Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 11:04
Valandil schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 16:26:
[...]

Moet je wel 5 picks zien te halen. :9
Zeker nu iedereen met TOTS kaarten weekend league gaat spelen. Helemaal nu Ligue 1 gereleased gaat worden.

Ik zal met pijn, moeite en veel frustratie misschien net 1 player pick uit 3 keuzes halen. Dan verwacht ik dus een keuze uit Terrier, Lafont en Saliba.
Ik denk dat hij het heeft over de playerpick die je straks kan kiezen met de TOTS tokens en niet WL😉

Ik net voor mijn La Liga team Navas en de Fati objective gehaald…. Waar vooral de eerste een saaie grind was. Fati had ik mede dankzij mijn La Liga team in iets meer dan een uurtje binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Heb me ook op de PS5 gekwalificeerd voor WL…. Wordt een druk weekend zo 😜 Maar kwalificatie ging me makkelijker af dan op de Series X terwijl mijn team een stuk minder is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Zijn de servers bij jullie ook zo slecht de laatste dagen?

[ Voor 18% gewijzigd door saert op 27-05-2022 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
saert schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 18:58:
Zijn de servers bij jullie ook zo slecht de laatste dagen?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
allstarted1 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 08:28:
[...]

Ik heb al niet veel met de competitie, maar de spelers in het Ligue 1 TOTS-team zelf hebben we ook al tig keer langs zien komen dit jaar. Denk dat ik deze week een stuk minder hard m'n best ga doen.

@Markmaas Als de objective-speler voor Ligue 1 net zo makkelijk op te pikken is als Sarabia, kunnen we weer even knallen :P
Haha helaas moet je online vriendschappelijk spelen of voor de andere sb of Rivals

Trouwens open net 15x75+ pakket van ligue 1 ik verwachte niks maar toen kwam dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iMYKes7UONumWYNgyuaSnT2pmik=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q7FMtWxbpXW8F41Ohz9ZqDw1.jpg?f=fotoalbum_large

Daar zat ook nog inform Di Maria bij(90 rated)
Marquinhos gaat voor bijna 2 mil maja da zal nog wel zakken maar wel een gruwelijke kaart :) 8)

Edit gaat voor iets minder als 1 mil al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Hier Fabinho ook gedaan. Wat een kaart. Samen met FB Alli domineren ze het middenveld voor me. Wellicht overpriced, maar ik vind hem de coins meer dan waard. :)

Speel nu met dit team 4-2-2-2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w_Q4VJVJ-84DabHVYwBEuecUgR0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8CcNDaDi0WNM8t6PmZfCVqgy.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:30
Hier het team ook op een flink aantal plekken gewijzigd. Erg benieuwd hoe het gaat spelen. Aankomende WL maar eens proberen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sI9IFrOLf3d98IKLrPvo7f9CRrA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rd2e9fgeomu0yoo5MKtzVflc.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Hmm twijfel. Zou de potm van Ronaldo het waard zijn over zijn 93 if? Ik heb nu zijn if en die speelt al echt goed voor me.

Wat vinden jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
Partypooper schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 22:44:
Hmm twijfel. Zou de potm van Ronaldo het waard zijn over zijn 93 if? Ik heb nu zijn if en die speelt al echt goed voor me.

Wat vinden jullie?
Ik heb net zijn potm gehaald(ik had zijn eerdere potm al 92 rated) ik heb de gok gewaagd, had ook genoeg fodder in me club en Ronaldo is ingame gewoon geweldig. Als je de fodder hebt en je hebt niet iets anders op het oog dan kun je het gerust doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:32

Wat vinden jullie?
heb je zijn IF tradeable?
Anders is het wel erg duur voor dezelfde speler met maar een kleine upgrade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 15:33

Wat vinden jullie?
Ik heb de POTM een tijdje geprobeerd, maar hij past niet bij me denk ik. Hij staat naast PIM Cantona, en die is net ietjes beter - sterker vooral. Dit weekend ga ik hem op de bank zetten en een snellere spits ernaast zetten, om te kijken of dat me beter bevalt.

Maar als je IF al goed bevalt, dan is een +1 een erg kleine upgrade. Die kan je waarschijnlijk beter ergens anders in je team gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:48
Ik zeg altijd: zelfs mijn vrouw, die nog nooit Fifa heeft gespeeld, zou kunnen winnen met Ronaldo. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50

Wat vinden jullie?
zonde man. Ik heb bv heel lang met neymar gespeeld zijn golden. Al zijn IF's kaartjes wel even getest maar je merkt er bijna niks van. Is gewoon echt coin verspilling.
En je kan die kaart uiteindelijk ook niet verkopen dus weg cons.

