Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 21:19:
Eerste 2 potjes Rivals. 6-0 en 5-0 gewonnen. Rüdiger is echt een muur samen met walker. Pedri doet t goed op t middenveld en Marcelo is als linksbuiten meer als prima. Spitsen duo Lewandowski en Ronaldo is ongeëvenaard 🤣

Edit: 4 wins op rij, geen tegengoals, en weer in divisie 1. Rüdiger is een must do 🤣
Word je niet helemaal gek van die onze Belgische vriend in doel ? Moest hem net gebruiken voor die gabriel jesus objective en hij pakte echt helemaal niks. Leek wel of hij overal naast duik, totaal geen last van met maignan.

Ga hem ook ff afmaken zo dan komt hij naast Eder te staan en Valverde. Hele real verdediging :P

Moet alleen garrincha gaan gebruiken als rechts buiten anders kan ik niet alles linken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:35
Traeces schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 21:59:
[...]

Word je niet helemaal gek van die onze Belgische vriend in doel ? Moest hem net gebruiken voor die gabriel jesus objective en hij pakte echt helemaal niks. Leek wel of hij overal naast duik, totaal geen last van met maignan.

Ga hem ook ff afmaken zo dan komt hij naast Eder te staan en Valverde. Hele real verdediging :P

Moet alleen garrincha gaan gebruiken als rechts buiten anders kan ik niet alles linken.
Pakt echt de meest bizarre ballen voor mij. Tot op heden beter als alisson

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 22:10:
[...]

Pakt echt de meest bizarre ballen voor mij. Tot op heden beter als alisson
Vond hem bij mij zo traag op reageren. Ga hem
Nog wel ff proberen word qua verdediging veel sterker met Rudiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Had Valverde toch al in de club , dus Rudiger ook maar gedaan.

Vanavond maar is uittesten.
Chiellini toch al weer 250 wedstrijden gespeeld 😬

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:10
Hier ook Rudiger gedaan. Centraal staan nu Militao en Rudiger en op rechts Valverde (links Cancelo). Lijkt me niet verkeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Jullie gaan veel plezier hebben aan Rüdiger :)

Ik hoop vooral dat Renato vanavond gereleased word, die zou m'n middenveld afmaken (Mendy - Renato 🔥 )

Op termijn wil ik bale nog eens vervangen maar wie ik ook erin wissel, kom telkens weer terug bij Bale 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:16:

Ik hoop vooral dat Renato vanavond gereleased word, die zou m'n middenveld afmaken (Mendy - Renato 🔥 )

Op termijn wil ik bale nog eens vervangen maar wie ik ook erin wissel, kom telkens weer terug bij Bale 🤣
Had 8 90+ dubbele untradable fodder.
Moest er wat mee doen. Hoop ook op Renato, dan komt Messi TOTY op 10 chemistry, maar Barella vervangen is niet makkelijk

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Gabriel Jesus gisteren vrijgespeeld. Paar potjes mee gespeeld vandaag, maar hij heeft me tot zover echt verbaast. Prima speler. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:13:
Gabriel Jesus gisteren vrijgespeeld. Paar potjes mee gespeeld vandaag, maar hij heeft me tot zover echt verbaast. Prima speler. :)
Prima speler inderdaad, vind hem fijner dan me futties Neymar. Weet niet wat met die vent is maar krijg hem niet aan de praat…….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Ik ben me door Neymar SBC aan het worstelen… nog 4 segmenten waaronder die met de fut captains. Hoop toch gauw op de onbeperkte 85+ sbc…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:44:
[...]

Prima speler inderdaad, vind hem fijner dan me futties Neymar. Weet niet wat met die vent is maar krijg hem niet aan de praat…….
Nog 1 assist met PL spelers en dan is hier hij ook binnen.. word 1 vd vele leuke super subs inmiddels 🙈

https://www.futbin.com/22/squad/9375338

Ingame:
https://www.futbin.com/22/squad/9375334

Renato ook binnen.. denk dat ik wel klaar ben :)

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 28-08-2022 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:16:

Pfff wat een verdediger zeg! Niet normaal.
Gelijkwaardig aan Varane!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:00
pacod schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 18:34:
Ik ben me door Neymar SBC aan het worstelen… nog 4 segmenten waaronder die met de fut captains. Hoop toch gauw op de onbeperkte 85+ sbc…
die captains kun je alleen krijgen door die player pick futties sbc te doen. Heb hem zelf denk ik een keer of 9 moeten doen voor de captains en fut fantasy kaarten. Hierdoor de saint maximin sbc kunnen afronden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Die kaart van Haaland is ook echt insane voor me. Gozer is beresterk aan de bal, heeft een verwoestend schot, kan nog prima passes afgeven. Alleen ja, zijn dribbling is niet super, maar je gebruikt hem natuurlijk als afmaker, dus mij boeit het niet zo. :)

Vanavond Eder vervangen voor Rudiger. De comments hier hebben me hyped gemaakt voor die kaart.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
harrybeuker schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 09:56:
[...]

