Ik heb hem gehad, leuke speler wel, zeker een verbetering tov Neymar(vind ik). Ik heb m wel verkocht en Son ervoor ingebracht.Traeces schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:53:
Speelt hier iemand met TOTS Zaha en hoe speelt hij ? Wil hem gaan gebruiken i.p.v. FB Neymar
heb je vorig jaar 3x mbappe en 2x messi tots gepacked danWulfric92 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:49:
[...]
Begrijpend lezen is ook belangrijk....... Logisch ook
als ik naar de marktprijzen kijk geeft dat de indruk dat er juist veel tots worden gepacked. VVD onder 700k is bijv erg laag.
[ Voor 21% gewijzigd door buurman3 op 20-05-2022 11:15 ]
Dat had ik ook gedaan. Maar hoe lovend iedereen ook over Son is, ik kon niet goed met 'm overweg. Ik vond Son sommige wedstrijden prima, maar sommige wedstrijden was hij afwezig. Dus ik heb Zaha weer terug gehaald. Beiden in de spits gebruikt.WasBak schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 11:07:
[...]
Ik heb hem gehad, leuke speler wel, zeker een verbetering tov Neymar(vind ik). Ik heb m wel verkocht en Son ervoor ingebracht.
goeie tip toeb ik ga 532 deze WL proberenfifanoob schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:08:
[...]
5 at the back..
Ja het klopt wel je kan het zelf aanvallend maken door met je verdedigers op te komen. Maar ik zelf vind 5 at the back echt triest. Niet dat ik je belachelijk wil maken. Maar ik zelf vind het gewoon een trieste formatie. Bij balverlies staat er dan een hele muur bij de 16.
Maar goed iedereen is daarin vrij om te kiezen wat hij wil. Ik weet alleen wel, zodra iedereen met 5 at the back gaat spelen dat iedereen vervolgens de game gaat vervloeken. Omdat het saaier wordt. Wees dan wel bewust van je eigen aandeel zou ik dan zeggen.
Niet dat ik je nu iets verwijt hoor. De keuze is aan jezelf hoe je speelt. Ik persoonlijk vind het gewoon een schijt opstelling. Maar dat vind ik bv ook van 41212.

voor die tip mag je prima 1 mil coins naar mij toe sturen. Dan kan ik eindelijk ronaldinhoooooo kopen
[ Voor 23% gewijzigd door fifanoob op 20-05-2022 11:24 ]
Kan nog steeds niet echt meekomen. Div 4 nota bene (eerder deze Fifa zat ik meestal in 3 of 2, vaak op het einde van een seizoen tegen 1 aan).
Op de een of andere manier kan ik de vrije man niet vinden. Als ik dan toch maar een wanhopige pass verstuur en die mislukt, dan vindt de tegenstander moeiteloos de vrije man en combineert richting mijn 16. Zeer frustrerend. Heb formaties 4222, 41212(2) en sinds kort 4321 (welke iets beter werkt, maar nog steeds zeer stroef).
Misschien moet ik gewoon geduldiger opbouwen, maar wil ook niet urenlang rondtikken tussen middenveld en verdediging...
Die LaLiga TOTS kaarten zien er wel nice uit. Misschien dat ik toch weer wat potjes ga proberen. Bereid jullie maar voor op een paar easy wins
Op de een of andere manier kan ik de vrije man niet vinden. Als ik dan toch maar een wanhopige pass verstuur en die mislukt, dan vindt de tegenstander moeiteloos de vrije man en combineert richting mijn 16. Zeer frustrerend. Heb formaties 4222, 41212(2) en sinds kort 4321 (welke iets beter werkt, maar nog steeds zeer stroef).
Misschien moet ik gewoon geduldiger opbouwen, maar wil ook niet urenlang rondtikken tussen middenveld en verdediging...
Die LaLiga TOTS kaarten zien er wel nice uit. Misschien dat ik toch weer wat potjes ga proberen. Bereid jullie maar voor op een paar easy wins
probeer eens 433. Heb je de optimale veldbezetting ( CruyffRobbio85 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 11:30:
Kan nog steeds niet echt meekomen. Div 4 nota bene (eerder deze Fifa zat ik meestal in 3 of 2, vaak op het einde van een seizoen tegen 1 aan).
Te langzaam opbouwen kan ook dodelijk zijn, grote kans dat tegenstander park de bus doet en je er dus niet meer door heen komt.
Gebruik daarbij de crossballen dus van je linksback naar je rechtsvoor. Ik gebruik daar L1 bij dus L1+vierkantje en dan diagonaal. Mensen overslaan in je opbouw om je tempo te versnellen helpt ook veel.
Dank. Welke 433 variant raad je aan? En welke instructies, bv 1 of 2 middenvelders op stay back? Neem aan sowieso de backs op stayback aangezien je al vleugelaanvallers gebruikt?fifanoob schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 11:37:
[...]
probeer eens 433. Heb je de optimale veldbezetting ( Cruyff) misschien vind je dan wat makkelijker de vrije man omdat je dan meer met vleugels komt te spelen dus breder veld.
Te langzaam opbouwen kan ook dodelijk zijn, grote kans dat tegenstander park de bus doet en je er dus niet meer door heen komt.
Gebruik daarbij de crossballen dus van je linksback naar je rechtsvoor. Ik gebruik daar L1 bij dus L1+vierkantje en dan diagonaal. Mensen overslaan in je opbouw om je tempo te versnellen helpt ook veel.
Als je écht Cruyffiaans wilt: https://www.reddit.com/r/...ohan_cruyffs_343_diamond/fifanoob schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 11:37:
[...]
probeer eens 433. Heb je de optimale veldbezetting ( Cruyff) misschien vind je dan wat makkelijker de vrije man omdat je dan meer met vleugels komt te spelen dus breder veld.
Ik vond dit echt een super leuke opstelling paar maandjes geleden. Competitief is het echter niet echt.