Ik zou het zeker niet doen. Je gaat er praktisch niks van merken. Gebruik dan de coins/fodder voor een speler die je nog niet hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heron
Moody2204 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 10:12:
Ik zeg altijd: zelfs mijn vrouw, die nog nooit Fifa heeft gespeeld, zou kunnen winnen met Ronaldo. :+
Dan doe ik toch iets verkeerd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
fifanoob schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 10:20:
[...]

zonde man. Ik heb bv heel lang met neymar gespeeld zijn golden. Al zijn IF's kaartjes wel even getest maar je merkt er bijna niks van. Is gewoon echt coin verspilling.
En je kan die kaart uiteindelijk ook niet verkopen dus weg cons.

Ik zou het zeker niet doen. Je gaat er praktisch niks van merken. Gebruik dan de coins/fodder voor een speler die je nog niet hebt.
Ja je hebt ook gewoon gelijk inderdaad. Moet ook zeggen dat het gisteren in mijn hoofd een mooier idee was dan werkelijkheid. xD

Thanks voor de adviezen iedereen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
heron schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 10:30:
[...]

Dan doe ik toch iets verkeerd |:(
Bij die potm kaart hoef je echt alleen maar schieten in te drukken. Hij scoort echt super makkelijk

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe is showdown Rodrygo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Valandil schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 12:30:
[...]

Bij die potm kaart hoef je echt alleen maar schieten in te drukken. Hij scoort echt super makkelijk
Dat kan ik zeker beamen, kan aan mij liggen maar merk het verschil wel met zijn potm 92 rated

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
Het is te merken dat L1 in de TOTS zitten. Ik kom echt alleen maar tryharders tegen. Slome lui die op balbezit spelen met 5 ATB. Dat je zo plezier in een game kan hebben ik snap dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fifanoob schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 12:53:
Het is te merken dat L1 in de TOTS zitten. Ik kom echt alleen maar tryharders tegen. Slome lui die op balbezit spelen met 5 ATB. Dat je zo plezier in een game kan hebben ik snap dat niet.
Hier ook word schijt ziek van die lui. En altijd op 1 of andere manier zo’n gelukkig pleuris doelpunt meekrijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
Traeces schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 13:09:
[...]

Hier ook word schijt ziek van die lui. En altijd op 1 of andere manier zo’n gelukkig pleuris doelpunt meekrijgen.
Jup same. Zodra ik 2-0 voor sta begin ik het nu ook te doen. Te vaak dat ik bij een voorsprong van 2-0 de tegenstander terug laat komen en dan komen ze bv in de 60e min op 2-3 voor nou dan krijg ik amper nog meer de bal te pakken..

Dus nu doe ik ook maar hetzelfde. Zodra ik voorkom laat ik de tegenstander op mij jagen, zo niet hou ik balbezit. Het overkomt mij nu te vaak dat als ik achter kom de tegenstanders niet meer willen voetballen. Dus ja zodra ik voor kom ga ik maar hetzelfde doen. Zielig eigenlijk maar dat ben ik soms ook :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Herkenbaar

Overigens 4 potten door een goal in de 90ste minuut verloren.

Lijkt wel of de persoon die in de laatste minuut schiet ook altijd scoort

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:48
Moet zeggen dat ik het ook erg zwaar heb deze WL, nivo is aardig hoog en alle kaarten zijn OP haha.. nu 4-3

Op een later moment maar weer verder aangezien de kleine wakker is.

Trouwens van de 7 potjes 6x Pelé/Cruijff/Maradona

[ Voor 13% gewijzigd door Augy op 28-05-2022 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Valandil schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 12:30:
[...]

Ga ik toch maar ff doorzetten. 4222 met hem en Cantona voorin of een 4231 met Cantona op CAM achter hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 22:36
Augy schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 13:20:
Moet zeggen dat ik het ook erg zwaar heb deze WL, nivo is aardig hoog en alle kaarten zijn OP haha.. nu 4-3

Op een later moment maar weer verder aangezien de kleine wakker is.

Trouwens van de 7 potjes 6x Pelé/Cruijff/Maradona
Ik zou lekker stoppen en van het weekend genieten.
Hier wederom rang V gehaald, zoals iedere week...
En wederom zoals iedere week de slechtste 3 picks.. Terrier en Lafont.
Ongekend dat er zoveel goede spelers in de TOTS zitten, en ik er nog geen enkele in mn red picks heb gehad, terwijl ik iedere week trouw rang V haal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
Solotov schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:28:
[...]