die captains kun je alleen krijgen door die player pick futties sbc te doen. Heb hem zelf denk ik een keer of 9 moeten doen voor de captains en fut fantasy kaarten. Hierdoor de saint maximin sbc kunnen afronden :D
Ik gebruik die 85*10 eerst nog voor die losse segmenten en als laatste maar met de captains aan de slag. Dat wordt wat meer grinden, gezien ik iets van 130k beschikbaar heb en weinig opvul fodder :)

Gisteren toch maar met die beker begonnen en ging weliswaar 8-2.......zo kan je zien dat de meesten al gestopt zijn met Fifa :)

[ Voor 10% gewijzigd door pacod op 29-08-2022 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Partypooper schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 10:25:
Die kaart van Haaland is ook echt insane voor me. Gozer is beresterk aan de bal, heeft een verwoestend schot, kan nog prima passes afgeven. Alleen ja, zijn dribbling is niet super, maar je gebruikt hem natuurlijk als afmaker, dus mij boeit het niet zo. :)

Vanavond Eder vervangen voor Rudiger. De comments hier hebben me hyped gemaakt voor die kaart.. :p
Hier ook Haaland gedaan. Funcard om mee te spelen. Ramt ze er aardig in ja!

Rudiger hier ook gedaan. Nu is er weer die Diego Carlos kaart. Ziet er ook leuk uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:04:
[...]

Rudiger hier ook gedaan. Nu is er weer die Diego Carlos kaart. Ziet er ook leuk uit.
10 x de 85+ op herhaling, dat is een hoop fodder zeg. Zowel Haaland, Diego Carlos en renato voltooid met veelal dubbele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00
M'n fun-SBC team op m'n tweede account gaat ook wel lekker. Komt net Neymar uit, dus Renato maar gedaan. Alles first owner, haha :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EAXxCeNLDgcMQfeAUvVR290jn2M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4qhyLXTdWnxCZvhxZOj6ihbh.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
M'n fun-SBC team op m'n tweede account gaat ook wel lekker. Komt net Neymar uit, dus Renato maar gedaan. Alles first owner, haha :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EAXxCeNLDgcMQfeAUvVR290jn2M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4qhyLXTdWnxCZvhxZOj6ihbh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Zoveel fodder, dus besloten om maar voor R9 te gaan.

11 van de 26 al gedaan (10 hoogste en zilver)

Lange grind, maar moet wat met je fodder.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:04:
[...]

Rüdiger net voltooid. :) Ben benieuwd!

Team staat nu zo ingame:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XFT4ulaGQpPuUpGDtYvtLziUJo4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mvMkyldeCPG3Sr8iw77g5eq0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Renato is echt een heerlijke speler. Opvolger van toty kante.

Krijg door het blok Rudiger en eder ook echt amper doelpunten tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 21:43:
Die Renato is echt een heerlijke speler. Opvolger van toty kante.

Krijg door het blok Rudiger en eder ook echt amper doelpunten tegen.
Heb hier nu ook het centrum met Militao en Rudiger. Dat staat wel ja.

Ook Renato Sanches gedaan. Uit de 10x 85x10 haalde ik nog Neymar tots als beste kaartje. Dus dat moet wel te linken zijn op 1 of andere manier (heb ook nog Martins).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 22:09:
[...]

Heb hier nu ook het centrum met Militao en Rudiger. Dat staat wel ja.

Ook Renato Sanches gedaan. Uit de 10x 85x10 haalde ik nog Neymar tots als beste kaartje. Dus dat moet wel te linken zijn op 1 of andere manier (heb ook nog Martins).
Nu 6x die 85 gedaan alleen paar pure rommel er uit. Continu van die libertadores kaarten en heel veel gouden. Doe er nog 1 en dan hou ik het
Voor gezien. Enige upgrades zijn nog die futties kaarten of messi, cr7 etc. Maar vraag af of die in die 85x 10 zitten.

Edit :

Eeuhhhhh neem me worden wel terug :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T8L-Vh7DyvfDTo4Gy9ZJdfcn5g4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ULi99VtDygJTubrrNa7nDF12.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Traeces op 29-08-2022 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Die 85x 10 is meer een roulatie van vooral dezelfde kaarten die je krijgt, maar er kan er maar net 1 tussen zitten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 22:31:
Die 85x 10 is meer een roulatie van vooral dezelfde kaarten die je krijgt, maar er kan er maar net 1 tussen zitten ;-)
Ja klopt heb al serieus veel de zelfde gehad. Ljungberg kan ik niet meer zien :P

Die mbappe kaart is wel ff lekker vind dat de fijnste spits in fifa om mee te spelen :) weet nu alleen niet wie ik er naast ga zetten 98 benz of 98 Neymar. Neig naar benz omdat het meer een killer is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 22:43:
[...]

Ja klopt heb al serieus veel de zelfde gehad. Ljungberg kan ik niet meer zien :P

Die mbappe kaart is wel ff lekker vind dat de fijnste spits in fifa om mee te spelen :) weet nu alleen niet wie ik er naast ga zetten 98 benz of 98 Neymar. Neig naar benz omdat het meer een killer is.
Ik had wat moeite met Benzema. Vond 'm toch iets te stug/traag. Maar als hij 'm in de 16 voor de voeten krijgt is het 100% een goal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 22:43:
[...]