Ik speel wel behoorlijk aanvallend. Dus heb de backs niet op stayback staan.Robbio85 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 11:43:
[...]
Dank. Welke 433 variant raad je aan? En welke instructies, bv 1 of 2 middenvelders op stay back? Neem aan sowieso de backs op stayback aangezien je al vleugelaanvallers gebruikt?
ik gebruik 433 ( 4 ) cm op dekking midden, 1 cm blijft achterin, andere cm gaat mee naar voren. De rest allemaal op balance.
Bij balbezit speel ik 65 breed en 65 diep.
Bij balverlies speel ik 35 breed.
Ik speel met messi en neymar op vleugels dus daar dribbel k vaak mee naar binnen. Hakimi komt er dan graag nog over heen wat ik prima vindt. Maar nogmaals ik speel behoorlijk aanvallend.
Daarbij switch ik ook met rechterstick van spelers waardoor je ook sneller bent met de juiste speler zijn in verdedigend opzicht. Ik merk dat mensen vaak de verkeerde speler kiezen waardoor je te laat bent.
Dat switchen met rechterstick is pittig. Ik ben daar nu al 2 a 3 jaar mee bezig om mij dat aan te leren, elk jaar gaat dat beter maar merk vooral in deze fifa daar grote voordeel van.
Nogmaals dank, ik ga eens experimenteren met die 433, misschien iets verdedigender qua tactics om mee te beginnen. Dat switchen, ja idd, daar heb ik vaak last van (ik gebruik L1 en vaak switcht de AI dan naar de speler die ik juist NIET verwacht - tegenstander dribbelt mijn 16 in, ik druk L1 en krijg de speler aan de zijkant ipv die tussen keeper en tegenstander...). Heb weleens met rstick switchen geprobeerd maar dat wil nog niet echt lukken. Misschien dat ik dat met squad battle objectives eens kan oefenen.fifanoob schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 12:03:
[...]
Ik speel wel behoorlijk aanvallend. Dus heb de backs niet op stayback staan.
ik gebruik 433 ( 4 ) cm op dekking midden, 1 cm blijft achterin, andere cm gaat mee naar voren. De rest allemaal op balance.
Bij balbezit speel ik 65 breed en 65 diep.
Bij balverlies speel ik 35 breed.
Ik speel met messi en neymar op vleugels dus daar dribbel k vaak mee naar binnen. Hakimi komt er dan graag nog over heen wat ik prima vindt. Maar nogmaals ik speel behoorlijk aanvallend.
Daarbij switch ik ook met rechterstick van spelers waardoor je ook sneller bent met de juiste speler zijn in verdedigend opzicht. Ik merk dat mensen vaak de verkeerde speler kiezen waardoor je te laat bent.
Dat switchen met rechterstick is pittig. Ik ben daar nu al 2 a 3 jaar mee bezig om mij dat aan te leren, elk jaar gaat dat beter maar merk vooral in deze fifa daar grote voordeel van.
[ Voor 4% gewijzigd door Robbio85 op 20-05-2022 12:33 ]
dat switchen moet je langzaam opbouwen. Ik switch ook vaak genoeg mis en dan gebruik ik nog wel eens L1 om vervolgens weer handmatig te gaan. In begin deed ik het 50/50 nu switch ik 75% handmatig en 25% met l1Robbio85 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 12:32:
[...]
Nogmaals dank, ik ga eens experimenteren met die 433, misschien iets verdedigender qua tactics om mee te beginnen. Dat switchen, ja idd, daar heb ik vaak last van (ik gebruik L1 en vaak switcht de AI dan naar de speler die ik juist NIET verwacht - tegenstander dribbelt mijn 16 in, ik druk L1 en krijg de speler aan de zijkant ipv die tussen keeper en tegenstander...). Heb weleens met rstick switchen geprobeerd maar dat wil nog niet echt lukken. Misschien dat ik dat met squad battle objectives eens kan oefenen.
Het kost misschien 2 fifa jaren maar uit eindelijk ga je er veel profijt van hebben want steeds meer mensen gebruiken het wat logisch is want het is effectiever en dus maakt het je een betere speler. Leer je dit soort dingen jezelf niet aan dan word je langzaam aan ingehaald door de overige spelers. Die nieuwe spelers die vol overgave zich bezig houden met de game, vaak nog jong en naar school gaan etc, die leren zichzelf dit heel snel aan.
Ik blijf dit toch wel bijzonder vinden...
Omdat ik dus een nieuw team had voor dit weekend had ik al de basisspelers die ik niet meer nodig had gelist: de TOTS versies van Wijndal, Mazraoui, Timber, Kokcu, Unnerstall en Schlotterbeck. Al deze spelers waren in waarde gedaald sinds het moment dat ik ze kocht. Toch had ik ze gelist voor 25% of meer dan waarvoor ik ze gekocht had m.u.v. Schlotterbeck die ik voor dezelfde prijs (60k) op de transferlijst zetten omdat hij inmiddels van de 60k aankoopwaarde naar 40k was gedaald.
Nu 1 dag later zijn al deze spelers verkocht voor deze prijzen die minstens 30% boven hun futbin waarde lagen... Bij Kokcu zag ik 'm ook live verkocht worden, ik zocht 'm gelijk op en er waren minstens 2 pagina's vol met hem op de transferlijst voor een buy now prijs die zo'n 30-35% lager lag.
Bij de eerdere Fifa's die ik speelde werkte dit ook altijd maar toch verbaast het me wel, want deze spelers haal je toch als je niet al teveel budget hebt. Dan zou je toch verwachten dat je niet de duurste op de transferlijst eruit pikt.
Dit werkt trouwens nog beter met SBC fodder, daar kan je meer dan 100% meer voor vragen dan de futbin prijs (of 5k -10k meer bij de duurdere spelers) en ze toch gegarandeerd verkopen binnen enkele dagen.
