelmatig zo, finesse schoten van 25+ afstand. Puur omdat mijn tegenstanders met 6 tot 8 man op eigen 16 staat en niet wil uitstappen. Dan krul ik ze in de verre hoek.

Ik vind het een goedkope manier van verdedigen, die park the bus. Wil niet zeggen dat jij dat doet hoor. Maar dat is de redenen dat ik wel vaak zo scoor. Messi toty en Ronaldinho hebben beide die kenmerk voor geplaatste schoten. Ik vermaak mij er prima mee. Om te zeggen 0,0 creativiteit/kunde of inzicht vind ik een beetje te makkelijk. Doe het zelf ook zou ik zeggen, er zijn niet zoveel mensen die dit echt kunnen. In begin gebeurde dit veel meer. Nu komt er toch wel iets meer bij kijken vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Ik heb liever dat ze de bal van afstand binnenkrullen dan dat gekloot in de zestien met die kleine dribbelaartjes. Dat trek ik heel slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Speculaes schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:43:
Ik heb liever dat ze de bal van afstand binnenkrullen dan dat gekloot in de zestien met die kleine dribbelaartjes. Dat trek ik heel slecht
Dit!

Nauwelijks te verdedigen en bloed irritant🙈

Laatst wedstrijd, 8-7 verloren door dat gedribbel haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Nu online
Herkenbaar. Ik probeer het zelf ook vaak in de 16, want als je dat beheerst maakt het zoveel makkelijker.

Ik zelf doe het op amateur niveau dan zeg maar. Gebruik alleen de linkerstick en af en toe draai ik wat naar links en rechts. Verder geen andere knoppen of sticks. Je ziet sommige tegenstanders dan zo wild happen. Dan hoef ik eigenlijk alleen maar langzaam vooruit te lopen, dus zonder sprint of iets anders en vervolgens schiet je hem er zo in.

Maar ook genoeg gasten die heel snel steeds 180 graden van richting veranderen binnen 1 meter als je dan hapt en je hebt hem niet ben je wel vaak de lul. Wat ik vooral merk is dat je bij dat soort gasten gewoon heel weinig je sprintknop moet gebruiken. Ik zelf wil nog wel eens uit automatisme de sprintknop in drukken en dan druk op de bal zetten waardoor ik dus minder snel stil sta en dus te ver doorloop op moment dat hij dan 180 graden andere kant op gaat..
Ik vind dat ook moeilijk want je ziet dat die speler al bijna 2 a 3 meter van je af is en denkt kut, hij gaat er zo langs, snel die sprintknop om hem in te halen en dan opeens gaat ie andere kant op en dan ben je dus helemaal weg..
Voor mij is het echt dat ik van de sprintknop moet afblijven en er niet te dicht op willen zitten. Ik probeer 1 tot 2 meter afstand te bewaren, dus ik zet hem wel onder druk zodat hij niet kan schieten, als die dat dan doet dan blok ik hem wel, autoblok. En dan voornamelijk met L2 verdedigen. Beetje links beetje naar rechts etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Ja ik gebruik constant L2 en sprint als verdediger ook niet, maar dan gebruiken ze die rechterstick en vliegt die bal overal naar toe en staan ze plots voor een open doel. Blijf het knap (irritant) vinden. Agh ja, vaak eindigen dat soort wedstrijden in 5-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Nu online
Speculaes schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:58:
Ja ik gebruik constant L2 en sprint als verdediger ook niet, maar dan gebruiken ze die rechterstick en vliegt die bal overal naar toe en staan ze plots voor een open doel. Blijf het knap (irritant) vinden. Agh ja, vaak eindigen dat soort wedstrijden in 5-5
Ja ik snap je, ik krijg het ook vaak genoeg tegen hoor. Dat is denk ook wel niveau verschil op den duur. Ik ben zelf een gemiddelde speler denk ik, maar dat soort lui zitten daar wel iets boven. Die hebben al die knoppen toch iets makkelijker onder de vingers. Als ik dat doe raak ik halverwege de draad kwijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Ja wat dat betreft speel ik graag realistisch voetbal. Dan heb ik Neymar onder controle, zwiep ik met die rechterstick alle kanten op en dan loopt Neymar tegen de back aan, valt om en is de bal kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
fifanoob schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:06:
[...]

Ja ik snap je, ik krijg het ook vaak genoeg tegen hoor. Dat is denk ook wel niveau verschil op den duur. Ik ben zelf een gemiddelde speler denk ik, maar dat soort lui zitten daar wel iets boven. Die hebben al die knoppen toch iets makkelijker onder de vingers. Als ik dat doe raak ik halverwege de draad kwijt :D
Gewoon niet happen.
Blijf met je verdediger voor de aanvaller. Stap niet te snel in en zit er ook niet tegenaan.
Je zal zien dat je tegenstander dat toch vaak voor een pass kiest ipv een actie maken.
Een schot heeft weinig zin omdat je er voldoende dicht op zit.