Ik zou toch kijken of je Neymar aan de praat krijgt. Die is toch echt wel een stuk beter dan Benzema lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier toch ook die Diego Carlos gedaan. Morgen eens proberen naast Rudiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Heb het nu even zo staan om Rudiger in te passen, maar kan ook met een meer Ligue 1 i.p.v. Real Madrid kant spelen. Wel voor de 2e keer op rij 8-2 in die Preseason beker.

Met deze 3 achterin staat het echt als een huis achterin.
En positioneel staat er altijd wel iemand in scoringspositie van Salah, CR7 of Ginola (die eindelijk rendeert in mijn team)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vtom3Y3COw89NrtJbDXHh0xUxYE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9IiRzLzimoQIwzBBbuaYHgDf.jpg?f=fotoalbum_large

Met Neymar alleen nog de captains nodig… dus de volgende grind worden die campaign packs 😫

[ Voor 20% gewijzigd door pacod op 30-08-2022 06:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 22:50:
[...]

Ik zou toch kijken of je Neymar aan de praat krijgt. Die is toch echt wel een stuk beter dan Benzema lijkt me. :)
Nou ik snap er ook echt geen hol van waarom het niet wil werken. Ik vond Neymar altijd 1 van de fijnste spelers in fifa. Maar deze versie reageert zo traag op alles en schieten lijkt niet zo best. Ribery is een zelfde soort speler als Neymar en daarbij heb ik er totaal geen last van. Eigenlijk geen enkele speler momenteel.

Vergis je niet in Benz dat is echt een geweldig spits. Enorm sterk aan de bal, afronden is bizar en zijn runs zijn echt geweldig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Het blijft tog bijzonder.

Hoe krijg je het als EA voor elkaar om eind augustus, wanneer het grootste gedeelte van je player base is gestopt, alsnog je app te laten crashen met aanmelden 🤣

Werd overigens verrast door het feit dat de 85*10 uit de pre season objective tradeble bleek te zijn (niet dat er wat zinnigs uit kwam)

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 30-08-2022 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 19:40:
Het blijft tog bijzonder.

Hoe krijg je het als EA voor elkaar om eind augustus, wanneer het grootste gedeelte van je player base is gestopt, alsnog je app te laten crashen met aanmelden 🤣

Werd overigens verrast door het feit dat de 85*10 uit de pre season objective tradeble bleek te zijn (niet dat er wat zinnigs uit kwam)
Goed dat je het zegt heb ik weer wat coins :P kreeg alleen maar gouden en een librta kaart en tots Rice :+

Uit de onverhandelbare kreeg ik daarna dan wel weer yedder. Ik heb een serieus spitsen probleem
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
Of je haalt Neymar TOTS op voor 152K. Heb hem één keer gepackt en daarna alleen winst gemaakt :P

- First owner - 730K verkocht
- Gekocht - 165K -> verkocht voor +/-300K
- Gekocht - 152K -> BIN inmiddels alweer op 192K

Jammer alleen dat m'n Son ineens flink in elkaar is geknald. Die heb ik gisteren voor 212K gehaald, haha.

Nu Rashford nog proberen te snipen :)
Edit: Rashford gesnipet voor 95K :)

[ Voor 5% gewijzigd door allstarted1 op 30-08-2022 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Weet iemand of er nog fut captain kaartjes in futties player pick zitten?
Heb er 11 geopend en nog geen een gekregen en gister kreeg ik er wel een aantal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:37
Dat foutje bij xbox zorgt er wel voor dat we nu vrijwel alles ratings eerder te zien krijgen.

Jammer dat ze niet gewoon eerder releasen aangezien de game toch al playable is

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Valandil
Lange grind, maar hij is binnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xxRoKzd_l9FzOF7Q5Jvk4j2vGjw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/11FFQ2YfXBAjdSu6tlrZVIPG.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Iemand ervaring met Garrincha t.o.v. SS Ribery ? Krijg Ribery niet meer op 7 chem aangezien ik Gullit er in heb gezet voor Vieira.

Nu heb ik ook PIM Garrincha dus die kan dan op de plek van ribery spelen.

Hoop wel dat me 2 mans middenveld niet te aanvallend word met Gullit en Renato Sanches ( echt een heerlijke kaart die Sanches ).

Als volgende SBC toch maar eens R9 gaan doen :)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
MrGizMo schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 07:09:
Dat foutje bij xbox zorgt er wel voor dat we nu vrijwel alles ratings eerder te zien krijgen.

Jammer dat ze niet gewoon eerder releasen aangezien de game toch al playable is
Ze geven nu als reactie nu dat niet alle content 'final' is, mogelijk gaan ze nu juist hierdoor nog weer ratings wijzigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Traeces schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:40:
Iemand ervaring met Garrincha t.o.v. SS Ribery ? Krijg Ribery niet meer op 7 chem aangezien ik Gullit er in heb gezet voor Vieira.

Nu heb ik ook PIM Garrincha dus die kan dan op de plek van ribery spelen.

Hoop wel dat me 2 mans middenveld niet te aanvallend word met Gullit en Renato Sanches ( echt een heerlijke kaart die Sanches ).

