Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
50 pakketjes gespaard, waarvan denk ik 10-15 “grote” pakketten. Ik reken nergens op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 19:35
Niks gespraard, kon me niet beheersen gisteren, wilde tonali en die Portugese LVA 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Augy schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 18:32:
Niks gespraard, kon me niet beheersen gisteren, wilde tonali en die Portugese LVA 🤣
Die zit de komende week ook nog weer in packs volgens de leaks 😬

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:09
Wow, mijn tweede pakket en
nog 23 te gaan, nu moet ik Varane wel gaan vervangen. Voor Varane een tijdje met Koulibaly zijn HL kaart gespeeld, en dat was erg leuk! Nog even puzzelen om hem in te passen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-4_l2_WZ5M_xRXMZdEMzEaYzZHo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AZfQXJ7QLeYsK24zatZdrQEX.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: en Maignan uit het pakket van de challenge sbc.

[ Voor 5% gewijzigd door _Uploader_ op 10-06-2022 20:03 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00
84 x 25 pack :D En een dupe Maignan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6WY1s51zac2IOxTSJhHX2JXg6BU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jnAdBli1OAtDtACSoLL3ONR5.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:30
Na Nkunku in de BL TOTS was het een beetje teleurstellend, maar dit maakt het weer goed :) Leek op een teleurstelling uit te draaien, tot deze man tradeable uit een two rare gold playerpack kwam wandelen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JTD-QV776a4rS8gRdPnd_lXuyLo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E71tT1D1gBxl5aMDzm98T5Ae.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J69Bu2hGeLT3B1s1lWczcm5OD1I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NEh4L4fVQF3xY5m92duuIotI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Verhandelbaar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
84x25 -> Theo Hernandez en Kevin de Bruyne

Ik klaag niet!

Tevens Maignan en een 2 andere onbekende tots, dus totaal 5 tots (plus Suarez en Haaland als 88 rated)

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Wat een pulls hier congratz!! in mijn 50 gespaarde packs zat uiteraard helemaal niks bijzonders :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
sjakieman schreef op maandag 6 juni 2022 @ 17:30:
Een van de leukste dingen van Fifa de laatste jaren vind ik het maken van een tactiek. Tijdens Fifa 19 en 20 heb ik hier af en toe wel eens een tactiek geplaatst waar een aantal ook goed mee overweg konden dus ik probeer het hier nog een keer.

Ik speel deze Fifa pas een maandje (vanaf dat ie gratis was bij de PS4) en begon met het instellen van een aantal tactieken van NealGuides en van reddit. Als de maker er maar een goed verhaal bij had zodat ik een beetje zicht kreeg op hoe alles werkte in deze Fifa en wat werkte en wat niet. Deze kon ik dan weer naar eigen zin aanpassen aan mijn speelstijl.

Zo'n 2 weken geleden ben ik begonnen met het maken van mijn eigen tactiek en die heb ik daarna elke keer proberen te verbeteren en nu is het zover dat ik er behoorlijk tevreden over ben. Ik haal gemiddeld de rank met de 2x 1-3 player pick (boven de 90). De jaren ervoor was ik een goud 1 speler in de WL.
Niet geweldig dus, maar dat doe ik zonder skill moves, speciale schoten en eventuele exploits te gebruiken. Ik probeer voetbal te spelen zoals het in het echt gaat.

De tactiek was eigenlijk bedoeld om te gebruiken als optie voor als het niet liep. Daarom gebruikte ik ook deze extreme cijfers, maar uiteindelijk werd dit zelfs mijn startopstelling omdat dit zowel aanvallend als verdedigend veel beter werkte dan al mijn tactieken van internet.

Ik kwam er al snel achter dat ik het vooral vervelend vond om tegen een muur van tegenstanders te voetballen en tegen spelers die elke keer met 1 speler (Cruyff, Mbappe, Ben Yedder, Neymar e.d.) je verdediging langs proberen te dribbelen met skill moves. Dat laatste vooral in de potjes met een niet geweldige connectie want dan is het soms echt niet te verdedigen. Deze tactiek werkt het best tegen deze tegenstanders, vooral tegenstanders die het beiden doen.

Dit is het dan:
4-3-3 (2)

Defence
Defensive style: Pressure on heavy touch
Width: 28
Depth: 90

Offence
Build up play: Slow build up
Chance creation: Possesion
Width: 26
Players in the box: 5
Corners/Free kicks: eigen keus (ik gebruik 1)

Player instructions
LW en RW = Come back on defence
LCM en RCM = Free roam en cover center
CDM: Cut passing lanes, free roam en cover center
LB en RB: Beide op balanced attack en 1 op inverted en de andere op overlap
GK: Come for crosses en sweeper keeper

Wat denk ik gelijk opvalt is de 90 depth en dat er behalve de 2 CB's geen enkele speler op Stay back staat. Dit klinkt waarschijnlijk als een zelfmoordtactiek gezien de populariteit van het counteren. Maar het werkt zelfs zo goed dan ik minder counter goals tegen krijg dan met de tactiek van NealGuides (de 3-5-2) of andere opstellingen die me wel bevielen van internet.

Waarom het zo goed werkt is omdat je aanvalt met 8 spelers (alleen de 2 CB's en de keeper niet). Met de 4-3-3 (2) met een lage width staat er altijd een speler in de buurt vrij waardoor je vrij eenvoudig dicht bij het strafschopgebied van de tegenstander komt. Als je eenmaal daar de bal kwijt raakt dan staan de spelers van de tegenstander meestal ook in dat gebied, omdat jij met 8 spelers komt moeten ze namelijk ook wel mee. De paar spelers op stay forward van de tegenstander staan rond de middenlijn vanwege de hoge depth van jouw verdediging. Nu heeft de tegenstander 2 keuzes, direct de bal naar voren of eerst nog rond spelen of dribbelen in de verdediging. De 2e optie is gevaarlijk voor de tegenstander omdat jij daar ook met al je spelers in dat gebied staat en duurt het te lang dan zijn je backs en middenvelders op tijd terug om mee te verdedigen. Gaat de bal direct naar de aanvallers dan is de pass te lang en door de combinatie van hoge depth en pressure on heavy touch verdedigen de verdedigers daar veel scherper dan zoals ze normaal doen. Sommige tegenstanders komen hier echt niet meer onderuit en komen bijna niet meer aan de bal en van eigen helft af. Ik ben het nog niet vaak tegen gekomen maar er zijn een paar tegenstanders geweest die dit wel kunnen afstraffen, maar daarom heb ik ook altijd meerdere tactieken onder de knoppen zodat ik direct kan wisselen als ik dit door krijg.

