Ja, dat idee heb ik ook. Ik heb al deze 3 keepers overigens geprobeerd en voor mij was De Gea veruit de minste. Lloris bevalt me het beste. Alisson daar kort achter.Augy schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 17:46:
[...]
De gea uiteindelijk niet geprobeerd. Lloris of alisson wint alisson bij far voor mij. Snelheid en lengte maken het verschil. Bij lloris gingen er vaker hoge ballen in voor m'n gevoel.
Maarrr... Ik blijft t zeggen. De ene alisson is de ander niet, ik ben ervan overtuigd dat er verschil tussen dezelfde kaartjes zit 🙈
Echt hopelijk pakt EA eens de scheidsrechters aan in de volgende editie. Jezus wat een vage beslissingen steeds. Volledig afzagen van achter , niks actie. Volgende actie man op man duel, helemaal niks aan de Hand geel. Doorgebroken is ook heel vaak geen rood.
Die Sule kaart krijg volgens mij echt nooit een overtreding tegen , die mag echt alles de grond in lopen.
Die Sule kaart krijg volgens mij echt nooit een overtreding tegen , die mag echt alles de grond in lopen.
Jezus zijn die servers nou zo slecht het schokt gewoon letterlijk de gameplay
En soms achterballen daar waar het corners moeten zijn, inworpen naar de verkeerde partij...Traeces schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 20:01:
Echt hopelijk pakt EA eens de scheidsrechters aan in de volgende editie. Jezus wat een vage beslissingen steeds. Volledig afzagen van achter , niks actie. Volgende actie man op man duel, helemaal niks aan de Hand geel. Doorgebroken is ook heel vaak geen rood.
Afgelopen WL ging het alweer iets beter helaas 1 punt te kort voor 2 pp’s. En die ene pp was niet zo best, uiteindelijk courtois gekozen als fodder. Ik merk toch dat ik moeite heb met de CB’s en spelers die steeds beter kunnen dribbelen. Ook miste ik Messi, dus heb het weer helemaal omgegooid 😱 nu ook wat meer agile CB’s
:strip_exif()/f/image/JLIZotIfbGqZcUP2ZmfOrIWL.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van Modric met z’n medmed workrates, normaal ben ik daar niet van, maar bij hem stoort het totaal niet. Daarnaast kan ik iedereen Militao aanraden, beste CB in de game wat mij betreft. Ook die Acuna vind ik beter dan TOTS Cancelo als back.
:strip_exif()/f/image/JLIZotIfbGqZcUP2ZmfOrIWL.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van Modric met z’n medmed workrates, normaal ben ik daar niet van, maar bij hem stoort het totaal niet. Daarnaast kan ik iedereen Militao aanraden, beste CB in de game wat mij betreft. Ook die Acuna vind ik beter dan TOTS Cancelo als back.
De tandjes wat een elftal 🙈Nachtapotheker schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 22:46:
Afgelopen WL ging het alweer iets beter helaas 1 punt te kort voor 2 pp’s. En die ene pp was niet zo best, uiteindelijk courtois gekozen als fodder. Ik merk toch dat ik moeite heb met de CB’s en spelers die steeds beter kunnen dribbelen. Ook miste ik Messi, dus heb het weer helemaal omgegooid 😱 nu ook wat meer agile CB’s
[Afbeelding]
Hoe is isco voor jou? CM of cam? Bevalt hij wat?
Isco bevalt wel prima ja, zijn loopacties op camAugy schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 23:19:
[...]
De tandjes wat een elftal 🙈
Hoe is isco voor jou? CM of cam? Bevalt hij wat?
zijn heerlijk. Ik speel meestal 4231 of 4222 (bij 4222) is hij de rechter cam, maar ik heb hem het liefst op 10.
Thnx! Wacht vanavond even af wat er uit de garanteed komt, mocht dat goed zijn voltooid ik de sbc. Anders hou ik het lekker bij Muller/alli
[ Voor 29% gewijzigd door Augy op 25-05-2022 07:01 ]
Dat denk ik ook welCapsaicin schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 08:09:
Ik denk dat ik Modric ook wel kan gebruiken:
[Afbeelding]
Ja zeker, en de grap is dat ik eigenlijk wilde stoppen met Playstationen (andere prioriteiten) en de fifa app van mijn telefoon had verwijderd en zelfs mijn ps4 te koop gezet op MP, maar na jouw pull nog ff gauw de sbc deed via de website. Nu begint het weer te kriebelen natuurlijk.Traeces schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 08:13:
[...]