Omdat ik dus een nieuw team had voor dit weekend had ik al de basisspelers die ik niet meer nodig had gelist: de TOTS versies van Wijndal, Mazraoui, Timber, Kokcu, Unnerstall en Schlotterbeck. Al deze spelers waren in waarde gedaald sinds het moment dat ik ze kocht. Toch had ik ze gelist voor 25% of meer dan waarvoor ik ze gekocht had m.u.v. Schlotterbeck die ik voor dezelfde prijs (60k) op de transferlijst zetten omdat hij inmiddels van de 60k aankoopwaarde naar 40k was gedaald.
Nu 1 dag later zijn al deze spelers verkocht voor deze prijzen die minstens 30% boven hun futbin waarde lagen... Bij Kokcu zag ik 'm ook live verkocht worden, ik zocht 'm gelijk op en er waren minstens 2 pagina's vol met hem op de transferlijst voor een buy now prijs die zo'n 30-35% lager lag.
Bij de eerdere Fifa's die ik speelde werkte dit ook altijd maar toch verbaast het me wel, want deze spelers haal je toch als je niet al teveel budget hebt. Dan zou je toch verwachten dat je niet de duurste op de transferlijst eruit pikt.
Dit werkt trouwens nog beter met SBC fodder, daar kan je meer dan 100% meer voor vragen dan de futbin prijs (of 5k -10k meer bij de duurdere spelers) en ze toch gegarandeerd verkopen binnen enkele dagen.
Lazy buyers, spelers met coins teveel die een SBC doen, met concept players en dan vanuit daar meteen zoeken op de transferlijst en random 1 kopen. Zoiets moet het zijn denk ik.sjakieman schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:16:
Ik blijf dit toch wel bijzonder vinden...
Heb 2x in Elite gezeten, maar momenteel win ik he-le-maal niks meer in div. 1. Terwijl ik nog nooit zo'n sterk team heb gehad. Hmmm.... 0
Duurt gewoon nu wat langer dat de Elite spelers terug in Elite zijn. Er wordt minder gespeeld en het seizoen is nog niet heel lang op weg.Moody2204 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 16:12:
Heb 2x in Elite gezeten, maar momenteel win ik he-le-maal niks meer in div. 1. Terwijl ik nog nooit zo'n sterk team heb gehad. Hmmm.... 0
vind dat divisie systeem best wel kut.
Vooral aan het begin van het seizoen kan het erg lang duren voor je eindelijk die 8 wins hebt.
Ik speel nu 3412. Is veel te aanvallend met mijn spelers die ik op de wing heb staan
Vooral aan het begin van het seizoen kan het erg lang duren voor je eindelijk die 8 wins hebt.
Ik speel nu 3412. Is veel te aanvallend met mijn spelers die ik op de wing heb staan
Wat gaan jullie met de tokens halen? Ik heb er nu 15 maar twijfel tussen de 84+ *25 of de Prem/ Bundesliga tots player pick.
Heb op dit moment een Prem/ Bundesliga team
https://www.ea.com/fifa/u...Id=dXbGFzF3n0VVh:FFA22PS5
Probeer 3142 speel ik nu ook al een tijdje en speelt erg fijn. Cdm op stay back en cover center. Spitsen op het in behind + stay central.cubert20 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:09:
vind dat divisie systeem best wel kut.
Heb de verdediging op 70 diepte en 45 breedte staan. Voor de rest alles op standaard/ gebalanceerd
Heb het team als volgt staan
Kane, Weghorst
Diaby, Muller, Nkunku, Alexander Arnold
Witsel
Raum, Sule, Die CV Kroaat
[ Voor 10% gewijzigd door Wulfric92 op 20-05-2022 17:33 ]
Deze vond ik wel leuk.
gastje scoort vrij rap en zet hem gelijk op pauze.
Ik scoor vrij snel weer en dacht o ja als je scoort moet je hem op pauze zetten
Gastje alleen maar skillen op de middenlijn.
Ik kom voor met 2-1 en 3-1 zet hij hem zelf maar op pauze en leaved.
gastje scoort vrij rap en zet hem gelijk op pauze.
Ik scoor vrij snel weer en dacht o ja als je scoort moet je hem op pauze zetten
Gastje alleen maar skillen op de middenlijn.
Ik kom voor met 2-1 en 3-1 zet hij hem zelf maar op pauze en leaved.
Hoe is nkunku? Ik Zou hem als spits willen gebruiken...Wulfric92 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:26:
[...]
Probeer 3142 speel ik nu ook al een tijdje en speelt erg fijn. Cdm op stay back en cover center. Spitsen op het in behind + stay central.
Heb de verdediging op 70 diepte en 45 breedte staan. Voor de rest alles op standaard/ gebalanceerd
Heb het team als volgt staan
Kane, Weghorst
Diaby, Muller, Nkunku, Alexander Arnold
Witsel
Raum, Sule, Die CV Kroaat
Zelfde twijfel hier haha heb Ndicka nog op de bankWulfric92 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:23:
Wat gaan jullie met de tokens halen? Ik heb er nu 15 maar twijfel tussen de 84+ *25 of de Prem/ Bundesliga tots player pick.
:strip_exif()/f/image/UAJ2lfttQhM979WPpBJ4Oka9.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 35% gewijzigd door Augy op 20-05-2022 18:36 ]
Als spits zou ik het eigenlijk niet weten, maar denk niet dat hij daar echt goed is. De "echte" spitsen scoren naar mijn idee wat makkelijker.Augy schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 18:35:
[...]
Hoe is nkunku? Ik Zou hem als spits willen gebruiken...
Op het middenveld is hij wel heel fijn. Zeker omdat hij ook nog hoog verdedigen heeft. 3* zwak been merk je alleen wel.
19 tokens ingeleverd voor de pl pp.
Bruno, Ruben dias en Alisson. Wat een drama zeg.