Ik zou lekker stoppen en van het weekend genieten.
Hier wederom rang V gehaald, zoals iedere week...
En wederom zoals iedere week de slechtste 3 picks.. Terrier en Lafont.
Ongekend dat er zoveel goede spelers in de TOTS zitten, en ik er nog geen enkele in mn red picks heb gehad, terwijl ik iedere week trouw rang V haal.
Haha sta nu op 6 wins met nog 9 potten te gaan, ben er idd mee gestopt.. nog alle tijd van de wereld om hem af te maken. (Erg fijn die nieuwe tijden)

Vanavond lekker Champions League avondje, verwacht een geweldige pot 🍺

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 28-05-2022 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Op de Xbox was het drama en heb ik 44 punten gehaald met mijn sterkste team. Op de PS5 heb ik 48 punten gehaald. Op de PS5 vond ik het niveau iets minder dan op de Xbox, maar mijn team is een stuk minder daar.

Op de Xbox red picks Octavio en nu wel de Portugese versie en Clauss
Op de PS5 de keuze uit Guendouzi, Clauss en Nuno Mendes . Heb hier de eerste gekozen… heb backs genoeg en Guendouzi Winter Wildcard beviel me al erg goed.

[ Voor 12% gewijzigd door pacod op 28-05-2022 17:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:55
Niet normaal wat een tryhards! Zo'n 4 potjes door dom concentratieverlies verloren (stond eerst ook nog voor) en ook nog 4 of 5 potjes in de 90ste minuut. Toch 46 punten gehaald en de keuze uit Guendouzi, Fofana en Marquinhos. Niet verkeerd, maar ik heb Marquinhos toty al en de tots kaart is wel in een paar stats beter. Fofana zou wel in mijn team passen, heb nu lahm 92 en kdb tots die mij eigenlijk prima bevallen.

[ Voor 3% gewijzigd door _Uploader_ op 28-05-2022 17:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 16:49:
[...]

Haha sta nu op 6 wins met nog 9 potten te gaan, ben er idd mee gestopt.. nog alle tijd van de wereld om hem af te maken. (Erg fijn die nieuwe tijden)

Vanavond lekker Champions League avondje, verwacht een geweldige pot 🍺
Inderdaad lekker cl finale kijken met een biertje , hopen dat Liverpool wint :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 17:12:
[...]

Inderdaad lekker cl finale kijken met een biertje , hopen dat Liverpool wint :9B
Niet alleen voor Liverpool maar ook voor oxlade rttf 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Precies dit ja. Erger me hier ook kapot. Toppunt was een gast die alleen met Ronaldo POTM als enige echte spits speelde. En maar diepe steekballen op hem pompen. Gelukkig wel zelf gewonnen. Ik trek die tryharders ook erg slecht.

Maar goed, ook hier vanavond CL kijken onder het genot van een potje :9B

Ik hoop ook op winst van Liverpool aangezien ik Fabinho showdown heb gedaan ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Moody2204 op 28-05-2022 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 17:20:
[...]

Wou nog rodrygo doen maar de app werkt weer niet mee. Schijt ea :P

Gun je de oxlade upgrade haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 17:27:
[...]

Precies dit ja. Erger me hier ook kapot. Toppunt was een gast die alleen met Ronaldo POTM als enige echte spits speelde. En maar diepe steekballen op hem pompen. Gelukkig wel zelf gewonnen. Ik trek die tryharders ook erg slecht.
Als ik dat zie heb ik onder me tactieken een cvm staan die tussen verdedigers valt. Heb je 3 man die die graf bal kunnen onderscheppen. Zeker een lange cvm helpt daar bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Traeces schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 17:32:
[...]

Wou nog rodrygo doen maar de app werkt weer niet mee. Schijt ea :P

Gun je de oxlade upgrade haha.
Hij is trouwens wel een aanrader! Eigenlijk gun ik het Liverpool het meest, dus sowieso een win win situatie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 17:34:
[...]

Hij is trouwens wel een aanrader! Eigenlijk gun ik het Liverpool het meest, dus sowieso een win win situatie :)
Heb me ps uitgezet dus wou net die sbc doen. Weer janken dat ik niet goed ben uitgelogd.

Ben vanavond niet meer thuis dus red het helaas niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Voor het eerst dat ik mijn WL voor de resterende potten heb weggegeven. Wat een sweatfest. Echt niet leuk meer. Ben er klaar mee. Dan maar geen Messi/Neymar/Mbappe. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
12 wins gehaald met als resultaat Terrier en Guendouzi. Uit de daarop volgende packs als hoogste een 84 inform. Het blijft frustrerend soms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omg die Balotelli kaart *O* jammer dat hij zo duur is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 17:20:
[...]