Dat denk ik ook welLekkere pull hoor, die headliner was echt al mega goed
Hier Canales uit de 84+. Die had ik al, dus die kunnen verkopen. Wel een fijne speler, maar deze week nog niet het geweld in mijn packs en picks van Modric, Vini of Benzema.
Hopelijk vanavond in de guaranteed
Hopelijk vanavond in de guaranteed
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
haha ik ken dat, had dat een tijd geleden met TOTGS was ik fifa redelijk zat. Toen packte ik Salah TOTGS en ben daarna niet meer gestoptCapsaicin schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 08:24:
[...]
Ja zeker, en de grap is dat ik eigenlijk wilde stoppen met Playstationen (andere prioriteiten) en de fifa app van mijn telefoon had verwijderd en zelfs mijn ps4 te koop gezet op MP, maar na jouw pull nog ff gauw de sbc deed via de website. Nu begint het weer te kriebelen natuurlijk.
Die vini zal wel goed voor het doel zijn ook, zie dat zijn Composure echt enorm geboost is. Moet zelf helaas gaan doen met de headliner variant
Gisteren tegen beter weten in de 93+ Icon Moments SBC gedaan. Krijg ik daar Zidane
Haha! Gisteren dus Modric gepackt. Verkocht voor 800k en m’n hele verdediging aangepast. Nu even die sbc 84+ gedaan na alle reacties hier. Modric!
La liga is mij nog niet gunstig gezind, teller staat nog op 0 🙈
De garanteed moet t gaan doen haha (en miss de Rivals rewards)
De garanteed moet t gaan doen haha (en miss de Rivals rewards)
Mooie pulls hierboven uit de 84+. Hier kreeg ik de keuze uit 3 84 golds
Mag niet klagen hoor, heb al Kounde en Fekir gepackt en een aantal mindere LaLiga/Liga Port/Saudi TOTS kaarten.
Mag niet klagen hoor, heb al Kounde en Fekir gepackt en een aantal mindere LaLiga/Liga Port/Saudi TOTS kaarten.
Hoe spelen bij jullie Kounde en Acuna ? Die Kounde lijkt me een gruwelijke kaart alleen vind ze prijs redelijk laag voor zon kaart. Zeker omdat hij niet zo groot is ?
Acuna heb ik al Red PP.
Acuna heb ik al Red PP.
[ Voor 7% gewijzigd door Traeces op 25-05-2022 10:28 ]
Ik vind Acuna heel fijn, beter dan TOTS Cancelo voor mij. Kounde nog niet gebruikt.Traeces schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 10:25:
Hoe spelen bij jullie Kounde en Acuna ? Die Kounde lijkt me een gruwelijke kaart alleen vind ze prijs redelijk laag voor zon kaart. Zeker omdat hij niet zo groot is ?
Acuna heb ik al Red PP.
Ik loop me een partij te puzzelen maar krijg het niet voor elkaar. Ik probeer Modric in te passen, maar wil ook graag Müller en Haaland behouden. Dat duo werkt gewoon perfect in mijn team. Alleen om Haaland te kunnen gebruiken, moet ik ook Witsel hebben, anders daalt de chem.
Ik probeerde al om het verdedigingsduo in te wisselen en dan bv. Militao neer te zetten voor de connectie met Modric, maar dan sneuvel ik ook weer op andere plekken. Ik kwam nog in de buurt met verdedigingsduo inleveren voor Militao (leuk) en Hierro (meh). Maar dan zat ik weer met wie er op het middenveld bij moet.. Jullie ideeën?
Ik probeerde al om het verdedigingsduo in te wisselen en dan bv. Militao neer te zetten voor de connectie met Modric, maar dan sneuvel ik ook weer op andere plekken. Ik kwam nog in de buurt met verdedigingsduo inleveren voor Militao (leuk) en Hierro (meh). Maar dan zat ik weer met wie er op het middenveld bij moet.. Jullie ideeën?
/f/image/C586BU6DNZKjfZvi7tr1A8hC.png?f=fotoalbum_large)
Allebei fijn, heb captains Chiellini en fantasy Alex Sandro daarmee vervangen. Acuna speelt ingame op het middenveld naast Vieira en TOTS Canales gaat dan op LB (wilde Acuna op middenveld ipv Canales ivm workrates en mijn beperkte niveau).Traeces schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 10:25:
Acuna heb ik al Red PP.
[ Voor 7% gewijzigd door Robbio85 op 25-05-2022 11:40 ]
Geen idee wat jouw budget is, maar https://www.futbin.com/22/squad/4923601 zoiets?Speculaes schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:38:
Ik loop me een partij te puzzelen maar krijg het niet voor elkaar. Ik probeer Modric in te passen, maar wil ook graag Müller en Haaland behouden. Dat duo werkt gewoon perfect in mijn team. Alleen om Haaland te kunnen gebruiken, moet ik ook Witsel hebben, anders daalt de chem.