Tegenstanders die direct op de mijn speler die de bal heeft afrennen zijn zeer makkelijk om tegen te spelen. Simpele 1-2 of beetje left-stick is al genoeg om vrij te komen.

Zeker als ze dit met hun achterhoede doen.
Verdedig meer met je CDM en laat je achterste 4 zo lang mogelijk intact.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Nu online
Valandil schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:18:
[...]

Gewoon niet happen.
Blijf met je verdediger voor de aanvaller. Stap niet te snel in en zit er ook niet tegenaan.
Je zal zien dat je tegenstander dat toch vaak voor een pass kiest ipv een actie maken.
Een schot heeft weinig zin omdat je er voldoende dicht op zit.

Tegenstanders die direct op de mijn speler die de bal heeft afrennen zijn zeer makkelijk om tegen te spelen. Simpele 1-2 of beetje left-stick is al genoeg om vrij te komen.

Zeker als ze dit met hun achterhoede doen.
Verdedig meer met je CDM en laat je achterste 4 zo lang mogelijk intact.
Ja helemaal eens, in mijn hoofd weet ik ook wel hoe het moet. Maar ik ben niet zo'n geduldige speler in fifa.
Ik zet graag snel druk want ik wil de bal zo snel mogelijk hebben. Als ik in een goede flow zit dan blijf ik op dit soort moment rustig. Maar de laatste tijd kan ik dat niet meer opbrengen. Dan denk ik echt gvd, doe iets.

Want ik heb ook vaak genoeg dat tegenstanders zulke capriolen op het middenveld doen en dan sta ik daar soms 10 sec te kijken wat iemand doet en ondertussen komt ie geen stap verder. Vervolgens speelt hij dan een crossball naar de andere kant en gaat daar hetzelfde doen.
Dan begint het bij mij te jeuken en ga ik op den duur wel druk zetten want ik ben het zat om naar een dansende mafkees te kijken en ik weet het, daar wacht de tegenstander juist op en dan slaat ie toe.

Echter lukt het mij ook wel redelijk vaak om toch de bal te krijgen en dan tegen te scoren, je snapt dat ik daarna zelf ook heeeel irritant ga spelen. Dat kan ik niet zo goed en bij een goede tegenstander ga ik dan fouten maken en word ik alsnog afgestraft. Echter die keren dat ik wel beter ben en dat soort potjes win is het standaard berichtjes ontvangen.
Dat soort lui doen eerst een hele kermis show op het middenveld, hebben in de rust statistieken als 65% bal bezit en 2 schoten op doel.. En dan wel zeiken als ik hun lelijke toxic spel overneem, dan ben ik opeens de tryharder :+

Stuur dat soort lui altijd ff een screenshot van de statistieken. 65%balbezit en 2 schoten op doel.. En nog zeuren dat het aan de andere ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
fifanoob schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:33:
[...]

Meer druk naar voren geven. Ik scoor zelf ook regelmatig zo, finesse schoten van 25+ afstand. Puur omdat mijn tegenstanders met 6 tot 8 man op eigen 16 staat en niet wil uitstappen. Dan krul ik ze in de verre hoek.

Ik vind het een goedkope manier van verdedigen, die park the bus. Wil niet zeggen dat jij dat doet hoor. Maar dat is de redenen dat ik wel vaak zo scoor. Messi toty en Ronaldinho hebben beide die kenmerk voor geplaatste schoten. Ik vermaak mij er prima mee. Om te zeggen 0,0 creativiteit/kunde of inzicht vind ik een beetje te makkelijk. Doe het zelf ook zou ik zeggen, er zijn niet zoveel mensen die dit echt kunnen. In begin gebeurde dit veel meer. Nu komt er toch wel iets meer bij kijken vind ik.
Ik gebruik verschillende tactieken, maar ze zijn allemaal erg aanvallend en qua verdedigen agressief. Dat verhelpt langeafstandgoals helaas niet. Ik heb vaak meegemaakt dat ik talloze uitgespeelde 100% kansen op 5 meter van de doellijn mis, en de tegenstander dan tijdens 1 spaarzame counter van 40 meter afstand wel scoort. Zo frustrerend!

Langeafstandsgoals doe ik alleen als het moet voor een objective of als de keeper uit zijn doel is gerusht. Normaal zou ik het niet willen proberen. Ik speel fifa omdat ik er een kick van krijg als ik iets ingenieus, iets onverwachts, iets briljants doe. Die kick heb ik nodig en dat krijg ik niet van iets wat zelfs een mongool zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Nu online
Capsaicin schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:31:
[...]
Ik gebruik verschillende tactieken, maar ze zijn allemaal erg aanvallend en qua verdedigen agressief. Dat verhelpt langeafstandgoals helaas niet. Ik heb vaak meegemaakt dat ik talloze uitgespeelde 100% kansen op 5 meter van de doellijn mis, en de tegenstander dan tijdens 1 spaarzame counter van 40 meter afstand wel scoort. Zo frustrerend!