En showdown Fabinho. XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Het hele jaar zijn de verschillende versies van Fekir absolute meta spelers. Valt de TOTS dan zo tegen dat die zo goedkoop is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Uiteindelijk 1 win tekort voor 51 punten, Fofana als red pick en een Turkse rechtsachter uit de packs

Morgen de kwalificaties maar weer doen

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 28-05-2022 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dani05 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 21:32:
Het hele jaar zijn de verschillende versies van Fekir absolute meta spelers. Valt de TOTS dan zo tegen dat die zo goedkoop is?
Valt er mee hoe je er mee omgaat. Aan de bal mega sterk, heel snel en schot is goed. Maar je hoeft geen Neymar aan de bal verwachten qua wendbaarheid. Voor zijn prijs overigens echt prima, en dat zeg ik want zijn body type ligt me totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 22:09:
Uiteindelijk 1 win tekort voor 51 punten, Fofana als red pick en een Turkse rechtsachter uit de packs

Morgen de kwalificaties maar weer doen
Kon slechter toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Veel slechter zelfs, ook zeker niet ontevreden!

Mocht Liverpool winnen dan blijft oxlade 100% staan, kereltje is zo fel aanwezig. En bellingham zie ik ook niet zomaar de basis uitgaan haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Augy schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 22:20:
[...]

Veel slechter zelfs, ook zeker niet ontevreden!

Mocht Liverpool winnen dan blijft oxlade 100% staan, kereltje is zo fel aanwezig. En bellingham zie ik ook niet zomaar de basis uitgaan haha
Ben bang voor Liverpool zie een flashback van woensdag. Verdedigende partij zal wel weer geluk hebben en winnen. ( lijkt net fifa ).

Liverpool kwam net al goed weg bij dat afgekeurde doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Rodrigo op 1 van mijn accounts gedaan…. Wat een monster kaart!

Kan Vinnie headliner ook nog omhoog gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
pacod schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:35:
Rodrigo op 1 van mijn accounts gedaan…. Wat een monster kaart!

Kan Vinnie headliner ook nog omhoog gaan?
Er is denk wel een reëele kans op een motm kaart voor Vini.

Al moet die natuurlijk naar Courtois toe :)

Jammer van oxlade z'n upgrade, denk dat er met mij nog 5 mensen balen die de sbc hebben gedaan 🤣🤣
Gelukkig performt die voor mij nog steeds enorm goed

Heeft iemand die kaart van verratti nog gedaan? Ik twijfel tot op heden nog maar z'n Rulebreaker was echt insane goed

[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 29-05-2022 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Augy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 00:04:
[...]

Er is denk wel een reëele kans op een motm kaart voor Vini.

Al moet die natuurlijk naar Courtois toe :)

Jammer van oxlade z'n upgrade, denk dat er met mij nog 5 mensen balen die de sbc hebben gedaan 🤣🤣
Gelukkig performt die voor mij nog steeds enorm goed

Heeft iemand die kaart van verratti nog gedaan? Ik twijfel tot op heden nog maar z'n Rulebreaker was echt insane goed
Ik denk ook dat hij naar Courtois zal gaan.

Ik had wat fodder en heb Verratti gedaan, ben in tussen met wat objectives bezig in Squad battles en zijn dribbel en passing is erg fijn en ook defensief staat hij ook zijn mannetje!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00
Even verandering van omgeving. Met m’n vrouw naar Aken en op een rustig moment een Flash SBC gedaan vanmiddag. Want pashokjes:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n-CsSYK1wDfsifdxhWkXggwRXRY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9fuMc1t2dcuTWDrMVr9dcb2J.png?f=fotoalbum_large

Er bestaat een God, haha 😂

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
allstarted1 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 01:23:
Even verandering van omgeving. Met m’n vrouw naar Aken en op een rustig moment een Flash SBC gedaan vanmiddag. Want pashokjes:

[Afbeelding]

Er bestaat een God, haha 😂
Mooie kaart man 8)
Ik had hem ook uit me 20x85+
Ik moet vaker dit gaan doen als ik met me vrouw ben shoppen _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R1ecZaEWkytdI9Vw8vauIzZ4mhg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PYUwSFbsAgvxqAEK2j7apmcd.jpg?f=fotoalbum_large

11 walkouts en 5 tots ben ik niet ontevreden mee :)

Vandaag trouwens tijd om samen die speler van de turkse liga te doen? Heb me spits er al van binnen haha 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Markmaas op 29-05-2022 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hebben jullie enig idee hoe het zit met Prime Gaming pakket? Kan er niks over vinden naar normaal gesproken heb je die rond de 25e tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Augy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 08:25:
Hebben jullie enig idee hoe het zit met Prime Gaming pakket? Kan er niks over vinden naar normaal gesproken heb je die rond de 25e tog?
Klopt, die had al lang moeten uitkomen. Ik las ergens dat deze morgen moet uitkomen of iig de komende dagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Waarom heeft iedereen in de WL Cruyff, Pele of Eusebio prime of pim… het is echt niet normaal wat voor teams ik op de PS5 tegenkwam gisteren. 51 punten en Nuno Mendez en Fofana Red..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maurice079
hmr schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:22:
Waarom heeft iedereen in de WL Cruyff, Pele of Eusebio prime of pim… het is echt niet normaal wat voor teams ik op de PS5 tegenkwam gisteren. 51 wins en Nuno Mendez en Fofana Red..
51 wins! Doe je goed. Daar kom ik niet aan hoor :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Augy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hAdMvMULjViI4Arb-qwWY0eIARA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qWSGlbYBip0QFi4GRdi0UKxM.jpg?f=fotoalbum_large
SB rewards 😍