Enige voorwaarde om deze opstelling te gebruiken is denk ik dat je wel van possesion based voetbal houdt. Verder zijn de spelersinstellingen wel aan te passen aan je eigen voorkeuren en spelers. Zo had ik eerder bijvoorbeeld Haaland wel als target man e.d. Maar uiteindelijk heb ik veel op standaard gezet, ook omdat de TOTS spelers heel goed zelf kunnen bepalen wanneer ze de diepte in moeten sprinten en wanneer niet. Ook het free roam op het hele middenveld zou waarschijnlijk minder werken als de spelers nog een stuk slechter waren.
Players in the box ben ik nog niet helemaal over uit, staat nu op 5 maar ik heb dit ook vaak op 3 of 8 gehad en weet nog niet echt wat het beste werkt.
Build up play en Chance creation kan je ook naar je eigen speelstijl aanpassen. Soms doe ik dit ook tijdens de wedstrijd als ik wel dezelfde opstelling wil blijven spelen maar wil profiteren van de ruimte die de tegenstander laat vallen.

Voor de 3 middenveld posities is het wel fijn als alle 3 de spelers zowel kunnen aanvallen als verdedigen, het liefst met een H/H workrate, voor de CDM kan ook een M/H workrate. Om dit voor elkaar te krijgen kan je bijvoorbeeld een middenvelder als je inverted wingback neerzetten en je wingback als CM. Zo staat Sangare bij mij als inverted back en Cancelo als middenvelder. Ook voor je backs is een H/H fijn maar voor je inverted back werkt het dus ook met een M/H.

Dus als je nog een plekje in je tactiek opties over hebt, gooi deze er dan eens in. Hoor het graag of het bevalt of dat dit alleen voor mijn speelstijl werkt. En ben benieuwd of jullie nog tips hebben om dit nog wat te verbeteren.
Ik heb is met deze tactiek een potje gespeeld. Leuke wedstrijd 5-5 haha

Mijn vraag: hoe los je t op met snelle mannen aan de zijkant? Bij mij vlogen continu de voorzetten erin omdat m'n backs te hoog stonden.

De overload op t middenveld beviel me wel erg goed overigens en ik miste diepgang bij m'n wingers maar in potentie leuk dit.

Blijf er wat mee experimenteren. Denk dat de backs op Stay back gaan. Overigens snap ik de width. Ik vind dat beide flanken nog steeds erg aan de zijlijn staan.

Leuke tactiek! Thnx voor het delen.

Met onderstaand team gespeeld.
https://www.futbin.com/22/squad/8275162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Even een snel vraagje, een speler met de Ca positie heeft toch 7 chem op lva?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Augy schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 23:27:
[...]

Ik heb is met deze tactiek een potje gespeeld. Leuke wedstrijd 5-5 haha

Mijn vraag: hoe los je t op met snelle mannen aan de zijkant? Bij mij vlogen continu de voorzetten erin omdat m'n backs te hoog stonden.

De overload op t middenveld beviel me wel erg goed overigens en ik miste diepgang bij m'n wingers maar in potentie leuk dit.

Blijf er wat mee experimenteren. Denk dat de backs op Stay back gaan. Overigens snap ik de width. Ik vind dat beide flanken nog steeds erg aan de zijlijn staan.

Leuke tactiek! Thnx voor het delen.

Met onderstaand team gespeeld.
https://www.futbin.com/22/squad/8275162
Je kan je wingers ook op get in behind zetten voor wat extra diepgang. Als je iets verdedigender wil spelen dan zou ik niet beide backs op stay back zetten maar alleen de ene die op inverted staat. Als het dan nog te aanvallend staat kan je ook je CDM nog op stay back zetten.

Ik heb meestal niet zo'n probleem met de snelle mannen aan de zijkant. Maar als ik zie dat een tegenstander te makkelijk door heeft hoe hij er door kan komen dan switch ik wel van opstelling.

Wel grappig dat iemand eerder ook al hoge uitslagen met deze opstelling had direct. Bij mij valt het heel erg mee, het lukt soms om zelfs 0-0 te spelen na 90 minuten (al ligt dat dan vaak aan mijn dramatische afronding). ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Robbio85 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:31:
[...]

40 pakketten klaar staan, van 20x85+ tot gold packs en 75+ player :+

Ik reken nergens op, maar het zou leuk zijn om bv een Paqueta te krijgen O-)

Toch maar de Serie A gueranteed gedaan, kreeg Cuadrado, best aardig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BpUitBvS_2mgF1w2cbKFnzBfJXI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eMSfsCTcqGgHaQnSwpyhU1zh.png?f=fotoalbum_large

Mijn gebeden zijn verhoord _/-\o_

Tradeable ook nog, uit een 50k pack volgens mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Dit weekend ben ik RTTF Bale aan het proberen, dat is ook wel een erg fijne spits :)
Ik speel afwisselend 4231 en 41212. In de 4231 is hij de cam, maar daarin vind ik Isco toch beter. Bij 41212 gaat hij in de spits.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dUbE84yAwp45rHR273hHpOcUGbY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6YwtdGkaHFD7vp6XL3ad5wCC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HITXpZuv2C05pDjjrVWyjsnNfzY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/So6X322WmWpsOASAOrHHAgyV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Heb op de Series X de WL weer klaar. Niet verder gekomen dan rank 6, wat eigenlijk ook mijn doel was . Kreeg de keuze uit Immobile, Marquinhos en Savic. Erg blij met Marquinhos , had nog een untradeable Nuno Mendes. (Acunha en Kounde naar de bank) Morgen op de PS5 eens kijken waar het schip strand.

Tijdje geleden trouwens Cafu PIM gepackt, maar heb daar toch liever da Costa staan… wat een beest is dat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Had gisteren een paar erg leuke potten in de WL, maar vandaag is het weer ouderwets dramatisch. Alleen maar ultra defensieve tegenstanders met 9 man voor de goal hangen en dan vliegen er altijd een paar counters in. Wat een trieste bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Nachtapotheker schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 12:38:
Had gisteren een paar erg leuke potten in de WL, maar vandaag is het weer ouderwets dramatisch. Alleen maar ultra defensieve tegenstanders met 9 man voor de goal hangen en dan vliegen er altijd een paar counters in. Wat een trieste bedoeling.
Ik speel normaal 4-1-2-1-2(2) , maar als ik een 5 achterin zie dan switch ik zelf ook naar 5-3-2 en defensief. Puur zodat ik mij zelf niet laat verleiden te offensief te spelen om er vervolgens uit gecounterd te worden. Mijn 2 spitsen (R9 Prime en PIM Eusebio) krijgen hoe dan ook kansen wanneer mijn tegenstander zelf gaat forceren. Vaak zijn het namelijk 1 trick ponies die niet weten te switchen naar een offensieve speelstijl wanneer het moet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
pacod schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 12:57:
[...]