[Afbeelding]
Niet slecht! Maar dan staan Modric en Muller wel op een 7 chem. Of is dat effect te verwaarlozen?_Uploader_ schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:58:
[...]
Geen idee wat jouw budget is, maar https://www.futbin.com/22/squad/4923601 zoiets?
Met de juiste manager of na 10 wedstrijden komen ze op 8 chem. Ik weet dat sommige spelers hun team iedere spelers op 10 chem perse willen hebben, maar dit lijkt mij geen probleemSpeculaes schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 12:02:
[...]
Niet slecht! Maar dan staan Modric en Muller wel op een 7 chem. Of is dat effect te verwaarlozen?
Is er een apart FIFA topic voor de online modus seasons of speelt niemand dat? En hoeveel euro ben je gemiddeld kwijt in FUT voor een redelijk team om mee te komen met de rest?
Je kan op futbin zien wat het verschil is. En dat verschil is inderdaad zo klein. Kan me niet voorstellen dat iemand dit verschil zou kunnen merken, zelfs al speel je 1000 potjes met een speler op 7 en 10 chem.Speculaes schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 12:02:
[...]
Niet slecht! Maar dan staan Modric en Muller wel op een 7 chem. Of is dat effect te verwaarlozen?
Je kan het makkelijk met 0 euro doenaaaido schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 12:19:
Is er een apart FIFA topic voor de online modus seasons of speelt niemand dat? En hoeveel euro ben je gemiddeld kwijt in FUT voor een redelijk team om mee te komen met de rest?
ZoietsSpeculaes schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:38:
[Afbeelding]
/f/image/RAznw7TVvl2JJLVKvMN1aKGz.png?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet wat je budget is, maar Cancelo en Kimmich zou je nog een kaartje hoger kunnen doen.Er zijn (op een veel te dure Marcello) weinig opties op de backs van Real Madrid, dus daar loop je elke keer op vast.. Kimmich is een goede degelijke kaart, je zou eventueel kunnen kijken of je Lahm SBC kan doen, want dat is echt een hele fijne CDM.
Van de week had ik Eder Militao gepacked en voor de link Courtois gekocht, die valt voorlopig nog helemaal niet tegen.
Dit kan met Lahm
/f/image/NmNdjE7GiTudUluwypBtfowZ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door M@cer op 25-05-2022 13:21 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
FUT hoeft echt niets te kosten. Dit had ik al in minder dan 3 weken:aaaido schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 12:19:
https://www.futbin.com/22/squad/7825079
Zou hier nooit extra geld in stoppen. Er zijn betere spelers dan ik in mijn team heb voor wel 10x of meer de prijs van mijn spelers, maar het verschil is echt nog maar minimaal.
Heb je daar veel tijd aan besteed met spelers traden etc en op welke manier hark je coins binnen? Heb relatief weinig tijd (lees fulltime baan etc) en als ik wil spelen wil ik potjes spelen en niet uren traden etc.sjakieman schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:16:
[...]
FUT hoeft echt niets te kosten. Dit had ik al na 3 weken:
https://www.futbin.com/22/squad/7825079
Zou hier nooit extra geld in stoppen. Er zijn betere spelers dan ik in mijn team heb voor wel 10x of meer de prijs van mijn spelers, maar het verschil is echt nog maar minimaal.
Ik doe niet aan traden. Het enige wat ik doe is de spelers uit mijn pakjes op de transferlijst zetten voor meer dan ze waard zijn. Die list ik voor een uur. Enige wat ik soms overdag doe is de app openen en alles opnieuw listen (1 druk op de knop, 10 seconden tijd). Maar het belangrijkste is dat je het ergens tussen 6 en 7 uur 's avonds een keer doet. Als de nieuwe SBC's uit zijn verkoop je het meest.aaaido schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:20:
[...]
Heb je daar veel tijd aan besteed met spelers traden etc en op welke manier hark je coins binnen? Heb relatief weinig tijd (lees fulltime baan etc) en als ik wil spelen wil ik potjes spelen en niet uren traden etc.
Ik heb wel wat geluk gehad met Bellingham als WL reward en Zaha als SBC reward maar beiden zijn dus untradable. De duurste tradable speler die ik gepackt heb was Kokcu en die was zo'n 40k waard. De rest heb ik verdiend met het prijzengeld van de WL e.d. en alles wat ik in pakjes had verkocht.