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HTGFB340pSuwHNOFUrF0hZ9txUY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4p78HmPt4OyliC5DDMw6Vr6F.jpg?f=fotoalbum_large

Past nog op 10 chem ook :) 4-2-2-2 in de spits, 4-2-3-1 op cam

[ Voor 36% gewijzigd door Augy op 29-05-2022 12:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Maurice079 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:39:
[...]

51 wins! Doe je goed. Daar kom ik niet aan hoor :+
Haha ;) zondag na de CL finale ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
hmr schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:22:
Waarom heeft iedereen in de WL Cruyff, Pele of Eusebio prime of pim… het is echt niet normaal wat voor teams ik op de PS5 tegenkwam gisteren. 51 punten en Nuno Mendez en Fofana Red..
Same here.. De ene na de andere 20 mil team komt je voorbij.. Ik heb er behoorlijk wat euros in zitten maar daar heb je tot december nog voordeel van daarna niet meer. Of je moet er nog meer euro's tegen aan gooien maar zo gek ben ik ook weer niet.
En iedereen is of tering goed of het is tryhard to the max. Waar ik 3 week 17-3 haalde ga ik nu 8-6..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
fifanoob schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:10:
[...]

Same here.. De ene na de andere 20 mil team komt je voorbij.. Ik heb er behoorlijk wat euros in zitten maar daar heb je tot december nog voordeel van daarna niet meer. Of je moet er nog meer euro's tegen aan gooien maar zo gek ben ik ook weer niet.
En iedereen is of tering goed of het is tryhard to the max. Waar ik 3 week 17-3 haalde ga ik nu 8-6..
Ja de pim players vliegen je om de oren, heb er zelf 0 euro extra ingestoken maar ben niet ontevreden over me team(best wel packluck hier en daar).
Alleen ik merk wel als je geen skills doet in game je toch beperkt bent, dus probeer ik maar wat te skillen in de hoop dat je tegenstander voorbij komt _O-
Weet iemand hoe je die beweging maakt dat je de bal naar links of rechts rolt met een soort sleep?die gebruiken ze heel vaak en lijkt me best effectief. Misschien dat ik dan wat rangen in de wl kan klimmen want ik verloor er vanmorgen 8 achter elkaar ;w :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:38
Markmaas schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:25:
[...]

Ja de pim players vliegen je om de oren, heb er zelf 0 euro extra ingestoken maar ben niet ontevreden over me team(best wel packluck hier en daar).
Alleen ik merk wel als je geen skills doet in game je toch beperkt bent, dus probeer ik maar wat te skillen in de hoop dat je tegenstander voorbij komt _O-
Weet iemand hoe je die beweging maakt dat je de bal naar links of rechts rolt met een soort sleep?die gebruiken ze heel vaak en lijkt me best effectief. Misschien dat ik dan wat rangen in de wl kan klimmen want ik verloor er vanmorgen 8 achter elkaar ;w :|
Als het goed is L1 en fake shot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Markmaas schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:25:
[...]

YouTube: FIFA 22 BALL ROLL SCOOP TURN Tutorial

Die bedoel je? Kan alleen met 5 stars skillmoves spelers.

youtube staat er vol mee :) ff uurtje zitten en in arena die skills proberen te doen.

edit:
ps. haha ik kom tegen lui te spelen, die spelen de bal terug naar de keeper bij de aftrap en dan houden ze hem vast zet ik druk schieten ze hem over de achterlijn en quiten ze 8)7 Wat een trieste lui zitten er online toch in deze game

[ Voor 15% gewijzigd door fifanoob op 29-05-2022 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt wat duren die swaps lang. Niet omdat ik niet win maar omdat er veel weigeren golden goal te doen. Of ff alle filmpjes moeten afspelen zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Traeces schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:19:
Echt wat duren die swaps lang. Niet omdat ik niet win maar omdat er veel weigeren golden goal te doen. Of ff alle filmpjes moeten afspelen zucht.
Direct leaven 😉 ik doe ze zelf overigens niet meer. Dit jaar kon ik het echt niet opbrengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WasBak schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:21:
[...]

Direct leaven 😉 ik doe ze zelf overigens niet meer. Dit jaar kon ik het echt niet opbrengen.
Doe ik ook maar echt, waarom zou je dat doen. Kost je zelf alleen maar meer tijd , war zijn mensen toch dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
fifanoob schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:42:
[...]