15 tokens voor de 84x25, Courtois, nog twee andere 90 rated tots en een sloot aan fodder. Ach mooi meegenomen.Traeces schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 20:48:
PP Bundesliga/PL, Neuer eruit. Kan slechter, vind die man zo immens goed ingame
Aangezien ik ndicka al heb tog eens kijken naar een CV uit de BL
Sule nog niet gedaan?Augy schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 21:52:
PP Bundesliga/PL, Neuer eruit. Kan slechter, vind die man zo immens goed ingame
Ik trouwens TAA uit de Bundesliga/PL pick…. Heb er niet zoveel aan gezien mijn Icon en BL team. Dus die gaat vast ergens in een sbc gegooid worden
Hier Muller uit de player pick, had hem al tradeble dus die verkocht.
Ik begrijp alleen niet waarom hij zo goedkoop is. Samen met Weghorst en Diaby is hij toch wel een van mijn beste spelers. Een fijne dribbel en schiet als een spits. Vooral zijn finesse schoten gaan er vaak in
Ik begrijp alleen niet waarom hij zo goedkoop is. Samen met Weghorst en Diaby is hij toch wel een van mijn beste spelers. Een fijne dribbel en schiet als een spits. Vooral zijn finesse schoten gaan er vaak in
Muller boven Nkunku, ligt wel aan je speelstijl. Ik ben niet van de skillmoves maar meer van het overspelen en ruimtes zoeken. Maar ik denk oprecht dat Muller een veel betere spits is dan Nkunku.Augy schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 18:35:
[...]
Hoe is nkunku? Ik Zou hem als spits willen gebruiken...
Ik ga is een poging doen. M'n 4-2-3-1 (trage gameplay?) loopt voor geen meter dus terug naar 4-2-2-2.Wulfric92 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 00:48:
[...]
Muller boven Nkunku, ligt wel aan je speelstijl. Ik ben niet van de skillmoves maar meer van het overspelen en ruimtes zoeken. Maar ik denk oprecht dat Muller een veel betere spits is dan Nkunku.
:strip_exif()/f/image/MMMcVvP2ACRlEJe6yxTEErNQ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 78% gewijzigd door Augy op 21-05-2022 09:48 ]
Objective Ansu Fati net in 1 uurtje gehaald, prima subje denk ik aan de stats te zien
Door de WL heen gesjeesd …. Mijn eerste 7 potjes verloren 🤣. Uiteindelijk toch nog 47 punten gehaald en Acuna als mijn red pick. (Andere keuze waren Canales en Muniain)
Hebben jullie enig idee hoe het kan dat ik mijn TOTS tokens niet zie in de app? Ik ben deze week op vakantie en kan ze alleen via de app inwisselen
Zoeken op speciaal en klikken op laag hoog rating dan zie je ze wel denk ikhenkjan101 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 12:15:
Hebben jullie enig idee hoe het kan dat ik mijn TOTS tokens niet zie in de app? Ik ben deze week op vakantie en kan ze alleen via de app inwisselen
Yes gelukt, danku!Markmaas schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 12:25:
[...]
Zoeken op speciaal en klikken op laag hoog rating dan zie je ze wel denk ik
Ik zeg W. Alisson en Ruben staan hier in de basis. Kwam ook omdat ik Ruben packte uit de TOTS SBC, zonde om niet te gebruiken. Dus nu grotendeels BPL. Ws Felix als 2e spits halen.Traeces schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 20:48:
/f/image/2QH8mEFq4rkkTOs4VDTXfcTJ.png?f=fotoalbum_large)
Ouwe Tots verzamelaarbuurman3 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 13:28:
[...]
Ik zeg W. Alisson en Ruben staan hier in de basis. Kwam ook omdat ik Ruben packte uit de TOTS SBC, zonde om niet te gebruiken. Dus nu grotendeels BPL. Ws Felix als 2e spits halen.
[Afbeelding]
-
[ Voor 100% gewijzigd door buurman3 op 21-05-2022 13:57 ]
buurman3 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 13:56:
[...]
Strak heDiaby ook untr. Van het een komt het ander.
Aanvallend sta je al wel prima toch? Ik heb Fred naast Rice and that is echt een verschrikkelijk goed duo.buurman3 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 13:28:
[...]
Ik zeg W. Alisson en Ruben staan hier in de basis. Kwam ook omdat ik Ruben packte uit de TOTS SBC, zonde om niet te gebruiken. Dus nu grotendeels BPL. Ws Felix als 2e spits halen.
[Afbeelding]
Dit is ingame, dus nog een plek vrijWasBak schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 14:07:
[...]
Aanvallend sta je al wel prima toch? Ik heb Fred naast Rice and that is echt een verschrikkelijk goed duo.
/f/image/I9PoqO6sh7E12MrEQFU0JRxI.png?f=fotoalbum_large)
wat is het idee erachter om als je voorkomt maar de pauze knop in te drukken?
Als ze dat bij mij doen dan speel ik eerder door dan dat ik quit.
desnoods leg ik de controller op de kop.
Idd om een rage quit af te dwingen of inspelen op een tegenstander die haast heeft.cubert20 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 14:28:
Gewoon irritant toxic gedrag, niks leuker om zulke lui te verslaan en dan vlak voor tijd ook ff 3x op pauze klikken ;>
Heb dias ook al onverhandelbaar, heb lloris als keeper die het prima doet. Me middenveld is overvol met tots kdb, tots rice, fb alli en pim Vieira.buurman3 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 13:28:
[...]
[Afbeelding]
Dus voor mij is het niet echt een win.
Mja dat heb je in deze fase van het spel, duplicates en plekken die dubbel of driedubbel bezet zijn met untradeables.Traeces schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 15:16:
[...]
Heb dias ook al onverhandelbaar, heb lloris als keeper die het prima doet. Me middenveld is overvol met tots kdb, tots rice, fb alli en pim Vieira.
Dus voor mij is het niet echt een win.