Ik speel normaal 4-1-2-1-2(2) , maar als ik een 5 achterin zie dan switch ik zelf ook naar 5-3-2 en defensief. Puur zodat ik mij zelf niet laat verleiden te offensief te spelen om er vervolgens uit gecounterd te worden. Mijn 2 spitsen (R9 Prime en PIM Eusebio) krijgen hoe dan ook kansen wanneer mijn tegenstander zelf gaat forceren. Vaak zijn het namelijk 1 trick ponies die niet weten te switchen naar een offensieve speelstijl wanneer het moet
Ja dat is ook mijn manco denk ik, dat ik weiger om zelf ook zo te gaan spelen :+ zal het eens testen als ik het weer tegen kom, tnx voor de tip.
Maar blijkbaar is het voor het resultaat erg effectief, want dit soort figuren kom ik vaak pas tegen als ik +4 of hoger sta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:16
sjakieman schreef op maandag 6 juni 2022 @ 17:30:
Een van de leukste dingen van Fifa de laatste jaren vind ik het maken van een tactiek. Tijdens Fifa 19 en 20 heb ik hier af en toe wel eens een tactiek geplaatst waar een aantal ook goed mee overweg konden dus ik probeer het hier nog een keer.

Ik speel deze Fifa pas een maandje (vanaf dat ie gratis was bij de PS4) en begon met het instellen van een aantal tactieken van NealGuides en van reddit. Als de maker er maar een goed verhaal bij had zodat ik een beetje zicht kreeg op hoe alles werkte in deze Fifa en wat werkte en wat niet. Deze kon ik dan weer naar eigen zin aanpassen aan mijn speelstijl.

Zo'n 2 weken geleden ben ik begonnen met het maken van mijn eigen tactiek en die heb ik daarna elke keer proberen te verbeteren en nu is het zover dat ik er behoorlijk tevreden over ben. Ik haal gemiddeld de rank met de 2x 1-3 player pick (boven de 90). De jaren ervoor was ik een goud 1 speler in de WL.
Niet geweldig dus, maar dat doe ik zonder skill moves, speciale schoten en eventuele exploits te gebruiken. Ik probeer voetbal te spelen zoals het in het echt gaat.

De tactiek was eigenlijk bedoeld om te gebruiken als optie voor als het niet liep. Daarom gebruikte ik ook deze extreme cijfers, maar uiteindelijk werd dit zelfs mijn startopstelling omdat dit zowel aanvallend als verdedigend veel beter werkte dan al mijn tactieken van internet.

Ik kwam er al snel achter dat ik het vooral vervelend vond om tegen een muur van tegenstanders te voetballen en tegen spelers die elke keer met 1 speler (Cruyff, Mbappe, Ben Yedder, Neymar e.d.) je verdediging langs proberen te dribbelen met skill moves. Dat laatste vooral in de potjes met een niet geweldige connectie want dan is het soms echt niet te verdedigen. Deze tactiek werkt het best tegen deze tegenstanders, vooral tegenstanders die het beiden doen.

Dit is het dan:
4-3-3 (2)

Defence
Defensive style: Pressure on heavy touch
Width: 28
Depth: 90

Offence
Build up play: Slow build up
Chance creation: Possesion
Width: 26
Players in the box: 5
Corners/Free kicks: eigen keus (ik gebruik 1)

Player instructions
LW en RW = Come back on defence
LCM en RCM = Free roam en cover center
CDM: Cut passing lanes, free roam en cover center
LB en RB: Beide op balanced attack en 1 op inverted en de andere op overlap
GK: Come for crosses en sweeper keeper

Wat denk ik gelijk opvalt is de 90 depth en dat er behalve de 2 CB's geen enkele speler op Stay back staat. Dit klinkt waarschijnlijk als een zelfmoordtactiek gezien de populariteit van het counteren. Maar het werkt zelfs zo goed dan ik minder counter goals tegen krijg dan met de tactiek van NealGuides (de 3-5-2) of andere opstellingen die me wel bevielen van internet.

Waarom het zo goed werkt is omdat je aanvalt met 8 spelers (alleen de 2 CB's en de keeper niet). Met de 4-3-3 (2) met een lage width staat er altijd een speler in de buurt vrij waardoor je vrij eenvoudig dicht bij het strafschopgebied van de tegenstander komt. Als je eenmaal daar de bal kwijt raakt dan staan de spelers van de tegenstander meestal ook in dat gebied, omdat jij met 8 spelers komt moeten ze namelijk ook wel mee. De paar spelers op stay forward van de tegenstander staan rond de middenlijn vanwege de hoge depth van jouw verdediging. Nu heeft de tegenstander 2 keuzes, direct de bal naar voren of eerst nog rond spelen of dribbelen in de verdediging. De 2e optie is gevaarlijk voor de tegenstander omdat jij daar ook met al je spelers in dat gebied staat en duurt het te lang dan zijn je backs en middenvelders op tijd terug om mee te verdedigen. Gaat de bal direct naar de aanvallers dan is de pass te lang en door de combinatie van hoge depth en pressure on heavy touch verdedigen de verdedigers daar veel scherper dan zoals ze normaal doen. Sommige tegenstanders komen hier echt niet meer onderuit en komen bijna niet meer aan de bal en van eigen helft af. Ik ben het nog niet vaak tegen gekomen maar er zijn een paar tegenstanders geweest die dit wel kunnen afstraffen, maar daarom heb ik ook altijd meerdere tactieken onder de knoppen zodat ik direct kan wisselen als ik dit door krijg.

Enige voorwaarde om deze opstelling te gebruiken is denk ik dat je wel van possesion based voetbal houdt. Verder zijn de spelersinstellingen wel aan te passen aan je eigen voorkeuren en spelers. Zo had ik eerder bijvoorbeeld Haaland wel als target man e.d. Maar uiteindelijk heb ik veel op standaard gezet, ook omdat de TOTS spelers heel goed zelf kunnen bepalen wanneer ze de diepte in moeten sprinten en wanneer niet. Ook het free roam op het hele middenveld zou waarschijnlijk minder werken als de spelers nog een stuk slechter waren.
Players in the box ben ik nog niet helemaal over uit, staat nu op 5 maar ik heb dit ook vaak op 3 of 8 gehad en weet nog niet echt wat het beste werkt.
Build up play en Chance creation kan je ook naar je eigen speelstijl aanpassen. Soms doe ik dit ook tijdens de wedstrijd als ik wel dezelfde opstelling wil blijven spelen maar wil profiteren van de ruimte die de tegenstander laat vallen.

Voor de 3 middenveld posities is het wel fijn als alle 3 de spelers zowel kunnen aanvallen als verdedigen, het liefst met een H/H workrate, voor de CDM kan ook een M/H workrate. Om dit voor elkaar te krijgen kan je bijvoorbeeld een middenvelder als je inverted wingback neerzetten en je wingback als CM. Zo staat Sangare bij mij als inverted back en Cancelo als middenvelder. Ook voor je backs is een H/H fijn maar voor je inverted back werkt het dus ook met een M/H.