Als volgende SBC toch maar eens R9 gaan doen :)
Ik heb weinig ervaring met SS Ribery, maar wel (veel) ervaring met Garrincha en kan die wel vergelijken met de andere Icon wingers zoals Ronaldinho en Best en ik vind Garrincha (ik gebruik de hawk chem bij alle) de beste/fijnste van alle 3: bij mij is hij met afstand de effectiefste (goals+assist), daarnaast heeft hij extreem goede passing voor een winger en hij is extreem wendbaar in de dribbel en kleine ruimte, mocht je overigens in de fysieke duels komen dan ben je wel het bokje door zijn strength

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Bozzel1987 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:50:
[...]

Ik heb weinig ervaring met SS Ribery, maar wel (veel) ervaring met Garrincha en kan die wel vergelijken met de andere Icon wingers zoals Ronaldinho en Best en ik vind Garrincha (ik gebruik de hawk chem bij alle) de beste/fijnste van alle 3: bij mij is hij met afstand de effectiefste (goals+assist), daarnaast heeft hij extreem goede passing voor een winger en hij is extreem wendbaar in de dribbel en kleine ruimte, mocht je overigens in de fysieke duels komen dan ben je wel het bokje door zijn strength
Ribéry viel mij erg tegen. Inconsistent.

Ronaldinho is daarentegen echt superleuk om mee te spelen. Er is iets met zijn body type wat hem echt uniek maakt.

Hij houdt saint maxim uit de basis terwijl die qua stats beter is.

Plus ben altijd fan geweest van deze voetballiefhebbende dribbelaar.

R9 moet je doen omdat je de speler leuk vindt. Er zijn betere spitsen. Hij is wat log, maar zijn afronding is fenomenaal, ongeacht de plek van waar hij schiet

[ Voor 7% gewijzigd door Valandil op 01-09-2022 13:05 ]

wijze woorden

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:37
dutchgio schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:43:
[...]

Ze geven nu als reactie nu dat niet alle content 'final' is, mogelijk gaan ze nu juist hierdoor nog weer ratings wijzigen.
Dat is ook wel heel simpel he. Zoals op veel plekken kon lezen is de game ook prima te spelen al :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bozzel1987 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:50:
[...]

Vanavond of dit weekend maar eens uit proberen _/-\o_ klinkt gewoon als een Ribéry icon alleen zonder 5/5.
Valandil schreef op donderdag 1 september 2022 @ 13:04:
[...]

Ribéry viel mij erg tegen. Inconsistent.

Ronaldinho is daarentegen echt superleuk om mee te spelen. Er is iets met zijn body type wat hem echt uniek maakt.

Hij houdt saint maxim uit de basis terwijl die qua stats beter is.

Plus ben altijd fan geweest van deze voetballiefhebbende dribbelaar.

R9 moet je doen omdat je de speler leuk vindt. Er zijn betere spitsen. Hij is wat log, maar zijn afronding is fenomenaal, ongeacht de plek van waar hij schiet
Ben het met je eens hij is niet altijd even aanwezig. Bij dinho heb ik dat wel , die staat ineens op een plek dat je vrij kan uithalen etc. Moet ik zeggen dinho is me jeugd held dus ook meer geduld mee :P

Vind qua spits die ik gebruikt heb dit jaar nog duidelijk mbappe de beste. Nu zijn tots dan >:)

• Augy
Traeces schreef op donderdag 1 september 2022 @ 14:30:
[...]

Vanavond of dit weekend maar eens uit proberen _/-\o_ klinkt gewoon als een Ribéry icon alleen zonder 5/5.

[...]

Ben het met je eens hij is niet altijd even aanwezig. Bij dinho heb ik dat wel , die staat ineens op een plek dat je vrij kan uithalen etc. Moet ik zeggen dinho is me jeugd held dus ook meer geduld mee :P

Vind qua spits die ik gebruikt heb dit jaar nog duidelijk mbappe de beste. Nu zijn tots dan >:)
Niet met mbappe gespeeld (nog) maar.moet zeggen dat CR7 SS en lewa moments echt als een raket gaan.

Heb alleen een gaat liefde verhouding met bale, soms is hij echt te lomp. Zou garincaha de moeite zijn zn sbc te voltooien ipv balen? Met de kanttekening dat dybala ook nog wel zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Augy schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:09:
[...]

Niet met mbappe gespeeld (nog) maar.moet zeggen dat CR7 SS en lewa moments echt als een raket gaan.

Heb alleen een gaat liefde verhouding met bale, soms is hij echt te lomp. Zou garincaha de moeite zijn zn sbc te voltooien ipv balen? Met de kanttekening dat dybala ook nog wel zal komen.
Je kunt ook altijd zijn loan doen en m 5 wedstrijden proberen als je twijfelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:09:
[...]

Mbappe speelt zo heerlijk, die gouden variant vond ik al geweldig en deze is tots is zwaar buffed. SS CR7 wil ik nog heel graag hebben, maar ben bang dat ik die niet meer ga krijgen :P

Bale ben ik zelf ook geen fan van, nooit lekker vinden spelen. Garrincha is een leuke speler als je van dribbel dwergen houd :) Vind hem zelf niks onderdoen voor SS Ribery.