Verder kan je ook nog grinden voor tokens en gratis spelers e.d. maar ook dat doe ik nooit. Ik speel gewoon wanneer ik zin heb en ga geen potjes spelen voor rewards. SBC's doe ik soms wel als ik het met de untradable spelers kan doen in mijn club, dat vind ik af en toe nog wel een leuke puzzel. Maar daarvan doe ik er misschien 2-3 per week, sla 90% ook over.
Ik heb nu alweer 600k, daarmee zou ik weer een compleet team kunnen maken.
[ Voor 7% gewijzigd door sjakieman op 25-05-2022 13:32 ]
Kijk, dat is fijn om te weten. Ik ben wel zo'n neuroot dat alles op 10 moet! Maar dat zou dan evt. ook met icons kunnen.sjakieman schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:14:
[...]
Je kan op futbin zien wat het verschil is. En dat verschil is inderdaad zo klein. Kan me niet voorstellen dat iemand dit verschil zou kunnen merken, zelfs al speel je 1000 potjes met een speler op 7 en 10 chem.
Ook een leuk team! Zit nog wel wat sparen bij, maar wel aardig iets om naar toe te werken.
Als je team 100 chem is maakt zulke spelers op 8 chem geen hol uit. Speel al het hele jaar haast met TOTY Cancelo op 7 of 8 chem.Speculaes schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:07:
[...]
Kijk, dat is fijn om te weten. Ik ben wel zo'n neuroot dat alles op 10 moet! Maar dat zou dan evt. ook met icons kunnen.
[...]
Ook een leuk team! Zit nog wel wat sparen bij, maar wel aardig iets om naar toe te werken.
Ook de 100 team chem is helemaal niet zo belangrijk als iedereen denkt. Zet dit bijvoorbeeld op futbin maar eens op 70 en dan op 100 voor een speler op 7 chem. En 70 is natuurlijk wel erg laag. 95 is bijvoorbeeld echt geen probleem.Traeces schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:12:
[...]
Als je team 100 chem is maakt zulke spelers op 8 chem geen hol uit. Speel al het hele jaar haast met TOTY Cancelo op 7 of 8 chem.
Kijk dat maakt de mogelijkheden al weer wat ruimer! Dan kan ik Modric prima inpassen
. Bedankt allen!
(blijkt straks dat ik Modric dus 10x niks vind..)
(blijkt straks dat ik Modric dus 10x niks vind..)
als je een beetje autistisch bent wil je gewoon alles op 10 chem geloof meTraeces schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:12:
[...]
Als je team 100 chem is maakt zulke spelers op 8 chem geen hol uit. Speel al het hele jaar haast met TOTY Cancelo op 7 of 8 chem.
stelletje autisten allemaalbuurman3 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:04:
[...]
als je een beetje autistisch bent wil je gewoon alles op 10 chem geloof me
Ik speel al 2 jaar geen Fifa meer, maar inderdaad: alles MOET op 10 chem en team op 100
Ik was ook zo'n neuroot, maar merkte werkelijk geen verschil tussen 8 of 10 chemistry.Speculaes schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:07:
[...]
Kijk, dat is fijn om te weten. Ik ben wel zo'n neuroot dat alles op 10 moet! Maar dat zou dan evt. ook met icons kunnen.
[...]
Of iemand nu 97 pace of 99 heeft, dat gaat echt het verschil niet maken in een wedstrijd.
Soms word ik weggetikt door een middelmatig team maar 4 of 5 rare golds en 2 spelers off chemistry.
Nu staat bijvoorbeeld Militao bij mij op 8 ipv 10
Het verschil tussen 8 en 10 is:
95 vs 98 acceleration
98 vs 99 sprint speed
98 vs 99 heading accuracy
Dat verschil merk je echt niet.
wijze woorden
Wat een drama die laliga upgrade, gooide de Tomas erin, mogen jullie raden wie eruit kwam
87 rated squad moest je inleveren toch? Pedri is de enige denk die ik zou willen en die in mijn team zou passen.pacod schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 19:05:
Gegarandeerde TOTS pack was het wel waard 😬
[Afbeelding]
Mooie pull, ik ga hem niet doen, wacht wel op die L1 tots
Behoorlijk goede verdediger.Augy schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 19:19:
Aurejo 😔gegokt en verloren haha
Qua prijs natuurlijk niet een winst, maar zeker bruikbaar.
Ik kreeg Alaba. Past niet in mijn team want heb Militao daar al staan met Varane FB.
Hij heeft ook goede middenvelder stats zeg.