Dus als je nog een plekje in je tactiek opties over hebt, gooi deze er dan eens in. Hoor het graag of het bevalt of dat dit alleen voor mijn speelstijl werkt. En ben benieuwd of jullie nog tips hebben om dit nog wat te verbeteren.
Top! Vanavond eens proberen. Gebruik je nog die D-pad in game tactics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand di Maria al gedaan ?
Heb nu beradi namelijk en twijfel om dit Maria te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Poeh, dit was voor mij een zwaarder weekend dan vorige week. Wederom 50 punten gehaald (volgens mij drie keer op rij) en als picks Courtois, Canales en Diaby. Diaby gekozen en mijn tradable versie te koop gezet.

De afgelopen dagen voelde het stroperiger dan de vorige keren, hebben jullie daar ook last van?

Ook weer de raarste potjes gehad. In een potje rendeerde Osimhem helemaal niey, scoort Diaby er vier in 20 minuten terwijl Osimhen het volgend potje een hattrick maakt.

Een van de potten met penalties gewonnen. Eerst begin ik met 4222 en kom ik niet onder de druk uit. Resultaat; 4-0 achter door goals van Iniaki Williams. Ik pas mijn opstelling aan naar 41212(2) en rond de 80ste minuut sta ik voor met 5-4. Krojgt de tegenstander een penal en ik win de serie met 3-1. Ach voor mij blijft het wel zoeken naar de juiste opstelling en spelers. Met 1,8 mol. wacht ik even totdat de grootste dalingen wat achter de rug zijn. Zo kost een Kimmich nu nog maar 200k bv en eigenlijk zit ik te azen op Yedder of Leao.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Markvd1984 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 16:58:
Iemand di Maria al gedaan ?
Heb nu beradi namelijk en twijfel om dit Maria te doen
Ik had een paar dubbelen en heb gisteren Di Maria gedaan. Inmiddels een paar keer als invaller ingebracht tijdens de WL en heeft me die paar keer ook wel gered. Het is wel een prijzige sbc als je de fodder niet hebt, maar heb hem gedaan uit nostalgie :) Ik speel meestal met een nauwe formatie met dit team waarbij er voor vleugelspelers eigenlijk geen plek is. Maar als ik mid game switch naar 4-2-2 is hij mij rechter LAM.

Fantastisch afstand schot, fijne dribbel en snelheid zijn de pluspunten. Zijn 3 sterren weak foot is wel wat minder, maar daar moet je wel rekening mee houden tijdens het schieten. Met het passen van de bal geen issues mee gehad.

Berardi geen ervaring mee trouwens, ik zou hem doen als je hem kan inpassen in je team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
Nachtapotheker schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 13:00:
[...]

Ja dat is ook mijn manco denk ik, dat ik weiger om zelf ook zo te gaan spelen :+ zal het eens testen als ik het weer tegen kom, tnx voor de tip.
Maar blijkbaar is het voor het resultaat erg effectief, want dit soort figuren kom ik vaak pas tegen als ik +4 of hoger sta.
Gaat eigenlijk ook tegen mijn principes in, maar scheelt mij wel weer ergenis en frustratie. Ik kom ze inderdaad ook pas tegen als ik met een reeksje bezig ben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
Meest lastige WL tot nu toe. Net tegen een gold team met slechts 1 icon. En dan niet eens de beste gold spelers. Pas in de verlenging wist ik de winst te pakken.

Gaat een frustrerende weekend league worden 😢

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 20:44
Nachtapotheker schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 12:38:
Ik ervaarde het net ook helaas.. wtf voor formatie spelen die counteraars. En achterin potdicht en keeper is een acrobaat die alles pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Net een paar keer 5212 op drop back geprobeerd tegen die figuren, dat gaat wel iets beter, maar ik creëer dan zelf te weinig naar mn zin. Daardoor helaas al 2x in de 90e min toch de beslissende tegengoal gekregen 🤯
Maar goed blijven oefenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Nachtapotheker schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 20:41:
Net een paar keer 5212 op drop back geprobeerd tegen die figuren, dat gaat wel iets beter, maar ik creëer dan zelf te weinig naar mn zin. Daardoor helaas al 2x in de 90e min toch de beslissende tegengoal gekregen 🤯
Dropback schijnt niks uit te halen, volgens mij is 45 diepte al een soort van dropback. Met 5-3-2 heb je aanvallend wat meer opties, ik heb dan 2 wat defensievere middenvelders op stay back en 1 aanvaller gebalanceerd .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Nachtapotheker schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 20:41:
Waarom ga je erin mee ?
Als iedereen het doet wil niemand meer normaal spelen
Ik speel nu 433-4 dus vrij aanvallend en het werkt eigenlijk goed ,kom vaak snel op 1-0 en dan komen ze wel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Markvd1984 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 21:24:
[...]

Waarom ga je erin mee ?
Ik speel nu 433-4 dus vrij aanvallend en het werkt eigenlijk goed ,kom vaak snel op 1-0 en dan komen ze wel hoor
Het is niet zo dat ik er in mee wil gaan, ik ben alleen opzoek naar een tactiek onder de knop waarmee ik mijn winstkansen wat vergroot tegen dit soort spelers. De ervaring leert dat hoe hoger en aanvallender ik speel, hoe meer counters ik om de oren krijg :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 21:24:
[...]

Waarom ga je erin mee ?
Waarom rage je steeds op je tegenstanders :+ dat is je antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Net Insigne voltooid, wat een leuke kaart! Als je hem een beetje kan linken is hij zeer de moeite waard! En verrassend genoeg is hij helemaal niet zo zwak en werd niet vaak van de bal gezet.

Edit
Mijn 84 x 25 was echt dramatisch. Een 88 rated tots en de rest gouden spelers, de tweede hoogste was Sterling...

[ Voor 24% gewijzigd door _Uploader_ op 12-06-2022 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Ben benieuwd hoeveel wissel tokens er nog komen, ik heb er nu 19 (inclusief van Mata doelstelling). Zit erover na te denken de pp van PL te doen met 5 keuzes( kost 22 tokens ). Iemand die meer voor deze optie gaat of misschien de pp en dat je dan de keuze uit 3 spelers hebt en dan nog evt een pack openen. Keuzes Keuzes haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:15
_Uploader_ schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 23:35:
Net Insigne voltooid, wat een leuke kaart! Als je hem een beetje kan linken is hij zeer de moeite waard! En verrassend genoeg is hij helemaal niet zo zwak en werd niet vaak van de bal gezet.
Hier grotendeels Serie A, dus wil 'm zeker gaan proberen! Zit alleen een beetje in dubio met zijn positie. Heb daar nu die Caprari, maar die gebruik ik meer als spits dan als vleugelspeler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Wat een spel…..
Mogen jullie de uitslag raden :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cJfE0bdaPZSo6_IqD5gg7hZiW4A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2cKfh87j4joTh0PkMRLnhDlR.jpg?f=fotoalbum_large

En de pot erna vliegt ieder schot op goal er weer in, schiet mij maar lek 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Nachtapotheker op 12-06-2022 08:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Nachtapotheker schreef op zondag 12 juni 2022 @ 08:31:
Wat een spel…..
Mogen jullie de uitslag raden :+

[Afbeelding]

En de pot erna vliegt ieder schot op goal er weer in, schiet mij maar lek 8)7
https://www.tiktok.com/@b...45702?_t=8T4bJ1fH77F&_r=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Nu online
Hahahaha juist ja, het was overigens 1-0 :')

Het gekke is, dit soort ongein had ik voor tots echt bijna nooit…. Maar dit voelt weer als fifa 21 en dat is niet best.