Langeafstandsgoals doe ik alleen als het moet voor een objective of als de keeper uit zijn doel is gerusht. Normaal zou ik het niet willen proberen. Ik speel fifa omdat ik er een kick van krijg als ik iets ingenieus, iets onverwachts, iets briljants doe. Die kick heb ik nodig en dat krijg ik niet van iets wat zelfs een mongool zou kunnen.
Ik vind dat een beetje te gemakkelijk gezegd. Niet iedereen scoort zomaar langeafstandsgoals.
Ik zelf krijg ze eigenlijk amper tegen. Vind het een beetje denigrerend hoe je dat brengt.
Dan zou ik ook kunnen zeggen, ja al dat getik en dan vanaf 5m op goal schieten, wat laf, schiet eens van verder weg als je de ballen hebt?

Als ik met Messi vanaf 25m hem zo in het kruis schiet krijg ik daar ook een kick van. Zeker als ik hem ook nog eens groen time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
fifanoob schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:34:
[...]

Ik vind dat een beetje te gemakkelijk gezegd. Niet iedereen scoort zomaar langeafstandsgoals.
Ik zelf krijg ze eigenlijk amper tegen. Vind het een beetje denigrerend hoe je dat brengt.
Dan zou ik ook kunnen zeggen, ja al dat getik en dan vanaf 5m op goal schieten, wat laf, schiet eens van verder weg als je de ballen hebt?

Als ik met Messi vanaf 25m hem zo in het kruis schiet krijg ik daar ook een kick van. Zeker als ik hem ook nog eens groen time.
Om dichterbij de doellijn te kunnen komen moet je talloze opponenten verschalken, dat is riskanter en vereist inzicht en is allesbehalve laf.

Ik las ooit dat in de 15e/16e eeuw sommige soldaten (zoals de Japanse Samurai en Mammelukse soldaten) weigerden om buskruit te gebruiken, omdat ze dit als een oneervolle en onmannelijke manier van vechten beschouwden die niet binnen een krijgscultuur past. In plaats van jarenlang trainen met een zwaard/ lans/ hamer om je kracht, snelheid en inzicht te verbeteren, kon je met de nieuwe techniek door 1 trekker over te halen je opponent van honderden meters afstand neerhalen. 0% risico. We weten allemaal hoe het irl afloopt met legers die techniek niet omarmen, maar in een game hoeft dit niet zo te zijn.

Een soortgelijke frustratie ervaar ik als ik goed druk zet, maar de bal toch niet verover. Of als een schot van een kansloze hoek en afstand via de keeper gunstig rebound. EA beloont niet altijd wat moeilijk is. Erg jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Nu online
Capsaicin schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 12:00:
[...]
Om dichterbij de doellijn te kunnen komen moet je talloze opponenten verschalken, dat is riskanter en vereist inzicht en is allesbehalve laf.

Ik las ooit dat in de 15e/16e eeuw sommige soldaten (zoals de Japanse Samurai en Mammelukse soldaten) weigerden om buskruit te gebruiken, omdat ze dit als een oneervolle en onmannelijke manier van vechten beschouwden die niet binnen een krijgscultuur past. In plaats van jarenlang trainen met een zwaard/ lans/ hamer om je kracht, snelheid en inzicht te verbeteren, kon je met de nieuwe techniek door 1 trekker over te halen je opponent van honderden meters afstand neerhalen. 0% risico. We weten allemaal hoe het irl afloopt met legers die techniek niet omarmen, maar in een game hoeft dit niet zo te zijn.

Een soortgelijke frustratie ervaar ik als ik goed druk zet, maar de bal toch niet verover. Of als een schot van een kansloze hoek en afstand via de keeper gunstig rebound. EA beloont niet altijd wat moeilijk is. Erg jammer.
Dat is jouw mening, maar om dan maar meteen te zeggen dat kan elke mongool. Ik vind dat nergens op slaan. Van 30m in het kruis schieten is moeilijker dan van 5m in de goal pissen, vermoedelijk leg je de bal ook nog vlak voor de keeper op zij ook.

Dat het moeilijker is om op 5m van de goal te komen ben ik met je eens. Maar niet elke "mongool " schiet een bal van 25+ m afstand zomaar even in het kruis. Dat vergt ook skills.
Jij geeft de keeper geen kans, ik daag de keeper uit vanaf 30m en alsnog versla ik hem. Dat kan je ook een skill noemen. Net als een vrije trap van 25m er in kunnen schieten, dat vereist ook een skill of vind je dat ook laf?

En het is ook goed dat EA je niet beloont, dat zou wat zijn zeg. Je moet het zelf afdwingen en als jij het op jou manier en in jouw ogen is dat de moeilijke manier wilt doen, prima. Maar waarom zou EA dat moeten belonen?
Het moet logisch zijn. Zo logisch is het niet dat jij iedereen helemaal weg speelt tot je op 5m van de goal bent en hem op zij legt. Je hebt specialisten in je team. De 1 kan goed dribbelen de andere kan goed passen en of schieten. Iemand met een goed schot, die is maar een klein beetje vrije ruimte nodig rond de 16 en het is al bijna een goal, dat zijn de kwaliteiten van zo'n speler, waarom zou je dat niet mogen gebruiken? Is dat laf? En dat moet EA dan aanpakken, maar jouw spel moet beloond worden?