Maargoed, mijn middenveld is overbezet eigenlijk, dus zal hem als sub gaan gebruiken.
wijze woorden
Varane/Gomez/Ramos/Ndicka en nu hem erbij is wat overkill hahaValandil schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 19:22:
[...]
Behoorlijk goede verdediger.
Qua prijs natuurlijk niet een winst, maar zeker bruikbaar.
Ik kreeg Alaba. Past niet in mijn team want heb Militao daar al staan met Varane FB.
Hij heeft ook goede middenvelder stats zeg.
Maargoed, mijn middenveld is overbezet eigenlijk, dus zal hem als sub gaan gebruiken.
Precies hetzelfde hierNachtapotheker schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 19:07:
Wat een drama die laliga upgrade, gooide de Tomas erin, mogen jullie raden wie eruit kwam

Klopt 87, ik had veel La Liga high rated untradeable fodder. En de Liga NOS TOTS erin gegooid… Spaanse keeper. Beste pull uit zo’n pack tot nu toe…. Straks kijken of ik op mijn PS5 account ook nog eentje kan doenfifanoob schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 19:09:
[...]
87 rated squad moest je inleveren toch? Pedri is de enige denk die ik zou willen en die in mijn team zou passen.
Mooie pull, ik ga hem niet doen, wacht wel op die L1 tots
ja, dan voegt inderdaad nummer 5 niet zoveel toe.Augy schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 19:26:
[...]
Varane/Gomez/Ramos/Ndicka en nu hem erbij is wat overkill haha
wijze woorden
Alaba erbij gekregen uit dat tots pack. Niet verkeerd! Mag die linksback staan totdat Acuna erbij komt.
Offf alaba ipv Ruben Dias en weer alles omgooien 😂
Offf alaba ipv Ruben Dias en weer alles omgooien 😂
Fabinho...wat een kaart hehe

PSN: Maichel
Nachtapotheker schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 19:07:

Heb hem gezien maar.. 500k voor een cdm, met Rice op de markt. Waarom zou ik deze moeten doen? ik ben er nog niet uit..
Middenveld Bellingham/oxlade staat als een huis en mocht Liverpool winnen word die Chamberlain alleen maar beter.
Bovendien bevalt me het voetballen zonder 'echte cdm' echt meer als prima
Die voetbalt echt heerlijk. Draait snel, dribbelt goed en heeft goede passes.
Ook erg tevreden met Militao. Die gozer zit overal tussen
Vanavond even Fati binnen getrokken, maar dat is me een fijne speler. Zelfs zo fijn dat ik Vinicius gelist heb 😱
Ik kan zondag avond pas weer spelen, ik verwacht dat die wel nog een stuk gaat zakken met L1 tots in het vooruitzicht.
Ik kan zondag avond pas weer spelen, ik verwacht dat die wel nog een stuk gaat zakken met L1 tots in het vooruitzicht.
Pffff...waarom moet EA juist nu onderhoud uitvoeren?
Wilde juist even gaan grinden voor de 85x20 nu La Liga nog in packs zit

De servers zijn weer upallstarted1 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:18:
Zijn er meer mensen die geen play offs kunnen spelen voor de WL op dit moment of ben ik gewoon te laat?
Servers zijn in onderhoud, maar bijna weer in de luchtSossage23 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 11:46:
Zijn er meer mensen die geen play offs kunnen spelen voor de WL op dit moment of ben ik gewoon te laat?
wat een team joh de teringpacod schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 11:37:
Niks uit mijn division rival rewards, dus doe ik een gewone gold upgrade. Krijg ik Kounde eruit en laat hij nou perfect in mijn team passen.
[Afbeelding]
Thanks.pacod schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 12:00:
[...]
Servers zijn in onderhoud, maar bijna weer in de lucht
Dacht al zul je net zien voor Ligue 1 TOTS dat ik me niet meer kan kwalificeren
Zit weinig in om echt te verbeteren klopt 😜
Maar daarom heb ik ook op mijn PS5 een clubje gestart. Was eerst vooral eredivisie, maar heb nu een la Liga team. De uitdaging en grind om het team te verbeteren is daar wat groter.
:strip_exif()/f/image/EFVoBX42VkDVKPa2H34Ct9bL.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 58% gewijzigd door pacod op 26-05-2022 12:26 ]
Hier foden vervangen voor Bernardo, vond foden wel heel zwak in de duels.
Muller op cam is echt insane goed, zeker voor die prijs. CM erachter staan beide op balanced. Oxlade en bellingham is echt een fijn duo en tot op heden nog geen probleem ervaren doordat ik geen echte CDM heb.