YouTube: FIFA 22 BALL ROLL SCOOP TURN Tutorial

Die bedoel je? Kan alleen met 5 stars skillmoves spelers.

youtube staat er vol mee :) ff uurtje zitten en in arena die skills proberen te doen.

edit:
ps. haha ik kom tegen lui te spelen, die spelen de bal terug naar de keeper bij de aftrap en dan houden ze hem vast zet ik druk schieten ze hem over de achterlijn en quiten ze 8)7 Wat een trieste lui zitten er online toch in deze game
Thnx voor tips, bedoel vooral die 1ste dat je opzij rolt ga meteen even oefenen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Markmaas schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:25:
[...]

Thnx voor tips, bedoel vooral die 1ste dat je opzij rolt ga meteen even oefenen :)
Dat is gewoon de balroll. Is met je rechterstick een kant op duwen waar je naar toe wil. Kan je met elke speler doen. Als je hem beetje goed kan is hij heel handig als je 1op1 met de keeper komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Markmaas schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:25:
[...]

Een andere skill move die je vaker ziet en wordt gebruikt om langs tegenstanders te gaan is de La Qroqueta:
YouTube: BEAT DEFENDERS WITH THIS SKILL MOVE - FIFA 22 LA CROQUETA TUTORIAL |...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-09 11:33
Ik ben net met de weekend league begonnen, maar waarom is level 6 beter dan 7? Bij 7 staan twee player picks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Speculaes schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:09:
Ik ben net met de weekend league begonnen, maar waarom is level 6 beter dan 7? Bij 7 staan twee player picks
Maximale rating van 90 meen ik uit m'n hoofd. Vanaf 45 punten heb je daadwerkelijk een L1 pick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Augy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:10:
[...]

Maximale rating van 90 meen ik uit m'n hoofd. Vanaf 45 punten heb je daadwerkelijk een L1 pick
Dan ga ik nog even door. Sta nu op 38 met nog 7 of 8 duels

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pfff wat is die modric een partij goed. Hij staat nu op balance met vrij spel. Met alleen Vieira achterin als cvm. Hij scoort en geeft assist aan de lopende band. Net gewoon een hattrick gescoord uit vol gas rammen vanaf de 16 :+

Beste middenvelder die ik dit jaar gebruikt heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Iemand ook ervaren dat bij ligue 1 de voorzet niet geregistreerd wordt?

Al 2x met voorzet gescoord maar hij telt het niet 😡

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
Een trading tip; tijdens de ultimate pack worden er veel spelers aangeboden tussen de 700 en 10k range. Sommige spelers worden verkocht voor 1500 en zijn op te pikken voor 900/950.

Edit: zonet weer 22 verkocht voor minimaal 500 per stuk winst.

[ Voor 15% gewijzigd door _Uploader_ op 29-05-2022 16:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
14 van de 19 gewonnen, laatste weggegeven. Ging best zwaar, ook omdat ik weer enthousiast raakte door een tactiek van youtube en de WL gebruikte om die uit te proberen, maar na 12 potjes weer terugkeerde na mijn oude vertrouwde tactieken.

Red picks waren Marquinhos en Nuno Mendes. Uit het TOTS pakje kwam ook nog eens Fofana. Al met al tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Heeft iemand ervaring met de reus captain kaart?

Zou die nog wat mee kunnen op CAM/ST? Nu staat Kane daar maar met reus heb ik Wirtz ook weer op 10 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Capsaicin schreef op zondag 29 mei 2022 @ 16:52:
14 van de 19 gewonnen, laatste weggegeven. Ging best zwaar, ook omdat ik weer enthousiast raakte door een tactiek van youtube en de WL gebruikte om die uit te proberen, maar na 12 potjes weer terugkeerde na mijn oude vertrouwde tactieken.

Red picks waren Marquinhos en Nuno Mendes. Uit het TOTS pakje kwam ook nog eens Fofana. Al met al tevreden.
Wat zijn je oude vertrouwde tactieken? Ben wel benieuwd wat iedereen hier gebruikt.

Had deze week zelf een ultra aanvallende 4-3-3 (3) gemaakt met een depth van 90, geen enkele middenvelder of (links/rechts)back op stay back. Alle middenvelders op free roam en possesion als aanvallende tactiek. Eigenlijk dus allemaal instellingen die je nooit ziet. Verrassend genoeg werkte het geweldig in divisie 2 rivals, de potjes speelden zich voor 90% af op de helft van de tegenstander. Wilde 'm al bijna hier posten maar in de WL was het helaas niet zo'n groot succes. Gebruik 'm nog wel als eventuele optie als het niet loopt maar als start tactiek is het het helaas toch niet (of ik moet 'm nog iets beter tweaken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 20:44
Speculaes schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:15:
[...]