Het is geen arcade game, het is voetbal en daar komt tactiek bij kijken. Iemand met een goed schot moet een tegenstander dus niet laten schieten, maar jij laat diegene gewoon schieten en zegt dan ja wat laf, je speelt mijn team niet eens uit? Prima hoor, maar dan snap jij het spelletje niet en is het nogmaals maar goed ook dat EA er niet in mee gaat om dat te belonen.
Het moet wel een voetbal spel blijven en niet een arcade game dat je iedereen voorbij moet en dan pas mag scoren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Er is weer en sbc TOTS Efig. Gelukkig Raum eruit gehaald..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Speculaes schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 12:34:
Er is weer en sbc TOTS Efig. Gelukkig Raum eruit gehaald..
Koulibaly en Berardi.
Die laatste had ik al uit de player picks paar weken terug.

Hopelijk krijgen we de eerder gedane SBC terug. :P

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:25
Het is gewoon onzin dat je makkelijk 5 of 6 keer per wedstrijd net buiten de 16 meter op precies dezelfde manier kan scoren.. Net als dat ellendige bal terugleggen vanaf de achterlijn of vanaf de aftrap zo door kan lopen naar het doel om te scoren. Het probleem is niet dat het kan, het probleem is dat sommige spelers alleen maar op die manier spelen en scoren, zodat er geen moer meer aan is.

In mijn ogen zijn dat gewoon bugs net als vroeger in Microprose Soccer dat je altijd een doelpunt had als je maar vanuit de juiste positie schoot.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Inderdaad, het heeft niet zoveel met skill te maken maar meer met het misbruiken van de (slechte) gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
Ik kan er ook minder tegen, hele match vanaf zelfde plek met finesse schoten proberen te scoren.
Wat nog erger is kick off goal proberen, elke keer maar weer. Gelukkig heb ik dan Kante...

[ Voor 3% gewijzigd door playr2014 op 15-06-2022 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Nu online
playr2014 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 14:33:
Ik kan er ook minder tegen, hele match vanaf zelfde plek met finesse schoten proberen te scoren.
Wat nog erger is kick off goal proberen, elke keer maar weer. Gelukkig heb ik dan Kante...
iemand probeert kick off goal te maken, leg die eens uit? Dat je vanaf de aftrap meteen naar voren gaat?
Dat vind je erg?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:25
En dat je er verdedigend eigenlijk niets tegen kan doen tot je de eerste bal hebt afgepakt. De eerste aanval ma de aftrap kunnen ze vaak onbedreigd naar voren rennen.

Kan best af en toe, maar zo vaak als (al jaren) in FIFA klopt niet.

[ Voor 17% gewijzigd door M@cer op 15-06-2022 15:24 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
fifanoob schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:55:
[...]

Herkenbaar. Ik probeer het zelf ook vaak in de 16, want als je dat beheerst maakt het zoveel makkelijker.

Ik zelf doe het op amateur niveau dan zeg maar. Gebruik alleen de linkerstick en af en toe draai ik wat naar links en rechts. Verder geen andere knoppen of sticks. Je ziet sommige tegenstanders dan zo wild happen. Dan hoef ik eigenlijk alleen maar langzaam vooruit te lopen, dus zonder sprint of iets anders en vervolgens schiet je hem er zo in.

Maar ook genoeg gasten die heel snel steeds 180 graden van richting veranderen binnen 1 meter als je dan hapt en je hebt hem niet ben je wel vaak de lul. Wat ik vooral merk is dat je bij dat soort gasten gewoon heel weinig je sprintknop moet gebruiken. Ik zelf wil nog wel eens uit automatisme de sprintknop in drukken en dan druk op de bal zetten waardoor ik dus minder snel stil sta en dus te ver doorloop op moment dat hij dan 180 graden andere kant op gaat..
Ik vind dat ook moeilijk want je ziet dat die speler al bijna 2 a 3 meter van je af is en denkt kut, hij gaat er zo langs, snel die sprintknop om hem in te halen en dan opeens gaat ie andere kant op en dan ben je dus helemaal weg..
Voor mij is het echt dat ik van de sprintknop moet afblijven en er niet te dicht op willen zitten. Ik probeer 1 tot 2 meter afstand te bewaren, dus ik zet hem wel onder druk zodat hij niet kan schieten, als die dat dan doet dan blok ik hem wel, autoblok. En dan voornamelijk met L2 verdedigen. Beetje links beetje naar rechts etc.
Het niet sprinten is zo belangrijk maar zo makkelijk te vergeten. Ging er vandaag weer een keer opletten en zowel verdedigend als aanvallend zat ik weer te veel aan de sprintknop (en dan doe ik het al minder dan mijn tegenstanders normaal gesproken). Daarna geprobeerd er echt op te letten en alleen de sprintknop te gebruiken als het niet anders kon (bv. de eerste meters op een steekbal of om een tegenstander te achterhalen) en het ging direct veel beter. Eens kijken hoe lang het duurt voordat ik het weer onbewust vergeet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
ik trek het beide niet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• playr2014
fifanoob schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 15:06:
[...]