Ik had er gisteren ook zo 1 tegen me. Als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel. Komt op mij over als ik sta 1-0 voor, rot jij ff op. Zo laag bij de grond vind ik dat. Ik werk daar nooit aan mee. Ook al verlies ik dan met 10-0.cubert20 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 14:28:
Wederom slechte WL achter de rug. Eigen schuld, ik gaf te makkelijk goals weg en deed te moeilijk om te scoren, pas op eind ging het goed, maar blijven hangen op 49 punten.
Wel allround Acuna uit de player pick gekozen. Prima sub voor veel posities.
De 25 x 84+ van tots token was een drama. Een 88 tots uit de saudi league, 3 x 87, 2x 86 en een hoop 85 en 84
Moments Vieira gaat dus helaas wat langer duren dan verwacht. Moet nog 2 x 86 en 2 x 87
De 25 x 84+ van tots token was een drama. Een 88 tots uit de saudi league, 3 x 87, 2x 86 en een hoop 85 en 84
Moments Vieira gaat dus helaas wat langer duren dan verwacht. Moet nog 2 x 86 en 2 x 87
wijze woorden
Die Muller is wel een fenomeen hoor, twijfel nog tussen Alli (Wirtz opWulfric92 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 00:48:
[...]
Muller boven Nkunku, ligt wel aan je speelstijl. Ik ben niet van de skillmoves maar meer van het overspelen en ruimtes zoeken. Maar ik denk oprecht dat Muller een veel betere spits is dan Nkunku.
Inmiddels wel in 2 uurtjes 8 wins in Rivals binnen..
Morgen elite 2 in SB, hopen op een goede TOTS BL 🤞
49 punten is toch prima!!Valandil schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 16:47:
Wederom slechte WL achter de rug. Eigen schuld, ik gaf te makkelijk goals weg en deed te moeilijk om te scoren, pas op eind ging het goed, maar blijven hangen op 49 punten.
49 punten is heel knap en volgens mij niet mogelijkValandil schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 16:47:
10x win =40 punten+ 10xloss=10 punten
maakt samen 50 punten
Rage quit? Of krijg je zelfs dan nog 1 punt? Ik speel altijd mijn potjes uit als ik achter sta dus geen idee.cubert20 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 19:15:
[...]
49 punten is heel knap en volgens mij niet mogelijk
maakt samen 50 punten
Valt me ook op dat mijn tegenstander vaak weg gaat als ik de gelijkmaker maak, wat is daar het nut van???
[ Voor 13% gewijzigd door sjakieman op 21-05-2022 19:32 ]
Heb ik niet goed opgeletcubert20 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 19:15:
[...]
49 punten is heel knap en volgens mij niet mogelijk
maakt samen 50 punten
Had nog 1 win nodig om voorbij 51 te komen en dus hogere beloningen.
Kan ook 48 geweest zijn.
Linksom of rechtsom, net tekort
wijze woorden
Ook 2x meegemaakt… snap daar weinig van.sjakieman schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 19:30:
[...]
Rage quit? Of krijg je zelfs dan nog 1 punt? Ik speel altijd mijn potjes uit als ik achter sta dus geen idee.
Valt me ook op dat mijn tegenstander vaak weg gaat als ik de gelijkmaker maak, wat is daar het nut van???
Hij krijgt -1 game, maar ik volgens mij niks.
Zonde, geef dan de winst weg
wijze woorden
RQ is ook 1 punt.sjakieman schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 19:30:
[...]
Rage quit? Of krijg je zelfs dan nog 1 punt? Ik speel altijd mijn potjes uit als ik achter sta dus geen idee.
weggaan bij gelijk is heel sneu gedrag, meer kunnen we er niet van maken.
Loopt weekend league tegenwoordig tot woensdagochtend ofzo? Zie dat die eindigt in 3 dagen en 12 uur terwijl het al zaterdag is
Ja, en begint pas vrijdagavond om 10 uur. Dus kwalificeren kan je gerust vrijdag overdag nog ff doen.tukkerterror90 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 20:53:
Loopt weekend league tegenwoordig tot woensdagochtend ofzo? Zie dat die eindigt in 3 dagen en 12 uur terwijl het al zaterdag is
Vandaag heb dan toch besloten om Wout te vervangen door Benzema en die speelt wel echt geweldig hoor. Wat een spits. De WL gaat ook een stuk beter dan vorige week
[ Voor 17% gewijzigd door Nachtapotheker op 21-05-2022 23:01 ]
Ja al 3 weken ofzo, sinds TOTS. Week 2 hadden ze het verneukt.tukkerterror90 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 20:53:
Hoe bedoel je verneukt? Is toch chill dat je wat meer tijd hebtbvbal79 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 23:05:
[...]
Ja al 3 weken ofzo, sinds TOTS. Week 2 hadden ze het verneukt.
Wil Benzema gaan kopen maar zijn prijs zakt elke dag, denk je dat hij nog veel gaat zakken?Nachtapotheker schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 23:01:
Vandaag heb dan toch besloten om Wout te vervangen door Benzema en die speelt wel echt geweldig hoor. Wat een spits. De WL gaat ook een stuk beter dan vorige week
Ik gok dat hij vanavond/vannacht z’n laagste punt gaat bereiken en dan morgen in de loop van de dag wat zal stijgen.playr2014 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 08:12:
[...]
Wil Benzema gaan kopen maar zijn prijs zakt elke dag, denk je dat hij nog veel gaat zakken?
Wil zelf Vinicius ook wel even proberen, die zakte vannacht naar 4.6 maar is nu weer up. Dus ik wacht nog even, ben alleen bang dat hij tegen gaat vallen in verhouding met de prijs
Ik heb hier naar gekeken bij de TOTS spelers, alleen wel bij de 40k tot 200k spelers maar je kan zelf kijken of dit voor de duurdere spelers ook geldt op futbin.Nachtapotheker schreef op zondag 22 mei 2022 @ 08:23:
[...]