Dan ga ik nog even door. Sta nu op 38 met nog 7 of 8 duels
Zo dan ga je erg goed! 38 punten is 9-2 als ik me niet vergis 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speculaes
buurman3 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 18:19:
[...]

Zo dan ga je erg goed! 38 punten is 9-2 als ik me niet vergis 👍
Stuk of drie cadeau gekregen door een vroege goal en daarna een quit van de tegenstander. Grote kans dat er niet veel meer bij komt hoor.

En redelijk mazzel qua tegenstander. Zodra iemand elke skill move kent en constant met Ronaldinho speelt ben ik vaak gezien

[ Voor 16% gewijzigd door Speculaes op 29-05-2022 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
sjakieman schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:26:
[...]

Wat zijn je oude vertrouwde tactieken? Ben wel benieuwd wat iedereen hier gebruikt.
Voornamelijk 3412 en 41212 (2)

Als de tegenstander 4321 speelt , dan switch ik naar 442 en om een goal te forceren gebruik ik ook 4321 maar niet zo vaak eigenlijk

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
[...]

Voornamelijk 4-2-2-2, als ik meer de zijkanten moet benutten 4-2-3-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 00:38
[...]

4231 en als ik achtersta bij de rust 3142

Had deze week zelf een ultra aanvallende 4-3-3 (3) gemaakt met een depth van 90, geen enkele middenvelder of (links/rechts)back op stay back. Alle middenvelders op free roam en possesion als aanvallende tactiek. Eigenlijk dus allemaal instellingen die je nooit ziet. Verrassend genoeg werkte het geweldig in divisie 2 rivals, de potjes speelden zich voor 90% af op de helft van de tegenstander. Wilde 'm al bijna hier posten maar in de WL was het helaas niet zo'n groot succes. Gebruik 'm nog wel als eventuele optie als het niet loopt maar als start tactiek is het het helaas toch niet (of ik moet 'm nog iets beter tweaken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
[...]

De mijne zijn eerlijk gezegd niet zo heel spannend, ik zou deze proberen:
https://www.reddit.com/r/...s_since_i_started_to_use/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fofana en nuno als rewards. Jammer je hoopt toch op Neymar of mbappe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
Traeces schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:32:
Fofana en nuno als rewards. Jammer je hoopt toch op Neymar of mbappe :)
Hier ook Fofana en Nuno, lijkt wel alsof iedereen die als red pick voorgeschoteld krijgt.

Overigens: ik speel sinds 2 dagen met Martinelli in de spits en: Wat. Een. Spits. _/-\o_
Echt compleet gestoord hoe goed deze man is. Mocht iemand nog op zoek zijn, ik kan hem ten zeerste aanbevelen. Heeft me met gemak rang V ingeschoten, terwijl ik normaal met moeite rang VI haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maurice079 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 22:06:
[...]

Hier ook Fofana en Nuno, lijkt wel alsof iedereen die als red pick voorgeschoteld krijgt.

Overigens: ik speel sinds 2 dagen met Martinelli in de spits en: Wat. Een. Spits. _/-\o_
Echt compleet gestoord hoe goed deze man is. Mocht iemand nog op zoek zijn, ik kan hem ten zeerste aanbevelen. Heeft me met gemak rang V ingeschoten, terwijl ik normaal met moeite rang VI haal.
Krijg alleen maar klote red picks behalve kdb. En zie iedereen waar ik tegen speel de meest bizarre red picks hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
[...]

Yup, hier ook. Overigens beide zeer bruikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
[...]

In welke formatie en positie gebruik je hem? Voor de aardigheid hem even gehaald en met Rodygo en potm Mbappe geprobeerd in een 41212, 4231, maar ik krijg hem niet aan de praat.

Moody2204 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 23:18:

[...]

Yup, hier ook. Overigens beide zeer bruikbaar.
Fofana ook geprobeerd als cdm, hij is net een BA Baracus met voetbalschoenen aan, niet normaal hoe fysiek hij is. En zijn passes zijn ook goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
_Uploader_ schreef op maandag 30 mei 2022 @ 00:37:
[...]

In welke formatie en positie gebruik je hem? Voor de aardigheid hem even gehaald en met Rodygo en potm Mbappe geprobeerd in een 41212, 4231, maar ik krijg hem niet aan de praat.
Ik speel met hem als linkerspits in een 352-formatie. Hierbij staan de LM en RM erg wijd en komen tevens bijna altijd op. Dit zorgt ervoor dat ze vaak de backs van de tegenstander meetrekken en in de ruimte die dan door het midden vrijkomt is Martinelli echt dodelijk (Get in behind | Drift Wide). Tactieken zijn afkomstig van: https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Ik zit persoonlijk nog wel te worstelen met Ronaldo POTM. In de lucht is hij dodelijk en dat komt goed van pas in de 352, maar op andere gebieden rendeert hij nog niet goed genoeg en ben ik op zoek naar een andere spits. Wellicht toch terug naar Prime Butra. Die heeft het altijd erg goed gedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Maurice079 op 30-05-2022 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu een miljoen coins weer op de bank maar weet echt niet wat ik er mee moet. Alle upgrades van aanvallers zijn zo enorm duur. Zou graag Mbappe willen upgraden maar zou oprecht niet weten met wie.