iemand probeert kick off goal te maken, leg die eens uit? Dat je vanaf de aftrap meteen naar voren gaat?
Dat vind je erg?
Is gewoon een bug in Fifa, alle spelers staan namelijk stil. Tegenstander loopt zo door je team heen. Bijna elke match proberen ze dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
playr2014 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:24:
[...]

Is gewoon een bug in Fifa, alle spelers staan namelijk stil. Tegenstander loopt zo door je team heen. Bijna elke match proberen ze dit.
Precies dat. Second man press helpt wel.

Vaak doen ze dat met Glitchbappé.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 11:34
Capsaicin schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 12:00:
[...]

Dit klinkt een beetje zoals mijn zoon clash royal speelt: er zijn teams mogelijk met kaarten die bijna onverslaanbaar zijn, maar op die manier spelen is niet eervol, dus doen ze niet... Ja hallo. Als iets in het spel zit kan je het gebruiken, of je er tegen verdedigen, maar niet over zeuren dat andere mensen de mogelijkheden die in het spel zitten gebruiken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speculaes
De 84*25 gedaan. Heel veel leuke spelers maar allemaal dubbel.. Paqueta Modric Courtois Militao en nog wat 89-88 spelers.

Daarna nog in die efig sbc gegooid en de beste die daar uitkwam was Milinkovic. Weet niet of hij beter is dan Verrati als verdedigende middenvelder. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Nu online
playr2014 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:24:
[...]

Dat was een bug maar die hebben ze behoorlijk aangepakt. Als je zulke tegengoals tegen krijgt ligt het ook deels aan jezelf. Ik heb er de afgelopen maanden 0 tegen gehad en zo goed ben ik nou ook weer niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speculaes
Er is een 94+ playerpick sbc. Een 87 en 88 Squad inleveren. Ik kreeg uiteindelijk Neuer/Lewandowski/Braziliaanuitobscurecompetitie

Wil Lewa eigenlijk wel inpassen. Daar begon ik m’n eerste elftal mee. Heel fijne spits voor mijn voetbal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
Speculaes schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 20:16:
Er is een 94+ playerpick sbc. Een 87 en 88 Squad inleveren. Ik kreeg uiteindelijk Neuer/Lewandowski/Braziliaanuitobscurecompetitie

Wil Lewa eigenlijk wel inpassen. Daar begon ik m’n eerste elftal mee. Heel fijne spits voor mijn voetbal.
Hier Oscar, KDB en Muller. Oscar gekozen omdat ik KDB al heb.

Uit de 93+ Militao gekregen! Ik had daar eerder FB Varane en Koulibaly tots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Speculaes schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:50:
De 84*25 gedaan. Heel veel leuke spelers maar allemaal dubbel.. Paqueta Modric Courtois Militao en nog wat 89-88 spelers.

Daarna nog in die efig sbc gegooid en de beste die daar uitkwam was Milinkovic. Weet niet of hij beter is dan Verrati als verdedigende middenvelder. Iemand?
Milinkovic heb ik zo'n 15 potjes gebruikt en hij deed aan als een zeer degelijke cm. Goede passing, 5*wf en is een goese kopper.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pacod
Had niet genoeg fodder voor de playerpick, maar heb nog wel een ‘normale’ Tots upgrade gedaan en kreeg daar Paqueta uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:19
Ik kreeg tots VVD paar wedstrijden mee gespeeld maar loopt wel erg vaak bij ze man weg
Iemand ervaringen met hem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:42
Toch de 94+ PP maar gedaan - Modric als beste. Dat is IRL wel een prachtige speler, dus die gaan we maar proberen in te passen. Ben alleen bang dat een M/M middenvelder een probleem gaat worden. Wat zou het beste gaan, CAM in 4231 of een CM in een 433-achtige opstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
Markvd1984 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 11:32:
Ik kreeg tots VVD paar wedstrijden mee gespeeld maar loopt wel erg vaak bij ze man weg
Iemand ervaringen met hem ?
Ik heb hem ook maar hij is helaas toch wel te langzaam. Hij is alleen erg goed als je op low depth speelt met weinig ruimte achterin. Verder is die sterk en kom je er moeilijk langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heron schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 12:07:
Toch de 94+ PP maar gedaan - Modric als beste. Dat is IRL wel een prachtige speler, dus die gaan we maar proberen in te passen. Ben alleen bang dat een M/M middenvelder een probleem gaat worden. Wat zou het beste gaan, CAM in 4231 of een CM in een 433-achtige opstelling?
Speelt bij mij cdm in 442 je merkt niks van die m/m. Geweldige speler ook ingame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:42
Traeces schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 13:08:
[...]