Dybala met 5/5 en dan buffed stats zou heerlijk zijn _/-\o_

Gister nog de Haaland SBC gedaan, ik heb het altijd zo moeilijk met die gast als hij tegen me speelt. Loopt zelfs Rudiger en Eder zonder problemen uit hun schoenen :o

Nu alleen kijken welke spits ik op de bank meeneem. Heb nu Haaland, Lewa, Benz, Dembele. Als moet kunnen Salah. Mane en Ribery er ook nog invallen :X

Gullit als vervanger van Vieira getest en dat werkt ook echt prima. Jezus wat is die vent een bulldozer op dat middenveld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 08:25:
[...]

Mbappe speelt zo heerlijk, die gouden variant vond ik al geweldig en deze is tots is zwaar buffed. SS CR7 wil ik nog heel graag hebben, maar ben bang dat ik die niet meer ga krijgen :P

Bale ben ik zelf ook geen fan van, nooit lekker vinden spelen. Garrincha is een leuke speler als je van dribbel dwergen houd :) Vind hem zelf niks onderdoen voor SS Ribery.

Gister nog de Haaland SBC gedaan, ik heb het altijd zo moeilijk met die gast als hij tegen me speelt. Loopt zelfs Rudiger en Eder zonder problemen uit hun schoenen :o

Nu alleen kijken welke spits ik op de bank meeneem. Heb nu Haaland, Lewa, Benz, Dembele. Als moet kunnen Salah. Mane en Ribery er ook nog invallen :X

Gullit als vervanger van Vieira getest en dat werkt ook echt prima. Jezus wat is die vent een bulldozer op dat middenveld.
Afhankelijk of Barca wint en kounde +2 gaat en dybala uitkomt staat mn team al klaar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_3Psxsvk6EqHGGm6-saLayHFR0U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T6qczLfsMFFpSOWhkdVNc8Pd.jpg?f=fotoalbum_large

Wel lastige keuze renato of Barella, beide zijn zo goed naast mendy

Ingame
https://www.futbin.com/22/squad/9420610

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 02-09-2022 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 09:15:
[...]

Afhankelijk of Barca wint en kounde +2 gaat en dybala uitkomt staat mn team al klaar
[Afbeelding]

Wel lastige keuze renato of Barella, beide zijn zo goed naast mendy

Ingame
https://www.futbin.com/22/squad/9420610
Ook maar even die kounde gedaan toch fodder zat :P Heb zelf Barella niet maar vind die Renato zo heerlijk, sterk in duels en kan nog goed voetballen ook. Paar x al flink zondag schot ermee ingeramd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Traeces schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 08:25:
[...]

Van Haaland ga je denk ik geen spijt krijgen. Die man zo sterk niet normaal. En dan die 5* wf erbij plus de pace. Nachtmerrie voor je tegenspeler. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Ik ben er ook mee bezig maar bij mij is het probleem de coins denk ik: ik moet nog 7 squads (de goedkoopste 7 minus brons en zilver) en nog iets van 70k. Die 85*10 kost toch iedere keer 10-15k bij mij of doe ik hierin iets fout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Partypooper schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 17:29:
[...]

Van Haaland ga je denk ik geen spijt krijgen. Die man zo sterk niet normaal. En dan die 5* wf erbij plus de pace. Nachtmerrie voor je tegenspeler. :p
Zal best vind het echt een verschrikking om tegen te spelen. Die snelheid + kracht is niet normaal bij die Haaland kaart. Gooit me cv’s om of ze van papier zijn :P

Edit :
Kreeg ineens een fantasy kaart dus zo te zien zitten die weer in packs. Nu ook een captain kaart dus ze zitten weer in packs ! Tijd om saint te doen

[ Voor 14% gewijzigd door Traeces op 02-09-2022 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ja Haaland is echt wel leuk om mee te spelen inderdaad.

Ndombele en Sterling skip ik. Matige content imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 19:10:
Ja Haaland is echt wel leuk om mee te spelen inderdaad.

Ndombele en Sterling skip ik. Matige content imo.
Ga direct bouwen aan die futties nu alles weer in packs zit. Saint max als super sub er weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
85x10 ff gespamd.

TOTS Benzema, dupe
Di Natale, dupe
TOTS Mane
TOTY Ruben Dias
SS Valverde, dupe
TOTS Salah, dupe

Jammer dat de meeste duplicate waren, maar mag zeker niet klagen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 19:38:
[...]

Ga direct bouwen aan die futties nu alles weer in packs zit. Saint max als super sub er weer bij.
Ik ben direct begonnen aan Neymar (linkje naar renato) nu alles in packs zit. Nu al over de helft met alle dubbel

Edit: Neymar al binnen.. nu de volgende futties starten haha

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 02-09-2022 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 20:37:
[...]

Ik ben direct begonnen aan Neymar (linkje naar renato) nu alles in packs zit. Nu al over de helft met alle dubbel
Heb nu al die specials al gedaan en 90 van saint. De rest doe ik morgen wel ff want die 85x kan ik niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 20:44:
[...]

Heb nu al die specials al gedaan en 90 van saint. De rest doe ik morgen wel ff want die 85x kan ik niet meer doen.
Ga alleen salah nog doen, met dat end game team nog 1x de WL doen en dan is het mooi geweest haha.

Wel lekker dat nu alles in packs zit, als de 85 nu ook nog repeatable word complete je alle sbc zo maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 21:33:
[...]