Ik gok dat hij vanavond/vannacht z’n laagste punt gaat bereiken en dan morgen in de loop van de dag wat zal stijgen.
Wil zelf Vinicius ook wel even proberen, die zakte vannacht naar 4.6 maar is nu weer up. Dus ik wacht nog even, ben alleen bang dat hij tegen gaat vallen in verhouding met de prijs
Wat ik zag dat de prijs voor bijna elke speler bleef dalen tot dinsdag. Ergens gedurende de die dag stijgt het weer en blijft stijgen op woensdag tot de SBC waarin je een gegarandeerde TOTS krijgt. Dan zakt het iets maar niet veel. Pas wanneer de rivals rewards de volgende ochtend geopend worden is de laagste prijs bereikt, dit blijft even op dit laagste punt en later die dag en vrijdag stijgt het weer iets.
Beste punt om te kopen is dus donderdag ochtend als je dan de tijd hebt. Als het alleen in de avond kan dan dinsdag of donderdag avond denk ik.
Voor de low en mid tier is dat idd het geval, maar de (ultra) high tier niet (zie het prijsverloop van bijv. Ronaldo, Mane, Salah, Bellingham) die bereikten allemaal op zondag of maandag de bodem. Mijn theorie is dat die slechts sporadisch uit die guaranteed tots sbc’s komen en er geen lightning rounds zijn op ma en di en dus nauwelijks supply hebben in het begin van de week.sjakieman schreef op zondag 22 mei 2022 @ 09:00:
[...]
Ik heb hier naar gekeken bij de TOTS spelers, alleen wel bij de 40k tot 200k spelers maar je kan zelf kijken of dit voor de duurdere spelers ook geldt op futbin.
Wat ik zag dat de prijs voor bijna elke speler bleef dalen tot dinsdag. Ergens gedurende de die dag stijgt het weer en blijft stijgen op woensdag tot de SBC waarin je een gegarandeerde TOTS krijgt. Dan zakt het iets maar niet veel. Pas wanneer de rivals rewards de volgende ochtend geopend worden is de laagste prijs bereikt, dit blijft even op dit laagste punt en later die dag en vrijdag stijgt het weer iets.
Beste punt om te kopen is dus donderdag ochtend als je dan de tijd hebt. Als het alleen in de avond kan dan dinsdag of donderdag avond denk ik.
Dat denk ik ook. Alleen de spelers die heel hoog eindigen in de WL kunnen er één uit de rewards krijgen waarbij ze mogelijk al een tradable variant hadden gekocht. Dat doet de prijs dan iets zakken.Nachtapotheker schreef op zondag 22 mei 2022 @ 09:47:
[...]
Voor de low en mid tier is dat idd het geval, maar de (ultra) high tier niet (zie het prijsverloop van bijv. Ronaldo, Mane, Salah, Bellingham) die bereikten allemaal op zondag of maandag de bodem. Mijn theorie is dat die slechts sporadisch uit die guaranteed tots sbc’s komen en er geen lightning rounds zijn op ma en di en dus nauwelijks supply hebben in het begin van de week.
Maar daarna worden die spelers niet veel meer gepacked.
Beter lezen wat er staat. Week 2 hadden ze verneukt.tukkerterror90 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 23:09:
[...]
Hoe bedoel je verneukt? Is toch chill dat je wat meer tijd hebt
Toen moest het ook tot woensdag, maar stopte ze al op dinsdagochtend.
Beste WL sinds tijden gespeeld, rewards: prut.
Canales en Acuna. Niet heel slecht, maar had op meer gehoopt.
Hier gaat de WL ook niet slecht. 12 van de 15 gewonnen.
Hebben jullie nog speciale penalty rituelen? Wat bij mij helpt is om gewoon te blijven staan en net op het moment dat de penaltynemer aan zijn aanloop begint (en dus intensiteit en plaats van de penalty moet bepalen) doe ik het 'ho ho, rustig aan chap' gebaar en blijf daarna in het midden staan. Daar worden ze zenuwachtig van en schieten dan vaak of in het midden of naast.
Hebben jullie nog speciale penalty rituelen? Wat bij mij helpt is om gewoon te blijven staan en net op het moment dat de penaltynemer aan zijn aanloop begint (en dus intensiteit en plaats van de penalty moet bepalen) doe ik het 'ho ho, rustig aan chap' gebaar en blijf daarna in het midden staan. Daar worden ze zenuwachtig van en schieten dan vaak of in het midden of naast.
Bij mij het tegen overgestelde vanmorgen flink wat potten gespeeld vanmorgen bijna niks gewonnen. Toch 45 punten gehaald en uit pp Kounde dus dat is nog niet zo heel slecht. Ik moet nog 1 tots token om pp van pl tots te doen hopelijk zit die straks in een sbc vanaf 19:00Moody2204 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:26:
Beste WL sinds tijden gespeeld, rewards: prut.
Markmaas schreef op zondag 22 mei 2022 @ 17:20:
[...]
Bij mij het tegen overgestelde vanmorgen flink wat potten gespeeld vanmorgen bijna niks gewonnen. Toch 45 punten gehaald en uit pp Kounde dus dat is nog niet zo heel slecht. Ik moet nog 1 tots token om pp van pl tots te doen hopelijk zit die straks in een sbc vanaf 19:00
:strip_exif()/f/image/oU8y5ol0B0oRIpmILwSrYfFj.jpg?f=fotoalbum_large)
En daaruit kwam dit..
Gisteren na een lange tijd nog wat potjes gespeeld. Een en al frustratie. Niet omdat ik niet win. Maar omdat ik gedisconnect wordt op momenten dag ik voor sta of aan het winnen ben.
Beide keren een disconnect in de 2e helft. 1 potje sta ik met 4-1 voor en het andere potje hoor ik het eindsignaal waarna ik eruit wordt gegooit (leek of ik ook wel uit psn gegooit werd)
Daarna het spel maar afgesloten en een andere game gedaan. Hier ben ik geen een keer uit een lobby/game gegooit. Lijkt me een fifa issue te zijn.