Speelt bij mij cdm in 442 je merkt niks van die m/m. Geweldige speler ook ingame.
Vanavond maar proberen, kan hij Canales vervangen in een 3 mans middenveld met Tonali en Kessie. Die lopen de gaten achter hem vast wel dicht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 13:08:
[...]

Kan ik beamen, net als Nkunku trouwens, ook een med med die voelt als een high high :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Of Zidane. Die heb ik en is mid/mid, speelt op cam en is mijn topscorer sinds ik m heb. Als cm is hij defensief ook goed dus ik vermoed dat dat bij die modric ook op gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Je het verschilt per speler, bij Jorginho toty vond ik med med bijv niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:19
playr2014 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 12:11:
[...]

Ik heb hem ook maar hij is helaas toch wel te langzaam. Hij is alleen erg goed als je op low depth speelt met weinig ruimte achterin. Verder is die sterk en kom je er moeilijk langs.
Klopt dat laatste idd
Idd het draaien en start snelheid is wel een ding
Alleen kreeg hem gratis en 96 CV zet ik niet snel op de bank haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Die Modric was idd goed, maar had hem toch verkocht net voor ultimate tots (was toen nog 700k). Moet zeggen dat Paqueta toch een stuk beter is (niet echt realistisch aangezien Modric een van de beste middenvelders is irl)

[ Voor 5% gewijzigd door Robbio85 op 16-06-2022 16:28 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• _Uploader_
Op de valreep nog wat sbc's gedaan en Cancelo nog uit een upgrade pack gekregen. Haaland en Kounde uit de efigs tots upgrade gekregen. Oh en nog Theo terwijl die ik al in het rood heb..

Net een ultimate pakket (onverhandelbaar) geopend en daar kwam gewoon Cruyff uit!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yL3Fz7e28Ok8orZrFr61rJbi1B4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GlNj3P0ZPFKzTkq9jvucbfso.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door _Uploader_ op 16-06-2022 18:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Robbio85 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 16:28:
Die Modric was idd goed, maar had hem toch verkocht net voor ultimate tots (was toen nog 700k). Moet zeggen dat Paqueta toch een stuk beter is (niet echt realistisch aangezien Modric een van de beste middenvelders is irl)
Haha grappig, ik heb juist de omgekeerde ervaring, vond Modric echt een stuk meer aan mijn spel toevoegen dan Paqueta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-10-2023
Helaas gisteren weer commentaar van een FC creditkaartspeler,dat ik te defensief speelde. :)
Ik met spelers van gemiddeld 82 chem.tegenover een gemiddeld 89-team.
Ach, blijft een grappig kaartspel dat Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjan101
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 16-09 09:46
Ik heb inmiddels 15 tots tokens verzameld. Nu twijfel ik welke reward ik ga kiezen. Of de 25x84+ of tots ligue 1 / PL 1van3? Wat zouden jullie aanraden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• playr2014
Heb mijn team iets kunnen upgraden. Mijn club heeft geen fodders / coins meer.
Even pauze nemen van weekend league.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a1KCLcnDHc5idSPuxElmP9MH-LU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/czEdkR9pQPUAnwMv0ef4FaKS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Pack net Theo Hernandez uit de 80 EFIGS pp

Na cancelo en schmelzer de derde la.
. Hoger als 8 chem krijg ik hem er nog niet in. Tevens moet cancelo dan verhuizen naar rechts op 7 chem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speculaes
Augy schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 00:33:
Pack net Theo Hernandez uit de 80 EFIGS pp

Na cancelo en schmelzer de derde la.
. Hoger als 8 chem krijg ik hem er nog niet in. Tevens moet cancelo dan verhuizen naar rechts op 7 chem
Theo doet het bij mij fantastisch. Loopt veel mee, is sterk en kopt vaak raak in corners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Speculaes schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 07:56:
[...]

Theo doet het bij mij fantastisch. Loopt veel mee, is sterk en kopt vaak raak in corners.
Ja Theo is een monster op LB en verdedigend beter dan Cancelo naar mijn idee.
Het hangt er vanaf hoe het team er verder uit ziet.
Ik zit met hetzelfde dilemma, maar zal het proberen in de komende potjes.

Met Theo en Insigne (Tonali is tradable);
https://www.futbin.com/22/squad/8312433

Met Cancelo en Ronnie;
https://www.futbin.com/22/squad/8395276

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
_Uploader_ schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:51:
[...]

Ja Theo is een monster op LB en verdedigend beter dan Cancelo naar mijn idee.
Het hangt er vanaf hoe het team er verder uit ziet.
Ik zit met hetzelfde dilemma, maar zal het proberen in de komende potjes.