Ga alleen salah nog doen, met dat end game team nog 1x de WL doen en dan is het mooi geweest haha.

Wel lekker dat nu alles in packs zit, als de 85 nu ook nog repeatable word complete je alle sbc zo maar
Ga 1x wl spelen met me God Squad , daarna ga ik voor de lol met een badboy team spelen _O- pepe, Ramos , ballotelli, arnautovic, etc lijkt me echt geweldig >:) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Bozzel1987 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 19:00:
[...]

Ik ben er ook mee bezig maar bij mij is het probleem de coins denk ik: ik moet nog 7 squads (de goedkoopste 7 minus brons en zilver) en nog iets van 70k. Die 85*10 kost toch iedere keer 10-15k bij mij of doe ik hierin iets fout?
Je kan niet alle 85x10 in R9 stoppen.

Ik deed gemiddeld om de 3 a 4 sbc 10x85 een hoge rated in Ronaldo.

Daarnaast helpen de goedkope sbc (11 brons) voor 5 x 85+ ook wel goed mee.
Ronaldo kostte mij uiteindelijk 30k

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
[...]

Bij mij kost hij telkens niks en ik doe hem 10x per dag.. gewoon low rated erbij gooien en zorgen dat je max 4/5 hoge kaarten erin terugzet (vaak de dubbelen) pak je tog minimaal 5 kaarten per x erbij

En als je veel dubbel hebt in een sbc gooien.

En natuurlijk stiekem hopen op mbappe of Messi 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Augy schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 07:06:
[...]

Bij mij kost hij telkens niks en ik doe hem 10x per dag.. gewoon low rated erbij gooien en zorgen dat je max 4/5 hoge kaarten erin terugzet (vaak de dubbelen) pak je tog minimaal 5 kaarten per x erbij

En als je veel dubbel hebt in een sbc gooien.

En natuurlijk stiekem hopen op mbappe of Messi 😇
Mijn probleem is dat mijn club helemaal leeg is dus de lage kaarten voor de sbc moet ik kopen en die zijn meestal toch 10-15k per sbc opgeteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 19:38:
[...]

Ik had gisteren er nu ook Mbappé tots eruit! Paar potjes WL al mee gedaan, schoot ze lekker binnen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:09
Gisteren R9 afgemaakt, ik hoop vandaag een paar potjes te kunnen spelen. Volgende die ik zal doen is Gullit. Dit jaar nog niet met hem gespeeld en het lijkt mij leuk om hem uit te proberen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Zldc_P5H3roerEr6Th-kHHAJIE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/acxSzfXwhXwkgezYv2cBFP22.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NGt1darqSb6eMHFExIWcYDvGDWQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7pHTlJK9uPjyETGOueD7CA3Y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
WL weer klaar hier. Voor de 483e keer 1 punt tekort voor de 51. Fifa is zo voorspelbaar helaas. Maar goed verder wel aardige potjes soms. Teampie doet het leuk. Vanavond weer verder met Futties Mendy en Salah.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:06
[...]

Ik heb nog 500 k en speel niet meer
8k wil je wél helpen
Met een dure speler kopen van jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Markvd1984 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 13:34:
[...]

Ik heb nog 500 k en speel niet meer
8k wil je wél helpen
Met een dure speler kopen van jou
Dank voor het aanbod maar zit deze week op Kos dus speel niet ;-) en ik speel op de Xbox, ik weet niet waarop jij speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:06
Bozzel1987 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 13:38:
[...]

Dank voor het aanbod maar zit deze week op Kos dus speel niet ;-) en ik speel op de Xbox, ik weet niet waarop jij speelt?
Ps5, dan gaat over idd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
De specials en de 92 vast voltooid voor Salah, morgen verder en hopen dat Barça vanavond wint 💪

Dreamteam bijna klaar (ingame, bij start alleen CR op 7), als Barça verliest zetten we walker weer terug en Haaland (of Jesus/Marcelo/ginola, keuze genoeg) ipv lewa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/seKjIF0HpltPhduMksR8Sl6b8lY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/89KS6U653xvUbrKLlg1kPaSd.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 75% gewijzigd door Augy op 03-09-2022 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blij dat ik haaland en kounde heb gedaan heerlijke spelers.

Haaland is nu samen met mbappe spitsen duo. Loopt 1 op 1 in de wl nu :) met ook al een bak aan assists.

Kounde is lekker wendbaar dus geweldig als je een Neymar ofzo tegen heb. Denk alleen dat ik eder weer terug ga zetten. Vind die toch fijner spelen dan Rudiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Salah hier ook binnen. Kostte maar 2 dagen gek genoeg. Nu griezz, Saint en dybala ook maar voltooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hier eerst Mendy gedaan. Nu bezig met Salah. Daar ben ik over de helft. Kounde wel lekker dat die nog omhoog gaat, die vind ik nu al erg sterk namelijk. Wordt alleen wel puzzelen hoe ik Salah in ga passen. Maar die futties linken net als een icon toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zondag 4 september 2022 @ 21:38:
Hier eerst Mendy gedaan. Nu bezig met Salah. Daar ben ik over de helft. Kounde wel lekker dat die nog omhoog gaat, die vind ik nu al erg sterk namelijk. Wordt alleen wel puzzelen hoe ik Salah in ga passen. Maar die futties linken net als een icon toch?
Linken met elkaar, en groene links met de eigen competitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Beetje in een dubio. Packte uit de 85x10 ss Ribery. Is dat een verbetering ten opzichte van Ronaldinho?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Partypooper schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:58:
Beetje in een dubio. Packte uit de 85x10 ss Ribery. Is dat een verbetering ten opzichte van Ronaldinho?
Ik vind van niet.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
Uiteindelijk r9 nog makkelijk kunnen completen. Enige 94+ icons moments die ik nog niet heb zijn Maradona, Cruyff, cantona, Yashin, van Basten en matthaus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Hier door wat leuke spelers uit de 85x10 het team weer wat omgegooid.