[ Voor 27% gewijzigd door Nachtapotheker op 12-06-2022 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09 18:58
Wat een drop koulibaly tots zeg…tis wel klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Leoleo schreef op zondag 12 juni 2022 @ 09:59:
Kimmich ook, echt alles is keihard gekelderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Leoleo schreef op zondag 12 juni 2022 @ 09:59:
Had hem hier gekocht toen die er net was. Het is dat hij in de basis staat, anders zo'n 400k verlies.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Ja de prijzen zijn hard gedaald (kimmich, benzema,yedder,paquata etc.) Ook daalt Messi vanwege de Di Maria sbc. Ik vermoed dat het laagste punt nog niet bereikt is omdat de WL selloff nog moet gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
:O

[ Voor 100% gewijzigd door Gurbuh op 12-06-2022 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23

Edit
Mijn 84 x 25 was echt dramatisch. Een 88 rated tots en de rest gouden spelers, de tweede hoogste was Sterling...
Ik heb Insigne gisteren ook meteen gedaan ter vervanging van Berardi. Berardi is goed qua passing en shooting, maar zijn dribbling vond ik verre van fijn.

Heb Insigne op 7 chem staan, maar echt een goede kaart, doet het voor mij veel beter dan Berardi.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Gurbuh schreef op zondag 12 juni 2022 @ 10:46:
Goh verrassend dat die prijzen dalen.
Dat zegt toch ook niemand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 20:44
_Uploader_ schreef op zondag 12 juni 2022 @ 10:28:
Ja de prijzen zijn hard gedaald (kimmich, benzema,yedder,paquata etc.) Ook daalt Messi vanwege de Di Maria sbc. Ik vermoed dat het laagste punt nog niet bereikt is omdat de WL selloff nog moet gebeuren.
Yedder vrijdag gekocht voor 1.9...... lijkt wel of iedereen die kaart packed gezien de drop niet normaal.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Uploader_
Gurbuh schreef op zondag 12 juni 2022 @ 10:46:
Goh verrassend dat die prijzen dalen.
Bijna net zo verrassend als jouw reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
_Uploader_ schreef op zondag 12 juni 2022 @ 11:57:
[...]

Bijna net zo verrassend als jouw reactie
Ja niet lullig bedoeld, maar jouw zinnetje, dat het vermoedelijk nog niet zijn laagste punt bereikt heeft is toch een open deur van heb ik hier?
Het daalt elke week, want fifa 23 komt dichterbij, meer mensen stoppen met spelen etc.

Ik "vermoed" dat de prijzen volgende week nog lager zijn. En ik vermoed dat de week erop ze nog weer lager zijn..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op zondag 12 juni 2022 @ 12:17:
[...]

Ja niet lullig bedoeld, maar jouw zinnetje, dat het vermoedelijk nog niet zijn laagste punt bereikt heeft is toch een open deur van heb ik hier?
Het daalt elke week, want fifa 23 komt dichterbij, meer mensen stoppen met spelen etc.

Ik "vermoed" dat de prijzen volgende week nog lager zijn. En ik vermoed dat de week erop ze nog weer lager zijn..
Moet iemand dan neerbuigend reageren als er gewoon een opmerking gemaakt wordt over de dalende prijzen? Lijkt mij niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Moody2204 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 12:30:
[...]

Moet iemand dan neerbuigend reageren als er gewoon een opmerking gemaakt wordt over de dalende prijzen? Lijkt mij niet nodig.
Neerbuigend? De man post een sarcastische reactie en meteen wordt er zo gereageerd. Men is hier wel snel op hun pik getrapt dan hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op zondag 12 juni 2022 @ 12:33:
[...]

Neerbuigend? De man post een sarcastische reactie en meteen wordt er zo gereageerd. Men is hier wel snel op hun pik getrapt dan hoor..
Ja, maar waarom een sarcastische reactie? Is toch niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Nou nou jongens. Doe eens lief tegen elkaar. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Moody2204 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 12:36:
[...]

Ja, maar waarom een sarcastische reactie? Is toch niet nodig?
Dude, waarom niet? Nogmaals neem het niet zo serieus allemaal.

Het was echt een opmerking van Water is nat, joh je meent het..

Dan reageert iemand daar zo op, dat mag toch? Jij vindt het neerbuigend. Ik vond hem wel grappig en ik snapte zijn opmerking volledig. Als dat niet jouw humor is, nou dat kan, maar om dan meteen te zeggen neerbuigend etc. Beetje overdreven als je het mij vraagt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op zondag 12 juni 2022 @ 12:41:
[...]

Dan reageert iemand daar zo op, dat mag toch? Jij vindt het neerbuigend. Ik vond hem wel grappig en ik snapte zijn opmerking volledig. Als dat niet jouw humor is, nou dat kan, maar om dan meteen te zeggen neerbuigend etc. Beetje overdreven als je het mij vraagt
Prima, genoeg er over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
fifanoob schreef op zondag 12 juni 2022 @ 12:41:
[...]

Met alle respect; maar ik doelde er meer op dat ik het nu niet verstandig vind om ultimate tots spelers te kopen. Even afhankelijk wat de volgende promo is, zouden juist de ultimate tots spelers weer in prijs kunnen stijgen. Maar het blijkt dat ik dat totaal verkeerd zie en mijn vorige post totaal niet nuttig blijkt te zijn. Dat jij zijn post wel grappig vind is jouw goed recht, maar eerlijk gezegd vind ik zijn posts altijd nogal sarcastisch, onconstructief en gericht om mensen af te kraken. Maar goed, iedereen zijn eigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Jullie vinden mij negatief: dat mag. Mijn reactie komt vooral voort uit het feit dat dingen hier zo vaak negatief worden besproken. Ik heb een speler net na zijn release gekocht en nu is ie minder waard.. ja vooral de mensen die al langer meelopen kunnen dat gewoon keer op keer voorspellen. Waarom dan er hier over klagen? Zelfde met gameplay.. WL is weer traag/mensen zijn vervelend etc. Is dit een topic om elkaar te helpen met vragen, tips etc of een gezamenlijke pisbak?