Met Theo en Insigne (Tonali is tradable);
https://www.futbin.com/22/squad/8312433

Met Cancelo en Ronnie;
https://www.futbin.com/22/squad/8395276
Heb momenteel 2 teams waarvan de strijderssss echt hard gaan, win echt veel in Rivals met 4-3-3(2) tactiek van volgens mij @sjakieman
https://www.futbin.com/22/squad/8316216

En m'n andere (4-2-2-2)
https://www.futbin.com/22/squad/5310181

Alleen varane is Frans en in beide teams gaat of cancelo of Arnold naar cdm en lahm naar lb. Miss tog insigne maar voltooien als vind ik zijn fysiek niet heel chill

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 17-06-2022 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Insigne is heerlijk en goedkoop. Hij houdt Leao en Mane op de bank. Zeker een aanrader.

Sinds ik mijn middenvelders en aanvallers heb gewijzigd naar korte en beweeglijke spelers, draait het veel beter. Geen Paqueta en Kessie, maar Modric en Pedri. Geen Leao, maar Insigne. Geen Pele of Cruyff maar Puskas. De enige grote sterke beer op het middenveld is nu Tonali, maar die is redelijk beweeglijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Nu online
Capsaicin schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:33:
Insigne is heerlijk en goedkoop. Hij houdt Leao en Mane op de bank. Zeker een aanrader.

Sinds ik mijn middenvelders en aanvallers heb gewijzigd naar korte en beweeglijke spelers, draait het veel beter. Geen Paqueta en Kessie, maar Modric en Pedri. Geen Leao, maar Insigne. Geen Pele of Cruyff maar Puskas. De enige grote sterke beer op het middenveld is nu Tonali, maar die is redelijk beweeglijk.
Vind je Puskas bewegelijker dan Cruyff? Ik heb geen ervaring met Puskas, wel met Cruyff en die voelt voor mij echt zo fijn aan. Bewegelijk en 2 benig, goede passing, goede loopacties.

Is Puskas daarin nog beter?

Modric speel ik ook mee erg fijne speler idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
fifanoob schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:45:
[...]

Vind je Puskas bewegelijker dan Cruyff? Ik heb geen ervaring met Puskas, wel met Cruyff en die voelt voor mij echt zo fijn aan. Bewegelijk en 2 benig, goede passing, goede loopacties.

Is Puskas daarin nog beter?

Modric speel ik ook mee erg fijne speler idd
Cruyff is lichtvoetig en kapt heel snel, maar hij is ook wat lang en daardoor heeft hij niet zo'n sprintboost na het uitkappen zoals Insigne en Puskas.

Puskas heeft stocky body type waardoor hij ook wat beter tegenstanders van zich af kan houden. En zijn schoten zijn uit iedere hoek dodelijk. Cruyff is ook een heerlijke speler maar als spits vind ik Puskas geschikter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Nu online
Capsaicin schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:52:
[...]
Cruyff is lichtvoetig en kapt heel snel, maar hij is ook wat lang en daardoor heeft hij niet zo'n sprintboost na het uitkappen zoals Insigne en Puskas.

Puskas heeft stocky body type waardoor hij ook wat beter tegenstanders van zich af kan houden. En zijn schoten zijn uit iedere hoek dodelijk. Cruyff is ook een heerlijke speler maar als spits vind ik Puskas geschikter.
Ja dat merk ik idd ook bij Insigne, die kom ik namelijk vaak tegen Puskas niet zo. Die is de eerste meters echt zo snel.

Ik speel zelf overigens met Cruyff op 10. Vind hem ook geen geschikte spits. Komt ook omdat ik daar TOTS Mbappe heb staan. De beste spits van de game als je het mij vraagt.

[ Voor 12% gewijzigd door fifanoob op 17-06-2022 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mRDD8eVqXq8XPczSj4xTtSBguHs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0LzsvmikAvHJ8G2lXLIMLXfB.png?f=fotoalbum_large

Erg tevreden met m'n huidige team. Spelers als Cantona/Lewandowski renderen bij mij altijd goed. In het begin ook veel met Haaland/Lewandowski gespeeld.

Ingame is het een 4-1-2-1-2. Kimmich sluit de deur, Cantona als schaduwspits en Neymar als irritante snelle speler die overal achter duikt.

[ Voor 25% gewijzigd door Speculaes op 17-06-2022 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:37
Gisteravond een tradeable Marquinhos gepackt, maar eerlijk gezegd bevalt Saliba me beter als het om Ligue 1-CV's gaat.

Ik denk erover na om hem te verkopen en bijvoorbeeld Modric te halen voor m'n La Liga-team. Iemand advies om het wel of niet te doen? :P Modric zou Merino gaan vervangen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yar0PBRq2iewtxTeQjOHaeuYk-o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qrLy7bFwLXjLdBmYSf55zv71.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door allstarted1 op 17-06-2022 11:12 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
allstarted1 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 11:04:
Gisteravond een tradeable Marquinhos gepackt, maar eerlijk gezegd bevalt Saliba me beter als het om Ligue 1-CV's gaat.