Start:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aK_f2msxTTxitoBruLvRme7VxEg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aWxgW9uEp4gaOs3jeCq9VZ47.jpg?f=fotoalbum_large

Ingame:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/810zLREcW1tIeD8KVEnCJLnmJ_8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MzgHjvHSjwaQZfDjOSQHcJlN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Hier Salah ook gisteren eindelijk afgerond. Wordt nog wel puzzelen hoe ik hem in ga passen. Mijn hoofdteam is nu voornamelijk Ligue 1 en La Liga. Maar heb Haaland nog in mijn club dus daar moet wel iets te regelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
'De FUT server is momenteel druk bezet'

EA, je halve player base doet niks meer met fifa 22, hoe dan? 😔

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 06-09-2022 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dan kunnen ze dus ook servers afschalen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
dutchgio schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:42:
Dan kunnen ze dus ook servers afschalen. ;)
Haha klopt.

Team nog wat aangepast. ASM voltooid. Neymar nu op cam

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oJOEMbLzbi-20WKvPn_c2s0DEUQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JwnbtfSDws4F3cCqQEluo7bp.jpg?f=fotoalbum_large

Pack net kimpembe SS 95 variant. Zou die beter zijn als renato?

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 06-09-2022 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Augy schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 21:40:
[...]

Haha klopt.

Team nog wat aangepast. ASM voltooid. Neymar nu op cam

[Afbeelding]

Pack net kimpembe SS 95 variant. Zou die beter zijn als renato?
Gebruik die 95 Kimpembe al sinds die met swaps te krijgen was, ik vind hem de beste CDM (maar kunt hem ook als B2B gebruiken). Naast hem kun je dan evt een Renato, Barella of Pogba zetten.

Edit: Zie net dat je Mendy al hebt, neem aan dat die blijft staan. Je zou evt Kimpembe ipv Renato kunnen opstellen, volgens mij is Kimpembe wat langer, ik vind dat zelf wel fijn voor een middenvelder.

[ Voor 12% gewijzigd door Robbio85 op 07-09-2022 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Lijkt bij mij iets mis te gaan met de transfers: alle spelers die ik op de transferlijst heb staan en die niet via buy now zijn gekocht staan al een hele tijd op “verwerken”. Dit is op de app op zowel iPhone en iPad en de browser. Ik ben de komende dagen niet in de buurt van mijn console om het daar te checken. Heeft iemand van jullie dit al eerder gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Bozzel1987 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:05:
Lijkt bij mij iets mis te gaan met de transfers: alle spelers die ik op de transferlijst heb staan en die niet via buy now zijn gekocht staan al een hele tijd op “verwerken”. Dit is op de app op zowel iPhone en iPad en de browser. Ik ben de komende dagen niet in de buurt van mijn console om het daar te checken. Heeft iemand van jullie dit al eerder gehad?
Ja dit issue heb ik ook en niet eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Robbio85 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 08:45:
[...]

Gebruik die 95 Kimpembe al sinds die met swaps te krijgen was, ik vind hem de beste CDM (maar kunt hem ook als B2B gebruiken). Naast hem kun je dan evt een Renato, Barella of Pogba zetten.

Edit: Zie net dat je Mendy al hebt, neem aan dat die blijft staan. Je zou evt Kimpembe ipv Renato kunnen opstellen, volgens mij is Kimpembe wat langer, ik vind dat zelf wel fijn voor een middenvelder.
Klopt! Ga het is proberen. Beide op balanced en vertrouwen op de AI 💪

Welke chem heb je erop?

@chengbondkwok kan je weer zo een mooi topic maken voor FIFA23, is er bijna tijd voor 😋

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 07-09-2022 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
_Uploader_ schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:07:
[...]

Ja dit issue heb ik ook en niet eerder gezien.
Bij mij speelt dit nog steeds, bij jou ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Bozzel1987 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:40:
[...]

Bij mij speelt dit nog steeds, bij jou ook?
Ja super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
Ik probeer Casillas moments te verkopen maar dat lukt zo dus niet. Een vriend van mij heeft het ook op de console. Wij spelen beide op de Xbox, jij ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Bozzel1987 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 22:01:
[...]

Ik probeer Casillas moments te verkopen maar dat lukt zo dus niet. Een vriend van mij heeft het ook op de console. Wij spelen beide op de Xbox, jij ook?
Ik speel op ps4 en ik had hetzelfde probleem ook in de webapp. Het lijkt verholpen te zijn, voor jou ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
_Uploader_ schreef op woensdag 7 september 2022 @ 23:14:
[...]