Toegegeven: zo'n reactie als de mijne helpt daar ook niet echt bij. Mijn vorige post was een vraag, en die was gewoon beantwoord: dan hoor je mij verder ook niet. Laten we het een beetje positief houden met zn allen, de toxiciteit van de FIFA community hoeft niet naar hier doorgetrokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09 18:58
70% dalen in 2 dagen vanaf 460k is gewoon best veel in mijn beleving :-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
De prijzen van top icons zijn niet gedaald maar zelfs gestegen. Pele gekocht voor 5.2, verkocht voor 5.9m.

Voor wie twijfelt tussen Moments Pele en Cruyff: Pele vond ik niet echt uitzonderlijk, maar Cruyff is enorm glitchy. Hij pakt echt punten voor je. Ik denk dat het door de verschillende bodytypes komt.

Mijn team mag er trouwens best wezen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oF-L9xRoZmtrs0QVq6MqB2YTjLk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nJMo56QbyYhrdroWrQwCetoa.jpg?f=fotoalbum_large
Ik baal ervan dat de red picks deze week teleurstellend waren. Hoe meer red picks in je basiself, hoe angstaanjagender. })

[ Voor 47% gewijzigd door Capsaicin op 12-06-2022 15:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Leoleo schreef op zondag 12 juni 2022 @ 14:37:
70% dalen in 2 dagen vanaf 460k is gewoon best veel in mijn beleving :-)
Hier ben k het wel mee eens, vind het een bizarre drop overnacht haha.

Kon kimmich niet betalen dus lahm voltooid. Nu heb ik kimmich ook 🤣

Overigens lijkt de Bottom bereikt te zijn, benieuwd of ze nog gaan stijgen

[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 12-06-2022 16:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wulfric92
Na een verschrikkelijke weekend league, weer een potje Rivals gespeeld. Het verschil in gameplay is zo groot. Ik snap niet dat ze dit nog steeds niet kunnen oplossen.

Heb mijn team de afgelopen dagen wel leuke upgrades kunnen geven :)

Ik wacht alleen nog op eoae Chielini!

Heb een (bijna volledig) Seria a team gemaakt.
https://www.ea.com/fifa/u...Id=ikDS7dSUn1aWw:FFA22PS5

Speel 3142
Immobile, Martinez
Di Maria, Insigne, Verrati, Pelligrini
Tonali
Brozovic, Skriniar, De Vrij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00
Gisteren een bruiloft gehad, dus vandaag lekker brak op de bank zitten gronden. Mata en Gabriela’s zijn binnen, Insigne ook gehaald.

Vanavond hopen op een leuke SBC en nog een token halen. Dan kies ik nog de Serie A TOTS pack aangezien ik daar relatief de minste van heb gepackt. Heb een paar tokens gemist en de 25 x84+ gedaan, dus een pick red ik niet meer :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik krijg Insigne maar moeilijk aan de praat. Misschien omdat ik geen skiller ben. Maar dan nog: het is een goede kaart. Ik heb 'm nu in de spits staan, maar daar is hij vrij onzichtbaar. Op links wil het ook nog niet echt vlotten. Misschien ligt hij me gewoon niet. Degene die hem hier gebruiken: waar komt hij bij jullie het best tot zijn recht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Moody2204 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 18:46:
Ik krijg Insigne maar moeilijk aan de praat. Misschien omdat ik geen skiller ben. Maar dan nog: het is een goede kaart. Ik heb 'm nu in de spits staan, maar daar is hij vrij onzichtbaar. Op links wil het ook nog niet echt vlotten. Misschien ligt hij me gewoon niet. Degene die hem hier gebruiken: waar komt hij bij jullie het best tot zijn recht?
De skills kan ik ook niet maar op cm is hij wel heel erg fijn. Samen met Verratti is het een heel erg goed duo.

Ik was ook aan t zoeken naar zijn positie. Maar als aanvallende spelverdeler komt hij erg goed uit de verf. Op de rechterflank werd hij te makkelijk van de bal gezet.

Edit:
Zie mijn post voor de opstelling die ik speel en hoe Insigne daarin staat

[ Voor 5% gewijzigd door Wulfric92 op 12-06-2022 19:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb hem als super sub gewoon op lm staan. Werkt prima daar eindelijk iemand gevonden die ook zo makkelijk en snel draait als fantasy martins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Bij mij staat hij als linkerspits met een hawk in een 4222 naast potm Mbappe of in een 41212 ook als LS.
https://www.futbin.com/22/squad/7935096

[ Voor 3% gewijzigd door _Uploader_ op 12-06-2022 19:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Maar is het niet de truc om iets anders te gebruiken als de rest?

3142 werkt voor mij heel erg goed, maar het ligt er ook aan wat voor speelstijl je gebruikt.

Daarmee kan je de, zogenaamde, meta bespelen.

Hoog spelen + een hoog middenveld werkt voor mij goed. Verdedigen doe ik volledig handmatig, maar ik weet dat ik daar goed in ben. Dus vandaar de opstelling.

Wat ik probeer te zeggen, gebruik een tactiek dat bij je past en niet wat je op YouTube als de "meta" ziet.

ONTZETTEND BELANGRIJKE EDIT:
Ja ik speel elite, gemiddeld rond de 1870

[ Voor 7% gewijzigd door Wulfric92 op 12-06-2022 19:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Red picks weer waardeloos.. en iedereen speelt weer op counter zodra je beetje goede win rate hebt. Top WL.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-09 11:33
Op 44 punten gestrand, ging echt waardeloos dit weekend. Rare bouncers, spelerswissels etc.

Agh ja. De twee player picks wel gebruikt om Cantona te halen. Nu alleen te veel spelers die ik wil gebruiken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezus eerste 2 potten wl nu gespeeld maar wat een button delay niet normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Nachtapotheker schreef op zondag 12 juni 2022 @ 09:44:
[...]

Hahahaha juist ja, het was overigens 1-0 :')

Het gekke is, dit soort ongein had ik voor tots echt bijna nooit…. Maar dit voelt weer als fifa 21 en dat is niet best.
Exact dit, elk jaar weer hetzelfde.
Ik speel ook bijna niet meer deze tijd, alleen wat opdrachtjes.
Zou juist extra leuk moeten zijn deze tijd maar EA verziekt elke jaar weer het spelverloop tijdens tots :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Wulfric92 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 19:03:
[...]

De skills kan ik ook niet maar op cm is hij wel heel erg fijn. Samen met Verratti is het een heel erg goed duo.

Ik was ook aan t zoeken naar zijn positie. Maar als aanvallende spelverdeler komt hij erg goed uit de verf. Op de rechterflank werd hij te makkelijk van de bal gezet.