:strip_exif()/f/image/lJCz97VvtMitnRD8JWwf2XIl.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu flink wat high rated fodder dus blijf de SBC maar wat voltooien hopende op nog een klapper, La Liga was helaas niets bijzonders tot op heden.
Muller op cam is echt insane goed, zeker voor die prijs. CM erachter staan beide op balanced. Oxlade en bellingham is echt een fijn duo en tot op heden nog geen probleem ervaren doordat ik geen echte CDM heb.
:strip_exif()/f/image/lJCz97VvtMitnRD8JWwf2XIl.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu flink wat high rated fodder dus blijf de SBC maar wat voltooien hopende op nog een klapper, La Liga was helaas niets bijzonders tot op heden.
Zeker mee eens die Modric is echt gruwelijk goed. Merk ook niks van zijn mid / mid workrates. Overal te vinden die vent.Speculaes schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:16:
[...]
Die voetbalt echt heerlijk. Draait snel, dribbelt goed en heeft goede passes.
Ook erg tevreden met Militao. Die gozer zit overal tussen
Nou, Rodrygo zo goed als gratis gedaan met de 20x 85+allstarted1 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 10:18:
3 dupe TOTS eruit: Alaba, Canales en Grimaldo
Goed, hopen dat er een upgrade komt voor hem. Vond zijn CL RTTK echt top spelen
Rodrygo en isco, die had ik beide op de korrel mocht ik iets goed pakken deze week, voor nu laat ik ze maar gaan of vanavond moet het ineens gebeuren 🤣allstarted1 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 16:03:
[...]
Nou, Rodrygo zo goed als gratis gedaan met de 20x 85+
3 dupe TOTS eruit: Alaba, Canales en Grimaldo![]()
Nou goed, hopen dat er een upgrade komt voor hem. Vond zijn CL RTTK echt top spelen
Isco had ik al binnen, net als Ansu Fati, Navas en Aspas.Augy schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 16:15:
[...]
Rodrygo en isco, die had ik beide op de korrel mocht ik iets goed pakken deze week, voor nu laat ik ze maar gaan of vanavond moet het ineens gebeuren 🤣
:strip_exif()/f/image/BQYmECuPjR2VCXlDgt9Jf4xJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Leuk team idd! Ik had die packluck tijdens Bundesliga en premier 😁allstarted1 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 16:23:
[...]
Isco had ik al binnen, net als Ansu Fati, Navas en Aspas.Verder Koundé, Alaba, Canales, De Tomas en Muniain al meerdere malen gepackt. Twijfel nu om Acuna maar gewoon te kopen om z'n Headliner te vervangen. Dan staat er echt een heerlijk team volgens mij
[Afbeelding]
Hoe is aspas ? Twijfel hem te doenallstarted1 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 16:23:
[...]
Isco had ik al binnen, net als Ansu Fati, Navas en Aspas.Verder Koundé, Alaba, Canales, De Tomas en Muniain al meerdere malen gepackt. Twijfel nu om Acuna maar gewoon te kopen om z'n Headliner te vervangen. Dan staat er echt een heerlijk team volgens mij
[Afbeelding]
ik heb even niet op zitten letten maar die tots tokens zijn tot morgen in te wisselen heb ik dat goed gezien?
Burp
Moet je het antwoord helaas nog even schuldig blijven - heb vandaag iets teveel volledige potten moeten spelen met Liga Portugal en zilveren EFL.

Ik mag ook niet klagen over pack- en pickluck tijdens de Prem. Waren volgens mij makkelijker te packen dan Bundesliga. Ook zie je nu niet echt de toppers langskomen bij La Liga, heb ik het idee.Augy schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 16:37:
[...]
Leuk team idd! Ik had die packluck tijdens Bundesliga en premier 😁
:strip_exif()/f/image/RQPWOPmo2AwKWzNlwyFxLLI6.jpg?f=fotoalbum_large)
Afbeelding ter illustratie. LB en LCB zijn natuurlijk niet de spelers in-game
Om dezelfde reden Benzema ook verkocht, ga nu even met Fekir in de spits spelen en mogelijk zondag Suarez eens testenNachtapotheker schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:59:
Vanavond even Fati binnen getrokken, maar dat is me een fijne speler. Zelfs zo fijn dat ik Vinicius gelist heb 😱
Aspas is een prima kaart, heb hem op mijn 2e account op de PS5 en is een prima optie in een La Liga team. Stuk beter dan die De Thomas... In game heb ik hem in de spits samen met Benzema en/of Danjuma.
Heb hem op mijn main account ook gedaan, maar dat was meer omdat ik voor de zoveelste keer weer een hoge dubbele had untradeable.
Iemand tots fekir in de spits geprobeerd ? Met een hunter lijkt me dat een prima spits .