Beide keren een disconnect in de 2e helft. 1 potje sta ik met 4-1 voor en het andere potje hoor ik het eindsignaal waarna ik eruit wordt gegooit (leek of ik ook wel uit psn gegooit werd)
Daarna het spel maar afgesloten en een andere game gedaan. Hier ben ik geen een keer uit een lobby/game gegooit. Lijkt me een fifa issue te zijn.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Araujo en Alaba red picks weekend league, helaas pindakaas.
Hoe gebruik jij Benzema? Als diepste spits, cam of anders? Ik krijg hem niet aan de praat als spits door zijn High/medium workrate.Nachtapotheker schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 23:01:
Ik gebruik hem inderdaad als diepe spits of in een 2 spitsen systeem. Ik speel hem meestal pas aan als hij al in de 16 is.playr2014 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:53:
[...]
Hoe gebruik jij Benzema? Als diepste spits, cam of anders? Ik krijg hem niet aan de praat als spits door zijn High/medium workrate.
Whehe. Wat is het ho ho rustig aan Chaplin gebaar en hoe doe ik dit op de playstation? Enigste wat ik doe is wat van links naar rechts lopen. En dan gokken waar die schiet 9/10 keer gaat de bal de goal in.Capsaicin schreef op zondag 22 mei 2022 @ 16:34:
Hier gaat de WL ook niet slecht. 12 van de 15 gewonnen.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Op driehoekje klikken voordat iemand de penalty neemt dan doe je wat vage dingen. Met vierkantje doe je geloof ik alsof er een stier aankomt en zwaait ie zogenaamd met een doek ofzo. Met rondje doe je een soort slangendans geloof ik..Oxigeon schreef op maandag 23 mei 2022 @ 12:44:
[...]
Whehe. Wat is het ho ho rustig aan Chaplin gebaar en hoe doe ik dit op de playstation? Enigste wat ik doe is wat van links naar rechts lopen. En dan gokken waar die schiet 9/10 keer gaat de bal de goal in.
Ik gebruik het zelf nooit, ik kijk altijd naar het gezicht van de penalty nemer. Die beweegt naar de hoek waar hij op richt. Genoeg mensen die dat faken, dus dan richten ze daarop, wat ik dus kan zien aan het hoofd en vervolgens schieten ze hem in een andere hoek. Op moment dat de penaltynemer de aanloop doet kan hij nog wel van richting veranderen met schieten maar dat zie je dus niet meer terug aan het gezicht.
Echter is dat wel moeilijker om te doen. Afhankelijk van iemand zijn niveau dus hoe hij is met penalty's.
Ik blijf daarom bij de eerste penalty gewoon altijd staan en let ik alleen maar op het gezicht, om te kijken of hij dat faked of hij echt ook die hoek inschiet. Dan weet ik dat bij de 2e penalty en dan anticipeer ik daarop. En ja ook dat is weer te faken door hem natuurlijk maar goed, je moet wat he
[ Voor 10% gewijzigd door fifanoob op 23-05-2022 12:52 ]
Rondje als ik me niet vergis, maar het gaat vooral om de timing. Je moet echt precies op het moment dat de strafschopnemer aan zijn aanloop begint een keepersanimatie starten.Oxigeon schreef op maandag 23 mei 2022 @ 12:44:
[...]
Whehe. Wat is het ho ho rustig aan Chaplin gebaar en hoe doe ik dit op de playstation? Enigste wat ik doe is wat van links naar rechts lopen. En dan gokken waar die schiet 9/10 keer gaat de bal de goal in.
Ik loop altijd met mijn keeper als een malle heen en weer vervolgens in het midden stil te staan als de penal wordt genomen, werkt voor mij best goed.Capsaicin schreef op maandag 23 mei 2022 @ 16:23:
[...]
Rondje als ik me niet vergis, maar het gaat vooral om de timing. Je moet echt precies op het moment dat de strafschopnemer aan zijn aanloop begint een keepersanimatie starten.
Wat @fifanoob zegt.. ik kijk altijd naar het gezicht van de tegenstander en kies dan de hoek waar hij naar kijkt_Uploader_ schreef op maandag 23 mei 2022 @ 17:50:
[...]
Ik loop altijd met mijn keeper als een malle heen en weer vervolgens in het midden stil te staan als de penal wordt genomen, werkt voor mij best goed.
Zelf kijk ik in de ene hoek en schiet ik in de andere maar het blijft een loterij
Bizar ook eigenlijk dat je nog altijd dat gezicht kan zien in welke richting gericht wordt, zou eigenlijk gewoon niet moeten.
Doe ik ook vaak idd, heel veel mensen gaan door dat heen en weer lopen in het midden schieten_Uploader_ schreef op maandag 23 mei 2022 @ 17:50:
[...]
Ik loop altijd met mijn keeper als een malle heen en weer vervolgens in het midden stil te staan als de penal wordt genomen, werkt voor mij best goed.
Ik vind het wel goed, maakt het voor de nemer ook wel weer een stuk moeilijker. Het is zo net een psychologisch spelletje als in het echt.dutchgio schreef op maandag 23 mei 2022 @ 18:32:
Bizar ook eigenlijk dat je nog altijd dat gezicht kan zien in welke richting gericht wordt, zou eigenlijk gewoon niet moeten.
Heel het weekend ziek geweest denk speel vanavond 10 wedstrijden wl en morgen. Wat heb ik daar spijt van wat een slechte servers en echt wat een mega toxic spul is er vanavond online.
Pfff....die 80+ picks zijn glitched. Eén keer kunnen doen en nu afgesloten.