Middenvelders en verdedigers kom ik al in om en zijn minimale upgrades.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• buurman3
Traeces schreef op maandag 30 mei 2022 @ 07:54:
Nu een miljoen coins weer op de bank maar weet echt niet wat ik er mee moet. Alle upgrades van aanvallers zijn zo enorm duur. Zou graag Mbappe willen upgraden maar zou oprecht niet weten met wie.

Middenvelders en verdedigers kom ik al in om en zijn minimale upgrades.

Hoe ziet je team eruit?
Investeren? Informs staan extreem laag nul risico. Gaan na tots wel omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:32
Ligt er wel aan of TOTW kaarten nog nodig gaan zijn voor SBC's, of dat dat vanaf nu TOTS kaarten moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 13:19
dutchgio schreef op maandag 30 mei 2022 @ 08:52:
Ligt er wel aan of TOTW kaarten nog nodig gaan zijn voor SBC's, of dat dat vanaf nu TOTS kaarten moeten zijn.
Zijn beide. Je kan daarom ook beter op goedkope tots van de huidige leauges pakken, die gaan zo OOP nog even omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hoe kan je ooit met 3 doelpunten verschil winnen als mensen continu RQ bij 2-0 🙈. (doelstelling goud)

Gelukkig lvl 30 bijna binnen (nog 2k punten)

Snap nog steeds niet het quoten bij 0-0, gebeurt steeds vaker

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 30-05-2022 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
dutchgio schreef op maandag 30 mei 2022 @ 08:52:
Totw kun je met nul risico nu oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
buurman3 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:53:
[...]

Totw kun je met nul risico nu oppikken. Werkt elk jaar 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speculaes
Zo, Lucas Paqueta gekregen uit de player pick voor de Weekend Finals. Erg leuk kaartje. Nu benieuwd of en hoe ik die ga inpassen. Zou wel betekenen dat ik afscheid moet gaan nemen van Haaland... Heeft me trouw gediend, maar als ik én Modric én Paqueta wil inpassen wordt het allemaal wel erg krap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:47
Alleen de Ligue 1 TOTS was voor mij interessant na zoveel weken FIFA niet gespeeld te hebben. Het is mij opgevallen hoe sterk de teams zijn vergeleken met vorig jaar. Overal zie je Icon moments en het lijkt alsof de TOTS spelers dit jaar makkelijker te verkrijgen zijn. De WL kwalificatie makkelijk behaald om uiteindelijk de resterende 20 wedstrijden te kunnen spelen. De laatste tien wedstrijden heb ik dus allemaal gequit, omdat ik dacht dat je dus twee spelerskeuze kon krijgen. Maar blijkbaar waren de regels aangepast waardoor ik dus nu maar 1x 3 spelerskeuze had gekregen. Superdom! Uiteindelijk was Payet de beste keuze van de drie geweest.

Ik kan op zich nog voor de 3 icon wissels gaan, wellicht dat er een leuke Ligue1 TOTS speler uitkomt. Maar ik weet niet of het mij verder zal motiveren.

Uiteindelijk is dit mijn team geworden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jASElxDH6et6GVGfwsKmdJmIFtk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/07Vvi7OgOCgkbzrkJ0hZpnSk.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door Lashrom op 30-05-2022 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Welke swap is verstandiger: 85+ x20 (met 5 icon swaps) of 84+ x 25 (met 3 icon swaps).

Je krijgt vijf extra spelers, die zullen niet allemaal 84 rating hebben gok ik.

Ik sta nu op 4 icon swap-kaartjes en 1 wil ik er nog wel bij halen, maar die objectives zijn gewoon niet leuk om te doen. En voor bijzondere icons moet ik wel heel veel swaps halen.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Speculaes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n9BY8NG5pZnO4neW-5bLcUEMZ1s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/00Jo7Lk5RhdciQty5bI5fFWK.jpg?f=fotoalbum_large

Toch maar de goedkopere gedaan. Goede keuze 😅

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• fifanoob
Goed voorbeeld doet volgen

Ik kreeg deze vriend

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CHyJGhgNfo0v1jvhtG0uBW24Rhw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZjhW5q6JQrtQ0V9cn8L4WjYA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• pacod
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DId9IZ2y18UWPSLYNlu0RMG3Kr0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HUqwfgqnpmDrlDycqkytEV1o.png?f=fotoalbum_large

En ik deze uit de 81+ playerpick 😬
Pagina: 1 ... 110 ... 128 Laatste