Dat ga ik zo doen, ik zal het laten weten!Traeces schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 20:02:
Iemand tots fekir in de spits geprobeerd ? Met een hunter lijkt me dat een prima spits .
Yes heb ik samen met Ronaldo in 4222 of 4231 dan op camTraeces schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 20:02:
Eerlijk fekir speelt fijner als spits dan Ronaldo vind ik
Hmmm pack ik op mijn ps5 account een icon uit een 25k pakket…. PIM Vieira 😂
Ik ga hem wel verkopen en mijn team wat verder vormgeven
Ik ga hem wel verkopen en mijn team wat verder vormgeven
Is Danjuma goed? Wil die ws nog ff doen om een goede laliga LW in de club te hebbenpacod schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 19:50:
[...]
Aspas is een prima kaart, heb hem op mijn 2e account op de PS5 en is een prima optie in een La Liga team. Stuk beter dan die De Thomas... In game heb ik hem in de spits samen met Benzema en/of Danjuma.
Heb hem op mijn main account ook gedaan, maar dat was meer omdat ik voor de zoveelste keer weer een hoge dubbele had untradeable.
@TraecesNachtapotheker schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 20:03:
[...]
Dat ga ik zo doen, ik zal het laten weten!
Paar potjes gespeeld, voor dit type spits is het een meer dan prima spits. Sterk aan de bal, goed schot, lekkere dribbel, snel, goede loopacties.
Maar hij mist ook wat dingen natuurlijk die Benzema (ander type spits uiteraard) bijv wel heeft, weakfoot vind ik niet voelen als 4*, afronden iets minder consistent als Benzema en Wout
Het mooiste zou zijn als er een Benzema was met de dribbel en balans van Fekir
Ga zondag denk ik Suarez eens proberen, die vond ik in eerdere edities ook erg fijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Nachtapotheker op 26-05-2022 21:37 ]
Dan zou ik die Fati even binnen halen, die is echt fijn en nog gratis ook. Heeft me gisteren 1.5u gekost ofzo.buurman3 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 21:28:
[...]
Is Danjuma goed? Wil die ws nog ff doen om een goede laliga LW in de club te hebben
Danjuma is naar mijn idee sterker op de vleugel dan in het centrum. Hij is fysiek erg sterk en de bal afschermen gaat makkelijk met hem. Fati heb ik nog niet gedaan en ga ik morgen wat tijd voor uittrekken.buurman3 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 21:28:
[...]
Is Danjuma goed? Wil die ws nog ff doen om een goede laliga LW in de club te hebben
Ter stegen uit de 84+, blijft de tots aantallen op 1 staan tijdens La Liga 
Op naar League 1 💪
Op naar League 1 💪
Fati heb ik vandaag ook gedaan en zo'n vier potjes in WL quali mee gespeeld. Hij beviel mij erg goed, maakt de vreemdste goals en naar mijn gevoel rendeert Mbappe nu veel beter. Ook Rodrygo SBC gedaan waardoor mijn team er nu als volgt eruit ziet: https://www.futbin.com/22/squad/7935096Nachtapotheker schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 21:37:
[...]
Dan zou ik die Fati even binnen halen, die is echt fijn en nog gratis ook. Heeft me gisteren 1.5u gekost ofzo.
Lahm komt op RB, Capita op LB en Cancelo en KDB op het middenveld. Isco en Rodrygo denk ik op CAM en Fati plus Mbappe in de spits (4222). Misschien dat ik ook nog een 4231 tactiek ga proberen.
Eerder heb ik Munian en Courtois uit de pack gekregen en Araujo (aanrader!) uit de WL rewards. Gezien mijn gebrek aan fodder zal het hier wel bij blijven denk ik.
Ik had 3 maal een 84 op de Xbox (maar mag niet klagen) en de zoveelste Munain op de PS5 (heb deze maar in Akinfenwa gegooidAugy schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 23:21:
Op naar League 1 💪
Top gaan we die eens als spits halen. Merk dat Fantasy Dembele echt zo vaak van de bal word afgebeuktNachtapotheker schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 21:35:
[...]
@Traeces
Paar potjes gespeeld, voor dit type spits is het een meer dan prima spits. Sterk aan de bal, goed schot, lekkere dribbel, snel, goede loopacties.
Maar hij mist ook wat dingen natuurlijk die Benzema (ander type spits uiteraard) bijv wel heeft, weakfoot vind ik niet voelen als 4*, afronden iets minder consistent als Benzema en Wouten je mist lengte natuurlijk als het je enige spits is, want een hoge/lange bal gaat niet werken met hem.