Wel een stapeltje 80+ doubles en Premium Upgrades gedaan. De twee laatste TOTS uit één pack
Wel een stapeltje 80+ doubles en Premium Upgrades gedaan. De twee laatste TOTS uit één pack
:strip_exif()/f/image/CQ29es4HD3Ps9h2pyuM7KH8e.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door allstarted1 op 23-05-2022 20:26 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Hier mag ik na 15x blij zijn met een 87 rated.allstarted1 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 20:26:
[Afbeelding]
Niks glitched is gewoon een loterij waarin EA de droprate in de code programmeertallstarted1 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 20:26:
[Afbeelding]
De 80+ playerpick zou herhalend moeten zijn, maar was maar eenmalig te doen.buurman3 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 22:19:
[...]
Niks glitched is gewoon een loterij waarin EA de droprate in de code programmeert
Is inmiddels weer hersteld.
Gisteren 2 TOTS en een IF uit 5 80+ pps, moet niet gekker worden. Helaas waren de tots wel Liga Portugal, maar goeie fodder.
ik heb m 10-15 keer gedaan, Inform 84 verder niks.Robbio85 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 09:11:
Gisteren 2 TOTS en een IF uit 5 80+ pps, moet niet gekker worden. Helaas waren de tots wel Liga Portugal, maar goeie fodder.
Net de rewards binnen voor de Finals. Player Pick was Koundé, niet onaardig, maar ik heb een Bundesliga/PL-team.
Kwam daarna nog even een gouden pakketje langs met Modric tots erin! Kaartje is 8 ton waard, dus zou dat kunnen gebruiken om mijn team te upgraden, of een nieuwe combi maken met BL/La Liga..../f/image/7OPa28BeEyOOJCPAHWmjid0j.png?f=fotoalbum_large)
Update:
Toch verkocht voor 806k en daarvoor Ruben Dias (toty), Laporte (tots) en Alexander Arnold (tots) gehaald. Verdediging dus aardig geupdatet en nu veel minder kwetsbaar tegen al die snelle mannetjes
.
Dit moet wel even goed staan zo.
Kwam daarna nog even een gouden pakketje langs met Modric tots erin! Kaartje is 8 ton waard, dus zou dat kunnen gebruiken om mijn team te upgraden, of een nieuwe combi maken met BL/La Liga....
/f/image/7OPa28BeEyOOJCPAHWmjid0j.png?f=fotoalbum_large)
Update:
Toch verkocht voor 806k en daarvoor Ruben Dias (toty), Laporte (tots) en Alexander Arnold (tots) gehaald. Verdediging dus aardig geupdatet en nu veel minder kwetsbaar tegen al die snelle mannetjes
Dit moet wel even goed staan zo.
[ Voor 16% gewijzigd door Speculaes op 24-05-2022 14:15 ]
Vanavond de laatste 3 sb voor de 25* 83+ swaps. Mocht daar wat zinnigs uitkomen doe ik misschien Isco nog of een andere update.
Moet zeggen dat ik veel lol heb met de SB met m'n pauper liga Portugal team in 3-4-3 🤣
Moet zeggen dat ik veel lol heb met de SB met m'n pauper liga Portugal team in 3-4-3 🤣
Heb inmiddels VVD tots, Dias TOTS Maldini prime en Varane flashback. Voor welke 2 zouden jullie gaan kom er niet uit
Maldini met VaraneDani05 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 15:12:
Heb inmiddels VVD tots, Dias TOTS Maldini prime en Varane flashback. Voor welke 2 zouden jullie gaan kom er niet uit
Na de grind de 20 x 85+ gedaan.
Slechts een TOTS (Araujo) + 1 Inform. Verder alleen gold players.
Beetje magertjes. Wel uit een gratis ander pakketje Militao TOTS (untradable) gekregen.
Na de een lange grind nu eindelijk Vieira Moments kunnen doen.
Club is redelijk vol, maar voornamelijk met spelers 84 en lager. Wil kijken of Isco nog kan toevoegen voor een link met Militao, maar dat duurt denk nog even aangezien ik verder helemaal blut ben
Slechts een TOTS (Araujo) + 1 Inform. Verder alleen gold players.
Beetje magertjes. Wel uit een gratis ander pakketje Militao TOTS (untradable) gekregen.
Na de een lange grind nu eindelijk Vieira Moments kunnen doen.
Club is redelijk vol, maar voornamelijk met spelers 84 en lager. Wil kijken of Isco nog kan toevoegen voor een link met Militao, maar dat duurt denk nog even aangezien ik verder helemaal blut ben
wijze woorden
FB Varane en Maldini zou ik ook nemen. VVD TOTS begint nu ineens rare fratsen te krijgen dat hij continu uit positie staat. Met FB varane nog nooit gehadDani05 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 15:12:
Met De Gea, Lloris en Alisson zijn er drie min of meer gelijkwaardige keepers, of springt er eentje echt tussenuit? Voordeel is dat ik De Gea gratis heb kunnen oppikken met die doelstellingen. Is een van die anderen een verbetering?
Had ik gister eindelijk weer wat packluck...
ik dacht die 7x 81 plus kan niet fout gaan....kwam er fekir uit rollen....is kijken hoe we die gaan inpassen....
ik dacht die 7x 81 plus kan niet fout gaan....kwam er fekir uit rollen....is kijken hoe we die gaan inpassen....
Burp
De gea uiteindelijk niet geprobeerd. Lloris of alisson wint alisson bij far voor mij. Snelheid en lengte maken het verschil. Bij lloris gingen er vaker hoge ballen in voor m'n gevoel.Speculaes schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 15:45:
Met De Gea, Lloris en Alisson zijn er drie min of meer gelijkwaardige keepers, of springt er eentje echt tussenuit? Voordeel is dat ik De Gea gratis heb kunnen oppikken met die doelstellingen. Is een van die anderen een verbetering?
Maarrr... Ik blijft t zeggen. De ene alisson is de ander niet, ik ben ervan overtuigd dat er verschil tussen dezelfde kaartjes zit 🙈