Edit:
Zie mijn post voor de opstelling die ik speel en hoe Insigne daarin staat
Als een soort cam? Misschien moet ik 'm daar ook eens proberen. Op die plek heb ik nog niet met 'm gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Markmaas schreef op zondag 12 juni 2022 @ 07:06:
Ben benieuwd hoeveel wissel tokens er nog komen, ik heb er nu 19 (inclusief van Mata doelstelling). Zit erover na te denken de pp van PL te doen met 5 keuzes( kost 22 tokens ). Iemand die meer voor deze optie gaat of misschien de pp en dat je dan de keuze uit 3 spelers hebt en dan nog evt een pack openen. Keuzes Keuzes haha
Ik wou ook 5 keuze Ligue 1 doen maar moet nog 4 tokens :S
1 in de nieuwe opdracht Cova zag ik dus nog 3 te gaan, iemand enig idee hoeveel er nog komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:33:
[...]

Als een soort cam? Misschien moet ik 'm daar ook eens proberen. Op die plek heb ik nog niet met 'm gespeeld.
Is die niet veel te zwak voor een cam ? Met chem style er op maar 60 kracht. Iedere cvm loopt hem door midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:42:
[...]

Is die niet veel te zwak voor een cam ? Met chem style er op maar 60 kracht. Iedere cvm loopt hem door midden.
Dat vind ik sowieso toch wel een beetje een probleem met deze kaart. Misschien toch beter vanaf links. Alleen ik speel meestal in een 4-1-2-1-2 variant waar ik hem als linkerspits gebruikte. Al heb ik wel een 4-2-2-2 onder de knoppen waar hij op links kan. Ik moet het gewoon nog een kans geven denk ik en nog wat meer experimenteren wat uiteindelijk het beste bevalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:50:
[...]

Dat vind ik sowieso toch wel een beetje een probleem met deze kaart. Misschien toch beter vanaf links. Alleen ik speel meestal in een 4-1-2-1-2 variant waar ik hem als linkerspits gebruikte. Al heb ik wel een 4-2-2-2 onder de knoppen waar hij op links kan. Ik moet het gewoon nog een kans geven denk ik en nog wat meer experimenteren wat uiteindelijk het beste bevalt.
Vind dit persoonlijk een pure buitenspeler. Heb hem op naar binnen komen staan kan hij lekker op doel knallen ook. Net scoort hij ook een heel setuptiel balletje met heel veel gevoel vanaf ongeveer de 12m toen hij naar binnen kwam.

Of ik heb geluk gehad maar heb nu 4 potten wl gespeeld en 3 tegenstanders speelde serieus aanvallend. Ga 3-1 je kan dus wel raden tegen wie ik verloor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Traeces schreef op zondag 12 juni 2022 @ 20:54:
[...]

Vind dit persoonlijk een pure buitenspeler. Heb hem op naar binnen komen staan kan hij lekker op doel knallen ook. Net scoort hij ook een heel setuptiel balletje met heel veel gevoel vanaf ongeveer de 12m toen hij naar binnen kwam.

Of ik heb geluk gehad maar heb nu 4 potten wl gespeeld en 3 tegenstanders speelde serieus aanvallend. Ga 3-1 je kan dus wel raden tegen wie ik verloor :+
Dat is het toch juist niet met zijn kracht. Als buitenspeler heb je een zijlijn. Maar als cam/cm kan je alle kanten op draaien. En met zijn behendigheid werkt dat (voor mij) erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op zondag 12 juni 2022 @ 21:00:
[...]

Dat is het toch juist niet met zijn kracht. Als buitenspeler heb je een zijlijn. Maar als cam/cm kan je alle kanten op draaien. En met zijn behendigheid werkt dat (voor mij) erg goed.
Verschil van speelstyle denk ik. Speel standaard zonder 10 en als hij er wil speel wil ik een sterk aanspeel punt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
WL tog maar gestart, eerste 4 verloren daarna 2 gewonnen :( dubbeltje viel telkens de verkeerde kant op met gekke klutsballen en counters met voorzetten die erin vlogen.

Morgen weer verder want ben nu veel te gefrustreerd 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playr2014
  • Laatst online: 13-09 12:49
Ben ik de enigste die moeilijk kan scoren tegen Alisson? Hij is zo snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
playr2014 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 10:54:
Nee hoor. Tegen Alisson heb ik het ook altijd lastig. Zou 'm zelf ook graag gebruiken, maar hij past niet in mijn Serie A verdediging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Augy schreef op zondag 12 juni 2022 @ 21:52:
WL tog maar gestart, eerste 4 verloren daarna 2 gewonnen :( dubbeltje viel telkens de verkeerde kant op met gekke klutsballen en counters met voorzetten die erin vlogen.

Morgen weer verder want ben nu veel te gefrustreerd 🙈
Uiteindelijk vanochtend makkelijk op 9 wins gezet, toen was ik de toxic ellende wel zat 🤣

Bernardo uit de pick, had ik mooi nog verhandelbaar.

Nu bezig met een team bouwen voor de 4-3-3 tactiek om eens wat leuks te proberen.
https://www.futbin.com/22/squad/8316216

Kijken welke CV ik ga doen, denk Stones, die wilde ik altijd nog een proberen en beviel vorig jaar erg goed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:09:
[...]

Nee hoor. Tegen Alisson heb ik het ook altijd lastig. Zou 'm zelf ook graag gebruiken, maar hij past niet in mijn Serie A verdediging.
Hier ook! Gelukkig staat ie bij mij ook op goal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
Ik heb laatste tijd sowieso meer moeite met scoren.. Courtois, van der Sar, Maignan.
Al die keepers maken mij de laatste tijd helemaal gek :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40

Edit
Osimhen is ook verrassend goed! Ik had tot nu toe geen enkele spits die voldeed. Het meeste succes had ik met wingers centraal, vooral Zaha. Had Immobile daar staan maar wat een groot verschil! Osimhen draait heel makkelijk en maakt ook goede loop acties.

Het is geen populaire SBC maar als je nog een spits zoekt in de serie A die niet als een vrachtwagen draait dan is dit een goede!

Insigne twijfel ik nog over, die zou dan Zaha moeten vervangen. Denk dat ik 'm pas doe als ik weer genoeg fodder heb.
fifanoob schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:34:
[...]

Ik heb laatste tijd sowieso meer moeite met scoren.. Courtois, van der Sar, Maignan.
Al die keepers maken mij de laatste tijd helemaal gek :P
Speelde laatst tegen een gewoon TOTS/Icon team maar met een gouden keeper. Weet niet meer welke maar het was niet eens een 84+ keeper maar hij hield echt alles eruit. Echt de meest onmogelijke reddingen! Nu ben ik sowieso wel dramatisch met afmaken, 1 op 1 lukt het alleen als ik de keeper om speel maar vaak schiet ik dan nog tegen een speler op de lijn...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:04
Frustrerende Weekend League voor mij met trage gameplay, gekoppeld tegen rooie Mbappés, Neymars, aangevuld met Eusebio's, Pele's etc...