Het mooiste zou zijn als er een Benzema was met de dribbel en balans van Fekir
Ga zondag denk ik Suarez eens proberen, die vond ik in eerdere edities ook erg fijn.
in deze fase van de game. Die kan mooi als buiten speler gaan spelen dan.
Fati een aanrader ? Heb daar momenteel Headliner Vini staan, beetje vergelijkbaar ?
Ik heb al niet veel met de competitie, maar de spelers in het Ligue 1 TOTS-team zelf hebben we ook al tig keer langs zien komen dit jaar. Denk dat ik deze week een stuk minder hard m'n best ga doen.Augy schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 23:21:
Op naar League 1 💪
@Markmaas Als de objective-speler voor Ligue 1 net zo makkelijk op te pikken is als Sarabia, kunnen we weer even knallen
[ Voor 3% gewijzigd door allstarted1 op 27-05-2022 08:30 ]
Ik had eerst TOTS Vini daar staan, maar Fati werkt gek genoeg voot mij beter. Door zijn unique body type lijkt hij iets meer “er doorheen glitch” gehalte te hebbenTraeces schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 08:06:
[...]
Top gaan we die eens als spits halen. Merk dat Fantasy Dembele echt zo vaak van de bal word afgebeukt
in deze fase van de game. Die kan mooi als buiten speler gaan spelen dan.
Fati een aanrader ? Heb daar momenteel Headliner Vini staan, beetje vergelijkbaar ?
Ik zou die Fati zeker even ophalen en uitproberen.
Dembele heeft idd voor deze fase van het spel te weinig fysiek voor in de spits, aan de zijkant moet hij nog prima mee kunnen denk ik
[ Voor 12% gewijzigd door Nachtapotheker op 27-05-2022 09:20 ]
het Ligue 1 TOTS team is wel zeer sterk, eigenlijk geen slechte kaarten ertussen. Terrier misschien dan.allstarted1 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 08:28:
[...]
Ik heb al niet veel met de competitie, maar de spelers in het Ligue 1 TOTS-team zelf hebben we ook al tig keer langs zien komen dit jaar. Denk dat ik deze week een stuk minder hard m'n best ga doen.
@Markmaas Als de objective-speler voor Ligue 1 net zo makkelijk op te pikken is als Sarabia, kunnen we weer even knallen
Ga ik Fati proberen scheelt me weer zon 850KNachtapotheker schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 09:18:
[...]
Ik had eerst TOTS Vini daar staan, maar Fati werkt gek genoeg voot mij beter. Door zijn unique body type lijkt hij iets meer “er doorheen glitch” gehalte te hebben
Ik zou die Fati zeker even ophalen en uitproberen.
Dembele heeft idd voor deze fase van het spel te weinig fysiek voor in de spits, aan de zijkant moet hij nog prima mee kunnen denk ikdie kaart is nog bizar duur zeg
Ja die kaart is echt bizar duur, jammer dat hij onderhandelbaar is anders had ik hem al lang verkocht.
Die kaart is het zelfde als Salah echt z'n alles of niet kaart. Ene wedstrijd mist hij de simpelste ballen andere wedstrijd scoort hij 4x en ramt hij alles in de kruising.
Ik heb hem een paar potjes op cam geprobeerd met de basic chem, en wat me opviel is dat zijn kracht (97) , agressie (90) en lichaamsbouw (stocky) heel goed van pas kwamen om de bal af te schermen. Dan heb je net een paar seconden langer, waardoor je je spitsen veel beter kan bedienen.Traeces schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 20:02:
Samen met Lafont en Saliba.buurman3 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 09:29:
[...]
het Ligue 1 TOTS team is wel zeer sterk, eigenlijk geen slechte kaarten ertussen. Terrier misschien dan.
[Afbeelding]
Als je voor de Ligue 1 playerpick uit 5 gaat voor de tokens moet daar haast wel een goede kaart bij zitten.
Wat heeft EA toch met Ligue 1.. Zoveel goede kaarten voor een middelmatige competitie..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Moet je wel 5 picks zien te halen.dutchgio schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 15:38:
[...]
Samen met Lafont en Saliba.
Als je voor de Ligue 1 playerpick uit 5 gaat voor de tokens moet daar haast wel een goede kaart bij zitten.
Zeker nu iedereen met TOTS kaarten weekend league gaat spelen. Helemaal nu Ligue 1 gereleased gaat worden.
Ik zal met pijn, moeite en veel frustratie misschien net 1 player pick uit 3 keuzes halen. Dan verwacht ik dus een keuze uit Terrier, Lafont en Saliba.
wijze woorden