Ik speel op ps4 en ik had hetzelfde probleem ook in de webapp. Het lijkt verholpen te zijn, voor jou ook?
Ja gelukkig wel

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Augy schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:46:
[...]

Klopt! Ga het is proberen. Beide op balanced en vertrouwen op de AI 💪

Welke chem heb je erop?

@chengbondkwok kan je weer zo een mooi topic maken voor FIFA23, is er bijna tijd voor 😋
Shadow, ik gebruik hem als CM met stay back instructie in 433(4). Ik vind het altijd fijn om 1 middenvelder op stay back te hebben en 1 op balanced (liefst eentje met H/H workrates).

Afgelopen week weer paar potjes Rivals gedaan na wat inactiviteit qua Fifa. Die Futties Barella kaart is echt fijn als b2b CM. Die laat ik altijd invallen voor Pogba als ik achter of gelijk sta en pakt dan vaak een goaltje mee.

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:10
Ik weet niet of dit helemaal het juiste topic is, maar dat hoor ik anders wel ;-).

Met FIFA 23 lees ik dat crossplay meer toeneemt, ook binnen FUT. Als ik nu de PC versie koop en hiermee aan de slag ga. Kan ik dan op een later moment wanneer ik een console koop het FUT team meenemen naar bijv. de PS5? Beiden accounts zijn geregistreerd onder hetzeflde e-mailadres.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Nee zo werkt het helaas niet. Crossplay gaat om het spelen tegen tegenstanders van andere platformen, niet de voortgang van je team.
De PC zit ook in een aparte pool qua transfersmarkt dus dat gaat niet werken.

• Augy
Had al een tijdje geen rivals gespeeld (eigenlijk alleen pre season cup) maarre is op de counter spelen de nieuwe vorm van 🤔 lange ballen pompen naar salah en neymar, ook niks aan (wel rete effectief)

Neymar gaat hier eindelijk renderen overigens, op cam met CR ervoor en ASM en Salah op de flanken

[ Voor 26% gewijzigd door Augy op 08-09-2022 11:59 ]

• Moody2204
Ik zit een beetje met een dillema. Ik wil met onderstaand team gaan spelen, maar wil op de open plek nog een box to box speler of cvm. Maar ik weet niet wie. Ik ben wel zo'n freak die alles op 10 chem wil krijgen, maar dat lukt nog niet (ja misschien met een icon). Heb nog 800k aan coins. Suggesties zijn welkom!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DYq0c8ZQHj2_xFOX2bNGIdEV6oY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cBc8QtJ7ISZLxRNH6fJ08RlP.jpg?f=fotoalbum_large

• Bozzel1987
Is een icon maar Gullit?
Moody2204 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:55:
Ik zit een beetje met een dillema. Ik wil met onderstaand team gaan spelen, maar wil op de open plek nog een box to box speler of cvm. Maar ik weet niet wie. Ik ben wel zo'n freak die alles op 10 chem wil krijgen, maar dat lukt nog niet (ja misschien met een icon). Heb nog 800k aan coins. Suggesties zijn welkom!

[Afbeelding]
Gullit ?

• Moody2204
Gullit zou wel leuk zijn inderdaad. Zou ik wel moeten kunnen redden. Hmmm, vanavond eens bekijken.

Ik zie trouwens dat ik met Modric of Marcelo op die plek ook alles op 10 chem houdt. Maar heb met beiden weinig ervaring of ze een beetje B2B kunnen spelen, en wie dan beter is.

[ Voor 48% gewijzigd door Moody2204 op 08-09-2022 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Moody2204 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 12:50:
Gullit zou wel leuk zijn inderdaad. Zou ik wel moeten kunnen redden. Hmmm, vanavond eens bekijken.

Ik zie trouwens dat ik met Modric of Marcelo op die plek ook alles op 10 chem houdt. Maar heb met beiden weinig ervaring of ze een beetje B2B kunnen spelen, en wie dan beter is.
Ik gebruik Marcelo op CM en voor mij vult hij die positie lekker in. Hij is wel wat aanvallender door zijn workrates, maar hij verdedigt ook prima mee voor mij als het nodig is. Modric heb ik zelf geen ervaring mee.

• Moody2204
Partypooper schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:02:
[...]

Ik gebruik Marcelo op CM en voor mij vult hij die positie lekker in. Hij is wel wat aanvallender door zijn workrates, maar hij verdedigt ook prima mee voor mij als het nodig is. Modric heb ik zelf geen ervaring mee.
Met Modric heb ik zelf enkel als cam gebruikt en niet als B2B. Marcelo nog geen ervaring mee. Lijkt op papier wel de betere.

• Partypooper
Moody2204 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:03:
[...]

Met Modric heb ik zelf enkel als cam gebruikt en niet als B2B. Marcelo nog geen ervaring mee. Lijkt op papier wel de betere.
Ik ben echt te spreken over hem, maar wat voor mij een fijne speler is kan jij zoiets hebben van tsjah, het is het net niet zeg maar. :)

Gewoon proberen en bevalt het niet dan kun je altijd nog wat anders ervoor in de plaats zetten.

Pagina: 1 ... 126 ... 128 Laatste