Dan maakt dit in Rank VI (47 punten) het wel aardig goed :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TJSkyRcdh6QLE1ypggZahwMF4Jc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IOIoOBTmEYD4AeRhaXSQf4lX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Saekerhett schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:41:
Frustrerende Weekend League voor mij met trage gameplay, gekoppeld tegen rooie Mbappés, Neymars, aangevuld met Eusebio's, Pele's etc...

Dan maakt dit in Rank VI (47 punten) het wel aardig goed :D

[Afbeelding]
Dybala had ik ook uit pp van de wl rewards en is bij mij supersub( heb pl team) maar echt een geweldige kaart en speler in game vooral zijn dribbel _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barakuda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02-2024
Gisteren 22 swap tokens in de Ligue 1 player pick gedaan:
Nuno Mendes (in bezit untradable)
Areola (in bezit untradable)
Clauss (in bezit untradable)
Terrier (in bezit untradable)
Payet

:'( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Gisteren was Rivals ook echt drama voor mijn gevoel. Alles voelde behoorlijk stroperig aan en ik had het idee dat ik button delay had. Andere mensen die dit ook hadden? Hopelijk speelt het vanavond beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Partypooper schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:37:
Gisteren was Rivals ook echt drama voor mijn gevoel. Alles voelde behoorlijk stroperig aan en ik had het idee dat ik button delay had. Andere mensen die dit ook hadden? Hopelijk speelt het vanavond beter. :)
Ik heb het met alle modi, ook Squad Battles :')

Alsof je tv een inputlag van >100 ms heeft ineens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-09 11:33
Ik heb bijna genoeg swaps voor de 84*25. Weet alleen nog niet zo goed of ik die moet doen, of voor 'zekerheid' gaan en een tots-pick kiezen... Zijn niet veel TOTS, waar ik echt heel gelukkig van zou worden

Op zich staat mn team goed. Het is dat je elf spelers moet opstellen, want wil eigenlijk ook Verratti en Nkunku erin hebben...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KP4Q0WEaxGgts8_TBaor60YLBAY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yNYk13XJoo99vn0DWmzPqJWV.png?f=fotoalbum_large

Heb overigens een opstelling waar Berardi 10 chem heeft, en Nuno juist 8, maar dat terzijde. De naampjes kloppen.

Ingame is het

Neymar - Cantona
Raul
Paqueta - Modric - Berardi
Nuno Alaba Militao Navas
Courtois

[ Voor 6% gewijzigd door Speculaes op 13-06-2022 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
Ik had net een wedstrijd waarbij Dybala een heel zacht schot deed die naast zou gaan, maar via het hoofd van een al liggende Alisson hobbelde die alsnog in het doel _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
sjakieman schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:14:
[...]

Osimhen is ook verrassend goed! Ik had tot nu toe geen enkele spits die voldeed. Het meeste succes had ik met wingers centraal, vooral Zaha. Had Immobile daar staan maar wat een groot verschil! Osimhen draait heel makkelijk en maakt ook goede loop acties.

Het is geen populaire SBC maar als je nog een spits zoekt in de serie A die niet als een vrachtwagen draait dan is dit een goede!

Insigne twijfel ik nog over, die zou dan Zaha moeten vervangen. Denk dat ik 'm pas doe als ik weer genoeg fodder heb.
De eerste vijf potten moest ik enorm wennen aan Osimhen (die ik had gedaan voordat Insigne uitkwam en voornamelijk door de goede link met Koulibaly) en deed hij eerst slungelig aan, maar daarna rendeerde hij ook goed en kwam hij beter uit de verf. Qua spel is hij vergelijkbaar met Talisca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
barakuda schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:24:
Payet

Ook niet de beste keuze misschien als je het halve Ligue 1 TOTS team, waaronder de goedkopere spelers die eerder in packs/picks zullen zitten, al untradable hebt.
Mendes zou anders nog wel een goeie zijn, verder zijn het ook wel echt de minst gunstigste opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Ik heb trouwens Moments Henry voor nu weer terug in de basis, maar wel met een Hawk en op RCAM. Eerst stond hij in de spits met een Engine, en dat beviel mij totaal niet. Dit speelt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:37:
Rivals niet gespeeld maar in de WL had ik zeer duidelijk button delay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Saekerhett schreef op maandag 13 juni 2022 @ 14:28:
Ik heb trouwens Moments Henry voor nu weer terug in de basis, maar wel met een Hawk en op RCAM. Eerst stond hij in de spits met een Engine, en dat beviel mij totaal niet. Dit speelt beter.
Met engine beviel hij mij ook niet. Hawk maakt het iets beter.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
sjakieman schreef op maandag 13 juni 2022 @ 12:14:
[...]

[...]
Hier exact hetzelfde: Zaha beviel mij ook zeer goed als spits. Ook Martinelli deed het op zijn minst net zo goed ook als spits.

Nu voornamelijk een Serie A team opgebouwd (behalve Verratti en Nuno Mendes).

Toevallig heb ik Osimhen gisterenavond laat nog gedaan. Maar omdat het al laat was nog niet mee gespeeld, dus ben zeer benieuwd. Insigne moet ik nog aan wennen zoals ik al eerder schreef. Zit te denken om ook een 4-3-3 taktiek in te stellen met Insigne dan op links en Osimhen in de spits. Overigens bevalt Deulofeu me ook zeer goed als spits. Verrassende kaart vind ik dat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:46
barakuda schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:24:
Payet

Die 22 token pick lijkt echt een bummer te zijn. Ik heb nog niemand gezien met 1 laat staan 2 goeie picks. Het lijkt bij iedereen (bijna) hetzelfde te zijn.

Moet zelf nog 1 token maar verwacht er niets meer van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Ik snap er echt de ballen van. Heb weinig last gehad dit jaar van slechte gameplay. Maar het is tbh echt om te janken de laatste week en waar het ineens vandaan komt geen idee.

Oh well, dan maar even geen FIFA. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
VVD uit de 82+ pp.

Nu is mijn strijder team voor de 4-3-3 ook af :)

Ingame:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lT0esuUYNJFyAQaAGjVZ8tEn368=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RMsTMSUVIUsUKAWwK9Xex61n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:38:
Ik snap er echt de ballen van. Heb weinig last gehad dit jaar van slechte gameplay. Maar het is tbh echt om te janken de laatste week en waar het ineens vandaan komt geen idee.

Oh well, dan maar even geen FIFA. :)
Hier ook en de meeste achterlijke dingen gebeuren weer ineens.

Net ook weer kan vrij inschieten en mbappe loopt ineens al een idioot met een ai run er voor langs.
Blokt hij verdomme me schot. Counter direct 1-1 anders had gewoon 2-0 gestaan.
Pagina: 1 ... 114 ... 128 Laatste