Ik denk erover na om hem te verkopen en bijvoorbeeld Modric te halen voor m'n La Liga-team. Iemand advies om het wel of niet te doen? :P Modric zou Merino gaan vervangen :)

[Afbeelding]
Nog leuker zou de combi Marquinhos - Militao zijn met Alisson op goal. Maar dat kost wel knaken.

Modric op dit middenveld zou wel erg goed passen, heerlijke speler. Het is maar net waar je meer behoefte aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:37
Speculaes schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 11:43:
[...]

Nog leuker zou de combi Marquinhos - Militao zijn met Alisson op goal. Maar dat kost wel knaken.

Modric op dit middenveld zou wel erg goed passen, heerlijke speler. Het is maar net waar je meer behoefte aan hebt.
Alisson heb ik in m'n BPL-team staan, en Militao Numbers Up zit op de bank in La Liga. Want Kounde en Alaba :P Die driehoek kan ik dus smaken. Het is meer dat ik gisteravond niet heel erg onder de indruk was van Marquinhos.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:43

Oxigeon

En zo is dat!

Ik snap dat niet. Gisteren wilde ik wat SB gaan spelen om nog snel een reward mee te pikken zondag. Ik heb vaker dat ik dan ergens uit de match wordt gegooit met een disconnect.

Gisterem dus ook weer het geval. Nog een SB match gespeeld en weer hetzelfde probleem. Het gekke is dat potjes Rivals wel gaan.

Op Google zeggen ze dat dit kan komen omdat je op nivo prof speelt. Meer mensen hier last van?

Tegen die teams met weinig teamgeest kan ik best spelen op wereldklasse. Die andere matches toch zeker niet. Anders moet ik me maar de makkelijkste tegenstanders eruit pikken

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Oxigeon schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:52:
Ik snap dat niet. Gisteren wilde ik wat SB gaan spelen om nog snel een reward mee te pikken zondag. Ik heb vaker dat ik dan ergens uit de match wordt gegooit met een disconnect.

Gisterem dus ook weer het geval. Nog een SB match gespeeld en weer hetzelfde probleem. Het gekke is dat potjes Rivals wel gaan.

Op Google zeggen ze dat dit kan komen omdat je op nivo prof speelt. Meer mensen hier last van?

Tegen die teams met weinig teamgeest kan ik best spelen op wereldklasse. Die andere matches toch zeker niet. Anders moet ik me maar de makkelijkste tegenstanders eruit pikken
Ik speel regelmatig SB potjes op professional voor objectives (bv silver beasts). Heb in tottaal 1x een disconnect gehad maanden geleden. Heel vreemd probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Ik heb nog nooit een disconnect gehad op SB. Ik speel soms op prof (bv. omdat ik 12 doelpunten in 12 verschillende duels moet maken met een Argentijn, terwijl ik alleen een reguliere Icardi-kaart heb), maar verder altijd wereldklasse.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Speculaes schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 11:43:
[...]

Dat speelt idd erg leuk ;)
Dit is tot op heden mijn final team na tots.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3TIQ-dvEWWk_X5cyuD5JHfa72eE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F153ZL0OGh9S2wgPfzNczKx2.png?f=fotoalbum_large

Bank:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EFxg1j4RAmoFjh--6Ip8l3lXVWI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nk1eHe49mMbIU0bnzYOjU0cx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robbio85
Vanavond start weer een nieuwe promo, kunnen we weer opnieuw beginnen met onze teams ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pe6vBYoSe3-nsFy-l5khoJ_1NWc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hlwx2CiNxBUnAMDPy71t3jON.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 68% gewijzigd door Robbio85 op 17-06-2022 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:59
Oxigeon schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:52:

Ik heb dat ook regelmatig met SQB. Als ik bekabeld speel en niet op de wifi is het voor mij opgelost. Vraag me verder niet hoe en wat maar bij mij werkt het perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Nu online
https://twitter.com/FutSh...37723738036350982/photo/1

Leuke kaart van mijn homeboy ST Juste ;>

Ja ik ken hem in het echt en daar ben ik trots op :P

[ Voor 13% gewijzigd door fifanoob op 17-06-2022 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
fifanoob schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 15:25:
https://twitter.com/FutSh...37723738036350982/photo/1

Leuke kaart van mijn homeboy ST Juste ;>

Ja ik ken hem in het echt en daar ben ik trots op :P
Grappige kaarten. Davies, Kalulu en Mukiele kan ik wel gebruiken. Die knakker linksboven ook wel trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Hazard en Atal lijken me leuke kaarten die evt in m'n team kunnen. Messi ook wel, maar dat zal wel te kostbaar worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:57

jurma

simply connecting...

Robbio85 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 14:58:
Vanavond start weer een nieuwe promo, kunnen we weer opnieuw beginnen met onze teams ;)

[Afbeelding]
Ligt het aan mij of zijn er nu zoveel promo's dat het overdreven begint te worden waardoor ik eigenlijk Fifa weer steeds minder leuk ga vinden.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Pagina: 1 ... 115 ... 128 Laatste